Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic n:o 97

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   3.12.12 11:35:06

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=391253&t=391253
Muilla näpit kohmeessa, jos mää ny sitte :)

Re: Sinkkujen topic n:o 97

Lähettäjä: 5.nainen 
Päivämäärä:   3.12.12 11:37:29

Näpit kohmeessa ja sentään töissä :D
Juu sulka päässä ja ehkä yllän 165cm kun laitan korkkarit jalkaan... eli aina kaupassa toppahaalarit on ihan liian isoja, samoin kaikki lämpökumpparit, mitkä on tarjouksessa... se on huutava vääryys :(

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.12.12 11:38:45

Mää meinasin, mut maltoin mieleni, olis tullut kaksi topsua. Satku lähenee ja kolme nikkiä on ilmeisesti jollain tavalla pariutuneet, minä en mitenkään vakavasti, mut pitäähän se vakipano olla.:D

Päivämäärä:   3.12.12 11:47:08

Minun moraalinen puoleni kurtistaa taas kulmiaan ;) Kai Kessun vakipano tietää olevansa vakipano? Sittenhän se on ihan ok :)
Tuli mieleen, että olen nähnyt hanskanlämmittimetkin jossain... :o
Tulispa rekikelit... ei puutu kuin reki..hmm....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.12.12 11:48:28

Kyl tietää.:)

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   3.12.12 11:51:24

Millä tavoin tuo vakipanohomma käytännössä toimii? Onko siinä puolin ja toisin sovittu, että tapailut on pelkkää seksiä - vai teettekö muitakin asioita yhdessä? Samaan aikaan saa kai olla muitakin virityksiä, niistä ei vain puhuta?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.12.12 11:55:24

Kurnau, aikalailla juuri näin. Kumpikin tietää jos vakavasuhde osuu kohdalle, homma loppuu siihen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.12.12 12:40:42

Oonko mä liian siveyden sipuli, kun en tuollaisia vakipanoja ymmärrä???
Seksissä pitää olla tunne mukana, mun mielestä.
Tietty vakituinen on aina parempi kuin joka kerta uusi...
Musta ei olisi mihinkään vakipanosuhteeseen, vai onko se edes mikään suhde?

Päivämäärä:   3.12.12 13:34:20

En ymmärrä minäkään. Olen niin herkkis ja tunteellinen tyyppi, ettei pelkkä seksisuhde onnistuisi. Toisaalta... sellainen ihminen/ihmistyyppi on kyllä olemassa, joka ei romanttisessa mielessä kiinnosta mutta jonka nähdessäni mieleni tekisi käydä kimppuun kuin sika limppuun. Tähän mennessä olen onneksi pysynyt housuissani :P

Perimmäinen syy tälle aseenteelleni taitaa olla se, etten tahdo itse olla kenellekään vain vakisäätö, vaikka muuten ns. "viikonloppumiesystävä" voisi olla tähän tilanteeseen mulle sopiva ratkaisu (jos siis kokisin nykytilanteen jonkinlaisena ongelmana, mitä en tee). En yleensä pysy neljää päivää kaumpaa yhdellä paikkakunnalla, laukku on koko ajan puolivalmiiksi pakattuna eteisessä enkä yksinkertaisesti halua olla joka päivä kenenkään käytettävissä tai edes tavoitettavissa. Asenne ja tavat muuttuvat kuitenkin takuulla siinä vaiheessa, kun vastaan tulee se tyyppi, joka vie jalat alta. Sitä odotellessa...

Päivämäärä:   3.12.12 14:02:08

Jos ei harrasta irtosuhteita eikä seurustelua, ei kai auta kuin lisätä joululahjatoiveisiin tällainen:
http://tinyurl.com/cg8afjd

Päivämäärä:   3.12.12 14:08:17

Vähän samaa hektistä sinkoilua täällä kuin ruosteella....
Sehän tässä onkin se kipein asia, että mä en ole jatkuvasti nyhjäämässä kotona ja kainalossa...voihan se olla, et jos/kun se elämän mies kävelee vastaan, tilanne voi muuttua.
Eli samat sanat, sitä odotellessa:).

Päivämäärä:   3.12.12 14:21:15

Jaa-a... sorry leidit, mutta minä en kyllä tuota kelpuuttaisi pukin konttiin, onhan noita nyt tarpeellisempiakin värkkejä :) Pitäiskö meidän kirjoittaa Kinkkulan toivekirje Pukille seuraavaksi?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.12.12 14:54:13

Viikonloppuisistä mää olen kuullut, mut toi viikonloppumiesystävä kuulostaa hyvältä, ainakin suhteen alussa. Siinä on hyvä tutkailla toinen toistaan, mihin asteelle homma johtaa.:) Mää eksysin jonkun linkin kautta kaalimadon sivuille.:D

Lähettäjävaltsu 
Päivämäärä:   3.12.12 16:17:18

Päivää olipahan raikas työpäivä tänään. :) Töistä lähtiessä mittari näytti -23c Mutta hyvin tarkeni ja hikiki irtosi välissä.. Mitäs meille kuuluu?

Päivämäärä:   3.12.12 16:51:20

Mitä me kinkkulan naiset pukilta toivotaan;)::::???

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.12.12 16:57:04

Valtsu, eikös raksalla ole pakkasrajoja enää nykyään.? Mää kyllä arvaan mitä kinkut haluaa, en vaan kehtaa sanoa.:D

Lähettäjävaltsu 
Päivämäärä:   3.12.12 17:03:49

Kyllähän ne on mutta lähinnä suuntaa antavia.. :D Hyvin siellä tarkesi ku piti vaan ittesä liikkeellä.. :D Ja omasta palkastahan se on pois jos et ole töissä..

Lähettäjä: Iina. 
Päivämäärä:   3.12.12 17:08:51

Heipähei - joko alkaa muillekin ht-netin naisille valkeneen miks en Kessun kaltaista aarretta huolinu ;)

Pikkupakkasta - työautossa ikkunat jäässä ku joku tollo ei ollut sitä laittanut johdon perään - huomenna tietää sekin työkaveri et auto laitetaan johtoon kii näillä ilmoilla.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.12.12 17:12:19

Jaa ai sää et huolinut, mitäs jos mää en huolinut sinua.:D

Lähettäjä: Elsa 
Päivämäärä:   3.12.12 17:21:41

Yksi viikonloppu mies tänne kiitos! :D

On tää taas raskasta työntekoo.. Kohta loppuu luuristaki virta prkl.

Päivämäärä:   3.12.12 18:38:45

Ihanaa, täällä on enää kymmenen astetta miinuksella!!
Aamul oli melkeen 20.
Hyi!
Voisin mäkin sellaisen viikonloppumiehen ottaa, mut sillä sopimuksella, et viikot sit eletään kunniallisesti, koska mä en ole kenellekkään mikään ns. "vakipano", vaan vaikka niin sanottu "etäsuhde", joka tarkoittaa sitoutumista samalla tavalla kuin "jokapäiväsuhde".

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   3.12.12 19:05:53

Säätiedotus: Länsirannikollakin pirun kylmää. Sitä joko seurustellaan tai sit ei mut tommoset vaki/säädöt ei saa täältä ymmärrystä.

Päivämäärä:   3.12.12 19:10:16

Jo :D

Mä luulen, että tän topan tytöt ainakin tietävät, mitä joulupukilta tilataan - yksi viikonloppumies per nenä :) Jos ei jokaiselle riitä omaa, otetaan yks yhteinen jakomielinen. Sen lisäksi sitten jotain lämmintä jokaiselle. Kesä yhdelle (Elsa), lämmin kainalo toiselle (sisar piste), kylpyamme ja vuoden kylpyvaahdot ja -öljyt mulle. 5.naiselle kuumat käpälät sekä kakkakikkareensulattaja ja Iinalle aina lämmin auto. Kurnaulle ongelmanestolääkitys ja roppakaupalla lämmintä mieltä. Riksulle kunnon tiivisteet oviin ja ikkunoihin, ettei lämpö karkaa ja savolaiset luikertele sisätiloihn.

Mitäs teille pojille sais olla?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.12.12 19:12:03

Ny on vähän lauhtunut, -14 aamulla oli -22. Sehän tässä sinkkudessa on juuri hyväpuoli, että voi tepastella miten tahtoo kun ei ole sitä pirttihirmua pitämässä kurissa ja nuhteessa.:)

Päivämäärä:   3.12.12 19:25:11

Juu, kurnaun lista on ihan täydellinen!!!
Elsa kesässä, mä kainalossa, ruoste kylvyssä, riksu lämpimässä ja iina kunnon autossa, jaettu viikonloppumies, vuorotellen nois kaikissa paikoissa ja ketteränä miehenä tietty useampaan kertaan...pukkii ei kannata moisella toiveella heittää, se ei jaksa;)....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.12.12 19:46:36

Heh, mää olen vaatimaton, en mää halua kun Friisiläisruunan, please.=)))

Päivämäärä:   3.12.12 19:56:17

Hyi KESSU, ruunan;)........????????

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.12.12 19:58:27

No juuh, miksi ei.? Orien kanssa en mielusti taistele, muistoja jalkapöydässä.:D

Päivämäärä:   3.12.12 19:59:36

naiset: Hyvä suunnitelma :D

Kessu: mietippä ny vähän mitä sää oikeen teit kun tavattiin ja seuraavana päivänä suustas päästelit puhelimessa...
Että kyl joku muu oli se kun antoi pakit ja se et ollut sinä...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.12.12 20:01:57

Jaaha jaaha, no sovitaan sitten niin, mää en jaksa siitä asiasta vääntää.:D

Päivämäärä:   3.12.12 20:09:06

I ja K, eihän väännetä täällä?
Noi asiat on hyvä sopia ihan kaksin:).
Ok?
Säilyköön tämä topiikki ihan sinkkujen topiikkina, samaa rataa kuin aina ennenkin!
Ok?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.12.12 20:11:20

Jep, kannatetaan.:)

Päivämäärä:   3.12.12 20:18:29

Kiva ja kiitos KESSUlle!!
Toivottavasti Iinakin on samaa mieltä!

Päivämäärä:   3.12.12 20:30:46

jos toi ***** vaan uskaltais puhua asiat halki naamatusten - ei vaan ole pitänyt sovituista jutuista kiinni pätkän vertaa, että silleen...
Kunhan ei puhu ihan perättömiä, niin sopii mulle et tässä ei asiaa puida enempää.

Tosin eipä Kessu ole ainoa mies joka ei osaa hoidella asiota loppuun asti...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.12.12 20:32:27

Hmm...mää olen nyt ihan hiljaa vaan.:)

Päivämäärä:   3.12.12 20:35:11

Paree onkin - lue vaikka vanhempia sähköpostejas ja kattele sieltä mitä on tullu kirjotettua...
Silleen vaikka elokuun lopussa kirjoitettuja...

Päivämäärä:   3.12.12 20:38:11

No, miehet on....
Ja kyllä naisetkin osaa olla:)....
Mut nyt jatketaan sinkkuilua, niin kauan kun sitä riittää, ok?
Varmaan se loppuu kaikilta aikanaan, toivottavasti ainakin:).
Ei tänne ole ketään tarkoitettu yksin elämään, kaksin on vaan niin paljon parempaa:).

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.12.12 20:48:50

Kuten sanoin, mää en väännä vanhoista asioista ja sähköpostit siivoon yleensä joka päivä.:) Niin sitä sinkkuilua vois jatkaa, jos sopii.:)

Päivämäärä:   3.12.12 20:54:15

Iina, rintamalla eteenpäin:)....

Päivämäärä:   3.12.12 20:59:37

Selvähän se - ei täällä yhden/kahden tai ties kuinka monen marjanpoimijan perään porata.

MIES ois kiva - niitä vaan ei taida olla olemassakaan - kuulunevat "Naisten suosituimmat iltasadut" osastoon...

Päivämäärä:   3.12.12 21:11:37

Juu, vaikeeta on sen oman löytäminen....
Mut täytyy vaan luottaa siihen, että joku päivä se sattuu kohdalle:).
En mä vielä ole toivoo heittänyt:).

Lähettäjävaltsu 
Päivämäärä:   3.12.12 21:43:54

Mun listalla on auto. :D Jospa se pukki sen tois ja varmaan tuoki mutta ottaa mun tililtä rahat.. :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.12.12 21:45:59

Mut eikös ne naiset yleensä osta miehille autoja.? :D

Lähettäjävaltsu 
Päivämäärä:   3.12.12 21:59:50

EI se taida mennä niin. Tai en ainakaan ole kuullu.. :)

Päivämäärä:   3.12.12 22:01:10

Mää voisin lisätä mun toive listaan vielä traktorin, sitten alkaski oleen kaikki tarvittava :)

Ei se miehen ehtiminen kyllä helppoa ole, huonoja ei huolita ja hyviä ei tunnu olevan. Vaan onhan tässä sinkkuna olemisessakin puolensa ;)

Enää tunti niin pääsöö kotia, puol iltaa männy pasianssia pelatessa, alkaa seki jo tympästä!

Päivämäärä:   3.12.12 22:13:17

Ja mä toivon miestä ja uutta satulaa, toi jälkimmäinen siis hevoselle:).

Päivämäärä:   3.12.12 23:41:50

Mulle rauhaa ja rakkautta, onnen hippusia, please. Sen kylpyammeen lisäksi, siis.

Hyviä öitä, kinkkuliinit :)
http://www.youtube.com/watch?v=JcGtKojv5UY

Lähettäjävaltsu 
Päivämäärä:   4.12.12 05:57:00

http://www.youtube.com/watch?v=YA13JhQO8hA Tämmösiä fiiliksiä alkaa olla. :) Joten mun varmaan täytyy poistua sinkkujen keskuudesta. Hyvää jatkoa sen toisen puoliskon etintään. :)

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   4.12.12 06:42:59

Onnittelut valtsulle! Ja onki huomattu, että tuosta meiän valtsusta joku saa hyvän miähen.

Mutta sitten noista 'ei niin miehistä parhaista': melkoinen ukkomiesten tuolva tuolla suoli24:ssä on. Ja valivalivirsi on jo kättelyssä sama, kotona ei saa. Voi nyyh, tuollainen tekeeki uudesta ihmisestä todella houkuttelevan.

Pitäis olla jokin bordellin osoite lykätä noille järjestään. Tuskin noista kukaan sinkku kiinnostuu ikinä, vaikka kopioisivat säälinkerjuuviestejänsä useilleki tuhansille.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.12.12 06:45:30

Huomenta, onnea Valtsu, no heitetään ainakin naamakirjassa sitten läppää.:)

Päivämäärä:   4.12.12 07:15:06

Huomenta täältäkin ja onnea Valtsulle:)!
Elämä on, paljon se ottaa, mutta paljon se osaa myös antaa;)!!!

Päivämäärä:   4.12.12 08:15:20

Onnea ja auvoista tulevaisuutta valtsulle <3 Tulee ikävä, mutta olen niiiiin iloinen puolestasi :)
Toivottavasti ne kuumat käpälät kuuluu remonttireiskalle, joka keksii kikkareensulattimen? Hmmm... kaikkialla netissä ja irl taitaa liikkua tämä tietty kansanosa, joka on oikeasti varattua, mutta hanakasti hakevat ulkopuolista säpinää.. ei ole mun juttu. Ukihan sen kiteytti: jos ollaan, niin sitten ollaan kans ;) Vaikken kuulu kirkkoon, olen joskus kuullut legendan "kohtele muita niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan", se kuulosti aika hyvältä?
Sää on aika ihana ja maisema kaunis :) Joskohan ottais muutaman lomapäivän ja fiilistelisi ponien ja lämpimän glöbin kera, voisi ulos laittaa nuotion ja paistella makkaraa ja vaahtokarkkeja.. ja lettuja.....tosin ensin pitää "kestää" muksun yövieraat ja viedä pojat vaikka leffaan, ostan ainakin 5kg karkkia ja syön itteni kipeäksi :)

Päivämäärä:   4.12.12 10:34:34

Huomenta!

Onnea valtsulle!!

Nyt on back on track hanskat tilattu, samalla otin myös pohjallisia pukinkonttiin, oonko mie kerrankin ajoissa?? Ihmeiden aika ei ole ohitse :D

En oo tälle päivälle uskaltanu ees pakkasmittaria katella, illalla/yöllä kun tulin kotiin oli -26. Kylmä siellä on edelleenkin, mt eipähän tieto lisää tuskaa...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.12.12 10:40:28

Elsassa on kyllä asennetta, harva naisen haluaa traktorin lahjaksi.:)

Päivämäärä:   4.12.12 11:01:14

Awww, onnea sata tonnia valdemarille ja sen "mammalle" :)

Päivää muillekin sinkkuloille. 5.nainen, suunnitelmasti kuulostaa taivaalliselta! Notski... vaahtokarkkeja... lämmintä glögiä... tähtien tuiketta ja pakkasen pauketta... Tahtoo takaisin landelle!!

Päivämäärä:   4.12.12 15:23:45

Jos kissa kaataa joulukuusen mutta kukaan ei ole kotona näkemässä tai kuulemassa sitä, haittaaks se?
http://cheezburger.com/1509820160

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.12.12 16:24:05

Heh, just tuosta syystä en laita joulukuusta.:)

Päivämäärä:   4.12.12 18:18:23

On pakko painaa pitkää päivää... Jotenkin mieltäylentävää tehdä neljässä päivässä viiden päivän työt.

Onnee valtsulle =)

Ja jottei elämä ois liian helppoo, ni nyt kiukuttelee auto (oma) -tiä uskaltaako sillä lähtee ittepäisyyspäivänä minnekkään niinkuin piti... :P
No täytyy katella huomenna et jatkuuko oireilu vai ei.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.12.12 19:40:09

Hui kun siel on tiet jäässä, ei meinaa kitkat oikeen pitää jäällä. Tenttua tankkiin Iina, näillä pakkasilla ei oo mikään ihme, jos on kosteutta tankissa.

Päivämäärä:   4.12.12 20:15:33

Kitkat shitkat.

Parhaat suunnitelmat tehdään lämpimissä sisätiloissa. Luonteenlujuus testataan sitten toteutusvaiheessa. Mun PITI olla reipas ja lähteä jojenrantaan lenkille. Toisin kävi, nenämittari sanoi, että liian kylmä, nassu jäätyy, mennään kotiin. Narskuvien askelten sijaan kuultelen Gary Julesia ja raikkaan ulkoilman saa korvata tuopillinen piimää. Laiskaa, niin ihanan laiskaa. Ehkä parit tanssimuuvit lepohetken jälkeen ja merinorsun notkistusta karvamatolla.

http://www.youtube.com/watch?v=4N3N1MlvVc4

Lähettäjä: ink 
Päivämäärä:   4.12.12 20:24:38

Hieno biisi tuo Mad World. Vaikkakin siitä tuleekin aina mieleen Donnie Darko.

Päivämäärä:   4.12.12 20:31:51

Ei oo käymisongelma vaan jokin muu häiriö...
Käytän biilin pikaseen nosturilla huomenna ja vilastaan et löytyykö mitään järkevää vai ei. Etupyörän laakeri oli vaihtoehto nro 1.

Päivämäärä:   4.12.12 20:49:39

Pakkanen alkoi taas kiristymään, mitkähän lukemat on aamulla?
Ainakin palelee pirusti, hrrrrrrr....!
Saapa nähdä, mitä mun auto keksii lämpimikseen tälle talvelle, viime talvi meni taistellessa sähköisten ongelmien kanssa, mitähän tälle talvelle?
Siinä ei ole lohkolämmitintä, joten voi kireemmillä pakkasilla taas tulla tenkkapoota...
Onko pakko laittaa lohkolämmitin tai webasto, eikö mitään muuta vaihtoehtoa ole? Toinen maksaa hirveesti ja toinen on rasittava johdon päässä roikkuja, jos ei johtotolppaa ole, mihin se toinen pää laitetaan??

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.12.12 20:58:08

Piste, mobil ykköset koneeseen, ei tarvii piuhoja. Mösössä jurnuttaa etupyörän laakeri, aikoinaan Mondeoon laakerin vaihto maksoi 350€ töineen päivineen, ööh 3 vuotta sitten about.

Päivämäärä:   4.12.12 21:02:32

Se on öljymerkki, siis toi Mobil1, eikö?
Käykö se kaikkiin bensa-autoihin?
Oikeestiko ei tarvi mitään piuhasysteemiä, jos on toi öljy?
Jippii!!!
Oitis vaihdattaan sellaiset!!!!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.12.12 21:09:58

Siis rally formula, mikä se nyt on nykyään nimeltään.:D Voitelee het pakkasella, on kyl aika kallista, koneen kannalta hyvää tavaraa.:)

Päivämäärä:   4.12.12 21:13:06

Ok.
Eli Mobil Rally Formulako? Ei siis Mobil1?
Jos sitä ei ole huollos, käyn ostamassa mukaan.
Mistä löydän?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.12.12 21:25:14

Ihan vaikka esim. säästöpörssin/cittarin...ym hyllyiltä.:) Mulla on muuten mobilin delvakkia täyskannu 4l, sakeeli oli pitänyt Iinalle se antaa, kun enää mulla ei ole dieseliä.Hieman vanhempaa.:)

http://www.youtube.com/watch?v=knyH0JDwlYg

Päivämäärä:   4.12.12 21:26:01

Piste. Ei tuo pelkkä öljy auton käyntiin lähtemistä takaa. Jos sitä ajattelet? Mutta hyvä öljy kannattaa tietenkin olla jos joutuu kylmänä käynnistelemään.

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   4.12.12 21:30:20

Suosittelen Man-Oil tuoteperhettä :)

Päivämäärä:   4.12.12 21:32:12

Noi on tos uus akku, jos vielä vaihdattaa hyvät öljyt, luulisin, et käyntiinlähtö on taattu?
Kyl se on tähän saakka aina lähtenyt oireilematta, mut toki priima öljy varmaan niittaa sen, et lähtee varmasti?
Muutama kymppi enempi hyvästä öljystä on aivan sama, kun tuo ei sitä syö.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.12.12 21:35:42

Niin tietysti hyvä akku, mulla on ollut kortti ja autoja 25 vuotta, harvoin olen kotteroa töpselin nokkaan laittanut.:)

Päivämäärä:   4.12.12 21:40:49

Man-Oil???
En ole ikinä kuullutkaan....:)
Onko se verrattavissa Ewing- oiliin?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.12.12 23:08:22

Betamaxil luikasteet mieles, mut mitä niistä, vanhassa vara parempi.:)

Päivämäärä:   4.12.12 23:16:26

Ai jaa, no sillä ei kyl kovinkaan pakkasilla voitele kun sisätiloissa???
Mun auton öljysäiliö jää kyllä tuota antia ilman;).
Mä käyn hakemassa sitä rallyformulaa ja vien sit öljynvaihtoon.
Ennemmin ostan synteettistä kuin jotain luomua.

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   4.12.12 23:21:54

KESSU, ei liukkareita.

http://www.youtube.com/watch?v=8GvCWnvOMhs

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.12.12 23:23:36

Huh, no osta sitten, ittepäisyys päivä lähestyy, tärkein päivän Suomen kansalle.:)

Päivämäärä:   4.12.12 23:27:44

Voi kiesus, B:):).............
Ja ennemmin KESSU synteettistä kun luomua pakkaseen;).......................

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.12.12 23:45:58

Korjaan asialla. Suomen Ratsuväki.<:)http://www.youtube.com/watch?v=psH6TQL1u7A>

Päivämäärä:   4.12.12 23:46:31

Melkoinen öljysheikki. Vieläköhän tohon pirttiin mahtuis morsiameksi...?

Eiköhän se tullut näissä topsuissa jo selväksi, että synteettinen on luomua parempi monessa mielessä. Vai oliko se muovinen? Patterikäyttöinen? Whatever.

Sovittiinko samalla, ettei mokomasta aiheesta enää puhuta? No sori.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.12.12 23:55:14

Vakosta öljyä, sovittaan.:) ruosteen kannasa, saa väänttää.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.12.12 23:58:00

Ruoste, teen paukun just nyt, kiesus.

Päivämäärä:   5.12.12 00:05:37

Kessu nukkumaan!

Lähettäjävesilehmä 
Päivämäärä:   5.12.12 00:09:08

ilmoittautuu yksi sinkkunainen o/

Päivämäärä:   5.12.12 00:09:49

Juu, päitä tyynyyn niinkuin ois jo:)!!!!
Öitä kaikille!!!
Tää menee nyt.

Päivämäärä:   5.12.12 00:15:12

Heippa vesilehmä (ihana nikki!), tervetuloa kööriin :) Luomu vai synteettinen? :D

Muut kaikkoavat nyt kyllä höyhensaarille, paitsi ehkä tuo KESSU... Go' natt allihopa!

Lähettäjävesilehmä 
Päivämäärä:   5.12.12 00:18:36

kiitos kiitos : D piti aikoinaan keksiä nikki, niin ekana tuli mieleen merihevonen, mut se kuulosti jotenkin tosi pliisulta, joten otin seuraavan vaihtoehdon, eli vesilehmän :3

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.12.12 00:59:12

Juu meen, ja piste kanaloon.:)

Lähettäjä: Naattiyökkönen 
Päivämäärä:   5.12.12 03:04:33

Täällä myös sinkkunainen, hopsansaa!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.12.12 08:47:35

Huomenta, kaikki ihanaiset sinkkunaiset. Jössös meni eilen pari paukkua päähän oikeen kunnolla, kun ei oo tullu otettua vähäänaikaan.:D

Päivämäärä:   5.12.12 09:25:40

Huomenta, no niin laskut on maksettu eli veronpalautukset siirrettynä toisille tileille... huh... ja sähköyhtiötä vaihdettu myös :) Tosin tuo siirtomaksu on ihmeellinen monopolijuttu, se vääristää kilpailua.. murrr.... pakkasta rapsakat -22.. voi kuttu.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.12.12 09:33:57

No hyr -18 on Saukkolassa pakkasta. Sain viime talvena 300€ hyvitystä sähkölaskuun, mut sähköt oli poikki 5 päivää, meni muuten muutama kynttilä sillon.:D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.12.12 09:50:25

Mulle tuli mätkyjä 13000€ myyntivoitto veroja, sain onneksi "valituksen" kautta veron laskemaan 7000€. :)

Päivämäärä:   5.12.12 10:08:20

-15, yhä ylös kiipeää, onneksi. Kahvi on pahaa. Tukka on pystyssä. Kämpässä tuoksahtaa edelleen eilinen parsakaali.
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=QPmeXtUnchI&feature=endscreen
Sitten parempiin uutisiin! Ei ole kiire mihinkään. Patterien lämpö on kerrankin kohdillaan. Päätin juuri, että saan tänään pannaria. Se jos mikä on hyvä syy hilata suupielet ylös ja hymyillä kuin idiootti. Huomenta maailma! :) Täältä tullaan! :)
http://www.youtube.com/watch?v=J5daQbThsDU :):):)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.12.12 10:16:16

Mul on hieman tällänen fiilis.
http://www.youtube.com/watch?v=Koi3IsEPYsc

Päivämäärä:   5.12.12 10:19:55

Ja pitäähän se olla tyytyväinen, että rahat riitti laskuihin eivätkä loppuneet kesken :/ Kiristin vielä vähän vyötä ja tilasin poneille heinäkuorman ja pojalle ps3 pukinkonttiin :o Ja minä saan tänään lettuja kera vadelmahillon tai omenasoseen ja kermavaahdon.. ja sitten lapsille kaakaota ja äitille glögiä ja illalla leffa ja sauna.. eihän tämä elo pöllömpää olekaan :)
Kunhan ensin hakkaan jäätyneet kikkareet hevonkuuseen...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.12.12 10:28:47

Ei ollenkaan pöllömpää, mut sie tarviit heppaukon rinnalles.:)

Päivämäärä:   5.12.12 10:34:13

Niin joo...hmmm... joka hakkaisi nuo jäätyneet kikkareet sillä aikaa, kun minä lämmitän saunaa ja glögiä ?
*toiveajattelee*

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.12.12 10:48:35

Eikö tosiaan enää löydy hevosmiehiä ratsupuolelle.? Taitaa aika harvassa olla ne ukot.:(

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.12.12 10:56:39

Ääh,5.nainen, se olis minun hommia hakkaa pökäleet kottikärryn.:)

Päivämäärä:   5.12.12 11:07:41

^Ilmaista työvoimaa tarjolla!

Päivämäärä:   5.12.12 11:10:03

Ääh itelles, ootkos humalassa? ;)
Kai se on ryhdyttävä vakavasti otettaviin hakkaamishommiin raittiissa ulkoilmassa ja josko ettis samalla vanhan bensakanisterin, että tömähtäisi tuo risukasa sillee kivasti ... hui :)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.