Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic n:o 99

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   7.12.12 22:48:29

Ysiysi saakeli!
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=416814&t=416814

Re: Sinkkujen topic n:o 99

Päivämäärä:   7.12.12 22:50:32

Damn, piste. Eivätkö suomalaiset nunnat muka laula? Antoiko Nunnia ja konnia valheellisen kuvan nunnien elämästä? Eikä. Minä kun luulin entisenä kuorotyttösenä sopivani loistavasti porukkaan. Kaikkeen muuhun varmaan tottuisin, hiljaisuuteen, askeettisuuteen, pidättyväisyyteen, hengellisyyteen, mutta aikaisiin aamuihin en. Nukkuminen on parasta, etenkin aamuisin. Syöminen hyvä kakkonen. (Nauraminen kolmonen. Ratsastaminen nelonen, sade ja auringonpaiste jaetulla 5. sijalla, elokuvat ja musiikki seuraavat jne).

Ja olisipa ihanaa, kun ei tarvitsisi (saisi) valittaa miehistä/sellaisen puutteesta :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.12.12 23:04:51

Voih ruoste, siellä ei miehen puutteesta saa valittaa;)....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   7.12.12 23:09:31

Nunna tai ei nunna, minun rinnalla saa rokkiin tottua, pitäähän nunnatkin rokista.Mulla on muuten yks tositarina Belgiasta, missä olin duunissa 1998.:)

http://www.youtube.com/watch?v=-tJYN-eG1zk

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   7.12.12 23:09:45

Käytännössä naisia kaipaavia miehiä on enemmistö. Kun laittaa vain laput tai nunnapäähineen silmille, ei niitä näe.

Saa valittaa mutta oikeasti ne yksinäiset miehet ovat myös jossakin.

Päivämäärä:   7.12.12 23:14:38

Niinpä, se sit on miehestä kiinni, saako naisen vaiko ei, kaikkihan ei ole sopivia parisuhteeseen, vaikka kunka naista kaipaa, siihen tarvitaan kaksi @!#$ hyvää tanssijaa:). Yksi ei riitä.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   7.12.12 23:26:33

Jaa rivitanssiin.?

Päivämäärä:   7.12.12 23:29:51

Niinpä niin. Yksinäinen ei ole yksin yksin. Pitäisköhän kaikki yksinäiset rengastaa tai merkitä muuten? Joku pieni merkki, joka rohkaisisi toista samassa tilanteessa olevaa ottamaan kontaktia tuntemattomaan.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   7.12.12 23:36:02

No jos vasenkäsi on rengastamaton, alku voi olla hyvä.:) Lopusta en tiedä.

Päivämäärä:   7.12.12 23:40:58

:D Hyvä keskustelunaloitus. "Näen, että sinulla ei ole vihkisormusta. Mikä sattuma, ei minullakaan. Onkohan meillä muutakin yhteistä?"

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   7.12.12 23:43:55

No, te olette parhaita hevosnaisia.:)

http://www.youtube.com/watch?v=GC5E8ie2pdM

Lähettäjä: Elsa 
Päivämäärä:   7.12.12 23:52:07

Lupaan ruoste kokeilla tuota alotusta huomenna :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   7.12.12 23:55:57

Viimeksi oli sormus 1999, jonka jälkeen sen riisuin pois.

Päivämäärä:   8.12.12 01:24:52

Kiitos KESSU, parasta quartermusiikkia taaas aikoihin!!
Simply the best, westernhevoset:)!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   8.12.12 01:47:33

No , olisko ihan sinulle piste tarkoitettu.:) Mistä sen tietää, Suomi on iso maa.:)

Päivämäärä:   8.12.12 01:50:23

Kaunis kiitos KESSUlle!!!!
Oisko vielä jotakin wesrernmusaa???

Päivämäärä:   8.12.12 02:04:23

Sepä siinä onkin, et kaikki eivät pidä sormuksia vaikka on varattu, se sormus pitäisi kyllä olla omalla paikallaan.
Niin paljon se ei voi ahdistaa, etteikö se sormessa voisi olla, jos on alttarilla tahdon sanonut.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   8.12.12 02:07:54

Ei millään saa uusimpia rodeo taisteluita esiin, vanhempia saa. Exä on jo myynyt mun sormuksen, about 6 vuotta sitten.:D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   8.12.12 02:18:56

Alttarilla.? Voi semmonen, siihen touhuun en ole lupautunut.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   8.12.12 02:21:12

Hy ööt, ihanaiset sinkku naiset, tää äijä menee nukkumaan.:)

Lähettäjä: Iina. 
Päivämäärä:   8.12.12 09:02:18

Huomenta =)

On tääl taas ollu jutut :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   8.12.12 09:10:51

Huomenta Iina, no juttua aina riittää.:) Omituista, viimesen viestin mukaan, mää olen valvonut puoli kolmeen asti.:D

Lähettäjä5.nainen 
Päivämäärä:   8.12.12 10:10:22

Huomenta kinkuille :) Minä oon muuten oikeasti käynyt kahdessakin luostarissa... täytyy sanoa, että vaikka mulle ei sopisikaan, niin yhtään valittavalta se sakki siellä ei näytä. Iloisia ja rauhallisia sieluja.. outo juttu.
KESSU on linkittänyt ihan parasta musaa <3 Tässä aamuja
http://www.youtube.com/watch?v=nf0oXY4nDxE
Nyt lähti muuten leka tuohon seinään :DD

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   8.12.12 10:31:50

No on täällä naiset ainakin kohdallaan, yksi riehuu lekan kanssa, toinen toivoo traktoria ja kolmas hyppii satulasta sonnien selkään.:)))

http://www.youtube.com/watch?v=kkaNdnDt95I

Päivämäärä:   8.12.12 10:44:25

Huomenta!

Tänään on suuri päivä, suupieliä nykii ylöspäi vaikka tietokone meinaskin veetuilla ennen aamukahvia! Normaalisti tämmmösessä tapauksessa ois tääläkin leka heilahtanu :D

Heppahommia, lumitöitä, mökin lämmitystä ja heinien hakua.. Sitten lentää haalarit nurkkaan ja aletaan puhalteleen menopopoista pölyjä, eikä minulla ja nunnalla ole enää mitään yhteistä!

http://www.youtube.com/watch?v=f9RzME7k_kE

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   8.12.12 11:01:39

Elsa, go go.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   8.12.12 12:13:25

Ja Iina kiitos sukista etukäteen.:) Tämmöselle eräturjakkeelle on tarpeen.:)

Päivämäärä:   8.12.12 13:35:28

Päivää taloon! Elsalle oikein ihanaa päivää/iltaa

Yess! Täydet kahdeksan tuntia unta takana, taas toimii polla, vaikka loppukroppa onkin kireä kuin vielunkieli ja jäykkä kuin hiilihanko. Tänään tavoitellaan varpaita, jospa se ranka siitä rutisisi auki. Tänään on myös aloitettava koristelu ja joulun valmistelu, jotta pääsisi edes lähelle tätä tunnelmaa:
http://tinyurl.com/d4mzdnx
Tahtoo :) Kivikolossissa asuminen ei voi koskaan vetää vertoja omalle torpalle. Unelmissa ei ehkä ole hyvä elää, mutta ne piristävät elämää.
http://www.youtube.com/watch?v=txlXcJDtDwM

Taidan myös kaivaa vanhat nuotit esiin ja luritella vähän joululauluja niin kauan kuin voin, siellä nunnaluostarissa kun ei sitten kuulemma enää lauleskella.

Päivämäärä:   8.12.12 16:12:25

Onko kukaan niin lähellä, et lähtis huomenna mun kanssa syömään?
Yksin jaksa.

Päivämäärä:   8.12.12 16:26:49

Ruoste, saa siellä, mutta sellaista harrasta musiikkia:).
Voishan se olla ihan hyvä paikka, kun miestä ei löydä.
Paitsi jos samassa luostarissa asuu munkkeja;), silloin voisi olla saumaa...hitto, luostariinko tästä pitää suunnata:)!!!
Paitsi roomalaiskatoliset munkit ja papit, ne tykkää vaan kuoropojista.
Siel on naiset noup:).

Päivämäärä:   8.12.12 16:40:20

Huomenna on asuntonäyttöpäivä eli kiire, mutta jos toteutetaan vielä sinkkumiitti, olen tulossa. Mutta sitte tahdon kyllä juoda enkä syödä.

Oon ollu luostarissa retriitillä, tosin oli buddhalainen luostari. Monta päivää piti olla puhumatta jne., meditoitiin päivät. Totesin ettei minusta ole nunnaksi. Mutta siis munkit ja nunnat tuntuvat olevan hyviä tyyppejä uskontokunnista riippumatta. Joku voisi tehdä noille suomessa asuville äiti teresan nunnille kotisivut.

Päivämäärä:   8.12.12 16:53:07

Ei tarvi olla sinkkumiittiä, jos jollakin on huomenna iltapäivällä aikaa ja nälkä, niin seuraksi kyselen.
Tänään on kaikilla pikkujoulut ja sen tietää, ettei kukaan kykene huomenna mihinkään...
Mä en pysty pikkujouluileen, kun on valmennus aamupäivällä aikaisin ja pitää olla kuosis.
Käy vaikka pizzapaikka. Mut hyvä sellainen.

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   8.12.12 16:55:20

Ja meiliä saa laittaa, osoite yllä.

Päivämäärä:   8.12.12 16:59:45

Piste, ortodoksimunkeilla on oikeanlainen meininki, käännytäänkö? Luostareissa pannaan olutta, valmistetaan viiniä ja tarjotaan yösija matkailijoille uskontoon ja sukupuoleen katsomatta. Valamossa ainakin.
http://www.pokrova.fi/ Tämä on lähempänä jos tekee munkkia (tai borssia) mieli :P

Tällainenkin on olemassa! http://tinyurl.com/cpwvnx2
Lainaus aihetta koskevasta keskustelusta:
"Suomen Kuvalehdessä (25-26/12)olikin mielenkiintoinen juttu tästä uudesta urbaanista luostarista. Metropoliitta Ambrosius kuvaa sanoo siinä, että uusi luostari on "postmoderni maailmanluostari" Jäsenten ei tarvitse asua luostarissa vaan kuuluvat sihen liitymällä sen verkostoon ja osallistumalla tapahtumiin. Luostariin vihityt voivat myös asua siellä, mutta työskennellä luostarin ulkopuolella, kuten toinen nyt vihityistä Elisabetista ja Mikaelista. Ambrosius myös kertoo, että luostariin voi tulla vaikka puoleksi vuodeksi elämän käännekohdissa. Postmoderniutta edustaa myös luostarissa esillä oleva Rosa Liksomin Postmoderni ekumeeninen ikonostaasi.

(Ja minä kun luulin, että postmodernismi olisi jäänyt viime vuosituhannelle. )"

Hmm...?

Päivämäärä:   8.12.12 17:06:22

Hitto, käännytään;)!!!
Varsinkin jos siellä pannaan olutta, valmistetaan viiniä ja saa vielä yöseuraakin;)!
Toi postmodernismi nostaa päätään jälleen, palaamassa on, muuallekkin kuin Ikoneihin...

Päivämäärä:   8.12.12 17:15:15

Tai oisko toi viini ihan "käyttämistä"...;)?
Anyway, kai se on takki käännettävä;)...

Päivämäärä:   8.12.12 17:17:17

Piti tänään tavata yksi lupaavan oloinen tyyppi sieltä suolesta. Viime hetkellä tuli tunn etten viitti. Kauheinta, että se on vapaa, kirjoittaa hyvin, eikä olisi ollut millään muotoa liian raskasta käydä kahvilla.

Olen ihminen joka jännittää sairaasti kaikenlaisia näytönpaikkoja, kisoja ja vertailuja. Jos nyt oikeasti aloitan tuon livenä tapailun, mun on pakko tavata monta jotta oma pää pystyy käsittelemään sellaista ihmettä kuin uusien ihmisten tapaaminen romanttisessa mielessä. Nyt ei huvita.

Lähettäjä5.nainen 
Päivämäärä:   8.12.12 17:33:22

Minä muuten kävin juuri tuollakin elikkä Valamossa :) Ei huono kokemus ja laulavatkin kauniisti, jumalanpalveluksessa kulta kimaltaa ja tuoksuu hyvältä.. kaukana luterilaisesta ankeudesta.
Voi minä olisin voinut lähteä syömään tänään, huomenna ei ehdi :/ Tuli muuten mieleen eräilläkin treffeillä käyneenä, että tapahtuma muistuttaa joskus irvokkaalla tavalla työhaastattelua... tirks :)
Auttaiskohan se jos kirjoittaisi profiiliin että "rengin paikka auki"...

Päivämäärä:   8.12.12 17:39:03

Ei tää naaman maalaaminen oikeen ole minun hommaa :(
Mää näytän ihan turpaani saanelta pesukarhulta! Eikä oo ennee villahousujakaan, kui mää tarkenen?

Päivämäärä:   8.12.12 17:40:48

Vitonen, vois auttaa:).
Jos mies älyää, mitä se tarkoittaa;)...

Päivämäärä:   8.12.12 17:55:18

Kuis moni löytää itsensä tältä videolta, minä ainakin..
Näkyy luostarissakin olevan vilskettä ;)

http://www.youtube.com/watch?v=XjVNlG5cZyQ

Päivämäärä:   8.12.12 17:57:24

No Elsa, samalta ne kaikki muutkin näyttää;)!
Pakkelia nassuun, villahousut mäkeen ja eikun baanalle;).
Ja anna palaa!!!!
Pikkujoulut on kerran vuodessa:)!
Kaikki irti, mitä lähtee, jos korkkarista irtoo kanta, riisu kengät ja jatka samaan malliin sukkasillaan...:).

Päivämäärä:   8.12.12 18:03:27

Jaahas, Elsa ottaa tän homman vakavasti, kun kinttukarvatkin on illan kunniaksi ajeltu :D Et sinä parin lämmittävän jälkeen enää välitä onko sotamaalaus just vai melkein, eikä kukaan muukaan välitä. Dramaattisen tumma silmämeikki vangitsee katseita, oli se taiten tehty tahi ei. Muista hymyillä, se koristaa aina naamaa parhaiten :) Have fun!

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   8.12.12 18:09:39

Elsalle hauskaa iltaa =)

Hmm - mulla ei kyl ole huomenna mitään ihmeellistä tiedos paitti kotihommia, et periaattees voisin . kanssa lähteekin syömään jonnekin... =)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   8.12.12 18:24:43

Hyvää iltaa.:) Elsalle onnea ja menestystä, ei kaikki miehet pidä pakkelinaamoista, vink vink.;)

Päivämäärä:   8.12.12 18:40:04

Kiitos kaikille tasapuolisesti :)

Nyt kurnau rohkeutta peliin! Minäki just vinkkasin yhelle suomi24 sällille meneväni himokselle, sillä on paljon lyhkäsempi matkaki sinne. Saas nähä tekeekö tuo mitään.. Tosin mun tuurilla, se lukee sähköpostisa vasta huomenna.

Missähän mun kyyti viipyy..? No sitä ootellessa on ainakin peilikuva alkanu jo näyttää vähän paremmalle, olit siis ruoste oikessa :) Vaikken nyt mitään sotamaalausta väkertänykkään, mut silti..

Jos sitä vielä fiilistelis Kaija Koota näin youtuben kautta, kohta pääseekin näkemään ihan livenä!

http://www.youtube.com/watch?v=gIdlJevW5Iw&feature=endscreen&NR=1Z

Päivämäärä:   8.12.12 19:11:21

No kyllä mä meikkaan, vaikka ois mikä!!
Hillitysti tietty noin niinkuin arkisin, mut kuitenkin.
Ilman viivojani en mene edes lähikauppaan:)...
Juu, mulle sopii seuraksi kuka vaan tai kaikki, ei muuta kuin meiliä tänne, niin huomen mennään!!!

Päivämäärä:   8.12.12 19:48:07

On mullakin viivat nassussa, vaikken tänään ole päässyt vinttikomeron päätä pidemmälle. Aina vähintään räpsyihin väriä ja tupsautus Iredalea lärviin, vaikka menisin vain tallille tai kyläkauppaan. Tukkakin on tänään kiharrettu ihan siltä varalta, että sattuisin näyttämään tänään naamaani muillekin kuin omalle peilikuvalleni. Näin tuskin käy, ellei tuolla pimeässä metsässä tule joku vastaan. Toivottavasti ei!

http://www.youtube.com/watch?v=8F-kMVqLdf8
Bored. So much so, että nyt on pakko lähteä lumiselle pihalle riehumaan.

Päivämäärä:   8.12.12 19:54:00

Ruoste, koskaan ei voi tietää kuka tulee vastaan, pimessä metsässäkin piilee pieni riski;).
Joten viivat vanaan ja tukka tötterölle, joka päivä!!!

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   8.12.12 19:56:13

Iltaa rodeotunnilta:) Meinas tulla tilanne kun nuori welsh ja tulokas puokki pelästy ja pisti ranttaliks, siinä kaks vanhaa huonojalkasta suomijunttia joutu vähän keskittymään. Kyydissä ja pystyssä pysyttiin;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   8.12.12 20:02:16

Iltaa Uki, piste on aika kinkku rodeo asioissa.:) Jotain herkkää.:)

http://www.youtube.com/watch?v=2QOkffXdcgI

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   8.12.12 20:04:15

Hmph - mää en omista ees meikkejä et uskaltaako se . mun kans jonnekin lähtee? Mää ny kummiski paiskasin sulle sähköpostia :D

Päivämäärä:   8.12.12 20:04:21

., I like your attitude, dude :D

Päivämäärä:   8.12.12 20:12:24

No kyl mullakin tekee välillä tiukkaa pysyä satulassa:).
Hiekan nieleminen ei kuulu feivöritteihin, niin sitkeenä sinnittelen kyydissä;).
Toivoin Joulupukilta kitkaisempaa satulaa, mut en taida saada:)....
Taaloja tarvii vähän enempi moiseen!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   8.12.12 20:23:02

Heh, likka meni puihin, meinaa Loden astuttaa. Sanoin et ottaa Merviläiseen yhteyttä, eipä ole uskaltanut.:D

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   8.12.12 20:27:31

Kessu: mäkin ymmärrän suokkien suvuista jotain muutaman varsan kasvattaneena, et multakin saa kysellä - vastausten laatu tosin ei aina ole kuulijan mieleen...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   8.12.12 20:32:26

Iina aivan, tytär on taas niin hätänen, nuoret.:D

Lähettäjä: *X* 
Päivämäärä:   8.12.12 20:35:20

No, mitäs Iina on mieltä Tertun ja muitten touhuista takavuosina ko. asiassa ? ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   8.12.12 20:41:02

Äksäkin suvaitsi saapua paikalle.:) Mitäs ukkeli muuta, hirvijahtiin huomen.?

Päivämäärä:   8.12.12 20:46:30

En harrasta moisia... :)

http://youtu.be/h7xF51AFkys

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   8.12.12 20:47:54

*X*: mun kasvatit on värijalostusta ja jos vaikka mitä muiden mielestä, et en kommentoi sen enempää Tertun yms toimia ;)

Pakko kyl sanoa et näyttelyissä pitäis olla muitakin tuomareita kuin vain ne samat naamat joka vuosi. Pikkusen laajempi geenipooli pitäis suokeissa säilyttää jne.

Päivämäärä:   8.12.12 20:56:13

Iina, ei tarvi meikata, jos ei halua:).
Mä nyt vähän pakkeloin, on vaan tapa:).
Mut kyl seura kelpaa!!!
Tosin ois miehetkin saaneet lähteä mukaan.
No, niillähän on sinkkuina tärkeämpääkin tekemistä kuin treffata naisia:).

Päivämäärä:   8.12.12 20:57:24

Joo, mutta vähän on linjoja jäljellä nykyään...
Kunhan älyäisivät olla sotkematta tupsujalkoja suokkeihin ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   8.12.12 21:07:55

Meillä oli suvun mukaan, mustasuokki "Tähti" .Takavaroitiin jatkosodassa, palasi kuitenkin sukutilalle sodan päätyttyä, isoisä ampui sen, kun oli ihan sekopäinen.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   8.12.12 21:30:05

Tää äijä pistää maate, jaksaa huomen ajella taas.:)

http://www.youtube.com/watch?v=PmyzFsYEdco

Päivämäärä:   8.12.12 21:30:08

Ihan sama täällä, rintamalta palautetuista eli hengissä selvinneistä hevosista osa oli niin hermoraunioita, et ne oli kuulemma pakko ampua, kun niistä ei ollut enää elämään:(.
Meidän suvussa oli silloin aikanaan tosi suuri hevostila, josta melkein kaikki hevoset lähtivät rintamalle. Suurin osa palasi, mutta niistä jouduttiin lopettamaan puolet.
Hevosparat.
Aina Itsenäisyyspäivänä nekin itkettää, sotilaiden ohella....
Ihanaa se, että tää hevoshulluus on peritynyt, polvesta toiseen ja alkuperäisrotuja maahan katsomatta rakastan!!

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   8.12.12 22:37:19

Piensuokeissa on vielä erisukuisia sentään jokunen ja olihan semmoinen kuin Taika-Laakeri ja kauheesti muistan täälläkin porukan vaahdonneen siitä, et kyl me viedään tamma sen luo jos vaan kantakirjataan.
No ori kirjattiin ja peräti 3 tammaa sai kirjaamisen jälkeen - valitettavasti sitten kävi niinkuin kävi...

. - laitoin sulle sähköpostia =)

Hyvää yötä ja huomiseen :)

Päivämäärä:   9.12.12 11:25:33

Haloo...?
http://www.youtube.com/watch?v=b_ILDFp5DGA
Kun viimein sain viime yönä unta, näin niin siirappisia unia, että aamulla ihan hammasta särki.

Huomenta. Ulkona hypnoottinen lumisade, tassussa kuppi kuumaa kahvia, radiossa Aallon akustiset. Kohta on aloitettava arkeen paluun valmistelu, mutta sitä ennen nautin vielä hetken tai kaksi harmaan hitaasta sunnuntaista. Ehtiihän sitä maanantaina taas ressata.

Päivämäärä:   9.12.12 11:43:58

Huomenta.
Nukahdin kesken kaiken, syykin selvisi aamuyöstä, kurkku on nyt niin kipeä, ettei pysty päätä kääntämään ja kuumetta näyttää yrittelevän päälle.
Jäi treenit välistä, varmaan koko viikoksi, jos tää on angiinaa taas, toivottavasti vaan flunssaa!

Päivämäärä:   9.12.12 12:38:56

Oi voi :( pisteelle teetä ja sympatiaa.

Alkaa lähipiiristä olla yks jos toinenkin tyyppi taudin kourissa. Pöpö ei olisi kiva ylläri ennen joulua, niin paljon pitäisi jaksaa ja ehtiä tehdä. Mä kun olen tällainen puolierakko enkä viihdy ihmisvilinässä, ei muhun aina tartu kulkutauditkaan. Pari kertaa on kuitenkin käynyt niin, että olen sairastunut syysflunssaan perheestä/kaveriporukasta viimeisenä ja olen saanut viettää vuodenvaihteen yksin kuumeessa. Nastaa. Not.

Päivämäärä:   9.12.12 12:54:17

Käyn päivystyksessä, mä en tätä kauaa kärsi, jos on angiina. Antibiootti kehiin heti, niin olo helpottaa parissa päivässä.
Joa on joku flunssavirus, sit taitaa mennä pidempään...

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   9.12.12 14:05:22

Päivää - eipä täs kummempaa. Saas nähdä mitä ens viikolla töissä teen - pomolla ei ollu hajuakaan perjantaina asiasta, et jännää on... :P

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   9.12.12 14:48:49

Home sweet home, paskakeikka mut tulihan tehtyä. Leidit hyvät, valkosipulia nassuun, niin pöpöt lähtee.:) Mää olen viimeksi popsinut antipiotteja 80-luvulla.

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   9.12.12 18:28:03

Toi on kyl Kessu totta - valkosipuli tappaa kaiken talossa ja puutarhassa :D
No ei vaan - se kyl tappaa niitä pahalaisbakteereja, mut samalla niitä hyviäkin - se ei erottele kumpaan joukkoon kuulut.

Päivämäärä:   9.12.12 19:25:36

Saman teköö antibiootti. Mieluummin sitä valkosipulia elimistöönsä tunkee, vaikka se karkottaisi myös kaikki ihmiset viiden metrin säteellä.

Kyllä sitä hepan syyssoppaan tungetaan ceetä, aadee-eetä, beetä, valkozibulia ja hunajasiideriä, mutta omaa "ehkäisyä" ei muisteta hoitaa. Otankin hetimeddetsamma troppia kaapista.

Iltaa kansalle. Hymy päälle :)

Päivämäärä:   9.12.12 19:48:04

Iltaa. Kävin toisen ht-netin topan innoittamana katselemassa maksullisten miesten ilmoituksia. Tai siis eivät ne kaikki kai mitään rahaa saa, homoilla kyllä näyttää kauppa käyvän. Ja homot ovat hyvin suorasukaisia siinä, mitä toisiltaan haluavat.

Ja eikös sielläkin heti ilmoitellut joku, 'joka on naisen kanssa naimisissa, mutta haluaisi kokeilla miestäkin'. En osaa sanoa, onko tavallinen pettäminen vai tuo inhottavampaa.

Puuttuu usko tuohon valkosipuliin. Sitä paitsi se on hyvää vain aivan pieninä määrinä.

Päivämäärä:   9.12.12 20:57:35

Mihin keskusteluihin se kurnau on oikein eksynyt? Tai siis mille sivustolle? Oikeastaan en ole ihan varma tarvitsenko minä sitä tietoa. Niin desperado en vielä ole :P

En tiedä kumpi olisi inhottavampaa. Luottamus menisi kuitenkin. Jälkimmäisessä tapauksessa saattaisi ehkä mennä luottamus ja usko muuhunkin, myös itseensä, mikäli sitä edes on jäljellä. Hyvää syy pysytellä sinkkuna. Ei tule petetyksi.

Päivämäärä:   9.12.12 22:41:36

Ei mulla ole valkosipulia vastaan mitään, mut tein nyt "X"t ja otin lämmintä rommia...tää on flunssaa, ei angiinaa.
En jaksa koko viikkoa olla petissä, niin pitää yrittää kaikki mahdollinen et pääsee taas töihin ja tallille mahdollisimman pian.

Päivämäärä:   9.12.12 22:54:59

No ei nuo maksulliset miehet sinänsä järkytä, mutta noin yleissivistyksen kannalta tuommoistakin voi vilkaista. On ihmisillä aika monenmoisia mieltymyksiä.

Noiden jälkeen suoli24 tuntuu kieltämättä kesyltä.

Päivämäärä:   9.12.12 23:06:32

No, mulla on sellainen periaate, et miehestä en maksa, jos ei ilmaiseksi saa, sit pitäköön vehkeensä;).
En tosin mitään "kertakäyttömiestä" edes ota, mun pöksyihin kun ei monikaan sälli ui:).

Päivämäärä:   9.12.12 23:29:15

Onhan noita. Läheskään kaikkia mieltymyksiä ei voi ymmärtää. Edes sitä ei voi ymmärtää, minkälainen ihmismieli haluaa tehdä itselle vieraita ja kieroja asioita. Toisaalta, jos on itse kovin arkajalka tuntuu hyvin moni asia vieraalta. Ei käy silti ihmistä noin vain tuomitseminen, vaikka vieraalta tuntuisikin. Hyväksyntä on sitten taas ihan eri asia.

Rahaa voi rakastaa, mutta rakkautta ei rahalla saa. Valtaa kyllä, ja ehkä se riittää joillekin. En minäkään maksaisi enkä myöskään voisi rahastaa lemmestä, en vaikka miten olisi kaapista nuudelit loppumassa. Sanon myös "ei kiitos" kertakäyttömiehille. Vaikka mulla on hirveästi rakkautta annettavana, en aio tuhlata siitä hippustakaan. Odottelen sen sijaan varmaa sijoituskohdetta.
http://www.youtube.com/watch?v=T6bV0bEjK8k

Päivämäärä:   9.12.12 23:43:34

Just noin, ruoste:)!!!!!!!!

Päivämäärä:   10.12.12 08:53:48

Hyvää huomenta maailma, huomenta sinkut. Maanantai näyttää hiljaisesta harmaudestaan huolimatta ihan lupaavalta.
http://www.youtube.com/watch?v=NTWLNjxOdNc

Lähettäjä: 5.nainen 
Päivämäärä:   10.12.12 10:00:33

Huomenta... surettaa niin, ettei tiedä mitä/ketä tirvasis turpiin... no enköhän jotain keksi.

Päivämäärä:   10.12.12 14:14:59

Noh? Mikäs 5.naisen on tuohon tilaan saanut? Rakenna lumiukko ja tinttaa sitä nekkuun tai tampaa matot, niin helpottaa.

Päivämäärä:   10.12.12 14:21:35

Jess! Tänään tulee Bridget Jones, elämäni sinkkuna. Mahtavaa, ilta on pelastettu. Mursujumpan jälkeen voi hyvillä mielin lösähtää sohvan pohjalle ja keskittyä imeskelemään tikkaria tai lipittämään mehuglögiä.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   10.12.12 14:40:28

Ei jestas tota Hallikaista, saa nauraa maha kipeenä.:D

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   10.12.12 15:41:01

Hohhoijjaa - semmosta se oli taas töissä et välillä piti oikeen keksiä jotain tekemistä...
No ens viikolla ei ole joutilasta aikaa töissä, et nautitaan ny kun vielä voidaan.

Joulekortit on kirjotettu ja lähetetty ja silleen - alkaa oleen hyvällä mallilla joulunalusaskareet =)

Tänään vähän herkkuruokaa ja pikkusen omenalikööriä viel "iltapalaksi" :D
Varotin kyl pomoa et en ehkä ilmesty töihin aamulla, mut se on sit työkaverin vika jos on huonon ohjeen liköörin tekoon antanu ;)

Päivämäärä:   10.12.12 19:04:15

Vitsi, toiset ne saavat aikaan asioita, jotkut vasta suunnittelevat joulupuuhien aloittamista. Kortit! Lahjat! Valojen viritys ja talon siivous! Kuusi! Onneksi en osaa tehdä omenalikööriä enkä kirsikkaviiniä. Enkä opettele, etten vallan ryhtyisi kotitissuttelijaksi. Nam nam.

Shiitake, uppouduin kirjaani niin, että missasin vuoden viimeisen mursujumpan :( Täytynee virittää talvilenkkarit tassuihin ja suunnata lenkkipolulle koirankusettajia bongailemaan, hiphei ja hiki pintaan :)

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   10.12.12 19:20:24

ruoste: jos yhtään lohduttaa, niin tossa mun joulutekemiset sitten onkin :D
Mä en vietä joulua silleen kuin "normaalisti" vietetään. Meillä on ollut monia vuosia jo erittäin erilainen joulu, niin ruokien kuin muidenkin asioiden suhteen.

Siivotaan senverta et saadaan puhtaat matot lattiaan ja siinä se + hyvää ruokaa (ei jouluruokia) syödään.
Tänä vuonna luultavasti vietän aaton ekan kerran yksin - joten sekin asia muuttuu meillä.

Päivämäärä:   10.12.12 19:21:28

Flunssainen herännyt, viime yö ja aamu meni aivastellessa, nyt vähän koppeempi olo, kun olen päivän ja alkuillan nukkunut:).
Kyl mä tallille meen jo torstaina, jos ei kuumetta ole.
Tämän ankeuden keskellä...miten tämän nyt sanoisi hillitysti....nyt se tulee, dadaa...SAIN SEN CUTTINGSATULAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Joulupukki ei unohtanutkaan, enkä seisonut edes päälläni:):)!!!!!!!!
Jiihaaa!!!!!

Päivämäärä:   10.12.12 21:43:32

Missä kaikki reippaat ja flunssattomat on?
Mua saisi pitää kädestä...on niin surkee olo, et ei ole tosikaan!!

Lähettäjä: pikku suukko 
Päivämäärä:   10.12.12 23:03:49

Mie oon ainakin reipas ja flunssaton.

http://www.youtube.com/watch?v=cdXHyxMcwZI

Mulla onkin lääkitys kohillaan:)

.-Kuumaa glögiä terästettynä ja villasukat jalkaan, sillä ne flunssat lähtee;)

Päivämäärä:   10.12.12 23:07:04

Täällä ollaan ja fiilistellään. Sydämeni suli juuri Bridget Jonesin ja Mark Darcyn ensisuudelmaa sormien välistä tirkistellessäni.

Oletpa piste ollut tosi, tosi kiltti tyttö! Oi uuden satulan onnea... :)

Meidänkin perheessä ovat joulutouhut ja safkat vuosi vuodelta vähentyneet. Tykkään silti laittaa äiteen talon nätiksi ja nautin kaikesta kauniista, kimaltelevasta ja kanelintuoksuisesta sekä kiireettömyydestä ja rauhasta tietenkin. En vielä muutama vuosi sitten pitänyt joulusta, sillä siinä ei enää pitkään aikaan ole ollut sitä fiilistä, mikä ennen tavoitettiin joka joulu, kun suvun perheistä useampi vietti pyhät saman katon alla. Nykyään lauleskelen joululauluja jo elokuussa ja rakastan tingelitangelin hypistelyä ja askartelua. Silti tahtoisin tänä jouluna tehdä jotain muuta, olla jossain muualla, reissussa tai vaikka töissä. Vaikka joulu on ihanaa aikaa, voisin silti mieluusti skipata sen aiheuttaman tunnekuohun ja herkistelyn, sillä hyvänolontunteesta huolimatta olen koko ajan liiankin tietoinen siitä, että arki koittaa pian ja se edelleen olemaan ankeaa ja ahdistavaa. Maisemanvaihdos tai uusi kokemus voisi helpottaa, ehkä. Taidan olla kroonisesti loman tarpeessa :)

Päivämäärä:   10.12.12 23:34:00

Onko monella jo satanen valmiina? Oikeastaan ykkösen avaajalla oli kunnia aloittaa satanenkin - kuka se sitten onkaan?

Brigdet oli aikanaan kirjana hyvä, mutten ole aivan lääpällään siihen, joka näyttelee darcya.

Televisioon on jämähtänyt nobelpönötys, ei muka tule muuta.

Päivämäärä:   10.12.12 23:43:09

On mulla ajatuksen tasolla satanen valmiina. Tarpeeksi juhlavaa aloitusta en ole vielä keksinyt.

Aloittaja kävi täällä kääntymässä silloin, kun minä tänne syssymmällä tupsahdin. Kovin kiireiseltä vaikutti.

Vedetäänkö pitkää tikkua?

Päivämäärä:   10.12.12 23:47:27

En tahdo, kun olen vain puolisinkku. Enkä kanssa keksisi nyt elämää suurempaa aloitusta.

Itsetuntoki sitä tasoa, ettei sitä nostais edes nobelpalkinto tai pari. Siellä juhlassa olisi kuitenkin kiva käydä, jos puhuisivat jåtakin muuta kuin ruåtsia.

Päivämäärä:   10.12.12 23:50:51

Eiks Iina nouse viijeltä ylös, kyl se jotain keksii ;)

Päivämäärä:   10.12.12 23:54:02

En mene nukkuun ennen kuin satanen lasissa.

Päivämäärä:   10.12.12 23:54:56

Ny tulee kiirus :)

Päivämäärä:   10.12.12 23:58:32

Vielä ehtii ysiysiin.

Jokin pornodokumentti alkamassa, ei voi olla pitkäveteisempi kuin nobelit.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.