Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 368

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.9.13 09:50:18

Jatketaan........

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1769409&t=1769409

Re: Sinkkujen topic 368

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.9.13 09:53:35

Kaahia tuuli, meinasin parit läskinpalat laittaa grilliin, ei taida uskaltaa, palaa muuten koko Saukkola.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   17.9.13 10:34:38

Huomenta aamuun ... täällä aurinko paistaa ja hieno keli ulkona

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   17.9.13 12:04:54

Olipas hyvä keli, kanttarellit tänään piilottelivat tiukasti sammaleen alla ja yhtään ei löytynyt. Yllättäen löytyi jo ihan hyvin isohkojakin suppilovahveroita! Nam! :)
Vesitihutuskin alkoi vasta sen jälkeen kun lähdettiin pois metsästä!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.9.13 12:18:49

Hellou sinkkulaan:)!
Upee sää, täällä ei isommin tuule, aamulla tuuli enemmän.
Hieno syyskuu kerrassaan!
Pysyis nyt tällaisena, sadetta kiitos ei....
Onko kukaan menossa käymään Tukholmassa lähiaikoina?
Mulla ois tuliainen tuotavana sieltä...nyt ei vaan pääse heti hakemaan.

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   17.9.13 12:19:59

Ai suppiksiakin on jo!

s24:n tuulellakävijä haluaa taas säätää sen meidän ensitapaamisen kanssa. Taidan antaa olla. Millainen mielensämuuttaja ihminen olisikaan normielämässä, jos yhdet treffit ovat noin vaikeat.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.9.13 12:25:59

Ja varmaan hirvikärpäsiä niin pirusti, jahti alkais ensviikolla, kahtoo ny viitiks mennä.:) Likka lähtee tammikuun erässä inttiin, vähäks olen hänestä ylpiä,röhöm.:) Rukki olisi suuntana ja sen jälkeen kadettikouluun Santikseen.:)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   17.9.13 12:27:38

Aikamoiselta kuulostaa kurnau!

Yllätyin kyllä aika kovin kun suppiksia löytyi, sen verran lämmintä ja kuivaa on ollut että ajattelin niitä näkyvän vasta ensikuun puolella!

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   17.9.13 12:38:34

Itseasiassa nyt kun mainitsit Kessu, yhtään hirvikärpästä en ole tänävuonna nähnyt!
Onnea ylpeälle isälle :) !

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.9.13 12:47:34

Kiitos Moppe.:) Niin vinhoja otsuksia, tunkenat nenään ja korviin, mulla on noita valkosia suojapukuja, mitä käytetään esim."rikospaikka tutkimuksissa", Kati meinas saada sydärin, kun valkoinenhaamu tuli pihalle tuomaan saalista.:D

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   17.9.13 17:36:42

Iltaa sinkkulaan. Mulla on jo sormet ihan ruvella, kun oon koko päivän ommellu koiran kaulapantaa; vaan sain kuin sainkin sen ajoissa valmiiksi, että ehti vielä tämän päivän postitukseen =D Nyt olis illaksi tarjolla satulan toppausta; sen pitäisi ehtiä huomiseen postilähetykseen lähtemään takaisin omistajalleen. Kiva, kun on edes välillä jotain duunia :)

Tänään on ollu muutenkin taas paljon parempi mieli kuin eilen, vaikkei siitä yhdestä ole kuulunut vieläkään mitään. Mutta yritän sitten miettiä muita asioita, niinkun vaikka sitä treffi-ilmoituksen tekemistä. Ja kaveri piti mulle taas eilen illalla facebookissa positiivisuus-kasvatusta. Lisäks oon taas tänään saanu lisää positiivista palautetta mun tekemistä töistä/tuotteista, niin tokihan se mieltä lämmittää :) Aika hyvä päivä, vaikka onkin sormet hellänä ja selkä vähän jumissa.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.9.13 19:59:09

Sulla pitäisi Niina olla se ukko siinä vierellä, mikä hieroo hartiat ja selän kondikseen.:)

Päivämäärä:   17.9.13 20:21:53

Kessu -> no niin pitäs. Vaan ei ole. Äitikin kyseli jo taas tänään sen mun sulhon perään; on varmaan huomannut, että eipä ole tyypistä kuulunut... :/

Nyt tuli yht'äkkiä kauhea väsy. Vielä pitäs ommella tuo satula kiinni, niin sitten se olis valmis :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.9.13 20:28:23

Heh mutsi soitti paniikissa mökiltä, karhu tallustelee pihalla, popsii omenoita kitaansa.:) Onhan niitä tossa itärajan lähellä ja mulla on asekaapin avain täällä etelässä.:) Sanoin et hakkaa kattilan kansia yhteen, eiköhän nalle siitä pelästy ja lähtee matkoihinsa.:)

Päivämäärä:   17.9.13 21:30:18

En haluais olla karhun kanssa mökillä.....
Mulla jäis kyllä kattilankannet kaappiin, hui!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.9.13 21:37:08

Naapuri siinä parin kilsan päässä kasvattaa shettiksiä, soitin et on parempi ottaa ponit yöksi sisälle.

Päivämäärä:   17.9.13 22:11:01

Karhu kai ei ole erityisesti yöeläin, eli niitä pitää varoa yhtä lailla päivällä?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.9.13 22:23:36

Mun piti vasta ensiviikolla lähteä mökille, kun hirvijahti alkaa. Se on omenan tuoksu mikä karhuja ja hirviä kiinostaa, kerran oli eteisessä hirvi sisällä, ihmettelin et mikä saakeli siellä oikeen rymistää.:D Maatila on ihan korvessa, lähimpään kauppaan on matkaa about 30km ja sen hiljaisuuden mikä ympärillä on, sen oikeen kuulee.:)

Päivämäärä:   17.9.13 22:29:40

Karhut liikkuu myös päivällä, ei ne ihmisiä hätyytä, karkuun lähtevät, jos ei ole pentuja....jos beibit on messissä, ei auta edes kiivetä puuhun....
En mieluusti kyllä pihalla omenoita syövää karhua ala häätämään mihinkään, pysyn sisällä ja ovet lukossa.
Seuraavan viikon ainakin....:)!

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   17.9.13 22:32:27

Hui, kyllä säikäyttäisi pihalla käyskentelevä karhu! Leppäkorvessa asuessani oli hirviporukka löytänyt sieltä mökin yläpuolen metsistä karhunpesän (talvehtimis) ja ihan tarpeeksi pelotti silloin kulkea lähistöllä.

Iltakävelyllä katselin pilvien takaa sinnikkäästi loistavaa kuuta. Mielessä kävi ihmissudet ja muut pelottavat pedot, ympärillä aivan pilkkopimeää ja todella hiljainen yö.

Sumusta sielun
ja usvasta sadun
äänen kaukaisen kuulen
ja laulun vanhan kumun

Taru kertoo miehestä nuoresta
joka nousi aikojen aamun usvasta
vaan kerran kulki keskellä yötä
ja syömmen menetti sitä myötä

Kuu kaunis oli ja kovin korea,
heijasti pintansa kirkasta valoa,
Istui nuorukainen ihaillen
ja kuulle lempeä vannoen

Kerran taas yö saapui
mutta pilvet kuun taakseen maatui
Itki mies rakkaansa katoa
ja kanssa kuun kansan ulvoi valoa.

Siellä nyt kuun kansan joukossa
ulvoo mies rakkaalleen loukossa
aamuun kanssa susien juoksee
ihmissusi kuu rakkaansa vuokseen

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.9.13 22:50:07

Moppe kaunista.:))) Huomenna on täysikuu, ilmankos ei väsytä yhtään ja kulmahampaat kasvaa.:D

Päivämäärä:   17.9.13 22:53:02

No joo, villiintykääpä nyt oikeen täysikuusta ja ihmissususista, eihän täs uskalla nukkua ollenkaan:)!!!!!!

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   17.9.13 22:56:26

Iltaa :)
taustalta pakko hyökätä :)
Ei ne kaikki nallet ole pelottavia :D sellaset hörhö alalajikkeetkin on aika lepposia ja semmosia rutistettavia :D

Hieno runo taas Moppelta :)

Niina: laita vaan treffi ilmoa, ikinä ei tiedä mitä sieltä löytyy, elämä on yllätyksiä täynnä, myös niitä positiivisia :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.9.13 23:08:06

Taidan olla hieman vainoharhanen, pitää goltti laittaa yöpöydälle, muissa topsuissa peloteltu jollain mohmänillä, mikä lie en tiedä, toi takapiha on vaan niin synkän pimiä.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Colt_M1911

Päivämäärä:   17.9.13 23:19:33

Kessu ihmissuteen tehoaa valkosipuli ja hopearisti.

Ja onhan noita kivojakin nalleja.:)

Itse ottaisin mieluummin vaikka parit pedot talon ympärille kuin yöllä ramppaavat tämänhetkiset naapurit. Milloin liikkuvat klo 2, milloin klo 4 tai 5.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.9.13 23:28:10

Joo o kurnuskis, vaikka asun täs rivarissa Saukkolassa, kun aamu kessulle menee, peurat pakenee paikalta.:)

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   17.9.13 23:38:39

Ne on sitte saattanu mennä karhun kitaan munki omput. Olen niitä exälle antanu peuroille vietäväks. Enimmillään tullu puista alas parii sataa litraa viikos ja kaikki syöty. Sielä vaan on kylällä karhu pyöriny, parin kilsan pääs nähtyki. Voi olla ylläri peurakytikses...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.9.13 23:52:36

Aika harvoin se nalle ihmisten/hevosten päälle käy, Matti on Suomen kuuluisa shettiksen kasvattaja naapurissa, no mökillä naapuriin on se pari kilsaa.:D

Päivämäärä:   17.9.13 23:55:27

Juu, Coltilla ei ihmissutta tapaeta, tarvii valkosipulia ja hopearistin, niinkuin kurnau sanoi:D:D!
Hitto nää karhut ja ihmissudet ja muut mönkijät tulee varmaan uniin ensi yönä...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.9.13 23:59:15

Täysikuu Pistetäti, nyt ei nukuta, vaan juodaan verta.:D

Päivämäärä:   18.9.13 00:01:40

Piste, muista sitte ennen maalle muuttoo nää karhujututkin. Hepat pitää hoitaa, vai tuotko neki viikoksi pirttiin? :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.9.13 00:13:24

No joo jutut meni hieman yli.:) Silti sinusta Pistetäti tykkään, oli ihan pakko sanoa.:)

Päivämäärä:   18.9.13 00:13:42

Mä juon Kessu vaan kuoharia, meni sit syteen tai saveen:)!
Jos ei sillä ihmissudet loittone, niin syökööt suihinsa....
Jokupoku, mä otan hepat pirttiin, siinä on tilaa 200 neliötä, et kyllä ne yhteen huoneeseen sopii ja kanat tietty, mitkä 5.naiselta ostan messiin.
Koirat otan turvaksi sänkyyn ja nauhoitan kattilankansien pauketta ja soitan sitä nalleille....:).
Ai niin, en hirveesti kyllä possuja sisälle haluais, mut jos ne johonkin pönkkää turvaan....
Mietin vielä tuota maallemuuttoa ensi kevääseen:).

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.9.13 00:20:45

Hyv öitä Pistetäti.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.9.13 00:24:42

Ja ny maate, mie vanhus tähän aikaan viellä hereillä, pois se minusta.:D

Päivämäärä:   18.9.13 00:31:12

Öitä:)!
Ja kauniita karhujen unia ja ihmissusien kuvia:)!.......

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.9.13 07:37:48

Huomenta, ei sentäs se ihmissusi yöllä käynnyt kimppuun.:D Hieman kyl omituisia unia näin, sammakko oli sisällä ja kissa jahtas sitä ja sitten taisinkin herätä synkkään aamuun.:)

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   18.9.13 10:41:02

Kasvimaahommia, puuhommia ja vähän opiskelua ollut eilinen ja tää päivä.

Iltapäivällä sit yhtä sun toista puuhaa et ei tarvi sit huomenna kuin roudata tavaroita paikasta a paikkaan b (ja täähän menee sit todellisuudessa metsään, mutta haaveillahan aina saa) ;)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   18.9.13 10:47:40

Huomenta! Eilen iski kuuhulluus... yöllä herännyt aivan liian monta kertaa. Ei näkynyt muita sudensukuisia viimeyönä kuin tuo oma ontuva eerikson... aikansa kestää että paranee tassu.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.9.13 11:29:26

Täytyy varmaan Saupartista hakea tuikkuja illaksi, se oikia täysikuu on vasta huomenna. Ja pistetäti puhu viellä ihmissusista lisää, saat tulla tänne nukkumaan, ku pelottelet.:D

Päivämäärä:   18.9.13 11:37:33

Olen jo varmaan ihmissusien puolella, kun koko yön näin painajaisia, että piileksin metsässä asemiehiä.

Aamulla jäi pohdituttamaan, että jos pakenee aseistettua koirapartiota puroa pitkin, kannattaako lähteä ylä- vai alavirtaan?

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   18.9.13 11:40:03

En sitten olekaan ainoa joka hullutteli yöllä ;) , mitä onkaan ensiyönä edessä.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.9.13 11:53:39

Välillä kyl näkee niin ihmellisiä unia, onneksi olen herännyt:) Mulla rupee noi kulmahampaat kasvamaan aina täydenkuun lähestyessä.:D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.9.13 12:25:15

Kurauskin unesta tulee leffa mieleen, en nyt just muista mikä oli.:) Karhu oli aika hätäseen lähtenyt pihalta, mutsi oli rummutellut haarukoita lusikoita kattilassa.:D Nalle vaan keksi sen paikan missä niitä omppuja on , tulee viellä toisen kerran.:)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   18.9.13 15:14:41

Heehheh -- tämä hötönetti on kyllä verraton :D ! Sain juuri olla köyhä ja köyhäksi jäävänikin! Voisikohan tämän ottaa ihan virallisena lupana ruveta köyhäilemään ;D!

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   18.9.13 15:51:05

Mä nukuin viime yön kuin tukki - liekö opiskelulla osuutta asiaan ;)

Yleensä oon se joka kuuta "palvoo" muutaman yön aina - joskus tullut mieleen et talvella menis ulvoon kuulle, mutta vielä se on toteuttamatta :D

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   18.9.13 15:55:24

Heeei, älkääs nyt keuliko sen täysikuun kanssa vielä! Näöntarkastukseen, mars! Piti oikein kattoa kalenteria että ei varman ollu vielä täysi, eikä ollut:

http://kalender-365.de/kuukalenteri.php

Nii että hyviä ihmissusia vaan ens yölle ;) :p

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   18.9.13 16:04:02

Mission, ihan riittävän täysi oli ;) ! Yleensä pari-kolme yötä kuitenkin kuun takia tulee hulluiltua ;) !

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   18.9.13 16:05:35

Oli se aika täys, ja alkuillasta aika isokin. Meinaakohan tänään sitte olla niin roimasti vesisateen takana ettei pääse vilasemaankaan...

Päivämäärä:   18.9.13 16:22:31

No nyt nuo ihmissusihorinat stop:)!!
Mä nukuin huonosti ja näin jotakin painajaista, en muista enää mistä, mut herättyäni kyl mietin, et en sittenkään taida viettää maalla kuin kesät.....oli aivan säkkipimeetä kun heräsin.
Pitää jotakin aurinkokennovaloja ostaa pihalle, nehän palaa kesäaikaan koko yön.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   18.9.13 19:10:33

Pimiätä on, valot joutui laittamaan jo viiden maissa kun halusi tavata kirjaa...

Vapaailta kuivui kasaan, exä oli sen verran maistissa (n. 0,5 l leijona viinaa + sidukat päälle) että käväisin hakemassa lapset kotosalle... nyt sitten riidoissa exän kanssa ja minä olen se paska exä joka estää lapsia tapaamasta isäänsä.... huoh!

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   18.9.13 19:15:28

Moppe: :(

Pitäs keksiä jotain kivaa - mennä jonnekin jonkun kaverin kans tai sit lähtee pohjosemmaks viikonloppua viettään tai jotain.
Kaipaan jotenkin jonkinlaista irtiottoa tästä paikasta ja olotilasta juuri nyt, mutten tiedä kuinka se onnistuis... :P

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   18.9.13 19:25:09

Iina, tuttu tunne. Joskus tekisi mieli lähteä vaikka lentokentälle ja ottaa ensimmäinen lento (tai juna-asemalle ja ensimmäinen juna) ja lähteä ihan mihin tahansa, vaihtaa maisemaa ihan randomina ! Loppupeleissä sitä sitten tyytyy johonkin tylsään ja tavalliseen Tallinnanristeilyyn...

Päivämäärä:   18.9.13 20:07:09

Voi Moppee.. Käsittääkö se exä selvinpäin, että sinä et ole syypää..?

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   18.9.13 20:08:11

Moppe: joo just tolleen - lähtis vaan jollain jonnekkin ja katsois minne päätyy :D

Hmm - jos sitä voittas lotossa, ni vois ton toteuttaakkin. Onks vapaaehtoisia mukaanlähtijöitä..? :D

Päivämäärä:   18.9.13 20:19:39

Mulla muuten eioo tota lähtötarvetunnetta lainkaan. Enempi haluis vapaa-aikansa vaan saada olla kotona ja puuhastella kaikkee mitä ei normaalisti ehdi, tai joskus vaan ihan olla.

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   18.9.13 20:23:45

Jokupoku: ei mullakaan usein oo tota tarvetta lähtee jonnekkin, mutta aina joskus kun asiat kasaantuu niin silloin tulee tarve lähtee reissuun - saa uutta näkökulmaa niihin asioihin sillä tavalla =)

Päivämäärä:   18.9.13 20:33:15

Hmm.. Näkökulmaa.. Sitä kyllä tarttisin. Auttaakse jos ajelee arkisin aina tunnin töihi ja toisen takas? :)

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   18.9.13 20:37:44

Jokupoku: ehkä ei ihan riitä tuttu työmatka siihen =)

Ainakin mä tarvin ihan "uuden" maiseman et voin ajatella asioita kunnolla ilman, et oon niiden asioiden läheisyydessä.
Sitähän on sanonta, et on mentävä kauas voidakseen nähdä lähelle.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   18.9.13 20:40:17

Kaipa se on jonkilaista tarvetta paeta arkea. Ja sitten jos oikein paljon olisi rahaa niin tuskin tulisi kauas lähdettyä ex-tempore. Todennäköisesti lähtösuunta olisi venekauppa ;) ! Merelle voisi samallalailla vain lähteä ja unohtaa hetkeksi kaiken muun! Nyt kun asiaa ajattelen niin toinen paikka missä samanlaisen tunteen saa, on hevosen selässä. Kun pääsee hevosen kanssa puuhaamaan ja ratsastamaan niin kaikki muu unohtuu hetkeksi :) !

Jokupoku, kyllä kai se ymmärtää, sitten kun taas päättää olla juomatta. Nyt vaikka olisi selvempikin niin on mielestään riittävän hyvässä kunnossa hoitamaan lapsia niin kauan kunnes liki taju lähtee. No onneksi tuosta on jo oppinut kuulemaan missä kunnossa on ja ei tämä varmasti ensimmäinen eikä viimeinen riita ole! Välillä vain vähän raskasta katsoa kuinka mies toimii niin täysin omaa omaatuntoaan ja periaatteitaan vastaan (tästä on nimittäin puhuttu raittiilla kaudella ;), sääliä niin lapsia kuin isääkin kohtaan!

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   18.9.13 20:43:44

Jee - mä taidan saada vihdoinkin ton pyykkikoneen kaupaks. Perjantaina ois joku tulos hakeen sitä... =)
Sitten voikin alkaa kauppaan talvirenkaita ja nahkasohvaa pois nurkista :D

Päivämäärä:   18.9.13 20:50:21

Ääh, en mä jaksa mihkää lähtee, jos eioo ihan pakko. :(

Moppe, no onneks edes joskus on kausia, jolloin ymmärtää. Ois vieläki raskaampaa muutoin. Mutta kurjaa on tuokin.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   18.9.13 20:51:40

Peukutus Iinalle, kauppa se on mikä kannattaa!

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   18.9.13 20:56:57

Kiitti Moppe - pakko saada autotallia tyhjemmäks kun talvi tulee ja autonkin pitäs sinne talliin sopia kuulemma... :O
Mä en ymmärrä moista kermaperseilyä ollenkaan ;)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   18.9.13 20:59:29

Kummallista miten usein ne autotallit on täynnä kaikkea muuta kuin autoa! Exäkin rakensi toissakesänä hienon autotallin (jäi autokatokseksi) joka on täynnä romua, ei sinne autoa saa mahtumaan!

Päivämäärä:   18.9.13 21:04:12

Ulkovarastot sais kyl useimmiten olla aautotallin mallisia. Niihi on nii helppo kärrätä kaikkee. Portaat ja kapeet oviaukot on hankalia...

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   18.9.13 22:03:47

Joo alkaa olemaan varasto täynnä kamaa ja lisää pitäisi saada mahtumaan ... ai pitäisi laittaa myyntiin, mutta olen kuin sulo vilen ... kun halvalla sain

Päivämäärä:   18.9.13 22:10:10

No kyl mä sittenkin taidan harkita muuttaa sinne maalle, laumis liityis meidän katraaseen ja jopa talonmies, se nyt asuis toki omassa asunnossa, mutta siinä samalla tontilla. Sanoin heti, et voi muuttaa siihen torppaan, kun remppaa sen, eikä maksa mitään muuta kun sähköt itse.
Mulla on siis mörönsyötit:)!!!
Laumis tulee omaksi ja talonmies asuntoa vastaan turvaksi.
Mä alan nyt kyllä todellakin harkita tota kuviota.
Tosin hepat menee maneesitallille talveksi.
Kenttä riittää keväästä syksyyn, mut talvella ei.
Jos ei nyt niin hyvä tsäkä käy, et vanhasta konehallista sais vielä kunnostettua sisällä olevan hyvänkokoisen pyörön.
Se julmetun suuri halli siellä on, mut päistä auki ja näytti kyllä aika harmaalta...
Sähköt sinne kuitenkin tuli, tiedä sit, kuinka hauraat nekin on.
Ja pohja, maksaa maltaita uusia.
No, katsellaan ja lasketaan....:).

Päivämäärä:   18.9.13 22:15:01

Mörönsyötit :D

Päivämäärä:   18.9.13 22:28:12

Juu, mörönsyöttejä mä tarvin, karhuja ja ihmissusia tai muita mörköjä kiitos ei mun tontille...:)!
Mieluummin paljon asujia ja turvallisia koiria, eipähän tarvi pelätä:).

Päivämäärä:   18.9.13 22:29:33

Eli pisteellä on jo paikka katsottuna! Ja talonmies!

Iselläkin on sattuneesta syystä extraintoa päästä turhasta tavarasta eroon. Kirjoitinko, että raahasin kassillisen kirjoja divariin. Eivät kelvanneet prkeleet, vaikka siinä oli monta hyvää. Eräs kaverini huoli ne kai säälistä.

Pitäisi viedä vaatteita toiselle kaverille, jolla on kirpparipöytä. Ja syödä kaikki avatut kuiva-ainepaketit kaapista.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   18.9.13 22:36:10

Kirjat on tällähetkellä vähän hankalia, eivät kelpaa divariin eikä kierrätyskeskukseen, siis oikeat kirja. Ilmeisesti kirjojen ostajia on vähän ja varsinkin kirjakerhokirjoista on ylitarjontaa.

Minun pitäisi ratsata lasten vaatekaapit ja hankkiutua eroon liian pienistä vaatteista.

Päivämäärä:   18.9.13 23:05:14

Nuo lastenvaatteiden senttikoot ovat muuten Moppe yhtä epämääräisiä kuin aikuisten koot.

Tuulellakävijä-s24 ehdotti tapaamista, tarjosin sitten huomista. Nyt se dramatisoi tekstareitamme, eikä ollut vastannut 'kyllä' tai 'ei'. Käskin miettiä viikon lisää. Kyllä se olisi kiva kerran nähdä, mutten tahdo treffailla draamakuningattaria (ja siis taustailijoille tiedoksi, ei olla koskaan nähty).

Päivämäärä:   18.9.13 23:16:29

Hei tyypit; kyselin naamakirjassa kavereilta apua treffi-ilmoituksen tekemiseen, mutta ei oikein tullut mitään sopivaa sitä kautta, varoiteltiin vain onnenonkijoista ja sanottiin, että niiden takia kannattaa olla aika kriittinen siinä ilmoituksessa. Niin sävelsin ite tämmösen, mitäpä tuumitte..? (Ei ole vielä loppuun asti mietitty, ja alkaakin aika tökerösti)

"En ole missin näköinen enkä mallin mitoissa, vaan pikemminkin olen "luonnonkaunis kuin hirvi", ja elopainoa ja makkaroita löytyy; mutta yritän pitää ne jotenkin kurissa lenkkeilemällä koiran kanssa aamuin illoin. Olen perso ruualle ja etenkin herkuille, mutta ryypiskely ja kännääminen ei minun elämääni kuulu.

Olen luonteeltani aika kiltti ja rauhallinen, mutta välillä suustani karkailee sarkastisia, itseironisia ja ilkeitä sammakoita; yleensä väärässä paikassa ja väärään aikaan. Vähänkään isommassa porukassa tai vieraassa seurassa kuuntelen mieluummin muiden juttuja kuin olen itse äänessä, mutta kyllä kavereiden kesken löytyy myös se höpötys-vaihde.

Olen kärsinyt menneinä vuosina pahoista itsetunto-ongelmista, ja se lieneekin suurin syy siihen, miksi olen yhä yksin. Epätoivoinen, kitkerä ja katkerakin olen ehtinyt olla jo monet kerrat, mutta nyt on sydän toivoa täynnä ja haluan siirtyä elämässä eteenpäin ja ottaa itseäni niin sanotusti niskasta kiinni, ennen kuin elämä vaan lipuu ohi. Ensimmäinen askel kohti uutta elämää on jo otettu; sanoin hyvästit työttömyydelle ja perustin kesällä oman pikkuruisen yrityksen. Ja tämän ilmoituksen laatiminen ja virallisesti "haku päällä" oleminen olkoon nyt se toinen askel...

Olen hyvin maaseutuhenkinen ja viihdyn maalla; agrologin koulutuskin löytyy. Tykkään kyllä käydä kaupungeissa ja ihmisten ilmoilla, mutta mieluummin asun maalla. Minulla on kotona (vanhempien luona) pienen lauman verran omia hevosia, joiden kanssa käydään satunnaisesti esim. näyttelyissä. Hevoset ovat iso osa elämääni, ja puuhastelen niiden kanssa ihan joka päivä, joten ne, jotka eivät siedä hevosia tai ovat allergisia niille (tai muille eläimille!), voivat suosiolla siirtyä seuraavaan ilmoitukseen.

En oikeastaan edes tiedä, minkälaista miestä etsin. Tiedän vaan sen, minkälaista en ainakaan etsi: nyhveröt ja nössykät ei nappaa, vaan paremmin minuun vetoaa jopa vähän röyhkeyden puolelle menevä itseluottamus ja raudanluja itsetunto. Ja esteetikko kun olen, niin ulkonäön pitää olla mieleinen. Arvostan teknisten vempeleiden ja erilaisten koneiden hallintaa enemmän kuin kirjaviisautta (ei sillä, että siitäkään haittaa olisi). Mutta itse olen enemmän käytännöllinen kuin teoreettinen. Maajussiudesta saa plussapisteitä, ja Deerestä tulee vielä lisää plussaa, plop, plop ;) Oikeastaan toivon, että eteen tupsahtaa joku sellainen, joka oikeasti "kolahtaa" ja vie niin sanotusti jalat alta. Ja vielä jos se joku sattuisi olemaan sellainen, jolla kelpaisin juuri tällaisena kuin olen, niin taitaisinpa olla aika onnellinen..."

Päivämäärä:   18.9.13 23:17:12

kurnau, talonmies on vaan talonmies, et siitä ei sen kummempaa tule.
Paikka on katsottu, ois kyllä aivan sopiva, tosin korvessa...tai no ainakin taajaman ulkopuolella, lähimmät naapurit noin puolen kilsan päässä.
Mitään katuvaloja ei ole, joten pimeetä on syksyllä ja synkkää tietty.
Silti kiehtoo, jos ois laumis lisäksi ja talonmies samalla tontilla, niin oisin jo mennyt...

Päivämäärä:   18.9.13 23:25:16

. itselleni ei ole tullut mieleenkään, että maalla pitää olla laumis, eikö noista 'normi'koiristasi ole vahdin hommiin?

Niina kohta tulee kommenttia tekstiin...

Päivämäärä:   18.9.13 23:34:00

Ei noi kääpiöt mitään suurpetoja selätä, saati mitään kriminaaleja. Ei siinä rähjääminen ja lahkeessa roikkuminen pikku puruilla auta, jos on tuhdimpaa kamaa vastassa...
Et en mä nyt jätä selustaa suojaamatta...siihen laumis on oiva, kääpiöt räksyttää ja vie huomion, laumis tekee työnsä sit ihan vaikka siinä ohessa:).
Ei meille tule sit ketään, jos haluaa hengissä pysyä.

Päivämäärä:   18.9.13 23:42:48

Niina, ilmoitus ei siis ole katsastuskonttorin vikalista, vaan oman kivan persoonasi markkinointiteksti.

Laita koko 1. kappale uusiksi. Ei kukaan odotakaan, että pitäisi olla missi tms., joten sitä uskomusta ei tarvitse kumota. Mistään makkaroista ei tarvitse mainita mitään, laita mieluummin vaikka mitat.

"Olen luonnollinen ja luonnonkauniskin. Pituutta on xx cm ja painoa yy kg. Lenkkeilen ja ratsastan, mutta olen hiukan perso herkuille, ja pidän ruoanlaitosta. Ryypiskely ja tupakointi ei elämääni kuulu."

Kappale 2. on hyvä.

Kappaleesta 3. jätä vain loppuosa: "Haluan siirtyä elämässä eteenpäin ja ottaa itseäni niin sanotusti niskasta kiinni, ennen kuin elämä vaan lipuu ohi. Ensimmäinen askel kohti uutta elämää on jo otettu; sanoin hyvästit työttömyydelle ja perustin kesällä oman pikkuruisen yrityksen. Ja tämän ilmoituksen laatiminen ja virallisesti "haku päällä" oleminen olkoon nyt se toinen askel..."

Kappaleet 4. ja 5. käyvät tuollaisenaan. Voit lisätä jotakin sellaista, että hiukan jurokin saa olla... Laita myös ikäkriteerit.

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   18.9.13 23:42:58

kurnau: ei mulla vaan riittäis kärsivällisyys tollasen venkslaajan kanssa. Taas se vänkää, huhuh. Ehkä kannattais antaa olla?

Niina: ihan hirvee alku. Nyt se ylivirittynyt itsekritiikki pois. Tarkoitus on toki olla rehellinen, mutta myös herättää kiinnostusta. Tunnut vaativan aika paljon mieheltä ja ehkä kaipailet samanlaista kuin se pleijeri. Jätä kortteja enemmän auki.

Mites tämä:
Olen tyypiltäni luonnonkaunis. Lenkkeilen koiran kanssa aamuin illoin. Olen perso ruualle ja etenkin herkuille, mutta ryypiskely ja kännääminen ei minun elämääni kuulu.

Olen luonteeltani aika kiltti ja rauhallinen, mutta välillä suustani karkailee sarkastisia ja itseironisia sammakoita; yleensä väärässä paikassa ja väärään aikaan. Vähänkään isommassa porukassa tai vieraassa seurassa kuuntelen mieluummin muiden juttuja kuin olen itse äänessä, mutta kyllä kavereiden kesken löytyy myös se höpötys-vaihde.

Nyt on sydän toivoa täynnä ja haluan siirtyä elämässäni eteenpäin, ennen kuin elämä vaan lipuu ohi. Ensimmäinen askel kohti uutta elämää on jo otettu; sanoin hyvästit työttömyydelle ja perustin kesällä oman pikkuruisen yrityksen. Ja tämän ilmoituksen laatiminen ja virallisesti "haku päällä" oleminen olkoon nyt se toinen askel...

Olen hyvin maaseutuhenkinen ja viihdyn maalla; agrologin koulutuskin löytyy. Tykkään kyllä käydä kaupungeissa ja ihmisten ilmoilla, mutta mieluummin asun maalla. Minulla on kotona (vanhempien luona) pienen lauman verran omia hevosia, joiden kanssa käydään satunnaisesti esim. näyttelyissä. Hevoset ovat iso osa elämääni, ja puuhastelen niiden kanssa ihan joka päivä, joten ne, jotka eivät siedä hevosia tai ovat allergisia niille (tai muille eläimille!), voivat suosiolla siirtyä seuraavaan ilmoitukseen.

En oikeastaan edes tiedä, minkälaista miestä etsin. Minuun vetoaa ainakin itseluottamus. Arvostan teknisten vempeleiden ja erilaisten koneiden hallintaa enemmän kuin kirjaviisautta (ei sillä, että siitäkään haittaa olisi). Mutta itse olen enemmän käytännöllinen kuin teoreettinen. Maajussiudesta saa plussapisteitä, ja Deerestä tulee vielä lisää plussaa, plop, plop ;) Oikeastaan toivon, että eteen tupsahtaa joku sellainen, joka oikeasti "kolahtaa" ja vie niin sanotusti jalat alta. Ja vielä jos se joku sattuisi olemaan sellainen, jolla kelpaisin juuri tällaisena kuin olen, niin taitaisinpa olla aika onnellinen...

Päivämäärä:   18.9.13 23:43:14

Niina, noi itsetunto-ongelmat pois, sulla ei niitä todellisuudessa ole!!
Olet siro ja normaalikroppainen, läskit ja makkarat pois!!
Muokkaa uudestaan!

Päivämäärä:   18.9.13 23:53:39

Syvämiete oli aika samoilla linjoilla. Totta että viitoskappaleesta voisi poistella ulkonäköasian, jos ei etsi mitään tiettyä (esim. pitkä ja tumma).

Live-elämässä ei itsellä riittäisi kärsivällisyyttä venkslaajille, mutta kun ei ole koskaan nähty, en osaa ottaa tuota säätämistä kovin henkilökohtaisesti. Mutta samanlainen se tosiaan olisi varmaan jatkossakin.

Päivämäärä:   19.9.13 00:15:44

Kiitti teille! Mutta mie en todellakaan voi sanoa itseäni kauniiksi tai luonnolliseksi, ilman että siinä on perässä jotain tuollaista, niinkun tuossa mun alkuperäisessä tekstissä oli. En todellakaan! Ja kuten itsekin sanoin, niin tuohan oli tosi tökerö eikä todellakaan loppuun asti mietitty, tiedän itsekin, että ei se voi noin tökerösti alkaa.

Ja kun mulla ihan oikeasti on niitä makkaroita ja ne häiritsee minua itseänikin, niin minun mielestä asia on parempi kertoa heti alkuun, ettei ne sitten tule kenellekään yllätyksenä ja ole totaalinen turn off. Vai...? Ja minusta ne itsetunto-ongelmat on niin iso osa minua, että olisi väärin jättää kertomatta niistäkin :/

Ja noista "vaatimuksista"... Kun se nimenomaan on mulle selvää, että mitään nyhveröä ja nössykkää miestä en halua; muistellaanpa vaikka sitä AIY:n kautta talvella tarjoutunutta ylipainoista batman-pukuun pukeutunutta historianopiskelijaa... Hrrrrr, ei ikinä!!!! Ja edelleen mie suhtaudun niin varauksella tuommoisiin deittipalstoihin, ja päähän on jumahtanut sellainen stereotypia, että suurin osa siellä on juuri niitä peräkamarissa asuvia mammanpoikia, jotka eivät kenellekään kelpaa (eli vähän niinkuin minä itsekin!), että haluan heti kättelyssä rankata ne pois, että eivät tuhlaa aikaansa minuun; I'm not interested... Niin ilkeältä ja pinnalliselta kuin se kuulostaakin :(

Päivämäärä:   19.9.13 00:32:23

Nyt ei olla tekemässä makkaramainosta. Laitat vain ne sentit ja kilot, kyllä aikuinen mies niistä tietää, minkä kokoinen nainen on.

Eikä vielä eka treffeilläkään tarvitse tilittää kilo-ongelmia (joita valtaosalla naisista on olevinaan). Monilla aidosti lihavillakin on parisuhde.

Ja kun haussa ei ole terapeutti vaan mies, itsetunto-ongelmat ovat sellaisia, joista voi kertoa vähän myöhemminkin.

Aina noissa nettijutuissa tulee vastaan myös ei-niin-sopivia, mutta voihan ne raakata vaikka eka viestin jälkeen.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.9.13 04:33:48

Huomenta, hoikka ja siro leidi Niina on.:))) Tulipas herättyä aikasin, kai täydelläkuulla jotain vaikutusta on asiaan, pari kuppia kahvia naamariin ja ulos lenkille bongamaan niitä ihmissusia, hui.:)

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   19.9.13 08:13:36

Niina: jos sä laitat noin kovat kriteerit miehelle hakuun, niin yhteydenotot jopa niiltä oikeilta tyypeiltä jää helposti tulematta.
Vähän löysemmät hakukriteerit ilmotukseen ja sit kun ja jos ne nössöt ottaa yhteyttä, niin ne voi nakata syrjään - kiltisti ;)
Ei siel pelkästään nössöjä peräkamarinpoikia pyöri noilla palstoilla. Yks entinen työkaveri (mies) siel aikanaan seuraa haki ja se ei todellakaan ollut mikään nössö.

Huonosti nukuttu yö takana ja pitäs tehdä sitä sun tätä tänään - no kaippa tää tästä kunhan saa silmät pysyyn auki... :P

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.9.13 08:28:56

Se on Iina kiva asua omakotitalossa, puuhaa on jos kaikennäköistä ja olosta.:) Ja viellä kun lehdet tulee puista alas, saa juurtua siihen haravanvarteen.:)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   19.9.13 08:37:04

Niina, suhtaudu tuohon ilmoitukseen kuin työpaikkahakemukseen, ethän sinä siihenkään listaa niitä asioita joita et osaa (ethän, pliis sano ettet!) vaan kerrot niistä puolista itsessäsi, jotka ovat sinulle eduksi. Makkaroista ei kannata sanoa mitään, eikä välttämättä laittaa senttejä ja kiloja. Jos et kehtaa hoikaksi itseäsi (mikä siis ehdottomasti olet ja näkyy kuvistakin) kehua niin laita normaali ! Missään nimessä et ole pullukka tai pyöreä muodoltasi (minä olen, joten tiedän kyllä)! Usko tai älä, mutta tuolla maailmassa pyörii monta miestä, jotka nimenomaan etsii muodokkaampaa, pyöreämpää, naista. Ja jos heille menet itsesi markkinoimaan makkaroinesi, tulee heille sitten pettymys kun paikalle ilmaantuukin hoikka nainen! (ja sinä ihmettelet miksi et kelpaa kellekkään kun olet markkinointipuheessasi luvannut jotain mitä et ole).

Syvämietteellä oli mielestäni hyvä pohja, jota voit alkaa työstämään.

Ja tosiaan, nettitreffeillä pyörii kaikenlaista porukkaa, enimmäkseen ihan mukavia ja tavallisia miehiä, jotka ovat todenneet parhaaksi tavaksi tavata erilaisia naisia. Aika monta miestä kesällä tapasin, yhtä lukuunottamatta oikein mukavia ja kunnollisia miehiä. Kaikilla oli hyvät työpaikat, useimmat ulkonäöltään oikein hyvännäköisiä ja yhtään sellaista epätoivoista yrittäjää ei ollut. Toki noita erilaisia viestejäkin tuli, mutta eihän niitä kummajaisia sitten tarvitse tavata.

Niin ja huomenta sinkkulaan! Viimeyönä unissa soitteli silmätön bardi (silmien paikalla pelkät mustat kuopat), tein töitä isossa ja kaikuvassa luolassa, matkustin bussilla Hyvinkäältä-Lohjalle ja ajoin lapsen kanssa takaisin... Siis levoton yö takana!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.9.13 08:44:53

Heh, muistaakseni Lohjalta ei mene bussia Hyvinkäälle.:D 35 vuotta Lohjalla asuneena muistaa viellä bussiaikataulutkin, välillä kyl näkee niin ihmeellisiä unia, et oksat pois.:)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   19.9.13 09:27:21

Huomenta aamuun ... Orava pyrkii kuistin ovesta sisään ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.9.13 10:47:41

Ompas taas synkkäpäivä, hoidin hommat jo aamusta läppärillä, tylsää.:D

http://www.youtube.com/watch?v=yWs2pr0Twzk

Päivämäärä:   19.9.13 11:12:47

Eli miehelle ei saa olla mitään kriteereitä, vaan aluksi on annettava ymmärtää, että kuka vaan kelpaa..? Kun eihän tuossa mun alkuperäisessä tekstissäkään ollut oikeastaan muita kriteereitä asetettu, kuin että ei saa olla nyhverö tai nössykkä ja ulkonäön pitää olla mun mieleen (ja hei, ei ulkonäönkään suhteen ole todellakaan mitään tarkkoja kriteereitä, pitää vaan olla minun mielestä mukavan näköinen). Niin jos nuo asiat jättää pois, niin eihän siihen sitten enää mitään kriteereitä jää. Muuthan oli vain vinkkejä siitä, minkälaiset ominaisuudet minuun vetoaa ja mitä arvostan; ei mitään ehdottomia vaatimuksia.

Ja tuossa omien negatiivisten ominaisuuksien ja asioiden esille tuomisessa on taustalla sekin pointti, että minä en halua olla kenellekään pettymys. Niinhän se sulhokin tykkäsi minusta aluksi (tai niin ainakin luulin), kun ei tiennyt vielä juuri mitään, mutta näköjään sitten kun oppi vähänkään tuntemaan, niin katosi kuin akana tuuleen :/ Niin siksi olisi mielestäni parempi kertoa nämä asiat jo heti kättelyssä, että jos ei joku niitä kestä tai voi sietää, niin ei se silloin ole etsimäni ihminen enkä halua sellaisen tyypin kanssa väännellä veistä haavassa.

Mutta mietitään nyt vielä, voi olla, että jätän kuitenkin koko ilmoituksen laittamatta...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.9.13 11:20:42

minua just Niina pelottaa samajuttu, et olen naiselle pettymys, ainakin Piste ja Iina ovat pettyneet pahasti.:D Ja Niina se lippu korkeelle.:)

Päivämäärä:   19.9.13 11:28:23

Täällä on ihan kunnon ukkonen, salamoi ja jyrisee.
Kessu, ei se tarkoita sitä, et olisi pettynyt, jos yhden kerran näkee.
Harva on heti lämpeevää sorttia, mä en ainakaan!
Ja tietty se, et miehen pitää olla tiukoissa farkuissa viihtyvä, et naisellakin on jotakin katselemista ja pää mieluusti kaljuksi ajettu tai muuten lyhyet hiukset.
Tai sit poninhäntä.

Päivämäärä:   19.9.13 11:43:09

Niina kaikilla meillä on ulkonäkökriteerit kumppaneille, ja lisäksi kemioiden pitäisi toimia. Pointtini oli, että jos mitään selkeää kriteeriä ei ole, miksi mainita koko asiaa. Voihan sitä vaihtaa parin viestin jälkeen kuvat, ja jos siinä vaiheessa tulee tunne, että kiitos ei, se on siinä.

Itselle on käynyt pari kertaa niinkin, että kuvassa tyyppi on ollut oikein komea, mutta livenä sitten plääh. Mutta eihän siinä kadota kuin kahvikupillisen ajan.

Kessu ei meidän iässä varmaan kenelläkään ole suuria odotuksia, eikä siis tule suuria pettymyksiäkään.:) Kaikkien kanssa vain ei voi olla sitä mainostamani 'viimeistä vääntöä'.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.9.13 11:49:45

Jaa.a Pistetäti no kiitos.:) Hevoset ja metsästys on mun harrastuksista tärkeimmät ja en halua naista sillä loukata, jos olen esim. puoli vuotta Suomesta poissa, tuskin oikeen suhde toimisi.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.9.13 12:02:42

Tytär on taustalla, saa mitä pitääkin.:D En tiedä moniko sinkuista kuulluu tai on liittynyt ressuihin, mielummin istua mettässä hyvän porukan kanssa viikonloppuna, ku notkua baaritiskillä.:)

http://www.youtube.com/watch?v=SsKHg5cIuBs

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   19.9.13 12:07:14

En mä mielestäni ole Kessu sanonut et sä olisit pettymys ollut, mutta kukapa kaikkee muistaa. Hyvä kun muistat et me ollaan tavattu - ainakin senverta selvänä olit silloin :D

Väliaika - kahvia ja pullaa... =)

Niina: toisille toiset asiat on pettymys ja toisille toiset, joten ei kannata antaa itsestään kamalan negatiivista kuvaa ilmoittamalla itsestään kaikki "viat" mitä vaan keksii. Mitä enemmän toiseen tutustuu, niin sitä enemmän niitä "vikoja" huomaa, mutta ne sit haittaa tai sitten ei. Jos olet jo valmiiksi päättänyt et kukaan "nössö" ei kelpaa, niin ei sitä täydellistä tule koskaan löytymäänkään.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.9.13 12:16:52

Ja Pistetäti senkus tulet käymään, pärytä ensiksi tiedän olla himassa.:)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   19.9.13 12:30:41

Enemmän minulle nettitreffeillä on käynyt niin että kuva on ollut surkea, kaamea ja paikalle saapunut mies sitten ihan kivannäköinen. Kuvia kannattaa katsoa sillä silmällä että saa vähän aavistusta minkä näköinen toinen on luonnossa, todellisuus on kuitenkin aina erilainen kuin kuvassa ;) !

Kessu, onks sulla synttärit? "Mun vuodet vähenee...."

Jotenkin tuntuu että parempi mennä treffeille sen pelon kanssa että jos toi toinen ei kelpaakaan minulle kuin sen pelon että jos minä en kelpaakkaan.... Eihän ihmissuhteissa ole aina (tai oikeastaan nettitreffeillä koskaan) kyse kelpaamisesta puolin jos toisin. Parempihan se on kertoa jos ei tunne sellaista viehätystä toista kohtaan, joka johtaisi johonkin enempään. Ei kai kaikkien pidä tai tarvitsekaan sopia toisilleen. Ja jos sattuu itse ihastumaan mutta toinen ei, niin sitä tapahtuu ja turhaahan sitä on etukäteen surra ja pelätä.

Päivämäärä:   19.9.13 12:32:40

No nyt on "kriteerit" jätetty kokonaan pois. Käykö viimeinen kappale seuraavaan muotoon:

"En oikeastaan edes tiedä, minkälaista miestä etsin; sellaista, jonka kanssa on hyvä ja turvallinen olla. Minuun tekee vaikutuksen, jos ihmisellä on terveellä tavalla hyvä itseluottamus ja itsetunto. Arvostan teknisten vempeleiden ja erilaisten koneiden hallintaa enemmän kuin kirjaviisautta (ei sillä, että siitäkään haittaa olisi). Mutta itse olen enemmän käytännöllinen kuin teoreettinen. Maajussiudesta saa plussapisteitä, ja Deerestä tulee vielä lisää plussaa, plop, plop ;) Oikeastaan toivon, että eteen tupsahtaa joku sellainen, joka oikeasti "kolahtaa" ja vie niin sanotusti jalat alta. Ja vielä jos se joku sattuisi olemaan sellainen, jolla kelpaisin juuri tällaisena kuin olen, niin taitaisinpa olla aika onnellinen..."

Ja aloituskappale olis nyt tässä muodossa:

"Elämänsä rakkautta etsii varmasti erilainen vanhapiika iloisesta Itä-Suomesta. En ole mikään ruusunnuppu ja kaunokainen, vaan pikemminkin "luonnonkaunis kuin hirvi" > en osaa meikata ja tälläytyä, mutta yritän kuitenkin olla muuten siisti. Olen perso ruualle ja etenkin herkuille, mutta yritän pitää painoni normaalin rajoissa lenkkeilemällä koiran kanssa aamuin illoin. Ryypiskely ja kännääminen ei minun elämääni kuulu."

Ja mie mietin vielä sitä itsetunto-ongelma -kappaletta; että pitäskö se tosiaan jättää pois...? Se on kyllä aika iso osa minua :/

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.9.13 12:36:07

Moppe, marraskuussa tulee 44 vuotta plakkariin, niin ne vuodet vähenee.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.