Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 114

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.1.13 10:56:07

Teretulemas Z.:) Se on Valtsu niinkun "olemisen sietämätön keveys", sillon kun ei ole tekemistä.

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=591219&t=591219

Re: Sinkkujen topic 114

Lähettäjä: valtsu 
Päivämäärä:   10.1.13 11:00:29

Kessu sitäpä hyvinki. Jumakauta mä otan sen työn johon käyn haastattelussa. :) Ei tarviis pelätä että ihan heti tarvii kortistoon mennä. Oli muuten mamman nuorimmainen saanu jostain päähäsä että meidän pitää mennä naimisiin.. :D Meinasi olla pokassa pitelemistä ku viisvuotias nuin tokas. :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.1.13 11:05:28

Niinpä niin Valtsu, totuus tulee lapsen suusta. Mää kuulen ihan hääkellojen kilkettä jo.:D

Lähettäjä: valtsu 
Päivämäärä:   10.1.13 11:08:54

EI Kessu vielä vuosiin jos se musta on kiinni.. :D Ja miks mennä ku näinki on ihan hyvä olla.. :)

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   10.1.13 11:09:08

Onneks ei ole pelkoa enää hääkellojen kilkatuksesta :S

Mulla on vähän niinku saamaton olo...keittiön sentäs siivosin, mut muuten ei nappaa :) Jospa vaan laiskottelis ja kattois vaikka jonkun lehvan...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.1.13 11:25:27

Mää taisin löytää Nanny Stillin kulhon halvalla, pitää ensiksi viellä tutkia ja sitten vasta hutkia.:D Jos kävis viellä Salon suunnallakin, joku vois siivota minunkin keittiön.:) Se on Valtsu totta, valitettavasti se avio on ensimmäinen askel kohti avioeroa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.1.13 11:38:30

No kylläpä täällä pojat on pessimistisiä naimisiinmenon suhteen:)...
Jos sattuu se oikea kohdalle, ei varmasti tarvi erosta murehtia;)!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   10.1.13 11:56:36

Kiva! Z:kin ilmoittautui.

Kessu: musta tulee pesunkestäv'ä byrokraatti isona. :D No eikä. Hallinto- ja kauppatieteitä opiskelen ja vähän työhyvinvointia yms. siihen sekaan.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.1.13 12:05:07

Eli kivenkova virkanainen.:) Min en enää koulunpenkille mene, olin 2007-2008 ja meinasin kuolla pulpetin taakse.:D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.1.13 12:07:43

Päivää. Tänä yönä ei sitten riittänytkään suunniteltu määrä unta, vaan unimonsteri oli väivalloin vaimentanut vekkarina toimivan nokialaisen ja koisinut reippaat kolme tuntia ylimääräistä. Onneksi ei ollut kiire mihinkään, minut tuntevat tietävät kyllä, että "tulen piipahtamaan aamulla" tarkoittaa vapaapäivänä usein "raahaudun paikalle joskus iltapäivällä". Nyt on univelat maksettu (toivottavasti) ja kahvitankki jo puolillaan.

Tervetuloa uusille nikkilöille :)

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   10.1.13 12:37:25

Päivää tupaan. Meni vähän pitkäksi itelläkin tuo nukkuminen vaikka sainkin nukkua pidempään jo muutenkin, aivot varmaan kuvitteli että on lauantai;) Iltahugi töissä niin täälläpä sitten hengataan pitkään... Kai se on jotain töitäkin tehtävä:p

Itellä ei ole tuo naimisiinmeno ikinä ollut tapetilla, joskus aikoinaan päätinkin etten tule ikinä menemään, ihan turhaa hommaa. Ei se kyllä minulle mitään merkitse. Jos oletettu prinssi uljas kovasti tahtoo niin sama se sitten on mennäkin, ei sillä niin ole väliksi. Tosin näin pakanana, agnostikkona joka ateismiin vähän kääntyy, saa olla jo satuprinssi kerrakseen jos aikoo kirkkohäihin meikäläisen jollain konstilla huijata;) Toivottavasti ei tarvii, kermakakku-unelmapuku ja papin aamenet ei oikein istu meikäläiseen, en tiedä kestäiskö sen silmät kiinni hammasta purren jotenkin... Onneks ei tarvi ainakan sitä ajatella aikoihin :D

Päivämäärä:   10.1.13 12:46:31

Heh, niinpä! Miehestä ei ole tietoakaan, edes avokkina, saati sitten jonakin muuna...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.1.13 12:59:21

Pisteee, tuli mieleen, millos niitä länkkärikisoja on ja missäpäin.? Voisin joskus tulla töllämään, onko esim. Lohjalla Laakspohjan Kartanolla.?

Päivämäärä:   10.1.13 13:16:35

Työkaveri linkitti erään suomalaisen vaalean ja "kauniin" viihdetaiteilijan blogin ;) Huikeaa taas vaihteeksi, etenkin tämä oli aika nerokas letkautus: "Tiedossa on se, että olen 4 laudaturin ylioppilas (lautakunnassa pudotettiin eximiaan)" :D

Päivämäärä:   10.1.13 13:17:30

No niin, soffalla makoiltu, katoin rva presidentti-elokuvan...

Kauppaan pitäs jaksaa lähteä, odotan et likka tulee kotio ja sit lähen..

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   10.1.13 13:32:12

Päivää talooon....

Juuu...aamusta käytiin kelkka huoltamolle vie isä ukon kans ja sinne se jäi sit odottaa tuomioo ja saipahan hyvää infoa kans siitä et mitä kantsii ajokauden jälkeen aina tehdä....mökki siin välis lämpee ja sit joensuus käynti kamun kans hieman ostoksilla...nyt sit talon lämmitystä jatkaa..aamulla oli hyrr..hyrr..jos mökissä kun ei oo tullu paljon lämmiteltyä kun pakkaset laskenu....jospa tässä persettää vähä lepuuttas ja illalla viel ajois kamu tulos käy ja sit jos hyökkäilis myöhemmin illalla viel toisen kamun kans itä rajan taakke pika visiitille.......
huomen kuopio jos ei kamuun iske takas tauti..alkanu paranee hyvin ja ruoka pysyy sisuksissa.....kiva ois kuopion yöelämäs päästä käy pitkästä aikaa..vaihtelu virkistäää....

Päivämäärä:   10.1.13 13:36:13

KESSU, kisakalenteri päivittyy kokoajan, maaliskuussa starttaa kisakausi, mut ei vielä tiedä missä ekat kisat on...varmuudella.
Meil on klinikka, yksityinen, täs helmi-maaliskuulla, teretulemast KESSU katsomaan!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.1.13 13:41:08

Juuh kiitos.:) Yritin googlettaa, mut ei sielt löytynyt ku viime vuoden kisoja.

Päivämäärä:   10.1.13 13:50:26

Laitan sulle meiliin kisapäiviä, kunhan varmistuvat.
Ja infoa klinikasta, mikäli toi western kiinnostaa...?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.1.13 14:00:55

Tottakai, mut alkuun seuraan kyl ihan vaan katsomosta.:D Helkuta mun piti käydä Salossa ja taas jämähdin läppärille.

Päivämäärä:   10.1.13 14:18:59

Ollako vai eikö olla, kas siinä pulma. Taas pitäisi valita kaikenlaista josta en nyt osaa valita, sen enempää erittelemättä. Olispa edes miehiä joista valita:D

Ihan juuri nyt pitäisi valita jotain työtehtäviä vielä tällepäivälle, vaan kun mikään ei oikein hotsittaisi... Ja työaikaa jäljellä rutosti. Mistähän sen motivaation kaivaisi esiin.

Olispa edes rahaa! Tuo kymppimilli lotossa ratkaisi monta asiaa, voisi heittää hyvästi työnteolle joka niin ikävästi haittaa vapaa-aikaa ja harastuksia :p

Päivämäärä:   10.1.13 14:23:35

Juu, katsomosta tottakai.
Toi klinikka on näkemisen arvoinen, huippuammattilainen aloittaa muiden juttujen muassa varsan pyöröaitauksessa....

Lähettäjä: 5.nainen 
Päivämäärä:   10.1.13 14:27:37

Hei mäkin tahdon nähdä? Mutta treffeille en tahdo kolmanneksi pyöräksi :)
Ai että on tylsää ja ottaa päähän....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.1.13 14:31:15

Pöh,ei jaksa enää mihinkään Saloon lähtee,käyn huomenna. Eikai tässä mitään rehvejä suunnitella, vaan lähtee vaan kisoja katsomaan.:)

Päivämäärä:   10.1.13 14:36:16

Usko, jos kuulen tuon . suusta :D
Ei auta, se on lähdettävä rehuostoksille... juuri kahvitauolla kuuntelin työpaikan naisten "meidän pena teki sitä ja tätä" ja ajattelin mielessäni, että kunhan tarpeeksi vitu..stani nieleskelen, niin kohta nousee 40kg rehusäkkikin eikä tunnu missään. Enempää en valita, lupaan, mukavaa iltaa!

Päivämäärä:   10.1.13 14:36:30

UskoN...

Päivämäärä:   10.1.13 14:48:24

Juu, ei kai mitään treffejä sentään, kunhan nähdään livenä:). Ihan hevostelun merkeissä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.1.13 14:48:53

Morjensta vaan kaikille ja tervetuloa Z:lle. Mulla on ollu oikein mukava päivä. Tämmöen etäpäivä ja katsellu vaan kauniiden naisten kuvia ja haaveillu. Kohta on tulossa herkullista ruokaakin, niin eipä tästä enää paljoa puuttuisi aika täydellisestä päivästä. Tänään on vaihteeksi hymy korvissa. :)

Päivämäärä:   10.1.13 14:49:10

No nehän on just niitä parhaita "treffejä", eikös eilen jo niin sovittu :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   10.1.13 15:29:20

Mun pomoni on hirveän reilu. Sain siltä luvan tehdä yhden kurssin yliopistolla tyäajalla. Tosin ihan mun työni ydinaluetta, että palvelee mua työssä hyvin. Ja onhan se työmaalle hyvä, kun työntekijä kouluttautuu, eikä se maksa mitään työnantajalle.

Päivämäärä:   10.1.13 15:45:09

Onpa reilu pomo:)

Suostuisikohan oma pomo maksamaan jonkun unikurssin, tai muun vastaavan, jos oikein hyvin perustelen:P

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   10.1.13 15:47:58

Edelliseen viestiin tuli niin monta kertaa sana työ, että liupaan olla puhumatta siitä aiheesta enempää tänään. Johan tässä nääntyy.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.1.13 15:51:50

Niin miksi se rehvipaikka pitäisi olla ravintola/kahvila, talli tai kisapaikka on mitä mainioin.:) Ei tarvitse heti nenät vastakkain pällistellä, kun kumpaakin osapuolta kumminkin jännittää ja hevosten rauhoittava vaikutus olisi viellä läsnä.:)

Päivämäärä:   10.1.13 16:00:40

Niin just Kessu, tuosta puhuttiin tossa eilisiltana laajemminkin:) Mun mielestä jostain tapahtumasta tai toiminnasta saa helpommin irti sellasta luonnolista juteltavaakin:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.1.13 16:01:24

., "joen törmälläkö" sun heppasi ovat? Tai tuo klinikka ainakin?

Minäkin haluan westerniä katsomaan, laji on mulle ihan outo ja tuntematon :)

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   10.1.13 16:03:39

Mun pitäis kans tietää missä ja milloin niitä western kisoja pidetään. Tytär niistä kokoajan höpöttää et pitäis päästä katsomaan livenä. Nykyisin ei likka koneella paljon muuta teekkään kun katsoo youtubesta western "suorituksia".

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.1.13 16:11:13

Kari Vepsäkin on kuulemma toipunut, eikun tunneille vaan.:) Mulla olis suht lyhyt matkakin viellä.

Päivämäärä:   10.1.13 16:17:46

Ok!
Toi klinikka on yksityinen eli suljettu yleisöltä.
Mut kun tiedän ihan yleisesti järjestettävistä, ilmoon teille meiliin. Samoin kisojen ajankohtia, kun ajankohdat varmistuvat.
Ukin meiliosoite puuttuu, ruosteen, KESSUn ja vitosen on jo.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   10.1.13 16:18:13

Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
ja onnea!

NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
Vain 3 minuuttia ja tulet
hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
kertoi,että hänen
toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
FUSKAA!!!
Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
Ota esille kynä ja paperia:
Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
8, 9,10 ja 11viereen.

6. Ja nyt, toivo jotain.

Tulokset tulossa!

Tässä avain tähän kaikkeen:

1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
rakastat.

3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
pidät kovasti mutta et
oikein ota hänestä selvää

4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
erittäin hyvin.

6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
onnea.

7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
kanssa.

8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
ajatuksistasi.

10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
elämään.

Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
kuluessa siitä, kun
olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
Erittäin merkillistä,
mutta se tuntuu toimivan.

Päivämäärä:   10.1.13 16:24:58

Sen takia varmaan muuten oon niin "onneton" kun ei ole rahaa eikä miestä eikä "mitään" (heh) kun en ikinä vastaa noihin kiertojuttuihin enkä lähetä eteenpäin, harvoin edes viitsin lukea niitä ;)

Päivämäärä:   10.1.13 16:28:00

En jaksa innostua moisista kiertokirjeistä mäkään.
Huuhaahömppää...

Päivämäärä:   10.1.13 16:38:10

No niin, alku illan puolta jo viedään...

Hitto et oli 5-tie jäässä...ja tiätysti suola-auto ajo vastaan, joten auto suolassa myös :(

Missionilla ja mulla taitaa olla sama tilanne:DD

Päivämäärä:   10.1.13 16:41:00

KESSU, Karilla ei ole ratsastuskoulun omaista tuntitoimintaa, ainakaan aikaisemmin ollut.
Mut Lahnuksessa on ja Hyvinkäällä.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.1.13 16:43:17

On hänellä Salossakin ollut ja Karkkilassa, millon missäkin.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.1.13 16:44:56

Niin no en tiedä mikä tilanne just nyt on, pitää ottaa selvää.:)

Päivämäärä:   10.1.13 16:46:02

Riksu, onnettomien sinkkujen kerho, joka itse manannut epäonnensa niskaan :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.1.13 16:53:48

Ai siitäkö tämä ikuinen epäonni raha- ja miesasioissa johtuu. Huh helpotusta, luulin jo, että syötissä tai sen luonteessa on jotain vikaa... Laittakaas äkkiä säpo täyteen kiertokirjeitä niin saadaan onni kääntymään! Lupaan lähetää ne takaisin kaikille ainakin kymmenen kertaa niin voiton mahdollisuus on joka iikalla maksimoitu!

Päivämäärä:   10.1.13 16:58:13

Joo epäonnea pelissä ja rakkaudessa:D
Mutta Niskavuori, me nousemme!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.1.13 17:00:38

Mutta pitäisi ajatella positiivisesti, esim ei ole ukonrohjaketta riesana ja jos olisi paljon rahaa, ne kumminkin hukkaisi jonnekkin.:)

Päivämäärä:   10.1.13 17:14:28

Kessu, no näin on! Täytyy sanoa että rahaa olis nyt enempi ikävä kuin mitään miestä, kun ei sitä unelmien prinssiä ole tavannut niin ei osaa niin kaivata, mutta rahaa voisin kyllä hukata maailmalle muutamaan kohteeseen ihan mielelläni tässä. Eivät meinaan ehtisi hukkua kyllä mihinkään;)

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   10.1.13 17:17:33

Alan kans uskomaan siihen että mun elämäni mies olisi soittanut mulle jos olisin vuonna miekka ja kypärä lähettänyt jonkin kiertokirjeen eteenpäin.. siis juurikin niitä "jos lähetät tämän kymmenelle niin ihastuksesi soittaa sinulle keskiyöllä" ja liibalaaba :D
Oijoi, ois se kannattanut sittenkin.

Viikonloppuna saan vihdoinkin uuden sohvan ja ruokapöydän (!) kämppääni, täälä on ollut kohtuu karua ilman niitä :D Joten sitten kun kalusteet on paikallaan niin lähden ostamaan mattoja ja pöytäliinaa ja ja ja kukkia yms. Ja sitten näen koirani kasvattajaa ja annetaan koirien telmiä, ja sitten ehkä salillakin voisi käydä, ja alennusmyynneissä, ja voi että voi että! :) Ihan huikeeta et täälä on niin paljon valinnanvaraa koko viikonlopun ajan :D

Päivämäärä:   10.1.13 17:29:00

Mulla on taas tylsä, yksinäinen viikonloppu edessä, että näillä mennään:D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   10.1.13 17:34:28

Mullakin on tylsä ja yksinäinen viikonloppu tiedossa. Tosin ajattelin käydä suunnistustreeneissä ja hiihtämässä. Seuraavaksi viikonlopuksi onkin ohjelmaa liian kanssa. Vaikka kivaa ohjelmaa onkin.

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   10.1.13 17:46:30

Voiko laittaa unenpuutteen piikkiin sen että ei päässy kaupasta ulos ostamatta pehmolelua? Siinä oli vielä -50% lappukin päällä!
Tuola se ny töröttää sohvan nurkassa...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.1.13 17:50:58

Elsa ja ikää oli.? :D No onhan aika lutusta, kun aikuinen nainen ostaa pehmolelun itselleen.:)

Lähettäjä: min 
Päivämäärä:   10.1.13 18:41:33

Mä en ol koskaan innostunu noist ketjukirjeist... selittää nytten monta asiaa...

Ihanaa, täs kerrostalossa näyttäis olevan joku kyylä :) oli kirjotellu pesutuvan varausvihkoon et yks asunto varailee epäilyttävän usein pesuvuoroja.

Tekis mieli lähteä ulos mut huomenna on kuudelta herätys joten jahkailen vielä

Päivämäärä:   10.1.13 19:22:33

On mullakin Boogie sängyssä, kroko-pehmo:D Nappasin sen itelleni, kun oli kerääntynyt yhdelle ihmiselle LASTEN pehmoja liikaa:DDD

Mut sitä on kiva kaulailla öisin, sellanen metrin pitunen Ikeasta ilmeisestikin (lapun mukaan).

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   10.1.13 19:43:36

Kessu, 3 vee? :D

Riksu, ihanaa etten olekaan ainoo joka nukkuu tästä lähin sitten unilelun kanssa! Mun on ihan vaan tommonen pikkunen, metrin mittanen on varmaan ihana :D

Kuis moni muu tunnustaa nukkuvansa pehmolelu kainalossa?

Ei millää jaksais ennee pihalle, maha täys ja leivinuuni lämmittää selän takana.. Mää onneton unohin ostaa sen uuden palovarottimen! Repee hermo jos ens yönäki kuuluu vajaan tunnin välein hirrrrrvee huuto että WARNING CARBON MONOXIDE!!!!
Kiukuttaa jo valmiiks..

Päivämäärä:   10.1.13 20:00:20

Mulla on kyllä pehmoja tallessa mutta ne joutui kaappiin turvaan koska koirat suolestaa kaikki pehmot;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.1.13 20:02:42

Oih, mulla ei ole sängyssä pehmolelua mutta haaveilen kyllä sellaisesta körilään kokoisesta pehmokarhusta! Yhden naapuritalon putiikin ikkunassa on sellainen iso jääkarhu, maksaa varmaan mansikoita mutta tyttö tahtoo tahtoo... Tunnustan kuitenkin, että halinallen sijaan mulla on sängyssä itse väsätty "vartalotyyny", 120cm pötkylä jonka voi kaapata kainaloon jos halipula iskee ja johon on hyvä nojailla. Aina kun siihen on mahdollisuus, nukun koira tai kissa kainalossa.

Elsa, eikö siihen kiusankappaleeseen saa vaihdettua pattereita tai sille saa opetettua suomea (tai edes käytöstapoja)?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.1.13 20:06:22

Kait teillä sitten tämmönenkin on jo? :D

Päivämäärä:   10.1.13 20:06:58

En tunnusta etten osaisi nukkua yksin, mutta joskus kun uni ei vaan tule millään, toinen koira on jo kainalossa, sitten kun toinenkin tulee saan samantien unta :D

Kaikkeen sitä tottuu, välillä on raivostuttavaa herätä jostain solmusta tai pienestä kippurasta kun koirat vallanneet kaiken tilan, silti unta saa vasta kun murut on iholla;)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   10.1.13 20:09:52

Poikaystävätyyny saisi olla vähän miehekkäämmän värinen. :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.1.13 20:10:29

Oho, Kauppinen neljäntenä kärjen tuntumassa.:)

Päivämäärä:   10.1.13 20:12:43

Ei vitsi, poikaystävätyyny! :D Aika grose oikeastaan :P

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.1.13 20:15:29

Minä toivoin alustavasti tuollaista tyynyä jouluksi ja suosittelin kaikille muillekin sinkkulan tytöille, mutta päädyimme kuitenkin tilaamaan ihka-aidon, lämpöisen ja hengittävän, yhteisen viikonloppupoikaystävän.

Ei oo näkyny. Eksyiköhän joulupukki vai lähtikö se paketti omille teilleen?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.1.13 20:18:12

Poikaystävätyynyllä on selkeästi tyttöystävän ostama pyjama päällään. Tai sitten kyseessä on taktinen veto poikaystävältä: mitä rumempi paita, sitä nopeammin se revitään päältä. Ehkä.

Päivämäärä:   10.1.13 20:21:09

Olin just koiran kans ulkona ja huomasin taas et kuinka mä vihaan talvea. Aina kylmä ja pimeetä,nytkin tuulee niin he......i. Joskus nuorempana talvesta vielä nautti mut ei enää nykyään. Joskus maaliskuussa kun aurinko lämmittää ja "räystäät tippuu" niin se on sit toinen juttu. Muutaiskohan joku mun kanssa talveks vaikka Espanjaan tai jonnekin ;)

Päivämäärä:   10.1.13 20:22:03

Joo ei mun poikaystävät ainakaan missään pyjamassa nuku :D Ite nukun aina alasti ja jostain kumman syystä se on tarttuvaa;)

Hei yhteinen poikkis oiskin hyvä, aina sille kellä pahin panetus tai halipula. Siinä olis miesparka kovilla... :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.1.13 20:25:09

Uki heti!! Millä me siellä eletään?

Päivämäärä:   10.1.13 20:27:57

Mä tykkään talvesta:) Eilen oli niin upea keli, jos ei olis ollut myöhä niin olisin porskuttanut vielä puoli tuntia ainakin lisää. Mutta kyllä tuo jo vähän on nihkeä, tuulee, pakkastaa, yök... Lykkään lenkkiä sohvalla... Lumi on ihan jees, mutta tuuli ei, sitä inhoan, oli kesä tai talvi. No helteillä se on kiva mutta muuten aina pebasta.

Päivämäärä:   10.1.13 20:30:09

Juu, KESSU, käy varmaan valmentamassa ratsukkoja, mut omillaan ei pidä mitään tunteja.
Karilla on kilpureita, ei tuntihevosia. Eli vaan omassa käytössään lähinnä.

Päivämäärä:   10.1.13 20:33:18

Mission: Silloin kun on upea keli niin se on ok mut täällä rannalla aika harvoin.Ruoste: Eikö sulla olis rahaa kun mulla ei ole sellaisia summia;)

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   10.1.13 20:33:22

Riksu! :DDD Mulla on just samallainen kroko-pehmolelu sängyllä ja se on ihan loistava unikaveri! Ikeasta ostettu ehkä 5 vuotta sitten. Aina se ihana iloinen hymy naamallaan:)

Huomena joutuu heräämään jo ennen viittä, uggght. En muista koska oisin nukkunut viimeksi päikkäreitä, mutta huomena sen kyllä teen :D
Harjoteltiin koiran kanssa tänään metroilua ja hyvin se alkaa sujumaan.
Harmitti niiiin paljon kun jäin menomatkalla metrosta pois, niin eiköhän kolme hyvännäköistä nuorta miesvartijaa tule tilalleni ja jäävät vielä siihen lähelle jossa olin koirani kanssa! Ei ollu itku kaukana ei, miksi minä juuri sillä pysäkillä päätin jäädä pois :/ kohtalon ivaa. Ois pitänyt varmaan juosta takaisin :DD

Poikaystävätyyny ois ihan jees, mutta pelkään että siitä tulis semmonen säälittävyyden perikuva-tunne kun ajattelisin miten kiva ois jos tilalla olisi oikea ihminen:D

Päivämäärä:   10.1.13 20:35:47

Mä voisin lähtee käymään espanjassa tai muualla mut tykkään talvesta joten en suostu muuttamaan :p

Kai sitä vois men yhdelle kun saa pyykit pesutuvasta... tää on todella tylsää istuu kämpällä yksinään :(

Päivämäärä:   10.1.13 20:40:07

Täh, siis nimenomaan on siistiä olla kotona yksin:) Aivan liian kivaa. Pelottavan kivaa. Onko jossain joku erakkotesti saatavilla?

Päivämäärä:   10.1.13 20:44:08

Uki sopisko sellainen paikka, mis on hyvät treenimahdollisuudet ja lämmintä?
Katsos, hepat lähtis mukaan reissuun;)....
Ihan eteläeuroopan maa, tosin kylmää voi olla sielläkin talvella. Ei nyt ehkä ihan Suomen kaltaista jatkuvaa palelua...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.1.13 20:44:21

. okke, on mullakin nallukka 120cm, mut en mää sitä halaile kököttää nurkassa.:D Likalta jäi se joskus mökille.

Päivämäärä:   10.1.13 20:44:32

Kyllähän tää välil menee mut nyt tympii ja pahast. Ja tiedä jos törmäis johonki mielenkiintoseen henkilöön :)

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   10.1.13 20:46:44

Mulla on itseäni vuotta nuorempi Esson tiikeripehmo, joka kulkenut pikkusesta asti mukana. Edelleen tuossa tyynyn vieressä :) Eikä hävetä yhtään! Ei sillä, että sitä kukaan koskaan näkisi...

Onneksi huomenna on jo perjantai, aamusta estevalmennus ja sunnuntaina estekisat. Alkaa jo hieman jänskättää :) Kisahermoissa on vielä vähän kehittämistä...

Mullekin sopisi semmoinen tilauspoikaystävä, vain tarvittaessa paikalle, kun tässä itsenäisessä elämässä on kuitenkin puolensa!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.1.13 20:46:55

Kun on jatkuvasti menossa aamusta iltaan, oppii arvostamaan niitä iltoja, kun saa olla kotosalla yssisseen eikä ole PAKKO tehdä yhtään mitään :) Nytkin mietin, katsoisko Simpsonien jälkeen Dieetit vaihtoon vai pistäiskö jonkun timburton/johnnydepppätkän pyörimään, vai olisko tänään kenties danielcraigilta. Kaikki käy, kunhan ei tarvitse lähteä mihinkään.

Kun leffakokoelma on käyty läpi kolmattatuhannetta kertaa, alkaa homma kyllästyttää, mutta onneksi Anttilan topten alelaareineen on lähellä.

Päivämäärä:   10.1.13 20:47:30

pauke:Boogie on ihana...se on niinku nimettu Fintelligensin biisin mukaan, mää kuvittelen et se on Elastinen:DDD

Mulla on vaatekaapis 6 veenä saatu pehmo, Laiskiainen, sitä ei oo koskaan pesty ja sillonen saku soi siltä nenän, mut tallessa on:D Muuten en harrasta pehmoja!

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   10.1.13 20:48:34

Espanjaan!! Tahtoo!! Ei pakkasta, ei pimeetä, ei lunta.. Taivas!
Mut mistäs rahotus?

Ruoste, patterit tossa on ok, jos ne ois lopussa ni sit se kiljus low battery -_-
Tuo on muuten vaan pikkasen vainoharhanen kapistus... Ihan kätevä niin kauan kun on järissään.

Päivämäärä:   10.1.13 20:50:40

. Joo varmasti kävis. Onnistuis multakin ratsastus vähän paremmin kun paikat lämpimässä vetreytyis. Mä olen notkeudeltani verrattavissa rautakankeen jota tämä kylmyys vielä lisää.

Päivämäärä:   10.1.13 20:52:09

Ikän en ole ulkomail käyny, joten en osaa ees kaivata...:S

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.1.13 20:54:38

Mission: "Joo ei mun poikaystävät ainakaan missään pyjamassa nuku :D Ite nukun aina alasti ja jostain kumman syystä se on tarttuvaa;)"

No juu kyllähän toi helposti tarttuu jostain syystä. Samanlaisia havaintoja täälläkin. :p

"Hei yhteinen poikkis oiskin hyvä, aina sille kellä pahin panetus tai halipula. Siinä olis miesparka kovilla... :D"

Ai taasko täällä suunnitellaan yhdessä jotain ja jaetaan miehiä ihan vaan naisten kesken kysymättä miehiltä mitään. Voi sitä miesparkaa joka tohon pyöritykseen joutuu. Ihan niin kuin ei olis tarpeeks jo yrittää pitää yhtäkin naista tyytyväisenä. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.1.13 20:55:24

Kyllä Epsanjan costalla pärjää ympäri vuoden ja eiköhän sieltä myös heppalapsille sopiva hacienda löydy, kunhan sponsorit saadaan järjestettyä. Sorry Uki, kestää vielä muutama vuosi ennen kuin musta tulee sikarikas superammattilainen. Kai sulla on lotto vetämässä?

Talvella tämä maa muuttuu ihan käsittämättömän kauniiksi mutta kylmyys on kyllä jotain ihan sietämätöntä. Pakkanen käy keuhkoihin, naama kesii, ihoa kiristää, kylmänkyhmyt kutiavat ja näpit tulehtuvat. Pimeys vie kaikki voimat. Jokatalvinen aurinkomatka tekisi niin hyvää, ettei sanotuksi saa.

Päivämäärä:   10.1.13 20:57:59

Noniin, Uki!
Sit ensi talveksi etelään ja traileri perään;)!
Kyl mäkin mieluusti ammattilaisen treeniin maailmalle lähden pitemmäksikin aikaa, eipähän tarvi palella!
Jos sit vaan täällä keväästä syksyyn;).....

Päivämäärä:   10.1.13 20:59:43

Espanjaan, pöh... Menkää te vaan sinne niin mun ei tarvitse jakaa tuota Minskiä :p

Eikös epsanialaiset miehet ole kuulemaan mukaan lyhyitä? :D Mutta hevoset siellä on kyllä hienoja...

Päivämäärä:   10.1.13 21:01:06

ruoste: Sä kun olet noin lahjakas niin voisit tehdä ehdotuksen tuotantoyhtiöille et voitais tehdä tositeevee ohjelma jossain lämpimässä maassa. Saatais elellä siel ilmatteeks. Te naiset olisitte semmoisia ratsastavia kauniita ja rohkeita sinkkuja ja me voitais olla vaik KESSUN kanssa huonosti käyttäytyviä miehiä:)

Päivämäärä:   10.1.13 21:01:53

Titta på yle5, där har jag bodde över 20 år:D Alltså på samma ön...

Päivämäärä:   10.1.13 21:05:14

Kyllä se minskikin sinne lähtee,siellä sitä riittää p.....tä arvosteltavaks;)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   10.1.13 21:06:55

Iltoja...mitäs tänne??väsymystä ilmassa...viel pitäis tunnin päästä jaksaa lähtee kattoo mitä se toi kaalikeittojen luvattu maa tänään myy halvalla meille...kamu pääsee kympilt töistä eli sit matkaa...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.1.13 21:14:28

Mission: "Espanjaan, pöh... Menkää te vaan sinne niin mun ei tarvitse jakaa tuota Minskiä :p"

Aijaa, nyt se on jo muuttunu näin tää jako. :D

Uki: "Kyllä se minskikin sinne lähtee,siellä sitä riittää p.....tä arvosteltavaks;)"

Haha, nii olishan siinä varmasti puolensa, mutta siellä mä olisin sitten aika massaan hukkuva, kun oon niin tumma. Täällä kotosuomessa taas edes sillee vähän erikoisen näköinen ja onhan täälläkin todistettavasti hyviä perseitä arvosteltavaksi. :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.1.13 21:15:26

Uki, kannatetaan.:D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.1.13 21:16:09

Jösses, finns det en Kimitobo bland oss? Älä Riksu huoli, mä tunnen muutaman Kemiöstä tulleen ja jokainen on ennemmin tai myöhemmin muuttunut ihan normaaliksi ihmiseksi :)

Päivämäärä:   10.1.13 21:16:37

Riksu: Mä joskus seurasin tota sarjaa kun se tuli aijemmin,tykkäsin.

Päivämäärä:   10.1.13 21:28:38

Muutin mieleni, lähen sittenkin epsanijaan! Huh, kohta pitäs mennä lenkille tonne alaskaan, ei ihan kiinnostais. Kuka noi koirat meni ostamaan? Joku törppö:P

Vois siellä espiksessä adoptoida semmosen kivan lusitanon, sillä sitten merenrannalle ratsastamaan laukkaa rantaveteen, hiukset auki hulmuten, ilman satulaa, jalassa farkkusortsit ja paidaksi bikiniyläosa :D:D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.1.13 21:29:42

"...ehdotuksen tuotantoyhtiöille et voitais tehdä tositeevee ohjelma jossain lämpimässä maassa. Saatais elellä siel ilmatteeks. Te naiset olisitte semmoisia ratsastavia kauniita ja rohkeita sinkkuja ja me voitais olla vaik KESSUN kanssa huonosti käyttäytyviä miehiä:)"

Joo hei, alan heti laatia ohjelmaehdotusta Susamurulle Oy:lle. Sikahyvä idea. Jos perustamme vaikka sinne Espanjaan Hevosopiston toimipisteen voi tuotantoyhtiö tulla sinne kuvaamaan jo olemassa olevan ohjelman puitteissa. Ohjelman teema ja nimi voisi olla vaikka "Ypäjän tytöt vaihto-oppilaana Espanjassa". Jos käyttäydytte tarpeeksi huonosti ja me pisteen kanssa tarpeeksi hyvin (ja keräämme tarpeeksi tirkistelijöitä... siis katsojia) saamme saletisti oman spin-offin ja tulevaisuutemme on turvattu :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.1.13 21:33:47

Aijai jonnekin Intian Valtamerelle, bugalovaan upeelle rannalle ja kylmiä drinksuja.:)

Päivämäärä:   10.1.13 21:34:52

Mä tiesin ruoste et ymmärät mitä mä tarkoitin:) Muista sit ehdottomasti vaatia et tää on tämmöinen aikuisille suunnattu tosiTV ohjelma.

Päivämäärä:   10.1.13 21:35:34

Mitään huonoja miehiä ei mukaan oteta!!
Sitäpaitsi, jos miehellä on jatkuvasti niskat nurin jonkun ahterin perään niin ettei eteensä ehdi katsomaan, kävelköön mun puolesta sit vaikka seinään tai uima-altaaseen, en varoittele;)...

Päivämäärä:   10.1.13 21:35:38

Sinkkujengi Espanjassa:

http://www.skegness.org.uk/images/photo-album/horseriding_large.jpg

Treffeillä Espanjassa:

http://www.flickr.com/photos/hiltonloscabosresort/6175642665/lightbox/

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.