Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 361

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   30.8.13 11:34:02

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1702331&t=1686887

kurnau, kuulostaa aika hienoilta enstreffeiltä. Eikä siinä varmaan paljon menetä jos on juttu luistanut hyvin deittipalstalla. Ainahan sitä voi sitten rentoutua yksikseen jos ei kemiat kohtaakaan!

Re: Sinkkujen topic 361

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   30.8.13 15:09:46

Joo kuulostaa hienolta, ja oikeastaan voisi itsekin ehdottaa joka uudelle miehelle netissä, että käydään nyt kättelyssä ameriikoissa.

Virtuaalisuhteen lisäksi kiinteistövälittäjä (nainen tällä kertaa) on kadonnut, vaikka hieman kiinnostaisi tietää, mitä ostotarjoukselle kuuluu.

Hain jo netistä uuden ostokohteen, en jää tuleen makaamaan. Se vain on rumahko talo, ja joka hiton kuvaan (15 kpl) on asetettu kreetalaiselta torilta hommattu kädetön antiikkipatsas.

Ja (on miestieteestä) siis ei millään pahalla, mutta uudelle kumppanille on aika no-no, jos,
- on kädetön.
- on pienimunainen vaikka patsaankin tekijä on varmaan yrittänyt kuvata kohteen hyvin.
- ehdottelee periaatteessa normaaleja asioita ja katoaa.

Ehkä kannattisi vältellä virtuaalisuhteita, vaikka koko kesähän tuohon vain meni.

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   30.8.13 17:17:28

Nyt ois sitten pk-seudun pölyt karistettu jaloista loppuelämäksi =)

Vois vaikka suunnitella huomenna saunan lämmitystä ja kaikkee semmosta kivaa. Vedet sinne jo kannoin tänään =)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   30.8.13 17:47:47

Iinalle onnea uuteen kotiin!

kurnauhan se rupesi vaativaksi :) ! Eli kreikkalaiset patsaat pysykööt lestissään :) . Minnuu ei pienimunaisuus ja kädettömyys niin haittaa, katoaminen kylläkin :) . Exä oli (ja on) toiselta puoleltaan halvaantunut (=kädetön ja vähän jalatonkin), parasta seksiä olen saanut tosi pienimunaiselta mutta katoamisista minulla ei kyllä ole
mitään hyvää sanottavaa!

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   30.8.13 17:56:31

Kiitos Moppe =)

Tosi hyvää seksiä muuten olen minäkin saanut pienimunaiselta :D

Ne vissiin viitsii opetella kuin sitä käytetään toisin kuin isommat kaverinsa ;D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   30.8.13 18:05:04

Samaa mieltä Iina! Jollainhan se on kompensoitava, taidolla ja viitseliäisyydellä. :)

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   30.8.13 18:08:27

Mutta kyl niis isommankin kokoluokan kavereis on ollut oikeen hyviä - että ei voi yleistää :D

Hohhoijjaa - mitähän sitä tekis loppuillan. Auto tarvis tyhjentää ja huomen mennään katsoon teinille kämppää kaupungista, mut ny vois olla vaan ja möllöttää. Juttuseuraa jostain..? :D

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   30.8.13 18:10:06

Iinalle myös onnee uuteen kotiin ja hyviä saunotteluita! :)

Päivämäärä:   30.8.13 18:10:23

Tämä ei ollut omaa keksintöä, kreikkalaisessa taiteessa pienehkö kikkeli oli kaunein ja paras.

Ja tuo oli siis naispatsas.

Iinalle onnea muutolle.

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   30.8.13 18:14:59

Kiitos Jokupoku ja kurnau - aika helpottunut olo kun on asiat tässä pisteessä =)

Kyl toi sauna on aivan ihana (jos ei oo huonommaks menny aikojen kuluessa) - vaikka sinne joutuukin kipaseen asfalttitien yli, niin on se silti aina jotenkin oma viehätyksensä puilla lämmitetyssä saunassa.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   30.8.13 18:24:52

Minun kokemukseni, Iina, noista isomman luokan kavereista on lähinnä "ei sovi, ei mahu" ;) , joten ei hyviä muistoja niistä!

kurnau, niin ajattelinkin, vähän sellaista mielikuvaa oli noista kreikkalaisista miespatsaista että kiharaa oli runsaammin kuin varustusta.

Puusaunaa kyllä kaipaa. Jotenkin tuossa sähkösaunassa aina tuntuu ilma loppuvan kesken. Tosin kyllä puusauna, jota haikeana muistelen oli kerrostalon iso (todella iso) sauna, jota vuorotellen lämmitettiin puilla (oli vähän erikoisempi kunnan kerrostalo) , jossa ei ikinä päässyt ilma loppumaan kesken vaikka kuinka kuumat löylyt oli.

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   30.8.13 18:29:17

Onnea Iina hienosta valinnasta! :) Ja kurnaulle myös omasta kartanosta :) Liian pieni on isopillusten ropakantaa :p

Päivämäärä:   30.8.13 18:32:12

Niin ja Moppelle ja kurnaulle terveisiä ;) http://www.hs.fi/fingerpori/s1305708043637

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   30.8.13 18:33:45

Ei mulla Moppe ole ollut tuon kaltaisia ongelmia - onneks :D

Offari - eiks se pitäs olla niin et "yksi koko -sopii kaikille" :D

Mutta kun ei aina tahdo sopivaa vastakappaletta löytyä. Tai jos löytyy, ni sit sen omistaja on epäkelpo tai juoksee karkuun... :D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   30.8.13 19:04:44

Danke Nettioffari! Ei mulle sentäns ole vielä noin päässyt käymään :)! Tosin minä en ole ulkonäön perusteella ketään karsinutkaan! Lähinnä ongelma on nämä liian komeat/hyvännäköiset, pitäähän sitä miehessä jokin kauneusvirhe olla !! (Hörökorvat on pop! )

One size fits all-vaan kumman kappaleen se pitäisi olla? Eikös ole parempi että löytää sen sopivan vastakappaleen? (vitsit kun osaisi piirtää niin mielessä olisi just nyt ihan hervoton sarjakuva juurikin tuosta aiheesta kuka on sopiva ja kelle, yhdessä ruudussa olisi tuollainen hyvin varusteltu pitkällä varrella ja sitten vähän lyhyemmällä vaginalla varustettu vastakappale :D ) . Meillä tänään karkkipäivä ja kun itse olen ollut pitkään aikalailla ilman namia ja suklaata, on tuloksena näinkin hervottomia mielikuvia :D :D !

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   30.8.13 19:07:56

Moppe: :D mä repesin tolle sarjakuvalle :D

Osaan kuvitella sen niin hyvin mielessäni :D

Päivämäärä:   30.8.13 19:32:27

Jes, Moppen ei tarvi osata piirtää, kun tuo verbaalisuus toimii niin mainiosti :D

Onko ne Iinalla olleet niitä kokovartalo semmosia :D

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   30.8.13 19:34:49

Offari - ei oikeestaan oo ollu ku yks kokovartalo semmoinen - se sai lapikasta aika nopeesti kun seurusteli samaan aikaan työkaverinsa kanssa =)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   30.8.13 19:45:46

Verbaalisuus, kiitos Nettioffari :)

Kaveri komea ja raamikas,
vikitteli tyttöä kehuen,
mulla peli on verraton
ja voimakas.

Tyttö sievästi punastui
tuohon kaveriin ihastui.
Yhdessä pari hyvännäköinen
toisiinsa nojate poistui.

Mutta voi, voi sentään,
makuuhuoneessa päätyi tyttö lentään,
kun pojan pitkä peli voimakkaasti nousi
ja tyttö pojan päällä sitä sisäänsä sousi !

Toivottavasti tämä perjantai-illan tragedia ei liian monelle parille tänään käy kohtaloksi! (Ja sokeri EI selkeästi sovi minulle ;)

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   30.8.13 19:51:44

Moppe: loistavaa :D

Koirakin tuli katsoon et mikä mulle tuli ku nauran tääl yksinäni :D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   30.8.13 19:59:06

Kiittää ja kumartaa ja poistuu takavasemmalle nukuttamaan noita omia intohimon hedelmiä :) !

Päivämäärä:   30.8.13 21:27:23

Aina vain rasittavammaksi menee.

Sain tekstarin joltakulta Veskulta, jota en ole ikinä tavannut. Ex suuttui 'teksteilystä', ja veti kännykkäni wc-pöntöstä.

Päivämäärä:   30.8.13 21:32:35

kurnau, ny helvattiin heivaat sen paskan exän!!!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.8.13 21:36:27

Täällähän on oikein perjantai- illan puheet;)!
Mitä väliä koolla on, kunhan sen käyttö on hanskassa, niin homma toimii...:)
kurnau, heitä se ex jo lopullisesti mäkeen!

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   30.8.13 21:36:41

Komppaan Jokupokua- pellolle ja heti.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   30.8.13 21:49:14

kurnau: sympatiaa ja empatiaa! Tuo kyllä lähenee jo sitä fyysisen koskemattomuuden rajaa, mieti tarkkaan kauanko kestät katsoa! Huh! Tiedän ettei ole helppoa, been there, done that! Pidä kuitenkin itsestäsi huoli, jookos!

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   30.8.13 22:02:26

pistelle: no ei nyt hanskassa ;)

Päivämäärä:   30.8.13 22:03:39

Moppe, ny mäki vast tajusin :D :D

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   30.8.13 22:04:26

Iltaa vaan.

Täällähän on mielenkiintoiset puheenaiheet :D

Päivämäärä:   30.8.13 22:12:19

Jykä, kas, taisi sulla käydä meilin kanssa flaksi kun katosit täältä.. :)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   30.8.13 22:13:55

... ja joku toinenkin katosi ;)

Päivämäärä:   30.8.13 22:14:43

Moppe, niin se Juuuuu...

Päivämäärä:   30.8.13 22:29:09

Kaikki me ei katoilla.

Ihana sinkkuus jatkuu, ja elää voi ilman puhelintakin. Mitä te muut tekisitte samassa tilanteessa, rikosilmoituksen?

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   30.8.13 22:33:19

En oo kadonnu eikä oo flaksi käynyt. Ei ole meiliä tullut..

Paitsi virosta joku hevosten pelletti tarjous :D

Päivämäärä:   30.8.13 22:35:50

Kurnau, tee se rikosilmoitus! Ei se muuten opi ja luulee saavansa kohdella sua miten vaan. Pistä se vastaamaan teoistaan!

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   30.8.13 22:35:58

En taitaisi raaskia, kurnau. Mutta kyllä pyytäisin poistumaan ja hankkimaan uuden luurin. Toki tuo minun exäni on ehdottoman väkivallaton, joten varmasti lähtisi ihan pyytämällä. Exäni on muuten tehnyt just vastaavasta syystä rikosilmoituksen omasta exästään.

Päivämäärä:   30.8.13 22:37:38

Voi Jykä.. me jo mielikuviteltiin vaikka mitä! :D

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   30.8.13 22:40:04

Arvasin :D

Päivämäärä:   30.8.13 22:41:38

Senkin J, tahallaan härnäät, ku tollain katoilet! :)

Päivämäärä:   30.8.13 22:51:26

Kadonnut virtuaalisuhde ja kiinteistövälittäjä, ja veskistä vedetty kännykkä samana päivänä. Vieläkään en tiedä, kuka oli se Vesku, ja käsi raamatulla, sitä en ole koskaan tavannut.

Kadulla oli aamulla iso verilammikko, aika hirveä näky.

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   30.8.13 22:54:05

Mihinköhän Juuuulia katosi? Ei laittanut meiliä ei.

Kyl mie päivittäin seuraan palstan :)
Ei vaan tule aina kirjoiteltua...

Päivämäärä:   30.8.13 22:55:08

Kurnaun elämä on kuin jostain kirjasta.

Päivämäärä:   30.8.13 22:56:06

Heh, Moppe;)!
No hanskat hukassa...;)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   30.8.13 22:58:20

kurnau: mie olen joskus tainnut pilata jonkun illan kun sain vastaavan viestin joltain tuntemattomalta "pojalta" niin tiedustelin että kukahan mahtaa olla ja en ole kovinkaan kiinnostunut... Tuli aika tulenkatkuista viestiä takas, ei tainnut tajuta laittaneensa väärään numeroon.

Verilaikku pihalla on aika karmaiseva näky! Tarhaikäisenä nähtiin kun oli yksi lukiolainen hypännyt ylimmästä kerroksesta rappuselle, ei siis sitä hyppääjää, vaan se verilammikko joka jäi. hrr..

Päivämäärä:   30.8.13 23:01:22

Outoa olla ilman kännyä, vaikken oikeastaan kenellekään koskaan soita.

Päivämäärä:   30.8.13 23:03:07

Kai nyt kurnau edes Mynämäelle joskus..

Päivämäärä:   30.8.13 23:06:53

Myönnetään Jokupoku että joskus ja jouluna. Mutta silloinkin käyn kylässä, puhelimella en soittele yhtään.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   30.8.13 23:10:30

Jotenkin sitä aina mukana kantaa vaikka ei edes soittelisi. Milloinhan maalilma muuttui niin että jos ei ole aina tavoiteltavissa, tuntuu olo ihan kuin olisi pimeimmässä Afrikassa :) ?

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   30.8.13 23:15:29

Olisin saanut ihan käsittämättömän raivarin kurnaun exälle... Rikosilmoitusta puollan.

Ai jykäkin saa noita pellettitarjouksia, kysymysmerkkejä vaan mulla ne viestit täynnä ainakin. Tulee englanninkielisenä ja suomenkielisenä. Mikälie roskapostaaja heppitallin säpoihin hyökkäilee...

Pitäs mennä lenkille. Ei jaksais.

Päivämäärä:   30.8.13 23:16:34

Mä soittelen lähinnä töistä kotiin ajellessa :) Mut kauheen kiva tää on tähän sennulan surffailuun :)

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   30.8.13 23:22:24

Hui teidän juttuja täällä :o

Mie pääsin tänään pitkästä aikaa käymään mun rakkaassa Mustialassa <3 Vielä se oli paikallaan ja yhtä kaunists oli kuin ennenkin. Tuli ihan haikea olo ja rupesin toivomaan, että kelloa vois kääntää vaikkapas semmoset 6 vuotta taaksepäin ja pääsisin takaisin Mustialaan. Tai siis sinne voitas laittaa minusta tämä nykyinen versio, niin varmaan sais vähän enemmän irti siitä kaikesta. Kaverikin sanoi, että oon muuttunu viimesen vajaan vuoden aikana ihan hirveesti!

Ja pääsin myös mun suosikki-cityyn Forssaan, ja kirpparit ei pettäneet taaskaan; Gantia ja Peakia tarttu matkaan. Niin ja uudet lenkkarit 7e, ja tismalleen samanlaiset popot Intersportin tarjouksessa 119e :p

Huomenna keskitytään sitten ihan hevosteluun :)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   30.8.13 23:24:43

Minä ahdistelen puhelimella lähinnä potentiaalisia työnantajia :) ! Ja siskon kanssa pitää puhua liki joka päivä!

Päivämäärä:   30.8.13 23:35:17

Niina, ihanaa on aina välillä verestää vanhoja muistoja:)!
Voi, kun edes ajattelee omia! Ikävä tulee...mun pitää päästä maalle!
5.nainen, mä otan sen kukon ja rouvat, jos ne munii...:)
Älä katkaise vielä niiltä kaulaa...
Tarvii vaan jonkun kanalan hoidon käsikirjan, mitä ne syö ja paljonko pitää talvella olla lämmintä, et voivat hyvin?
Juu, tiedän, et jotakin kylmässä viihtyviä rotuja on, mut mitä nuo siniset tarvii syödäkseen ja nukkuakseen hyvin?
Munapulaa ei kylmän vuoksi saa olla...:)

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   30.8.13 23:41:08

Se on öitä kaikille. Huomenna Mikkeliin kyläilemään ja illalla sit kuuntelemaan livemusiikkia :) Rock'n rollia :)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   30.8.13 23:45:57

Öitä sinkkula! Tämä kömpii sänkyyn (yksin) !

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   31.8.13 01:49:25

Joko kaikki on nukkumas?

Mul oli nyt viimenen ilta lounais-suomes ja aamul on lähtö kuopioon. Ei ois vaan pitäny treffata tänään tota kesäheilaa, tuli vaan huono fiilis...

Päivämäärä:   31.8.13 06:24:26

Voi min, ehkä on nyt vain hyvä saada vähän etäisyyttä ja välimatkaa, ja se heilakin joutuu miettimään, mitä menettää.

Stressaavaa tämä muuttelu kyllä on.

Niinan jutuista tuli nyt se kuva, että Forssa on ostosparatiisi. Tahtoo Forssaan shoppaamaan!

Tuo kanojen otto on sellainen, että siihen voisi helposti haksahtaa.:)

Päivämäärä:   31.8.13 06:48:41

Huomenta taloon. Voi sua min, eikai sun huono fiilis ole sy-fiilis?

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   31.8.13 06:54:03

Huomenta =)

On noi miehet kummia - yhdessä ei haluta olla, mutta irtikään ei sitten päästetä. Mr x se taas keskiyöllä lähetteli tekstareita ja siinä sit mietiskelin asioita ja ymmärsin tuota miestä.
Niin yksinkertaista joskus voi vain olla asioiden selviäminen, kun vaan jaksaa kuunnella ja ajatella niitä eri kulmista.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   31.8.13 07:38:51

Huomenta, ei onneksi nuo exät ole minua riivanneet, käsittävät sen et mulle on ihan turha yrittää soittaa tai viestitellä.:) Meinaakos Iina jatkaa samoissa hommissa siellä Hämessä, vai onko sut jo ylennetty.:) ?

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   31.8.13 08:49:47

Kessu: samoihin hommiin koitan päästä, mutta katsellaan nyt. Eikä tää edelleenkään ole Hämettä vaan Pirkanmaata :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   31.8.13 09:02:48

Jaa, eiks Pirkanmaan ulotu Hämeen ja Satakunnan molemminpuolin, en minä tiedä.:D

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   31.8.13 09:07:36

Kyllähän se Kessu on noiden alueiden "välissä", mutta oma alueensa kuitenkin.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   31.8.13 09:11:03

Okke Iina, tulleekin hienopäivä, ainakin etelässä. Pitää keksiä jotain aktiviteettia tänään, ehkäpä tallille ja pois tullessa jäis viel Väänteenjoelle ongelle.:)

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   31.8.13 09:16:42

Mä täs odottelen teiniä tänne ja sit lähdetään katsoon sille asuntoa kaupungista =)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   31.8.13 09:21:38

Niin vaan ne pennut lentää pesästä pois.:)

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   31.8.13 09:33:00

Niinhän ne tekee. Onneks ei oo kuin tuo yks =)

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   31.8.13 10:51:02

Kurnaun eksän pitää vähintään ostaa uusi puhelin ja esittää kaunis anteeksipyyntö. Jos näitä ei kuulu, tai käytös on muutenkin uhkaavaa, niin ehkä se ilmoitus on hyvä idea.

Voi min. Ehkä on hyvä ottaa etäisyyttä ja antaa kesäheilan jäädä kesäheilaksi.

On muuten tosi syksyinen ilma tuolla ulkona. Mä taidan pitää tänään jonkun kasvojenhoitopäivän naamion muodossa.

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   31.8.13 12:39:36

Tääläkin on asiat selvitetty ja suhde jatkukoot entistä ehompana! Voi ihanuus! :)

Kotiseudun rannikoilla vietetään nyt viikonloppuna venetsialaisia, aika haikeeta. Toinen kerta elämässäni kun en ole niitä sielä kavereiden kanssa juhlimassa, niiskis. Tosin täälä pk-seudullakin on kunnostauduttu ja pidetään jotain wb-venetsialaisia ilotulituksien kera, täytyy mennä katsomaan :)

Kurnaun exä saa kyllä korvata puhelimen, todellakin!

Mullakin on kanahaave, joskus täytyy olla se oma koti ja pari kanaa pihalla :)

Päivämäärä:   31.8.13 12:50:50

Mä en jaks uskoo et kurnaun exä ostas vapaaehtoisesti uuden ja pyytäs anteeks.. Ton tyyppiset vaan syyttää toista tekosistaan eivätkä siten koe velvollisuutta korvata mitää. Toivoisin olevani väärässä.

Päivämäärä:   31.8.13 13:48:21

Mullapa teininä olikin kanoja, kirjavia kääpiörotuisia ja ne muni hyvin. Tuli tietty tipujakin. Joskus myin niitä munia kyläkauppaankin :) Asuttiin maalla, muttei mitää maatilaa ollu, eikä vanhemmilla mitää elukoita. Ne oli vaan mun harrastuksena. Oli mulla siinä lampaitaki karitsoinee ja pässi, joka kulki narussa vierellä kylänraitilla kuin fiksu koira. Ohi ajavat tuijotti :D

Päivämäärä:   31.8.13 15:15:24

Ei se tosiaan mitään vetänyt puhelinta veskistä alas (kiinnostaisi, meneekö sinne puhelin). Istui aikansa wc:ssä puhelimeni kanssa, ja tekstasi kaikkiin numeroihin, että 'Homo'.

Ei pidä homoista, ei muistakaan. Mitenkäs nyt puhelinlasku?

Jos joku saa tekstarin 'Homo', se olen siis minä.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   31.8.13 15:24:16

Samaa miettisin pienessä mielessäni eilen kurnau, että ei taida puhelin mennä vessan viemäristä läpi, korkeintaan perusteellisesti kastuu vekotin!

Päivä vietetty museon lastentapahtumassa , sponssarina taisi olla vasemmistoliitto. Ihan tosi kiva iltapäivä ja nyt alkaa mamman "vapaailta"!

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   31.8.13 15:27:07

Voi luoja sitä kurnaun exää! Onpa melkonen kakara...

Mäkin tykkäisin kun olis kanoja pihalla käyskentelemässä. Mutta en kyllä voi ottaa jos joskus maalle pääsen, kanojen pitäs saada hengailla muuallakin kun häkissä mut whippettien kans turha toivo. Sen sijaan pari lammasta ehkä ottasin, tai vuohen, tai molempia....

Päivämäärä:   31.8.13 15:35:51

Kiinteistövälittäjä soitti muuten tänään (pitää olla puhelimesta kiitollinen), veikkaisin siksi, että on kuukauden viimeinen päivä, ja tarvitsi tälle kuulle myyntiä. Ei ollut edes ollut Homojen listalla, ja tarjoukseni kelpasi.

Ostin katukirppikseltä hienon leikkiporon ja jalkapallon.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   31.8.13 16:04:03

kurnau :) ! Kadonneet löytyvät tänään yksitellen! Niin ja onnea tarjouksen läpimenosta!

Päivämäärä:   31.8.13 19:45:57

Kurnau, ihmettelen, et mitä veetua sun luuri on exällä????
Ja miksi se exä ei lennä mäkeen???
Mä olisin moisen kasan pistänyt tunkioon ja aikoja sitten!!!!

Päivämäärä:   31.8.13 21:31:42

http://www.youtube.com/watch?v=EK4DMw0yt

Edelleen upee biisi...;)!

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   31.8.13 21:42:26

Noni, olis juostu sitten taas tänään, ja nyt aikomus salille. Niinhän mä kovasti uhosin että tällä viikolla ryhtiliike, ja tänään oliki neljäs juoksupäivä jo :)

Kävin ostaa myös uudet lenkkarit, oli onneks paljon alea. Pakkohan niitä oli testaa vaik salipäivä piti tänään olla... Vielä ehtii sinne salillekin;)

Ja tilaamani sähkötupakka ei tietenkään saapunut, mutta ostin sitten kaupasta väliaikaisversion. Jos sillä pääsis alkuun. Unohdin vaan ostaa nikotiinipurkkaa tai laastaria tai jotain, mutta ehkä sitten "cold turkey" linjalla mennään. Huomen pitäis lopettaa, tosin duunikavereiden kans sovittu että käy myös maanantai lopetuspäiväks. Kyl mä vähän odotan kuinka kovaa parin viikon kuluttua juoksen, tää ku on menny nyt "korkeenpaikan leiristä" vissiin ku tervakeuhkona juoksennellu :D Ja tänää pitäs korkata myös uus sali, jos vaik into iskis alkaa käydä taas enemmän.

Päivämäärä:   31.8.13 22:12:17

Mission, sä olet kyllä sissi:)!!
Nostan hattua!
Tääkin yrittää röökin jättää, minkälainen se sun sähkötupakka on?

Päivämäärä:   31.8.13 23:09:31

Onko tuo sähkötupakka hyvää?

Avaisiko tuon s24:n vielä, siis ihailen kaikkia jotka ovat sieltä löytäneet jotakin, kun itse ei onnistu ilmeisesti järjestämään ainokaan livekohtaamista, vaikka koko v*tun kesän oli pitkäviestinen jokailtainen turha virtuaalisuhde.

Päivämäärä:   31.8.13 23:28:50

kurnau, musta tuntuu, että sun paikka on tuolla kotimaan lännessä;)...
Kipinkapin takas ja sinne;)!
Ja se exä nyt mäkeen, niin kauan kuin se on saman katon alla, et omaa elämää vietä.
Ja ei löydy mistään mitään.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   31.8.13 23:54:10

Noni, kävinpä salinkin katsastamassa. Edellinen kun meni tolleen kesken kaiken alta niin korvaukseks on siis tohon toiseen saliin nyt vielä syyskuun jäsenyys. En tykänny. Hiton hyvät jalkalaitteet, yläkropallekin paljo mut jotenkin kolkko ja skeidaa musaa. Ja jos lauantaina klo 23 on vielä jengiä treenaamassa ni eihän tonne oikeesti mahdu arkena mitenkään... Muttamutta, jos ei lähialueen salit oikein täytä mun vaatimuksia niin taidan suosiolla ajella hieman kauemmas entiselle salille jossa kävin mielelläni ja tykkäsin paljon, ehkä kymppikortilla. Ja bongasin sitte että tänne on tullut parin kilsan päähän yoganordic! Voi olla et joutuu hautaa salin vähäks aikaa, ollu pitkään hinku kokeilla jotain joogaa ja nyt tarviiki surffailla vähä nettiä ja rupee joogiks :D

Sähkörööki on tuolta: <http://www.sähkötupakka.fi/aloituspakkaukset>
Ite tilasin ton tehopakkauksen, mutta oli loppu just sillon ja on vasta lähetetty nyt eli tulee ens viikolla. No se nyt on liian myöhään joten menin cittariin, ekassa ei ollu ollenkaan valikoimassa, tokasta löyty, ja niilläkin oli tuon saman puljun röökit ja ostin sitte tommosen traditionalin. Vasta oon ladannu sen ja pari henkäsyä kokeillu, tuntuu ihan hauskalta, pitää nyt kattoo miten toi lähtee käyntiin. Huomen sen näkee et kelpaako se "röökiks" :D Nikotiinia siin ei oo, mut ne nikotiinilliset voi tilata tuolta samasta, toimitetaan vaan briteistä.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   1.9.13 00:26:56

Aijaha. Toi onki sitte ihan TÖRKEEN kallista. Taitaa jäädä joogamatta.

Päivämäärä:   1.9.13 00:37:30

Oh dear, tuhkimosyndroma olikin ehtinyt unohtua.

Eli:

No kuten pistekin suositteli, kurnau lähtee länteen.:)

Mission jooga on kiva laji ja niissä liikkeissä ei voi fuskata. Toisaalta sitten itselle musiikki on niin oleellinen osa, että saa kropan liikeelle, että siksi pitää olla jokin muu, joogassahan on vain oma hengitys.

Kotona en kuuntele musiikkia enkä kaipaa mitään taustamelua, vain liikkumiseen pitää olla jokin juju.

Niin ja en polta, mutta sähkötupakkaa kiinnostaisi kokeilla.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   1.9.13 00:50:51

No tuollahan on kyllä tarjolla vaikka ja mitä, joogaa, pilatesta, sitä ja tätä ja hot-verioina näyttäs olevan varmaan isoin osa tunneista. Mut satakolmekymppii kuussa, huh... Ehkä ton kymmenen kerran kortin vois jossain kohtaa ostaa ja vähä testailla. Mut sit pitäs kyl ostaa mattoa ja pyyhettä ja vaatettakin, ei oikein oo semmosii nytte...

Päivämäärä:   1.9.13 01:05:39

Ei ole kumminkaan mahdoton raha, jos oikeasti tulee käytyä. Pari viikoa sitten tuli muuten kokeiltua tuo pilates pitkästä aikaa, eikä ole huono tunti.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   1.9.13 01:12:00

No sepä se, kun ei tiedä miten oma laji tuo lienee. Aluks on kuitenkin viisainta ottaa ensin kymppikortti, jatkaa siitä sitten kk kerrallan, ja vasta jos hurahtaa niin ostaa vaikka kolme kk. Tai siis hurahduksenhan toi vaatii, kallishan se ei sinänsä ole jos käy vaikkapa komesti viikossa, tai edes vähintään kahdesti... Mutta yksikään kuntosali ei ees oo lähellekään noin kallis ja kalleimpiinkin sisältyy ryhmäliikunnat, sikäli toi on kyllä satunnaiselle kävijälle turhan kallis ja taitaa vetää enemmän noita hurahtaneita.

Päivämäärä:   1.9.13 01:15:16

Tuo sähkötupakka on aika hyvää. Tekis mieli alkaa itsekkin pössytteleen sellaisella, vaikka muuten ei juurikaan tee tupakkaa mieli. Joskus kyllä hyvä sikari kelpaa :) Hyvässä seurassa siis. Viimeistä "työpäivää" väännetään ennen vapaata. Kultsi odottaa jo lämpimän peiton alla :)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   1.9.13 02:17:57

Ei kyllä ainakaan toi rööki minkä ostin ole mistään kotoisin. Jännä nähdä olisko se toinen parempi. Toivottavasti ton avulla nyt ees pysyis siihen asti erossa tosta oikeesta versiosta...

eeeRe: Sinkkujen topic 361

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   1.9.13 02:26:05

@Mikkelin whilmen tai Mikä olikaan. Turhaa Aivtan turhaa . Missäy on ne mukavat tytöt?/naiset?

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   1.9.13 05:09:20

ei se ollutkaan niin turha illa. Yhden todella mukavan tytön pääsin saattamaan kotiin. Ja parasta että hän on heppatyttö. i‘m in love..

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   1.9.13 14:28:00

Huomenta! Missäs kaikki sinkut viettää syyskuun ekan sunnuntain kun ei sinkkulassa ole aamulla kotiin palaavan Jykän jälkeen ketään käynyt ;) . Taitavat olla jossain lämpimässä kainalossa :) ! Hyvä hyvä!

Päivämäärä:   1.9.13 14:34:35

Ei jätkuvasti viitsi netissäkään olla, mutta sinkkuus jatkuu ainakin täällä.

Onnittelut Jykälle!

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   1.9.13 15:13:13

Sinkku viettää sunnuntaita autossa; kotimatka halki Suomen alko justiinsa. Kiva oli kyllä käydä "lomalla", mutta ihan kiva on mennä kotiinkin. Sais vaan tää matka olla lyhempi, niin ehtis kotiin ennen puolta yötä. Mutta mikäs kiire tässä, valmiissa maailmassa. Onneks ei tarvii ite ajaa ja puhelimessa on toimiva netti. Nukkuakin vois, mutta ei voi kuitenkaan, kun pitää vahtia, ettei kuski nukahda.

Ja sulhosta ei oo kuulunu taas moneen päivään mitään; liekö unohtanu mut ihan kokonaan...

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   1.9.13 15:24:04

Tavaroita siirrelty kasasta toiseen ja silleen. Nyt kun vielä sais teinin tavarat siirrettyä uuteen osotteeseen ni alkas hepottaan tääkin homma.

Mr x:n kanssa käytyjen keskustelujen perusteella tehtiin sopimus ja kokeillaan nyt kuitenkin sit vielä. Aloite jatkoon tuli mieheltä kun mä olin valmis laittaan oven kii ja ikkunan lukkoon.
Ehkä täs on opittu kumpikin jotain näiden vääntöjen kautta ja osataan suhtautua asioihin eri tavalla... =)

Päivämäärä:   1.9.13 15:40:35

Jotenkin Niina tunne, että katselette tilannetta puolin ja toisin, ja mittailette toistenne reaktioita, ja lopullinen heittäytyminen on tekemättä.

Iina oikein, kuvio kannattaa katsoa. Pikkuhiljaa alan kallistua siihen, ettei ihmisen tarvitse rakastua ensisilmäyksellä, vaan suhteen voi valita ajan kuluessa, ja jopa vaihtoehtoja voi olla.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   1.9.13 16:40:12

Iina, hienoa!

Minulla taas epäilykset senkuin vain syvenevät. Pitäisi ottaa itseään niskasta kiinni ja puhua asiasta..plääh.. ei oikein jaksaisi. Toisaalta kyselen itseltäni että jos kumpikin on tyytyväinen tilanteeseen näin (huoleni siis on että jos tuo toinen on liikkeellä syvemmillä tunteilla kun ne omat tunteet tuntuvat olevan aika laimeat) niin miksipä sitä pitäisi sekoittaa tilannetta ja vain edetä rauhallisesti kuten nytkin.

Päivämäärä:   1.9.13 16:48:15

Moppe, anna jatkua homman vaan ihan omalla painollaan ja ilman moisia murehtimisia. Kyllä se toinen sitten alkaa kysellä jos enempi suhteesta tahtoo. Ei kannata spekuloida toisen puolesta. Nauti vaan nyt siitä mitä on ja elä sitä eteenpäin siten kuin itsestäsi mukavalta tuntuu. Usein asioiden tarpeeton vatvominen ennakkoon saakin vain koko homman pilalle.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   1.9.13 16:53:43

Joskus vielä mä löydän itselleni miehen jonka kanssa ei tarvii pähkäillä ja soutaa ja huovata :D Se on onnistunut ennenkin, miksei vieläkin.

Tuli muuten tuossa päivänä eräänä noita syvällisyyksiä harrastettua kaverin kanssa oikein urakalla. Analysointi on joskus tarpeen. Taisin ymmärtää tätä sinkkukauttani paremmin. Ei kai sen aina tarvii olla jotain erityisen traagista jotta saa hankittua muureja ympärilleen. Ja niitä vähäpätöisemmältä tuntuvia asioita kannattaa joskus purkaa ulkopuolisen kanssa, yhtäkkiä ymmärtää että kyllä sitä vaan on oikeus itselläkin olla jollain tapaa rikki, eikä vaan kieltää koko asia. No, ainakin pitkässä yksinolossa eheytyy eikä ehkä kanna painolastia uusien ihmisten harteille. Toivottavasti ainakaan.

Kaipa musta on tuntunut että ei ole ollut oikeutta "mennä rikki" sellaisesta missä kukaan ei tahallaan ole tehnyt mulle vääryyttä, ja rikkimeno on ollut täysin omaa syytä kun olen jäänyt hajottamaan itseäni vuosikausiksi. Kieltämällä asian vaikutukset en kyllä ehkä olekaan tehnyt itsestäni vahvempaa vaikka niin olen kuvitellut. Tarttiko tätä nyt sitten hautoa viis vuotta? Ilmeisesti.

Näistä oivalluksista lähtien mulla on muuten ollut paljon enemmän energiaa taas pitkästä aikaa. En pysty syyttämään lempivuodenaikani saapumista kokonaan, veikkaan että ajatusten järjestely ja asioiden hyväksyminen on ehkä aloittanut jotain, viimeisen silauksen alkamisen ehkä. Luulin että mennyt on mennyttä, muttei se kai ole jos ei sitä kaikelta vaikutukseltaan ole koskaan käsitellyt. Ehkä nyt viimeisetkin langat siitä alkaa olla valmiit kohta katkottavaksi, ja homman voi paketoida ja postittaa siperiaan. Toi näkymätön berliinin muuri tarvii rupee hakkaamaan vissiin lekalla palasiksi, nyt kun tajuan että oon semmosen vissiin pystyttänyt kuitenkin.

Päivämäärä:   1.9.13 16:54:13

Upeeta, jos kurnau lähtee länteen:)!
Siellä on sun paikka ja muuksi se ei muutu, vaikka päälläsi seisoisit!

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.