Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 363

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.9.13 00:37:52

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9

kurnau, käyn tsekkaan;).....

Re: Sinkkujen topic 363

Päivämäärä:   4.9.13 00:52:59

Tosiaan ei wanha postimerkin kokoisesta kuvasta mitään selvää saanut...
Ja himpun kaukana täältä...vielä:).
Länsi kiehtoo, sinnepäin juu!
Ihan positiivista, et sällillä oli edes kledjut jotakuinkin päällä.
Olen ihan riittävästi katsellut noita ilkosen alastomia miehiä S24ssa....
Meiliä niille ei ihan heti uskalla antaa.
Muutamat seisokit kun illassa aukes silmien eteen ihan kuvina, niin oppi olemaan antamatta minkäänlaista meiliosoitetta yhtään kenellekään....
Ei ole mun juttuja...enempi se pääkoppa vaikuttaa kuin vehkeen koko.
Kaikenlaisia.......

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   4.9.13 07:54:31

Huomenta! Upea kirkas aamu ja pitkään nukuttu yö takana. Toiveikas olo täysin ilman minkäänlaisia perusteita ;) !

Lähettäjä: 5.nainen 
Päivämäärä:   4.9.13 08:20:47

Huomenta, hevosten tarha on nyt kunnostettu; salaojitettu, tasoitettu, kankaat, murskeet... huoh...eilinen meni uutta aitaa lyödessä ja kaamea flunssa iski päälle :( Töihin se oli kuitenkin vääntäydyttävä, nämä ovat vähän ruuhkautuneet.. no tekemällähän ne poistuu kai... viikonloppuna kyllä lepään! Olispa kiva, kun olisi joku finrexinin keittäjä...hmm...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.9.13 09:59:26

Aamupäiviä, mittari näyttää +9 hrr. 5.nainen mulla on lankaa about 200m ja eristimiä, en niitä enää tarvitse, hae pois hinnalla.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.9.13 10:05:22

Ja porttieristimet samaan pakettiin.:)

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   4.9.13 13:01:29

Kiitos pisteelle yöriekkumisseurasta. Löysin muuten illan päätteeksi syysauton, laitoin saman tien tekstaria myyjälle. Aamulla se sitten soittelikin, ja sovittiin puhelimessa kauppa. No toki ei kannata hurrata liian varhain, kun auto ei vielä ole kadunreunassa, mutta aina valvominen ei ole pahasta.:)

Sen uskon, että todella pieni prosentti naisista haluaa nähdä mitään munakuvia kättelyssä. Turn-off. Mutta ainakaan itselleni ei ole tullut yhtään sitä lajia sen jälkeen, kun s24 uudistui. Eli sieltä ei voi lähettää kovin monelle uudelle postia päivässä.

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   4.9.13 14:02:13

Maalla on muuten mukavaa, mutta ne perke*een hirvikärpäset... >:(

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   4.9.13 14:16:42

Ja punkit!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.9.13 14:19:59

Heh ne hirvikärpäset on mukavia, menee kalsareihin asti.:)

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   4.9.13 14:23:10

Niin ja ylipäätään kaikki lentävät ja mönkivät ötökät on sieltä - sanonko mistä... :(

Joo - kai se on mentävä jatkaan ulkohommia kun ei kerran sada... :P

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.9.13 14:31:55

Pitäs varmaan jo kurpitsat korjata talteen takapihalta tai tuskin viellä yöpakkasia on tulossa, tomaatit ei taida enää keretä kypsäksi asti, vihreitä mollukoita on paljon. Mää olin auttamattomasti keväällä kuukauden myöhässä puutarhatuohuissa.

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   4.9.13 16:46:55

Kessu: tomaatit kypsyy kyl sisälläkin jos ne vihreinä kerää =)

Kurpitsaa taitaa tulla meille semmonen määrä, et ei taas tiä minne ne kaikki saa säilöttyä, mutta eipä niitä ole koskaan hukkaan tarvinnu heittää :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.9.13 17:02:42

Jaa okke Iina, kurpitsaa on kyl tullut hyvin, grillannut ja naapureille syöttänyt.:) Perunat nostin viime viikolla, rosamundaa tuli ihan hyvin, vaikka varret ei edes kukkineet.:)

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   4.9.13 17:06:38

Laita ne tomaatit mataliin pahvilaatikoihin tms - melko avonaisiin astioihin kuitenkin esim. sanomalehden päälle ja sit vaan annat niiden olla valoisassa kuivassa paikassa, ni kyl niitä kypsyy suurin osa.

Ni Kessu - puhut varmaan kesäkurpitsasta jos oot sitä paistanu? Kun meillä tulee sitä isoa pyöreää keltaista helkutisti jos ei pakkanen vie niitä :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.9.13 17:14:12

Juu kesäkurpitsa eli ne voi viellä kasvaa mitä kasvaa. Mulla kuoli jättiläiskurpitsan taimet, en tiiä mikä niihin oikeen iski. Oli kylppärissä itämässä ja ku laitoin penkkiin"osto multaan", viikon päästä kaput.? Kesäkuussa istutin.

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   4.9.13 17:23:08

Jos Kessu sun kylppärissä oli liian vahvat lannoitteet? :D :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.9.13 17:31:43

Eikai ny sentäs.:D Avomaakurkkuakin tulee viellä ihan hyvin, Reea "naapurin äijän likkakaveri" jo muutaman kilon otti messiin. Mitenköhän suolakurkkuja oikeen tehdään tai siis säilötään.? Mää nyt olen hieman käsi näissä asioissa, sen takia kyselen viisammilta.:)

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   4.9.13 17:34:18

Kaupoista löytyy semmosia pusseja joissa on kurkun säilöntään tarkoitettuja aineita ja ohje. Niillä mä olen tehnyt ja hyviä on tullut =)

Päivämäärä:   4.9.13 17:43:34

kurnau, ne muutamakin on liikaa...
Kummallista, ettei miehillä pysy jumalauta edes pikkarit jalassa, en halua mitään seisovaa nähdä niissä ensimmäisissä meileissä!!!
Mies antaa itsestään tosiiiii moukan kuvan, jos jotakin seisokkikuvia lähettelee noin niinkuin eka meilissä.....
En ole seksivastainen, mut rajoitan sen peuhaamisen ihan suhteeseen.
Kivaahan se on, tosi kivaa, mutta ei ventovieras kyllä täällä sytytä tulitikun vertaa...
Musta ei ole mihinkään hetken huumaan, kun en siitä mitään saa.
Haluan suhteen, se on sit vakavampi paikka, miehellekin;)!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.9.13 17:51:18

En sentäs niin epätoivonen ole, et lähettelisin mulkunkuvia naisille, taitaa joillakin äijillä pahasti viirata päässä.

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   4.9.13 18:00:23

Näinpä KESSU, kyl pitää aika viti olla et ottaa itsestään sellasia kuvia ja sit lähettelee niitä. Piste: Ei ole vielä uskallettu lähteä tutulta tallilta mihinkään:) Sitäpaitsi toi "kotoilukin" vie niin paljon aikaa et ei taho sopivaa hetkeä löytyä.

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   4.9.13 18:03:46

No kyllähän tollaset K-18 kuvat piristää, mutta en mäkään niitä ihan ventovierailta kyl vastaanottais :D

Uki: vieläks se suunnitelma loppukuun suhteen on voimassa? Meil voi olla tääl aika härdelli just silloin, mutta sikana sekaan vaan ;D

Päivämäärä:   4.9.13 18:07:47

Iina: Minkä päivän mä sulle "valehtelin"? Mä olen sielpäin 21:päivä. Voin tulla pyörähtää silloin jos vaan sopii:)

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   4.9.13 18:09:26

No ton päivän mulle "valehtelit" ja kyl se käy, mut silloin on sit puol sukua paikalla kun pitää vähän roudata romua tontilta veks, että jos et pelästy sukukokousta, niin tervetuloo vaan :D

Päivämäärä:   4.9.13 18:14:56

Ei muuten Iiina tule!
Kaikista parhaat avomaankurkut tulee valkosipuliin marinoituna.
Kilo avomaankurkkuja hyvin pestyinä ja kuivattuina, tillinkukintoja reilusti, kuorittuja ja pilkottuja valkosipulinkynsiä reilusti, muutama neilikka, etikkaa ja vettä puolet ja puolet. Sinapinsiemeniä sekaan.
Umpiotölkki, kuumennettu uunissa, sinne toi keitos, kansi kiinni, odota pari kk ja sairaan hyvää!!!
En osaa määriä sanoa, kun teen noita ihan automatic, mummin wanha resepti.
Noihin tulee niin himo, et kannattaa tehdä useempi purkillinen!
Toi liemi pitää siis keittää!
Hittolainen, nyt iski noiden himo:)!

Päivämäärä:   4.9.13 18:23:19

Niin et "töihin" tervetuloa :D

Päivämäärä:   4.9.13 18:28:34

Uki, kandee mennä:)!
Siis sinne ratsastamaan.

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   4.9.13 18:38:26

Uki: juuri niin :D

piste: se on makuasia sano kissa kun persettänsä nuoli ;)
Yks tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, niin toiset tykkää eri tavalla tehdyistä kurkuista kuin toiset.

Päivämäärä:   4.9.13 18:57:58

Juu, on makuasia.
En tykkää Atamoniliemestä pätkääkään!
Joku toinen ihan himoitsee niitä!
Se on näissä heppatallin miehissä hyvä puoli, ettei ole yhtään kuvaa ilman kledjuja tullut!!
Ihan asiallisia meilejä, paitsi nyt yhdeltä herralta...mut ei ole sennupalstalainen!
Mut ei sieltäkään mitään sellaisia kuvia tullut, ihan asiallinen kuvatus;)!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.9.13 19:08:08

Jaa ok Piste, pitää viesti tallenttaa, muuten unohdan, ku lahopää olen.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.9.13 19:23:15

Mää en kyl ole yhtään pippelinkuvaa laittanut kenellekkään naiselle, joku roti sentäs pitää olla selkärangassa, Iinan viestejä vuosi sitten viimeksi naureskellut.:)

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   4.9.13 19:29:09

Hehhehee, mie olin saanu oman topicin =D =D =D

Päivämäärä:   4.9.13 19:41:10

Juu Niina, sulla on oma topiikki;)!
Noi avomaankurkut tolla mun reseptillä on törkeen hyviä, jos tykkää valkosipulista ja hyvin maustetuista.
Kaikki ei tykkää, mä kyllä.
Tulee vaan tehtyä liian vähän talvea varten....
Tarvin miehen, joka osaa noi säilöntähommat isommassa määrin....;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.9.13 19:50:13

No sää Piste luuhaat tallilla ja kisoissa, ei varmaan aika riitä puutarhuriksi.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.9.13 20:23:17

Iinalle tämä, rokkimimmille.:)

http://www.youtube.com/watch?v=RHpClGAAvpg

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   4.9.13 20:29:09

Kessu: tulihan toi kappale nähtyä & kuultua livenä 2010 Tampereella Ratinan stadikalla ;)
(tai ainaki mun mielestä ne soitti ton silloin) :D

Hemmetti ku ihmisiä ei saa kii puhelimella ja pyykkikonekauppaa pitäs tehdä... =/

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.9.13 20:33:47

Kello jo aika paljon, vaikia tähän aikaan kauppa vääntää.:)

Päivämäärä:   4.9.13 20:33:55

No ei riitä Kessu, ei:)!
Tai no riittää kesälomalla, mut ei sen jälkeen...
Ja viikonloppuisin.
Ja yllätys, mulla on oikeesti suolasieniä jo vähän, ihan itse poimittuja ja ryöpättyjä, isossa sienisalkkarissa(rst) umpimerisuolassa paino päällä! Siis sellainen ruuvattava paino, koko sienisalkkarin kokoinen, kuin kansi.
Noi sienet ei riitä, pitää saada lisää!

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   4.9.13 20:37:40

Kessu: mä oon myymässä konetta ja ostaja tulis katsomaan, mutta kun varaston avain on henkilöllä x, niin sitä henkilöä x ei meinannu saada kii.
Nyt pitäs olla jo kaikki ok. =)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.9.13 20:43:21

Okke Iina, mut avaimet pitäisi olla sinun hallussa.:)

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   4.9.13 20:45:00

Kessu: niin kai sitä pitäs, mutta kun kyseisen varaston omistaa sukulaiset joiden piti olla kotona ja sit ei vastata kun mä soitan, ni alko palaan käämit.
Onneks ei oo muita tavaroita niiden lukkojen takana :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.9.13 20:51:30

Jaa a, kuulostaa mielenkiintoiselta, mitenköhän voisin sinua auttaa asiassa, voin lakipuolessa jeesata, jos asia menee niin pitkälle.:)

Päivämäärä:   4.9.13 20:54:57

Suku on pahin....;)!
Muiden kanssa pärjää hyvinkin:)!

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   4.9.13 20:57:04

Kessu: ei tässä nyt lakimiestä sentäs tarvita :D

Menisköhän nukkuun ni jaksas sit huomenna taas puuhailla ulkona sitä sun tätä. Ens viikolla ois perunan & muiden juurikkaiden nosto edessä ja kaikkee semmosta pientä kivaa askaretta :D

Lokakuussa sit varmaan keskityttävä puiden sahailuun yms jos vaan kelit sallii.

Päivämäärä:   4.9.13 21:04:02

Kaadetaan ja sahataan puita silloin kun mä tulen piipahtaa:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.9.13 21:04:22

Okke, kaada Iina jusseille talveksi haapaa.:)

http://www.youtube.com/watch?v=19vl_D8ubEY

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   4.9.13 21:12:53

Jaha... heräsin päikkäreiltä... :D

Mitäs tänne kuuluu?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.9.13 21:18:58

Jaa onks Min jo Kuopiossa.? Aika pitkät päikkärit.:D

Päivämäärä:   4.9.13 21:22:30

Tuskin Iina mitään lakimiestä tarvii...:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.9.13 21:30:48

Mää en sano enää mitään, raahaan vanhat luut nukkumaan.:)

Päivämäärä:   4.9.13 21:54:32

Upee biisi, Kessu:)!
No mikäs Shanian voittaisi....
Cowgirl henkeen ja vereen:)!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   4.9.13 22:03:39

Juu, Kuopiossa ollaan ja opiskelijaelämä alkanut. Vähän vaan ottaa koville tää elämä kun oon ollu reilun viikon verran kipeenä eikä toi opiskelu (...biletys...) oikeen auta :/

Päivämäärä:   4.9.13 22:29:49

Niina voi sitä kysyä, missä mennään, jos ennen aktiivinen kaveri aloittaa totaalisen radiohiljaisuuden.

Hapankurkut ovat parhaita, siis niistä mitä kaupassa myydään.

Päivämäärä:   4.9.13 22:41:18

kurnau -> niin mie laitoinkin tänään viestiä jo monta tuntia sitten, mutta ei oo tullu mitään vastausta, joten kai tästä voi kohta jotain johtopäätöksiä vetää...? :(

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   4.9.13 23:05:13

Niina, maajusseilla on kyl nyt nii kiire, että oottele vastausta ihan rauhassa. Puinnit kesken, yöt vahtii kuivurii, yleensä silloi koneetki just hajoo, ku on muutenki kiire. Hyvä jos ehtivät ja muistavat syödä, nukkumisesta puhumattakaan. Kännyykää ei ehdi ja muista ladata. Plus tuhannen muuta oikeeta syytä. Vasta sitten jos kerkee muualle hurvittelemaan, eikä vastaa, niin johtopäätös!

Päivämäärä:   4.9.13 23:11:52

Onkohan niin kiireistä maajussia, ettei ehtisi moneen päivään tekstata. Ainoastaan jos on kova juomaputki päällä, silloin tekstailu voisi jussilta unohtua.

Mutta ehkä sillä on jokin harkintavaihe, ei osaa tai halua vastata juuta eikä jaata.

Mutta kun Niinakaan ei mitenkään umpirakastunut ollut, olisiko nyt hyvä hetki katsella uusia jusseja.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   4.9.13 23:16:39

Iltaa sinkkulaan... Aamuinen optimistinen olo olikin juuri niin perusteeton kuin epäilin, päivään mahtui ihan riittävästi negaakin... mutta kyllä niitä hyviäkin juttuja! Ja enemmän negaan taipuvasta päivästä huolimatta tuo pieni optimismi sitkeästi pysyy ja sinnittelee, ehkäpä huomenna on tiedossa jotain mukavaa ;) .

Niina, harmittavaa tuollainen totaalihiljentyminen. Toki ymmärrän että nyt on todella kiireistä aikaa, mutta luulisi sitä edes yhden tekstarin verran löytyvän ..

Päivämäärä:   4.9.13 23:19:01

Ai, katoin vaa et tänää.. Eri juttu jos ei päiväkausiin vastaa.. Jääny multa aiemmat raportit vähä ohi kai..

Lähettäjä: Mulan 
Päivämäärä:   4.9.13 23:20:38

Yksi sinkku ilmoittautuu.. Pitkään taustaillut, kun olen koonnut palasia kasaan..
Kävi juuri niin klassiset, kun voisi käydä. Tai ainakin yksi niistä klassisista.
Wuhuu.

Mutta hyvä, että edes osalla lempi roihuaa täällä! :)

Päivämäärä:   4.9.13 23:30:22

Niin no tällä jussilla tuskin ainakaan on niitten puintien ja kuivurin kanssa kiirettä, kun kaikki pellot on heinällä... Sen kyllä tiedän, että yks raksahomma oli kesken, ja ilmeisesti ekat vieroitukset piti myös olla nyt lähiaikoina.

Mutta kyllä tää nyt pakostikin panee miettimään, että oonko tehny tai sanonu jotain? Tai jättäny tekemättä tai sanomatta...? Siitä on kuitenkin jo kohta 1,5 viikkoa, kun se on viimeks ite ottanu yhteyttä; ja sitä ennenhän se soitti jo pitkän aikaa ihan joka päivä. Toivottavasti tää nyt johtuu vaan työkiireistä. Mutta saishan tuo nyt edes jotain ilmottaa, hullukshan tässä kohta tulee!

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   4.9.13 23:40:31

No voi pilleri, määki haluan oman mussun! Liekö tämä oikea kanava mutta jos täällä jotain samanhenkistä olis niin olis kiva :)

Karvaa vaille 35v. eli vanha ;) lapset on jo! Tekevä tyllerö saletisti ku on vaan missä tehä! Tyypillinen akka, eli ei osaa paljoakaan noita miesten hommia mutta oppii ku opetetaan!

Päivämäärä:   4.9.13 23:53:20

Mukaan vaan P! Missä sun koordinaatit on?

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   4.9.13 23:56:49

Moikka Mulan! Ja tervetuloa sinkkulaan P . Meitä tältä löytyy vieläkin vanhempia (kuten allekirjoittanut) sekä nuorempia... valitettavasti tätä kautta ei vielä(kään) kovasta yrityksestä huolimatta ole löytynyt pareja, mutta muuten kyllä rupatellaan sinkkuelämän iloista ja suruista.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   5.9.13 00:09:18

http://www.youtube.com/watch?v=y_Yz6APOHA8

Unimusiikkia, hyvää yötä sinkuille!

Päivämäärä:   5.9.13 00:14:36

Mulan; Pohjois-pohjanmaallahan tämä :) Liikkuu tarpeen vaatiessa!

Moppe; Kiitos! No parasta se hyvä seura ;)

Päivämäärä:   5.9.13 00:29:51

Muistetaan Mulan, mutta avaa vähän, mikä oli tässä tapauksessa se klassinen.

Tervetuloa P. Mitenkäs tänne saataisiin uusia offareita, ja muutama hevosmieskin? Ei oo tullut sinkkulasta parin paria.

Niina oli jussin syy mikä hyvänsä, ei tuommoista käytöstä kannata miettiä saati katsella. Kokeile vaikka s24:n tarjontaa, sen varassa taitaa suomalainen parinmuodostus baarien lisäksi pitkälti olla.

Päivämäärä:   5.9.13 00:40:52

No, puhutaan paljon alkuun kuinka kaikki on niin ihanaa ja plaa plaa plaa. Vietetään aikaa tiiviisti yhdessä (ei tietenkään siihen joka päivä ole mahdollisuutta), mutta riittävästi kuitenkin.

Ja sitten.. Ei kuulu mitään viikkoon. Noh, ajattelin, että on kiireitä ja otin itse yhteyttä. Tässä vaiheessa kun aloin kuitenkin itse vaistoamaan, että kaikki ei ole hyvin, siksi annoin tilaa.

Äijä oli menossa yksin mökille tekemään hommia ja rauhoittumaan. Kerkesi olla siellä pari tuntia, kun tuli viestiä, että ei tämä sinusta johdu, hän vaan on tällainen ja sitten "tule tänne". Vähän olin ihmeissäni, mutta kun mökki oli lähelle, niin lähdin sitten ajelemaan, kun en kokenut meidän olevan enää siinä tilanteessa, että pitäisi esittää vaikeasti tavoiteltavaa ;)

Mökki vloppu meni hyvin, ei mitään pahaa sanottavaa. Sen jälkeen taas viikko seuraavaan yhteydenottoon ja aloin vähän mussuttaa siitä ja kai se sitten sitä otti liian vakavasti. Mielestäni olin oikeutettu sanomaan asiasta. Molemmilla kuitenkin vähän huono hetki siinä tilanteessa ja sovittiin soittavamme myöhemmin. Soitin, ei vastausta. Seuraavana päivänä laitoin vielä viestin, että soitteletko kun hyvä hetki (ihan ystävällisen viestin laitoin:)) jaaaa, tästä viestistä on nyt kulunut n. 1,5 vk.

Hyvin hoidettu!

Ei ole siis ihan voittajafiilis tässä lähiaikoina ollut..

Päivämäärä:   5.9.13 00:41:38

kurnau; No en tiiä mutta eikö täällä oikeesti oo mitään äksöniä ollu? :D Ravipuolella jotain ainakin!

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   5.9.13 00:51:11

Niinalla oma topsu? Missä? Mullakin oli ihan oma topa tossa eilen vai toissapäivänä :D

Ei oo ehtiny tänne nyt kun yk nettipeli pitää poissa muilta sivuilta.

Mulan, kurja juttu :(

Ja Niinalle tsemppiä maajussikoukeroihin.

Päivämäärä:   5.9.13 06:10:24

Huomenta:)!
Ei ole mitään parisuhteita täältä syntynyt, harmillista!
Taitaa toi S24 olla se paras kanava.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   5.9.13 07:45:50

Huomenta! Voi että oli upea aamukävely. Usvaa, aurinko paistaa puiden välistä ja säteet todella tulevat esiin tuolla usvassa. Hämähäkinverkot kosteiden heinien välissä ja heinät huurussa( tai siis hmmm...usvassa). Niin kaunista että olisi voinut jatkaa aamukävelyä liki loputtomiin!!

Harmi Mulan! Myös omassa tapailussa huomattavissa tämä samantyyppinen hiljentyminen sekä finansseista harmittelu. ;) ! (ehkä puolin jos toisinkin). Tästä huolimatta, tai ehkäpä juuri tämän vuoksi, olo on positiivinen ja optimistinen, vieläkin kylläkin perusteetta.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.9.13 08:19:57

Huomenta, teretulemas P.:) Tuleekin komiapäivä, pitääkin nuo viljelykset kastella, jos sieltä jotain pötyä viellä irtoisi.:)

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   5.9.13 08:58:38

Huomenta =)

Uki: kyl se vaan passaa. Tuotko oman sahan tullessas? :D
Voisin vaikka koittaa ottaa kuvan tosta puupinosta ja nakata postiis, ni näet mitä on odtettavissa :D

Eipä ole "munkaan miehestä" kuulunut mitään melkein viikkoon, mutta tämmöstä se on ollu koko ajan, ni enpä mä ole huolissani. Ite perään viimeks kyseli, ni kaippa se sit yhteyttä ottaa kun kiireiltään kerkiää ja ikävä on ;D

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   5.9.13 09:12:32

Johan nyt. Täälläkin on viilentymistä havaittavissa miehen puolelta. Taitaa taivaankappaleet olla siinä asennossa. :/

Meidänkin pitäis olla mökille menossa huomenna, mut saa nyt nähdä mitä siitä tulee. Ajattelin muutenkin kysäistä et mitä miehen päässä liikkuu. Minä olen edelleen ihastunut, mutta tuntuu et miehen ihastus on alkanut laimeta. Pieniä juttuja, mutta niistä vaan tulee se fiilis et toinen alkaa etääntyä. Onni on sentään se et toisesta on melko helppo päästää irti, kun ei ole yhteistä elämää rakennettu vuosia.

LähettäjäM 
Päivämäärä:   5.9.13 09:17:24

Huomenta

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   5.9.13 09:55:49

Huomenta :) mitäs tänne?
Maanantaina oli nallevaljaat tullut postilaatikkoon, niin eihän sitä enää mihinkään pääse kun on remmin päässä :D :D
Niinalle kiitos, hieno oli ja palvelu pelas :)

Kahvia ja rinkeliä että jaksaa painaa :)

Päivämäärä:   5.9.13 11:01:16

Kiitti, nallukka, kiva jos tykkäsit! :)

Mie oon taas kaivanu esille kaikki mahdolliset viat, mitä miusta löytyy; yrittäny keksiä, että minkä syyn takia se sulho on mut ehkä mahdollisesti dumpannu. Mitään ei ole siis kuulunut edelleenkään :/ Mutta jos se tosiaan on mut unohtanu, niin omapahan on mokansa, ei tiedä, mitä menetti :p

Ranteet auki -fiilistä ruokkii myös ylihuomisen match shown osallistujalistat... Ilmoitin toisen mun pojista sinne, ja nyt sen pariksi on laitettu ihan jumalattoman hieno ori, se on napsinu näyttelyistä vaan yks miinuksia ja kaks plussia (pisteriveissä ysejä ja kymppejäkin...), ollu kahdesti näyttelyn paras ja yltäny kahdesti rahapalkinnoille valtakunnallisessa. Mutta eipähän tarvii lähteä soitellen sotaan... Osallistujia on kaikenkaikkiaan tulossa melkein neljäkymmentä, ja me oltiin heti numerolla 9, joten voipi tulla piiiiiiitkä päivä seisoskella siellä tuommosen nuoren viriilin orhin kanssa.

Näköjään se oli poistettu se mun oma topicci. Liekö joku kirjottanut sinne jotain fiksua; ei siinä mitään pahaa ollu ainakaan niissä viesteissä, jotka minäkin näin.

Niin ja huomenta!

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   5.9.13 11:48:20

Perunat tulikin jo nostettua kun oli niin kiva ilma. Nyt vaan ihmetellään et mitä sitä sit iltapäivällä tehdään vai tehdäänkö mitään :D

Päivämäärä:   5.9.13 12:13:42

Monta kertaa olen jo myös miettinyt, että onko Niinan sulhosta kuulunut mitään. Voi sille jopa soittaa tai laittaa kipakamman viestin, jos ei tajua edes vastata tekstariin.

Äläkä nyt Niina hyvä hae itsestäsi vikaa, jos et ole sulholle suoraan sanonut, että pleijeri sytytti enemmän.:)

Kyllä selkärankainen mieskin pystyy sanomaan, missä mennään (tosin noita selkärankaisia on vain pari prosenttia). Eri asia tuo vastaamattomuus, jos on nähty kerran pari, silloin vaikeneminen on selkeä kommunikointiväline.

Mulan ja kaikki muut viileä kautta elävät, jaksamista, ja väillä pitää vaan avata prkeleesti simpukoita, ennenkuin helmi löytyy.

Sitä helmeä odotellessa sitten vain sinkkuelämästä ilo irti!

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   5.9.13 16:38:18

Minusta on jotenkin luontevaa että suhteetkin vähän viilenevät syksyn tullen. Työt alkaneet, uudet ja vanhat harrastukset ja ollaan koko ajan jonnekkin päin menossa. Keväällä ja kesällä rittää aikaa tapailla ja viettää aikaa yhdessä. Sitten syksyllä arki lähteekin viemään mennessään ja aikaa ja ehkä tarvettakaan ei ole niin paljon seuralle.

kurnaun simpukkavertaus on ihan täydellinen :)!

Päivämäärä:   5.9.13 16:49:40

Niina, lopeta toi vikojen etsiminen jo alkuunsa!!!
Sussa ei ole mitään vikaa ja kun sen joku iksu mies oivaltaa, olet saman tien mennyttä naista:)!
Kummaahan se on, että keväällä riehaantuu ja syksyllä taantuu....
Mä ehkä odottelen sitä joka vuodenajan miestä, jaksaa myös talven tulipalopakkasilla leiskua lempeä ja lämpöä....;), joo, eihän sellaista olekaan:)!

Päivämäärä:   5.9.13 16:59:57

Niinpä! Vaikka itelle kelpais se kulta kainaloon varsinkin näin syksyn tullen kun illat pimenee jne... Iina: Tottakai mulla on oma saha mukana,onhan huippu kokeillakin omat veitset aina matkassa kun töihin menevät:) Sitäpaitsi olen silloin liikkeellä mun "selviytymis hiacella". Tottakai miehellä on aina oltava moottorisaha matkassa ikinä ei voi tietää milloin tarvii:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.9.13 17:31:55

Heh Uki joutuu hommin.:) Tosin alkaa jo kiirus olla, jos meinaa puut tehdä talveksi, onneksi ei enää ole sitä humppaa edessä.

Päivämäärä:   5.9.13 17:48:01

KESSU olet oikeassa mut jospa pöllit/rangat on kaadettu viime talvena niin kyl niitä jo polttelee kun saatu pieniks. Niin ja töihin sitä voi joutua kun ei osaa pitää turpaansa kiinni:D

Päivämäärä:   5.9.13 17:56:05

Mä kyllä haluaisin sellaisen miehen, jolla pysyy moottorisaha näpeissä ja puut menee klapeiksi ja leivinuunipuiksi.
Enhän mä nyt muunlaista voi edes ajatella, kun maalle sen miehen kanssa haluan muuttaa.
Ja mitään ryöstösähkölämmitystä en halua!
Kävin tsekkaileen noita sähkön hintoja, aivan hirveitä!!!
Tässä sitä ei niin osaa ajatella, kun on kaukolämpö ja sähköä menee vaan kodinkoneisiin. Ei edes lämpimään veteen.
Ajatella, et suihkun veden lämmittää koko kevään ja kesän maalla auringossa oleva säiliö, talvella kiuas puusaunassa.
Suihkukaapin lämpimään veteen pitää jo olla sähkövaraaja.
Ja se sit maksaa....

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   5.9.13 17:58:35

Heh - on meillä puita liiteri täys, mutta noi ny tarvii saada katkottua pienemmiks. Mä sit näytän niille kirvestä keväällä ;D

Ja kyl mä lupaan et Uki saa ruokaa ja kaffia kun kerran töitä tekee :D
Saattaa löytyä mansikkalikööri-pullokin mukaan ;)

Päivämäärä:   5.9.13 18:02:15

Piste: Nyt varsinkin Tulee huomaamaan kun sähkömittari on muutettu etäluettavaks niin kesän sähkölaskut olleet melko vaatimattomia. Mä olen sanonu monelle et mä tulen "paleltumaan" ens talvena kun pitää sinnitellä puilla mahdollisimman kauan ennen kuin malttaa laittaa lattialämmön päälle.

Päivämäärä:   5.9.13 18:06:27

Puulämmitys on siitä hyvä et kun puut tekee itse niin ne samat puut lämmittää moneen kertaan. Ensin ne täytyy kaataa/karsia sitten pilkota ja kun ovat ulkona kuivuneet niin pitää paiskoa puuvajaan ja vielä lämmitävät takassa:D

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   5.9.13 18:15:36

Uki -todellakin ne lämmittää moneen kertaan. Varsinkin silloin kun joku puu v*ttuilee ja ei tahdo homma toimia niinkuin pitäs, ni silloin sitä lämpiää puuhommissa aika paljon - saattaa jopa käydä kuumana :D

Päivämäärä:   5.9.13 18:16:46

Juu, Uki!
Jos mä maalle muutan, niin mun leivinuuni on iso ja lämmittää koko talon muurinsa kera. Noin niinkuin enimmäkseen.
Noin ryöstöhintaista sähköä en ala kyllä maksamaan!
Onneksi täällä etelässä ei niitä törkeen kylmiä pakkaskausia ole hirveen pitkään!

Varmaan jossakin pohjoisemmassa leivinuuni söis puita aivan työkseen!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.9.13 18:16:59

:DDD

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.9.13 18:28:01

Tulee mieleen se tapaninpäivän myrsky joku vuosi sitten, Hyrsyläntaustassa raivattiin yöhön asti tietä auki ja olin viisi päivää ilman sähköjä, onneksi sillon oli klapeja liiterissä.:)

Päivämäärä:   5.9.13 18:43:31

Se myrsky on kyllä tuoreempi kuin muutama vuosi sitten, Kessu...:)!
Hemmetti kun sai väistellä puunrunkoja ja sähkölankoja pitkin matkaa kotiin palatessa Tapaninpäivän iltana!
Jouduin kiertämään tilapäisen kiertotien kauttakin mutkan, kun normitie oli poikki puiden ja sähkölinjojen kaatumisen vuoksi. Oli pimeetä, missään ei valon valoa.
Tosin kotona ne jo toimi.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.9.13 18:50:10

Sillon vaan tuli mieleen, miten riippuvainen ihminen on sähköstä.:)

Päivämäärä:   5.9.13 18:56:44

Älkääkä unohtako puuhellaa!

Päivämäärä:   5.9.13 19:01:32

Mä olisin kyllä lämmittänyt puusaunan, sytyttänyt öljylyhtyjä pihalle ja sisälle kynttilöiden ohella ja tankannut leivinuunin ja takan, kokannut ja syönyt ensin ihan safkaa ja sen jälkeen varmaan romanttisesti "hyökännyt" miehen kimppuun...;)!
Ihanassa hämärässä, kynttilän valossa....;)

Päivämäärä:   5.9.13 19:02:20

Tapanin myrskystä tulee Tapaninpäivänä kuluneeksi kaks vuotta vai? Jokupoku: Puuhella olis jees! Saa nopeesti lämmintä ja onnistuis ruuanlaitto edullisesti. Ei tos mun leivinuunis ole leivottu kuuteen vuoteen mut erilaisia laatikoita ja esim. pizzaa oon tehny runsaasti:)

Päivämäärä:   5.9.13 19:04:19

No kyllä mä olen sillä kannalla, että tämä oli tässä. Kyllä osoittaa mun mielestä käytöstapojen puutetta ja selkärangattomuutta, ettei kohta kahteen viikkoon ole joko vastannut tai sitten ilmoittanut, että kiitos mutta ei kiitos. Niin kiire ei KENELLÄKÄÄN voi olla, ettei ihmiselle josta tykkää kerkeä laittamaan viestiä. Eli johtopäätös on... Ja mä olenkin vähän sellainen kaikki tai ei mitään-tyyppi ja jos ei toinen ole, niin sitten se ei ole mulle. Mutta joo kyllä tästä noustaan vielä :) pikkuhiljaa...

Piste: Mulla myös heikko kohta duunareihin ;) Paperinpyörittåjät ei innosta.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.9.13 19:10:18

Piste, siinä tunnelmassa on sitä romantiikkaa, perhana pitäsköhän lähtee ajamaan mökille.:D

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   5.9.13 19:14:14

Morjens.

Puulämmitys on paras. On Leivinuuni/hella. Saunassa puukiuas/pata. Ja takkakin löytyy tästä talosta ;)
Ei haittaa vaikka sähköt menee. Sillo tapaninpäivänä oli mukava laittaa tulet hellaan ja kieuhauttaa pannukahvit :)

Ja polttopuut tulee tehtyä itse. Kohtaha se alkaa taas lämmityskausi.
Leivinuunin remontia aloitin eilen. Muutama tiili pitää muurata paikalleen.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.