Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 119

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.1.13 19:40:27

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=610965&t=610965
Et sillai.

http://www.youtube.com/watch?v=TjRSv5Mfmt0
Det löser sig.

Re: Sinkkujen topic 119

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.1.13 19:44:35

Ai että, pauke, minä sitten tyk-kään kalusteiden kasaamisesta! Jopa Ikean. Etenkin Ikean. Mulla on sellainen outo viha-rakkaussuhde siihen ohjeiden piirroshahmoon. Välillä tekisi kyllä mieli kalauttaa sitä vasaralla kalloon. Voi sitä voittajafiilistä kun on saanut huonekalun näyttämään edes suurin piirtein siltä, miltä pitäisi :)

Lähettäjä: min 
Päivämäärä:   13.1.13 19:47:09

Hakisko pitsan..? Nyt alkaa olemaan sellanen olo et uskallan lähtee pois peiton alt :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.1.13 19:51:59

Hae ihmeessä, sunnuntaisin se on sallittua. Etenkin, jos takana on pitkä ja kostea lauantai. Silloin suola-, hiilari- ja rasvatasapainosta täytyy pitää erityisen hyvää huolta. Paljon kaikkea ja cokista päälle.

Lähettäjä5.nainen 
Päivämäärä:   13.1.13 19:58:33

Kessu: kiinni veti, jos vedät vielä joka toinen viikko keskiviikkoisin sählyn :D Tuli mieleen, että oliko se tietty sarja mitä tyttösi kerää? Mulla saattaa olla keltaista ja sinistä Stilliä, jos en ole niitä jo hukannut vuosien varrella.. pitäiskin tarkistaa varasto :o
. anna D-vitskua kanssa hepoille, jos tahdot vastustuskykyä sponssata? Siitä ei ole olleskaan niin helppoa saada yliannostusta, kuin legenda kertoo ja ihmistenkin valmisteet käyvät.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   13.1.13 20:01:46

Olipas maukasta pitsaa...melkein kaks pitsaa vedettii kamun ja tytön kans...tänää jotenkin tuntuu silt et joutais unille ajoissa..jos parisen tuntia hereillä yrittäis sinnitel ja sit unta kalloon..liekkö liskodisco yö tulossa....no kaks yötäja reissun päälle...

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   13.1.13 20:03:07

Pakko oli kammeta ihtesä ylös sohvalta syömään. Suola, hiillari ja rasvatasapaino varmasti kunnossa.
Alkaa oleen se hetki päivästä käsillä, kun ois jo pakko tehdäkkin jotain. Ei taida talli itekseen siivoontua sen enempää kun paukkeen tuolitkaan kasaantua.
Hetkellisesti tuossa aikasemmin harkitsin pientä kasaus hommaa itekkin, mut sitten järkiinnyin ja päätin siirtää sen huomiseen.
Jokohan kahvilla ois toivottu vaikutus?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.1.13 20:30:13

Ikea on vihonviimeinen paikka, mistä mitään kannattaa ostaa!!!
Pelkkää romua täys koko pulju!
Vitonen, saavat monivitaamiinivalmistetta rinnalla, jossa on D:tä aika paljon.
Ehkä noi litkut sit auttavat siihen virusten ja bakteerien torjuntaan.
Tosin meidän talli täys kisaheppoja, jotka kiertää kisoista toiseen ja tietty tuovat mukanaan kaikenlaisia pöpöjä. Toisiin tarttuu, toisiin ei. Minkä sille tekee, jos pöpö iskee. Taukoo treeniin, muuta ei voi.
Oon täs miettinyt, et pitäisi alkaa katselemaan kesäpaikkaa, mihin saa hevoset ja missä on kenttä.
Maneesissa voi käydä sit pari kertaa viikossa priimapohjalla treenaamassa.
Tää kivikylä ahdistaa niin hemmetisti kesät, ettei täällä jaksa enää olla!!!

Päivämäärä:   13.1.13 21:04:02

Noniin, hain pitsan ja hyvää oli. Menin vaan tipahtamaan portaat alas ja nyt on toinen polvi auki :(

Eilen oli kyllä suunniteltua kosteampi ilta. Baarissa törmäsin sitten tanssilattialla helsinkiläiseen jätkään ja tanssittiin kauan. Jos sitä tanssimiseks voi sanoo :p

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   13.1.13 21:09:58

Ompas teillä ollu hempeilyä päivässä. Ite oon nii flunssas ja naatti, että kaipaisin hiukan erilaista hoivaa :|

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   13.1.13 21:17:07

Joutanee kohta unille...kyl se vaan eilinen painaa silmii...no uusi viikko uudet kujeet alkaa....ja vaihteleva viikko ainakin tulossa...toivon mukaan näkis kamuja sit etelä suomes enemmänkin...

Päivämäärä:   13.1.13 21:24:42

Mä tartteisin/haluisin halikaverin just nyt :/

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   13.1.13 21:25:39

mie kans..haluisin ja tartteisin....

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.1.13 21:29:04

http://www.youtube.com/watch?v=DAWhSIH2d5c
Mandy Moore surullisena sinkkuna nelosella. Ei kestä katsoa. Vai kestäisikö sittenkin? Jenkkihömppäpätkissä neito löytää aina ritarinsa, tai toisinpäin, hassuista tavoistaan huolimatta.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.1.13 21:33:10

\o/ Täältä pesee! Haleja kaikille

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   13.1.13 21:34:13

Halikaveri kelpais kyllä tännekkin.
Voihan tylsyys.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   13.1.13 21:38:20

Haleja ja pusuja kaikille...sinkkuneitosille...mie painun peiton alle jos untakin sais kun näin silmii painaa....

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.1.13 21:39:55

Oottepas te ny vieläkin hempeellä tuulella. Mä paahdoin kaikki kotiaskareet pois alta ja tulin vielä hetkeksi ihmettelemään tänne. Ruosteen musavideolta en huomannut kyllä muuta kuin että onpas toi Mandy kaunis. :p

Päivämäärä:   13.1.13 21:43:26

Kiitos ruoste mut kaipaisin ennemmin miehistä halikaveria :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.1.13 21:45:20

http://www.youtube.com/watch?v=gqczKOSDmW8
Herkkää on edelleen.

Öitä @, rauhallisia unia.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.1.13 21:48:39

Jotenkin näin arvelinkin, min, mutta tarjouduin silti, ihan sillai ystävällisesti :)

http://www.youtube.com/watch?v=fV4DiAyExN0
Lisää näitä tuttuja ja turvallisia sunnuntaituunseja

Päivämäärä:   13.1.13 21:52:01

No ei ole tämä hempeily täs iltapäivän ja illan aikana miksikään ole näköjään muuttunut.
Ehdin käydä tallillakin monta tuntia välis ja aina vaan jatkuu...:).
Mä en enää jaksa hempeillä, ihan turhaa rasittaa moisella päätään.
Sit voin hempeillä, kun on oma mies vieressä. Haaveille tai aaveille en jaksa antaa aikaani, kun se on kortilla jo muutenkin.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.1.13 21:53:14

Reipas M_R. Jos puhtia riittää, ois täälläkin askareita vailla tekijää. Sängyn alla taitaa olla puolen vuoden hommat pölyttymässä, aloita vaikka sieltä. Minä nostan mielihyvin jalat takaisin ylös ja jatkan haaveilua.

http://www.youtube.com/watch?v=G6Kspj3OO0s

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.1.13 21:58:04

Höpsis piste, haaveilu on hyväksi ja parempi kai mielikuvitushempeily kuin ei lempeilyä ollenkaan :D

http://www.youtube.com/watch?v=Khe1_O6wH4Q

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   13.1.13 21:58:37

Hyvää iltaa ja hyvää yötä munkin puolest. Olipas hektinen viikonloppu ei ole paljon ehtiny konetta availla. Näin sunnununtai iltaisin kun tyttö viety kaupunkiin iskee taas yksinäisyys:( Ny täytyy panna maate kun aamul pitäis pyyhkästä käymään pääkaupunkiseudulla:)

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   13.1.13 22:04:05

mielikuvitushempeily :) on hyvä.
Mielikuvat pitää lempelytaitoja yllä. On helpompi sitten sujahtaa uuden rakkauden pauloihin :)

Päivämäärä:   13.1.13 22:07:20

No, mä lienen "jalat maassa"- tyyppiä.
Uki, oisit nyt aikaisemmin kertonu, et olet tänne tulos!
Ois käyty kahvilla:)!

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   13.1.13 22:11:05

Hyvää yötä myös tältä (joka ajelee aamulla Raumalle)! :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.1.13 22:11:32

ruoste: No kyllähän mulla puhtia riittää. Oikeastaan vaan piristyin tosta puuhastelusta, vaikka nyt on kaikki tehty ja voi hyvillä mielin vaan olla. Sinne on kuitenkin vähän vaikee päästä tähän hätään, mut kyllä mä osani kotitöistä teen pyytämättäkin, jos niikseen tulee. :p Jospa tässä kuitenkin rauhottuis ennen kuin täällä on aika mennä nukkumaan. Hyvä biisi toi reasonikin. Muut ei niin kolahtaneet, vaikka ihan kuunneltavia nekin.

Päivämäärä:   13.1.13 22:11:43

olen mäkin jalat maassa mut silti ilmassa :)
ja toiveikas...useimmiten...lempeä höpsö...niin musta on joskus joku sanonut...
ehkä se joku oli aika oikeassa...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.1.13 22:13:47

http://www.youtube.com/watch?v=rtOvBOTyX00
Tai sitten käy kuten Ally McBealille, parantumattomalle romantikolle joka ei tahtonut luopua kuvitelmistaan.

Anyway, oli syy hempeilyyn mikä tahansa (kanuuna, kevään merkit, hormonit...) se herättää tiettyä toivoa siitä, ettei olekaan ihan toivoton tapaus ja järkähtämätön jääneito.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.1.13 22:17:13

Oijoi, ..? menee Ukin kanssa ristiin. Hyvää yötä ja hyviä reissuja molemmille.
http://www.youtube.com/watch?v=PVzljDmoPVs&feature=endscreen&NR=1

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.1.13 22:21:23

M_R, sehän tuosas puuhastelussa just on niin vaarallista. Se piristää ja kun oikein innostuu värkkäämään, homma karkaa kästistä ja yht'äkkiä onkin järjestänyt kaikki laskut, kirjat ja valokuvat ja aloittanut huonekalun tuunausprojektin. Niin, ja kello on silloin jotain neljä aamulla. Parempi vaan olla puuhastelematta.
http://www.youtube.com/watch?v=6Ubak7qDfTM

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.1.13 22:27:24

ruoste: Niinpä, vaikka vielä tossa olis tietysti uuden kiintolevyn asentaminen tietokoneeseen, mutta taidan katella ton huomenissa vasta. Ei jaksa tässä enää sammutella ton takia tietokonetta.

Sulla on tänään joku levyraati meneillään, kun biisiä pukkaa vaan solkenaan. :p Mä voisin sekotella yhden lonkeron ja laittaa kanssa jotakin soimaan. Vaan mitähän sitä pitkästä aikaa kuuntelis, kun ei aina tahdo tulla mieleen kaikkia hyviä biisejä. Pitäis jaksaa koota kunnon soittolistat tonne spotifyhin.

Päivämäärä:   13.1.13 22:33:46

No, mä uskon realiteetteihin.
Haaveilen sitten, kun on se mies vieressä.
En jaksa turhaa huokailla olemattoman perään.
Varsinkin kun on oppinut, ettei niillä haaveilla parisuhdetta kannatella, saati elämää yleensä.
Elämä on yksinkertaisesti ja karusti sanottuna: päivät taistelua leivästä ja yöt lihasta:(.
Olen tyytyväinen edes tuosta päivätaistelusta, sitäkään ei kaikilla ole. Öistä nyt puhumattakaan:).

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.1.13 22:36:09

Jatkan kun nyt vauhtiin pääsin, ihan siltä varalta, että joku kaipaa iltansa ääniraitaan vähän vaihtelua:
http://www.youtube.com/watch?v=omktVIJD0iA Black Light Burns
http://www.youtube.com/watch?v=baIj_bEVEQA -''-
http://www.youtube.com/watch?v=mVQpfoqsY8Q Staind - Outside. Pakollinen sunnuntaisin.

Mäkin olen todella laiska laatimaan soittolistoja spotifyssa, vaikka juuri sunnuntaisin olen sellaista kaipaillut. Moodagent-toiminto on sellaisissa tilanteissa aika näppärä. En enää suhtaudu niin intohimoisesti musiikkiin, että tietäisin/ muistaisin mikä biisi miltäkin levyltä sopisi milloin mihinkin fiilikseen täydellisesti. Ennemminkin törmäilen musiikkikirjasoa selaillessani nykyään sattumalta vanhoihin huipputunnelmannostattajiin ja yllätyn aina iloisesti.

Ole hyvä, levari on sinun. Kun palaan kylvystä, täällä paree olla timanttista tavaraa tarjolla.

Päivämäärä:   13.1.13 22:41:15

M_R vois tul tän siivoomaan mun puolest :p :)

ja mutta hali ruosteelle :) mä oon kyl sitä mielt et koskaan ei voi halia liikaa

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.1.13 22:52:31

Rykästään nyt pari biisiä tähän ruosteelle. Vaikka ei näin äkkiseltään tuukaan mieleen mitään todella timanttista kamaa, niin kyllä nää toimii ihan hyvin meikäläiselle.

Nickelback - Photograph
http://www.youtube.com/watch?v=BB0DU4DoP

The Offspring - Gone Away
http://www.youtube.com/watch?v=numCZoBFc

To/Die/For - In The Heat Of The Night
http://www.youtube.com/watch?v=1-dG-q6qX

Tuli muuten tosta kylvystä mieleen, että olis aika kiva kun olis oma amme. Ei siksi, että itse niin tykkäisin kylpeä siellä, mutta olis aika makeeta ahtautua sinne naisen kanssa tiiviissä tunnelmissa. =)

M_R vois tul tän siivoomaan mun puolest :p :)

Mihin tää maailma on oikein menossa, kun kaikki naiset kaipaa miehestä vaan kotitalouskonetta kotiinsa. Kyllä siinä tehdään kuule silloin jotain ihan muuta kuin siivoillaan, kun mä tuun naisen luokse käymään. ;D

Päivämäärä:   13.1.13 23:07:50

Heh, niinkö luulet M_R? :P mut amme ois kyl kiva...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.1.13 23:14:30

min: "Heh, niinkö luulet M_R? :P mut amme ois kyl kiva..."

Kyllä mä niin luulen ja hyvin on tähän asti pitäny kutinsa. Ei oo vielä kukaan ollu ovella vastalla möppi ja rätti kädessä. :D Mut joo tollanen amme olis aika mukava. Vois vähän rentoutua sielläkin tällee sunnuntaisin.

Päivämäärä:   13.1.13 23:19:18

No tul käymään ja kato miten käy :D mä kyl luulen et sä siivoisit ja mä siemailisin punaviiniä sohval :p

jos mul ois amme niin viettäisin varmaan puolet päivästä siel

Päivämäärä:   13.1.13 23:23:20

amme on hyvä :) vähän kynttilöitä, musiikkia, kylmää juomaa ja hyvää seuraa...
mä olen kahteen kotiini ostanut ammeen...nyt tekisin saman, mut ei mahdu...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.1.13 23:24:07

Enpä ihan taida näillä spekseillä tulla, mutta kiitos vaan tästä hyvinkin houkuttelevasta tarjouksesta. :D

Nukahtikohan se ruoste sinne ammeeseensa, kun ei oo kohta tuntiin kuulunu mitään. Ei kai toi ihan normaalia enää oo. Herää vielä sellasena ryppyisenä sieltä joskus aamulla vasta. =)

Päivämäärä:   13.1.13 23:32:29

Jees, minä painun pehkuihin tästä :) hyvää yötä!

Päivämäärä:   13.1.13 23:36:02

mä haaveilen...haaveilen sellaisista asioista, jotka kannattelee mun parisuhdetta ja elämää sitten kun oon löytäny herra sopivan...läheisyys..kiintymys...sitoumus...intohimo..mun mielestä niillä kannatellaan rakkautta ja parisuhdetta...yhteiset haaveet vahvistaa kaikkia noita :)
ei tää haaveilu hukkaan mee :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.1.13 23:36:06

Talk to meee... Hih, hauska versio.

"Tuli muuten tosta kylvystä mieleen, että olis aika kiva kun olis oma amme. Ei siksi, että itse niin tykkäisin kylpeä siellä, mutta olis aika makeeta ahtautua sinne naisen kanssa tiiviissä tunnelmissa. =)"
Ei mullakaan valitettavasti ammetta ole. Täytyy toistaiseksi tyytyä mielikuvakylpyihin (heh...) perinteisessä suihkussa. JOS mulla olis amme viettäisin siellä min:n tapaan puolet sunnuntaista (se toinen puolikas menisi kai siellä peiton alla) joten jos ruosteen kanssa tahtoisi vielä illalla viettää laatuaikaa, täytyisi tosiaan ahtautua sinne ammeeseen. Kuplat, kynttilät ja kumiankat veisivät kuitenkin kaiken kylpijän huomion.

Kylpisin ammeessa varmaan kunnes hukkuisin.
http://www.youtube.com/watch?v=ix2pO1we4Wo
Entwine - Until The End

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   13.1.13 23:46:28

Noniin, kotiuduttu:) Olipa kiva kotiutua kun eilen on kaiken siivouksen ynnämuun ehny, ei ollut mitään "ainii vttu toi on pakko viel hoitaa" :) Senkun leväytän takapuolen sohvalle ja ehkä sen tunnin otan rauhassa että pääsee nukkumaankin, turha kuvitella että vielä tulis uni. Taidan katella tuon Olipa Kerran digiboxilta:)

Hempeilyä senkun riittää, voi jessus sentään :D Aikansa kutakin, mulla on otollisemmat ajat sellasen ajatteluun ilta-yö-aamu, tokihan tässä jo ilta on mutta tainnu tulla hetkeks kiintiö täyteen, tulee korvista jo ;) Haaveilut sitten silmät kii puoliunessa;) Kyllä reipas ulkoilu laittaa haaveilut välillä ihan muualle, tässä on enimmäkseen haaveillut ylimääräisestä rahasta kun ei tuo tilipussi tahdo millään riittää kaikkeen, olis vähän urheiluvaatteilla kysyntää ja huonekaluillekin, mutta koiriinkin tarvis laittaa. No, elämä on valintoja;)

Kovin kuulijaystävällistä laittaa noihin biisilinkkeihin nimetkin, ei tarvi jokaista edes klikkailla auki. Mun sunnuntai-iltaan ei kuulu musiikki yleensä enää, vie levottomaks... Vie meinaan mennessään;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.1.13 23:47:40

"No" on kyllä unelmoinut tänään ihan urakalla. Et ankarasta ja ahkerasta huokailusta huolimatta vaikuta kovin murheelliselta, vaan positiivisen toiveikkaalta, hyvä! Vielä se uljas ritari karauttaa elämääsi valkealla ratsullaan. Tai Bemarillaan. Audillaan, tai Mersullaan. Ihan mikä sun kuvitelmiisi parhaiten sopii :)

http://www.youtube.com/watch?v=qxDcWvZCSRg Vähän Apoa.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.1.13 23:49:38

ruoste: Heh, niin no ei toi sinänsä ollut mikään yllätys et säkin tosta tykkäät, kun te naiset ootte vähän sellasia ihmeellisiä kuumassa suihkussakin tunnin kökötteleviä vilukissoja. :P

Mä lopetin nyt musiikin kuuntelemisen ja laitoin tohon vielä pyörimään yhden jakson salaisia kansioita. Pitkästä aikaa tullut katseltua noitakin tässä samalla kun oon koneella.

Koskahan se missioni tänne hyökkää kun sellainen yökyöpeli on, vai jokohan sekin ehti kuukahtaa, kun huomenna on taas töitäkin. Hyvät yöt vaan minille. :p Vois tässä kohta itsekin kokeilla miltä uni maistuu.

Päivämäärä:   13.1.13 23:53:27

Minskistä on tullu ajatustenlukija, aika hyvin ennustettu mun yöaikataulu :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.1.13 23:59:29

Ai no sieltähän sä hyökkäsitkin jo linjoille. Joo eiks oo aika pelottavaa jo, kun mä tiedän sun liikkeetkin näin hyvin. Tuun kohta sun uniiskin. :D

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   14.1.13 00:04:35

Voi kökkö, kohta on unirytmi taas ihan nurin kun pittää vaan koneella kökkiä :(
Pitäsköhän munkin kokeilla kuumaa suihkua... Ollappa se amme niin vois siellä lillua ihtesä ihan kurttuseks ja uniseks.

Päivämäärä:   14.1.13 00:06:00

No mutta eihän sitä tiedä vaikka olisit jo tullutkin! Kun en ole koskaan nähnyt, niin voithan olla kuka tahansa unieni hahmoista, joihin osuu täällä kerrotut kuvaukset;) Meikäläinen onkin kova tyttö näkemään unia, ja niissä esiintyy myös ihan täysin omakeksimiäkin hahmoja jos jonkinmoisia. Jos ne onkin jotain etiäisiä? :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.1.13 00:09:09

Tunnette toisenne niin hyvin, että melkein pelottaa!

http://www.youtube.com/watch?v=GRSZpV6WIuU
OneRepublic - Say (All I Need)
Ihme villitys tämäkin biisi. Se vaivasi minua joskus korvamatona ja otti paikkansa autoni hansikaslokerossa. Ei lähde sieltä millään, paitsi käydäkseen tasaisin väliajoin soittimessa kieppumassa.

Salaiset kansiot ennen nukkumaanmenoa? Painajaisiahan siitä tulee :O

Mission, osaatko hallita uniasi? Vähänkö se olisi siistiä. Harjoittelemalla kuulemma onnistuu, mutta laiska ei jaksa, vaan antaa mielikuvituksen ja alitajunnan yllättää.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.1.13 00:10:31

Elsa: Pitäisköhän mun hommata kylpyamme, kun täällä tuntuu niin moni nainen olevan kunnon kylvyn tarpeessa. Jos se olis sitten sellanen hyvä syötti, millä vois houkutella potentiaalisia naisia tänne lilluttelemaan ja istumaan kurttusena iltaa. "Hei beibi, mulla on muuten kylpyamme." :p

Mission: Niin no joo, eihän mä kyllä tiedäkään. Ajattelin vaan, että olisit varmaan kertonut, jos olisit nähnyt jotain unta meikäläisestä. Mitä lie etiäisiä sitten olisivatkaan, niin sulla taitaa olla aika vilkas mielikuvitus.

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   14.1.13 00:13:56

M R, saattas pian aiheuttaa suorastaan ruuhkan oven taakse :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.1.13 00:15:27

ruoste: No kyllä mäkin täällä korvat höröllään oon ja teen kaikenlaisia havaintoja teistä, vaikka en välttämättä niistä kaikista täällä puhukaan. ^_^ Niin ja etkös sä tienny, että eihän isot miehet mitään painajaisia nää. Eihän sitä nainen muuten voi tulla miehen kainaloonkaan turvaan, jos sekin tärisee jossain peiton alla kuvitellen, että kohta sängyn alta joku mörkö nappaa nilkasta kiinni. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.1.13 00:18:19

"Pitäisköhän mun hommata kylpyamme, kun täällä tuntuu niin moni nainen olevan kunnon kylvyn tarpeessa. Jos se olis sitten sellanen hyvä syötti, millä vois houkutella potentiaalisia naisia tänne lilluttelemaan ja istumaan kurttusena iltaa. "Hei beibi, mulla on muuten kylpyamme." :p"

Ihan loistava idea. Kukin vois tulla vuorollaan luoksesi kylpylomalle. Hanki amme heti. Muista myös tilata tukusta tarpeeksi mansikantuoksuista kylpyvaahtoa, skumppaa ja vaahtokarkkeja.

Päivämäärä:   14.1.13 00:18:21

Ruoste, osaanhan minä :) Toiset osaa enemmänkin, ja en pysty valitsemaan niitä unia joita pystyn ohjailemaan. Mutta välillä pystyn ohjaamaan ja jatkamaan pitkään sellaisena kuin haluan, saatan myös tiedostaa unen olevan unta joten voin tehdä asioita joita en todellisuudessa tekisi. Niinkuin vaikka jos unessa pitäisi jostain syystä kävellä alasti läpi torin, tajuan että tämä on vain unta eli ei haittaa, menoksi vaan :D Ja pystyn myös jonkin verran kutsumaan unia, esimerkiksi sellaisia usein toistuvia on aika helppo manata esiin, keskittyy vaan ajattelemaan niitä. Samoin jos herään kesken unen jossa on jotain ohjausta tai kontrollia, voin jatkaa sitä todella helposti heti nukahdettuani.

Mission, tavallaan on ja tavallaan ei. Omanlaatuinen melko vilkas mielikuvitus kyllä on, mutta luovuutta se ei sitten sisällä pätkääkään. Eli siitä ei ole hyötyä esimerkiksi siihen että kirjoittaisin joskus kirjan, jonka haluaisin toki tehdä jos olisi paremmat kirjoittajan lahjat, luovuutta ja muita edellytyksiä touhuun.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.1.13 00:23:34

Elsa: Heh, no mutta eihän se nyt taas haittaa tippaakaan. Täytyy sitten vaan hommata sihen ovelle sellanen kone, mistä saa napata itselleen vuoronumeron. :p

ruoste: No mutta tämä ideahan nyt kannatusta täällä saa. Miksei kukaan oo aikaisemmin keksiny tätä suorastaan nerokasta ideaa. Jaa semmosillako naiset tykkää kylvyssä herkutella. Täytyy sitten varata niitäkin.

Missioni taas on niin pihalla, että se vastailee jo itselleen. Mitä lie ollut mielikuvissa, kun tollee on konseptit sekaisin. :D

Päivämäärä:   14.1.13 00:34:26

Hahaha :D Joo ollaan molemmat tän koneen kanssa ihan pihalla, painelin tuossa kirjoittamisen keskellä juuri tuossa kohtaa tuota poista tiedot, sitten kaivelin välimuistista kirjoittamani kun se hävisi, ja kuitenkin tuosta kiertotien kautta jouduin kirjoittamaan sitten nimen tuohon kenttään, en tajuu miksi, joten Mi- kuin Mi, kerran kirjoitettu niin jäi elämään elämäänsä :D Voi luoja sentään, ihmettelin vielä tuota että mitä ihmettä, vastailen itselleni, täh, kunnes vasta tajusin että totta tosiaan, papukaijan vaan laittelen sinne mitä sattuu. No, sehän tottakai johtuu vaan siitä, Minority, (katohan, osasinpas) että me ollaan jo niin yhteydessä että nimimerkit sekoilee jo keskenään :p

Naurattaa vieläkin, ihan kun en olis tällä nikillä hetken jo kirjoitellut, luulisi tietävän "nimensä" sentään :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.1.13 00:35:58

Mission: "...välillä pystyn ohjaamaan ja jatkamaan pitkään sellaisena kuin haluan, saatan myös tiedostaa unen olevan unta joten voin tehdä asioita joita en todellisuudessa tekisi. "
Olen niiin kade. Sepä vasta olisikin hienoa, että pystyisi unissa luopumaan lopuistakin estoistaan ja uskaltaisi tehdä mitä huvittaa.

Miksi muuten julkinen alastomuus on toistuva teema unissa? Ärsyttävän noloa. Nolaan itseni ihan hereillä ollessanikin tarpeeksi usein, täytyykö sitä nöyryytystä kestää öisinkin?

M_R: "No kyllä mäkin täällä korvat höröllään oon ja teen kaikenlaisia havaintoja teistä, vaikka en välttämättä niistä kaikista täällä puhukaan."
Arvasin. Totesin jo siinä vaiheessa, kun ilmestyit tänne, että tuolla tyypillä on selkeä missio :D

"...eihän isot miehet mitään painajaisia nää. Eihän sitä nainen muuten voi tulla miehen kainaloonkaan turvaan, jos sekin tärisee jossain peiton alla kuvitellen, että kohta sängyn alta joku mörkö nappaa nilkasta kiinni. :D"
Joo ei herättäisi lämpimiä tunteita, ei edes äidillisiä. Kyllä miehen pitää yksi mörkö uskaltaa piestä.

Päivämäärä:   14.1.13 00:36:43

Eikä tuostakaan sönkötyksestä mitään tolkkua saa :D Unta vailla? ;) Tiivistettynä, säädin, sähelsin, ja sekoilin :p Enkä oo ees kännissä;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.1.13 00:42:15

Misson: Hehe, joo kylläpä siellä nyt ollaan pää pyörällään, kun toi selityskin oli vähän sen oloista, että säntäilit siellä sinne tänne, eikä sun touhusta oikein tahdo kukaan saada tolkkua. Mut onhan se aika söpöä, jos sä mun takia tollee sekoilet. :D Mut mitähän sä voisit nyt olla vailla. ;)

ruoste: Ai meinaat, että olit heti alussa noin hyvin perillä musta. Mikähän se selkeä missio sitten mahtaa olla? :p

Niin ja toki sitä aina yks mörkö hoidellaan ja vaikka ne hämähäkitkin, mitkä yrittää välillä uhitella. Ei niitä toki nirhailla, vaan otetaan kivasti kädelle ja päästetään takaisin luontoon vipeltämään. :)

Päivämäärä:   14.1.13 00:45:13

ruoste, kyllä mä näen riittävästi sellaisiakin unia joita en voi ohjailla, joskus yritän harjoitella sitä että pystyisin enemmänkin ohjailemaan. Tietyn tyyppisiä unia on helpompi kutsua paikalle mutta niiden ohjailu ei ole aina varmaa. Toisaalta tykkään unien outouksista ja yllätyksellisyyksistäkin joten molempi parempi:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.1.13 00:48:43

Kyllä olin. Kerron joskus :P

Tällä daamilla on aamupäivällä treffit kodinkonekorjaajan kanssa, toivottavasti salskean sellaisen. Tarvitsen siis kauneusuneni, jotta jaksan lirkuttaa. Hyvää yötä itse kullekin :)

Päivämäärä:   14.1.13 00:49:59

Minski! :D Emmä nyt sun takii eiku siis... tai siis.. tai en mä kun... ööö... :D

Joo välillä tää kone käy hitaalla ja toi läppärin "hiiri" saa sit rankaisua joten joskus kun yritän jotain tehdä niin tulee huidottua miten sattuu. Mainoksissa mä yleensä leijailen ja kiroilen että en nyt kyllä tänne halunnu:D Mutta kyllä se nimi tosiaan oli jotain sekoilua, ensin nimikenttään ja eikun tekstiin heti perään vaan, latvalaho;) Nuijanukutuksen tarttisin vissii:p

Päivämäärä:   14.1.13 00:51:26

Öitä ruoste :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.1.13 00:55:44

ruoste: Vai niin, että tollee sitä vaan hiivitään salaperäisenä nukkumaan. No mut hei mä muistan ton lupauksen, että saat sitten kanssa joskus kertoa. :> Salskeita treffejä ja kauniita unia. :)

Mission: Pitäähän suakin vähän kiusoitella. Joku taitaa just istua siellä punastelemassa kuin mikäkin tomaatti. ;D

Vai nuijanukutusta. Vois sekin olla, kun noin kovasti tuntuu olevan vieläkin virtaa. Mut sattuuhan näitä tietysti itse kullekin. :p

Päivämäärä:   14.1.13 01:08:16

Mä itseasiassa punastelen kyllä melko helposti, mutta nyt en taida kyllä olla, ihmettelin sitä "vastailen itelleni" ja tutkiskelin taaksepäin kulmat kutrussa että häh, ja kun tajusin niin nauroin ääneen, koiratkin tuijotti että mitäs se akka nyt sekoilee :D No saa kiusata jos koheltaa:) Sellasista en tykkää että kiusataan jos oikeasti vaikka sattuu tai harmittaa paljon tai nolaa itsensä jossain julkisesti (ei tarvii enää lyödä lyötyä), inhoan niitä joiden pitää aina sellaisissa "väärissä" tilanteissa rääkätä lisää, mutta tommosille hassuille torveloinneille pitää osata nauraa ja sillon niistä saa kiusatakin:P

Varmaan jää kyllä elämään, eiköhän noi nimet oo nyt niin sekotettu että voit aina vähän väliä huikata että lakkaapas taas juttelemasta itselles :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.1.13 01:19:22

Heh, no kyllähän mä sen arvasin, ettet sä pienestä vinoilusta ainakaan tässä tapauksessa pahastu. Sitten mä alan vasta hieman huolestumaan, jos sä alat omavaltaisesti käyttämään jo mun sukunimeäni. :D

Mut se on hyvä, että osaat välillä nauraa itelles. Joutuu sitä välillä itsekin harrastamaan samaa, kun on aivot pahasti nukuksissa. :p Niin ja olihan toi mielikuvana joka tapaukssa aika hauska, kun kuvittelin sut mielessäni siellä tomskuna kihertämässä läppäri sylissä. =)

Nyt taitaa kuitenkin olla minskinkin aika mennä jo unten maille. Ei siksi, että tässä vielä sen suuremmin väsyttäis, vaan siksi, että jos en kohta mee tonne sänkyyn, niin oon vielä aamullakin tässä turisemassa teidän pirteytenne kanssa. :D

Joten hyvää yötä, makoisia unia ja minskin kuvia. ;)

Päivämäärä:   14.1.13 01:26:23

Onko "Report" sun sukunimi? :p Jos alkaisinkin sitä käyttämään niin ei mene niin pahasti sekaisin noista alkukirjaimista omat ja muiden nikit :D

Kyllä taitaa pirteys olla nyt yliväsymystä, ja pakko on itsekin mennä kyllä nyt nukkumaan. Tätä vartenhan sitä viikonloppuisin nukun aina univelkoja pois kun viikolla jää tuota univelkaa, kun en osaa mennä ajoissa nukkumaan. Su-ma -yö nyt on toivoton muutenkin joten kivempi se on täällä lätistessä kuin sängyssä turhaan pyörimässä. Tähän aikaan voi jo lähteä kokeilemaan joten yritystä kehiin, lähettelehän nukkumattia tänne päin! Hyvää yötä Minski :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   14.1.13 07:59:10

Huomenta..aika hiki pitoinen yö oli..ja ajoissa ylös...kahvit keitellä ja aamupalaa tehdä...ois kyl väsyttäny mut joku herätti liian aikasee...jospa ajois päiväunet sit ja pitkät sellaiset...illalla ois hieman reilummin taloa lämmitettävä reissua varten...

Päivämäärä:   14.1.13 08:03:59

Huomenta täältäkin :)

Aamuteetä jos vähän heräis

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   14.1.13 08:09:55

Nyt hakee eka kupponen kahfeeta...jos alkais elävien kirjoihin tullu..kyl se tuo kahvi on tärkeä osa aamua jos aikooo herätä...
mitäs min:n aamuun muuta kuuluupi sit kun aamutee?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.1.13 08:15:21

Huomenta,5. nainen kirkaasta kulhosta aloitin. Ja nuorempi likka kirjoittaa keväällä, hänelle kerään"sydämmeltään suomalainen kullattu" mitalisarjaa, ne tulee suoraan Monetalta.:)

Päivämäärä:   14.1.13 08:16:35

Kuuntelen heikelä korporaatiota mut eipä tässä muuta, ruoka ei mee alas joten turha koittaa syödä mitään viel. Polvi on kipee ku tipuin eilen yhet portaat alas mut kyl se täst, tekeväl sattuu :) mä en pysty juomaan kahvia enkä siit niin välitäkkään mut kyl mul kahvinkeitin on. Mut kyl se turhalt kapistukselt tuntuu ku viimeks sitä on tullu käytettyy syyskuussa. Täytyis toi sillon ostettu kahvipakettiki varmaan heittää pois...

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   14.1.13 08:20:42

Okei..noo...vieraita varten jätät keittimen..eihän se kahvi mikskää mee jos se suljetussa purkis tai pussi kii on säilyy hyllys pitempäänkin....mie ennen teetä join mut sit siirryin kahviin...ois pitäny siinä teessä kyl pysyy..mut noo...jossain vaiheessa vois teehen siirtyy...tekis mahalla aamusta varmaan parempaa......
mulla lauantain laskettelusta kipeenä paikat ku vedin pari kertaa kunnolla mukin sit rinteessä...

Päivämäärä:   14.1.13 08:21:41

huomenta!
Positiivisen toiveikas ottaa nyt smoothien(selfmade), kahvin ja työkaverin synttärisuklaakakkua :)
Tää on hyvä päivä :D

Päivämäärä:   14.1.13 08:24:58

Emmä tiä kehtaisinks kenellekkään juottaa tota kahvii :D must on tullu niin arkajalka etten varmaan uskal lasketel... jos ees pääsisin ylös elävän :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   14.1.13 08:27:47

:D no kylhän sitä itekkin vähä arkajalaks tullu iän myötä,pentunahan sitä meni pää kolmantena jalkana miten sattuu ja teki sitä sun tätä..ei enää aikuis iällä vaikka eihän tässä vanhoi viel olla :D noo eikun vieraille vaan kahvia...keittelet siitä :D kyl se menee...vähä väkevämpäähän se vaan on :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.1.13 08:32:30

Heh mää muistan Puijolla 1984, ankkurihissistä napsahti naru poikki just järkimmässä kohdassa rinnettä.:D Sit mentiin ja kovaa, toinen suksi löyty parkkipaikalta asti.:D

Päivämäärä:   14.1.13 08:35:49

Hissikammoinen kiittää tosta tiedosta kessu...

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   14.1.13 08:43:19

:D miettiny ite kans sitä joskus et niin kävis mut kyl se on niin epä toden näköistä et niin käy :D kyl mulle min:n kahvit kelpais...vaik ois kui pitkää pussis seisonu :D :D aamupalan tekoa tässä tytölle kananmunaa ja lenkkiä aamupalaks....päivän on mun luona viel ja sit äiteensä luo..pääsee ite reissuun lähtöön valmistautuuu

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.1.13 09:13:51

Min elähän nyt, se on aika harvinaista hissin hajoominen.:) H ja N:ät vissiin rantautuneet Suomeen, nokka vuotaa ku sulhaspojan mulkku.:D

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   14.1.13 09:18:21

:D liekkö ois rantautunu :D juu on se todellakin epätoden näköistä niin ei pie ainakin sitä pelätä...aamupalaa nautittu ja kahvia koneeseen..kyl maistuu tänä aamuna hyvältä

Lähettäjä: 5.nainen 
Päivämäärä:   14.1.13 09:58:24

Huomenta.. maanantai... ja huonosti nukuttu yö takana; sekavia painajaisia.. taisin olla sekä häissä että hautajaisissa ja mielelläni olisin vaihtanut tapahtumien päähenkilöt toisin päin :(
Lisää kahvia?

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   14.1.13 10:06:54

Kahvia koneeseen...et jaksaa hereil hetken ja sit päiväunet.com...pakettia odotan postin tuovan...pääsee kokeilee housui sopiiko vai ei ja tuliko tyhjä ostos...noo kirpparisivulta 6,8€ postareineen et ei kalliit onneks ja pitäis ehjätkin olla..joskus tuuria käy kun halvalla saa....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.1.13 10:13:26

Välillä käy tuuri kirppiksellä, löysin Haglöfsin uudenveroiset vaelluskengät 15€, ovh. kaupassa on 190€.:)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   14.1.13 10:14:39

Olkapää on kipeä. :( Kaaduin hiihtäessä ja tais saada tällin.

Muutenkin on kyllä ihan maanantai.

Päivämäärä:   14.1.13 10:21:31

Huomenta sinkkulaan!
Tämäkin "jalat maassa"- tyyppi on raahautunut duuniin.
Voi, tuolihissit on monia kertoja jämähtäneet kesken nousun ja siellä maan ja taivaan välissä on killuttu pitkiä pätkiä.
Kerran oltiin niin lähellä jo poistumispaikkaa ja aika matalalla, joten heitettiin sukset hankeen ja hypättiin peräs alas.
Niin teki kaikki muutkin joilla oli lyhyt matka lumihankeen:).

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.1.13 10:28:23

Tirli jäitä olkapäähän, jos kohellus on tapahtunut just. Muistaako kukaan sitä Kalpalinnan lätkähissiä 80-luvulla, se oli ihan hirvee raketti. Ei alussa sukset maahan koskeneet, oli pelkää ilmalentoa.:D

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   14.1.13 10:29:50

Joskus hullun tuurilla kirpparilt löytää oikeesti löytöi...jotkut ei tajua sitä et siel ei pitäis käytetyllä sika hintoi pitää melkein uuden hintoi..jotkut sentää hinnoittelee halvaks eikä ajattele sitä et ne makso 5vuotta sit 100€ ja ku hyvä kuntoiset niin pitää saaha viel 80€ moni ajattelee sillee ja ei ne kyl kaupaskaan mitn saa...jos eroon haluaa hinta kohdalleen niin kyl porukka niitä ostaa

Päivämäärä:   14.1.13 10:33:42

KESSU, mä taidan vuokrata sut kisakuskiksi pitemmille reissuille, jos siis treilerin vetäminen on tuttua puuhaa:)....
Vakikuski on puuttunut jo vuosia, yksin on välillä tosi raskasta ajaa satoja kilometrejä, kun hoitajat nukkuu takapenkillä ja pitää yrittää pysyä skarppina ja hereillä.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.1.13 10:38:46

Piste vai niin, mikä siulla on vetoautona.? :) Jos saan kysyä.

Päivämäärä:   14.1.13 11:09:06

En täällä kerro vetoautosta enempää, mut ihan toimiva peli:).

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.1.13 11:20:37

Okke, mulla oli joskus tollanen, puolessa millissä pamahti kannentiiviste ja alakerta samalla, se oli sitten siinä. http://www.nettiauto.com/mitsubishi/pajero/5328485

Päivämäärä:   14.1.13 11:21:35

Huhhuijaa, kylläpä väsyttää töissä, toisikohan tuo lounastauko piristystä...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.1.13 11:41:02

On taas Elisan yhteydet suoraan sieltä, minne auringonvalo ei paista, kele.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   14.1.13 11:49:29

:D itel telefinland netti yhteytenä ja toimiii hyvin..ei juur ongelmaa...puhelimes viel dna netti ja dna:lta netin otan kun käyn tabletin ostaa...pitkää miettiny et varal hankin osamaksulla niin ois sit vara juttu kun ei tiiä milloin sanoo oppisopimuksen tää miniläppäri irti...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.1.13 11:54:19

Tai sitten tää vanha höyrykone sanoo työsopimuksen irti.:D Neljättä vuotta jo kunnialla palvellut.:)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.