Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic n:o 95

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   27.11.12 21:28:18

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=363796&t=363796
Loppumaton tarina jatkuu.

Re: Sinkkujen topic n:o 95

Lähettäjä: mies1 
Päivämäärä:   27.11.12 21:32:56

Moi!

Ehdinkin vielä edelliseen...

http://www.youtube.com/watch?v=DpGdLsG87qo

Päivämäärä:   27.11.12 21:34:42

Mihin ilta katosi? Vasta hetki sitten tuli kotiin, mietin, mitä söisin ja menisinkö lenkille vai kellahtaisinki matolle vääntelehtimään. Kohta se on jo kymmenen :O

Kelloista ja ajoista puheen ollen... Onkohan syy biologisessa kellossa jos huomaan lauleskelevansa Ainulaulua ja hätkähtää pienten lasten äitiii-huudon kuulessaan? Epäkunnossa se on ollut aina, mokoma rakkine, toivottavasti ei nyt ala raksuttaa.

Päivämäärä:   27.11.12 21:39:42

Missä mies1, siellä talvi? Yksi lippu sinne, kiitos. Aina lumi märän merituulen voittaa, vaikka sitä olisi metri.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.11.12 21:42:09

Niinpä, Mies1, sellainen, joka tekee työkseen muuta kuin hevosia, mut on oikeesti kiinnostunut tosta hevoselämästä vapaa-ajalla.
Ja haluisi viettää aikaa muillakin mailla kuin täällä kotosuomessa:)...siis mun ja hevosten kera tietty:).
Enhän mä aarretta käsistäni päästä, en enää koskaan....

Päivämäärä:   27.11.12 21:42:40

Voi että. 80-luvulla on syntynyt paljon ihania asioita, kuten minä ;), ja musiikki oli hyvää, mutta mä en kestä tuota hiusmuotia. En kestä.

Päivämäärä:   27.11.12 21:43:52

Ei täällä mitään talvea ole. Ahdistaa vaan ajatuskin siitä. Kovasti ovat lupailleet lähipäiviksi mutta nähtäväksi jää..

Jos taikoisi itsensä jonnekin mukavaan paikkaan. Abracadabra.

http://www.youtube.com/watch?v=wCuTrfTfGd0&feature=related

Päivämäärä:   27.11.12 21:46:45

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=wlq0lYB3iSM&NR=1
Iltajumpan aika. Vatsa sisään, tukka ylös. Jump!

Lähettäjä: Elsa 
Päivämäärä:   27.11.12 21:47:10

Taitaa loppuviikosta olla talvi joka paikassa.
Voitte varautua, että sitten nousee meikäläisen valituksen määrä aivan uskomattomiin määriin. Mää niiiiiin VIHAAN talvea!
Päivällä sateli jo lunta niin alko jo päätä kiristää pahemman kerran, saatikka kun lumitöihin joutuu..

Kotipaikan naapurista palanu navetta, onneks ei menny elukoita ja muut rakennuksetkin selvis. Nää on niin ilkeitä tapahtumia :(

Pakko kai se ois vääntäytyä nukkumaan, että jaksaa huomenna pyöritellä peukaloita.. Kohta ollaan niin pakkolomalla että :)

Päivämäärä:   27.11.12 21:51:41

Armeijassa kysyttiin P-kokeessa että kiristääkö vanne päätäsi?

Mä luulen että Elsalla on tuo tunne aika lähellä lumisateen sattuessa.

Jatketaan jumppateemalla, onks tää nyt sitä zimpaa vai mitä se oli?

http://www.youtube.com/watch?v=L_fCqg92qks&feature=related

Päivämäärä:   27.11.12 21:51:45

Oi, kun pääsisikin johonkin ihanaan ja lämpimään...mulle riittäisi, hokkuspokkus, miehen syli;)!!!!
Ainakin näin alkuun...:).

Lähettäjä: 69 
Päivämäärä:   27.11.12 21:53:48

Peukutan pistettä!

Päivämäärä:   27.11.12 22:05:01

Juu, peppumies on asialla, zumbaahan toi;).

Päivämäärä:   27.11.12 22:05:18

Minä taas rrrakastan talvea, ainakin tuvan ikkunasta tai autosta käsin ihailtuna. Tosiaalta, jos vaatteita on yksikin kerros liian vähän (tai yksi kerroksista kastuu) on talvi yhtä helevettiä. Ratsastaminen hankaloituu siihen vaadittavan vaatemäärän takia, läskit ja naama jäätyvät aina, näppeihin sattuu, kurkku tulee kipeäksi, ruikuti ruikuti... Lumessa on kiva tarpoa ja voi vitsi sitä fiilistä, kun pääsee kaakin tai turren kanssa valkoiseen, lumivaipan vaimentamaan satumetsään. Niitä aamuja en taas muistele lämmöllä, kun yön aikana on tullut puoli metriä lunta, oven auki saaminen on kestänyt vartin ja olen joutunut kaivamaan tieni talliin ja pihatiet puhtaaksi lumilapiolla, jotta pääsen heittämään hopotit pihalle. Seuraavaksi onkin sulateltu jäätyneitä vesiputkia tai etsitty jäätyneitä paskapalleroita fikkarin valossa, kun sähköt ovat menneet. Tämän takia sanoi "Ei kiitos" hevosalalle. Mutta jospa ehkä sittenkin.....

Kovin ovat tunteet ristiriitaisia. :P Monena talvena olen uhannut vaihtaa ratsastussaappaat kuntosalikorttiin tai muuttaa huitsinnevadaan mutta olen silti onnellinen siitä, että tässä maassa saa parhaimmillaan nauttia neljästä kovin erilaisesta ja toinen toistaan kauniimmasta vuodenajasta.

Päivämäärä:   27.11.12 22:07:07

Peppumies kuulostaa aika karulta :D

Alkoiko telkkarista Sinkkuelämää vai minne kaikki katosivat?

http://www.youtube.com/watch?v=f6kU-iwBJgg&feature=related

Päivämäärä:   27.11.12 22:15:04

Parempaa. Livillä heiluu nuori Harrison Ford.

Päivämäärä:   27.11.12 22:22:17

No Gambler löytyi, sitä pitää kuunnella ja katsoo, se on jotenkin lyömätön ja mun biisi...:).
Ei kai sinkkuelämää mee tänään missään muualla kuin täällä....;).

Päivämäärä:   27.11.12 22:23:12

Jos jotenkin pystyn ajattelemaan asiaa naisnäkökulmasta voinen kyllä myöntää että ht-nettiin kirjoittavana miehenä on hemmetin vaikea kilpailla nuoren Harrison Fordin kanssa. Hemmetin vaikeaa.

Päivämäärä:   27.11.12 22:32:50

Hyvä piste, nythän sä et enää tarvitse mun apua missään!

http://www.youtube.com/watch?v=92cwKCU8Z5c

Päivämäärä:   27.11.12 22:37:30

Onhan se nuorena ollut aivan törkeen hyvän näköinen ja vanhempanakin ihan ok, mut ei mun makuun...:).
Väärän tyyppinen mies. Siksi en jaksa sitä nyt Liviltä kuolata. Ei kiinnosta edes katsella.
Kiva jos meidän topan muut naiset tykkäävät katsella:)

Päivämäärä:   27.11.12 22:43:16

No nyt ne pussaa. Vihdoinkin.

Päivämäärä:   27.11.12 22:43:39

Tarvin mä, puhelimella ei voi linkittää ja kun Gamblerii tulee ikävä, autatko:)??
Ja sun piti tulla ratsastamaan, westernsatulalla;)...?

Päivämäärä:   27.11.12 22:52:29

Niin se Harrison vaan pääse pussailemaan. Onnenpoika.

.: mä laitan ton korvan taakse...

Päivämäärä:   27.11.12 22:59:44

Ok, laita korvan taakse, molemmat;).
Pusutteluhan on ihanaa, eikä siihen Fordia tarvi, mulle riittää ihan Ladakin, jos on hyvä ja kiva;)......

Päivämäärä:   27.11.12 23:13:45

Koko poppoolle kauniita unia...
Ja toivotaan myös oman kullan kuvia;)...

Lähettäjä: *X* 
Päivämäärä:   27.11.12 23:16:46

Iina,herätys!!
Nyt se länkkäri alkoi :D

Päivämäärä:   27.11.12 23:22:13

Joo-o, kyllä mäkin pussaisin tässä vaiheessa melkein mitä tahansa.... Paitsi nuorta Bemaria. Bemarit ovat niiin polleita ja pröystäileviä. Luulevat olevansa Audeja, Mersuja ja Jagulaareja. Phyi!

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   28.11.12 05:10:49

Huomenta =)

Samperi *X* - kun oisin muistanu et semmonenki tulee ni ois voinu katella kun hereillä pyörin... :P
Mut ny ei sattunu oleen telkku sen paremmmin kuin tietsikkakaan auki.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.11.12 08:42:39

Huomenta, hui helkuta mitä puhureita ainakin Nummi-Pusulassa puskee, taitaa tänään tulla kunnon myräkkä et ajelkaas leidit varovasti.:)

Lähettäjä: 5.nainen 
Päivämäärä:   28.11.12 08:49:21

Huomenta :)
aika hyytävä tuuli tuntuu käyvän hrrr.... motarilla on nykyään joka aamu kolari, nyt oli 3 autoa ajaneet yhteen ja eilen joku oli ottanut oikein valitettavat kiepit lepikkoon.. ja kaikki hidastaa ja napsii kuvia ??? siis mitä he..ttiä? olen aina kuvitellut, että kolaripaikalle mennään apuun ja jos apua jo on, jatketaan rivakasti ohi.....eikä vielä ollut luntakaan kuin vasta sentti Vantaan puolella :o

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.11.12 08:59:28

Mää taisin saada viimetalven tapaninpäivän myrskystä traumoja, asuin sillon viellä ihan korvessa.:D Meillä meni päivä raivata kaatuneet puut tieltä pois ja sähköt oli viisi päivää poikki, onneksi oli puuhella.:)

Päivämäärä:   28.11.12 10:01:11

Kiva, kun muistutit ^^ Meillä kaatui iso koivu talon päälle silloin.... mutta tulipa palomiehet pihaan ;)

Päivämäärä:   28.11.12 10:27:08

Tuossapa näppärä vinkki tavata salskeita miehiä. Toinen kikka, jota en tosin vielä ole päässyt kokeilemaan, on heittäytyä ihmisten ilmoilla avuttomaksi miestä tahi muuta apua vaativan urakan edessä. Kaveri osti maton, ja oli ilmeisesti kuvitellut jaksavansa raahata itsensä kokoisen käärön kaupungin läpi koslalleen. Toisin kävi, mutta daamin ei tarvinnut kuin kerran teatraalisesti huokaista, niin oli jo kävelykadun ritari tarjoamassa auttavaa kättä. Jos sisäinen feministisi kiehahti, take a chill pill. Kaikki keinot sallittuja ;)

Minäkin sain viime jouluna nauttia vanhanajan tunnelmasta äitimuorin luona hirmumyrskyn ansiosta. Kahvit keitettiin takassa ja ulkohuussissa käytiin palelemassa kynttilän valossa. Naapurin raptoripoika piti kiltisti koneen liikkeessä ja pihatiet puhtaina läpi joulupyhien, puutkin kaatuilivat enimmäkseen tiestä ja rakennuksista poispäin. Romantiikka karisi sitä mukaa kun talo kylmeni ja kolmannen päivän kohdalla taisi jo olla pakko lähteä kaupunkiin evakkoon. Oma eläminen vielä menee, mutta yritäpä hoitaa 40 hevosta pilkkopimeässä, ilman juoksevaa vettä. Hrrr.

Huomentapäivää! Cityssä ripsii lunta hiljalleen... :)

Päivämäärä:   28.11.12 10:41:30

Vantaalla on enemmän lunta kun himas.
Kehä kolmosella on ollut tosi paha kolari, palomiehet pilkkoneet yhden auton aivan palasiksi, et saaneet ihmiset autosta ulos. Onneksi tilanne oli jo ohi, kun kohdalla olin.
Noi kolarit on aina yhtä puistattavia, olen nuorena naisena yhden aivan järkyttävän nähnyt, mulle jäi varmasti joku trauma, kun alkaa tärisyttää aina, kun ambulanssi jossain tienpenkalla vilkut päällä seisoo ja liikenne seisoo.
Tietää jo valmiiksi, ettei siellä edessä mitään mukavaa nähtävää ole.
Tekisi mieli laittaa silmät kiinni...tuntuu niin pahalta katsoa.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.11.12 10:57:05

Niinpä, tänään kolisee varmaan ja kovaa. On siellä aika liukasta, ainakin kun on kitkat alla, sai hieman luistella kun kaupassa kävi.

Päivämäärä:   28.11.12 11:50:44

Mul on nastat, mut sehän ei tarkoita sitä, etteikö joku voi niskaan rysäyttää...
Toi keli on senverta tuhruinen nyt ja siinä pakkasen puolella, et liukasta on. Ainakin niillä teillä, mitä ei ole suolattu/hiekoitettu hyvin.
No, mä uppoudun taas tonne jenkkien maailmaan, lähden ihastelemaan kisakamoja päivän piristykseksi:).
Hitto noi jenkit taitaa blingblingin...
Se on ruoste sääli, kun noi perinteiset lajit riisutaan niin tylsiksi, kaikki yhtä samaa massaa.
Meillä menee niin, et mitä enemmän panostaa ulkonäköön ja kledjuihin, sitä enemmän tuomarit tykkää. Blingblingiä, pitsiä, kimalletta...ah, naisen unelmaa!!!
Hevostenkin kamat koristellaan viimeisen päälle ja cowboymagicia menee pullokaupalla:)....

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   28.11.12 11:57:06

Ihana olla city-ihminen, ei tarvitse ajaa tuolla liukkaudessa, sen kun laittaa vähän mukavammat kengät.

Ei kai lännenmiehet kovasti käytä kiillettä ja blingblingejä?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.11.12 11:58:50

Joo mut jos liikaa on blingbling, ei sekään ole hyvän näköistä. Piste varmaan tuntee Karengon.?

Päivämäärä:   28.11.12 12:16:23

Toki tyylillä, yliampuvat kamat on karseet!!
Miehet ei koristele kuin satulansa ja hevostensa suitset, paitsi et paidat ja chapsit on tietty kisoissa näyttävät, sporrat mukaanlukien. Ja tietysti miehekkäällä tyylillä.
Miesten lajihan tää on, mut naisilta odotetaan panostusta kyllä kisoissa ihan pukeutumisessakin samoin kuin miehiltäkin. Vielä enemmän naisilta kuin miehiltä.
Kaverit sanoo, et silmä lepää kisoissa, kun kaikki ovat viimeisen päälle laitettuja, sekä hevoset että ratsastajat. Vaikka eivät varsinaisesti lajista mitään tiedäkään,
niin lähtevät katsomaan kisoja ihan vaan silmiensä iloksi.

Päivämäärä:   28.11.12 12:19:00

Aai niin, juu, Karenko on huippuratsastaja, voitti toissa vuonna SM- kisoissa all around- kultaa.
Ja hyvä eläinlääkäri kaiken lisäksi!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.11.12 12:32:41

Jeps, käy välillä likan sotanorsun hampaat ruhnuttamassa.:)

Päivämäärä:   28.11.12 12:39:07

Juu, Karenko on hyvä esimerkki tyylikkäästi puetuista miehistä kisoissa, kamat on viimeisen päälle sekä hevosella että miehellä.

Päivämäärä:   28.11.12 12:49:25

Arvon raati, kumman paidan valitsen:
mustan; pitsiä ja silkkiä, mustia blingbling- strasseja, samoin napit VAI valkoisen, silkkiä, strasseja ja paljetteja. Noista värillisistä en tykkää niinkään.
Hemmetin vaikea valinta!!!!
Mietin jo eilen, kumman tilaan, en osaa päättää. Lienen tyypillinen nainen.
Ja molempia en raski ostaa, kun chapsit ja farkut tulee samaan tilaukseen...
Mä olen kuin ruoste kenkäkaupassa;).........

Päivämäärä:   28.11.12 12:59:34

Musta musta. Tietenkin.

Tiedätkö miten ruosteelle yleensä käy kenkäkaupassa? Joko en osta mitään tai sitten ostan molemmat, ainakin, jos toinen pari on alennuksessa. Viime kesänä metsästin epätoivoisesti mustia pikkukenkiä konttorille. Raahasin kotiin kahdet ruskeat saappaat ja yhdet nilkkurit. Oops :)

Päivämäärä:   28.11.12 13:03:38

Arvon raatilainen jäi arpomaan, että minkä värinen on hevonen ja muut kamat?
Valkoinen on yleensä kyllä tyylikäs, vaikka itsekin aina päädyn mustaan, mutta farkkujen kanssa valkoinen on parempi, entäpä minkäs värinen on päähine?

Päivämäärä:   28.11.12 15:53:32

Molemmat hevoset on erivärisiä, joten täytyy sovittaa satulahuopa ja suojat paidan väriin.
Chapsit on mustat, farkut yönsiniset, mustalla pitsillä ja yönsinisillä strasseilla ja helmillä. Farkut on koristeltu reisistä lahkeisiin saakka, strasseja ja helmiä on paljon, mut tyylikkäästi. Lahkeissa bootcut mustaa pitsiä.
Satulahuopia on kaksi, musta ja valkoinen, hopeisilla koristeilla.
Myös satulat on eriväriset molemmilla.
Samoin suitset.

Lähettäjävaltsu 
Päivämäärä:   28.11.12 17:30:22

Päivää taas näin tauon jälkeen. :)

Ja sitten seuraa varoitus jos olet liikenteessä Oulussa viikonlopun aikaan olkaa varovaisia nimittäin tää sai kortin ja lähtee kuskin- ja muuttohommiin sinne. :)

Mitäs meille kuuluu? Ei jaksa lukea kaikkia viestejä niin pitää kysellä.. :)

Lasagne uunissa ja kohta pelaileen säbää mikä ei varmaan yllätä ketään ..:)

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   28.11.12 17:31:53

10h työpäivä takana ja jos hyvä tuuri käy, niin huomenna samanmoinen päivä... :/
Ja vielä ei edes keli haitannut työntekoa.

Melko veikeä sääennuste perjantaille - pari astetta pakkasta, lunta kahdella hitaleella ja tuulee 13m/s. Katotaan yllättääkö keli taas autoilijat...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.11.12 17:38:50

Valtsu onneks olkoon.:) Ajelehan iisisti alkuun.

Päivämäärä:   28.11.12 18:51:31

Onneks olkoon Valtsu kortista!

Pitkän tuntunen työpäivä takana, kolme tuntia työn tekoo ja loput peukalon pyörittelyä.. Hohhoijaa ja nuppi lojahtaa tällä menolla ennen joulua.

Pikkasen suunniteltiin kaverin kanssa reissua himokselle, ois se vaan eri kivaa poistua välillä tältä omalta kylältä :) Mistähän sitä hevosen ja koiran hoitajan keksis.. Ikuinen kompastuskivi kun johki mieli tekis.

Mie niin tahtosin päästä noita länkkäri kisoja joskus kattoon, kameran kanssa tottakai, vaan eihän niitä tääläpäi ole ikuna :(
Itekki jossain määrin yritän lajia harrastaa puska ö tasolla ja tuskin siitä koskaan pitemmälle edistynkään :D

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   28.11.12 19:17:09

Onnea valtsulle ajokortista =)

Päivämäärä:   28.11.12 19:17:36

Viides, stetson on musta naisten malli.
Valtsulle onnittelut täältäkin! Aja varovasti alkuun:)!
Elsa, hienoo, et olet saman lajin harrastaja!!!!!!
Ensi kesänä vaan viikonloppureissu etelään, SM- kisat on Ypäjällä, siellä saa nauttia upeista hevosista varusteineen ja upeista ratsastajista timmeine kledjuineen:).
Silmille iloa, satamäärin!!! Komeita miehiä ja kauniita naisia, molempia tasapuolisesti.

Päivämäärä:   28.11.12 19:24:32

No jos luppaat komeita miehiäkin kaiken muun lisäks, niin kyllähän sinne sitten on pakko päästä :D

Päivämäärä:   28.11.12 19:33:59

Kyl lupaan!!!
Tietty huono puoli on se, että ne on kaikki varattuja, mut katsoa saa, ihan niin paljon kun sielu sietää!!!
Sitäpaitsi ne on niin miehekkäitä westernasuissaan, et heikottaa!!!
Miehekkyys ja cowboyn olemus tulee niin läpi, et polvet notkuu;)...
Jiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Tuu ihmeessä, elät sellaisen viikonlopun, et toista ei heti tule!!!

Päivämäärä:   28.11.12 19:39:52

Nyt ois taas Gambler paikallaan...
Mut mun luottolinkittäjä ei ole linjoilla, niin jäänee myöhemmäksi...

Päivämäärä:   28.11.12 19:40:59

Notkuu jo ajatuksestakin! :D
Hittolainen, täytyy kyllä yrittää saada järjestyyn, kesällä kun on vielä helpompi lähtee kun hepatkin on laitumella. Hoitajan kun ei paljoo muuta tarvii osata, kuin vettä lisätä tarvittaessa.
Jos sielä sitten näkyy kolmekymppinen blondi haahuilemassa kuolavana suu pielessä, kamera kaulassa (kuolassa varmaan sekin), niin se olen sitten minä :D

Päivämäärä:   28.11.12 19:44:15

Kuolaamaan vaan, sen takaan, et kuolattavaa löytyy;).........................
Katotaan sit lähempänä, tuun nykäiseen sua hihasta, käydään yksillä:)?

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   28.11.12 19:44:24

Kohta on ittepäisyyspäivä:D

http://www.youtube.com/watch?v=Bw4xuoP8eZ4

Päivämäärä:   28.11.12 19:47:12

Käydään vain :)
Voi vitja, nyt tää talvi vasta pitkä tuleekin olemaan!!! :/

Päivämäärä:   28.11.12 20:11:29

Kesää odotellessa:)....
Ja sitä cowboyta...tosin olen jo luopunut toivosta.
Kun ei niin ei ja ei hevosmiestä en enää ota, vaikka kuinka olisi tarjolla.
Mä en vaan jaksa vääntää hevosista enää.
Se on nyt totaalisen loppu!!!
Parempi hyvin yksin kuin huonosti kaksin:).

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   28.11.12 20:15:31

Hyvää iltaa välillä täältäkin suunnasta. Lunta ei vielä pisaraakaan mut muuten jo melko "raikkaat"kelit. Ei muuta kun puita pesiin ja flanellipyjama ja villasukat käyttöön,varsinkin kun sähköyhtiöltä tuli kirje että koska arvonlisävero nousee prosentin niin he nostavat hintoja neljä prosenttia??? :/

Päivämäärä:   28.11.12 20:24:20

Juu, millähän ton sähkön korvaisi??
Nousee hinnat täälläkin ja aivan reilusti yli alvikorotuksen!!
Pitäisikö muuttaa maalle ja alkaa omavaraiseksi; puulämmitys ja -liesi. Kellari ja puusauna. Kaasu käyttöön ja perinteinen lamppuöljylyhty talliin...
Niinhän se yksi jo kuollut selvännäkijä ennusti, et ihmiset palaavat omavaraiselämään kaikenlaisten kriisien ja sotien jälkeen, muuten ei rahat riitä.
Eli sit vaan oravannahkoja pyytämään;)...!!!

Päivämäärä:   28.11.12 20:28:25

Musta on siistimpi, ai noastaan jos piste on kovin pieni/laiha, sitten valkoinen antaisi näyttävyyttä. Joku väitti, että missikisoissa voitetaan useammin valkoisella mekolla kuin tummalla.:)

Mutta komppaan ruostetta, kannattaa ottaa molemmat. Itseä on monta vuotta harmittanut, kun en joissakin kisoissa ostanut Kiefferin hatturasiaa (en tiedä, mitä sillä olisin tehnyt).

Lähettäjävaltsu 
Päivämäärä:   28.11.12 20:36:41

Minä kiitän :) Nyt on pelattu ja mahtavaa oli.. :D Nääh jos mä varovasti ajaisin niin turhaahan se olis sitten varotella muita.. :D

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   28.11.12 20:43:11

Kyllä ne Valdemarin säbät tiedetään. Kylillä olit p-rallia ajamassa kuitenkin! :)

Päivämäärä:   28.11.12 20:48:01

No olen kyl hoikka, mut en lauta:).
Toi musta voisi kyllä vähän minimoida rintavarustusta, mut työkaveri, joka on mies, sanoi tänään kun esittelin kuvia paidoista, et musta on liian sexy.
Se kyl tuomitsi farkutkin, samoin sanoin. Ne mä kuitenkin otan, sanokoot mitä sanoo!! Ja chapsit otan myös.
Toi työkaveri on niin konservatiivinen, että mun pitäisi varmaan ostaa teltta ja kietoa se päälle:).
Yritin kyllä sanoa, että pitäisi olla jotakin näyttävää ja katseltavaa, hänen mielestään ei.
Nyt pitäisi olla se oma cowboy....

Päivämäärä:   28.11.12 21:07:10

Hyyyiii! 9 astetta pakkasta pihalla.
Juu ei taida kärsiä kääntää sähköpattereita päälle tänäkään talvena, tiedä ees toimiiko ne. Kannettava vaan kiltisti selkä vääränä metrin mittasta puuta leiviskään.
Onnistuinpas sentäs löytämään auton lämppärin piuhan, sisätilanlämmitin oli löytäny paremman piilon :/

Päivämäärä:   28.11.12 21:31:57

Täällä syvässä etelässä on nyt ehkä aste miinuksella, toivottavasti pysyy!!!
Hirvee puhuri ja hemmetin kylmä!!!
Kuitenkin parempi, kuin tuo rapakeli ja vesisade.
Vielä ei sisällä palele, vaikka ei puita tarvikaan kantaa uuniin:).
Mielelläni kantelisinkin, jos vaan mahdollisuus olisi, nyt mennään kivikylän tarjonnalla.

Lähettäjävaltsu 
Päivämäärä:   28.11.12 21:37:22

betamax en ollu ku 1,5h sähläämässä ja ihan liikuntasalissa.. :D Kohta nukkumaan ettei mene aamusta taas pitkäksi.. :)

Päivämäärä:   28.11.12 22:03:10

Päätös on tehty, tilaan mustan.
Katotaan sit, minkä "tuomion" se saa.
On vaan nyt ihanampi kuin valkoinen ja sopii kaikkeen muuhun paremmin.
Sit seuraavaksi "kesympää", jos on liian rohkee.
Tällä on Gamblerin luonne;).......
Kaikki tai ei mitään:).

Päivämäärä:   28.11.12 22:04:31

Lunta! :):):)
http://aijaa.com/Yz8qDF
Kävin haahuilemassa/haaveilemassa joenrannassa. Syvä huokaus ja hymy päälle.

Lähettäjä: Poksu 
Päivämäärä:   28.11.12 22:12:16

Tulis talvi, niin pääsis taas karvattomalle reijälle eli pilkille :-) Jäätä ja nietokset...

Päivämäärä:   28.11.12 22:26:51

No saisi tulla, lunta ja jäätä!!!
Mut ei mitään hirveitä pakkasia!!!
Niitä ei jaksais!!

Päivämäärä:   28.11.12 22:38:31

Sellaiset -7, kiitos. 20cm lunta, paitsi pellolle, sinne puoli metriä. Kiitos.

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   29.11.12 05:06:11

Huomenta =)

Raitis keli oli kun koira kans ulkona kävin - luntakaan ei vielä ole kovin paljoo maassa, mutta jospa sitä lisää tulis =)

Lähettäjävaltsu 
Päivämäärä:   29.11.12 05:53:52

Huomenta.

Sama ilma jatkuu vajaa 10 astetta pakkasta ja tuulee. Kiva mennä kattoa tekemään. :( Mutta puristaa puristaa enää 2 päivää ja pääsee rauhottumaan kera mamman ja sen kavereiden.. :D

Hyvää työpäivää sinkuille. :)

Päivämäärä:   29.11.12 07:09:27

Huomenta!
10 pakkasta, joko kohta tulee kesä?
Se näyttäs olevan tään päivän työt jo melkei tehty. Mitenkähä sitä taas sais aikasa kahteen asti kulumaan. Lorviminen ei ole kivaa, jos sitä pakonedessä joutuu tekemään :(

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.11.12 07:42:12

Huomenta, joo ei tosiaan oo kiva olla kattoa tekemässä pakkasessa ja tuulessa. Mihin se lumisade jäi, 1cm vissiin yön aikana satanut.

Päivämäärä:   29.11.12 08:59:41

Huomenta,
aikamoista luistinrataa nuo risteysalueet, valtsu ajelee sitten varovasti ;)
Mistä . tilaa tavaroita? Mun rupes tekemään mieli vaikka mitä :/ Ne farkut kuulosti hyvältä !
ja eikun töihin...

Päivämäärä:   29.11.12 10:02:47

Huomenta! Moon tässä jo jonnin aikaa miettinyt, mikä avuksi painajaisiin ja huonoon uneen. Tässäpä vastaus:
http://www.youtube.com/watch?v=2sVoNtdT6zQ
Sydän!

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   29.11.12 10:11:24

Muista Valdemar, että ajovirheet paikataan kaasulla ja nopeusrajoitukset on vain suosituksia. Noilla ohjeilla sinä pärjäät kyllä pitkälle!

Päivämäärä:   29.11.12 12:28:14

Viides,Jenkeistä, niitä westernstoreja on aivan hirveesti!!
Googleta, niin johan löytyy vaihtoehtoja.
Mä tilailen toista sieltä ja toista täältä, riippuen siitä, mikä hivelee silmää ja mistä tykkään.
Kaikkee ei saa samasta putiikista.
Pakko tilata ennen vuodenvaihdetta, niin ehtii ennen alv- korotusta, ihan periaatteesta toki, eihän se ole kuin 1% korotus, mutta kuitenkin.
Muutenkin tullimaksut on älyttömät ja rahti vielä muiden lisäksi, niin että kyllä mä tuon yhden prossan säästän piruuttani!

Päivämäärä:   29.11.12 12:29:41

Viides,Jenkeistä, niitä westernstoreja on aivan hirveesti!!
Googleta, niin johan löytyy vaihtoehtoja.
Mä tilailen toista sieltä ja toista täältä, riippuen siitä, mikä hivelee silmää ja mistä tykkään.
Kaikkee ei saa samasta putiikista.
Pakko tilata ennen vuodenvaihdetta, niin ehtii ennen alv- korotusta, ihan periaatteesta toki, eihän se ole kuin 1% korotus, mutta kuitenkin.
Muutenkin tullimaksut on älyttömät ja rahti vielä muiden lisäksi, niin että kyllä mä tuon yhden prossan säästän piruuttani!

Päivämäärä:   29.11.12 12:50:12

Juu niitä on niin paljon, että ajattelin ootko löytänyt jonkun yhden, mistä saa kaiken mieluisan :)

Päivämäärä:   29.11.12 13:34:50

nyt alkaa oikeasti korpeamaan tuo zalandon mainos tuossa vieressä...
http://www.zalando.fi/milly-juhlamekko-musta-m1221c00q-802.html ihanan kaunis... siis kallis... eikö tuota mainosta oikeasti voisi sammuttaa...

Päivämäärä:   29.11.12 15:28:18

Sori, tuli tuplana...
Tänään ollut sen verran säpinää töissä, et kiireessä lähti kahteen kertaan.
Juu, ei mitään suosikkistorea, ihan valikoiman ja mieltymyksen mukaan tilailen.
Sekä itelle et hepoille. Jos ois mies, sillekin...mulle iskee välillä vimmattu shoppailuhimo, eikä siltä säästy läheisistä kukaan, tykkäs tai ei...
Hevoset eivät toistaiseksi ole enempi protestoineet mun uusia hankintoja niille, ne ei uskalla, miehestä en sit menis niin takuuseen...;).

Lähettäjävaltsu 
Päivämäärä:   29.11.12 16:49:09

Päivää.. Miten meillä menee? :) Olipa kylmä päivä töissä vaan onneksi 19 aikaan tulee lämmittäjä mun luo.. :P

Betamax siihen kaasulla korjaukseen tarvitaan vaan takapotku auto. :) Jos ei sellasta ole niin käsi tarttuu käkkäriin. :D

Päivämäärä:   29.11.12 17:25:14

Mikäs tässä, ratsastamaan pitää lähteä, toivottavasti maneesissa on vielä katto päällä, tuulee siihen malliin...

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   29.11.12 17:43:34

Jipii - 10h työpäivä taas takana ja huomenna sit menee kans aikaa ja hermot.
Ainakin mikäli keli on yhtä loistava kuin sääennuste lupaa...

http://ilmatieteenlaitos.fi/saa/vantaa

Päivämäärä:   29.11.12 19:20:30

Täällä kans yritetään kiihdyttää työtahtia kun talvi painaa päälle. Oli oikein lehdessä tänään kuva ja juttua kun meikäläinen oikein ruvennu "töihin". taitaa olla senverta harvinaista et joku soitti toimittajan paikalle;)

Päivämäärä:   29.11.12 21:35:34

Missä kaikki? Peiton alla lämpimässä?
Aivan karseen kylmä!!!
Ah tätä talven myrskyjen ihanuutta!
Nyt pitäisi päästä evakkoon johonkin lämpimään..vaikkapa miehen kainaloon;)...

Päivämäärä:   29.11.12 21:37:15

Ei vielä mut just menossa.

Päivämäärä:   29.11.12 22:12:57

Tää on täällä taustalla, mutta yrittää keskittyä muistitikkuongelmaan. Lainahummani omistaja toi mulle tikulle valkkupätkiä nähtäväksi, mutta eihän tuo mene mihinkään reikään. Argh! Miksi niitä on tehty monelaisia? Mitä minä en nyt tajua?

Varovaisuudesta huolimatta mutkissa meinasi parissa kohtaa matka vähän venähtää. Yhtään kolaria ei kuitenkaan tullut todistettua, vaikka tiet olivat kuin luisteluratoja. Tuuli vie kohta talosta kulmat!! Hirveä hojo. Hallissa kävi kova pauke, mutta kaikki armaat kaakkini käyttäytyivät kuin enkelit, kuten tätiratsujen kuuluukin.

Uki on julkimo! Saanko nimmarin? :)

Päivämäärä:   29.11.12 23:26:12

Ruostetta en kyl osaa tossa tikkuongelmassa auttaa, harmi!!
Mä en niistä mitään älyä, paitsi jos tikku sopii suoraan porttiin ja kaikki siirtyy automaattisesti koneeseen:).
Meidänkin maneesin katto oli vielä paikallansa, tosin meteli tuulenpuuskissa aivan mahdoton!!!!
No, pojat on tottuneet ja en anna niiden hypellä höpöjä, joten normitreenit vedettiin vauhdilla. Mä olisin muuten jäätynyt satulaan.
Järkyn kova ja kylmä tuuli!!!

Päivämäärä:   29.11.12 23:33:47

Täällä on lumimyrskynnyt koko illan, mutta nyt yhtäkkiä tuli lähes tyyntä.

Olis järkevää mennä nukkumaan.

Päivämäärä:   29.11.12 23:39:41

Täällä vaan tuuli yltyy, puhureissa.
Mä en lähde huomenna töihin ennen iltapäivää, jos tää keli tällaisena jatkuu.
En mee ollenkaan, jos kovin hirveeksi äityy.
Pidän vapaapäivän. Tonne ei ole mitään järkeä lähteä.

Päivämäärä:   29.11.12 23:44:09

Käytin vähän väkivaltaa, johan toimi. Nyt syön suklaata ja pullaa samalla kun katselen itseäni "kesäkunnossa". Joulun jälkeen se taas alkaa, itsensä piiskaaminen ja hikirääkki... Talvella saakin olla kevyt ihrakerros luiden päällä ettei tule vilu. :P

Saahan? :D

Päivämäärä:   29.11.12 23:56:25

Mä tarvitsisin kyllä jonkun lämmittävän rasvakerroksen luiden ympärille, mutta sitä ei vaan tule, ei syömällä eikä millään!!!
Aivan sama, mitä syön, en liho vaan pysyn aina vaan kukkakeppinä!!!!
Kaikki on kokeiltu, ei auta.
Samanlainen olen ollut ikäni, ehkä joskus nuoruudessa sentään lihaakin ollut, mut se vähäkin on hävinnyt vanhemmiten.
Hitto, mä olen korppu!!!

Päivämäärä:   29.11.12 23:56:26

Saa olla kesälläki, kun suomen kesä on mitä on.

Nyt täällä alkoi entistä hullumpi myräkkä. Ilma on valkoisenaan vaakasuoraan lentävää lunta.

Lähettäjä: Poksu 
Päivämäärä:   29.11.12 23:58:33

"Huomenta! Moon tässä jo jonnin aikaa miettinyt, mikä avuksi painajaisiin ja huonoon uneen. Tässäpä vastaus:
http://www.youtube.com/watch?v=2sVoNtdT6zQ"

Aikas lutunen. Kissoissa on sitä jotain... (sanoo kissaton poikamies) :)

Ai ai, toivottavasti aamulla olisi kunnon myräkkä :) Vaihteeksi hieman erilainen aamu mennä töihin :) Sitä talvea on tässä jo vähän odoteltukin...

Päivämäärä:   30.11.12 00:17:34

Onko Poksukin syvän etelän asukkaita?

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.