Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 370

Lähettäjä: Salainen 
Päivämäärä:   21.9.13 01:43:11

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1785526&t=1785526 Edellinen viestiketju.

Re: Sinkkujen topic 370

Lähettäjä: äR 
Päivämäärä:   21.9.13 01:47:11

Salainen kenteíes ei niin salainen.. ?

Päivämäärä:   21.9.13 01:48:29

äR: Kuinka niin ajattelit?

Päivämäärä:   21.9.13 01:50:20

Enhän mie ajattele, mie nään kato läpi :D

Päivämäärä:   21.9.13 01:52:03

No sehän on kätevää. Mistä päin olen? Jos läpi näet.

Päivämäärä:   21.9.13 01:55:33

Kun mä olen K-P:lta, 25-vuotias nainen. Asun kaksiossa keskustassa ja aivan sinkku. Valitettavasti.

Päivämäärä:   21.9.13 01:58:34

No siehän kerrot kaiken itestäis... eikai tuossa mitään lahjoja tarvii.. ;)

Päivämäärä:   21.9.13 02:01:49

Ei tarvitse. Mitä sitä lahjoilla tekee?

Päivämäärä:   21.9.13 02:07:05

No ihan oikein, lahjoja tarvii ne sitten jouluaattona :O

Päivämäärä:   21.9.13 02:35:57

Taasko mie joudun yksin valehteen? No johan on...

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   21.9.13 08:44:51

Huomenta ja tervetuloa Salainen! :) Eikä kai tänne niin myöhässä tulla, itse kukin jossain välissä hypännyt tänne sinkkujunan kyytiin ... (ok, on tullut katsottua liikaa aamuisin dinojunaa)....

Eihän sitä äR niinkään ongelmaksi tule nipottavat naiset, minulla ainakin kyseessä useammin nipottavat miehet. Ei kuulemma tarvitsis niin paljon olla menossa (vaikka enhän minä nyt niin paljon, enkä ainakaan kovin kauas ;) ja kotonakin pitäisi jaksaa enemmän buunata... (noh aina minä kuitenkin enemmän kuin noi nipottajat ;) !

Eikä tuosta nyt tullut illalla oikein mitään selvää... lopetukseksi sain kaverilta Lapinlahden lintujen Se ei käy-biisin. Enkä nyt tiedä miten se pitäisi tulkita... Itsellä ollut jo jonkin aikaa sellainen olo että tämän tapailtavan kanssa ei välttämättä ole riittävästi yhteistä että tästä tämän kummempaa tulisi.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   21.9.13 08:58:05

Huomenta sinkkulaan!

Paljon on tullut viestejä; mutta mikä ihme siinä on, että vaikka on ikäkriteerit laitettu, niin silti vaan selvästi vanhemmatkin niitä viestejä laittaa!?! On siellä muutamia ihan sopivan ikäisiäkin, mutta ei mitään ylivertaista vielä. Ja kaiken huippu oli joku esteratsastajamies, joka viestissään ilmoitti, että "uskomatonta, mutta kaikki natsaa sun kanssa; en pääse lukemaan viestejä täältä, joten soita tai laita tekstiviestiä, niin sovitaan treffit" (ja puhelinnumero ja nimi tietysti perässä). Ja tämä tyyppi oli toiselta puolelta maata, ja ilmoitti tuolla palvelussa iäkseen 40, mutta puhelinnumeron googlettaminen löysi jutun parin-kolmen vuoden takaa, ja hepulla oli ikää silloin jo 43; että ilmeisesti se on sitten sen jälkeen löytänyt nuoruuden lähteen =D =D =D Joo en tod. soittanut sille, ja viestinkin poistin jo!

Mie täällä taas mietiskelen, että laitanko sulholle viestiä vai en :/ Tänään tulee täyteen kahden viikon totaalihiljaisuus; ja sitä ennen oli se 1,5 viikon hiljaisuus. Tuossa välissä se soitti parina päivänä, kun olin ensin kysellyt sen perään. Selitteli silloin kiireitään ja mulle on kyllä jäänyt mieleen sekin, että se sanoi, ettei halua kiireiden lisäksi vielä jotain ihmissuhdesotkujakin... Niin ilmeisesti sitten mie olen se ihmissuhdesotku...? Tekis vaan mieli kysyä, että mikä sen mielen muutti, koska aluksihan se vaikutti tosi kiinnostuneelta. Mutta onko se kovin lapsellista alkaa tuollaista tivaamaan; onko parempi antaa vaan toisen olla omissa oloissaan, tuleehan se näinkin selväksi, ettei sitä selvästikään enää kiinnosta...? Vaikka kyllä se viimeksikin sanoi puhelimessa, että ollaan yhteyksissä, mutta ehkä se ei tarkottanu sillä kuitenkaan mitään...? Ja sanottakoon vielä, että mie laitoin sille viestiä sillon, kun mua pyydettiin sinne radioon, niin ei vastannu siihenkään mitään, ja sen jälkeen en oo minäkään kyllä yhteyttä ottanu. Mutta tässä just mietiskelen, että pitäiskö kuitenkin...?

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   21.9.13 09:07:54

Niina, sillä esteratsastajalla on vakioaloitus :) , kaikille sama! Tohon kysymykseen Nettioffari joskus vastasi että miehet ottaa nuo vaatimukset toiveina ja ei niin niistä välitä (toi loppu oli oma tulkintani).

Juttele niiden sopivien kanssa, kyllä sieltä sitten erottuu joukosta se kiinnostavakin, jonka haluaisit tavatakin. Ensimmäiseltä viestiltä ei kannata niin kauheasti odottaa, koska niitä on saattanut laitta jo pidemmän aikaa niin ei niihin ehkä niin kovasti jaksa panosta.

Anna sulhasen olla, jos on noin törppö niin mitäpä sitä itseään vaivaamaan mokoman vuoksi. Kaipa siinä on syynsä miksi on vielä tuossa iässä vapailla markkinoilla...

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   21.9.13 09:59:31

Huomenta syksyiseen lauantaiaamuun ... rauhallinen järjestely ja siivousviikonloppu tiedossa. Olen jo astianpesukoneen tyhjentänyt.

Ja tervetuloa joukkoon Salainen ...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   21.9.13 10:08:51

Huomenta, on kyl pilvinen ja tyyni ilma, mitäköhän sitä tänään keksisi jonkun kiusaksi.:)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.9.13 10:46:47

Huomenta:)!
Niina, tuo esteratsastaja on tosiaan viisi vuotta vanhempi kuin mitä profiili kertoo...
No, hienoohan se on, et joillakin pysähtyy vuodet kuin seinään:).
Olen kyl miehelle kade;)!
Jaha, kuinka kohmeloista jengiä tänne mönkii lauantaiaamupäivään......

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   21.9.13 10:47:51

Moppe: ohoh, vai sellainen "kerro se sävelin" tapaus. Mitä tommosesta nyt sitten voi päätellä? Laulujen sanojakin voi joskus tulkita monella tapaa.

Niina: heh, kuten edellä sanottiin, miehet ei tosiaan taida ottaa niitä toiveita ihan kirjaimellisesti. No eipä niille yli-ikäisille tarvitse vastata mitään, paitsi ehkä "kiitos viestistäsi, mutta ikäeroa on liikaa". Laita ihmeessä viestiä sulholle, sekin varmaan tykkäisi siitä. Tosin ei kuulosta siltä, että sulholla olisi suhde mielessä kuitenkaan.

Tänään tiedossa ulkoilua ja astangaa. Pitäis siivotakin, kämppä on todella sen tarpeessa.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   21.9.13 10:52:27

No eipä kauhia kohmelo ole, vähän.:)

http://www.youtube.com/watch?v=uzOtBlMkG4g

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   21.9.13 11:19:43

Esteratsastaja laittoi tännekin tuon saman viestin, kun olin klikannut sen profiilia.

Niina ei ne parhaat kirjoittajat useinkaan natsaa livenä, tapaat vain 12 sopivinta ilman suuria odotuksia.

Moppe mikä mättää ettette näe, vaan lähettelette biisejä?

Ja Salainen ja muut uudet mahtuvat kyllä joukkoon, onhan täältä jokunen poistunut jopa pariutumalla.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   21.9.13 11:51:48

Ei minkäänlaista kohmeloa, ollut pariin vuoteen ... juon vain saunaoluet, vain saunapäivinä tai ehkä seuraavana päivänä ... samoin seksiä vain saunapäivinä tai seuraavana ...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   21.9.13 12:01:10

Heh.:D

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   21.9.13 16:04:21

Sauna palamassa ja yks poikamies taas treffattu ;)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   21.9.13 16:32:24

Iinalla taisi sitten poikamiehen treffit olla kuumat kun saunakin pistettiin palamaan :D :D

Ei taideta tavata kun silloin harvoin kun minä saan vapaata saattaa hänellä olla muuta menoa ja jos hän tulee tänne niin vähän intohimoa viilentää nuo minun tenavat (jotka on selkeästi kovin, kovin pelottavia, niiden takia ei uskalla jäädä esim. yöksi). No tavattiinhan me viimevkonloppuna...

Ja ei, ei ole kohmeloa. Tänään kävin edes vähän taputtelemassa museolla olleita issikoita. Omppukarnevaaleilla oli lapsille ilmainen talutusratsastus, mutta en kyllä kehdannut vaatia vuoroa itselleni ;) . Kävelin sitten vain siinä heposen vieressä ja katsoin että tenavat pysyivät kyydissä.

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   21.9.13 17:33:24

Moppe: vesisade viilensi tunteita kivasti ;D

Nyt kun mä olen ollut tällä viikolla niin hiton reipas, ni otin saunan kunniaks oikeen yhden siiderinkin =)

Päivämäärä:   21.9.13 18:28:11

Kirjotin jo tekstiviestiä sulholle. Mutta en mie voinu sitä lähettää :( Jos sillä vaikka onkin oikeesti ihan hirveä kiire eikä se sen takia vaan kertakaikkiaan jaksa tai ehdi ottaa yhteyttä? Tuntuu melkein, kuin pettäisin sitä, kun laitoin sen treffi-ilmoituksen. Vaikka siis eihän me mitenkään virallisesti ole yhdessä ikinä oltukaan, ei ole puhuttu mistään seurustelusta eikä edes treffailusta. Mutta silti :/

Päivämäärä:   21.9.13 19:14:32

Niina ei sille sulholle tarvitse mitään viestitellä, osaa se itsekin tekstata.

Tietysti jos se on esim. lentokoneessa, kone on kaapattu ja osoitetaan aseella, sitten ei voi laittaa viestiä. Mutta normielämässä harvoin on tilannetta, ettei ehdi laittaa yhtä tekstaria. Kun voi viestiä, että "rakastan ja ikävöin sua", montako sekuntia se vie.

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   21.9.13 21:05:54

Iltaa.

Mites sinkkulassa pyyhkii??

Huomasin tänään et on vissiin käynyt neljäjalkaisia vieraita omenavarkaissa. Ainakin omenat on hävinnyt omenapuiden juurelta.

Saakin olla tarkkana pimeellä ulkona. Kuulemma emä ja kaks pentuu liikkuu täs lähellä.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   21.9.13 21:11:59

kurnau kattonut liikaa salkkareita :D Lentokoneessa aseella uhattuna ;)

Jos olisin Niina, antaisin sulhon olla. Olkoon. Nyt on ihan pakko sanoa, mitä jos sulhosta tulisi oikea sulho? Kiireaikana ei muistaisi morsmaikkuaan ollenkaan vaikka asuisivat samassa talossa. Murahtaisi kerran viikossa, muuten kohtelisi kuin ilmaa. Jos rakastuneenakaan (oletettavasti olisi siis ehkä ollut) jää energiaa yhteen viestiin päivässä tai edes kolmessa, miten hitossa siihen tuttuun ja turvalliseen viitsisi uhrata yhtään mitään kun ei jaksa. Huono enne tuo, vaikka nyt muka olisikin energian ja ajan pulaa vain. Sellainen pitkä kausi jolloin on ilmaa toisilleen, ei kyllä kovin itsestään korjaannukaan. Ja jokavuosi menee pahemmaksi. Ei, kyllä mä sanon että anna olla vaan.

Jykä, mitä otuksia?

Päivämäärä:   21.9.13 21:20:24

En ole Missioon katsonut salkkareita. Mutta muutoin kirjoitit asiaa.

Päivämäärä:   21.9.13 22:00:25

Juu, Niina, unohda koko sulho:)!!!!
Jos mies ei pidä yhteyttä, niin sitäei kiinnosta, aivan samoin naisen kohdalla.
Turhaa mitään luusereita vatvoa!!!!!

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   21.9.13 22:20:37

Mission. Karhuja luultavasti. Emä ja kaks pentuu liikkuu täs lähellä. Luultavammin pentukarhun kakka tos naapurin pihalla( 30 metrin päässä)

Kiva mennä pihalle tupakille. :D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   22.9.13 09:55:54

Huomenta aurinkoiseen aamuun! Jykällä jännittävä ilta karhujen seassa ;) !

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   22.9.13 10:06:24

Oi vitsi, karhuja <3

Mä oon ollu viikonlopun töissä (nytkin, en kai muuten hereillä vielä olis :D) ja katellu oravan puuhia. Se ravistelee tosta puusta alas jotain terhoja tai mitä siinä nyt kasvaakaan, en tiedä mikä puu se on kun en oo viittiny mennä kattoo lähempää. Sitten se poimii maasta niitä ja jemmailee tohon lähistön havupuskiin niitä, jokaisen seemosen havuntaimen juureen. Hauskan näköstä touhua :) Kyllä se välillä myös syö niitä, on ehkä vähä sulonen niiden pienten "käsien" kanssa :)

Päivämäärä:   22.9.13 10:09:36

Huomenta! Täällä sataa vettä taivaan täydeltä. Jätin hevoset aamulla sisälle syömään, mutta kaipa ne on ulos vietävä kohta puoliin, vaikka sataiskin. Mutta kiitos riittää tää veden tulo jo!

Aikamoista muuten tuo nettitreffailu. Mun profiilissa on vierailtu jo kohta 200 kertaa. Viestejä on tullu kuudeltatoista eri tyypiltä. Osan niistä oon poistanu ihan suorilta ja osalle oon vastannu että kiitos vaan, mutta ei kiitos. Ja muutamalle oon vastannu ihan oikeasti ja vaihtanu joitakin viestejä. Kaks on pyytäny mun kuvaa, ja tokihan mie olen kuvani antanut. Kumma kyllä, kummastakaan ei ole sitten sen koomin enää kuulunut mitään... Nää, joiden kanssa on nyt enempi viestitelty, on kaikki kuvattomia. Ketään en kyllä aio oikeessa elämässä treffata ilman, että oon ensin nähny kuvan ja vastapuoli minun kuvan. Ja muutenkin kyllä oikeisiin treffeihin on vielä paljon matkaa. Yks ehkä vähän vihjaili siihen suuntaan, että olis kiinnostusta nähdä, mutta en mie näin aikasessa vaiheessa kyllä tapaa yhtään ketään.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   22.9.13 19:44:13

Hrr... kylmeneepä nopeasti, nyt jo vain 10 astetta. Taitaa tulla tosi kylmä yö!

Päivämäärä:   22.9.13 19:50:17

Onpa ollut tylsä päivä, blaah. Eilen suursiivoilin ja tänään olen katellut telkkaa. Nukuinkin huonosti.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   22.9.13 20:29:11

Me olemme koko viikonlopun yrittäneet käydä syömässä exällä, kun kutsui lounaalle jo eiliseksi. Kaatokännissä lykkäsi tälle päivälle, tänään oli lähtenyt hakemaan tarvikkeita ja (onneksi) autosta loppui bensa kesken matkan.. oli nimittäin aika tukevasti kaasussa vielä tänäänkin. Takavarikoin autonavaimet ja lähdettiin tänäänkin kotiin ilman lounasta :D :D !

Illalla käytiin grillaamassa makkaraa ja pekonia ja ihailemassa mainikeja merellä. Aamun vähän ikävämpi fiilis muuttui tosi mukavaksi illalla.

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   22.9.13 20:56:49

Mopen exä on melkoinen taakka! Voimia!

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   22.9.13 21:09:03

Sukulaisia kylässä ja taas yks poikamies poikkesi tontilla käymässä - siinäpä tän päivän agenda ;)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   22.9.13 21:35:53

Kiitos Jokupoku, tosin ei niin suuri taakka kun asiaa on jo useamman vuoden käsitellyt. Optimisti on optimisti myös ihmisten suhteen :) !

Iina, onpas sulla siellä tontilla vilkasta! Ei meillä silloin kun maalla asuttiin, noinpaljon vilissyt poikamiehiä (tai oikeastaan ihmisiäkään) , ainoat mitkä vilisi oli naapurin corgit!

Päivämäärä:   22.9.13 21:40:35

Mutta on kyllä kiva nähdä toi Mopen valoisuus kehnojenki asioiden keskellä :)

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   22.9.13 21:45:39

Moppe: juu aina välillä täällä on tosi vilkasta, mutta ei nyt sentäs aina ihan tämmöstä härdelliä kuin nyt on ollut =)

Pitäskö mennä nukkuun kun huomisen ohjelmassa ois kurpitsojen "nosto". Yöpakkasia/hallaa on loppuviikosta luvassa näille seuduille, niin ei viitsis niitä palelluttaakaan... =)

Päivämäärä:   22.9.13 21:54:37

No kuitenkin hyvä, että Mopen ex on nimenomaan ex, kuluttava tuo suhde on varmaan ollut pitkään ennen irtiottoa.

Niina kyllä kaikkein järkevintä on tavata mahdollisimman monta, ilman isoja ennakko-odotuksia ja 'turhaa' kirjoittelemista. Ja kuten monta kertaa täällä keskusteltu, kuvakin voi valehdella suuntaan ja toiseen. Pääasia, että tyypit ovat vapaita, oikean ikäisiä, painoisia ja täyttävät omat pääkriteerit, asuvat samalla puolella Suomea ja haluavat elämältä edes jotenkin samanlaisia asioita.

Poikamies kylässä! Mistä Iina noita löytää?

Mikä muuten on esim. Jokupokun ja Missionin tilanne, onko netti tuonut satoa?

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   22.9.13 22:01:43

Jokupokulle kiitos ja kumarrus kauniista sanoistasi !

Kyllä se kurnau oli omalla tavallaan kuluttava, vaikka syytä siinä oli niin sysissä kuin sepissäkin, taisi se ex pitää kanssani elämistä myös aika kuluttavana. Siksipä nykyinen tilanne on oikeastaan hyvin helppo, voin aina kääntyä kannillani ja lähteä omaan kotiini ja sulkea oven perässäni.

Niinalle suosittelisin kyllä tapaamaan vähänkin kiinnostavat suht nopeasti, ei kannata ruveta rakentamaan virtuaalimielikuvaa kaverista jos sitten todellisuudessa on ihan toisenlainen.

Päivämäärä:   22.9.13 22:03:18

Iina, onko toi sun ex, joka kyselee "typyköiden" perään?
Aikuiselta mieheltä lähinnä törkeetä käytöstä!!!!
Suorastaan ällöttävää!!!!

Päivämäärä:   22.9.13 22:15:43

Kurnau, vuosia sitten löysin miehen netistä, sennulasta (noloo..) Mutta nyt eioo varsinaisesti haussakaan, kunha hengaan täälä hengessä mukana. En edes ehtis mitää seurustelukuvioo nyt, jälkikasvuun liittyen...

Päivämäärä:   22.9.13 22:23:15

Ja piste, ei tytsy tai typykkä minusta mikää ällö nimitys ole. Ite sanosin miestäni ukoksi tai äijäksi. Ei siitäkää kaikki varmaan tykkäis. Anna toisen hakee rauhas.. :)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   22.9.13 22:26:56

No ei minua häirtse jos joku äijä hakee typykkää, lähinnä huvittaa, kuten ilmoitus muutenkin. Mutta en siis koe hänen ilmoituksensa olevan mitenkään törkeä tai halventava minua tai naissukupuolta kohtaan, eihän hän nyt kaikkia naisia hae vaan sitä joka kokee olevansa oikea typykkä :D.

Päivämäärä:   22.9.13 22:28:22

Jokupoku, mun puolesta saa hakee niin rauhassa kun haluaa, mut asenne on vamma.
Ja tää on mun mielipide, mä en mitään kaksilahkeista ääliötä tarvi itseeni elättämään enkä sen enempää kitisemään mun hevosteluista.
Näitä on nähty ja paljon!!!!
Sillon kun nainen ei tarvi miestä maksamaan mitää menojaann, alkaa kovankin sällin itsetunto karista ja täällä kitinästä saa supikasta:)!

Päivämäärä:   22.9.13 22:30:21

Hyvin Moppe selitit auki tuon mitä kanssa ajattelin :) ..se oikea typykkä!

Päivämäärä:   22.9.13 22:38:17

Mitä noloa siinä Jokupoku on, jos tapaa ihmisiä sennulasta? Sen sijaan jokin iskuri tai seksitreffit olisi vähän nolompaa.

Itseä oikein harmittaa, että sorruin siihen, mistä Niinakin nyt varoittelen. Eli sen tuullellakävijän kanssa kirjoittelin paljon, mutta kun olisi pitänyt tavata, ei sitten onnistunut.

Piste en myöskään olisi kovin vaikutettu, jos joku kutsuu naisia typyköiksi. Akaksi saa sanoa, jos asiayhteys on oikea, esim. "meillä on joka perjantai akkalauma koossa".

Päivämäärä:   22.9.13 22:54:40

kurnau, just niin:)!
Me ei olla "typyköitä" vaan naisia!
Joo, toi "meillä on ämmä- tai akkaporukka koolla ja olen evakos tän illan" on ihan ok!
Mut typykkä en ole, en yhdellekään miehelle.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   22.9.13 23:05:37

Ei oo netti poikinut mitään mutta eipä ole ollut hakuakaan. Joku meidän sinkkulan taustapiru viime viikonlopulta meilasi lyhyesti mutten nyt ole ehtinyt oikein vastata, tosiaan ollut tässä kiirettä töissä ja koirienkin kanssa puuhaa. Tai siis vastasin kerran yhtä lyhyesti mutten ole nyt ehtinyt sen kummemmin palata asiaan.

Tarvii vissiin odotella kylmempiä kelejä että tekis mieli kääriytyä lämpimään ;) Tosin unet on olleet aika kummallisia viimeaikoina, jos jonkinmoista poikaystäväehdokasta siellä ollut tyrkyllä ja sitten aamuisin raavin päätäni ja ihmettelen että mikähän tuonkin unen tarkoitus oli, ne kun on poikkeuksetta jollain lailla outoja unia olleet.

Viikonlopun duunit vetää kyllä väsyneeks, tarttis varmaan painua nukkumaan että jaksais vielä ens viikonkin painaa...

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   22.9.13 23:15:04

Öitä sinkkula, kauniita unia !

Päivämäärä:   22.9.13 23:30:25

Öitä kaikille nukkumaan menijöille:)!

Päivämäärä:   22.9.13 23:47:29

Kurnau, toi noloo, lausahdus sisälsi itseironiaa siitä, että usean vuoden jälkeenkin täälä notkun. Eikä siis satunnaistapaamisesta ollu tuossa kyse, vaan ihan toi viimesin parisuhde, jonka silloin luulin olevan se oikea.. Noo ei se sennulan vika ollu :)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   23.9.13 08:12:24

Huomenta sinkkulaan! Tänään kannattaa kaivaa tumput ja pipot esiin, ulkona puhaltaa suoraan napajäätiköltä, hrr!!

Jokupoku, täällä sitä on sennulassa roikuttu jo yli kymmenen vuotta, huoh! Tosin nykyään löytyy harvoin mitään kommentoitavaa tai muuta kiinnostavaa kuin sinkkula!

Lähettäjä5.nainen 
Päivämäärä:   23.9.13 08:41:40

Huomenta :) Säätila sitten vaihtui, ihan puistattava syysaamu.... ilmeisesti laidunkausikin lähenee loppuaan ;) Vielä kun saisi viimeisen ruokintatelineen väsättyä, niin ehtisi vielä syyslannoittamaan pikkaisen tuota laidunta ensi kesää ajatellen. Viikon lopulla tärähtää pihaan talven heinät ja sittenhän se talvi voi vaikka tullakin, vaikka kyllä tykkäisin tämmöisestä melko kuivasta syksystäkin.. Jokos . muutti maalle?

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   23.9.13 08:42:29

Huomenta =)
Vettä satelee jotan mietitään tehdäänkö ulkohommia tänään vai ei.

kurnau: noo.... poikamiehiähän on maailma täynnä ;)

piste: se JM = Banglaroad = Timppa nimimerkeillä tääl sinkuissa pyörähtänyt tapaus.
En usko et tuo "mun mies" enää tänne ht:nettiin nokkaansa pistää, vaikka en vallan varmakaan voi olla.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   23.9.13 17:55:57

Tulihan se vesisade tännekkin mutta sitten taas vähän kirkastui. Mukavasti meni päivä ikuisuushommassa, eli pyykkien viikkaamisessa kaappiin ja sukkien parittamisessa.

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   23.9.13 18:00:19

Jep vain ! Syksy saapui meillekkin ja takkaan viritetty ensi tulet. Tuli nyt sitten rekisteröityä tonne suomi kaksneloseen:) Mitäköhän siitäkin tulee vai tuleeko mitään:D

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   23.9.13 18:30:14

Hyvä Uki! Siitä se lähtee ;)

Päivämäärä:   23.9.13 18:40:37

Mitä nunnat edellä, sitä apotti perässä.:)

Onhan täällä sinkkulassakin taustailemassa pari s24:ssä pariutunutta. Ehkä Uki on jo seuraava.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   23.9.13 18:50:08

Peukkuja Ukille, joskos tärppäisi!

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   23.9.13 19:29:15

Doddiiih... tarvittaisiin hyviä vinkkejä videohaastatteluun. Miten kannattaa näkyä ja mihin katsoa, webbikameraan? Huomenaamulla pitäisi sellainen haastattelu saada aikaiseksi ja videolla esiintyminen ei ole parhaita vahvuuksiani.

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   23.9.13 19:53:38

Hui moppe, jännittävää! :) Mullekin meinattiin pitää vajaa vuosi sitten videokamerahaastattelu, mutta menin mieluummin paikanpäälle kun sainkin vähän aikatauluja sumplittua.

Kyllä mä itse koittaisin vain katsoa tillittää suoraan kameraan vaikka tyhmältä tuntuisikin. Ja ehkä sellanen rajaus että ylävartalo näkyy? Ei ainakaan niin että pelkkä pää, voisko se tietsikka olla pöydällä ja sinä istut tuolilla siinä pienen matkan päässä? Tsemppiä kovasti! :)

Huohhh ai että tää seurustelu osaa tuoda myös niitä varjopuolia ja osittain myös ahdistusta tunteista, tulevaisuudesta, jatkosta jne. Kaikki korostuu aina silloin kun kaikki ei menekään niinkuin minä olin suunnitellut, mut kai näissä hommissa on aina niitä ylä-ja alamäkiä :)

Päivämäärä:   23.9.13 20:00:18

Voitko ottaa Moppe useamman otoksen, vai pitääkö pätkä saada kerralla purkkiin?

Jos oikein muistan, paukkeen suhdehan on jatkunut jo aika pitkään.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   23.9.13 20:01:20

Moikka pauke! Mielummin minäkin menisin livenä, mutta ei annettu sellaista vaihtoehtoa!

Kyllähän noissa suhdehommissa on omat ongelmapaikkansa. Mutta kyllä niistäkin yleensä puhumalla selviää!

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   23.9.13 20:23:20

Noo toukokuussa tavattu, ehkä tää kaikki ihanuus alkaa jo vaihtumaan vähitellen arkeen. Ihanaa on silti ja tykkään kovasti, ei sillä :) Mut aina ei ole saman mielenvire molemmilla päällä ja jos molemmat on väsyneitä niin plääh, sillon on aina parempi olla taas vaikka yö tai kaksi yksin.

Nyt mun pitäisi siirtyä lihapullien tekoon, toivottavasti niistä tulis hyviä!

Päivämäärä:   23.9.13 21:26:12

Kuulostaa oikeastaan vaikealta tuo, että pitäisi tulkita toisen tai omia mielenvireitä, pitäisikö viettää seuraava yö yhdessä vai yksin.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   23.9.13 21:32:52

hei mä oon taas täällä! :D tai siis koko ajan oon kyllä sinkkuillu, mutta ei aina kerkee rustaamaan. :o

mun uus mies tuli viikko sitten vihdoin meille! (siis se nelijalkainen kauramoottori) :D

ja.. nyt mä oon alkanut puumailemaan. o_o

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   23.9.13 22:21:23

Moikka pisteviiva, hehkuta nyt vähän tuota uutta kauramoottoria. Etkös sie sitä niin täpäkässä odotellut :) ?

Tuli kirjoitettua vastaukset videohaastattelun kysymyksiin ja harjoiteltua esiintymistä. Jestas että heilun ja huojun paljon puhuessani. Ja vääntelen naamaa kuin Hyacint Bucket...

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   23.9.13 22:25:46

moppe, se on ihan mahtis! <3
http://tinyurl.com/q9ybu56 (mun ilme pitäis sensuroida)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   23.9.13 22:29:49

pisteviiva, kyllä se ihan mahtikselta näyttääkin! :)

Hyviä öitä sinkkulaan, kömmin neidin viereen kuorsaamaan (potkittavaksi).

Päivämäärä:   23.9.13 22:44:28

Onnea pisteviivan kavioliitolle. Ja vai puumailuharrastus... Kerro lisää.

Kauniita unia Mopelle.

Päivämäärä:   23.9.13 22:45:52

Oi, onnea pisteviivalle kavioliitosta! :) Hieno heppa, vaikka täytyy kyllä sanoa, että tällä hetkellä olen enemmän kateellinen tuosta kentästä... nimimerkillä "täällä hukutaan savilöllöpeltoon"

Tsemppiä mopelle videohaastatteluun!

Sulhosta ei edelleenkään kuulu mitään, ja mun teki taas tänään kovasti mieli laittaa sille viestiä. Mutta maltoin mieleni. Suoli24:ssä on jutut meneillään parin kivan tyypin kanssa, ja muutaman muunkin kanssa on jokunen viesti vaihdettu ;)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   23.9.13 22:54:11

kiitoksia. (:

kurnau, ei meillä oikeastaan kamalaa ikäeroa ole, mutta mulle iski silti ikäkriisi, kun eksyin yli neljä vuotta nuoremman tyypin luo baarista.. tosin tuttu tuo on entuudestaan ja nyt en tiedä miten päin sitä pitäis olla. :D

Niina, juu toi kenttä on kyllä ihan mahtava! salaojitettu, ei seiso vesi ollenkaan vaikka satais kuinka. (:

Päivämäärä:   23.9.13 23:03:49

No ei tuo ole paha ikäero. Puumailussa pitää olla vähintään 10 v:n ero.

Nuo uudet kannattaa Niina kyllä katsoa. Vaikka oskus sulhoon päätyisitkin, on nettideittailukin asia, mikä kannattaa elämässä kokea.

Vaikka itselle ei ole aikoihin kyllä tullut mitään satoa s24:stä. Pitäisi klikkailla profiileja, muttei jaksa.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   23.9.13 23:20:13

kurnau, ei se olekkaan. mutta en oo koskaan ollut edes oman ikäisen kanssa, aina on mies ollut vanhempi, joten siksi varmaan on niin outo olokin.. :D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   24.9.13 07:57:31

Huomenta sinkkulaan!

Ahkera aamu, vapautin tapailtavan urokseni takasin s24:n villiin viidakkoon toteuttamaan urosmaisia taipumuksiaan, kun oli sinne jo vähän "salaa" livahtanut muutenkin ;) ! Eli ihan aidosti sinkuksi taas rupesin!

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   24.9.13 08:29:34

Huooomeenta...

Ei meinaa oikeen jaksaa herätä... :P

Moppe: niinhän se on, et toista ei voi väkisin pitää jos se mennä tahtoo :)

Ois kaikkee puuhaa ja askartelua tiedossa tällekin päivälle, kun vaan sais inspiraation päälle. Mieluummin vaan kääriytyis peitonmutkaan ja vetäis lonkkaa koko päivän :D
No vois sitä syömässä käydä välillä ettei laihtuun pääse ;)

pisteviivalla oli kyl kivannäköinen heponen =) Onnea kavioliitosta.

Päivämäärä:   24.9.13 09:20:01

Hui kun on kylmää.

Onnea hepasta! Kivan ja rauhallisen näköinen.

Meinasin aiemmin valittaa tänne et ihastus ei soita matkaltaan, mut sit se just soittikin. Aioin juuri kirjoittaa miten miehet vois kadota maan päältä. No tänään se tulee takas ja odotin et päästään näkemään, mut se menee kattoo kaverilleen jotain hemmetin jääkiekkoa. :/. Se siitä yhteisestä illasta. Ehkä ne vois kuitenkin kadota maan päältä??

Päivämäärä:   24.9.13 09:34:54

Huomenta:)!
En ole 5.nainen vielä muuttanut maalle, mut palo on!
Ehkä tää syksy jotenkin vie innon tuohon nettideittailuun...parempi olisi, kun SE mies saapastelisi tallin käytävällä vastaan tai kisoissa...ei jaksa virittyä mihinkään kirjeenvaihtoon:).
Ja jotenkin ei vähempää tällä hetkellä jaksais kiinnostaa yksikään kaksilahkeinen...mä aloitan nyt talviunet, katellaan sit, kun aurinko alkaa taas paistaa ja kevät tulee keikkuen.....;)
Eikä täs jaksaisikaan, treenikausi alkaa ja aika menee tallilla, paitsi jos mies siellä pyörisi, niin voishan se antaa "potkua" talveen....:)!

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   24.9.13 09:40:48

huomenia, oonki ollut jo tovin kyllä hereillä, kun piti kaivella kelaan ja työkkäriin kauhee kasa lappuja ja kohta suunnata sinne päin. yöks. vihaan virastoja, etenkin kelaa.
sitten pitäis sillai salaa hiljaa siirtää auto korjaamolta toiselle, kun ei mennyt katsastuksesta läpi ja ekassa paikassa ei voitu hitsata. sitten toivotaan, että sen romun hitsaaminen ei maksa maltaita...
illalla alkaa biljardin pelika-liiga, eli paikalliseen pitää suunnata sitä katsomaan ja tottakai samalla liimaannun screenin eteen, kun illalla olis jokerit - hpk! (:
(ehkä vois pari olustakin naukkasta samalla..)

roksu on tosi rauhallinen! se on vieraassa paikassa ja sillä on 10 uutta kaveria, vanhassa paikassa sillä oli seurana vain yksi poni, joten vähän oli kummissaan varsinkin siitä, että kentällä on muita ratsukoita samaan aikaan. pihatossa asustavia pikku poneja roksu vähän jännittää ja niitä pitää aina varmuuden vuoksi tarkkailla, mutta kyllä on aikoihin eletty, jos toi käsistä lähtis. :D
http://drokkistara.blogspot.com

Päivämäärä:   24.9.13 10:17:00

Tämä syksyn tulo vaikuttaa juuri niin kuin piste sanoi. Tuo suomi24 on myös tällä hetkellä jotenkin kuallu paikka.

Vai pani Moppe vakion kiertoon. Kai se oli oikea teko, vaikka olisihan tuo pidemmällä juoksulla voinut kiintyä meidän ihanaan, valoisaan Moppeen niin, että tuollaiset selustan varmistelemiset olisivat jääneet.

Syvämietteelle vähän samat terveiset kuin eilen paukkeelle, että kuulostaa näin sinkun korvaan hirveän rasittavalta suhteen tuo vaihe, että joutuu joka ilta erikseen pohtimaan, missä mennään, ja vietetäänkö yötä yhdessä.

pisteviiva kyllä tuo ikä on enempi numero, jos ei valtavista ikäeroista puhuta. Itselle sellainen +-10 v. ero alkaa olla jonkinnäköinen kipukynnys. Mikä taas ei tarkoita sitä, että jokainen omanikäinen järjestään kiinnostaisi.:) Mutta mieti lähinnä sitä, että jos ikä ei olisi tiedossa, olisiko siitä ikäerosta todellista haittaa.

Päivämäärä:   24.9.13 10:32:10

Samoin täällä lähinnä väsyttää ajatella, et pitäisi alkaa arpoa, missä ollaan yötä, soittaako vaiko ei, tuleeko vaiko eikö jne.....haukotus!
Ei tosiaan mitään tylsempää enää vois olla.
Vanha suhde varmaan menis rutiinilla, mut uuden virittäminen, ei jaksa ennen kevättä isommin panostaa, siis jos mies ei syliin kävele....

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   24.9.13 10:58:15

"Ihanan valoisan" Mopen kääntöpuoli on ehdoton, äkkipikainen ja jääräpäinen Moppe, joten suotavaa olisi että ihastuisi myös siihenkin puoleen ;), mutta ihan puhtaasti tällä tapailulla ei ollut heti ihan ensimmäisten tapailujen jälkeen oikein mitään mahdollisuuksia, kumpikaan ei ihastunut toiseen ja kertakaikkiaan oltiin tosi erilaisia luonteiltamme!

Pisteviivan kavioliiitto vaikuttaa ihanalta! Olen ihan vähän kade, ihan ystävällisellä tavalla.

Eeeiii Syvämiete, ei hävitetä miehiä maan päältä, onhan ne ihan mukavia viihdykkeitä ;) !

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   24.9.13 11:37:27

Kommentoinpa taustalta sinkkulaa ja pakenen väijytyksen jälkeen takaisin yön pimeyteen, jäljettömiin! :)

Voisi olla hyödyllistä tarkastella miten omat rutiinit (harrastukset etc.) ja perusvalinnat (paikkakunta, asumismuoto, nykyinen työ etc.) blokkaavat mahdollisen miehen ilmaantumista elämään. Kun naisesta huokuu, että nämä olen valinnut, enkä niistä kenenkään kaksilahkeisen takia jousta, pakenee miehet kerta toisensa jälkeen varovasti muualle. Ei siis tarvitse edes tapailla, vaan ne asenteet tulevat ihan ensimmäisten nuottien kohdalla esiin tai ihan vain sivusta havainnoimalla.

Mieskin haluaa elää yhteistä, mutta silti osittain omannäköistä elämää. Jos nainen on jo oman elämänsä rakentanut ja sen ehdottomaksi asettanut, ei siihen valitettavasti aikuinen mies mahdu. Välillä näyttäisi, että osalle naisista ainoa mahdollisuus olisi valita useampi mies, koska sellaista satuolentoa ei olekaan, joka sopisi naisen tarjoamaan, reikäjuustoa muistuttavaan elintilaan. Harkinnan arvoinen miesporukka voisi koostua talonmiehestä, lapsenvahdista, mieshuorasta, seuramiehestä, lenkittäjästä, ratsuttajasta ja lapsenvahdista. Näin kukin mies voisi vuorollaan käydä hoitamassa tonttinsa niiden tarpeiden suhteen, joita nainen on miehen suhteen itselleen asettanut.

Jossakin vaiheessa ihminen joutuu kuitenkin pohtimaan millaista roolia omassa elämässä näyttelevät ihmissuhteet ja maalliset asiat. Mitä vanhemmaksi nainen tulee, sitä selkeämmin tulisi ihmissuhteet olla elämän arvoasteikon kärjessä. Näin yleensä onkin, mutta mahdollinen mies kuuluu enemmän viihteeseen kuin keskeisiin ihmissuhteisiin. Siitä olisi kuitenkin hyvä lähteä liikkeelle, että mies ylipäänsä kuuluisi niihin elämän keskeisiin ihmissuhteisiin… :) Jo sivusta havainnoimalla näkee, onko mies naiselle ajatustasolla mallia: “olisihan sellainen ihan kiva, mutta...”.

Voi olla ehkä uskaliasta olettaa, että nainen muuttaisi tekemiään valintoja, ja tekisi siten elintilaa mahdolliselle miehelle. Ei se ole yleensä edes tarpeellista, kunhan kaikesta huokuu se, että mikäli näin positiivinen ongelma ilmaantuu, on siihen selvästi henkisesti valmis.

Päivämäärä:   24.9.13 11:37:34

Joo, ei tää syksy nyt oikein ole kakslahkeisille, ei jaksa inspiroida :D Siis mikään etsintä, saa tulla ovikelloa soittamaan mutta etsinnät lykätty ajankohtaan jolloin kiinnostaa ;)

Onnea pisteviivalle heposesta! Pikkuriikkinen kateuden pilkahdus tuli, täytyypä yrittää ruoskia itsensä edes jonkun konin selkään jossain vaiheessa...

Vinttarien vikat treenit tällä kaudella tänään. Ja me ollaan menossa! Siis mulla on yksi niin ehjä koira joka pääsee vieheelle. Tottakai vasta kun pippalot on kaudelta ohi jo ;) Vielä on yhdet kisat kyllä, mutte uskalla laittaa ihan näin kylmiltään.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   24.9.13 12:09:20

Betamaxin sanoissa on kyllä kovasti järkeä, tosin ongelman tästä tekee vasta se jos itse jotenkin epätoivoisesti hakee sitä kumppania rinnalleen. Jos taas on suhteellisen onnellinen sinkkuna, omat harrastukset ja elämäntapa ovat ne joihin on tyytyväinen, ehkä sitä riittää se satunnainen mies täyttämään yhden reikäjuuston kolon. ;D ;D

Päivämäärä:   24.9.13 12:14:44

No senhän beta näkee sit, kun se "oikea", mihin en hetkeäkään usko, et sellaista kelleen yleensä on jossakin varattuna, sattuu kohdalle, miten ne parisuhdekiemurat muokkautuu.
Mulle riittää yksi, talonmiestä en tarvi kun korkeintaan maalle mörönsyötiksi,lapsia ei ole, joten lapsenvahtikin on turhaa meillä, mieshuorakin aivan turha, en maksa seksistä, seuramiestäkään en tarvi, kun ei ole aikaa seurustella sen kanssa, koirat lenkittää itse itsensä tallilla siinä samalla, kun siellä olen ja tän tason hevosta ei tässä maassa yksikään mies pysty ratsuttamaan, joten meillä on virka vaan yhdelle ja samalle miehelle, jos siis on edes sille. Sekin lienee vähän epävarmaa, kun noita hevosmiehiä liikennöi aika lailla niukanlaisesti, siis ratsupuolella.

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   24.9.13 12:18:55

betamax:lla on kyl viisaita ajatuksia (noin mieheks ;) ).

Itsellä ois elämässä tilaa miehelle kyllä, mutta viimeisimmällä miehellä ei ollut tilaa mulle.
Enemmän me tavattiin kun asuin 250km päässä, kun sitten muuton - vain 50km välimatkaa - jälkeen.

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   24.9.13 12:23:30

Ai niin Moppe - kuis haastattelu meni? =)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   24.9.13 12:42:28

Iina, riittävän harjoittelun jälkeen naaman ilmeily ehkä vähän vähemmän Hyacintia ja suhteellisen luontevasti tuli vastauksetkin.. Saas nähdä miten sitten jatkossa. No oli siitä se hyvä puoli että kun oli tuolla samalla reppufirmalla toinen paikka haussa niin soittivat siitä ja pyysivät haastatteluun ihan livenä. Eli huomenna sinne... Tosin probleema tuli kyllä vastaan, mun ripsari on päässyt paakkuuntumaan ;) ... pitäisköhän lähteä ostamaan uutta...

Päivämäärä:   24.9.13 13:21:07

Betamaxilla oli ihan ajatusta pelissä :)

Itellä olis tuossa suhteessa sikäli aika helppoa, noita "velvotteita" on vaan se että itse tarvitsen päivässä kolme tuntia aikaa koirille. Ainiin ja se että en kyllä usko että enää rupean kakaroita tekemään, varma ei koskaan voi olla mutta lähes varma... Asua voin missä vaan ja jos töitä löytyy muualtakin niin työtkin voi siirtää. Miehen ei tartte olla lenkittäjä, ratsuttaja, talonvahti, talonmies, psykiatri tai mikään muukaan. Toki oletan että parisuhde tähtää siihen yhteiseen arkeen, eli eläinystävä sen miehen on vaan pakko olla. En mä raivaa noita koiria minnekään tieltä pois. Niille kyllä kelpaisi mainiosti "isukki" ;) Harva niitä on voinut muutenkaan vastustaa, ovat ihan liian hurmaavia ;)

Miehillä on kyllä joillain ihan samanlaisia vaatimuksia kuin naisillakin, eikä välttämättä yhtään sen helpompia...

Lähettäjä: 5.nainen 
Päivämäärä:   24.9.13 13:37:35

Minä kyllä ymmärrän mitä betamax tarkoittaa, mutta kyllä tuommoinen yleistys pätee ihan molempiin sukupuoliin ;) Jos kolahtaa, niin eiköhän sitä tilaa löydy... jos ei kolahda eikä tunnu missään, niin miksi vaivautua... ihan ilman sarvia ja hampaita :) Vai onko tämä nyt se juttu miksi aikuiset miehet niin usein haikailevat sen "lapsivaimon" perään?? Siis sen voi sovitella siihen koloon, kun sillä ei ole vielä "mitään omaa"... tämähän saattaa johtaa mielenkiintoisiin pohdintoihin?

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   24.9.13 14:08:15

5.nainen - toi muuten saattaa olla monen miehen kohdalla ihan tosi, et on helpompaa ottaa nainen jolla ei ole lapsia yms. entistä elämää olemassa joka haittaisi suhteessa.

Vaikka kuinka miehellä ei olisi mitään lapsia vastaan, niin kyllä silti niiden sovittaminen uuden suhteen kuvioon on aina haaste. Koirat ja hevoset sopii ehkä helpommin..?

Päivämäärä:   24.9.13 15:57:32

Voihan sitä jo kaksikymppisellä naisella olla lapset, hevoset, koirat ja työkuviot; koko pakka. Mutta ehkä nuorempana hyppäsi helpommin millaiseen tahansa suhteeseen, nyt tietää jo liian hyvin, mitä ei ainakaan halua.

Yhteenkuuluvuuden tunne ja luottamus toisenkin osapuolen vahvaan tunteeseen pitäisi olla. Ei tosiaan niin, että pitää joka päivä miettiä, ollaanko vai eikö olla. Tai että olisiko nurkan takana odottamassa jommalle kummalle sopivampi. Eikä mitään koesuhdetta.

Lähes kaikki käytännön asiat on soviteltavissa, jos tahtoa on. Mutta kuten 5. nainen kirjoitti, "jos ei kolahda eikä tunnu missään, niin miksi vaivautua".

Ja jos taas juttu kolahtaa miehellekin, tuskin valittaa ainakaan 'ilmaisena mieshuorana' olosta.:)

Päivämäärä:   24.9.13 16:01:49

"Mutta ehkä nuorempana hyppäsi helpommin millaiseen tahansa suhteeseen, nyt tietää jo liian hyvin, mitä ei ainakaan halua."

Eikä hypännyt, eikä tiedä. Yritin esittää moista eilen toiseen topikkiin, ei se niin mene kuulemma. Minkäs sille sitten, on lausuttu että asia ei ole näin joten päivitäpä ajatuksesi oikeaksi ;) :p

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   24.9.13 16:05:31

Komppaan kurnauta siinä että lähes kaikki on soviteltavissa jos on tunnetta ja tahtoa molemminpuolisesti, mutta varsinkin jos yhtälössä on myös lapsia, on niitä soviteltavia (myös sovittelemattomia) asioita myös vastaavasti paljon enemmän. Esim omassa elämässäni on lähes sovittelematonta asuinpaikka. En haluaisi lähteä heitä siirtämään kaveripiiristään ja tutusta koulustaan /eskaristaan muuta kuin todellisen pakon edessä. Täällä etelä-Suomessa ei oikein ole olemassa sellaista pakkoa, miksi pitäisi.

Päivämäärä:   24.9.13 16:23:40

Ei sitä nuorenakaan mihin tahansa tosiaan lähtenyt Mission, mutta iän myötä tuntuu vain nousevan henkinen rima 'lähteä rauhassa katsomaan, mitä suhteesta tulee'.

Moppe tuo koulujuttu on totta, siksi pitäisi olla suhde, josta on satavarma. Mutta voivat nuo miehetkin muuttaa tai jonkin aikaa kulkea pidempää työmatkaa.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.