Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 360

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.8.13 19:57:37

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9

Ja jatketaan....

Re: Sinkkujen topic 360

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   26.8.13 20:01:54

Huuuuh, Moppe, eiks vesi oo jo kyyyylmää? Mä lopetin kun loma loppu, ei viittitty sen jälkeen enää koirien kans mennä ja nyt on todellakin niin kylmää et en kyllä lähe... Allasuinti odottaa varmaan koiria seuraavaks ;)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   26.8.13 20:04:19

äääää. mä en millään malttais odottaa enää kolmea viikkoa. ja ressaan koko ajan, että omistaja peruukin koko homman ja en saakkaan sitä ponia. x_x
millä ihmeellä saan ajan kulumaan? onhan mulla noita rästissä olevia kotihommia kasoittain, mutta eihän se kelpaa tekemiseks tietenkään.

murr.

LähettäjäM 
Päivämäärä:   26.8.13 20:05:34

. koetan hillitä tuota tungosta ovellani :D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   26.8.13 20:10:27

M:llä tungosta? Selkeä muutos kesään kun ei huhuilemallakaan löytyny seuraa mökkisaunaan :D !

Mission: matala merenlahti ja aika lämmin vesi vielä !

pisteviiva, arvaan kyllä että ei malta odottaa!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   26.8.13 20:17:31

Yksin hän minäkin olen juuri saunassa ... ei edes lapset ole seurana

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   26.8.13 20:20:18

Kolmas koneellinen pyykkiä jo tänään ... kun kiuas ja pesukone päällä yhtäaikaa, niin sähkömittarin valo ei enää vilku vaan palaa koko ajan ...

kai se on sen verran annettava periksi että suostun roskat viemään ulos, jos muita kotitöitä ei tarvitse tehdä ... kai se on jo hieman annettava periksi vanhoilla päivillä

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   26.8.13 20:21:06

Tosin kai sekin on roskien ulosvientiä, jos nostan roskapussin ulko-oven ulkopuolelle :O

LähettäjäM 
Päivämäärä:   26.8.13 20:25:08

näipä

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   26.8.13 20:30:51

Tänään ON juoksupäivä. Tänään alkaa syksy. Tänään otetaan itseä niskasta kiinni ja kiristetään vähän, lisää liikuntaa ja ruokia aavistus kuriin taas. ENNEN kuin pudotetut kilot tulee takaisin. Tänään ruvetaan taas aktiiviseksi ja aletaan ladata energiaa kroppaan ja mieleen.

Ihan kohta....

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   26.8.13 20:31:49

Juoksupäivä ... no jos siirtyisi sitten kesäillan huumasta syksyn yöjuoksuihin ...

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   26.8.13 20:44:24

Tsemppiä Missionin suunnitelmalle! Mulla on jo varmaan yli puolet pudotetuista kiloista tullut takaisin, ja mässäilylinja vaan jatkuu, en saa itteäni nyt yhtään kuriin >:/ Mutta ehkä ensi viikolla sitten, EHKÄ. Tällä viikolla on taas tiedossa lisää mässäilyä, kun lähdetään kaverin kanssa sinne Ypäjälle :p Oon kyllä edelleen käyny koiran kanssa lenkillä (kävelyllä) kahdesti päivässä, mutta ne syömingit menee edelleen ihan överiksi, ja ei niissäkään nuo "oikeet syömiset" vaan kaikki ne turhat, mitä tulee napsittua niiden välissä - siis ihan koko ajan... Ärsyttää ihan suunnattomasti

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   26.8.13 20:44:36

M laittaa lapun luukulle, et "toistaiseksi täyttä";).
Sillä niistä tyrkyttelijöistä pääsee.
Mä laitoin meilii noille kalleuksien esittelijöille, et "valitettavasti olet liian pieni tähän hehtaariuuniin" ja näille peppufriikeille "ikävää tuottaa pettymys, mutta peppuni on valitettavasti varattu aitoon satulaan".
Sitä en tiedä, miten ne ton ymmärsi, mut ei kyllä kiinnostakaan!
En jäänyt vastauksia odottelemaan vaan poistuin saitilta.
Lopullisesti!!

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   26.8.13 20:46:38

Webbi, niin sitä nähdään kun se viimeinenkin dinosaurus joutuu taipumaan :) !

Päivämäärä:   27.8.13 07:07:06

Huomenta:)!
Täällä on ollut hiljainen ilta...

Lähettäjä5.nainen 
Päivämäärä:   27.8.13 07:42:30

Huomenta, no en minä vielä ehtinyt niitä pataan pistää... mutta talven tieltä tarttee saada pois, meillä haudotaan vielä kahden kanan voimin ja porukkaa on kohta PALJON. Sääli kyllä, tuommoinen kukko on aika kaunis http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Speckled_Sussex_Chicken.JPG.jpg ja sillä olisi 3 sinistä sekarotuista rouvaakin.. mutta näin tämä menee joka syksy :( . kertoo paikasta lisää; kuulostaa tosi hienolta :) Näkeekö sitä jostain netistä?
Ypäjälle ei jouda valitettavasti... tulee kaivinkone ja pääsee pihahommiin :)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   27.8.13 07:46:59

Huomenta! Yaawnn... voisi kömpiä takaisin nukkumaan mutta tänään on pakkosiivouspäivä ja ei tule tehtyä ellei lähde kohta viemään tenavia eskuun ja hoitoon... Haukotus!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   27.8.13 08:09:37

Huomenta ... mikä on pakko siivouspäivä????

Tämä viikko on vielä että katson lapsia päivät, ensi viikolla alkaa pojan hoito ja vuoroviikot ... tytön olen hakenut koulusta, tosin haluaa usein kävellä, kun kotiin (isin kotiin) on alle kilsa ja vain yksi tien ylitys.

Tämän viikon aikan olisi tarkoitus saada varasto tyhjäksi, kunhan saa ne tavarat johonkin mahtumaa

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   27.8.13 08:12:03

Webbi, pakkosiivouspäivä on se kun on tulossa vieraita ja kämppä on saatava näyttämään siltä että täällä asustelee ihmisiä eikä elukoita :) .

Meilläkin poika mielummin kävelee isin luo kotiin. Ehtii leikkiä kaikkea kivaa matkalla :) !

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   27.8.13 08:44:05

5. naisen linkittämä Mata Hari oli hiano.

Ja Mopella on ollut monia hyviä juttuja... Webbi sai sitten vuoroviikkosysteemin? Ja tsemppiä pisteen uudelle ranchille.

Oma virtuaalipoikaystäväkin on kadonnut s24:ltä, pitää joko jättää koko saitti tai aloittaa siellä uusi kierros kuvan kanssa. En tiedä.

Lähettäjä: 5.nainen 
Päivämäärä:   27.8.13 09:08:58

Minusta tuo sussexin väri on erihieno, meillä vaan se on valitettavasti Mata Harri :( Hienohan siitä tulee aikuisena, mutta kun meillä on jo pääkukko ja apukukko....

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   27.8.13 12:43:52

Jee,Jippii,Juhuu!!!!!
Mulle tuli sähköpostia että olen voittanut kaks miljoonaa euroa!
Kerrankin käy tuuri... Jotain henkilötunnusta ja pankkitilin numeroa ne kyseli... Tietysti, milläs ne muuten ne rahat siirtää... :)
Taidan ottaa lopputilin kun sitä rahaa on nyt tulossa läjäpäin :D :D

hiljasta on täällä ollu...
Mihis se ruostekkin ny ihan kokonaan hävis?
Tais muuttaa sinne irlantiin, mut kai niillä sielläkkin internetti on?

Jos eilen oli töis hiljasta nii tänään ei oo...
Hirveesti hommia... Ja kuuma ja nälkä ja ja... :D

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   27.8.13 12:54:07

Ei oo kuuma töissä, vaan kylmä ja hupari vedetty niinku Kennyllä. Eli loman jälkeen ensimmäinen työpäivä menossa. Illalla lähtään purjehtiin ja sitten vielä hieman maalaileen taloa. Sininen siitä nyt tuli. Harmaan värin sitä kaupan tätin kanssa valittiin, mutta sinistä se sitten olikin. Tikussa oil väärä väri...

Ja tyttökin löi avaimensa kouraan Muumien rakkauskupissa :) Ei ole montaa päivää tai yötä ollut viikossa, kun ei vierekkäin ole oltu :) Eipä valittamista suhteen ja tytön suhteen.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   27.8.13 12:55:08

Onnea hörhö... min oon sen verran rikas että oon tommoset tarjoukset jättänyt ottamatta, ei oo näes pikkurahan tarvetta.

Pakkosiivouspäivä osa 1 takana. (Tavoitteena saada lattiat siisteiksi leluista, pyykit kaappiin, imuroida ja pestä lattiat). Aloitin innokkaana, keräilin leluja ja tavaroita pois lattialta. Silmään osui että kaapit on aika likaiset, joten rätti käteen ja hinkkaamaan keittön ovia, siinä samassa mielessä kävi että terassin ovikin on aika pahan näköinen kun neiti eilen ammuskeli siihen värivesipyssyllä, siis sitä hinkaamaan... ja vielä vessan ovi ja yläkerran rappusten seinä, siinä pienet kädet aina hinkkaa... Ai niin, siis piti niitä leluja.... Palaan keittiöön ja totean että hellakin kaipaa jynssäyksen.

Keittiöstä sain sitten lopulta lelut heiteltyä olkkariin ja siirryin eteiseen... Kaapin päälle on jäänyt kasa vaatteita, nehän voisi samalla nostaa henkareille ja vähän katsoa paikkaa rullaluistelusuojille ja muulle... Matot on aika likaiset, otin ne pois lattiasta ja päätin että vielä ehtii ne pestä (onneksi en sentään heti alkanut jynssätä ;) . Niin ja ne lelut ja tavarat pois lattialta.

Tässä vaiheessa onkin hyvä hakea harja ja ruveta harjaamaan hiekkaa ja koirankarvoja pois lattialta.. Paitsi että kun keittiöön palaan harjan kanssa, päätän nostaa tuolit pöydälle. (eivätkä romahtaneet kuin kerran, 8 tuolia yhdessä pinossa). Harjaan keittiön ja haen pesuveden. Pesen eteisen ja keittiön ja lähden siivoamaan olkkaria. Palaan kun olen saanut sohvalta ja tuoleilta kerättyä likaiset /vähän käytetyt vaatteet ja vietyä ne pesukoneelle, keräsin samalla ylimääräiset peitot ja puhtaat vaatteet pinoiksi. Otan keittiössä tuolit pois pöydältä, huomaan että liitokset ovat löystyneet... Haen liimapullon ja korjaan tuolin, päätän tarkastaa loput tuolit ja niistäkin löytyy liimattavaa. Käyn myös tarkastamassa muualta kämpästä puutuolien tilanteen.

Jatkan olkkarin siivoamista ja saankin sen mainiosti hoidettua ilman keskeytyksiä. Sitten vessaan, lattiaa pestessäni muistan että lavuaarin viemäri ei vedä. Siispä purkamaan viemäriä, putsaamaan se tukoksista ja viemäri takaisin kasaan. Siitäpä hyvä jatkaa wc:n siivoamista !

Tässä siis meni aamupäivä, ei ole pyykkeihin tullut koskettuakaan ja yläkerran siivoaminen vieläkin tekemättä. Mutta viemäri vetää, tuolit on liimattu kasaan ja keittiön kaapit hotavat!

Taitaapi siivouspäivä jatkua huomennakin!

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   27.8.13 13:36:19

Tääl sitä maalla olla kökitään. Saunaa siivottu et pääsis sitäkin joskus lämmittään ja sit ois kaikkee muutakin tekemistä niin paljon ku vaan viitsii tehdä.

Tavarat on vähän sekasin, mutta kai ne kaikki paikkansa hakee aikanaan. Ja kun muutossa yleensä aina jotain katoaa, ni nyt on ainakin yks kirja hukassa, mutta ehkä se vielä jostain löytyy :D

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   27.8.13 13:43:44

Moppella ollu ihan hullu päivä :D Onpa energiaa, käy kateeks...

Hörhö, mulle oli tulossa kans yks kerta perintöä, neljä miljoonaa puntaa kaukaiselta sukulaiselta :D Olis vaan pitäny maksaa käsittelykuluja 5000€, mut tokihan semmosen pikkurahan äkkiä pankista lainais. En sitte osannu päättää mitä kaikkea sillä neljällä miltsillä tekis, aattelin antaa olla vaan, kaipa sille käyttöä joku löys. (Enpä tietäis en, moneen kertaan suunniteltu ne rahat jo...)

Juoksin eilen :) Oli ihanaa! Koiratkin pääs, nekin tykkäs. Eikä viel satu jalkaan, YES! Alkaa taas kilojen kuritus ;)

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   27.8.13 13:55:37

Joo onnea voitosta! Mullekin oli kerran miljoonia tulossa, mut ei oo pikkurahalle tarvetta täälläkään. Oisin saanut rahat toimittamalla pankkikorttini tiedot. Aikamoisia onnettaren suosikkeja täällä!

Ihastuksen kanssa on mökkireissu suunnitteilla. Avaimia ei oo täällä vaihdettu, mut hammasharjat löytyy kahdesta paikasta.

Mäkin oon yrittänyt aktivoitua taas liikunnan suhteen. Kaipa se kunto tästä taas nousee. Fitballia ja astangaa alkuun. Jos sitä menis rankempiin jumppiin sitten kun on taas päässyt vauhtiin.

Kiva kuulla ministäkin! Ruosteen kuulumiset kiinnostaa myös!

LähettäjäM 
Päivämäärä:   27.8.13 13:57:46

päivää

Päivämäärä:   27.8.13 16:15:17

Onpa oltu energisiä. Itse olen vain köyhtynyt, nostin tarjoustani siitä talosta 10 000 euroa. Eli Bad Kitty, jo aamusta, ei tarvitse mennä tänään Kanuunaan lisätuhlaamaan.

Kiva kuulla onnistumistarinoita ja Mopen siivouspäivä, eikä Iinan kana-Harria saa panna pataan.

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   27.8.13 16:19:26

kurnau: ei mulla ole kanoja vaan ne on 5.naisella :D

Taidat ny sekottaa meidät :D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   27.8.13 16:24:02

Juu, ei ollu onnistumistarina :) ..

Kuraulle pidän peukkuja, toivottavasti tuo riittää !! Ja sitten pääset kiinteistön onnelliseksi omistajaksi :)!

Ja nyt pizzaa tekemään...

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   27.8.13 18:52:47

kävimpä kokeilemassa frisbeegolffia. sehän oli kivaa. täytyy varmaan ostaa oma kiekko. (:

Päivämäärä:   27.8.13 18:55:08

Selvä se, että kanat ovat 5. naisen, ei Iinan, mutta jotenkin tuo on vaarassa sekoittua.

Moppe jotenkin oma tarjous jopa harmittaa, on se kymppitonni raha.

Toisaalta aivan sama.

Nettituttavuus kyselee mukaan Eurooppaan (missä nyt ei sitten olla). Hissiinkin pälähti komeahko mies ja keskusteli eteläeurooppalaisesta säästä.

Lähtisikö zumbaaan (siellä oli se komea sambasijainen viime vk, ei ole siis tänään) vai menisikö mr. senegalin kanssa siiderille. Ehkä nyt vain parempi mennä sinne zumbaan.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   27.8.13 22:18:55

Oh hoh, onpa hiljainen ilta! Kurnaukin taisi lähteä zumbaan ja jättää sinkkulan autioksi.

Vieras käynyt ja ei tehnyt yläkerrassa kämppätarkastusta, joten ei haittaa että yläkerta oli kaaoksessa :) . Mukava ilta oli !

Taidan poistua takavasemmalle ja toivottaa nati nati!

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   27.8.13 22:36:02

Hei tyypit!! :) Pikkasen on ollut ikävä, mutta koska onnistuin kertaheitolla vieroittautumaan kaikesta muusta paitsi fb:stä (tämä on yksi monesta kolmenkympin kynnyksen ylityksen jälkeen suunnitellusta/ toteutetusta muutoksesta), olen tyytynyt taustailemaan ja lueskelemaan kinkkujen kuulumisia keskusteluun osallistumatta. Kohta ne tulevat, pitkät, pimeät ja yksinäiset syysillat. Vitonen vetoa, että vietän täällä tuolloin taas valtaosan vapaa-ajastani voivotellen ja itkua vääntäen :P Mutta vielä on kesää jäljellä, vielä on valoa ja lämpöä, metsäseikkailuja ja rantaretkiä... :) Järvivesi ON vielä lämmintä!! Tarkenee vaikka alasti ;)

Vielä en ole muuttanut irkkulaan. Kamojen pakkaaminen nappaisi kyllä, mutta Uuttamaata pidemmälle en meinannut vielä tässä vaiheessa lähteä. Irkku on edelleen ihku, mutta nyt muistan miksi kammosin ihastumista. Epävarmuus ja -tietoisuus raastavat. Yhdessä on hyvä olla, erossa ollessa iskee ahdistus. Sen kanssa on vain elettävä, sillä en tahdo vielä käydä "ollako vai eikö olla"-keskustelua. Arki on toisen osalta jo alkanut eikä yhteistä aikaa enää olekaan rajattomasti. Mälsää. Tässä vaiheessa olen yleensä ottanut jalat alle, keksinyt sata hyvää tekosyytä tai tehnyt asioista ylitsepääsemättömän hankalia. Tällä kertaa tahdon vain lisää, enemmän, kaiken ja koko ajan. Kai se on hyvä merkki. Itsesuojeluvaisto käskee kuitenkin pidättäytymään täydellisestä heittäytymisestä ja itsensä paljastamisesta. Sama vika kai hänellä, jos se nyt viaksi lasketaan.

Jänskättää kurnaun ja talokauppojen puolesta. Peukkuja. Pisteviivalle myös onnea uuden kavioliiton johdosta ja tytsyille tsemppiä reippailuun. Ryhtiliike paras liike :)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   28.8.13 07:41:03

Huomenta!

Mukava kuulla ruosteesta!

Päivämäärä:   28.8.13 10:34:05

Heh, rusty gone skinny dipping :) pics or didn happen! :D
älä ruoste siellä varjoissa lymyile, jos et oo huomannu niin täällä vaaditaan yksityiskohtia :)

Nii, huomenta! Kahvia ja korvapuusteja :)
Hirvee väsy... Mulla taitaa olla sopeutumisvaikeuksia :)
Työmatka ollu tän viikon 50 kilsaa entisen viiden sijasta ;)
Onneks on aika joustava työaika niin ei haittaa jos "aamutoimet" vähän venähtää ;)
Vaikeaa on aamulla lähtee, mut vähän se on pakko vaikka ei haluis :)

Illalla olis lettuja tiedossa, niihin voi vaikka kaataa vähän siirappia päälle :D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   28.8.13 17:28:46

Pitkä kuuma kesä... jatkuu ja jatkuu! Ihana päivä! Fillarilla liikkeellä lasten kanssa ja nautiskelin kovasti auringosta ja kesäisestä päivästä.

Päivämäärä:   28.8.13 17:37:19

Ei täällä moppe ketään oo, lähdetään ulos mutta jätetään ovi raolleen jos joku sattuu tulemaan :)

Päivämäärä:   28.8.13 17:56:49

Ihana päivä! Oltiin ihastuksen kanssa piknikillä, oli tosi ihanaa, lämmintä. Hulluteltiin viinirypäleiden kanssa. Onneksi kukaan ylimääräinen ei todista tätä siirappia, eilen katseltiin tähtiä ja suudeltiin kädet toistemme käsissä.

Ruosteen kuvailuun kiinnipitämisen ja karkuun juoksemisen välillä heilahtelusta on helppo samaistua. Ei täälläkään varmaan vähään aikaan puhuta tulevaisuudesta, vielä ei ole sen aika, mutta sitten pitää sietää epävarmuutta. Tosin ainakaan minä en ole ensimmäisenä päästämässä tästä irti...

Lähettäjä: äR 
Päivämäärä:   28.8.13 17:58:29

Aikamoinen riski on jättää ovet raolleen. Eihän sitä ikuna tiiä minkälaisia trolololleja sisään lappaa.. :D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   28.8.13 18:03:46

Saapihan sitä tulla trollejakin, sitten pidetään peikkojuhlat :) !!

Minulla tuo vaaka on kovasti heilahtamassa siihen suuntaan että kiertoon laitan tämänkin hyvän miehen. Syynä perinteinen "ollaan vain niin erilaiset" ... Ehkä kuitenkin vielä vähän aikaa katselen kun niitä hyviäkin puolia on kovin paljon! Mutta vastahan tässä on tapailtu, ei mistään sen kummemmasta edes sovittu.

Exä tuli tänään leikkuuttamaan hiuksiaan ja leikattiin sitten samalla poikien peikkokampaukset .. .Hetkittäin oli melkeinpä pala kurkussa, sen verran tuttua oli, melkein kuin ei olisi koskaan erottukaan. Mutta sitten hetken kuluttua taas muistin ne huonommatkin puolet ;) ja sain palan nielaistua pois!

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   28.8.13 18:59:00

Trolleja jee! Siihen joukkoon mäkin sovin hyvin ;)

Joopajoo - "vapaapäivä" kaikista pihahommista huomenna. Pitäs käydä yhdellä kaverilla viemäs sen hevosille omenoita ja sit katsomas yhtä perhetuttua sairaalassa. Se ei ole kiva keikka se - tutulla kun on imusolmukesyöpä ja 50% mahdollisuus parantumiseen viimeisimmän tiedon mukaan... :(

Päivämäärä:   28.8.13 21:30:58

Ostinpa sitten sen talon. Nyt kaikki ilman kotia voi tulla meille asumaan. Vierashuoneita on.

Päivämäärä:   28.8.13 21:34:41

kurnau, mä en ole ilman kotia, mut voin kyllä muuttaa maalle ton katraan kanssa;).

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   28.8.13 21:39:51

Kurnau, onnee!!!
kerro ny jotai lisää siitä talosta..

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   28.8.13 21:42:31

kurnau ONNEA!! :) Jokos korkkasit shamppanjapullon?

Päivämäärä:   28.8.13 21:45:16

Onnea kurnau!

Mun terveelliset elämäntavat lipsuu pahasti. On tullut syötyä epäsäännöllisesti ja sitten herkut onkin maittaneet. Pitäis palata järkevämpään syömiseen.

Päivämäärä:   28.8.13 22:03:20

Ei vielä mitään samppanjoita, edessä on vielä koko pankkivääntö sekä muuttorumba, sitten ikiomalla terassilla vasta aukeaa se samppa.

Mutta on tätä odotettu. Ja punainen tuo on, mutta saatan maalata pinkiksi.

Päivämäärä:   28.8.13 22:43:16

Kurnau, entäs tulisijaa, löytyykö?

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   28.8.13 23:27:25

Iltaa ja heti onnittelut kurnaulle taloshoppailun johdosta :)

Mun loppuu kesä ihan juur koht ja täytyy muuttaa takasin kuopioon :( huomenna pitää pakata, perjantaina leipoa kakku töihin ja lauantaina sitten auto kohti kklandiaa. Mut tänään lähden paikalliseen yhdelle tai kahdelle :)

Mitäs mieltä sinkut muuten on sellasest et kehtaanko raahata haitarin kerrostalokämppään...?

Päivämäärä:   28.8.13 23:55:16

Pinkki on ihan jees hyvän talon väri, kurnau:)!
Ainakin vaikuttaa isolta talolta, onko kaukana Stadista?
Ja ONNITTELUT täältäkin!
Maalla on mukavaa!

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   28.8.13 23:59:02

Onnittelut kurnaulle :) Kyl mäkin vielä joskus...

min, jos oisit mun naapuri niin... oumaigaad :D

Tulin juoksemasta. Jee, maanantaina ja tänään urheiltu :) Sapuskat on kurissa mut snadisti pitää vielä annoskokoja kattoo, muuten aika terveellisesti kyllä syöny eikä hekkuja. Tosin nyt duunaan tuolta pakkasesta kuleksimasta yhen vanhan krapulapyttipannujämän pois, mut senhän mä äsken kulutin :p

Päivämäärä:   29.8.13 06:40:22

On Jokupoku valtava leivinuuni, ja sitten sellainen valkoiseksi rapattu iso tiiliuuni salissa.

kurnau tykkää lämpimastä, tiedoksi.

Kaupunkiasuntokin oli lämmin. Ja siis neljän tunnin matka stadista nyt sitten on.

Ja seuraava vaihe on kuntokartoitus, sitten tupaantuliaiset.

Ja miäsrintama on ollut aktiivinen, vain se virtuaalisulho joka tahtoi Eurooppaan mietiskelemään on kadonnu, muttei sota yhtä miestä kaipaa.

Päivämäärä:   29.8.13 06:45:39

Huomenta:)!
Joko sä kurnau olet muuttanut?
Pohjoiseen ilmansuuntaanko?
Ei neljä tuntia paha matka ole silloin tällöin käydä täällä.
Pääsit maalle, olen kade:)!

LähettäjäM 
Päivämäärä:   29.8.13 06:46:49

huomenta

Päivämäärä:   29.8.13 06:56:02

kurnau, sullahan parani huomattavasti miesmarkkinatilanne!
Sielläpäin on varmaan ihan kivoja sinkkumiehiä:)!

Päivämäärä:   29.8.13 07:33:49

Huomenta ja ONNEA kurnaulle kaupoista :D Tsemppiä tuohon pankkivääntöön, voi olla aika kirjavaa meininkinä, toivotan pitkää pinnaa ;) Ja useammassa paikassa todella kannattaa käydä, mutta mielestäni Nordean voi jättää väliin, siellä on sovinistinen ja kivikautinen asenneilmasto sinkkuja naisia kohtaan YÖK.
Mä en vois muuttaa 4 tunnin päähän stadista, mutta toisaalta olenkin syntynyt täällä ja tykkään käydä täällä töissäkin... vaikka uskon, että elämää ja vieläpä laadukasta on muuallakin.. no Tamperetta voisin harkita tai Turkua, tosi kivoja kaupunkeja molemmat. Hämeenlinnan seutu olisi ehkä realistisesti vielä mahdollinen.... mä olenkin vaan feikkimaalainen :)
Mukavaa torstaita, kohta onkin viikonloppu :)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   29.8.13 07:58:16

kurnau rupesi sitten kartanonpitäjäksi :) ! Taitaa olla ainoastaan pohjoiseen mihin stadista pääsee ajamaan 4 tuntia ! Mukavaa kuulla myös miesrintaman aktivoitumisesta! Huomasin että oman paikkakunnan miehet on triplaantunut s24:ssa nyt syksyllä .

Niin, ja hyvää huomenta sinkkuloille! Tänään kuulee pääseekö haastatteluun yhdestä työpaikasta ja eilen tuli tieto että minut on hyväksytty työllisyyskoulutukseen.... Ja verolippukin tuli, mukavasti tulee palautusta. :) Positiivisen puoleinen loppuviikko!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   29.8.13 08:02:56

Huomenta, onnea Kurnauskis, siitä se lysti alkaa. "pinkin värinen talo", just.:D

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   29.8.13 08:45:13

Huomenta, onnea Kurnaulle talokaupoista

Päivämäärä:   29.8.13 08:57:25

Huohmenta! Kahvia(paljon) ja eilisiä lettuja :)
Joo, onnea kurnaun kaupoille ja oikeessa ootte, maalla ON mukavaa :)
Huomenna olis vapaapäivä :) reissua pukkaa, ihan kiva välillä johonkin vähän lähteäkkin :)

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   29.8.13 10:32:11

Onnea kurnaulle talokaupoista =)

Huomenna pitää vielä kerran käydä etelässä kääntymässä ja sitten saa mun puolesta pk-seutu olla (vannomatta paras, mutta yritetään edes ettei tarvis sinne enää lähtee) :D

Päivämäärä:   29.8.13 10:32:50

Huomenta!

Onnea kurnaulle talokaupoista! Kerro nyt vähän, että mistä suunnasta kartano löytyi?

Tämä neitipä lähtee tänään reissuun, jipii, jipii, jipii, jipii!!!!! Tammela/Forssa/Ypäjä/Loimaa vuoden tauon jälkeen; tätä mie olen odottanut!!!

Sulhosta ei oo kuulunu mitään muutamaan päivään, lienee unohtanu mut ihan kokonaan, kun yleensä soittaa joka päivä :( Tai sitten sillä on vaan niin julmetusti töitä. Pitänee soitella sille tänään, kun kuitenkin siitä ohi ajetaan, että josko herra ehtisi keskeyttää työnsä siksi aikaa, että saisi vähän kuulumisia vaihtaa :)

Laitoin muuten eilen nallukalle postia tulemaan ;)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   29.8.13 13:35:35

Mission, tota mä vähän pelkään et ihmiset ei kaupungissa oikeen arvosta musisointia, varsinkaan jos se tapahtuu samassa rapussa mis ite asuu :D taitaa jäädä haitari vanhempien nurkkiin odottamaan mut kitaran ja basson otan mukaan :)

Päivämäärä:   29.8.13 15:09:20

Tää lähtee ny kotiin päikkäreille :)
Niina: kivakiva, kohta pääsee nallevaljaita sovittamaan :D
meinaatkos keppanakellarissa käydä reissulla? Siel on tosi hyvää ruokaa :)

min: hanuri mukaan vaan, soittelee sitä vaikka siellä katolla :)
Siitähän vois sitten vaikka jonkun musikaalin tehdä... " haitarinsoittaja katolla" :D

Päivämäärä:   29.8.13 17:39:35

Voi kurnau hienoa!!! :) Missäs moinen kartano oikein on?

Päivämäärä:   29.8.13 17:54:26

Ei me taideta kyllä mihinkään Keppanakellariin ehtiä... Voi olla, että meidän kulinaristiset nautinnot rajoittuu vaan pikaruokapaikkoihin :p

Käytiin äsken sulhoa moikkaamassa. Kovin oli väsy mies :( Ei ole kolmeen päivään ehtinyt nukkua kuin muutaman tunnin; maajussit ja sadonkorjuuaika nääs. Ja vielä hommat jatkuu. Ehkäpä se siitä vielä helpottaa lähiviikkoina :)

Lähettäjä: min 
Päivämäärä:   29.8.13 18:37:08

Hörhö, tai sitten Sinkku haitarinsoittaja katolla :D täytyy nyt kattoo haluunko rikkoo naapurisovun vai en. Toisaalt voisin saada paljonkin uusia kavereita kaikista vanhuksista, mistäs sitä tietää :)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   29.8.13 19:01:14

Kyllä minä mielummin ottaisin naapuriksi päiväsaikaan soittelevan haitarinsoittajan kuin yömyöhään bilettävän stereotaviksen !

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   29.8.13 19:58:44

No niin - palaveri miehen kanssa pidetty ja kai se sit oli tässä tämä tarina. Kummallista kun kuitenkin on tunne, että lopullista päätöstä ei kuitenkaan saatu aikaan... :P

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   29.8.13 20:33:23

Ihanaa ja onnea Kurnau! Sähän kauas lähdet :) Mut varmasti tulee kivaa, oi että! ^^

Musta tuntuu et oon kohta taas sinkkujen joukossa. Täälä on nyt se kuuluisa "ollako vaiko eikö olla"-vaihe päällä, miehen puolelta siis. Melkein lähes täydellistä hiljaisuutta, ja just kun pääsin kehumasta. Pitäisi nähdä kasvotusten ja keskustella asiat, voi itku kun mä vihaan tätä.

Päivämäärä:   29.8.13 20:33:58

Iina ei noita juttuja voi päättää noin vain., mietitytä vielä.

Itsellä on Itämeren hienoin ja kaunein ritarikartano ja siis enemmän rasite kuin nautinto. Tuo talon osto on vain äkkipäätös, mutta talo on nyt oma.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   29.8.13 20:40:08

Iina ja Pauke, tsemppiä! Minulla on menossa juuri tuo "olla vai eikö olla" kausi ;) !

kurnau, taitaa olla kartanolla ikää aikalailla?

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   29.8.13 20:43:47

kurnau (ja muutkin) kun mies itse sanoi ettei homma toimi ja plaa plaa niin aika vaikee mun on yksin sit täs jotain aikaan saada.

Kuulemma kavereita voidaan olla jos en vaan kuvittele mitään sen kummempaa. Miksi siis jäädä kaveriksi jos toinen ei kiinnosta millään muotoa..?

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   29.8.13 20:48:30

Sitten ei taida Iina jäädä vaihtoehdoksi kuin laittaa uutta matoa koukkuun ... !

Päivämäärä:   29.8.13 20:48:33

Ja must tuntuu, et miehistä on lopulta vaan murheita. Jonku aikaa ilookin, mut kaikki kiva loppuu aikanaan. No saattaa joku harva poikkeuskin olla, mut noin niinku yleensä..

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   29.8.13 20:53:50

Moppe: niin sitä luulis ;) Mä kaivoin sen ikisinkku-leimasimen ja löin sillä otsaani. Nyt ei tarvi enää yrittää mitään kenenkään kanssa :D

Jokupoku: olet niin oikeassa :D

Päivämäärä:   29.8.13 20:57:22

Eiks kuiteski Iina yks länsirannikon mies sun vielä pitäs paremmin tsekata ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.8.13 21:00:18

Morjensta sinkkulaan. o/

Kylläpäs täällä nyt masistellaan. No joo eipä se parisuhde mikään kaiken autuaaksi tekevä juttu tietysti oo, mut kyllä niistä hyvistä jutuista vaan saa puhtia elämään ja onhan se nyt aika onttoa sekin, jos on vaan yksin ja elää jossain kuplassa suojassa kaikelta. On vaan jotenkin vaikeeta saada toisilleen sopivat ihmiset kohtaamaan.

No mut kohtahan tässä on taas viikonloppu ja pääsee ainakin rentoutumaan muuten. :)

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   29.8.13 21:02:43

Ai iinakin melkein samassa tilanteessa, meni ihan ohi. Oivoivoi.

"melkein lähes täydellistä hiljaisuutta"-lauseesta puuttui tietysti sana viikko :D melkein viikko lähes täydellistä hiljaisuutta.

Joo ei siinä kyllä hirveesti voi mitään tehdä jos toinen päättäisikin ettei ole kiinnostusta jatkaa enempää, toivottavasti ei sano. Kun on joka päivä hyvässä yhteisymmärryksessä tekemisissä pitkin päivää, niin voisin vaikka oksentaa tästä henkisestä pahasta olosta kun yhtäkkiä toinen vetäytyy ja menee päiviä että ottaisi yhteyttä. Joo, eiköhän tää suhde olluna tässä....v*ttu.

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   29.8.13 21:04:55

Jokupoku: noinniinku kaveri on kaveri ja sillä hyvä... =)

Päivämäärä:   29.8.13 21:07:19

Joo minski kato se on parempi masistella ja olla odottamatta mitää kivaa... Nii sit jos joku ihme sattuski, nauttis siitä sen aikansa. Mut jos ei ihmettä tulisikkaa, nii ei putois korkeelta. Pessimisti ei pety, nih!

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   29.8.13 21:15:26

Iina, sun tarvii vain kalastaa tällä kertaa vähän erilaista saalista ;) . No on se ikisinkku-leimakin varmasti ihan käyttökelpoinen. Toimii vähän niinkuin "ei saa koskea" kylttinä ;)!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.8.13 21:15:26

Jokupoku: Niinhän se tietty on, mutta jotenkin mä oon aina ite ollu sellanen, et pyrin välttämään masistelua, vaikka joskus tietysti mieli onkin vähän maassa. Mut jotenkin silloin tapahtuu helpommin kaikkea kivaa, kun on sellanen positiivinen ja utelias uusille jutuille. Et ei murehdi eikä mieti asioita liikaa. Kyllä mä tota ylianalysointiakin harrastan välillä, mutta yritän sitä karsia sen minkä pystyn. :)

Vähän jotenkin vaikea kommentoida tänne nyt, kun tuntuu et oon ihan pihalla kaikkien jutuista. Sen verran harvakseltaan on täällä tullu käytyä kuitenkin. Tsemppiä nyt ainakin paukkeelle ton homman kanssa. Toi arpominen on aina yhtä ikävää, vaikka toisaalta onhan se parempi niin ettei hirveen pitkälle kerkii asiat etenemään ennen kuin tulee ryppyjä rakkauteen. Vaikka ainahan se vähintäänkin harmittaa, jos ite haluis jatkaa.

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   29.8.13 21:16:52

Moppe: kun mä hain ihan jotain muuta kuin tuo mikä tuli vastaan :D

Ni koska sit menis oikein..? :D

Päivämäärä:   29.8.13 21:23:30

En mäkää minski yleensä juur koskaa masistele. Ny vaan ärsyttää ku eio ketää kelle vois kitistä murheitansa sillon harvon ku joku paskafiilis ottaa vallan. Eikä se tosiaan ole usein. Mutta tänään olen kaikkien synkistelijöiden virtuaalinen tukihenkilö ja myötäeläjä, Hali kaikille !

Oloo vois helpottaa jos kurnau jaksas hehkuttaa kartanosta jotai lisää. Jotain valopilkkuu ja iloisempaa ajateltavaa..

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   29.8.13 21:31:52

Jokupoku, vuodata tänne sinkkulaan ! Myö kyllä myötäeletään ! Ja saahan sitä joskus masistaakin, ei taitaisi elämän kohokohtia niin osata arvostaa jos ei välilä käväise vähän matalammalla.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.8.13 21:39:16

No joo, pakko myöntää etten oo tosiaan niin hirveesti lueskellu nyt näitä, niin mulle tuli varmaan vähän väärä kuva näistä viimesimmistä. Jotenkin vaan tuntu siltä, että täällä olis jotenkin synkkää menoa, kun oon jotenkin enemmän tottunu siihen, että täällä on sellasta iloista höpinää. :)

Päivämäärä:   29.8.13 21:46:29

Voi Moppe, liian henk.koht ja liian pitkä stoori tulis siitä. Mutta kiitos myötäelämisestä!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.8.13 22:01:41

Pakko mennä koisimaan jo. Viikonloppuja kaikille ja lämpimiä sylejä. :)

Päivämäärä:   29.8.13 22:09:23

Kiitos samoin minskille :)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   29.8.13 22:25:58

Jokupoku, tässäpä kappale sinulle http://www.youtube.com/watch?v=2EIYm_RdIlU

Öitä Minski ja kaikki sinkut! Tämä kömpii just soffalle köllöttelemään!

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   29.8.13 22:31:06

toivoa ei saa menettää :) se on yks päivä kun se oikea osuu kohdalle. sitä ennen pitää kohdata ehkä montakin väärää.

masistelut kuuluu elämään. ne kannattaa tuntea ja elää silloin kun ne kohdalle tulee. jos niitä väistelee ja niitten yli hyppii, ne kerääntyy ja silmille voi räjähtää jossain vaiheessa aikamoinen lasti käsittelemättömiä tunteita ja voitte kuvitella millainen taakka se sitten on.

kyllä minäkin viikon hiljaisuudesta tulisin surulliseksi. lyhyemmästäkin jo. mut se on ihan ihmisestä kiinni millaista suhdetta ja elämää kaipaa ja haluaa elää. jos päivittäinen yhteys on tärkeää niin se on tärkeää. ehkä kaikille pettyneille aukeaa uudet ovet kun entiset suree ja sulkee. ihan varmasti se menee niin :)

voimia muutoksissa eläville :)

Päivämäärä:   29.8.13 22:39:50

Moppe kiitos biisistä, joka muistuttaa minua siitä miten yleensä ajattelen. Jospa huominen ois aurinkoinen.. Öitä kaikille!

Päivämäärä:   29.8.13 22:41:09

kurnau sit huristeli Itämeren yli, mä ajattelin, et pohjoista kohti:).
Ei ole totta, että sinkkulan naiset palaa sinkuiksi kesän jälkeen!
Olisin niin toivonut teille ihanaa parisuhde-elämää tämän tylsän sinkkuelämän sijaan!
Ku mäkin haluaisin joskus sen kannen löytää....
Sinkkulassa on sit säpinää syksylle ja talvelle, alkaa pikkuhiljaa talviuniaika olla edes ja kesähormonit odottaa jo ens kevättä ja kesää...:).

Päivämäärä:   29.8.13 23:21:08

Se kartano on vuosimallia 1250. Jolloin saksalainen ritarikunta tuli kylmänä talvena yli jään, aika kauan saarenmaalaisten vastarinta kesti.

Mutta siis tuona vuotena pyhä Vatikaanin herra päätti, että nuori Buoxhoeveden (jonka elämä jatkui vain 28 vuoteen) sai kartanon tai läänityksen, jossa tämä koskaan uskaltanut käydä (me saarenmaalaiset ei olla aina pelkästään kivoja), verotuloja kartanostaan sai tuohon nopeahkoon loppuunsa, oli piispa Albrechtin sukua.

Päivämäärä:   29.8.13 23:26:35

kurnau, olet siis Saarenmaalta.
Palasit kotimaahan, se on hienoa:)!
Sulla on upea kartano nyt ja olet kotona:).
Voi kun joskus löytäisikin sen oman paikan, missä viihtyy ja haluaa olla!

Päivämäärä:   29.8.13 23:38:16

En ole kotona, ja aivan järjetön kuvio. Tuo talon osto on kuitenkin paras vaihtoehto nyt.

West end girls... Länsirannikolle asumaan.:)

Päivämäärä:   30.8.13 07:34:08

Huomenta, hei ihan mielettömän hieno juttu kurnau !!!! voi... vuodelta 1250.. onkohan sulla ikioma kummitus? Vitsi miten makeeta !

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   30.8.13 07:43:18

Huomenta, hui kummituksia het aamusta.:) Tänään vois antaa sorsille kyytiä, jos vaikka parit saisi pataan.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   30.8.13 07:45:41

Huomenta! Wau kurnau, hieno historia kartanolla :), ja liki käyttämätön kun ei alkuperäinen omistaja sinne ehtinyt ollenkaan!

Harmaa päivä mutta jotenkin ihanan syksyinen. Kertakaikkiaan mukava aamukävely täysin tyynessä ilmassa ja jotenkin hirmuisen hiljainen aamu.

Kummallista aikaa työrintamalla. Keväällä sain jo kaksi työpaikkaa, joissa oli henkilö jäämässä eläkkeelle, mutta päättikin sitten jatkaa töissä pidempään ja näin ollen nuo työpaikat eivät koskaan toteutuneet. Nyt tuli kolmannesta hakemastani paikasta vastaava viesti...

Päivämäärä:   30.8.13 07:51:34

Tämä uusi talo ei ole kuin toistasataa vuotta vanha.

Ja jos saa kerrankin vapaasti spekuloida älyttömiä, 1800-luvun puoliväli oli mielestäni hienoa aikaa. Siis siinä vaiheessa, kun peruukit ja polvihousut olivat jääneet, hameet olivat valtavia, eikä se tylsä empirelinja ollut vielä pilannut asuja ja kampauksia.

Pitäisikö muuten hommata passi, nettideitti kyselee hengähtämään Eurooppaan. Ei olla edes vaihdettu kuvia.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.