Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 371

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.9.13 16:51:31

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9

Jatkukoon analysointi parisuhdekiemuroista;)!

Re: Sinkkujen topic 371

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   24.9.13 16:52:24

Jatketaan tänne pisteen alkamaan ja jätetään tuo minun aloittamani putoamaan!

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   24.9.13 18:05:29

Jatkoa edellisen pohdintoihin...
Mä pistin miehen takia elämässäni lähes kaiken uusiks. (Luovuin jopa hevosista!) Mutta luojan kiitos, en lähteny muuttaan toiselle puolelle valtakuntaa. Alkoi mennä elämä niin vaikeaksi, etten sitä saa vielä aikoihin järjestykseen. Eikä liene ylläri, että lapset noissa asioissa joutuu kärsimään eniten. Siksi mun läheiset ihmissuhteet on mun lapset. Niihin olen sitoutunut vielä pitkään. Seuraava iso rooli on kyllä työpaikalla elämässä, etenkin kun on tuota jälkikasvuakin elätettävänä. Empä haluis jonku miehen siivelle ja armoille taloudellisesti, jos sen takia ois riski jäädä ilman ansiotyötä. En kyl ole edes vielä tarkkaan speksannu mun juuston reikiä ja niiden paikkoja.. Enkä kiirehdi asian kanssa. Voihan se olla, että mun kohdalla kohtalo anto jo kaiken. Silti kyllä ymmärrän, mitä betamax purkasi ulos :) Voisin sen kuvitella toivottoman ihastuneena haaveilemassa vaikka saavuttamattomasta pisteestä :)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   24.9.13 18:26:53

Jokupoku, eihän nyt sentään vielä ole kohtalo kaikkea antanut, sitten vasta haudassa voi noin lausua.

Eipä kai monellakaan ole valmiiksi speksattuna se mihin koloon ja minkälainen mies, eiköhän kyseessä ole kuitenkin niin että toinen ottaa tilansa myös eikä vain tyydy siihen mitä annetaan.

Kirjuuttelin uuden S24 profiilin, jossa ei kyllä vielä oikeastaan ole vielä mitään sanottuna. Täytyy ajan kanssa vähän funtsia minkälaista speksiä sinne riipustelisi.

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   24.9.13 18:37:24

Jokupoku ehdit kyllä speksata juuston reikiä aikanaan. Tosin kohtaloa voi joskus ottaa vähän omiin käsiinsä, jos mitään ei tapahdu. Kuten Moppe on tekemässä. Sinkkulasta löytyy apua, jos teksti ei ole syntyäkseen.:)

Vieläkö Beta on ulkomailla?

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   24.9.13 20:22:43

No juu, tekstiä syntyi mutta täytynee vielä funtsata, on nimittäin tullut tänään parissa tunnissa enemmän yhteydenottoja kuin edellisellä profiililla viikossa. Joukossa varattuja ja "pentuja", joten jotain on tekstissä pielessä ;D ;D

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   24.9.13 20:22:52

kurnau, samaa mieltä siitä että kyllä se valikoivuus lisääntyy iän myötä. Sehän on täysin luonnollista.

Ah, onni on väsynyt koiranpentu :) No, eihän tuo pentu nyt tosiaankaan ole, mutta kun se on niin pentumainen ja pieni ja söpö :D Ja oli niin hieno treeneissä :) Toisen puolesta vähän paha mieli kun joutu olee yksin kotona, mutta tossa se nyt tyytyväisenä nukkuu kun lauma on kotona, ei kai se muistele pahalla:)

Päivämäärä:   24.9.13 20:37:17

Kurnau, beta lienee palannut kotosuomeen...;).
Mission, kyllä sä oikeessa olet niinkuin kurnaukin, et silloin joskus nuorempana kelpasi mies kumppaniksi huomattavasti matalamalla rimanylityksellä kuin nykyisin, nyt on rima niin korkeella, et täytyy kyllä jo lähennellä seiväshyppääjien parhaimmistoa, et kelpaa......ikäkö ja wanhan viisaus, ei jaksa enää turhia kujeita, vaan tahtoo oikeeta parisuhdetta leikkimisen tilalle....:)??
Kotileikit leikittiin silloin pari-kolmekymppisenä, nelikymppiset ja yli haluavat jo ihan normaalia arkielämää; huolineen, murheineen, iloineen ja vastoinkäymisineen.
Se on oikea suhde, mikä nuo kaikki kestää, vertaan Missionin ja omiin vanhempiini näin niinkuin muista tietämättä.....

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   24.9.13 22:01:04

Huh - onpa teil tääl juttua... Mä en nyt jaksa ajatella moisia kiemuroita kun oon illan opiskellu uusia juttuja =)

Ehkä aamulla ymmärrän asioita paremmin - ehkä..? :D

Päivämäärä:   24.9.13 22:03:01

No mitäs on Iina opiskellu? :)

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.9.13 22:06:33

toi pistehän vaikuttaa ihan hirveältä mottipäältä kuka senki ny huolis

Päivämäärä:   24.9.13 22:27:49

Voi lapsi ..., kuule MONI, mut mä HARVAN miehen:).

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   24.9.13 22:27:49

JEEE- talvi tulee.. Pekka Pouta lupas! :) Tai oikeastaan lupasi yöhallaa etelää myöten ja torstaille e h k ä räntäsadetta! Tiedän ainakin kaksi onnellista jos paikkansa pitää, keskimmäinen ja nuorin ovat jo viikon verran halunneet tehdä lumiukkoja!

Lähettäjä: Poksu 
Päivämäärä:   24.9.13 22:29:05

"Jatkukoon analysointi parisuhdekiemuroista;)!"

Parisuhde, mikä se sellainen on ;) ?

Joo, tänään oli lepopäivä, huomenna ei...

Päivämäärä:   24.9.13 22:32:49

Joskus ollut, mut kas kun päässyt unohtumaan täälläkin Poku, et mikä se sellainen parisuhde onkaan....:)
Varmaan jotakin fiktiota......

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   24.9.13 22:36:48

Moppe! Ei mitään talvea nyt vielä. Kesän ystävät sai jo hienon kesän, nyt on MUN vuoro, ja MUN syksy saa kestää yhtä kauniina, ja vielä vähempisateisena kiitos vielä pitkään. Ei mitään räntää, hyi nyt hitto... Käy kohta taas niin että lokakuun alussa on vaihdettava talvirenkaat ja niillä sitten kahta päivää lukuunottamatta ajetaan asfaltilla tammikuun puoleen väliin :D

Nyt on ihanat kelit, välillä sataa liikaa mut kun ei sada ni ihan lempparia :)

Päivämäärä:   24.9.13 22:40:16

Joo-o, huomenna(kin) on hyvä päivä käydä jälleen töitten jälkeen hilppasemassa kunnon juoksulenkki. Eiköhän se tästä taas ala aktiivisempi kuntoilukausi, tai no on jo alkanut. Saa ruhoa vähän pienemmäksi, ja selkää vetreämmäksi (vastinetta toimistotyölle) :D.

Raikas ilma on ainakin tulossa... +2...+7 astetta, nou water....

Päivämäärä:   24.9.13 22:44:30

Täältäkin pojoja syksylle.

Päivämäärä:   24.9.13 22:52:07

Eli ei siis ehtinyt edes sienimetsään, jos noin kylmää lupaa...?
Harmi!
Sienisalaattirouskut, suppikset, torvisienet, kantatarellit kaikki jäi saamatta...no, jos se vielä lämpenis...

Päivämäärä:   24.9.13 22:57:22

Jahas, että tattimetsälle :D

Joo, sienet jää kyllä poimimatta, kun ne on edelleen niitä harvoja asioita, jotka ei kuulu meikäläisen ruokavalioon. Pelkkä ajatus puistattaa :)

Päivämäärä:   24.9.13 23:07:59

Poksu, eihän sieniä parempaa olekaan:)!
Sä et vaan ole oppinut syömään niitä:).

Päivämäärä:   24.9.13 23:20:46

Voi olla :)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   24.9.13 23:35:06

hmm... mä en oikeestaan halua edes parisuhteeseen tällä hetkellä, mutta kolme tyyppiä on kimpussa... se on oikeestaan aika kamalaa. :D

Päivämäärä:   24.9.13 23:40:26

Illan venytykset tehty (selän). Rutisee ja paukkuu :)

Päivämäärä:   25.9.13 00:10:50

Jos sitä kömpis vähitellen vällyjen väliin... ;)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   25.9.13 07:48:10

Huomenta! Hrr... viileä aamu, mutta tuuli sentään hellittänyt!

Lähettäjä: 5.nainen 
Päivämäärä:   25.9.13 08:29:33

Huomenta... auton ikkunat skrapattu...hrr... kävi sitten pakkasella ja maa oli kauniin huurteinen.. kannattaisin kyllä pitkää, kuivaa ja kirpeää syksyä !
Jos tätä pohdintaa vielä vähän jatketaan, niin nettitreffailun kokeneemmilta kysyisin, että mikä ilmoituksessani on vikana, kun minulle vastaavat vain yli 50set? Tehän siis tiedätte, vaikkette ole ilmoa nähneetkään :D Siinä on selvä ikähaarukkakin esillä. Ok, olen itsekin 40 täyttänyt, mutta etsin kyllä ihan ikätoveria, yli 10v on liikaa kumpaan suuntaan vaan... Iina apua, kun ollaan nähtykin, niin näytänkö mä oikeasti 50ltä ? *selaa plastiikkakirurgin mainoksia jo puolitosissaan*
Nettitreffailu on kyllä outoa, ei ehkä mun juttu todellakaan.... toinen ryhmä joka ottaa yhteyttä on varatut.. pthyi.

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   25.9.13 08:33:47

Jokupoku: noo semmosta "ajatustyötä" mä oon opiskellu :D (en ny ala selvittään sen tarkemmin-sähköpostilla saa vastauksen jos oikeesti kiinnostaa)

Poksu: hyvä hyvä - sienet ei oo syötävää ;)

Pakkasen puolella kävi yöllä lämpötila jo. Pääsee kohta raahaan puita selkä vääränä pirttiin ja silleen... :D

Vaan nyt pakkaan tavarat autoon ja auton nokka kohti rannikkoa - jos käväsis kavereilla kylässä =)

Päivämäärä:   25.9.13 09:38:46

Huomenta. Ilma on ainakin raikas ja kolea. Tarvii kaivaa jostain käsineet ja tietty pipa, joka lens rotvalin reunan yli :-) No, tämän päivän iltalenkki mennään ilman. Kaivokselle menossa eli työpäivä enste.... tiedossa on taas värähtelyä koko rahan edestä... :-(

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   25.9.13 09:41:24

5.nainen - nyt vasta hokasin sun mua huudelleen tossa jutussa. Ja voin sanoo suoraan että et oo 5-kymppisen näkönen - millään mitta-asteikolla :D

Kai ne 5-kymppiset on niin pahasti seuraa vailla, että ottaa kaikkiin mahdollisiin yhteyttä - jos vaikka joku sattuis kiinnostuun sittenkin. Ikähän kun on vaan numeroita ;)

Mut nymmää läheren ajeleen - pitäkäähän sinkkula pystyssä iltaan asti :D

Lähettäjä: KESSU. 
Päivämäärä:   25.9.13 09:42:47

Huomenta hrr perhana, mittari näyttää +1, ei enää oikeen bokserit jalassa tarkene käydä aamukessulla.:)

Päivämäärä:   25.9.13 09:49:12

No kun mä olin aatellu, että yhdessä voidaan viettää sitten ne 50-isot-bileet :D Mälsäähän se olis, jos toinen olis viettänyt ne jo ;) Hohhoijaa....
Eikö kuitenkin viikonlopuksi ole luvattu vähän lämpimämpää? siis ettei yöllä mene pakkaselle? Ei kai missään vielä lunta ole tullut kuiteskaan?

Päivämäärä:   25.9.13 10:44:11

5. nainen, laita siihen ilmoosi selkeästi, ettet ole kiinnostunut vanhoista etkä varatuista. Voihan sen kirjoittaa juuri tuolla tavoin positiivisesti kuten kaavailit.

Kuvaa näkemättä: voi olla, että 40+-naisten kuvitellaan olevan joitakin ryppyisiä mummoja, vaikka eihän se onneksi aina niin mene. Jos nuoremmat eivät vastaa, laita parempi kuva tai vähennä iästäsi ilmossa muutama vuosi.

Eikä ilmoitustekstiä lukemattomien, vääränlaisten tyyppien yhteydenottoihin taida tehota muu kuin pikainen delete.

Päivämäärä:   25.9.13 11:03:03

Juu, yleensä vastaavat yli viisikymppiset tai sit kolmekymppiset ja alle....
Kolmas on nää vehkeidensä esittelijät, ikään katsomatta.
Niitä asiallisia viestejä tulee aika harvoin sopivan ikäisiltä, mut ne mitä tulee, ovat fiksuja ja ihan ok tyypeiltä.
Mä kokeilin sinkkulan naisten innoittamana tota nettideittailua, mut ei jaksa kirjeenvaihtokavereiden kanssa kirjoitella, pitäisi ehtiä treffeille, mut kun ei ole aikaa.
Tallilla kävi kesällä yksi deitti, mut ymmärtäähän sen, et kun hevoset ei kiinnosta, niin ei kukaan jaksa tallilla notkua tuntikausia katsomassa mun normiarkea....

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   25.9.13 11:27:56

Mie laitoin sulholle viestiä. Mun oli pakko. Oikeesti. En mie voi muuten ajatellakaan treffailevani ketään muita, ennen kun se on virallisesti jättäny mut. Nyt vaan odotellaan tuleeko vastausta. Jos ei se tuohonkaan vastaa mitään, niin tulkitsen sen olevan yhtä kuin "olen jätetty" virallisesti.

Ja täällä sataa räntää ja tuulee niin että tukka päästä irtoo. Ja muutenkin kaikki on taas niin hienosti >:/ Mutta jospa se vielä tästä.

Päivämäärä:   25.9.13 14:01:19

Ha-haa " ettet ole kiinnostunut vanhoista etkä varatuista" :DD
Kiitos Iina, ehkä mä vaan heitän netin suhteen hanskat tiskiin...

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   25.9.13 14:14:32

Hirveen kylmä. Syksy on kaunis, mutta silti kesän lämpöä ei voita mikään. Pitäis lukea taas tenttiin, mutta sitä ennen pitää käydä vielä kaupassa ja lenkittää koira. Liian vähän tunteja vuorokaudessa!

Ihastus ehdotti et oltais tavattu eilen illalla sen matsin jälkeen, mut olin vaan loukkaantunut ja kylmäilin, mut menin sit illalla kuitenkin vielä sen luo. Puhuttiin vähän tunteista ja nyt ollaan taas selvemmillä vesillä. Kaipa se on vaan tää alku kun molemmat on epävarmoja toisen tunteista.

Toivottavasti Niinan asiat selkenevät.

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   25.9.13 16:34:25

5.nainen: älä ny vielä anna periks netin suhteen. Jos ei nyt nappaa, niin keväämmällä sit uus ilmotus peliin =)

Helvata kun on todellakin kylmä - mietin et oikeestikko pitää laittaa takkaan valkee et tarkenee nukkua ens yönä. Tai sit tarvii pukeutua niinkuin naparetkelle... :P
Paras vaihtoehtohan ois mies jonka viereen kömpiä lämmitteleen, mutta eipä sitä nyt tähän hätään taida mistään moista löytyä :D

Poksu on selkeesti Tamperelainen - ainakaan mä en tiä ketään muuta joka puhus pipasta ja rotvallirreunasta samassa lauseessa ;)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   25.9.13 17:44:47

Päivän ohjelmassa oli työpaikka haastattelu ja kirjakaupoissa kiertäminen samalla kun tuli tuolla maamme pääkaupungissa pyörähdettyä. Varpaat huutaa armoa kun tuli vähän korkoa laitettua jalkaan... Kotimatkalla höytyi pieniä valkoisia hiutaleita veden seassa , taitaa tarvita kaivaa toppavaatteet esiin!

Pakkassyksy olisi ihan kiva, olisi ainakin kuiva. Lunta ei nyt ihan vielä tarvitsisi sentään tulla!

Päivämäärä:   25.9.13 17:47:25

Voisko joku potkii mut siivoon autoo.. Hyi sielä tuulee kylmänraikkaan näköisesti.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.9.13 17:59:20

Käppäilin Saupartista just hakemassa iltatulia, räntää ja lunta niskaan, kiva. Naapurin neiti, yli 40v kutsui minut illaksi kylään" 20v-30v naiset ulkonäön perusteella hänelle saavat vetää pipoa silmille". Ikä ei aina kaikkea katso, minulle ainakin herää kysymys, "miksi mennä merta edemmäksi kalaan".:)

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   25.9.13 18:06:55

Höh... Mä tahtoisin lunta kans, mut ei tääl mitää sada, aurinko vaan paistaa :P
Järkyttävä tuuli on kyllä, niin et housut pyörii jalassa kun ulos ovesta astuu.

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   25.9.13 18:08:42

Olen KESSU sulle kateellinen;) Mun naapurit on kaikki (molemmat) piintyneitä poikamiehiä:(

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   25.9.13 18:12:53

Uki: sun pitää sit alkaa Miesten mieheks ;) :D

Päivämäärä:   25.9.13 18:24:34

Älä älä ny Iina ala, kato koht täytyy ruveta keksii jutun juurta ja alkaa vastailee suomi 24:sen sinkuille:D

Päivämäärä:   25.9.13 18:25:14

Siis NAISILLE!

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   25.9.13 18:28:17

Ukilla siis on postilaatikko niin täynnä ettei sekaan sovi :D
No onhan se hyvä jos on mistä valita ;)

Päivämäärä:   25.9.13 18:31:27

No ei ny täynnä mut jokunen:) Nekin on vähän kaukana (Turus). Mä haluaisin jonkun tost lähelt et ehtis ehtool käyrä;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.9.13 18:32:02

Heh Uki, ei sentäs mitään puppelipoikia olla.:D Tää Saukkola on siinä mielessä hyväpaikka asua, täällä on kiimaisia sinkkunaisia paljon.:)

Päivämäärä:   25.9.13 18:42:41

Ei ny tarttis niin "kiimassakaan" olla ku olis vaan joku joka välittäis minust:) Yks tossa kirjotteli jolla on lemmikit koira ja hevonen. Mä en maininnu mitenkään profiilissa et käyn hepan seläs säännöllisesti. Mitenköhän tohon pitäis suhtautua,pitäiskö kysyä neuvoa esim. Spessulta?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.9.13 18:46:57

Aika epätoivoinen olet jos Spessulta apua kysyt, sitten ehkä kandee "runkata sillä vasemmalla".:D

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   25.9.13 19:02:43

Kessu se ei taida tajua että ei kaikki naiset etsi pelkkää seksiä vaan ihan oikeeta parisuhdetta, mutta onhan se hyvä jos sielläpäin on naisia tyrkyllä.

Uki: tommonenhan kuulostaa hyvälle, että kannattaa ny katsoo ehdottomasti tarkemmin moinen nainen =)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.9.13 19:07:12

Eiköhän se Iina pillun saanti kuulu siihen suhteeseen, vai meinasitko kahvilla ja pullalla mennä läpi loppuelämänsi?:)

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   25.9.13 19:11:57

Kessu: no en mä ainakaan naisia oo tääl vongannu, että niiden kans mennään tol kahvia ja pullaa osastolla kyl loppuelämä. Miesten kanssa voi sitten harrastaa muutakin, jos sattuu mies olemaan sellainen et kiinnostaa.

Ja loppujenlopuks suhteessa on paljon muutakin kuin pelkkä seksi tai onhan niitä pelkkiä seksisuhteitakin olemassa, mutta harvemmin kukaan pelkän seksin takia saman katon alla asuu toisen kanssa.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.9.13 19:21:05

No en minä sitä tarkoittanut, et kokoajan pitää nylkyttää, rakkaus kuuluu parisuhteeseen, toisesta välittäminen, rakastaminen ja naisen tarpeet huomioiden ottaminen.:) Jaa mää käyn naapurin leidillä, puhutaan sitten kassit tyhjänä.:D

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   25.9.13 19:24:24

No se nyt on harvinaisen selvää että sulla Kessu ei ole muu kuin seksi mielessä. Et sä suhdetta halua.

ps. annat itsestäsi melko typerän kuvan kun täällä mainostat kassiesi tyhjäämistä...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.9.13 19:34:06

Juu sää Iina myös olet harvinaisen typerä ämmä, jos ne vaikka oli Ikeakassit mitkä minulla oli lainassa, voi jeesus.:DDD Joku muukin nauraa tässä vieressä, sinun tyhmyyttä.:DDD

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   25.9.13 19:38:12

Kessu hyvä-mä en ole ämmä. Typerä voin olla kyllä ja hyvä jos teillä on hauskaa mun kustannuksella.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   25.9.13 19:41:58

:( Hyi Iina ja Kessu, ei saa tapella! Nyt sovinnontekoon!

Täällä ei vielä lunta ole tullut mutta taivas peittyi juuri harmaisiin pilviin, tuuli käy luihin ja ytimiin, ja nuori herra sanoi että tuoksuu ihan talvelle!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.9.13 19:46:26

Ei ole, kamuna sinua olen aina pitänyt, nyt tuli vaan joku tyhmä ristiriita asiasta. No äijänä pyydän Iinalta anteeksi, olin liina suorasukainen!:)

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   25.9.13 20:29:26

Anteeksipyyntö hyväksytty.

Pitäsköhän pistää herätyskello soimaan 3 aikaan aamulla ja mennä pihalle katseleen tähtitaivasta.
Jotenkin se on siihen aikaan parhaimmillaan =)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   25.9.13 20:33:43

Iina, pitäisiköhän sinunkin pyytää anteeksi? Taisit kuitenkin aloittaa tuon nimittelyn! (äiti moodi jäi päälle!!)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   25.9.13 20:35:04

Morjensta vaan sinkkulaan. :)

Ei tässä mitään ihmeempiä, mutta kunhan aattelin tännekin taas kurkistella vaihteeksi. Suht vilkkaana näyttää edelleen käyvän keskustelu. Onkos täällä syntyny jo uusia pareja? :)

Mä oon leikkiny uudella puhelimella tässä ja asennettu tietokoneen uudelleen, kun piti ostella vähän tehokkaampia osia siihen taas. Tää on ihan joulua tämmöselle datapaavolle, kun on kaikkea uutta ja kivaa repellettävää. :D

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   25.9.13 20:37:06

Moppe: aika paha :D
Onneks mulla ei oo moista äiti moodia kovinkaan usein, jos koskaan.

Kessu: anteeksi.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   25.9.13 20:40:57

No hyvä Iina ja Kessu, sitten vielä pusu ja hali ja sovinto on tehty :D!

Päivämäärä:   25.9.13 20:43:05

Hei älkää ny tytöt ja pojat riidelkö:) Saunas oli taas ihan pirun kuuma kun en ehtiny aikoinas paikal. Piti höpötellä puhelimes ja ihmetel näit parisuhteen kiemuroit:D

Päivämäärä:   25.9.13 20:43:11

No oho!
Kessu on tainnut herätä tänään väärällä jalalla...
Järkyn kyyyylmä, hyi, palelee!
Pakko kaivella munkin kalsarit ja tallitoppikset esille. On se nyt ennenkuulumatonta, et pitää syyskuun lopussa kaivella villakalsarit esille, saati et toppatakki....

Lähettäjä: sinkku-kinkku 
Päivämäärä:   25.9.13 20:45:53

Kylläpäs Iina otti kovasti "itteensä"????
Kyllähän sinkkujen miesten täytyy saada käydä
"tarpeet tyydyttämässä" ;)
Hienoa jos naapurissa NAINEN joka hoitelee......
SEKSI kuuluu kaikille!!!!

Päivämäärä:   25.9.13 20:50:05

Joko kessu sait hommat hoidettua? Jos sait niin lähde kotiin äläkä jää sinne juonimaan;)

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   25.9.13 20:51:59

Moppe: emmää ny sentäs pussaileen ala näin julkisesti :D

sinkku-kinkku: kyllähän seksi kuuluu kaikille ja kaikki sitä saa kun vaan haluaa ja kumppanin löytää, mutta ehkä ??? ne asiat vois vaikka pitää omana tietonaan? Siis ehkä?

Uki: kuulostaa huolestuttavalta jos naiset tähän aikaan puhuu parisuhdekiemuroista :D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   25.9.13 20:54:29

Tai sitten hyvinkin lupaavalta jos puhuvat tähän aikaan parisuhdekiemuroista!

Tuli noista kassien tyhjentämisistä mieleen, että käväisin minäkin pari kassia tyhjentämässä eilen, ihan Ikea kasseja nekin, täynnä pieniä lastenvaatteita ;) !

Päivämäärä:   25.9.13 20:58:25

No niinpä Moppe! Mut kun "kiemuroista" puhutaan ystävä pohjalta:) Mä tartten ny sen vaiheen kun on "selvätsävelet":D

Päivämäärä:   25.9.13 21:00:16

Kaipais sitä yks sun toinenki selviä säveliä elämäänsä, pohtii..

Lähettäjä: sinkku-kinkku 
Päivämäärä:   25.9.13 21:03:35

NO miehet KEHUSKELEE saavansa.....muutakin kun ne "kahvit"
kyläillessään naisten luona ;)

Päivämäärä:   25.9.13 21:04:29

Jotenkin särähti korvaan toi sinkkukinkun toteamus, et sinkkuMIESTEN pitää saada tarpeensa tyydytettyä, mitenhän sit ne sinkkunaiset...mulla alkaa oitis palaa käämit ja sulakkeet tuollaisesta sovinistisesta asenteesta!!!!!!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.9.13 21:10:36

Kiitos Iina.:) Likaisia yksityiskohtia en kerro, taidan mennä suihkuun,"mutinaa kaikkea sitä netissä tuleekin paljastettua".:D

Päivämäärä:   25.9.13 21:14:20

Se on vain Uki hyvä, että tuollaisia myönteisiä yllätyksiä takataskussa, ei profiilissa tarvitse kaikkea kertoa.

Kessu yllättikin pariutumislotossa, vai onko kyse vain läpimästä tahi kuumasta naapuruussuhteesta? Iina ja Kessu tuntevat toisensa, onko sanailu aina tuommoista?

Syvämiete ja pauke jaksavat suhteilla, muita uudempia vakionikkejä ei ole ilmoittautunut. Miten jakselee minskin oma suhde?

Olin sienessä tänään, saalis on komea, mutta kädet alkoivat kohmettua tunnottomaksi, ja räntääkin satoi. Tahdon normaalisyksyn takasin.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.9.13 21:20:05

Uki, kyseinen neito on seinänaapuri, takaovet on auki molempiin suuntiin.:) Ei kovin pitkämatka ole.:D

Päivämäärä:   25.9.13 21:20:08

Joku viima puhaltaa kyllä nyt sinkkulassakin....
Tännekin jäätyyy...
Uki, milloin meette sinne mistä oli juttua?
Mulla on sulle yllätys, joten kerro, kun olette menossa:)!

Päivämäärä:   25.9.13 21:26:59

Iltaa taloon. Iltalenkki tehty, 6,2 km koko rahan edestä. Liekö syksy karkoittanut kesäkissat ja syysmirrit iltaisilta lenkkipoluilta :-D

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   25.9.13 21:40:02

Hmph- kyliltä kuuluu uutisia et sielpäin liikkuu joku hiippari =/
Ei kauheesti naurata ajatus moisesta.

Päivämäärä:   25.9.13 21:40:31

kurnau, mäkin vietin tän päivän sienimetsässä:).
Saalis aivan huikee, kanttarelleja, suppilovahveroita, torvisieniä ja rouskuja eli joka lähtöön löytyy sieniä ja uusin reissun hetimiten, kunhan nuo on kuivattu ja rouskut ryöpätty ja suolattu...
Iski paniikki, et jään ilman metsän kultaa koko talveksi ja oli mentävä nyt, kun oli mahdollisuus.
Ja tietty perinteinen; jauheliha-sienipizzaa pellillinen ja oon aivan täys!!
Hitto se on HYVÄÄ!!!
Viikonlopuksi jauhelihapihvejä ja kanttarellikastiketta ja aivan takuulla vinkku aukee (ruoka) juomaksi....:).
Jos vielä löytäis lampaankääpiä, et sais niistä pihvejä ja loput kuivaan.
Aivan ihanaa, et sienisalaattirouskuja löytyi niin paljon!!
Haluu lisää!

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   25.9.13 22:01:03

Iina, hrr... taitaisi mennä ovet lukkoon ja tuo "hurja" vahtikoira ylitöihin ;) !

Pitäisi joku päivä lähteä katsomaan suppilovahveropaikat, vaan kun vanhimmainen on kuumeessa niin ei pääse ennenkuin hän on parantunut. Päivä olisi kyllä ollut upea ja aurinkoinen ulkoiluun, nyt täytyi tyytyä vain tuohon kivierämaahan !

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   25.9.13 22:16:31

kuka ottas mut mukaan sienimetälle? ja lähtis lajioppaaks...mulle kyllä riittäs kanttarellit ja suppilovahverot...

Päivämäärä:   25.9.13 22:23:21

"Saalis aivan huikee, kanttarelleja, suppilovahveroita, torvisieniä ja rouskuja eli joka lähtöön löytyy sieniä ja uusin reissun hetimiten, kunhan nuo on kuivattu ja rouskut ryöpätty ja suolattu..."

Suppilovahvero, kärpässienet ja jotkut rouskut on vissiin ainoot, jotka tulee tunnistettua suht varmuudella. Jää onneksi sienet poimimatta... ;)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   25.9.13 22:32:02

Mäkin niiiin tykkäisin sienistä, mutta tarttis opiskella vähän että vois kerätäkin;) Ja noin myöhään syksyllä keräisin varmaan kyllä, kun ei tarvi itikoista niin pahasti kimpaantua. Mustikat poimin yleensä suoraan suuhun päivittäin, ei jaksa kykkiä niin kauan että pakkaseen riittäis.

Tänään olin reipas ja laiska. Siivosin pihan, leikkasin nurmen ja poistelin rikkaruohoja. Pesin pari koneellista pyykkiä. Ja sitten katkeruutta Poksulle, en jaksanu juoksemaan mennä, höh, hyihyi, laiska minä...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.9.13 22:45:30

Teidän yksinäisten naisten pitäisi hakea turva-aseeksi lupaa 22 pistooli ja siitä eteenpäin.:) Mul http://fi.wikipedia.org/wiki/Colt_M1911. On ainakin tuki ja turva korvessa-asujille, suosittelen ainakin Iinalle, muilla vissiin kiväärit ja haulikot.:D

Päivämäärä:   25.9.13 22:53:59

no. mä lähtisin, mut en uskalla sopia etukäteen mitään varmaa päivää tai aikaa, kun on kaikenlaista aamusta iltaan.
Tänään lähdin, kun valmennus siirtyikin toiselle päivälle ihan extempore.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.9.13 22:59:01

Jaa pistetäti. Leideille on aika heppo saada lupa tähän.
http://www.waltherarms.com/products/handguns/ppks-22

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   25.9.13 23:13:16

piste :) voisin itekkin lähtee johonkin pikkumetsään jos tietäisin, että siellä löytyy kanttarelleja, ne sentään tunnistan. ihan etsimisen ja löytämisen ilosta tämmöisen retken haluisin tehhä. ja herkkuruuan siitä sais tehtyä. säilömyksille mulla ei oo tilaa...

Päivämäärä:   25.9.13 23:13:45

Kessu, mä en tarvii muuta kuin mörönsyötin eli miehen ja ison vahtikoiran noiden kääpiöiden kaveriksi pitämään tontista huolta, jos maalle muutan.
Minkäälaista torrakkoa en tarvi. Tarpeen tullen soitan joko sini- tai valkotakkiset paikalle, tilanteesta riippuen....:)
Poksu onkin sit valmis sienimetsään, jos suppilovahverot tunnistaa ja rouskujakin:)!
Ja opettelee syömään tuota metsien kultaa;)!

Päivämäärä:   25.9.13 23:19:40

"Ja opettelee syömään tuota metsien kultaa;)!"

Kyllä sitä tulee syötyä ainakin marjoja. Tykkään käydä Marjassa ainakin kesällä ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   25.9.13 23:22:43

kurnau: Kiitos kysymästä. :) Oikein hyvin menee. Oltiin viikonloppuna taas yhdessä. Kävin vähän piristämässä toipilasta. Mulla olis ollu vaikka mitä kivaa postissa odottelemassa, mutta kyllähän ne siellä odotti hyvin viikonlopun verran. Sais vaan olla pidempiä noi viikonloput, kun sunnuntai tulee aina ihan liian nopeesti.

Mut nyt oon sitten tässä tällä viikolla leikkiny noilla omilla leluillani paremmalla ajalla. Vähän meinaa vaan aika loppua joka päivä kesken. Nytkin vielä oon hereillä, vaikka piti olla jo tunti sitten sängyssä ja nyt unten mailla. Jotenkin tossa ei vaan onnistu koskaan vaikka kuinka yrittää. Noh, josko sitä huomenna sitten. Viikonloppuna ainakin. :D

Vähän nyt hätäinen pikavisiitti taas, mutta hyvää yötä mun puolesta. :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   25.9.13 23:23:47

Kultapieni Pistekulta, odotat sitä luodinkulkua tai veitseniskua tai senjälkeen kun olet iskun saanut, tinanapit on paikalla abuot 5min. Soitan.

Päivämäärä:   25.9.13 23:56:05

no. noi vahverot, kanttarellit ja torvisienet voi kuivata joko pöydällä tai uunissa, joten ne ei vie tilaa lasipurkkia enempää.
Suolasienet on sit enemmän tilaa vieviä, kun pitää säilyttää umpiopurkissa jääkaapissa. Mut ihan sen mukaan, mikä on säilytysmahdollisuus.
Mulla on jääkaapissa iso umpiotölkki, mihin nyt pikkuhiljaa säilön suolasienet, muut kuivatan ja ne menee tosi pieniin purkkeihin kuiva-ainekaappiin.
Ei mullakaan hirveesti ole tilaa niille, mut sienet nyt on sellaista herkkua, et mä raivaan niille tilan vaikka mistä:)!
Mitä Marjoja Poksu kesällä poimii...;)? Mansikoita ja Mustikoita;)?
Kessu, mulla ei ole pelkoa mistään, miksi ihmeessä olisi?
Olen turvallisesti kivikolhoosissa ja en ainakaan ennen ensi kevättä maalle edes haikaile...haluan ratsastaa maneesissa lämpimässä ja asua lämpimässä talven:). Sen verran kissa oon....;)
Mikä hätä mulla olisi, maallakaan? Koirat on, lauma sit jos sinne muutan! Ja sen miehen mä jostain kaappaan mukaan...;)!

Päivämäärä:   26.9.13 00:41:36

Nukkumatti taisi heittää unihiekkaa:)...
Hyvää yötä kaikille tasapuolisesti!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.9.13 07:41:38

Huomenta,-2 ainakin Saukkolassa, kandee aamusta ajella kieli keskellä suuta, kaikilla on kumminkin viellä kesätassut alla.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   26.9.13 07:51:42

Huomenta, kylmää oli täälläkinpäin, huurussa kasvit ja nenänpää aamukävelyn jälkeen.

Kyllä minun kokemukseni mukaan todennäköisemmin tulee mukiloiduksi kivikolhoosissa kuin maalla. Aseita ei ole koskaan tarvinnut sen paremmin metikössä, maaseudulla kuin taajamassakaan, vaikka aika levottomalla alueellakin on tullut asuttua.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.9.13 07:54:47

Sitä lähinnä tarkoitin, rajoilla olisi kiva nähdä kauniimpaa sukupuolta enemmän, kun isomahaisia äijiä.:)

Lähettäjä5.nainen 
Päivämäärä:   26.9.13 07:59:53

Huomenta, -3 näytti auton mittari ja hevosten vesikippo oli jäässä, myös auringonkukat olivat yön aikana nuupahtaneet alassuin... se on menoa nyt :/ Liukasta ei kyllä ollut missään, meilläpäin on ollut sen verran kuivaa.. kevät ja syksy saisivat kyllä olla pidemmät? Mitä ihmettä niille on tapahtunut? Viime kevätki kesti kokonaiset 3 viikkoa?
Ei maalla mitään hätää ole, kaupungissa on enempi pelättävää, koska siellä on ihmisiä... mikäs muu mitään pahaa tekisi? Ei olla Amerikassa, joten eipä mitään aseitakaan tarvita, paitsi ehkä kotieläinten hätälopetuksiin :/
Ukille tsemppiä sinne netin syövereihin, tunnen melkoista myötätuntoa :)
Meinasin ihan ponnistaa lauantaina isolle kirkolle pelkässä aikuisseurassa... katsoin vaatekaappiin ja epätoivo iski.. mutta onhan tässä vielä pari päivää aikaa nieleskellä ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   26.9.13 08:34:08

Hmm, toissa yönä täällä tapahtui kyl semmosta, mitä en ikinä olisi uskonut tästä pikkukylästä. Radoilla tarkoitin edelliseen viitaten, kirjoituserhe.:D

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.