Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 115...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.1.13 21:39:45

...sinkut Espanjassa
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=596462&t=596462

Re: Sinkkujen topic 115...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   10.1.13 21:41:56

Mennään mieluummin Italiaan.

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   10.1.13 21:41:56

Pakko laittaa tähän vielä noi kuvat:D

Sinkkujengi Espanjassa:

http://www.skegness.org.uk/images/photo-album/horseriding_large.jpg

Treffeillä Espanjassa:

http://www.flickr.com/photos/hiltonloscabosresort/6175642665/lightbox/

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   10.1.13 21:42:52

Missionkin innostui hyvä. Ekassa kuvassa oleva tyyppi on vähän niinku mä... Mullakaan ei pysy oikea jalka jalustimessa:D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.1.13 21:43:03

Höh, ai mäkö jäin sitten vai ihan yksin suomeen, nyyh. :(

Päivämäärä:   10.1.13 21:43:21

"Sitäpaitsi, jos miehellä on jatkuvasti niskat nurin jonkun ahterin perään niin ettei eteensä ehdi katsomaan, kävelköön mun puolesta sit vaikka seinään tai uima-altaaseen, en varoittele;)..."

Repesin ainakin kolmesta kohtaa :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.1.13 21:45:24

Hyvä kuva, Mission. Mies oikealla on tietenkin Uki hulmuavassa harjassaan, hänen vieressään ratsastava pieni ja pippurinen nainen on sisar piste, seuraava leijonaharjainen amatsoni olen minä ja sinäkö se siellä vasemmassa laidassa olet vaiko M_R? En saa sukupuolesta selvää, kuvan ratsastajalla on liikaa vaatteita päällä.

Päivämäärä:   10.1.13 21:45:34

Tirli: Mun puolesta voidaan mennä italiaankin. Katotaan ny mitä tuotantoyhtiö sanoo. Tää on ny ruoste susta kiinni:):)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.1.13 21:46:46

Hetkonen, vasemmanpuolimmainen ratsastajahan selkeästi kuikuilee minun persettäni, joten sen on oltava M_R...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.1.13 21:47:20

"Hyvä kuva, Mission. Mies oikealla on tietenkin Uki hulmuavassa harjassaan, hänen vieressään ratsastava pieni ja pippurinen nainen on sisar piste, seuraava leijonaharjainen amatsoni olen minä ja sinäkö se siellä vasemmassa laidassa olet vaiko M_R? En saa sukupuolesta selvää, kuvan ratsastajalla on liikaa vaatteita päällä."

Älä nyt sinäkin naiseksi luule. Sit mä alan kyllä mököttämään jo. :D

Päivämäärä:   10.1.13 21:47:20

Tarkemmin kun tuota kuvaa katselee niin kai siinä on ainakin yksi nainen, toivottavasti kaksi... No, meininki oli se pointti:) Mä haluan olla se brunette tossa tokassa kuvassa :p

Minski, sut pitää vierottaa perseistä niin sitten pääset mukaan :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.1.13 21:50:03

"Minski, sut pitää vierottaa perseistä niin sitten pääset mukaan :D"
Niin just, me ei peppumiehistä tykätä!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.1.13 21:50:44

Höh, aina kaikki kiva kielletään. :/

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   10.1.13 21:54:15

Mulla ei oo mitään peppumiehiä vastaan, kun se on mun paras puoleni. :D

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   10.1.13 21:55:50

Mie kans lähen ihan kohta justiinsa...mut mie meen venäjälle..ei täällä suomes oo naisii ees....................................................

Päivämäärä:   10.1.13 21:56:02

Länkkärihenkisille:

http://tinyurl.com/b9eyamg

Meikäläinenhän se siinä:

http://tinyurl.com/aqfkc5r

Lähettäjä: min 
Päivämäärä:   10.1.13 21:57:29

M_R, mä jään kans suomeen :) viimeks ku olin "etelässä" niin traumatisoiduin ihan tarpeeks

Njah, taidan jättää viihteel lähtemisen suosiol huomiseks. Mutta huomenna on sitte semmoset bileet ettei mitään rajaa :) ja ehkä lauantainaki :D ja sunnuntain hockuksen kouluvalkkaan

Päivämäärä:   10.1.13 22:01:32

Minskillekin jotain, lisää persettä!

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=549621&t=549621

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.1.13 22:07:13

Jaahas, taivas tippuu niskaan (nelosella). Täytyypä tsekata maailmanlopun meininki. Tais siis: täytyypä tsekata Noah Wyle pitkästä aikaa :)

Päivämäärä:   10.1.13 22:09:02

Noah menee nyt nauhalle kun tarvii tonne hyytävään alaskaan lähteä urheilureissulle :)

Päivämäärä:   10.1.13 22:11:58

No jatketaan "käsikirjoitusta" joskus toiste. Tämä tästä tänään tack och adjö!

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   10.1.13 22:13:21

Minäki taidan toistaiseksi pysyä täällä, muuton tuoma piristysruiske on vielä vahvasti päällä ;)

Sain vihdoinkin jopa tehtyä sen profiilin, jee!

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   10.1.13 22:17:33

Onpa tullut juttua, reps minin pesulavuorojen ylibuukkaukselle.:)

Katselin tänään Stockalla yli metristä hienoa pehmokirahvia, se vain maksoi 148 ekeä, sinne se jäi. Toistaiseksi, voisikin lotota.

Olen ilman muuta mukana, kun Valeypäjä Espanjassa starttaa. Varmaan tuollaisessa tuotannossa olisi pulaa työntekijästä, joka päätoimekseen levittää aurinkoöljyä poikamiehiin.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.1.13 22:22:54

Joo-o, naapuri on selkeästi päässyt jyvälle min:n rahanpesukuvioista... Minä voin piilottaa osan rahoista jos polliisi tulee kylään (hei tyypit! sain rahoituksen järjestettyä!).

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.1.13 22:24:29

^"Nalle Puh ja Möhköperse". Anna mun kaikki kestää... XD

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.1.13 22:29:58

Juu, nyt tositeeveetä Espanjaan filmaamaan:)!!
Yritä ruoste puhua, et kestäis nyt ainakin muutaman kuukauden, et saadaan hyvin purkkiin....
Kuvatkin on just eikä melkein:).
Kyllä me oltaisi loistavaa ainesta sinkkujen tositeeveen kuvauksiin Espanjaan tai vois tietenkin johonkin Karibiallekin suunnata...tosin mä otan hepat mukaan, vaikka sit lentoteitse:).
Mitä peppuihin tulee, kaikilla jatkuvasti ratsastavilla naisilla ne on vertaansa vailla!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.1.13 22:37:36

Piste valehtelee. Minä olen ratsastanut useamman kerran viikossa jo yli kaksikymmentä vuotta, joista lähes kymmenen joka päivä ja useamman hevosen päivässä, mutta peffa sen kun leviää. Ei se istumalla pienene. Sen sijaan mulla on piukat pohkeet ja rautaiset reidet (ja kireä korsetti jossain tuolla vuoden aikana kertyneen laardin alla), mutta ne eivät valitettavasti ketään kiinnosta.

Vähän kökkö tuo sarja. Olisi varmasti parempi jos sen olisi nähnyt ihan alusta asti.

Päivämäärä:   10.1.13 22:56:34

No enkä valehtele:)!
Jos ruosteen ahteri on hyllyvä, niin syön litran kauroja!!!!!!!!!!!
Koosta ei puhuttu, kiinteydestä vaan:)!
Mikähän mulle on tullu, en jaksa enää teeveetä katella, jotakin joskus harvoin. Paitsi uutiset tietty ja jotakin ajankohtaisohjelmia.
Oonkohan mä tullut vanhaksi????
Tai oisko tuo you tube westerneineen vienyt mukanaan?
Ja tallilla "notkuminen" yömyöhään...
Ei sielläkään kokoyötä tarvis olla, mut mieluummin siellä kuin yksin kotona on lienee oikea vastaus...
Toisaalta, mikäs sen mukavampaa, kuin rapsutella heppoja ja koiria illat kun ei sitä kaksijalkaista karvaista rapsuteltavaa ole:)!
Hola! Eee viivaa Epsanjaan.....vai miten se meni...:)?

Päivämäärä:   10.1.13 23:29:50

Ei oo todellista!!
Etusivu toistaa peppumaniaa topiikista toiseen!
Eikö peppuilu jo riitä?

Päivämäärä:   10.1.13 23:57:02

Joo peppujutut alkaa olla aika booring jo pikkuhiljaa. Nythän ne näkyy olevan jo nurinpäinkin.

Ei tuo keli paha ollutkaan, metsässä ei tuullut ollenkaan ja kun olin pakannut itseni micheliniksi niin hemmetin kuumahan siellä tuli. Ei taaskaan osaa tätä talvea alkuun ollenkaan, aina pukemassa liikaa. No pelloilla sitten jo tuulikin niin on tommonen terveehkö puna poskilla:D

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   11.1.13 00:06:57

Huh miten terveellinen tapa viettää iltaa Missionilla. Itse olen lähinnä selaillut kaksnelosen profiileja. Siellä oli montakin uutta hyvää. Saas nähdä jos huomenissa laittaisi muutamille viestiä.

TUon p*rsustopicin olen sivuuttanut suosiolla.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.1.13 00:08:27

Siitä puhe, mistä puute. Aikamoista perseilyä on kyllä ollut.

Nurinpäin/ylösalaisin olemisesta (ja vähän positiivisesti ajattelemisesta):
http://aijaa.com/2p3iR4 :)

Päivämäärä:   11.1.13 00:13:51

No oiskin vaan yks pepputopikki, nyt on tuokin yön ratoksi väsätty jossa tosiaan persus luiskahtanut nurinpäin kun sillä on liikaa leikitty. Ja vielä alkuillasta tuli se joku "korvaa leffan sana perseellä" tai joku semmoinen taas etusivulle. Että voihan peba:D

Ihana toi lentävä kilppari:)

Josko tuhoaisi sen terveellisyyden jollain mätöllä, vai pitäytyisikö kurissa syömistenkin kanssa urheasti...

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   11.1.13 02:15:43

Kaikki unilla jo?mie palasin just rajan takaa...venäjä kieltäny alkomahooli myynni kaupoisyö aikaa..mut onneks taxfree pelasti muutamalla vahvalla karhulla...ja kotona konjakki...yhden vielä ja sitten aa...aa

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.1.13 05:49:30

Huomenta, @ ollut myöhään liikenteessä.:) Jaahas perjantai ja perjantain kujeet alkaa jo aamusta kutittaa menojalkaa, noh vasta illalla sitten.:D

Päivämäärä:   11.1.13 06:10:58

Huomenta :) oli tosi rentouttava yö, näin unta et nukuin pommiin...

Se en oo mä joka sitä pesutupaa käyttää hirmu useesti :D vaik ylimääränen raha ei ois pahitteeks, alkaa opiskelijan ruokakaappi näyttää melko ykspuoliselt :/

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.1.13 06:21:19

Se on kyllä kumma, aina taloyhtiöön eksyy ainakin yksi mätäomena, joka kitisee olemattomista asioista. Muistan kyllä hyvin opiskeluaikoina, kun välillä sai syödä pelkkiä kynsiä.

Päivämäärä:   11.1.13 06:31:07

Mul ei ol aikasempaa kokemust kerrostalos elämisest niin itseasias tää on "maalais"flikan näkökulmast melko viihdyttävää :) voi ol et mielipide vaihtuu jos mua aletaan kyttäämään...

Onneks ei ny viel kynsii tartte syödä :) ja mul on sikäli onnellinen tilanne et vanhemmilt saa tukee kun pyytää (tai vaiks ei aina pyytäiskään). Mut ainakaan alkoholi ei lopu, mä en ymmär miten sitä on tähän kämppään kertyny tällänen määrä :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.1.13 06:35:34

Heh, jos min:llä on ylimäärästä viinaa, niin juodaan pois.:D Kyllä minäkin likkaa jeesaan aina kun hänelle tulee tiukka paikka.:)

Lähettäjä: valtsu 
Päivämäärä:   11.1.13 06:36:12

Huomenta mulla oli kouluaikaan hyvin asiat ku sain yli 600e kuukaudessa käteen eikä tarvinu asuntolasta maksaa mitään. Mut toki tähän kaikkeen sisälty sitten myös menetys. Muut söi makaroonia ja minä pihvejä :)

Päivämäärä:   11.1.13 06:41:13

Huomenta sinkkulaan!
Heräsin ennen aikojaan...
No, pitkä aamukahvitteluhetki edessä, harvinaista herkkua näin arkiaamuisin.
Mä olin opiskeluaikana töis kaikki viikonloput kaupan kassalla ja siivoomassa.
Silloin oli useempi hevonen eikä kehdannut vanhemmilla elätyttää sitä laumaa...
Mitenhän sitä jaksoi? Päivät töis, illat tallilla ja yöt luin tentteihin.
Viikonloput töissä ja viikonloppuillat tallilla...ei jaksaisi enää!

LähettäjäM 
Päivämäärä:   11.1.13 06:45:38

Huomenta kaikille.

Päivämäärä:   11.1.13 06:48:08

Emmä sitä tarkottanu et ne täytyy juoda pois :D mun viinoihin ei kosketa!

Lähettäjä: valtsu 
Päivämäärä:   11.1.13 06:49:58

min ne muuttuu etikaksi jos kauan kaapissa on. :D Toki itelle ei ole ikinä päässy niin käymään mutta isotpojat on kertonu. :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.1.13 06:51:57

Min älä pelkää, en mää sinun viinoja juo.:D Pullon punaviiniä voisi tänään hakea ja sen jälkeen ottaa uusia suuntimia.:)

Päivämäärä:   11.1.13 06:57:17

Siis korjaus, päivät tietty luennoilla, illat tallilla ja yöt tentteihin lukien ja viikonloput töis.
Silloin oli työnteossakin joku järki, kun sai tienata verottomana pitkän pennin!
Ja kun piti alkaa veroja makselemaan, prosentti oli surkean pieni.
Kaiken lisäksi kaupoissa maksettiin rehellisesti lauantai- ja sunnuntaikorvaukset.
Nykyisin ei kuulemma saa niitäkään minkään vertaa.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.1.13 06:59:57

Joo muistan hyvin, 80-luvulla olin anttilan foto-osastolla myymässä iltasin ja lauantaisin.

Lähettäjä: 5.nainen 
Päivämäärä:   11.1.13 07:49:40

Huomenta, kauniita kuvia olette laittaneet, pyllykuvia en avannu :D
Italia olisi myös oiva valinta, Espanjassa on tullut pyörittyä niin paljon ja Italiassa on parempi ruokakin? Siellä se perä vasta leviää :)
Toisaalta nyt on vasta -7 ja vähän tuulee, eihän tämä vielä mitään :o
Kuka lähtisi mun kanssa katsomaan Hobittia viikon päästä? Kukaan ystävistä ei jaa tätä viehtymystä TSHaan :/

Päivämäärä:   11.1.13 08:17:23

Täällä taas päinvastoin, Italiassa on tullut käytyä useampaan kertaan mut Espanjassa ei. Ja lusitanot rantahiekalla kiitolaukassa kiehtoo kokemuksena enempi...:).
Hobotit on ihania!
Mut ohjelmaa on jo viikonlopun täydeltä...

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   11.1.13 09:17:02

Huomenta taas...

Mää taidan lähteä tänään Etelään...siis Juvalle:DDD

Ja taisinpa tossa aamulla ohi mennen kutsua huomiseksi yhen miähenki kylään..:O Mä oon kyl taitava:S

-8 täällä ja tuulee, alko eilen illalla jo puhuri...

Päivämäärä:   11.1.13 09:22:15

Huomenet :) Tuli toi Hobitti jo käytyä, oli hyvä :) Ite tarttisin seuraa Frankenweenieta kattomaan, toi Burtoni kun on kanssa tommonen vedenjakaja ettei kaikkia nappaa...

Päivämäärä:   11.1.13 09:30:48

Nyt ei voi muuta sanoa, VOI helevetin 16 tota eks-miästä...@!#$ mikä idiootti! :S

Päivämäärä:   11.1.13 09:33:21

komppaa Riksua, vaikkei ole aavistustakaan mistä on kyse ;) Nehän onkin eksiä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.1.13 10:47:29

Minä lähtisin kernaasti katsomaan sekä Hobittia, että Burtonin uusinta pätkää (joka on kypsynyt melkein 30 vuotta, eli sen on oltava todella hyvä), mutta ensi vkl menee tupareissa Suburbiassa ja tänä vkl pitäisi piipahtaa Tampesterissa ja tuolla provojen ja trollien synnyinsijoilla, Porvoossa. Nyt alkuvuodesta tuntuu muutenkin pyörivän paljon katsomisen arvoisia leffoja (Anna Karenina, Piin elämä, Les Misérables...). Niin paljon nähtävää, niin vähän aikaa... Ensi tiistaina on taas superpäivä! :)
http://www.finnkino.fi/news/superpaiva/

Ai niin, huomenta!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.1.13 11:16:03

Ruksi seinää, onneksi exä on jättänyt mut rauhaan. Kesällä viel soitteli, et lähdenkö baariin hänen kanssa, juu ei kiinosta kautta nappaa.:D Tosi hyvä runkoinen nainen, mutta latvasta aivan laho.:D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   11.1.13 11:23:09

Mä en tiedä, millä mut jättäis rauhaan yks mies, jota tapailin pari vuotta sitten. Autoinkin sitä yhdessä oikeusjutussa hiukan ja muutenkin, kun sillä oli kaikki niin huonosti ja kurjaa. Lopulta meni hermo, kun toinen yritti vaan hyötyä kaikin tavoin. Ja nyt se soittelee säännöllisesti, äskenkin yritti, mutten vastannut. Aina sama valitusvirsi, eikä ymmärrä, kun olen sanonut, että en jaksa enää kuunnella. Kun hän on niin pahoillaan, kun mut menetti omien sotkujensa takia ja jaabajaabajaaba... Argh! Siitä se paraneekin, että heittäytyy uhriksi ja valittaa ja säälii itseään 24/7. En sitä vässykkää ottaisi vaikka mitä maksettaisiin.

Että silleen. Ei kai huomaa, että ottaa pataan?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.1.13 11:26:09

Ei suinkaan huomaa, mitä nyt muutama salama sinkoilee tänne asti.:D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   11.1.13 11:26:54

Kessu: sori, et kai saanut pahaa tälliä?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.1.13 11:27:51

:DDD

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   11.1.13 11:32:04

Mutta ihan tosissaan: mikä siinä on, ettei mene perille? Kyllä mä olen aina ihan ymmärtänyt, kun olen saanut pakit. Vaikka olis harmittanut ja itkettänyt, en todellakaan ole ripustautunut ja soitellut perään. Miten ei voi ihminen ymmärtää, että toista ei vaan kiinnosta enää yhtään?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.1.13 11:34:43

Tähän ehkä pätee se sanonta, et meitä on moneen junaan.

Päivämäärä:   11.1.13 11:36:47

Mun tapauksessa kyllä viesti meni perille jo vuosia sitten, mutta idiootti pilaa elämänsä taas ja oikein kunnolla...Sukuvika ku suksi ei luista!

Ja ONNEKSI se on eksä, huoh!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.1.13 12:18:54

No ei se ainakaan sinun vikasi Riksu ole, jos exsä pistää ranttaliksi.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.1.13 12:30:24

Onneksi en ole niin ihana, että eksät juoksisivat perässä, enkä korvaamaton... päinvastoin :P

Tirlin tapaus ajattelee varmaan, että sitkeydestä palkitaan ennemmin tai myöhemmin, tai sitten hän on sellainen tyyppi, joka ei kieltoja ja kielteisiä vastauksia noteeraa. Näille tyypeille ei aina rautalankamallikaan riitä.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   11.1.13 12:54:09

Huomenta :) juu meni myöhää viime yönä,kuopion reissukin peruuntu..eipä yllläri ollu et jotai aina tulee kun suunnittelee...mut ei niille mitn voi..elämä on..kamu viel oksentelee niin eipä sit hirveesti juhlii mennä...taijan tämän illan sit kotona olla..yöl otin ehken parit konjakit sit...ja sen kuuluisan viimeisen liikaa...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.1.13 12:59:33

Heh siitä konjamiinistä vasta tuleekin aika muheva olo aamuisin.:D Mää nappasin matkan varrelta punkkupullon ja tietysti varastossa on ennestään olutta, hieman pitää viellä malttaa.:)

Päivämäärä:   11.1.13 13:25:45

No ei olekaan Kessu onneksi enää mun päänsärky jos laittaa menemään, mutta lasten osalta se vielä kuitenkin kuuluu mulle miten menee...
Mutta kyllä nyt ainakin vielä pitää, tytöt lähtee viikonlopuksi Mikkeliin...

Päivämäärä:   11.1.13 14:00:45

Noniin, nyt ois kämppä puunattu, valitettu isännöitsijälle, soitellu kavereille ja koittanu ohjat et kuka tuo mitäkin. Täytyis viel vaan kaupas käydä ja laittaa ruokaa ku en ol viel mitää syöny.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   11.1.13 14:23:45

Joo aika jänskä olotila...noo tänää kotona rennosti ja aamulla rinteeseen suksia kuluttaa...jospa sit huomen saunois ja kamun kans muutama neuvoo antavan ottais...mitäs tässä sinkul muutakaan...ja niin tosi päivä huomen rintees pitäähän palautusjuomat ottaa sit....tiistaina etelä-suomee sit..ja torstai aamuna poijjes lähtee cruisailee sit kohti koti puolta

Päivämäärä:   11.1.13 14:34:23

Pitäisköhän alkaa lottoamaan? erehdyin napauttamaan tuolta ylhäältä mainosta firmasta, jonka luulin jo hävinneen aikapäiviä sitten ja tunti meni haaveillessa http://www.kontiki.fi/ upeita kohteita :)

Päivämäärä:   11.1.13 14:56:23

Tulipahan käytyä toiseen otteeseen tänään Juvalla, bussin perässä:D
Oli hiukan etuajassa meijän pysäkillä...

Hitto, pitäs siivotakkii jos se miäs on huame tulos, ainaki kovasti tuo niin väittää, mut ei tänään nappaa...huomen sit ku se on VARMASTI tulossa:DDD

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.1.13 16:01:42

Toi Nepalin vaellus olisi varmaan upea.:) Jos sie Riksu nyt siivoot, niin miäs ei varmaan tule. Mut jos et siivoo, niin takuu varmasti tulee huomenna, yksinkertaista.:D

Päivämäärä:   11.1.13 16:21:39

Joo emmää turhaan rupia...ja kovasti se sano ettei tarvii siivot, mut...:DD

Päivämäärä:   11.1.13 16:41:04

@!#$ tota nettitikkua...onks niihin jotain päivityksiä vai mikä tota vaivaa?

Nyt on kinkkula ihan sekasin, nyt mua iskee jo bi-nainen netissä:DDD

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   11.1.13 16:44:04

ruuan teko hommiin alkaa..hieman sais korjattua olotilaa...jos se huomen jäis lopullisesti kolin kansallismaisemiin...
ilta pyhittää koneella oloon jos ei muuta kehittele tässä....

Päivämäärä:   11.1.13 16:47:55

ei se ookkaa bi, vaan hetero, joka haluis kokeilla naisen kaa...ja kuulemma musta vois fantasioida...HUOH!! :D

Mää otan kuvani pois tuolta saitilta...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.1.13 17:10:19

Hih hii, vaihtelu virkistää, Riksu go go.:DDD

Päivämäärä:   11.1.13 17:13:15

Kessu!!! Mur...

Päivämäärä:   11.1.13 17:43:14

Voi Sissus!!
Vähemmästäkin menee kinkkula sekaisin!!!
Ota Riksu heti kuvas pois sieltä saitilta, jos naiset alkaa uida liiveihin:)!!
Älä nyt enää noilla kymmenillä bi:ksi ala!
Ihan heteronaisena vaan:)!
Voi Luoja!!

Päivämäärä:   11.1.13 17:47:02

Piste, ei ole pelkoa:DDD

Mut minkäs mää sil voin et olen niin helekutin seksikäs...;P

Päivämäärä:   11.1.13 17:48:18

Emmää kyl enää voi sit haaveilla nunnan urastakaan...;p

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.1.13 17:55:23

Niinhän sie Riksu olet seksy.:) Taidampa korkata jo hieman "hurmejuomaa".:D

http://www.youtube.com/watch?v=CGfKi6kpdTQ

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   11.1.13 18:03:01

Kohta Riksu tulee ilmoittamaan kyllästyneensä miehiin ja löytäneensä naisen :D

Päivämäärä:   11.1.13 18:08:48

No Elsa, ei tasan tuu:)!!!
Riksu on hetero ja saletisti niin natsaa, sanoo Mr. Majorka:).
Et ihan tässä vaan heterosinkkulaa seuraat edelleen:).

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   11.1.13 18:30:52

Saunan lämmitystä ja jos vaikka makkaraa heittäis kiukaalle....tänää sauna juomana täysin alkoholiton juoma..huomen sit ei niinkään alkoholiton....hohhoijjaaa

Päivämäärä:   11.1.13 18:34:08

Kyl sä Riksu kaapu päällä meet nunnasta, älä huoli;)!!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.1.13 18:38:28

Mää vasta kehittelen nousuhumalaa, olutta ja punaviiniä.:D Avot et huomen aamuna on hyvä olo, varsinkin jos viellä tulee lähdettyä jonnekkin juottolaan. Tai sitten vaan kiusaan sinkkulan kinkkuja.:D

http://www.youtube.com/watch?v=EZjevnnkA20

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   11.1.13 18:40:47

Sinkkulan kinkkujen kiusaamista....parasta A-ryhmää....mie sittenkin tilasin kotiin kuljetettuna kamulta hk sinisen lenkin kiukaalle ja kuus keskivahvaa kepanderia.....kun ei tuota kaulimen ja piiskan heiluttajaa talos oo niin hiiret hyppii pöydällä.....huomen aamuna kuitenkin sit rinne kutsuu.....mut ensin illalla nyt kunnon saunominen kamun kans....

Päivämäärä:   11.1.13 18:41:57

Ai miten sä meitä kiusaat:)!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.1.13 18:56:57

Jaa muuten pitääkin oikeen miettiä, mites mää kinkkuja oikeen härnäisin.:D Vähäks mää oon kade @, ennen laskettelin aktiivisesti, mut kun polvi hajos ei ole ollut asiaa rinteeseen.

http://www.youtube.com/watch?v=SYyvTWTeY8c

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   11.1.13 19:04:25

Noo mie aikas harvoin käyn..kun jostain edullisesti omat varusteet löytäis niin vois enempi käyrä...aina lainata joltain pitää kun ei oikein vuokraa kantsi sika hinnois ne on.....mun polvet ei meinaa kans tykätä...nilkat kans mut onneks monoissa ei pääse nilkat muljahtelee niin pystyy laskee.....joskus kun ratsastaa niin silloin on nilkat kovilla itellä ja alaselkä...

Päivämäärä:   11.1.13 19:04:40

Siinä sit mietit, miten meitä voi kiusata:)!!!
Lasketteluhulluus on taantunut täällä ihan mielenkiinnon puutteesta-
Nuorempana oli mäes aina kun vaan pääsi, tosin isommilla tuntureilla, Levi, Ylläs ja Syöte pieninpänä.
Pienet mäet ei jaksa innostaa.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.1.13 19:09:22

Mää olen jälkeenpäin ihmetellyt, et mistä mutsilla ja faijalla oikeen rahat riitti mun harrastukseen. Melkeen jokailta laskettelemassa Vihdissä tai sitten Alhovuoressa ja lomat yleensä Vuokatissa kamujen kanssa.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   11.1.13 19:09:46

Mie en panskana oikein sikana käyny kerran vuodes ehken aina...jotenkin ei ollu mun laji mut aikuis iäl joitakin kertoi talvee käytävä kuntoilu takia......

Päivämäärä:   11.1.13 19:14:09

Täytyy järjestää sinkkulaan laskettelureissu Ylläkselle:).
Mökki löytyy, mut lentämällä pitää mennä.
Kukaan ei täältä syvästä etelästä jaksa sinne ajaa.
En ainakaan mä.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.1.13 19:19:37

Eihän se oo matka eikä mikään. Mulla oli 90-luvulla työmatka Hki-Stuttgart, pari lauttaa välissä. Jos 1000km päivässä ei jaksa ajaa, johan on kumma.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   11.1.13 19:24:52

Ylläksel ois kiva kyl käyrä...tuos syksyl norja reissulla ohitte täräytettiin siitä....huippu maisemat kyl,vaik suomen lappi ei oo verrattavis norjan vuonoihin,vuoriin ja kaiken kaikkiaan maisemiin.......mut kyl siel sielu lepää ja kaikki arkiset paskat unohtuu......joskus haluan sinne parin viikon vaellukselle.....heinäkuus kyl kalalle sinne norjaa viikoks menos oon...

Päivämäärä:   11.1.13 19:26:34

No, KESSUn kyydissä pääsee täältä niin monta kun autoon sopii.
Sanon mä, kun tonnin ajat, et voi vähän olla väsy:)!

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   11.1.13 19:29:37

tuosta ajamisesta sen verta et tuli viime kesänä ajettua yht soittoo toki pari kahvi breikkiä ja ruotti puolella kaupas käynti...niin kilpisjärvel..matkaa kert 968km ei se oo matka eikä mikää kun pääsee oulusta ylöspäin ja baana vapaa vaan poroja hieman pitää väistellä.....

Päivämäärä:   11.1.13 19:33:14

@ sit kakkoskuski, kyytiin kaikki itäpuolelta lähtijät:).
Joko Ylläs rulettaa??

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   11.1.13 19:38:40

1050km tulee mökille"vanha sukutila" matkaa edes takaisin Saukkola- Nurmijoki. Pitää ajaa sillä menttaliteetillä, ettei ajattele sitä matkan pituutta. Ja hetikö lähretään.:D

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   11.1.13 19:40:36

Tää hurautti kerran norjaan 1400km, yks jalottelu paussi välissä. Meinas olla raato jumissa ku perille pääs :D
Ihme että ees perille löysin, minäku eksyn sillä sekunnilla yleensä kun isompaan paikkaan (esim jyväskylä) joudun. Navi sekos tuolloin heti ku pääs ruottissa laivasta ulos, parit pikku päivitykset ol vissii tekemäti, ehkäpä useemmaltakin vuodelta..
Edellis päivänä jo sinne laivaan mennessä eksyin kerran suomen puolellakin, vaikka oli navikin vielä kartalla :D
Joskus sitä yllättää itsensäkin!

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.