Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 354

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   11.8.13 15:39:54

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1612223&t=1612223

Uutta topaa...

Iina, ei meillä kyllä ole mutta ei ole oikein tilaakaan sille :) !

Re: Sinkkujen topic 354

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   11.8.13 15:41:15

On taaskin sunnuntai, laiskureita laulattaa ...

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   11.8.13 16:36:12

Heh, mä ostin äsken 8,5 kiloa maustekurkkuja :)
Pakko ku halvalla sai, pitäis vähäks aikaa riittää :D toivottavasti ne on edes hyviä...

Täällä ukkostais ny, aika pimeeks meni, hyvin jytisee :)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   11.8.13 16:49:52

Häääh, ei mitää ukkosia nytte! Tääl paistaa :)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   11.8.13 16:52:03

Nyt tuli kyl tauko työnteossa, ukkonen ihan kohdalla...
Äsken löi salama ihan tohon viereen, hyvä ettei tullu vähän pissaa housuun :D
tää on NIIN siistii!

Lähettäjä: minä vain 
Päivämäärä:   11.8.13 16:54:54

Se pitäisi olla: topic 355

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   11.8.13 17:29:45

Aijaa, eiks 354-lukua enää oo olemassa vai?

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   11.8.13 18:31:11

No sama kai se millä numerolla mennään :D

Moppe: eipä mitään - tulipa mieleen kysästä ku oot (mun käsittääkseni) aika liki, ni ei ois tarvinnu maan ääriin raahata =)

Webbi: tarviks sä jotain huonekaluja yms juttuja? Nyt ois hakijan markkinat = vie kaikki pois mitä tarvit :D
(mä en sisälly kauppaan)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.8.13 20:16:12

Meil oli "sikajuhlat", grillissä nuijia, hornetteja, tomaatteja ja vuohenjuustoa.
Muurikassa riisiä, hernemaissipaprikaa, tuoreita herkkusienisiivuja ja hyvin mausteita.
Lisukkeena meloni-vuohenjuustosalaatti Rucolalla ja Cosmopolitan- salaatinlehdestä tarjottuna.
Hitto, mä olen täys!!
Juomana valkkaria, olutta, siideriä ja lonkeroo...
Ja jatketaan vielä....jälkkäri on syömättä ja huomenna on lomaa:)! Kaikilla meillä;)!
Kippis!!

Päivämäärä:   11.8.13 20:31:10

Iina, hyvin sanottu;)!!!
Harvemmin voi noin vaan heittää naisen lavalle ja viedä mukanaan...;)!

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   11.8.13 20:38:17

Piste: piti varmistaa ettei tuu väärinkäsitystä ;)

Yks vois kyl hakee mut heti autonsa lavalle ja ei sen tarvis ees heittää ku hyppäisin ihan ite sinne :D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   11.8.13 22:29:38

Uhhuh... vätystää...

Iina, juu muuten olisi kyllä ilolla otettu vastaan mutta tosiaan joutuu poika tekemään läksyt keittiönpöydän ääressä kun ei tuonne lastenhuoneeseen muuta mahdu kuin nuo lasten sängyt :) .

Tämä bingo nyt arpoi tämmöisen numeron... joka kyllä mielestäni tuli seuraavaksi.

Taidanpa ruveta kömpimään sängyn puolelle, hyviä öitä ja kauniita unia!

Päivämäärä:   11.8.13 23:02:01

Jälkkäri syöty, nyt alkaa bileet:)!
Öitä nukkujille!!

LähettäjäM 
Päivämäärä:   11.8.13 23:04:23

iltaa

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   11.8.13 23:07:06

Pauke ilmoittautuu sen verran että kyllä tässä nyt niinku ihan aikuisten oikeesti seurustellaan <3 ^^
Mä en ole enää sinkku! Huh :D vaikka onhan tää ollut periaatteessa jo ihan seurustelua pitemmän aikaa, mut on siitä nyt ihan ääneenkin puhuttu :D

Mutta taustailen ehdottomasti ja tuskin maltan olla aina kommentoimatta :D

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   11.8.13 23:25:00

Suuren suuret onnittelut, Pauke <3 =D <3 =D <3

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   11.8.13 23:31:23

Onnittelut paukkeelle.

Itse aion aloittaa lievän deittailuputken, tai siis tavata pari kiinnostavaa s24:stä, ja sitten taas harkita tilannetta. On vain kerättävä uskoa nettideitteihin, eikös paukkeen kultakin ole sieltä.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   11.8.13 23:40:55

Onnea paukkeelle! :)

Mulla taas on vähän sellanen fiilis että tulee jos on tullakseen eikä täs ole kiire, saati hinkua ettimällä ettiä mitään. En tiiä, oisko liikaa tekemistä...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   11.8.13 23:47:17

Paljon onnea pauke! :)

Ja iltaa sinkkulaan. Taivaanrannassa näkyy melkosta välkyntää mut ääntä ei vielä kuulu. Hermostuttaa kyl sen verran et en taid saad nukuttuu. Jospa lasi punaviiniä vähän rauhottais...

Kesäheilan kanssa olin perjantaina viihteellä. Valomerkki tuli kyl liian aikasin.

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   12.8.13 08:54:54

Huomentaaaa!!!! Sataa kaatamalla, väsyttää törkeesti...
Kahvia, paljon, kiitos :)

Paukkeelle onnee!!!

Vaikka onkin maanantai niin ei masenna, ei tartte maanantaimasennuspullaa ;)
Tai no ehkä mä yhden pienen piparin kannatuksen vuoks :D
Puolentoistatunnin höpötyssessio eilen illalla, mä ikinä noin paljon puhelimessa hölöttäny :) peukku kipee viestien näpyttämisestä, oih, voi,huoh...

Lähettäjä: Tirli 
Päivämäärä:   12.8.13 15:52:37

Sinkuille moi.

Mullapa alkoikin loma. :) Nyt pariksi päiväksi pääkaupunkiseudulle ottamaan etäisyyttä työ- ja kotiasioihin. Miehenpuoli ei valitettavasti lomaile samaan aikaan, mutta ollaan edes samassa kaupungissa.

Onnea kaikille, joilla on pari löytynyt ja tsemppiä muille etsimiseen.

Päivämäärä:   12.8.13 16:04:00

Tirlillä hyvä lomailuaika:)!
Mäkin jään taas lomalle tän viikon jälkeen. Kolme pidin, vielä ois toiset kolme....
Ne helteet ja hyvät säät on vielä edessä....;)! Ensi viikonlopusta alkaen;)!

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   12.8.13 17:24:36

Onnea pariutuneille ja pariutuville :)

Vanhimman ensimmäinen koulupäivä oli tänään, kommenttina oli "kivaa, välitunnit on parasta!". Keskimmäisen ensimmäinen eskaripäivä oli myös ollut mukava! Nuorimmainen ei meinannut kotiin lähteä tarhasta eli kaikilla ollut kivaa. Työntekokaan ei enää tänää maistunut puulta :).

Päivämäärä:   12.8.13 17:48:27

Taas pariutumisesta: en vain usko, että mitään tulee 'jos on tullakseen'. En vuosiin ole tavannut livenä yhtään kiinnostavaa, vapaata miestä. Höpöhöpö että sellaisia edes tulisi tällä elämäntyylillä vastaan. Muutamasta varatusta olen kieltämättä ollut hiukan kiinnostunut viime vuosina, eikä siinä ole tapahtunut pientä flirttiä isompaa, ja itsekin olen kunnioittanut parisuhdettani (joka oli huono ja on edesmennyt).

Mutta yhä saldo on se, että vapaita miehiä löytyy vain netistä. Ja mieluummin sitten avaan rehellisesti s24:n kuin edes teeskentelen kiinnostuvani jostakin miesten harrastuksesta...

Päivämäärä:   12.8.13 18:05:57

kurnau, mulla on sama vika, en jaksa kiinnostua mistään miehen harrastuksesta, jos se ei liity hevosiin,)....
Inhoon bensankatkua ja punttiveivaamista jatkuvasti, muutama kerta viikossa on ok jos on pakko, haluun miehen, joka on timmi ilmankin lähes jokapäiväistä salia. Hevosmiehet on:)!
Miehen, joka kykenee sienestämään ja marjametsään ihan huvina hevostelun ohella, ei tarvi mitään kymmeniä kiloja niitäkään kerätä.
Ja se, et hevosenhaju ei miestä okseta, ei mussa eikä hevosessa....
Ja munkit löytää tiensä lantalaan ilman sen ihmeempää mainintaa...ja se, et reissuun voi oikeesti lähteä hevosten kanssa, ei ne sitä reissua huononna, paremminkin parantaa....;)!
En jaksa maata jossakin aurinkorannalla, mä tarvin äksöniä. Kaupunkilomat ihania, jos ei tarvi olla neljää tai viittä päivää pidempään...kultturista nautin, taiteesta ja antiikista, noi on mun juttuja:)!
Tykkään kokata, jos on kaveri, hyvin harva mies siitäkään nauttii.
On nähty ja koettu!

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   12.8.13 18:06:51

No mä oon tänään viihdyttänyt itseäni selaamalla suoli24:ää. Jostain ihmeen syystä siellä oli muuten ihan hyvänkin näköistä ja kuuloista porukkaa. Eipä silti kiinnostanut niin paljon että olisin jaksanut alkaa vääntää profiilia vastatakseni. Yksi kyllä kiinnosti tekstin perusteella, kun puhui että vaikuttaa ihan työhaastattelulta toi nettideittailu :D Niin ja oli siellä ihania eurooppalaisia komistuksia... Ja ei. Ei silti. Ei viitsi, ei jaksa, odottolen kotiovelle kiitos. Voi olla että meikäläisen aika on sitte syssymmällä kiinnostua aiheesta enemmän. Itsenäiselle niin vaikeeta, pelkän halipulan takia on tosi vaikee alkaa etsimällä etsimään. Liian vähän motivaatiota.

Päivämäärä:   12.8.13 18:20:56

Mission, oon mäkin käynyt välillä, sitä samaa kuraa siellä on...
Samat naamat ja profiilit, ei jaksa.

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   12.8.13 19:07:13

Viuhahtaja tässä iltaa! Ja nyt iltalenkille. Viikko reissattu kultsin kanssa ja eilen pujotin sen sormeen mun taloni avaimen :)

Päivämäärä:   12.8.13 19:10:19

Noniin, Offari siis sinetöi...;)!
Onnee matkaan:)!!!

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   12.8.13 19:40:25

:) wau Nettioffari sinetöi avaimella suhteen :) !

En minäkään luomuna löydä noita miehiä, saati sitten edes kuvittele että joku täältä kotoa tulisi hakemaan :). Ja muualla kun ei liiku niin ei niihin oikein sattumaltakaan törmää.. .siksipä s24 ainakin minulle toiminut ihan mukavasti. Ja tuollakin toimii tietyt sattuman lait, ensin menee kuukausi ilman yhtään kiinnostavaa yhteydenottoa ja sitten niitä tulee kolme samaan aikaan ;) ! Oman profiilin poistin viikonloppuna.

Lähettäjä: :o 
Päivämäärä:   12.8.13 20:42:41

Ilkiääkö tuonne suomi.24:ään laittaa uudelleen ilmoitusta? Tai oletteko laittaneet? Oletteko mukailleet tekstissä vanhaa ilmoitusta vai laittaneet ihan uuden? Onko tullut samoilta tyypeiltä viestejä?

Siis tarkoitan, jos joskus ollut, niin onko sitten säälittävää laittaa uudelleen, kun ei sitten onnistunutkaan..?

Mulla oli viime syksynä siellä ilmoitus ja löysinkin kivan miehen, mutta se homma sitten kuihtui kasaan tässä kesällä.. Aika paska fiilis, kun luuli löytäneensä sen oikean, mutta ei..

Mulla on jo vanha ilmoitus ja käyttäjätunnus otettu pois käytöstä ajat sitten, mutta olen vähän miettinyt uuden laittamista. Mutta ajattelen, että olenko säälittävä jos toistamiseen laitan ilmoituksen. Äh, ompa hankalaa.. Toisaalta sydän taitaa vielä olla niin rikki etten taida viitsiä. :(

Päivämäärä:   12.8.13 20:49:19

Varmaan makuasia, mut luotan edelleen livetapaamisiin enemmän....
Tietty jos jotakin aivan superhyberhyvää sattuu netin kautta kohdalle, niin miksei vois treffata...
Livetapaamisessa sen kemian tietää ihan saman tien, onko vai ei.
Nettideittailu ei sitä kerro.

Päivämäärä:   12.8.13 20:53:50

Mullakin oli sellainen systeemi, että pyrin näkemään tyypin, jonka kanssa kirjoittelin viikon sisään siitä, kun oltiin ekan kerran kirjoiteltu. Pari kaveria ehdin nähdä ja sitten treffasin tuon miehen, jonka kanssa menikin sitten puihin koko homma.. Ehkäpä katselen rauhassa ja koitan livenä löytää jonkun. Baah..

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   12.8.13 20:58:24

eiköhän aika moni siirry netistä liveen aika nopeestikin kun hyvä tyyppi sattuu kohdalle ja sittenhän ne kemiat selviää. kyllä mä ajattelen että netissä on helpompi lähestyä kiinnostavan tuntuista ihmistä, sitä vartenhan siellä ollaan.

:0 ei oo säälittävää. laita vaan uus kun oot valmis :)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   12.8.13 21:05:41

:0m ei mielestäni ole säälittävää. Minulla oli keväällä s24:sta kaveri, jonka kanssa katsottiin muutama viikko ja silloin oli profiili poissa, laitoin kuitekin takaisin kun ei siitä mitään tullutkaan . Lähden vähän siitä ajatuksesta että jos joku vielä liki vuoden kuluttua tunnistaa niin aikalailla samoilla linjoilla silloin menee :) !(joko palannut tai sitten ei koskaan edes poistunut).

Päivämäärä:   12.8.13 21:08:30

No wau sulle Moppe :) Ei paljon viikkoon ole konetta tullut auottuakaan. Ollut ihan muuta tekemistä. Muumejakin käytiin kahtoon ja ihanat muistot jäi Naantalista :)

Mikä täällä on tilanne?

Päivämäärä:   12.8.13 21:17:20

Ei kai täällä Offari mitään isompaa päivitystä viikon sisällä, mitä nyt pauke on vakiintunut.
kurnau on mökillä lasten kanssa.
Tirli täällä Satdissa lomalla.
Niina taiteilee tykkää-ei tykkää -napin kanssa, tosin ei naisesta paljon ole kuulunut viimeaikoina.
Muut taaplaa kai niinkuin ennenkin.
Ai hörhöllä taitaa jotakin sutinaa olla, puhuu luurissa korvansa kuumiksi ja tekstailee peukalot nahattomiksi....
Et silleen...
Osan on maa muuten niellyt tai sit ne on saaneet kesämyrkytyksen ja toipuvat siitä...

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   12.8.13 21:19:35

Muumimaailmassa pitäisi käydä, nuorimmainen ei ole vielä päässyt käymään. Noh, viimeistään sitten ensikesänä!

Pisteellä loistava tiivistys!! :)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   12.8.13 21:25:47

Ääh, älkää nyt masentako, mä haluun uskoa että olkkarin sohvalta noudetaan ilman nettiäkin :D

Puntinveivaamisesta tuli mieleen että sitä tarttis tehä. Sitä varten pitäs nousta sohvalta. Jaksaako tuota... Ja Housessa on Wentworth Miller, voi kuolaus! Pitäs seki jättää kesken jos menis salille...

suolessa oli aika kuuma punttikundi, vaik yleensä inhoon niitä. Mutkun toisessa kuvassa halaili koiraa, sulin:p Ei silti, ei käy, en haluu, enkä muuten saletisti ole päteväkään :D

Päivämäärä:   12.8.13 21:34:22

Kiitos kiteytyksestä. Nahattomia täälläkin ollaan tai lähes ja se on vaan hyvä asia ♥

Muumit oli hieno paikka ja vallankin se kun käytiin kultsin kanssa yöllä kävelyllä Rakkauspolulla :) Kyllä lempi leiskui ;)

Telkkarissa näkyy just nyt pisteelle unelmien mies. Kentauri ;)

Päivämäärä:   12.8.13 22:05:11

Tarkennus pisteelle, että kurnau on junassa matkalla mökiltä pois. Ja on koko jummijammijunamatkan selannut 24:ä ja okcupidia.

On totinen tosi, että 24:ssä on koko ajan samat tyypit, välillä joku poistuu pariksi kuukaudeksi, ja sitten pulpahtaa taas pinnalle. Valtaosa on samoja kuin viime keväänä.

Cupidissa on paljon jenkkejä, ei tunnu käyttökelpoiselta.

Päivämäärä:   12.8.13 22:22:35

Ei yksisarvisessa mitään pahaa ole, ihana on, mut mä ajattelin kuitenkin ihan kaksijalkaista yksisarvista;)....
Juu, noi samat naamat S24 on aina vaan, sen mitä nyt oon siellä miuden innoittamana käynyt heikkona hetkenä...jenkit ei kiinnosta täälläkään, vaikka sieltä vois tietty cowboy löytyä...
No, sitä omaa odotellessa...
Kuis kurnau mökkeily sujui?
Helvetillinen määrä hyttysiä ja silleen....

Päivämäärä:   12.8.13 22:26:13

Okei, kiitoksia. Ehkäpä siis kirjoittelen uuden ilmoituksen, kunhan sydän kasvattanut uuden kestävämmän pinnan.

Päivämäärä:   12.8.13 22:44:10

Tsemppiä o:n uudelle kierrokselle.

Hyttysiä oli piste, muttei enää suureksi riesaksi. Loppuviikon oli turhan kylmä, jäi osa kesämekoista käyttämättä.

Onpa täällä etelässä jo pimeää.

Ja totta että jenkkicowboyn sopeuttaminen suomieloon on vähän turhan työläs projekti.

Päivämäärä:   12.8.13 22:51:48

Pimeetä on, vaikkei mikään pilvinen sää olekaan.
Niitä lämpimiä öitä täs odotellessa...rapujuhliin palo ja meen, kun kutsu tuli:)!
Jenkkicowboyt ei tänne sopeudu, enkä toisaalta itse sinne, joten jätän ton saitin väliin, niinkuin S24senkin. Kunhan nyt kurkkailen Mopen vinkkejä...
Kai se on parasta tallata noiden kaikkien "poikien" kanssa ihan yksin:)!

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   12.8.13 23:12:20

Ajattelin Nettioffaria kun luin, että joku oli tintannut Muumimaailmassa Haisulia nekkuun ;) Onneksi Nöffillä oli kuitenkin ilmeisesti muut metkut mielessä. Avain, how romantic!

Täällä "meillä" toimitaan hieman toisin. Avainta en anna, enkä halua, mutta sen sijaan irkku on tarjoutunut tiirikoimaan kaulassani roikkuvan lukitun sydämen. Viikonloppuna juhlittiin kolmekymppisiä ja hän tapasi ystäväni (sekä seuraavana päivänä puolivahingossa osan perheestäni). Suukappaleet ovat pikkuhiljaa muokkautuneet yhteensopiviksi ja kädet tarttuvat toisiinsa helposti ja luontevasti. Tulevaisuudestakin puhuttiin tänään sivulauseessa; sanat "future", "far away" ja "weekends" mainittiin, ja vaikka suunnitelmia tai pelisääntöjä ei sovittu, on fiilis himppusen parempi kuin hetki sitten. Aika näyttää, mitäpä sitä etukäteen murehtimaan. Aion nauttia jokaisesta yhteisestä hetkestä kuin se olisi viimeinen.

Jee pauke, vihdoinkin vahvistus vahvoille epäilyille! :) Joo, järkätään siirappirehvit ja hehkutetaan kilpaa :D

Syvämietekin on tulessa, ihanaa! Suutelu sateessa on taivaallista... Tosin vain oikean ihmisen kanssa tietenkin. Toivottavasti tarinasi rohkaisee ERÄITÄ muitakin katsomaan ympärilleen; jospa se onni tosiaan löytyykin YLLÄTTÄVÄN LÄHELTÄ.., Tai edes pieni, piristävä säpinä :P

Päivämäärä:   12.8.13 23:17:46

Ihanaa siirappia ruosteella:)!

Päivämäärä:   12.8.13 23:27:46

Tuli myös ruosteen jutusta sellainen sokerihuurrekateus, että enpä vielä laita s24:ä kiinni (oli jo sormi napilla).

Vaikka nyt ei ole 24:n kanssa yhtään kodikas kasvimaanhoitotunnelma, vaan tunnen olevani orjana puuvillapellolla.

Päivämäärä:   12.8.13 23:33:46

Tää menee nukkumaan, on niin sokerihuurteinen olo, et varmemmaksi vakuudeksi pää tyynyyn ja unta perään...jää nää haihattelut vähemmälle...;)!
Palataan huomenis, jos täällä nyt ei ihan seinät kumise tyhjyyttään:)....?
Sinkkula jatkaa...;)!

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   12.8.13 23:37:22

Ihan vaan äkkiä salaa :)
mun uudelle sohvalle mahtuu kaks... <3
nyt ei tuu peukku kipeeks ;)

Päivämäärä:   12.8.13 23:39:19

Siiskö nallella on kissa! Onnittelut.

Päivämäärä:   12.8.13 23:39:51

^ oho, vau ja :D Hörhöllekin peukkuja ja onnenpotkuja :)

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   12.8.13 23:43:51

ooh :) monta paria tullut jo. vau. onnea hörhö kaikkein uusimpana :)

Päivämäärä:   13.8.13 01:19:49

Mikä se Hörhön kissa on? Tilanne raporttia ;)

Ei Ruoste, Ei! Pari kertaa elämässäni mua on tintattu kuonoon, mutta koskaan ei ole tarvinut lyödä takaisin. Kyllä se Hemuli siellä illisteli ja oli taas ollut kurpitsavarkaissa, mutta muuten rauhallista oli. Jälkeenpäin aateltuna sitä toista olis saanutkin lyödä takaisin, sellainen pikkunilkki, liekkö enään hengisäkään. Toinen sitten on tappanut äitinsäkin...

Eikä tämä saanutkaan mitä tahansa killutinta sormeensa, vaan pääkalloin koristellun avaimen :) Se kun näyttää niistä tykkäävän. Tilasin tuolle Kiinan ihmeellisestä maasta krääsääkin ennen, kuin jäin kesälomalle. Saas nähdä tulevatko perille ennen loman päättymistä. Pääkallo shottilasit ja jotain kivaa titaanista :) Molemmille.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   13.8.13 06:50:30

Huomenta! Kyllä se vain hymy huulilla lähtee aamusella sinkkulasta ;)) Niin paljon noita hattarahötöjä ja siirappeja täällä nyt esiintyy :) .

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   13.8.13 07:24:44

Huomenta, taidetaan Moppe saada vettä koht niskaan, Saukkolassa ainakin ilma synkistyy. Oli yöllä ihan hyvä "ilotulitus", tähdenlentoja aikalailla.:)

LähettäjäM 
Päivämäärä:   13.8.13 07:51:31

huomenta

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   13.8.13 08:10:35

Huomenta siirappiseen sinkkulaan;)!
Täällähän tosiaan pariudutaan ihan urakalla:)!
Saas nähdä, onko talven tullessa koko sinkkulaa enää olemassakaan.....

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.8.13 08:21:37

Huomenta, imeläähän tämä jo suorastaan on ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   13.8.13 08:43:52

Niinhän se voipi Pistetäti olla ja sinä kun viellä olet niin perhanan nirso, niin saat viellä yksin täällä höpötellä.:)

Päivämäärä:   13.8.13 09:52:40

Heh, ai nirso:)?
Eiköhän se ole niin päin, et mun mukana ei yksikään mies jaksa.
Ei ne yksin viihdy jatkuvasti ja jos ei hevoselämä kiinnosta, ihan ymmärrettävää, ettei kukaan itseään sellaiseen elämään halua pakottaa eikä sellaista viettää.
Elämä on valintoja...:)

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   13.8.13 10:14:59

No jo on mennyt siirappiseksi koko sinkkula :o Onnea vaan kaikille pariutuneille!

Ja sama siirappinen meininkin jatkuu myös päivän horossa: "Sydämesi on kuin tulessa, olet erittäin ihastunut erääseen. Saat vastaasi todella lämpimiä tunteita, joten sillä tavalla ei ole syytä huoleen. Jokin raha-asia ratkeaa tänään."

^ Vähän tää oli ehkä turhan vahva ilmaus, mutta kieltämättä, ei se nyt ihan väärässäkään ole :p Mun puolelta nyt ei vieläkään ole havaittavissa mitään perhosia vatsassa - efektiä, mutta on se jo mielessä muuttunut ihan kivasta ihanaksi, ja voin sanoa, että kyllä mie aina odotan innolla sen näkemistä. Ja viettäisin mieluusti enemmänkin aikaa sen kainalossa <3 Ilmeisesti toisella osapuolella on niitä perhosia vatsassa, ja kylmiä väreitä iholla; vielä kun siirtyisivät mullekin, niin avot! Mutta toisaalta ehkä parempi näin, kun nyt oon voinu olla oma itseni ihan koko ajan. Jos oisin ollu tähän yhtä ihastunu kuin joihinkin aiempiin ihastuksiin, niin todennäköisesti olisin jäätyny ihan samalla tavalla kuin aina aiemminkin, eikä tutustumisesta olis tullu jännittämisen takia yhtään mitään, olis dumpannu mut jo aikaa sitten... Avoin kyläilykutsu on nyt sitten esitetty myös sulhon suuntaan; nähtäväksi jää, milloin se kiireiltään ehtii tänne asti ;)

Päivämäärä:   13.8.13 10:21:22

Yööööök, voi juma mitä siirappia täällä, pitää perustaa vissiin uus ketju, "oikeiden sinkkujen topa" :D

No ei vaiskaan, ihana näitä on kyllä lukea :) Vähän tuo ruosteen etäsuhteeksi jäävä juttu meinaa pelottaa, kuinkahan siinä käy... Jos olisin ruoste ni muuttasin sinne irkkuihin miehen kans. Mua kun ei täällä pidä muu kuin velat, voin jättää ne kyllä ;)

Hauskaa kun nuo offarit on tänne tullu naisten perässä ja naiset tais kuitenkin sitte löytyä sieltä irl puolelta :D

Onnea vaan kaikille siirapin keittoon :)

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   13.8.13 10:31:39

Täältä ei ole tainnut yksikään pariutuminen alkaa?
Vai olenko missannut jotakin:)?

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.8.13 10:36:43

On naiset täällä niin vaativia ...

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   13.8.13 10:38:54

Huomentapäivää :)
Mä en ainakaan lähde sinkkulasta mihkään vaikka käskettäis :D

Oli kyllä vaikeeta lähteä aamulla töihin, kesti ja kesti ;)
Eikä nyt välttämättä johtunu siitä että ois väsyttäny... Tai no vähän väsyttikin :)

En mää itteäni nyt vielä ainakaan pariutuneeksi laske, en ainakaan myönnä...enenenen :)
Pienen ihmisen elo on kyllä yllätyksiä täynnä ja välillä saa vissiin olla edes vähän onnellinen, toisaalta on vähän sellanen olo että liian nopeesti liian paljon... Ja tekis vaan mieli juosta karkuun...

Päivämäärä:   13.8.13 10:51:41

Pisteviiva (täällä on muuten toinenkin) on oikeassa. Tämä on vertaistukiryhmä.:)

Offareilla menee hyvin irl.:)

ruosteen puolesta en osaa olla huolissaan, näyttää että tuossa kävisi hyvin, vaikka hetken joutuisi etäilemään.

Täällä on ukkostanut koko aamun. Itselläkin olisi sen verran energialatausta, että sen voisi käyttää johonkin hyödylliseen. Mikä EI tarkoita, että olisi puolipakko käydä kirpputori Kaivarin Kanuunassa.

Päivämäärä:   13.8.13 10:56:09

Häh, mun silmään ei kyllä löydy mitään pisteviivaa? Vanhaa eikä uutta...

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   13.8.13 11:01:02

kurnau, mä se olen, sama piste kun ennenkin, meiliosoite oli unohtunut poistaa:)!
Sori!

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   13.8.13 11:22:03

Heippa! Tänne kuuluu hyvää. Ihastuksen kanssa ollaan tavattu joka päivä. Kaikki tuntuu edelleen oikealta ja helpolta. Tosin nyt se lähtee parin päivän matkalle ja sit ei nähdä kun vasta viikonloppuna. Kuten Ruoste, mäkin nautin jokaisesta hetkestä kuin viimeisestä. Toivon todella, että tämä kestää kauan, tän ihmisen kanssa voisin haluta vaikka mitä.

Eilen meidän piti mennä katsomaan niitä tähdenlentoja, mut oli pilvistä ja sato vettä... Nämä säät säät on kyllä ihan hirveitä, täällä vaan sataa vettä. Inha syksy.

Ihana Ruoste, kuulostaa niin kivalta. Onnea kaikille muillekin, jotka on kohdanneet jotain säpinää tai vakavampaa.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   13.8.13 11:35:53

Mää ole Missin kanssa aikalailla samoilla linjoilla, yök miten imelää hrr...

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.8.13 11:40:14

Parempi riisua ne ruusunpunaiset lasit ja keskittyä testaamaan ne partneriehdokkaat kunnolla ...

Sitten kun löytyy nainen joka on innokas sängyssä, ahkera keittiössä ja siivoaa kämpän napisematta, niin on löytynyt se oikea ;)I

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   13.8.13 11:48:54

Hmm... miksi miehet pitävät punapäisistä naisista? Mitä ruosteisempi katto, sitä kosteempi kellari.:) No kieltämättä Piste, sinun kelkassa ei taida edes peräsuoli riittää.:D

Päivämäärä:   13.8.13 11:51:15

Juu, en mäkään niin hirveesti tuosta siirapista välitä, enkä kyllä hunajastakaan...:)
Mut onhan se aivan ihquu, et täällä on niin monta loveen langennutta tälle kesälle:)!
Harmi jos noi säät kylmenee, kesäkissoille käy yleensä huonosti syksyn tullen, mut jospa nämä sinkkulan parit olis ikuisia....toivotaan ainakin!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   13.8.13 11:55:23

Tuleekin hellepäivä. Sopivasti tuli uusi tiedelehti, pääotsikko on "hevosen huima historia", köllähdän takapihalle laiskanlinnaan lukemaan, heippa.

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   13.8.13 15:26:49

"Lähettäjä: Webbi
Päivämäärä: 13.8.13 11:40:14

Parempi riisua ne ruusunpunaiset lasit ja keskittyä testaamaan ne partneriehdokkaat kunnolla ...

Sitten kun löytyy nainen joka on innokas sängyssä, ahkera keittiössä ja siivoaa kämpän napisematta, niin on löytynyt se oikea ;)"

Eis e Webbi noin mene vaan näin-->

Sitten kun löytyy MIES joka on innokas sängyssä, ahkera keittiössä ja siivoaa kämpän napisematta niin on löytynyt se oikea :D

Ai niin - mä tunnekin semmosen jo... ;D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   13.8.13 15:40:38

Mää Iina nyt hieman epäilen, se on yksi miljoonasta.:D Porkkanapenkki keskellä päivää hyökkäyksen kohteena, peuramamma ja bambi kävivät maistiaisilla. Sivusilmällä huomasin liikettä pusikosta, "Iina ja Piste tietää missä mulla on läppäri". Oli se vasa ihan bambin näköinen, viitisen min. ne rouskutteli tuoreita versoja puista mitä keväällä kaadoin. Sitten lähti ja kovaa, ku avasin oven. Ihme et ne uskaltaa tulla näin lähelle taloja, tosin hiljasta ollut koko päivän.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.8.13 17:23:26

Iina, ota sinä ne miehet, minä en sellaisia tarvitse ... mutta naiset kyllä otan, ja ehkä niitä pitäisi olla useampi, niin ehtivät siivoamaan kunnolla kun yksi on sänhgyssä ...

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   13.8.13 17:23:53

Kessu: epäile vaan ;)

On siinä miehessä kyl sitten muita vikoja, mutta noi se osaa/viitsii tehdä :D

Päivämäärä:   13.8.13 17:31:45

Piste tuo on fiksua, kun laittaa välillä säpon näkyviin, ehkä joku hevosmiestaustailija ottaa yhteyttä.:)

Vaikka en hevosmiehestä haaveilekaan, googlettelin mielen virkistykseksi argentiinalaisten hevospoolon pelaajien kuvia. Esim. Adolfo Cambiaso on aika hottis.

Sitä en sitten tiedä, miten rasittavaa olisi seurustella noin komean miehen kanssa, kun kaikki naiset kuolaisivat sitä.:)

Päivämäärä:   13.8.13 17:57:46

Onko Ruosteen irkku lähdössä sit jossain vaiheessa kotimaahansa? Olipa kyllä harvinaisen pöhkö kysymys, todennäköisesti jossain vaiheessa kyllä?

Ja joo netin kautta ollaan tutustuttu, ja oma profiilinikin on nyt iloisesti poistettu :D sielä se on taustalla häröillyt vaikka ei ole tullut käytyä. Avainta en ole vielä luovuttamassa, paitsi ehkä tilapäisesti ensviikolla kun mulla on iltaan asti töitä ja jonkun pitäisi kyllä koira käyttää ulkona ;)

Hei jipii sinkkula, kivaa että on tullut pareja vaikka ei nyt ehkä tätä kautta. Mut ehkä täältä on tullut niin hienoja elämänviisauksia et on rohjennut tarttua tilaisuuksiin? ^^

Kyllä se syksy vain tekee tuloaan! Pitäisi ottaa kamera ja lähteä luontoon kuvailemaan :)

Päivämäärä:   13.8.13 18:01:08

Juu, kurnau, se on välillä näkyvillä, unohtui, kun kävin toisessa topiikissa ja laitoin sen sinne näkyviin....
Tuskin täällä sellaisia hevosmiehiä taustailee, jotka jaksavat hevosnaista....
Cambiaso on aika hottis;).....nuo vois kyllä joskus pelata ilman paitoja;)......

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   13.8.13 18:15:30

Iltaa sinkkulaan! Kyllä tuolla exällä on aivan nappiajoitus :p , koko kesän kun olin kotona pysytteli selvänä ja nyt kun tarvitsisi hakea lapset koulusta/eskusta/tarhasta, tietenkin rupesi känämään.... Noh, täytyy loppuviikoksi järjestellä vanhimmalle joku hoitopaikka, hän kun on ainoa jolla päivä loppuu "puoleenväliin".

Kessu, joo satoi ja jyrisi, tähdenlentoja en jaksanut katsella kun vätysti niin vietävästi.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   13.8.13 18:41:32

Moppe, niinhän se äiti pitääkin vätystää.:) Jaa Iina, mää en voi muutakun toivottaa sydämmestäni sinulle onnea ja menestystä, Lauralle tietty myös.:) Kun muutatte sinne "hitaaseen Hämeeseen".:)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   13.8.13 20:01:13

Jaa- ai pitääkö :O?? Taas vetää mustaksi taivasta... syksy taitaa ihan oikeasti olla tulollaan. Tosin eipä se ennen ole ukkosen myötä tullut niinkuin nyt tällä viikolla!

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   13.8.13 20:02:14

Kiitti Kessu :)

ps. ei se oo hidasta Hämettä - se on Pirkanmaa ;)

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   13.8.13 20:10:36

Ehtot tänneki päi. Tost hitaast tuli mieleen et ittestäki tuntu tänään vähän taas hitaammalt mut sit mää muistin et mää vanhennusi taas tänäpe:)

Päivämäärä:   13.8.13 20:14:49

Ja aihyvänenaika oliko ne Ruosteen oman kolmekybät joita juhlitte? Myöhästyneet onnittelut ja halaukset siis sinne siirappimaailmaan!! :)

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   13.8.13 20:21:01

Ukille onnee vaan ja pitkää ikää ;)

Kai se on mentävä koiran kaa vielä ulos kun ei ihan sada - ens yölle ja huomiselle onkin vettä luvattu enemmän kuin tarpeeks tälle seudulle :P

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   13.8.13 20:25:35

Onnea Ukille!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   13.8.13 20:27:37

Onnea Uki.:) Paljos sul tuli täyteen, jos saa kysyä? :)

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   13.8.13 20:29:30

"Vast" 42v KESSU setä!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   13.8.13 20:33:23

Uki poika, marraskuussa mulle 44 lasiin.:D Mut silti Uki johtaja konehommissa.:)

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   13.8.13 20:37:25

Uki on sit minuu nuorempi, yhden päivän! :D :D

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   13.8.13 20:38:17

... Ai nii, onnee! :)

Päivämäärä:   13.8.13 20:45:17

Onnittelut Jokupokulle ja Ukille.

Ja täällähän on baltiarallaa puolet pariutuneita. Pariutuneille ja 'oikeille' sinkuille saisi jo omat topat.:)

Huh Mopen exää, kyllä iltapäivät voisi pysytellä suht. selvänä.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   13.8.13 20:47:13

Iästä viis, kun vaan on selväpäisiä kunnon ukkoja ratsupuolelle, se lämmittää minun sydäntä. Oli kyl harvinainen lausunta minun suusta, yleensä olen kylmäkisko.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   13.8.13 20:50:33

Pitää ny puhutella Webbiä ja Ukia, pappoina.:)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   13.8.13 20:51:38

Onnea Jokupokulle, Ruosteelle ja Ukille :)

Mun ajatuksissa on tänään pyörähdelly noi tanskalaiset rääkätyt hevosparat. Kamalaa :(

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   13.8.13 21:11:54

Onnea Jokupoku! Ja Ruostekin!

Onnittelulaulu http://www.youtube.com/watch?v=rEc8rGonrQw

Synttärikakkua http://www.youtube.com/watch?v=okeDc2eSJxE

ja palloja http://www.youtube.com/watch?v=rEc8rGonrQw

kaikille synttäreitä viettäville!!

Päivämäärä:   13.8.13 21:14:45

Kiitti pauke (ja muut), omia kolmekybäsiä juhlittiin juu, mutta varsinainen vanhentumispäivä on vasta huomenna joten et myöhästynyt :) Onnea myös Ukille ja Jokkkispokkikselle - vähänx ollaan samixii!

Ei se irkku vielä ole mihinkään katoamassa. Välimatkaa on syksyllä huimat 150km, sen takia ei kannata pelätä :P Mähän olen joskus sanonut, että voisin varmasti olla onnellinen missä tahansa, kunhan elämässä olisi sisältöä. Voisin ihan hyvin kuvitella muuttavani irkkuihin jos tämä "jokin" muuttuisi "joksikin suureksi". Tai minne tahansa muualle jonkun muun perässä (en ole vielä alkanut rakentaa vaaleanpunaisia pilvilinnoja).

Niinalle tiedoksi, että ne perhoset eivät ole mitään siihen tunteeseen verrattuna, kun saa ja uskaltaa pitää kiinni eikä halua päästää irti. Perhoset kertovat jännityksestä ja odotuksesta, ja sekin tunne on ihana, mutta jos olet jo siinä pisteessä, että sinusta tuntuu turvalliselta ja luonnolliselta olla sulhoa liki, olet jo hyvillä vesillä, älä siis ihmettele perhosten puuttumista :)

Päivämäärä:   13.8.13 21:15:38

Niin ja siis onnea myös Jokupoku ja Uki! :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   13.8.13 21:20:51

Mua vaan harmittaa se asia, kun tässä on seilattu jo vuosia sinkuissa. Miksi Minski ei huomio Missiä, kylmänviilee kysymys.:)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.