Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic CXI 111!!!

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   6.1.13 12:19:16

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=556356&t=556356
Satayksitoista, etthundraelva.

Huomenta/päivää, huomentapäivää!

Re: Sinkkujen topic CXI 111!!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   6.1.13 12:24:33

Tervetuloa viivaviiva, sinkkula on avoin kaikille sekä avoin ehdotuksille. Sana on vapaa kuten suurin osa keskusteluun osallistujistakin.

Terkuin
Toinen kiintiösinkku

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   6.1.13 12:46:30

Hyvää päivää. Mä ajattelin lähteä ulkoiluttamaan retkiluistimia ja suksiakin ehkä, jos vielä jaksan. Jos vaikka onnistuis ladulla kamppaamaan jonkun kivannäköisen hiihtäjämiehen. ;) (dream on...)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   6.1.13 12:49:41

Ai niin; leppoisaa loppiaista kaikille säätilaan ja sijaintiin katsomatta. Toivottavasti aamukahvinne on ollut juuri sopivan vahvaa ja maito kokkareetonta. Päivänne olkoon vilakka, mutta suloinen ja mielenne pysyköön korkealla ja kauniina.

Radio Aallon kuuntelijat äänestivät tämän kappaleen kaikkien aikojen parhaimmaksi biisiksi, enkä yhtään ihmettele, miksi.
http://www.youtube.com/watch?v=fJ9rUzIMcZQ
Utelias on hyvä ja klikkaa linkkiä ja vääntää nupit kaakkoon. Kiekuminen ja keikkuminen sallittua.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   6.1.13 12:52:21

Kapulaa rattaisiin vaan Tirli! Tai siis sauvaa. Vielä parempi tapa saattaisi olla heittäytyä itse urhon jalkojen juureen ja filmata vähän; "aijaijai kun sattuu, nyt tarvitsen kyllä vähän tukea ja turvaa"... :P

Lähettäjä: min 
Päivämäärä:   6.1.13 13:44:17

Huomenta tai päivää, täällä on vähän mieli edelleen maassa mutta eiköhän se tästä...

Muistin eilen että mulla on profiili suomi24ssä. Siellä olikin muutama jännä viesti tullu muutama kuukaus aikaa sitte

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   6.1.13 16:39:01

Emmää sitten kerennyt heittäytymisiä miettimään, kun oli niin järjettömän hyvä luisto. Vedin vaan ihan täysiä, kun oli niin kivaa.

No nyt mullekin sitten lähetettiin kikkelinkuva. Voi taivahan vallat sanon minä. Nyt oon sitten nähnyt oikeen tohtorismiehen kikkelin. Emmääkestä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.1.13 17:00:45

Noniin Tirli:)!
Teretulemast "kikkelinkuvakerhoon";)!
Nyt kun niin moni on jo niitä postiinsa saanut, pitäisikö meidän vertailla keskenämme, kenen postiin on minkäkinlaisia kolahtanut;)?
Voi Luoja!!!

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   6.1.13 17:07:08

Hyvä idea! Aletaan pisteyttää niitä ja lähetetään sitten kuvan lähettäjälle, että raatimme antoi teidän kikkelillenne pisteet 4/10. :D

Päivämäärä:   6.1.13 17:10:55

Tirli ja . :D mahtava idea täytyy myöntää (ja kiitos päivän piristyksestä!)

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   6.1.13 17:12:15

Onneks mun ei tartte liittyä tommosiin "kerhoihin" HUH!

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   6.1.13 17:16:15

Hei just äsken telkkarissa mainostettiin "eliittikumppani.fi" treffipalvelua. Tason takaa kuulemma laadukkaat treffikumppanit. Varmaan pitää paikkansa;)

Päivämäärä:   6.1.13 17:23:11

Juu, raati vertailee kriteerit: koko, ulkonäkö yleisesti, käytettävyys eli sopiiko parhaiten pelkästään pissimiseen vai voisiko olla muutakin käyttöä....:):)....
Paluupostissa sitten jokainen lähettää pisteet ja sanallisen arvioinnin edellämainituista;)....
Loppuisikohan tuolla toimenpiteellä tuo itsensäpaljastelu?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   6.1.13 17:25:23

Vois olla melkoinen yllätys lähettäjälle, kun saisi perusteellisen sanallisen arvion paluupostina. Lisäksi vielä jokaisen tuomarin antamat pisteet ja kokonaispisteet. :D

Päivämäärä:   6.1.13 17:52:52

No, ehkä raadin arvio vähän hillitsisi näitä innokkaimpia itsensäpaljastelijoita:)...?
Näyttää karkaavan useammalla miehellä lapasesta tuo nettitreffailun perimmäinen tarkoitus...harvempi tosisuhdetta etsivä nainen huutaa hurraata kikkelinkuvista...

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   6.1.13 18:09:43

Oliko se ees pystyssä vai lepotilassa? :DDD

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   6.1.13 18:15:41

No silleen semisti. :D

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   6.1.13 19:04:45

Hahhah minen oo saanut vielä yhtään kikkelinkuvaa! Mutta jos saan semmoisia postiini jahka profiilin teen, niin olen ehdottomasti tuomaroinnissa mukana ;)

Tarvis kyllä niin jotain säpinää. Huohh.

Päivämäärä:   6.1.13 20:27:13

semikuvista saatikka lepotilakuvista ei sit voi antaa täysiä pisteitä, koska sehän ei kerro koko totuutta:DDD

Lähettäjä: hah 
Päivämäärä:   6.1.13 20:36:18

Miinuspisteitä lerpattamisesta. Eva.
Pippelinne muistuttaa katkarapua. Eva.
tämä nakki soveltuu ainoastaan kusemiseen. Eva.
etc.etc.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   6.1.13 20:58:06

Hyvä vastaanottaja. Olette lähettäneet meille kuvan peeniksestänne. Raatimme on arvioinut sitä pituuden, paksuuden, muodon ja aktiivisuustason mukaan. Vertailuryhmänä on käytetty ikäistenne miesten peeniksiä, joista meille on lähetetty varsin edustava otos kuvia. Raatimme jäsenistö keskusteli asiasta ja pisteytys tehtiin suljettuna lippuäänestyksenä. Ohessa arviomme: Peeniksenne kuuluu keskikokoisten joukkoon. Se vaikuttaa hiukan veltostuneelta, onko teillä ehkä erektio-ongelmia? Muoto on sopusuhtainen, mutta osaa raatimme jäsenistä koko ei tyydyttänyt. Pisteitä saitte eri tuomareilta 5, 5, 6, 5, 7, 5, 4, 6, 6, 5, 4, 5, ja 6, keskiarvon ollessa näin 5,3 ja parhaan mahdollisen pistemäärän 10. Raatimme arvio on, että tulette pärjäämään pikku veitikkanne kanssa kohtuullisesti elämässä, mutta mistään Don Juanin urasta teidän ei kannata haaveilla.

Lähettäjäviivaviiva 
Päivämäärä:   6.1.13 21:07:24

Kiitän kovasti :) Mitämitä, treffipalstoillako ootte kikkelinkuvia vastauspostissa saaneet? :D

Voivoi, kun on jo niin totaalikyllästynyt tähän sinkkuilun superihmeelliseen maailmaan. Kaveripiirin ainut sinkku, joten arvata saattaa missä tämä tyttö viikolopun vietti, kyllä, kotosalla vain. Koska "no voi me nyt eilen oltii Matin kanssa Sirpalla ja Pekalla kylässä ja Matilla on tänään krapula niin ei nyt kyllä jaksa mitään tehdä.." Phöh. Ehkä olen vain katkera ja kateellinen heille, mutta ärsyttää kun nykyään on vain poikaystäväkorvike silloin, kun poikaystävällä on jotain muuta tekemistä.

Yhy, miten unohtaa mies, jonka tapasin syksyllä opiskelijabileissä. Meillä oli kivaa, kunnes he lähtivät aamuyöllä junalla takaisin opiskelupaikkakunnalleen monen sadan kilsan päähän ja me kaverilleni nukkumaan. Olin tyhmä, ja en ottanut tähän ihmiseen yhteyttä silloin. Mutta tahtoisin ottaa nyt, mikä taas tuntuu tyhmältä, koska mistään ei kuitenkaan voi tulla mitään. Kiitos välimatkan ja ajankulun, siitä on melkein 4kk.. Että siinä meni sekin mahdollisuus sitten. :(

Anteeksi turhanpäiväisestä avautumisesta ja lötinästä. Mutta ei oo nyt hirveesti tullut kellekään juteltua, niin pääsette valitukseni kohteeksi :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   6.1.13 21:42:48

Mitäs, jos kuitenkin ottaisit yhteyttä? Olisko se sitten kauhea asia, jos siitä ei tulisikaan mitään? Mutta ajattele, jos sekin siellä miettii, että olis pitänyt...

Päivämäärä:   6.1.13 22:02:01

Ehtoot :)

Mä vastailin muutamaan viestiin mitä oli tullu mul ton suomi24:n, saas nähä mitä helmiä sielt löytyy. Yks oli laittanu profiiliinsa et villit naiset saa syttymään :D mä en itteäni kyl kovin villiks miel niin en vastannu...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.1.13 00:10:44

Pitäisikö minunkin nyt vihdoin ja viimein laatia se oma ilmo jotten jäisi paitsi näistä ilmeisen viihdyttävistä kuvaylläreistä? Ehkä ei sittenkään. Sain kuitenkin juuri rekisteröidyttyä ko. paikkaan, jee. Kannatan muuten ehdottomasti Tirlin ehdotusta ja voin myös liittyä arviointilautakuntaan, vaikken moisesta tehtävästä kovin innoissani olekaan. Kuvittelevatko miehet oikeasti naisten innostuvan kuvista? Miettikääpä vaikka tätä Tavallisen Suomalaisen Perheen kahvipöytätarinaa: kun isi ja äiti olivat nuoria, isi lähetti äidille kuvan isin vehkeistä. Isi halusi saada vastalahjaksi kuvan äidin tisseistä, mutta äitipä se ei sellaista halunnut lähettää. Isi piiritti äitiä kunnes sai kuvan ja sillä välin se rakkaus sitten roihahti.

Just joo.

Viivaviiva, sulla on tällä hetkellä mukava muisto. Voit joko jatkaa huokailua ja miettimistä tai laittaa kaverille viestin, jonka ei tarvitse olla kummempi kuin: Moi! Muistatko mut? Miten on talvi mennyt? Odotatko kesää yhtä paljon kuin minä? Meinaatko reissata? VINK VINK. Tässä vaiheessa tyypin pitäisi tajuta, että tiedustelet onko hän kenties tulossa sinun suuntaasi jossain vaiheessa ja jos on, natsaisko vielä. Tämän jälkeen voit joko odottaa a) kohteliasta, mutta kieltävää viestiä, b) innokasta ja iloista viestiä tai c) radiohiljaisuutta. Oli vastaus mikä tahansa, saa mielesi hetkeksi rauhan. Paitsi jos c-vaihtoehto toteutuu. Kävi miten kävi, olemme täällä tukenasi :)

Lähettäjä: Elsa 
Päivämäärä:   7.1.13 07:30:26

Huomenta!

Melkosen tympeeltä tuntu töihin lähtö tänä aamuna, eikä tilanne parantunu yhtään huomatessa että töissä ei ole töitä. Peukalon pyörittelyä siis vajaa 7 tuntia vielä jälellä -_- Ei ois kotosalla samaa ongelmaa..

Ylläri pylläri että sai vinyylejä ootella lattiaan pari päivää, mut se homma ois ny kuitenki tehty ja samalla tuliki myös vimpan päälle lattiasta kattoon siivous tehtyä :) Keväällä lähteekin sitten katto :D

Ei oo tullu ees 24 paljoo aukastua, jotenkin into lopahtanu.. Toki voishan sieltä vilasemassa käydä oisko sinkkulan raadille arvosteltavaa :D Kyllähän ne heikomman puoleiset arvosanat saattas laittaa joitakin miettimään, että mitä kuvia kannattaa lähettää. Tämä porukka kun tuskin sääli pisteitä jakelis :D

Päivämäärä:   7.1.13 07:55:41

Huomenta!

Viimeiset aamukahvit alas ja sit töihin.
Muutaman tunnin yöunien jälkeen olen jo valmiiksi asenteella miten jaksaa päivän...karkaan kyl aikaisemmin, sellainen pehmeä lomaltapaluualoitus tälle viikolle:)...
Juu, sinkkulan kinkut eivät säälipisteitä jaa!!!

Lähettäjä: 5.nainen 
Päivämäärä:   7.1.13 08:13:25

Huomenta, juu ei säälipisteitä tipu täältäkään :/
viivaviiva laittaa viestiä menemään, ei tarvitse kiikkustuolissa harmitella, että jäipä koittamatta, ehdottomasti viesti nyt heti. Pahinta mitä voi sattua on ettei kuulu mitään? Tai että saat ki**elikuvan :DD No tuskin, jos tyyppi oli mielestäsi kiva :D
Niin se on taas arki ja ihan 5 päiväinen viikko... pläääh...mutta toisaalta kevättä kohti on suunta :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   7.1.13 08:16:17

Huomenta kinkut.:) Het aamusta saa taistella auton lukkojen kanssa, helvata. No onneksi en ole jäniksen selässä, pussiin kuumaa vettä ja lukon kylkeen. Kuulostaa aika epätoivoiselta, jos veitikasta pitää kuvia lähettää.:D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   7.1.13 08:43:43

Huomenta.

Mä vaihdoin eilen oikein monta viestiä mukavan oloisen miehen kanssa, joka ei lähettänyt mulle yhtään kuvaa veitikastaan. Jee! Toivoa siis saattaa vielä olla, että tyylitajulla varustettujakin sieltä löytyy. No, ennen kuin sen on tavannut, ei kai kannata kauheasti vielä isompaa toivoa elätellä.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   7.1.13 08:47:04

Tirli, go go.:)

Lähettäjä: Tirli 
Päivämäärä:   7.1.13 08:51:43

No ilman muuta! :D

Lähettäjä: nappis 
Päivämäärä:   7.1.13 09:10:46

Moikka..olen uusi...vasta tulossa sinkuksi....jätin alkoholisti mieheni..nyt täällä...vähän kauhistuttaa eläminen yksin lasten kanssa, mutta haenpa teiltä vähän tukea....;)

Päivämäärä:   7.1.13 09:17:09

nappis: Tuntematta tapaustasi paremmin, voisin väittää, että elämäsi tulee lopulta helpottumaan päätöksesi myötä. Toki alussa menee aikansa, että oppii toimimaan yksin ja ratkaisemaan ongelmat. Mutta tuskinpa alkoholistista niissä on tähän astikaan apua ollut. Tsemppiä!

Päivämäärä:   7.1.13 09:29:22

Huomenet...

Tervetuloa nappis, täälläpä ainakin yksi "kohtalotoveri"...

Pakkanenkin kiristynyt, huoh! Vanhempi likka tossa jo sanokin että pitäs olla sellanen taikakalenteri että vois vaihtaa jo kesään...hää ku ei kuulemma jaksa odottaa:D

Päivämäärä:   7.1.13 09:38:16

Huomenia sinkkulaan :)

Ei se mitään jos ulkon on kylmä mut must tuntuu et mun kädet vast jääkalikat onki ja muutenki paleltaa :/ tai eipä tääl yliopistol koskaan kovin lämmin ole. Täytyis pikkuhiljaa syventyy tohon kaasukromatografiaan mut kaikki keskittyminen menee palelemiseen nytten

Päivämäärä:   7.1.13 12:40:53

Kiitos tsempistä! Olen kyllä sitkeä akka...eiköhän tämä tästä..Juuri noin ajattelen että ajankanssa helpottaa kuitenkin, kun stressi vähenee ja ei tarvi vahtia vkl läpeensä mitä känniläinen toilailee... Ja hepat yms lapset olen aina hoitanut yksinäni ja talo on minun..huoh...Tunne on vähän orpo kuitenkin...ja kaipaisin juttelukaveria aiheesta...jonkinlaista pönkitystä...=) Onko alko-ongelmaisille yleistä että syyttä muita juomisestaan? nyt hommiin taas jotta ei turha synkkyys pääse päälle...=)

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   7.1.13 13:07:32

nappis, Syyhän on aina kaikissa/kaikessa muussa paitsi alkoholistissa itsessään. Tuttu juttu nääs.. Tuossa jokunen topikki sitten taisin itekkin hieman aiheesta avautua :D
Ei muutaku etiäpäin, ei se huonommaks enää ainakaan mene.
Niin ja tervetuloa sinkkulaan :)

Tää lähti aikasemmin töistä, lähtee se vähänenkin järki siellä möllöttäessä tumput suorina.
Ens viikolla oliskin sitten jo talviloma :) Ois aika passeli rytmi muuten et viikko töitä ja viikko lomaa :D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   7.1.13 13:10:46

Jos nappis haluat, voit laittaa vaikka sähköpostia.

Päivämäärä:   7.1.13 15:50:22

juu olisi tosi kiva jutella tirli =) hukutan tällähetkellä kaiken suruni ja järkytykseni työhön...Ihanaa kun tällaiseen topikkiin eksyin ihan sattumalta...Tuntuu niin kivalle kun joku haluaa jutella kun huomaa että on vaikeaa...=) KIITOS =).....jatkaa töitä ja palaa illalla takaisin! =)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.1.13 15:51:44

"Onko alko-ongelmaisille yleistä että syyttä muita juomisestaan?"
On. Sen kerran kun olen alkkiksen suusta anteeksipyynnön kuullut, se kuuli muodossa "anteeksi, että minut en tehty tällaiseksi". Hirvittävästi tsemppiä ja jaksamista sinulle, nappis.

Syvä huokaus. Minunkin piti päättää nämä unelmientoimistohommat tänään hyvissä ajoin ja painua sinne, missä p*ska haisee ja minua odottavat 40 parasta karvaista ystävääni, mutta pommiin nukkumisen ja erään viimeiseen asti vältellyn homman määräajan umpeutumisen kombinaatio pakotti muuttamaan suunnitelmia. Se, että sain normaalisti niin nyrpeän kassatädin äsken edes vähän hymyilemään, auttaa jaksamaan vielä vähän aikaa. Sen jälkeen tarvitaan jo vähän järeämpiä aseita pitämään väsyneet simmut auki ja mieli virkeänä, sanoja ja tekoja, tai sitten hetki kaulailua nelijalkaisen karvamonsterin kanssa :) :)

Leppoisaa iltapäivää sinkuille! Miten sujuvat tupakki- ja karkkilakot, ryhtiliikkeet sun muut tammikuuhun kuuluvat uudet tuulet?

Päivämäärä:   7.1.13 17:38:59

Kyllä tuo Pelle Hermanni on niin hauska vieläkin:DD <3

Onneks en tehny mitää lupauksia, taaskaan, joten samaan tapaan tääl menee...

Päivämäärä:   7.1.13 19:12:51

Oho. Mä menen ylihuomenna treffeille. Juteltiin äsken puhelimessa ja oli kyllä mukavan oloinen heppu. Ihan yhtäkkiä oli puhuttu 1,5 tuntia.

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   7.1.13 19:34:10

Iltaa. Läppäri kävi tänään tietokonetohtorilla, ja toimii taas. Itsellä sen sijaan on yhä virus päällä, ja vaikkei kuume juuri nouse, on raato olo.

Kaksneloseen olen sen verran kyllästynyt, etten ole jaksanut edes avata sitä tämän nettitauon jälkeenkään. Varattuja en viitsi tapailla edes harjoituksen vuoksi. Nuo kolme, joita sieltä näin olivat tavallaan kaikki ihan kivoja, muttei ole fiilistä, että tässä olisi mitään elämää suurempia tunteita.

Kaiken lisäksi yksi noista poisti profiilinsa ja alkoi sen jälkeen pommittaa uudella profiililla. Kaikki tiedot ja kirjoitustyyli ovat aivan samoja, mutta tyyppi kiistää, että olisimme tavanneet. Mitäköhän järkeä tuossakin on?

Päivämäärä:   7.1.13 19:38:47

No jos ei ole sellaista fiilistä, niin ihan turha on enempää tapaillakaan. Sillä mentaliteetilla tuossa just puhuttiin kans, että tapaamalla näkee, onko mitään syytä tavata enää toiste, mutta ei yhdellä kerralla kyllä vielä näe, kuinka pitkälle lopulta on aineksia.

Päivämäärä:   7.1.13 19:40:28

suoli24 ei oikeesti ole miähiä...saatatte yllättyä, kokeillaa iskuria...mä ainakin monta potentiaalista sieltä löysin, eikä yhtään kikkelinkuvaa:( :DDD

Päivämäärä:   7.1.13 19:54:14

Niin ja ruoste täällä kaikki lakot ovat jääneet hyviksi aikeiksi, lisäksi olen katsellut ennätysmäärän tv:tä. No netissä olo on jäänyt vähiin, mutta sekään ei ole tapahtunut minkään lujan tahdon ansiosta. Jos huomenna raahautuisi zumbaan, siellä alkavat uudet askelsarjat, keuhkoihin vain pistää jo pelkkä kävely.

Tirli oikeastaan neljä tapaamista on jokin minimi, että yhtään tietäisi, onko lupaavallakaan jutulla mahdollisuuksia.

Riksu eikö sinne iskuriin pidä panna kuva, kääk.

Päivämäärä:   7.1.13 20:08:05

Iltaa, 6.päivä menee ilman tupakkaa... välillä onnistun jopa unohtamaan koko asian.. käytän ihan suosiolla nikotiinilaastareita, olen ne parhaiksi havainnut estämään jumalatonta päänsärkyä ja unettomuutta. Niiden yhdistelmä saa jokaisen lopetuspäätöksen unohtumaan, kun sitä on jatkunut 2vrk... katellaan rauhassa, pahin on edessä eli 2 vkon kohdalla on yleensä pahin :/
En ole edes käynyt profiilissani sen kikkelikuvan jälkeen, jokseenkin turhauduin sekalaiseen valimoikaan erilaisia luusereita, kunnon miehet ovat ilmeisesti vaimon kainalossa kotona.
Ja eikun pihalle, vuorossa karvakorvien halailua tähtien valossa :)

Päivämäärä:   7.1.13 20:09:15

valiKoiMaan :o

Päivämäärä:   7.1.13 21:25:31

Mä olen kyllä törmännyt tuolla Suomi24:llakin lähinnä ihan kunnollisiin. Se on sitten eri asia, moniko on kiinnostava.

Päivämäärä:   7.1.13 21:42:53

Kai se vähän riippuu profiilistakin. Itselleni tuli paljon viestejä varatuiltakin, kun statuksenani oli 'muu'. Mutta on siellä noita kunnollisiakin, ainakin se hyvä siellä on, että väkeä on paljon.

Ja helppohan nuo varatut ja hullut on sitten postilaatikostaan deletoida. En tiedä, miten miehet kokevat tuon munakuviensa lähettelyn, mutta täydellistä hyvän maun puutetta se osoittaa, ja mies pilaa siinä kaikki mahdollisuutensa.

Aika paljon taitaa olla sellaisia varattuja, jotka ovat hieman tyytymättömiä liittoonsa.

Lähettäjäviivaviiva 
Päivämäärä:   7.1.13 22:44:48

Hih. Kiitos teille :) Oon täällä arkana kuin bambi jäillä, mutta onneksi ehkä teistä saan sen verta rohkeutta :D ruoste, näinhän se asia on.

Voih. Ihanat satuhäät alkoi taas, ihan itku silmässä niitä katselin :( Jospa minäkin sitten joskus :D

Päivämäärä:   7.1.13 22:47:49

Niitä mä en käsitä ollenkaan, jotka laittaa viestin, missä on yks sana tyyliin: "ehtoota" En mä jaksa alkaa hohtimilla repimään sana kerrallaan miehestä juttua, jos sit ei ole tullakseen luonnostaan.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.1.13 22:51:41

Heh, no joo olishan siihen varmaan hyvä runoilla vähän enemmänkin jotain, mutta toisaalta ei kannata liian pitkästikään, koska aika monet naiset ei oikeasti vastaa välttämättä mitään. Että jos jokaiselle alkaa aina kirjoittelemaan todella perusteellisesti heti kärkeen, niin meehän siinä aikaakin sitten ihan hukkaan ja varmaan sellanen syö pidemmän päälle miestäkin. Toisaalta voisin kuvitella, ettei sitä nyt sitten kuitenkaan niin monelle tule kirjoiteltua, vaan mielummin valkkaa vaan ne muutamat mielenkiintoisimmat ja vastaa sitten kanssa kunnolla niille.

Päivämäärä:   7.1.13 22:56:14

No joo, ei siihen toki romaaninalkua tarvii kirjoittaa, mutta mukavampi on vastata ihmiselle, joka edes vähän yrittää. Mä olen lakannut vastaamasta näille ykssanaisille. Jos on edes kokonainen lause, laitan yleensä kyllä viestin takas.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.1.13 22:59:42

Hahaha, no joo onhan yksi lausekin jo aika juhlaa verrattuna yhteen sanaan. Mä varmaan kirjoittelisin pari tollasta kappaletta mitä tossa ylempänä tuli naputeltua. Vähän siitä, että mikä naisessa herätti kiinnostuksen ja miksi mä luulen, että meistä vois tulla jotain.

Päivämäärä:   7.1.13 23:06:15

No juuri niin. Yleensä näillä ykssanaisilla ei ole profiilissaankaan oikein mitään juttua itsestään. Mistä voi silloin tietää, onko tyyppi ollenkaan kiinnostava, jos se ei kerro itsestään mitään? Kun nettitreffailu aika pitkälti kuitenkin perustuu verbaliikkaan, varsinkin, jos ei ole edes kuvaa.

Mua kiinnostaa paljon enemmän profiilit, missä yritetään kertoa edes jotain. Ne voi olla hyvin erilaisia, mutta jokaisesta voi aina jotain päätellä kirjoittajansa ajatuksenjuoksusta. Niiltä, joiden kanssa on eniten tullut juteltua, on yleensä tullut just sellainen viesti, missä kertovat miksi mun profiilini perusteella uskovat, että olisi kiva tutustua. Ja useimpien kanssa onkin ollut aika samanlaisia ajatuksia maailmasta.

Päivämäärä:   7.1.13 23:15:11

Ei ollenkaan hassumpaa Reportterilta:)!
Teretulemast Sinkkulaan!
Varo, täällä on enimmäkseen kinkkuja;)!!

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   7.1.13 23:17:09

Iltoja

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.1.13 23:20:51

"No juuri niin. Yleensä näillä ykssanaisilla ei ole profiilissaankaan oikein mitään juttua itsestään. Mistä voi silloin tietää, onko tyyppi ollenkaan kiinnostava, jos se ei kerro itsestään mitään? Kun nettitreffailu aika pitkälti kuitenkin perustuu verbaliikkaan, varsinkin, jos ei ole edes kuvaa."

Niinpä, toisaalta pitää myös yrittää keskittyä olennaiseen, eikä runoilla ihan kaikkea mahdollista. Sittenhän sitä voi kertoilla lisää, jos joku kiinnostuu niiden olennaisten juttujen pohjalta tutustumaan paremmin. :)

Oon mä joskus kokeillu nettideittejäkin ja sain mielestäni ihan hyvin vastauksia naisilta, vaikka olikin kuvaton profiili mitkä aika monet käsittääkseni skippaa suoraan. Joku viidestä kymmeneen 2-3kk aikana ja siis niin, että naiset ottivat itse yhteyttä minuun.

"Ei ollenkaan hassumpaa Reportterilta:)!
Teretulemast Sinkkulaan!
Varo, täällä on enimmäkseen kinkkuja;)!!"

No kiitosta vaan ja siis mähän pidän kintuista, eiku siis kinkuista. ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.1.13 23:25:29

Oho Tirli. Treffeille taas? Lykkyä tykö, jospa tämä kaveri on vähän rohkeampi yksilö. Pääasia kai kuitenkin on, että on miellyttävä. :)

Noinko helppoa se siis on? Ei veivaamista, mietiskelyä, puolen vuoden harkinta-aikaa? Taidan olla todella pahasti ruosteessa.

5.nainen, hianoo! Meinasin ehdottaa, että rupean sympatialakkoon ja lopetan makean mussutuksen, mutta sinähän pärjäät vallan loistavasti ilman vertaistukeakin. Siinä meni mun motivaationi... Mutta pitäähän sitä ihmisellä jotain paheita olla. Jos ei viinaa, eikä tervaa, eikä miehiä, niin mitä sitten? Suklaata tietenkin.

Päivämäärä:   7.1.13 23:45:32

Öitä Sinkuille!
Simmu sammuu...

Lähettäjäviivaviiva 
Päivämäärä:   8.1.13 00:18:28

Miksi mä emmin ja emmin tätä asiaa :D perkule. Ehkä pelkään sitä, ettei se vastaa tai ole kiinnostunut, vaikkakin tämä on varmaankin todennäköisintä. :(

Päivämäärä:   8.1.13 08:13:03

viivaviiva laittaa sen viestin nyt heti, niin ei tartte kärvistellä enää! Tämä oli käsky ;) Mikään ei ole tyhmempää kuin kärvistely, nih.
Minä olen vähän ihmeissäni, koska en ole tupakoinut enkä syönyt suklaata? Katkesiko mun suklaalevy päivässä viimeiset 5v.-kierre tähän? Olen shokissa. kyllä se vertaistuen tarve vielä tulee, ruoste voi huoletta aloittaa namilakon, kiitos ajatuksesta :)
Yksi kamala huomio vielä tuosta nettitreffailusta: oletteko kirjoitelleet tyypin kanssa, joka ei ymmärrä hymiöitä? Toki voi olla muutenkin huumorintajuton, mutta se on kaameaa.... Taidan mennä säikyttelemään itseäni, kadun tätä kohta.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   8.1.13 08:19:07

Huomenta, -- elä vaivu epätoivoon, eteenpäin sano mummo hangessa.:)

Päivämäärä:   8.1.13 09:55:55

Ruoste: Mä nään asian niin, että jos joku tyyppi vaikuttaa juttujensa perusteella kiinnostavalta, on paljon parempi mennä aika pian tapaamaan sitä sen sijaan, että juttelee vaikka kuinka kauan netissä. Kun kuitenkin lopulta vasta tapaamalla näkee, onko toinen sellainen, jonka kanssa voisi kuvitella jotain jatkossa. Kirjoittaessa tulee kuvitelleeksi toisen jonkinlaiseksi omista lähtökohdistaan käsin. Todellisuus voikin olla ihan erilainen, ei välttämättä parempi tai huonompi, vaan erilainen. Ja sitten on itsensä kanssa tekemistä, että osaa nähdä toisen sellaisena kuin hän todellisuudessa on, eikä niistä omista mielikuvstaan käsin.

Kirjoittaahan voi ihan mitä vain, mutta livenä näet vähän paremmin, onko jutuilla kuinka paljon todellisuuspohjaa. Olen mä joskus tavannut sellaisen omien sanojensa mukaan nuorekkaan ja urheilullisen miehen, joka oli 20 kg ylipainoinen, pukeutui beigeihin suoriin housuihin, joissa oli polvipussit ja joka näytti ainakin 10 vuotta kuvailemaansa vanhemmalta.

M_R: kuvattomien profiilien kanssa mullakin on syntynyt parhaat keskustelut lähes järjestäen. Sille voi olla niin monta muutakin syytä, ettei laita kuvaa kuin se, että olis susiruma. Aika moni vaan ujostelee ja ajattelee, että olis noloa, jos joku tunnistaisi. Mä en. Musta on parempi, että siellä on se kuva, niin välttyy niiltä, jotka ei pidä mua yhtään oman ulkonäköihanteensa mukaisena.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.1.13 10:10:09

"M_R: kuvattomien profiilien kanssa mullakin on syntynyt parhaat keskustelut lähes järjestäen. Sille voi olla niin monta muutakin syytä, ettei laita kuvaa kuin se, että olis susiruma. Aika moni vaan ujostelee ja ajattelee, että olis noloa, jos joku tunnistaisi. Mä en. Musta on parempi, että siellä on se kuva, niin välttyy niiltä, jotka ei pidä mua yhtään oman ulkonäköihanteensa mukaisena."

Onhan siinä puolensa molemmissa. Jos laittaa kuvan, niin näkee tietysti heti melko hyvin miellyttääkö ulkonäkö, eikä tarvitse enää välttämättä vaihdella lisää kuvia. Toisaalta jos ei halua, että kaikki uteliaatkin tunnistaa ja silloin kun ei laita kuvaa, niin tietää ainakin sen, että mielenkiinto heräsi aluksi tekstin pohjalta. Eli tavallaan se henkinenkin puoli oikeasti kiinnostaa, eikä sitä ilmoitusta lueta vaan laput silmillä kun ollaan ihan sekaisin kauniista kuvasta. Voi jopa olla, että tolla saa eroteltua niitä jotka etsii vakavasti seuraa niistä, joita houkuttelee vaan se kaunis kuva ja ehkä pelkkä seksi vaikka muuta sanoisivatkin.

Siinä pitää tietysti sitten vaihdella yhteydenoton jälkeen kuvia ja odotella tuleeko niistä vielä pakit, mutta en ainakaan itse sitä ottanut henkilökohtaisesti jos ei joku syttynyt. Kyllähän sen tietää ja ymmärtää jo muutenkin ja kun kuvat vaihtaa heti, niin ei tarvitse tuhlailla aikaa sellaisen kanssa kirjoitteluun, jonka kanssa ei tuo ulkoinen puoli sitten kuitenkaan oikein toimi.

Päivämäärä:   8.1.13 10:24:20

Saahan niitä vaihdettua tosiaan. Tosin tuntuu, että, kun siellä on kuva, yhteydenottoja on enemmän. Ehkä tosiaan osa selaileekin vain kuvallisia profiileja, vaikka itselläänkään ei sitä kuvaa olisi.

Päivämäärä:   8.1.13 10:33:48

Minä selailen vain kuvallisia profiileja, ne kuvattomat sekoittuvat toisiinsa.

Päivämäärä:   8.1.13 10:58:44

Sitkeästi mukana elämisessä...pahalta tuntuu ja kurkkua kuristaa..En voi ymmärtää että miten voi viina olla ihmiselle tärkeä asia...Sitä tässä vaan pähkäilen..ja miten ongelman myöntäminen on henkilölle niin vaikeaa..syyttää muita ja eikä pysty menemään itseensä..Paljon pitää olla pelissä viinan takia jos jättää perheensä yms viinan takia...Ääääh miten kammottavaa on tulla vaihdetuksi viinapulloon....=( Tirli pitääkö mun olla kirjautuneena sisään jotta voin lähettää s-postia? En ole oikeen hyvä näissä...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   8.1.13 11:01:25

Ei tarvii. Toi on siis vaan linkki mun gmailiin. Lähetät siihen ihan normisti omasta sähköpostistas.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   8.1.13 12:28:14

Päivää sinkkulaan. Uudet tuulet puhaltavat tukan sekaisin ja tuovat nokkaan tuoreen kahvin tuoksun. Ja perskele, myös pullan. Keskellä päivää nautitussa kahvissa on se huono puoli, että alkaa tehdä mieli munkkia. Siis ihan hirveästi. Kiemurtelen tuskissani ka kofeiinikipinöissäni vielä hetken, mutta kohta lähtee kyllä tämä syöjätär munkkimetsälle. Herkkulakkoni alkaa siis vasta aikaisintaan huomenna.

Tirli, näinhän sen pitäisikin oikeassa elämässä mennä. Nettipersoona eroaa aina siitä oikeasta ruudun takaa löytyvästä ihmisestä. Jos tahtoo oikeasti tutustua ihmiseen, täytyy sen tapahtua livenä, jolloin reaktiot ovat välittömiä ja kommunikointi ehkä astetta rehellisempää.

Lähinnä tarkoitinkin vekslaamisella ja jahkailulla tätä omaa tilannettani. En ole vielä päättänyt, olenko tyytyväinen omaan ylhäiseen yksinäisyyteeni vai tahtoisinko kenties tavata jonkun, siis romanttisessa mielessä. Uudet kaverit, tuttavuudet ja ystävät taas ovat aina tervetulleita. Siksi en ole omaa deittiprofiilia laatinut, kun en tiedä, haluanko tavata potentiaalisesti kiinnostavia tyyppejä, vai riittääkö minulle toistaiseksi pelkkä jutustelu ja ongelmaton netin kautta tutustuminen. Seikkailua tai rakkauttahan tuolla suurin osa etsii. Minä taas en kaipaa tällä hetkellä kumpaakaan (tosin mieli on kovin ailahtelevainen, joten huomenna saattaa olla eri ääni kellossa ;) ), enkä halua johtaa ketään harhaan. En myöskään tahdo tuottaa kenellekään Tirlin kuvaileman kaltaista pettymystä :P

Itse luen ajatuksella vain kuvalliset profiilit kun niitä uteliaisuudesta selailen, lähinnä kuitenkin siksi, että selattavaa on asettamassani ikähaarukassa niin valtavan paljon. Hyvin valittu profiilikuva kertoo kuitenkin aika paljon ihmisestä (tai ainakin vaikuttaa paljon ensivaikutelmaan), halusi tai ei, joten sen valintaan kannattaa kyllä tuhlata vähän ajatusenergiaa. Sitä tilannetta varten, että päätän oman deitti-ilmon luoda, on mulla jo valittuna kaksi kuvavaihtoehtoa. :D Olen kahden vaiheilla, laitanko simppelin kasvokuvan (josta olen tunnistettavissa, iik!) vai lempipaikassani otetun ”kokovartalokuvan”, josta en ole tunnistettavissa, mutta joka kuitenkin mielestäni kuvaa minua ja mieltymyksiäni nassuotosta paremmin. Liian hyvä kuva ei saa olla, ettei totuus vääristy. Huono kuva taas… Noh, kukapa itsestään tahallaan haluaisi huonon kuvan julkaista? Jos taas laittaa useamman kuvan antaa ehkä itsestään pinnallisen kuvan. Kamalan vaikeaksi sitä voi asiat itselleen tehdä. Parempi kai pysyä poissa tuolta kun ei osaa näinkään yksinkertaisia päätöksiä tehdä.

Päivämäärä:   8.1.13 13:00:44

Kuvan valinta voi olla vaikeaa :D Itse päädyin kasvokuvaan, koska huomasin, että muiden profiileissa itseäni häiritsee, jos kasvoja ei erota. Tämä kuvajuttu tuli mieleeni lukiessani iltapäivälehtä
http://www.iltasanomat.fi/laihdutus/art-1288530074609.html?pos=ok-nln
Esim. jälkimmäistä kuvaa ei kannata liittää treffi-ilmoon, minulle tuli heti mieleen, että asuuko kaveri vanhempiensa luona?
Kaikki kunnia hänelle tuosta laihdutusprojektin onnistumisesta muuten, tämä kommenttini liittyy vain tähän kuva-asiaan.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   8.1.13 13:01:20

Mut tunnistaa kuvasta. Se on mielestäni hyvä kuva musta, mutta myös sellainen, missä olen ihan itseni näköinen. Tokihan aina parisuhdeyrityksissä on se mahdollisuus, että pettyy tai tuottaa pettymyksen. Siksi on hyvä miettiä, onko itsestä lähtemään koko leikkiin. Itse opin kyllä tuossa harjoituksessa paljon. Nyt liikkeellä vähän rauhallisemmalla mielellä.

LähettäjäM 
Päivämäärä:   8.1.13 13:22:20

Päivää kaikille.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   8.1.13 13:28:07

Päivää M.

LähettäjäM 
Päivämäärä:   8.1.13 13:40:59

Päivää Tirli.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   8.1.13 13:52:41

Päivää, M. Olet tainnut piipahtaa täällä ennenkin ja olet tuolloinkin jättänyt vain parin sanan mittaisen jalanjäljen. Pistähän nyt reippaasti jalalla koreasti. Mitä sinulle kuuluu?

LähettäjäM 
Päivämäärä:   8.1.13 14:00:19

No juu olen pyörähdellyt satunnaisesti, mutta runo suoneni ei ole avautunut.
Kiitos kysymästä kuuluu melko mukavaa vain tuo räntä sade haittaa, sekää ei varmaan juhannuksena haittaa. Mutta mitä itsellesi kuuluu?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   8.1.13 14:09:43

Kiitos hyvää, kelistä huolimatta (tähän mennessä täällä etelärannikolla on tullut enemmän tai vähemmän märkää lunta vaakatasossa, juuri nyt ei sada) fiilis on ihan pirteä. Kesää odottelen kovasti, vaikka tuleehan se sieltä odottamattakin. Lauleskelin juuri ihan huomaamattani keittiössä kesäviisua. Jag tror, jag tror på sommaren. Jag tror, jag tror på sol igen... Tule tule hyvä kesä, älä tule kökkö kesä!

LähettäjäM 
Päivämäärä:   8.1.13 14:15:03

No olishan se mukavampaa pistää jalalla koreasti, jos tuo aurinko paistaisi maahan asti:)

Päivämäärä:   8.1.13 14:20:05

Terve...

Olipas työhaistattelu taas:D

Mammanpoika trade yritti vaivautuneesti mumista jotain kysymyksiä, ai tsiisus:DDD Se varmaan hämmenty ku mut näki!!!

Varmaan päivääkään tehny kirjanpitoa ja multa kyseli et osaanko mä? Huoh :S

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   8.1.13 14:25:06

Kato M, sieltähän tuli runo! :D

LähettäjäM 
Päivämäärä:   8.1.13 14:27:33

suoni voi joskus alkaa pulppuamaan :D

Päivämäärä:   8.1.13 14:37:28

laitoin mailin tirli =)

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   8.1.13 15:27:02

Iltapäivää...lunta sit tulee ihan tuutin täydeltä...ulos vaan pitäis kammeta vaik ei jaksais kyl sit yhtää..sisällä hommia yrittäny tehdä ja leipoa illalla pitäis huomiselle kahvittelulle....noo...onhan se yökin aikaa kiirusta pukkaa..mut jospa se rauhoittuis kevään tullen....

Päivämäärä:   8.1.13 15:58:18

Moi M!
Teretulemast sinkkujen joukkoon!
Ikä, sukupuoli(mieskö?) ja vähän suuntimaa, itä, länsi , pohjoinen vai etelä...:)?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   8.1.13 16:01:13

Niin, ja ne strategiset mitat; ikä, pituus, lasten ja vaimojen lukumäärä jne...

LähettäjäM 
Päivämäärä:   8.1.13 16:02:56

Moi .
Tässäpä jälleen pieni tieto laari itseestäni, ikä 38 ja edelleen mies. länsi suomessa asun.

Päivämäärä:   8.1.13 16:09:10

Heissan uusille ja vanhoille sinkkulan... käyttäjille...?

Mul on ollu ankee olo koko päivän mut en keksi mitään hyvää syytä :/ no mutta huomenna on ratsastustunti, viikonloppuna on tyttöjen kanssa bailaamista ja sunnuntaina kouluratsastusvalmennus, kyl tää täst viel iloks muuttuu :)

Kaksneljästä en ol viel löytänä elämäni Jack Baueria... (heh heh ku oli hyvä juttu...)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.1.13 16:20:39

"Saahan niitä vaihdettua tosiaan. Tosin tuntuu, että, kun siellä on kuva, yhteydenottoja on enemmän. Ehkä tosiaan osa selaileekin vain kuvallisia profiileja, vaikka itselläänkään ei sitä kuvaa olisi."

Joo varmasti tulee kuvan kanssa enemmän, varsinkin jos on hyvännäköinen. Täällä mun alueella taisi olla vaan aika löyhilläkin kriteereillä joku 60 sopivaa naista, että kyllä ne kaikki selailee aika nopeasti läpi, oli sitten kuva tai ei. Mut varmaan jossain uudellamaalla on sitten varaa karsia reippaammin. Itse en kuitenkaan halua mitään hirveetä etäsuhdettakaan, jossa menee aina monta tuntia matkoihin. Joku 100km on aika maksimi, jos jonkun helmen löytäis.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   8.1.13 16:34:16

Tulipa klipattua yksi hevonen. Nyt aivastuttaa. Nappikselle vastasin.

M_R: mä en kyllä edes laske itseäni mitenkään hyvännäköisiin. Mutta varmaan juuri niin, että toisten mielestä ihan nätti, toiset klikkaa seuraavaan heti kuvan nähtyään. Ne, jotka sitten vaivautuvat lukemaan tekstinkin, saattavat jo saada vähän paremman kuvan siitä, mikä nainen täällä on.

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   8.1.13 16:35:32

Minä tunnustan selaavani lähinnä vaan valokuvalliset ilmotukset, vaikkei omassa ilmotuksessa edes kuvaa ole :D
Vaan eipä tuota ole tullut nyt 24 paljoo ihmeteltyä, omastakin ilmosta karsin tekstit pois niin ei tuu viestejä juurikaan.
Tartteis varmaan ryhdistäytä, kun alkaa tuo topikin lukukin olemaan kohta hätänumero :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.1.13 16:39:04

"M_R: mä en kyllä edes laske itseäni mitenkään hyvännäköisiin. Mutta varmaan juuri niin, että toisten mielestä ihan nätti, toiset klikkaa seuraavaan heti kuvan nähtyään. Ne, jotka sitten vaivautuvat lukemaan tekstinkin, saattavat jo saada vähän paremman kuvan siitä, mikä nainen täällä on."

Juu no ei sitä tietenkään mikään supermalli tarvitse olla. Itse vaan silloin joskus aikoinaan deittailin kuvattomalla ilmoituksella. Ehkä se oli mulle enemmän sellainen kokeilu, että tärppääkö sellaisella ilmoituksella ollenkaan. Ehkä joskus vois kokeilla kuvankin kanssa, jos vielä tulee tehtyä ilmoitus jonnekin.

Tiedän kyllä, että aika monet skippaa suoraan, jos ei ole kuvaa. Ihan yksinkertaisesti siitä syystä, että kuvallisiakin on niin paljon ja siinä on sitten jo heti selvitetty yksi aika oleellinen tieto ilman, että tarvitsee kenenkään kanssa vaihtaa yhtään viestiä. Sellaista laskelmointihan toi on ja ihmiset muuttuu helposti numeroiksi joita vertaillaan keskenään ja yritetään valikoida parhaalta näyttäviä.

Päivämäärä:   8.1.13 16:50:45

Tänään näyttäis olevan Kalpan peli. Vois mennä Ale pupiin kattomaan "peliä" ;) eiköhän siel muutama mieskin ole paikalla

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   8.1.13 16:53:40

Niin. Mä olen kyllä mieluummin lukenut mitä ja miten ihmiset kirjoittaa itsestään. Joistain kuvista on kyllä tullut heti sellainen fiilis, ettei tarvii lukea. Mutta lopultahan sekä kuvat, että joku testinpätkäkin on vain pintaraapaisu. Paljon pitää vaihtaa ajatuksia ja nähdä livenä ennen kuin voi mitään tietää. Kai siellä tulee ohitettua sellaisiakin, joiden kanssa voisi hyvinkin tulla juttuun, koska koko touhu on täysin hakuammuntaa. Mutta on se niin oikeassakin elämässä. Jos tapaat jonkun ihmisen, joka vaikuttaa kiinnostavalta, et tiedä yhtään enempää, ennen kuin otat selvää.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.1.13 16:57:30

Niinhän se on. Ei tohon mitään pomminvarmaan keinoa ole. Sen kun tietäiskin aina, että minkä ilmoituksen takaa löytyy sitten oikeassakin elämässä ne itselle sopivat ihmiset, niin helpottais kyllä kummasti. :)

Ei se auta kuin tutkailla ja uskaltaa kokeilla niitä mitkä vaikuttaa hyvältä. Pitäisköhän sitä ihan piruuttaan ottaa tähän kuppi kahvia ja alkaa selailemaan minkälaisia naisia tuolla nyt olis. :p

Päivämäärä:   8.1.13 16:59:49

Mää olen ajatellu tatuoida persiisiin TPS:n logon, ni pysyy savolaisukot kaukana:DDD

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   8.1.13 17:02:01

"Mää olen ajatellu tatuoida persiisiin TPS:n logon, ni pysyy savolaisukot kaukana:DDD"

Eikös toi oo jo aika riskaabelia, jos tuo logo paljastuukin vasta sitten, kun pitäisi ruveta jo hommiin. "Ai sä kannatatkin tepsiä" :D

LähettäjäM 
Päivämäärä:   8.1.13 17:02:12

mitähän se tuo mieleen kun takapuolessa lukee tps?

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   8.1.13 18:19:56

Munki mielestä M vois kertoilla ittestään lisää :)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.