Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 109

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   29.12.12 22:00:36

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=527821&t=527821
Sinkut sataysi ja täydellisen nettitreffiprofiilin laatimisen sietämätön vaikeus.

Re: Sinkkujen topic 109

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   29.12.12 22:28:26

Se "mutkun" on siitä kun näitä naisten profiileita olen selannu joskus ehkä;) niin totanoin niin ei niistä kyl paista "turhavaatimattomuus" ääh tätä on vaikee pukee sanoiks.

Päivämäärä:   29.12.12 22:39:39

Uki hei, ne ovat myynti-ilmoituksia :D Ei vaatimattomia kyytiin poimita. Kai.

Taidan kyllä tunnistaa fiiliksen, en itsekään pidä sellaisista ilmoituksista, joissa ego paistaa auringon lailla ja omakehu haisee tänne asti. Minkälainen olisi hyvä ilmoitus, siis naisen?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.12.12 22:41:17

No kakista nyt ulos.
Mä tarvin kaiken tiedon, jotta saadaan profiilista täydellinen:)!!!!!
Tällä kaikki on apuna, joten nyt kielenkannat mies auki!!!

Päivämäärä:   29.12.12 22:54:33

Voihan Hidalgo! Mä olen vaatimaton mies ja elän vaatimatonta elämää.

Päivämäärä:   29.12.12 22:57:07

Ok, Uki:).
Ruosteelle myös?

Päivämäärä:   29.12.12 23:14:13

Kyllä mä Uki tähän laitan vähän sun profiiliin enemmän tatsia, vaatimattomuus ei kaunista ketään, ei edes miestä:).
Ja ainiin, mikä olikaan se palkinto siitä, kun sähköposti on täys;)....?

Päivämäärä:   29.12.12 23:17:12

. Voin tulla itte henk.koht. onnitelemaan voittajaa:D

Päivämäärä:   29.12.12 23:18:40

"olen vaatimaton mies ja elän vaatimatonta elämää"
Tuo on ihan kelpo lause profiiliin lisättäväksi.

Saat sie piste mullekin yrittää laatia ilmon. Vedä hatusta niin katsotaan, osuiko ollenkaan oikeaan :)

Lähettäjä: *X* 
Päivämäärä:   29.12.12 23:19:25

Höh, Ukihan taitaa olla kohta isompi satuhahmo kuin kessu xD
Voi teitä akkoja....

http://youtu.be/G4RTtcmh5tU

Päivämäärä:   29.12.12 23:23:15

*X*: Totuus on tarua ihmeelisempää:D

Päivämäärä:   29.12.12 23:24:01

X nyt provosoituu, tehdäänkö sullekin profiili:)?

Päivämäärä:   29.12.12 23:42:45

KESSU on mun mittapuun mukaan määrätyissä "asioissa" MIES! Eikä ole akkoja,on vain tyttöjä ja naisia:)

Päivämäärä:   29.12.12 23:45:50

Kieltämättä kalskahti korvaan X:n "akka" sana.
En tykkää, yhtään..........

Päivämäärä:   30.12.12 00:04:11

Hyvitykseksi vaadimme sunnuntaibrunssin kuohuviineineen ja tuoreine patonkeineen sekä sen, että luritat meille anteeksipyyntöviisun, senkin hävytön hra X!

Meitä eivät ukonketaleet akoittele, jumantsuka ja jumprahuiti!

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   30.12.12 08:39:52

Huomenta!

Päivämäärä:   30.12.12 08:55:19

Huomenta!
Ukin nettideittiprofiili alkaa olla viimeistä silausta vaille valmis.
Vielä täytyy kertoa naisihanne, tosin vähän voin olla jyvällä, minkälaista sydänkäpystä mies toivoisi...mut luulo ei ole tiedon väärtti:)...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   30.12.12 09:51:19

Huomenta, mitä ihmettä te puuhaatte.? :D Sunnuntaiaamu eikä krapulaa, kuskina olosta hyviäkin puolia.:)

Päivämäärä:   30.12.12 10:40:01

No laadin Ukille profiilia nettideittiin:).
Vielä puuttuu se naisihanne.
Miehellä on kohta sähköposti tukossa.....;).

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   30.12.12 11:00:34

Jaa, Uki parka.:D

Lähettäjä5.nainen 
Päivämäärä:   30.12.12 11:09:59

. laatii mulle profiilitekstin seuraavaksi kiitos :D
Mä olen niin tyytyväinen tähän uuteen keittiönurkkaukseen ja pojalle tuli kiva huone... nyt pitäisi oikeanlainen työtaso valita ja kädet huutaa hoosiannaa, ehkä tyydyn koekäyttämään astianpesukoneen *luxusta*..

Päivämäärä:   30.12.12 11:15:17

Uki on itse kysynyt ohjeita profiilin laadintaan, tottakai me miestä autetaan:).
Miten niin "parka":)?
Miehellä on kohta vientiä, jos vaan vastaa sähköposteihinsa...;).

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   30.12.12 11:15:52

Mulla ei koskaan ole ollut nettideitti ilmoituksia, eikä tule olemaan.:) Mitä nyt hötönetissä joskus olen numpan antanut. Mulla tulee niin vähän tiskiä, et kone seisoit jouten ja ruostuis paikalleen.:)

Lähettäjä5.nainen 
Päivämäärä:   30.12.12 11:18:08

No Kessuhan voi lopettaa leukailun ja louskuttamisen ja hilata persuksensa tänne tiskaamaan, olis sullekin jotain käyttöä ja pysyisit pois ht.netistä hölmöilemästä ;)
jaa eikun heinää heittämään...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   30.12.12 11:24:47

Vai niin.:DDD

Päivämäärä:   30.12.12 11:25:14

Kappas, KESSU ei taida muistaa antaneensa numeron lisäksi myös meiliosoitettaan...

Päivämäärä:   30.12.12 11:30:04

Päivää! Joku on "pölliny" meiltä melkein kaikki lumet yön aikana. Piste pistää siihen et aikuinen tasapainoinen nainen etsinnässä:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   30.12.12 11:31:26

Muistanpa.:p Meinasin vaan, että Ukilla on vastauksia kohta niin paljon, ettei tiedä mihin vasta.:) Kaukalo näytää tyhjältä, taidampa lähteä luistelemaan.:)

Päivämäärä:   30.12.12 11:52:06

No niin, tässä vähän profiilille luonnosta:

Helou kaikki ihanat naiset:)!

Täällä fiksu, rehellinen, eronnut, huumorintajuinen sinkkumies vailla sitä omaa kultaa.
Ikää 40+, painoa reilut 80 kg(kannattaa pyöristää alaspäin:)) ja pituutta vähän vajaa 180 cm(kannattaa pyöristää ylöspäin:)).
Horoskooppimerkiltäni olen Leijona: vaalea harja ja siniset silmät, niinkuin leijonalla kuuluukin olla.

Olen yhden naisen mies, kerrallaan, joten en ole etsimässä hetken huumaa enkä seikkailua. Toiveenani on löytää oma rakas vierelleni niin arkeen kuin juhlaankin. Toivon, että tulet toimeen minun lisäkseni myös lasten kanssa.

Harrastan ratsastusta, eli olen hevosmiesainesta(tästä seuraa sähköpostin tukkeutuminen) eli voi jättää halutessaan mainitsematta:).

Alkoholia käytän silloin tällöin, hyvässä seurassa ja kohtuumäärin. En myöskään tupakoi.

Ammatiltani olen yrittäjä, mutta se ei tarkoita sitä, että olisin aina töissä, vapaa-aikaakin on, olisi kiva saada nainen jakamaan se kanssani.

Asun maalla omakotitalossa, Varsinais-Suomessa.

No nii, mitä lisätään tai muutetaan?

Päivämäärä:   30.12.12 12:08:07

No niin, tässä vähän profiilille luonnosta:

Helou kaikki ihanat naiset:)!

Täällä fiksu, rehellinen, eronnut, huumorintajuinen sinkkumies vailla sitä omaa kultaa.
Ikää 40+, painoa reilut 80 kg(kannattaa pyöristää alaspäin:)) ja pituutta vähän vajaa 180 cm(kannattaa pyöristää ylöspäin:)).
Horoskooppimerkiltäni olen Leijona: vaalea harja ja siniset silmät, niinkuin leijonalla kuuluukin olla.

Olen yhden naisen mies, kerrallaan, joten en ole etsimässä hetken huumaa enkä seikkailua. Toiveenani on löytää oma rakas vierelleni niin arkeen kuin juhlaankin. Toivon, että tulet toimeen minun lisäkseni myös lasten kanssa.

Harrastan ratsastusta, eli olen hevosmiesainesta(tästä seuraa sähköpostin tukkeutuminen) eli voi jättää halutessaan mainitsematta:).

Alkoholia käytän silloin tällöin, hyvässä seurassa ja kohtuumäärin. En myöskään tupakoi.

Ammatiltani olen yrittäjä, mutta se ei tarkoita sitä, että olisin aina töissä, vapaa-aikaakin on, olisi kiva saada aikuinen, tasapainoinen nainen, jakamaan se kanssani.

Asun maalla omakotitalossa, Varsinais-Suomessa.

Mitä lisätään tai nuutetaan?

Lisäsin tuon aikuisen ja tasapainoisen naisen.

Päivämäärä:   30.12.12 15:09:19

. hyvähän tuo on ,vielä kun joskus uskaltaisi laittaa sen johonkin näkyville:)

Päivämäärä:   30.12.12 15:32:13

Päivää taloon! Pisteen runoratsu on ollut reipas, hyvä hyvä. Kuis täällä muuten tänään kuhisee? Kai teillä taas on treffitarinoita kerrottavana meille muille lemmennälkäisille?

Päivämäärä:   30.12.12 15:35:35

Kuule Uki, piste hoitanee senkin puolestasi kunhan annat tekstille lopullisen hyväksynnän, halusit tai et. :)

Päivämäärä:   30.12.12 15:45:53

Noniin, lisätäänkö, muutetaanko tai poistetaanko jotakin?
Ja oliko Ukilla toivetta deittisaitista?
Maksullinen vaiko maksuton?

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   30.12.12 16:49:22

Pisteen tekele on hyvä. Lopultahan se selviää vasta viestien vaihdolla ja tapaamisilla, mikä ihminen profiilin takana on.

Mä kävin sitten treffeillä. Annan teille ilmaisen neuvon: Jos hyvin kaukana asuva tyyppi vaikuttaa oikein mielenkiintoiselta, ei kannata mennä tapaamaan. Elämästä tulee kamalan hankalaa, kun osoittautuu, että irl se on vielä mielenkiintoisempi ja kaikin tavoin mahtava tyyppi. :D

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   30.12.12 16:58:25

Mikä on Tirli kaukana?

Kohta Ukilla on niin paljon vientiä, että nunnat jäävät jalkoihin. Laittaisin kyllä ensin ilmoituksen ilmaiselle saitille, jos sieltä ei löydy mitään, sitten ehkä vasta maksulliselle. Hyvä kuva olisi tietysti isoa plussaa.

LähettäjäTirli 
Päivämäärä:   30.12.12 17:06:25

Hiukan alle neljäsataa kilometriä.

Päivämäärä:   30.12.12 17:23:28

Uki, ota mua kädestä kiinni, niin mennään yhdessä rekisteröitymään tuonne miestennielijöiden ja naistennaurattajien leikkipaikkaan
http://tinyurl.com/bb52hky

Ei taida tulla kesää, en kykene edes päättämään käyttäjänimestä :/

Päivämäärä:   30.12.12 17:27:30

Noniin, Tirlille tuli sitten muutto eteen;).....

Päivämäärä:   30.12.12 17:33:56

Tirli tuossa ratkaisee se, ovatko molemmat valmiita etäsuhteeseen. Eli siis kuinka korkealla odotukset ovat. Itsellä on periaatteena, että vuosi pitää tapailla, ennen kuin kutsun kotiin tai esittelen muulle perheelle... Joillekuille tuommoinen karanteeni on varmasti liikaa.

Suoli24 on ruoste hyvä, jos maksullisilla saiteilla väki on vielä enemmän tosissaan parinhakunsa kanssa, siinä kuolee myötähäpeästä, häpeästä siitä että osallistuu itse samaan, ja sitten on vielä kk-maksut, joista kuulemma ei pääse eroon. Toisaalta jos maksulliselta löytyy se oikea, kai siitä voi maksaa esim. saman kuin käytetystä autosta.

Lähettäjä: Tirli 
Päivämäärä:   30.12.12 18:21:01

No, mä luulen, että tässä on vähän niinku pakko esitellä hiukan aikaisemmin lähipiirille tää löytö, jos nyt päätetään välimatkasta huolimatta yrittää. Etäsuhde on aikansa ok, mutta kummallakin on kyllä ajatus muusta. Muutto ei kyllä tule kysymykseen ihan heti, mutta ehkä aikanaan.

Päivämäärä:   30.12.12 19:16:02

Tirlille sydämelliset onnittelut:)!!!
Ihanaa, että edes jollakin onnistaa ja löytyy varteenotettava vaihtoehto!
Milloin teillä on seuraavat treffit?

Päivämäärä:   30.12.12 21:24:53

Piste: nyt ensin mietitään, onko mitään seuraavia treffejä. Toivottavasti on. Mutta kyllä se matka pistää vähän pohtimaan.

Päivämäärä:   30.12.12 22:08:07

400 km ei ole tässä maassa matka eikä mikään, ja asuntoautokin on keksitty ;) Toivottavasti natsaa!

Lähettäjä5.nainen 
Päivämäärä:   30.12.12 22:52:07

Tirlille onnea jatkoon :)
Olen yrittänyt ottaa viikon rehkimisen jälkeen löysin rantein; löysin itseni kuitenkin haahuilemasta ympäriinsä porakone kädessä :o Stressaan jo valmiiksi huomista, inhoan eläimellisenä ilotulitusta.. meidän paukkuarka koira laskee vaikka alleen ja hevoset pitää kerätä ajoissa sisään. Kerran on naapuri kokeillut pysyvätkö kaakit aidassa, pysyiväthän ne, mutta meinasivat juosta syliin kun satuin siinä toisen puolen lankaa juuri seisomaan, tietty suu auki hämmästyksestä, ei ollut uuden vuoden aatto ollut enää moneen päivään...
Noista maksullisista saiteista voin suositella e-kontaktia, siellä on suomenkielinen palvelu / ohjeet, eikä maksuissa ole mitään kummallisuuksia, toisilla kun on esim. automaattinen tilauksen jatko ym. kusetusta.
Kai se on kömmittävä peiton alle, yötä kukkujille;)

Päivämäärä:   31.12.12 06:15:33

Huomenet sateiselta rannikolta. ruoste,voin ottaa kädestäs mut tota rekisteröitymistä mun täytyy viel miettiä/sulatella vaik mulla on kyl huippu profiili valmiiina:D

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   31.12.12 09:35:58

Huomenet...

Nollakeli ja eilen päiväl satoi alijäähtynyttä ja illalla myös samanlaista peetä. Mut viitostie kuulemma sula eilisen jäljiltä, onneks, pakko lähteä kauppaan:D

Jos ei Uki tuota ilmoa laita, niin kumma on...varma naisen saanti;)

Päivämäärä:   31.12.12 10:58:01

Huomentapäivää. Millä fiiliksellä astelette kohti vuodenvaihdetta? Sohjossa ainakin taidamme tarpoa jok'ikinen.

Minä olen helpottunut siitä, että tämä vuosi on ohi, sillä se on ollut monin tavoin kurja. En odota tulevaltakaan vuodelta ihmeitä, mutta uusi vuosi tuo aina tullessaan uuden mahdollisuuden. Pieni ryhtiliike, muutama pieni päätös ja pääkopallinen positiivista ajattelua voivat riittää tekemään vuodesta 2013 siedettävän, ellei jopa ihan kivan.

Toivotan jo tässä vaiheessa päivää kaikille hyvää uudenvuodenaattoa, onnellista vuoden 2013 aloitusta sekä uskoa tulevaan, toivoa paremmasta ja rakkautta sitä kaipaaville :)

Päivämäärä:   31.12.12 11:42:29

Mulla tämä vuosi on ollut repaleinen ja kurja. Ilojakin on mahtunut matkaan, mutta ne ovat kääntyneet suruiksi. Haasteita monenlaisia yms. Uudelta vuodelta toivon, että saisin ainakin yhden kauan mieltä kaihertaneen päätöksen valmiiksi ja asiaan sopivan ratkaisun. Mun kans pitää tehdä pieni ryhtiliike ja prepata itseäni positiivisempaan ajatteluun. Toivottavasti vuosi nyt vielä alkaa uuden ihmissuhteen merkeissä.

Päivämäärä:   31.12.12 11:48:24

Parempaa tulevaa vuotta täälläkin toivotaan.
Se jää sitten nähtäväksi, mitä uusivuosi mukanaan tuo....ja toteutuuko toiveet...:).

Päivämäärä:   31.12.12 12:16:27

Otetaan vastaan se mitä saadaan ja yritetään nähdä asioista ne hyvät puolet, sillä siitä selvitään :)

Yritin ottaa varaslähdön uuden vuoden uusien kuvioiden suhteen ja rekisteröityä kaksneloseen, mutta käyttis "ruoste" oli jo varattu. Voihan hiisi. Ei sitten.

Päivämäärä:   31.12.12 13:07:42

Ja hei, käyttäjänimi "uki" on myös varattu, mutta "uki71" on vielä vapaana... :)

Päivämäärä:   31.12.12 13:19:08

Ok, ruoste.
Jospa mies nyt rohkaistuisi ja rekisteröityisi....).
Pitäisikö tuon profiilin olla pidempi?
Jotakin liirumlaarumia lisää?
Tosi vaikee laatia toiselle, kun ei tunne kuin pintaraapaisuna:).
Jotakin harrastuksista lisää?
Ja miten viettää vapaa-aikaansa?

Päivämäärä:   31.12.12 14:29:40

"Rehellinen" ilmoituksesta löytyykin jo. Lisäisin sinne vielä adjektiivit "luotettava", "ahkera"," huumorintajuinen" ja "rauhallinen". Uki, allekirjoitathan nämä kaikki? Lisätään harrastuksiin ainakin koiran kanssa touhuaminen.

Tämähän on aika hauskaa kun vauhtiin pääsee :) Jos sinun (juuri sinun) pitäisi juuri nyt laatia itsellesi deitti-ilmoitus, minkälainen se olisi? Huumorin käyttö sallittua.

Päivämäärä:   31.12.12 17:29:46

Huumorintajuinen siel on jo.
Mites Uki noi muut ruosteen ehdottamat?

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   31.12.12 18:04:54

Hitto, mitä nainen muuta tarvii ku luotettavan taksikuskin?!? Daa...:D
Ja se luottaa muhun...:DDD

Päivämäärä:   31.12.12 18:36:03

Hyviä vuoden viimeisiä tunteja kaikille !Ei ei ainakaan mitään liirumlaarumia lisää, tosta "helou kaikki ihanat naiset" tuli mieleen Uuno Turhapuro. Luotettava ja rauhallinen pitää hyvinkin paikkaansa. Kyl sitä ahkeruutta ja huumoriakin löytyy:D Lukeminen voitais kans mainita harrastukseksi ratsastuksen ja koirailun lisäks.

Päivämäärä:   31.12.12 18:57:42

Töölönlahdelta on jo tunnin verran ammuttu raketteja Punavuoren horisonttiin, Johanneksen kirkolta vain pari.

Olisi ollut hyödyllistä käydä deitillä, mutten edes yrittänyt järjestää, kassajonossa seisottu tynkäpäivä. Turha yrittää korvata tuolla hienolla ilotulituksella.

Onko ihminen maailmassa muuta kuin yksin.

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   31.12.12 19:00:37

Työ voisitte suunnitella mullekkin profiilin, kun noin loistavaa tekstiä irtoo :)

Lattia voiton puolella jo hyvästi, tänää pölähti puhallusvilla (hemmetti mikä sotku!) ja levytki ois jo paikallaan. Kyllä se jo ens vuonna valmis on :D Sunnuntai hiasti tahtia, muuten ois varmaan päässy uuteen vuoteen uudella lattialla :/

Hyvää tulevaa vuotta sinkuille!
Ja toivotaan että voidaan vaihtaa ens vuonna topikin nimeks ex sinkut ;)

Päivämäärä:   31.12.12 19:33:33

Oho Elsa homma etenee kun rajuilma. kummarran täältä kunniottavasti:)

Päivämäärä:   31.12.12 19:55:44

Ok Uki!
Muokkaan.
Korkkasin just juoharin, himas olen, mihinkään en lähde. Huomenna on valmennus ja siel pitää olla reippaana ja raikkaana.
Kaverit lähti baariin.

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   31.12.12 20:07:06

Uki, ei kehtaa millään ottaa kunniaa, et yksin oisin lattian pihalle heiton jälkee urakoinu. Kaks meitä on täälä touhunnu ja vieläpä kunnon työkaluilla :)

Päivämäärä:   31.12.12 20:55:36

Älä ny piste uuttavuotta vietä pelkästään vietä "profiilien"kanssa,mä joudun kohta niin isoon kiitollisuudenvelkaan et en ehkä selviä siitä:) mitä huominen valmennus koskee? Elsa no mut siitä huolimatta:D

Päivämäärä:   31.12.12 21:07:50

Nou hätä, Uki!!
Ratsastusta se koskee. Nää pyhät ja viikonloput ovat sitä parasta valmentautumisaikaa kun pääsee päivällä, kun muuten menee arkipäivät töissä ja illalla ei maneesia voi ihan itselleen varata. Valmentajakin pääsee vkonloppuina ja pyhinä hyvin, kun ei ole mitään pakollista tekemistä.
No, tämä ratsastelu on mun elämän valinta, pysyn kuoharipullon kanssa himassa ja meen hyvissä ajoin nukkumaan. Ei tästä puutu kun se hevosmies, jonka viereen saisi sukeltaa....
Kaverit lähti baariin, eikä oikeastaan harmita yhtään!
Mieluummin huomen hyvässä kunnossa kuin kankkusessa:)!
On tääl ihan julmettu sota!!!! Eturintamalla, tosiaan:)!!

Päivämäärä:   31.12.12 21:34:36

No kyl mä sen ymmärsin et varmaan ratsastusta koskee;) Se on just oikein et tekee niinku oikealta tuntuu eikä anna "ympäristön vaikuttaa" Naapurin sukulaispojat on "kuulemma" tullu sotimaan mun takamettään. koirakin on hampaat irvessä ikkunassa ja ihmettelee maailman menoa.

Päivämäärä:   31.12.12 21:44:09

Mielestäni nuo laatusanat 'huumorintajuinen ja rehellinen' on lähinnä tarpeettomia, sellainen ihmisen kuuluukin olla. Jos ei ole, sitten ilmoittaa. On huumorintajuton ja epärehellinen, se on myös lähtökohta.

Päivämäärä:   31.12.12 21:52:08

No kyllä noi pitää olla mainittuna, jos ei ole, välttis kaikki naiset ei osaa ajatella, että on....).
Et jätän ne profiiliin kuitenkin:).
Toi linkitetty oli vasta vedos, parantelen sitä ja Ukin kiitos siitä on "räjäyttää" se nyt sit vaikka suomi24seen:)...

Päivämäärä:   31.12.12 22:11:44

No onhan noi aika "kliseitä" ja kärsineet "inflaation" mut nyt vaan on niin et ainakin toi rehellisyys pitää mun kohdalla oikeesti paikkaansa.

Päivämäärä:   31.12.12 22:17:07

Uki, mä olen nainen samalla kymmenellä ja tiedän, mitä pitää profiilissa olla, et se tehoaa:).
Kliseitä tai ei, ne pitää mainita ohimennen.

Päivämäärä:   1.1.13 01:10:22

Laittakaa siihen profiiliin, että epärehellinen tosikko. :)

Mä luulen, että mun elämänmies jää ikuisiksi ajoiksi miettimään, onko siitä etäsuhteeseen. Ja mä jatkan sinkkuna. Elämä on epäreilu. Musta tuntuu, että elämä on joku kieroutunut tyyppi, joka aina välillä näyttää oven raosta, että tällaista täällä on, mutta ei se sulle ole tarjolla. Ja nauraa paskaista nauruaan päälle.

Hyvää uutta vuotta teille muille. Mä taidan jatkaa vanhalla linjalla edelleen.

Päivämäärä:   1.1.13 01:21:04

Tirli, et vaivu alakuloon!!!
Jos se mies ei hyvän päälle älyä, joku toinen älyää:).
Aivan varmasti!!!!

Päivämäärä:   1.1.13 01:29:27

Kiitos piste.

Päivämäärä:   1.1.13 01:31:31

Tirli se on vain yksi deitti, ja sillä sattaa olla vanhoja rasituksia. Anna sille aikaa seuraavaan täysikuuhun, ja pidä muut verkot vesillä.

Päivämäärä:   1.1.13 12:13:10

Huomenta! Tai siis päivää. Päivä lähtee käyntiin Queenin avustuksella
http://www.youtube.com/watch?v=_Jtpf8N5IDE

Tänään on turha tuijotella menneeseen. Suunnataan reippaasti katse kohti tulevaa ja muistetaanhan myös katsoa ylöspäin kun kuljetaan räystäiden alta. Alas saa katsella vain jos askel kärsii rytmihäiriöistä.

Mikä fiilis? Mulla hyvä, sillä jätin skumpat muille kuskin tehtyä oharit viime hetkellä. Takana silti (tai ehkä juuri siitä syystä) kiva ilta sokkeloisessa Suburbiassa. Eilen minulle ja muille illanistujaisiin selviytyneille kaupunkilaisille selvisi, miksi kaikilla espoolaisilla on katumaasturit. Kaduilla on niin paljon loskaa ja páskaa ettei pienellä pöristimella pääse perille. Keli on edelleen kököistä kököin, mutta positiivisen ajattelun mallia soveltamalla oppii näkemään tällaisessakin tilanteessa sen hyvät puolet: jos sää ei tästä huonone, on seuraava päivä pakostikin parempi! Jos ei vielä seuraava, niin sitä seuraava. Kevät tulee, jippijaijee!

Päivämäärä:   1.1.13 12:35:07

Kevät tulee ja valo lisääntyy. Josko mielialakin nousisi. Mua pidetään nyt löysässä hirressä, vaikka peruspessimistinä tiedän kyllä, miten tässä käy. Tai ainakin luulen tietäväni. Odottelen nyt silti vielä, että saan vastauksen jompaan kumpaan suuntaan.

Uuden vuoden juhlat oli vähän laimeat. Käytiin kaverin kanssa julkkiskokin ravintolassa. Ruoka oli ihan jees, mutta kaikki oli kylmää. Annettiin palautetta, niin saatiin sentään jälkkärit puoleen hintaan.

Päivämäärä:   1.1.13 13:50:04

Hyvää Alkanutta vuotta 2013 kaikille!!
Toivottavasti tämä vuosi on parempi kuin edellinen, kaikin puolin!
Mulla on tosi isoja odotuksia, erityisesti hevosista.
Töitä on painettu sillä saralla aivan sikana, painetaan edelleen. Vastoinkäymisiä hevoselämä on täynnä, mutta jos yksi vuosi välissä menisi ilman isompia mutkia matkassa, riemu olisi rajaton!!!
Olen luopunut niin monista asioista päämääräni eteen, jos viimein saisi jotakin takaisin, se kantaisi taas vastoinkäymisten yli.
Toivoa saa:)....

Päivämäärä:   1.1.13 19:03:24

Onko uuden vuoden juhlinta ollut näin rankkaa, kun ei ketään näy?

Päivämäärä:   1.1.13 19:08:55

No ei, hitto, erehdyin chattaileen!!!
Tosi kiva mies on näin näppituntumalla:)!!!
Tai oikeestaan noita on useempikin....;), mikä parasta, hevosista jotakin älyäviä:)!!
Kyl tää loma on kivaa aikaa...

Lähettäjä: rolle 
Päivämäärä:   1.1.13 21:50:34

Hyvää alkanutta vuotta kaikille sinkuille.

Toivottavasti itse kutakin onnistaisi tänä vuonna siinä kumppanin etsinnässä.

Päivämäärä:   1.1.13 22:32:32

Ei taida tulla tästäkään sitä vuosisadan rakkaustarinaa. Kiva mies, mutta kun se matka mietittyttää häntä ihan liikaa. No, vielä mietitään.

Lähettäjä@ 
Päivämäärä:   1.1.13 22:35:08

Iltoi..mites uusvuos alkanu...

Päivämäärä:   1.1.13 22:49:50

Ehkä tämä on hyvä juttu, kun vuosi alkoi paskasti. Tässä on moni mukavasti alkanut vuosi kääntynyt loppua kohti huonoksi. Jos nyt menis toisin päin. Paska alku ja loppua kohti paranee.

Päivämäärä:   1.1.13 23:32:20

Elämä on...toisinaan ihanaa ja toisinaan inhottavaa:).
Ei tässä auta kuin tyytyä siihen, mitä se antaa. Huoh!!!!!
Miestä se ei ainakaan anna, se on tullut jo selväksi tälle "nunnalle"...

Päivämäärä:   1.1.13 23:34:38

Siihen minäkin Tirli luotan. Vuodenvaihde ei maagisesti puhdistanutkaan pöytää eikä päätä. Siispä toivon parempaa loppuvuotta, sinulle myös, ja kaikille muillekin.

Kiitos samoin, rolle. Sitähän täällä kaikki toivovat...
http://www.youtube.com/watch?v=2pMM4iwC-ag Somebody to love.
Lisää Queenia. Kumma villitys.

Iltaa myös @:lle, sisar pisteelle ja muille lukijoille. Vuosi on alkanut lettukekkereiden merkeissä, eli Heti Huomenna-dieetti alkaakin vasta huomenna. Täysin suunnitelman mukaisesti siis.

Lähettäjä: 5.nainen 
Päivämäärä:   2.1.13 07:50:51

Huomenta... kehtaanko sanoa... no siis joo... nikotiinilaastari teipattu vasempaan olkavarteen... yritän olla ajattelematta. piiiiiiip.
Töissä jo ja kolmas kahviMUKI meneillään :) En tiedä uskaltaisiko edes katsoa tuonne profiiliin, turhauttavaa. Kaipa olen tosi nirso, mutta moneen viikkoon siellä ei mielestäni ole ollut ketään edes potentiaalista O.o Meillä meni vuodenvaihde ihan paukkuarkoja vahtiessa; yritettiin olla ihan normaalisti ikkunat peitettyinä :D Kaupungin ilotulitus käytiin lasten kanssa katsomassa, oli hieno!

Päivämäärä:   2.1.13 08:49:33

5.nainen: eihän se toisaalta vaatisi kuin sen yhden potentiaalisen.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.1.13 09:11:31

Huomenta, vitosella alkanut tupakkilakko.? Minäkin olin pari vuotta polttamatta, sitten ratkesin uudestaan,dääm. Jaahas sitten taistelemaan virkamiesten kanssa virastosta virastoon, vuosi alkaa mukavasti.

Päivämäärä:   2.1.13 09:12:01

Hienoa homma, 5.nainen! Kyllä se onnistuu kunhan alkukauheudesta pääset yli. Minä lopetin viime keväänä kun ei enää yksinkertaisesti tehnyt mieli. Fyysisesti se oli helppoa. Olin tosin vähentänyt lopettamista edeltävien kuukausien aikana paljon enkä enää polttanut edes päivittäin. Enemmänkin sita tapaa jäi kaipaamaan ja kiireettömän tupakkihetken luomaa fiilistä ja taukoa tekemiseen. Jos tupakointi kuuluu oleellisesti päivärytmiin, täytyy keksiä muuta tekemistä niihin hetkiin, jolloin normaalisti polttaa, jottei joudu kiusaukseen. Aamulla lehdenlukua, ruoan jälkeen tiskien kimppuun jne. Tylsät hetket johtavat kiusaukseen. Tsemppiä!

Päivämäärä:   2.1.13 09:33:06

Jepjep..yleensä en harrasta minkäänlaisia uudenvuoden lupauksia, mutta tätä ajatusta olen valmistellut jo pitempään.. tosin yrittänyt ennenkin monta kertaa :/
Eihän se vaatisi juu kuin yhden potentiaalisen, mutta kyllä alkaa pänniä tuo ikähomma :(

Päivämäärä:   2.1.13 09:45:20

Tsemppiä lopettamiseen! Mä lopetin vuosi sitten. Samalla aloitin lenkkeilyn, hiihdon yms. Kun huomasi, miten paljon paremmin jaksoi, motivaatio pysyi ylhäällä. Olen vuoden aikana polttanut muutaman kerran jossain baarireissulla tms, mutta kun aina miettii sitä, miltä juokseminen tuntuu, jos polttaa, ne kerrat ovat jääneet vähiin ja yhteen tai kahteen tupakkaan. Eli motivaatio liikuntaan on niin paljon korkealla, ettei enää haluakaan polttaa.

LähettäjäElsa 
Päivämäärä:   2.1.13 10:07:32

Huomenta!

Minäki oon pyöritelly mielessäni tuota tupakoinnin lopettamista, vielä vaan ei oo tullu se kunnon motivaatio :/

Eilinen meni siivoillessa, pihaa lähinnä ja sisältäkin enempiä. Illasta lattioiden kittaus niin kuivu yön aikana.. Tänään taitaa tulla valmista, kunhan ei rautakauppa myy "ei oota", ei kyllä yllättäs..

Päivämäärä:   2.1.13 16:56:37

Nostetaas, hiiiop!

Eka työpäivä oli kyllä jotenkin mahdottoman takkuinen. Lottovoitto tilaukseen!

Päivämäärä:   2.1.13 18:52:15

OMG.. sitten kun saa viestin siistiltä pukuun pukeutuneelta ihan ok näköiseltä mieheltä ja vastaa ja saa toisen viestin... niin siellä on nakukuvatiedättekaimistä... sairaan uskomatonta :(

Päivämäärä:   2.1.13 19:01:05

Viides, toi on ihan "normaalia", olen niin montaa "nakuna" nähnyt noissa deittisaittien viesteissä, et ei ole tosikaan!
Tosin aikaa niistä jo on, mutta "käytäntö" ei ole näköjään miksikään muuttunut:(...
Siel pesii kaikenlaista urosta...Hohhoijaa....!!!!

Päivämäärä:   2.1.13 19:02:20

Mistä te noita löydätte! Kun mulle kirjoittelee vaan ihan fiksut miehet. Paitsi ne 20-30-v klopit, joita ei lasketa.

Päivämäärä:   2.1.13 19:08:14

Tirli, enimmäkseen nuoret miehet tuohon syyllistyvät, toki osa vanhemmistakin.
Kai miehet profiilin perusteella päättelevät, kuka on "sen" tarpeessa ja kuka ei.
Mistään mitään tietämättä, tosin.

Päivämäärä:   2.1.13 20:53:25

5.nainen on törmänny "aloitekykyiseen" mieheen. Voi jessus.

Päivämäärä:   2.1.13 21:46:55

Ai aloitteeksiko sitä nykyään kutsutaan ??? Uki heitti läpän :D Eiköhän se sitten ole ruosteen aika laatia mulle profiili, kun noin väärin voi joku käsittää?

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   2.1.13 22:12:40

Aloitteita juu. Saman yllätyksen kohteeksi joutuneena voin sanoa, että meinasi silmät pudota päästä, eikä hyvällä tapaa. Siis kuka lähettää täysin vieraalle ihmiselle alastonkuvan itsestään??

Päivämäärä:   2.1.13 22:23:13

No, ääliö

Päivämäärä:   2.1.13 22:56:14

Desperadoja liikenteessä, otan osaa, 5.nainen :D Kai ripitit sitä niin, että näppis sauhusi ja kundin korvia kuumotti?

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.