Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 113

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   9.1.13 10:22:30

No nyt on vaara ohi ja hätänumero jäi taakse.

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=588471&t=588471

Re: Sinkkujen topic 113

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   9.1.13 11:52:59

Kaik vaikentus.

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   9.1.13 12:39:37

Ei meinaa lähteä käyntiin tää päivä, pää ihan tyhjä. Töissäkään ei oikein jaksais mitään. Siinä se eilinen reippaus sitten olikin :D

Tosin jos pääsis kotiin niin sitten jaksais kyllä vaikka mitä;)

LähettäjäM 
Päivämäärä:   9.1.13 12:40:21

Päivää.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.1.13 12:46:02

Toisaalla bongattu juttu, joka kuvaa hyvin ikisinkun tilannetta:
http://www.aijaa.com/YRb1T5
Vaadin, että facebook lisää valikkoonsa vastaavan parisuhdestatusvaihtoehdon.

Päivää M ja kaikki muut palstaa silmäilevät. Työ haittaa taas harrastuksia, nyt ei malta pitkiä pätkiä naputella.

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   9.1.13 12:47:36

Päivää kans.

Päivämäärä:   9.1.13 12:52:35

ruoste :D Ihan loistava tuo, tarttis tosiaan olla facessakin:)

Lähettäjä: min 
Päivämäärä:   9.1.13 13:10:07

Päivää sinkkulaan! täällä tulee lunta melkosest mut jospa se hellittäis illaks niin ois mukavempi lähtee tallil :)

@: tervetuloa kuopioon perjantain! Mä oon kans ihmettelemäs yöelämää sillon :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   9.1.13 13:16:14

Näin tuon kaverin seinällä facessa kans ja nauroin ääneen.

Päivämäärä:   9.1.13 13:25:09

Kahviaika.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   9.1.13 13:34:15

Eikun palaveriaika.

LähettäjäM 
Päivämäärä:   9.1.13 13:53:44

Aurinkokin alkoi näyttäytymaan :)

Päivämäärä:   9.1.13 13:55:46

Täälä just pilvistyy.. Nätti sumu oli äsken vielä peltojen yllä, auringon paistellessa :)

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   9.1.13 15:14:48

No ni Varkaudessa käyty ja lunta tupruttaa, paikoin enemmän ja vähemmän...

Lähettäjäviivaviiva 
Päivämäärä:   9.1.13 15:35:19

Voi, itsekin tekis mieli Kuopion yöelämään! Aina vaan vähän ongelmaa tuottaa kun ei paikkakunnalla asu, niin kyydit ja muut. Joten haaveeksi taitavi jäädä :)

Vastausta viestiin ei ainakaan vielä, kun kävin äsken facebookissa kyttäilemässä seinäni..

Lähettäjä: Elsa 
Päivämäärä:   9.1.13 15:48:37

Onkos muilla saunalahti käytössä ja tökkiikö?
Täälä ollu puhelin ja netti jumissa toista tuntia ja nyt toimii vaihtelevalla menestyksellä.

Lähettäjäviivaviiva 
Päivämäärä:   9.1.13 16:00:51

Saunalahti on puhelimessa ja ihan näyttäis pelittävän. Tosin reilu tunti sitten ei ollut kenttiä ollenkaan, mut nyt näyttää täyttä ja 3G:tä.

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   9.1.13 16:19:31

Elisan verkossa joku valtakunnallinen ongelma. Saunalahti käyttää muistaakseni Elisan verkkoa koska Saunalahdella ei ole omaa tukiasemaverkostoa.

Lähettäjä: valtsu 
Päivämäärä:   9.1.13 16:27:48

Päivää pitkästä aikaa. :) Tänään oli viimenen työpäivä ja huomenna työhaistattelu vähän jännittää.

Miten meillä menee? Tänne on näköjään tullu älyttömästi uutta porukkaa.

Päivämäärä:   9.1.13 16:30:54

Mä olin jo paniikin partaal ku puhelin ei toiminu... mul on kans saunalahti liittymänä.

Kävin äskön ostamassa itelleni valkosen työtakin :) must alkaa tulemaan jo koht vakavasti otettava labratäti :p

Päivämäärä:   9.1.13 16:42:39

Joo Sauniksella jottai ropleemia, mut nyt ainakin toimii ok...Ainakin tuon yhden miähen puhelu tuli läpi;)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.1.13 16:46:53

Jaha, sit ei tämäkään pääse himasta nettiin, kun on Saunalahti ja Elisan verkossa.
Tulipas sit hiljainen ilta tänään netin suhteen...

Päivämäärä:   9.1.13 16:53:22

Kyl mul nettikin ny pelittää ihan ok?!

Päivämäärä:   9.1.13 16:53:22

Ei noi vikatilanteet aina kauheen pitkään kestä. Et ei ennakkoon kannata iltaa surra. Suree sit vast jossei toimi sillonkaa :D

Päivämäärä:   9.1.13 16:57:16

Just tuossa mietin että missä vaiheessa elämä on mennyt semmoiseksi että tarvii illallakin avata kone... Täytyy varmaan jossain kohtaa ottaa se töihin ja jättää tänne, vois vieroittaa itsensä mokomasta tavasta ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   9.1.13 17:24:22

Se on kyl totta, kun koneen avaa niin sitä ikäänkuin jämähtää sen eteen.:D Mutku välillä on pakko avata. Mihis päin muailmaa Valtsu meinaa duuniin pyrkiä?

Päivämäärä:   9.1.13 17:29:51

Mul menee välil monta päivää, etten ees konetta avaa...Ja kännyllä en surffaile! Jos en jaksa raahautua tähän koneen ääreen, ni anti sit olla:D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   9.1.13 17:37:58

Postit pitää kumminkin jokapäivä vilkasta. Ei elisa ei oo toiminut, ilmankos puhelin on ollut hiljanen.:D Ainakin elisan mokkula toimii.

Päivämäärä:   9.1.13 17:40:41

Töissä saa jo ihan riittävästi olla koneella, pitäis riittää... Ehkä talvella kyllä tulee enemmänkin sellaisia kausia että kun on kaikki hommat ja koirat hoidettu töiden jälkeen niin eikun sohvalle ja kone ja telkkari auki, niiden parissa odotellaan iltalenkkiä ja sitten vielä kukutaan yömyöhään :p Kesällä menee viikkojakin joskus ettei konetta availe kun tietysti töissä.

Päivämäärä:   9.1.13 17:51:12

Kessu kyllä minä ihan tänne kainuuseen jään ku ei ole ainakaan tässävaiheessa haluja muualle.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   9.1.13 17:55:43

Okke, jokos kävit päristelemäässä.? Hieman myhäilin sun mopoas naamakirjassa.:D

Päivämäärä:   9.1.13 18:19:00

Täälä netin toiminta edelleen hyyyyyyvin hidasta ja pätkii alvariinsa.

Äskön tuli töllöstä ohjelma liikalihavista, miten ihmeessä voi päästää ihtesä lihomaan 200 kiloseks? Se ei enää hiuksiaan pystyny harjaamaan, saatikka koskemaan varpaisiinsa :(
Ainakin tuo ohjelma toi uutta intoo jopa paskan mättöön, kohta viuhuu talikko ennätys tahtia! :D

Päivämäärä:   9.1.13 18:57:46

Näyttää tää Saunalahti pelittävän ainakin nyt.

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   9.1.13 19:03:30

Netti ja puhelin toimii täälläkin ihan normaalisti, saunalahti kyseessä.

Mutta treffipalsta EI toimi!! Toimiiko muilla? :o en saa ikinä ilmoitustani sinne.

Todellakin rautaiset reidet tulossa, toivon niin ;) tänään hankin lady linen jäsenyyden ja koska se on ihan hemmetin kallis niin aivan varmasti tulee käytyä. Muutenkin se on ihan lähellä ja tosi kivat jumpat yms. Jee! Tää on niin luksusta, tottunut siihen että sielä kotipaikkakunnalla kaikki on niin kaukana ja huonoon kellonaikaan. Täälä on vähä enempi valinnanvaraa ;)

Hei näin uutena ois tosi kiva jos jokainen vois laittaa pienenpienen esittelyn itsestään? :) Voin vaikka aloittaa :D ikää mittarissa 25v, ja vasta muuttanut sekä töiden perässä että muuten vain mielenkiinnosta helsinkiin tuolta kaaaukaaaa pohojanmaalta. Koira löytyypi, samoin hevonen mutta annoin sen ylläpitoon toistaiseksi.

Päivämäärä:   9.1.13 19:13:23

Miksi pauke antoi hevosensa ylläpitoon?
Täällä on paljon hyviä tallipaikkoja hyvillä puitteilla:).
Kiva että olet viihtynyt syvässä etelässä!
Tervetuloa!

Päivämäärä:   9.1.13 19:21:20

Nainen, vielä hetken 33v, pk-seutu, pari koiraa löytyy ja hevostelut ollut tauolla nyt pari vuotta, omia ollut aikoinaan. Lapsia ei oo eikä varmaan tuu.

Ja tällä hetkellä riivaa hirveä hedari, tarvinnee ottaa vähän nappia naamaan ja päikkärit...

Päivämäärä:   9.1.13 20:02:10

Kessu pitäähän sitä ajella juu. :) Olin lapselikkana niin innostuin ajeleen siellä.. :) 26v Entinen sinkku nykynen seksiorja..:D Eli kuhan vaan täällä rupattelen..

Lähettäjäviivaviiva 
Päivämäärä:   9.1.13 20:31:33

Hiii. Tuli vastausta. Aika tommonen neutraali, ettei voi kyllä päätellä suuntaan eikä toiseen mitään.. Tosin luulen ettei tästä kehkeydy sen enenpää kuitenkaan. Noh, aika ehkä nyt näyttää:) Pitää vähän koota itteeni ja rueta vastaamaan ;)

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   9.1.13 20:34:03

Pöh, miks kaikilla muilla jo netti pelaa? Täälä huippu hetkinä 3G mut enimmäkseen 2G jos sitäkään :/

Täälä 30v nainen keski-suomesta, punanen tupa ja perunamaa sekä talli jossa 2 hepettiä. Seuranaan myös pitkillä piuhoilla varustettu vahtikoira, joka kaiken kukkuraks kuvittelee olevansa sylikoira kokoa, 40kg painostaan huolimatta.

Päivämäärä:   9.1.13 21:07:19

Huokaa, olisipa se pieni punainen tupa ja perunamaa...
Ja hevot kotona, oma kenttä katteella ja lähellä Stadia, et lyhyt matka töihin.
Pari vuokralaista tallissa ja laidun.

Kivikylän asukin haaveita vain:).....

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   9.1.13 21:10:41

No ni. Treffit oli ja meni, kiva mies, mutta ei nyt sitten kuitenkaan taida tulla sitä laav stooria.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   9.1.13 21:36:53

Morjensta pöytään vaan sinkkulaan. :)

Jaa että jotain kuvausta. No tämmönen maalta kotoisin oleva 30v tekniikan ihmelapsi Päijät-Hämeestä, joka on pikku hiljaa totutellut kaupungissakin asustelemiseen. Pitkä, tumma ja... no ainakin tämmönen ihan miehen kokoinen. Siniset nauravat silmät ja hymykuopat. Harrastan hötönetissä häröilyä ja aiheutan yleistä paheksuntaa pakkotoistolla, koska olen vaan ihan tavallinen ihminen joka innostuu joskus vähän urheilemaankin.

"No ni. Treffit oli ja meni, kiva mies, mutta ei nyt sitten kuitenkaan taida tulla sitä laav stooria."

Niin että sellanen "ihan kiva" sitten kuitenkin vaan. :/

Päivämäärä:   9.1.13 21:38:35

Hevosen annoin ylläpitoon jo siitä syystä että asuntojen vuokrat ovat huiman korkealla ja siihen päälle vielä huiman korkea tallivuokra, ei näillä tuloilla ikävä kyllä.

Lisäksi tuli pieni väsymys siihen kauheaan kiireeseen mikä muodostui kun piti aina keretä tallille ja pallotella koiran ja hevosen välillä että molemmille löytyy riittävästi aikaa (menetin entisen koirani kun hevonen tallasi päälle joten tuota uutta en ole pitänyt tallilla) ja muuhun ei sitten varmasti jäänyt aikaa.
Vaikka ikävä on heppaa niin nautin kyllä aivan täysillä siitä että mulla on vain koira huollettavana, ja kerkeän harrastaa vaikka mitä!

Huh, kamala väsymys. Vielä kaks päivää kun jaksaisi niin sais nukkua sitten pitempään.. :) Jalka-parkani huutavat armoa kun olen rampannut asioilla edestakaisin koko päivän :D

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   9.1.13 21:40:41

Iltoja.....kahvittelut ohitte...yks kamu tosin viel tulos piipahtaa töistä tullessaan....

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.1.13 21:44:02

Nainen, 29v, Turku. Heppa hukattu, koira haudattu. Opiskelija, konttorirotta ja vararatsastaja.

Minä arvaan miksi pauke antoi heppansa ylläpitoon. Koska tallipaikat etelässä ovat tuplasti kalliimpia... :/

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.1.13 21:44:46

En luntannut, olin vain hidas ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.1.13 21:47:31

"Siniset nauravat silmät ja hymykuopat". No niin, nyt minäkin alan ihastua tohon uuteen jannuun :D Varo varpaitas, Mission... :P

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   9.1.13 21:48:46

Mitäs porukalla on tiedos viikonloppuna..??

Päivämäärä:   9.1.13 21:52:40

Huuuhhuh... Tuli sitten vetästyä 2h päikkäreitä:D Mutta saipa ainakin kyytiä se viheliäinen pääkipu, nyt on kyllä vähän tööt-olo muuten. Sekin varmaan saa kyllä kohta kyytiä sillä pitää lähteä koirien kanssa lenkille, ihan kohta, kunhan vähän nyt herään tässä... :D

Ja ensi yönä varmaan uni tuleekin hyvin :p

"menetin entisen koirani kun hevonen tallasi päälle" pauke, ai kamala :( Ei noin voi käydä, eihän! Omakin koira ollut aikanaan tallilla, toinen ei ja se on oikea höselö, enpä taida uskaltaa sitä kyllä ikinä ottaa jos vielä konimus alle joskus eksyy... Tosi kurjaa!

Harmit tirlille ja viivaviivalle jos ei ollut niitä legendaarisia nyt sitten. Better luck next time, eiks se niin mee :)

Täällähän moni on tuossa kolmenkympin tienoilla, mutta eikös siitä jossain ole ollutkin juttua että siinä kolmekymppisenä ihmiset sinkkuuntuvat taas ja kriteerit on korkeammalla kuin nuorempana niin jäävätkin helpommin siihen sinkkuelämään, treffaillen tai ei...

Päivämäärä:   9.1.13 21:55:36

""Siniset nauravat silmät ja hymykuopat". No niin, nyt minäkin alan ihastua tohon uuteen jannuun :D Varo varpaitas, Mission... :P"

Haha :D Iske kiinni vaan, se ei tykkää tupakoivista ja mä en tykkää lopettaa :P

Hymykuopat on pelottavia... Niistä tykkää niin moni että monella hymykuoppapojalla on liikaa valinnanvaraa ja niille uhkaa joskus nousta pissi päähän. Oli sitten erittäin, erittäin tieteellinen ja tasapuolinen tutkimus.. :D

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   9.1.13 21:57:34

Nii aikas moni kamuistakin ja muista tutuista on sinkkuuntunu siin iäs...ja ehken jotenkin täs iäs vaikeampaa kumppania ettii..ja onhan kiva liirii kamujenkin kans pitkin ja poikin varsinkin jos eläny pitkän pätkä surkeas suhteessa..ehken sitä joku päivä viel tässä löytäis jonkun sopivan...vaik onhan tässä elämän tavoitteet saavutettu....lapsi se elämässä auttaa jaksaa eteenpäin,vaikka ei asukkaan mun luona koko ajan

Päivämäärä:   9.1.13 21:59:34

Kai mä sit kans kerron jotain ittestäni. Oon 21v lounais-suomalainen opiskelija ja asun tällä hetkellä Kuopiossa. Elämä pyörii kutakuinkin koulun, crazybailauksen ja tallilla käymisen ympärillä. Elukoit en omista mut kyl niist tykkään. Olen myös melko vakuuttunut et mussa on jokin idioottimagneetti mitä miesasioihin tulee...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   9.1.13 22:00:21

Mähän taidan olla porukan vanhin. Nainen 44-v Pirkanmaalta. Maalta, kaupungin kupeesta. Koiria on ja kissa. Hepat muutti pois kotoa kesällä. Pitkä, hoikka ja hurahtanut liikuntaan.

Lähettäjäviivaviiva 
Päivämäärä:   9.1.13 22:06:11

Kai minäkin sit tarkempaa esittelyä itsestäni laitan. 20-v opiskelijatyttönen Itä-Suomesta. Hevostelen vaihtelevasti aikataulujen ja rahan takia, mutta ovat kyllä niin rakkaita elukoita. Ei lemmikkejä, haaveena ottaa tässä kissa kunhan saisin vuokranantajalle soitettua aiheesta :D Mulla varmaan sama idioottimagneetti noide miesten suhteen kuin min:llä on.

Mission, en halua uskoa että tuota mun miespeliä on vielä pelattu. Mut ehkä tää tästä ajan kans selviää tarkemmin :)

Päivämäärä:   9.1.13 22:12:11

Tirli, voi harmi! Tuo on just ärsyttävää et tulee toimeen ja on hauskaa mut heti kättelyssä tietää että ei tästä taida tullakaan sen suurempaa.
Ja viivaviivalle myös, mut eihän sitä tiedä kun vähän lämmittelette pitkän tauon jälkeen, et mitä tapahtuu ;)

"Ei noin voi käydä, eihän!" Minäkin olin kuullut ikäviä tarinoita että hevonen tallaa, mutta en ikinä, ikinä voinut uskoa että se kävisi omalle kohdalle. Pentu, rakkaimista rakkain ensikoirani oli vasta 8kk kun arvioi ravaavan hevosen vauhdin täysin väärin ja kirmasi suoraan jalkoihin. Siinä ei ehtinyt tehdä mitään. Tämä tapahtui viimevuoden puolella, asia on edelleen hyvin arka ja kipeä ja edelleen tulee vollotettua usein koiran vuoksi.
Mutta tuo uusi on silti myös aivan ihana, rakastan! :)

Nukkumaan voisi jo mennä, mutta on vain niin kamala nälkä että pakko tankata eka jotain :D Tää on se miinuspuoli kun on alkanut liikkumaan paaljon enemmän, et sitten on hirmuinen nälkä varsinkin iltaisin. Mutta herkkulakko pitää edelleen, vautsi!
Ehkä kesällä kehtaisi pitkästä, pitkästä aikaa kantaa ruotoaan ylpeydellä uimarannoilla ;)

Harmi että se suomi24 on nyt ihan jumissa, nyt kun kerrankin ois intoa sinne laittaa profiili :D

Päivämäärä:   9.1.13 22:12:30

"Harrastan hötönetissä häröilyä ja aiheutan yleistä paheksuntaa pakkotoistolla, koska olen vaan ihan tavallinen ihminen joka innostuu joskus vähän urheilemaankin."

Mä jotenkin sain käsityksen että olisit ihan aktiivinen salihörhö... Siis semmonen urheiluvammainen :D En tiiä mistä...

"ja onhan kiva liirii kamujenkin kans pitkin ja poikin varsinkin jos eläny pitkän pätkä surkeas suhteessa."

Sanopas @ muuta, itelläkin semmonen pätkä takana ja sen takia tais tää sinkkuus vähän venähtää omalla kohdalla kyllä, on tullut liikaa nautiskeltua oman itsen erinomaisesta seurasta :p Ja vaikka se uusi prinssi saa jo tullakin jos haluaa, niin vieläkin vähän hirvittää ajatus siitä että joku muukin olisi samassa taloudessa... Sitoutumiskammoinen en siis ole, koskaan ollutkan, mä olen superhyvä seurustelemaan :p Mutta se että kotona on joku muukin jonka kanssa pitää kompromissata menemisistä ja tekemisistä, hrrr...

Mutta itse uskon että rakastuminen on nimenomaan se vaihe jolloin kannattaakin esimerkiksi muuttaa yhteen, sillä rakastuessaan kaikki hikisukat on ihania, kaikki toisen jutut on tosi jees, toinen on vaan ihana ja kaikki käy :D Se on rakennettu sitä varten se rakastuminen että siinä kohtaa alkaa sietää toista tosi hyvin, ja kun huuma loppuu niin on jo täysin tottunut siihen toiseen tapoineen ja sotkuineen :p

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   9.1.13 22:13:05

Kolmikymppisenä ihminen on kriittisimmillään.

Kaksnelonen on yhä p*rseellään, alan kohta selailla muita sivustoja. Mitä muita maksuttomia niitä oli?

Tirli sekin on plussaa, että tapaa ihan kivoja, eikä joitakin ällöjä hulluja. Minulla on alkanut uusmetsittyminen, tapasin tänään taas pelkkiä naisia, ja jos joku mies tulisi puhumaan (exää tai kassapoikia ei lasketa), juoksisin varmaan pakoon.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   9.1.13 22:16:06

kurnau: totta tuokin. Jos tapais ällöjä, menis usko kokonaan, että se sopiva löytyy joskus. Kun tapaa kivoja, jää fiilis, että sellaisia on enemmänkin ja se omakin voi joskus löytyä. Vaikka kyllä sen jo kirjoittelusta tunnistaa, onko niin kiva, että kannattaa edes mennä tapaamaan.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   9.1.13 22:16:08

Puhuttte vähä mut asiaa..noo ei täs kiirus ja voihan sitä tapailla kamu pohjalkin ei heti tarvii olla vakavampaa aloittamassa...jokseenkin sitä jumiii kotona aika paljon mut tulee tosin liikuttuu joensuussa aikaslailla aina kun yks luotto kamu kiireiltään vaan ehtii....nyt sit perjantaina kuopioon vähä tuulettuu,jos nyt kamu jonka kans lähdös ei pahemmin tuu kipeeks

Päivämäärä:   9.1.13 22:17:17

Ruoste, niin pitääkin;)!!
Mähän jo ennustin sulle:)...
Anyway, missä täältä on kaikki nelikymppiset miehet?
Siis sellaiset, jotka saa treffeille?
Voinen vastata vieraalla kielellä ilmaistuna suomeksi; ei ole:).

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   9.1.13 22:27:04

@: Olen samaa mieltä kanssasi et tapailla voi kamu pohjaltakin. Siinä sen parhaiten näkee mikä toinen on naisiaan/miehiään. Se vähä mikä mul on kokemusta niin naiset on aina niin vaivautuneita "treffeillä" niin kuin se olis jo päätös et ny ruvetaan "seukkaan" jos vaan kelpaa.

Päivämäärä:   9.1.13 22:28:26

"Ehkä kesällä kehtaisi pitkästä, pitkästä aikaa kantaa ruotoaan ylpeydellä uimarannoilla ;)"
Mä en käy uimarannoilla mutta samansuuntainen tavote olis :) Täs on nyt tullu livuttua niin pahasti pitkään jo ihan karmeeks säkiks että vtuttaa oikein... Voisin lainata Tirliltä vähän urheiluhulluutta :p

Ja nyt lenkille, tuun sit yöks turisemaan kun ei taida uni pukata ihan heti kehiin...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   9.1.13 22:28:37

ruoste: ""Siniset nauravat silmät ja hymykuopat". No niin, nyt minäkin alan ihastua tohon uuteen jannuun :D Varo varpaitas, Mission... :P"

Ei kun nyt vaan kunnon kissatappelu tietenkin pystyyn. Oottakaas ihan hetki, niin pistän popparit mikroon ja tuun kohta kattelemaan. :D

Mission: "Haha :D Iske kiinni vaan, se ei tykkää tupakoivista ja mä en tykkää lopettaa :P

Hymykuopat on pelottavia... Niistä tykkää niin moni että monella hymykuoppapojalla on liikaa valinnanvaraa ja niille uhkaa joskus nousta pissi päähän. Oli sitten erittäin, erittäin tieteellinen ja tasapuolinen tutkimus.. :D"

Aijaa että täällä vaan tällee jaetaan miehet "joo ota sä toi, ni mä otan ton". :D :D

Mut joo semmosilla on meikäläistä siunattu. Oon tämmönen vähän kummallinen itsekseen naureskelija, josta moni miettii ja ihan ääneenkin kyselee, että mikä nyt on niin hauskaa. Mulla vaan on melkein aina hauskaa. :D

Joo todella tieteellinen tutkimus sulla tossa selkeesti. :p Vaikka eipä noista nyt oo tainu haittaakaan olla, niin en nyt mitään hirveetä ryntäystä oo niiden perään havainnut.

"Mä jotenkin sain käsityksen että olisit ihan aktiivinen salihörhö... Siis semmonen urheiluvammainen :D En tiiä mistä..."

En nyt mitenkään hirveän aktiivisena itseäni pitäisi, mutta joo välillä tulee vähän liikuttuakin. :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   9.1.13 22:29:41

Alku aina jos ekaa kertaa esim tapaa jonkun on vaikeaa...mut kuhan juttuu pääsee siitä ei loppua tuu ainakin jos itsestäni puhun :D ite en oikein oo sellainen et lähestyn helposti nykyää esim baaris ketään ja muualla...en tiiä mikä siinä on..ehken ajattelee asioita liikaa....noo...

Päivämäärä:   9.1.13 22:40:14

Piti tuossa vielä kiehauttaa riisit niin pari min vielä aikaa ennen lenkkiä...

Ethän sä Minski vaan kuvitellut että sulla olis jotenkin jotain sanottavaa aiheeseen? Ei, kun kyllä me naiset jaetaan keskenään miehet;)

Juu jotenkin ajattelin että semmonen ruokaa kyttäävä salihullu joka ei voi ikinä olla pois ku "tänää on jalkapäivä, pakko mennä" :D

@ Sulla on pointti tuossa tajunnanvirrassa, itse vierastan tuota nettideittailua jo senkin takia että inhoan treffejä! Inhoan, ihan yli kaiken. Ne on luonnottomia tilanteita joihin tuodaan referaatti, esitelmä itsestä, ja siitä mainoksesta tulee tulla esiin tietyt asiat ja koko persoonallisuuskin tarttis siihen läväyttää. Ne on jotenkin vaan niin todella, todella luonnottomia tilanteita. Joku linkitti jonkun citylehden jutun johonkin topaan missä oli niitä naistyyppejä joita ei kannata deittailla, yksi oli koiraihmiset. Raahaavat näyttelyyn ekoilla treffeillä jne ;) No näyttelyitä en harrasta mutta lenkille voisin raahata ekoilla treffeillä, johonkin toimintatreffeille, niistä saa huomattavasti paremman kuvan ihmisestä, juttelu on luonnollisempaa ja kääntyilee tapahtumienkin vaikutuksesta luonnollisesti jne. Treffailu jossain kaakaolla on ihan jotenkin kestämätöntä, ei sillä että pelkäisin ihmisiä niin kamalasti mutta ne vaan ei ole luonnollisia tilanteita ja on jotenkin vaikea yrittää suhtautua siihen niin että se jotenkin olisi ihan casuaalia...

Päivämäärä:   9.1.13 22:50:45

Missionilla on hyvä pointti, paitsi että on aivan yhtä luonnotonta mennä vieraan ihmisen kanssa lenkille kuin kaakaolle.

Piste onhan täällä noita nelikymppisiä miehiä montakin, mutten kyllä ole varma, täyttävätkö kaikkia kriteerejäsi...

Päivämäärä:   9.1.13 22:57:58

Mä olen sopinut treffit aina tallille, miehet ovat olleet innoissaan ja peloissaan, kukaan ei ole jäänyt kyllä kylmäksi:).
Mut, kun ei hevoset enemmälti kiinnosta, niin sit ei.
Tein pyhän päätöksen, etten enää koskaan ikinä, enkä milloinkaan, sekoile ei hevosmieheen, viimeisen sekoilun jälkeen.
Se tulee pitämään ja on pitänyt, ehdokkaista huolimatta.
Tiedän kyllä, etten ole ruma, lihava, löysä, köyhä...jne., tiedän myös, etten ikinään voi kuvitellakaan enää miestä, joka ei tätä mun hevos- ja koiraelämää ymmärrä!!!
Sit elän ja olen yksin, jos ei sellaista miestä elämääni löydy.
Wanha ei jaksa enää pettyä:).

Päivämäärä:   9.1.13 23:01:03

Ja mä tiedän yli nelikymppisiä täältä vaan Kessun, onko muitakin?

Päivämäärä:   9.1.13 23:03:16

Piste mitenkäs esim. Kessu, Tillanen, JR, Uki, Min. Report, X...?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   9.1.13 23:10:39

Mission: Joo mä kavin kanssa tekee parit herkkuvoikkarit iltapalaksi. Koko päivän taas pyöriny töissä ja kaupungilla, niin tässä iltateen parissa jo pikku hiljaa rauhottumaan taas. :)

No juu enhän mä tietenkään kuvitellu, että mulla mitään sanottavaa tähän olis. Kunhan vaan totesin asioiden laidan. Kertokaa sit kuka mut uhrautuu ottamaan vaivoikseen. :D

Niin ja en oo mikään himourheilija. Oon itseasiassa nyt pitänyt jonkin aikaa kokonaan taukoa treenaamisesta. Mietin tässä kyllä, että vois taas tänä vuonna laitella ruokavaliota vähän tuhdimpaan kuntoon ja alkaa käymään salilla. :)

Deittailu on aika paljon kiinni asenteestakin. Mitä itse olen treffeillä käynyt, niin en ole koskaan lähtenyt sinne sillä mielellä, että tästä tarvitsisi itseään jotenkin mainostaa tai yrittää luoda erityisen hyvää kuvaa. Oon ollu ihan normaalisti ja jutellu vaan kaikenlaista mitä siinä nyt tulee mieleen. Ei mitään käsikirjoituksia mitä tässä nyt pitäisi yrittää tehdä ja olla. Monesti oon sitten jälkeenpäin kuullu tosta, että kuinka oli rentoa jotenkin vapautunut ilmapiiri jo ekoilla treffeillä, kun ei tarvinu esittää mitään.

Totta kai sitä aina vähän jännittää, että miten menee ja mitä toinen tykkää, mutta mä yritän olla liikaa miettimättä noita. Koskaan ei ole ollut huonoja treffejä ja aina on tullut jatkoakin. Tosin oon kyllä aika tarkka siitä kenen kanssa lähden treffeille, joten ennakkoasetelmakin on jo aika lupaava.

Päivämäärä:   9.1.13 23:18:44

kurnau, luettelosta Tillanen, JR ja X ovat kavereita/ystäviä, Reportteri kolmekymppinen, Uki kaukana ja KESSUlla on "vakipano" eikä se treffaa ketään.
Yks voisi vielä olla, mut tapaus on saippua:)....

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   9.1.13 23:24:15

ite kans mieluummin jos lähen treffeille lähen sit sen kans syö,leffaan,lenkille yms jossa rennompi meininkin tosin ihan kahvillakin voi käyd, ei pois suljettu juttu...riipppuu tunnelmasta ja monesta asiasta...ja kiva ihan kotiinkin pyytää ja jotain valmistella ennen hänen tuloaa...valmiiksi...mut ei sillee mitn erikoisempaa et ei näytä liian hyvält :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.1.13 23:53:04

"Ethän sä Minski vaan kuvitellut että sulla olis jotenkin jotain sanottavaa aiheeseen? Ei, kun kyllä me naiset jaetaan keskenään miehet;)"
Just näin se on mennyt kymmenvuotiaasta asti, miksi rikkoa toimivaa kaavaa? Oo sää Jullen kaa ny nii mää otan Kallen, voidaan sit joskus vaihtaa ku kyllästytää, eiks nii.

M_R: "Oon tämmönen vähän kummallinen itsekseen naureskelija, josta moni miettii ja ihan ääneenkin kyselee, että mikä nyt on niin hauskaa. Mulla vaan on melkein aina hauskaa. :D"
Sit me ei voida olla, sori, koska mä oon samanlainen. Mulla on niiin hyvät vitsit ettei kamut tiedäkään (etenkin väsyneenä!), en vaan jaksa kertoa niitä ääneen, eivät tajuaisi kuitenkaan. Ei tule kesää jos molemmat naureskelevat keskenään omille jutuilleen.

Mission: "...itse vierastan tuota nettideittailua jo senkin takia että inhoan treffejä! Inhoan, ihan yli kaiken."
Samoin. Jännittää niin, että taju lähtee ja tulee kipeäksi. No ei nyt sentään, mutta ei se terveellistäkään ole. Olo on niin hemmetin alaston ja silti tuntuu siltä, ettei ole onnistunut olemaan oma itsensä. Yäk. Sen on tultava luonnostaan tai ei ollenkaan, väkinäistä kahvipöytätutustumisflirttiä ei kestä erkkikään.

"Monesti oon sitten jälkeenpäin kuullu tosta, että kuinka oli rentoa jotenkin vapautunut ilmapiiri jo ekoilla treffeillä, kun ei tarvinu esittää mitään."
Juuri tuollaista sen pitäisi olla, lähdetäänkö sittenkin tärskyille? :P

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   9.1.13 23:57:09

Mut eikun öitä kaikille tasapuolisesti...huomenna uusi päivä uudet kujeet..ja ajois pitäis nousta aamulla :D joten nukkumatin luo jos se vaikkapa antais ihan kunnolla luvan nukkua...

Päivämäärä:   10.1.13 00:11:11

Huhhuijaa! Tulipas huitastua oikein mahtava tunti ja vartti, reipas lenkki lumisessa metsässä kallioo ylös alas, hiki lensi ämpäreittäin ja hyvä ettei keuhkot haljennu :) Hieno keli ja upeat maisemat, hyvä fiilis urheilusta, huippua :)

Mähän muuten puhuin kyllä ihan läpiä päähäni, tajusin juuri etten varmaankaan ikinä ole edes ollut millään "kahvilla pöydän ääressä" -treffeillä. Oisinko kerran joskus pentuna, ehkä...

Jossain lenkillä esimerkiksi tai tallilla vaikka tai jossain, voi ainakin aina puhua vaikka maisemista tai jostain, jollain lailla sellaisilla tulee mieleen paljon luonnollisemmin puhuttavaa. On vähän jotenkin outoa alkaa ventovieraalle juttelemaan omista asioista, saati sitten jotain small talkia tai yleistä...
Ehkä olen kuitenkin vähän ujo aluksi? Ainakin tunnistan itsessäni täydellisesti introvertin persoonan, tutussa seurassa ei kyllä mistään hiljaisesta ja ujosta ole tietoakaan. Toisaalta en kyllä myöskään ole sellainen jatkuvasti äänessä ja esillä oleva, en oikein edes pidä sellaisista, varsinkaan niistä versioista joilta puuttuu täysin käytöstavat, tilannetaju ja muiden huomiointi, se ei edes ole sosiaalista...

Hmm, jotain tarttis varmaan syödä, mitähän viitsisi tehdä...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.1.13 00:12:12

ruoste: "Sit me ei voida olla, sori, koska mä oon samanlainen. Mulla on niiin hyvät vitsit ettei kamut tiedäkään (etenkin väsyneenä!), en vaan jaksa kertoa niitä ääneen, eivät tajuaisi kuitenkaan. Ei tule kesää jos molemmat naureskelevat keskenään omille jutuilleen."

Ai no voi pahus. Siihenkö tää orastava suhde nyt sitten jo kosahti. Mä kun ehdin jo luulla, että se on menoa nyt, mutta ei auttanu sitten hymykuopatkaan tällä kertaa. Mitähän mä seuraavaks voisin alkaa mainostamaan, jos se mieli vaikka muuttuiskin vielä. :D

"Juuri tuollaista sen pitäisi olla, lähdetäänkö sittenkin tärskyille? :P"

And we are back in business. :D Mut hei, enhän mä nyt ihan noin helppo sentäs oo. *leikkii vaikeaa* ;)

Päivämäärä:   10.1.13 00:34:28

Öitä @.

Vai sellaista täällä suunnitellaan, kohta iskee kateus ja perun sanani :P

Ainiin mutta mulla olikin se suunnitelma mennä pokaamaan salilta mies sieltä kesken kyykkysarjan, eli ei hätää :D

Minski se pörrää pepputopikissa, miehet :D Osui tuossa silmään kun nelosta pukkas kehiin, että kukas siellä onkaan aloittelemassa ketjua, oman peppunsa kuitenkin poisti jo nopeasti, eihän semmoinen vetele ;)

Päivämäärä:   10.1.13 00:36:02

Öitä!

Päivämäärä:   10.1.13 00:38:02

Öitä kurnau!

Tää ei kyllä taida ihan äkkiä nukkua tänään, päikkärit ja myöhäinen lenkki... ja safkaa tarttis...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.1.13 00:43:35

Mission: Heh, joo no tietysti tässä on nyt tarkoituksena saada sut mustikseksi, ettet ihan mua hylkää. ;)

Niin ja totta kai mä siellä peppumiehenä pörrään. Mikäs sen mukavampaa, kuin tuollainen silmänruoka. :p
Ja joo, ehkä olin vähän hätäinen kun menin jo omani poistamaan, kun luulin ton topicin kuolleen. Mut ei sitä nyt enää toista kertaa kehtaa laittaa ja parempihan se noin on, niin ei ihan kaikkea tuu paljasteltua täällä. :D

Päivämäärä:   10.1.13 00:55:40

Pakkasesta jouluruisleipää paahtimeen ja päälle tonnikalaa, nam :)

Mä selasin tylsyyksissäni sitä arsetopaa vähän taaksepäin ja ne oliki sanonu jotain ilkeyksiä, olit sitte vissii ottanu ittees ;) Ei se ollu, älä huoli:)

Mä voin kanssa laittaa sitten tuossa vaikka juhannuksena, luojan kiitos kyseinen topa on jo kuollut silloin niin ei tarvi :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.1.13 01:03:00

Mission: Mä kävin vielä hörppäsemässä lasin vettä, mutta kyllähän tässä varmaan tarvis kohtapuoliin suunnistaa taas munkin nukkumaan.

En mä niiden takia sitä poistanu. Mulla ei vaan ole tapana jättää tollee kuvia mihinkään ja kun luulin jo, että toi aihe vaipui unhonaan, niin joku sen kävi vielä sieltä sitten poimimassa takaisin. Vissiin hämäävää, jos miehen perse erottuu farkuistakin, eikä ole sellainen lättänä niin kuin monesti miesten farkuissa näkee.

Mä voin sit ottaa vaikka juhannuksena sen kuvan sähköpostiini. Laitan vaan tonne mun kalenteriin muistutuksen siitä. :p

Päivämäärä:   10.1.13 01:12:00

No hitsit, sittenhän se on peeteelle sanottava ens viikolla kun meen sinne salille että hemmetinmoinen peppuohjelma kiitos :D

Juu en tiedä mitä ne hötöteinit siellä sekoilee, varmaan haluuvat kattoa sellasten teinipoikien peppuja :p Eivät miehistä ymmärrä mitään...

Mä taidan sulkea koneen kans nyt, jos uni tulis paremmin kun hetken vaan katsois telkkaa aivot narikassa.. Onneks huomenna ei tarvi nousta ennen ysiä että jos kaheltakin sais unta niin ois ihan jees.

Öitä kaikille :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.1.13 01:15:45

Hehe, joo kunnon peppuohjelma vireille vaan, niin mä arvioin sitten työn tulokset jussina. Kuulostaa oikein hyvältä toi mun rooli tässä. :D

Hyvää yötä Missioni ja huomenta kaikille, kun kuitenkin heräätte paljon ennen mua. :p

Lähettäjä: chica 
Päivämäärä:   10.1.13 01:41:41

Pääseekö tänne mukaan? :)

Elikkä olen 20-vuotias tyttö ja opiskelen tällä hetkellä Etelä-Pohjanmaalla. Elämässä tällä hetkellä nyt tota opiskelua, urheilua jaaa viikonloppuisin (ja no viikollakin) juhlimista. Näin opiskelijana nykyään käyn ratsastamassa aina kun rahatilanne sen sallii eli en kovin usein. Ja tietenkin odottelen sitä täydellistä miestä!

Viikonloppuna olis suunnitelmissa lähtä yöelämään. Mitäs muut meinaa? :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.1.13 06:50:33

Huomenta, ai tääl oli kalluppi. 43v äijä Nummi-Pusula tutkija/kartoittaja ja huijari koijari, ostaa myy varastaa.:D Aikuisella tyttärellä oma suokki, jota joskus lainailen.:) Niin se olis huomenna perjantai, mitäköhän sitä keksisi.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   10.1.13 07:31:28

Yäk. Tähän aikaa pitäis luennolle. Ja nyt olis jo kiirus. Uppoudun siis akateemiseen sivistykseen täksi aamupäiväksi.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.1.13 07:38:55

Mikäs Tirlistä tulee isona.? :)

Päivämäärä:   10.1.13 07:54:02

Huomenta!

Tervetuloa joukkoon chica! Viikonloppu suunnitelmat vielä auki, mut eiköhän sitä jotain tekemistä keksi.

Täälä ei tahdo netti pelata vielkää turhan tehokkaasti ja kuulemma muillakin samaa vikaa. Ei siis käyttäjässä vika tällä kertaa :D

hittolaane ku tahtoo väsyttää, yli innokas häkä varotin intoontu eilen illalla huuteleen urakalla, vaikka varmasti mitään ei ainakaan sen viidennen tuuletus kerran jälkee ollu. Puolilta öin sille tuumin sitten et nyt se turpa kiinni ja revin patterit irti.. Hengissä edelleen, vaikka viiden persiissä kahvipannulle laahustaminen koville ottikin. Tympee tapa sillä vehkeellä alkaa uudestaan kiljumaan siinä vaiheessa kun just oot nukahtanu!
Tänään nukun päikkärit, ihan varmasti nukun. Viimestään kun kotiin pääsen.. :D

Kaikki on intoontunu kuntoileen! Pitäskö munkin, vaikkhyötyliikunaa

Päivämäärä:   10.1.13 07:59:32

Onnistaa tän puhelimen kanssa taas :D
Piti kirjottaa että onhan mulla tuota hyötyliikuntaa riittämiin.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.1.13 08:00:27

Elsa, elä hitossa ota varottimesta patteria pois, ei kai se turhaan vingahtele. Minäkin olen käynyt luistelemassa melkeen joka ilta, sen verran mitä kinttu antaa myöden.:)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   10.1.13 08:12:12

Huomenta...olipas vaikea nousta ylös...ei ois jassanu millään...pitää lähtee telahevonen vie huoltoon...on tätä odotettu...
pitkästä aikaa sit pääsis sarvii kii ja lumelle ajelee...jos sen kuntoo sais nopeesti,toivotaan parasta pelätään pahinta.....
joo treffit tallillakin kuulostais ihan jees...mieluiten toki jos tytöl/naisel ois omia hepoja ja oma paikka paras sillee mut kyl toki vaik yleisel tallillakin...siin touhutes vois kaikest jutella ja tehdäkkin jotain,vaik noo en juur nykyää hirveesti tallilla oo kyl touhunnu vaik haluisinkin touhuta mut ei yleisille talleille juur kehtoo lähtee..ei siel oo kun liian nuort väkee ja en mie ilkee....
kahvia koneeseen ja energia juomaa vois tölkin vetästä...en yleensä harrasta mut nyt ois paikallaan...hyrr....neljää päiväää en ooo leivinuuniii lämmittäny vaan hellas vähä tulia pitäny nyt tänää pitää kyl täräyttää tiilimuuri kuumaks alkaa lämmöt laskee muuten torpas...

Lähettäjä: 5.nainen 
Päivämäärä:   10.1.13 08:18:10

Huomenta, te oottekin tommosia iltaroikkujia koko sakki :D
Tirlin ja Kessun jälkeen tulen minä ja mullahan oli se pikkutila lähellä pääkaupunkia, tosin toistaiseksi vielä ilman kenttää... pari hevosta ja cowboyta leikin joskus viikonloppuisin muksun kanssa.
Kyllähän ne pyllyt voi olla kivoja katsella, mutta pitkässä juoksussa ehkä kuiteskin valintakriteereissäni painaa luonne ja semmoinen yksinkertainen seikka kuin että käy töissä O.o Puhumattakaan siitä, että olisi oma tukka ja hampaat... :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.1.13 08:20:23

Hitto kun olisikin moottorikelkka, olis helppo singahtaa pilkille.:) Viime talvena piti viellä puilla lämmittää, kun asustelin mettän keskellä, mutta on siinä oma viehätyksensä. Nummi-Pusulassa -4, hyväkeli.:)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   10.1.13 08:22:10

Jep..noo miekin hommasin vuosien tauon jälkeen kelkan....hieman huonol menestyksel kun eka kerran ajelee lähin..mut palaan linjoille sit kun tuun kelkan vienti reissulta....ja kertoilen hieman....nyt on mentävä

Päivämäärä:   10.1.13 08:22:58

Huomenia :)

Täällä ollaan silmät ristissä mutta eiköhän tuol labrassa herää

Päivämäärä:   10.1.13 08:52:56

Kessu, kyllä nyt pysty jo varmuudella sanomaan et varotin huuteli ihan huvikseen. Käytävä uus ostamassa, ilman ei kyllä uskalla olla.. Nähtävästi nuokaan ei ikuisesti kestä.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.1.13 09:01:51

Mut eikös varotin kilju sillonkin, kun patteri alkaa olla kaput.? Jaahas jotain tuulensuojaan ja jos heittäis kirppiskieroksen pitkästä aikaa, ei tiedä mitä aarteita löytää.:)

Päivämäärä:   10.1.13 09:24:53

Tuo on semmonen joka ilmottaa mikä sillä on hätänä (olevinaa) selvällä lontoon kielellä ja kovaa ja korkealta.

Päivämäärä:   10.1.13 09:24:59

Huomenet...

Mulla alko kiljumaan, otin patterin pois ja uusi on keittiön pöydällä paketissa:DD

Nyt varmaan joulun jälkeen onkin kirppiksillä aarteita, tavara paljouden myötä.

Uuden 5 egen setelissä on Kreikan mytologian "sankari", lähetetäänkö ne siis kaikki Kreikkaan?! :D

Päivämäärä:   10.1.13 09:31:09

Huomenta kaikille. Nyt ollaan taas tässä tilanteessa ettei ole mitään tekemistä. :) Jospa stä sais töitä tänään sieltä haistattelusta.

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   10.1.13 09:36:50

Huomenia!

Tirli käski mut mukaan tänne, kun oon vaan lueskellu tähän saakka ;) eli kyseessä 36 vee naikkonen Pirkanmaalta, talo, koiria, kissoja, hevonen (ei omassa pihassa). Nii ja sinkku tiätysti :) ja kyllä, äärimmäisen nirso miesten suhteen... Eli vanhapiika titteli taitaa olla mun kohtaloni!

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.