Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 351

LähettäjääR 
Päivämäärä:   2.8.13 19:43:51

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1576289&t=1576289

Poks! Seuraava aukesi!

Re: Sinkkujen topic 351

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.8.13 19:47:08

Ja ilta käyntiin.:)

http://www.youtube.com/watch?v=Djj7jW6ny2M

LähettäjääR 
Päivämäärä:   2.8.13 19:57:53

Jos jatketaan "jotain" teemaa:

http://www.youtube.com/watch?v=CzB5hFINC_k

:D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.8.13 20:07:20

Jeah äR, tätä popitettiin kovaa celikassa, kun menin inttiin Hämeen Rykmentiin, 1992.:)

LähettäjääR 
Päivämäärä:   2.8.13 20:20:13

Yllätin mieheni "rysän päältä"

Mie luin että ryssän päältä.. hih hih.. :D

Anteeksi..

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   2.8.13 20:21:48

Ja toisen kerran laitan Pisteelle tämän takaisin.:)

http://www.youtube.com/watch?v=eVvjKA22MYs

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   2.8.13 21:06:53

Juu Webbi, mutta kun on alla tuplamäärä ibuprofeenia ja panadolia niin ei pitäisi nousta noin korkeelle....

Ai työ rupesitta popittaa?
<http://www.youtube.com/watch?v=5nhA9R3GrtM > mä kans :)

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   2.8.13 21:09:20

Nyt ei ehi popittaa kun on siivous päällä :)

Moppen muksulle pikaisia toipumisia! Kurjaa kun toinen on kipee :/

Illan ohjelmaan siivouksen lisäks pitäis mahduttaa viel koiralenkki metsään ja sali...

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   2.8.13 21:11:29

Mission jos sie samalla hoitaisit minun liikuntani, on päässyt pahasti "repsahtamaan" tuo kuntoilu...

LähettäjääR 
Päivämäärä:   2.8.13 21:17:55

"Illan ohjelmaan siivouksen lisäks pitäis mahduttaa viel koiralenkki metsään ja sali..."

Aatteles Miss ion jos tuonkin vois jakaa, toinen juoksuttais koirat ja toinen vois omistautua omien rajojen hakemiseen salilta...

Kuulostaisko hyvältä?

Päivämäärä:   2.8.13 21:28:27

Joo toi ärrän ehdotus kuulostaa hyvältä, paljon paremmalta ku Moppen :D

Nyt metsään ennenku tulee pimeetä, mukavan viileetä on jo :)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   2.8.13 21:46:00

Minä odotan vähän hämärämpää ennenkuin lähden kompuroimaan mettään koiran kanssa ;) jännempää siten.

http://www.youtube.com/watch?v=kWi-KjePjeg

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   2.8.13 21:55:57

Paranemista Mopen lapselle.

Olisi muuten hieno ilma, ja täällä keskustassa vielä amerikkalaisten autojen ilta (kk:n eka pe). Olipa paljon väkeä liikkeellä.

LähettäjääR 
Päivämäärä:   2.8.13 22:12:23

Sinne vaan kurnau jenkkilinttojen takapenkille.. Peukku pystyyn vaan tienlaidassa..

Päivämäärä:   2.8.13 22:57:53

äR, taitaa olla nuorempien heiniä.

Ja jospa pitäisi tänään s24:nkin kiinni, eihän kasvejakaan joka päivä kastella.

Lähettäjä: Webbi 
Päivämäärä:   2.8.13 23:06:47

Saunasta ... lasten sänky kassattu, vain patjat puuttuu ... niin ja ne lapset, tosiin olivat saunassa kyllä mukana

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   2.8.13 23:18:17

Se vasta Webbi onkin kivaa kun ovat mukana auttamassa kasaamisessa ;)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   2.8.13 23:29:53

Mutta saatiin kasaa :D

Päivämäärä:   2.8.13 23:33:27

Hömppänetti on heittäny mut ulos jossian kohtaa enkä pääse kirjautumaan enää takas sisään. Löysin peräti sen lapun johon oon salasanan kirjottanu vaan eip onnistu ei :( Joudun varmaa rekkaamaan uuden nikin ittelleni jos toi ei toimi... Höh.

Päivämäärä:   3.8.13 00:02:19

Kävin jo sängyssä - turhaan odottamassa unimasaa.

Webbi onnittelut tuloksekkaasta muutosta!

Mission reklamoi Valtterille, on perusoikeus olla paksu. Itse en vieläkään ole viitsinyt rekkutua, kun nickivarkaat ovat jättäneet aika hyvin rauhaan.

PS. Huono yritys tuhkimo.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   3.8.13 00:03:32

heh ... minun nikkiä ei kukaan koskaan ole halunnut, yksi vähän aikaan yritti, mutta äkkiä vaihtoa nickin toiseksi ;D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   3.8.13 00:08:04

Minä edellisen nic:n lahjoitin jälkeentulleelle. Tätä jos saa samat 12 vuotta pidettyä niin sehän olisi sitte jo aikakin laittaa kierrätykseen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.8.13 05:03:23

Ja helouta sinkkulaan:)!!!
Stadin baarikierros on nyt tehty, käytiin muuten myös Zetorissa ja kuinka ollakkaan, tanssin itseni siel hikeen...:)
Syötiin tietty, juotiin hyvin, mut se kolmas jäi tekemättä;)
Ja ai niin, mummotunnelikin on tänään eiku eilen tsekattu, @!#$ hyvä coverbändi siel taas soitteli ja lauleli!!!!
Illan saldo; yrittelijöitä noin kymmenkunta ihan tosissaan, niistä 9 ääliöitä.
Yksi teki vaikutuksen, sekin sit Zetorissa. Ihan veetun huono flaksi, et vaan yksi potentiaalinen !!!
Joo ja on numero, kun työnsi kortin kouraan...
Mut se nyt on aivan varma, et en soita enkä laula:)!
Oiskohan mun nyt parasta mennä unten maille....ainakin tuli juotua ja tanssittua ihan hervottomasti:)!
Koiruudet odottaa viereen, huomio, ne nukkuu mun sängyssä.
Eli en mihinkään lattialle pötkähdä.
Huomen voi olla huonos hapes, mut se on sit huomenna...
Kauniit unet sinkkulaan tai mihin vaan

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.8.13 07:42:33

Heh huomenta, hieman meinaa olla tukkaraja kipiä eilisestä, no oli ainakin hauskaa.:)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   3.8.13 09:13:10

Huomenia, lämmin aamu ja lupaava päivänalku :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.8.13 09:48:24

On höyryjä viellä sen verran, pitää köpötellä kauppaan, ei ole viellä asiaa kotteron rattiin.:) Jos viellä popittais.:D

http://www.youtube.com/watch?v=hEJ26h_cBqQ

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   3.8.13 10:34:30

Piste, mekin oltiin pari viikkoa sitten zetorissa :D Ei oikein tiedetty mikä baari se on, mutta vallan hulvaton menohan sielä oli ja fiilikset katossa, tämmöset maalaistollukathan solahtivat sinne kuin kotiinsa!;)

Päivämäärä:   3.8.13 11:01:54

piste ja jokainen muu, joka on ollut eilen liikkeellä, on ollut oikeilla jäljillä. Siellä olisi ollut hieno yö, ja siihen verrattuna tämmöinen perusaurinkoinen päivä tuntuu valjulta.

Alkuviikosta siille kiinnostavalle kannattaa piste tekstata.

Itse nukuin huonosti. Mikähän tässä ilahduttaisi, tonni uutta kosmetiikkaa, seuraava parin kuukauden leimalla nytkivä autonkottero vai treffit?

Treffejä ainakaan ei ole luvassa. s24:n tyypit ovat levällään kaikkialla muualla kuin uudellamaalla. Mr senegalille lupasin lähteä vihdoin tällä viikolla kahville, mutta se ei nyt ennen reissua onnistu, enkä ole jaksanut taas vastata sen tekstareihin mitään. Enkä ole jaksanut taikoa mistään kuvaa s24:n kuvallisille tyypeille, vaikka lupasin.

Itselleni deittailuun panostamisesta kouluarvosana 6-.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.8.13 12:03:38

Kurnau, jos vaikka olisit omaitsesi.:) Turha mitään maalia turpaan laittaa, ainakaan minä en arvosta maalattuja naamoja, tämä on vaan minun mielipide asiasta.:)

Päivämäärä:   3.8.13 15:24:52

Huomenta:)!
Näköjään ollu upee päivä...mä vasta heräsin.
Väsyttää vieläkin, mut pakko raahautua vielä illalla tallille.
Mites se Kessu menee, kun tää meikkaa joka päivä;)?

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   3.8.13 15:28:07

Mulla ois baaririennot vasta edessä, tarvii vetää pää täyteen jos unohtais hetkeks että loma loppuu.... :p

Pitäsköhän se mummotunneli korkata sitte, oisko jo tarpeeks vanha... :D

Päivämäärä:   3.8.13 15:31:21

Mission, mee ihmeessä:)!
Siellä on kyllä aivan joka ikäluokkaa ja sanoisinko, et tiivis tunnelma;)......

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   3.8.13 15:33:34

Vois sitä ainaki kokeilla :) Suoraan sanottuna ei kyllä haittaa jos alle kaksvitoset on karsittu pois... Kuhan noita 30-40v on joitakin niin se rittää :D

Päivämäärä:   3.8.13 15:39:14

On tuotakin ikäluokkaa, mut varaudu siihen, et iholle kiilaa joka ikäluokasta miehiä;).
Siellä jos jossakin pääsee todella lähikontaktiin, ihan haluamattaan....

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   3.8.13 15:46:01

Jaahas :D No, sehän olis varmaan lomanlopettajaiseks ihan piristävää... Ehkä :D Hyvä tietty tietää etukäteen ni osaa asennoitua eikä mee heti hermo :p

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.8.13 16:31:11

Ääh Pistetäti, sää olet luonnostas jo niin hyvännäköinen nainen, et kaipaa mitään maalia naamaan.:)

Päivämäärä:   3.8.13 16:56:08

Mission mummotunnelissa on paljon juuri tuota ikäluokkaa, mutta käy siellä alle 30 v. ja sitten 40-60 v. myös. Jengiä on niin paljon, että minkäänlaisen vääränlaisen, väärän ikäisen tai muutoin epäkiinnostavan seuraan ei kannata jumittua. Johonkin kellonaikaan asti saa liikkua vapaasti tunnelin baarista toiseen, on hienotunteista siirtyä hieman, jos muuten ei pääse eroon.

Kessu ei kosmetiikka ole kaikki mitään neuvostotyylistä sinistä luomiväriä tai teinien kokonaamaglitteriä. Esim. kuvaan voi mieskin laittaa vähän puuteria, ettei kiiltele.

En ole kyllä mitään s24:n kuva-asioita jaksanut edes ajatella. Sen sijaan sain televisioon kuvan, kun lakkasin tappelemasta kaapelilakon kanssa, ja ostin vanhanaikaisesti antennin.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.8.13 17:15:01

Kurnau mitäh? Mun rumaan lärviin ei kyl tungeta mitään kemikaaleja.:D

Päivämäärä:   3.8.13 17:55:52

Juu, Mission, mee sillä asenteella, et joku voi taputella pepulle;).
Hymy huulilla ja mieli avoimena....;)!
Siel on hauskaa:)!!!
Kessu, kyl mulla aina on meikkiä, sä et vaan huomannu....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.8.13 18:00:44

Jaa taisin kiinnittää huomioni sinun kauniisiin hiuksiin, voihan plääh et on sokerista.:D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.8.13 18:05:31

Kaunis nainen piste olet, ihme ettei yksikään ukko ole jäännyt matkaan.:)

Päivämäärä:   3.8.13 18:21:22

http://www.youtube.com/watch?v=8N2k-gv6x

Heh, Kessu, mulle kelpaa vaan harvat ja valitut...;)!!!!

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   3.8.13 18:24:10

Huh,huh,huh.. melkein liian lämmin päivä ...väsyttää. Sentäns pisteen ja Kessun kevyt sanailu saa vähän suunpieliä vääntymään hymyyn....

Mukava päivä, sain vihdoin lastenhuoneen siivottua, vanhimmaisen kuume on laskenut ja kaikkiaan ollut ihan tosi rauhallinen päivä. Treffeillekin olisi päässyt mutta jouduin jättämään väliin kun vietän viikonlopun tenavien kanssa.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.8.13 18:31:26

Onneksi Riksu ei ole linjoilla, vaatii minusta kuvan nettiin kiltti päällä.:D

Päivämäärä:   3.8.13 18:36:59

No etkö sä Kessu ole aika kiltti;).....??
Ja siirappiakin näköjään....;)!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.8.13 18:45:17

Heh hee Pistetäti, olen kilttimies ja viellä hevosmies, hevosia tulen harrastamaan hautaan asti.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.8.13 18:57:23

No Piste olen kiltti hevosukko.:) Oliko tää biisi mulle ???

http://www.youtube.com/watch?v=eVvjKA22MYs&list=RD02a-Lp2uC_1lg

Päivämäärä:   3.8.13 18:59:08

No niin Kessu, sit Riksulle se kuva kilttimiehestä, kun se sitä haluaa;)!
Hevosmiehet on miesten aatelia ja niitä on tosiiiiii vähän:)!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.8.13 19:10:26

No kiitos Leidi ja kumarrus Leidille.:)

Päivämäärä:   3.8.13 19:27:57

Kiitos Kessu, Aateliset hevosmiehet kumartaa aina Leideille...se kuuluu etikettiin....;)!
Shania on kyllä aivan super hevosnainen!!
Et ole Kessu ainoa, joka sanoo, että ollaan kopio toisistamme:)!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   3.8.13 19:38:51

Hyvä että Mopen lapsen kuume laskenut ...

Mikä hiton mummotunneli :o

Minä kävin tänään Lappeenrannassa ja johan sitä isokin mies herkesi hymyilemään kun pääsi leikkimään ... mitä isiompi mies sitä isommat lelut

HymyKuva

Päivämäärä:   3.8.13 20:01:46

http://www.youtube.com/watch?v=iZRA-Dwv8

Miehet....:)!

Päivämäärä:   3.8.13 20:23:39

http://www.youtube.com/watch?v=EK4DMw0yt

Kellään mitään ehdotuksia, miten se tottelis järkee;......???

Päivämäärä:   3.8.13 20:48:47

Rankattu pois, mies, joka heitti, et voi sit perustaa metwurstisavustamon...kun mulla on hevosia.
Hyi @!#$!!!!
Ei enää oksettavampaa voi olla!!!!!!!

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   3.8.13 23:13:18

Hei murut! Firman nettisivujen versio 1 on avattu eilen illalla ja löytyy osoitteesta http://www.sarania.net/

Mie olin tänään siellä heppanäyttelyssä. Mun esitettävä jäi varsaluokan jumboksi, mutta omistajan kanssa oltiin silti ihan tyytyväisiä päivään. Liikkeet se esitti tosi hienosti, mutta rakennearvostelussa ei seisonut hetkeäkään paikallaan ja oli muutenkin aika sählä, eikä jaksanut keskittyä nätisti olemiseen. Mutta olisi se voinut sikailla todella paljon enemmänkin. Ja tuohan oli vasta sen eka näyttely ikinä, ja herralla ikää vasta 1-v, niin siihen nähdenhän tuo meni ihan odotetulla tavalla. Mutta olis niistä hienoista liikkeistä voinut vähän enemmän palkita...

Omat pojat oli sillä välin harrastaneet kotona tuunausta; toisen pojan ötökkäloimesta oli tehty vähän kevyempi hellemekko - kiinteä kaulakappale oli revitty kokonaan irti :o

Huomenna olis tiedossa ihan oikeita töitä; menen naapurikunnan puolelle toppaamaan yhden satulan =D Ja kohta pitäs opetella noita firmaan kuuluvua paperihommiakin, kesäkuun alv-ilmoitus pitäs jo kohta osata antaa. Sain sentään jo ne nettitunnukset haettua kuluneella viikolla. Paljon on uutta ja ihmeellistä opeteltavaa kuitin kirjoittamisesta ja noista alvien laskemisesta lähtien. Mutta ehkä ne on opittavissa olevia asioita.

Päivämäärä:   3.8.13 23:19:27

Niina, noi on niin paljon kiinni tuomarista.
Osa on aivan paskoja, osa osaavia.
Teille sattui se paska:)!
Tuota ei kannata noteerata miksikään, aivan turha tuomari:)!

Päivämäärä:   3.8.13 23:24:05

elähän piste nyt... ei se varsa olis sen paremmin jaksanut keskittyä, vaikka olis ollu itse Peltonen & Perttunen tuomareina ;) Nuo oli vaan harjoitusnäyttelyt ja hyvää treeniä lapselle. Lisäksi se on aikamoisessa kasvuvaiheessa, 1-v orivarsa, jolla korkeutta varmaan jo lähemmäs 160cm ja massaa ei juuri nimeksikään. Että ei sille nyt suurta menestystä haaveiltukaan tuolta. Enempi kokemuksia ja sitä treeniä, että jos sitä ei ole Hippoksen varsanäyttelyn aikaan loppusyksystä vielä ruunattu, niin sitten saatetaan käyttää vielä sielläkin.

Päivämäärä:   3.8.13 23:27:29

Niina, mun ponitamma silloin vuonna kirves ja vasara sai kolmosen kantakirjanäyttelyssä.
Käytiin vähän tasokkaammassa, heti tuli ykkönen!
Ja niissä kaikissa muissa, aivan samoin!!
Rimpula voi olla rimpula, mut kyllä sen näkee, kellä on "raamit".

Päivämäärä:   3.8.13 23:27:31

Ja 1-vuotiaiden arvostelu on vaikeaa, ensi vuonna paremmat pisteet.

Mitenkäs Niinan sulho?

Webbi mummotunneli on sellainen iäkkäämpien terassi-baarikompleksi Hgissä.

Päivämäärä:   3.8.13 23:39:18

kurnau -> niin no tuo varsahan ei sitten oikeisiin näyttelyihin pääse ensi vuonna, kun on pallivikainen ja menossa osin kai siksikin ruunattavaksi jo tänä syksynä :/

Sulho soittelee joka päivä ja tahtoisi nähdä. Onhan se aika imartelevaa, että joku ihan oikeasti on minusta kiinnostunut <3 Vähän vaan tämä 100km välimatka ja työt rajoittaa...

Päivämäärä:   3.8.13 23:44:35

Pikahoitelinpa s24-kasvimaan. Eli vastasin viesteihin, mutten kirjoitellut kuin parit lauseet, enkä selaillu profia.

Niina sulho on sopivan sitkeä. Onko teillä jo se vaihe, että juuri nyt ei tapailla muita, vai ovatko toisetkin optiot vielä käytössä?

Päivämäärä:   3.8.13 23:50:35

No tietty, jos kassit tippuu, toista kertaa ei sit voikaan mennä....
kurnau, hyvä et kasvimaa on kitketty ja kasteltu:)!
Mä todellakin kitkin sen baari "kasvimaan", ei veetu mitään hevosenlihajalostamoa edes vitsillä tänne!!!!!!

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   3.8.13 23:51:22

kurnau :D pikahoitelu :D :D

S24:ssa kaksi kiinnostavaa, yhden dumppasin julmasti tänään liian omituisena... Ja oikeastaan noista kahdesta toinen lapista, joten ei oikeasti potentiaalinen mutta juttukaveria taitaa vain hakeakin ja kyllähän minä jutella voin.

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   4.8.13 00:12:11

Vau Niina! Onpa hienot nettisivut! Tosta se lähtee!

Kivalta kuulostaa teidän hevoshommatkin. Minäkin pääsin tallille tässä yhtenä päivänä, oli ihanaa pitkästä aikaa. Harmi ettei ole rahaa jatkuvaan harrastamiseen.

Päivämäärä:   4.8.13 08:41:40

kurnau -> en minä ainakaan ole ajatellut, että olisi joku tuollainen "vaihe" päällänsä :o Eikä asiasta ole puhuttu mitään. Mutta mie luulen, että tuollaista on ihan turha pohtia, kun kummallekaan ei taitais olla muita deittivaihtoehtoja edes tarjolla/ saatavilla, emme ole niin sanotusti kovin kysyttyjä vastakkaisten sukupuolten silmissä...

Ja voi luoja muuten. Kävin tänäaamuna pitkästä aikaa vaa'alla, kun eilen illalla läskit tursui niin pahasti housun kauluksen yli. Kaks kiloa tullut lisää ihan vähälle aikaa :o No, oon mie kyllä syönytkin tosi huonosti, makeita herkkuja tulee mätettyä enemmän kuin laki sallii. Ja sulhon kanssa sitten jotain roskaruokaa joka kerta >:/ Ja nyt mun näkkäritkin loppu, eikä niitä saa omasta kunnasta, eikä naapuricitystä, vaan pitäs lähteä Joensuuhun asti niitä ostamaan, niin nyt oon sitten mussuttanu vaan jotain vaaleeta leipää. Ja eilen tinttasin uusia perunoita - voilla tietenkin. Joten elättelen vielä pieniä toiveita, että osa olis vaan hiilaripöhötystä. Mutta oikeesti pitäs kyllä taas vähän skarpata tämän syömis-asian kanssa! Pitäs ja pitäs, mutta kuitenkin jatkan vaan ihan samalla mässylinjalla, koska nyt on hyvä kausi meneillään :p

Niin ja huomenta kaikille! Mie lähden nyt koiran kanssa aamukävelylle!

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   4.8.13 08:48:50

Huomenta! Aamukävely suoritettu ja aamu puhuttelu lapsille ;) . Voisi kyllä mennä vielä vähäksi aikaa köllölleen..

Hienot sivut Niina!

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   4.8.13 08:51:04

aamu-uinnille :)
huomenta ja aurinkoa kaikille!
tänään on hyvä saaripäivä.

rupesi hirveästi tekemään mieli uusia perunoita ja loimulohta, makeita pikkutomaatteja, avokadoa ja remouladekastiketta. kiitos niina perunavinkistä :) ja kivat sivut sulla muuten :)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   4.8.13 08:54:34

Huomenta sunnuntaiaamuun, aurinkoista ja iloista päivää kaikille

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.8.13 10:40:36

Aamupäiviä.:) Taitaa tulla hotopäivä. Taidankin olla oikeen viherpeukalo, tulee kurkkua, tomaattia, kesäkurpitsaa torven täydeltä.:D Salattia omastamaasta jo syönnyt kesän aikana niinpaljon, rupee korvat kasvamaan ja nenä nykimään.:D

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   4.8.13 11:05:41

Sunnuntaita täältäkin..aurinko paistaa ja siinähän se :)

Täytyy käydä hakemas navi lainaan, että pääsen perillekin auton vaihtoreissulla...

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   4.8.13 12:19:46

Hienot on sivut Niinalla :) Pitää varmaan laittaa sulle se tilaus tulemaan ;)

Niin ja huomenta sinkkulaan. Tässä ollaan lähdössä reffeille. Nyt ois penskatkin mukana, saas nähä miten käy... Mennään Tietomaahan ja pullasorsia syöttään ja ehkä uimaankin, jos vielä viitsii.

Onnea matkaan kurnaulle ja Mopelle sinne puutarhaanne ;) Olkoon satonne riittoisa ja makoisa :)

LähettäjäM 
Päivämäärä:   4.8.13 17:00:26

Iltaa jälleen kotona kesäloma loppumassa...

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   4.8.13 18:14:13

M, vietätkö lomaa kuin viimeistä päivää?

Huomenna töihin, tuntuu jo ihan ok ajatukselta ;) . Helle ahdistaa, onneksi veti hetki sitten taivaan harmaaksi ja vähän helpotti liika kuumuus. Väsyttää.... ja tänään ei ole yhtään positiivinen olo... no, kyllähän se tästä paranee, ajan kanssa. Pitäisi funtsia mitä sitä haluaisi opiskella syksyllä kun ei kuitenkaan ihan joutilaisena halua olla...

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   4.8.13 19:11:41

Kankkusta podettu koko päivä. Ei muuta oiretta silti onneksi kuin kamala kooma ja ryytyneisyys. Joka on hyvä, ei oo jaksanut stressata huomista töihinmenoa, oon jotenkin alistunut vaan kohtalooni :D

Mummotunneli oli mielenkiintonen tapaus. Muistinkin että tosiaan on tullut piipahdettua siellä kerran joskus kymmenen vuotta sitten, niin järkyttävässä känässä että muutama heikko muistikuva vaan oli. Väkeä oli paljon, ja tosiaan aivan laidasta laitaan. Unelmien prinssiä ei näkynyt. Paitsi se yks baarimikko joka oli niin ihana että tarttihan siltä kysästä seurusteleko se :p Yrittänyttä ei laitettu... No, henkilökunnan pokailu nyt on muutenkin typerä idea mutta meneehän tuo nyt vitsin varjolla :p Kaikkea nekin joutuu kestämään meiltä känniläisiltä...

Niinan kotisivut on hienot :) Ensi vuonna jos toi mun pikkuinen koiruus alkaa kisaamaan ja päätetään mennä maastoihin, niin meiltä puuttuukin panta sinne, sitten lähtee tilausta. Tai jos rahaa tulee aiemmin niin vinttarimalliset helmipannat olis melkein pakko saada....

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   4.8.13 22:14:59

Olipas joo Niinalla hienot sivut!
Niina vois tehdä sellaset nallukkavaljaat :) sellaset että on helppo pitää nallesta kiinni kun sen kerran on pyydystänyt :D

Ihana maanantai huomenna, eikös viikonloput olekkin aivan turhan pitkiä? :)
Taitaa TET jakso jatkua ens viikonkin, ei kiinnosta, ei sitten pätkääkään :/

auttaiskohan pieni hjuumor tulevaan maanantaimasennukseen.

Asioita joita voi oppia vain pieniltä pojilta

1. Tuplaleveässä vesisängyssä on tarpeeksi vettä peittämään 100m2 asunnon lattiat 8 cm paksuudelta.

2. Jos pölyvillakoiriin suihkuttaa runsaasti hiuslakkaa ja niiden yli luistelee rullaluistimilla, ne voivat kipinöidä ja syttyä.

3. Hammastahnatuubin sisältö on yli 5 metriä.

4. Yhden kolmevuotiaan pojan ääni on voimakkaampi kuin 200:n aikuisen yhteensä, kun testipaikkana on täysi ravintola.

5. Kun kiinnität koiran talutushihnan kattotuulettimeen, ei moottori jaksa pyörittää 15 kiloista poikaa, joka on pukeutunut Batman yöpukuun ja pyyhkeestä tehtyyn viittaan. Kuitenkin sama moottori on riittävän voimakas levittääkseen maalin tasaisesti kaikille neljälle seinälle 6x5 metrisessä huoneessa, kun talutushihnaan kiinnitetään maalipurkki.

6. Koskaan ei pitäisi heittää pesä- tai golfpalloa ilmaan kun kattotuuletin on päällä. Jos kuitenkin kattotuuletinta käytetään edellä mainitulla tavalla mailana, joutuu palloa heittämään useamman kerran, jotta saisi osuman. Kattotuuletin pystyy lyömään pallon todella kauas.

7. Ikkunat, edes kolmikerroksiset, eivät pysäytä kattotuulettimen lyömää golfpalloa.

8. Kun kuulet vessasta vetämisäänen sekä sanan "Oho", on jo liian myöhäistä.

9. Jarruneste sekoitettuna Kloriittiin tuottaa savua. Paljon.

10. Kuusivuotias poika saa tulen aikaan tuluksilla, vaikka 36-vuotias mies väittää sen onnistuvan vain elokuvissa.

11. Tietynmuotoiset Lego-palikat kulkevat helposti neljävuotiaan pojan ruuansulatuskanavan läpi.

12. Sanat "Muovailuvaha" ja "Mikroaaltouuni" eivät kuulu samaan lauseeseen.

13. Pikaliima on ikuista.

14. Jätesäkistä ei saa toimivaa laskuvarjoa.

15. Marmorikuulat bensatankissa pitävät kovaa ääntä ajon aikana.

16. EI, sinä et halua tietää mistä se haju tulee.

17. Katso aina uuniin ennen kuin laitat sen päälle. Muovilelut eivät pidä uuneista.

18. Palokunta saapuu keskimäärin 12 minuutissa.

19. Pyykkikoneen nopeinkaan linkous ei pyörrytä kastematoja.

20. Kuitenkin sama nopeus pyöryttää kissaa.

21. Kissat voivat oksentaa kaksinkertaisesti ruumiinpainonsa kun niitä pyörryttää.

22. 80% miehistä jotka lukevat tämän kokeilevat sekoittaa jarrunestettä ja Kloriittia.

:D

Päivämäärä:   4.8.13 22:25:50

Kiitokset illan huvituksesta nallukalle =D =D =D

Rupee vaan jo kaavoja tekemään, niin kyllähän mie sellaiset valjaat voin valmistaa ;)

Päivämäärä:   4.8.13 22:34:16

Huokailen mun ihania hevosia...:)!!
Ja kiroan huonoja miehiä!!!!!
Mistä sen hyvän ja ihanan ja kiltin ja kunnollisen löytää???????
Kertokaa, jos tiedätte:)!!!

Päivämäärä:   4.8.13 22:41:22

ei oo viikonloput liian pitkiä!!! eiooeiooeioo.

Päivämäärä:   4.8.13 23:13:02

Viikonloput on aivan liian lyhyitä:)!!!
Onneksi mulla on vielä toinen lomaputki edessä!!!
Voisin hyvin pitää vuoden treeniloman, jos joku maksaisi sen.....
Mistään lotostakaan ei voita ikinä kuin maksimissaan muutaman huntin, niillä ei ylimääräisiä lomia pidellä....
Mä alan vakaasti harkita muuttoa maalle...ja töiden tekemistä etänä, kun siihen olisi mahdollisuus...
Tulotaso tippuu, tietty, mut hevoset kotona, oma kenttä ja oikeenlainen maneesi lähellä, aivan järkyttävän iso säästö rahassa!!!
Ja tietty pitää tuota viherpeukaloa alkaa kehittää, perustaa oikeen kunnon kasvimaa ja marjapuskat, mansikoita ja vadelmia kaiken muun ohella....
Ja jotakin kesäpossuja, kanoja, kukko ja kalkkunoita...kyl mä syödä aion ja hyvin...

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   4.8.13 23:28:48

Hörhönallella taas hauskat jutut :)

Päivämäärä:   4.8.13 23:33:54

Nallen tietoisku päivän reps.:)

piste ei liian kiltillä miehellä mitään tee. Maapaikka ja oma talli taas olisi bueno.

Niina kyllä varmasti löytyisi nettideittejä, jos aktivoituisit, et ole yrittänytkään.

Miten Mopen 'kasvitarha', itsellä kuvan hommaaminen yhä vaiheessa.

Mission kävitkö myös könärissä?

ruoste ei ole päivittänyt irkkutilannetta. Vai onkohan siinä liikaa siirappia sinkkujen korville, ruoste ymmärtää säästää meitä.

Päivämäärä:   4.8.13 23:37:03

En mä liian kilttiä halua, mut sellaisen "peruskiltin"...:)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   4.8.13 23:41:22

Joo käytiin sielläkin, olihan se... :p Voihan tonne toistekin eksyä. Vähän turhan tukkonen kyllä, himpun jos olis väljempää niin viihtyis paremmin ehkä...

Päivämäärä:   5.8.13 00:10:31

Ruosteella on jokin galvanointi päällä ;) Ja hyvää yötä sinkkulaan.

Hörhö kusettaa. 1.nono, 2.nono, 6.nono, 7.nono, 22 should??? Kuka koitti jo? Kerronko sitten?

Huomenna lähtään reissuun. Turkkuseen tullaan ja Muumeja käydään kahtoon, on siellä kelit kohdillaan. Muita kohteita kartoitellaan matkan mittaan ja kahtotaan minne päädytään. Hanikin saattaa tulla mukaan :) Se voi tehdä työnsä etänä, kunhan verkko toimii... Loma loppuu justiinsa... Ja mulla se nyt alkais. Aika kivasti saa huomiota, kun se ei osaa luottaa ihmisiin. Entinen elämä on jättänyt jälkensä. Nyt vaan pitää korjata tilanne, että tietää sen, mitä sanotaan, niin se on sitä.

Lähettäjä: heipp 
Päivämäärä:   5.8.13 00:24:12

hei sinkkuliinit helppikääs mua nyt kun oon ihastunut varattuun mieheen! :( Oon vasta kuukauden tuntenu tän kaverin mutta tuntuu ku oltas aina tunnettu. On kuitenkin seurustellut jo neljä vuotta nykyisen kumppaninsa kanssa.. Mitähän tässä nyt tekis kun en mikään väliintunkeutuja tahois olla, jos se nyt ees olis näitten kohdalla mahdollista.

Päivämäärä:   5.8.13 01:00:46

Voi sua heipp. Aika paha, mutta en suosittele. Tietämättä edes taustoja. Jokin muu mielenkiinnon kohde jostain muusta piiristä?

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   5.8.13 09:01:25

Huomenta aamuun, vielä tytöllä kolme vapaapäivää, sitten alkaa koulu ... kolme yötä aikaa totuttaa lapset heräämään ajoissa ...

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   5.8.13 09:13:19

Huomenta kullanmurut! Tulihan se maanantai, niin varmaan jännitti tuleva työviikko ettei edes saanut nukuttua yhtään :) väsy on hirmunen ja taivas harmaa, sopii maanantaihin :) onneksi on kahvia ja korppuja :)
Oliskos tän päivän teema päiväunien odottelu? Kuulostaa ainakin kivalta :)

Niina: Ai se tarttee jotain kaavoja :) ei taida onnistua meikäläisen kaavanpiirtotaidoilla, mun täytyy varmaan tulla live malliks :D

mä luulen että ruoste kelluu siirappilätäkössä hymy korvissa ja unohtanut sinkkuraukat tänne oman onnensa nojaan :D

Päivämäärä:   5.8.13 10:34:57

Näinhän se päivä koitti. Loma loppui. Työt alkoi. Plääh.

Angsti ei oo yhtään niin paha kun luulin, meneehän tää nyt tässä. Arki. Toivottavasti antavat mun vaan rauhassa haukotella ja sopeutua tänään, jos huomenna vasemmalla kädellä töitä, keskiviikkona sitte ihan oikeesti? :D Meneehän noihin sähköposteihin jo tää päivä ilosesti, jos vaikka vähä niitä sit kattelis ;)

Päivämäärä:   5.8.13 11:07:13

Hyvää huomenta! Tänään(?) oli julkistettu uudet maajussit, mutta harmittavaa kyllä, ei tainnut olla ketään mulle sopivaa :( Mutta jospa meillä vielä alkas kipinää löytymään sen sulhon kanssa, niin siinä olis kyllä mulle ihan tarpeeksi maajussia <3

Yksi tuttu naamakin tuolla seassa oli, se pyöri samaan aikaan Mustialassa kuin mie. Käykääpäs tsekkaamassa, olisko teille ketään sopivia: http://tinyurl.com/kjjt9zm

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   5.8.13 15:47:21

Kotiinkotiinkotiin!!
Tulihan se lämpö tännekkin... 27 näytti mittari... Kostean nihkee keli ja olo, ihan pakko pienenpienet päikkärit ottaa että jaksaa :)
Ja ihan hirvee roskaruokahimo, ei auta varmaan kun kaupungin kautta ajella että saa jotain mättöä, haukutaan taas jälkeenpäin ku ei se ollutkaan hyvää :D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   5.8.13 19:51:51

Huhhuh...vätystää!!

Kurnau, mun kasvimaa kasvaa rikkaruohoja .. On siellä yksi lupaava, joka voisi itää jotain muutakin kuin rikkaruohoja, mutta kaukana.

Liian kuumaa, toimistossa sisälämpötila rapiat 30 astetta iltapäivällä, siinä ei enää kovin freesinä ole ;) . Onneksi ei sentään ulkoduuneissa!

Päivämäärä:   5.8.13 20:09:50

nyt nyt nyt ette usko kun en meinaa itekkään uskoa....tänään tuli se suomalainen urho juttusille sitten...pyörällä lähti mun perään ja tuossa kodin nurkalla sitten juteltiin pitkä tovi...numerot vaihdettu...katotaan mitä tapahtuu...vähän hymyilyttää kyllä...:)

Päivämäärä:   5.8.13 20:32:30

no -> oho, wau, kuulostaapa kivalta! =D

Missäs kaikki oikein on!?! Etenkin ruoste sais kyllä käydä antamassa jotain tilannepäivitystä piiiiiiitkästä aikaa...

Uljaan ratsun lähtö etelään viivästyy taas :( Sen tuleva ylläpitäjä laitto tänään viestiä, että se sen joutava heppa ei oo vieläkään terve, vaan vielä pitää ainakin muutama viikko sitä parannella. Ja sitten se pitäs vielä saada myytyä. Harmittaa, kun se nyt vaan seisoo täällä kotona; ilman niitä takakenkiä ei passaa noille sorateille lähteä, kun tavoitteena on saada kasvatettua ne kaviot siihen kuntoon, että niihin saisi kengät laitettua sitten, kunhan se pääsee tuonne etelään.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   5.8.13 20:51:47

Perskules, menee sisustussuunnitelmat uusiksi ... yksi kotelo kulmassa muuttaa kaiken ja toisessa huoneessa jää 10 senttiä vajaaksi, joten täytyy ajatella uudestaan. Kun haluan kunnon sängyn ja työpöytätilaa ... sekä jo olemassa olevan kirjahyllyn

Päivämäärä:   5.8.13 21:23:10

Oletko Niina varma, et se ylläpitäjä on ottamassa loppujen lopuksi uljasta ratsuasi?
Mä en luottaisi yhteenkään, laita uusi ilmoitus:)!
Monet lupaa ja aikoo vaikka mitä, silti sitä päivää ei tule, et todella jotakin tapahtuisi.
Mä epäilen, et sinkut on niin vahvasti pariutumisaikeissa, ettei ne tänne enää ehdi:)...
Hieno juttu!!!

Päivämäärä:   5.8.13 21:26:50

No kyllä mie oletan, että se on yhä sitä ottamassa, oli ihan luotettavan oloinen tyyppi kuitenkin. Ja eikähän tuolla hepalla täällä kotona hätää ole, vaikka joutuisi täällä odottelemaan. Eri asia sitten, jos joutuisin vieraalla pitämään ja makselemaan tallivuokria...

Mulle tuli nyt kauhea autokuume, kun löysin omaan budjettiin sopivan Audin netistä. Olis vielä pakettiautoksi rekisteröity, eli halpa dieselvero. Ja olis ilmastointi, ja sais vetää mun hevoskoppia. Mutta toki se on tosi paljon ajettu, ja Audeja on kallista korjata. Mutta olis se niin hieno ja mun mieleinen auto kyllä. Ja kyllähän mie kuitenkin joskus sen oman auton tarviin... :/

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   5.8.13 21:44:39

Niina, ei siihen pakettiauto Audiin mahdu lapsia, sitten kun kolahtaa ja päätätte lapsia tehdä ...

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   5.8.13 22:33:16

no. :)

Webbi, tsemppiä!

Päivämäärä:   5.8.13 22:35:00

Hehheh, no ei tässä nyt olla lapsia tekemässä yhtään kenenkään kanssa!!! :p Eieieieieiei!!!! Ensin pitää olla se vakaa parisuhde, ennen kuin alan edes miettiä mitään tuollaista - ja ennen kuin mie sellaisen saavutan, niin tuo Audi ehtii jo hajota moneen kertaan; en mie ihan loppuelämän autoksi sitä kuitenkaan ajatellut. Ja ainahan sen voi sitten vaihtaa sopivampaan, tilanteen mukaan ;)

Päivämäärä:   5.8.13 22:39:46

Webbi, jos sä olet päättänyt täyttää maata lapsilla, kaikki ei ole:).

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.