Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 110

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   2.1.13 22:58:40

110 lasissa - lievää ylinopeutta sinkkuelämän valtatiellä.
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=534950&t=534950

Piste on tämän ketjun virallinen ilmonikkari, 5.nainen.

Re: Sinkkujen topic 110

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   3.1.13 06:20:18

5.nainen. No läppä se koitti olla (ehkä huono sellainen) en pysty käsittään mitä tyyppien päässä liikkuu vai liikkuuko mikään kun kuvaavat genitaalialueitaan. Onkohan niitä kuvia "varastossa" vai napsitaanko ensin "normaalikuva" ja kun joku vastaa niin ajattelevat tosiaan et no otetaas toinen kuva kun sitähän ne haluavat kun kerran vastasivat. Aika rajoittunut kuva naisista sellaisilla tyypeillä. Voi he.....i.

Lähettäjä: 5.nainen 
Päivämäärä:   3.1.13 08:42:55

Huomenta, älä Uki huoli, läppä mikä läppä :DD En minäkään pysty käsittämäään.. toki netissä on aika paljon ihmisiä, jotka hakevat pelkkää panoseuraa. Tietääkseni en ole yksi heistä :o Ehkä niitä kuvia on varastossa vuodelta nakki ja kypärä ? tirsk...
Ai niin oliko se. ? Sori, mutta ruoste olet verbaalisesti lahjakas henkilö, etkös sinäkin voisi profiloida :) ? Ehkä mä vaan oikeasti lakkaan kahlaamasta koko kontaktipalstaa, ei siellä mitään ole. Uskottava se on, että ikäluokastani parhaimmat taitavat olla naimisissa.
Taidan varata ajan kampaajalle ja käydä lounastunnilla alennusmyynneissä, harvinaista herkkua Minulle, mukavaa päivää!

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   3.1.13 10:29:49

Päivät tännekin!

E-Savossa harmaata...Taidan huomenna lähteä kaappunkiin, jospa sieltä aleista tarttuis matkaan jotain:)

Joka aamun pelastus on Eniten @!#$-kalenteri, niin ei vituta enää niin paljoa:D Pienet on huvit täällä!!!

Päivämäärä:   3.1.13 11:53:36

Toki minäkin voin ryhtyä proufailöriksi, mutta ottaen huomioon oma säälittävä seuraelämäni ja kokemattomuuteni nettitreffailun ihmeellisessä maailmassa en voi luvata, että ilmoitus tuottaa tulosta. Ensiavuksi suosittelen kuitenkin jo nyt lisäämään ilmoitukseesi loppukaneetin ”pervertikot, nymfomaanit, itsensäpaljastajat ja vonkaajat älkööt vaivautuko”. Tämä voi tosin tyrehdyttää viestitulvan tyystin, mutta tiedätpähän sitten, minkä verran tuolla liikkuu ”normaaleja” miehiä suhteessa dilleihin ja kannattaako sinne enää edes kirjautua.

Sinkkukahvilan perustaminen alkaa tuntua yhä houkuttelevammalta ajatukselta. Jos tilanne käy epämiellyttäväksi, voi aina poistua paikalta sähköpostiosoitettaan paljastamatta eikä meiliboksi tällöin täyty epäsiveellisestä kuvamateriaalista. Toisaalta omat kasvot on tuolloin paljastettu, paitsi jos ensitapaaminen tapahtuu naamioituna. Siinäpä vasta loistava (?) teemailtaidea! Kävisittekö kahvilla?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.1.13 15:56:20

Sinkkukahvila, hmm... voisi toimia ja kannattaa.:) Mutta minne, hesaan.? Riksu varo niitä tukkirekkoja näin talvella.:D

Päivämäärä:   3.1.13 17:22:05

Huoh, kyllä ne tukkirekat saa varoa mua perkules...

Lähettäjä: valtsu 
Päivämäärä:   3.1.13 17:34:49

Hyvää iltaa kaikille sinkuille. :) Mamma töissä ja ite yritän keksiä tekemistä. Miten meillä menee?

Päivämäärä:   3.1.13 23:07:14

Meillä menee näköjään niin lujaa, ettei nettiin ehditä. Huhuu? Yksinkö huhuilen bittiavaruudessa?

Helsinki liian kallis paikka kahvilalle, vaikka asiakkaita riittääkin niin kauan kuin hyvää kahvia on tarjolla, oli idea mikä tahansa.

Lähettäjä: Tirli 
Päivämäärä:   3.1.13 23:12:38

Et oo yksin. Mä vaan onnistuin lukemaan tuota M_R:n topikkia, mikä toisessa ihmisessä kiinnostaa. Mutta eihän sellaista nyt saa sanoa. Eiku.

Mä kyllä hirveän mielelläni kutistaisin Suomenmaata tuosta keskivaiheilta pituussuunnassa, että saisin itäpuolta lähemmäs Pirkanmaata. :( Onnistuisikohan sellainen?

Päivämäärä:   4.1.13 08:19:00

huomenet...

Nyt mä olen enää Chisun sanoilla Kohtalon oma:)

Laitoin lyhyen ja ytimekkään ilmon eilen illalla, joten nyt alkaa rakkaaminen ehdokkaista:) Jos haluu saada, on pakko antaa...

http://www.youtube.com/watch?v=qH7qzBvHFic

Taidanpa popittaa autossakin vaan tätä tän päivän:D

Päivämäärä:   4.1.13 08:55:41

Huomenta,
saako udella minne Riksu ilmon laittoi? tsemppiä! Itse taidan pitää tauon...
Taidanpa varata itselleni illaksi leffaliput ja ostaa ennakkoon lipun Puistobluesiin :D

Lähettäjä: Tirli 
Päivämäärä:   4.1.13 11:00:58

Mua kans kiinnostaa, mihin Riksu laittoi ilmonsa? Vaikka mä luulen, että mä pidän nyt tauon kaikesta deittailuyrityksestä. Tulee vaan paha mieli, kun ne, joiden kanssa ajatukset osuisi yhteen, asuu niin tolkuttoman kaukana tai jotain.

Päivämäärä:   4.1.13 11:25:29

iskurissa on varma saanti;) Siis muutakin kuin sitä itteään...:S

Tekstareita tullu reilu 10 tänään ja sposteja sama määrä...Tahtoo vaan olla yli 50vee, mutta näyttäs olevan muutama "helmi", pitää ottaa tarkemmin selvää:D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   4.1.13 11:29:57

Mulla on ollut siitä iskurista kyllä sellainen käsitys, ettei mun tarvii sinne mennä ollenkaan. :D

Lähettäjä: ääniä 
Päivämäärä:   4.1.13 11:36:36

Et oo yksin. Mä vaan onnistuin lukemaan tuota M_R:n topikkia, mikä toisessa ihmisessä kiinnostaa. Mutta eihän sellaista nyt saa sanoa. Eiku.

Ai mikäs siinä nyt niin pisti miettimään?

Niin ja eikös tuo iskuri ole sellainen paikka missä etsitään seksiseuraa. Vähän niin kuin joku alastonsuomi.

Päivämäärä:   4.1.13 11:42:02

No ei ole sellainen, vaikka sieltä saa sitäkin jos niikseen tulee...

Ei oo ykskään näistä mulle tulleista ollut mitään seksiseuraa hakevia, siellä voi hakea vaikka matkaseuraa tai ystäviä...Kannattaa tutustua, ennen kuin pistää pannaan.

Päivämäärä:   4.1.13 12:01:44

""Et oo yksin. Mä vaan onnistuin lukemaan tuota M_R:n topikkia, mikä toisessa ihmisessä kiinnostaa. Mutta eihän sellaista nyt saa sanoa. Eiku."

Ai mikäs siinä nyt niin pisti miettimään?"

Se varmaankin, että eräiden mielestä mieltymyksiä ei saisi listata. Listat ovat kiellettyjä koska niiden tulkitaan olevan vaatimusluetteloita. Aloitus oli hyvä mutta kuten ht:n keskusteluissa on tapana tapahtua, jäi otsikko pian unholaan ja lillukanvarret kokivat kovia.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.1.13 12:50:04

Se tuli huomattua keskustelun lomassa, että noita listoja ja niiden merkityksiä tulkitaan aika eri tavoin. Oli siellä kuitenkin monia hyviä listauksia tai pikemminkin kuvauksia ja aika yllättävää kyllä, niin ne näyttivät poikkeuksetta keskittyvän henkisiin ominaisuuksiin. Useinhan noissa on pitkät ja yksityiskohtaiset kuvaukset ulkonäöstäkin.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   4.1.13 13:28:05

M_R: niin ja aika moni taisi senkin mainita, että lopulta varsin monenlaiset ihmiset voivat herättää kiinnostuksen. Vaikka kyllä siinäkin on vinha perä, että monet suhteet kaataa turha joustamattomuus. Toisaalta yhtä lailla tuntuu, että ihmiset lähtevät parisuhteeseen ihan liian heppoisin perustein, miettimättä yhtään, millaiset mahdollisuudet lopulta on tulla toimeen pidemmän päälle. Ihan pelkällä seksuaalisella vetovoimalla ei arjessa välttämättä pitkälle edetä, vaikka se toki on tärkeä osa kokonaisuutta. Sikäli näen ihan hyvänä asiana hiukan miettiä, millaisia asioita elämässään haluaa ja miten kumppani niihin sopii. Samalla tulee miettineeksi sitäkin, missä asioissa ja miten paljon voi joustaa itsekin.

Päivämäärä:   4.1.13 13:50:03

Ei väliä miltä se näyttää, kunhan se kulkee, sanoo aito heppatyttö (ja tarkoittaa hevosta). Sama pätee kuitenkin ihmisiin. Väittäisin, että suurin osa (hevos)naisista arvostaa luonnetta ja henkisiä ominaisuuksia huomattavasti ulkoisia piirteitä korkeammalle. Toki ihmisillä voi tiettyjä mieltymyksiä olla, mutta ei kai kukaan oikeasti kumppania ulkonäön perusteella valitse?

Kaveripiirissäni on niin hoivaihmisiä ja nörttejä kuin akateemisia uraohjuksiakin, monenlaista mönkijää siis, enkä koskaan muista kenenkään näistä ihastuneen kumppaniinsa tämän ulkonäön perusteella – siis tietääkseni. Ulkonäkökeskeisiä pintaliitäjiä en tosin tunne, joten en voi ihan kaikenlaisten naisten puolesta puhua. Toki ulkonäkömieltymykset vaikuttavat henkilön luomaan ensivaikutelmaan ja tietynnäköinen henkilö saattaa herättää vastakkaista sukupuolta edustavan henkilön mielenkiinnon, mutta järkevä ihminen muodostaa mielipiteensä henkilöstä vasta tämän avattua suunsa. Ulkonäköihastus ei kauaksi kanna ja kelpaa vain haaveiden materiaaliksi. Jos taas ihminen on jonkun mielestä ulkoisesti vastenmielinen, on ihastumisen riski minimaalinen, mutta sekin ihminen saattaa älyllisesti olla kiinnostava. Mutta vastakkaista sukupuolta edustavan ihmisen kiinnostavuudesta romanttisessa mielessähän keskustelussa kai oli kyse, joten ei siitä sen enempää. Ihastuminen sumentaa aika tehokkaasti järjen ja arvostelukyvyn. Se taas johtaa usein ”vaatimusten” unohtumiseen ja mieltymysten muuttumiseen. Siitäkään syystä en jaksa ymmärtää, miksi mieltymyksiään ei saisi miettiä ja jopa listata, kun kerran kysytään. Mieli muuttuu ja kompromisseja tehdään sekä tieten, että huomaamatta.

Päivämäärä:   4.1.13 13:52:51

Voisin minäkin väittää kiinnostuvani lähinnä vaaleista, äijämäisistä miehistä, mutta tiedän voivani ihan yhtä todennäköisesti ihastua kivaan tummatukkaiseen kynäniskaan ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.1.13 14:22:14

Eihän sitä koskaan tiedä millaiseen ihmiseen ihastuu, mutta on niitä kuitenkin olemassa tiettyjä juttuja mitkä merkkaa poikkeuksetta aina jossain määrin. Ihminen on tietysti aina kokonaisuus ja aika vaikea tota on paperille puristaa, vaikka se pitkällisen mietinnän tuloksena yksittäistapauksissa on mielestäni ihan mahdollistakin.

Kantaahan se alkuihastus ja seksuaalinen vetovoimakin jonkin aikaa, mutta jos ei jatkuvasti halua hyppiä kukasta kukkaan, niin mielestäni on ihan hyvä miettiä asioita vähän pidemmäkin tähtäimellä. Mun mielestä sen sopivan löytämisessä pätee parhaiten se, että ulkonäköön ihastutaan ja sisimpään rakastutaan. Hyvässä suhteessa tulee olla molemmat. Miellyttävä ulkonäkö jotta tarvittava fyysinen vetovoima syntyy ja pysyy yllä, sekä henkinen yhteys mikä on suhteen kantava voimavara pidemmällä aikavälillä.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   4.1.13 14:26:27

Nimenomaan.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.1.13 14:39:28

Olen kyllä kuullut ihmisistä, jotka sanovat ettei ulkonäkö merkkaa lainkaan, mutta jotenkin tuota on vaikeaa uskoa. En ainakaan itse pystyisi seurustelemaan naisen kanssa joka ei ulkoisesti viehätä minua lainkaan. Joidenkin mielestä se tekee ihmisestä pinnallisen jos sanoo, että ulkonäkö merkkaa. Minun mielestäni pinnallista on se, että ulkonäkö merkkaa liikaa. Sitä on tietysti vaikeaa määritellä mikä on liikaa ja mikä ei, mutta ainakin selvät tapaukset huomaa jo aika hyvin puheistakin.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   4.1.13 14:51:41

En minäkään usko, että kukaan voisi täysin neutraalisti suhtautua ihan jokaisen ulkonäköön. Jollakinhan jokainen valitsee sen, kenen kanssa alkaa edes puheisiin. Vaikka jos esim ne miehet, joihin minä olen joskus ollut edes ihastunut, laitettaisiin riviin, olisi kyllä hyvin vaikea löytää mitään isompia yhtäläisyyksiä.

Päivämäärä:   4.1.13 15:40:58

En minäkään väitä, etteikö ulkonäöllä olisi mitään väliä. Kyllä minäkin töissä/postissa/kaupassa pistän merkille, miltä vastaantulija näyttää. Jos mies on siististi pukeutunut ja hyvinvoivan näköinen, ajattelen tavallaan automaattisesti, että tuo ihminen on varmasti muutenkin tasapainoinen, fiksu ja lähemmän tutustumisen arvoinen. Resuiset hippiäiset ovat ihan oma lukunsa, sellainenkin saattaa sytyttää jos habitus muuten on mukava. Ulkonäköhän usein on se juttu, jonka takia toisen ihmisen huomaa ja ehkä ottaa kontaktia, ellei nyt käytävällä konreettisesti törmätä ja aleta heittää läppää.

Sitten kun oikein ihastuu, alkaa arvostaa toisen piirteitä ihan eri tavalla ja se ruma ankanpoikanenkin muttuu omissa silmissä joutseneksi. Minä olen siinä mielessä vähän höpsö romantikko, että näen kaikissa asioissa ja ihmisissä jotain kaunista ja hyvää, mutta rajani minullakin on. Voisin kyllä listata henikilökohtaisia turn-offejani, joista osa on ehdottomia, osa ei, mutta minun ei tarvinne.

Kyllä minäkin myönnän kurkkivani täällä ostarin käytävillä kulkiessani, olisko se hauskannäköinen pankkivirkailija tai myyntitykki taas tuolla lounaalla, ja miettiväni mitäköhän sille komealle stevarille kuuluu. Olen kuitenkin niin ujo ja varovainen että lähestyn vain ihmisiä, joiden tiedän tai arvelen olevan mukavia, sillä miksi haaskata aikaa mulkeroihin?

En vänkää, jatkoin vain ajatusta - tai jauhoin samaa, miten sen nyt ottaa :)

Päivämäärä:   4.1.13 15:49:56

Ulkonäöstä vielä sen verran, että "liian" hyvännäköiset tyypit eivät sytytä lainkaan vaan aiheuttavat melkeinpä päinvastaisen reaktion. Kivoja katsella, mutta that's it. Tähän saattaa olla syynä huono itsetunto ja itseluottamuksen puute (eli ajatus, ettei saletisti kelpaa, suutari pysyköön lestissään ja tavis kastissaan) tai sitten sille on jokin muu selitys, tiedä häntä. Haluan ihan tavallisen miehen, sillä olen itse ihan tavallinen nainen. Siis sitten kun joskus haluan sen miehen :P

Päivämäärä:   4.1.13 16:40:36

Enpä tiännykkää että miehen löytäminen on tuollaista analysointia:DDD

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.1.13 17:33:52

Vai alastonsuomi, pitääpä hieman koluta ja katsella.:D

Päivämäärä:   4.1.13 17:35:42

Kessu senkun koluu, onneks kunnon naiset on muualla:D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.1.13 17:51:28

Hehe, siinä sitä saattaa vähän maailmankuva arvatua, jos tuollaisia sivuja erehtyy selailemaan. :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.1.13 17:57:46

No joo, ehkä mää olen liian vanha tollasille sivustoille, ei nappaa kautta kiinosta.:D

Päivämäärä:   4.1.13 19:41:47

No niin, perjantaisauna koluttu läpi...Eikä tuu Salattuja, mitäs sit?

Lähettäjä: *X* 
Päivämäärä:   4.1.13 20:37:57

Iltaa, vai on ne neitit niin herkkiä :)
S**an*****si saa sanoa muttei akoitella.... :P

http://youtu.be/Qoa-gg2vgzA

Lähettäjä: min 
Päivämäärä:   4.1.13 20:57:45

Iltaa sinkuille :) mä kotiuduin takasin savoon joululomalta eilen. Oli se kivaa kun oven avas ja laskuvuori oli vastassa... ja vaaka näytti jotain aivan outoo lukemaa joten täytynee tehdä itelleen jotain. Jospa sitä pääsis treffeille nyt viikonloppuna.

Heh, eipä mul itseasias mitään asiaa ollu, kunhan tulin kirjottaan :D

Päivämäärä:   4.1.13 21:36:14

Mulla oli äsken pitkä puhelu Pohjanmaalle päi:)

Ne laskut voi ottaa spostin ni siellä sit helpompi deletoida:DDD Mul ei tuu enää ku auton vakuutus ja vero paperina...

Päivämäärä:   4.1.13 21:46:00

Mikä homma on muuten jokin "netpost" tjs. ?

Päivämäärä:   4.1.13 21:49:20

nettiposti, sinne saa myös laskut tulee:D Mut musta helpompi vaan ilmottaa laskuttajalle, esim. Saunalahti et laita tähän sähäriin...

Päivämäärä:   4.1.13 22:16:14

No, sauniksella säästäs ainakin e-laskulle kun ottais, mutta kun en saa tulostimen puutteen takia edes mitään kuitteja niin onpahan edes perinteinen lasku johon kynällä kirjoittaa esim. "maksettu 4.1.2013", kuten tänäänkin kävi :P

Päivämäärä:   4.1.13 22:46:11

Miks tarviit kuittia? Kun maksat suoraan oma saunalahes ni se on merkitty ja maksettu? Ei vähän ny nykyaikasuutta äksä...;p

Olipas pitkä puhelu Kotkaan ja kohta jatkuu:DD

Päivämäärä:   4.1.13 23:15:17

Paljonko sulla maksaa per minsa jos soittaa ??? xD

En minä tarvitsekaan kuitteja, mutta JOS minä maksan e-laskuna nuo, niin itseni tuntien TARTTISIN kuitin, että näkisin mitkä on maksettu ja mitkä ei... Joten kynä-homma jatkukoon :D
On kyllä jollain pikkulaskulla ollut tarkoitus kokeilla e-laskua, mutta aina perinteisesti menevät kaikki siinä sivussa...
Joskus firmojen sivuilla taas makseltu laskuja jos alkuperäinen paperilasku hukkunut jonnekin :D

Päivämäärä:   4.1.13 23:29:20

No nääthän sä ne minsat siellä, ku selaat laskuja...Ja mul ainakin on euron päivät...;p

Se sun laskutettu näkyy tiliotteella, JOKA kelpaa kirjanpitäjälle:p

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   4.1.13 23:33:37

No ni. Nyt se sit varmistui, ettei enempää tarvitse haikailla sen etäällä asuvan miehen perään. :( Sinkkuna siis edelleen. Ja varmaan maailman tappiin asti.

Päivämäärä:   4.1.13 23:44:08

Auts Tirli, kuis se nyt nuin män, jos varovaisesti saa kysyä näin julkisesti :(

Ööh, riksu...
Mää vaan sitä, että sää oot perustanu oman linjan puumailuun ihan kunnon liksoilla jos noin pitkiä soittoja piisaa pitkin iltaa :O

(taas savolais-akkaa koijattiin xD)

Päivämäärä:   5.1.13 00:18:27

Kuulkaas ny, aina saa miähiä...niinku töitäkin:S

äksä ny pitää turpans kii...

Päivämäärä:   5.1.13 00:24:31

Ei ny oikeen pysty...

http://youtu.be/c1s3aQ-AuQk

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   5.1.13 01:28:02

Äksä: no kun ei se nyt sitten siitä vaan tuntunut siltä. Mitäpä siihen sitten muuta enää sanomaan. Uutta vaan katselemaan. Mutta joskus vaan tapaa sellaisia ihmisiä, jotka jättävät jäljen. Usko siihen, että niitä tapaisi ihan alvariinsa ei ole enää tässä iässä kovin korkea.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.1.13 01:41:11

Pääasia ettei kuitenkaan heitä kokonaan kirvestä kaivoon. Aina sitä kuitenkin jotenkin eteenpäin porskuttaa vastoinkäymisistä huolimatta. :)

Päivämäärä:   5.1.13 02:01:46

Ikävä juttu, Tirli, että Suomi-neito oli teille kahdelle liian leveä. Uutta matoa koukkuun ja pitkää siimaa tai verkkoa vesille! Et voi tietää, minkälainen vonkale sieltä seuraavaksi nousee.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   5.1.13 02:03:14

Kyllä se kirves on jo kaivoon lentämässä tällä elämänkokemuksella. Ei mahda mitään.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.1.13 02:10:47

Äläs nyt, kyllä me vielä jostain sulle kaivetaan kunnon tuliterä fiskarssi kouraan. :D

Päivämäärä:   5.1.13 10:50:24

Ja lauantaita...

Tirli, ei nyt pidä "masentua" vuotta on vielä paljon jäljellä:D Ja Suomi pullollaan eronneita, karanneita tms. miehiä...

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   5.1.13 11:12:41

Mä vaan toivoisin olevani vähän vähemmällä tunne-elämällä varustettu. Osais ottaa asiat vähän tyynemmin.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   5.1.13 11:28:03

Huomenta päivää...pientä pakkasta nosteli sit...kiva kirkas päivä ja arskakin paistelee...jospa sitä hieman ulkoilis tytön kans tänään hieman....kun vaihdettiin exä kans viikonloppui...saa ens viikonloppuna sit hieman juhlistaa synttäreitä....ehkenpä kuopioon hotelliin ja sit yöelämäs vois pyörähtäää

Päivämäärä:   5.1.13 12:25:15

Ei Kuopioon kantsi lähteä...

Tirli, no mutta onhan sullakin järjen ääni, ainakin toivottavasti:D

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   5.1.13 12:26:43

Joo. Kyllä löytyy järjen äänikin. Pitää vaan säätää sitä voimakkaammalle taas. :/

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   5.1.13 12:28:51

No kuopios ois hieman enempi valinnan varaa kauppojenkinn suhteen...katsoo minne sitä tuuli kuljettaa...

Päivämäärä:   5.1.13 12:33:07

Älkää hyvät naiset "analysoiko" suhdetta jo ennenkuin se on edes alkanu. moni juttu menee pilalle kun heti alussa mietitään mikä,miten millainen ja mitenkäpäin miehen pitäis olla:) Minusta pitäis olla enempi sellaist "alaks olee munkaa" meininkiä. Ääh! vaikea selittää mut vaik olis tosissaan niin ei pidä heti ottaa liian vakavasti.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   5.1.13 12:39:03

Uki: no tällä kertaa mä en syyllistynyt analysointiin. Mä olin just sillä "alaksoleenmunkaa" asenteella. Mies analysoi, mietti matkan pituutta suhteessa siihen, millainen tunne jäi yms. Haluaa löytää sen, joka kolahtaa täydellisesti kerralla, minä en kolahtanut.

Päivämäärä:   5.1.13 12:42:22

Tirli oli reipas kun edes heilutteli sitä kirvestä. Hommataan sulle näppärä ja moderni klapikone lainaan siksi aikaa kun terottelet sitä kaivossa lillunutta kirvestä.

Huomentapäivää. Katkeamaton uni on ihana asia. Siihen päälle vielä kiireetön aamu ja velvoitteista vapaa päivä, niin a vot, tämä näyttää alkaa näyttää oikein hyvältä viikonlopun alulta. Tylsistyminen uhkaa kyllä ennen pitkää. Jotain on kai keksittävä ennen alkuillan hummajumppaa, mutta sitä ennen vielä yksi kuppi kahvia ja hetki röhnötystä sohvan pohjalla.
http://www.youtube.com/watch?v=x8fj3rQ9vdc

Päivämäärä:   5.1.13 12:47:00

Tirli: Ymmärrän. Toi olikin tommonen yleinen neuvo eikä ollu just sulle suunnattu:)

Päivämäärä:   5.1.13 12:56:09

Hotelliyö Kuopiossa kuulostaa varsin hauskalta tavalta viettää viikoloppu. En tiedä mikä taika siinä kaupungissa on, tai onko syy tarpeeksi pitkässä välimatkassa kotikontuun, mutta mulla on aina ollut ratkiriemukasta (joskus vähän liiankin hauskaa) kun olen eksynyt Kuopion yöhön. :P

Uki tarkoittanee tuota yllä olevaa, M_R:n aloittamaan keskusteluun liittyvää pohdintaa? Siinä olet oikeassa, kuten Riksukin aiemmin taisi mainita, että liika analysointi on ihan turhaa. Ei siinä hirveästi ehdi miettiä kun kahden ihmisen välillä iskee kipinää. Ja joo, olisihan se kivaa jos ystävän tai heilan saisi hommattua vain kysymällä "tykkäätsä poneista? ollanks kavereita?" tai "tykkäätsä musta? aletaanks oleen?" niin kuin naperot konsanaan. Aikuisten jutut ja suhteet ovat ihan liian monimutkaisia. Minäkään en tykkää miettiä liikoja suhteen alkuvaiheilla, pää siinä vain tulee kipeäksi. Ei se suhteentynkä miettimällä syvene, asioiden täytyy edetä omalla painollaan jos etenevät. Kokeillaanko tuota lapsellista tyyliä joskus?

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   5.1.13 12:56:31

Ulkoilee...vol:1 .....palaillaan...

Päivämäärä:   5.1.13 12:58:26

ruoste ymmärsi mun pointin:D

Päivämäärä:   5.1.13 13:03:21

Kyllähän tääl Kuopios on hauskaa, varsinki yöaikaan :p

Mä haikailen edelleen treffeille täällä, mutta en tiedä kehtaanko laittaa viestiä... :( kun mitään ei ole miehestä kuulunut pariin päivään.

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   5.1.13 13:04:39

Sehän se onkin, että etenee mikä etenee. Joskus kuvittelin suhteiden olevan kovinkin hallittavissa, mutta eihän ne ole. Joskus tuntuu ihmeeltä, että kaksi ihmistä kulkee samaan suuntaan, usein toinen tahtookin jotain aivan muuta.

Asiaa ei helpota, jos sattuu olemaan tyyppiä, joka ihastuu kerran kymmenessä vuodessa, kuten minä.

Lainatakseni erästä fantasiaklassikkoa, aina on kuitenkin olemassa "houkan toivo"...

Päivämäärä:   5.1.13 13:23:42

min: Laittaa vaan viestiä rohkeesti meneen. Varmasti moni juttu menee mönkään sen takia kun molemmat osapuolet "häpeää" tahoillaan eikä uskalla tehdä aloitetta.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   5.1.13 13:28:18

Uki: joo, sattui vaan niin hyvin tuohon mun perään toi ja kun mä olen tosiaan törmännyt enemmän siihen, että miehet miettii, pohtii, pähkäilee ja punnitsee.

Päivämäärä:   5.1.13 13:46:20

Päivää... ulkoiltu on jo, sitten oli vuorossa hyvä ruoka ja oliskohan päikkärit? Päikkärit on aliarvostettu asia, ettäs tiedätte ;) Miehet on sikanopeita loikkimaan kaikenlaisiin omituisiin johtopäätöksiin, sanon minä. Itse lämpenen hitaasti mutta hetken puntaroituani saatan hyvinkin laukaista: aletaax olee, jotta pääsen nopeasti "tukalan tutustumis" vaiheen yli ja molemmat voi huokaista helpotuksesta... tai tuskasta vastauksesta riippuen. Sen jälkeen on kiva tutustua ja "tonkia" toisen pääkoppaa vailla huolta siitä, että mitä se miettii, voi ihan suoraan keskustella asioista.
Tosin noitten alapääkuvakunkkujen ja 60 pappojen kanssa valikoima näyttää surkealta. Onko se oikesti niin, että vaihtoehdot ovat 60v ja 28v ?

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   5.1.13 13:53:14

Pieni happihyppely teki terää ja kun neiti herää lähtee sen kans ulkoilee hieman pitemmäks aikaa..jos vaikkapa makkarapaistos kävis ja kuumat kaakaot juomassa tuos lähellä olevalla laskettelukeskuksella....kamukin lähtee mukaan...
kuopios välillä kiva käydä..vaihtelu virkistää....

Päivämäärä:   5.1.13 14:49:29

Noniin, laitoin viestiä :) katsotaan mitä vastaa...

Mä tein pitsaa joka on nyt uunis ja voi kidutus tätä odottelua! Tahtoo syödä jo

Päivämäärä:   5.1.13 18:54:29

Eipä ole mies vielä vastannut, alan epäilemään että vastaakohan ollenkaan.

Päivämäärä:   5.1.13 19:01:22

Just äsken vilkasin ja huomasin et hiljaista on,ajattelin et pitäiskö kysästä onko viestiin vastattu.No nyt olet ainaki "kysyny" harmi jos vastausta ei tule:( Olihan pitsa ees hyvää:)

Päivämäärä:   5.1.13 19:14:17

No onneks pitsa oli hyvää, tuli oikeen muhkee pohja :)

Tekis mieli nyt kyllä lähteä viihteelle ja katsoa jos löytyis jotain kivaa tekemistä illaks. Mutta voi ol parempi pysytel neljän seinän sisäl, sen verran vatuttaa tällä hetkellä

Päivämäärä:   5.1.13 20:36:57

Jaha, tolla mun deitilläni on kuulemma myös toinen nainen treffitettävänä. Melkeen tekis mieli itkeä mut eipä taida ol sen arvost

Päivämäärä:   5.1.13 21:06:20

No voi itk... ei kun siis potku! :/ min, tuo on aina kurja tilanne, vaikka se taitaa nykyään olla ihan normaalia että tapaillaan useampaa kunnes joku kolahtaa tai homma jonkun kanssa etenee. En nyt muista missä tilanteessa tuon tyyppisi kanssa jo olet, mutta minä en tykkäisi kuulla edes alkuvaiheessa, että kierrossa on muitakin. Kilpailufiilishän siitä tulisi ja kauheat suorituspaineet. "Salaa" tehtynä se taas ei ehkä niin häiritsisi kunhan asiasta kerrottaisiin rehellisesti siinä vaiheessa, kun kerrottavaa on, eli kun peli jommankumman kanssa alkaa muuttaa luonnettaan vakavamman suuntaan. Vedätystä ei myöskään tarvitse sietää. Neffimaailmassahan tilanne tulee melko varmasti vastaan kun kumpikin tarkoituskella tutustuu ja tapaa useamman ihmisen, ja siitä on turha kutoa mustia sukkia, mutta silti... Eiköhän jokainen tahdo tuntea olevansa tärkeä ja olla toiselle se ainoa.

Sinne vaan Kuopion villiin yöelämään :)

Lähettäjä: (ex)sinkku 
Päivämäärä:   5.1.13 21:12:32

Täällähän on ihan uutta porukkaa, miekun aattelin tulla vanhojen "tuttujen" kuulumisia kattelemaan. Onneks muutama "tuttu" seassa. Meillä harjoitellaan edelleen parisuhdearkea piiiiiitkän sinkkuilun jälkeen ja ihan kohtuullisesti on sujunu. ;) Mie oon vaan niin pirun hankala akka et ei joka mies minuu jaksa. Mut vielä en oo palaamassa häntä koipien välissä takas sinkkuihin.

Päivämäärä:   5.1.13 21:19:03

Jos miäs rehvailee täs vaihees jo toista, ni se tekee sen aina...:D Sori:(

Ei kannata tuhlata aikaa tollaseen...

Päivämäärä:   5.1.13 21:39:57

Sitten kun ollaan "treffailu" vaiheessa niin vain yhtä kerrallaan:) Tosin mulla ei ongelmaa kun neljäs vuodes kolmet treffit:(

Päivämäärä:   5.1.13 21:41:25

Mulla on rehvit nukkumatin kaa...Kauniita unia :D

Päivämäärä:   5.1.13 21:57:44

En aijo kuluttaa tohon mieheen enempää aikaani ja eipä hänen tarvitse minuun vaikka tämä toinen ei kolahtaisikaan.

Kävin suihkussa, kaadoin lasiin punaviiniä ja alan valmistautumaan kuopion villiin yöelämään. Jospa sitä iskisi jonkun nuoren poitsun :p

Päivämäärä:   5.1.13 21:59:09

Tuleeko sit parempi olo;)

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   5.1.13 21:59:40

Ohoh, kerkesin jo muuttohässäkän keskellä unohtaa koko sinkut!

Nyt ollaan siis onnellisesti koiran kanssa muutettu ja oltu muutama päivä uudessa kodissa, uudessa ympäristössä, iiihan kaikki on uutta! :D Jännittävää!

Uusivuosi meni turhan railakkaasti ja ilotulitteet menivät kokonaan ohi oksentaessani vessassa. Kunnon teinimeinkin siis, en ymmärrä miten homma lähti niin lapasesta. Mutta onneksi loppuilta kuitenkin jatkui hyvin tappiin asti baarissa :D

Minäkin kahden vaiheilla tekisinkö jo deitti-ilmon vai odottaisinko vielä vähän. Vaikka enhän minä koskaan tapaa tuola kadulla ketään jota alkaisi jututtaan. Jotain säpinää olisi saatava joten ehkä minä viimeistään huomenna jonkilaisen ilmoituksen laadin.

Päivämäärä:   5.1.13 22:02:49

Eihän sitä tiiä, mutta voi se tähän vatutukseen auttaa :D no kattoo nyt mitä eteen tulee...

Lähettäjä: ..? 
Päivämäärä:   5.1.13 23:28:30

Anteeksi uteliaisuuteni, mutta minkä ikäinen ja kuinka pitkä mies on Uki?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.1.13 23:40:01

Ota kyssäri silmä käteen ja lue;).....

Päivämäärä:   5.1.13 23:48:39

Kato vaan, kiitos, löytyhä siält tarkat speksit edellisest :)

Päivämäärä:   5.1.13 23:50:45

Uki on juuri ohittanut nuoruuden vaikeimmat vuodet ja on juuri sopivan pituinen kyetäkseen kurkkimaan tikapuiden avulla ikkunasta, mitä nunnat puuhaavat ullakolla.

Uteliaisuus on tervettä ja tervetullutta :)

Päivämäärä:   6.1.13 00:04:01

Niinpä.
Aivan ruosteen sanoin, me ei voida kertoilla täällä toisten tietoja sen tarkemmin, Ukista tosin on profiili tehty ja siitä löytyy se, mitä kysyt.

Päivämäärä:   6.1.13 00:07:01

Ajattelin, et jos Uki itse vastaa :) mut kuten totesin, löytyihän se jo, mitä kyselin.

Päivämäärä:   6.1.13 00:16:08

Uki ei ole mikään sinkkulan "suurkuluttaja", joten voi mennä tovi, ennenkuin on jälleen saiteilla.
Ja kysymyksesi voi jäädä huomiotta.
Siksi vastasin, et löytyy kun lukee:)......

LähettäjäHeppapoju 
Päivämäärä:   6.1.13 00:28:41

Jos jotain kiinnostais tavata tai muuten vaan tehä jotain yhdessä niin ottakaa yhteyttä.

Oon sporttinen 19 vuotias poika pääkaupunkiseudulta :p

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   6.1.13 01:54:41

Mä olin kaverin luona kylässä. Oli hirmu kiva ilta. :) Nyt on vatsa täys ja sänky kutsuu kovasti.

Päivämäärä:   6.1.13 02:40:07

Sinkkulan väki taitaa olla Heppapojulle vähän liian kypsää mutta eiköhän noista taustalla roikkujista sullekin joku mestariratsastajatar löydy... :)

Päivämäärä:   6.1.13 10:32:42

Huomenta, varmasti taustajoukoista löytyy jokaiselle miehelle jotain ;)'Minä vedän kahvit ja croissantit ja lähden leikkimään cowboyta, leppoisaa sunnuntaita!

Päivämäärä:   6.1.13 10:37:56

Hauskaa Loppiaista!

Eli joululiina ja -valot läks..Onneks joulu on vaan kerran vuodessa:D

Mistäs sitä tietää, miten kypsää seuraa Heppapoju kaipaa? ;)

Päivämäärä:   6.1.13 10:49:13

Hyvää loppiaista tästäkin suomen kolkasta. Aurinko paistaa ja hyvin huomaa et esim. yhdeksältä on jo valoisaa :) Riksu sama täällä: valot kaappiin ja kuusi mäkeen.

LähettäjäM 
Päivämäärä:   6.1.13 11:19:27

Hyvää loppiaista kaikille. Niin ja tuota uutta vuotta..

Lähettäjäviivaviiva 
Päivämäärä:   6.1.13 11:30:39

Heii, sallitteko et topikkiin voisin ängetä mahdollisesti mukaan, vai onko täällä jotain kriteerejä sinkuille :)

Olen niin totaalikyllästynyt kaupunkiin jossa elän, tähän sinkkuiluun ja koko elämääni :D Oi tätä tunnetta kun olet kaveriporukan ainut sinkku ja tulet varmaan aina olemaan...

Päivämäärä:   6.1.13 12:01:39

Tänne saa änkeä ja tunkea kuka tahansa, tervetuloa vaan! :D

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.