Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkujen topic 344

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.7.13 21:25:10

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1506124&t=1506124

Re: Sinkujen topic 344

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   17.7.13 21:26:04

jaahas ... mihinkäs me jäätiin ????

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   17.7.13 21:27:01

Webbi,olisko aika lähteä käymään kaupoilla jos jo marjamettään joutuu lähtemään?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.7.13 21:27:06

Hui, piti paeta naamakirjasta, ei enää kielitaito riittänyt.:D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.7.13 21:29:23

Onko Pistetäti viellä hereillä, jos päräytän.?

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   17.7.13 21:29:59

No ei sentään marjamettään, onneksi vain puskista keräilin ...seuraavaksi alan puskista huutelemaan tännekin

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   17.7.13 21:33:14

Puskastahuutelijoita ja karkulaisia siis sinkkula täynnä ;).

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   17.7.13 21:36:48

Minä mikään karkulöainen ole, enemmän puskanjuurelle potkittu marjoja noukkimaan ...

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   17.7.13 21:39:25

Eiku se karkulainen on tuo Kessu ;) . Mekin käytiin eilen mustikassa (muistaakseni) lasten kanssa, mutta sillä ei kyllä olisi elänyt edes puolta päivää, sen verran vähän tuli marjoja mukaan.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.7.13 21:46:20

Moppe täh.? Mää mikään karkulainen ole, taidan just mennä maate, öitä.:)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   17.7.13 21:47:06

no varsinainen kartkulainen, karkaa kesken illan

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   17.7.13 21:47:10

Öitä Kessu !

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   17.7.13 21:50:51

moppe; huomenna joutuu kaupalla käymään, kuna saunaoluet loopuivat ... joku saakelin saunatonttu varmaan juo ne ...

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   17.7.13 21:57:18

Niin varmaan Webbi! Kylhän sitä sit jos juomat loppuu, ei tuosta ruuasta niin kun kyllähän marjoja puskista löytyy ;D ;D !

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   17.7.13 21:58:28

ruookaa riittää, olen niin vähäruokainen ... mutta juomia on turhan vähän varattuna minun saunomiseen

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   17.7.13 22:06:53

Kävin taas uffilla tasaamassa satsin (nyt tämä shoppailissimo saisi riittää), tutkin eurokankaan tarkkaan (muutamia ihan hyviä, ei sitä oikeaa), samoin stockan kangasosaston (nykyään siellä on vain sisustuskankaita, joskin kivat kuosit ja kuviot). Voi kun osaisi oikeasti ommella, muotitalo kurnau kaataisi forresterit, mutta onneksi on edes kirppareilla luonnostaan toimiva metsästysvietti.

Kun yhteisistä harrastuksista puhutaan, olisi tietysti kiva, että olisi kangaskaupoista kiinnostunut mies, jonka kanssa voisi yhdessä vertailla silkkikankaat, penkoa vielä palalatikoita, ja selata tilkkunäytekirjoja, mutta totta puhuen en usko tähän vaihtoehtoon.

Ja zumbassakin mies mukana olisi nolo, vähän kuin ottaisi työpaikalle koiran.

Pitäisi vain ohjelmoida itsensä harrastamaan muuta, sitten harrastuksissa voisi tavata miehiä.

Vai onko vain hyväksyttävä, että avaisi 24:n ja tuon h:lvetin cupidonkin, jos pitää täyttää kaavakkeita, en tee.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   17.7.13 22:16:46

kurnau: eiks nuo olleet niitä harrastuksia missä on ainoastaan ihailtavana homomiehiä?

Kyllähän yhteiset harrastukset jossain suhteessa voisi olla ihan kivakin, mutta kyllä minä haluaisin pitää jotkin harrastukset ihan ominani. Tarvitsee siitä miekkosesta välillä päästä jossain eroonkin ;)

Päivämäärä:   17.7.13 22:25:28

Totta Moppe. Olen muuten huomannut, että juuri tuo Eurokangas vaikuttaa miehiin niin, että ovat jotenkin huonovointisia ja väsyneitä, tai on kiire hoitaa jokin muu asia, ja nähdäänkö seuraavassa paikassa (selkeästi Eurokankaan jälkeen). Vaikka luulisi, että on kiva katsella kankaita.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   17.7.13 22:35:05

kurnau: mä niin ymmärrän sun miehiä ;D!

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   17.7.13 23:15:21

Arvatkaahan miiiitääää, arvatkaahan miiitääää!?! Kakkosvaihtoehto soitteli, ja kyseli, josko ehtisin loppuviikosta näkemään sitä jossain välissä, JOS se ei joudu rehuntekoon :o Aika hurjaa kyllä :o Ei mua oo kukaan (miespuolinen) ikinä koskaan millonkaan pyytänyt mihinkään :o Nyt kyllä jännittää, että pitääkö mun oikeasti tavata se taas. Ja mitä sitten, jos ei juttu luistakaan. Tai mitä sitten, jos tullaankin hyvin juttuun!?!

Selvisi muuten tästäkin hepusta yksi sellainen asia, mikä kyllä laskee sen pisteitä aika tavalla :( Ja on vieläpä aika iso asia kyseessä, jos todella pitäisi yhteistä tulevaisuutta ajatella; niitä juttuja, että voipi toisille olla totaalinen dealbreaker, vaikka mies olis muuten miten mukava ja ihana tahansa :/ Ite en oikein vielä tiedä mille kannalle asetun tässä asiassa. Mutta ehkä ei kannata vielä sellaista murehtia.

Ainiin, ja viimeyönä viestit kulki ykkösvaihtoehdon kanssa vaille kolmeen saakka... Se on kyllä ihan uskomaton persoona! =D

Niin joo, ja tänään tuli postia PRH:sta, että se mun firman nimi ei sitten kelpaa, ellen saa samankaltaisen nimen jo omaavalta yritykseltä lupaa nimen käyttämiseen :( Ja siis tilanne olis verrattavissa siihen, että jos mun ehdotus olis ollut vaikka Maija, niin jollain muulla oli jo yrityksen nimenä Maija Meikäläinen, ja sillä perusteella eivät hyväksyneet :o Mitenkähän kauan olisin tätäkin tietoa saanut vielä odotella, jos en olis viikko sitten alkanut itse kysellä, että mikä mättää, missä ja miksi, kun luvattu kolmen viikon käsittelyaika oli jo siinä vaiheessa venähtänyt monella viikolla..?

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   17.7.13 23:26:30

Niina, eihän sitä niin kauhean vakavasti tarvitse ottaa tuota kakkosvaihtoehtoakaan ;). Lähde ulos, pidä hauskaa ja mieti niitä miinuksia sitten jos jotain vakavampaa jutusta tulee!

Päivämäärä:   17.7.13 23:43:27

Juuri niin kuin <moppe sanoi, pidä hauskaa kakkosen kanssa, ja vasta jos tuntuu hyvältä (eikä puolin tai toisin varasijalta), stten on miinusten paikka. Tai no riippuu miinuksista, jos on tuore vaimo, talo rakenteilla, kaksi pientä lasta, eihän sitä voi olla kevyilläkään treffeiillä ajettelematta.

Mr senegal oli muutaman hiljaisen päivän jälkeen lähettänyt rakkaudentunnustustekstarin, tunnen oloni vaivautuneeksi. Jos kävisikin kerran kahvilla keskustassa, mikä noitten mustien tapailukoodisto on, ja tuntevatko sellaista käsitettä kuin ystävä? Vai pitäisikö samantien ruveta vaimoksi ja auttaa maahanmuuttoviraston kanssa?

Rakkautta on monenlaista...

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   17.7.13 23:57:42

kurnau, tuo onkin jo vakavamman puoleinen miinus ja saattaa vaikuttaa vakavastikin jo siihen ensimmäiseen treffailupäätökseen :D

Minä en ole vielä yhdenkään tummemman kanssa päässyt paria viestiä pidemmälle s24:ssa. Tuntuvat häviävän siinä vaiheessa kun kerron että ei ole etsinnässä aviomistä vaan jotain vähän vähemmän vakavaa tässä vaiheessa. Tosin enimmäkseen noita turkkilaisia olleet.

LähettäjäM 
Päivämäärä:   18.7.13 06:44:00

Huomenta ...tänään näytyäisi paistavan aurinko myös tänne pallon pinnalle asti. Toivottavasti vähän läpenisi eiliseen verragtuna ainakin...

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   18.7.13 08:05:13

huomenta :)

niinaniinaniina!!!! go girl! mitä sitten jos ei tai mitä sitten jos kyllä??
anna mennä ja hengitä kevyesti! kattele ja haistele ja fiilistele!
elä! kyllä sun sydän kertoo jatkot! :)

täällä on pilvistä harmaata ja näyttää keli viileältä. no, pikku tauko auringosta voi tehdä hyvää :) ehkä nuo tiskitkin saa hoidettua tänään...

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   18.7.13 09:21:20

Pilvistä mutta lämmintä! Kivaa!

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   18.7.13 09:28:08

No terveppä terve tännekin:)

Sinkut porskuttaa niin kovaa, ettei kerkee treffaillakkaan:D Nyt ulos siittä ja sinkkukorit kaupassa käteen ;)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   18.7.13 09:58:33

Huomenta aamuun ... harmaata ja koleata ...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.7.13 10:01:26

Aamupäiviä, Moppe Saukkolassa samanlainen ilma.:) Lähtee kasvimaata kastelemaan, mää oon salaattia ja tomaattia vissiin syönyt liikaa, korvat rupiaa kasvamaan ja nenä nykii sillee pupumaisesti.:D

Päivämäärä:   18.7.13 10:02:38

Huomenta! Ja kiitti tsemppauksista, frendit!

Tänään ohjelmassa shoppailuterapiaa kaverin kanssa Joensuussa <3 Mun ei kyllä pitäs ostaaa yhtään mitään; pöydällä odottaa parin tonnin edestä firman laskuja, eikä firman tilille oo tullu vielä mistään latin latia; eikä taida tulla niin kauan kun tuo nimiasia on vaiheessa, kun ei oikein voi mainostaa missään ennen sitä :/ Onneks omalla tilillä on vielä, millä maksella firmankin laskuja, mutta eipä oo kyllä kovin kauaa tällä menolla.

Nyt onkin hyvä lähteä kauppoihin, kun koko kroppa on ihan turvoksissa eilisten eväiden jäljiltä, pakastepitsaa ja mokkapaloja tuli tankattua sitten enemmän kuin laki sallii, ja tyhmästä päästä kärsii taas koko keho. Mutta ehkä mie otan tänään vaan sen seuraneidin roolin, enkä edes yritä etsiä itelle mitään ;) Paitsi, että eihän mulla oo mitään päällepantavaa. Kaapit (ja lattia) pursuu vaatteita, mutta silti ei oo mitään kunnollista päällepantavaa; no, kyllähän te tiedätte...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.7.13 10:33:27

Tarjooko Riksutäti kahvit syssymmällä, ku köröttelen siitä Joroisten ohi? Mää tuon pullapitkon.:)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   18.7.13 12:31:55

Tosi hyvä pyöräilykeli, nappasin vanhimman tarakalle ja pistin keskimmäisen itse ajamaan ja vein tenavat isälleen. Sitten käväisin kaupassa ja poljin takaisin kotiin, hyvin ehti ennen kuin rupesi satamaan. Nyt näyttää ihan siltä että kohta tulee vettä! Jos vielä ehtisi potkuttelulenkin koiran kanssa ennenkuin iltapäivällä exä tuo tenavat (tai tenavan?) takaisin niin sittenhän tämä päivä on oikein onnistunut! Nyt kun on tehnyt nämä kauppareissut ja lasten viemiset fillarilla, huomaa kuinka paljon rahaa säästää bensoissa :) !

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.7.13 12:39:04

Pitäs varmaan tohon Landeenille tallustella, kessut hieman vähissä.:)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   18.7.13 12:47:58

Moppe hommaa dieseli, niin ei mene bensoihin rahaa ;)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   18.7.13 12:50:52

Hieman tihuttaa vettä, niin koiruus ei suostunut ulos, vaan kääntyi portailta takaisin sisään ... hienohelma.

Jaahas, käytävä kylillä asioilla

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.7.13 12:51:12

Niin ja salaa tankata löpöä.:D Tulee viellä halvemmaksi ajot.:)

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   18.7.13 13:15:14

Heippa sinkut <3 voi, mä olen niin tyytyväinen, voi, mä olen aika onnellinen!
Mutta ei, ei me varmaa vieläkää seurustella. Mut joku uus leveli ehkä kuitenkin saavutettu ^^

Eilen oli kiva reissupäivä. Rakas ystävä mahdollisti reissun käyttämällä koiran lenkillä ja vietti sen kanssa vähän aikaa. Hyvin se oli sitten pärjännyt iltaan saakka :)

Huomenna mulle tulee iso konkkaronkka ystäviä viikonlopuksi kylään kotipuolesta. Se tarkoittaa sitä että täälä pitäisi siivota. Ja se tarkoittaa sitä että mun on lähdettävä metsästämään imuripusseja. En vain tiedä, onko sellaisia enää olemassakaan tuohon mun antiikki-imuriini. Voeh!

Viikon päästä ollaan koeran kanssa jo maalla. Ja sielä me viihdytäänki yli kaks viikkoa! :) Odotan niin kovasti, vaikka ikävähän tulee sitten sitä joka tänne jää.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   18.7.13 14:12:20

Asiointireissu hoidettu, vuokrasoppari kirjoitettu ja kassillinen ruokaa ja saunajuomia evääksi, joten taas pärjää erakkona muutaman päivän

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   18.7.13 15:17:38

Ihanaa pauke :) Ite oisin helisemässä kyllä kun ei vieläkään olisi kyse seurustelusta, mutta onneks sä edes hanskaat ton, näyttää siltä että kärsivällisyys kannattaa :)

Jaaha, laiskuus iski... Piti lähteä asioille, OMILLE asioille kerrankin, mut ei jaksa. No jos kohta...

Päivämäärä:   18.7.13 15:57:09

Mission, kyllä multakin kaverit usein kyselee et seurustellaanko me. Mutta hmm. Käytännössähän tää on ihan seurustelua. Sitä ei vain ole sanottu ääneen, tai kysytty. Toisaalta taidetaan molemmat olla aika varovaisia tyyppejä uusissa ihmissuhteissa, et vaikka tunteet on kyllä kovasti mukana niin on jotenki ihan eri asia "tunnustaa" et tää ois nyt seurustelua. Emmä tiedä, ei tässä kyllä mikään kiirekään ole. Paljon tärkeempää kuitenkin on että tiedän mitä toinen tuntee :)

Sain metsästettyä pölypussit, jesh! Ostin myös alelaarista geeliä joka kiinteyttää ja poistaa tutkitusti selluliititä jo kahden viikon käytön jälkeen. Mä olen kohta niin kiintee ja täydellinen ;)
En mä oikeasti usko tuohon yhtään, mut kerta joka tapauksessa tarvitsin iholle voidetta ja purkki oli sopivasti alennuksesa niin testataan sitte, phärkele :D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   18.7.13 16:32:33

Pauke: sehän riittää että on onnellinen. Ei kai sitä niin tarkasti tarvitse määritellä suhdetta niin kauan kun tilanne tuntuu hyvältä! :)

Tahtoo... tahtoo... ihan hirveestii taaaaahtooo (heittäydyn mahan ja rupean potkimaan)! Snif... tahtoo Lidl:n ihanaa mantelisuklaajätkskiä! Exän mokoma ei suostunut tuomaan samalla kun tuo tenavan. Pitäisköhän kiristää että en ota lasta vastaan jos ei tuo jätskiä tuliaiseksi? ;) . No täytynee hypätä pyörän selkään neidin kanssa ja lähteä kylille jätskille!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   18.7.13 16:34:09

Moppe; etkö sinä miestä tekemään mitä haluat vain sormia napsauttamalla ... eikö jokainen nainen niin teen ???

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.7.13 17:13:39

Jee Saukkolassa sataa vettä, vihdoin ja viimein.:)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   18.7.13 17:15:42

Mäntyharjullakin sataa ... se on naistenviikko alkanut

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   18.7.13 17:20:48

Webbi: ei kaikki miehet tee niinkuin nainen sanoo vaikka kuinka sormia napsauttelis ;)

Puuh - odottavan aika on pitkä... Mutta eiköhän toi reilu 2kk aika nopeesti mee :D

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   18.7.13 17:22:13

Sehän nopee odotus, jos vain peri kuukautta ... eikös odotusaika ole yleensä 9 kuukautta :O

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   18.7.13 17:24:04

Riippunee siitä mitä sitä odottaa et onko se 2kk vai 9kk :D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   18.7.13 17:29:52

Ei se Webbi kaikkien kanssa onnistu :) ! Ja toisinaan on parempi tuuri kuin tänään, heh!
Ei sada K-niemessä, ei!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.7.13 17:34:00

Pöh, se huvi loppu lyhyeen, pitää iltasella tarttua taas kastelukannuun, kele. Sais naapuri jo vaappua himaan päin. Onks Iina paksuna, vau.:D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   18.7.13 17:38:38

Ei Iina ole pamahtanut paksuksi, ihan on hoikkana :)
Täältä päin tule lisää mustia pilviä Kessu, josko ne sataisi siellä teillä!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.7.13 17:42:09

Heh, kuhan kiusasin Iinaa.:D Jaa a, synkkää on, mut ei sada enää.

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   18.7.13 17:46:29

Kiitos Moppe :D

Kessu - en mää enää lisäänny muuta ku korkeintaan lihon koska syön liikaa ;D

Mur, räyh ja aargh - miten sitä voikin kaivata jotain ihmistä niin hemmetin paljon..?

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   18.7.13 17:48:27

Mie Kessu vähän viittasin tuohon rekisteröityyn nimmariin :) . :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.7.13 17:49:56

Älä Iina liikaa syö, viime kesänä olit pieni ja sievä.:)))

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   18.7.13 17:55:38

Onneks sä Kessu et muista mitä oot suustas päästelly puhelimessa :D
Ja ehkä parempi niin... :D

Itseasiassa paino on hiukan pudonnut kun on saatu tauti selville ja lääkitystä säädetty kohdilleen. Vielä ois kyl ruokavaliolle tehtävä lopullinen silaus, mutta pikkuhiljaa... =)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.7.13 17:58:33

Okke Moppe.:) Sataa ja ei sada, jos sitten popittelis, ku ei ulos viitti mennä.:)

http://www.youtube.com/watch?v=-WQ2XhwVGMM

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.7.13 18:03:28

Viisiin kolmessa promillessa tullut hilluttua.:D Sanoinkin jo aikasemmin, et mulla korvat kasvaa ja nenä nykii pupumaisesti jo.:D

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   18.7.13 18:07:06

Kessu: kuis se töpöhäntä..? :D Kasvaako ja nykiikö sekin..? :D :D :D

(sori - oli pakko) :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.7.13 18:12:14

Heh hee Iina.:D No tule katsomaan, tiedät tasantarkkaan missä puljaan.:) Vielläkö sul mersu on.?

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   18.7.13 18:12:27

Iina :D

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   18.7.13 18:15:28

Kessu: kyl mulla mese edelleen on vaikka alkaa oleen aika laittaa se kiertoon kun en jaksa kokoajan ja jatkuvasti olla korjaamolla sen kanssa :)

Emmää ny lähe sun töpöäs katteleen - sori vaan :D

Jos tulis pyyntö Pirkanmaalta lähtee käymään, ni oisin menossa jo ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.7.13 18:19:05

:DDD

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.7.13 18:25:38

Toivottavasti Iinalla natsaa sitten kunnolla miehen kanssa.:)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.7.13 18:29:31

Helou sinkkulaan:)!
Toivoo Shaniaa...
Linkkaisko joku?
Palataan!

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   18.7.13 18:30:32

Kiitos Kessu - sitä mäkin toivon =)

Ja kunhan täs nyt on tietyistä ongelmista päästy yli, niin ainakin on paremmat toiveet saada asiat eteneen kunnolla kunhan pääsen täältä etelästä pois =)

Vähän tämmösis fiiliksissä täl hetkel... :P

http://www.youtube.com/watch?v=NKT0H7NM1o0

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.7.13 18:32:20

Jaa Pistetäti tämäkö? :)

http://www.youtube.com/watch?v=8N2k-gv6xNE

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   18.7.13 18:37:01

Kessu: kuunteleppa toi silleen niinku kajarit kaakkoon tyylillä :D

http://www.youtube.com/watch?v=9d8SzG4FPyM

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.7.13 18:43:23

Iina jep hyvä biisi, mut menee Irlantiin.:) Westerniä vissiin kaivataan taustalle.:)

http://www.youtube.com/watch?v=4G8bI17_AAc

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   18.7.13 18:45:55

No kuunnelkaa te vaan westerniä - mä jatkan täällä nurkan takana kotihommia yms :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.7.13 18:52:55

Tää on ihan Iinalle, jaksa siivota.:)

http://www.youtube.com/watch?v=Fptue_EaMjw

Päivämäärä:   18.7.13 19:14:51

Thanks, Kessu:)!
Jengi jammaa innoissaan, Greetings from Finland:)!!
Menee tykillä seinälle:).
Laitatko vielä sen rivitanssin, "Don`t be stupid"?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.7.13 19:23:53

Huomasit varmaan Pistetäti, sää olet hurmannut minut tolla westernillä...hmm... leidi on kyl kuin peilikuva Shania Twainista, nyt sitten tiedätte minkä näköinen Piste on.:D

http://www.youtube.com/watch?v=ZJL4UGSbeFg

Päivämäärä:   18.7.13 19:30:59

Thanks, Kessu;)!
Saako vielä sen rivitanssin, Don`t be stupid?
Tääl on niin kuuma, et vettä niskaan kaikille;)!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.7.13 19:35:58

Mitäköhän Pistetäti ny sekoilee, rivitanssit on perseestä, ei ikinä.

Päivämäärä:   18.7.13 19:37:56

Shanian rivitanssi siis:)! Toi biisi Don`t be stubid:).

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.7.13 19:44:25

Pitääkö minun lähteä rivitanssiin sinun kanssa.hmm.? Voisimpa joskus ehkä lähteäkkin.:D

Päivämäärä:   18.7.13 19:48:00

Taitaa Kessu olla hyvin maistissa...:).
No, eiköhän se biisi tänne jostakin saada:).

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   18.7.13 19:55:43

Onko pistellä hyvät bileet menossa?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.7.13 19:59:53

Tännän vedetään tämän kesän kunnon lärvit.:D Voipi huomenanna paikat vieman täristä ja vapista.:D

http://www.youtube.com/watch?v=v2AC41dglnM

Päivämäärä:   18.7.13 20:02:39

Moppe, ya:)!
Jengi bailaa ja upee meno!!
Greetings to Finland:)!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.7.13 20:09:12

Piste is, drunk and well...D

Päivämäärä:   18.7.13 20:28:45

Mä en ole kyllä kännissä;)!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.7.13 20:56:44

Viellä.:)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   18.7.13 20:56:58

Saunasta ... löylynlyömänä ja saunanraittii..eikun raikkaana ...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.7.13 21:15:29

Pitäs varmaan tuulistella tuulia.:)

http://www.youtube.com/watch?v=weRHyjj34ZE

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   18.7.13 21:27:47

Vanhat parrat ja piste pitävät sinkkulan ovia avoinna :) .

Rivitanssi on muuten kivaa! Joskus kävin ihan säännölliseen harjoittelemassa ja tanssimassa :D ! Enää tuskin osaan askeliakaan.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   18.7.13 21:31:20

Ainoa rivitanssi jota minä olen tanssinut on Can Can ...

http://www.youtube.com/watch?v=bAtIyMb6yuE

Muutren meni hyvin, mutta karvaiset sääret ei sovi yhteen hameen kanssa ja peruukki putosi päästä :D

Päivämäärä:   18.7.13 21:31:22

Contrykurssilla minäkin olen käynyt, peräti alkeis-ja jatkokurssin :D siitä on kyllä aikaa jo monta, monta vuotta. Itseasiassa ajokortti oli ihan uus sillon kun kurssille kuljin, aikaa on siis kohta kahdeksan vuotta... voi hirveys, mihin nämä vuodet vierii!

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   18.7.13 21:39:13

pauke, tuota ehtii sitten kysellä tässä minun iässäni, kun mielestäni siitä ei niin kovin kauan ole kun minun ajokortti oli uusi :) !Kaikki mikä tapahtui ihan äskettäin, on tapahtunut minimissään 7 tai 8 vuotta sitten. :D

Webbi, sen can can:in olisin halunnut nähdä!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   18.7.13 21:42:28

Moppe, minähän voin seuraavilla treffeillä tnassia sen mitä vielä jaksan ja osaan :D

joudun tosin lainaamaan sinulta hametta, minulle ei ole ;)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   18.7.13 21:47:51

Noloa kyllä myöntää mutta ei Webbi minultakaan löydy hametta! :) . Ja jos uhkauksesi toteutat niin minä lupaan kuvata sen kaikille sinkuille näytettäväksi :D :D

Päivämäärä:   18.7.13 21:51:40

Miunhan ei pitäny ostaa tänään yhtään mitään. Niinpäniin. Uus laukku, uus villatakki, uus Peakin takki,... ja kaikki vielä ihan oikeista kaupoista, eikä mistään kirppareilta; miten siinä nyt näin kävi!?! Mutta ku ne oli niiiiin ihania ja niiiiiin hyvässä alennuksessa; tuossa Peakin takissakin oli pelkkää alennusta yli 90 euroa,ja hyvät alennukset oli muissakin eli koko reissuhan oli oikeastaan pelkkää säästöä =D

Ja hittolainen, mitä huomasin nyt kotona illalla, yks mun suosikkisarjoista on jatkunu uusin jaksoin ja mie en oo huomannu >:/ Muodin huipulle, näkyy olevan nyt jo viides(?) jakso menossa, ja mie en oo nähny ainuttakaan vielä. Miten ne on voinu mennä ihan ohi!?!

Ketkäs täältä olikaan menossa kunkkareihin? Kaveri kyseli tänään mua mukaan; se on menossa EHKÄ sunnuntaina, jos sen kasvatti nyt ilmoitetaan sinne mukaan niihin täytelähtöihin.

Niin ja missä päin maailmaa piste nyt oikein seikkailee? Jos se on täällä kerrottu, niin mulla on mennyt sekin ihan ohi. Lähetähän vähän sitä lämpöä tännekin päin, täällä on nyt vaan vähän toistakymmentä, ja vettä sataa taivaan täydeltä :(

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   18.7.13 21:52:30

voi olla ettei spagaati enää onnistu ;)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   18.7.13 22:00:38

Minä olen ainakin tulossa jo perjantain pressiillallisista lähtien ... sunnuntain voi olla vähän vajaa päivä ...

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   18.7.13 22:03:03

Juu, Webbi, kannattaa olla varovainen spagaatin kanssa... ettei jää jumiin ;)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   18.7.13 22:04:40

Moppe, meinaat ettet auttaisi minua ylös, jos jäisin jumiin :O

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   18.7.13 22:11:06

Mut mie kun olen vain tämmöinen heikko nainen :D :D

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   18.7.13 22:14:13

Eli nauraa käkättäisit vieressä kun minä olen jumissa ... nii naisellista, niin naisellista juu ;)

Päivämäärä:   18.7.13 22:15:55

Ei tuommoisiin jumiin jää. Sanokaa jo, mitä vastaan mr senegalin rakkaudentunnustukseen, vai vastaanko koskaan mitään. Voiko 'menee vaikeaksi' syyksi olla tekstaamatta?

Entä jos suomi24-tuttu on puolituttu, ei kuitenkaan serkku, mutta yhtä vaikea?

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   18.7.13 22:17:52

kurnau; älä tee asioista vaikeita ... aika näyttää, avoimin mielin eteenpäin kohti uusia haasteita ...

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   18.7.13 22:28:59

Mr Senegalille voisi yrittää viestiä ihan oikeita tunteita, esim. hämmennystä tms . Tai jos tuntuu liian vaikealta niin sitten vain vastata ettei enää aio hänen kanssaan viestiä.

Minulle tuskin puolitutun tapaaminen olisi vaikeaa. Ehkäpä lähettäisin vain moikka viestin takaisin :). Eksälleni siis laitoin eilen/vai oliko se toissapäivänä hymynaaman kanssa viestin tuolta okcupidista :D

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.