Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic n:o 98

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   5.12.12 11:09:42

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=406348&t=406348
Sekin on jo muutamaan kertaan taidettu todeta, ettei hevosmiehiä yksinkertaisesti riitä kaikille. Siksi kannattaakin koulia oma, eli napata jostain eläimistä ja reippailusta pitävä yksilö, joka ei kakanhajua kavahda eikä kitise punteista putoilevista heinänkorsista.

Re: Sinkkujen topic n:o 98

Päivämäärä:   5.12.12 11:23:17

Älä yhtään KESSU yritä... :P

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.12.12 11:29:56

Heh, mentiin hieman ristiin, antaa mun topan tippua.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.12.12 11:34:37

Ruoste.:p

Lähettäjä: 5.nainen 
Päivämäärä:   5.12.12 13:58:01

ruostehan sen kiteytti ;)
Oletteko muuten maistaneet vadelmaglögiä? Aika vinkeää :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.12.12 14:08:46

Ihnreellisin olisi hevosmies tottakai, mutta hyvä vaihtoehto myös hevosista ja maalaiselämästä(tarkoittaa hajua, heiniä, turvetta, hiekkaa, rapaa jne...) pitävä mies, joka on kehityskelpoinen koulutettava hevosmieheksi...:).
Siinäpä ne vaihtoehdot on.
Ja täällä kivikylässä ei sellaisia miehiä kyllä liikennöi, onnistumisprosentti on sama, kuin neulan löytyminen heinäsuovasta...
Huoh!!
Ei auta, vaikka kuinka pukilta moista toivoisi:).

Päivämäärä:   5.12.12 15:51:58

5.nainen, ai sitä, missä on se pinkki glitterikuusi etiketissä? Joo, nam! Seuraavaksi se väkevämpi rommirusinaversio kokeiluun... Slurps. Jokos sä kahden aikaan lämmittelet viiniglögiä? Asiaa! :D

Päivämäärä:   5.12.12 15:57:30

Mun täytyy varmana itsekin lähteä kohta glögille tai glögiostoksille. Nyt on kyllä niin monityydyttymätön olo, ettei mitään rajaa. Kaikki ärsyttää. Joka paikkaa kutittaa (pirun talvi-ilma!). Levottomat jalat vievät kohta pahoille teille. Vatsa kursii vaikka just vedin soppaa namaan. Ihan sama miten päin on, on ruoste rauhaton. Argh! Vieroitusoireita? Mistä?

Päivämäärä:   5.12.12 16:25:23

Pakkokait tässä on käydä glögiostoksilla, ihan vaan Itsenäisyyspäivän kunniaksi...
Ja sit pitää ilta notkua täällä, tolla säällä en kyl mihinkään kotoa katoa...Hyi et palelee!!!!

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   5.12.12 17:06:16

Iltoja tännekkii...

Talvisota pakkasessa ja kaikki valtakunnassa hyvin! :D

Paitti et tylsää on:DDD

Lähettäjä: Iina. 
Päivämäärä:   5.12.12 18:20:45

Iltaa - pyöränlaakerihan se kiukutteli. Onneks saan jo ens viikolla sen pajalle.

Kessu: auton kylmäkäynnitys on hirveetä rääkkiä moottorille, et kyl . kannattaa se auto lohkolämmityksessä pitää kun lämpötila on alle 0C.

Josko sitä söis jotain ja sit ihmettelis maailman menoa...

Ai niin - tämmönen kannattas kaikkien sinkkunaisten hankkia ;)
http://www.mulletoi.com/shop/haku/prod__8377_yhden_illan_poikaystavatyyny

tai sit tää
http://www.mulletoi.com/shop/haku/prod__5350_poikaystavatyyny

Päivämäärä:   5.12.12 19:10:07

Kun ei sitä tolppaa ole aina tarjolla, niin täytyy uskoa KESSUa ja vaihtaa ne huippuöljyt koneeseen.
Akku onkin jo uusi.
Moottori sit kuluu ja vaihdan autoa, jos alkaa kovin kiukuttelemaan.
Tosin toi nykyinen on oikeesti jo vanha, mut hyvin se pelittää, joten vielä saa olla...
Ekan kerran kun yskii, menee vaihtoon.

Päivämäärä:   5.12.12 19:42:26

Vähän tylsää on täälläkin. Tarttis varmaan kaivaa lipaston uumenista joku takuutyperä adamsandlerpätkä tai joku siirappinen hughgrantjuliaroberts rom-com.

Olisi ehkä kannattanut lukea edes yksi sadasta hooteenetin "mihin asti kaupat/alko auki tänään/huomenna??!?"-keskustelusta. Olisi myös ehkä kannattanut käydä ruokakaupassa ennen suurinta iltaryysistä mutta eeei, tyhmä ei opi muutamastakaan kerrasta. Kiva oli jonottaa kaupassa parin hassun banskun ja sämpylän takia ja kiva oli myös huomata sen jälkeen, että perskeles, alko menikin pari varttia sitten kiinni. Se siitä glögistä. Se siitä piristävästä kahvituokiostakin. Vein kamun kakkukaffelle ja mokoma kehtasi olla vielä meikäläistäkin huonommalla tuulella. Ei oo helppoo olla vähän hankala.

Ilta pelastui kun eksyin ostarin uuteen tanskalaiseen tavarataivaaseen. Matkaan tarttui kassillinen kaikkea ihanaa, jota en edes tiennyt tarvitsevani. Aika etevää! Paras ostos taisi olla uusi korkkiruuvi. Taidan kokeilla sitä heti tuohon hyllyssä pölyttyvään tuliaisviinipulloon. Saanko tarjota lasillisen punaviiniä?

Eiku hetkonen. Ostoksista parhaat olivat ehdottomasti joulupukki-korvanlämmittimet! Nää on tosi päheet. :D

Ja hei, lunta sataa :) :)

Päivämäärä:   5.12.12 19:54:52

Heh, ruoste!
Noi "onko kaupat tänään auki" tai "milloin kaupat on auki"- topiikit on niin verenpainetta nostattavia, etten pahempaa tiedä!!!
Ei mene tuonne mun kovalevylle, miten ihmiset ei moista osaa googlettaa...
Voi kiesus!!
Mä en enää uskalla lähteä mihinkään extempore- shoppailureissuille, mulle tarttui niin paljon tuolta jenkkien nettiseikkailuista taas tilausta, et nyt on pakko pysyä kurissa!!
Paitsi että cuttingsatulaa huutaa...mut se maksaa niin hillittömästi, et pakko toivoa pukilta:)!
Ja sitähän se ei kyllä mulle tuo, vaikka päälläni seisoisin.

Lähettäjä: *X* 
Päivämäärä:   5.12.12 19:58:42

Minä luulin kans että alko ois kasiin asti auki, onneksi tarkistin.
Kiire meinas tulla mutta kerkesin ;)

Kannattaa kyllä käyttää sitä lohkolämmitintä jos pystyy,
Mobilin öljyissä on hinnassa aika paljon ilmaa, nykyään kyllä löytyy muitakin hyviä merkkejä :)

Päivämäärä:   5.12.12 20:07:27

Mikä olisi sitten tuota Mobilin Rally Formulaa vastaava muu merkki, X?

Päivämäärä:   5.12.12 20:16:47

No itellä on mennyt viim. viisi vuotta Delphiä (5 l astia) , jotkut käyttää Castrolia ym. merkkejä...
Kyllä ne myyjät osaa nykyään neuvoa liikkeissä kun kysyy rohkeasti :)

Päivämäärä:   5.12.12 20:46:51

Naiset, onko teillä kellään tuota Jumpsuitia?
Näyttää niin ihanalle, et jos vielä sellaisen tilaisin, ihan vaan joululahjaksi itselleni:).

Lähettäjä: Morale 
Päivämäärä:   5.12.12 20:57:29

Mahtaako mukaan vielä mahtua uusia sinkkuja? Kylmää riittää, ja taisi nuo kauppareissut jäädä täältäkin väliin kun flunssaa kärsin :/ Huominen syödään sitten mitä pakastimesta löytyy...

Päivämäärä:   5.12.12 21:01:10

Tähän asti olen ollut sitä mieltä, että eiiih potkupukuja aikuisille, mutta oishan se kotioloissa aika ihku! Paitsi sitten, kun naapuri tulee sokeria lainaamaan...
Kyllä mä tällaista käyttäisin. http://www.ziperall.com/women/leopard Ehkä.

Päivämäärä:   5.12.12 21:06:50

Toi musta ois mun näköinen!
Mä taidan tilata...
Vaikka onkin tollainen potkupuku, niin silti magee!!!
Ja ihan sexy:).

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   5.12.12 21:08:43

Kello käy ja naiset vanhenee;) Taas jäi osa "kotohommista" huomiselle kun alkoi väsymys painaa. Eiköhän tänne kaikki sinkut sovi. Ruoste: Tommonen pitäis hankkia ittekin sillä olis hyvä hakee aamuisin postit ja käyttää koira ulkona.

Päivämäärä:   5.12.12 21:11:54

Ja sopii maisemaan näin talvella...
Jos vaikka naapurin vanha piika uhkaa esim. sillä postin haku reissulla niin hyppää puskaan vaan :D
Hinta on jostain ihan aunuksesta :P

Päivämäärä:   5.12.12 21:12:43

Ois mustana kyl aivan ihqu!!!
Pakko saada!!
Tosta lumileopardikuosista mä en tykkää, mut sehän on makuasia...

Päivämäärä:   5.12.12 21:20:08

Mahtuu mahtuu, Morale, tervetuloa!

Jaahas, uusi korkkiruuvini olikin susi. Täytynee porata reikä korkkiin ja nauttia viini pillillä suoraan pullosta. Voihan vitalis.
http://www.youtube.com/watch?v=1gileCn1Yko
Pillimehua isoille tytöille.

Lähettäjä: Elsa 
Päivämäärä:   5.12.12 21:24:35

Iltaa!

Nyt on uudet haalarit niin tarkenoo pihallakin, varsinkin kun näyttää tältä osin menneen nuo kovimmat pakkaset -_-

Mulla on tuommonen potkupuku, loistava!!!
Se olki ainoo oston taannoin, kun lähin katteleen pikkujouluihin vaatteita :D

Toivottavasti pukki tuo edes tukun seteleitä (ja sen traktorin), on siihen malliin tullu hupuloitua viimepäivinä, et lompakkoa itkettää. Onneks sentään kaikki ihan tarpeellista..

Nii ja tervetulloo uusille sinkuille :)

Päivämäärä:   5.12.12 21:27:18

Juu, ruoste;).
Mulla ei ole tuota jälkikasvua, voin siis ensimmäisenä lykätä pillin tetraan ja imu päälle;)...

Päivämäärä:   5.12.12 23:19:26

Onnetonta. En saanut edes kaivettua tietäni korkin läpi. Juodaan sitten cokista, nami nami. Suklaakin loppui. Nyyh. Onneksi nuo uudet korvanlämmittimet lämmittävät mieltä.

Hei uudet sinkut ja taustalla roikkujat, minkälaista sakkia olemme joukkoomme saaneet? Mistä tuutte, minne meette? Mitä syötte ja mistä tykkäätte?

Päivämäärä:   5.12.12 23:30:51

Naputtele ruoste se korkki sinne pulloon ;)

Päivämäärä:   5.12.12 23:39:03

No X, se kirpaisee vaan kerran!!!
Aivan ihana potkupuku!!
Huoh!!!
Ja uudet sinkut teretulemasta!!!
Täällä on hulvattoman hauskaa jengiä:)!!

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   5.12.12 23:44:41

Korkkia kyllä naputellaan pullosta ulos. Ja nettiyhteys tänään surkea.

Mikä sitten kirpaiseekin, se kirpaisee kerran.

Päivämäärä:   5.12.12 23:47:20

Hei, tuoha on vaan säätö kysymys, tuo pullon avaus siis...
Prkl, kaula poikki niinku lemmikki kanalta :D
Rautasahaa ei saa sitte käyttää...

Päivämäärä:   6.12.12 00:18:04

Otan tuon pullon uudelleen käsittelyyn viikonloppuna, kun mulla on käytössäni a) parempi avaaja ja b) apujoukkoja. Oh, I('ll) get drunk with a little help from my friends...
http://www.youtube.com/watch?v=i24mkN0ybZ8

Edellinen kommenttini katosi kuin tuhka tuuleen. Mun täytyy varmaan vkl käydä pisteen innoittamana hakemassa tällainen. https://www.seppala.fi/haalarit/fi_1204_6156311/dp Sopii mun uuteen lookkiin ihan perfecto

Päivämäärä:   6.12.12 00:23:23

Vaikea kertoa mielipidettä, kun nettiyhteys ei toimi.

Loppupelissä ihan sama millä pullon avaa. Keneltä jäänyt kiinni?

Päivämäärä:   6.12.12 00:41:57

Ruoste, osta toi jumppasuitti tuolta norwegianista, saat aidon ja oikeen:).
Maksaahan se, mut on kestoo!!!

Päivämäärä:   6.12.12 00:43:56

Pullottajalta jäänyt kiinni. Joltain vahvanäppiseltä kreikkalaiselta, Lyrakakikselta. Tuo korkkihan tulee tuolta vaikka millin murusina, mutta vasta viikonloppuna.

Päivämäärä:   6.12.12 00:45:39

*tsih, hi hii* Akat asialla xD

Päivämäärä:   6.12.12 00:50:22

Voi jump rahuiti, nyt on saatava jumppasuiti!

"Pois alta akkavalta" ukko huutaa sängyn alta. Onko viinipullon avaaminen X:n mielestä miesten hommaa? Tsih hih vaan ittelles! Leipäveitselläkö olisit sen korkin kaivanut kolostaan kun ruuvi sai vain muruja aikaan? Pöh, höh ja pöh!

Päivämäärä:   6.12.12 01:15:12

No jos puukorkki on kyseessä koska ruuvikin tais olla huono...
Niin varovaisesti vaikka oikeassa hätätilassa akkuporakonetta kehiin...

Ja astiaan saadut viinit tiheän sihdin läpi laseihin pirun äkkiä ennen kuin lämpenee liikaa, nautiskeluaika onkin sittten oman harkinnan varassa....

Päivämäärä:   6.12.12 01:18:51

Akkuporakone kuuluukin jokaisen sinkkunaisen kaapunkikämpän vakiovarustukseen.

Kun seuraavan kerran kutsun jonkun (miehen) viinilasilliselle, käsken hänen ottaa akkuporakoneen mukaan varmuuden vuoksi. Kiitos vinkistä!

Päivämäärä:   6.12.12 01:26:05

Ei se olitkin sää joka olit sitissä, mutta yritin sentään :D

(kiitä luojaas että kessu oli muualla :D)

Päivämäärä:   6.12.12 02:54:01

No, mut on tuomittu Saluunassa:).
Onko täälläkin joku mittari siihen, kun olen niin kamala??

Päivämäärä:   6.12.12 09:06:54

Huomenta ja hyvää ittepäisyyspäivää kaikille! =)

Kyl mulla on akkuporakone ja kaupunkikämpässä asun, et tarviiks ruoste sitä lainaan..? :D

Päivämäärä:   6.12.12 10:19:48

Huomenta!!

Kerran meinas olla kova paikka saada viinipullo auki, mut selvisin (?) tunkemalla sen korkin sinne pulloon, kun en uloskaan saanu :D

Täältä löytys neljä akkuporakonetta, pitäskö mun yks ruosteelle lahjottaa joululahjaks?

Pakkanenki laskenu melkein siedettäviin lukemiin, -14

Päivämäärä:   6.12.12 14:06:28

Houli shait. Taisin tehdä uuden ennätyksen. Heräsin tunti sitten. :/ Enää ei ole kiire mihinkään.

Päivää taloon. Kyllä mun varmaan täytyy pyytää joulupukilta oma kone. Kiitos tytsyt tarjouksesta :) Työkaluarsenaalini koostuu tällä hetkellä vasarasta, ruuvareista ja kynsiviilasta. Näillä on kyllä aika pitkälle pärjätty, ja kun ei ole pärjätty, on ripsien räpsyttely aika tehokas keino. Apua löytyy aina, ennemmin tai myöhemmin, läheltä tai kaukaa.

Päivämäärä:   6.12.12 14:22:06

Huomenta ja hyvää Itsenäisyyspäivää!
Helvetillinen olo...glögiä, ei enää ikinä!!!

Päivämäärä:   6.12.12 16:31:16

Hyvää Ittepäisyyspäivää, (jonka kukkahattutädit pilasi) :S

Paraatin sentäs vielä saa näyttää ilman lasten traumoja...

Päivämäärä:   6.12.12 16:34:13

Siellähän nuo leikki gona-miestä lakit vinossa :)

Lisää puita sisälle ja heti! :D

Päivämäärä:   6.12.12 16:44:43

Gonat kuukahtaa...

Päivämäärä:   6.12.12 16:45:40

Ittenäisyyspäivää. Mullakin on 2 akkuporaa (joista toisen vei jo varkaat) ja sitte kiviseinäpora (se on jotenkin eri, en tiedä miten, koska poralla nyt kai vain porataan).

Miksi pisteelle on saluunassa tapahtunut, jos poke heittänyt ulos, vaihdetaan poke.

Auttelin pari tuntia hurstin juhlissa, olisi pitänyt olla vielä enemmän vaatetta. Sen verran olen hevoshommista oppinut, että jalkineiden pitää olla lämpimät, jos tahtoo yhtään ulkona seisoskella. Sielläkin kahvinkaatajat valittivat, että jaloista katoaa tunto. Itsellä sormet alkoivat mennä kohmeeseen, kun villakäsineet kastuivat.

Päivämäärä:   6.12.12 19:52:51

Hyvää itsenäisyyspäivää kinkuille :) Pukki toi mulle ihan uuden porakoneen varustettuna kahdella lithiumvaimikäsenytonkaan akulla, ei kuulemma lopu potku kesken ? Vähänhän tuo pukki oli etuajassa, mutta ei sovi valittaa ;)

Päivämäärä:   6.12.12 20:12:17

Noup, ei kukaan heittänyt ulos:).
Jäin, kun JR kielsi lähtemästä.
Hienoo viides!! Nyt sit porakone laulamaan!!
Miten mä en jaksa tänäänkään tuota "onko kaupat auki", "onko baarit auki", "onko apteekit auki"...hemmetti "onko mikään auki"- rumbaa...ei enää ole todellista!!!
Mikä ihmeen uusavuttomuussukupolvi tänne on syntynyt???

Päivämäärä:   6.12.12 20:12:24

Joopa joo - kummallista kuinka edes kerran vuodessa ei voida niitä tenavia laittaa jonnekin siks aikaa kun tulee elokuva telkusta.
Oma tenava on sen katellu muutaman kerran ja kirjanakin tavaillut sitä eikä ole kauheen traumatisoitunut - tai ainakaan ei myönnä sitä ;)

Huomenna ois taas työpäivä edessä - onks pakko jos ei taho..?

Lähettäjä: Morale 
Päivämäärä:   6.12.12 20:34:53

Itsenäisyyspäivää itse kullekin. Nyt saunapuhtaana lonkeroinen auki, mä en edes yritä noiden viinipullojen kanssa...Ja tietty jäi sitten eilen se kauppareissu tekemättä, joten tänään piti turvautua lähikioskiin jossa ei fiinejä viinejä ole.

Ja mullakaan ei ole porakonetta, se tuntuu olevan nyt tärkeää mainita.

Päivämäärä:   6.12.12 21:05:18

No ei ole porakonetta täälläkään, mut osaan kyllä käyttää sitä ihan sujuvasti.
Senverta on tullut laidunta aidattua, et tuttu kapine kyllä.

Päivämäärä:   6.12.12 22:01:54

Mitä tykkäsitte Jennin puvusta?
Ja Eija-Riitan?
Entäs Birnin nahkalook?

Päivämäärä:   6.12.12 22:31:12

Harvoin jaksan katsoa juhlia, enkä katsonut tänäkään vuonna. Sen sijaan touhusin tallilla kaikessa rauhassa, kun tädit teineineen viettivät pyhäiltaa kotosalla. Ihana ilma! Pari astetta pakkasta, tyyntä, hiljaista. Kaunista :) Yhdelläkään hepalla ei ollut kiire sisään ja sain painaa menemään isoa laukkaa tyhjässä maneesissa. Heaven :) KErron mielipiteeni huomenna, kun olen tsekannut parhaimmat ja karseimmat puvut iltapäivälehtien sivuilta.

Sain kuin sainkin pullon auki! Ronsu 1 - viinipullo 1. Kun olin tarpeeksi kovertanut korkkia ruuveilla, sain sen tuupattua pulloon sisään. Yess! Mutta... viini on pahaa. Menee just ja just glögin kaverina. Hemmetti. 2-1 viinille.

Päivämäärä:   6.12.12 22:36:12

Otat jotain pahaa ja väkevää alkomahoolia muutaman paukun pohjiksi (jos löytyy) niin viinihän menee kyllä yhdellä pulputuksella ennen puolta yötä alas :D :D

Päivämäärä:   6.12.12 22:39:40

Hyi, X!!!
Karmeet sekoitukset!!
Ruoste ei kyl tolla ohjeistuksella huomen nouse sängystä ku halaan vessanpönttöä:).

Päivämäärä:   6.12.12 22:44:40

Ei ole mitään pahaa ja väkevää kotona, mutta kaunis ajatus.

Päivämäärä:   6.12.12 22:49:34

No... Ehkä likoilla menee pakki herkemmin sekaisin sitten? :D

Joskus itsellä vaan pakko tehdä noin, pulloa ei jätetä vajaana seuraavaksi viikonlopuksi ;)

Päivämäärä:   6.12.12 22:49:36

Onneksi kaapeista ei löydy miestä vahvempaa. Vintillä lojuu kyllä pari litraa kirkasta, mutta annetaan niiden pölyttyä. Tarkoitus oli vain maistaa tuota turkasen fiiniviiniä ja ehkä ottaa unilääkkeeksi toinen lasillinen (koska vasta iltapäivällä heränneenä en saletisti saa tänään unta ihmisten aikoihin, ja aamulla pitäisi olla pirteänä töissä), huomenna 2. maistelukierros.

Enpäs muuten muista milloin olisin viimeksi vetänyt niin hirveät naamat, että olisin aamulla oikeasti yökännyt. Taitaa mennä viime vuosituhannen puolelle. Hyvä niin. Hieno nainen ei perseitä olalle vie.

Päivämäärä:   6.12.12 22:53:09

En minä kyllä mikään hieno nainen ole, mutta silti.

Heippa kurnau. Tulipa taas vähän skitso olo. Sattuiko suhunkin kun nipistin itseäni eilen?

Päivämäärä:   6.12.12 22:59:06

Ruoste tuolla juhlassa pari finlandiapullon tyhjentäjää katsoi sisarta toisin kuin olisi pitänyt. Mitä sen on edes väliä.

Päivämäärä:   6.12.12 23:26:02

Ei niin mitään väliä
http://www.youtube.com/watch?v=mcYu5Vg_YH8
Kultaisia muistoja 90-luvulta.

Tajusin juuri, että kynnen katkeaminen oli tämän päivän kamalin ja dramaattisin tapahtuma. Taitaa olla asiat aika hyvin, vaikka keskisormellani onkin nyt kovin alaston olo.

Päivämäärä:   7.12.12 09:27:48

Hämärää huomenta, joko jossain tuiskuttaa?
*tutkailee säätiedotusta ja pohtii kotiinlähtöaikaa*

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   7.12.12 09:39:45

Ei ainakaan viellä tuiskuta, muutakun omassa päässä.:D Pitikin sitten eilen lähteä hunningolle, no tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Päivämäärä:   7.12.12 09:49:13

Miten se menikään.... viini on viisasten juoma? Meikäläisen nupissa ei ole tuiskuttanut vuosikausiin ;)

Päivämäärä:   7.12.12 09:57:08

Woihan pewse. Kävi turhapuromaisesti, uni tuli vasta herätyskellon soidessa. Sen siitä saa kun yhtenä iltana valvoo ja nukkuu pitkään. Yhdestäkin pitkästä yöstä tulee rytmihäiriöitä :/ Onneksi töissä on hipihiljaista, ehdin ehkä jopa torkahtaa jossain vaiheessa ja livistän ihan saletisti jo auringonlaskun aikaan.

Tuleekos tänäänkin hyrskynmyrsky?

Päivämäärä:   7.12.12 10:00:34

Yöllä näyttää lunta sadelleen sen verran, et vois lumitöitä harkita :/

Mie en vielkää ole oppinu tuota rapulaa ymmärtämään. Välillä se saattaa tulla kahdesta saunakaljasta ja joskus sitä ei tule edes kahdesta viinipullosta, outoa.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   7.12.12 10:07:38

Piti sitä kuplivaa eilen maistella, se ei minulle ainakaan sovi yhtään.

Päivämäärä:   7.12.12 12:01:02

Mulle se kaamea aamuolo yleensä tulee ihan siitä valvomisesta/lyhyistä yöunista. Liian juomisenkin kyllä huomaa kropassa, mutta paha oli ja heikotus mulle tulee vaikkei olisi juuri mitään juonut, jos on mennyt pitkään. Nytkin on vähän sellainen olo, tosin normaalia tokkuraisempi, ja ihan vähän vain maistelin glögia eilen :)

Päivämäärä:   7.12.12 14:01:52

Huomenta!
Tuli sit vapaapäivän kunniaksi nukuttua puolillepäivin, noin niinkuin reilusti kellon ympäri...
Joululoma taitaa olla ihan paikallaan hektisen syksyn jälkeen.
Kiva ulkoilusää, ei tarvi palella tallillakaan.

Päivämäärä:   7.12.12 14:21:56

Epistä.

Nyt on kyllä ilma aivan loistava, passelisti pakkasta ja pikkasen tulee lunta - kohta päästään hankeen laukkailemaan :) Silloin täytyy tehdä, mennä ja harrastaa kun pakkanen pysyy siedettävissä lukemissa. Niitä päiviä tulee talven aikana saletisti, kun on niin kylmä, ettei kykene tekemään mitään.

Puoli tuntia pitäisi vielä jaksaa pitää silmät auki tstolla. Sit jääkaapin kautta tallille, viimeisten mehujen puristus ja suihkun kautta sänkyyn. Jos tänä yönä ei tule uni... tulen tänne itkemään.

Päivämäärä:   7.12.12 14:35:54

Juu, ei puutu kun se maastoilukaveri:).
Ois upeeta päästä tällä säällä metsälenkille hyvässä seurassa:).
Viime talven pakkaset on tuoreessa muistissa, pakko oli liikuttaa hevoset, olipa asteita kuinka paljon tahansa. Hitto, mä kävelin välillä hevosen kanssa varpaat suliksi ja eiku takas selkään...
Yhtä taistelua se oli, pakkasen kanssa siis.

Päivämäärä:   7.12.12 16:07:31

Jotenkin noihin pakkasiin tottuu, muistan yhdenkin talven, jolloin oli lähemmäs -40 välillä, ja auto lähti käyntiin ja maneesissa pystyi köpötteleen. Nyt hyvä jos pystyy lähikauppaan kävelemään 100 metriä, jos on -10.

Lähettäjävaltsu 
Päivämäärä:   7.12.12 17:38:10

Iltaa ei täältä malta pysyä pois vaikka SEURUSTELEEKI :D Aion siis ihan olla sivusta seuraaja ja huutelen välistä jotain. :) Taas yks työpäivä takana ja väsyttää ihan sikana.. Kohtapuoliin mamman luo sohvalle köllimään vierekkäin.. :D Mitäs kinkut meinas tänään?

Päivämäärä:   7.12.12 17:40:36

Vihdoinkin oma tietokone on korjaamolla - toivottavasti selviää mikä siinä on vikana + korjaus ei maksa paljoa.

Kun en eilen päässyt treffeille, niin koskahan seuraavan kerran ois molemmilla yhtä aikaa kalenterissa vapaata :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   7.12.12 17:51:32

No jeah, nyt alkaa jo Kaesakin jo osumaan tauluihin. Kaukalossa on jo kai jää, kun kentänvalot on päällä, eikun luistelemaan.:)

Päivämäärä:   7.12.12 20:21:58

Jipii, tää pääsee huomenna himokselle!
Apua, ihan oikeita ihmisiä, miten mää selviän? Voi ei, mitä mää paan päälle? Tarviiks hiuksetki harjata??

Päivämäärä:   7.12.12 20:24:59

Oot sä Elsa päässyt metsittymään...;)?
Ei muuta kun sokerin sulatukseen;)....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   7.12.12 20:31:47

Minäkin voisin lähtee Himokselle.:) Nyt Elsa pokaat sellaisen komean laskettelunopettajan sieltä.:) Pitäsköhän korkata yksi olut.

http://www.youtube.com/watch?v=HPkTGm4RtVM

Päivämäärä:   7.12.12 20:37:34

Ei tää laskettelemaan, vaikka eihän sitä tiiä miten komeen lääkärin hoitoon sitä pääsis :D

En mie oo yhtään metsittyny, tänäänki näin posteljoonin ja huiskutinki sille...

Huomenna sitten tämän tahtiin :)
http://www.youtube.com/watch?v=l-fjVXeVx4s

Päivämäärä:   7.12.12 21:01:00

Hitto, KESSU, mä repesin tolle nunnaluostarijutulles...tästä nauramisesta ei meinaa tulla loppua....:):):).
Mä kuolen....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   7.12.12 21:12:02

Nokun oikeesti oikeesti, tästä multa on about 5km nunnaluostariin, se on siinä Hiidenpirtin vastapäätä, lähtee pieni hiekkatie.:D Riksu valitteli viime talvena, ku ei saa miestä, sanoin et mee sinne.:D No joo yritä etsiä yli 40:stä neitsyttä, ei tuu mittään.:D

Päivämäärä:   7.12.12 21:25:49

No ei varmana löydy:):)....
Hitto!!!
Mä kuolen nauruun...............

Päivämäärä:   7.12.12 21:33:24

Pakko korkata olut kun mainitaan komea laskettelunopettaja. Tosin en tiedä, mitä yhteyttä aiheilla on. Suksilla olen ollut jopa aika selvänä (mikä ei nosta suoritusten laatua, pääsen pystyssä mäen alas).

Komea laskettelunopettaja. Hiljennyn. Pitäisikö oikeasti tavata miehiä livenä esim. suoli24:stä? Jotenkin ht-netti riittäisi ja hetkittäin tämäkin on liikaa.

Päivämäärä:   7.12.12 21:40:27

kurnau, kannattanee treffata ihan livenä...koskaan ei voi tietää jos ei treffaa, se oikea voi sattuu treffaressa kohdalle:).

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   7.12.12 21:42:09

Mää voin opettaa öö...35 vuotta lasketellut, aloitin 7v ikäisenä.Vähän nyt taukoa polven takia, serkku on olympiavoittaja nopeuslaskussa, meil on vissiin vauhti suvussa.:D Pitää olla kosketusta.:)
http://www.youtube.com/watch?v=WH1HBzXhX9o

Päivämäärä:   7.12.12 21:54:49

Mää oon lasketellu viimeks joskus pentuna, tuskin onnistas enää..
Taitaa olla paree pysyä pulkkamäessä :D Tai no, yleensä sekin touhu on menny siihen et se pulkka on kelkan perässä, onko tuo sitten kuitenkaan yhtään turvallisempaa? Hauskaa ainakin ja vauhtia piisaa!

Hitsi, mie oon niin täpinöissään et tuskin nukuttaa ens yönä. Kyllä voi pieni ihminen olla pienestä onnellinen...

Olutta ja siivousta, aamuun mennessä lienee siisti mökki :D

Päivämäärä:   7.12.12 21:59:25

Mietin, että onko niitä komeita hiihdonopettajia, vai onko sekin legenda. Mäessä olen aika tavallisia (vaikka ihan mukavia) miehiä nähnyt.

Ehkä en ole vain harrastanut tarpeeksi talvilajeja.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   7.12.12 22:00:01

Elsa, hyvä niin ja onnea reissuun.:)))

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   7.12.12 22:06:42

Juuri laskettelijat keksivät luistelutyylin hiihtoon, laskettelumono on niin jäykkä, sen kanssa on pakko luistella hissien väli. Pulkkamäki on ihan mukava, jos saan vaan ohjata.:D

Päivämäärä:   7.12.12 22:12:44

Pulkkamäki voisi olla oma laji. Vaikka talvi ei tunnu omalta. Mieluummin lähtisin nöyränä aitoon sambakouluun.

Päivämäärä:   7.12.12 22:13:43

No ei ne hiihdonopettajat ole sen komeempia, et sinänsä sama, vaikka ei hiihtokouluun menisikään:).
Joku ihmeen urbaanilegenda et ne olis paremman näköisiä kuin suomalaiset miehet yleensä.
Noi viikingit ei jättäneet jälkeensä mitään komeutta, enemmänkin sitä sisua ja selkärankaa pitää huolta naisestaan, niitä piirteitä löytyy vieläkin osasta suomalaisia miehiä.
Niitä kyllä arvostan, jos kohdalle osuu:)!

Päivämäärä:   7.12.12 22:19:44

Jeeee hauskaa reissua Elsalle :) Kaksi kaveria on hiihdonopettajan napannut, supersööttejä ja supermukavia tyyppejä molemmat. Jos olet kerran sen oppinut, osaat kyllä laskea. Ei haittaa, vaikka viime kerrasta olisi hurahtanut parikytä vuotta. Aloittelet varovasti lasten mäestä, apukäsiä löytyy kyllä jos löydät itsesi kinoksesta. Harjoittele kaatumista vaikka jokaisen hauskannäköisen mieslaskijan kohdalla, ennemmin tai myöhemmin tärppää ;)

Voi vitsin vitsin vitsi, mikä vilu. Tuti tuti ja väri väri. Mennee väsymyksen piikkiin. Simmut ovat vielä sepposen selällään eikä kroppa ole rauhoittunut valkun jälkeen, mutta mä olen varma, että tänä yönä uni tulee ihan ajallaan. Sen on tultava, saattana, en anna sille vaihtoehtoja.

Mä voisin kyllä ihan hyvin lähteä muutaman kuukauden hermolomalle nunnaluostariin. Ottaiskohan ne tällaisen kikattelevan punahilkan sinne, jos oikein nätisti pyytäis? Luuttuaisin lattioita ja lauleskelisin nättejä lauluja kiviseinille kaiket päivät.

Päivämäärä:   7.12.12 22:20:02

Kerran pistettiin kelkan perään jolla, sitä oli pirun paha ohjata. Ei ollu ees oma ja pohjakin men rikki, keväällä omistajalle varovasti vinkattiin ettei kannata kovin syvälle soudella...

Taidan lisätä moottorikelkan joululahja listaan..

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   7.12.12 22:28:42

Et sie Elsa mikään kallis ole, traktori ja moottorikelkka.:D Halvinta on heppavoimalla, naru vaan satulaan kiinni ja kaveri on suksien kanssa takana, eikun laukkaa.:) Joskus käy ihan hyvin, joskus huonosti.http://www.youtube.com/watch?v=UYnySGM9dQA

Päivämäärä:   7.12.12 22:35:54

Ruoste, ei ne ota sua luostariin, siellä pitää olla naamataulu peruslukemilla; hihittely ja lauleskelu on kiellettyä:).
Ja miehen puutteesta valittaminen on syntiä;)............

Päivämäärä:   7.12.12 22:40:31

Juu, kyl myö hevosellaki, tosin sielläkin perässä oli pulkka. Niitä muuten meni eräski talven aikana..

Nii, mistäpä mie miehen joka nämä kustantas? Suomi24?

Ihmettelin tuossa että mitenkäs voi yks olut näi nuppii nousta, mut oiskohan se kohta aamupalan aika?

Päivämäärä:   7.12.12 22:42:40

Luostariin pääsisi. Nunnakavereita on.

Jos joku tarvitsee tietynlaista miestä, voin etsiä.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.