Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 362

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   1.9.13 16:58:58

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1703275&t=1703275

Syyssinkkujen kokoontumisajot jatkukoon :)

Re: Sinkkujen topic 362

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   1.9.13 17:00:27

Lottovoittoa odotellessa, olis niin paljon kaikkea mitä haluaisin tehdä, liikkua, puuhata, harrastaa. Aika ja raha, perhana soikoon, kumpaakaan ei oo tarpeeks. Lottovoitollahan toi korjaantuis ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.9.13 17:03:51

Yks väsyny miäs raahautuu vaihteeksi tännekin. Koko kroppa on aika mukavasti muusina, kun menin eilen auttamaan faijaa mökille ja tuli sitten vähän kiipeiltyä katolla. Piti peltikattoa kunnostaa, kun oli vähän naulat irtoilleet ja löystyneet. Sellanen 200 neliön halli ja siellä sitten köysi vyötäröllä pyörin reilut 3h vasaroimassa. Otti aika kokonaisvaltaisesti koko kroppaan toi. :D

Onneks tänään on kevyempi päivä, mut olis tässä puuhaa tällekin päivälle. Kai se olis eka raahauduttava kauppaan, niin saa jotain evästä huomiselle töihin.

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   1.9.13 17:10:34

mission ihanaa pohdiskelua :)
sitten kun se mies löytyy (sama juttu mulla ja oikeastaan ihan kaikilla), sitä eheytymistä pääsee kokeilemaan toisen ihmisen kanssa. kuitenkin me tarvitaan aina se toinen nähdäksemme itsemme.....kukin omassa mittakaavassaan...

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   1.9.13 17:32:45

Mission ei mikään suhde ole sen arvoinen, että kannattaisi olla vuosikausia rikki. Eri asia, jos ei pelkästä suhteessa olemisen ilosta halua uutta, hyvää kannattaa odottaa (ei liikaa).

Jokupoku, Moppe ja Iina, juuri noin, ettei hyviä suhteita kannata puhua hajalle, ei sitä verbaalista tulitusta kestä mies eikä nainen.

Piste tähyilen sitä länttä, ensi viikosta tulee hullu, kun on juristia, pankkia, välittäjää, eikä vieläkään päästä kuntokartoitukseen. Eniten tulee ikävä Kaivarin Kanuunaa, ja kadun joka asiaa, joka jäi ostamatta. Toisaalta on täälläkin kellarikomero löytöjä, jotka siellä uudessa paikassa saisi esiin.

Kaikki ihmettelevät nyt, miksi lähetän yöllä tekstareita, joiden sanoma on 'homo'.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   1.9.13 17:40:03

Minski, mulla on kans aivan muussina kroppa kun raahauduin eilen pitkästä aikaa salille, enkä totisesti ottanut kevyesti :D Mut tää on ihanaa kun tuntuu et on jotain tehty ;P

kurnau, ei ookkaan. Mut en mä oo tajunnu miten paljon se homma on vaikuttanut muhun. Ja vaikka oon kuvtellut etten enää ole rikki, en siis olekaan, mutta en oikeestaan oo tajunnut että kaikesta luulosta huolimatta oon tooosi varovainen. En varmaan oo oikein uskaltanut uskoa rakkauteen "kun se menee kuitenkin paskaksi". Se, etten vaan tapaa ketään, on kyllä voinut aika paljon tarkottaa myös sitä että oon työntänyt ihmiset pois ja ettinyt vikoja ettei vaan tarttis uskaltaa. Siinä tais nyt vaan kestää vähän kauemmin tajuta ja tarvii tehä sille jotain.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.9.13 18:03:32

Mission: No jooh, onhan se kyllä niinkin, että tavallaan hyvä fiilis kyllä siitä et on tehny jotain. Pitäis vaan useamminkin harrastaa tota, niin ei särkis joka paikkaa viikkoa putkeen. :D

Mut aikamoista pohdiskelua sulla. Oot saanu tollasen oikein syvällisen otteen hommaan, kun noin oot paneutunu asiaan. Hienoa jos alkaa tuntumaan siltä, että oot oivaltanu asioita ja päässy eteenpäin. :)

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   1.9.13 18:08:51

kurnau: ei tätä suhdetta olla kyllä puhumalla pilattu :D

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   1.9.13 18:19:26

Pohdiskella pitää ;) Jos se ei ole tuottavaa niin ainakin se on joskus halpaa hupia keittiöpsykologien iltarupeamalla, etenkin sillon jos vielä ottaa kuvioon pari putelia sidukkaa :D Nää edelliset sessiot suoritettiin sentään selvinpäin joten ehkä niistä oli hyötyäkin ;)

Joo kyllä toi salihomma nyt ainakin on semmonen että siel ei oo mitään järkeä käydä hillumassa itteensä kipeeks kerran kolmessa viikossa... Toi on nyt viel kuukauden joten jos tehostartti väkisin sinne ja sit salin vaihto :) Tai vaihto joogaan... Juoksuun hurahtaminen on viimein suoritettu joten sen puolesta ei tarvi pelätä nyt enää et sammuis, koiratkin saa samalla liikuntaa eikä niiden tarvi nukkua kotona keskenään kun olen urheilemassa joten useampi kärpänen yhellä iskulla :)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   1.9.13 18:22:24

No ei varmaan pääse tätäkään tapailua puhumalla pilaamaan ;) , on nimittäin hiljaisen puoleinen kaveri :) !

Mission, kyllähän sitä ihmisellä on oikeus olla rikki tai ehjä ja käyttää juuri niin paljon aikaa siihen eheytymiseen kuin tarvitsee. Joskus tosin tuntuu että siihen tietynlaiseen varovaisuuteen jää sitten turhankin kovin kiinni. Luulisin että tuosta johtuu nämä omat ongelmat juuri nyt, kun tuntuu että jarrut on päällä vaikka toisaalta haluaisi päästää irti ja antaa mennä.

Tänään just ajattelin että pitäisi varmaan aloittaa tuo kuntopyöräily taas uudelleen. Sain pari ilmaista kuntosalikorttia ja funtsin että käytänkö niitä syksyn kuntokauden aloituksena vai pitäisikö ensin vähän kerätä kuntoa ennen kuin kehtaa mennä salille ;) !

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   1.9.13 18:25:04

Kyllähän toi mies puhuu, mutta kun me ollaan "aina" jotenki törmäyskurssilla heti oli asia mikä hyvänsä - tai no joo - on sentäs yks asia missä me ollaan niin samalla aaltopituudella kuin olla ja voi :D ;)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.9.13 18:29:08

kurnau, länsi vaan on sun suunta...;)!
Tiedän, et myös toisinpäin:).
Elä, nauti ja tule onnelliseksi:)!

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   1.9.13 18:34:59

Tutun kuuloista pohdintaa täällä. Mäkin oon joutunut pohtimaan omaa sielunelämääni. Olin jotenkin ajatellut et olisin jo täysin selvillä vesillä menneistä, mutta välillä vanhat haamut vilahtaa ohi. Tästä kaikesta taas seuraa se, että tunnen lievää pakokauhua, kun pelkään että joku pistää taas mun sydämen läpi lihamyllystä. Uutta ihmistä ei pitäis rangaista edellisen synneistä, mutta mitä pitäis tehdä kun ei uskalla luottaa oikein mihinkään?

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   1.9.13 21:15:21

Jospa se luottamus tulee ajan kanssa, vähitellen..

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   1.9.13 21:17:19

Vai onko se niin että mitä läheisemmiksi tullaan, sitä monimutkaisempaa tuo luottamus ja luottaminen on?

Päivämäärä:   1.9.13 21:26:10

Moppe, no jos luottamus tuollain vähenee, niin ehkä se tyyppi sit on jotenki epäluotettava, tai itse luulotautinen kaikkia kohtaan, jos niin käy aina kaikkien kanssa.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   1.9.13 21:49:30

Jokupoku, ei välttämättä vähene, mutta käy kaikenkaikkiaan vaikeammaksi. Jotakuinkin uusi tuttavuus ei varmaan heti esittele kumppaniaan vastakkaisen sukupuolen kavereilleen tai kerro sulkapallotunneista naapurin Tiinan kanssa. Ja kun ei olla kokoajan yhdessä, niin ei tule heti esiin että kumppani viettää illat keskustelemassa kummallisten tyyppien kanssa jossain keskustelupalstalla tai että hänellä onkin sähköpostisuhde entisen tyttöystävän kanssa. :)

Tavallaan siihen vasta äskettäin tavattuun kaveriin, jota vielä ihastuminen komistaa ja saa ne hyvät luonteenpiirteet tuntumaan vielä paremmilta, on helpompi luottaa kuin sitten siihen inhimilliseen ihmiseen, joka saattaa sieltä kaiken alku"yrityksen" jälkeen paljastua. Ja jos vielä on taustalla pettymyksiä, pettämisiä, niin kun nuo muut sitten "yhtäkkiä" paljastuvat, voi se luottaminen muuttua ongelmallisemmaksi.

Itselläni oli exän kanssa pari viimeistä vuotta hankalia, luottamus oli lähes nollassa oikeastaan kaikilla rintamilla. Olen kiinnostuneena "katsellut" omaa toimintaani nyt tämän tapailtavan kanssa, kun siitä epäluottamuksesta tai luottamuspulasta ei ole tietoakaan ja ehkä myös tulkinnut tämän omalta osaltani liittyvän laimeisiin tunteisiin. Jotenkin tuo koko edellisen liiton kestänyt erittäin myrskyisä tunne-elämä liittyy mielessäni rakastumiseen ja parisuhteeseen. Nyt olen vähän kyseenalaistanut asiaa, ehkäpä elämän ei pitäisikään olla yhtä ylä- ja alamäkeä tunnepuolella. Ehkäpä tyyni ja rauhallinen eteneminen saattaa tuottaa yhtälailla lujan tunnesiteen ! Ehkä!

Päivämäärä:   1.9.13 21:58:04

Niinpä, ehkä kaikki johtuukin siitä, että on saanut niin pataan, ettei enää uskalla antautua tunteille ja niiden vietäviksi...
Sitä vaan toivoo, että tulisi joku, joka osaisi avata padot ja viedä mukanaan takaisin elämään...

Päivämäärä:   1.9.13 22:25:23

Moppe, tuohon ite näkisin, että vaihtoehto -ajan kanssa- sopisi parhaiten. Minusta ei kuulukaan luottaa toiseen ihan kauheasti ennenko oikeasti alkaa toista tuntea. Eli tietää mitä toinen puuhaa ja sen kaveripiirit ja asenteet asioihin ja ihmisiin. Luottamuksen aika on sitte vasta. Tapailu ja seurustelu on alkuun sitä toiseen tutustumista. Joskus se on hidasta ja joskus kaikki käy äkkiä, jos olosuhteet on suotuisat.

Päivämäärä:   1.9.13 22:38:56

Eipä silti... Ite pohdin, että haluanko enää sellaista oikeaa parisuhdetta, jossa asuisi toisen kanssa ja kaikki olisi "yhteistä". Saattas sopia mulle paremmin sellanen, että kummallakin olisi oma koti ja oma elämä ja sitten vaan jonkin verran yhteistä aikaa. Mikähän minuu vaivaa? :D

Päivämäärä:   1.9.13 22:44:38

Juu Jokupoku, en mäkään ihan heti heittäydy mihinkään yhteiselämään.
Ehkä sit, jos joku TODELLA vie jalat alta...:)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   1.9.13 23:04:30

No mä HALUAN luottaa toiseen heti. Mun mielestä se on osittain valintakin. "Syytön kunnes toisin todistetaan." Ja toki siinä alkuvaiheessa tulee varmasti epäluottamuslauseita väärinymmärryksestä ja omasta epävarmuuden tunteesta, mutta niistä pitäisi päästä yli nopeasti ja puhumalla. Semmonen "onkohan toi nyt vai eiköhän" ja "tykkääköhän se musta ja tykkäänkö mä ees siitä" ei käy.

Ongelmana itellä on tainnu vaan viimeaikoina olla tää esikarsinta, en siis ees lähe kokeilemaan, suoritan pelkkää karsimista...

Päivämäärä:   1.9.13 23:23:30

Totta, että pitäisi heti viedä jalat alta, ja sitten saada vielä pitkä vuosien luottamus kaupan päälle.

En ole oikein varma enää itsestänikään, näen erilaisissa ihmisissä piirteitä, joihin vilpittömästi ihastun. Mutta sitten en oikein tiedä.

Ei jaksaisi mitään säätämistä, tahtoisi sen oman jutun. Vaikka sinkkuus parhaimmillaankin on säätämistä.

Ja pitäisi jaksaa, että elämä on ristiriitaista. Seksi lähes ventovieraan kanssa voi olla parempaa kuin hääyö (joita omalla kohdallani on ollut kaksi).

Olisi valtavan paljon helpompaa, jos osaisi rakastaa vain yhtä. Kun tämä elämä ei ole enää aamussa, en osaa odottaa, että yhtäkkiä tulisi joku niin oikea, että sitten ei tarvitsisi muuta miettiä.

Mutta sinkkuus pitää virkeänä.

Päivämäärä:   1.9.13 23:33:28

Sinkkuus todella pitää virkeänä...;)!
Ja silmät auki...
Yhtään hääyötä ei ole takana, enkä usko, että edessäkään....
Jos joskus on, niin ihme tapahtuu eli ei ole muuta kuin utopistinen ajatus:).
Mä ehdin liian vanhaksi ja kriittiseksi, odotan mieheltä jopa puhumisen jaloa taitoa asiasta kuin asiasta.
Ja sitä, ettei joka pikkumyrsky venettä kaada. Eikä isompikaan.

Päivämäärä:   1.9.13 23:36:59

Mut ainakin ikä on tehnyt krantuksi. Nuorempana oli niin sopeutuvainen, vaan en enää.

Päivämäärä:   1.9.13 23:41:45

Niin piste, ja ei tässä sinkkuudessa ole mitään ongelmaa, ja se on selvä, että hyvin harva löytää ketään oikeaa.

Pitäisikö aloittaa nyt oikein miespainotteinen harrastus, en kyllä tiedä mikä. Ajattelin vaihtaa zumban joksikin aikaa itämaiseen tanssiin, mutta se tuskin tuo vaihtelua.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   2.9.13 08:09:33

Huomenta! Sataa...kaatamalla! Syksy on alkanut ihan tosissaan :)!

kurnau, ainakin meidän tapauksessa seksi tuntemattoman kanssa olisi parempi kuin hääyö. Me nimittäin exän kanssa nukuttiin siveästi uupuneen unta hääyönä, seksiä ei edes ajateltu :D :D !

Jokupoku, ei sinussa mitään vikaa ole, ikä ja kokemus on vain tuonut viisautta! Omalta kohdaltani olen ihan kylmästi laskenut ettei ole mitään mahdollisuuksia muuttaa kenenkään kanssa yhteen ennenkuin on vakiduuni ja asumistuen menettäminen ei kirpaise niin kovin. Nyt ei 1/5 vuokrasta paljon lämmittäisi, menisin konkurssiin ;) ! Enkä rehellisesti usko että olisin sen parempi sopeutumaan toisen ihmisen kanssa elämiseen tälläkään kertaa ! Viimeksi oli jo ihan riittävän vaikeaa ja hankalaa opetella tekemään kompromisseja!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.9.13 08:35:19

Huomenta, no niin sataa kele. Onhan noita äijämaisia harrastuksia vaikka mitä, esim. aloita Kurnau vaikka ampumaharrastus, eiköhän vilise ukkoja ympärillä.:)

LähettäjäM 
Päivämäärä:   2.9.13 08:35:45

huomenta

Päivämäärä:   2.9.13 13:35:06

Mutta kun Kessu aseet ja ammukset eivät kiinnosta yhtään.

Niin ja jos tuota eilistä tilitystä vielä parin lauseen verran tarkennan, ihastuminen on kyllä itselleni helppoa ja tapahtuu liiankin usein. Mutta aika monesta ihastuksesta voi näin jälkikäteen todeta, että hyvä kun kariutui alkumetreille.

Sitten on niitäkin, jotka vuodesta toiseen mietityttävät, että siinäpä olisikin ehkä ollut hyvä miäs.

Jokupoku täälläkin jyllää jos ei kranttuus niin mukavuudenhalu. En halua elämääni mitään toisten sukulaisia, lemmikkejä, harrastuksia... Ei jaksa olla kiva ja teeskennellä kiinnostunutta, oi kun mukava uusi anoppi, ja onpas komea moottoripyörä, ja mikä hieno asekokoelma. Kun EVVK.

Ehkä paras suhde olisikin puhdas fuckbuddyjuttu, ja mieluiten buddyn kansalaisuus olisi sellainen, ettei olisi yhteistä kieltä, eli ei tarvitsisi juuri puhua.

Onkohan Moppe uuden vakion kanssa ylivarovainen vai ei-niin-kiinnostunut, hirveän ihastuneelta Moppe ei kuulosta.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   2.9.13 15:15:26

kurnau, sen kun itse tietäisi. Aina välillä vähän ihastuskin nostaa päätään, lähinnä silloin kun kirjoittelemmme... tapaamisten jälkeen aina enemmän tai vähemmän realistinen näkemys että olemme vain liian erilaisia.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   2.9.13 16:26:51

Nyt on vaan ihan pakko kehua: itse voissa paistettuja muikkuja ja sipulirenkaita <3 NAM! Pikkuneitikin pistelee ihan hyvällä halulla :) !

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   2.9.13 16:30:26

Moppe, äläää :D
Ite söin vaan tommosen alpenin patukan just, kohta meen himaan ja juoksemaan sitte koirien kans... Ja tyydyttävä kananmuniin leivän päällä sitte sen jälkeen, ihan hyvää sekin mutta muikut ois parempaa :P

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   2.9.13 16:32:31

Hmph! Ei olisi pitänyt kehua... lähti takahampaasta puolikas muikkuaterian päätteeksi ;) . Hyvää se oli kuitenkin!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.9.13 16:37:59

Heh Moppe, se oli sitten myötätuntoa, mulla lähti viikonloppuna takahampaasta paikka irti.:D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   2.9.13 16:46:46

Mulla tais käydä niin että paikka jäi ja hammas lähti ;D ! Hyvää työtä teki hammaslääkäri tämän paikatessaan :) !

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.9.13 16:59:30

Niinpä, ny on semmoonen kraateri hampaassa, mihin jää kaikki eväät kiinni.:D Ei hitto, pitää kai uskaltaa käydä hampulekurilla jossain välissä.:)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   2.9.13 17:21:02

Rohkeasti vain soittelemaan Kessu. Jos menee vanhalla kaavalla niin löydät itsesi Virkkalasta tai Karjalohjalta sitä hampia korjauttamasta :) ! Satunnaisgeneraattori kun arpoo niitä aikoja ihan koko "Suur-Lohjan" alueelta ;) !

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.9.13 17:26:54

On tos alhalla joku hammaspuoskari, vissiin yksityinen ja Pusulassa on tai oli. Ku asustelen täs Saupartin takana, viimeks kävin Lohjal kesällä viemässä likalla rahua.:)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   2.9.13 17:29:32

Eiköhän Pusulassa ole vieläkin kunnallinen, mutta tosiaan kunnallinen puoli vähän arpoo aikoja :)!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.9.13 17:36:04

Juu on siellä jonkun tapainen terveyskeskus kuulemma, viimeksi käynnyt siel about 5 vuotta sitten, otattamassa peukalosta tikit pois.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   2.9.13 17:51:37

Mie olenki sitten käynyt siellä useammin, viimeksi keväällä tapaamassa ex-anoppia!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.9.13 18:03:03

Jaa sie oot sitten melkeen hiponut seinää.:D Mun vanha läppärin raato vihtuilee, kokeilen linkittää tai joku asetus on pielessä.Onneksi uusi kone on jo kaapissa.:) Mitä vihtua, suosikeissa on jotain siansaksaa klikatessa???

http://www.youtube.com/watch?v=8NkfY4F-jvY

Päivämäärä:   2.9.13 20:45:00

Ai nam! Olipas omppupaistos herkkuu!

Päivämäärä:   2.9.13 20:50:12

Moppe ja Kessu voivat varata peräkkäiset ajat ja tsempata toisiaan, tai jopa pitää kädestä.:)

En muuten tuijottele hirveästi kenenkään hampaita, jos ei ole nyt sitten jokin kauhunäky.

Syysauton osto on vaikeaa.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.9.13 20:58:04

Heh hee Kurnuskis, mut se on hyvä eväitä ei tarvitse kantaa, ne säilyy mukavasti tuolla hampaan uumenissa, ei tarvitse muutakun kielellä haroa.:D

Päivämäärä:   2.9.13 21:11:52

Kurnau, viiden vuoden autonki osto on vaikeaa. :|

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   2.9.13 21:24:25

Tällä hetkellä on vaikeeta edes suorittaa tälle päivälle suunniteltuja hommia... Onneks kävin suoraan töiden jälkeen juoksemassa koirien kans, vähän velttoiluks menny tää ilta :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.9.13 21:33:13

Nii.i Missi jonkun pitää äheltää painon pudotuksessa, lähet mun kanssa Lappiin pariks viikkoo, voipi olla aika hoikka leidi se jälkeen.:)

Päivämäärä:   2.9.13 21:33:30

Mä oon kyl ollu ihmeen pirtee, syksy sopii mulle. Kohta kaikki päivän aiotut askareet valmiit ja sitte peiton alle.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   2.9.13 21:42:09

Kuntopyöräkausi korkattu :) . Kaivoin vanhan rakkauden, Dr Who-dvd:t , esiin ihan vain tsemppauksen vuoksi.

Juu, lapissa vaeltaminen toimii hyvin painonpudotuksessakin, aikoinaan käytiin könyämässä Kilpisjärveltä Haltille ja takaisin, poikien paino putosi 10 kg sen reissun aikana. Meillä tytöillä ei muistaakseni vastaavaa pudotusta ollut huomattavissa ;)!

En mie kurnau tarvitse kädestäpitäjää hampilääkäriin ;) , mutta maksajaa kyllä tartteis. Perjantaina auto oli huollossa ja lasku oli yli 750 euroa, niin nyt ei kyllä voisi laittaa isoja rahoja hampaisiin.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.9.13 21:46:28

Juuh, kuuman suihkuun, hieman napostella jotain hyvää, hyvä leffa ja heppanainen kainaloon.:)))

http://www.youtube.com/watch?v=aP4puxOMsKg

Päivämäärä:   2.9.13 21:55:10

Ei kai Moppe tuo hammas maksa kuin n. 50 euroa kunnallisella, siis jos sitä hammasta enää on?

Eikä tarvitse Kessu yksityiskohtaisemmin kertoa suun kunnosta. Sen uskon kyllä, etteivät nuo lappivaellukset ole mitään kulinaarireissuja (paitsi omalla tuurilla siellä olisi tunturit täynnä herkkupuoteja juuri, kun olisi vakaa päätös elää metsämarjoilla).

Eikös Mission päässyt about ihannepainoon jo ajat sitten?

Jokupoku ei suhteita (edes autoon) voi kyllä suunnitella noin pitkäksi ajaksi. Entäs jos ostat nyt volvon ja sitten vaikkapa kolmen vuoden päästä hurahdat jenkkiautoihin? Talon ostokin vaatii vain kahden vuoden sitoutumista.

Ja ihmissuhteet taitavat mennä päivä kerrallaan. Saisikin viisivuotiskaudeksi miehen, ei tarvitsisi yhtään vatvoa mitään eroa, mutta sitten voisi päättää, tuleeko jatkoa.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.9.13 22:02:10

Sie Kurnauskis olet kagistunut kaavoihin, et osaa etkä halua päästää ketään lähellesi, ainoasta yhden miehen.:)

Päivämäärä:   2.9.13 22:04:01

Kurnau, joo se oli semmoinen max 5 vuotta :) Nykyautoihin en oikeen luota pitemmälti. Mutta ei mun automaku kai enää kauheesti muutu, miesmakukin ennen muuttuu.

Tuolle määräaikaismiehelle pitäs sitte kyllä olla reilu koeaika alkuun. Se on kauheen pitkä aika jos kehno mies!

Päivämäärä:   2.9.13 22:12:23

http://www.youtube.com/watch?v=eVvjKA22M

Laitetaas vähän isommalla näytöllä, näkee wanhatkin ilman okulaareja...;)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   2.9.13 22:15:06

En mä vielä oo ihannepainossa :) Mutta ensimmäinen tavoite kutakuinkin suoritettu, piti siis saada juhannukseen mennessä muistaakseni kaheksan kiloa pois, nyt on yheksän kiloa pois. Viime joulusta siis. Ihannepainoon sanoisin että viel nelisen, ehkä viis kiloa, sit on jees. Ja ne olis taas tarkotus saada jouluun mennessä, se neljä siis. Eli kartalla, mutta vähäsen matkaa vielä :)

Olis jo suunniteltu huomiselle ja ylihuomiselle sali, sitten taas juoksua, että senkun vaellatte, mä pyrähtelen täällä etelässä kyl ihan rauhassa :D

Päivämäärä:   2.9.13 22:22:14

Pistipä piste kivan biisin :) Siitäpä vaan tuli mieleen se yks hottis työpaikalta... mitenhä sen sais mielestä pois ihan kokonaa..?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.9.13 22:29:06

Jokupoku, Piste on meitit aivopessyt.:) Edellä mainitsin, suosikit ei toimi, yllätys mitä tulee.:

http://www.youtube.com/watch?v=aP4puxOMsKg

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.9.13 22:36:15

Mul on tää vanha läppäri jo solmussa, uutta kehiin.http://www.youtube.com/watch?v=8N2k-gv6xNE

Päivämäärä:   2.9.13 22:42:10

Nyt Kessu ihan uteliaisuudesta, kuka se yksi on, jonka päästäisin lähelle?

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   2.9.13 22:43:56

Mie tartteisin nyt henkilökohtaista moraalinvartijaa!!!! Lupasin ja vannoin kautta kiven ja kannon, että aloitan heti tämän viikon alusta kunnon kuntokuurin. Mutta mitä vielä, sama mässytys jatkuu vaan, enkä saa pidettyä näppejäni erossa kaiken maailman herkuista, kun niitä täällä kaikki kaapit pursuaa. Heikkona hetkenä ei vaan pysty. Ja niitä heikkoja hetkiä on päivän mittaan aiiiika monta >:/

Viikonloppu oli yhtä mässäilyä, kun oltiin siellä reissussa = heseä, heseä, pizzapuffaa, heseä, ja iltapalaksi jäätelö, sipsiä ja karkkia. Eikä siis todellakaan mitään pieniä määriä. Paino tällä hetkellä +4kg pohjalukemiin, eli kohta on kaikki kevään aikana suurella vaivalla pudotetut kilot lihottu takaisin >:/

Ja sulhosta ei oo kuulunu vieläkään mitään. Pleijerin kanssa sitten eilen viestittelin, vähän niinkuin korvikkeeksi + oli tylsää automatkalla. Että eipä mene nyt taas kovin häävisti. Ja kaiken kukkuraksi uljas ratsuni oli tiputtanut nyt myös etukenkänsä. Takakenkiähän sillä ei ole ollut kohta varmaan pariin kuukauteen, kun toinen tippui ja hajotti kaviota. Nyt olis takakaviot kohtapuoliin siinä kunnossa, että niihin ehkä saisi kengät takaisin, niin nyt sitten piti hajottaa se etukavio >:/

Mutta ihme ja kumma, niin ei mua kamalasti silti masenna tällä hetkellä; enkä edes tiedä, että miksi. Ehkä tässä on kuitenkin viime kuukausina vahvistunut sen verran, ettei tuollaiset jutut enää riitäkään kaatamaan kuppia nurin ;) Jos sama meno jatkuu, niin oon muutaman kuukauden päästä 10kg painavampi, rahaton ja kuljen vaan siitä huolimatta hymy naamalla iloisesti eteenpäin :p

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.9.13 22:47:44

Tiedät sen itsekkin, nikkejä tai nimiä en netissä huutele.:)

Päivämäärä:   2.9.13 22:47:46

http://www.youtube.com/watch?v=8N2k-gv6x

Ja wanhat voivat heittää okulaarit ojaan:)....

Päivämäärä:   2.9.13 22:48:52

Kurnau, mä tiedän sen saman mitä kessu ;)

Päivämäärä:   2.9.13 22:58:08

Jos arvaan oikein, nyt puhutte menneen talven lumista. Kyseisellä henkilölläkin on uusi mielitietty. Kavereina pysyteltiin toki.

Mutta näillä näkymin olen menossa nettideitille ensi su! Siis tämän kesällisen tarinointikaverin kanssa.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   2.9.13 23:04:08

Niina! Niin sitä pitää! :)

kurnaulle mukavia deittejä!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.9.13 23:04:09

ok Nauskis, mul tilttaa kone just.....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.9.13 23:19:55

No kaikki varmaan tietää, et olen kiinostunut Pisteestä, no kahtellaan miten se elämä heittelee.:)

Päivämäärä:   2.9.13 23:28:12

kurnau, lännestä...;)....
Tarviiko navigoida....:)?
Noeitarvi.....

Päivämäärä:   2.9.13 23:31:51

Kurnaulle onnea ja iloa treffeille!! Tää tätsy mönkii ny maate, öitä ja levottomia unia! :)

Päivämäärä:   2.9.13 23:34:55

Juu, KESSU, koskaanhan ei voi tietää miten elämä heittelee...;)!
Tukka pois, levikset ja bootsit jalkaan ja ei muuta kuin JIIHAAAAAAAAAAAAA:)!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.9.13 23:36:43

Tus kaunokainen, PisteTäti ,mun vieren nukkumaan, et uskalla.:)

Päivämäärä:   2.9.13 23:46:45

Mähän uskallan ihan mitä vaan...halutessani:)!
Mut nyt meen koisaamaan, huomenna on paljoooon tekemistä!
Töitä ja tallia.
Öitä!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.9.13 23:52:41

Okke, öitä.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.9.13 07:28:30

Huomenta, aika kova ja kaunis Pistetäti on.:) Jaahas läppäri toimii taas asiallisesti.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   3.9.13 07:56:29

Huomenta! Mukavan usvainen aamu. Harkinnassa että hypättäisiin neidin kanssa pyöränselkään ja polkastaisiin aamusella aamulenkki !

Kessulla menossa väsytystaktiikka? :)

kurnau: tuo 50 eur on liki koko viikon ruokabudjetti ;), saapi vähän venyttää pennosta ennenkuin voipi käydä hampilääkärissä!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.9.13 08:12:45

Heh hee Moppe, en mää ketään väsytä, korkeintaan jutuillani.:D Heppanainen on ollut hakusessa ja minulla ei ole kiire mihinkään, kahtella rauhassa.:) Tämä topsu sai tuulta siipien alle aikoinaan, minun,Riksun,Suskin,Valtsun,SuSah toimesta ja monta muuta.:)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   3.9.13 08:18:36

Kessu, muistan ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.9.13 09:07:59

Testaan vaan, osoitteet suosikeissa on viellä siansaksaa, toimiikohan linkitys.

http://www.youtube.com/watch?v=weRHyjj34ZE

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   3.9.13 12:19:38

Leiviuunin lämmitystä ja hiukan leivontaa + kokkausta =)

Ihanaa tää elämä <3

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.9.13 16:35:10

No voi hitsi, Iinalla on leivinuuni, otetaas ne viime kesän treffit uusiksi.:D

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   3.9.13 17:41:04

Moro! Jos Iina leivinuunissa paistoit niin eikö tullu kuuma:) Kyl täytyy vielä hetki oottaa ennenkuin voi uunin lämmittää "leivonta lämpötiloille" muuten täällä ainakin onku saunassa pari kol päivää.

Päivämäärä:   3.9.13 17:46:54

Helou:)!
Joko Uki on käynyt kokeilemassa erilaista ratsastuslajia?
En mä Kessu mikään kova ole, en niin pehmeekään.
Liika pehmeys on hevosten kanssa pahasta, luonteen lujuutta pitää olla:)!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.9.13 17:49:49

Niinpä Pistetäti.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.9.13 18:12:19

Sillon viellä kun oltiin nuoria ja kauniita, ny ei olla enää kun kauniita.:)

http://www.youtube.com/watch?v=129kuDCQtHs

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   3.9.13 18:44:42

Kessu: tervetuloo vaan =)

Uki: ei tääl kyl mitenkä liian kuuma tullu kun yölläkin pihalla oli vaan +2,5C "lämmintä" =)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.9.13 18:50:35

Kiitos Iina.:)

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   3.9.13 19:06:48

Kessu: tääl kyl joutuu sit töihin, et ei tääl jouda laakereilla lepäileen :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.9.13 19:15:37

Juu.u tiedän ja arvaan asian.:) No minusta sitä remppataitoa ehkäpä löytyy.) Tosin jos toi mun hakemus menee läpi,olen puoli vuotta Suomesta pois,keikkahommia, köyhän pitää yrittää.:)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   3.9.13 19:22:29

Kyllä oli hrr.. kylmä aamu täälläkin. Pistin pienimmälle fillarin tarakalle haalarin, villatumput ja pipon eikä ollut yhtään liikaa!!

Illalla sitten taas merenrannalla ihana lämmin aurinko, suorastaan poskilla poltteli, kun oltiin ongella. Saaliiksi saatiin yksi pieni ahven, jonka nuori herra koululainen ihan itse perkasi ja paistoi nuotiolla :) ! Laiturille lipui juuri kun oltiin lähdössä todella kaunis purjevene miehistönään kaksi varsin ystävällistä ja mukavaa urospuoleista merimiestä, huoh!! Keräsin kuitenkin kiltisti katraani ja luotsasin heidät grillille sen sijaan että olisin vinkannut silmää ja ruvennut liftaamaan kyytiin :D :D !

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.9.13 19:26:04

Heh Moppe, mulle kans ahvenia, laitan ne siihen mikä on Lohjan vaakunassa.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.9.13 19:28:38

Toi mun piti yksinäisille sinkuille linkittää.:)http://www.youtube.com/watch?v=1Cw1ng75KP0

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   3.9.13 19:31:52

Pitäisi joskus keskittyä tuohon kalastukseen että saisi savuahvenet !! Noita kun kolme sohii laiturilla ongillaan niin on ihme että ylipäätään saadaan mitään ylös vedestä eikä kolme pientä päädy veteen (tai yksi iso ;) !

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   3.9.13 20:44:09

Voi Moppe, minkä menit tekemättä jättämään! Ole sinä rohkea ja kokeile onneasi :)
Ja iltaa sinkkula, pitää välillä käydä teitä tarkkailemassa :)

Päivämäärä:   3.9.13 21:50:10

Huoh!
Bruce on kyl ollut nuorena aika pakkaus;)!
Oispa vielä nuori....pyörittelisin sällit pikkurillin ympärille mennen tullen...;)!

Päivämäärä:   3.9.13 22:40:04

Olen tänään hoitanut pankkiasioita, ja tuli kyllä mieleen, että olisi vähemmän stressaavaa, jos olisi joku, jonka kanssa taloudelliset asiat jakaa.

Sitten iski siivousmania, ja veetutti, että vaikka juhannuksena (sehän oli äsken) tein suursiivouksen ja juuri pari viikkoa sitten järjestin vaatekaapitkin, kaikki piti tehdä uusiksi. Tavara vain lisääntyy kuin kanit (ei ole ollut kania, jos olisi, ottaisin homot). Jokin seinä räjähtää kohta, jos en pääse pian muuttamaan, itse asiassa olisi voinut mielummin muuttaa kuin tunkea kaikkea taas kerran vähiin kaappeiheihin.

Päivän romantiikka: salilta tuttu homopari tuli kadulla vastaan rakastuneen näköisenä. Itse tulin tylyttäneeksi exää, kun se ei tee eikä yritä mitään. Eikä edes huvita avata s24:ä, ihan sama, onko sunnuntaina se deitti (näin pohjanoteerauksena sieltä hankittu) vai ei.

Päivämäärä:   3.9.13 23:07:53

kurnau, olet sä vielä Stadissa?
Milloin muutto meren taakse?

Päivämäärä:   3.9.13 23:21:54

Ei kun nyt en lähde meren taakse, vaan pikemminkin maan taakse. Merentakuinen maa elää nyt omaa elämäänsä, ja jatkan toisaalle.

Ja Stadi... On vaikea tajuta, etä kaikesta täällä koetusta huolimatta on edessä Hotakaista siteeraten 'muutto jonnekin sinne pimeyteen'.

Päivämäärä:   3.9.13 23:39:23

kurnau, uusi koti ja se seutu, mihin menet, on uusi elämä:)!
Nauti muutoksesta täysin siemauksin!
Odotan sitä päivää, että saan pakata kaiken ja muuttaa maalle.
Tuollaiseen Iinan ja 5.naisen elämään.
Ja juu, tiedän, että raskastahan se yksin on, mutta mä ajattelin palkata satunnaista apua.
Sitä kun löytyy rahalla ja myös vaihtokaupoilla.
Onneksi ammatista on joskus jotakin muutakin hyötyä kuin pelkästään työpaikalla työnantajalle.
Tää maalle muutto alkaa nyt olla mulla päällimmäisenä mielessä.
Ensi kevät ja me mennään, jos kaikki menee kerrankin putkeen...

Päivämäärä:   4.9.13 00:17:24

Sata lasissa. En sitten aloita uutta.

Innostuin sitten kuitenkin hoitamaan kasvimaani eli s24:n. Ja mitä löysinkään, olisi pisteelle ainesta. Esteratsastajamies 40 v., jolla koirakin. Taisi olla nimmarilla esteratsastaja.

Kuva oli postimerkin kokoinen, joten ei sanonut oikein mitään. Itsekin olisin voinut tuon tavata, jos ei olisi eläinallergiaa.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.