Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic nro 94

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   24.11.12 07:35:00

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=362811&t=354226

Huomenta =)

Uusi päivä, teetä mukissa ja mietinnässä uusia kuvioita elämään... :)

Re: Sinkkujen topic nro 94

Lähettäjä: 5.nainen 
Päivämäärä:   24.11.12 09:32:35

Huomenta, jaa-a... mulla oli eilen tallin ja kodin supersiivous, ystävättäret, siiderit, sauna ja dallas.. ja tänään mulla olis treffit.. voihan perä..
ai ai valtsu, ei saa kaikkea kokeilla, vaikka mieli tekisikin :( mä olen vieressä seissy, kun ex-rakas leikkasi itseltään peukalon pään sirkkelillä poies.. sympatiahalit ja puhallus ja pusu täältä :)
mutta ennen kaikkea muuta vähän seinän purkua ehkä näin aamutuimaan, kyllä oktssa on se hyvä puoli, että voi puuhastella ihan mihin kellon aikaan vaan, eikä kukaan valita.

Lähettäjä: Elsa 
Päivämäärä:   24.11.12 09:40:40

Huomenta!

Yksinäänkö 5.nainen siellä remppaa tekee?
Mun pitäs heittää jossain välissä olohuoneesta lattia pihalle ja askarrella uus tilalle. Kun vaan sais aikaseks alottaa, mieluusti vaan oottas et ois useempi päivä vapaata, on se vaan niin tympeetä asua rempan keskellä... Sitten oiskin lattiat talosta kunnossa :)
Ens kesänä vaihtus sitten katto, eihän tämmöstä sade kesää voi toista tulla, eihän?
Ei tartte vielä toviin miettiä mihkä ylimääräset (mitkä?) rahat työntää.. Nooh, hiljaa hyvä tulloo :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.11.12 10:07:15

Huomenta.
Pitäisi aloittaa raivokas siivousurakka, mistä sen puuskan moiseen saa?

Lähettäjävaltsu 
Päivämäärä:   24.11.12 10:07:42

Huomenta ja kiitos vitonen. :) Tänään olis ohjelmassa ristiäisiä ja keppanaa.. :P mItähän muuta sitä keksis?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   24.11.12 10:10:37

Päivää, täällähän on kovia mimmejä, kun tekee itse rempat.:) Mitä Valtsu on koheltanut.?

Päivämäärä:   24.11.12 10:20:43

Kappas, miehiä linjoilla...
Potkikaa mut imurinvarteen:)!
Miten toi siivoominen on niin vaikeeta???

Lähettäjävaltsu 
Päivämäärä:   24.11.12 10:21:27

Kessu sormi vähän lipes sirkkeliin ei muuta. :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   24.11.12 10:26:50

Okke, hyvä ettei sen pahempaa.:) Mul meni pensasleikkuriin peukalo, pari vuotta sitten. Tikkejä tuli 8, sillon teki hippasen kipiää.:D Etelässä jokin ihmeellinen luonnonilmiö, tästä tais tulla ulkoilupäivä.:)

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   24.11.12 11:23:14

Aamupäivät täältäkin! Älä valtsu peukalosta välitä etusormi on tärkeempi;) Joku on tunkenu pyykkikorin täyteen pyykkiä ja tiskipöydän täyteen tiskiä nyt täytyy ruveta raivaamaan niitä.

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   24.11.12 11:30:38

Uki: sit kun saat omat nurkkas raivattua, ni meille saa tulla jatkaan harjoituksia ;)

Pitää pistää pyykkikone päälle kunhan saan kahvin juotua ja sit kohta onkin lähtö työkeikalle... :P

Lähettäjävaltsu 
Päivämäärä:   24.11.12 12:40:50

Uki ikävä kyllä lähti keskisormesta.. Peukalo olis jo vähän kinkkisempi homma kun joutus saikulle jäämään vaan nyt ei.. :D

Kohta alkas ne ristiäiset.. Saas nähä ketä ilmaantuu paikalle.. :D Ostin sellasen valokuvakehyksen tosi yksinkertanen jossa on kultanen enkeli. Toivottavasti ei ole kaikki ostanu samanlaista.. :D

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   24.11.12 15:42:06

Iltapäiviä...

Mää olen vittuuntunut...joten laitoinpa tekstarin menee:DD

Kävin sit eile rimpsallakii...ja paikallisen portsari on vittuuntunut muhun, ku sille vittuilin heti ovella...Elämä on pelkkää vittua! :D

Päivämäärä:   24.11.12 17:54:34

Näinhän tässä sitten kuitenkin tais käydä, että saapi istua yksin kotona tämänkin illan. Harmittaa niin, et tekis miel jo itku tirauttaa.
Vitja kun ois seurue ees ajoissa ilmottanu, etteivät lähekkään mihinkää, niin ois järjestelly päivän/illan ohjelman ihan toisin :(

Tää heittää ny mahalleen lattialle ja huutaa ja sätkii ja kiljuu niin paljon kun keuhkot kestää.

Päivämäärä:   24.11.12 18:05:16

Nyt NAISET, elämähän pyörii aina "sen" ympärillä, jopa miehetkin!
Jos elämä on yhtä v....a, sillon menee siis hyvin!!
Kannat kattoon!!!

Päivämäärä:   24.11.12 18:19:48

@!#$,@!#$,@!#$! :D

Mää tääl yssin juan olutta ja hempeilen nyt, äskä oli Offspringi pelis:D

Lähettäjävaltsu 
Päivämäärä:   24.11.12 18:21:07

Iltaa nyt on nimenantojuhlat pidetty ja takas kämpillä. vaatetus vaihettu hieman rennompaan sitten olutta tsup "aaaaaaaahhhhhhhh" :) EMännän tekele tulee kohta hakeen ja sitten lähetään kylän pintaan aiheuttamaan pahennusta. :P Mitäs ihmisillä on suunnitelmissa tänään?

Päivämäärä:   24.11.12 18:32:37

Mä valtsu haaveilen miehestä, siitä omasta:).
Hitto kun joku pyytäis treffeille!!
Pakkokai se on katella joku muu kuin made in finland- mies, kun ei täältä kotomaasta cowboyta löydy...

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   24.11.12 19:00:10

Mä pääsin kopeloimaan niin komeeta miespuolista otusta että ;)

Oli kyl kiva taas tehdä näitä harrastetöitäkin - piristyy korvien väli kummasti kun 3h tallilla pyörii =)

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   24.11.12 21:12:29

Tsup!

Mäkin sain just melekosen hyvät kyydit äsken komialta miespuoliselta otukselta. Kovaa mentiin ja korkealta :P Tai no ei nyt niin korkealta, ja kolisteltiinkin, mutta kivaa oli.

Sain tänään uuden tukan, jee :) Mansikkaskumppaa (" ") ja suklaata sen kunniaksi. Tsup tsup!

Päivämäärä:   24.11.12 21:32:44

Mää vetäsen säälikortin:D

http://www.youtube.com/watch?v=O1eOsMc2Fgg

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   24.11.12 21:33:48

Millainen ruosteen tukasta tuli?

Täällä päivän päähuvi ollut kenkäkaupoissa kiertely. En vain pystynyt ostamaan mitään, kun en enää tiedä, mikä itselle sopisi.

Päivämäärä:   24.11.12 21:40:36

Hitto noita miehiä, kun niille ei riitä mikään!
Mitä ne oikeen etsii?
Pitänee ne passit leimata ja lähteä maailman turuille hevosmiestä etsimään:)...

Päivämäärä:   24.11.12 22:03:43

Missä piste on noin vaativiin miehiin törmännyt? Itse ajattelin eilen työelämästä, että siellä ei riitä mikään. Miehiä en oo edes missään nähny.

Exälle pidin äsken pitkän puhuttelun, ettei se voi jatkaa mukavuuslippulaivaelämää saman katon alla mihinkään käytännön syihin vedoten. Olen ihan risa tästä kaikesta.

Päivämäärä:   24.11.12 22:52:21

ruosteen tukka muuttui ruosteisesta rubiininpunaiseksi ja suklaiseksi, nam. Onni on luotettava ja aasiakkaan änkytystä ymmärtävä kampaaja.

Kurja tilanne, kurnau, kun toinen ei ymmärrä tai välitä siitä, että suhde on ohi ja on aika jatkaa ihan omin jaloin eteenpäin. Jostus täytyy esittää toiselle ultimaatumi; joko lähdet tai itket ja lähdet ja löydät tavarasi kartanolta. Raastavaahan tuo on, olen seurannut vastaavanlaista tilannetta sivusta. Tässä tapauksessa pariskunnalla oli takana pitkä avioliitto ja "siirtymäaika" kesti syystä ja toisesta toista vuotta.

Lähettäjä: mies1 
Päivämäärä:   24.11.12 22:59:51

Iltaa! Paluu realitysaluunassa pikapiipahduksen jälkeen takaisin ht-maailmaan. Ja jos vaikka välillä täällä.

Päivämäärä:   24.11.12 23:08:06

Tervetuloa takaisin, mies1. Täällä on vähintään yhtä hyvät bileet. Tosin jokainen jammailee oman musiikkinsa tahtiin, joten tanhutessa saattaa tulla rytmihäiriöitä.

ruoste jammailee (=huojuu) tämän tahtiin:
http://www.youtube.com/watch?v=xVO7nj49odY

Päivämäärä:   24.11.12 23:20:57

Kiitos ruoste tsemppauksesta. Olen koittanut pitää riidatonta linjaa, ei tehoa. Miten tuttavapariskuntasi jaksoi siirtymäaikansa?

Luottokampaaja olisi ihana, olen jo vuosia tehnyt kaiken tukkaan liittyvän itse, ja vähän sen se on näköinenkin.

mies1, kyllä sinkkusaluuna ainakin kehnomman livemestan voittaa.

Päivämäärä:   24.11.12 23:21:31

Moi ruoste!

Laitetaan sitten tällainen erittäin rauhallinen tanhu, niin ei lapikkaat lipsu.
Sillanpää ei lukeudu ihan top 5 tyyppeihin mutta mielestäni hänellä on hyvä ääni.

http://www.youtube.com/watch?v=lee_i5UlLJc Jatketaan huojumista.

Päivämäärä:   24.11.12 23:33:13

Jaahas, laitetaan loppuillan ulinaa. Kissat kuumalla katolla.

http://www.youtube.com/watch?v=7weusloU8Xc&feature=related

Päivämäärä:   24.11.12 23:35:44

Päivän kuva saalis alkaa olla läpi käytynä, ihan oli seassa muutama onnistunutkin otos :)

Rappusilta olutta hakiessa kuulu taas tuttu ropina, mistä tuota vettä voi riittää?

Meneehän tää ilta näinkin, vaikka mukava ois ollu käydä ihan "oikeitten ihmisten" ilmoilla, ei sillä että teissä mitään vikaa olis!

Kurnau, meillä on eroa tehty jo yli puol vuotta, siitä huolimatta että ollaan eri osotteessa, niin mies vaan jaksaa pitkittää tätä. Se ei vaan millään meinaa osata päästää irti, kuluttavaa, varmasti molemmin puolin :(

Päivämäärä:   24.11.12 23:37:12

Kurnau, huonosti jaksoivat, valitettavasti. Toinen (nainen) myrkyttyi ja katkeroitui, mies heittäytyi avuttomaksi ja sairaaksi. Toivottavasti saat tilanteen muuttumaan parempaan (siedettävään) suuntaan pian, ettei oma mielenterveytesi kärsi enempää. Joskus täytyy olla kylmä ja järkevä, ehkä jopa vähän julma.

J. "Bum bum bum" Sillanpää on hirmuisen herttainen poeka, oikein unelmavävy.

Tänään on hyvä päivä huojua ja haaveilla. Halleluja.
http://www.youtube.com/watch?v=y8AWFf7EAc4

Päivämäärä:   24.11.12 23:43:42

Seurakunta huutaa Hallelujah ja värisyttää käsiään ilmassa. Jeffinkin kohtaloksi tuli sitten hukkua johonkin ojaan, biisi on hieno.

Siltsu on hassu poika.
Elsa: "oikeiden ihmisten" tapaaminen on ihan yliarvostettua hommaa. :)

http://www.youtube.com/watch?v=4Q-RVl_Qc1I&feature=related

Päivämäärä:   24.11.12 23:45:43

http://www.youtube.com/watch?v=UNoouLa7uxA
Jotta musiikki ei hiljenisi. Kaunis Jewelin viisu sydänsuruista kärsiville tai niistä haaveileville. Hieno heppakin videossa vilahtaa.

Hyvä yritys miesykköseltä saada vipinää tossuihin. Eiei, tänään synkistellään ja nautitaan sinisestä tunnelmasta. Ja suklaasta.

Päivämäärä:   24.11.12 23:48:42

Totta ruoste ja Elsa, tässä pitää välillä muistutella itseänsä, ettei tämä mikään normaali tila ole, eikä kuulukaan olla niin säteilevän onnellinen. Oikeastaan en enää edes muista, millaista hyvässä ihmissuhteessa olisi olla, pitää opetella kaikki suhteiluun liittyvää uudelleen ja nollasta.

Päivämäärä:   24.11.12 23:56:28

Heti kiinnitin "tosi" olennaisiin asioihin huomiota ruosteen linkittämässä videossa: ihme räpellystä, juoksutetaan satula selässä muttei ole päävehkeitä kuin riimu :D

Jos mäkin nyt sitten en ole mikään itsenäinen, vahva, perheenpää tyyppinen kaveri tänään, vaan hoipertelen joukon jatkona suklaata toisessa kädessä ja punkkupullo toisessa.

http://www.youtube.com/watch?v=nWAUCVbnDUg

Päivämäärä:   25.11.12 00:10:19

Meillä taitaa ny mies1 olla eväät vähän väärin päin, mie kiskon kaljaa ja syön pitsaa :D

Mikä tuota 24 vaivaa ku jumissa koko sivusto?

Tämmöstä täälä
http://www.youtube.com/watch?v=uCOPuGBg_W0

Päivämäärä:   25.11.12 00:10:48

Sisäinen besserwisserisi ei anna periksi. Tarjoile sille lisää viiniä ja käske relata.

Näen sieluni silmin miehen hoippuvan viinipullo kädessään, silmät puoliummessa kohti kynttilöin valaistua olohuonetta hiljaa hoilaten: If loving you is wronggg... Herkkää.

Kaiken tämän synkkyyden keskellä on hyvä suunnata katse kohti tulevaa. Etana, etana, näytä sarves, tuleeko ensi vuonna KESÄ? Soisitko mulle edes kesäromanssin?http://www.youtube.com/watch?v=UAJM0Jgir4I

Päivämäärä:   25.11.12 00:15:10

Joo 24 ei tunnu toimivan. Juuri kun piti monen päivän tauon jälkeen vähän vastailla viesteihin.

Päivämäärä:   25.11.12 00:24:14

Sisäinen besserwisser vaatii paljon paljon viiniä, ennen relaamista ja vikavirtasuojaimen kytkeytymistä off-tilaan. On tää vaan niin herkkää näpytellä lauantaina tietokoneella tähän aikaan...

Kesää odotellessa...

http://www.youtube.com/watch?v=4S0gQVzXX8A&feature=related

Lähettäjä: sinkku-niiskuneiti 
Päivämäärä:   25.11.12 00:33:42

Saanko liittyy mukaan?

Saaks täällä masistella sinkkuna sitä kuinka pissa-aivoja miehet on. En toki yleistä, täällä on näköjään miehiäkin liikkeellä.. :D

Päivämäärä:   25.11.12 00:39:56

Juu, anna mennä vaan. Mä en jaksa ottaa vastuuta koko sukupuoleni tekemisistä, joten en kärsi kohtuuttomasti tai koe syyllisyyttä muiden törttöilyistä. :D

http://www.youtube.com/watch?v=mD8UYyJcPSE&feature=related

Päivämäärä:   25.11.12 00:43:24

Jeeb, ei kannata :( Mistä täällä saa puhua? :D

Tulin just kotio, eikä väsytä vielä. Sairaslomalla mennään..

Viduddaa kun yks uus tuttavuus haluski lähtee kavereiden kans viettää iltaa vaik soitteli mut sinne alkuillaks. murhh oon niin vihanen ja pettyny!

Päivämäärä:   25.11.12 00:47:54

Ei kai täällä mitään sääntöjä ole mistä saa puhua, tai en tiedä kun en kovin paljoa tässä topikissa ole pyörinyt. Konkarit tietävät paremmin.

http://www.youtube.com/watch?v=M0Pa5GS-mPQ&feature=related

Päivämäärä:   25.11.12 00:49:52

Jenni on ihana. Ja oikeassa. </3.

Monta hyvää ideaa on syntynyt tähän aikaan yöstä. Monta huonoa myös.

Tere tulemast, sinkku-niiskuneiti. Fiilis on tällä hetkellä vähän tällainen
http://www.youtube.com/watch?v=YgSPaXgAdzE, mutta eiköhän se tästä. Sana on vapaa. Saa masistella jos siltä tuntuu.

Löysin jääkaapista avatun valkkaripullon. Apua. Jos ottaa enemmän kuin kaksi rohkaisuryyppyä, iskeekö aamulla rohkeuden sijaan tutina? Huomenna pitäisi olla reipas ja rohkea. Onneksi herätyskello ei soi vielä moneen, moneen tuntiin... Vielä ehtii huojua ja huokailla.

Päivämäärä:   25.11.12 00:57:26

Mihin ruoste tarvitsee enää tähän aikaan rohkaisua?
Minun rohkeus alkaa pettää ja hiljalleen keinun nukkumaan vaikka jengi bogoo. Tätä tunnetta uutta ei pääse mies1 pagoo. Tältäkö se tuntuu kun alkaa väsyttää.. :)

Heippa tytsyt.

http://www.youtube.com/watch?v=Ahld8m_hBlE

Päivämäärä:   25.11.12 00:57:35

Jee!

Vielä ehtii tosiaan heilua ja huojuoa, aamuun on pitä matka. Miks pitää huomenna olla skarppi? Mun ei onneks tarvi ku oon saikulla vielä viikon.. Tosin mä en tänä iltana myöskään huoju. :D Viduddaa vaa..

Päivämäärä:   25.11.12 00:58:09

Johan se mies1 hempeilee.

Korotan.
http://www.youtube.com/watch?v=FvWnHAhKX6E. Tämä viisu vaatii kyllä normikajareita päheämmät vehkeet.

Päivämäärä:   25.11.12 01:00:18

Mulla on huomenna konikinkerit, tarttis muistaa rata ja siksi pitää olla skarppi. Samasta syystä tarvitsen hieman rohkaisua

Öitä mies1. Naiset jäävät pitämään korttitaloa pystyssä. Hetken ainakin vielä.

Päivämäärä:   25.11.12 01:03:25

Nyt se 24 toimi jonkin aikaa. Ei sinne kaikista ole valikoitunut kuin 3-4 yhtään kiinnostavaa.

Päivämäärä:   25.11.12 01:21:50

Tervetulloo sinkku-niiskuneiti :)

Ei taida ennee jaksaa 24 kytätä.
Mänis nukkumaan ja nousis aamulla toppeena paskan mättöön. Iltapäivästä oiskin vissii taas ohjelmassa heinän hakua ja paalin pyöritystä, sattuu selkään jo valmiiks.

Mut nyt öitä, uni toiveina uljaat ratsut ja komiat miehet.
(ja nyt mää taatusti näen unia jostain syvän joen rämehomoista :/)

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   25.11.12 08:48:42

Huomenta =)

Ei mitään uutta tiedossa tälle päivälle - harmaa ulkoilma ja harmaata on mielialakin... :/

Kun osaisi ja uskaltaisi tehdä päätöksiä - nyt ois aika muuttaa elämässä pari asiaa mutta muutos pelottaa. Ennenkin olen kyllä tehnyt ratkaisuja nopeasti ja aina selvinnyt niistä kunnialla, mutta nyt pelkään lyöväni kädet totaalisesti paskaan jos työasioissa teen muutoksen.
Ehkäpä koitan käydä ens viikolla ottamassa asioista hiukan enemmän selvää, niin jospa sitten ois helpompi tehdä päätöskin... :P

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   25.11.12 09:25:52

http://www.youtube.com/watch?v=HHjfR56NeR8

Puhelinsoittoa odotellessa...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.11.12 09:39:55

Aamupäiviä, synkkää, synkkää ja taas synkkää. Joo Iina, ensiksi kandee tutkia ja sitten vasta hutkia.:)

Päivämäärä:   25.11.12 11:09:37

Huomh... menta. Päätä särki jo nukkumaan mennessä. Yritän puuduttaa sen kohmeisella aamusmoothiella. Miksi venyttely on niin vaikeaa? Koska se on mummojen hommaa.

Tihkuttaa. Ärsyttää. Kahvi on hailakkaa liejua. Pyykkikone ei toimi, pyykkivuori kasvaa kasvamistaan ja kaikissa kamoissa on tallin tuoksu.

Nyt on (toivottavasti) päivän valitukset hoidettu alta pois. Sitten hyviin uutisiin: radiosta tulee tänäänkin Aallon akustiset. Kahvimaito ei ollut loppu. Nyt on sunnuntai eikä ole vielä kiire mihinkään. Jos oikein hyvin käy, saadaan illalla pannaria. Leppoisaa sunnuntaita kaikille puoli- ja täyspäiväisille sinkuille :)

Irtoaisko pari vitsiä aamupäivän piristykseksi?

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   25.11.12 11:17:25

Ukkojen saunailta ja miehet istuu pöydän ääressä isolla
kaveriporukalla. Viina virtaa ja kaikki pienessä laitamyötäisessä.
Meteli on kova, musiikki soi ja kaikki yrittää kännissään puhua
kaikille ja yhtä aikaa.
Tunnelma hyvä. Pöydällä oleva kännykkä soi ja mies vastaa siihen:

"Haloo."

"No hei kulta minä täällä. Kauhee mökä siellä. Onks teillä hauskaa?"
kysyy naisääni.

Mies vastaa: "Joo, hauskaa on. Lähetään tästä kohta baariin."

"Okei. Ole sitte kiltisti siellä." sanoo nainen ja jatkaa: "Kuule,
kultapuppeli; kun mä tässä just sattumalta olin kävelyllä ja
huomasin tossa kultakaupan ikkunassa taas ton sormuksen josta mä
olen sulle aina puhunut niin etkö sä nyt vois sen verran antaa mun
törsätä kun sen hintakin on nyt tosi halpa. Vaan vähän yli 3 tonnii,
mut siin on ne smaragditkin."

"Ai. Paljoko yli?" kysyy mies.

"No vaan vähän. Alle neljän tonnin ne sen lupas. Saanhan mä sen ostaa
jooko. Pliiiiiis kultapuppeli."

Mies empii hetken ja sanoo sitten: "No okei. Osta nyt sitten."

Nainen jatkaa "Ai niin. Se mun vanha Mersu on tosi surkee ja ruman
värinen. Mä oon jo pitkään katellu jotain nätimpää ja nyt sitte
tänään mä huomasin et tossa autoliikkeessä oli se IHANAN värinen
Bemu vielä myynnissä. Saanhan mä käydä ostamassa sen. JOOOOKOOO?
Kulta rakaaas? Se
on sen 34 tonnii mut ne jo lupas antaa sen kokonaan sun
kultareunasella kortillas ja ilman käsirahaa. Kulta voinhan mä tämän
kerran vähän törsätä kun se on ihan pakko se Mersu vaihtaa. Jooko?"

Mies tuumii hetken ja painaa sormea toiseen korvaan koska meteli on
kova. Kaverit taustalla huutaa että lopeta jo se jaarittelu ja kaljalle.
"Okei, okei. Osta nyt sitten", mies sanoo vihdoin.

Nainen tajuaa tässä vaiheessa että ukko on tänään aika lepsulla
mielellä ja erittäin suopea. Nainen jatkaa: "Sit kulta mun on ihan
nyt pakko viel kysyy sulta yhtä toista juttuu. Ethän sä suutu?"

Mies: "No en tietenkään. Kysy vaan"

"No kun mä oon jo pitkään katsellu tota naapurin Sakua sillä
silmällä ja mun tekis ihan hirveesti mieli antaa sille. Jos mä vähän
tänään meen sen luo istumaan iltaa sen kanssa hyvän viinipullon kanssa
niin ethän sä suutu? Ethän kulta kun kuitenkin sua mä vaan rakastan."

"No en mä nyt tosta suutu" sanoo mies. "Mee vaan. Mut ei sitte ilman
kumia."

"No ei tietenkään. Ai nii ja viel yks pikku juttu kultapuppeli;
saahan mun äiti uuden miesystävänsä kanssa muuttaa meille kun on
ihan turha niitten maksaa vuokraa kun meillä on näin iso talo.
Voihan ne muuttaa jooko?"

"No, voi voi.", vastaa mies. "Oliko sulla muuta?"

"Ei muuta kulta. Kiitti hirveesti. Nähdään aamulla. Pusi pusi."

"Pusi pusi."

Mies pistää puhelimen kiinni ja katselee sitä mielenkiinnolla.
Huutaa sitten mölyävälle kaveriporukalleen:
"Aika näppärän pieni tää uus Ericsson. Kenen tää on?"

Päivämäärä:   25.11.12 11:22:22

Ehe ehe :)

http://www.youtube.com/watch?v=YuM3SteeAgY
Nyt ei ole enää aamu, mutta sopii tämä viisu vinhaa vauhtia lähestyvään laiskaan keskipäiväänkin

Päivämäärä:   25.11.12 18:22:28

Suloista sunnuntaita!
Aikainen valmennus takana, ihanaa jälleen todeta, et pojat edelleen pelittää!!!
Elämä on, nukkumaan jo kympiltä, ylös seiskalta ja kotona nyt.
Nää on näitä elämän valintoja:)!
Tää besserwisser korkkaa nyt oluen, huomenna vapaata!!!
Ja fiilis tosi hieno!!!!
Ah, hevoset, mut missä se AH, ihana mies...:)...?

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   25.11.12 18:30:17

Päivä menny tiskatessa ja siivoillessa ja puhelimessa - no sainpa selväks yhden ihmisen kanssa asiat, joten hiukan helpompaa taas tääkin elämä... =)

Päivämäärä:   25.11.12 18:36:03

Ruosteelle vitsi; nuori cowboy kysyi karjanajoreissulla vanhalta kollegaltaan, että miksi preeriakoiraurokset valittavat aina tuskaisina erämaassa, konkari vastasi: täällä kasvaa valitettavasti vain kaktuksia.....:).

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   25.11.12 18:54:46

Linkittyyköhän tää oikein... :P

http://aijaa.com/UcP7dg

Lähettäjä: emmyy 
Päivämäärä:   25.11.12 20:16:24

sopiiko tänne mukaan :D Sinkku joka tahtoo ikuisesti olla sinkku.

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   25.11.12 20:22:22

emmyy: sit tää on oikeen oiva paikka :D

Lähettäjä: emmyy 
Päivämäärä:   25.11.12 20:30:11

loistavaa ;D
ällöttävä ilma :c

Päivämäärä:   25.11.12 20:55:10

Tervetuloa emmyy. Sekaan sopivat niin ikisinkut kuin kinkunmetsästäjätkin. Vaikka et seuraa kaipaa, saat ainakin vertaistukea ja sympatiaa :)

Päivämäärä:   25.11.12 21:12:57

Tervetuloa.

Huonoa suhdetta ei sitte kannata haluta, jos tämä nyt tulee kenellekään uutisena.

Omat tunteet vaihtelee tuon exän kanssa haikeudesta raivoon, enkä välittäisi viettää yhtään yötä saman katon alla. Mitään uutta ihmistä en arkielämään osaisi edes kuvitella. Zumbassa oli syötävän hyvännäköinen sijaisohjaaja, tosin mistä sitäkään tietää, vaikka olisi homo. Tai siis omalta kannalta sama, vaikka olisi mikä.

Päivämäärä:   25.11.12 21:57:40

Ruoste, etkö ollutkaan skaboissa tänään?

Päivämäärä:   25.11.12 22:30:39

Olin. En missään kaukana, vaan ihan oman kylän hopiloikkakinkereissä. Se ensimmäisen esteen kirous, voih... Lainamammutilta yhden pudotuksen rata on kuitenkin ihan hyvä suoritus, se kun ei ole skarpeimmasta päästä ja kintutkin painavat tonnin kipale. Porkkanoita se sai kuitenkin, ja rapsutuksia tietenkin.

Tämä syksy saa kyllä rakkaimmista rakkaimman harrastuksenkin välillä tuntumaan turhalta ja epätoivoiselta. Etenkin nyt, kun monta tuttua hevosta on syystä tai toisesta poissa pelistä ja jokunen hevosystävä laitetaan pian pois. Ahdistuneisuus ja surkeus tarttuu ihmisestä toiseen ja páska vain lisääntyy sitä jauhamalla. Kesä, tule pian...

Päivämäärä:   25.11.12 23:58:16

Hevostelussa on aina väkisinkin kaikenlaiset tunteet pelissä eri tavoin kuin muissa harrastuksissa. Esim. vaikka tuo zumba on hauskaa ja sopivan haastavaakin, se on kuitenkin helppo unohtaa, kun laittaa salin oven perässään kiinni.

Tänne oli suoli24:ssä kirjoitellut tänään yksi nainenkin.

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   26.11.12 05:33:40

Huomenta =)

Ei vaivuta epätoivoon - vajaa kuukausi ja on talvipäivänseisaus ja siitä se lähtee kevättä kohti etenemään =)

Lähettäjä: juhani 
Päivämäärä:   26.11.12 07:24:45

Tervehdys sinkut.
Tässä olis yx tyrkyllä ,mutta ei epätoivoinen sellainen, vaan päinvastoin.
Olen onnellisempi kuin kertaakaan aiemmin elämässäni, t'm' ei johdu sinkkuudesta, mutta voisi sitä vieläkin onnellisempi olla jos sopiva kumppani löytyisi.
Haluan nuoremman morsiamen kuin itse olen, sillä en voi mitään jos tykkään nuoremmista.
Ikä about 28-37v.
Asun isossa kaupungissa ok- talossa ja eronnut 2.5 v. sitten.
Talous ok samoin työpaikka, missä tykkään käydä töissä.

Päivämäärä:   26.11.12 08:02:47

Huomenta,
ei kai täällä kukaan mitenkään epätoivoinen ole? Viikonloppuhan meni tosi nopsasti ja kai ne treffitkin meni ihan hyvin.. no pakkeja en ainaskaan saanut heti kättelyssä, sain ruusun :D Aika hieno ele. Äsken pomo kävi huoneen ovella jossittelemassa palkankorotusta... ei pöllömpi maanantai, vaikka pimeetä onkin kuin hevon perässä :o
Onko kukaan seurannut säätä, tulisko jo lunta?

Päivämäärä:   26.11.12 08:23:24

Oho... nytkö se muta loppuu :o
http://blogi.foreca.fi/

Päivämäärä:   26.11.12 08:47:25

Jaahas, täytyy kaivaa oikeat talvikengät esiin ja tarkastaa talvitakkitilanne (=shoppailla!). Tämä on se aika vuodesta, kun kylmässä ja märässä rämpiminen muuttuu tosi kylmässä ja märässä rämpimiseksi :P Tulisipa kunnolla sitä valkoista tavaraa.

Huomenta! Maisema on kuin kauhuleffasta, usvainen ja liikkumaton, mutta kaunis. Päivä se tästäkin tulee :)
http://www.youtube.com/watch?v=nmZqb2VVc48

Lykkyä tyrkylle, juhani :)

Päivämäärä:   26.11.12 09:17:23

Jeeeesssss!!!!
Loputon jalkapesu siis loppuu!!!!
Kyl sitä on riittänytki...
Paitsi ettei noihin säätiedoituksiin ole useinkaan luottamista, mut eletään toivossa...

Päivämäärä:   26.11.12 09:44:10

Tota, tällä taitaa suurin osa naisista olla Juhanille liian vanhoja korppuja:)...

Päivämäärä:   26.11.12 14:47:09

Nyt vasta lukaisin tuon vitosen aiemman viestin. Kukkanen on aina kaunis ele, ihanaa :) Jokos tokat treffit on sovittu?

Maanantaimasis alkaa olla sillä tasolla, että nyt on keksittävä jotain kivaa tälle päivälle.

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   26.11.12 16:43:59

Hyvä jos 5.naisen treffit oli onnistuneet =)

Mitä sitä sitten tekis? Päikkärit ois kova sana, mutta sit ei nukuta yöllä jos nyt menee koisimaan... :P

Päivämäärä:   26.11.12 17:07:13

Oon kanssa vanha juhanille, mutta eikös täältä löydy jokunen nuorempikin. Jos raviohjastajien ikäkriteerit on, sittenhän junnulassa voi onnistaa.

Onnittelut viitoselle. Miten noilla treffeillä kuuluu nykyään olla, tai mistä siellä puhutaan?

Päivämäärä:   26.11.12 17:27:53

Junnulasta vois tosiaan löytyä sopivan ikäinen Juhanille;).

Päivämäärä:   26.11.12 18:26:13

Eiköhän tyypit muuteta Ylitornioon ja mennä naimisiin.
<http://www.pohjolansanomat.fi/PS- Uutiset/1194778824241/artikkeli/virheesta+tuli+totta.html>

Minä olen käyttäytynyt tänään oudosti. Olen tuijottanut tänään estotta kaikkia mukavannäköisiä vastaantulevia kakslahkeisia, heilutellut kutrejani ja hymyillyt nätisti. Minä, joka yleensä kuljen paikasta toiseen seiniä pitkin, laput silmillä, tapetteihin sulautuen. Mikä lie hetkellinen mielenhäiriö. Toivottavasti käytös ei toistu iltalenkillä. Naama punaisena läähättävä, silmät pyöreinä tuijottava vastaantulija tuskin on monelle kovin miellyttävä kokemus. Anteeksi jo etukäteen kaikille jojenrannan koirankusettajille jos näin käy.

Päivämäärä:   26.11.12 19:44:44

Hitto, muuten kävis toi Ylitornio, mut liian pitkä treenimatka;)!!!
Tää syvä etelä on vaan täs lajissa se number one.
Toi Eurooppa kun on päivän ajamisen päässä eli lähellä. Tietty laiva välissä, mut ei kyllä sekään kauaa seilaa toiselle puolelle.
Oon kuullu, et pohjoisessa on rikkaita poro- ja muita miehiä, et tytöt, jos sellaista mieli halajaa, toi Ylitornio vois olla hyvä paikka;)...
Tosin on se niin käpykylä, ettei siellä pystyisi kyllä elämään, ei mitenkään!!!
Talvella 50 astetta pakkasta, kesällä 10 astetta lämmintä ja jumalaton määrä hyttysiä, paarmoja ja kaikenlaisia verta halajavia siivekkäitä!!!
Ei siellä voi elää.

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   26.11.12 19:50:08

Kivikylässä asumisessa on 1 oikeen hyvä puoli - se ettei oo itikoita :P
Muuten tää kaupunkielämä ei oo mun juttuni ollenkaan, mutta aina ei voi voittaa, ei ees joka kerta =)

Ja sitten iltapesulle, pisulle ja pusulle - ai niin ei oo sitä pussattavaa kohdetta... Noo - täytyy si vaan haaveilla semmosesta :D

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   26.11.12 19:55:31

Pakko laittaa tää vitsi tänne :D

Suomi ja Ruotsi olivat sotasilla.Tuli kuitenkin pattitilanne, eivätkä kummatkaan ampuneet, eivätkä oikein tienneet miten jatkaa.
Sitten suomalainen sotilas keksi. Hän huusi poterostaan:"Sven!" Ruotsalainen nosti päätään ja huusi:"Vad?"
Suomalaiset ampuivat hänet saman tien. Suomalaiset jatkoivat huutamalla:"Göran, Peter, Gunnar!" Kolme ruotsalaista nousi ylös ja suomalaiset antoivat luodin laulaa. Nyt ruotsalaisetkin innostuivat ja kokeilivat:"Heikki!" Suomalainen huusi:"Kuka kysyy?" Ruotsalainen nousi ja vastasi:"Jag"

Päivämäärä:   26.11.12 20:16:45

Mitä opimme Iina tuosta; suomalaiset on moukkia, juntteja ja jollakin tavalla älykkäitä, ruotsalaiset kohteliaita ja puheliaita, mut samalla tyhmiä;).
Nää käydyt sodat olisi hävitty, jos ei suomipojilla olisi leikannut sillä sekunnilla, kun piti....

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   27.11.12 05:36:40

Huomenta =)

Omaa sukuperimääni tuossa pilkkasin - jossain vaiheessa kun riittävästi taaksepäin mennään löytyy suvusta ruåtsalainen... :P

Mutta hyviä uutisia - sunnuntaille pakkasta luvassa -10 - jee =)

Päivämäärä:   27.11.12 07:32:12

Huomenta!

Miten voikin ihmistä väsyttää näin paljon...

Mun puolesta sais pysyä pakkaset poissa, paras vaihtoehto ois ikuinen kesä. Ehkä joku pari astetta pakkasta menettelis ja just sena verran lunta et maa ois valkonen, taitaa olla turha toivo.

Hiasta tää kännykällä netteily, mut mikäs kiire tässä on ku alkaa tää töissä olo menemään peukalon pyörittelyks..

Päivämäärä:   27.11.12 08:08:49

Huomenta,
komppaan Elsaa, en voinutkaan kesällä kuvitella, että näin paljon voi leukojaan revitellä het aamusta.. pommiin nukkuminenkaan ei auttanut.
Ei ole toisia treffejä sovittu, vähän textailtu, lapset haittaa toimimista molemmin puolin.. mutta .. äh.. ihan totta puhuakseni toinen taitaa olla tosi ujo ja minä olen niin monta kertaa saanut pakit noiden elukoitten takia, etten taida uskaltaa tehdäkään mitään :/ Juu ja uskokaa pois, kyllä syy pakkeihin usein löytyy elukoista ja työn määrästä = vähäinen vapaa-aika ja vähäinen kiinnostus passata ketään aikuista ;) Mene ja tiedä oisko hevosmies sitten parempi? Eikös siitäkin tule sitten "koulukuntariitoja" ?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   27.11.12 08:51:13

Huomenta, ei elukat mikään este ole, päinvastoin tai riippuu tietysti äijästä.:) Tulis lunta nyt niin pirusti etelään, pääsis tekemään virapeliä.

Päivämäärä:   27.11.12 08:56:49

Kuule Kessuseni, se riippuu nimenomaan äijästä; osa lajikkeista on sohvapottuja ja osa ei.... se aktiivisempi osa näistä on usein jo varattu ja kumman monesti lehmätilallinen :o
Tosi usein olen saanut kuulla, että sulla on kyllä aika paljon tuota vastuuta, onkos sulla sitten aikaa ollenkaan parisuhteelle ( ensin on kysytty mitä ruokaa laittaisit minulle ) ...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   27.11.12 09:04:20

Jaa, sillon kun olin viellä suhteessa, kakarat sanoi et iskä laittaa parempaa ruokaa kun äiti.:) Parisuhde vaatii myös yhteistäaikaa paljon, mulla kun duunit taas alkaa niin sitä aikaa ei ole.

Päivämäärä:   27.11.12 09:10:16

Tottakai parisuhde vaatii yhteistä aikaa, eikä minulla tietenkään ole sitä yhteistä aikaa vastaan mitään :D Sehän on vain järjestelykysymys ja sehän tässä on hakusessa kai... mutta en ole esim. muuttamassa aikuiselle pleikkari-ja tv-addiktille piiaksi. Minua ei myöskään haittaa se, että äijällä on omia harrastuksia, kavereita ja menoja, pikemminkin toivon sitä!
Niin valtavan paljon taitaa mahtua ääripäiden väliin, eikö :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   27.11.12 09:16:18

Se on totta, meitä on moneen junaan, kun vaan osaisi astua siihen oikeaan.:)

Päivämäärä:   27.11.12 10:59:11

Hyvää huomenta, päivää ja iltapäivän odotusta. Tänään ei ole perjantai. Huomennakaan ei ole perjantai. Ylihuomennakaan ei ikävä kyllä ole perjantai. Silti tämä voi olla ihan kiva päivä. Ainakaan (juuri nyt) ei sada.

Meikkis meinaa tänäänkin kiristää suupielten ja korvien väliset vaijerit ja olla iloinen. Jospa tämä myrtsiys tästä pikkuhiljaa kaikkoaisi ja aurinkoinen sunnuntailapsi tulisi takaisin.

Jotain söpöä:
http://www.youtube.com/watch?v=7dM0TDWA-iY

Jotain opettavaista:
http://www.youtube.com/watch?v=7IsWdPPXhQk&feature=related

Päivämäärä:   27.11.12 11:06:11

Täälä sataa lunta.
Olkoon tämä piristyksenä niille, jotka sitä on oottanu...

Päivämäärä:   27.11.12 14:10:03

Kyl se vaan niin on, että hevoset haittaa suhdetta, jos mies ei ole hevosmies.
Se yhteinen aika on kortilla ja sekin on hieno juttu, että molemmat viihtyy tallilla ja reissussa yhdessä. Mulla on sama tilanne kuin KESSUlla, työt ja talli, joskus iltahäkäräs kämpille viikolla.
Siinä ei jaksa hirveesti suhdetta hehkuttaa, kunha pääsis vaakatasoon miehen kainaloon pitkän päivän jälkeen, et jaksaa taas seuraavan päivän samaa rataa....
Onneksi on viikonloput ja lomat, silloin sitä laatuaikaa yhdessäoloon on, mut kun se ei miehille riitä, ainakaan näille ei hevosmiehille....
Huoh!

Päivämäärä:   27.11.12 20:29:15

@-,-´-,-- Ruusu sinkkulan naisille
===€ Ööö grillihaarukka miehille.

Iltaa! Mitäs kivaa tähän päivään mahtui?

Päivämäärä:   27.11.12 20:40:37

Hitto, kävin tsekkailemassa iiiihania kisapaitoja netis, kaikki jenkkilässä ja hirveen hintaisia tänne toimitettuina!
Mut ei se auta, uus kimallus pitää saada...
Ja ah, mitkä kisachapsit löysin, ja farkut!!
Ihan täynnä strasseja, pitsiä ja kaikenlaista kimalletta...pakko saada!!!
Jää kyl nyt joululahjat vähiin lähipiiriltä, mä köyhäilen tän Joulun joululahjoissa!!

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   27.11.12 20:43:09

Eipä tässä päivässä juuri mitään ihmeellistä ollut. Treeneissä tunsin itteni todella tolloks - ei paranis olla yhtään kertaa välistä pois kun heti unohtuu kaikki opittu... :p

Töissä alkaa kiireisin aika olemaan pikkuhiljaa ja väkee liian vähän tälläkin viikolla 2 henkeä (ainakin tällä hetkellä tiedossa), että onhan se kiva urakoida... =/

Päivämäärä:   27.11.12 20:57:46

Täällä on työrintamalla jo hiljaista, loppuu kiire kokonaan joulukuun puoleenväliin mennessä. Ja sit se alkaa, Joulu. Aivan ihanaa, melkein kolme viikkoa lomaa!!!
Tuli taottua ylitöitä siihen malliin syksy, et on noi repaleiset viikot vapaita, Loppiaisen jälkeen töihin taas.
Joululomaa odotellessa...:).

Päivämäärä:   27.11.12 21:26:57

Ooh piste, olen aidosti kade! Mulle vuodenvaihde tietää töitä, töitä ja töitä.

Vai että blingiä tilattu joulupukilta... Niitä farkkuja kehtaa varmasti näyttää pikkujouluissakin :) "Perinteisissä lajeissa" ollaan vahvasti menossa siihen suuntaan, että kohta sallittuja ovat vain kolme väriä: valkoinen, musta ja tummansininen eikä mitään persoonallista tai koristeellista sallita. Kohta varmaan kieltävät kouluratsastajilta helmikorvakorut. Siitäpä vasta sota syttyy :P

Kissa- ja koiraihmisiä:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288519613363.html
Tihi :)

Päivämäärä:   27.11.12 21:30:23

Pikainen iltavisiitti. Ei oikein lumi tai tää talvi iske. Vähän niinkuin hukkaan heitettyä aikaa täällä Suomessa.

Mitä noita pisteen juttuja on lueskellut, mä luulen et sulle olisi optimaalinen mies sellainen kaveri joka harrastaisi kanssa hevosia. Eiköhän sellainen jostain löydy.
Työkseen niiden kanssa touhuavat ei oikein jaksa enää innostua ekstrahevostelusta kovinkaan intohimoisesti sillä vähäisellä vapaa-ajalla.

http://www.youtube.com/watch?v=PctD-8y0FRg

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.