Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 366

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   12.9.13 09:08:44

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1755463&t=1740157

Huomenta sinkkulaan! Sakeassa sumussa taas luovittu kouluun ja aamu näyttää paljon paremmalta kuin eilen, aurinkokin kurkistelee taivaalla!

Re: Sinkkujen topic 366

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   12.9.13 09:48:55

Ei näy aurinkoa vielä, mutta sumua senkin edestä. Illalla oli jumalaton ukkonen täällä - ei oo koko kesänä osunu tänne ukkoset ja nyt sitten kun on jo syksy se saapui.

Taitaa mennä vähän lorvailuksi tää päivä ulkohommien osalta kun on niin helkutin märkää - 8mm oli vettä mittarin mukaan satanut ja se on täs paikas tänä kesänä ennätys.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   12.9.13 17:06:40

Sadealue saavuttanut etelä-Suomen.. Onneksi ei ole menoa minnekkään kun koirukin vielä vierailee exällä! Huomenna luvassa ensimmäinen aito ja oikea vapaapäivä :) ! Tapailtava lähdössä kavereiden kanssa ulos ja lapset isänsä luo, joten nyt jo suunnittelen miten (laiskasti) tuolen tuon vapaapäivän käyttämään! ;)

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   12.9.13 17:23:01

Haa! Meillä vielä varjossa 20C mut kyllä sieltä teiltäpäin (Moppe) näyttäis aika tummaa tulevan:( Kolmisen kuukautta jouluun ja vielä on inkkarikesä.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   12.9.13 17:34:49

Nyt vanha vähän muistelee. .. olisko ollut v. -97 tai -98 kun oli samanlaista, syyskuun puolessa välissä kävin vielä järvessä uimassa. Sitten rupesi satamaan, satoi kaksi viikkoa putkeen ja lokakuun alussa tuli lumi, joka sulikin vasta vapuksi! Toivottavasti ei nyt ihan niin pitkää talvea luvassa.. hrrr..

Päivämäärä:   12.9.13 17:39:28

No niinhän se tuntuu nykyisin olevan että sama sää tyyppi kestää aina pitkään. Sitten kun alkaa satamaan niin varmaan sataa taas siihen asti kunnes kunnon pakkaset tulevat.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   12.9.13 17:47:44

No joo.. ennemmin sitten lumi ja pakkaset aikaisin kuin loppusyksy vesisadetta! Onhan sitä jo saatu kesästä nauttiakin !

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   12.9.13 18:00:51

Täällä hötönetissäkin aina väliä nouse riitaa noista perheparkeista. Tässäpä parkkipaikka, jonka bongasin TE-keskuksen pihalla... sai minut nauramaan kippurassa ;) !

http://aijaa.com/mRijfu

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   12.9.13 19:13:56

Onneksi tuo ei estä pysäköintiä invalapulla, joten voi pysäköidä vaikka jollain jenkillä siihen tai vanhalla armeijan bensakuorkilla :D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   12.9.13 19:30:49

Päättelin että minun autoni on vähäkulutuksinen pieni auto ;) !!

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   12.9.13 19:46:46

Ei se ihan harakoille menny tää päivä vaikka alkuun siltä tuntuikin... =)

Huomenna sit taas ajelua ja asioiden hoitoa siel sun täällä.

Päivämäärä:   12.9.13 19:50:49

Mitäs Iina ne äijät siel pihal oikeen pyöri? Mulla huomenna "kesäloma" pitäis ehtoolla lähtee shoppaileen:)

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   12.9.13 20:02:48

Uki: ne teki sun työt :D

Leikki joessa moottorisahojen kera ja sit ne sahas ne puut mitä mä sulle delegoin ja kaikkee semmosta muuta paskaretta.
Onneks talon omistaja maksaa niiden laskun :D

Päivämäärä:   12.9.13 20:08:57

Iina: No voi helv... Mä jotenkin arvasin ton. Miten mää ny pääsen sit Miehittelemään;)

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   12.9.13 20:13:54

No on tossa kaikkee muuta puuhaa kyllä et ei tääl työt kesken lopu :D

Mää koitan keksiä jotain oikeen "kivaa" tekemistä sulle- harmi kun ulkohuusi ei oo enää käytössä ;D

Päivämäärä:   12.9.13 20:17:29

Iina: Mun "kivassa" tekemisessä on melkeen aina moottorisaha;) Ulkohuussihommissa sitä ei tarvita jollei sitä panna paskaks.

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   12.9.13 20:20:31

No täl hetkel ei oo tiedos mitään sahattavaa, mutta onhan täs aikaa et voi jotain vaikka ilmaantuakin.
Huussia ei voi panna paskaks ku siin menis sit samalla navetta ja saunakin :D

Päivämäärä:   12.9.13 20:23:28

Joo ymmärrän! Voinhan mä tietysti tulla kylään sillai loman kannalt,jos vaan palvelu pelaa:)

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   12.9.13 20:25:08

Hemmetti - keitä ite kahvis :D

Voin mä sentäs istua keittiös pitämäs seuraa sulle :D

Päivämäärä:   12.9.13 20:33:24

Elikkä "tuliaisiks" pitää tuoda "kaffeleippä".

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   12.9.13 20:37:29

Ehkä leivon - ehkä en :D (M.Nykästä mukaellen)

No kai mä ny jotain tarjottavaa sulle löydän - juot sit keskenerästä likööriä jos ei muuta ;)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   12.9.13 20:40:38

Täytyy sitten Uki vaihtaa saha vaikka lapioon... Ulkohuussihommissa tarvii enemmän sitä lapioo kuin sahaa ;), nimimerkillä kokemusta on!

Päivämäärä:   12.9.13 20:45:23

Hei mä olen tehny lapion kanssa sopimuksen et mä en tarvii lapioo eikä se tarvii mua:D En mää voi likööriä juoda kun mulla on "illaksi kotiin" tilanne:)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   12.9.13 20:47:12

Ei taia olla Ukista sitten kunnan hommiin :) !

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   12.9.13 20:51:34

Tilaa taksi ni pääset koiras viereen nukkuun ;)

Mä voin sit olla se kunnan työtekijä tällä tontilla :D

Mut hei - sähän Uki voit nostaa porkkanat ja punajuuret ;)

Päivämäärä:   12.9.13 21:00:24

Noo Moppe kyl mää urakoin tällekin kunnalle,et kyl se jotenkin luonnaa sekin:) En mää voi Iina mitään porkkanoita nostel,se käy seljän pääl:D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   12.9.13 21:04:09

Mut eiks kunnan työntekijät tarvii hyvän lapion johon nojailla ? Ainakin kun laittoivat meidän jäteliittymää, paikalla pyöri 8 ukkoa nojailemassa lapioihin ja ainoa joka urakoi oli naisimmeinen :) :D!

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   12.9.13 21:05:00

Höh ja pöh - laiskamato sua taitaa vaan vaivata eikä mikään selkä - mä en usko :D

Pitääks sitä mennä vielä tonne pimeyteen koiran kans - ku tääl on kuulemma karhukin nähty muutaman kilsan päässä ja susikin mukamas ihan tos naapuris kipassu, muista metsänelämistä puhumattakaan.
Vaikka kai ne karkuun juoksee ku mun näkee - ihan niinku miehetki :D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   12.9.13 21:10:41

Minulla on vieläkin koiravapaata, jäi koira vielä exälle tänään.. Oli muuten nyt illalla karannut sieltäkin, nykäissyt hihnan poikki ja mennyt vauhdilla (eikä ole ensimmäinen kerta). Taas oli kuulemma pari tyttöä saatellut kotiin, totesin exälle että koiralla ja isännällä on eroa kun koiran tuo pari nättiä tyttöä ja isännän saattelee poliisit!

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   12.9.13 21:11:38

Tiedättekö mitä. Mä meen huomenna Porvooseen! :D Meen kattoo onko siellä kaikki ihan hulluja ja kaikkien uskomattomien tarinoiden alkulähde jossain :p Ja mennään veneellä, jee :)

Mut nyt tarttis tässä vähä pintasiivota, koiranulkoiluttaja saattaa olla vaikka pissahätäinen ja eihän tonne vessaan vois ketään päästää... :D Huoh...

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   12.9.13 21:31:18

Eipä näkyny pihalla mörköjä eikä peikkojakaan, metsänelävistä puhumattakaan...

Missionille hauskaa matkaa Porvooseen - kerro sit raportti onks se semmonen paikka ku kuvittelet =)

Moppe: toisaalta eiks se oo parempi niin et koiraa palauttaa nätit tytöt poliisin sijaan - paitti niin - jos niistä poliiseista ois sit sulle jotain silmäniloa :D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   12.9.13 21:37:16

Juu, paitsi ettei ne poliisit tänne sitä palauta ;) vaan vievät exälle, eikä exä taida niistä niin välittää! Silmäniloa kyllä kaipaisi, kurssilla on vain naispuolisia (eipä yllätä) ja en ole moneen päivään päässyt ketään ihailemaan. Yhtä pakettiautokuskia kyllä tänään ihailin peruutuspeilistä liikennevaloissa (nam) ;) !

Mission, uskoakseni Porvoo on livenäkin ihan mielenkiintoinen kaupunki, sen lisäksi että on kuuluisa nettikaupunki!

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   12.9.13 21:43:15

Sitä silmäniloa kyl tarvis jostain saada se on tosi. No josko huomenna näkis jotain kun meen oikeen isoon kaupunkiin käymään :D

Alkaa oleen sen verta hauskaa näitä ht-neti juttuja lukiessa, et taitaa olla aika mennä nukkuun :D

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   12.9.13 22:07:02

Ja mä kans repesin tolle poliisit/tytöt jutulle :D

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   12.9.13 22:32:59

Porvoossa oon käynyt joskus melkein 20v sitten piipahtamassa, sitten pari kertaa eräällä tallilla tässä aikuisiällä, kyllähän se hieno paikka muistaakseni on, mutta jännä nähdä huomenna onko se täynnä hulluja ja huijareita :D Pitää osata olla varuillaan ;)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   12.9.13 22:34:49

Kyllähän se Porvoo aika hullu paikka on.. Muistikuvani n. 25 vuoden takaa oli että lypsettiin kumihanskoja ja piirreltiin katuun liiduilla :) , partiotaitoskaboissa!

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   12.9.13 23:18:41

Helou!

Meinattiin sitten jäädä Joensuuhun pidemmäksikin aikaa; autojääkaappi imasi autosta akun tyhjäksi, eikä lähteny työntämälläkään käyntiin. Mutta varmasti kanssaeläjillä oli hauskaa katsella, kun me yritettiin sitä lykkiä eteenpäin. Mutta olis tarvittu avuksi alamäki. Korkkarit ei muuten oo kovin hyvät kengät auton työntämiseen, kun pitäs päästä lujaa... Onneks iskä tuntee noita automyyjiä; neljäs vaihtoehto niistä sattui vielä olemaan töissäkin (tietenkin kello oli jo niin paljon, että normaalit työssäkäyvät oli jo lähteneet kotiin), niin se sitten ajeli Laakkoselta tuomaan meille virtaa :)

Kirpparilla tein TAAS löytöjä, ja melkein tarttui matkaan myös yksi laukku. Mutta kun en ollut ihan varma sen aitoudesta (Prada), niin sinne jäi, hintaa oli kuitenkin vielä sen verran paljon. Mutta periaatteessa se olisi voinut olla aitokin, logon vuosiluku täsmäsi, ja tuo oli ihan oikeaa nahkaa. Eli joko ihan aito, tai erittäin hyvä feikki. Päivän suurin saavutus oli kuitenkin ohittaa yhdessä kaupassa melkein ohittamaton tarjous: 10 Boyntya 2,5 eurolla :o Siinä kohdalla teki kyllä tosi tiukkaa, mutta ohitin sen ostamatta :) No toki se sitten vähän kostautui, kun seuraavassa kaupassa tuli vastaan euron suklaalevyjä; mutta niitäkään en ostanu kuin yhden.

Ja huomasinpa tuossa iltalenkillä koiran kanssa ollessani, että mua taas vähän kyrsii se sulho, josta ei ole kuulunut mitään sitten viime lauantain. Mutta antaapa hänen olla omissa oloissaan sitten. Ei ole edes kommentoinut mitään siihen mun radio-juttuun, vaikka laitoin siitäkin viestiä heti, kun se kutsu tuli. Jos yks kaveri pyytää mua viikonloppuna baariin kanssaan, niin taidanpa lähteä; lienee aiheellista ruveta kartoittamaan, löytyiskö muita vaihtoehtoja ;)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.9.13 23:25:11

Tottakai Niina meet kaverin kanssa baariin ja antennit koholle, yhden perään ei kannata jäädä peesaamaan!
Uutta putkeen;)!!!
Maailma on miehiä täynnä, valkkaat vaan sen parhaimman itsellesi:)!

Päivämäärä:   13.9.13 00:39:35

Mulla meni ilta lukiessa yhden ääliön miehen meilejä aiheesta, onko ratsastus urheilua....
Mies on sitä mieltä, että selässä vaan istutaan ja hevonen tekee työn.
Mistä veetusta moisia ääliöitä sikiää... no vastaus, suomi24:ta....
Ei hyvää päivää, syy miksi mä olen sinkku....!
Olisi mageeta istuttaa mies hevosen selkään, kilpurin ja ohjeistaa sitä puolitoistatuntia, miten treenataan!
Sit voisi kysyä uudestaan, kymmenen tippumisen ja puolikuoleman jälkeen, et miltä tuntuu, miten oot noin hikinen ja miksi kroppa ja jalat ei kanna...seuraavina päivinä kysyisin samat.
Olisi niin kipee, ettei viikkoon istuisi eikä sen enempää makaisi.
Siinä ei punttiveivaaminen auta, eikä edes lenkillä juokseminen tai muukaan urheilu, kun joutuu "hieman" tekemään satulassa töitä.....
Kilparatsastus ei ko. tyypin mielestä rasita mitenkään fyysisesti....voi heh ja hyvää päivää....
Nyt öitä:)!

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   13.9.13 08:22:03

Huomenta! Kylläpä tuota sumua riittää.. Onneksi oli hiljainen aamu tiellä, ilmeisesti ihmiset nukkuu perjantaina pitkään ;) !

Ilmeisesti lämmin viikonloppu tiedossa, suunnitelmissa lähteä illalla ongelle !!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.9.13 09:10:52

Huomenta sumun seasta ...

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   13.9.13 09:45:49

Sumu on melkein jo kadonnu. Omenoita on taas kuivurillinen kuivumassa ja ulkohommat odottaa tekijäänsä.

Raparperien siirto ois tän päivän ohjelmassa ja sit kipasu kaupungissa. Saiskohan sinne treffiseuraa jostain... :P

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   13.9.13 15:27:28

Yöllä oli sumua.

Erottiin virtuaalisulhon kanssa viime yönä. En oikein tiedä, miten suhtautua asiaan, ei ole enää virtuaalia, mutta osaako sitten surra, kun ei koskaan nähtykään.

Live-elämä saisi välillä napata hihasta.

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   13.9.13 18:38:56

Tampere nähty ja ei sit löytyny treffiseuraa sieltä tänään :P

No ei aina voi voittaa - ei edes joka kerta :D

Päivämäärä:   13.9.13 19:18:23

Ottakaa nyt joku osaa virtuaalieroon, kun netissä kuitenkin mennään.

LähettäjääR 
Päivämäärä:   13.9.13 19:25:59

"Ottakaa nyt joku osaa virtuaalieroon, kun netissä kuitenkin mennään."

Voimia. Varmaan itkettää... :D

Päivämäärä:   13.9.13 19:30:00

Ai supikas on heilunu kurnaun virtuaalisuhteessa.. Onnea! Se ei ollut sun arvoinen, löydät taatusti paremman! *sennuilevasti toteaa*

Päivämäärä:   13.9.13 19:38:06

pahoittelut kurnaulle :( Vähän on samat fiilikset itselläkin, kun ei siitä sulhosta ole taas kuulunut mitään viikkoon :/

Mutta just laitoin kaverille viestiä, että onko se menossa sinne baariin huomenna ;) Ei oo kyllä vielä vastannu mitään. Huomenna on joka tapauksessa jonkinasteista "seurustelua" luvassa, perhetutun 60-v synttärit =D

LähettäjääR 
Päivämäärä:   13.9.13 19:58:45

Supikas ja lapikas virtuaalisuhteessa.. tai oikeessa suhteessa kumpi lie pahempi?

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   13.9.13 19:58:46

Wuhuuuu! Viikonloppu!

Mä tein tänään sinisimpukkapastaa ja valkoviinikastiketta. Ja tietty annokseen mukaan parmesaania ja rukolaa. Ja juomaksi valkkaria :) hyvä ruoka, parempi mieli ainakin tällä kertaa

Mut mä lähen nyt saunomaan kaverin luo, hyvää viikonloppua sinkkula :)

Päivämäärä:   13.9.13 20:19:33

höh, nyt se kaveri vastas, että sen kyydissä kyllä pääsis baariin, mutta ei enää pois, kun se aikoo jäädä yöks sinne kylille. Eli tais jäädä lähtemättä sinne baariin huomenna, 40km on kuitenkin vähän pitkä matka kävellä... Ehkä mie vaan sitten duunailen kotona jotain, vaikka kaulapantoja, kun lupasin lahjoittaa palkintoja PuijoCrossiin...

Hyvää viikonloppua minille! :)

Päivämäärä:   13.9.13 20:24:24

Ärtsy, supikas vois olla kevyempi versio live elämän lapikkaasta..

LähettäjääR 
Päivämäärä:   13.9.13 20:38:42

"40km on kuitenkin vähän pitkä matka kävellä..."

Onhan tuolla aina joitain jotka sinne on menossa, jos sie tänne itään päin oot meinannu..

Päivämäärä:   13.9.13 20:47:24

åR -> sinneppä sinne. Mutta en mie uskalla lähteä ollenkaan, ellei oo varmaa kyytiä kotiinkin päin sitten. Ehkä toisen kerran sitten!

LähettäjääR 
Päivämäärä:   13.9.13 21:01:33

Niina, sunnuntaina tai viimeistään maanantai-aamuna pääset kotikylään. Muuta en henk.kohtaisesti pysty lupaamaan..

Päivämäärä:   13.9.13 21:53:29

Kiitti vaan tarjouksesta äR, mutta kotona on oltava ehdottomasti viimeistään sunnuntaiaamuna klo 7.00 -> hevosten aamuruokinta. Ja mieluiten jo muutamaa tuntia aiemmin, että ehtii vähän nukkuakin. Joten mie taidan nyt ihan suosiolla jäädä vaan tänne kotiin.

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   13.9.13 21:55:49

Vai niin kävi kurnaun nettisuhteelle...

Onpa Niinankin sulholla kiireistä. Ehkä ei kannata jäädä sitä odottelemaan. Kyllä se nyt välillä ehtisi viestin laittaa, jos yhtään kiinnostaisi. Mutta ehkä se ei ole mikään menetys, kun ei vissiin saanut sukkia pyörimään täysillä.

Tervetuloa kaikki uudet! Tänne kyllä mahtuu.

Opiskelut on tosiaan alkaneet ihan täysillä, aikamoinen kiire välillä. Ihastuksen kanssa rullaa edelleen mukavasti.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   13.9.13 21:55:53

kurnaulle osanotto virtuaalisuhteen päättymisestä! Vaikka ei sitä ihmistä olisi tavannutkaan, jää sitä kirjoittelua ja juttuseuraa kaipaamaan...

Minä sain lapikasta tänään, koulusta nimittäin!! Lohdutukseksi mainitsivat että olen turhan pätevä tuolle kurssille ;D ;D!

Iltapäivästä sinkaisin merelle ja olin reippaana lähdössä kalaan (onki kädessä, matopurkki toisessa ja reppu selässä) kun polulla osui silmään parempi saalis! Eikun käännös autolle, reppu, onki ja matopurkki putosivat kädestä kuin kunnan lapiomiehen lapio kello neljältä ja hetken tongittuani takakonttia (jossa siis 3 muuta onkea, teltta, makuualusta, uimalelu, ym, ym tärkeätä tavaraa) löysin hakemani! N. 3 litran astia ja syöksyin saaliini kimppuun! Kanttarelleja, ja paljon! Sellaisen tunnin verran väijyin noita viekkaita piilottelijoita ja sain kuin sainkin kipponi ihan täpötäyteen!

Sen jälkeen sitten lähdin rantaan opettamaan matoa uimaan. Pari tuntia sai mato rauhassa opetella ennenkuin syönti alkoi, mutta sitten tulikin ihan mukavasti ahvenia, taidan saada sittenkin huomenna savuahvenia, nam!

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   13.9.13 22:26:49

Iltoja vaan tännekin.

Sinkkuna edelleen ja ei nais rintamalla mitään uutta :(

Niinahan on nätti tyttö. Kävin äsken naamakirjassa kattelemassa kuvia :)

Päivämäärä:   14.9.13 00:31:49

On päästävä virtuaalierosta yli. Miten edes voi olla tunteita, kun ei ole tavannut, oman pään sisällä toki voi kehittää mitä vain.

Onko nuo muutkaan suhteet sen merkityksellisempiä?

Päivämäärä:   14.9.13 01:02:18

kurnau, eivät ole:)!
Jos ei kalahda, niin ei.
Sitä "halon" kalahtamista ihan omaan luupäähäni odotellessa...:)!
Heppamiehet kun on harvassa, jos sattuu kohdalle ihan kelpoinen, niin kyllä mä sen kaappaan, iäksi:)!!!!
En pois anna!!!!
Sitä odotellessa....

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   14.9.13 01:39:49

Plääh, meno loppu kesken kaiken. Kovakuntosempi seura valittava seuraavaks ryyppäämään. Jos kolmelta alottaa ni kai nyt ainaki kolmeen pits kestää ? Mä ainaki :D No, onneks voi aina tehä ruokaa lohdutukseks. Ennen kahta jo himas ja koirat ulkoilutettu, ihan amtööritoimintaa... :D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   14.9.13 08:40:19

Mission, kuulostaa normaalilta, näin aikuisemmasta näkövinkkelistä... miehän en enää jaksa edes puolilleöin! (ja silloinkin on aloitettu vasta kymmenen jälkeen illalla)!

Ja siis Huomenta sinkkulaan! Naapuriin muutti eilen uusi perhe ja siellä oli bileet pitkälle yöhön, joten vähän levoton yö takana, mutta energinen olo silti!

Eilen kävin kierrätyksessä (saalis taas 3 lasten vaatetta ja 2 aikuisten, loppusumma 70 snt) ja löysin, jotain mitä olen kaivannut jo hiukan yli kymmenen vuotta! Reisitaskuhousut, jotka on sopivan pituiset ja levyiset ja tuntuvat jalassa tosi hyvältä! Edelliset kun oli käytössä yi 15 vuotta ja paikkaa paikan päällä ennenkuin niistä luovuin, niin uskoisin että näilläkin on edessään paljon käyttöä! Tuo pe 13 pvä oli minulle ainakin pienten onnistumisten päivä, ei kyllä onnettomuuksista tietoakaan... (ellei sellaiseks voida lukea auton kytkimen painelaakerin mekkalointia --> kytkinremontti edessä ..auts!).

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.9.13 10:30:54

Päiviä, ei se Moppe viellä vaarallista ole, jos laakeri vähän ulisee, kun vaan kytkin ei luista.:)

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   14.9.13 10:34:41

Moppe: Aina autot hajoo silloin kun ei pitäs ja yleensä vielä niin et maksaa helkutin paljon se korjaaminen :P

Mission: joko sä siel Porvoos kävit? :)

kurnau: aina siinä hetkeks jää jonkinlainen aukko elämään kun suhde loppuu, olkoon se virtuaali tai ihan tahansa mikä muu suhde.

Päivämäärä:   14.9.13 11:26:33

En varmaan edes jaksaisi 'oikeaa' eroa juuri nyt, joten virtuaaliero sopii kuvaan. Sä et ollutkaan ikinä mun.

Pitäisikö tuonne s24:än nyt vihdoin panna kuva ja tavata sitten ripeästi, niin järki sanoisi.

Olen ääliö ja suren jopa tätäkin eroa.

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   14.9.13 11:31:41

Huhuu! mitäs tänne? onko mullistavia tapahtunu? ei pysy yhtään perässä kun jättää vähäks aikaa lukemata :)
Aurinko paistais mutta taas täytyy töitä vaan painaa :(
Mä kerronkin pienen salaisuuden :) se kahdenistuttavan sohvan toinen istuja on muuten kans heppatyttö :)

ja vielä vähä hjuumoria ettei ole niin jäyhää :)

Pertti kävi kuumana erääseen toimiston tytöistä. Neito ei tuntunut vain millään lämpiävän Pertille. Samalla osastolla työskentelevä poikaystävä ei varmaan edesauttanut Pertin asiaa sekään.

Lopulta Pertti ei kestänyt, vaan painui tytön byrooseen, sulki oven ja sanoi: "Kuules nyt. Minä heitän satasen tuohon lattialle, sinä polvistut poimimaan sen. Siinä vaiheessa kun sinä nouset ylös, minä olen valmis. Käykö?"

Tyttö halusi varmuuden välttämiseksi kysyä poikaystävänsä mielipidettä asiasta ja marssi tämän työpisteelle käytävän toiselle puolelle. Kaveri mietti asiaa ja sanoi: "No, eihän se ole tyhmä joka pyytää. Vaadi Perttiä nakkaamaan lattialle 200. Kun toimit oikein nopeasti, jätkä ei ehdi edes housujaan laskea."

Pertti suostui panoksen korottamiseen. Tyttö ja Pertti sulkeutuivat tytön työhuoneeseen. Poikaystävä väijysi oven takana ja odotti sen avautuvan pian. Viiden minuutin jälkeen hän alkoi naputtaa jalkaansa. 15 minuutin kuluttua hänen kätensä alkoivat täristä. Vihdoin, puolen tunnin kuluttua tyttö avasi oven posket punaisina.

"No, mikä @!#$ siinä nyt maksoi", poikaystävä tivasi.

"Pertillä oli koko summa kolikoina", tyttö selitti.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.9.13 11:58:17

:DDD

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   14.9.13 12:59:44

Voi vitsi noita sun vitsejä Hörhö!

Kessu, kiitos vinkistä! Ei kytkin vielä luista, ei siis hätää!

Kirjoittelin äsken kurnaulle pitkän vertaistukitarinan... mutta sitten sässäsin jotain ja se katosi bittiavaruuteen. Toteankin vain Kurnaulle : been there, done that!

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   14.9.13 15:44:19

Ihana ilma ulkona - tämmösiä syyspäiviä paljon lisää ja sit kerrasta lumi ja pakkanen kiitos =)

Jos laittas saunan palaan ja ihmettelis iltaa tässä. Jotain virikettä kyl tarvis keksiä ettei vallan mökkiinny... :p

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   14.9.13 15:48:10

Takapihalle asennettu pihavalot ja pistokkeet. Jokohan olisi aika huilata, pari viikkoa ollut melko rankkaa vanhukselle. Viime viikolla pakulla 18 tunnin reissu pöydän vienti ja ostin astianpesukoneen, sitten vanhimman ojan kanssa käytiin risteilyllä ke-to ja lapset olisvat ylimääräisen viikonlopun kanssani ja tämä viikko oma hoitoviikko ... tuntuu ihan turjhalta tuo siivoaminen, kun lapset tuo kengissä likaa sisään samantien ... Joten turha siivota liian usein.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   14.9.13 15:57:35

Oli kyl oikeen hellepäivä, lenkillä oli takki liikaa, ei tätä lystiä kauvan enää jatku.:) Kuulosta Webbi niin tutulta, sillon joskus, nyt ne enää pennut vinkuu rahaa.:D

Päivämäärä:   14.9.13 18:50:25

http://www.youtube.com/watch?v=4G8bI17_A

Ja sit lauantai-iltaan...:)!
Sitä ihan countrya...ja hevosmiesten ja -naisten malliin....;)!

Päivämäärä:   14.9.13 19:24:44

kurnau, uusia löytyy, pilvin pimein:)!
Miehiä on maailma täynnä, se oma sopiva kyllä sieltä tupsahtaa, kun maltat odotella:)!
Sulla kun ei ole tuota "hevosrasitetta", niin huomattavasti helpompaa löytää soppeli mies!

Päivämäärä:   14.9.13 20:40:44

http://www.youtube.com/watch?v=z0JebT4kI

Kuume se on täälläkin...:)!

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   14.9.13 21:22:10

Mulla onkin huomiselle "treffit" sovittuna :D

Tänään tuli pihaan poikamies ja sillä olikin semmoset pelit ja vehkeet että hommat kävi ;D
Tosin tarvittiin siinä vähän rautakankee ja moottorisahaakin avuks... :D

Päivämäärä:   14.9.13 21:36:46

http://www.youtube.com/watch?v=b9cWZxb-H

No veetu mikä vikalista...;)!!!
Kuume vaan jyllää....:)!

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   14.9.13 21:36:51

Oho Iina ;) , kuulostaapa potentiaaliselta poikamieheltä!

Väsy, tenavien kanssa merellä iltakalassa. Viisi ahventa päästettiin karkuun, kolme onkea saatiin solmuun ja selviettyä ja kaikki tenavat olivat märkiä kun kotiinpäin lähdettiin, eli mahtavan hauska onkiretki. Tosin omaa onkea en paljon ehtinyt vedessä liotta... sen verran oli tekemistä noissa sotkujen selvittämisissä ja lasten onkimisessa ylös merestä ja lätäköistä.

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   14.9.13 21:41:17

Moppe: juu ihan on potentiaalia vaikka mihin - ainakin sillä oli oikeenlainen traktori :D

Päivämäärä:   14.9.13 21:44:32

Voi @!#$ että @!#$ -päivä tänään >:/ Eilisen saldo yks pussi karkkia, puolikas suklaalevy (kun enempää ei ollu!), jäätelöä ja vähän pullaa. Tänään täytekakkuja ja muuta hipleetä perhetutun synttäreillä. Melkein kaikki muut suunnilleen mun ikäset oli tuolla juhlissa omien puolisoidensa kanssa, osalla lapsetkin mukana ja osalla lisää lapsia tuloillaan parhaillaan. Ja taas minä olin se, joka on aina vaan yksin tai omien vanhempien kanssa >:/

Sentään sain sen verran positiivista huomiota minäkin, että aika moni 60-80-vuotias tuolla sanoi kuulleensa minut radiossa ;) Mutta pääosin fiilikset on kyllä olleet niin matalalla kun vaan olla ja voi. Sulhosta ei kuulu edelleenkään mitään, ja kaverikin lähti sinne baariin yksin. Minä jäin kotiin vanhempien luokse, kun ei muitakaan vaihtoehtoja ollut, kun ei sitä paluukyytiä olis ollut tuolta baarista >:/

Halutaan vaihtaa yksi paska elämä parempaan!!!!!

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   14.9.13 21:44:51

No se oikeenlainen raktori, se on tosi tärke juttu! Olin aikoinaan duunissa, johon kuljettiin yhdessä sellaisen vanhemman rouvan kanssa . Siis minä ja siskoni. Ja tuolla rouvalla oli poika joka on siskoni kanssa saman ikäinen. Ja se rouva yritti ja yritti, siis parittaa mun siskoa ja omaa poikaansa, siitä sen pojan raktoristakin kuultiin lukemattomat kerrat! ;)

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   14.9.13 21:50:13

Niina: ei se auta vaikka vaihtaiskin elämän toiseen - aina jokaisella on ne omat huolensa ja murheensa =)
Kyl se siitä aikanaan paistaa päivä sunkin elämääs =)

Moppe: juu kun oon samanmoisella aikoinaan opetellu ajamaan, niin kyl sitä tunteet lämpee kummasti pikku Fergulle kun semmosen näkee =)

Päivämäärä:   14.9.13 22:02:38

Niina, sanotaanko, et hyvää kannattaa odottaa...;)!
Mä nyt autoa....
Jo monta katteltu....

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   14.9.13 22:07:24

Hmm.. Kävin tänään vaa'alla... nyt olen laihdutuskuurilla...

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   14.9.13 22:17:55

Niina, tsemppiä! Mä voisin vaihtaa, vaikka viikoksi elämiä ;) .

Minä ja vaaka ollaan vihoissa, vaaka vitt*lee ja mä en suostu siihen kiipeämään... :D

Päivämäärä:   14.9.13 22:23:43

http://www.youtube.com/watch?v=ZmD_wxBfo

Painajaista...:)!

Päivämäärä:   14.9.13 23:19:29

Noniin, se on sit JRkin rakastunut ja löytänyt elämänsä naisen.
Taas on yksi sinkku vähemmän.
Paree mennä unten maille, niin ei niin korvenna kun kaikki pariutuu....

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   15.9.13 02:33:02

Niina. tiälä ois yks e-savon mies joka vois kaffittelun merkeissä tutustua.
Se kuva minkä miusta näit niin ei välttämättä kerro koko totuutta.
Jos sie asut tossa "värttinän" kotikylässä niin miule se sopivan ajomatkan päässä ;)

Mie tykkeen maaseutu matkailusta ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.9.13 08:13:50

Huomenta, onnea JR:lle.:) Helkuta mää oon ollut koko viikonlopun selvinpäin, nyt on jotain vialla, pitää huomenna mennä lekuriin.:D Aika vilpoinen aamu, Saukkola +5, sressiheinää laitumilla.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   15.9.13 08:20:20

Huomenta! :( aamu... koira ontuu! Täytynee viedä se lekurille huomenna, on ihan ressukkana. Viileä yö ollut , jo illalla ennen yhdeksää putosi lämpötila allae 10 asteen...hrrr..

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   15.9.13 08:47:53

Huomenta =)

Mä oon jo eilisiltaiset puut pistäny pinoon ja odottelen täs ny miehiä paikalle jatkaan hommia. 7 aamulla oli "treffit" sovittuna ja ei vaan ukkoja näy... :P
Aina noita miehiä saa odottaa ;D

Päivämäärä:   15.9.13 09:18:37

Huomenta! Täällä on kylmä. Tulis nyt suosiolla ne hallayöt, että kuolis nuo saakelin polttiaiset ja pääsis tuo meidän kutkainen parantumaan...

Jykälle kiitokset tarjouksesta, mutta vastaus on edelleen ei kiitos. Ja sitäpaitsi, en mie edes juo kahvia :p (Niinku ei muuten juo sulhokaan.)

Nyt pitää lähteä koiran kanssa aamulenkille, adios!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.9.13 09:54:00

Mää olen kyl tosta odottamisesta hieman toista mieltä.:D Huh mää tein jo kevyen aamulenkin.:)

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   15.9.13 10:22:55

O ihan rauhas vaan erimieltä Kessu - kun kerran sovittiin et aamul 7 aikaan jatketaan eikä ukkoja vieläkään näy, ni kyl mä sanosin et on täs jo odotettukin... :D

Ja ei oo ollu yks eikä kaks ukkoa joita oon odottanu ku ollaan jonneki oltu lähdössä. Mä oon jo ovella menossa ni ukko menee vessaan ja vasta sit etsii kenkänsä jne.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   15.9.13 10:23:27

Huomenta ...

Jos täydellistä odottaa, saa odottaa lopunikänsä ...

Ja se oikea ja sopiva voi soua kohdalle ihan ylläen ja nopeastikin, pitää vain uskaltaa riskeerata ja katsoa kortit ...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.9.13 10:33:49

Hmm sunnuntaiaamu, äijät on krapulassa, kukaan ei uskalla viellä ajaa.:)

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   15.9.13 10:40:25

No en mä usko siihen krapulaan kuin sen toisen ukon osalta korkeintaan :D

Hemmetti ku ois tarkoitus mennä ihan oikeillekin treffeille tänään, ni jos ei pian ala puuhommat eteneen, ni tehkööt sitten keskenään. Mä en jätä ukkoani tapaamatta vaan siks kun noi ei tullu ajoissa hommiin... :P

Päivämäärä:   15.9.13 12:28:37

Nyt se nettijuttu haluaisi taas tavata. Itseltä meni jo maku tuommoiseen tuulella kävijään. Ja kai se haluaa muuttaa vielä monta kertaa mieltään.

Eikä olla siis edes nähty kuvia.

Enkös kirjoitellut tänne jo jonkin aikaa sitten, että JR on löytänyt elämänsä naisen? Mikä on hieno juttu, koska noin fiksu ja tasapainoinen ihminen ansaitsee hyvän suhteen, jos kukaan.

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   15.9.13 16:37:14

kurnau: paha sanoa mitä tekisin tilanteessasi, mutta luultavasti kävisin katsomassa et millanen mies se on =)

Tulihan se poikamieskin sitten vihdoinkin ja saatiin loput puut käsiteltyä. Nyt ei oo muuta tekoa kuin keksiä niille vielä säilytyspaikka talveks :p

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   15.9.13 16:47:48

Rallit alle ja jonnekkin sateen suojaan.:p

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   15.9.13 16:53:46

Kessu: kun sisälle ei sovi eikä mahdu, niin ne viettää talven ulkona paikassa x. Kun vaan löytäs sen paikan x tältä tontilta - pitää miettiä ettei sit tarvi siirtää niitä uudestaan jos ne tulee laitettua väärään paikkaan.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.