Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 353

LähettäjääR 
Päivämäärä:   9.8.13 20:15:32

Eiks kukaan enää viiti tehä uutta? No tehdään, tehdään... :D

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1611324&t=1595080

Re: Sinkkujen topic 353

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   9.8.13 21:52:19

missä kaikki on? kuhertelemassako??

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   9.8.13 21:54:56

Lukemassa kuolleesta hevosesta....

Väsyttää. Nukuin jo puoli tuntia. Salille piti mennä mut ei jaksa. Eka duuniviikko loman jälkeen on vienyt veronsa :D

LähettäjääR 
Päivämäärä:   9.8.13 22:31:01

Oho! Voiks hevosetkin kuolla?

Mie aina oon luullu että ne elää niin pitkään kunnes ne muuttuu semmosiks yksisarvisiksi, unicorneiksi, tai mitä ne nyt onkaan...? :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.8.13 22:36:50

Just joo...kaikenlaisia hattaroita...mä haluun pumpulia ja oman miehen, hevosmiehen!!!
Ja mitään perseaukista en ota!!!
Noi on nähty, mä en elätä enää ketään!
Aivan tarpeeksi, kun elättää itsensä, pari kilpuria ja kisareissut!!!
Veetu mä en jaksa tota "ei mulla ole rahaa lähtee", jos hinta on luokkaa muutama sata euroa kahden viikon lomasta!!
Jä mä maksan siitä puolet....
Tuota "vartta" olen ilman......

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   9.8.13 22:37:49

Ei olla kuhertelemassa, paitsi in my dreams joo ;) Tallilta tulin just. Ja suihkuun pitäs mennä. Maha on täynnä vohveleita, jäätelöä ja marjoja; ja kun oikeestaan mun pitäs yrittää taas vähän skarpata tuon syömisen suhteen. Mutta kun ei kerta sulhoa mahamakkarat haittaa, niin ei kai se sitten niin tarkkaa oo =D

Tänään pitäs yrittää mennä ajoissa nukkumaan, kun tuli vähän lisää univelkaa viimeyöltä. Ja lupasin mennä huomenna heti aamusta vapaaehtoisena myymään lippuja naapurin kesätapahtumaan. Ja iltapäivällä olis tarjolla jotain hevosihmisten kinkereitä naapurikunnassa, jännä nähdä, mitä kaikkea ovat järjestäneet. Se on siis ihan kutsutilaisuus meidän hevosystäväinseuralle ja en tiedä tuleeko muistakin seuroista väkeä. Jotain pelejä/tehtävärataa ja saunomista kai ainakin. No, huomenna se selviää :)

Päivämäärä:   9.8.13 22:49:36

äR, unicornit elää tosiaan ikuisuuden:).
Ihanat yksisarviset:)!
Kasvaisi munkin otsaan sellainen....:)!

LähettäjääR 
Päivämäärä:   9.8.13 22:54:32

Kyl kantsis pisteen katella itelleen joku oikein kunnon rahtari ukokseen. Ei tuntuis tuollaset kisareissussa messissä olemiset missään, ois niinku kotona oloa.. viikko siellä, viikko täällä.. sama se.

Eikä varmaan olosuhteista nariseis.. :D

Päivämäärä:   9.8.13 23:29:56

Voi @!#$!!! >:/ Nyt ne mun nettisivut ei toimi; en pääse koko sivuille enää. En pääse edes sinne hallintapaneeliin ja sähköpostiinkaan en pysty kirjautumaan; herjaa vaan, että osoite tai salasana on väärin. Eikä tasan ole!!! Niin mistäkähän tässä nyt oikein on kyse? Joko joku on kaapannu mun sähköpostin ja nettisivut vai onko ukkonen hajottanut jonkun palvelimen? Tai jotain muuta vastaavaa...? Laitoin jo toisesta sähköpostista kyselyn menemään sinne palveluntarjoajalle. Toivottavasti selviää; kaveri lupas viedä mun mainoksia Joensu

Päivämäärä:   9.8.13 23:31:11

höh, tää tekee taas ihan omiaan. laitetaanpas nyt koko viesti mukaan:

Voi @!#$!!! >:/ Nyt ne mun nettisivut ei toimi; en pääse koko sivuille enää. En pääse edes sinne hallintapaneeliin ja sähköpostiinkaan en pysty kirjautumaan; herjaa vaan, että osoite tai salasana on väärin. Eikä tasan ole!!! Niin mistäkähän tässä nyt oikein on kyse? Joko joku on kaapannu mun sähköpostin ja nettisivut vai onko ukkonen hajottanut jonkun palvelimen? Tai jotain muuta vastaavaa...? Laitoin jo toisesta sähköpostista kyselyn menemään sinne palveluntarjoajalle. Toivottavasti selviää; kaveri lupas viedä mun mainoksia Joensuun kv-koiranäyttelyyn, niin olis ihan kiva, jos sivut ja posti toimis, jos joku vaikka haluaa ottaa yhteyttä...

Päivämäärä:   9.8.13 23:34:03

Juu, äR, toinen juttu onkin sit toi rahapuoli...
Mä en nimittäin elätä ketään muuta kuin eläimeni ja itseni.
Siinä on ihan riittävästi tekemistä:)!

LähettäjääR 
Päivämäärä:   9.8.13 23:42:34

Niinan sivuille ei taida olla pääsyä kellään juuri nyt, palvelinongelmia kenties..

Piste, oivalliset rahtarithan pystyy elättämään ittensä. Ja perheensä. Ittekseen elävä voi jopa rikastuakkin työnteolla :D

Päivämäärä:   9.8.13 23:45:14

Ai?
Mitä se rahtari sit niinkuin tekee työkseen?
Ei ole kyllä mitään käsitystä....

LähettäjääR 
Päivämäärä:   9.8.13 23:52:48

Kuljetusalaanhan se tuollainen lisänimi on usein liitetty.

Päivämäärä:   9.8.13 23:54:24

Eli joku autoilija, rekka- tai taksikuski jne.?

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   9.8.13 23:57:14

^ ei hyvää päivää...

LähettäjääR 
Päivämäärä:   10.8.13 00:08:46

No sinne tais mennä miun jutut jonnekkin tuhimo-osastoon...

LähettäjääR 
Päivämäärä:   10.8.13 00:11:33

Tuhkimo-osastoon tarkoitin.

Puoliyö syö kaiken, prkl!

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   10.8.13 00:14:34

Hmh, ärtsy, sillon kun puoliyö syö, ja tuut tänne, älä kirjota! Mene heti takaisinpäin ja siellä se sun teksti on välimuistissa. Sitten kopsaat sen, palaat etusivulle, avaat sinkkutopan, ja postaat uudestaan. Toimii :)

piste, rahtari rahtaa tavaraa. Rahtia. Rekkakuskit, laivarahtaajat jne. Ei taksikuskit.

Päivämäärä:   10.8.13 00:20:55

,: ihan hyvää päivää vaan itsellesi:)!
Rahtari on tuttu jossakin yögrillin listalla, tosin en ole koskaan moista maistanut eikä mun tarvi sen enempää siitä tietää.
Kiitos Mission:)!!
Avasi kanavaa;)....

LähettäjääR 
Päivämäärä:   10.8.13 00:22:16

En kyl mee taaspäin kun ei miun tekstit jää välimuistiin. Nih, M.

Ja Piste, keskieuroopanrahtarit eritoten. Belgia, hollanti, saksa, puola... Suomesta kaikkiin euroopan maihin.

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   10.8.13 00:26:53

Helou Sinkkula :)
Maalta kotiuduin eilen takaisin pääkaupunkiin. Outoa, mutta toisaalta ihanaa taas kun on oma rauha ja omat menot. Kavereita oli huippua nähdä, samoin perhettä tietysti.
Ilman surua ei loma kuitenkaan sujunut, ensi viikolla on mummon hautajaiset.
Koira jäi vanhemmilleni hoitoon kun karautan kotipuoleen sitten taas viikon päästä. Tosi outoa olla yksinään, tekisi mieli alkaa räkyttämään postille ja urahdella rappukäytävistä kuuluville äänille :D

Eilien ukkonen oli kyllä mahtava, miten Mission oot voinut missata sen jos oot ollut valveillakin? :D Varmaan viisi salamaa kerkes iskee puolenminuutin sisällä ja sitä jatkui melkein pari tuntia. Prinssini saapui keskellä myräkkää luokseni ja voi miten kiva olikaan taas nähdä <3 Miten joku voi olla niin hellä mutta ei kuitenkaan mitenkään nössöllä tavalla?:) Iiih!

Meidän pitäisi varmaan ainakin Ruosteen kanssa treffata jos hän näillä seuduilla vielä vaikuttaa, voitaisiin yhdessä valua siirappimaailmaan! ^^ sitä ei varmaan kestäisi kukaan sinkku kuunnella :D (vaikka siis, emme me _vieläkään_ ole tästä asiasta keskustelleet et mikä tää meijän suhe on!)

(Tuhkimo iski tännekin, onneks on paluunappi!)

LähettäjääR 
Päivämäärä:   10.8.13 00:58:37

Yäk, siirappia.. karpäsetkin tarttuu kiinni. :D

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   10.8.13 01:58:06

pauke, ei siis suostunut se ukkonen menemään tästä yli. Meni pelkät liepeet... Näkyi vaan yks upee salama, muuten pelkkää välkettä ja aika vaisua murinaa. Ens kerralla sitte, jos osuis kunnolla kohdalle ;)

Siirappi on kai ihan kivaa, muistaakseni :)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   10.8.13 12:27:31

Hiljasta on... Siirappi valunu näppiksen väliin...vai? :)
Tääl painetaan vaa duunia :( olisin keksinyt kyllä paljon mukavampaakin lauantai ohjelmaa mut nyt on vähä pakko...

Onks muilla tollanen laihdutusbanneri tossa sivussa?
Tää kone vissiin yrittää sanoa että kyllä säkin olet aika paksu, vähän vois kattoo mitä suuhunsa laittaa :D:D

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   10.8.13 12:43:52

Helou tyhjille sinkkulan seinille:)!
Niinkait se on, että siirappi on jumittanut näppikset...;)?
Mihin täältä kaikki ovat kadonneet?

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   10.8.13 12:47:25

On täälä kyllä hiljaista... :D

Aijaa Mission, jännä että se kiersi tuolleen, tuntuu et alue oli niiiiin laaja!

Laihdutusbanneria ei ole, siitä huolimatta nyt loman jälkeen täytyy ottaa itseään niskasta kiinni ja alkaa tosissaan muokkaan tätä runkoo! Löllö pois pois poooiiiis!

Ikeaan pitäisi vielä raahautua tänään, taidanpa ostaa sieltä samalla lihansyöjäkasvin! :)

Päivämäärä:   10.8.13 12:49:45

No mie olin siellä naapurin kesätapahtumassa, niin ei oo ehtiny sinkkulaan =) Ja kohta pitää lähteä jo seuraavaan paikkaan. Tai no tunnin päästä; mutta sehän on jo ihan kohta ja paljon pitäs vielä ehtiä tekemään ennen sitä. Joten hopihopi nyt!

Vauhdikasta päivän jatkoa muillekin! =D

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   10.8.13 14:01:25

Luova tauko pakkaamisen & siivoomisen lomassa. Kaupassakin kai tarvis käydä kun jotain vissiin pitäs syödäkkin - tosin ei se haittais vaikka vähän laihtuiskin, mutta jos hakiskin vaan juotavaa... ;D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   10.8.13 16:35:31

Huomenta... Pitkään valvottu tuolla Turkkusessa ja aikainen aamu meinasi kostautua migreenikohtauksella. Päiväsellä kömpisin takaisin sänkyyn topakalla särkylääkemäärällä varustettuna ja nyt on jo parempi olo :) ! Niin ja terveisiä Suomen Turkkusesta, kivaa oli :) ja toisenkin kerran voisi mennä!

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   10.8.13 16:55:32

Etkä tullu moppe nallukkaa morjestamaan vaikka tossa vieressä olet käyny... Höh :D
on sentään jotenkin inhimmillinen keli tehdä vähän töitä, painotus sanalla "vähän" :) puolet ajasta menee viestien näpyttelyyn... :) uih ;)

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   10.8.13 17:02:31

Moppe, et sit kertonut, mikä se westernratsastaja oli:)?
Kohta taas pitäis lähtee sinkoilemaan sinne ja tänne, mä HALUUN oman miehen mukaan!!!!
Hevosmiehen:).
Noniin, KAIKKI HEVOSMIEHET TÄLLE KANNELLE, HIIOHOI!!!
Kotimaisuus kunniaan:)!

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   10.8.13 17:06:03

Joutu nukkuu vähä univelkoja pois, oli liian rankka eka viikko duunissa loman jälkeen. Harkinnassa olis haltiala hayride, jos illemmalla piipahtais. Kattoo nyt... Pisteelle muuten vinkiks että siellä olis feikkicowboyta läjäpäin, on countryfestari siis toiselta nimeltään ;)

Ihana fiilis. Kilpurikoira viikko sitten huitas anturaansa kivenmurikan, eikä se haava oo parantunu millään. Tänään oli uudelleen kolmijalkanen. Melkein kaks tuntia tein töitä, ja kaivoin kun kaivoinkin sieltä ulos peräti kaks melkosta kivenmurikkaa. Koira ainakin sen päälle riehu tässä sisällä ihan huolella, muutenkin vaikutti että nyt olis harmin aiheet pois sieltä anturasta. Syyskisat saattaa sittenkin tulla takas ohjelmistoon :)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   10.8.13 17:16:10

piste, kun en muista nimeä, sen muistan että tuolta itäiseltä-Uudeltamaalta oli kotoisin... En tosin löytänyt pikaisella haulla :) .Ikäluokka kuitenkin +40 v ;) .

Hörhö, ehä mie ehtinyt, eilen oli kiirus sinnepäin ja tänään jo kiirus takaisin. Meinaatkos huomenna lähteä Fiskarsiin katsomaan englantilaisia autoja? Saatetaan siellä piipahtaa, jos sattuu olemaan isovarvas siinnepäin kallellaan :) !

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   10.8.13 17:38:23

Mission, en ota "feikkilänkkäreitä", pitää olla EHTA hevosmies:)!!!

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   10.8.13 17:49:02

Ai se britit kohtaa oli vasta huomenna, mä muistin et se ois ollut tänään, onneks ei tullut lähdettyä, ei ois brittejä nähny :D
ei taida huomennakaan keritä, töitä pukkaa :( ja eikös se loppunut jo kahden aikaan?
On fiskarssi tietysti hieno paikka ilman brittejäkin :)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   10.8.13 18:07:07

piste, mä luulen että sinne kyllä eksyy pk-seudulta ehtoja hevosmiehiäkin, niiden erottaminen vaan varmaan on vähän vaikeaa ;) Voisin kuvitella että countryhenkinen festari kiinnostaisi länkkähenkisiä.

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   10.8.13 18:14:22

Ok Mission:)!
Jos sellaisia vastaan tulee eikä sulla natsaa/kiinnosta, niin kerro, et tänne sinkkulaan voi tulla;)....

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   10.8.13 18:19:39

Piste! Farkkuhame päälle ja bootsit jalkaan ja pelipaikalle!
Siellä voi sitten kysellä oleksä oikee vai sellanen wannabee :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.8.13 19:21:02

Morjensta sinkkulaan. Kovin on hiljentynyt tämäkin ketju, mutta kiva että porukka pitää kuitenkin edelleen puljua pystyssä. :)

Mä söin just ja aattelin ottaa vähän kylmää juomista pienellä terästyksellä tähän illan ratoksi. Ei mitään ihmeellistä raportoitavaa ja ihan normi viikonloppu taas muiden joukossa. Lepäilen ja rentoudun. Paitsi että vähän meinasin kyllä vilauttaa herkkujen ystävänä eväitäni. :p

Piffiä
http://aijaa.com/nwD8r0

Piffiä2
http://aijaa.com/mMHaqh

Jädeä
http://aijaa.com/vUok0a

Heraa
http://aijaa.com/EgWFSI

Noilla pärjää taas pari päivää. =)

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   10.8.13 19:23:57

Mulle tuli hirvee nälkä ku noita piffikuvia kattelin :D

Ja kyl mä olen syönytkin tänään - ainakin muistaakseni :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.8.13 19:45:51

Kyllä noista hyvin nälkä lähtikin. Paistoin kerralla kaikki kuus eli 800g ja söin pari tänään. Saa sitten huomenna ja ylihuomennakin tosta satsista vielä. :)

Päivämäärä:   10.8.13 19:53:15

Mä en feikkilänkkäreihin sorru, tää haluu ihan aidon:)!!!!
Ja mikään farkkuhame ei ole kyllä mun vaate, ei aidon cowgirlin koskaan.
Farkut, chapsit, bootsit ja sporrat, niillä mennään tallilla, muuten ihan vaan normikamoissa:).
Muuten, jos mies on 36v., onko se liian nuori reilusti yli nelikymppiselle?
Hirvee taistelu ihan itsessäni!!!
Juu, se ei älyä, et mä olen niin paljon vanhempi, kun mun naama ja runko kusettaa aivan sataa....
Olen mä silti, nyt sinkkulalaiset APUA!!!

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   10.8.13 19:55:17

piste: ei ole liian nuori ;)
Anna palaa vaan.

Ite pidän + -10v sopivana ikäerona =)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   10.8.13 20:16:34

Minski :) Kiitti nälän tuottamisesta :p Just kyllä söin itekin jätskin, ei oo yhtään pakkasessa enää...

Hirvee dilemma, pitäskö lähtee yksin käymään siellä hayridessa, vai ei. Jalassa ihan älytön rasitusvamma, sinne olis kolmen kilsan kävely ja tietty pois myös. Ja ohan noita koiriakin kävelytettävä. Paketoin ton kyl tosi hyvin aamulla ja nyt ei satu... Veetuttaa huolella ettei viikkoon oo päässy juoksemaan, eikä varmaan oo toiseenkaan viikkoon mitään asiaa :/

Mut ei se näköjään haittaa, kilo oli lähteny taas! <3 En kyllä tiedä mitä pitäs ajatella, onkohan toi joku enne kun kävin vaalla ja lukema oli 666, eli 66,6. Jessus, countryfestareille jos meen ni sinne varmaan pelmahtaa itse piru paikalle :D

Silti vielä arvon tässä, pitäskö käydä kaupas hakee siiderii, vai pitäskö vaan mennä illal salille ja unohtaa ryyppäämishömpötykset... Ylä- ja keskikroppaa vois kuitenki tehä jalasta huolimatta. Jalkaki rsittuis jos lähtisin sinne kävelee ees taas ja hengailee jalkojen päällä tunteja... Viime vuonna kokeilin mekaanista härkää, kohtuu kauan muuten pysyin, vaik mul oli hame ja sukkikset, hame tietty korvissa :D Ja kännin astekin kiitettävä. Jännä ois nähä miten siinä pysyis jos ois vähä ridannu ensin, ois selvinpäin ja vaik jollain sortseilla niin et sais ihon kii hyvin siihen. Tuli muuten reidet ihan törkeen kipeeks siitä sillon, sisäreidet :D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   10.8.13 20:21:51

Mission :)) Onnea taas pudotuksesta, minulla on taas vaihteeksi jämähtänyt eikä lähe kuin veitsellä ;) . Mut just eilen kuulin että en minä olekaan kuulemma pyöreä vaan muodokas :) niin ei sit kuulemma kilot niin haittaakaan, hih!

Minskin jätskilaatikko näyttää ihan samalta kun meillä :)

Päivämäärä:   10.8.13 20:28:30

Ok ja kiitos Iina:)!
Jos sitä sit kattois...hottis toi kyllä on, ihan kutkuttavan....;)!
kurnau, mis oot??
Juomaton leski, mennäänkö kaivariin?
On kylmäki....

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   10.8.13 20:31:56

Kiitti Moppe :) Mulla oli koko loman ajan jämähdys, mut ei kyllä yhtään huonompi homma koska tosiaan saldo oli plus miinus nolla, lomaks ihan tosi hyvä, ei tullu sitä kolmee kiloa lisää lomasikailusta :D Mutta näköjään se nyt loman jälkeen on taas sitte lähtenyt liikenteeseen, ja toikin kyllä mukavasti puhtia jatkamaan taas paremmalla otteella :) Ja taisinpa tehä päätöksenkin, jalkaa ei nyt rääkätä millään festareilla vaan otanpa ihan rauhassa tänään, salille varmaankin menen vaan. Halu päästä juoksemaan mahdollisimman nopeesti on isompi ku halu käyttää tota länkkärihattua jonka ostin sieltä festareilta viime vuonna :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.8.13 20:46:53

Mission: No olepa hyvä vaan. :p Mulla ei oo kyllä enää yhtään nälkä, kun piti vielä tollanen jädekin ottaa. =) Ei noita pihvejä kyllä voi jatkuvasti paistella, mut mun lemppareita yhdessä lounasravintolassakin. :)

Mäkin ostin noi herat sen takia, että alkais nyt taas tapahtumaan ja kerääntymään lisää kadonnutta painoakin takas. :D Kyllähän noitakin hetken syö taas. Mut sulla se vaan edistyy toi laihis. Sitten siitä tupakista vielä eroon, niin sähän oot jo aika tikissä sitten. :)

Moppe: Niih, mut erona on vaan se, että mä "joudun" syömään noi kaikki yksin. =)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   10.8.13 20:53:55

Minski, kuulostaapa kauhealta kohtalolta ;D ;D !!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.8.13 20:57:54

Moppe: Juu kyllä. Sitähän mäkin oon tässä surkutellu, että aika pahan pistin kyllä itelleni, kun pitää nyt sitten syödä noi kaikki poiskin. Mihin tässä vielä joutuukaan. :D

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   10.8.13 21:01:56

Hmm, pitäsköhän munki ostaa vähä heraa, ku en millää viittis käydä salilla ni jos tollee helpommin sais sitä lihasta... :D :P

Tikissä... prkeleen jalka! HMH! No, täytyy alistua kohtaloon ja parannella ja nyt se on sit alettava käymään taas siel salilla. Jotta voi sit treenaa yläkroppaa sen aikaa ku jalka paranee et pääsee juoksee... Pitää vissiin satsata ja käydä tsekkaa se askellus ja ostaa siihen sopivat juoksukengät. Ohan tää ihan pebasta ettei pääse yhtään sit juoksee, hävii sekin edistys kohta minkä hirveellä vaivalla saanu aikaseks :/

Kaupas ois kyl vissiin käytävä. Ei jaksais. Mul on koko viime viikon NY-tatuointitarinat nauhalla ja kattelen niitä :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.8.13 21:04:29

Mission: Hahaha, pientä kettuilun makua ilmassa. :D Mutta joo, ehkä se olis tarkoitus tehdä vähän jotain muutakin kuin syödä tota heraa. x)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   10.8.13 21:16:34

Pitää olla tarkkana kuin porkkana, saattaa muuten pieni piikinpoikanen livahtaa johonkin väliin :D

Mä haluun tatskan...

Päivämäärä:   10.8.13 21:21:08

Mission, älä ota.
Se harmittaa sit myöhemmin.
En ottanut, vaikka mieli teki ja ei kyllä kaduta nyt pätkääkään!!!

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   10.8.13 21:22:25

Mä olen toistatuntia höpöttäny puhelimessa, varmaan mun pisin puhelu ever :)
mut oih ja voih ja huoh ja <3 :)
Niina! onks nallukkavaljaat jo teon alla? :D

Mites minskin kotiteatterihifisäädöt edistyy, saako niillä vehkeillä nyt edes jotenkin huonosti leffoja kateltua :D

Piste: mikään kylmä ole, ennemminkin vähän kuumottaa... :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.8.13 21:27:52

Mission: Joo ainahan mä sen verran oon ja vielä näytän sulle. *sisuuntuu* ;)

Vitsi että osaa väsyttää. Melkein tekis mieli mennä jo nukkumaan.

hörhönalle: No nyt ne on ollu vähän jäissä. Ei oo edistyneet parin viikon takaisesta mihinkään, mut ei noilla nyt niin kiire oo. Mut jospa sitä tässä lähiaikoina jaksais tehdä noi loppusilaukset vielä tohon. Onhan tolla leffoja ja telkkaria kuitenkin tullu kateltua jo jonkin verran. Tietty vähän typerän näköistä tota tapettia vasten, mut kyllä toi kuvakoko kompensoi senkin puutteen ihan hyvin. :)

Päivämäärä:   10.8.13 21:31:39

Heh hörhö:)!
Ihana oot, mä tarkoitin leskee, se on kylmä;).

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   10.8.13 21:34:03

Minskillä ollut muuta tekemistä ku räplätä vehkeitä :D

Täällä olis vähän tällänen fiilis:
https://www.youtube.com/watch?v=WHzIICY4iWo
yksinäinen ratsastaja on tulossa kotiin... :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.8.13 21:38:05

hörhönalle: Haha, no nyt ollaan asian ytimessä. Mut hei täytyyhän sitä pistää asiat kumminkin selkeeseen tärkeysjärjestykseen. Täytyy pitää vehkeet vireessä. :D

Lähettäjä: pioni 
Päivämäärä:   10.8.13 21:40:25

Pakko täältä sivusta kommentoida pisteelle, että ei tuo teidän ikäero mitään haittaa, anna mennä vaan :). Ystävä muutti juuri yhteen uuden miehensä kanssa ja heillä on 20 vuotta ikäeroa, mies siis nuorempi. Oli ihanaa kuunnella kun ystävä puhui miehestään, on todella onnellisen oloinen. Naureskeli kyllä tuota ikäeroa ja sanoi, että siitähän ei heillä puhuta.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   10.8.13 21:41:10

piste, mä oon halunnut jo toooosi kauan ottaa tatskan. Se on elänyt ja kehittynyt mielessä jos jonkinmoisesta ihan toisenlaiseks ja taas takasin. Yks on kuitenki ollu kauan jo semmonen jonka haluisin. En halua hirveesti mitään isoja ja aina näkyviä, vaan aika pienen ja jalkaan. Yhen vaan. Sil olis mulle merkitystä. Mut pitää katella taas talvemmalla asiaa uudestaan.

Minski, et sä pärjää :D

Mun piti tänään laitella muutamia meilejäkin mut enpä oo jaksanu, suurin osa pitäs väkertää englanniks, tuntuu ihan työltä :D Tarvii varmaan semmoset vääntää ihan sitten työajalla ;)

Koirat pihalle? Sali? Kauppa? Kuka hoitais?

Päivämäärä:   10.8.13 21:42:21

Senkin kaksimieliset miehet;)!!!!
Hyi:)!!!!

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   10.8.13 21:44:14

Mission: mikä kauppa teil vielä on auki kun kello on jo yli 21 :)

Luulis et toi tavaramäärä pienenis kun joka päivä vie vähintään yhden kassin/laatikon verran niitä roskiin/kierrätykseen jne, mutta ei vaan näytä vähenevän... :P

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   10.8.13 21:46:34

Alepa ja valtsu :) Alepa on 23 asti mut valtsu menee muistaakseni 22 kii.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.8.13 21:48:24

Mission: Hah, no se jää nähtäväksi. ;) Mut vai että tatskaa. Itekin joskus miettiny et olis kiva johonkin olkapäähän, mut en oo sitten kuitenkaan niin vakavasti ajatellu. No ehkäpä joskus, mut ihan hyvä näin ilmankin. Kyllä sen pitäis olla sit jotenkin merkityksellinen, eikä vaan hieno kuva.

piste: Haha, no hei onhan nyt viikonloppu. Kai sitä vähän saa ja täytyyhän tänne miestenkin tuoda pientä lisäväriä. =)

Päivämäärä:   10.8.13 21:48:46

pioni, kiitos kannustuksesta, täällä tietty kaikki on kiinni siitä, miten hevosnaista jaksaa....
Harva jaksaa...:).
Mut sit porskutellaan yksin, tai oikeasti kyllä monin, noita nelijalkaisia on jo monta...kummasti ne vaan lisääntyy...:).

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   10.8.13 21:49:37

Mission: okei :)
Mä asun niin suures city et tääl on pitkä matka (=muutama km) lähimpään auki olevaan kauppaan - noi alle puolen kilometrin pääs olevat on jo kii =)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   10.8.13 21:55:54

Autolla pääsee, on tohonkin Alepaan nyt hurjat 2km :P

Minski, kyl mäkin haluan semmosen millä on joku merkitys. Tällä olis parikin merkitystä, mut pitäs laittaa toi frendi töihin piirtämään se eka. Tosin voihan joku tatska olla vaan kaunis tai makee, en mä yhtään vähättele niitä jotka haluaa vaan omaa esteettistä silmäänsä miellyttää niillä. Jokaisen oma asia :) Mutta ite haluan semmosen mil on tosiaan merkitys. Ehkä palkitsen itseni kävättalvella jos oon onnistunut saavuttamaan joitain pieniä asioita mun "to do" listalla ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.8.13 22:02:30

Mission: Juu ei se väärin oo, jos ihan vaan siks haluaa tatskan, kun se on hieno. Ihan hyvä syy sekin on, mut onhan toi vielä jotenkin parempi ainakin musta, jos siihen liittyy joku tollanen erityinen merkitys. :)

Mikäs ihmeen "to do" lista sulla oikein on ja mitä siihen kuuluu? Entäs millasta palkintoa oot sitten ajatellu? ;p

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   10.8.13 22:11:06

No siin listalla ois vähä semmosia koirajuttuja, itsensä kehittämisjuttuja, ja sitte ehkä ton duuninki kehittämistä. Pieniä juttuja joihin tarttis tarttua ja ottaa vuoron perään projektia. Esimerkiks tän kropan saattaminen terveenpään ja paremman näköseen kuosiin on yks. Duunissa semmosia mitkä ei vaan tapahdu ellen ihan vaan nyt ota kurssin muutosta siellä täysin, voi olla vähä rankempaa projektia ehkä... Ja kaikkee pientä ;)

Tatskapalkinto olis tommonen whippetin näkönen juokseva elukka tohon jalkaterän sisäsyrjälle. Se kuvastais mun kiintymystä noihin kahteen nelijalkapuoleen ja tuleviin samanlaisiin. Se olis kiitos ja muistutus siitä, kuinka paljon ne on kehittäny mua henkisesti. Se olis kuvaus siitä, että elämä koostuu lyhyistä ja voimakkaista pyrähdyksistä, joille kannattaa antaa kaikkensa kiihkeästi. Ja se olis mun maskotti, good luck charm siivittämään omaa fysiikkaa, noilla kun se on aivan mieletön niin jospa itelle tarttuis hitunen. Muistutus siitä että ihmisenkin pitää liikkua. Eli aika monta merkitystä, ja hahmottelu on mun mielessä, se olis lisäks aika cool, ei mikään karvaturrukka muotokuvana vaan liioteltua voimaa sadunomaisesti...

Et sillee, nyt alepaan hakee jädee :D

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   10.8.13 22:12:15

*terveempään* ehkä kuitenki... ziisus...

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   10.8.13 22:32:06

Piste olen yhä vuokramökillä, muuten olisin auttanut lesken kanssa.:) Ja ei ole 36-vuotias liian nuori, jos se ei kärvistele kovassa perheenperustamisvietissä.

Mission bongaa vain sopivat cowboyt, itselleni feikki voisi toimia jopa paremmin kuin oikea.:/

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   10.8.13 22:34:22

Kyl noi festarit jäi nyt väliin ku ei jalka oo kuosis. Kävinki tos kaupassa ja jokapuolel olis jotain häppeninkiä, vähä harmittaa olla himas. Tai siis olisin kylläki halunnu flowhun mut ei nyt oo rahaa. Tosin, kaikkein eniten mua harmittaa ettei pääse juoksemaan. Loistava keli ja hirveesti tekis mieli, tarttis vaan ehjän jalan :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.8.13 22:34:54

Mission: Just just, kuulostaa ihan kivoilta suunnitelmilta. Tsemppiä projekteihin ja olkoon voima kanssasi. =) Mä oon kumminkin jo niin väsyny tältä viikolta, että pakko se on painua nukkumaan. Hyvää yötä sinkkulaan. o/

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   10.8.13 22:38:14

Hörhölle kiitoksia hyvän kappaleen linkittämisestä. Bändi minulle ennestään tuntematon mutta sieltähän löytyy paljon hyviä kappaleita. Onnittelut muuten taitaa myös olla paikallaan!!!

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   10.8.13 22:57:35

Nii joo tosiaan hörhölläki oli jotain huokailtavaa :) On se kesä ollu tomera sinkkulan väelle, missä mun? :D Tosin mä oon sillon tällön vähä epäilly että asuukohan se vaan vähä liian lähellä... Saattas olla tosiaan jotain potentiaalia mistä pitäs ottaa selvää ;)

Voi sitä kuuttia, on se vähä jotenki söpö ku se tolleen kesken illan vaa väsähtää, ihan ku pikkulapset :D ;) Öitä vaan :)

Jaa, se olis koirat ulkoilutettava. Jos iteki menis ajois nukku, esim kahelta? :D

Päivämäärä:   10.8.13 23:08:05

No kuutti nyt on jo niin loveentunut, et se menee nukkumaan viikonloppuisinkin ennen puoltayötä:)....
Kurnau, sit seuraavalla kerralla:)!
Sen mä nyt haistan jo kilometrin päähän, et perhettä tuo on perustamassa, noup tänne:)!!!
On hottis, mut eiiii tänne;)!

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   10.8.13 23:25:14

http://www.youtube.com/watch?v=XD_JmXt4JqQ lauantaimusiikkia .... huoh!

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   10.8.13 23:33:27

Ai onnitteluja :) ei mulla ole synttärit ku vasta tammikuussa...
Eikä ole menny siirappia näppikseen... paljoo, vähän ehkä tohon reunaan ja ihan pieni hattarapallo näytön nurkassa ;)

mä jumitin youtubeen, tuollanen vanha hyvä:
https://www.youtube.com/watch?v=3BkXYpgxlYg

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   10.8.13 23:44:59

Juutubessa eksyin tähän "romanttiseen" tarinaan :
https://www.youtube.com/watch?v=03IYgexmxA0

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   10.8.13 23:50:48

tosiasia(ko?) :)
https://www.youtube.com/watch?v=1RI-ZchTBNA

Päivämäärä:   10.8.13 23:54:48

No joko on hörhökin tahmaamassa näppistään....;)!!!
Mäkin HALUUN!!!!!!
Nyt tää menee ja huomen tulee, hauskaa loppulauantaita kaikille sinkuille ja erityisesti kaikille ihanille sinkkumiehille;)!!!!!
Good night;)!!

Päivämäärä:   10.8.13 23:59:10

Jopas on tullu taas tekstiä, heti kun Minski eksy taas tännekin =D Oli vähän turhan terveellisen näkösiä nuo sen eväät kyllä; täällä on vedetty taas överilinjalla. Oli ne hevosseurojen kilpailut ja illanistujaiset naapurikunnassa. Muuten oli oikeinkin mukavaa, mutta syömistä oli ihan liikaa, ja niin olis ollu juomistakin. Miusta tulee tätä menoa kohta ihan spurgu; taas on neidille juotettu (ja syötetty) ties mitä :o Tässäpä vaikka esimerkkinä drinkki liperiläisittäin: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151777549754586&l=dd016e4f3e Maistuis varmaan teillekin...? :p

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   11.8.13 00:06:43

Oliks toi niina niinku makkaradrinksu? ihan ykkönen! kaikki hyvä samassa paketissa :D

Missille tatskamusaa:
http://www.youtube.com/watch?v=NKDt8Ks-LYw

Päivämäärä:   11.8.13 00:12:43

Stevia-jaffaa, Viru Valgeeta, (jäähtynyttä) grillimakkaraa, karjalanpiirakkaa ja kurkkuviipale =D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   11.8.13 00:14:30

Aika kömpiä untenmaille http://www.youtube.com/watch?v=X4D-oFevk2c unimusiikkia!! Kauniita unia ihanille sinkkulaisille!

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   11.8.13 00:29:57

Yks vielä ja sitten maaten, hyvää yötä pikku pörröpäät :)

https://www.youtube.com/watch?v=rQJasESEh44

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   11.8.13 08:04:28

Hyvää huomenta sinkkulaan! Kaunista aamua ja leppeitä tuulia ;)

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   11.8.13 08:13:24

huomenia :)
aurinkokin pilkahtelee...hetken heräilen vielä ja sitten uimaan...taidan tehdä eväät mukaan ja syödä ulkona urheilun jälkeen :)

Lähettäjä: Poksu 
Päivämäärä:   11.8.13 09:56:45

Joo, tuli herättyä ja putkeen meni.

Kaukaa viisaana ostin illalla etukäteen lipun junaan. Lähtö 07:32. Ei muuta kuin kello herättämään ja pehkuihin. Nooh, aamulla herätys rauhallisen aamun merkeissä 07:30 !!

Tarinan opetus: kun laitat kännykän herättämään, muista aktivoida myös herätys.

Kerpele..... :-) Kyllä kyrsii...

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   11.8.13 10:23:43

Voi harmi Pauke!! Minullekin käy säännöllisesti just noin, herätyskello aikaan mutta ei päälle!

Päivämäärä:   11.8.13 11:20:08

Aurinkoista ja kuumaa sunnuntaita:)!
Onneksi tää kesähekuma muuttuu kohta talvipakkasiksi....
On taas ollut kyllä sellainen kesä, et oksat pois:)!
Täs ihan villiintyy vanhuskin noiden kaksilahkeisten kanssa...no, kesä on kerran vuodessa...otetaan siitä kaikki ilo irti mitä saa;).
Pitää nukkua sit talvella talviunta....

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.8.13 11:53:40

Niina: Heh, joo mä ilmeisesti käynnistän jonkun papupata efektin, jos satun vähänkin pidempään kirjoittelemaan tänne. :D Mut en mä nyt niin tosta terveellisyydestä tiedä. Meni noihin pihveihin aikamoinen määrä voita paistamisessa, että vähän tollasta abc-ruokaa. Hyvää kuitenkin, yllättäen kun käyttää paljon voita. :p

Mut kiva päivä ulkona kyllä. Jospa sitä kävis vaikkapa heittämässä pienen lenkin. :)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   11.8.13 12:30:36

Grillipihviä, vihanneksia ja suklaajätskiä! Juhlalounas poikien huomisen koulun/eskarin aloituksen kunniaksi! :) Huisia, lapsethan on jo ihan isoja :)))

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   11.8.13 12:52:51

Voi jehna ku siellä on hieno keli :) ja mää kökin täällä kuumassa hallissa :(

niijoo koulutkin alkaa, mahtaa ekaluokkalaisia jänskättää :)
Äitimuori kerto et sillon ku pikkunallukka oli ekan päivän jälkeen tullu kotiin ja kysytty et mitenkäs meni? "ihan kivaa, mutta tulipahan sekin käytyä" oli kuulemma vastaus :D
varmaan hirvee pettymys ku sai tietää että sinne täytyy mennä seuraavanakin päivänä :)

On se hyvä että on lämmintä, siirappi on notkeeta :)
Hattara kyl vähän tarttuu sormiin :D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   11.8.13 13:37:43

Hattara se on vähän tahmea laji ;) , vaikka nykyään se on semmoista tahmaamatontakin saatavilla. Purkissa ostettiin niin kaikki tenavat pystyi siitä syömään ilman että olivat yhtä sokerikuorrutetta :) !

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   11.8.13 13:41:40

Ikkunanpesua osat 1 ja 2 suoritettu - vielä ois osa 3 ja parvekkeenlasit pesemättä vai pitääkö ne pestä ennen muuttoa?

Meillä kun sai hienon lapun missä kerrottiin et miten ja mitä pitää siivota muuttosiivouksessa ja siinä luki et ikkunat pestävä sisältä. No yhden ikkunan pyyhin pelkästään sisältä ja ei sit antanu sielu perikse et oisin jättäny siihen ku oli niin kamalan näkönen joten eikun ikkuna auki ja kaikki pinnat pesuun...

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   11.8.13 13:44:14

Hyvä Iina!! (tämmönen etäTsemppaus, kun ei tullut sitä siivoojaa hankittua kimppaan ;) . Sain itsekin vihdoinkin tämän alakerran järjestykseen, viime viikolla tuon lastenhuoneen.... oma huone on vieläkin ihan kaaoksessa... jotenkin se jää aina viimeiseksi!

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   11.8.13 13:51:16

Kiitti Moppe =)

Kyl on motivaatio hukassa aika lailla ton siivoomisen suhteen... :P
Pitää oikeesti hankkia itelle semmonen vakituinen "siivooja" - mieluummin semmonen joka tykkää tehdä sen alasti... ;D

Ois muuten semmonen koululaispöytä vapaana tossa - ei Moppe sun lapses tarvis? :)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   11.8.13 14:15:21

Sellanen sinkkukori kaupassa, siihen purkkihattaraa ja siirappipullo niin on se kumma jos ei mene viesti perille :D

mitäs tänään syötäis? Vähän nälättäis ja vielä olis pitkä päivä edessä...
Pitäisköhän vähän rillata makkaraa tuossa hallin kulmalla :)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.