Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 359

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   24.8.13 08:38:15

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9

Vai onko joku löytänyt oikeesti parisuhteen netistä???

Re: Sinkkujen topic 359

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   24.8.13 08:58:34

Kas - mäkin aloitin just topikin :)

Kumpaan jatketaan..? =)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   24.8.13 09:17:19

No en tiedä niistä parisuhteista, yli mainostettuja.:D Ei se Piste muuten eilen siiten yhteen jäänyt, kävelin himaan päin ja tietty naapurit vastaan, kierros oli sillä selvä, saakelin punaviinit jyskyttää päässä.

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   24.8.13 09:17:55

Jatkuuks tähän?
Huomenta :)
Kyllä sieltä netistä piste löytää ;)
Tää lähtee nyt sinne kyläpäiville esittelemään vehkeitään :)
tuolla näkis nallukan nyt livenä :) http://www.marynummi.net/M%C3%A4ry-p%C3%A4iv%C3%A4-24-8-2013.php
onhan tuolla näköjään aika paljon kaikkea ohjelmaa, eiköhän siellä päivän saa kulumaan.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   24.8.13 09:20:29

Jatkettaisko tänne?

Iinan kommentti tuonne toiseen topaan:
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1676697&t=1676697

Piste, kyllähän minä sentään 9 vuotta olin naimisissa ensimmäisen nettitreffini kanssa! :)

Tervetuloa uudet kirjoittajat, mukavaa kun pitkästä aikaa sinkkulassakin on vähän säpinää ja tulee tekstiä näin aamusella luettavaksi!

Minä olen aina aiemmin ollut kissaihminen, minullakin noita kissoja on ollut aika monta, mutta jätin nuo kaksi nykyistä miukua asustelemaan tuonne omakotitaloon exän kanssa. Ja vaikka ovatkin nimellisesti minun kissojani, en raaskisi erottaa exää ja hänen kissaansa. Siltä keväältä kun aloitettiin seurustella, on exällä varmaan kolme-neljäkymmentä kuvaa tuosta kissasta, minusta taitaa olla yksi :D :D :D!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   24.8.13 09:32:44

Moppe, mää oli 20 vuotta naimisissa ja sitten vaan suhde kuihtui pois. Pitäisi ehkä se jää minun pikkuhiljaa jo rikkoa, jonkun hevosnaisen suuntaan. Mutta siinäkin tulee taas työasia negatiivisena vastaan, kuka nainen kattelee sellaista ukkoa, joka on kuukausi tolkulla poissa Suomesta.

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   24.8.13 09:53:47

Kessu: ei mua ainakaan haittais jos ukko ois maailmalla töissä, et kyl niitä semmosiakin naisia on joille tollanen suhde sopii oikeen hyvin. Taidat vaan ite olla sitoutumiskammoinen ja selitellä et "ei kukaan nainen tämmöseen lähde".
ps. sä olet tota ulkomaille menoos hehkuttanu jo vaikka ja kuinka ja kauan etkä vieläkään oo menny, et koska meinaat mennä? :D

Mä epäilin et on liian pieni auto vuokrattuna, mutta nyt kun alkaa oleen kaikki kasassa, niin ehkä se sittenkin on riittävän suuri. Ex tulee vielä peräkärryn kans, niin kai nää helkutin romut sit saadaan kerralla mukaan... :P

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   24.8.13 10:07:37

Saikku loppuu 12.09.2013, tosin vaan toi kylkiluu on murtunut, hassusti rutisee hengittäessä.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   24.8.13 10:11:42

Ja en anna neljättä kertaa polvea leikata, kestää minkä kestää.:)

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   24.8.13 10:29:35

Onko Nallukka Märynummelta? Mun vanhin heppa on syntynyt ja kasvanut siellä =D

Ja piste, kyllä netistäkin voi löytää suhteen; se mun siskon lentoperämieshän oli nettilöytö, ja vielä suoli24:stä... Että niin vain toisilla flaksi käy :p

Mun pitäs keksiä äkkiä jotain lahjoitettavaa meidän hevosystäväinseuran huomisen match shown arpajaisiin. Tänään pitäs ehtiä tekemään ja mieluummin vielä ihan hyvissä ajoin, kun illalla on ne maajussien kinkerit ja sen jälkeen huudetaan HALOOOOO!!!! =D =D Ja sulho ei nyt sitten taas olekaan pääsemässä paikalle :( Toivottavasti edes pleijeri tulee, niin on joku viihdyttäjä siellä ;)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   24.8.13 10:37:00

Kessu, uskoisin semmoisiakin naisia löytyvän, jotka ei tarvitse sitä miestä siinä kainalossa kokoajan ja ymmärtävät kyllä maailmalla reissaavan ukonkin. Tosin toista reissaajaa ei ehkä kannata katsella, huonolla tuurilla olette reissussa vuorotellen :) .

Minun mummonkorvikkeeni aikoinaan sanoi että suvun suhteet on pysynyt vuosikymmeniä kasassa vain siksi että miehet reissasi merillä ja emännät hoisivat tilukset, tapasivat toisensa sen verran että saivat kerran vuoteen emännän paksuksi ja sit merimiehet taas lähti. Ja kun isääni olen tässä katsellut niin olisi ehkä heidänkin liittonsa ollut onnellisempi jos isä olisi ollut reissuhommissa ;) ! Niin että Kessu rohkeasti vain etsimään ja löytämään sitä heppatyttöä :) .

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   24.8.13 10:44:57

Niina...;), vai että edes pleijeri paikalle...siinä meillä morsio:)!
No arvatenkin Kessulla meni "pitkäksi"...sehän sit tärisyttää ja vapisuttaa ja pukkaa tuskanhikee kohmeloiseen kroppaan..:).
Oot kyllä muistanut harjoitella, miten se vieläkin heittää niin pahasti kohmelon puolelle...:)?
Jaha, hieno hevostelupäivä tulos! Tää alkaa valmistautua aurinkoiseen tallipäivään.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   24.8.13 11:05:46

Nii.i, Piste kun ei ole sitä tätiä puikoissa, ken laittaisi minut kuriin ja nuhteeseen.:D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   24.8.13 11:07:42

On kyl hyvä maastoilupäivä, min en kyl satulaan tänään mene, syystä jos toisesta.

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   24.8.13 11:14:46

No onkohan siitä pirttihirmusta voittajaksi kohmelolle....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   24.8.13 11:29:22

Jaa Piste, mitä meinasit? Ei mulla olisi kohmeloa, jos olisi se kaunis heppaleidi iltaisin halata syliin.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   24.8.13 11:30:54

Öh olipas imelää minulta, menee krapulaan piikkiin.

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   24.8.13 11:31:06

IIna kirjoitti:" Kurnau ja piste: ei ku toi Offari ja hevostyttö topikki pyöri tääl joskus hetken aikaa - silloin kun noi offarit tänne joukolla tunki sekaan :D
Mä en muista mistä toi nettioffari sen naisensa löysi - vai onko ees kertonutkan. Tosin en mä tääl ny ole niin kerinny kaikkia juttuja lukemaankaan kun on ollu muuta elämää :D
Kessu: Ei uskois et oot kännis kun kerrankin kirjoitat selkeesti ;)"

Olen siis melko varma, että Offari löysi tyttönsä netistä, ja niin täällä useat muutkin pariutuneet (paitsi Tirli livenä, se on jäänyt mieleen). Ja tästähän on puhuttu ennenkin, en tiedä, mitä pitäisi alkaa harrastaa, että tapaisi vastakkaisen sukupuolen edustajia. Tietysti voisi käydä baareissa.

Kessu kirjoittaa vain paremmin, kun juoma lisääntyy.

Niina on maailmassa muitakin miehiä kuin sulho ja pleijeri.

Ja haittaisiko mitään, jos piste kävisi moikkaamassa sitä keväällistä hevosmiestä.

Moppe, exässä ja kissassa on jotakin aitoa.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   24.8.13 11:45:21

Kurnau heh hee..:) Asiasta potkukelkkaan, laitumilla on jo "stressiheinää" kun yöt on viileitä, varmaan kokeneet heppaharrastajat tämän asian jo tietää. Ettei vaan tulisi kaviokuumeilua. Ja täh KURNAU, vapaatariistaa me ollaan kaikki.:D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   24.8.13 11:53:52

Jaa mää poistun takavasemmalle, heippa.

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   24.8.13 12:02:50

Se lienee viisas teko Kessu ;)

Huoh - sitä muuttoapua odotellessa... =/

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   24.8.13 12:22:51

Joo, tämäkin löysi prinssinsä netistä :)
Ja voi, meillä menee niin hyvin <3 Juuri pari päivää sitten hän mietiskeli eräästä autosta jonka aikoo ostaa, et siinä saattaisi tulla mukaan jopa takatilaan verkko :D Ei niin mikään suuri asia, mut minusta se oli niiin ihanaa että se alkaa itsekin hoksaan sen että koira tulee mun mukanani hänen elämään jokatapauksessa, halusi tai ei ;) Mies ei ole siis mikään koiraihminen ja alkuun hänen oli hirveän vaikea muistaa et varsinkin arkena joudutaan meneen koiran ehdoilla enkä voi noin vain lähteä liihottaan moneksi tunniksi työpäivän jälkeen hänen kanssaan johonkin, vaan ensin täytyy lenkittää koira ja seurustella sen kanssa tai vaihtoehtoisesti mennä johonkin mihin koiran voi ottaa mukaan :D
Koira on muutenkin niin täysi AD/HD et se varmasti herätti välillä aika suurta ärtymystäkin, mut nyt on ihana huomata et se alkaa jo ihan eri tavalla tykkään tuosta sessestä.

Onnea pistepisteelle hevosen ostosta! :) Voi mikä huumaava tunne se olikaan kun odotti omaansa saapuvaksi.

Kaveri kotikonnuilta on mulla kylässä ja tänään ois tarkotus vähän shoppailla ja lähteä baariin. Mitenhän mä jaksan... :DD Huomena sitten kärsitään krapulaa, lenkitetään koira, katotaan leffoja ja tehdään vino pino amerikkalaisia pannukakkuja kermavaahdon ja hillon kera!:)

LähettäjäIina 
Päivämäärä:   24.8.13 12:48:43

Viihdytin itseäni katselemalla suoli24 tarjontaa ja kyllähän siellä olis tarjolla vaikka mitä :D

Ja muuttoapukin on jo melkein perillä - jipii!

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   24.8.13 13:37:33

Äkämökö-mökä päivä... Mitä minä edellä, sitä natiaiset perässä.... siis äkäillään :).

Onnea muuttoon Iina, toivottavasti sujuu hyvin ja sutjakasti!

Lähettäjä: Juuuuulia 
Päivämäärä:   24.8.13 14:20:01

Huhh, tulipa nukuttua aavistuksen liian pitkään :D eikä edes kissat herättäny, vaikka kellon ympäri nukuttiin.

ei muutakun "aamu"puuron keittoon :D

Tuosta suomi24:sta, kyllä sieltäkin voi löytää :) mullakin jopa oli viime talvena siellä profiili ja naapurikylästä löytyikin ihan hyvä ja komeakin vaihtoehto. Nykyään silti ollaan kavereita, lähes viikottain pidetään yhteyttä, kesällä käytti mua moottoripyörä ajelulla ja kaiken päälle puhutaan omista mies- ja naisjutuista (mikä tuskin onnistuisi, jos tunteita vielä olisi) :)

jos jotain huonoa, niin jotain hyvääkin siis. ei suomi24 ole missään nimessä luusereiden paikka, se on vain yksi mahdollisuus lisää tässä @!#$ kiirettä pitävässä nykymaailmassa löytää se oma kulta! :D
(juu olen hieman katkera, niin moni lopettaa jutun ajan puutteen vuoksi)

Päivämäärä:   24.8.13 19:26:49

Itselläkin on aikomus vähän deittailla s24:stä, mutta vasta sitten, kun muutto on ohi. Kiinnostaisi kovasti nähdä varsinkin se 'virtuaalikumppani', vaikka olen kyllä varautunut siihen, että puolin ja toisin ollaan pettymys. Mutta sittenpähän ehtii kirjoitella vielä enemmän sinkkulaan, kun ei tarvitse iltaisin rustailla viestiä sille.:)

Oliko Iinalla vielä se matkamies?

Ja pauke kiitos onnistumishehkuttamisesta, täytyy vain koittaa uskoa itseensä ja nettiin.

Päivämäärä:   24.8.13 19:34:29

Ainoa huonoksi puoleksi havaittu suomi24:ssa on se, kun toki sinne kuvansa laittaa omaan profiiliin, niin aika asiattomiakin viestejä on tullut. Välillä pidin kuvan pois, mut sitten ei taas tullut mitään yhteydenottoja :D

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   24.8.13 20:01:17

Jaaa iltoja sinkkulaan:)!
En kurnau kyllä sitä keväällistä enää halua treffata, aivan väärä tyyppi mulle;).
Vaikka ihan jees oli noin niinkuin muuten miehenä.
Noup, mä taidan nyt keskittyä täysin hevosteluun, toki jos joku mies törmää minuun, niin sit katson vähän tarkemmin....,)!
Kesä ja kärpäset alkaa olla pikkuhiljaa takana ja keskityn työntekoon ja hevosteluun aivan sata lasissa, kunhan loppu kesälomasta on lusittu.
Toki onhan sitä vielä jäljellä aika siivu, joten ehtii täs vielä tapahtua vaikka ja mitä....

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   24.8.13 20:22:13

Iltoja. Menipä päivä taas touhutessa muualla kuin kotona. :D

Nyt jos hieman nauttisi olutta ja lonkeroa ja saunakin mukavasti jo lämpeemässä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.8.13 20:51:22

Kun te niin hehkutatte tota S24sta, kävin vähän tsekkaan tarjontaa....
Ei mulle mitään!!!
Ei yhtikäs mitään.
Sitä samaa massaa ja marjanpoimijaa.

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   24.8.13 20:57:00

Mullakin on profiili suoli24.ssa Ei sielt mitään löydy. Kolmeen vuoteen kaks kontaktia. Toinen kontakti päätyi suhteeseen. Mut sitä kesti vajaa vuoden. Nytten ollut aika hiljaista.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   24.8.13 21:23:54

Minä olen löytänyt aikoinaan parisuhteen netistä ja ehkä löydän vieläkin ... tosin yritän näyttää nyt kaikki huonot puoleni, niin katsotaan kelpaanko enää ... Ainakin tulee hyvin toimeen tuon jälkikasvun kanssa, joten se ei ole ongelma'

Lähettäjä: 5.nainen 
Päivämäärä:   24.8.13 21:44:58

Iltaa, kokkareilta palattu ihmisten aikoihin :) Olihan niitä miehiä siellä, vaan eipä ollut sellaista mun näköistä, niin lähdin kotiin kanoja ja hevosia halailemaan... Niin siis niistä kanoista, vaikkei kukaan nyt ollut ottamassakaan het kättelyssä, niin mitään eu-direktiivejähän siinä ei ole. Pitäjäksi pitää rekisteröityä kunnan maatalaoussihteerille, vaikka olisi 1 lemmikkikääpiökana rivitalossa, that's it. Lämpölamppu talveksi, kauraa ym. rehua sekä melkein kaikki mitä ruoan laitosta jää... helppoja ovat hevosiin tai mihkä tahansa verrattuna. Mäntsälässä on muuten 2vkon päästä kananäyttely :D Se kuulostaa aika hupaisalta ;)
Miten telkusta voi tulla Maverick? eikö se tullut jo viikko sitten?
Iina on kai sitten jo perillä? :)

Päivämäärä:   24.8.13 21:47:58

Juu, en ainakaan yhtään innostunut 24sen tarjonnasta....
Aivan saissea!!
Kaikkeen halpaan naiset menee!!
Aivan uskomatonta skeidaa noi miehet! Vonkaamisen lukee jo ensimmäisten rivien välistä. Toki voi joku asiallinenkin olla, mut kun ei vaan jaksa selata...
Hirveesti jo alkuun kirjoitusvirheitä, ei minkäänlaista lauseenmuodostusta, kappalejäsentelystä puhumattakaan, yhtä pötkyä, mistä ei ota selvää wanha mestarikaan täs toisessa kotimaisessa, suomenkielessä siis.
Voi hyvää päivää!!
Tuoltako löytyisi mies???
Noei! Ainakaan tänne!!
Kyl mä nyt ihan sivistynyttä sälliä katselen, jos ei kumpikaan kotimainen ole hanskassa, niin se on noup!!!

Päivämäärä:   24.8.13 21:54:03

5. nainen kiitos kanatietoiskusta.

Et piste millään voi tietää, että s24:ssä on vain sopimattomia, vaikka rajaat ikähaarukkaa esim. 38-48, laitat pituudelle tai pukeutumiselle kriteeriä, kelpuutat vain Uudenmaan, silti jää monta sataa ukkoa.

Ja Jykä ei tuo vuoden suhde huono tulos ole. Mutta kaipaisiko profiilisi lisäpotkua?

Ja Webbi verkot vesille vain.

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   24.8.13 21:56:56

no pistehän taas hehkuttaa. ehkä sun nyt kannattaa vaan pysyä sieltä suomelta poissa :) siis niinku pysyvästi. jos me muut etsitään ne paskamiehemme sieltä :) sun ei oo pakko...

Päivämäärä:   24.8.13 21:57:18

Iltoja iltoja vaan kaikille!

Kivasti herää näin illalla tämäki topa :)

Ajattelin alkaa paistaa lättyjä, kun vasiten kävin vielä maitoakin hakemassa :)

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   24.8.13 22:01:20

No joo myönnettäköön että profiili ei varmasti ole mikään hyvä. Kun osaisi hyvin kirjoittaa itsestään. Sopivilla sanoilla. Välillä tupakalla miettiessä tulee aina hyviä lauseita päähän mutta ei niitä sit muista profiiliin asti kirjoittaa. Pitäisi olla kynä ja paperia aina kadessä että hyvät ideat/lauseet saisi ylös. :D

Mut tää kesä on ollut sellaista hullunmyllyä että ei ole jaksanut edes ajatellla mitään parisuhdetta. Mut nyt syksyn tullen jää taas aikaa ja olisi kiva jos ois se oma kulta kainalossa... Sitä odotellessa :)

Päivämäärä:   24.8.13 22:06:35

Mua ainakin kiinnostaisi kuulla Jykästä lisää :D enemmän, mitä tää topa antaa ymmärtää :o

*ujostelee*

Päivämäärä:   24.8.13 22:10:18

no.. mä en mitään hehkuta, kunhan nyt taas totesin, ettei se saitti ainakaan mulle mitään anna.
Edes selailussa.
Aika kapeekatseinen olet, jos noin kirjoitat.
Kaikilla meillä on omat intressit ja ajatukset, sen puitteissa sitä miestä etsitään.
Tuskinpa meidän on samanlaiset, eikä tarvikaan olla. Mut ei se sitä tarkoita, että miehet siellä on paskoja. Ne ei ole mulle sopivia. Jollekin toiselle aivan helmiä.
Mustavalkoisuus on toisten luonne, mun ei......:). Sun näköjään.

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   24.8.13 22:24:20

:) juuuuulia:

Mie oon tämmöinen savolainen rauhaa rakastava työtä pelkäämätön nuori :D mies.
Tykkään puuhastella ja rakennella kaikkea. Kaikki korjaan itse. Jos en osaa muuten niin etsin tietoa vaikka netistä ja korjaan sitten parhaani mukaan.

Huumorin tajua löytyy, Herkkäkin olen juu. Eläinrakas. Toiveissa oma pieni maatila missä ois hevosille tilaa ja mahtuu sinne pari muksuakin pihalle leikkimään. Koiran kanssa :)

Tämmöinen pieni esittely tuli nyt tälleen äkkiseltään mieleen. :D

Kerroppa juuuuuulia itsestäsi jotain :)

Päivämäärä:   24.8.13 22:37:06

Minkä ikäinen sä sitten olet, kun kerta sana "nuori" saa vähän huulia ylöspäin? :D

Sullako on siis itselläsi hevosia?

Oon pikkukylän tyttöjä lähtöisin, näin yksin oon kumminki kattonu parhaaksi asua pienessä kaupungissa, kun ei tuota autoakaan ole.
Kivaksi likaksi minua sanotaan, joskus vaan turhan omapäinen kai :o Tykkään siis että asiat tapahtuu silloin, kun on sovittu. Pidän jutustelusta, jään aina suustani kiinni ja harmittaa suuresti jos en ehdikään jututtaa kaikkia ketä haluaisin, esim jossain tapahtumassa missä tiedän olevan paljon tuttuja :D

Hevostyttöjä itsekin :) vaikken olekaan yksinkertaisesti rahanpuutteen takia ollutkaan hevoshommissa mukana pian kahteen vuoteen.. Silti siitä selkäännoususta uudestaan haaveilen jatkuvasti :) Pidän siis eläimistä kovasti! Nämä kissat juuri ja juuri täyttää tämän hetkisen hoivavietin niin eläinten osalta kuin siltäkin osin että joskus niitä omiakin lapsia saisi :)

Mitähän muuta.. :D

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   24.8.13 22:50:34

Kaks viikkoa sitten tuli 31 täyteen. iki nuori :D

Ei oo omia hevosia ja ei oo hepojen kanssa tullut touhuttua mitään. Kaverilla kolme hevosta pihassa mut oo pitkään aikaan kaverin luona käynyt. kaverikin sen verran kiireinen aina.

Pikkukylä tääkin on. Ja rauhallinen paikka muutenkin missä itse asun. Maaseutua. Minuu ei oikein kylän keslustaan tai kaupunkiin saa asumaan. Tottunut hiljaisuuteen mikä maaseudullaon. Mut mitään talli paikkaa hevoselle ei nyt ole. Mut jos joskus löytyisi sopiva paikka niin mikä ettei.

Itsekin aina silloin tällöin jään suustani kiinni. Meinaa välillä mennä omat hommat pieleen kun jumittuu työpaikallekin rupattelemaan niitä näitä :D

Päivämäärä:   24.8.13 23:06:45

Jahas, myöhästyneet synttärionnittelut on siis paikallaan! :)

Varsin mukavaltahan sinä kuulostat, ihme ja kumma kun et ole vielä vakiintunut kunnolla :o ja noinkin realistiset haaveet..

Mistä sinunlaisen löytäisi ihan oikeassakin elämässä, eikä vain joutuisi tyytymään kirjoitteluun netissä :)

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   24.8.13 23:24:35

kiitos paljon. :)

Jospa se oikea ei oo vaan löytynyt viellä. ja se et sit ei missään pääse tutustumaan mukaviin naisiin. Baareissa on tullut käytyä mut sieltä ei oo ikinä ketään tarttunut mukaan. Ja enpä enää nykyisin baareissa paljoa käy. Jotenkin jo mitta täynnä baari elämään. Kaveriporukalla kyl voi käydä mut yksin ei huvita lähteä.

Ja se varmaan myös vaikuttaa että en oo mikään supliikkimies. :D

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   24.8.13 23:30:14

mihis kaikki muut hävisi?

Tuli muuten semmoinen ajatus tänään et miks tääl ei oo chättiä?

Päivämäärä:   24.8.13 23:40:27

Jykä, sitä mäkin ihmettelen, et mihin kaikki hävisi:)?
Oisko menneet nukkumaan tai sit baanalle....;).
Kyl ne huomen kömpii sinkkulaan...viimeistään:).

Päivämäärä:   24.8.13 23:42:52

Minä oon kyllä baareissa laukannut. :D En kylläkään niin sanotusti "miesjahdissa", lähinnä kavereiden kanssa ja tyttöjen kanssa tanssimassa :) Käydään aika useinkin. On sieltä joskus joku matkaankin lähtenyt, en kiellä, mut eipä mitään sen ihmeellisempää juttua kun yksin yhä oon :D

Onhan noita chatti-palstoja niin paljon, ettei kai hötönettiin omaa tarvitse :) Olishan se toki paljon sujuvampaa!

Päivämäärä:   24.8.13 23:48:35

Juuuulia laittaa Jykälle meilii, sujunee nopeemmin ja privaatisti;).

Päivämäärä:   24.8.13 23:50:06

Ai kamaluus ku alkaa enemmän vaa ujostuttaa :D

Päivämäärä:   24.8.13 23:51:19

Rohkee rokan syö;)!!!
Anna mennä vaan:)!!!!

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   25.8.13 00:08:13

saaa laittaa meiliä tulemaan ;) Niin ja kuvakin ois kiva :)

jos uskallat kuvan laittaa niin laitan kyl kuvan myös. Se on lupaus.

Miun kuva on tässä topicissa jossain sivulla. Ei taida vaan löytyä sitä enää haulla.

Päivämäärä:   25.8.13 00:16:19

Katsotaan nyt tohtiiko sitä :D

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   25.8.13 00:18:14

rohkeasti vaan. Ujo olen miekin. :D

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   25.8.13 00:33:04

Joo jokohan sitä kohta kömpisi nukkumaan. Huomenna pitäis viel työpaikalla käydä tekemässä pari pikku hommaa.

Päivämäärä:   25.8.13 02:35:52

Helouuuu!!! Eiku HALOOOO-OOO!!!! Jos ei joku oo vielä nähny Haloo Helsinkiä livenä, niin suosittelen! Ei tullu sulho paikalle eikä pleijerikään. Mutta näky siellä sentään vähän tuttuja; oli se meidät "naittanut" pariskunta, ja sulhon pikkuveli.

Ja voi että muuten noissa maajussien illanvietoissa on aina hyvät eväät! Nyttenkin oli naudan ulkofilettä ja (kaverin) hevosen sisäfilettä :o Oli kyllä uskomattoman hyvää! Suosittelen sitäkin!

Nyt on syytä ruveta nukkumaan, kun huomenna lähdetään vauvan kanssa näyttelyyn. Toivottavasti tuomarikin selviää kotiin ennen näyttelyä; sinne se jäi vielä saunomaan maajussien kanssa ja mie ajoin sen autolla kotiin :p Öitä!

Päivämäärä:   25.8.13 07:12:29

oi kun tuli taas henkilökohtaista analyysia :0

sähän piste kirjoitit: "Juu, en ainakaan yhtään innostunut 24sen tarjonnasta....
Aivan saissea!! Kaikkeen halpaan naiset menee!!"

eikös?

että äläs nyt taas ala käännellä asioita ja mennä henkilökohtaisuuksiin :)

se, että mun mielestä suomelta voi löytyä muutakin kuin paskaa, ei tee musta kapeakatseista tai mustavalkoista.

miksiköhän sulla muuten on tarve heti analysoida toinen ihminen noin rankasti kun joku on kirjoittanut sulle jonkun :)kritiikin...

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   25.8.13 08:38:14

Huomenta! Kömmitty yöllä kotosalle rättiväsyneenä. Loppumatkasta katuvalot pomppi silmissä ja liikennemerkit oli ihan sumua, mutta kotiin asti pääsin ;) . .. (niin ja ihan selvänä, flunssan vuoksi vain todella väsynyt).

no. tuo pelkkä piste on aika ärhäkkä kaikissa lausunnoissaan ja aina välillä sitä itse kukin ärsyyntyy kun jotkin hänen lausuntonsa vaikuttavat aika halveksivilta, niin miehiä kuin naisiakin kohtaan. Siinä ihan samaa mieltä kanssasi! Mie tuossa kevväämmällä hälle jo sanoin että ne s24:n "surkki-miehet" on tarkoitettu meille "surkki-naisille" ;).

piste, kannattaisiko kokeilla tuota Eliitti-kumppania, mikä mainosti/taa?? täällä S24:ssa? Eikös siellä pitäisi olla korkeakoulutettuja kumppaniehdokkaita?

Sitten omaan napaan: olenkohan minä liian kranttu ja valikoiva jos ärsyynnyn miehessä "ihan sama" asenteeseen? On ihan sama mitä tehdään ja ihan sama jos tavataan ja ihan sama missä tavataan... AAAARGGGHHHHH.... Webbi minulle jo kesällä sanoi että olen liian kranttu ;) mutta mielelläni ottaisin tähän muidenkin mielipiteitä :) ...

Päivämäärä:   25.8.13 09:22:36

et oo moppe kranttu :)

omia kriteereitä saa olla kun tietää mistä tykkää ja mistä ei. jos tietää että ihansama-miehen kanssa oma olo tulee huonoksi, ei sellaiseen kannata lähteä.

ja mitä ärhäkkyyteen tulee niin mielipiteitä saa omasta näkökannasta esittää mut kaikenlainen toisten halveeraaminen sitten kyllä aikamoinen nounou...

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   25.8.13 09:26:35

Moppe; toistan, olet liian kranttu ... avoimin silmin ja mielin, voi löytyä yllättävän hyvä.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   25.8.13 09:34:34

Juuh Webbi, sinun mielipiteesi jo tiesinkin :D :D ! Niin ja onnea muuten sinulle, jos nyt oikein luin rivien välistä??!!

no. oikeastaan kyselen saadakseni vähän perspektiiviä, yleensä kaikennäköisissä ihmissuhteissa tulee jossain vaiheessa sellainen "väsähdys" ja toisen tavoissa sitten löytyy niitä ärsyttäviäkin, joten mietin vain että voipi olla tämä tämänhetkinen ärtymys vain flunssan ja tähtienasennon aiheuttamaa hetkellistä tai sitten ehkä vakavamminkin otettavaa... Täytyy vähän katsella ja tunnustella, mutta jotenkin olen aika varma että itse en halua olla "ihan sama" :)!

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   25.8.13 09:37:50

Tähtien asennosta tulikin mieleeni, horo lupailee hienoja:
OINAS 21.3.-19.4. Ihanat uutiset tavoittavat sinut juuri sopivalla hetkellä. Olet tyytyväinen ja onnellinen, tunnet olevasi onnenpekka. Raha-asiat ovat myös kohdillaan, voit olla vailla huolia

Päivämäärä:   25.8.13 12:59:01

Mua ei kiinnosta mitkään eliittikumppanit, mutta ei myöskään minkäänlaiset "ehdottelijat" ja ala-arvoisten kuivien lähettelijät.
Jotain rajaa sentään!
Tähän mennessä en ole törmännyt yhteenkään asialliseen mieheen S24lla.
Valitettavaa, mutta aivan totta!
Jos teidän mielestä tuollainen on asiallista käytöstä, niin todellakin näkemykset meillä on aika lailla erilaiset.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   25.8.13 13:54:22

:) Piste, ei minulle ole tainnut tulla vastaan kuin yksi ala-arvoisten kuvien lähettäjä ... Muuten olen s24:sen kautta tavannut tavallisia suomalaisia miehiä, oikein mukavia suurin osa heistä. Ja hyvin korrekteja ja "kilttejä" :) . Kenet tahansa näistä tapaamistani voisin huolia tyttäreni miesystäväksi, niin kunnollisia ja tunnollisia ovat olleet :D :D !

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   25.8.13 13:55:13

.... paitsi se yksi vanhempi herrasmies, joka oli vain niin pirskatin tylsä ;) ;) (ja ei Webbi, en tarkoita sinua :D :D)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   25.8.13 14:11:14

Minä ajattelin heti että minua ajattelin ... tosin minä taisin hurmata tyttäresi, mutta en äitiä

Päivämäärä:   25.8.13 15:31:08

moppe eihän meistä kukaan oo täydellinen :)
mutta ihmiset voi olla toisilleen epätäydellisen täydellisiä ja silloin ärsytykset ja väsähtämiset sivuutetaan suhteessa...

joka paikassa on noita ehdottelijoita, se on luonnollista kun me kaikki ollaan erilaisia. voihan ne rhdottelut hissukseen vain ohittaakin, emmä jaksa sinakaan kimmastua...ja ei kai niitä kuvia voi kukaan lähettää jos ei ole antanut omaa osoitetta. jos on antanut niin kaikkeen voi varautua.. mut ei se niin vakavaa oo. ite en oo kyllä ikinä törkykuvia saanu, kaikenlaisia ehdotuksia kyllä :) mutta niille näytän vaan lapasta :)

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   25.8.13 17:51:50

Helou - muutto melkein suoritettu. Ei ihan sujunut kuten piti, kun vuokra-auto hajos kesken matkan.

kurnau: siis niinku sitä Pirkanmaalaistako tarkoitat? Kyllähän se tuos ny vielä roikkuu keskeneräisenä se juttu. Pitää käydä vähä jutteleen sen kans kunhan ennätän - jäi muutama asia puhumatta selväks...
Sit sen näkee mitä tapahtuu, mutta antaa sen ny miettiä vielä muutaman päivän asioita ;)

Päivämäärä:   25.8.13 18:13:13

Me käytiin vauvan kanssa mätsärissä, ja siinähän kävi niin, että se voitti koko näyttelyn =D Osallistujia ei tosin ollu kovin paljoa, vähän toistakymmentä. Tuli hieno ruusuke ja iiiisooooo fleececooleri, jotka taidetaan kyllä sitten jättää kotiin muistoksi Tuumasta, kun se itse muuttaa sinne maailmalle

Lapsi käyttäyty tosi hienosti koko ajan, ja matkusti myös oikein kiltisti; tää oli sen eka traikkumatka ja eka kerta käydä yhtään missään + nähdä muita hevosia kuin nuo kotona olevat. Ja siellä oli paljon shettiksiä, niitten kanssa se olis halunnu mennä leikkimään... Ponien agilityradallakin pyörähdettiin; siellä oli vähän pelottavaa. Mutta ei pelottaneet ohi ajavat autot, ei ympärillä pyörivät yleisön edustajat eikä naamalla lepattava ruusuke. On se kyllä niin hieno poika <3

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   25.8.13 18:30:17

Wau Niina! Onnea!

Päivämäärä:   25.8.13 19:03:15

Upeeta Niina:)!
Vauva näytti tosi hienolta suokkipojalta ja se, ettei sitä tuon ikäisenä juurikaan hetkauta mikään, on niiiiiin hyvä asia!!!!
Se on samanlainen kuin tuo mun junnu. Vaikka pommi tippuis, poika vaan on. Vanhempi on prikulleen samanlainen, kun muut hyppii maneesin seinille, nämä vaan ihmettelee, et mikä noilla on....ja jatkaa sitä samaa mitä ollaan tekemässä.
Mä arvostan hevosissa eniten turvallisuutta ja luotettavuutta, en jaksa minkään pelkopeikkotynnyrin kyydis enää istua, jolle joka peltikaton rasahdus on kauhistus ja sit muuten kuski lähtee.
Ratsastuksesta nauttii, kun tietää, ettei sinkoilla eikä linkoilla mihinkään suuntaan.
No mä en tiedä teidän 24n fiksuista miehistä, mulle ei ole tullut kuin miesten alastonkuvia edestä ja takaa, ihan juhlakunnossa nää etupuolen kuvat.
Et jos toi on tota, niin saissee on!!!!
Mua ei vois vähempi kiinnostaa!!
Ja kyllä, meiliosoite on profiilissa, juurikin kuvan lähettämistä varten. Mut en mä älynnyt, että se täyttyy ääliöiden sukukalleuksista ja perseistä.
Joten poistin koko profiilin.
Oksettavaa!!!

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   25.8.13 19:40:58

piste, nyt ymmärrän paljon paremmin sinun kommenttisi! En minäkään ihan niin innostunut ole miespuolisten kropasta nakuna että kuvia ihan tuntemattomilta haluaisin saada. Noiden, joiden kanssa on ensin kirjoiteltu pari viestiä ennen kuvan lähetystä, on kyllä tullut ihan hyvät kasvokuvat :) ...

Päivämäärä:   25.8.13 21:14:23

voi ei :)
en minäkään tykkäis juhlakuvista tai alastonkuvistakaan.
oikeastaan mun kiinnostusta vähän pudottaa jo joku paidaton kuva profiilissa.
haluan nähdä sitä paljasta pintaa vasta sitten kun on tutustunu kivaan ihmiseen.
ehkä tuo julkinen osoite vetää vähän pilailijoitakin vaikka osa perseenpaljastelijoista on kyllä varmaan ihan tosissaan.

silti uskon että siellä ihan kunnon miehiäkin on, nuo ääliöt vaan pitää suodattaa mielestä :)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   25.8.13 21:52:08

Kyllä meitä kunnonkin miehiä on, jopa siellä ... kunhan osaatte etsiä ;)

LähettäjäJykä 
Päivämäärä:   25.8.13 22:11:32

Webbi puhuu asiaa :)

Päivämäärä:   25.8.13 22:21:15

Ei ole aikaa etsiä, siksi oli meili, mihin lykätä kasvokuva, joka on mielestäni aivan muuta kuin kuva seisovasta kalusta tai jonkun äijän perseestä.
Mulla meni maku koko 24seen viikossa.
Kiitos ei enää koskaan!!!

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   25.8.13 22:31:12

Piste, helpolla harvoin löytyy hyvää :) !

Olipas mukava päivä. Isäni täytti vuosia. Tiedättekö ihmistyypin, jolla jo on kaikkea ja joka ei mitään halua. Isäni on tällainen. Yleensä aina on sitä mieltä ettei lahjat ole tarpeen ja mikään ei ole mieleinen. Tänään, yllättäen, sanoikin että lahja oli oikein mieleinen ja tarpeellinen :) ! Kylläpäs tuli hyvä mieli! Iltapäivällä lähdettiin sitten siskon kanssa Gölisnäsiin ja vuokrattiin vene, jolla soudeltiin tunnin verran. Todella mukavaa, upea iltapäiväaurinko ja liki tyyni meri. Muistin taas kuika kovasti olen kaivannut merelle pääsyä!

Päivämäärä:   25.8.13 22:32:47

kunnon miehellekin on jokaisella vähän omat määritelmänsä.
ei ihan riitä että mies itse arvioi itsensä sellaiseksi.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   25.8.13 22:41:54

Kyllähän se no. sen verran kuitenkin määrittelee sitä kunnollisuutta jos mies itse haluaa olla ns. kunnollinen! Tosin s24:ssa kaikki ovat kunnollisia ja tunnollisia, puhumattakaan sporttisia, hyvännäköisiä ja omaavat terveet elämäntavat ;) ... enämpi kun noita lukee niin luulisi että vähintään puolet ilmoituksista on kopioitu samasta alkuperäisestä tekstistä ja lisätty vain pari vaatimusriviä naiselle (siis naisen tulee olla hoikka, sporttinen, iloinen, pirteä ja itsestään huolta pitävä).

Päivämäärä:   25.8.13 23:04:43

Näin juurikin; naisen tulee olla hoikka, sporttinen, timmi, kaunis, itsestään huolta pitävä, hyvä kokki, peto sängyssä...jne.
Mutta sit se miehen kuva, mikä ilmaantuu verkkokalvolle meilissä on punakka, tanakka ja hanakka...ilman vaatteita tai vähissä sellaisissa.
Ja jutut niin alta navan, ettei viitsi edes loppuun lukea.

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   25.8.13 23:26:10

Tulee väkisin mieleen kuva kaupan hedelmätiskistä :D ei sieltä omppuloorastakaa mukaan kelpuuteta muutako ne mistä vois ajatella tykkäävänsä. Sisältö paljastuu sit myöhemmin.

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   25.8.13 23:48:22

Iltaa kullanmuruset :)
Täällähän on säpinää, hyvä hyvä :)
Nallukallakin on rohviili kaksnelosessa... ei kyl vissiin enää tarttis ;)
Täytyy nyt laittaa vähän omia huomiotakin, kyllähän siellä viestejä tulee, MUTTA, 60+ naimisissa olevat kotirouvat kyselevät "päiväkahvi" seuraa, eikä niissä viesteissä paljon ujostella :D enemmin lukijaa ujostuttaa...
tai sitten ne 16 vee tytöntylleröt kun kyselee että "alaks olee" :D eikai se nyt mikään lapsenvahtisaitti ole :)
Että kyllä ne leiditkin osaa :D

Ja tuoltahan se kaksnelosesta nallukan kahdenistuttavansohvan toinen istujakin on...

vähän huumoria vielä ettei mene niin vakavaksi...

Lievästi krapulaisten vanhempien lauantai-aamupäivän pikaköyräisy toimitettiin sillä tavalla, että Veeti, 8 vee, lähetettiin tikkarin kanssa parvekkeelle tarkoituksena pitää silmällä naapuruston tapahtumia.

"Putkonen ajaa mopolla", Veeti aloitti raportointinsa. Samalla hetkellä isä veti kädet täristen äidin alushousut nilkkoihin.

"Jaskalla on uusi rullalauta."

"Makkonen vie roskat."

"Ambulanssi ajaa valot päällä."

"Mäkiset nussii."

Tässä vaiheessa vanhempien mielenkiinto heräsi. Isä kietoi kylpytakkia ympärilleen ja tuli parvekkeelle katsomaan. "Mistä sinä sen muka näet?"

"No kun Mäkisen Leevi seisoo partsilla tikkarin kanssa", poika selitti.

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   25.8.13 23:52:02

:D :D nukkuun piti, mut se siitä..

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   26.8.13 00:09:47

Hei sinkkula, pitkästä aikaa :)

Täällä on vähän kiirettä pitänyt. Oon juossu töitten ja tallin välillä ja koittanu siin sivussa ehtiä muutkin velvollisuudet tekemään. Ja syömään ja nukkumaan. Kesälomaa on nyt enää vaan viikko jäljellä ja ens lauantaina täytyy lähteä takasin kalakukkolandiaan ja jatkaa opiskeluja (lue, bilettämistä......) Jos sitten kerkeisi enempi deittailemaan ihmisiä ja kertomaan tännekin mitä oon taas menny tekemään :D jos on siis jotain säpinää, eihän sitä ny voi viel tietää

ps Niina, haluutko ostaa suokkitamman? Äärettömän söpö ja kiltti, ja halpa. Tykkää varsoista, ei ratsastajista :)

Päivämäärä:   26.8.13 04:14:43

Yötä.

Stressipisteet takovat taivaan kantta, ja kuulostaa ääliömäiseltä, kun joillakin henkisillä opeilla selitän itselleni, että kaikki järjestyy.

s24:stä aluksi tulee noita munakuvia, mutta kun profa on aikansa ollut ja jaksaa hieman kokea verkkoja, on siellä muutakin. Kuten nyt oma virtuaalisuhde.

Nalle yön reps.:)))

Lähettäjä: hörhönalle 
Päivämäärä:   26.8.13 09:42:09

Noh, nukkuuks kaikki?
Kahvia ja nallekarkkeja :)
Onpas rauhallista töissä... Ihan hyvä vaan tälleen maanantaina :)
Niina, en ole märynummelta, vaan oikeen siitä isosta kauppalasta vierestä :D

Lähettäjä5.nainen 
Päivämäärä:   26.8.13 09:47:50

Huomenta, laitan sitten kotkot pataan, kun ei kukaan tahdo niitä... pitäiskö laittaa viiniin vai hunajaan...hmmm...
Niin se on taas maanantai, no enää 4 päivää viikonloppuun :)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   26.8.13 09:48:49

Huomenta sinkkulaan! Nukuin pommiin, heräsin soittoon missä exä tiedusteli "hunajaisesti" että missä emäntä viipyy kun piti nuorimmainen hakea kotosalle... Nyt ei sitten ole ennäää kiirus :) ..

Pisteen kuvaus kuvista sai eilen repeilemään vielä saunassakiin, ajattelin että miten ne miekkoset tykkäisvätkään kun saisivat paluupostissa kuvan (ei toki pisteestä) tällaisesta nakusesta valkoisesta valaasta, pari röllykkäää massussa, raskausarpia ja selluliittiä reisissä... tokikin tuuhea pehko jalkkovälissä ja nilkkakarvat, jotka saisivat Koffin hevosetkin kateudesta vihreiksi :D :D :D .

Nallukalla hyviä vitsejä edelleen, ja mukavaa kun raotat salaisuuden verhoa :) . Meitä s24:siahan on jo monta :) :) . Vaikka siis minulla ei profiilia enää siellä olekaan enkä ole nyt ihan heti laittamassa uutta.

kurnau: tsemppiä ja jaksamista! Toivottavasti stressipisteet lähtee laskuun !

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   26.8.13 14:41:33

En ole tainut käydä kuukauteen katsomassa S24 ... no ei sinne kukaan ollut viestejä laitellut ... no ehkä käyn ensi kuussa uudestaan kurkkaamassa'

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   26.8.13 18:18:13

Huhuu!! Onkos täällä ketään??? Tyhjä sinkkula, hmm... Jätänpä kirjeen pöydälle:

"Rakkaat sinkut,

Käväisin täällä sinkkulassa mutta ketään ei ollut paikalla! Jatkampa matkaa ja kurkistan myöhemmin uudelleen!

Terveisin,
Moppe"

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   26.8.13 18:22:06

Tainneet kaikki kadota johonkin ...

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   26.8.13 18:33:42

No sentäs Webbi päivystämässä :) ! Mitenkäs hurisee? Täällä oli niin lämmin päivä että käytiin lasten kanssa vielä hiekkarannalla ja uimassa!

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   26.8.13 18:36:01

Kyl määkin tääl käy välil kyttäämäs ku ootan et pesukone lopettais linkoomise:)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   26.8.13 18:48:57

Uki, siinäpä sellainen ääni, joka saa minut simahtamaan nopeammin kuin mikään. Kaiketikin koska tenavana aina mentiin nukkumaan kun äiskällä oli pyykit pesussa seinän takana ;) .

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   26.8.13 18:55:25

Moppe: No täällä ei kyl nukkuis kukaan kun toi kone linkoaa. Alkaa olla jo tiensä päässä eikä uskalla enää jättää ees "vartiomatta" kun on päällä.

Päivämäärä:   26.8.13 19:09:43

Helou sinkkula!

Mie sain tänään tuon mun uuden tulostimen niin sanotusti tulille. Tarkoituksena on tulostaa firman mainoksia ja täyttää koko Suomi niillä =D Ja meinasin myös "lanseerata" nyt sellaisen kampanjan, että kaikkien Saranian facebook-sivusta 16.11. mennessä tykänneiden kesken arvotaan mittatilaussuitset, tai jos voittaja mieluummin haluaa kaulapannan tai vyön, niin sekin on OK. Tästä on tarkoitus jakaa erillisiä lappusia myös pitkin maata.

min -> mie en voi ottaa yhtään hevosta lisää :( Entisiäkin pitäs vähentää. Tänään tuli tuosta myytävästä yksi kysely pitkästä aikaa, mutta saa nähdä, että pelästyikö, kun kerroin, että se on alkanut kutisemaan...

LähettäjäM 
Päivämäärä:   26.8.13 19:12:39

Iltaa

Päivämäärä:   26.8.13 19:19:19

5., älä vielä laita pataan, kai ne menee ensi kevääseen?
Mä haluan kanoja ja kukon!
Käväisin katsoon yhtä aivan ihqua paikkaa ja sinne sit sopii kanala ulos ja sisälle kesät talvet.
Kylmällä ei tietty tarvii ulos mennä, mut pääsee kyllä halutessa.
Ja hepoille, viidelle, sopii karsinat.
Keskelle hallia ikioma pyöröaitaus 15 x 15 m! Ja jos vähän laajentaa seinistä katoksella lisätilaa, niin on kenttä 20 x 30. Tai enemmänkin.
Ja ulkokenttä. Koko se, mitä ikinä haluaa tehdä
Jäin koukkuun, toi on lännes....:).
Eli suuri muutos, mut kyllä kasvimaata riittää ja laidunta, ihan hehtaarikaupalla:)!

Päivämäärä:   26.8.13 19:32:05

Wau, piste, kuulostaa hienolta! Onkos ketään sinkkulasta tulossa muuten loppuviikolla Ypäjälle Suomenratsujen kuninkaallisiin...? Siis muita kuin mie...? Siellä on taas näytillä meidän poikien isiä, tämän pienimmän iskä ja sitten toisen 2-vuotiaan iskä, se osallistuu e

Päivämäärä:   26.8.13 19:33:16

touch pad jälleen kerran....

2-vuotiaan iskä osallistuu siis estemestaruuksiin. Ja samainen heppa muuten voitti eilen suomenhevosten kenttämestaruuden =D Pikkuvarsan iskä menee koulua, osallistuu mm. siihen küriin ;)

Päivämäärä:   26.8.13 19:54:46

No M iltaa, sä vaan pidät niin matalaa profiilia, et hukut jalkoihin;)!!!
Pontta ja esille, muuten menee hyvä mies ihan hukkaan:)!
Niina, tulisin jos ei olisi muuta, ihan ehdottomasti!

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.