Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 121

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.1.13 22:19:23

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=619752&t=616538

Kurnau, et ole ainoa. Minua ahdistaa mies (myös nainen) joka toteuttaa salirutiiniaan orjallisesti tehdäkseen vartalostaan täydellisen. Mikä se täydellinen vartalo on? Kelpaako sellaiselle ihmiselle mikään (itseään tai muita ajatellen)? Tavallinen ihmisvartalo on kaunis, tavallinen ihminen on ihana. Sellainen nallekarhutyyppinen mies herättää enemmän turvallisuuden tunnetta, ja ainakin minulle turvallisuus, luottamus ja luonnollisuus ovat tärkeitä.

Ukin navi taitaa olla tiukka, mutta viisas. Olisipa hienoa, jos navigaattorit oikeasti osaisivat varoittaa pahoista teistä ja vääristä valinnoista. Rakkineen pitäisi sanoa "kierrä tuo ihminen kaukaa", "älä sekaannu häneen" ja "huono idea, arvioi tilanne uudelleen".

En käytä navigaattoria. Omistan sellaisen, mutten ole päivittänyt sitä vuosiin. Se herjasi kauan Turun motarin loppupäänkin valmistuttua, että olen suolla, käänny ympäri, mikäli mahdollista. Jossain vaiheessa totesin, että taidan jo pärjätä suoralla tiellä ilman naviakin, joten jätin sen laatikon pohjalle.

Mission, tunnistan tuon tunteen :/ Son paskamainen fiilis kun lempifarkut eivät mene jalkaan ja kaikki kaupan rytkyt näyttävät makkarankuorilta. Minä hommasin tästä syystä syksyllä supermukavat, rennot rönttäfarkut joihin pukeudun aina kun vähän ahistaa. Kun "vanne" ei kiristä pötsiä on henkisesti parempi fiilis kuin stretseissä kulkiessa, tulee syötyä paremmin ja elettyä reippaammin, eli liikuttua, vätystelyn ja itkemisen sijaan. Ei niissä rytkyliikkeissä ole pakko käydä (paitsi välttämättömät hankkimassa), sittenhän sitä vasta on kiva ostaa uusia kuteita, kun on päässyt taas haluamiinsa mittoihin :) Jussiksi kuntoon! Se on saletti!

Mun pitäisi ainakin opetella suhtautumaan ruokaan eri tavalla = food is fuel. Herkuttelusta luopuminen on kuitenkin osoittautunut huomattavasti hankalammaksi kuin tupakoinnin lopettaminen tai sydänsuruista toipuminen. Elämä on valintoja. Tänään valitsin pizzan sijasta porkkanat, parsakaalin ja fetajuuston, nam! Jälkkäriksi vähän kissanminttua, nam nam!

Re: Sinkkujen topic 121

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   14.1.13 22:25:22

Se mun keittiönikkunanäkymäkysmä oli Ukille, sielä edellisessä, mutta tais mies kadota jo..

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.1.13 22:27:50

Talvella muuten saa ja pitääkin olla vähän lämpökerrosta luiden päällä. Kun valo vähenee, täytyy syödä hyvin, jotta jaksaa. Kesällä ne kuitenkin hikoillaan pois. Siis jos nyt ei vallan heittäydy rantajellonaksi ja liiku vain aurinkotuolin ja baaritiskin välillä...

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   14.1.13 22:30:10

mä tykkään tavallisesta!
mä olen tavallinen :)
mä haluan että mun miehellä on ihana pehmee maha.
että sen kädet mun ympärillä tuntuu vahvoilta ja herkiltä yhtä aikaa.
mä haluan hukkua mun miehen syliin...

taas alko haaveilu :)

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   14.1.13 22:30:59

..? Keittiön ikkunasta näkyy (ei nyt kun on lunta ja pimeeta;) liian iso nurmikko joka on liian usein liian pitkä sekä kylän läpi kulkeva tie. No kyllä mäkin moottoritiellä pärjään ilman navia mut töissä kun ollaan lähikunnissa ja sieltä etsitään joku tietty kuja niin navi on ihan näppärä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.1.13 22:32:04

Uki tekee tänne yllätyshyökkäyksiä vähän väliä. Uki on hahmo, jonka luulee olevan jo nukkumassa ja lataamassa akkuja työpäivää varten, mutta sitten se pamahtaakin paikalle. Koskaan emme tiedä milloin apotti saapuu. Eikös olekin jännittävää? :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.1.13 22:33:57

Dääm, olisit nyt pitänyt tuon kyselijän vielä jännityksessä, spoilasit jännärini :D

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   14.1.13 22:36:15

Dodii...tuli sitsauna lämmiteltyy viel kamun kans,siivoiltua ennen reissua kotona...jos hieman telkkua ja teidän seuraa ja sit unille yrittäis ja ajois unille sit....

Päivämäärä:   14.1.13 22:36:36

Ny tekis mieli udella viä mitä Uki sitte tekee työkseen.(?)

Päivämäärä:   14.1.13 22:37:30

..? sanoi jossain vaiheessa muistaakseni et haluais keittön ikkunasta näkyvän peltomaiseman. vahinko et mulla peltomaisema näkyy olkkarin ikkunoista:(

Päivämäärä:   14.1.13 22:41:32

No tota, saako kahvi/teemukin ottaa olkkariin mukaan? ;)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   14.1.13 22:44:01

Kummassa nyt niinku ollaan? Lainaan itseäni tuolta Kessun aloittamasta:

Uki on muuten oikeassa, että mettätöissä tulee kivat lihakset. Sen vaan näkee kropasta, onko ne tulleet oikeissa töissä vai salilla ja mä tykkään luomusta enemmän.

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   14.1.13 22:44:41

Apotti Uki muuttuu tottavie koko ajan jännittävämmäksi.

Siitä on totta puhuen jo ikuisuus, kun joku on koskettanut, lapset ja hieroja.

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   14.1.13 22:45:53

Mää oon aivan onneton liikkuja ilman navia, jos johki kaupunkii joutuu.
Monaste oonki sanonu, et jos musta eroon haluaa ni turha mua on mehtään tiputtaa, oon kotona keittelemässä kahvia ennen kun toinen kerkiää takas. Helsinkiin kun käy tiputtamassa niin onkin jo ihan toinen homma..

Pitäs männä nukkuun mutku ei nukuta, haittaaks se näin lomalla?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.1.13 22:47:00

ruoste: Ai siis mitä sä nyt oot spoilannu?

no: Sinä se vaan jaksat haaveilla. Onks sulla useinkin tämmösiä kausia, vai mikäs nyt niin saa ajatukset lentämään?

Päivämäärä:   14.1.13 22:48:53

..? Tämä tieto saattaa jostain löytyäkkin mut yli 20v. on tehty sähkö/tele verkon töitä sekä sivutoimena traktoriurakointia. viimeiset 5v. yrittäjänä. nykyisin tuo traktori työ taitaa olla päätoimiala. Eli sitten kun se myrsky taas riepottelee ja sähköt on poikki ja kiroilette et mikä siin on kun ei niitä ny saada kuntoon niin muistakaa mua. Mä siellä märässä pimeässä metässä rämmin ja etsin et missäs se puu taas makaa linjojen päällä, susien silmät vaan kiiluu pellon reunassa jne..

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.1.13 22:54:00

M_R: En minä vaan tuo apotti, Uki! Yritin maalata siitä salaperäistä ja mystistä kuvaa nimim. ..? varten mutta sehän oli täällä tikkana vastaamassa kuin mikäkin avoin kirja.

no:lla on selkeästi halipula. Varo, se voi kroonistua.

Vaikka nyt no vielä sydäntalvi, alkaa jo pikkasen tuntua keväältä. Kevät saa ihmeitä aikaan. \o/ ja <3 ja :* ja :)

Päivämäärä:   14.1.13 22:54:30

Isännän luvalla saa haahuilla muki kädessä tuvassa,niin se isäntä tekee itsekin.

Päivämäärä:   14.1.13 22:58:05

ruoste: Pitää vastata ku suoraan kysytään. Paitsi ei tietenkään aivan kaikkiin kysymyksiin:)

Päivämäärä:   14.1.13 22:58:19

Auuts, nam, mä tahtosin olla lämmittämäs saunaa tuolle ihanasti moottorisahan tuoksuiselle metsien miehelle, kun väsyneenä töistänsä kotiutuu... Ja ruokaaki se tarttis :)
Ny äkkii nukkuu ja silmät kii ennenku mielikuva karkaa..!

Päivämäärä:   14.1.13 23:05:52

En mä tidä niinkään siitä sahantuoksusta mut kyl yks parhaista tuoksuista tulee kevättalvella kaadetuista havupuista metsässä/pinolla kun aurinko paistaa. Muutenkin liikun paljon metsässä (en aseen kanssa siihen ei ole mitään mielenkiintoa). Pitäis aloittaa suunnistus uudelleen kun sais likan innostumaan mukaa "tiistai rasteille"

Päivämäärä:   14.1.13 23:06:01

no:lla alkaa olla halipula kyllä :)
ehkäpä tää haaveilu kertoo siitä, että vois sydän vähäsen alkaa olla auki uudelle rakkaudelle...jos siis sellainen sopivan oloinen miekkonen vastaan tulisi ja kiinnostusta osoittaisi...saattaisi kemiat kipinöidä jos kohdilleen osuis :)

sitten kun se mies viekussa on, haaveilen vaan siitä...ja toteutan niitä haaveita sen kanssa :) että ehkäpä tää nyt on sellainen sinkun hellyysrakkauskaipauskausi...
you see??

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.1.13 23:06:44

ruoste: Aijaa, mä jo mietin et meinasitko sä sitä mun missionia kertoilla tänään. Oon vähän pihalla nyt näistä jutuista, vaikka kovasti aivot yrittääkin raksuttaa, niin jotenkin tänään ei irtoo. Käy vaan luokattoman hitaalla nyt. :p

Päivämäärä:   14.1.13 23:10:09

Kyl mä ny panen oikeesti maate et jos sin mettä sit huome jaksais. Eli voitte vapaasti naureskella selän takana kun mä en ole kuulemas;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.1.13 23:19:23

Noup. Ei tipu! Ei se mitään, vaikka "Minski" on vähän väsynyt. Ei tyttöjen juttuja aina tarvitse eikä voi tajuta. Ei tytöt tajua aina itsekään. Jospa huomenna raksuttais.

Leffa loppuu just, sen jälkeen jaksaa keskittyä korkeintaan hampiharjan heiluttamiseen. Nukkumaan? Joo, nukkumaan.

no. I see. no:lle metsästysonnea, happy hunting. Toivottavasti löydät pian sen mitä kaipaat.

Päivämäärä:   14.1.13 23:22:01

Voi, eikaat se ny ottanu naureskeluna mun vastausta? Oikeesti tykkään ku mies tuoksuu moottorisahan kärylle ja tuoreelle puulle. Saatan myös olla vähä hössöttävä silloi etenki ku aattelis toisen siitä ilahtuvan.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.1.13 23:24:56

ruoste: No juu, ei onneks aina tarvikaan, mut sit tulee vaan aika ulkopuolinen olo, jos ei oo yhtään kärryillä et mitä ne höpäjää. Ja hei onks toi nyt reiluu pihdata totakin tietoa tollee. Kertoisit nyt, niin mäkin voisin mennä hyvillä mielin nukkumaan.

Mulla pyörii taas salaiset kansiot. Nyt mennään jo kutoskautta, mutta ei vaan pelota. Aika outoa meininkiä vaan.

Päivämäärä:   14.1.13 23:25:59

kiitos ruoste. metsästysonnesta. en osaa metsästää. tapahtuu mitä tapahtuu... kun aika on...kyllä se <3käpynen vielä vastaan tulee ja hymyhuulet suukon saavat, hymyhuulet huomataan...nyt söpösiä unia kaikille haaveilijoille ja metsästäjille :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.1.13 23:31:15

no: Kyllä se sieltä napsahtaa, kun oot noin vastaanottavainenkin vielä. Hyvää yötä vaan. Tuun ihan kohta perässä. :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   14.1.13 23:31:42

Öitä kaikille tasapuolisesti...

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   14.1.13 23:37:29

No, mitäs hittoa, ettehän te nyt voi kaikki mennä nukkumaan :D

Tulipas repästyä taas ihan hyvä tunti ja vartti metsää, nyt ei hiki lentäny ämpäreittäin mutta kuuma tuli ja ihan puhki kuitenkin. Jos huominen aikataulu antaa periks niin sitten salille:) Ku ihan uudet salirytkyt alesta huutelee tuolla käyttämistä :D Olivat kyllä ihan luokattomat, toivotaan että kestävät tän läskikauden niin voi ostaa kalliimmat sitten, ei niitä viiti isossa koossa ostella vielä...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.1.13 23:57:12

Mission: Kyllä se olis tässä kohtapuoliin mentävä, ettei tarvi ihan silmät ristissä ja myyränä heräillä sitten huomenna duuniin, kun oon muutenkin jo sellanen aamu-uninen. Ei meinaa välillä lähteä millään käyntiin ennen kymmentä. Jonkun pirun keksintö noi kasinkin aamut, murrr. :D

Päivämäärä:   14.1.13 23:59:59

Jahas, lisää sinne excel-listaan niitä juttuja... Aamu-uninen, iltavirkku, check!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.1.13 00:03:05

Haha, ai mihinkäs sarakkeeseen toi nyt sitten meni. Plussiin vai miinuksiin? :D

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   15.1.13 00:04:00

Kasin aamut ois luksusta! Aamu-unisen ihmisen painajainen on 4.40 rääkäsevä herätyskello!
Ihanaa olla lomalla!
Siitä huolimatta ois varmaan koitettava mennä nukkuun..
Öitä kaikille ja huomenta niille jotka aikasin joutuu nousemaan :)

Päivämäärä:   15.1.13 00:06:52

No plussiin tietysti :) Aina parempi jos saa samanrytmisen kumppanin, eli plussalistalle tuollainen menee.

Tunnollisuus ei kyllä mee, ihme nössöjä, nukkukaa perhana ja olkaa virkeitä, näytän teille kieltä :p

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   15.1.13 00:10:38

Haaveilut haihtuvat pois? Eivät takuulla, ja kun tämä kuume laskee, ostan kolmet uudet tossut.

On toki vähän ikäväkin, sisäpiiri tietää ketä.

Päivämäärä:   15.1.13 00:14:20

Nyt mä sammutan tän rakkineen jotta pääsen itekin nukkuu johonkin aikaan, yhelt valot pois niin ois jo edistystä. Öitä kaikille :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.1.13 00:16:25

Elsa: No joo tossa vasta oliskin varsinainen painajainen. Ei tulis yhtään mitään tollasista aamuista. Onneks ei tarvikaan herätä tollee. Mut hyvää yötä vaan. :)

Mission: No niin joo, niinpä tietenkin. Onhan se näppärää, kun on kellot samassa syklissä. Kyllä tästä vaan joutuu minskikin ihan justiinsa luovuttamaan, vaikka ei nyt niin mahottomasti väsytäkään, niin jos sitä yrittäis herätä vaihteeksi taas ajoissa, eikä tulis niin julmettu kiire aamulla. Olin reipas ja tein voikkaritkin jo valmiiksi jääkaappiin odottelemaan. :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.1.13 00:18:47

Jaa se oli jo valomerkki. No kaipa mäkin tästä sitten meen. Hyvää yötä ja huomenta. o/

Päivämäärä:   15.1.13 06:02:21

Huomenta! Meinaa toi flunssa kaataa petiin takas.

Päivämäärä:   15.1.13 06:08:30

huomenta :)
eväiden ostoon...jäi se smoothie tekemättä eilen. olin laiskiainen. ja hyvä siirtämään asioita.....

Lähettäjä: min 
Päivämäärä:   15.1.13 06:40:59

Huomenta :) täällä on toinen laiskiainen, katoin koko eilisen illan elokuvia :D tuli taas kulutettuu turhan mont nenäliinaa siin samal

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.1.13 07:07:43

Huomenta!
Tuli ruosteen aloituksesta mieleen, et tunteeko ruoste ja KESSU toisensa kuinka hyvin?

Lähettäjä: 5.nainen 
Päivämäärä:   15.1.13 07:53:41

Huomenta, täällä on taas kukuttu :) Minä olen iltauninen jaa aamuvirkku ja yhtä mieltä siitä, että se on aika tärkeä piirre toisessa puoliskossa tai sitten pitää olla suvaitsevainen. Itse kyllä tykkään aamulla istuskella lehteä lukemassa kahvikupin ääressä, kun muut nukkuvat mutta ei hermo kestä, jos syntyy marinaa siitä, etten jaksa illalla tvtä tuijottaa "ihan seuran vuoksi"...
Tuntuu myös, että aikani täällä ja nettideiteissä on tullut täyteen.. mutta nyt ainaskin ryhdyn päivätöihin.. mukavaa tiistaita :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   15.1.13 08:20:21

Herraisä! Jos Uki vielä kertoo olevansa pitkä, hoikka ja siilitukkainen, niin mä saatan kohtapuoliin laittaa pajeron nokan länttä kohti ja mennä etsimään sen käsiini. :D

Päivämäärä:   15.1.13 08:24:48

Tirli, Ukistahan on profiili tehty:).
Sieltä löytyy strategiset mitat...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   15.1.13 08:26:24

Ai niin, emmää muistanut. Arkistoja selaamaan siis... -->

Päivämäärä:   15.1.13 08:32:49

Nonni, ny kaikki kuolaa Ukin perään kohta. Etteks te kukaa ole aiemmin siltä huomannu mitää kysellä?? Olen vähä uusi täälä ni en tiä.

Päivämäärä:   15.1.13 08:34:32

Ja tarkotin, et enempi kysellä, ku toi profiili...

Päivämäärä:   15.1.13 08:39:32

Uki ei kaikkee kertoile itsestään:)...
Viisas mies!!

LähettäjäM 
Päivämäärä:   15.1.13 08:40:58

Huomenta.

Päivämäärä:   15.1.13 08:44:05

Huomenta M! Ootko säästyny flunssalta? :)

Päivämäärä:   15.1.13 08:45:28

M, huomenta!
Et säkään ole valottanut edes hevosellista suuntautumistasi, sen kyllä jokainen tässä topiikissa joutuu tekemään, niin et antaa tulla:)!

LähettäjäM 
Päivämäärä:   15.1.13 08:50:01

Olen säästynyt flunssalta ainakin viellä ja toivottavasti jatkossakin....hehe kylläpä vain olen arkistojen saloista voi löytyäkkin :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.1.13 09:58:37

Huomenta herrantertut. Ukin haaremi sen kun kasvaa. Toivottavasti osaat nauttia asemastasi kukkona tunkiolla :)

5.nainen, taidat olla oikeassa. Aamu- ja iltaihmisen yhteiselo ei ilman hyviä hermoja ja jonkinlaisia pelisääntöjä toimi. Ainakaan iltaisin ja aamuisin.
http://aijaa.com/TGplwr
Itse olen selkeästi iltakukkuja ja aamunukkuja, mutta ihan noin vahvasti en kuitenkaan mielipiteitäni ilmaise.

piste, miten sulle tuli KESSU aloituksesta mieleen? En tunne herraa lainkaan, ennen sinkulaa en ole vaihtanut sanaakaan hänen kanssaan. En tunne muitakaan kirjoittelijoita. Ainakaan tietääkseni :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.1.13 10:04:36

Aamupäiviä, Ruoste täh.? :) Olen vuodesta 2002 pörrännyt hötönetissä, kai sitä voi sanoa että nettituttuja on.:) Tirlin muistan jo vuosien takaa.:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.1.13 10:09:37

Kessu, piste tuolla aikaisemmin ihmetteli, tunnemmeko me toisemme.
Meillä kahdella ei taida olla muuta yhteistä kuin kotopaikan ilmansuunta Helsingistä katsottuna :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.1.13 10:13:38

Jaa vai semmosta.:D En taida Ruostetta tuntea, etkös sie ollut siellä Turkusessa päin.? :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.1.13 10:24:10

Sielläpä hyvinkin. Olen kuitenkin kotoisin sieltä sinun hoodeiltasi eli Länsi-Uusimaa-lehden levikkialueelta :) Tokkopa meillä silti yhteisiä tuttuja ole. Samoissa maatalousliikkeissä taidamme käydä, mutta that's it.

Päivämäärä:   15.1.13 10:27:27

Noniin, se on uuden elämän alku sitten:) Huomenta vaan kaikille:)

Otin tuossa aamusella kaikenmaailman strategisia mittoja, mitä en oo ikinä ennen edes tehnyt (siis kuntoilutarpeisiin, uteliaisuudesta kyllä joskus vuonna yks ja kaks) eli täällä ollaan tosissaan nyt että joka numeron tarvii pienentyä! Tänään salia testaamaan, ellei iltapäivän palaverit veny niin pahasti ettei ehdi vastaanottoaikaan.

Yllätyin muuten noista mitoista, oon aina luullut että olen ihan pökkelön mallinen, mutta sieltähän tuli näin lihoneenakin tiimalasimitat, TÄH? Ry ja ly keskenään samat, vyötärö sitten reilu 15cm pienempi.

Ehkei ne asiat niin kauheen pöllöllä tolalla ole sittenkään, eikun töihin vaan! :p

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.1.13 11:08:14

Jaa Ruoste on ikäänkuin samankylän likkoja.:D Mää asuin Lohjalla about 35 vuotta ja eron jälkeen olen jämähtänyt Nummi-Pusulaan.:) Mulla on paino pysytellet aika tiiviisti 78-80kg välillä ja voin syödä mitä tahansa, niin paino ei nouse.:)

Päivämäärä:   15.1.13 11:25:55

Ruoste hyvä, me ei olla tunkio ja Uki ei ole osoittanut kukkoilijan elkeitä! :) Vaikka saahan sitä ihminen huomiosta hyvillään olla.. Tosin mulla ei taida näillä markkinoilla olla osaa, eikä arpaa. En osaa mainostaa itteeni, ainakaa tarpeeks, eikä kilpailuviettiä ole lainkaa, eikä vaatimattomuuskaan kaunista, joten kattelen täältä takavasemmalta sitte vaan.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   15.1.13 11:31:25

Kessu: ei sytytä yhtään, miten niin muistat jo vuosien takaa. Vaikka olenhan mä kirjoitellut tänne ht-nettiin samalla nimimerkillä jo varmaan kymmenen vuotta enemmän ja vähemmän aktiivisesti.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.1.13 11:47:53

Mun piti vaihtaa nikkiä joku vuosi sitten, ettei exä tunnista.:D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   15.1.13 12:00:09

Voitko vaikka vinkata säpoon? Mulla ei sytytä yhtään.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.1.13 12:01:42

Ärsyttävää, kun ei täällä ole mitään selviä sääntöjä. Taas kun olin kirjottanut melko pitkänkin viestin yhteen ketjuun ja laitoin viestin menemään, niin yllätys yllätys, ketjua ei enää olekaan. Poistaisivat sitten kaikki seksiä käsittelevät ketjut, jos kerran seksistä ei saa puhua. Mitä järkeä tollasessa on, että välillä saa puhua ja välillä ei.

Taitaa riippua ihan vaan siitä jaksaako kukaan valittaa jostain ketjusta, jos sen aihe loukkaa jotenkin. Jos kuitenkin keskustelu pysyy edes suunnilleen aiheessa, eikä ketjussa ole mitään hirveää henkilökohtaisuuksiin menoa, niin mitä se ketään haittaa mistä muut keskustelee. Ei kai sellaisia ketjuja ole mikään pakko avata mitkä ei kiinnosta tai jos aihe on jotenkin vaikka omasta mielestä ällöttävä. Ihme touhua.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   15.1.13 12:05:53

Taitaa olla niin, ettei täällä erityisesti kukaan aktiivisesti moderoi näitä, lähinnä vaan just, jos joku ilmoittelee ahkerasti asiattomista. Hyvä, että niitä kuitenkin poistetaan. Täällä nyt kuitenkin aika paljon on alaikäisiäkin lukemassa näitä ja jotkut "panin koiraa perseeseen" topikit joutaakin pois. Mutta sinänsä seksistä keskusteleminen ei pitäisi olla peruste poistaa, jos siellä ei ihan kahjoja aleta puhua. Onhan tämä nyt kuitenkin k-18 palsta.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.1.13 12:22:36

Niin mä huomaan, mutta olisi sitten edes vähän johdonmukaisempaa sekin vähäinen moderointi mitä on. Ihmeen vähän noihin tartutaan, missä keskustellaan säännöissäkin mainituista henkilöistä, eikä mistään varnaisesta aiheesta. Jos kerran mitään aiheita ei ole rajattu, niin ei ketjuja sitten pitäisi aiheen takia myöskään poistaa. Ellei sitten aleta ihan kahjoja puhumaan, kuten sanoitkin.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.1.13 12:23:43

Heh kessu on nyt kessu.:D En vilkuile taaksepäin.:) Pääsee viikonloppuna polkemaan oikeen kunnolla, vanha kotitie menee sulki.:) Mistäköhän koivunkyljestä sitä itsensä löytää.:D

http://www.youtube.com/watch?v=Kpb_kGwDqpQ

Päivämäärä:   15.1.13 12:34:44

Apua, minä luin tuosta yhdestä topikista että alle tonnilla panokaveri... se olikin ponikaveri..
*sulkee hötönetin*

Päivämäärä:   15.1.13 12:36:02

Mä luin saman otsikon, että poikakaveri :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.1.13 12:36:28

5. nainen: No älä huoli, et oo ainoa. =)

"Lähettäjä: Minority_Report
Päivämäärä: 8.1.13 16:58:51

No ette sentään panokaveria, niin kuin minä luin. Tarttis kyllä oikeesti löytää se nainen jostain. :D"

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.1.13 12:45:17

Taitaa sinkkulan kinkut olla puutteessa, kun tuommoisia lukevat.:D Historigluokka alkais kiinostamaan näin vanhempana, Celica vai Amatzoon.? :)

Päivämäärä:   15.1.13 12:50:31

Meillä on siis Minorityn kanssa jotain yhteistä :D
Amatzoon sanon minä.
ja lähden hammaslääkäriin....

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   15.1.13 12:58:01

Mää oon taas lukenu tuota "kengittäjät: takapäätä hitaammaks" otsikkoa kerta toisensa jälkeen väärin... :D

Jokohan se alkas oleen aamupalan aika? Sitten voiski painua takas pihalle, tuommonen -6 astetta on ihan siedettävä lukema :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   15.1.13 13:03:02

Amazon <3

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.1.13 13:20:13

Celica on niin perhanan keulapainoinen, puskee herkästi ja Amatzoon niin painava, mutkissa oikominen työtä ja tuskaa, ohjaamossa käsiä täynnä.:D Mummokoppanen Escortti tai Fiat 600, kaveri viellä virittelee koneen iskuun.:) Meinas tuolla tulla pissi ja kakki housuun.:D

http://www.youtube.com/watch?v=Z-NcoiLVA3M

Päivämäärä:   15.1.13 13:25:51

Joo mutta Amazonin takakonttiin mahtuu irlanninsusikoira, se on tärkeä pointti autoa valittaessa.. ei, nyt häivyn oikeasti :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.1.13 13:33:09

5. nainen: Jotain sitten ainakin joo, mutta mietin tässä vaan, että mitähän toikin kertoo niistä, jotka ton lukee tollee väärin. :p

Elsa: Nyt en malta olla kysymättä, että miten sä ton otsikon oot sitten lukenut? :D

Tähän loppuun vois vaikka laittaa vähän kings of leonia, mutta hiukan eri tavalla kuultuna versiona. =)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.1.13 13:34:55

Onko 5.naisella irlis.? Mulla oli 90-luvulla.:) Marko tuli mutkaan liian kovaa, meinas esko lähtee lapasesta oikeen kunnolla.:D

Päivämäärä:   15.1.13 13:40:44

Päiviä! "vapaapäivän" kunniaks heräsin 5.30 ja olin metäs kahdeksan aikaan joten riitti se leikki tältäpäivältä. Huomenna uusiks! ..? ei kai täällä mtään kilpailua tarttekäydä johon sitä viettiä tarttis,sitäpaitsi sul on ainakin käsittääkseni "matkaetu" puolellas:D Tirli: Siilitukka ,muu on katsojan silmissä.

Päivämäärä:   15.1.13 13:50:33

Jahas, tää onkin sitten hauska päivä töissä, kaikkea mahdollista tarttis tehä mieluiten yhtäaikaa ja sitten kaikki jää kesken koska ne kusee, väärät matskut tai mitä lie milloinkin. Ja siis muiden syy kun minun:P

Mitäs se minksi keskittyy niihin seksi- ja pepputopikkeihin niin kovasti, kyllähän niitä härötellään urakalla :D Oma vika nääs;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.1.13 13:55:33

Yhdistetään Uki voimat. Ukin konepalvelu ja kessun kolaus.:D Lundbergin"lumpun" saisin halvalla ja viellä alueaura mukaan.:)

Päivämäärä:   15.1.13 14:07:29

Kellään ritsaa? Alkoi eilen ärsyttämään kun korjasivat tuolta pihalta katuvalon, joka ollut pimeänä nelisen vuotta. Loimottaa ilkeästi suoraan parvekkeelle ja sisällekin. Inhottavaa, olisin halunnut pitää pimeyteni :P Jos tänään kotiin mennessä siihen vahingossa lennähtäisi kivi...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.1.13 14:17:24

Mission: Enhän mä ny niihin vaan keskity. On tässä noita laihis ja tekniikka ketjujakin tullut kommentoitua. Ihmetyttää vaan toi linjaus, että milloin mitäkin poistellaan ilmeisesti ihan nopalla ja miten nyt jaksaa, vaikkei ketjussa edes ole mitään säännöissä kiellettyä. Muutenkin naurattaa noi "säännöt" täällä, vaikka toki ymmärrän, ettei kaikkia keskusteluja ehditä valvomaan näin vilkkaalla foorumilla. Mut jo ei kerran resurssit riitä, niin olisi sitten edes kunnon selkeät säännöt, niin tietäisi mihin kannattaa vaivautua kirjottamaan.

Päivämäärä:   15.1.13 14:27:29

Minskiä kiukuttaa...;) Älä välitä, siihen tottuu äkkiä. Jos semmosiin vastailee niin äkkiä ja lyhyesti:p Mutta joo, ei täällä mitään sääntöjä ole, kaikkein hulluinta on että joskus poistetaan topikkeja joissa ei ole sitten kertakaikkiaan mitään sensuroitavaa, vaikkapa teekupeista olisi topa niin sinne saattaa eksyä jokin outo kommentti tai jotain mitä saa sitten ihmetellä että mihinkäs se topa hävis ja miksi.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   15.1.13 14:35:33

Mission: No kyllä, kiukuttaa tollanen velttoperseily. :D Onko siinäkään sitten mitään järkeä, että koko ketju viskataan mäkeen, jos sieltä löytyy vaikka pari asiatonta kommenttia. No joo, eipä niitä sääntöjä juurikaan ole ja ilmainen palveluhan tämä tietysti on, mutta vois ny ees vähän kattoa ja miettiä.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.1.13 14:38:26

Mie lähden tuollaista katsomaan/ostamaan, vielläkin kaduttaa, kun myin vanhan pois.
http://www.youtube.com/watch?v=IflqkB_4SQg

Päivämäärä:   15.1.13 15:30:08

Jahas, Kessu rupee ralikuskiks :)

Meikä yrittää paahtaa töitä kasaan että pääsis vähän aikasemmin jotta ehtii sinne salille tänään, hirvee vimma päällä, energiaakin on vaikka muille jakaa:)

Lähettäjä: KESSU. 
Päivämäärä:   15.1.13 15:39:38

Mission, sitä kultaista nuoruutta etsitään.:D

Päivämäärä:   15.1.13 15:41:00

Noniin, kato mä etin sitä salilta ja sä autoista, kaikki saman asian perässä kuitenkin :D

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   15.1.13 15:49:24

No kun täällä nyt on niin kauheen kiihkeenä naiset ton Ukin perään, ni tapasimme eilen naamatusten (oli sukkabisneksiä) ja ihan kiva kaverihan hän on. Mitään ei ole valehdellut kirjoittamissaan asioissa, et silleen... =)

Ja edelleen vapailla markkinoilla mun puolesta - eiköhän me jatketa kaverilinjalla vaan edelleen ;)

Päivämäärä:   15.1.13 15:52:31

Iltapäivää sinkkulaan!
Töis hektistä, tää lähtee ihan kohtapuoliin tallille ajamaan, riittää työnteko tälle päivälle just nyt:)!!!
Palataan illemalla:).

Päivämäärä:   15.1.13 15:53:07

Ohos, sinkut alkaa paritella, ainakin yritystä on kehissä :D Minä en kyllä nyt ole Ukin fanilaumaan liittynyt, kaikki on ihan kivan tuntuisia täällä ettei ole vielä tarvinnut ihan fanittamaan alkaa ketään :D

Paitsi minskistä on tietysti se excel-lista... :p

Lähettäjä: KESSU. 
Päivämäärä:   15.1.13 15:53:24

Ja vielläkö Iina on mun kamu.? :)

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   15.1.13 16:00:04

Kessu: kaikki on suhteellista - kaveruus on yleensä vastavuoroista = molemmat pitävät yhteyttä puolin ja toisin.
Semmoset kaverit joilla ei ole muuta tekemistä kuin odotella mun yhteydenottojani saavat kyl jäädä =)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.1.13 16:06:54

Mun pitää pyytää anteeksi, kuin en ole pitänyt yhteyttä, voi viulu sentään.:( Olipas tukkoinen subaru, jotain häikkää hapen ja pensan saannissa.

Päivämäärä:   15.1.13 16:30:28

tykkäysnappula puuttuu :) höpöjä ootte lukenu...

Jos mulla olis mies....alkaisin heti kotona sitä viekoittelemaan...ah...haaveksii junassa...

Päivämäärä:   15.1.13 16:31:58

Jaa että oikeen matkaetu tällä naisella, siinäpä hieno "ominaisuus" :D No osaan mä kans kutoo niitä villasukkiaki ja parsiaki niitä. Ompelukset sujuu kanssa. Kaikki muukin askartelu ja pikku nikkarointiki sujuu ja on mieluisaa. Lasten kans tuun toimeen, ku on niitä itselläkin. Ruokaa osaan tehdä ja leipoo. Sienestys ja marjastus on kivaa, jos on joku mukana, etten eksy. Huh tulipas nyt ihan pöljä olo.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.1.13 16:33:18

Rakas piste sitten korkkaa seuraavan.:)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.