Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 369

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   19.9.13 12:54:53

Edellinen http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1775927&t=1775927

Re: Sinkkujen topic 369

Päivämäärä:   19.9.13 12:56:06

Hei nyt mie muutin sen itsetunto-kappaleen seuraavanlaiseen muotoon, onko parempi...?

"Kolmenkympin kriisin ajamana haluan siirtyä elämässä eteenpäin ja ottaa itseäni niin sanotusti niskasta kiinni, ennen kuin elämä vaan lipuu ohi. Ensimmäinen askel kohti uutta elämää on jo otettu; sanoin hyvästit työttömyydelle ja perustin kesällä oman pikkuruisen yrityksen. Ja tämän ilmoituksen laatiminen ja virallisesti "haku päällä" oleminen olkoon nyt se toinen askel... "

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.9.13 13:44:25

Hmm, Niina ystäviä/kavereita pitää olla lähellä, muuten on liian yksinäistä.:)

http://www.youtube.com/watch?v=RYOxy9wp9rc

Päivämäärä:   19.9.13 13:52:42

Ei, ei, Kessu; ei tuota laulua please! Tuosta tulee mieleen aivan liian nuorena kuolleen serkun hautajaiset, kun tuota siellä soitettiin :(

Ja mulla meni nyt kyllä vähän ohi tuo sun kommentti noista kavereista...?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.9.13 14:08:58

Jaa ressuista, reserviläisiä miehiä ja naisia, maanpuolustushenkisiä.:)

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   19.9.13 14:09:03

Niina: jo kuulostaa hiukan paremmalta noi tekstit. Ehkä jättäisin ton itsetuntokappaleen vallan välistä pois, mutta se on vaan mun mielipide =)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   19.9.13 15:36:38

Toisaalta tuo itsetuntokappale on huomattavasti parempi nyt kuin alkuperäisenä! Pidän pirteänä ja ehkä jopa tasapainoisena ! Jätä kuitenkin sana kriisi pois ja laita vaikka kolmenkypin ylitettyäni tilalle !

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.9.13 16:20:17

Niinalla varmaan Kessu kavereita riittää, nyt on kysymys jostakin aivan muusta...
Ohi menee mullakin välillä, et mitä mahtanee tarkoittaa...
Perusteluja kun ei ole mukana...

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   19.9.13 17:05:03

Ai että, se alkuperäinen oli kyllä aika... rankka :D Niina, tosiaankin pidät ne olematomat makkarasi pois sieltä paperilta. Eikä kriteereitä laiteta niin että "ei nössöille" vaan ennemminkin niin että "vain tosimiehille". Eli kuvaile mitä haluat, et mitä ET halua, ellei se ole jokin tietty ja tarkka asia, kuten vaikka että "en usko tulevani toimeen täysin kaupunkilaisen ihmisen kanssa" tai muuta vastaavaa. Mieluummin kuitenkin listaat niitä toiveita. Ja lakkaat nyt herranen aika sentään aliarvioimasta itseäsi! Jokainen ihminen on joskus känkkäränkkä, hankala, itsekäs, pohjamudissa tai mitä nyt milloinkin. Ei sitä ruveta minkään rehellisyyden nimissä listaamaan etukäteen.

Tsemppiä siihen raapustamiseen ja laita meille se valmis sitten luettavaksi :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.9.13 17:11:20

Joo.o Pistetäti, no tää on kaikille sinkuille.:) Jospas nyt olen herkällä päällä.:)

http://www.youtube.com/watch?v=k20h4hZ4Roc

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   19.9.13 17:22:55

jaahas ...täällä kriteereistä ja muista...

En ole koskaan asettanut ulkonäkökriteereitä, muuta kuin että hymyilee ... samoin en usko että olen ketään koskaan hurmannut ulkonäölläni, vaan karismallallani.

Minulla ulkonäkö vaikuttaa 10 sekuntia, sinä aikana en saa edes housuja jalasta ... tärkeintä on kokonaisuus ja luonne, oikeasti.

Jokaisesta naisesta löytyy kauniita ja rumia iirteitä, on vain osattava etsiä ne kauniit heti suhteen alussa ... ja sitten ne rumat jos suhde loppuu ;)

Päivämäärä:   19.9.13 17:28:52

Noniin, seuraava versio yhden face-kaverin oikoluennan jälkeen...

"Elämänsä rakkautta etsii varmasti erilainen "vanhapiika" iloisesta Itä-Suomesta. Ulkonäköäni kuvaa ehkä parhaiten sanonta "luonnonkaunis kuin hirvi" > en osaa meikata ja tälläytyä, mutta pyrin kuitenkin olemaan muuten siisti. Olen perso ruualle ja etenkin herkuille, mutta yritän pitää painoni normaalin rajoissa lenkkeilemällä koiran kanssa aamuin illoin. Ryypiskely ja kännääminen ei minun elämääni kuulu.

Olen luonteeltani aika kiltti ja rauhallinen, mutta välillä suustani karkailee sarkastisia, itseironisia ja ilkeitä sammakoita; yleensä väärässä paikassa ja väärään aikaan. Vähänkään isommassa porukassa tai vieraassa seurassa kuuntelen mieluummin muiden juttuja kuin olen itse äänessä, mutta kyllä kavereiden kesken löytyy myös se höpötys-vaihde.

Kolmenkympin kriisin ajamana haluan siirtyä elämässä eteenpäin ja ottaa itseäni niin sanotusti niskasta kiinni, ennen kuin elämä vaan lipuu ohi. Ensimmäinen askel kohti uutta elämää on jo otettu; sanoin hyvästit työttömyydelle ja perustin kesällä oman pikkuruisen yrityksen. Ja tämän ilmoituksen laatiminen ja virallisesti "haku päällä" oleminen olkoon nyt se toinen askel...

Olen hyvin maaseutuhenkinen ja viihdyn maalla; agrologin koulutuskin löytyy. Tykkään kyllä käydä kaupungeissa ja ihmisten ilmoilla, mutta mieluummin asun maalla. Minulla on kotona (vanhempien luona) pienen lauman verran omia hevosia, joiden kanssa puuhastelen joka päivä, joten jos olet fyysisesti tai henkisesti allerginen hevosille (tai muille eläimille), niin voit siirtyä suoraan seuraavaan ilmoitukseen.

En oikeastaan edes tiedä, minkälaista miestä etsin; sellaista, jonka kanssa on hyvä ja turvallinen olla. Minuun tekee vaikutuksen, jos ihmisellä on terveellä tavalla hyvä itseluottamus ja vahva itsetunto. Arvostan teknisten vempeleiden ja erilaisten koneiden hallintaa enemmän kuin kirjaviisautta (ei sillä, että siitäkään haittaa olisi). Mutta itse olen enemmän käytännöllinen kuin teoreettinen. Maajussiudesta saa plussapisteitä, ja Deerestä tulee vielä lisää plussaa, plop, plop ;) Oikeastaan toivon, että eteen tupsahtaa joku sellainen, joka oikeasti "kolahtaa" ja vie niin sanotusti jalat alta. Ja vielä jos se joku sattuisi olemaan sellainen, jolla kelpaisin juuri tällaisena kuin olen, niin taitaisinpa olla aika onnellinen..."

^ mutta nyt tuosta puuttuu minun mielestä kaikki se "edge", mitä siinä ihan alkiperäisessä ilmoituksessa oli, eikä tämä ole enää niin minun näköinen, kun mun tyyli on hyvänä päivänä kuitenkin "töksäyttelevä realismi"... :/

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.9.13 17:36:35

Aika paljon Niina näpyttelit, eiköhän asia tullut aikalailla selväksi.:)

Päivämäärä:   19.9.13 17:42:01

Kessu -> häh??? Siis mie en ymmärrä vieläkään, että mitä nuo sun kommentit aina koskee :o Tuo mun ilmoitusko? Siksi sen tuohon vielä laitoin, kun Mission pyysi, mutta ei mun tarvitse sitä enää kymmenettä kertaa tänne laittaa, jos häiritsee. Sori :(

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   19.9.13 17:45:49

Ei muuta kuule Niina kun anna palaa vaan tolla tekstillä ilmoitus nettiin =)

Menee syteen tai saveen ni oot ainakin yrittänyt. Ja ainahan voi muokata sitä tekstiä myöhemmin jos tuntuu huonolta.

Ja Niina - Kessun juttuja ei ymmärrä kukaan muukaan, mahtaako ymmärtää itsekkään :D

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   19.9.13 17:47:27

Kyllä itse ehkä muokkaisin noita kahta ensimmäistä kappaletta vielä hiukan. Luonnonkaunis kuin hirvi... camoon! :D

Oikeasti, vaikka tuo ei sun mielestä kuulosta nyt sulta, niin ei se ihan täysin kuulosta munkaan mielestä. Siitä puuttuu kuitenkin kokonaan mainostus siitä että olet kuitenkin lopulta aika empaattinen ja lämmin ihminen. Sulla karkaa tuo oman itsen korostus ehkä enemmän niihin omien vikojen esille tuomiseen.

Mutta on tuo huomattavasti parempi kuin se alkuperäinen, se oli oikein Niinan haukkumakirje itselleen ;)

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   19.9.13 17:57:51

Kyllä toi Niina on nyt paljon parempi kuin se alkuperäinen versio :)
Ethän sinäkään tahdo ketään sellaista miestä joka ilmoituksessa väheksyy itseään ja kertoo vain niitä huonoja puolia, ethän? :)
Kannattaa markkinoida itestään niitä parhaimpia puolia, kyllähän sen sitten tietää kun tapaa, että mikä toinen on miehiään/naisiaan.
Ja mitä pettymyksiin tulee, niitä tulee ihan satavarmasti jokaisessa suhteessa ennemmin tai myöhemmin. Jos se isoin pettymys tulee jo heti alkumetreillä selville, ettet ollukaan sitä mitä mies haki, niin mitään ei ole menetetty ja uutta vain kehiin! Ja sama tietysti toisinpäin.

Mulla ei tainnut olla edes mitään mainintaa minkälaista miestä etsin, vaikka olen aina ollut tosi kranttu ja kriteereitä ois pilvin pimein! Mutta kun aina siihen ei vain pysy vaikuttamaan, sitä kuitenkin ihastuu siihen ihmiseen eikä niihin asettamiinsa kriteereihin. Kerroin vain itsestäni ja vähän arjestani, mistä tykkään ja mitä toivoisin löytyäväni.
Ainakin suomi24:ssa on sit vielä erikseen se "ihannekumppani"-kohta, johon voi sitten tällätä mielinmäärin pituutta, painoa, hiustenväriä, ruumiinrakennetta jne.

Ja tällä mun SEURUSTELUkumppanillakin (voiks tuota sanaa nyt liikaa korostaa?;D) oli aika huono kuva ja ajattelin jo valmiiks et taitaa jäädä tapaaminen vain kohteliaaseen small talkiin kahvikupposen äärellä, mut toisin kävi ja mieskin paljon paremman näköinen kuin kuva antoi ymmärtää!:)

Mikä kurja ilma, ja ukkostikin :/ Eilen käytiin koiran kans epävirallisissa kisoissa testaileen vähän arkitottelevaisuutta, ja sijoituttiin kolmansiks :) Olin aika tyytyväinen, ottaen huomioon tuon koiran hirveen uhmaiän ja "aaaaah joku narttu on pissannut tähän, sori äiti, nyt ei pysty hetkeen kuuleen eikä näkeen mitään"- vaiheen... :D

Päivämäärä:   19.9.13 17:59:30

Kiitti Mission, lämmin ja empaattinen lisätty tekstiin; olin unohtanu ite ne ominaisuudet ihan kokonaan =D Ja miten muutenkaan mun ulkonäöstä voi sanoa, kun en voi itseäni kehuskella; ota vaan ihan huumorilla tuo sanonta ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.9.13 18:03:30

Heh et sinä Niina mitään häiritse, päin vastoin.:)

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   19.9.13 18:05:18

Toi ilmoitus on aika hyvä.

Sopivan mittainen. Lyhyesti paljon tietoa.

Liikaa kun ei kerro painostaan, ei ainakaan mitää vatsamakkara kommenttejä.
Naiset tahtoo aina vähän liioitella.

Exä otti aikoinaan yhteyttä S24.sen kautta. Ei ollut kuvaa. Ekana tuli mieleen naisen koko, kun profiilissa oli että pyöreähkö. Ajattelin että vastaanko viestiin mutta vastasin kuitenkin. Ja ei todellakaan ollut mikään pyöreä.
Täysin normaalipainoinen kaunis nainen. Ei ollut ylimääraistä vyötärölläkään.

Niinan profiilitekstin perusteella ottaisin varmasta yhteyttä :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.9.13 18:10:52

Potuttamiseen hyvä biisi.:) Meniköhän oikeen.?

http://www.youtube.com/watch?v=_PbWsF-8aJU

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.9.13 18:37:35

:)
http://www.youtube.com/watch?v=INX_ai66r4o

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.9.13 18:58:10

Tää on Pistetädille.:)

http://www.youtube.com/watch?v=TIUeeOLzUAw

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   19.9.13 19:10:47

Hyvää syksyistä iltaa meiltpäin:) Vettä sato koko työpäivän ajan joten ny sauna lämpeemässä. Yks tuttu sinkkumies kävi vielä työmaalla multa kysymäs et mites naisasiat ja samaan hengenvetoon hehkutti et ny hän oli löytäny elämänsä naisen suomi kaksnelosesta. Välimatkaa oli kuulemma satakunta kilometriä mut kunhan nainen sais kämppänsä myytyä niin olis valmis muuttamaan. Kaveri oli jo kuulemma ruvennu "keräämään" kaupasta banaanilaatikoita;) Että semmosta:(

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   19.9.13 19:12:40

Uki pistää sitten oman ilmotuksensa kans suoli24 niin alkaa niitä naisia löytyyn sinnekin päin ;)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   19.9.13 19:23:40

Niinahan vähän kärähti ;) ! Tuskinpa Kessu nyt ihan noin sitä tarkoitti... Mielestäni edelleenkin voisit vaihtaa kriisi sanan johonkin toiseen tapaan ilmoittaa asia. Ei kai kukaan halua olla kriisikorvike? Vaikka vitsailenkin että minun ja exän suhde alkoi minun kolmenkympin kriisistä ja päättyi hänen neljänkympin kriisiin :D!

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   19.9.13 19:30:22

Tervehdys aurinkoisesta parisuhteesta :) Pitää välillä käydä kuunteleen teidän kuulumiset :)

Niina, tuo on hyvä mainospuhe ja sun sarkasmisuus on just paikallaan, sulla on sellaista terävyyttä, jota ei monella pojalla löydykään, että saa se ihtetunto olla kohillaan. Ei tosiaan mitään nyhveröä sulle. Joka versio nuista oli hyvä. Turhaan niitä makkaroita vaan kukaan mainostaa, saa naisessa olla naisellisia piirteitää ja naisellista pehmeyttä :) Mun kultsilla ei kyllä oo, mutta ei sekään haittaa.

Joo ja mää pyysin sitä tänne mun luokse asumaan, kun se omaa asuntoaa alkoi kahteleen :) Sano vaan, että hullu! No jaa, siinä sen tietää miten toisen kanssa tulee toimeen, kun saman katon alla asiansa jakaa. Tuntuu niin hyvälle, mitään häiritsevää ei nyt ole. Ei kummallakaan. Luulen... Pässinpääksi sekin ihtiään mainosti siinä mainoksessaan... Ja kyllä mulle kelpaa, alkuun olin kovastikin epäluuloinen, mutta on se hyvä nainen.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   19.9.13 19:49:07

Oikeastaan tuo että kolmenkympinkriisi on jo koettu ja päällä voi olla jopa hyväkin, ainakin minulle se olisi plussaa, koska näihin kolmenkympinkriiseihin on tainut kariutua peräti kolme viimeistä suhdetta ... joten olen jättänyt parikymppiset nyt rauhaan ja siirtynyt kolmekymppisiin ...

Päivämäärä:   19.9.13 20:15:23

http://www.youtube.com/watch?v=gIdlJevW5

Kyl länsikin kelpais:)!
Tietty riippuu siitä, mitä sieltä löytyy....

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   19.9.13 20:18:34

Hmm - miten tää ny pitäs ottaa, mut musta on kuulemma tullu melkein dille... :P

Ai mitenniin melkein??? Enks mä ole jo ihan täysdille..? ;D

Päivämäärä:   19.9.13 20:29:19

Noniin, verkot vesillä, hui! Profiilia on käynyt katselemassa jo mela-antero 25-v, carvacamu 44-v ja kolme muuta liki viisikymppistä; tämähän vaikuttaa TODELLA lupaavalta :p

Laitoin muuten tänään yhden työhakemuksenkin menemään, osa-aikaista kotoa käsin tehtävää duunia olis ja vois tehdä tässä omien hommien ohella; wish me luck! ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.9.13 20:35:40

Mulla taitaa Webbi olla se neljänkympin kriisi, olen tainut Pistetätiin hieman ihastua, kaipa se asian voi vapaasti tunnustaa.:)

Päivämäärä:   19.9.13 20:43:07

Ah, Niina, niiiiin ihania nimimerkkejä noi profiiliasi lukeneet, et ihan oksettaa...
No, nettitreffailu on! Varaudu kikkelinkuviin ym. törkyyn....
Ja älä Kessusta välitä, niinkuin sanoin, mullakin menee välillä ohi osa jutuistaan....

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   19.9.13 20:52:43

Hyvinhä se webbi sit kerkee 10 vuotta yhtä eukkoo pitää, kunnes koittaa neljänkympin kriisi :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.9.13 21:01:02

Jaa sanoin vaan niinkun asia on.:)

http://www.youtube.com/watch?v=EOBsegsPEgk

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   19.9.13 21:05:44

Niin kai sitä kymmenen vuoden päästä voisi jo vaihtaa seuraavaan ... niin olisi sitten lapsia tullut tehtyä, 3-, 4-, 5- ja 6-kymppisenä :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.9.13 21:10:27

Sitten kun ollut saman naisen kanssa 20 vuotta kimpassa, senjälkeen on hieman takkityhjä.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.9.13 21:15:17

Ehkä juuri se takia olen varovainen astumaan uuteen suhteseen.:)

Päivämäärä:   19.9.13 21:20:31

Riippuu naisesta ja miehestä, onhan noita ikuisuussuhteita paljonkin, joissa ei tule tunnetta, et on takki tyhjä, vaan rakkaus kestää läpi elämän eli useita kymmeniä vuosia.
Mun läheisistä on naimisissa olleet suurin osa nuoresta hautaan eli varmaan joku 50 vuotta on noin keskiarvo.
Sellaisia suhteita arvostan!
Suhteen eteen tehdään TÖITÄ!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.9.13 21:26:22

Niinpä Pistetäti.:)

Päivämäärä:   19.9.13 21:31:32

Niin, pitäs vaan enempi osuu pareiksi niitä keskenää, jotka molemmat ois valmiita tekeen töitä sen suhteen eteen. Se kun ei riitä, että vaan toinen tekee..

Päivämäärä:   19.9.13 21:44:26

Juu, ei riitä, että vaan toinen tekee, molempien on tehtävä aivan samalla lailla!!
Se toisen kuuntelemisen taito ja asioista puhuminen on aivan parasta!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   19.9.13 22:05:25

Oikeasti , aina kkun minä lähden suhteeseen lähden siitä että suhde on loppuelämän suhde ... olen ehkä liiankin perhekeskeinen, siksi suhteeni ovat kaatuneet juuri siihen kolmenkympinkriisiin ... lapset ja perhe ajaa ohi puolison ja parisuhteen ...

Päivämäärä:   19.9.13 22:10:24

Kas, toi oli webiltä ihan uusi feature.

Päivämäärä:   19.9.13 22:11:11

Jos noin Webbi, jos puoliso ja parisuhde jää huomiotta, kyllä se nainen lähtee etsimään sitä huomioivaa miestä.
Suhteessa kun pitää olla myös mies, nainen, seksi ja muut naisen ja miehen väliset kahdenkeskeiset jutut....

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   19.9.13 22:15:34

No minun tapauksessa seksiä on ollut mutta ei sitä kotitöiden tekoa ... kun minun arvmaailmassa ensin seksi ja sitten vasta kotityöt jos jää voimia ;)

No oikeasti ei ehkä niin että puoliso ja parisuhde jää vähemmälle, vaan enemmän ollut se että naisille on tullut se "tätäkö tämä on, arkea ja perhettä loppuelämä" ... perhe ja lapset ajaa edelle bilettämisern ja juhlimisen

Päivämäärä:   19.9.13 22:21:27

No onkos webin uusi kovin bilettävää tyyppiä?

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   19.9.13 22:36:24

Niin Webbin vakiosta emme paljoa tiedä, kuten Jokupoku sanoi.

Niinalle kärsivällisyyttä, ja mitä omaperäisempi ilmoitus, sitä enemmän se kiinnostaa hörhöjä, emme me wanhat täällä turhaan neuvoja jaa.

Jos nyt pitäisi laittaa yksi kriteeri miehelle, se olisi piei ja iso: pitäisi nostaa kumppania arjessa, mitä tapahtuukaan, ei latistaa.

Päivämäärä:   19.9.13 22:42:08

No kyllä Webbi se bilettäminenkin on kahdestaan tärkeetä, lapset hoitoon ja kahdestaan vaikka risteilylle viikonlopuksi tai etelän lomalle viikoksi tai kahdeksi välillä.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   19.9.13 22:44:25

ongelma onkin siinä että viime tapauksessa olisi halunnut bilettää kavereiden kanssa, mutta ei minun kanssa ...

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   19.9.13 22:45:08

No jos edes sinne risteilylle ;) , taitaa noi parin viikon etelänlomat olla unelmaa vain lapsiperheessä! Olen kyllä samaa mieltä että kahdenkeskinen aika on tärkeätä suhteessa kuin suhteessa.

Päivämäärä:   19.9.13 22:45:51

Kurnau, usein ne latistajat ei käsitä olevansa sellasia, vaan päinvastoin mainostavat nostajaksi ja muutoinki erinomaiseksi. Sellanen ylihyväminä on ajanoloon usein toisia halveksiva ja itseään sillä korostava. Että Niinan kandeis sitä vähän kyllä varoa. Tosin normaalissa miehen itsetunnossa ei ole vikaa, mut jos röyhkeyden puolelle taittuu, nii ei tee hyvää, etenkää omalle itsetunnolle sit enää..

Päivämäärä:   19.9.13 22:57:08

No ei kai nainen enää siinä vaiheessa halua muuta kuin erota, kun miestä ei kahden kimppa kiinnosta...
Aivan turhaa on enää siinä vaiheessa ehdotella, kun nainen on jo tympääntynyt, liikkeellä pitää olla alusta saakka noilla kahdenkeskisillä reissuilla!
Ja kummasti kaverit miehineen on parikin viikkoa kahdestaan etelässä, kun on mummot, vaarit ja suku hoitamassa lapsia.
Ei ne näköjään rikki mene läheisten hoidossakaan.
Oon siskojen perhe-elämää vierestä seurannut ja itsekin ollut kotimiehenä vanhempien reissussa ollessa. Hyvin on pärjätty kera mummien ja pappojen, mä mukana.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   19.9.13 22:59:02

:) ei se taida piste olla aina kiinni edes niistä mummoista ja papoista, usein myös rahasta.

Hyviä öitä sinkkulaan, lähden katsomaan taasen seuraavaa satsia levottomia unia!

Päivämäärä:   19.9.13 23:02:40

Mä en kyl oikeesti haluis olla erossa tosta pienimmästä kahta viikkoo! Enkä ees yhtä..

Päivämäärä:   19.9.13 23:04:24

Ja makeita unia Mopelle, ynnä muille! Nukkuun kans tästä..

Päivämäärä:   19.9.13 23:06:04

Jokupoku, sulla ei olekaan miestä, jota rakastat ja jonka haluat pitää.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   20.9.13 00:20:36

Miten piste olettaa että se olin minä joka ei halunnut yhdessä lähteä mihinkään?

Toki minun virheeni oli että vaadin että pitää lähteä yhdessäkin jos lähdetään kavereidenkin kanssa ... tosin ilman vaatimuksia, olisi tuskin käyty koskaan yhdessä ...

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   20.9.13 00:58:06

Ei kaikilla ole mummoja ja vaareja. Tai ehkä ne taivaankannen toiselta puolelta vähän tsemppaavat.

Eikä se suhdetta ylläpidä, että käydään yhdessa Myanmarissa, sielläkin oli kiva käydä yksin.

En oikein osaa edes kuvitella, mitä siitä parisuhteesta pitäisi saada.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   20.9.13 07:44:17

Huomenta! Yllättäen vähän rauhallisempi yö ;)

Itse olen (ehkä väärässä, taas) sitä mieltä että jos etelänmatka on se keino millä "pidän" mieheni, on silloin sen suhteen aika hajota. Jos ei se suhde kasassa pysy ilman suurisuuntasia pitämistoimenpiteitä (eli hellyyttä ja läheisyyttä löydy arjessa siinä missä juhalssakin) niin antaa mennä.

Ei toki ole rahaakaan reissata mutta en edes kehtaisi lähteä ilman lapsia. Tiedän että he saisivat tuollaisesta reissusta niin paljon enemmän kuin me aikuiset (jokta lähinnä makaamme rannalla ja ryyppäämme illalla)!

Päivämäärä:   20.9.13 10:12:36

No eihän ne siellä jatkuvasti ravaa, kerran, pari vuodessa käyvät kahdestaan ja muut ajat pyörittävät lapsiperhearkea, johon en ikikuuna päivänä itse lähtisi.
Kolme alle kouluikäistä ja molemmat vanhemmat töissä...hirvittää välillä katsella, kun molemmat ovat aivan puhki!

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   20.9.13 10:58:35

:D :D Saattaapi olla vähän aavistusta, piste, siitä kuinka rankkaa heillä on :)!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.9.13 11:47:23

Onneksi tuli ne mukulat tehtyä nuorempana.:) Ei enää jaksaisi yösyöttöjä kautta vaipan vaihtoja.:)

http://www.youtube.com/watch?v=f9RzME7k_kE

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   20.9.13 11:49:15

Mä vaan suunnittelen karvapyllyjen lisäämistä ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.9.13 14:13:41

Mulla olisi kauhia hinku ostaa Malamuutti tai Huskyn pentu, mut mut, ei oikeen aika riitä, varsinkin jos noi ulkomaan hommat natsaa, kahtoa sitten eläkepäivillä.:)

http://www.youtube.com/watch?v=AU3XbBLQaJg

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.9.13 14:45:09

Ja kun tosta kissasta aikajättää.

Päivämäärä:   20.9.13 18:15:03

Niin no ainakin noi vanhemmat nauttivat täysin siemauksin kahdenkeskeisestä lomastaan.
Sitä ne odottavat ja varmaan sen varjolla jaksavat tuota arkirumbaa.
Kyseessä on pariskunnat, joilla ero ei ole mielessä, paremminkin se yhdessä jaksaminen sen kaiken, sanoisinko kaaoksen ja kamalan arjen keskellä....
Nostan hattua, enkä kadehdi pätkääkään....
Aivan kauheeta, nostan kytkimen hyvin herkästi ja poistun omaan kotiini, missä on rauha, hiljaisuus ja lepo läsnä aina.
Koirat sohvalla vieressä ja rauhassa saa katsella tvtä, surffailla netissä, nukkua pitkään, kuunnella musiikkia, harrastaa kun haluaa, reissata kun on aikaa vaikka kuukauden, tehdä töitä extraa, lähteä mihin vaan silloin kun haluaa...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.9.13 18:31:12

Jaa.a ei toi kissa kuole, nukkuu just kulmakaapin päällä, mutsi saa sen ottaa Heinolaan.:)

Päivämäärä:   20.9.13 18:39:26

http://www.youtube.com/watch?v=EK4DMw0yt

Pakko, on niin hieno biisi:)!
Ja seuraavaksi hyvät naiset ja herrat, reiningin maailmaan...;)!!!

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   20.9.13 18:44:04

Toi niina vois olla se joka ymmärtää jotain hepoista ja (ehkä) miehistä??
Miten tavoittaa, kysyy joka ei tiiä:)

Päivämäärä:   20.9.13 18:53:59

http://www.youtube.com/watch?v=_2E18w76z

Upeeta, mahtavaa, hienoa:)!!!!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.9.13 18:57:51

:)

http://www.youtube.com/watch?v=4nb628n7-ZU

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.9.13 19:07:03

WOUH pistettäti.:)

Päivämäärä:   20.9.13 19:07:56

Heh kysyy vaan Niinalta meiliosoitetta:)!

Päivämäärä:   20.9.13 19:13:27

Oho, kuka kyselee!?! Pitäs nyt vähän enemmän saada taustatietoja, ennen kuin uskaltaa mitään meiliosoitetta laittaa jakoon...? Vaikka netistä kaivamallahan se löytyy; olen aika avokätisesti jaellut vinkkejä ;)

Päivämäärä:   20.9.13 19:15:47

Se on Kessu WOOOUUUHHH, noin niinkuin suomenkielellä.....WOAH niinkuin lausuttuna.
Toi mun suusta tulee kun pysähdytään kuin seinään:).
Ja meillä muuten pysähdytään kuin seinään....:)!
Siihen pitää varautua, tai menee kuperkeikan kerien hevosen pään yli hiekkaan:).
Ja hepat ihmettelee, et mihin se kuski katosi;)!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.9.13 19:16:50

Täh? Piste.:D viikonloppu, taidan lähteä menemään.:)

http://www.youtube.com/watch?v=4nb628n7-ZU

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.9.13 19:23:05

Jaa.a Piste no sitten olen teholla sen pari päivää.:D

Päivämäärä:   20.9.13 19:41:07

Ai baari kutsuu?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.9.13 19:42:08

Mää en enää yhtään sano yhtään mitään, öitä sinkuille.:)

Päivämäärä:   20.9.13 20:06:35

No mä sanon, en tykkää yhtään baarikärpäsistä!!!!

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   20.9.13 20:41:31

Kessulle mukavaa perjantai-illan jatkoa !

Omaan perjantaihin kuului h y v ä kirja! :) . Ja sitten aikaisin nukkumaan kunhan olen tuon mörönsyötin kanssa käynyt vilahtamassa pimeässä..

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   20.9.13 21:46:08

Niina: nyt se ilmoitus on jo hyvä. En minäkään tarkoittanut ettei kriteerejä saisi olla, tietenkin saa. Jos ensin vähättelet itseäsi muutaman kappaleen verran, tuntuu oudolta, jos seuraavassa vaadit mieheltä hyvää itseluottamusta. Mutta nyt se ilmoitus tuo minusta persoonaasi esille. Ripaus särmää ja huumorintajua, sopivasti erikoinen. Kyllä siellä netissä on tavallisiakin miehiä, toivottavasti ilmoituksesi vetää puoleensa niitä.

Kukaan ei halua edustaa nyhveröitä, joten sellaiset kieltämällä ei välttämättä saavuta mitään. Kuten Mission sanoi, voi olla tehokkaampaa etsiä sitä mitä haluaa. Tutustu viestin tai parin ja verran ja mieti sitten mitä teet. Ikinä ei tiedä mitä kukin etsii ja millä perusteilla. Ei se toimi niin, että ampuu ihmisten odotukset alas, jotta he eivät pety ja sitä myöten itsekin. Ekat tapaamisetkin kun ovat tutustumista. Jos ei natsaakaan, ei se tarkoita että toisessa on jotain vikaa.

Ihastus lähti porukoilleen viikonlopuksi. Ei nähdä pariin päivään, kurjaa. Viime päivinä on tavattu toistemme ystäviä. Melkein vois sanoa, että olen rak... En kyllä ehkä uskalla ajatella sitä.

Päivämäärä:   20.9.13 21:52:56

Mä en baarissa viihtyvää miestä ota ikinä.
Huono alku, josta ei mitään hyvää seuraa.
Niina, verkot vesillä, tsekkaat ja valkkaat;)....!

Lähettäjä: äR 
Päivämäärä:   20.9.13 22:40:30

Miulla ei oikeestaan ole mitään muuta sanottavaa kuin että hyvin menee.. poislukien se parempi puolisko..

Up!

Päivämäärä:   20.9.13 22:48:49

Är, etkö sä ole jo baariin menossa?

Päivämäärä:   20.9.13 22:50:40

Piste, no en ole. Pitäiskö? Täh?

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   20.9.13 22:52:17

:) Syvämietteelle peukku, ehkä ensikerralla uskallat jo vähän pidemmälle kirjoittaa :D!

Miten suhtautua aikuiseen mieheen, joka haluaa viestittää tuonteistaan vain musiikin kautta? Ja sitten ensimmäisen "söpön" biisin jälkeen siirtyy lähettämään paholais-biisejä? En mä ymmärrä, huh!

Päivämäärä:   20.9.13 23:14:22

Moppe, karseeta!!!!!
Hui, pelottais!!!

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   20.9.13 23:24:11

;) No onneksi on kaukana... ei nyt sentään pelota, vain vähän hämmentynyt olo! Mulla on vähän sellainen olo että pohjustetaankohan tässä nyt sitten ruota etääntymistä, mikä on muutenkin ollut ihan selvää kuluneen viikon ajan. Tosin jos tuo osaisi puhua suoraan eikä tuolleen vihjailemalla, niin olisi koko homma paljon helpompaa....

Päivämäärä:   20.9.13 23:29:11

Moppe, jos et miestä hyvin tunne, niin vaihda.
Ei tuollainen hirveen hyvältä kuullosta...

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   20.9.13 23:29:31

Mut nyt nukkumaan naapurin popituksen tahtiin..Hyvää yötä sinkkula!

Päivämäärä:   20.9.13 23:36:55

Onks kaikki sinkkulan mimmit/mammat suomi24:ssä?

Häh? Onko jotain menny superoikoluvun ohi?

Päivämäärä:   20.9.13 23:55:18

Är, ei tarvi:).
Aina parempi flaksi, jos baaarit ei kuulu harrastuksiin...

Päivämäärä:   21.9.13 00:07:56

Tuhkimolla on varmaan ihan v*usti kaikkee aineistoo tallessa, sinne meni miunkin avautuminen...

Parempi flaksi jos ei baarit kiinnosta? Kerro toki lisää.. :O

Päivämäärä:   21.9.13 00:14:31

No mitä tosta sen enempää, naiset ei tykkää baarikärpäsistä, en mäkään ole poikkeus, vaikka en lasiin syljekään...mut mulle riittää ihan kotona miehen kainalossa nautitut kuoharit tai saunaoluet.
Mitä nyt joskus villiinnyn baariin tai sit kotona leskeen...:) Siis enemmälti.

Päivämäärä:   21.9.13 00:30:18

Piste jos ois melkein miun ikäinen niin kyl yrittäisin iskee... ;)

Ajatelkaas, mimmi joka reissaa pitkin poikin eurooppaa ja ei taida nipottaa juuri mistään.. huh! :)

Päivämäärä:   21.9.13 01:04:46

Är, en mä nipota mistään, ei ole aikaa turhan jauhamiseen ja kinaamiseen, mä lähinnä nautiskelen miehestä, jos sellainen heppamies sattuu kohdalle, joka ei baareista niin välitä.
Kotona voi olla baaria, ihan kotisohvalla viikonloppuina, leffan ja tän kera...mut nousee se mieskin aamupäivällä tallille ja ratsastamaan, meillä hyvin harvoin vietetään lepopäivää viikonloppuisin....ehkä pe-la tehotreenin jälkeen ja niitä on noin kerran kuussa....

Päivämäärä:   21.9.13 01:28:51

piste, ei ihmekkään ettei tavan rimpulat siun tahdissais kestä..

peukku ylöspäin pisteelle.

Päivämäärä:   21.9.13 01:36:33

Thanks, Är:)!!!
Et ole ensimmäinen, joka noin sanoo...mä vaan olen nykyisin aika kranttu, hyvä mies sais musta aikas leppoisan lemmittävän...;)!

Lähettäjä: Salainen 
Päivämäärä:   21.9.13 01:39:04

Mahtuuko mukaan vielä yksi sinkku? 25-vuotias ilmottautuu joskin hieman myöhässä... :-)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.