Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topik 122

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   15.1.13 16:37:50

Mää voin tehä tän kun vielä töissä penkkiä kulutan:)

vanaha http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=619880&t=619880

Re: Sinkkujen topik 122

Päivämäärä:   15.1.13 16:42:40

Vitsit teitä varmaan kiinnostaa ihan kybällä, mutta salihaaveet tais tältä päivältä kyllä vielä jäädä, ei pääse ajoissa lähtemään varmaankaan... No ainakin kortin ehdin hakea että jos se toimii sitten heti niin voi olla mahkut mennä iltamyöhällä.

Paljonko te juotte vettä päivässä? Oon nyt uuden, terveellisemmän elämän kunniaksi alkanut sitäkin harjoitella, juon aivan liian vähän yleensä. Hyvä jos litran päivässä saan alas ja siinä on sitten kaikki nesteet mehuja ja energiajuomia myöten. Nyt oon kiskonut litran ihan vaan vettä ja pari teemukia ja kusella... anteeks pissalla saa juosta kokoajan! Loppuuko tää joskus? Jos edes oppisin sen puoltoista litraa juomaan niin että litra vettä niin olis hyvä, mutta kyllä se siihen tyssää kun elämä loppuu jos vartin välein tarvii pissalla käydä.

Onpa muuten energiaa, oonkohan saamaton nahjus vain siksi että olen kävellyt koko elämäni nestehukassa... Jos oonkin oikeasti aktiivinen persoona enkä laiska lainkaan? :D

Lähettäjä: min 
Päivämäärä:   15.1.13 16:44:51

Aattelin tul sanomaan jotain ympäripyöreen viisasta ja päivän kuulumisia mut nyt ei kyl lähe... *juo teetä ja möllöttää*

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   15.1.13 16:52:53

..? Ei se ole ominaisuus se on etu! Uskallatkos arvioda etäisyyttä täältä sinne?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   15.1.13 16:54:36

..?: sulla on selkee etu, kun on matkaetu. Eikun vaan tapaamaan tuota Ukia.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.1.13 16:55:29

Mission: Jaa sä pyörittelet vieläkin sitä taulukkoa siellä. Mahtaa olla aika tyhjän näköinen, jos siellä on joku pari kolme kohtaa vaan. :D

En mä mittaile päivittäisiä vesimääriä, mutta kai sitä joku 2-3l yleensä menee. Kesällä tietysti enemmän kuin talvella, kun on kuumempaa. Mulla on tapana kotosalla ollessa pitää tollasta vajaan litran tuopillista vettä tossa käsien ulottuvilla ja siitä sitten välillä hörpin pitkin päivää ja käyn tankkaamassa lisää jos tuntuu, että maistuis vielä. Opettele pidättelemään. Pidättäminen kasvattaa miehuutta ja varmaan naiseuttakin. :D

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   15.1.13 17:01:07

Täällähän on jutut kulkenut, joten taidanpa määki enää sillon tällön ilmotella ittestäni... o/

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.1.13 17:04:42

Kustannuslaskelmia, taidan bykata hirsitöllin pystyyn tilukslle.:D Rupeen sitten erakoksi.:D No Einoleino, ei kai nyt sentään.:D

Päivämäärä:   15.1.13 17:06:32

Minde, mä luulen että kroppa on vähän shokissa vaan, täytyy sen tasoittua... Vai pidättämään, eiköhän se onnistu :p

Mitäs siellä ecxelissä onkaan, katotaas...

-30v
-185cm
-90kg
-siniset silmät
-tummat hiukset
-hymykuopat
-ainakin osa musiikkimausta hyvää
-kokkaa
-ei halua asua keskellä kaupunkia
-tykkää helliä
-illanvirkku/aamu-uninen
-tykkää eläimistä
-ei ole juoppo eikä täys sohvaperuna
-hyvä huumorintaju (ainakin vaikuttais siltä)

Tossa nyt noi äkkiseltään tuli mieleen :D

Sitten jos tää olis treffipalsta niin tohon profiiliin vastais meikäläinen:

-laiska
-läski
-tupakoi
-ei halua lapsia
-liian vanha

:D:D:D

Pahoittelen jos noita ei olisi saanut tollein listata tyrkylle mutta itsepä kerjäsit :p

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.1.13 17:09:42

Riksu on kaunis neito, miehet on tyhmiä jos kauneenteen eivät osaa tarttua.:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.1.13 17:23:10

Mission: Hieman huvittaa noi sun Minskit ja Mindet. Noista lempinimistä tulee jotenkin mieleen sellanen pikkunäppärä neiti. :D Mut olihan sulla sittenkin vähän kattavampi lista, eikä haittaa vaikka noita tohon laitoitkin. Onhan noi tullut joskus itsekin sanottua. Yllätyin vaan vähän itsekin, että mitä kaikkea sitä onkaan tullut täällä höpöteltyä, kun ei tossa edes ollut ihan kaikkia vielä.

Niin ja olipahan vaan komeeta katsottavaa toi sun oma listas. :D Mut etkös sä ollut jotain 33v vai muistanko ihan väärin, joten mikäs liian vanha se muka on? Eikä noi muutkaan nyt oikein mun mielestä täsmää. Hyvä läppä. :p

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   15.1.13 17:24:55

Tirli, joo mä oon nii helppo ku oon melko lähellä. :D

Uki, se sun "täältä" on tuntematon sijainti, mutta tunnissa ajelen Raumalle.

Päivämäärä:   15.1.13 17:24:57

Mä saisin kyl pahemman asteisen hepulin jos joku ois koonnu must listaa :D

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   15.1.13 17:28:20

Minorityhän alkaa tosissaan kuulostaa tuon listan (ja muutaan täältä poimitun listalta vielä puuttuvan asian) perusteella unelmamieheltä :o Miten sie voit vielä olla vapaalla jalalla!?!

Päivämäärä:   15.1.13 17:30:46

..? No mä ajelen Raumalle 50min.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.1.13 17:33:39

Pitäs leidit vapautua, huomen kahville.:)

Päivämäärä:   15.1.13 17:35:11

Oukei minkki, käytetään "sukunimeä" sitten, haluatko olla Repo vai Repe? :D Vähän miehekkäämpiä edes :p

Joo olen 33v... Mutten kauaa. Jos pitäis oikeasti itsestä jotain listata niin ehkä saisin sinne jotain positiivistakin aikaiseksi;)

Jos on ihan pakko mainita jotain (kirves kurkulla näemmä pakotetaan, tai, öö...) niin mä olen muuten ihan hemmetin hyvä seurustelemaan:) Oikeasti, oon aika hyvä ihmisten kanssa, ja päänuppi on aika hyvässä jamassa eli tasapainoinen, vaikken ole mikään lapanen niin "persoonallinen" tai muu vastaava ei mielestäni tarkoita naurettavaa räjähtelyä typeristä asioista ja draaman vääntämistä draaman vuoksi.

Minski, sori, Repo on kyllä aika "paperilla hyvä" poikamiesehdokas, jännä että vapaalla liikkuu, joku vika siinä on tai on hirveän kranttu :p

Lähettäjä5.nainen 
Päivämäärä:   15.1.13 17:39:51

Puoli päätä on tunnoton, joten fiilis on omituisen hyvä ;)
KESSU voin suositella tätä Tuomas-nimistä hammaslääkäriä, nopea nuori kaveri, eikä sattunut yhtään paitsi lompakkoon. Tosin ei mulla kauheeta remppaakaan ole, hyvä purukalusto on siunaantunut. Irlis ja Amazon oli ystävättären, joka asui Saukkolassa (kasvatti jonkin verran irliksiä käsittääkseni maineikkaalla 90-luvulla) ja meidän piti tietty työntää sitten irliksen kaveriksi airis, hyvä auto ja sympaattisen muotoinen!
Minä en Minority tahdo varmaan tietää mitä se kertoo meistä, että luetaan kirjaimellisesti päin persettä O.o
Tallitkin on tehty, taidan ottaa koiran ja mennä lenkille :) Iinalle terkkuja!

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   15.1.13 17:44:27

siis onko sulla MR hymykuopat?
vau :)
oot oikein exceliin päätyny :)
No...mittas on kyllä hyvät...ja ikä on vaan numero ;)

Mission: minkä ikäinen on liian vanha?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.1.13 17:47:20

5.nainen no terkkuja.:)

Päivämäärä:   15.1.13 17:51:50

no: No liian vanha on yli 33v :D Eli en kiitos haluaisi tästä enää täyttää vuosia ainakaan viiteentoista vuoteen. Paluu kaksvitoseksi kävisi myös, kuitenkin elämänkokemuksen karttuessa kokoajan, mutta fysiikka voisi pysyä siellä;)

Ei oikeasti ole mitään exceliä kuitenkaan. Kai, voihan jollain huono(mpi)muistisella stalkkerilla tietty ollakin ;)

Lähettäjä5.nainen 
Päivämäärä:   15.1.13 17:51:59

Täh? kelle? hammaslääkärille :D?
Löysin tämmöisen, tää on ihana
WHEN I’M AN OLD HORSEWOMAN

I shall wear turquoise and diamonds,
And a straw hat that doesn't suit me.
And I shall spend my social security on red wine and carrots,
And sit in the alley-way of my barn
And listen to my horses breathe.

I will sneak out in the middle of a summer night and ride my old liver-chestnut gelding across the moonstruck meadow if my old bones will allow.

And when people come to call, I will smile and nod as I walk past the gardens to the barn and show instead the flowers growing inside stalls fresh lined with shavings.

I will shovel and sweat and wear hay in my hair as if it were a jewel.

And I will be an embarrassment to all, who have not yet found the peace in being free to have a horse as a best friend.

A friend who waits at midnight hour, with a soft velvet muzzle, a nicker and patient eyes
For the kind of woman I will be
When I am old. ♥

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   15.1.13 17:59:07

Kysymys kuuluu, asuuko ..? ja Uki siis kymmenen minuutin ajomatkan päässä toisistaan. Se oliskin jotain.

Ja ..? en mä nyt sitä meinannut, että sä oot helppo, kun oot niin lähellä. Mutta ainakin se helpottaa treffeille menoa, kun ei tarvii tuntitolkulla ajella.

Päivämäärä:   15.1.13 18:01:35

5.nainen, ihan tuo runo vai laulu vai mikä nyt olikaan:) tuota varten vaan pitäisi muuttaa jonnekin jenkkeihin vaikka, jonnekin missä ei niin talvea olisikaan. Olen kyllä vähän ajatellut että tommonen musta tulee...:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.1.13 18:09:25

min: Mä vähän luulen, että noi tuli kuitenkin ihan ulkomuistista. Missionilla on vaan hyvä muisti, kun se on vielä niin nuorikin, että muisti pelaa hyvin. :> Ja mistäs sitä tietää, jos vaikka ootkin päätyny jo jonkun listalle. :p

Mission: Heh, no senkus käytät vaan sitä mindeä tai vaikka minskiä, mutta huvittaa vaan noi lempinimet. Ei mun miehekkyys sentään niistä ole kiinni, mutta kunhan teki mieli mainita noista mielikuvista. :P

Ihan hyvä lisäys toikin jo pelkästään, että oot hyvä seurustelemaan. Se on aika tärkeä taito, jos meinaa jonkun miehen kanssa olla niin, ettei tee sitä ihan hulluksi kaikilla kummallisuuksillaan. ^^ Mut ei 33v mikään vanha vielä ole. Hassuja puhut.

En mä kranttu ole, vaikka pakkeja joskus annankin. Ja joo onhan mussa vikojakin, jopa ihan sellaisia jotka itsekin tiedostan, mutta eihän niistä tietenkään parane puhua ennen kuin nainen on jo käynyt pyydykseen ja on liian myöhäistä. :D

Niina: Olitkos se rekkakortti Niina? Jos olit, niin voin nyt tähän vastata, että en ole maajussi, vaikka maalta olenkin kotoisin. Että ei sekään puoli nyt ihan hukassa ole, vaikka olekin aikuisuuteni viettänyt pääasiassa kaupungissa.

Niin ja enhän mä kovin kauaa tässä olekaan ollut vapaalla jalalla vielä. Nyt en vaan ole heti edellisen yrityksen jälkeen hakenut mitään, eikä ole sillä tavalla mikään kiire suhteeseen, vaikka sellainen mukava olisikin.

no: Joo on ja sellaset täyteläiset pusuhuulet kanssa, joissa on kuulemma kestohuulipuna. Niin ja ihan mielikuvitus exceliin vaan. Tytöt vähän kiusaa mua. Pitäisköhän kostaa ja vetää niitä leteistä.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.1.13 18:09:42

Nyt lähti sellainen runo, mistä minä pidän.:)

Päivämäärä:   15.1.13 18:13:59

Miten ois Mirkku? must se olis aika hyvä:p

Tulepa vaan vetämään tukasta, kohta oon semmonen muskelimimmi että väännän pikkumirkun solmuun :p Ja nyt lähen hakee sitä korttia, katotaan pääseekö tänään vielä reeniin vaiko huomenna. Illal sit taas, jos ehtii...

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   15.1.13 18:14:25

iltoja...vantaalla..pienten vastoinkäymisten jälkeen vihdoinkin...

Päivämäärä:   15.1.13 18:18:15

Tirli, ne nummerot kyl pitää laskee yhteen. Ja on se kyllä nii, että mihkää piitkänmatkan etäsuhteesee en enää ees ryhtyiskää.

Päivämäärä:   15.1.13 18:28:56

..? Kun ajelet raumelle niin laskeudut siis alaspäin?

Päivämäärä:   15.1.13 18:31:38

Jep.

Päivämäärä:   15.1.13 18:32:13

Ompas tääl muuten porukkaa rauman suunnalt :D mul menis raumal 40 minuuttii jos asuisin vanhempien nurkis (...eli kotona....)

Päivämäärä:   15.1.13 19:03:39

Uki, ja sä ylös päin?

Päivämäärä:   15.1.13 19:08:41

..? Jep eikä kesällä mee ku 40min;)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.1.13 19:19:39

Ja on hevosteltu tällekin illalle.
Pizzaa uuniin, hirvee nälkä! Ja tietty syön sitä ykkösoluen kera:)!
Olen täs miettinyt, et mikä saa ihmisen panettelemaan toista, vaikka kumpikaan ei toisiaan tunne, kuin ehkä muutaman meilin ja yhden tapaamisen perusteella?
En mä ainakaan ole valmis noilla kontaktoinneilla itsestäni kertomaan mitenkään laveasti, varsinkaan, jos mitään kaveruutta kummempaa ei mielestäni koskaan voisi edes kehkeytyä.
Vielä vähemmän olisin edes kaveri, jos joku arvostelisi sanomisiani ja tekemisiäni julkisesti. Mitä veetua se kenellekään kuuluu, jos kemiat ei natsaa?
Pitääkö siitä joku hemmetinmoinen katkeruussota sytyttää siksi, että vastapuoli nyt ei sattunutkaan lankeamaan toisen eteen polvilleen??
Mielestäni aivan ala-arvoista käytöstä, erityisesti aikuiselta ihmiseltä!
Jokaisella on syynsä, miksei kemiat kolahda, se vaan pitää toisen osapuolen hyväksyä.
Toisaalta, älykäs aikuinen ihminen ei lähde panetteluun mukaan.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   15.1.13 19:21:19

.: mistäs moinen vuodatus?

Päivämäärä:   15.1.13 19:24:03

voi ei :) ja pusuhuuletkin vielä MR.
älä kerro enempää tai karkaa haaveiluun taas...ruuat palaa pohjaan etc.
kuulostaa hyvältä...pitäskö perustaa pusuhuuligalleria tänne??
sit voitas miettiä kenen huulet sopii yhteen...

voi Mission, et kuule ole vanha vielä:)
mä en mistään hinnasta palais 25:ksi enkä ees 33:ksi...voisin pysähtyä kyllä tasan tähän just :) kandee ottaa asenne uusiks :) siinä saattaa karista pari vuotta kun silmissä näkyy vielä nuori hymy...mä ainakin hämäännytin yhden kampaajan tässä lähiaikoina.. :D

Päivämäärä:   15.1.13 19:26:46

Etkai Uki vaan sit kohella? :) mä en paljoo uskal niit rekkoi tollavälin ohitella.

Päivämäärä:   15.1.13 19:28:18

Tirli, olen tätä topiikkia seurannut riittävän kauan huomatakseni sellaisia vivahteita...
Pilaantunutta kauraa kylvämällä saa huonoa satoa:)....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.1.13 19:30:58

Mää voisin heppanaista pussata,:DDD

Päivämäärä:   15.1.13 19:31:08

..? En mä mitään kohella kun kesällä on kesärajoitukset ja talvella talvi rajoitukset kasitiellä. Sitäpaitsi puolet ajasta kuluu muulla kuin kasitiellä:)

Päivämäärä:   15.1.13 19:36:43

Ketähän heppanaista KESSU pussaisi...?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.1.13 19:39:47

Sinua.:DDD

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.1.13 19:45:46

Eeron topsusta, joku lussa, kiitos vaan.:D

Päivämäärä:   15.1.13 19:46:00

Mistähän syystä...:)??

Päivämäärä:   15.1.13 19:52:48

Olipas mukava suihku tänään mut haaveilen kyl edelleen siit ammeesta :) polvi vaan kirveli pahuksen paljon mut huomenna lääkäriin, kattoo ny mitä siel sanotaan.

M_R, toi kuulosti nyt jo ihan liian pelottavalt....

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.1.13 19:54:02

Mission: Joo Mirkku tai Murkkukin menee ihan hyvin. Saat ihan itte valita mikä tuntuu parhaalta ja helpolta muistaa, ettei vielä mee sekaisin missionin kanssa. :-P Eikös tää toimi niin, että pojat vetää tyttöjä vähän letistä, että huomio on taattu. :D

no: Niin tosiaan mä unohdin vielä ainakin voimakkaat käsivarret, leveät hartiat ja ison rintakehän. Tässä ny vielä yks kuvakin, niin ei tarvi kuvitella.

http://aijaa.com/jTQqFP

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.1.13 19:55:40

Olet kaunis läkkkärileidi.:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.1.13 20:02:26

min: Ai siis mikä kuulosti pelottavalta? Ja missäs sä oot polves satuttanu? Joo suihku, hyvä idea.

Päivämäärä:   15.1.13 20:05:22

Toi mun vuodatus ei koskenut Eeroa, mä nyt tiedän tasan tarkkaan, ettei se mies ole hintti, ihan kaveripohjalta kylläkin:).
Tottakai mä olen kaunis, cowgirlit on aina kauniita:)!
Vuodatus koski lähinnä tätä sinkkulaa, tiedät varmasti keitä...

Päivämäärä:   15.1.13 20:05:54

Jahas, kotiuduttu. Koirat viety. Välipalaa naamariin. Jos tunnin ehtis huilata, menis salille, veis koirat taas, niin laskelmieni mukaan oisin noin yheltä ehkä nukkumassa :/ Sellasta urheilijan elämää, hirvee omatunto koirista ja kauhee kiire, plääh. Katotaan nousenko tost sohvalta enää ;)

Mitä mitä, siis eikös idea ollut se että minski ja missioni olis ihan sikinsokin...:p
Murkku sen siis pitää olla että muistaa omat ja vieraat...

no: yleensä mulla on kyllä ihan ok asenne, en juuri ajattele ikää ja ehkä oon ainakin lapsellinen niin että voisi kuvitella nuoremmaksi... Nyt vaan joku pikkunen ikäriisi vissiin, mutta sekin on hyvä kun auttaa omalta osaltaan patistamaan vähän parempaan kuntoon;) Sitä kadonnutta nuoruutta etsimässä... En mäkään kyllä enää sitä kaksvitosen päänuppia ottai takaisin mutta kroppa kävis ja naama...

Päivämäärä:   15.1.13 20:07:50

eieieieieiei MR....
aijaan kuva ei aukee puhelimella!!!
nythän mun pitää avata tuo läppäri...

Päivämäärä:   15.1.13 20:09:17

Uki, pitääks toi tulkita niin et talvikelillä ajat sitte varovaisemmin? :) Mulla ei montaa minsaa toi matka kesäkeleillä/rajoituksilla nopeudu. Uhkarohkeita ohittelijoita silloin on vaan enempi kyseisellä tiellä :|

Päivämäärä:   15.1.13 20:09:54

piste, mä oon ainakin ihan täysin pihalla... Luetaankohan me samaa sinkkulaa?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   15.1.13 20:15:48

Mä en tiedä keitä vuodatus tarkoitti, eikä se taida oikeastaan mulle kuuluakaan. Huomaan lukevani näitä juttuja niin vähillä ajatuksilla, että multa on mennyt ihan ohi koko asia. Ehkä hyvä niin.

Päivämäärä:   15.1.13 20:17:00

Kas, en mäkää ole varmaa tarpeeks tarkkaan lukenu tätä ku en kans tajuu pisteen näkemyksiä...

Päivämäärä:   15.1.13 20:17:14

"Ja mistäs sitä tietää, jos vaikka ootkin päätyny jo jonkun listalle. " tuo kuulosti siis pelottavalt : D noo... mul on vähän extreme-harrastuksia.... putosin sunnuntaina portaista...

Päivämäärä:   15.1.13 20:19:35

niin niin MRsarjakuvahahmo :) haha.
no...tällä läppärillä on nopeempi kirjottaa. niih.

Päivämäärä:   15.1.13 20:20:36

No, olette olleet täällä niin vähän aikaa, ettette toki voikaan tietää asioista mitään.
Olkaa pihalla, ihan huoletta!!

Päivämäärä:   15.1.13 20:22:39

Ai jotain vanhoja... tikulla silmään sitä joka menneitä kaivelee ;)

Lähettäjä5.nainen 
Päivämäärä:   15.1.13 20:27:14

Onneksi olen onnellisesti på piha också :) Minä olen muutaman hyvän kaverin ja ystävänkin löytänyt ht:stä... 10 vuotta sitten ;)... mutta kyllähän se mies täältä kuulostaa aikuisten oikeasti epärealistiselta. Tosin eipä tuo nyt niin kauheasti haittaa, ihan yhtä epärealistista se näyttää olevan muuallakin netissä. Toivottavasti en ole YHTÄÄN KENENKÄÄN MILLÄÄN LISTALLA. :)
*lähtee hakemaan maailman parhaita poneja sisälle, jotta niitä voi halia ja haaveilla tulevista varsoista*

Päivämäärä:   15.1.13 20:27:36

Mission, älä tule pätemään, kun et asioista mitään tiedä.
Ei vanhoja todellakaan.

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   15.1.13 20:28:25

Taas kuume hyppäsi lähelle 38 astetta, tekisi mieli joko joskus parantua tai kuolla pian pois. Yskä kuulostaa siltä, että joka ikinen ell tuomioisi puhkuriksi.

Pitäis tehdä profiili ei-kaksneloseen, mutten ole vieläkään jaksanut tutkia muita saitteja.

Päivämäärä:   15.1.13 20:28:37

everything is possible :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   15.1.13 20:32:13

5. nainen: mulla on myös muutama ystävä, joihin olen alunperin tutustunut täällä jo monen monta vuotta sitten.

Päivämäärä:   15.1.13 20:33:44

Oukei, pisteeltä loppui huumorintaju sitten kokonaan. En minä mitään päde, ei kiinnosta.

Hmm, täähän voiskin näyttää siltä että vielä sinne salillekin joudun tänään, varmaan tulee nukuttua kyllä hyvin eikä ylös pääse aamulla jos 8-24 välille mahtuu yks tunti lepoa plus pari safkista ja viis minuuttia sinne tänne... Hei, ihan ku hevosammattilaiset, eiks niil oo semmonen elämä :D

Päivämäärä:   15.1.13 20:37:21

Hui, johtopäätös, meiliosotteen julkaisu täällä ei ole turvallista, saattaa tulla panetelluksi tai ainakin saattaa näyttää siltä kuin olisi paneteltu, tai jotain sekaannusta kumminkin...

kurnau, toivotan meille pikaista paranemista! Terkuin toinen sairas, jolla viimmene talvi yskäst päätelle! Ooks käyny lekurilla? Pelottelivat et voi muuttuu astmaksi jos pitkään kestää.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.1.13 20:38:29

Missioni: Pääasia ettet mee ite ihan sekaisin noiden kanssa, kun sulla nyt on jo noita vaihtoehtoja tossa aikamoinen litannia. :p

min: Jaa niin toi juttu. Mut täytyyhän sitä jokaisella olla vähintään yks ikioma kiintiöstalkkeri. :D

no: Hahaha, no sori. En vaan voinut vastustaa pientä kuvapläjäystä. Ja hei, mähän tein sitten jopa palveluksen sulle. Sujuu naputtelu nyt nopeemmin.

Päivämäärä:   15.1.13 20:43:00

Aloitan kohta kaikki murkulle osoitetut läppäni sanoilla "Rakas Minority", loppuu toi sekoilusta veetuilu :D Vaikka kyllä mä veikkaan ettei sekään taida auttaa, kohta oon sitten itserakas kun siinäkin sekoan :D

Päivämäärä:   15.1.13 20:44:04

No meni minultakin ohi, keneen ja mihin piste viittasi. Jos nyt siis oli oikea piste, ainakin Saluunan puolella on häiriköinyt valepiste.

Tuo oli totta, että Eero ei ole hintti (vaikkei olla silleen oltukaan), tunnen tapauksen pitkältä ajalta, ja naiset kiinnostavat, ei miehet.

Mutta mitä sillä on tavallaan edes väliä, tunnen paljon mukavia homojakin, ja toisten sukupuolinen suuntaus ei häiritse.

Päivämäärä:   15.1.13 20:46:20

Mul on ollu jo yks stalkkeri ja seki oli ihan tarpeeks... mä en ees ymmär mitä se ihminen mus näki...

Teetä taasen :) voi ol etten täl teemääräl saa yöl nukuttuu

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   15.1.13 20:48:10

Mulla ei ole ollut stalkkeria eikä panettelijaa. Mä olen niin jumalattoman tylsä. :D

Päivämäärä:   15.1.13 20:48:32

Mä tunnen yhden ihanan heppahomon ja vitsit että otti päähän kun oppi sen suuntauksen, olin ihan lääpälläni jo ennenkuin tiesin. Oli sitten sarjassamme niitä joista ei päältä näe. Tiedän kyllä paljonkin näitä hevospiirien homoja mutta ne on kyllä kaikki olleet aivan selviä tapauksia heti. Suurin osa aivan loistavia tyyppejä, homoilla tuntuu kaikilla olevan yhteisenä tekijänä loistava huumorintaju:D Niin että ihan sama onko joku homo vai ei.

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   15.1.13 20:50:03

Huhhhh mikä päivä. Jo aamusta ennenkuin sängystä nousin, olin ärtyinen kuin ampiainen ja töissäkin sattu ja tapahtui vaikka mitä, ensimmäisestä metrostakin myöhästyin.
Loppuhuipennus oli kun menin ensimmäistä kertaa yhdelle tanssitunnille mitä olen kovasti odottanut. Myöhästyin 3min enkä voinut sinne enää mennä. Ajattelin sitten käydä salilla, mutta unohdin pyyhkeen kotiin enkä sitten kehdannut mennä laitteisiin ilman sitä hikirättiä. Voi vee!!

Käytiin sentään alkuillasta kaverin kanssa 1½h kävelylenkki ja se oli kyllä ehkä päivän positiivisin asia :)

Onneksi herkkulakkoni on vielä voimassa, muutoin ois kyllä lähtenyt kaupasta suklaalevy suruun :D

Päivämäärä:   15.1.13 20:50:34

ilkio oot MR ! enkä kyllä tiiä voinko antaa anteeks...
sujuu naputtelu nopeemmin juu, mut myöskin sivulta sivulle siirtyminen...johonkin kenkäsivulle eksyin ja kenkiin helpohkosti ihastuvana se ei oo nyt oikein hyvä juttu :)

mut juu...sun on hyvä tietää, että mä oon aika hyvä tekee pikku kepposia....:)

Päivämäärä:   15.1.13 20:50:54

Meillä kaikilla täällä pitkään kirjoitelleilla on kavereita/ystäviä jopa täältä ht- netistä:).
Sekä naisia että miehiä, ainakin mulla.

Päivämäärä:   15.1.13 20:55:00

Mulla ei oo kavereita täältä. Oon käynyt siitä asti kun perustettiin. Toki on tuttuja jotka on muualta tuttuja ja tiedän että käyvät täällä, nikkejä en tiedä.

Paitsi minski on mun virtuaalileirikaveri ;)

Päivämäärä:   15.1.13 20:57:56

Paukella hajamielisyys/kömpelyyspäivät?? mä tiiän tuon kun mikään mitä ajatteli, ei onnistu...jaksuja ja tsemppiä :)

"suklaalevy suruun" LoL

Päivämäärä:   15.1.13 21:01:34

Kiitos ..?, jonkin shamaanin luona pitää pian jo käydä.

pauke tuo on ärsyttävää, kun ei tunneille viitsisi mennä etuajassa notkumaan, ja myöhästyäkään ei saa. No en mennyt tunnille tänään minäkään, jos huomiseksi terveys kohenisi?

Mission tuo on harvinaista, yleensä homot ovat tosiaan selkeästi homoja. Pari lesboa tunnen, joista en olisi arvannut. Mutten nyt muutenkaan toisten naisten parinvalintoja aina hyvin ymmärrä (jos nyt edes omia valintojani).

Päivämäärä:   15.1.13 21:02:01

Tulipa taas mieleen yks kysmä Ukille, tykkäätkös kissoista? Entä mitä sun koira niistä tykkää?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.1.13 21:02:13

Piste kivihoviin, on taas niskat junkkerissa kunnolla.

Päivämäärä:   15.1.13 21:03:45

kurnau, omia valintoja sitä ei ainakaan ymmärrä :D Mulla on menneisyydessä kyllä joitakin valintoja joita en kyllä ihan ymmärrä vieläkään... Jopa vanhemmat jaksaa veetuilla eräästäkin valinnasta yhä vain, jonka tein teininä... Reilukerho oikein ;)

Päivämäärä:   15.1.13 21:05:22

kurnau, ei toki ollut kyse kenenkään sukupuolimieltymyksistä, KESSU vaan plussasi mun kommenttia kyseiseen topiikkiin, jota en kyllä tuolla avautumisellani edes tarkoittanut:).
Ihan tätä sinkkulan omaa antia tuossa avautumisessa pohdiskelin.
Ja syitä avautumiseeni.
Sille en voi mitään, jos muut eivät ole asiaa millään tavalla spekuloineet, mä kuitenkin olen...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.1.13 21:05:26

En turhaan kitise.:D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   15.1.13 21:05:52

Tuttu tunne, ettei ymmärrä omia valintojaan jälkeenpäin. Yksi lähinnä on sellainen, joka jaksaa ihmetyttää. Kovasti. Mutta ehkä se mulle joskus selviää, mitä mahdoin ajatella. :D

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   15.1.13 21:07:20

no: no kyllä silloin oli semmonen tunne että vain suklaa voisi pelastaa päivän ;)

Mulle on ihan uutta että tunneiltakin voi myöhästyä! :D Muissa paikoissa on voinut vain hipsiä seinän viertä saliin ja mennä sinne missä tilaa on, mutta ymmärrän kyllä senkin että joitakin se voi häiritä. Jotenka siis ens kerralla menen sinne hyvissä ajoin!

Jospa minäkin teetä....

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.1.13 21:08:06

Mission: Joo etköhän sä oo jo kärsiny tarpeeks. Käytä vaan sitä orginelliä minskiä. Se on oikein hyvä. :)

Ai niin ne telttailutkin. Sinä onneton kun menit potkimaan... eiku siis tuulihan sen sun telttas tosiaan vei. :>

min: Mä taisin muuten löytää kuvan siitä sun extreme harrastuksesta, kun kuitenkin oot tottunu työskentelemään eläiten parissakin.

http://hs11.snstatic.fi/webkuva/sarjis/5

no: Sun täytyy vaan käyttää niitä taitojas keppostelijana ja keksiä joku hyvä kepponen mulle. Jos siis uskallat. ^_^

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.1.13 21:09:57

Mulla särkee niskat, joku neito vois murjoa niitä.:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.1.13 21:12:18

Tui tui taloon. Draamaako täällä on ollut? Ei kai. Sinkkulassa leikitään nätisti. Se, mitä sinkkulan ulkopuolella tapahtuu on sitten eri asia. Ulkopuolella ei ole mitään sääntöjä, ja siksi kirjoittelenkin mieluiten vain täällä. Tulin aikani kuluksi kertomaan teille, että Anna Karenina on hieno elokuva! Itkin, jännitin, punastuin, rakastuin ja itkin taas. Hui. Vierustoveri taisi jopa vähän vaivaantua ja keskittyi nojailemaan viereisen penkin tyttöjä päin ja tarjoilemaan niille poppareita.

Poppareista puheen ollen... Enpä muista milloin olisin ollut leffassa ilman mitään juotavaa tai naposteltavaa. Elämä on edelleenkin valintoja. Jos tulee viime tingassa ruuhka-aikaan teatteriin, joutuu valitsemaan mässyjonon ja vessajonon välillä. Päätin ottaa riskin ja suunnata suoraan kamun perässä saliin, mikä osoittautui ihan hyväksi päätökseksi. Ei tullut namimorkkista! Eikä tullut edes hätä, vaikka pätkä oli pitkä.

M_R, pidättäminen EI kasvata naiseutta. Se tekee onnettomaksi ja kipeäksi. Rutistajalle korkeintaan nousee kusi päähän, ja sitähän me emme halua, emmehän? Pidättäytyminen sen sijaan kasvattaa luonnetta. Ihmistyypistä riippuen se voi tehdä joko onnelliseksi tai onnettomaksi.

http://www.youtube.com/watch?v=b2fuhUamqAg
Jason Mraz - I'm yours
Koska mulle tuli sellainen fiilis.

Päivämäärä:   15.1.13 21:12:51

Pauke mä niin tiedän suklaan rescue-ominaisuuden... :)

ja sinä...MR...sä haastat mua :) ooppa varovainen...saatan vielä keksiä jotain...

nyt on pakko mennä suihkuun viilentämään kenkäkuumetta. ja lämmittämään
yksinäistä sydäntä. hahahahaaaa.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.1.13 21:14:20

Auts, vaikka Tirli.:D

Päivämäärä:   15.1.13 21:14:43

Mä oon ex-taitoluistelija joten lampaista ei ol kokemust :p

Päivämäärä:   15.1.13 21:15:59

KESSU nieleekin kaiken, kiltti mies:)!!
Jos oisin hän, piru olisi mun puolelta irti kaiken solvaamisen jälkeen:)!
Tosin mä olenkin nainen ja erittäin oikeudenmukainen sellainen:)!!!

Päivämäärä:   15.1.13 21:16:55

Minski, minkäs sille mahtaa kun on niin kömpelö... Telttaparka...

Anna Karenina ois kyllä kiva nähdä, vois olla ihan mun juttu, ainakin ruosteen "mainoksen" perusteella :)

Ny sinne hikoilee, son moro..

Päivämäärä:   15.1.13 21:18:12

Vaikken taustoja tiedäkään, pisteen purkautumisessa voi olla asiaa. Hevoskuviot ovat luonnostaan pieniä, ja kaiken maailman kateutta ja kaunaa varsinkin kisapuolelta löytyy. Hyvin nopeasti tunnistetaan, jos vähänkään elämästään kertoo.

Joo pauke totta, jossakin saa myöhästyä, eikä se mielestäni maailmaa kaada. Toisaalta omalla salilla on näin tammikuussa kaikki suositummat tunnit täynnä, joten on pakkokin mennä ajoissa.

Olihan niin, että KESSU ja Eero tuntevat livenä.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   15.1.13 21:21:46

Mulle voi tulla hierontaan, oon käyny yhden päiväs hevosshiatsu-kurssin :p

Päivämäärä:   15.1.13 21:23:59

..? Mä olen kyl tosiaan enempi koira ihmisiä enkä ole miettiny kissoja sillä mielellä et sellaisen hankkisin. Koirani nukkui pentuna kasvattajan luona kissojen kanssa samassa isossa korissa ja nykyisinkin on kaikkien kaveri. Kotopihalla joskus kulkevat naapurin kissat haukkuu pois mut kun ollaan pois hänen reviiriltään esim. kaupungissa niin nokan edestä kulkeva kissa ei juuri aiheuta reaktiota.

Päivämäärä:   15.1.13 21:26:04

Uki, onkse sun koira pieni, vai iso? Nukkuuko se vieressä?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.1.13 21:29:43

ruoste: Nyt sä puhut kyllä ihan vieraita. Siis pidättäytyminen, onko se jotain syötävää vai? :p

no: Totta kai mä haastan, jännä nähdä mitä sä oikein keksit. Voin sitten taas katsoa jotain pientä lisäjäynää tarpeen tullen sulle. =)

Mission: Nii-i, minkäs sille mahtaa. Varmaan harmittaa, ku joudut änkemään mun kanssa samaan telttaan. Mikä julma kohtalo.

Mut hyviä treenejä. Vois tässä itsekin vaikka vähän venytellä noita lonkankoukistajia vaihteeksi.

ps. Voisko joku kumauttaa mua vaikka nuijalla päähän. Aloin nimittäin jostain kumman syystä kattelemaan tota ypäjää. Eihän tässä ny näin pitäny käydä.

Päivämäärä:   15.1.13 21:33:46

..? 40cm/12kg. Kyllä:)

Päivämäärä:   15.1.13 21:34:08

Mun avautuminen ei liity millään tavalla tämän ketjun ulkopuolisiin asioihin.
Se, joka tätä on pitkääään seurannut, älynnee, mitä tarkoitan.
Tai sitten ei.

Päivämäärä:   15.1.13 21:36:49

ruoste olen lukenut Anna Kareninan kirjana, nähnyt ainakin yhden filmiversion ja katsonut balettiversion. En aio mennä katsomaan tätä uutta. Ymmärrän Annaa, mutten jaksa juuri nyt fanittaa sellaista kohtaloa. Tunnistan omissa ihastumisissani ja hölmöilemisissäni vähän samaa, mutten sellaista tunteitten vietävissä olemista mitenkään ihaile. Enkä kehu, kun keskenkasvuisen lapsen äiti menee junan alle vastuuuttoman ja kukkoilevan nuoren upseerin takia.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.