Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 120

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.1.13 11:58:12

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9

Motarinopeutta...:).

Re: Sinkkujen topic 120

Päivämäärä:   14.1.13 11:59:08

KESSU, älä yritä:)!!!!

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   14.1.13 12:01:47

Päiväunille.com mentävä nyt on...palataan raksut myöhemmin..................

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.1.13 12:05:40

heh hee, mentiin ristiin, kohteliaana herrasmiehenä ehdotan, antaa minun topsu tippua.:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.1.13 12:19:10

Hyvää päivää sinkkulaan.

Turhaan olen tukkani kähertänyt ja meikkiä naamaan sutinut, kodinkonekorjaaja teki oharit. Aika tyypillistä maanantaimeininkiä. Vaaka oli kuitenkin tänä aamuna kohtelias, parin viikon reipas työputki on näköjään tuottanut tulosta. Kummasti karisevat joulukilot kun liikkuu samoilla vauhdeilla koko päivän aamusta iltaan ja pysähtyy vain hetkeksi tankkaamaan. Pariin päivään ei ole edes tehnyt mieli suklaata. Se on jo vähän huolestuttavaa.

Tirlilläkin on ollut maanantai(epä)onnea. Satuitko edes kaatumaan urheilullisen urhon jalkoihin?

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   14.1.13 12:37:47

Ai vitsit, mä unohdin vaa'alla käydä... No, tuskin se on vielä hievahtanut mihinkään, jos sitten ensi maanantaina;) Tarttis salikorttia hakea tällä viikolla, tuntuu vaan taas tota menoa ja hommaa olevan yli äyräiden.

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   14.1.13 12:41:04

Pikavisiitti tänne ja Kiitos päiväkahviseuralle ;)

*poistun taas nurkan taakse etsimään elämää* :D

Päivämäärä:   14.1.13 12:55:31

Kiitos, KESSU:).
Herrasmiehen elkeitä;).

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.1.13 12:59:07

Iina moikka, missäs leidi on piilotellut itseään.:)

Päivämäärä:   14.1.13 13:29:05

Jaaha, mistäs tää hedari oikein taas paukkas, kivaa työpäivää mulle :(

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.1.13 13:38:56

Mission, stressiperäistä jännitettä hartioissa, hieronta auttaa.:) Venyttelet kunnolla niskaa.:)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   14.1.13 14:18:14

Eikun kaaduin jo lauantaina, eikä ollut urheilullisia urhoja näköpiirissä. Ihan turhaan siis satutin itseni. :( Täräys tais vaan ottaa lihaksiin ja kipu tulee vasta nyt, kun ne veti jumiin. Olkapäät on mun heikko kohta muutenkin, kiitos uutteran talikonheiluttelun ja vanhan olkapäävamman.

Töissä on tylsää. Taidan mennä kotiin.

Päivämäärä:   14.1.13 14:20:17

Joo stressiähän se tosiaan pukkaa taas, eipä mitään uutta mutta nyt sitä rytisee urakalla.

Töissä totisesti on tylsää, harmi ettei voi lähteä kotiin.

Lähettäjä: min 
Päivämäärä:   14.1.13 14:23:49

Voihan kökkö ja elämän kevät... olin merkannu yhen labrapäivän väärään kohtaan kalenteriini mut meen suorittamaan sen työn huomenna >:( ajatukset ja kalenteri ei selvästikkään pysy kasassa...

Täytynee laittaa rauhottavaa teetä... ja koittaa rauhottuu...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.1.13 14:29:52

Tirli kaatumisesta voi tulla hiusmurtuma, vaikka sitä ei heti noteeraa, mut vaivaa sitten jatkossa.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   14.1.13 15:55:17

Kessu: no sitä mietin, että onko solisluu ottanut kipeää, kun siihen kohdille särky tuntuu osuvan.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.1.13 16:08:38

Tuttuja juttuja mulle, pitää Tirli olkapää kuvata, niin sitten ollaan viisaampia.:) Hämeen Rykmentin lääkintäkessu.:) Kenttälääketiede on minulle tärkeetä, pystyn pelastamaan ihmishengen hyvällä koulutuksella, minkä sain.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.1.13 16:17:40

En nyt mitenkään naisia innosta liittymään ressuihin.:D Sieltä löytyy monta komeeta sinkku-ukkoa.:)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   14.1.13 16:19:35

Voihan väsymys..jospa sitä huomen olis sit virkeempi..viel pitäisi kotona touhuta kyl ennen lähtöä...ääh mie en jassa..jotenkin välil kotona touhuuminen on puuduttavaa....

Päivämäärä:   14.1.13 16:21:05

Jaksa vaan @, sitten on paljon mukavempi palata kotiin kun on hommat kunnossa kotona:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.1.13 16:32:44

Jaksaa @ ja jaksaa vieläkin.:D Tiedä mikä ihanainen sinkkunainen oven takana odottaa.:D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.1.13 16:37:49

Se on "illan sininen hetki", hyvin oli hanki sininen.:)

Päivämäärä:   14.1.13 16:43:53

Noniin, mä alan kattomaan leffaa kera poppareiden ja punaviinin :)

Päivämäärä:   14.1.13 16:51:56

Tarttis kohta lähteä töistä ja ostaa salikamat jotta pääsis sinne salillekin joskus... Mutta tän hedarin kanssa taidan kyllä jättää senkin huomiseen. Meen ostaa karkkia! :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.1.13 17:10:59

No ei hartiat kauvan särje, jos murjon ne auki.:D

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   14.1.13 17:11:20

Pakkohan se on jaksaa..ei juuri vaihtoehtoi oo ja kivempi palata kotiin kun kaikki kondiksessa on...talon lämmitystä ennen lähtöä rutkasti tiedos,no uuni kunnolla täräyttää hehkuun niin kyl se kestää paluuseen asti sit...
kiitti tsemppauksesta porukalle...jotenkin kuitenkin odottavan aika pitkä...kiva on päästä muihinkin maisemiin välil ja nähdä kamuja sieltäkin suunnalta...viimeks syksyl taisin käydä siel...ei tainu viel lumet olla silloin maassa...väsymys jotekin päällä mut pitänee pannu kahvia laittaa tippuu niin jospa se siitä....ketäs sinkku kinkkuja tuol suunnalla asuu lähistöllä

Päivämäärä:   14.1.13 17:25:27

Noniin, tännepäinhän te ootte tulossa niin siitä sitten murjauttelemaan niskat auki :D

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   14.1.13 17:34:32

Voi itku! Hammasta särkee! Sanokaa et tää loppuu ihan itekseen, eikä tartte mihkää kidutuspenkkii lähtee!! Eihän!?! :( Sniif..

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.1.13 17:34:42

Ja piste sitten soittaa mulle 0466175699. Naisesta mittaa ninnannunna.:D

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   14.1.13 17:40:41

Kohta kaveri tulis..pitäis sen pääkoppa siistii :D vitsi en pariin vuoteen kenenkää lettiä leikelly..nooo...jospa se onnistuis vanhasta muistista :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.1.13 17:42:16

Ja piste hoitaa sen oman kauniin äänen, minun korviin.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.1.13 17:58:16

Elsa, kidutin joulukuussa itseäni hammas tuskassa. Pahaa teki. htnetin naiset yritti laittaa mut hammaslekurille.:D Juu kiiitos ei.:D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   14.1.13 17:58:54

"En nyt mitenkään naisia innosta liittymään ressuihin.:D Sieltä löytyy monta komeeta sinkku-ukkoa.:)"

Mulla tuli mieleen nämä oman paikkakunnan ressut ja mä luulen, että mä jätän väliin....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.1.13 18:07:31

Jotkut ressut on sentää selväpäisiä.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.1.13 18:33:03

Mikä ihmeen väkivalta ruokii nykyäijiä.??? Minä en tollaísta hyväksy..

Lähettäjä5.nainen 
Päivämäärä:   14.1.13 18:41:54

Ai kamala, mulle tuli heti mieleen tehdä pilapuhelu, kun tuo puhelinnumero on tossa tyrkyllä :DD Noinkohan oisit Kessu huomannut eron ? Joo lapsettaa :D
Talli on tehty ja muutkin hommat, käväisin nettideittiprofiilissani ja päätin laittaa pillit pussiin, ei siellä ole kuin kahjoja tai sitten niitä "ei tunnu missään" tapauksia. Ehkä tuota hevosenpitoa ei oikeasti tajua kuin hevosmies... voisiko piste sittenkin olla oikeassa.. tätä pitää ehkä vähän tuumia. Mikä antaakin aihetta seuraavaan kyssäriin: jos Uki ja Kessu on hevosmiehiä, se selittää miksi he ovat täällä, mutta miten te muut olette tänne erehtyneet? Se yksikin hamsteriheppu.. vai oliko se marsumies.. Noh?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.1.13 18:49:01

Saako syödä pizzan jos housut roikkuu? Moni dieetti on kaatunut siihen, että naapuri kävelee vastaan pizzalaatikko kourassa. #?%*!@. Teki melkein mieli hyökätä naapurin kimppuun. Nami nami porkkanaa prkl.

min:n ja Missionin illan ruokavalio kuulosti kyllä syntisen houkuttelevalta. Leffa ja punaviiniä, karkkia ja poppareita... Lähikauppa on joskus vähän turhan lähellä, hetken mieliteot ovat liian helposti toteutettavissa.

Valitan, Elsa, särky saattaa lähteä mutta ei se reikä sieltä mihinkään häviä, kasvaa vain... :/

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.1.13 18:50:51

Mua repee naistenhakkajat, kunnolla risomaan. Jätkälle voin tarjoilla pesäpallo oikeen kunnola.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.1.13 18:53:02

Mistä ihmeen naistenhakkaajista se kessu vaahtoaa...?

Päivämäärä:   14.1.13 18:53:03

Niinpä, KESSU voi saada juttuseuraa myös "feikkipisteestä"...
No, tiedän kyllä, mistä mies tietää, et langalla olen mä:)...
Feikkaajat jää kiinni oitis;)...

Päivämäärä:   14.1.13 18:55:35

Katon viel toisen leffan :p alkaa vaan popparit ja punaviini loppumaan. (Hah ja taas tykkäisin jos ois halikaveri vieres...)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.1.13 18:56:25

Parisuhteen väkivaltaa, kiitos ei.

Päivämäärä:   14.1.13 18:59:58

Lukenee täs ohella jotakin toista topiikkia...?
Naistenhakkaajista.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.1.13 19:04:20

Mikä siinä on niin ihmeelistä, ettei osaa toista ihmistä arvostaa.? Menee yli.:D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.1.13 19:05:40

Morjensta sinkkulaan. :) Mäkin sain tietokoneen takaisin päälle, kun löysin vihdoin syyn siihen miksi kone lämpeni epätavallisen paljon ja sain korjattua vian. Sais olla vähän enemmän tilaa kotelon sisällä, että tämmönen mega molekin sain tungettua räpylänsä helpommin oikeaan paikkaan. :p

Päivämäärä:   14.1.13 19:10:23

No, miehet purkaa omia agressioitaan naiseen, kun nainen on se heikompi osapuoli, josta ei ole niinsanottua fyysistä vastusta.
Toki henkistä voi olla, mutta näistä naistenhakkaajista ei ole puhumaan, kun älykkyysosamäärä jää sinne ruohonjuuritasolle, jolla puhumisen taito on luokkaa nolla...ja älykkyysosamäärä samaa luokkaa.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.1.13 19:13:16

Se toinen topic, ihan kauheeta luottevaa.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.1.13 19:19:58

M_R, sulla on vissiin vaan liian pienet vehkeet.

*tirsk*

Minä olen kerran löytänyt läppärin tuulettimesta sormenpään kokoisen pölypalleron. Sen pitämästä metelistä päätellen luulin jo, että rakkine on tullut tiensä päähän. Yhtenä iltana se sanoi -blip- ja sammui. Ehdin nähdä näytöllä vilkkuneen tekstin "fan not functioning properly" tms. ja jotain tyylin "clean me, idiot". Kaivoin esiin kynsiviilan ja sörkin koneen sisuksia vähän. Kun villakoira oli poistettu koneen elimistöstä olimme kavereita taas :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.1.13 19:25:22

http://www.scientificamerican.com/slideshow.cfm?id=150-year-old-computer-babbage
Tossa vertailun vuoksi vehkeet, joilla on kokoa ja näköä. Aiheuttaako kateutta?

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   14.1.13 19:26:31

Täällä kone hurisee kans niinku viimeistä päivää, syytä en tiedä. Onhan tämä kyllä jo ikivanha läppäri, että ei sillä :D

Tuolit ja pöytä on vihdoin kasattuina! Mun hermot meni heti alkuun tuolien kanssa ja hälyytin sitten eksän tänne kokoamaan ne. Khih.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.1.13 19:28:06

Meillä on täysikuun turinat, kukas sitten muutatuu, nyt rupes pelottamaan, piste haukkaa mun kaulasta palan.:D

Päivämäärä:   14.1.13 19:32:22

No en haukkaa:).
Mulla on tapana nielaista miehet yhtenä suupalana, sen enempää pureksimatta,)....

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   14.1.13 19:37:52

Elsa suhtaudun nettiin vähän kuin baariin, ei sieltä joka kerta mitään ihmeellistä löydy, mutta tuleepahan käytyä. Eikä se kerran tehty profiili paljoa ota jos ei annakaan, ainakaan ilmaissaiteilla.

Tuo on hyvä kysymys, että pitäisikö hevosnaisella olla hevosmies. Kun hevosmiehiä on kuitenkin nykyään vähän, ja monet niistä ovat yksinäisiä susia, ehkä kannattaisi katsoa, että parisuhde noin yleisellä tasolla toimii, vaikka harrastukset olisivat erilaisia.

Päivämäärä:   14.1.13 19:42:38

Viitonen, ei täs topiikissa kaikki ole hevosmiehiä.
Sinänsä mielenkiintoista, että hevosnaiset kiinnostaa ei hevosmiehiä.
Varmaan jokin taka-ajatus taustalla;)....
No, mä en enää koskaan ei hevosmieheen sorru!!
Ne on niiiiiiiiiiiin nähty!!!!!!!!
Niiiiiiiiin petytty!!!!!!
Noup!!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.1.13 19:43:19

ruoste: No niinpä, ihan liian pienet vehkeet, mutta minkäs teet kun tämmöset sitä on saanu, niin näillä on pärjättävä. On tää elämä joskus niin epäreilua, mutta ei sitä auta kateellinenkaan olla, ettei ihan surkeeks tää elämä mee liian pienistä vehkeistä huolimatta. :D

Olipahan muuten jotenkin niin naisellinen toi sun korjausoperaatio, kun kynsiviilalla aloit sorkkimaan koneen sisälle. Toi olis melkein pitäny päästä näkemään. =) Mut mikäs siinä tietysti, kun kerran sait koneen toimimaan.

Pitäis tässä vissiin laittaa munaa tulemaan ja alkaa kattelemaan jo hyvissä ajoin iltapalaa. Ei sitten herätyskello soittanu tänään ja tuli nukuttua vähän turhan pitkään. *nolo*

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   14.1.13 19:45:33

Iltaa! Tulipas autoiltua tänään lähes 500 kilsaa. Meinasin poiketa KESSU sun luona kattomas et minkälainen ukko siellä yrittää mun kanssa pitää näitä "sinkkulan kinkkuja" järjestyksessä:) Saukkolan tienviitan kohdalla navigaattori kuitenkin huus mulle et pysy ny hyvämies vasemmalla kaistalla. Mun navigattoris on niin määrätietoinen naisääni et sitä oli pakko totella:D

Päivämäärä:   14.1.13 20:01:12

kurnau, sekin on koettu, et molemmilla on omat harrastukset.
Ei toimi, jos kaikki illat ja viikonloput menee hevosten kanssa.
Sitä kitinän määrää jatkuvasta tallilla ja kisoissa olosta ei vaan jaksa enää.
Ajatus hevosista ja hevosurheilusta täytyy olla sama, silloin toimii ja yhdessä on upeeta ja oikeasti mielekästä viettää aikaa, missäpäin maata tai maailmaa tahansa:)!!!
Sellainen elämäntavan jakaja, sielunkumppani, se maailman rakkain mies, kuin mä myös sille miehelle:)!
Voi olla haasteellista löytää, mut ei ehkä mahdotonta:)!

Päivämäärä:   14.1.13 20:06:26

Minski oli illalla niin lumoutuneena täällä netissä että meni liian myöhäseen toi nukkuminen:P

Kynsiviila on ihan loistava keksintö ja paras työkalu! Ostin vähän aikaa sitten uuden lampun ja siinä johtokuvussa (mikä lie nimeltään) oli ihan hiton pieni se ruuvi. No eipä löytynyt mitään järkevää talosta sitten millään, kaikki veitsenkärjet ja sakset ja kaikki mitä vaan löytyy kokeiltu, kirosin siinä että vttu, haluan sn kattoon nyt eikä huomenna. No kynsiviilahan se ratkaisu oli! :D

Nyt on sitten käyty ostamassa salille vermeet, hoidettu rahoitus työpaikan kautta joten eipä muuta kuin korttia hakemaan! Oli jo aikakin, kyllä oli sovituskoppi niin armoton taas, meinas todellakin itku päästä :(

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   14.1.13 20:12:39

Iltaa!
Mä taas löysin joskus taannoin wannabe-hevosmiehen, ravureitten kans joskus oli puuhannu. Ennakkoon intoili mun silloisista hepoista, mutta sit käytännös oikeesti ei yhtää pätkää kiinnostanu. Pikemmin sitä ne ärsytti, vaikkei niistä sille edes kuluja koitunu. Oikeesti tuntui sitte ihan huijaukselta se alun esittäminen :(
Vaan eipä ole enää heppoja, ettei nii hevosmieskää välttämättömyys ole. :)

Päivämäärä:   14.1.13 20:12:40

Ajoin kanssa kesällä läpi Saukkolan, ja hieman mietitytti, missä Kessu luuraa. Navigaattoria ei ole, kukas toinen täällä olikaan karttaa lukeva viimeinen mohikaani.

Kiva alue.

Piste tuo on kyllä vaikea kysymys, kun ei sen hevosmiehen kanssakaan välttämättä helppoa ole, sillä voi olla omat pollet ja kisat, mutta uskon kyllä, että tuollainen sopiva mies on olemassa... Vaikka joku uratykki, jolla on omat hevostelut tauolla... Tai ulkomainen kilparatsastaja... Tai joku täältä hooteestä...

Päivämäärä:   14.1.13 20:14:34

Sit punttia veivaamaan, jos sovituskopissa meinaa itku päästä:).
Täällä ei itketä, mut vähän lihaa sais kertyä luiden päälle lisää.
Ei olis haitaksi!!!
Eikä auta syöminen!
Pitäisi lopettaa hevostelu ja siihenhän mä en suostu:).

Päivämäärä:   14.1.13 20:17:55

Tommonen wannabe-hevosmies vois mennäkin, sellainen vähän harrasteleva ja heppoja lääppivä:D Ne kisatykkimiehet ja ammattilaiset, nounou, en ryhdy.

Mä en mihinkään naveihin luota, saa ne siinä huudella omiaan ja olla tukena mutta karttaa pitää ihmisen osata lukea. Eihän sitä tarvii montaakaan kertaa katsoa, pistää mieleen liittymät, tien numerot jne tietyt speksit ja ei sitä sitten tarvi ku loppuvaiheessa vähän vilkasta että mites se meni. Navit kusettaa vaan ja käskee tehä u-käännöksiä ;)

Päivämäärä:   14.1.13 20:20:44

Joo piste, tasan ei mee onnen eikä läskin lahjat :D Eipä se tosiaan auta ku ruokaremontti ja raudan rankaisu, kyllä se siitä.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   14.1.13 20:23:16

Ärsyttävä olo. Sellainen levoton ja keskittymiskyvytön. Joku akuutti ADHD varmaan.

Päivämäärä:   14.1.13 20:25:10

kurnau, sitä todellista hevosmiestä tässä etsitäänkin, olipa sitten suomalainen tai ulkomaalainen.
Ravimiestä en ota koskaan!!!!
Ei niin mitään yhteistä hevosrintamalla!
Mulle ei riitä mikään wannabe- hevosmies, sen pitää olla hevosmies oikeesti:)!!
Aivan sydämestään!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.1.13 20:26:55

Mission: No vitsi kun olin ihan varma, että laitoin kelloradion herättämään, mutta en mä edes muista, että se olis soinu. Katoin kuitenkin aamulla, että se oli ihan oikein laitettu ja sen olis pitäny soida. Pitääköhän tässä laittaa toi noksukin varuilta kilkattamaan, ettei tuu toista rokulipäivää.

Vai on sulla sellasta kriiseilyä. Mäkin voin sen verran sua motivoida, et muista sitten et jussina sun pitää laittaa niitä bikinikuvia mulle kunnostas. Niin että laitahan vauhtia hommaan, niin ei tarvi sitten selitellä. :D

Päivämäärä:   14.1.13 20:32:39

Joo Minde, mähän sitten laitan :D Sittenhän pitäis laittaa myös "ennen" -kuvat jotta pystyisi arvostamaan sitä työtä joka on tehty, eihän siinä muuten ole mitään ideaa. Ja niitähän kannattaa jaella ihan minne tahansa, eipä ainakaan pääse sinkkuudesta eroon turhaan :D

Muistaakseni lupasin persekuvan mutta biksuista ei ollut mitään puhetta, löytyy mulla farkkujakin kaapista ;)

Kyl täs urakka on, voihan venäjä että vtuttaa kyllä, MIKSI pitää ihmisen päästää ittensä tämmöseks laardisäkiks. Ihan naurettavaa. Ei se ollut minä joka siellä sovitukopin peilissä oli. Ei ihme jos ei huvita mikään kun on muokkaantunut joksikin jota ei oikeasti ole.

Päivämäärä:   14.1.13 20:49:09

Itsekuri auttanee tuohon lihomiseenkin.
Nainen ei KOSKAAN saa päästää itseään rapakuntoon ja lihomaan, kun ei päästä, on varaa vaatia mieheltä samaa:)!!!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   14.1.13 20:51:41

Mä olen tässä iloinnut jälleennäkemisestä. Olen nimittäin nähnyt vatsalihakseni piiitkästä aikaa. :D

Päivämäärä:   14.1.13 20:53:03

Naamat umpeen luuviulut :D Syön karkkia, nams nams ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.1.13 20:58:00

Mission: Noh, kyllä mä sen persekuvankin voin sitten ottaa, jos kerran vaan siitä oli puhetta. :p Niin ja täytyyhän siinä olla sellanen before and after vertailu, että näkee sitten kuinka kovasti siellä ollaan kyykkäilty ~6kk. =)

Mitenkäs sä nyt sillee oot päässy repsahtamaan. Mä kun jotenkin kuvittelin, että oot sellanen kunnon kuntopallo, joka ei osaa koskaan pysyä paikoillaan, vaan aina olis päästävä joko salille tai lenkille koirien kanssa. :D Ettet nyt vaan kriiseilisi jostain parista kilosta siellä.

Päivämäärä:   14.1.13 20:59:11

Tirli, hienoo:)!!!
Naisen pitää näyttää naiselta eikä miltään laardikasalta:)!!!!

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   14.1.13 21:03:24

ai täällä on kuntokuurit meneillään :) kesä on tulossa...ah pitääpä katella vähän lomakuvia viime kesältä...
mitäs metodeja sinkkulan naikkoset biksukunnon saavuttamiseks käyttää?
tavotteita saa jakaa myös :)

Päivämäärä:   14.1.13 21:07:01

Parista kilostakin voi tulla kriisi. Toisaalta sitten paria kiloa ei edes huomaa.

Olenko nyt muuten ainoa sinkkunainen, joka ei vaadi, että miehen pitäisi olla supertimmi. Lähinnä kiinnostaa latva ja sen ei toivottava lahous. Kilparatsastajamies olisi kyllä automaattisesti timmi. Ravimiehistä en rehellisesti sanoen tiedä.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   14.1.13 21:09:30

Mun tavoitteeni ei ole bikinikunnon saavuttaminen vaan Venlojen viesti. :D Mutta keinoja on juoksu, hiihto, suunnistus, jooga, jumppa ja toisinaan sali.

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   14.1.13 21:10:01

Wau Tirli! Onnittelut :)

Kuntokuuri? Mikä se on?
Bikini kunto on ja pysyy tällä työmäärällä ilman sen suurempia temppuja ;)
Vaikka voishan noita vatsalihaksia yrittää houkutella vähän paremminkin näkyvii...

Päivämäärä:   14.1.13 21:10:55

Ei, kyllä mä olen todellisuudessa laiska. Mukavuudenhaluinen enkä totisesti ikiliikkuja. Urheilusta kyllä tykkään mutta sen suorittaminen on niin rasittavaa:D Etenkin aloittaminen, jota voi lykätä aina huomiseen... Olen ollut aikanaan salihullu, sellasessa kunnossa että pienellä fiilauksella fitnesskisoihin:p No ehkei nyt täysin, mutta erottuva sixpäkki jne. Reilu 10v sitten... Silloin kun ratsastin paljon, olin myös yhä oikein hyvässä kunnossa. En mä viitsi kaikkia yksityiskohtia kertoa ettei nyt ihan tunnisteta heti, mutta kyllä toki koirien kanssa on lenkkeiltävä, juoksemaan mua ei kyllä helposti saa mutta kävellä jaksan vaikka kuuhun ja monella naisella tekee tiukkaa kävellä samaan tahtiin. Ja erinäisten sattumien kautta se selkäranka on vähän päässyt nestemäisemmäksi kuin ennen joten tässä sitä nyt ollaan. Tekosyitä ei ole, elämäntilanteet on vaan mennyt niin että oma selkäranka ei ole riittänyt, täysin omaa syytä. On se nitinä nyt ihan aiheesta, 10, ellei 15kg, ja omenavartalossa se näyttää kyllä törkeeltä.

Toisaalta tässä samassa vttuuntuneessa ja hyvin motivoidussa tilanteessa henkisesti oon ollut ennenkin, tunnistan sen kyllä. Eli nää viimeiset pari paskaa vuotta fysiikan kannalta todennäköisesti sulaa nyt, sen verran on intoa korjata elämäntavat. Viimeksi kun tuntui tältä niin hurahdin ihan täysin, sain purra hammasta etten maininnut joillekin ystävillekin että paas pois se pulla ja hikolemaan siitä :D Juoksevaa ikiliikkujaa musta ei tuu tekemälläkään, en tykkää aerobisesta, ikinä tykännyt. Mutta kuntoon tulen. En halua herätä siinä kunnossa että duuni on jo valtava enkä selviä siitä itse... Salia jossa viihdyn oon ettinyt jo pitkään, nyt tuntuu että viimein sen löysin, joten koiraparat saavat nyt kestää vähän yksinoloa lisää päivässä, mä alan hoitaa itteäni nyt.

Päivämäärä:   14.1.13 21:12:52

Juu että avautuminen tuli sitten siihen, sori, eiks tää ollutkaan mun päiväkirja? :D

Vtutti vaan niin paljon se samarin nahjus siellä sovituskopin peilissä ni piti vähä avautua...

Päivämäärä:   14.1.13 21:13:56

No en mäkään latvalahoja ota, vaikka runko olisi kuinka tiukkaa syytä;)...
Ravimiehillä vaan on toi latvalahous hyvinkin yleistä, siksi kallistun tuonne ratsupuolelle.
Sieltä löytyy ne älykkäämmät yksilöt, jotka tekee jotakin ihan työkseenkin:)...

Lähettäjä: Niskapukki 
Päivämäärä:   14.1.13 21:18:52

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 14.1.13 20:59:11

Tirli, hienoo:)!!!
Naisen pitää näyttää naiselta eikä miltään laardikasalta:)!!!!

ps. toiset miehet tykkää muhkummasta ;)

Päivämäärä:   14.1.13 21:22:42

"Olenko nyt muuten ainoa sinkkunainen, joka ei vaadi, että miehen pitäisi olla supertimmi. "

kurnau, et todellakaan ole. Silloin kun olin ite todella timmissä kunnossa, piti kokeilla sellaista supertimmiä. Sen jälkeen ei paljon ole kiinnostanut, mulla on ennakkoluuloja semmosia kohtaan. Muutaman timmin hyvän tyypin tunnen kavereiden kautta, niillä on myös brains, mutta ne ovat urheilijoita urheilun vuoksi, ei kropan ulkonäön vuoksi. Jälkimmäiset tuntuu olevan niitä joilla aivot on pumpattu habaan... Yleistän, mutta poikkeushan aina vahvistaa säännön. Ne supertimmit ei ees jotenkin säväytä kauheesti, niistä lähtee semmonen inhimillinen tekijä pois ja näyttää yhtä upeelta kuin kiviveistokset, kerran katsoo ja unohtaa ennenkuin ehtii kääntää pään.

Ite tykkään eniten semmoisista miehistä joilla on vähän lihastakin, mutta siinä päällä saa kyllä olla rasvaa myös. Sillein sopivasti. Mutta miehiä on ollu kumppanina vähän pullukoista timmeihin ja laihoihin, ei se ole se suurin pointti ollenkaan. Ne on vaan taas ne kuuluisat kemiat, joskin ei ne kaikkein läskeimmät ja anorektisen laihat vaan enää uppoa, muuten se nyt ei tosiaan ole pointtina ollenkaan. Eikä ulkonäkö muutenkaan, pitää vaan miellyttää omaa silmää, ei tarvi olla mikään komea tai tietyn tyyppinen edes.

Päivämäärä:   14.1.13 21:23:46

Juu, voi joku mies tykätä.
Mä en naisena tykkäis muhkusta miehestä.
Valitettavasti:)!

Päivämäärä:   14.1.13 21:24:04

Ratsupuolella on Piste niin vähän miehiä, että niille voi oma osaaminen nousta päähän. Siksi hevosista pitävä harrastelija voi olla parempi.

Mission jos liikut noin paljon, ei tilanne voi olla huono. Itse olen sinnitelllyt syksyn lattareilla, vaikka ne eivät ole oma juttu. Tulee kuitenkin hyvä olo.

Päivämäärä:   14.1.13 21:26:31

No enhän mä pitkään aikaan ole liikkunu ku lenkitykset, kävellen. Eli ei se oo paljon. Toki asun kaupungin liepeellä eli on nuo vietävä ja käveltävä, ei voi vaan avaa ovea ja tuuppaa pihalle, mutta ei tuo kävely mitään kuluta kun se ei ole nousujohteista.

Päivämäärä:   14.1.13 21:28:20

Hyvä hyvä :)
mulla on ajatus vahvasti heräämässä :D
kaapissa olis muutamat farkut joihin haluisin mahtua...ja mahdunkin vielä!!
Oon myös mukavuudenhaluinen nautiskelija, ja talvella tuo liikkuminen vähän jää...(luojan kiitos teen fyysistä työtä) mutta keväällä herään eloon valon myötä...kävelyt, pyöräilyt ja ulkoaltaassa uinti (ja meressä)...ootan jo sitä aikaa...

Ihan timmiks en edes haluais, enkä liikaa lihasta... mut ne farkut :) useemman kilon haluan pois, että oon siinä omassa hyvänolon painossa...

Ja miehistä puheen ollen...tykkään et miehellä on muhkut reidet(ja peppu) ja käsivarret, mut ei tartte olla hirmusen treenattu...sellanen fyysisellä työllä pidetty vartalo olis ehkä ihanin. Saa olla mahaakin ja rintakarvat on melkein pakolliset :)

Päivämäärä:   14.1.13 21:28:59

Millä noi miehet saatas takasi juttutuulelle..?

Lähettäjä5.nainen 
Päivämäärä:   14.1.13 21:29:56

Voi tässä vitosen leffassa tuo nainen on pubissa Skotlannissa, tämä on niiiin väääärin :/ ja siellä on ylämaan karjaa .... so unfair.

Päivämäärä:   14.1.13 21:35:13

..? No jos aletaan puhua autoista :D Ei ne jaksa kuunnella, tiedäthän, jos johonkin kämppään kokoontuu muutama kaverus ja naiset kitisevät siinä jossain peilin edessä että kato nyt ja hitto kun on tullut läskiä ja ei tää mahu ja yök, miehet lähtee kiitämään siitä ihan välittömästi :D

Päivämäärä:   14.1.13 21:35:48

Tuossa nonin kuvauksessa oli paljon sydämelle läheistä. Silti nuo vatsalihakset ja rintakarvat on aika sivuseikka, jos edes jokin kohtaa, kemiat tai sielu.

Päivämäärä:   14.1.13 21:35:49

kurnau, en mitään ammattilaista ole etsimässä, riittää ihan tavan ratsastava mies ilman mitään "uraa":) lajissa.
Siinä on vissi ero:)!!!

Päivämäärä:   14.1.13 21:38:21

Juu-u Mission. :) Mahtaisko ne kertoilla vaikka karvoistaan, eiks se oo semmone miesten juttu? :) Vai mitä sitä ny autoista tähä tempaisis... hmm...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.1.13 21:46:44

Mission: Sieltähän tuli oikein kunnon avautuminen. Mut eihän toi vielä niin paha oo laihdutella pois, jos häiritsee. Hyvin ehtii vaikka just juhannukseks rantakuntoon. Vaikka mä hoen itselleni aina sitä, että rantakunnossahan ne hylkeetkin on. :D

Jaa täällä alettiin jo haaveilemaan timmeistä miekkosistakin. Uskaltaakohan tänne enää kommentoida mitään, kun noin ootte vauhtiin päässeet.

Päivämäärä:   14.1.13 21:47:56

kurnau : ihan totta. Kemiat ja sielu on tärkeimmät. jos mies on ihana, nuo asiat mistä puhuin, ei oo merkityksellisiä...ne on asioita mitkä mua viehättää, mut niitä on paljon muitakin...rintakarvat ja jäntevät kädet ja jalat nyt vaan on niin ihanat :)
ups....menee taas haaveiluks...taidan mennä tekemään aamupalasmoothien ja viilentymään vähän... :/

Lähettäjä5.nainen 
Päivämäärä:   14.1.13 21:49:26

Ihan tavallinenkin riittäisi^^ semmoinen junioriystävällinen... huoh... täytyy kyllä tunnustaa, että jos mies on laittanut nettideittiprofiiliinsa kuvauksen "sopivan pehmeä", niin skippaan.. se on naisten juttu tuommoinen pehmeä ;)

Päivämäärä:   14.1.13 21:51:26

Mitäs no laittaa aamupalasmoothieensa? :)

Päivämäärä:   14.1.13 21:52:42

Mäkin kävi kattomas sahan ja muut metsurin kamppeet kuntoon josko aamulla pääsis aloitteleen tämän talven savotan. Metäs kun jaksaa käydä säännöllisen epäsäännöllisesti niin siin luonto muovaa muskelit kohdalleen:)

Päivämäärä:   14.1.13 21:52:44

Normimiehistä täällä keskustellaan, mitään punttiveivareita ei olla vailla:).
Niissäkin on vissi ero!

Päivämäärä:   14.1.13 21:53:34

ma en haluu timmii miestä!
ma haluun oikeenlaista kemiaa!
mannapuuroa ja mansikkaa <3<3<3

Päivämäärä:   14.1.13 21:54:21

Ootko Uki maajussi?

Päivämäärä:   14.1.13 21:56:11

..? En ole vaikka maalla asunki ja mettää on "hiukan"

Päivämäärä:   14.1.13 21:57:36

tänään smoothiekippoon pujahtaa mansikoita, rahkaa, pellavansiemeniä, vehnälesettä ja pikkuluraus mehua ehkä...vähän mantelia...banaani puuttuu mutku ei jaksa enää kauppaan mennä :) nam.

Päivämäärä:   14.1.13 21:58:56

Oukei, eli ei siis peltokiireet kiusana sulan maan aikaan.. Mitä näkyy sun keittiön ikkunasta? :)

Päivämäärä:   14.1.13 22:02:34

Kemia on se, joka vetää, siihen vaan vaikuttaa niin moni muukin asia.
Muiden muassa ihmisen olemus. Kaikkineen.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.