Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 112

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   8.1.13 18:41:25

Hälyytyyys...

Edellinen http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=575767&t=575767

Re: Sinkkujen topic 112

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   8.1.13 19:06:01

Iltaa kaikille uusille ja vanhoille jäsenille sekä kaikille "takapiruille". Piti tulla häiriköimään kun hätänumero on painettu:) Mulla ei ole kokemusta nettideiteistä mutta hiukan vastaavasta on vähän kokemusta. Mul on kans se mielipide et melko pian aloitteen tekemisen jälkeen olis hyvä tavata tai ainakin soitella. Kyllä sitä voi kirjoitella vaik mitä mutkun on puheissa ja näkee livenä niin siinä sit näkee mistä on kysymys. Että tämmöistä.

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   8.1.13 19:33:35

Minority: Kyl mää kerron et Tepsi on paras, elä sitä pelkää...:) Ja jos ei usko, ni näkeepähän ainakin kultaa ja yönsinistä valkosella pohjalla:DDD

Lähettäjä: min 
Päivämäärä:   8.1.13 19:38:05

Laiskuus iski, en jaksa lähtee kattomaan kalpan peliä.. ja se ois näköjään ollu lukkoo vastaan joten oisin varmaan päätyny sitä kannattamaan. Ja jostain syyst en usko et nää savon urhoot ois siit tykänny.

Mutta jospa sitä koittais vähän opiskella, kyllähän niit miehii kerkee mettästää

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   8.1.13 19:40:31

Huomiselle synttärikahveille suolaisten teko tänä iltana ja makeat tehdä sit päivällä huomen...siivota pitäis kans mut siirtyny ja siirtyny koko ajan kai se tänä iltana vuan on pakko siivoilla ilkee huomen porukkaa sisälle päästäää

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   8.1.13 19:42:52

5 km lumipolkujuoksulenkki tehtynä. Nyt voi mässyttää salmiakkia. :)

Päivämäärä:   8.1.13 19:45:02

Onpas tääl niin kaikki reippaita, ei nappaa...

Päivämäärä:   8.1.13 19:55:14

Kyllä on miähet kummallisia...eka kimputetaan saman katon alle ja naimisiin, siittä jo kiältäytynyt vuoden päivät...sitten ku sanoo ok, mennään 1.4. aprillipäivänä naimisiin, ala kattoa taloa...öh,äh, siis...:DDD

Muuta voi ku nauraa...pitääpä sanoa viel muutama valittu sana, ennen ku Dog alkaa...:D Mun rytmejä ei sekoteta:DDD

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.1.13 20:10:22

"Minority: Kyl mää kerron et Tepsi on paras, elä sitä pelkää...:) Ja jos ei usko, ni näkeepähän ainakin kultaa ja yönsinistä valkosella pohjalla:DDD"

Mä täällä jo kaavailin kuinka vois tuikata doggy stylenä ensin ja sitten kertoa, että fanittaa vaikka jokereita ja yrittää pysyä Riksun selässä. :D :D

Päivämäärä:   8.1.13 20:49:03

Kyl maar sitä vois kokeilla, mut...:D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.1.13 20:52:16

"Kyl maar sitä vois kokeilla, mut...:D"

Ai mutta mitä? Eikö ollu vai hyvä idea. :D

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   8.1.13 20:58:26

I am boooored, saanko tulla myös tänne sinkkuluolaan lätisemään joutavia, vai onko tästä tullut ihan inside niinkuin vonkulasta? Käväisin jonkun verran perustamisen aikaan täällä, nyt ei oo tullut käytyä...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   8.1.13 21:00:05

Mission: saat tulla. Oleks sää katsellut ehkä you tubesta annoying orangea? Tuli vaan mieleen tuosta aloituksesta.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   8.1.13 21:14:36

Helkkari. Mä taidan päästä nyt turhankin hyvin kaikille kursseille, mihin hain. :/ Töitäkin pitäis tehdä. Kohta sinkkuilu ei ole mikään ongelma, kun ei vaan ole aikaa suhteelle.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.1.13 21:17:50

Mission: Eiköhän tänne mahdu turisemaan, kun ei oo vielä kukaan ollu muakaan potkimassa pois, vaikka höpisenkin vähän mitä sattuu. ^_^

Tirli: Mitäs kursseja sulla oikein on?

Päivämäärä:   8.1.13 21:19:37

Tirli, en ole katsellut, mikäs semmonen on. Tuli vaan semmoinen huokaus tässä sohvalla ollessa, tais jäädä kierrokset vähän päälle kun olin niin liekeissä tänään.

Etsiskelin epätoivoissani salia ja taisin löytää sellaisen! Kävin katsomassa yhtä ja se tuntui jotenkin kodilta:) Oi vitsit, oon niin innoissani! Jospa ens viikolla pääsisi vaikka aloittamaan jo, tai ehkä viikonloppuna!

Ja sama vika, taitaa jäädä kohta tuota aikaa niin vähän ettei tarvi ihmetellä mihin sellaisen miehen sovittaisi :D

Päivämäärä:   8.1.13 21:19:47

Ja muakaan eioo kehdattu potkii pois, vaiks oon vaa seurailija taustalta ;)

Päivämäärä:   8.1.13 21:21:44

Haha, itsekin olen joskus käynyt "vakoilemassa" mutta oli niin tylsän näköistä juttua aikoinaan, anteeksi vaan jos joku ottaa itseensä;)

Minskin loma hooteestä ei sitten hirveän pitkä ollut;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.1.13 21:26:48

Mission: Mäkin oon satunnainen vierailija vaan, mutta tässä nyt tulee roiskittua muutenkin vähän sinne sun tänne, niin miksei sitten sinkkulaankin vähän. :p

Niin ja enhän mä nyt mitään lomaa sanonu pitäväni. En vaan enää ota mitään osaa niihin vääntöihin. Oliks sulla vai jo ikävä mua? ;)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.1.13 21:27:01

Hehkutusta, hehkutusta ja vielä kerran hehkutusta!!!!!!!
Ei miestä näköpiirissä, mutta voi ihanuutta, autuutta ja onnellista oloa, miksikö, no siksi, kun hevoset menee niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hyvin!!!!!
Varmaan useille ihmettelyn paikka, mutta mulle elämä!!!
No, ainakin yksi ymmärtäjä löytyy sinkkulasta, ruoste:).
Harmi, kun ei yhtään miespuolista ymmärtäjää:).
Alan pikkuhiljaa kallistua ruosteen tammikuun hyville tuulille...jatkuisipa koko vuoden!

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   8.1.13 21:27:30

Olis mielenkiintoista tietää miten paljon lukijoita näillä jutuilla oikeasti on.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   8.1.13 21:30:29

M_R: yliopistolla opiskelen. Tämän vuoden työn ohessa, mutta ens vuonna täytyy taas tehdä urakalla. Hallintotieteitä pääaineena ja kauppatieteitä sivuaineena.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   8.1.13 21:30:46

Tere Missio ja muut uudet naamat, tänne mahtuu, etenkin noita parin merkin mittaisia tyyppejä, vaikka sata. Täällä ei olla inside, vaan ihanasti pihalla. Jutella saa ja pitää juuri siitä mistä itse haluaa :)

Houli hell, enpä ole ikinä suoriutunut iltatallihommista näin nopeasti. Unohdinkohan puolet kaakeista ulos, jäikö joku ilman kauroja? Muistinko lukea varsuleille iltasadun? Saletisti näen taas levottomia unia tarhaan unohdetuista lapsista ja liikuttamattomista hevosista. Iik...

Päivämäärä:   8.1.13 21:32:58

Minski, no tuli! Vitsit, kato nyt kun sinkkulastakin tuli heti mielenkiintoinen kun olit täällä :D

Piste, minä ymmärrän hyvin :) Omia ei ole nyt mutta kyllä se fiilis on niin loistava kun homma toimii ihan putkeen, muistan kyllä hyvin:)

Mulla on vaan niin hyvä fiilis siitä salista nyt, olis pitänyt heti jäädä vetää treeni niin ois paikat hajalla huomenna :D Oikein odotan että saisin lisää energiaa kun liikunta lisääntyy, ja jos vihdoin sais ittensä taas kuntoon..

Pienistä asioista se onnellisuus aina muodostuu kuitenkin itse kullakin:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.1.13 21:40:36

Tirli: Ai semmosia oot ottanu. On se kiva, että jotkut jaksaa opiskella. :)

ruoste: Joo kiitosta vaan, vaikka kyllähän mä ihan muutenkin yleisesti täällä tietysti pyörin. Tänne nyt on luonnollista vähän kirjoitella, kun kerran sinkku oon ja joskus on jotain sanottavaa siitäkin.

Mission: Hehe, ainakin sä edelleen murjot vitsejä meikäläisestä, ettet mökötä siellä vaikka olinkin hetkisen poissa. :D

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   8.1.13 21:43:05

Tänään taidan itsekin laittaa uudestaan profiilin suomikaksneloseen. Kääks :D

Lähettäjäviivaviiva 
Päivämäärä:   8.1.13 21:46:16

Mä päätin, et tänään mä sen teen. Juttelen sille tyypille. Mut ei oo sit koko iltana näkyny facebookissa :(

Hahaha, nauroin tässä päivällä itselleni, miten joku voi olla näin tossulainen :DD

Päivämäärä:   8.1.13 21:49:08

Mitä ihmeen vitsejä? :D Enhän mä enää mökötä kun olet palannut :P

Sinkkuudesta puheen ollen, iski joku ihme sinkkuvillitys! Siis pitkästä aikaa semmoinen fiilis että jospa laittaisi itsensä kuntoon ja tekisi vaikka sinkkuudellekin jotain ehkä, tässä kevään mittaan:) Tai siis ehkä voisi uhrata ajatuksen sille että voisi sitä jotain ihmisiäkin vaikka tavata jos niinkin hyvä tuuri kävisi :D Pokaan salilta jonkun kollin tuossa vielä :P

Nettiprofiilia en kyllä laita, ootte te aika hirmuja kun uskallatte semmosta :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   8.1.13 21:50:35

suomi24 on ihan kauhee, kun sinne tuli tänään se uudistus. Mä luulen, että häivyn sieltä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   8.1.13 21:53:54

Näin on Mission, ei ne suuret haaveet, vaan ne pienet pienet asiat... Ne tekevät onnelliseksi :) Välillä se, että aamukahvi on just passelin vahvaa ja tukka taipuu haluttuun suuntaan, riittää tekemään päivästä hyvän. Sama homma toisin päin - jos nämä kaksi juttua eivät onnistu, voi saman tien mennä takaisin nukkumaan :)

Kiva juttu, piste! Pojille porkkiksia ja taputuksia :) Täällä tuulee edelleen, puuh ja puuh.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   8.1.13 21:57:46

Mission: "Siis pitkästä aikaa semmoinen fiilis että jospa laittaisi itsensä kuntoon ja tekisi vaikka sinkkuudellekin jotain ehkä, tässä kevään mittaan:) Tai siis ehkä voisi uhrata ajatuksen sille että voisi sitä jotain ihmisiäkin vaikka tavata jos niinkin hyvä tuuri kävisi"

Vähän samaa fiilistä ollut täälläkin, mutta toisaalta niin on ollut aiemminkin ja aina se on osoittautunut sinänsä hyväksi, mutta toteuttamiskelvottomaksi ideaksi :P Tovottavasti edes sun kohdallasi ajatus tosiaan kantaa hedelmää :)

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   8.1.13 21:58:23

Ei kai nettiprofiilin laittamisessa mitään pelottavaa ole, livenä tapaaminen jännittää sitten kyllä jo siksi, ettei sieltä kirjoitteluista huolimatta ikinä tiedä, mitä on tulossa.

Olen nurkkiin leiriytynyttä exää lukuunottamatta puhunut tänään päivän mittaan vain naisten kanssa. Yleensä kaupan kassalla on homopoikia töissä, mutta nyt sielläkin palveli tyttö.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   8.1.13 22:01:06

Miks kaikki pitää jättää aina viimeiseen iltaa ja sit huomen viel kiire varmasti tulee kun yksin yrittää väsätä syötävii.........nooo on ens yö aikaa touhuta...eikun jatkaa vaan niiin kyl se siitä viel valmistuu...keittiös ei oo kun 34 astetta lämmintä :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.1.13 22:04:48

Mission: "Mitä ihmeen vitsejä? :D Enhän mä enää mökötä kun olet palannut :P"

No kun meinaat, että mun jutut tästä paikasta mielenkiintoisen tekis. :D
Mut se on hyvä ettet möksää. Kiva että mun höpinöistä on ainakin jotain hyötyä. :p

"Sinkkuudesta puheen ollen, iski joku ihme sinkkuvillitys! Siis pitkästä aikaa semmoinen fiilis että jospa laittaisi itsensä kuntoon ja tekisi vaikka sinkkuudellekin jotain ehkä, tässä kevään mittaan:) Tai siis ehkä voisi uhrata ajatuksen sille että voisi sitä jotain ihmisiäkin vaikka tavata jos niinkin hyvä tuuri kävisi :D Pokaan salilta jonkun kollin tuossa vielä :P"

No niin, varokaahan vaan kun missioni tulee. :P Mä en oo tehny vielä mitään sotasuunnitelmia, kun yleensä jostain mun elämään tupsahtaa joku ihan melkein itsestään. Pitää vaan malttaa odotella ja ihmetellä sillä aikaa. Oon vissiin joku katiska, mihin aina joku pahaa aavistamaton nainen menee uimaan. :D

Tirli: "suomi24 on ihan kauhee, kun sinne tuli tänään se uudistus. Mä luulen, että häivyn sieltä."

Ai mikäs uudistus sinne oikein on tullu?

Lähettäjä: takapiru 
Päivämäärä:   8.1.13 22:05:14

Miksi JR ei kirjoittele täällä?

Päivämäärä:   8.1.13 22:05:52

Ruoste, joo ne pienet asiat kyllä kääntää päivän hyväksi. Ja sellaiset että on elukat terveenä, niistä saa myös aina pitkäksi aikaa onnellisuutta roppakaupalla:)

Mulla on niin hirveä vimma ollut salille taas jo pitkään että jos se nyt onnistuu ja napsahtaa kohdilleen niin tiedän että saan siitä paljon energiaa, ja sitten ehkä jaksaa ihmisiäkin taas, sitä ehkä eniten tarkoitan. Ja toki sitäkin että kun saa tämän omaan makuun turhan paisuneen ruodon parempiin mittoihin niin tuohan se hyvää fiilistä myös, esimerkiksi kivojen vaatteiden muodossa jne, boostia itsetunnolle;)

Sinkkuus onkin kestänyt nyt niin kauan että kaipa sitä voisi antaa sijaa ajatukselle kumppanista... Vaikka tykkäänkin olla itsekseni niin kaipa sitä taas jaksaisi jotakuta nurkissa... Voihan se olla ettei se silti vieläkään osu kohdalle, eipä sekään nyt vielä haittaa.

kurnau, mua jännittäis jo profiilinkin laitto, hui sentään...

Päivämäärä:   8.1.13 22:06:22

Juu, kiitos!
Mulla taitaa jäädä miehenmetsästys taas väliin, kisakausi kolkuttelee ovella ja treenitahti senkun yltyy.
No, katselen sit vierailla mailla kevään ja kesän aikana, josko sattuisi sopiva hevosmies kohdalle:).
Täältä pohjolasta ei näytä löytyvän hevosmiehiä:)...

Päivämäärä:   8.1.13 22:09:36

Minski, kyllä mä ymmärsin, kunhan kiusasin ;)

Ja juu sotasuunnitelmat ei kannata, ei silloin löydä ketään. Ehkä enemmän sellainen "tykkää sinkkuudestasi" villitys :D

Tai ikäkriisi tai keväthormonit?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.1.13 22:18:11

Mitäs se missioni nyt minskiä niin kiusaa. Taidat vähän tykätä musta. ;)

Tosiaan kevät ja kesäkin sieltä taas tulee, niin siinä alkaa itse kullakin pää pyörimään jotenkin automaattisesti enemmän. Saas nähdä mitä tässä taas nuo tuo tullessaan, jos ei joku pakkasesta ala lämmittelemään jo. :D

Päivämäärä:   8.1.13 22:23:58

Vilkaisin kaksnelosta uteliaisuudesta, se on mennyt sekavaksi ja osa viesteistä kadonnut taivaan tuuliin. Onneksi ei ollut mitään merkittävää meneillään.

Päivämäärä:   8.1.13 22:31:13

Minski, rakkaudestahan se hevonenkin potkii kuulemma ;) Tosin hevostyttönä tiedän ettei se niin kylläkään mene... :p

Onneksi en tajua noista nettideittipalstoista mitään, en osaa olla pahoillani uudistuksista. Enkä ajatellut vielä opetella käyttämään, luotan siihen että joku kävelee kotiovelle :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.1.13 22:40:51

kurnau: "Vilkaisin kaksnelosta uteliaisuudesta, se on mennyt sekavaksi ja osa viesteistä kadonnut taivaan tuuliin. Onneksi ei ollut mitään merkittävää meneillään."

Katoin äsken ihan samaa, että sekavammalta toi nyt näyttää, vaikka voihan tossa olla hyviäkin puolia jotka ei vaan näy tällee perus tahvolle nopealla vilkaisulla.

Mission: "Minski, rakkaudestahan se hevonenkin potkii kuulemma ;) Tosin hevostyttönä tiedän ettei se niin kylläkään mene... :p"

No niinpä, sitä mäkin tässä jo vähän mietin, että onkohan siellä jo kovastikin mietitty tupakoinnin lopettamista ja lasten hankintaa. Että pitäisköhän tässä jo olla varuillaan. :D

"Onneksi en tajua noista nettideittipalstoista mitään, en osaa olla pahoillani uudistuksista. Enkä ajatellut vielä opetella käyttämään, luotan siihen että joku kävelee kotiovelle :D"

Kova on luotto, vaikka eikös sulle kerran ollu niin jo käynykin, niin miksipä ei toistakin kertaa sitten. :p
Mä saatan ehkä sortua jossain vaiheessa kokeilemaan, mutta kattoo nyt, kun tosta edellisestä sohlaamisestakin on vasta niin vähän aikaa, ettei tässä vielä niin kova kiire mihinkään oon.

Päivämäärä:   8.1.13 22:51:59

Minde :D Johan se joku silloin jossakin topassa täräytti jotain että "lopeta nyt naisparka nuo iskuyrityksesi" tai jotain... Mutta hei, tupakalla kävin juuri ja ne lapsetkaan ei vielä houkuta, jätetään tuonnemmas :p

Joo kerran käytiin ovelta hakemassa, kehotin tulemaan takaisin selvinpäin niin katsotaan sitten, ei tullut :D Mutta parempi luotto tosiaan siihen on, yhden kerran nimittäin jopa vastasin yhteen suomi24 ilmoitukseen. Minä olen siitä outo ettei minulla ole kuvia itsestäni ollenkaan, ei siis oikeasti ole, eikä vaan niin ettei olisi sellaisia joita kelpuuttaisin. No päätin sitten napata pari räpsäisyä että olisi päästy jutteluissa eteenpäin niin ne jäi siihen ne juttelut :D Joten luulenpa ettei nuo nettitärskyt ole minun heiniäni kun en ole sellainen hemaiseva kaunotar, ihmisten tarvitsee ilmeisesti vähän tuntea minua niin sitten alkaa kiinnostaa... Joskus sitä kiinnostusta tulee sitten vähän vääriltäkin suunnilta...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.1.13 22:59:05

"Minde :D Johan se joku silloin jossakin topassa täräytti jotain että "lopeta nyt naisparka nuo iskuyrityksesi" tai jotain... Mutta hei, tupakalla kävin juuri ja ne lapsetkaan ei vielä houkuta, jätetään tuonnemmas :p"

Sähän keksit mulle nopeammin lempinimiä kuin laki sallii. On jo minskiä ja mindeä, vaikka en oo vielä kerinny turista täällä kuukauttakaan. Pitäisköhän munkin keksiä jotain nasevaa sulle tässä aikani kuluksi. :D
Mut joo jätetään tuonnemmaksi, niin voidaan höpistä täälläkin. :p

"Joo kerran käytiin ovelta hakemassa, kehotin tulemaan takaisin selvinpäin niin katsotaan sitten, ei tullut :D Mutta parempi luotto tosiaan siihen on, yhden kerran nimittäin jopa vastasin yhteen suomi24 ilmoitukseen. Minä olen siitä outo ettei minulla ole kuvia itsestäni ollenkaan, ei siis oikeasti ole, eikä vaan niin ettei olisi sellaisia joita kelpuuttaisin. No päätin sitten napata pari räpsäisyä että olisi päästy jutteluissa eteenpäin niin ne jäi siihen ne juttelut :D Joten luulenpa ettei nuo nettitärskyt ole minun heiniäni kun en ole sellainen hemaiseva kaunotar, ihmisten tarvitsee ilmeisesti vähän tuntea minua niin sitten alkaa kiinnostaa... Joskus sitä kiinnostusta tulee sitten vähän vääriltäkin suunnilta..."

Ai se oli sellanen tapaus. Vähän hakuammuntaahan toi on, kun tuolla jää niin paljon näkemättä ihmisestä vaikka oliskin aika perusteellinen ilmoitus sen puitteissa mitä noi paikat mahdollistaa. Olishan se kivempaa, jos sitä muutenkin löytäis, niin ei tarvis alkaa noiden kanssa arpomaan.

Tein jo tollasen videonkin, millä houkuttelen naisia luokseni. Eikös näytäkin varsin kutsuvalta?

http://ylilauta.org/files/sota/orig/1357

Päivämäärä:   8.1.13 23:03:42

Hah, heti ku sain ilmotukseni valmiiksi niin toki suomi24 treffiosio kaatuu ja sinne hävisi ilmoitus. Yrittääkö joku korkeempi voima kertoo mulle että ei sinne kannata mitään laittaa?! :D

Päivämäärä:   8.1.13 23:08:45

Rakkaalla lapsella on monta nimeä ;) Ihan tylsää kirjoittaa vain M_R, mistäs sitä edes tietää oletko mikään mister ylipäätään, ehkä ihan renttu sittenkin :P

On totisesti, oikein tommonen soidintanssi :D tulee mieleen joku metso, vaikken ole ikinä sellaista nähnytkään livenä...

Minä ajattelin löytää keväällä tuolta salilta jonkun, vaikka sehän nyt on pyhä treenipaikka eikä siellä sovi puhutella ellei kysy treenaamisesta:p Tai sitten opetan koirat lenkkeilijöiden kimppuun, tulee selvitettyä samalla ovatko eläinihmisiä :D

Toivottavasti muut sinkut ei hermostu, lienevät nukkumassa tai toivottavsti, tai sitten meillä on niin paskaa läppää. Huomenna peruuttavat tervetulotoivotuksensa :D

Päivämäärä:   8.1.13 23:09:52

pauke, ihan selvästi yrittää! :D Sun täytyy muuttaa sitä jotenkin, ja kokeilla uudestaan, jos sitten toimii niin se muutos oli ratkaiseva kohtalon kannalta :)

Lähettäjä: min 
Päivämäärä:   8.1.13 23:15:47

Mä en osaa tota uutta 24sta... taidan syödä avokadon.

Hyi kamala, huomasin just et huomeaamust on hammaslääkäri. :S :''(

Päivämäärä:   8.1.13 23:17:29

En hermostunut vaan kävin suihkussa. Mikä lie vesikauhu, kun se oli pakko lykätä näin myöhään.

Tavallaan se kuvakin on puoliturha, kun siitäkin voi päätellä aika vähän (ehkä sen, jos joku ei ole yhtään omaa tyyppiä). Ja mistä sitä tietää, vaikka on tullut jätettyä huomiota joku hyväkin vain epäonnistuneen kuvan takia.

Nuo kuvattomat menee helposti sekaisen keskenään, kuten joku täällä jo sanoikin.

Päivämäärä:   8.1.13 23:17:35

Kun ei pääse enää edes sinne asti! :D Oijoi, ja kerranki keksein jotain oikein näppärää tekstiä sinne.

Väsyttää ihan kamalasti. Uusi työ ja paikka ei ole ehkä niiiin mun näköinen, taidan tässä sivussa katsella muutakin työtä.

Kyllä sen alkaa vain jaloissa tuntemaan että ramppaa päivittäin 7-8 kertaa rappuset neljänteen kerrokseen, hohhoh :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.1.13 23:18:29

"Hah, heti ku sain ilmotukseni valmiiksi niin toki suomi24 treffiosio kaatuu ja sinne hävisi ilmoitus. Yrittääkö joku korkeempi voima kertoo mulle että ei sinne kannata mitään laittaa?! :D"

No mulla on täälläkin menny monta viestiä bittiavaruuteen, joten nykyään yritän muistaa kopioida leikepöydälle ennen lähetystä kaikki vähänkin pidemmät tuherrukset. Aina sen vaan joskus unohtaa ja just silloinhan se taas tapahtuu. Oikein kohtalon ivaa. :D

Minnion: ""Rakkaalla lapsella on monta nimeä ;) Ihan tylsää kirjoittaa vain M_R, mistäs sitä edes tietää oletko mikään mister ylipäätään, ehkä ihan renttu sittenkin :P"

No joo ei mua haittaa ollenkaan. Jotenkin hauskaa vaan miten sä noita tollee oot jo keksiny. :p Riippuu vähän millanen misteri, mutta kyllähän täältä tarvittaessa kuoriutuu monenlaisiakin eri puolia tilanteesta riippuen. ;)

"On totisesti, oikein tommonen soidintanssi :D tulee mieleen joku metso, vaikken ole ikinä sellaista nähnytkään livenä..."

Eli ton kun laittaa ilmotukseen, niin johan on menestys taattu. :D

"Minä ajattelin löytää keväällä tuolta salilta jonkun, vaikka sehän nyt on pyhä treenipaikka eikä siellä sovi puhutella ellei kysy treenaamisesta:p Tai sitten opetan koirat lenkkeilijöiden kimppuun, tulee selvitettyä samalla ovatko eläinihmisiä :D"

Eiköhän sielläkin sovi viritellä siimoja, kunhan nyt katsoo ettei ihan kesken kyykkysarjan tule siihen flirttailemaan. =)

"Toivottavasti muut sinkut ei hermostu, lienevät nukkumassa tai toivottavsti, tai sitten meillä on niin paskaa läppää. Huomenna peruuttavat tervetulotoivotuksensa :D""

Mietin ihan samaa, että onkohan tässä viisaampaa höpistä nyt vielä kun kerkee ja sitten huomenna äkkiä karkuun täältä ennen kuin viedään saunan taakse. :D

Päivämäärä:   8.1.13 23:20:01

Varmaan ihan asiallista vaihtaa meiliosoitteita, niin ei tarvi täällä topiikissa mennä sen "syvällisempiin" keskinäisiin asioihin:).
Teillä tuntuu olevan paljon asiaa toisillenne ja mikä sen parempaa, kuin meilailla niistä kahden kesken:).
Niin täällä muutkin tekevät, jos tarvetta on.
Ei mitenkään pahalla, mutta fiksuudella muita kohtaan.

Päivämäärä:   8.1.13 23:24:36

Viihtyisääpäs näitä on lukee! Ette ny karkais vielä mihinkää..

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   8.1.13 23:27:11

Ihan tyhmä koko uudistus. Pitää toivoa, että huominen treffikaveri on se tuleva loppuelämän mies, niin ei tarvii tuolla yrittää enää seikkailla. Äsken meni toista tuntia taas puhelimessa, että ainakin juttu luistaa.

Päivämäärä:   8.1.13 23:31:47

kurnau, eii suihkua jaksa enää näin myöhään, ainakaan jos ei ole pakko. Sitten taas kun sen jättää aamuun niin tulee hirveä kiire kun siellä tulee lojuttua ja lämmiteltyä puoli tuntia :)

pauke, se on hyvä sentään että huomaa ajoissa, itellä on tuo työpaikan vaihdos ollut mielessä vuosia jo... En tiedä olenko vähän laiska ja saamaton kun tuntuu että moni asia on jotenkin retuperällä, tainnut talven pimeys viedä voiton kun on semmoinen fiilis että vähän joka saralla tarvii kaivaa selkärankaa nyt kehiin. Vaikka tykkäänkin talvesta, siitä hyvästä kelistä siis, lunta ja pakkasta junou...

Minde, mä aloitin salin aikanaan silloisen työpaikan salilla 18v, siellä oli noin niinkuin täysin luonnollista ilmeisesti flirttailla kaikille, tai ainakin mulle, kaikkien vanhempien äijien osalta :D Tulivat aina veetuilemaan kesken vatsasarjojen, joka luonnollisesti lopulta meni siihen että tartti mainita niille että on niilläkin varmasti komeat vatsalihakset, hyvässä turvassa jossain pehmustettuna;) Kostoksi latoivat sitten jalkaprässin täyteen painoja ja jättivät siihen, ja nostivat taljat niin ylös etten yltänyt hakea niitä ;) Tosin silloin oli kyllä ihan superhauskaakin, ihan hyvää läppää äijiltä tuli kyllä.

Jostain kumman syystä sitä mukaa mitä olen salia vaihtanut niin tunnelma on aina vaan hiljaisempaa, kukaan ei puhu nykyään enää mitään. Siis kenellekään, ei kai musta ihan niiiin kauhean vanha ole tullut ettei minulle voi jutella :D Toisaalta silloin ennen vanhaan salitreenaus ei kyllä ollut ihan niin kovin suosittua naisten keskuudessa kuin nykyään, sehän on trendihommaa tainnut olla jo pitkään...

Päivämäärä:   8.1.13 23:34:22

piste, äläs nyt vielä hermostu, tässä ei vaan oikein ollut muita juuri paikalla ja hiljaista, nythän täällä on jo muutakin juteltavaa :)

Päivämäärä:   8.1.13 23:35:20

Sitähän ei Tirli tiedä, vaikka olisi se "elämän" mies;)...
Toivotaan parasta:)!
Kertoile miten treffit meni!

Päivämäärä:   8.1.13 23:37:24

Tirli tuo kuulostaa lupaavalta.

Ei minuakaan toisten juttelu haittaa. Mistä tuli mieleen, että ovatko Alina ja Betamax lähteneet omille teilleen?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   8.1.13 23:39:07

Kun te nyt puhutte kyykkysarjoista ja salilla käymisestä, niin tulipa mieleeni, että luin tänään hesarin nettisivuilta, että Pekka Koskela tekee 12 kyykkyä 175 kg painoilla - yhdellä jalalla. Ilmankos luistin kulkee.

Päivämäärä:   8.1.13 23:39:30

Ovatko Alina ja Betamax olleet täällä myös? Katselin vain jossain vaiheessa jotain hillotopikkeja ja bistroa ja mitä niitä nyt oli, sen jälkeen en olekaan bongannut hirveästi missään, paitsi Alinan jossain topikissa vierailulla hetken.

Onko täältä sinkkuluolasta muuten syntynyt hooteepareja?

LähettäjäM 
Päivämäärä:   8.1.13 23:41:25

..? halusit tietää lisää ... sähköpostiin voi laittaa viestiä.

Lähettäjäviivaviiva 
Päivämäärä:   8.1.13 23:41:32

Nyt lähti viestiä perkule. :D Huih, pakko kai yrittää nukkua ja olla koko loppuelämä poissa facesta, koska luulen kovasti ettei vastausta kuulu. Sydän lyö varmaan viittäsataa. Pakko oli teille infota viel :)

Päivämäärä:   8.1.13 23:42:09

Tirli, ilmankos luistelijoilla on kyllä ihan valtavat reidet! Ainakin siis niillä mitänenyton, pikaluistelijoita? Harmittaakohan niitä kun harrastus ja kilpalaji tai jopa työ, on sellainen joka aikalailla tuo jo epäsuhtaa kroppaan, ainakin sen verran että sopivat farkut tarvii varmaan teettää :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.1.13 23:42:29

Tirli: "Ihan tyhmä koko uudistus. Pitää toivoa, että huominen treffikaveri on se tuleva loppuelämän mies, niin ei tarvii tuolla yrittää enää seikkailla. Äsken meni toista tuntia taas puhelimessa, että ainakin juttu luistaa."

Onhan toi jo aika hyvin, jos noin pitkä puhelu tuli puhuttua. Ainakin asiaa riittää ihan mukavasti ja tosiaan juttu luistaa. Oikein hyvä merkki. :) Jokos jännittää huomiset treffit, vai etsitkö kenties itse monotonisen arjen vastapainoksi jännittävää miesseuraa? :D

http://hs13.snstatic.fi/webkuva/sarjis/5

Mission: Toi riippuu aika paljon kyllä salistakin. Joissakin on vähän sellanen rennompi meininki, että siellä voi enemmän tehdä kaikenlaista muutakin kuin treenailla ja sitten taas toisissa paikoissa ollaan treenaamassa tosissaan ja siellä käyvät ihmiset ei varmaan lämpene niin hyvin flirttailulle tms. häiriötekijöille. Onhan toi varmasti siitäkin kiinni miten pukeutuu, kun tiukoilla treenivaatteilla tulee herätettyä huomiota vähän niin kuin "tahtomattaankin". :p

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   8.1.13 23:44:17

Vai että raporttia teille? No ehkä mä kerron, onko aihetta jatkotoimiin vai ei. :)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   8.1.13 23:45:49

Joo ilta touhut ohitte jatketaan aamusella..jos parit oluset ennen unia...joutaa telkun ääres ja koneella olla viel hetken

Päivämäärä:   8.1.13 23:45:56

No hyvä viivaviiva kun uskalsit, siitä tulee voittajaolo.

Kävi Beta täälläkin, Alina ehkä harvemmin, viihtyivät saluunassa ja bistrossa.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   8.1.13 23:46:06

Ehkä niillä on jo oma bittihotellihuone, tai sitten ryppyjä rakkaudessa.

Paukkeella onkin sitten muutaman kuukauden kuluttua rautaiset reidet ja hooteenetin komein peba (viitaten ehkä vuodenvaihteen kummimpaan ketjuun...)! Asuin kesän wanhan kivitalon ylimmässä (8.) kerroksessa ja lupasin itselleni juosta ne portaat ylös vähintään kerran illassa. Se pinkominen jäi aina iltaan mutta kiltisti kipitin joka talli-illan jälkeen satakakskyt rappusta ylös. Mahdoin läähättää aika kovaa jo 7. kerroksen kohdalla ja jäätelö oli joskus ehtinyt sulaa kun pääsin ylös asti. Silti, kannatti kai :) En tosin tiedä arvostivatko naapurit jäykkien ratsastuskenkien läpinää käytävässä ja joka hemmetin kerroksessa leijuvaa hevosenhajua.

Päivämäärä:   8.1.13 23:46:38

Betamax laittoi meiliosoitteen Bistrossa Alinalle ja siihen loppui se julkinen kaksinpuhelu.
Meilailevat varmaan.
Betalta fiksu veto, vaikka kauan kesti, ennenkuin mies älysi.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.1.13 23:48:10

Tirli: "Kun te nyt puhutte kyykkysarjoista ja salilla käymisestä, niin tulipa mieleeni, että luin tänään hesarin nettisivuilta, että Pekka Koskela tekee 12 kyykkyä 175 kg painoilla - yhdellä jalalla. Ilmankos luistin kulkee."

Joo mä luin kanssa tosta ja kyllä siitäkin riitti juttua, että millainen toi kyykky sitten oikein oli ja kuinka kova jätkä tää Koskela oikein todellisuudessa on. Ne kommentit on monesti noiden uutisten parasta antia. :D

"Nyt lähti viestiä perkule. :D Huih, pakko kai yrittää nukkua ja olla koko loppuelämä poissa facesta, koska luulen kovasti ettei vastausta kuulu. Sydän lyö varmaan viittäsataa. Pakko oli teille infota viel :)"

No nyt voit jo onnitella itseäs siitä, että uskalsit laittaa viestiä ja katsoa kuinka käy. Kyllä sä nyt sen verran tota näytit miettivän, että varmaan on siellä miekkonen ihastuksesta ihmeissään. :p Koita nyt saada sitten vähän untakin tähän väliin, niin jaksat treffailla sen kanssa. :)

Päivämäärä:   8.1.13 23:49:02

Minun enkat puhelimessa on vajaa 8h putkeen... Vaihtelin vaan hands freeta ja puhelinta vuoron perään laturiin kun jommastakummasta loppui akku :D Ja ei todellakaan ollut lähelläkään elämän miestä, ei siitä tullut edes kundikaveria, kai jossain kohtaa oli ehkä vähän tarkoitus mutta luojan kiitos niin ei sitten käynyt...

Eli ttirli, tommonen vajaa pari tuntia on just hyvä, tarpeeks pitkä muttei liian :)

"Onhan toi varmasti siitäkin kiinni miten pukeutuu, kun tiukoilla treenivaatteilla tulee herätettyä huomiota vähän niin kuin "tahtomattaankin". :p"

Ja aina vaan jaksetaan toitottaa ettei siellä salilla kukaan katsele, eikä välitä miltä näyttää, kaikki keskittyvät treeniin :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   8.1.13 23:51:44

M_R: no just tuollaista etsin juu. :D Mä niin tykkään Fingerporeista.

Mission: onhan niillä aika hermeettiset reidet, mutta pitää sitä potkua vähän löytyäkin. Koskelalta on mennyt luistin poikki lähdössä joskus. Sillain ei taida ihan rusettiluistelijalle käydä. Juu, mä fanitan pikaluistelua. Ihan lapsuuden peruja, isän kanssa katseltiin pikaluistelua, eikä kukaan muu perheessä ymmärtänyt.

LähettäjäAlina. 
Päivämäärä:   8.1.13 23:56:41

En ainakaan seuraa tätä ketjua, ihan vain sattumalta osui silmiini :P

Iltaa erityisesti kurnaulle ja kaikille muillekin. Minulla on tässä vähän aivatushommia, joten siksi ei enää paljon näy :)

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   8.1.13 23:57:57

Niin ja viivaviivaviivalle piti sanoa, että hyvä homma. Pidetään peukkuja, että tulee mieluinen vastaus. bd

Olen mä joskus kauan sitten tuolta löytänyt sellaisen miehen, jonka kanssa puhuttiin kans puhelimessa moneen kertaan pitkiä puheluita. Sitten kun tavattiin, ei ollut ollenkaan mun tyyppinen mies. Mutta edelleen lähinnä se mies soittelee mulle 1-2 kertaa vuodessa ja jutellaan pitkät pätkät. Tavallaan siitä tuli kaveri, vaikkei olla livenä nähty kuin kaksi kertaa. Toisen kerran varmaan kaksi vuotta myöhemmin, kun se sattui olemaan täällä päin, niin poikettiin kahvilla. Eli ei se, että juttu luistaa ja on yhteisiä puheenaiheita välttämättä sitä tarkoita, että kipinää kuitenkaan syttyisi kummemmin.

Päivämäärä:   9.1.13 00:03:06

Mulla kiipeilee koira selässä, on se hyvä että edes jollain konstilla saa selän naarmuille :P Tirehtööri ei näemmä ole järjestänyt äksöniä, taitaa olla aika piipahtaa iltaulkoilulla... Johan tämä onkin taas myöhään venynyt jo, ja tuskin tulee uni heti sen päälle kun ulkona käy. Tällekin asialle tarttis alkaa tehdä jotain, kasvattaa selkäranka vaikka, höh... ihme yökukkuja...

Tirli, pikaluistelu on kyllä aika hypnoottisen näköistä touhua:) En ole koskaan seurannut muuten mutta joskus jos näkyy telkkarissa niin ihan huomaamattaan jää tuijottamaan joksikin aikaa.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   9.1.13 00:06:07

Mission: Muakin exä roikotti joskus 3h puhelimessa ja sitten kun lopetin sen puhelun, niin aloin miettimään, että eihän sillä ollut oikeastaan edes mitään asiaa. Kunhan höpötti vaan niitä näitä ton ja mulla oli korva ihan puuduksissa. :D

"Ja aina vaan jaksetaan toitottaa ettei siellä salilla kukaan katsele, eikä välitä miltä näyttää, kaikki keskittyvät treeniin :D"

Mä voin myöntää ihan rehellisesti katselevani. En kiistä. :D

Tirli: Fingerporit on kanssa mun lemppareita. Aina pitää muistaa katsoa uusin, että mitä se Jarla on tällä kertaa oikein keksinyt. :p

Eikä se tietysti takaa, että olis kipinää vaikka puhelimessa juttu luistaakin. Onpahan kuitenkin parempi niin, kun juteltais hikiseen vähän aikaa säästä ja sitten kumpikin huokailis tunnin verran puhelimeen, kun ei enää tuu mitään muuta mieleen. :D

Päivämäärä:   9.1.13 00:15:59

No ny katos mun viesti... No uusiks..
Kertoisitko M vaikka jotai naisihanteestas, jos et muutoin itestäs täälä kertoo meinaa? Taidan olla vähä ujo... :)

Päivämäärä:   9.1.13 00:17:56

Kyl se niin on, että vaikka kuinka hyvin natsaa verbaliikka yhteen, niin se toisen näkeminen kertoo aivan varmasti sen, kiinnostaako todella vaiko ei.
Ilman kemiaa ei vaan ole yhtään mitään.
Ne hauskat, ihanat ja kivat jutut unohtuvat saman tien.
Rankkaa, mutta niin totta!!

Päivämäärä:   9.1.13 00:40:45

Niinhän se piste taitaa tuo olla. On niitä sellaisia kavereitakin joiden kanssa natsaa huumorintajua myöten kaikki hyvin, mutta kipinä ja kemia vaan puuttuu, eikä sille mitään mahda.

Olipa koirilla kivaa yömyöhällä tuoreessa lumessa riehua, ja upea lumimetsäkin tuli pällisteltyä :) Nyt varmaan vois alkaa nukkumaan valua, öitä sinkuille :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.1.13 00:41:40

Sekin on rasittavaa, jos kemiaa on mutta jutut eivät natsaa. Siitä tosin harvemmin aiheutuu sydänsuruja. Tai sitten juuri se on syy sydänsuruihin. En tiedä, en muista enää :P

Jatketaan pähkäilyä huomenna, öitä kinkeroiset :)

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   9.1.13 00:44:14

Kenen aloittama tämä topa on?

Päivämäärä:   9.1.13 00:49:25

@ varmaa muistaa ketkä/kuka koko ketjun alunperin aloitti? Jos sitä kysyit ?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.1.13 00:49:27

Ellen ihan väärin ole ymmärtänyt, hra @:n joskus aikoinaan.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   9.1.13 00:52:29

Tunnustan aloittaneeni joskus tämän...hmm...oiskohan se ollu kevättä kun laitettiin tämä jutska kehiin tänne...en ois koskaa uskonu et tää etenee näin pitkälle..silloin illan iloksi ja ajankuluksi laitoin tälläistä pystyyn..piti kesäl olla sinkku tapaaminenkin stadis mut en ite silloin päässykkään,ja liekkö ees ollu sitä juttuu silloin siel...tääältä pohjois-karjalasta ei aina pääse kun haluis liike kannalle etelää päin....

LähettäjäM 
Päivämäärä:   9.1.13 00:52:46

..? kokonaisuus ratkaisee ei joku tietty ominaisuus.

Päivämäärä:   9.1.13 00:58:05

No, M, minkä alan miehiä oot, mistä tienaat leipäsi?

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   9.1.13 01:00:58

Onhan täälkin porukka vaihtunu ja silloin alus tuli aktiivisesti oltua mukana keskustelus tuos sit välil olin pitkää poissa..taustalla tosin..monen moisista syistä mut jospa sitä sit viel tässä ois mukana ainakin jotenkin vaik tuntuu et hieman kärryilt tippunu

Päivämäärä:   9.1.13 01:05:17

Juu, olin mukana silloin alkutaipaleella kun @ tän foorumille lykkäs.
Välillä ketju katkesi, mutta joku sen herätti uuteen eloon.
Mä styylailin ei hevosmiestä keväästä syksyyn ja palasin syksyllä "messiin".
Ja todellakin, laiva purjehtii täydellä höyryllä edelleen:)!!!
Jopa "kapukin" palasi ruoriin;)!!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.1.13 01:05:48

Ei hätää @, ota ohjat käteesi ja johda meitä isännän elkein :) Oliko sulla itselläsi huomenna, tai siis tänään, synttärit? Siinä tapauksessa onnea!

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   9.1.13 01:07:56

:D no sillee ei se katkenna missää vaihees mut välil alus kai väheni se keskustelu..noo onneks ollaan saatu jutskailla rauhas tässä topas eikä oo kielioppi hirmuja tullu tänne sanoo miten kirjoitella..ainakin mun soomenkielen kielioppi on aika pyllystä,en mie välitä miten kirjoitan kai jokainen kuitenkin selvää saa vaik ei pisteet pilkut yms paikallaa oo :D

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   9.1.13 01:17:02

Vähä meni ruosteen komma ohitte..perjantaina tulis vuosii täytee huomen tosin tai siis tänää kun näköjää vuorokaus on vaihtuna niin kahvit muutamalle kamulle ja sillee tarjoon....kiitos kuitenkin...perjantaina tosin oikee päivä ja sit illalla silloin kuopioo kamun kans hotelliin ja yöelämään..

Lähettäjä: Elsa 
Päivämäärä:   9.1.13 06:57:15

Huomenta!

Tännepäs oli taas juttua kertyny, meni kivasti tovi näitä lueskellessa :)
Mie törötän taas töissä vailla töitä, mitähän järkee tässä on? Iltasin väsyttääkin tuplasti enempi tämmösten päivien jälkeen, kuin että ois hommaa ihan kiireeks asti :/

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   9.1.13 07:42:46

Hoomenta, paljos @:la napsahtaa vuosia kelkkaan.? Kummasti sitä vaan joka vuosi vanhenee.

Lähettäjä: 5.nainen 
Päivämäärä:   9.1.13 07:58:46

Huomenta töistä ja lähdenkin tästä kehittymään :) Olipas pitkät pätkät raapustettu!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   9.1.13 08:47:18

Huomenet. Vähän kyllä jännittää. Olishan se kiva, jos tulis sellaien fiilis, että tosson mun miäs. Mutta ennen en usko ennen kuin näen.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   9.1.13 08:54:14

Nyt on Tirlillä perhosia mahassa.:D Mua jännittäis varmaan ihan kauheesti, siis jos on sovittu tapaaminen naisen kanssa.:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.1.13 08:58:19

Minä en ainakaan vanhene enää päivääkään. En ehdi enkä halua. Sitä paitsi mulla on pitkä pätkä nuoruutta käyttämättä, aion siis nuortua viitisen vuotta kun syntymäpäivä seuraavan kerran pamahtaa päälle. Sen jälkeen olen ikuisesti 25. Ettäs tiedätte.

Huomenta. Lunta :)

Tirlille peukkuja!

Lähettäjä: Elsa 
Päivämäärä:   9.1.13 08:59:23

Pietään Tirlille peukkuja :) Tuut sitten heti kertomaan kuinka kävi!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   9.1.13 09:02:22

Juu. Ensin pitää lusia työpäivä. Onneks on palavereja, joissa ajatukset pysyy väkisinkin muualla.

Ja se mun taustalla seuraava kaverini, vois kans kyllä ilmoittautua mukaan keskusteluun. Vink vink. :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   9.1.13 09:07:44

Hmm...Ruosteen logiikalla mää olen sitten 38v.:D Tsemppiä Tirli.:)

Päivämäärä:   9.1.13 09:30:07

Huomenet...

Lunta tulvillaan, lalaa:D Riittäis jo kyllä..

Mul menee hermo tohon Sub-kanavaan, aina vaihtelee ohjelma-aikoja, joten aamu het pilalla ku olikin vaan puolikas Supernatural tallennettu, MUR "%&¤[£@

Jospa sitä vaihtais kaapunkivaatteet ja lähtis Varkaudes käymään...;)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.