Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 352

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.8.13 22:56:19

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9

Uutta putkeen:)............

Re: Sinkkujen topic 352

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   5.8.13 23:10:30

Ai uutta putkeen ... no jos kerran vaaditaan, niin kai se minun on sitten niitä lapsia vielä tehtävä ...

Päivämäärä:   5.8.13 23:49:56

Yöt sinkkulaan:)!

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   6.8.13 06:35:29

Huomenta sinkkulaan! Väsyyneenä jälleen aamuun alkavaan....

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   6.8.13 08:47:26

Huomenta ... niin hiljaista että epäilen sinkkujen olevan katoava kansanperinne ja kuolevan sukupuuttoon ...

Päivämäärä:   6.8.13 09:02:58

Huomenta:)!
Eikö se ole tarkoituskin, et sinkut pariutuvat;)?
Sitähän tässä on jokaiselle toivottu:)!

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   6.8.13 10:26:43

huomenta :) kesä vaan jatkuu...ihana sää nyttenkin...pitänee lähteä ulos :)

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   6.8.13 10:38:28

ruosteeeee!!!!! sun raporttia odotetaan jo kovasti!!!!

Meillä on tänään jännä päivä; tilasin eläinlääkärin ultraamaan tuota tammaa. Ja tietenkin meidän oma tohtori on vielä pari viikkoa lomalla, joten nyt tulee sellainen, joka ei niin kauheasti tykkää hevosia hoitaa. Mutta hyvin on sen kanssa sujunut aiemminkin, toivottavasti siis tälläkin kertaa. Sillä ei kyllä muistaakseni ole astutusliinoja, kun tosiaan ei juuri hevosia hoitele, mutta on se ennenkin meidän heppoja ultrannut ihan ilman mitään. Sitten vaan peukut pystyyn, että sieltä tamman uumenista ei löydy mitään!

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   6.8.13 11:07:35

Huomenta vaan. Kyllä ottaa koville töihin paluu. Ei kiinosta, ei huvita, eikä nukuta öisin. Kuhan tästä viikosta selviää ni kai se sitten taas. Niskat ei tykkää tästä istumisesta yhtään :(

Toivottavasti Niinan sukurutsattu tammuska on tyhjä :D

Vai pariutumista... Mä en ainakaan pariudu. Emmä jaksa. Ois nyt muutaki tekemistä :p

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   6.8.13 12:16:46

Pyynnöstä raporttia: Irkku on edelleen ihku ja valtaosa vapaa-ajasta on vietetty reissumiehen (!:)!) kanssa ja kainalossa, metsässä ja merellä, ilta- ja aamuauringossa. Eilen tutustutin hänet hevosystäviini (oh, did I mention he loves horses too??). Pieni pelko persiissä tulevasta; en ole lainkaan varma siitä, kelpaanko arkiajoon lomien loputtua. En murehdi vielä, me molemmat tarvitsemme tätä juuri nyt. Pienenpieni syrän <3 Miinuksena mainittakoon, etten ole juuri saanut nukuttua. Tai syötyä. Ihastuminen ON paras laihis ikinä.

Nipistäkää minua! Lujaa!!

Mukava kuulla, että muillakin on aihetta hymyyn. Lemmen kesä 2013... ;)

Niinalle onnea autokaupoille ja lekurikäynnille!

Päivämäärä:   6.8.13 12:47:00

No enhän mie nyt oikeesti oo sinne autokaupoille pääsemässä, kunhan haaveilen :p Tuo Audi olis NIIIIIIN ihana <3 Mutta vielä mie joskus sen oman autonkin saan, ihan varmasti! Lekuri tulee kolmen jälkeen, vähän tässä jo alkaa jänskättää...

Ja voi IHANAA tuota ruosteen olotilaa, mulla oli samanlainen olo silloin muutama viikko sitten, kun viestiteltiin öisin pleijerin kanssa ja kuvittelin sen olevan minusta kiinnostunut. Se oli kyllä jotain niin <3 ja tosiaan ei sillon nukuttanut eikä ruoka maistunut. Ja se on mulle tosi outoa. Sulho taas ei oo ainakaan vielä aiheuttanut samanlaisia fiboja, ja ruoka (ja uni) maistuu vähän liiankin hyvin, kaks kiloa tullu takasin päin pohjalukemista :/ Mutta kyllä mie toivon, että tämänkin kanssa vielä sellainen aika tulee, potentiaalia ainakin on ihan pidempiaikaiseenkin juttuun; enemmän kuin pleijerissä ikinä! :p

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   6.8.13 14:14:52

Tulihan se ruoste sieltä ku vähän potkii ;D
tänään olis pitkä päivä töissä, plääh...
Kuuma ja väsyttää...

Päivämäärä:   6.8.13 15:02:41

Voi kökkö!!!! Nyt se tohtori soitti, että voidaanko siirtää ultra torstaille, ei millään ehtis tulemaan tänään kun on vielä useampi kiireellisempi paikka käymättä :( No, kyllähän se käy, ei tällä nyt vieläkään onneks niin hengen hätä ole :/

Päivämäärä:   6.8.13 15:35:57

ihanaa ruoste :)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   6.8.13 21:00:49

Niin se sinkkula vain putoaa.. Sinkkuraporttia, treffattu motoristimies ... ja sinkkuna jatketaan molemmat matkaamme elämän moottoritiellä :) !

Kylläs se nyt vain on sellainen jutt että en minä taida osata ihastua kunnollisiin ja mukaviin miehiin, tarvii niiden olla jollainlailla renttuja ennenkuin ihastusmittari värähtää yhtään mihinkään :( HÖH! Minä kun kovasti haluaisin näihin kunnolisiin ja tunnollisiin ihastua, mutta ei. Toisaalta onpahan näitä ihania ja lämpimiä villapaita-kavereita tullut tavattua ja ihan hauskoja treffejä liki kaikki olleet!

Mutta eiköhän Suomessa vielä löydy monta miestä, jota en ole tavannut, ehkäpä sieltä löytyy vielä sellainenkin tunnollinen ja kunnollinen johon voisi ihastuakin :) .

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   6.8.13 21:05:12

Höh Moppe ... älä ole liian vaativa ... ja minuun et ihastunut edes pätkääkään, vaikka puhuin kuin ruuneperi. Tosin et tainnut noteerata edes treffeinä ... Olen tainut menettää sen vähänkin hurmaamiskykyni ... Mutta nyt saunaan

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   6.8.13 21:10:57

Webbi darling, ohjeeksi elämän valtatielle: jos nainen kolme kertaa pyytää jättämään jäsentenväliset ihan jäsentenvälisiksi, kannattaisi ehkä ottaa onkeensa. Sen jälkeen menee aikalailla kaveripuolelle automaattisesti :D :D Tieto lisää tuskaa ja vähentää salaperäisyyttää :) .

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   6.8.13 21:21:57

Moppe; tiedän, kunhan kiusoittelin ... ;D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   6.8.13 21:23:41

Kyllähän sitä kiusia saa :) , heh! Lämpimiä löylyjä!

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   6.8.13 22:03:04

Arvatkaas mitä mä teen?

Koeajan mun uutta sohvaa :D
voi että miten hyvä, oikeen nahkaa ja kaikkee :)
Tässä olis paikka toisellekkin ihmiselle, kuka haluu tulla kokeilemaan?
Tai nyt ei kyllä mahdu ku mä röhnötän täs puolkuolleena, voi olla että koeajo jatkuu läpi yön kun se taju lähtee taas kumminkin tähän sohval :D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   6.8.13 22:04:56

Höhönalle, tuoksuukos se myös ihan uudelle nahalle ? Olen kateudesta vihreä!! Ja kai muistat myös välillä vähän silitellä uutuuden kiiltävää ja sileää pintaa??

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   6.8.13 22:23:52

Niin siis tämä ihana pötköilynapuväline on vaan mulle uus :)
frendi osti uuden niin mää kävin hakemassa sen vanhan, ei tämäkään taida puoltavuotta vanha olla, että melkein uus :)
Tää sohva on jo vihree niin ei sun moppe enää tartte olla :)
En varmaan raaskis itse ostaa uutta nahkasohvaa, ne taitaa visiin kumminkin maksaa ihan oikeeta rahaa :D

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   6.8.13 22:28:56

Onnea uudesta sohvasta, mutta nahkasohva on kyllä viimenen mitä tähän taloon tulis :D En tykkää yhtään, inhottavia ihoonliimautujia... Mutta hyvä että hörhö tykkää :)

Nälkä. Väsy. Koirat laiminlyöty kaks päivää täysin, verukkeella että niil on jalat kipeet ja tarvii lepoa. Oikea syy on se et duunin alku oli rankkaa ja on vieläki ja en jaksa. No, huomen koirapäivä, en tee muuta ku niiden kans puuhaan koko illan. Tosin niiden hyväks tässä nytkin oon töitä tehny, surffannu tunteja ja taas tunteja etsimässä valjaita niille netistä.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   6.8.13 22:38:48

Olipa kerran pieni vihree Moppe,
kateudesta nimittäin!
Kun se hörhön köllöstä nahkaisesta,
kuuli ihan yllättäin.

Se nahkaa tykkää nuuskuttaa,
ja joskus silittää.
Ja soffalla nukkuu pötköttää,
mut aina yksinään!

(sävel känkkäränkkä) :D :D :D

Päivämäärä:   6.8.13 22:52:07

Mulla Mission on niin, et nahkasova ja muut pinnat, matot vuotia...
Ei noiden kuramaakareiden kanssa mitään muuta pysty pitämään vesipesulla puhtaana ja taljamattoja pelkällä imurilla.
No, mä olenkin sellainen, et mitä helpommat pinnat, sitä enemmän aikaa tallilla....;).
Lattiakin on laminaattia, parkettia en edes harkinnut, kun noi hiekkajalat ois naarmuttaneet sen alta aikayksikön....
Kaikki on kestäneet hyvin kulutusta, olen siis tehnyt hyvät valinnat, kun en ehdi enkä jaksa olla jatkuvasti puunaamassa mitään.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   6.8.13 22:55:07

Hyvä runo Moppella :)

Joo piste, hemmetin hyvä vaihtoehto jos tykkää. Ite vaan inhoan sitä nahkasohvan tuntua iholla, siks ei mulle sovi. Kesäsin kuuma kämppä, se ei todellakaan käy että ei voi olla sohvalla minisortseissa ja topissa. Inhoon kun nahkasohva liimaantuu ihoon... Muutenhan se oiski ihan jees.

Päivämäärä:   6.8.13 23:02:37

Oi, minäkin tykkään nahan tuoksusta, yllätys, yllätys :p Mutta kyllä mun mielestä valjasnahan tuoksu on vielä parempi kuin tuommonen huonekalujen verhoilunahan ;)

Äitimuori raahas mut tänään mukanaa metsään kanttarelleja etsimään; vähän oli köyhät tarjoukset tänä vuonna, pieniä ja kuivia kurppanoita. Mutta kyllä noista nyt pari soossia varmaan tekee; pitää vaan laittaa enempi kermaa =D Ja voih, meidän mökin sauna on kyllä maailman paras, olisin voinu jäädä sinne vaikka miten pitkäks aikaa <3

Just äsken vasta tulin tallilta sisään, jäin ihailemaan syksyn ekoja(?) lepakoita, niin ja sulhokin soitteli, niin sen kanssa rupattelin siinä samalla sitten. Kauheeta vauhtia ne lepakot menee, ja tuntuu, ettei välillä oo suunnasta mitään tietoa, kaahaavat vaan sinne tänne. Hauskoja otuksia kyllä seurata :)

Päivämäärä:   6.8.13 23:07:54

Mission, nahkapintojen käsittelyt on kehittyneet aivan älyttömästi tosi lyhyessä ajassa.
Ei vaan mun yksikään nahkaverhoiltu mikään hiosta eikä tarraa kiinni ihoon, oli kuuma tai kylmä sää.
Tosin ilmastointi voi vaikuttaa asiaan vähän.
Anyway, muuta ei mun huusholliin tule, kuin nahkaverhoiltuja huonekaluja ja taljamattoja.
Ovat NIIN helppoja koirien kanssa!!

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   6.8.13 23:17:13

Moppella runosuoni sykähti :D hieno!
pitäisköhän munkin, törkeesti aku ankkaa lainaten :)

Ripsesi räpsy,
sulkaisi silkki,
sun suosioos ei pääse kuka vain nilkki...

ja vähän Hilpertti Haikulan-mutkaa perään...

Liitäös, leivonen,
lempeni luo-
lirkutus lenseä hälle sä suo...

Ei tää sohva missioni mitään nahkaan jää :)
Tietysti jos nakupellenä loikoilee ni sit ehkä...
Pienen testin paikka olis tässäkin, kuka tulee nakuks niin mää voin olla pelle :D

Päivämäärä:   6.8.13 23:17:42

Lepakot on veikeitä, mä olen usein ripustanut valkoisen lakanan niiden reitille ja uskomatonta, kuin nopeesti ne nostaa korkeutta tai vaihtaa suuntaa!
Näyttää ihan siltä, et ne suorastaan nauttii lakanaleikistä, aina vaan uudestaan koko poppoo ja vaikka koko yön leikkisivät!
Jännä, miten ne häipyy, kun aurinko alkaa vähänkään nousta. Lakanatanssi loppuu kuin seinään ja johonkin ne katoavat...
Suloisia otuksia, vaikkei nyt niin järin pusuteltavia.....

Päivämäärä:   6.8.13 23:26:23

eihän ihastumista voi säädellä...vetovoiman laki on vetovoiman laki...se toimii ihan omilla säännöillään...

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   6.8.13 23:59:38

Täällä s24-kasvitarha hoitamatta ja rikkaruohotkin siellä sen kun lakastuvat.

Ja voi kun livenä ihastuisi edes renttuihin tai pleijereihin, mutta kun en tapaa ketään missään. Mitstään sekä kunnollisesta että ihanasta en edes uneksi, vrt. Moppe.

ruosteella on hyvä kuvio, vaikka ihastuisi, onhan järkevä pitää tunne sen verran ohjaksissa, että voi tutustua ja nauttia, eikä heti tarvitse tietää, mitä jatkossa. Niina taas voi rauhassa odotella suurempaa tunnetta, ja se voi yhä tulla, mutta jos ei tule, miksi taas turvallisuudentunteesta jämähtää tilanteeseen, johon ei ole tyytyväinen.

Olenko muuten ainoa, joka ei välitä nahkasohvista. Sohvan pitää olla mikrokuituisen pehmeä, nahka ei tunnu hyvältä.

Päivämäärä:   7.8.13 00:08:05

Kurnau, ei se täälläkään häävimmin mene, yksi ainoo on enää koko valikoimasta jäljellä...saa nähdä, milloin sekin tippuu kelkasta...arki alkoi ja tallilla menee taas iltaysiin, joka ilta. Viikonloput päälle...
Huoh!
Ei hyvältä näytä!!
Ja mistä sitä taas uutta potentiaalista miestä etsisi, juu, mulle ei kannata ehdottaa mitään treffisaitteja, millä ajalla mä siellä notkuisin???

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   7.8.13 00:13:35

kurnau, kuten jo totesin niin et oo ainoo :)

Niina, tuleeko teillä lepakot vasta loppukesästä? Täällä on ihailtu niitä jo keväästä saakka :)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   7.8.13 09:21:34

Huomenta kaikki lepakkomiehet ja naiset :)
Sinne se jäi sohvaparka ihan yksin... Mahtaakohan se nyt pärjätä? :D
täällä on aika harmaata, tuliskohan se inhimillisen lämpönen päivä ettei loppupäivästä ole läkähdyskuoleman partaalla...

Päivämäärä:   7.8.13 09:37:37

Mission -> jaa, en kyllä tiiä, tälleen alkusyksystä mie ne aina huomaan, kun oon tallilla hämärän aikaan.

Ja voi @!#$, että osu taas päivän horo niin hyvin kohdilleen jo heti aamusta alkaen >:/ "Anna itsellesi ihan omaa aikaa, sillä nyt tarvitset sitä. Mietit jotakin tärkeätä juttua, jonka toteuttamisen aika tulee syksyn mittaan. Rakastut johonkin asiaan uudestaan."

^ tuo viimeinen lause siis... Pleijeri oli laittanu itestään uuden kuvan naamakirjaan, ja on siinä aivan mielettömän hyvän näköinen!!! Tää on nyt yhtä kidutusta taas ja päässä soi Haloo Helsingin laulun sanat "järki lyö tunnetta turpaan" >>> UNOHDA SE!!! HETI!!!!!

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   7.8.13 14:02:47

Kahvitunti, kellään muulla? Taitaa kaikki painaa vaan niskalimassa hommia :)
Tääl satais vettä kaatamalla, haisee aika hyvältä tuolla ulkona :)

Päivämäärä:   7.8.13 15:18:14

Voi ei Niina :D Vaikka kaikki on vakuutellut sitä että pleijeri pitää jättää rauhaan ja keskittyä muihin, niin en viitsi edes yrittää. Suurin osa ihmisistä joutuu tekemään tuon saman virheen itse. Suruineen päivineen... Melkein veikkaan että niin käy vielä sullekin jossain kohtaa :p Ei niistä tunnu pääsevän mielenrauhaan ennenkuin kivinen suo on kahlattu loppuun asti, mutta sen jälkeen ne ei kaikkia kyllä enää koskaan sitten kiinnostakaan. Itse lukeudun näihin, oma punkkarinretkupleijerini piti kokeilla ihan suhteen kautta ja itkeä itkut... Sen jälkeen nuo pleijerit ja muut retkut ei ole herättänyt tuntemuksia ollenkaan, en ihastu niihin, näen sellaisten tyyppien säälittävyyden ja heikkouden koko komeudessaan eikä se viehätä millään lailla. Toki sellaisiin voi haksahtaa jotka ovat salaa renttuja tai pleijereitä, mutta ei enää näihin joista se leima paistaa kaukaa ja kirkkaasti...

Hörhö, oli kahvitunti just, tääl ei kyl vielä sada mutta veikaan että heti tulee ämpärillinen niskaan kun pääsen parin tunnin päästä kotiin ja saan koirille hihnat kaulaan ja ovesta ulos... ;)

Päivämäärä:   7.8.13 15:37:42

^ niin no mutta kato, onhan tässä se onni onnettomuudessa, että mun pleijeri ei ole minusta kiinnostunut, niin ei tarvii tämän pahemmin siihen sekaantua =D

Idässä on lämmintä ja aurinko paistaa. Pitäs mennä sukulaisille avuksi talon maalaukseen :/

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   7.8.13 15:52:21

Puh - ei täs kerkiä paljon pariutua netissä notkumisesta puhumattakaan. Kuun lopussa pitäs vaihtaa maisemaa ja kaikki tavarat läpikäytävä, lajiteltava & pakattava.

Työpaikkakin ois kiva olemassa, mutta kai aina jotain keksii ettei vallan jouten tarvi olla... ;D

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   7.8.13 17:58:08

Iina: Mites likan kämppä?

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   7.8.13 18:04:32

Uki: ei mitään uutta sillä saralla vielä =/
Pitää jatkaa katselua kunhan saan itseni täältä pois - helpompaa silloin juosta näytöissä jne.

Kaikkee kummaa tavaraa sitä ihminen mukanaan raahaakin - esim kirjeitä melkein 15 vuoden takaa. No onhan niitä kiva lukea vieläkin vaikka hevoset joista niissä puhutaan onkin jo kuolleet ja kuopattu aikaa sitten.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   7.8.13 19:23:59

Huh, huh, mikä päivä! Jo puolilta päiviltä oli sellainen olo että olisi pitänyt päästä vaihtamaan vaatteet, hiki virtasi, toimiston keskilämpötila jossain 29 asteen tienoilla ja kosteusprosentti turhan liki sataa...

Ilta kyllä onkin ollut pienen ihmisen elämän valokohtia. Lapset ovat ihan tosi hyvällä päällä ja tämä kikatuksen määrä saa äidinkin ihan hervottomasti hekottelemaan.

Hörhöllä on selvästi eeppinen sohva, saapi etänä ja liki runosuonen kukkimaan :) .

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   7.8.13 20:18:33

Morjensta vaan tännekin. :) Tulin vaan ilmottelemaan, että täällä sitä kuitenkin ollaan, vaikkei mua täällä oo pahemmin näkynyt viime aikoina. Välillä käyn kyllä lukemassa teiän juttuja, mutta ei nyt jotenkin vaan irtoo mitään järkevän tuntuista asiaa, niin en oo jaksanu kirjotella. Ilmeisesti kuitenkin vähän yhellä sun toisella on säpinää meneillään ja hyvä niin. Kyllähän se kesään kuuluukin. :)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   7.8.13 21:36:42

Taivas vetää mustaksi, ulkona on uskomattoman epätodellinen valaistus. Kauempana jyrisee jo ja salamat välkkyvät taivaalla... ilma on todella lämmin, tuuli vielä puuskittaista. Just nyt rupesi sade ropisemana ikkunaan.... Ukkostaa :))

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   7.8.13 21:58:45

Lasten kanssa perhepuistossa Lahdessa, olihan rankka päivä ... nyt sitten saunassa

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   7.8.13 22:11:08

Ohhohvoivoi, olipas joo jotenkin rankka päivä... kuuma,kostea,hikinen...
väsy on melkoinen... mutta tähänkin auttaa pieni huumoripläjäys :D

Miksi on hienoa olla nainen?

* Voit säikytellä miespuolisia työkavereita selittämällä poissaolot mystisillä gynegologisilla ongelmilla.
* Jos ostat vibraattorin, se on jännittävää ja villiä. Kun mies ostaa puhallettavan nuken, se on säälittävää.
* Näytät hyvältä poikaystäväsi vaatteissa. Miehet näyttävät idiooteilta sinun vaatteissasi.
* Et ole koskaan himoinnut sarjakuva- tai tietokonepelihahmoa.
* Et näytä sammakolta tehosekoittimessa kun tanssit.
* Voit halata ystäviäsi ilman että he miettivät oletko hinttari.
* Tiedät totuuden siitä, onko koolla väliä.
* Jos harrastat seksiä jonkun kanssa etkä soita hänelle seuraavana päivänä, et ole paholainen.
* Kondomin käytöllä ei ole merkittävää vaikutusta siihen miten paljon nautit seksistä.
* Jos et tienaa tarpeeksi rahaa, voit aina syyttää palkkauksen lasikattoa.
* Sinun ei tarvitse piereskellä huvittaaksesi itseäsi.
* Jos petät puolisoasi, ihmiset olettavat sen tapahtuneen koska sinua oli laiminlyöty tunnetasolla.
* Sinun ei koskaan tarvitse miettiä oliko kumppanin orgasmi oikea.
* Voit onnitella joukkuekaveriasi ilman että koskettelet hänen takamustaan.
* Jos sinulla on finni, osaat peittää sen.
* Sinun ei tarvitse kouraista jalkoväliäsi tasaisin väliajoin tarkistaaksesi onko sukukalleutesi vielä tallella.
* Osaat pukeutua hyvin ihan itse.
* Sinulla on tekosyy olla totaalinen narttu ja hirviö ainakin kerran kuussa.
* Pystyt juttelemaan vastakkaiselle sukupuolelle ilman että samalla kuvittelet heidät alasti.
* Jos menet naimisiin itseäsi 20 vuotta nuoremman kanssa, olet itsekin tietoinen siitä, että näytät idiootilta.
* Ystäväsi eivät pidä sinua outona jos kysyt onko sinulla pinaattia hampaiden välissä.
* On hetkiä jolloin suklaa todella ratkaisee kaikki ongelmat

Nyt tää menee oikeesti nukkumaan, hyvää yötä jaksajille :)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   7.8.13 22:41:38

Kyllä naisilla on herlppoa ... ja meillä miehillä kovaa ...

Saunast, tosin vain pikasauna, pari tuntia

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   7.8.13 22:58:49

Hahhah :D Osa oli kyllä humpuukia mutta osa ihan hyviä :)

Kuinka tyhmä on koira? Tooooodella tyhmä. Aivoton. Kertaa kaksi.
Tajusin että taivas tummenee ja taivaanrannassa salamoi. Äkkiä koirat ulos ennenkuin sataa kuin saavista. Pissalle nyt ja äkkiä. Ja ei mitään. Kunhan pällistelivät. Koirat jotka siis osaavat pissata käskystä. Ja ei nyt kun nyt ei vaan millään sovi. Tuli muutamia tippoja taivaalta ja totesin että nyt olis sitte hei aika ja ennen ei mennä sisälle. Eeeeei millään kykene. Ei oo hätä. Sataa. No nyt ei ainakaan enää voi, hyi hitto, mennään sisään. Niin varmaan, sanoin että ensin sinne kuselle ni pääsee. Juu ei, ei pysty enää, kuse itte. Aha. No seisotaan tässä sit niin kauan että älyätte käydä, ei mua haittaa kastua. Tuijotin vähän aikaa kahta kyyristelevää ja tärisevää uitettua rottaa, tiesin että ne eivät todellakaan tuossa kelissä tee mitään vaikka sitoisn ne puuhun ja hukkuisivat vedenpaisumukseen. No ei sitte. Oma moka. Ääliöt. Ja jos ykskin noista kehtaa inahtaa yöllä et ois hätä ni karjasen ne suohon, en todellakaan vie, josko vaikka oppisivat jotain. Jessus että on typeriä rakkeja...

Päivämäärä:   7.8.13 23:09:14

Voi Mission, on niin tuttua....
Meillä kanssa sit odotellaan, et emäntä herää, jos ei pissakeissi maistu huonolla säällä...on se kumma, et kaikessa muussa voi rypeä, mutta ei sateella nurmikon laidalla pyörätien varressa, saati nyt sateella omalla pihalla!!
Huoh!!

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   7.8.13 23:12:21

Mission ;) semmosia ne on. Minäkin säntäsin ulos kun rupesi jyrisemään... ei tämä ollut kiinnostunut kuin toisista koirista... No ei kyllä onneksi yöllä herättele.

Webbi: ton voi ymmätää aika monella tapaa tuon sinun lauseesi!! Levoton ilta :)

Hörhäke, just noin!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   7.8.13 23:26:38

Moppe, niinpä ... ai siellä levottomia ajatuksia vai tekoja :D

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   7.8.13 23:37:11

Joo kyllä nää todellakin osaa :D Jos on kiire niin hätiä ei tehdä. Mulla ei ollu mitään sadetta vastaan joten ei ollu ees sikäli kiire, mutta sadekeli on kyllä sama homma, se vaistotaan ja haistetaan ja mitään ei sit voi tehdä. Luulis nyt jotenki niiden piuhojen riittävän vähä ennakkoajatukseen että yöllä voi olla sit kusihätä, mut ku ei ni ei :D Ei nääkään kyllä taida enää aikuisena pyytää, kerran oli sama homma ja sitte aamuyöstä olis kuulemma voinu mennä, karjasin että oma moka kun et käyny ja nukkumaan ja lätty umpeen ja vähä äkkiä :D Jotenkin ne kuitenkin on oppineet että huvikseen ei käydä yöllä, mutta jos niillä on ripuli niin sillon kyllä herättävät. Se on kyllä paljon kivempi ku herätä aamulla paskanhajuun... :p

Lähettäjä: Mulan 
Päivämäärä:   8.8.13 00:29:24

Haha, jos olisi ollut tykkää-nappula olisin tykännyt tuosta Missionin sade-pissa-kuvauksesta :D täällä tämä yksi prinssi ihan samanlainen. Ja niin kovin tuttua tuo.. :)

Ollut kyllä niin hiottavaa ilma tänään, etten yhtään ihmettele ukkosta. Siirron kolme hevosta laitumelta toiselle (ja huom, matkaa oli 20 m suuntaansa) ja olin jo aika nahkeena ;)

Lähettäjä: Mulan 
Päivämäärä:   8.8.13 00:54:13

No voi jee. Ihana iPhone. Hiottavaa=hiostavaa ja siirron=siirsin.

LähettäjäM 
Päivämäärä:   8.8.13 05:47:33

huomenta

Päivämäärä:   8.8.13 07:07:47

Huomenta. Mökkilomalla lasten kanssa, bongattujen vapaiden miesten määrä toistaiseksi 0. Lähistöllä olisi tietyömaa, pitäisiköhän viedä lapset (ja itsensä) katsomaan sitä.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   8.8.13 07:19:36

Huomenta, ei se ukkonen paljonkaan ilmaa raikastanut. Nyt on sellainen märkä-rätti aamu. Lämmin, kostea ja aika painostava!
Mukavaa päivää sinkkuloille, kohta on jo viikonloppu :)!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   8.8.13 08:53:04

Huomenta, vettä sataa. Tyttö aloitti koulutaipaleen ...

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   8.8.13 09:28:46

Huomentaa! Harmaata ja sateista...
Mut silti vähän hymyilyttää, sellanen pieni virne naamalla :)

Päivämäärä:   8.8.13 10:28:01

aurinko on täällä hyvässä huomenessa :) mä haluan pitää sen...

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   8.8.13 12:21:47

Haluuks no. Täältä vähän tällästä tropiikin kuumaa kosteeta?
Ihan hirvee työkeli, hiki valuu vaikka vaan seisoo paikallaan :)
Ny syömään et jaksaa hikoilla :)

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   8.8.13 12:32:12

Vitsi, nauroin ääneen Missionin kuvaukselle. Kyllä noi pienet otukset on aikamoisia. :D

Päivämäärä:   8.8.13 12:36:17

kyllä tänne kelpaa tropiikki vaikka en tiiä voiko tän tropiikimmaks enää muuttua :)

Päivämäärä:   8.8.13 12:47:05

Ei noi hippetit niin hirmu pieniä ole, mutta sadetutka niillä on :D Syksyllä kun sataa paljon ja ne ovat tottuneet niin ei ole ongelmia niitä hätiäkään tehdä. Kesällä kun ei sada montaa päivää putkeen niin ei kyllä todellakaan tartte mennä pissalle jos haistaa sateen alkavan kohta, sehän voi vaikka pudottaa kaks tippaa just sillon ku on kyykänny pissalle! :D Samperin hienohelmat... Sitten kun menee metsään ja näyttää kuralätäkön ni oo prinsessoista enää tietoakaan. Tykkäävät olla koiria eikä niitä paapota, mutta prinsessavaihe iskee sitte tietyissä asioissa. Ton vanhemman kans kerran kesällä seisoin 45min sateessa paikallani ku ei halunnu mennä tekee hätiään. Voitin. Nyt en enää viitsi.

Hellyin mä sitte myöhään kuitenkin, tuli hetkeks kirkas taivas ni käytiin takapihan nurtsilla, armollisesti väänsivät sitte lirut sinne ku jalat jo kerran oli märät... :D

Päivämäärä:   8.8.13 13:09:43

Ei tule meille varsaa ensi kesänä, jipii =D =D =D

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   8.8.13 15:53:17

Uih, voih ja plääh... Mun piti vähän pitempää päivää painaa, mut nyt ei kyl pysty, liian hapokasta, eiku liian kuuma ja hiki ja väsy :)
Tää lähtee ny jätskille ja uimaan, kuka tulee mukaan? Mä tarjoon tötterön :)

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   8.8.13 16:31:43

Hörhö: kyllähän se tötterö aina kelpais, mutta liian pitkä matka :D

Tarvis saada joku potkiin perseelle et toi selvittely & pakkaustoiminta etenis... Näin kuumalla kun ei tee kauheesti mieli tehdä yhtään mitään :P

Lähettäjä: valtsu 
Päivämäärä:   8.8.13 16:40:11

Iina no mulla ei tarvinnu paljo pakkailla ku muutettiin emännyksen kanssa nyt yhteen. Maanantaina palo kämppä ja vehkeet meni mukana.. Tämä viikko on saanu taas miettimään että miksi me edes synnytään tänne ku yhtä @!#$ä koko homma.

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   8.8.13 16:45:11

No voihan videlis valtsu - onneks edes henki säilyi =/

Muuten pakkaaminen ois helppoa, mutta kun pitää jakaa romut kolmeen kasaan - mun, tenavan ja sit on se "emmää tiä mitä näille tehdään" kasa :D

Päivämäärä:   8.8.13 16:51:41

En ollu siellä yötä vaan mamman luona. Muilla asukkailla kävi vähän huonommin ku mulla. Mutta tosiaan hyvä ettei ketään kuollu.

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   8.8.13 16:55:27

Jep - tavaroita saa uusia mutta ei ihmisiä et aina on hyvä jos ei kukaan kuole =)

Jokos ne hääkellot kohta siel pohjosessa soi..? ;D

Päivämäärä:   8.8.13 17:32:49

nääh ei vielä aikoihin jos ikinä.. :D

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   8.8.13 18:18:05

Noh noh valtsu - vannomatta paras ;)

Päivämäärä:   8.8.13 18:20:12

Niinpä mutta miks mennä ku yhessä voi olla muutenki? :D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   8.8.13 18:34:04

Huh Valtsu! Sympatiat sinulle, vaikka ei sattunutkaan niin kyllähän tuollaisessa aina menee pitkä aika ennenkuin saa asiat järjestykseen! Tsemppiä!

Tooodelllineeen tappokeli taas tänään... niin kuuma että liki päästä heittää, lääh... Onneksi on pakastin täynnä jätskiä :))) kävin hamstraamassa liiteristä useamman lootan !! Liki 2/3 tästä työrupeamasta hoidettu, juhlan kunniaksi kierrätyksestä pari uutta toppia ja yksi hame :)...

Onkos Hörhö rakastunut? Ei kai muuten voi aamusella olla vienoa virnettä naamalla? (onkos jotain kertomatta, häh!) ;)

Päivämäärä:   8.8.13 18:57:52

Moppe kiitoksie. Noh eipä niitä tavaroita oltas tänne tuotu kummiskaan mutta oishan nuo voinu myydä tai jotain.

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   8.8.13 19:34:30

valtsu: voihan sitä olla joo, mutta kai mää oon niin vanhanaikainen et tässä kohdassa kannatan avioliittoa tai edes kihlautumista :D

Olipas mielenkiintoinen puhelu yhden miehen kanssa - sain paljon uusia ajateltavia asioita. Jännä miten sitä joskus löytää uusia ihmisiä elämäänsä silloin kun niitä tarvii =)
(ja niin - ei toi ole mikään romanttinen puhelu vaan ihan puhuttiin kaikesta muusta)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   8.8.13 20:07:08

Ohoh, onpas valtsulla ikävästi käynyt! Onneksi tosiaan ei ihmishenkiä vaadittu. Mutta tosi rankkaa silti, kurja juttu :/ Kovasti tsemppiä!

Päivämäärä:   8.8.13 20:22:13

Kiitti mission. Noh pääseepä viikonloppuna rentoutumaan ja jättää kaikki muu pois mielestä paitsi iso kylmä OLUT :)

Päivämäärä:   8.8.13 22:22:21

Ohoh, ihan tulipalo. Onni tosiaan, että kukaan ei menehtynyt.

Mission: en meinannut et whippetit olis kooltaan erityisen pieniä, se oli enemmän sellainen "voi pikkuisia" .

Päivämäärä:   8.8.13 22:24:33

Jaeiniinmitään miesrintamalla....
Missä veetussa se mun hevosmiesmaallemuuttava äijä oikeen piileksii????
Mille treffisaitille täs pitää mennä....?

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   8.8.13 22:37:16

Piste: No tuonne tietenkin
http://countrymatch.com/?CID=XCMatchSingleCW&gclid=CKDqnqrM7rgCFW56cAodnxMA1A
:D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   8.8.13 22:43:29

s24 oli ihan länkkäriä ratsastava mees tossa pisteen ulkomaan reissun aikana, mutta ajattelin että sinulla on tarpeeks tekemistä siellä ;) niin en ottanut nimee ylös, hih!

Päivämäärä:   8.8.13 22:45:27

Vapaiden lomatuttavuuksien saldo yhä nolla. Pitänee peräytyä s24:än.

Huh valtsun tulipaloa.

Päivämäärä:   8.8.13 23:02:41

Kainari.fi sivulta löytyy kuvia siitä ja olipahan tuo päässy jopa iltalehteen. Mutta nyt tää painuu pehkuihin että jaksaa aamulla herätä töihi. Öitä kaikille ja tarkistakaa palovarottimet.

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   8.8.13 23:06:25

Mun piti enemmänkin kirjotella, mut hups vaa ni se lähti, hätähousu :)

Voi paska valtsu, tosi on että tavaraa saa aina lisää, mutta ikävä ja kaipuu ei häviä IKINÄ kun läheiselle tapahtuu jotain todella pahaa... oikeesti ei IKINÄ...

Moppe: kai se nyt laittaa virnistelemään kun oli niin kiva taas mennä aamulla töihin :D
vai olenkohan mä unohtanu jotain... eeei, ei nyt tuu mieleen :)

Mut voi olla että joku yö tänne putkahtaa storytime by nallukka ;) mut ne on vaan satuja...

Päivämäärä:   8.8.13 23:40:18

Pakko siellä 24:ssä oli käydä kastelemassa kitukasvuiset rikkaruohot.

Että semmoinen loman kohokohta.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   8.8.13 23:46:30

Oi voi... yöksi luvattu oikein kunnon myräkkä eli taitaa ol uneton yö... ennakkopaniikki on jo päällä

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   9.8.13 06:45:51

Huomenta! Perjantai :) hymy korviin asti... sumua ja omakin pää ihan sumussa, sen verran väsyttää....

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   9.8.13 07:50:05

Huomenta aamuun ... jos seuraisi pari päivää Historic Rallia Lahdessa ...

Päivämäärä:   9.8.13 07:56:15

olihan rytinät viime yönä! hirmuinen ukkonen kattojen yllä...piti ihan nousta kattelemaan....että huomenta vaan sinkkuset :)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   9.8.13 09:38:17

Hoomeentaa! Täällä ei myrskynnyt tai ukkostanu ollenkaan :(
Kerran jyrähti ja tuli ripsaus vettä... Höh
ukkonen on jotenkin niin siistii :)

Kahvia koneeseen, pitkä päivä tiedossa...

Ainii, saaks tänäänkin vähän virnistellä? ;)

Päivämäärä:   9.8.13 09:57:35

Moppe, onko se vielä siellä:)?
Minkä ikäinen?

Päivämäärä:   9.8.13 09:58:23

täällä ei ihan kerran vaan jyrähtäny :) kunnon tulitusta ja murunaa piti taivas...olis ulkona kyllä jalat tutissu...

Päivämäärä:   9.8.13 14:43:56

Täällä on ollut kahtena yönä ukkosta. Komeita salamoita ja aikamoista jyrinää.

Pikku paljastus teille: mä tapailen ihanaa miestä, sitä mun naapuria. En meinaa uskoa itsekään. Yhtenä iltana vaan päädyttiin juttelemaan pitkään ja jotenkin tuntui, että kaikki loksahti kohdalleen ja mä ihastuin rysäyksellä. Oli se ennenkin mukava ja kiva, mutta nyt... Se on niin avulias, kohtelias, huomaavainen ja tuntuu niin vakaalta ja luotettavalta. Niin ja komeakin vielä. Se on halunnut nähdä joka päivä, mikä tuntuu ihanalta. Aiemmin ajatus parisuhteesta oli jopa pelottava ja pelkäsin sydämen särkymistä ja siksi varmaan tapailin tyyppejä, joiden kanssa ei suhdetta voinut ajatella. Kyllä mua vieläkin vähän hirvittää, mutta tän ihmisen kanssa vois olla jotain pysyvää. Me suudeltiin ensimmäisen kerran vesisateessa, se oli hirveen romanttista. Ihanaa suudella tuntikausia niin et toinen meinaa myöhästyä töistä. Jotenkin kaikki puolet tuntuu sopivan yhteen. Sen ajattelu nostaa hymyn huulille ja perhosia vatsaan. Mä oon niin humpsahtanut oikeeseen hattarapilveen.

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   9.8.13 15:08:05

Voi jee syvämiete :)
Mä olen vähän ihmetellykkin miten täällä on näin hiljasta...
Nyt se selvis, yks lilluu siirapissa, yks suuteloi sateessa, yks on eksynyt hattaraan, mikään ihme et on hiljasta :) nii ja yks sulhoilee ja se yks vaan virnistelee :D

vähän kahvia naamaan ja takas sorvin ääreen (ja yks ihan pieni keksi)

Päivämäärä:   9.8.13 15:23:58

Täytyy näin kesällä vähä antaa tekohengitystä sinkkulalle, kyllä se syksy sitten ajaa sinkkumieliset taas rupattelemaan enemmän ;)

Harmitti, ukkonen meni ohi eilen. Yhen ison salaman näin, oli hieno, mutta pelkkä reuna siitä alati mörisevästä ja välkkyvästä myrskystä täällä vaan kävi. Olis niiiiiin halunnu nähdä koko shown!

Syvämiete, kuulostaapa ihanalta :)

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   9.8.13 15:32:26

Meillä ois nähny koko shown viime yönä ja vähän enemmänkin mutta en mä jaksanu katsella - käänsin vaan kylkee ja nukuin :D

Ja sit joskus aamulla kun heräsin mutten viel viitsinyt nousta mietin eilisen puhelun sisältöä ja tajusin ihan uusia asioita itsestäni ja muista läheisistä. Nyt mä "tiedän" mitä pitäs tehdä ja minne suuntaan mennä, mutta kuinka saada muut ihmiset tajuamaan et mun polkuni elämässä on vähän erilainen kuin heidän... =)

Päivämäärä:   9.8.13 16:14:22

Onnea Syvämietteelle!

Mulla ei vielä lentele perhosia vatsassa, mutta hymy kyllä nousee naamalle, joten ehkä se tästä sulhon kanssa :) Olin eilen sulholla kylässä, ja on se kyllä tosi mukava... Se ei oo täydellinen, mutta en oo minäkään. Ja se niiiiin tykkää minusta <3 Se on ihan uusi ja outo tunne, kun tuntee kelpaavansa jollekin sellaisena kuin on. Ei haittaa mahamakkaratkaan =D

Niin oli mukavaa köllötellä sen vieressä, että en olis millään halunnu lähteä kotiin. Mutta pakkohan se oli, kun piti joutua hevosia hoitamaan :/ Se sano, että seuraavan kerran ON jäätävä yöks :o Olis kyllä kivaa, mutta aika hankalasti järjestettävissä... Sitä paitsi, sehän olis kyllä sen vuoro tulla tänne, nyt mie oon jo käyny kahesti peräkkäin siellä ;) Mutta katsellaan; aika positiivisin mielin kyllä olen tämän suhteen jo nyt :)

Päivämäärä:   9.8.13 16:23:03

voi teitä ihania ihastuneita <3
vähän täälläkin mahanpohjaa kutittaa vaikka ei vielä sateeseen ookaan päässyt suutelemaan...ajatus houkuttaa kyllä :)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.