Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 343

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   16.7.13 16:52:54

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1494673&t=1494673

jatketaan huhuilua laiturilla ;)

Re: Sinkkujen topic 343

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.7.13 16:59:06

Moppe, oliks kierrätyksessä "Lohjalla" mitään ihmeellistä.? Mulla on tos vanha kiikkustuoli entisöitävänä, siis ei mulle viellä.:D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   16.7.13 17:04:04

Ainahan sieltä jotain löytyy.. ollaan romunkerääjiä sekä lapset että aikuinen :) Vielä en ole uskaltautunut tuonne kesämyymälän puolelle, fillarin tarakalla kun on jo nuorimmainen niin ei mitään isompaa mahdu kyytiin.

Minulla onkin jo ihan oikea kiikkustuoli, sain lahjaksi tokan tenavan synnyttyä :D!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   16.7.13 17:04:54

kai se minunkin on mentävä se sauna lämmittämään ilman saunaseuraa ...

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   16.7.13 17:12:13

Sinne vain Webbi huhuilemaan laiturille! Eiköhän charmantti herrasmies sieltä saunaseuraa löydä ;) !

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   16.7.13 17:13:52

minä nautin. kiva olla ihmisten ilmoilla. katsella kun parit suutelee kadunkulmassa....ahhh. joku päivä...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.7.13 17:20:41

Pientä vihjailua Moppe.:D Webbi saa aina mennä tekemään munaputsia yksin, nyt leidit, joku mukaan.:)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   16.7.13 17:37:59

Nonii, just tuli viesti että se paketti olis postissa mitä ei ole edes lähetetty :)
Jee, postin kautta ja sitten hiplaamaan, räpläämään ja varmaan täytyy vähän säätääkkin :)
Taidan parit asennusoluetkin maistella, jos se lämmittäis näin tuulisella kelillä :)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   16.7.13 17:47:36

Aha ;D :D :D ! Toki toki Kessu!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.7.13 18:37:12

Moppe saa sitten minua ja Webbiä kiikuttaa tuolissa, ku ei enää jakseta tallustella.:D Taidan korkata kaljan, ku vapaata on.:)

http://www.youtube.com/watch?v=jnFSiiO75Ig

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   16.7.13 18:42:12

Kessu, eiköhän Webbi löydä toisen keikuttajan, hän on vieläkin korkealla suhdeveikkauksessani :) ! Hmm... ajattelin kyllä itse kiikuskella omassa keinussani, oinaana sen verran itsekäs tapaus :) , mutta olisihan se kiva löytää joku kiikkumaan siihen vierelle, vähän niinkuin länkkäreissä :)!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.7.13 19:01:26

Sitten pitää olla dandemi keinutuoli, samaantahtiin.:) Vaikka Montanassa istua terassilla ja katsoa auringonlaskua Kalliovuorille, sen olen tehnyt muutaman kerran.:) Sukulaisia sielläpäin.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.7.13 19:12:18

Niin juu.:)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   16.7.13 19:25:59

Eiku molemmat omaan tahtiin mutta samaan suuntaan :) ! Voipi olla aika upeat maisemat käydä katsomassa ja kiikuttelemassa. Kyllä kuitenkin sitten aina takaisin Suomeen ja Suomen kesään !

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.7.13 19:31:33

Niinpä Moppe, kotimaa kutsuu, vaikka kuinka kauvan olisi reisussa.:)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   16.7.13 20:13:34

Jep! Silloin sitä nauttii vieraista maisemista paljon enemmän kun tietää tulevansa takaisin. Tosin en tiedä muuttuuko mieli eläkeiässä jos on jo kovinkin raihnainen!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.7.13 20:25:44

Kiitos vaan Moppe, yritän viellä 20 vuotta sählätä ennen eläkettä, mut missä maassa, se on eriasia.:)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   16.7.13 20:29:11

Vähemmän aikaa sulla kuin mulla :P ennen eläkeikää! Sulla taisi olla suunnitelmia siirtyä rapakon taakse?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.7.13 20:34:53

Just wondering.:)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   16.7.13 20:41:13

Saunasta ja ihan yksin piti saunassa olla, ei ketään ilmaantunut vaikka kuinka yritin huhuilla ... olen vissiin liian hiljainen ettei kukaan kuullut ääntäni tai halunnut kuulla ...

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   16.7.13 20:46:58

And pondering? :)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   16.7.13 20:56:26

Webbi, me oltiin eilen lasten kanssa ihan sinusta mallia ottaen liki 2 h saunassa ;) . Eipä ollut seuranpuutetta!

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   16.7.13 20:56:46

Oliko siellä Mopen uudella sivustolla muuten mitään hyviä tyyppejä, ja mitä tuollainen maksaa?

Kessun ameerikoihin lähtö olikin jo päässyt unohtumaan.:)

Webbin kannattaisi mennä baariin huutelemaan.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.7.13 21:06:41

Vai yksinolo.:D Duuni ensiksi, naiset sitten.:) Tutkijan duuni on "hieman yksinäistä", siltäpohjalta on vaikea suhdetta kehittää, vaikka Pisteseen ihastuin.:)))

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   16.7.13 21:14:42

kurnau, ilmainen saitti. En minä rahaa rupea deittailuun laittamaan :) ! En oikein tiedä, onpi sen verran raskas pyöritettävä että tämä härveli kaatuu aina muutaman minuutin kuluttua.

Mitä sie Kessu tutkit? Eiks noin yleensäkin tule ensin duuni(jos nyt sattuu olemaan duuni) ja sitten vasta huvit?

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   16.7.13 21:17:42

kuinkas alhaalla mä olenkaan teidän suhdelistalla? :D webbikö jotain mainitsi sinne päin edellisessä topassa? <:

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   16.7.13 21:18:56

Baariin :O

Kyllä minä ajattelin että naiset tulevat minut kotoota hakemaan ...

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   16.7.13 21:19:42

pisteviiva, sinä taisit juuri sinkaista ensimmäiseksi :)

Päivämäärä:   16.7.13 21:28:54

Hiljaisemmat ja salaperäisemmät jäävät pakostakin suhdelistan kärjestä. Pisteviiva ei ole säännöllisesti tilittänyt tekemisiään, joten ei osaa arvailla. Varmaan kärkipuolella, kun ei keksi heti kymmentä syytä, miksei voisi aloittaa suhdetta juuri nyt.

Romanssilistan kärjessä on ainakin tällä hetkellä piste, kannattaa takoa, kun rauta on kuumaa.

Eihän se muillekaan ole kuin hetken humaus, jos oikea tyyppi tulee vastaan. Systemaattinen valikoiman kartoittaminen nostaa listausta, ja esim. Mopella on sikäli paljoa toivoa. Samoin niillä, jotka käyvät edes joskus baarissa.

Pitäisi itsekin nyt ottaa tavaksi, että avaisi joka päivä suomi24:n ja selaisi pari profiilia.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   16.7.13 21:38:40

kurnau: minun ei kannata satsata :) Olen pahasti viallinen, ne jotka kiinnostaa minua eivät kiinnostu minusta. Johtunee siitä että nelikymppisillä on juuri suhde kariutunut ja nauttivat vapaudesta eivätkä halua "perheellistä" palloksi jalkaansa :), tai sitten vain ei tuo ulkokuori miellytä! Mutta eipä siinä, en ihan niin vakavasti ole miestä etsimässä, enemmänkin hauskanpitoon (olisiko silleen käyttöön, ei näyttöön?) ja satunnaisiin tapailuihin. Pakostakin satunnaisiin, eihän minulla ole aikaakaan kovin säännölliseen tai tiiviiseen seurusteluun.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   16.7.13 21:47:32

ei oo kerinny tilittään, kun aika kulunut pääsääntöisesti tän herran luona. :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.7.13 21:49:56

Iltaa sinkkulaan. o/ Kylläpä on päivä menny taas asennellessa nopeasti. Piti käydä ostamassa poravasarakin, kun oli pakko luovuttaa ton iskuporan kanssa betonin kanssa taistelu. Nyt on videotykki katossa kiinni ja asentajan eväät nassussa. Vielä piuhoja kiinni, niin alkaa olla homma valmiina kytkentöjen kanssakin. Nyt kumminkin pyykit koneesta.

3D lasit http://aijaa.com/zUU15m

Tykki paikoillaan. http://aijaa.com/39cyqn

Asentajan eväät (minskin subi) http://aijaa.com/NwqHgH

Päivämäärä:   16.7.13 22:05:44

minä sujahtaisin helposti vakavaan suhteeseen :) siis jos osuisi kohdilleen ja parit löytyisi. heti nopeasti täysillä vaan. ei oo aikaavieviä harrasteita, baarijalkaa ei vipata, oman ajan oon halukas jakamaan. mun pitäis vaan kohdata samanlainen kotihiiri tai parisuhdehiiri kuin ite oon. yhdessä vois tietysti seikkailla maailmalla :)
mitä vaan mieleen tulee...
aikamoiset asentajan eväät mr :) tuli hirvee nälkä.

mitäs sanotte deittipalstalaiset kurnau ja moppe (oliko muita?), pitäiskö munkin suosiolla sinne hiljainen profiili pistää? ei kukaan ehkä kotoa hae kuitenkaan...
toki ihmisten ilmoilla liikkuminen lisää mahdollisuuksia :)

Päivämäärä:   16.7.13 22:19:24

no. tottakai kannattaa laittaa profiili. Itsellä oli loppusyksystä profa, ja tapasinkin 3 tyyppiä, kaikki ihan kivoja, muttei mitään maata mullistavaa. Nyt on taas jonkin aikaa ollut profiili, on tullut viestiteltyä satunnaisesti joidenkin kanssa, muttei täällä Hgissä ole tullut vastaan ketään niin kiinnostavaa, että viitsisi tavata. Pitäisi satsata ilmoon ja laittaa kuva, nyt olen lähinnä itse selaillut toisten profiileja.

Moppe voi tosiaan olla, että jotakuta yksittäistä tyyppiä ei ulkokuori miellytä, mutta kaiken näköiset ihmiset ovat kuitenkin parisuhteissa, joten en usko, että pariutuminen on normaalin näköiselle ihmiselle jotenkin ylivoimaista. Tietysti jos säännönmukaisesti kiinnostuu vain niistä, jotka eivät reagoi omaan olemukseen heti alussa positiivisesti, voi noinkin jatkua. Uusioperhe taitaa olla kyllä se isompi haaste.

pisteviiva ja minski ovat veikkauslistan kärkipäässä. Webbiä ei taida kyllä kukaan kotoa uskaltaa hakea, jos edellinen nainen on vielä talossa.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.7.13 22:29:33

no.: Puolikas valkosipuli patonki. Ihan tuoreeltaan cittarista ja oli muuten tosi hyvää ja ruokaisaa, kun paistoin pari kananmunaakin tonne väliin. :)

kurnau: Jaa niin missä veikkauslistan kärkipäässä mä nyt oikein oon?

Päivämäärä:   16.7.13 22:32:00

juu ehkä mä... on mulla ollut aiemminkin muutamaan otteeseen profiili suomella. eipä siinä menetä mitään. mitenkään erityisesti en panosta profiiliini, teen mun näköisen lyhyen profiilin ja siitä kiinnostuu kuka kiinnostuu. elämäntarinat, arvot ja syvällisemmät jutut selvitellään sit naamatusten jos niikseen menee. omalla kohdalla uskon parin sanan voimaan :) vähän on kynnys lähteä ketään deittaamaan, helpommalta tuntuis jos se tapahtuis itsestään tuolla kaupungilla liikkuessa. täytyy mennä ulos istuskelemaan ja lueskelemaan vaikka :)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   16.7.13 22:44:24

Ei minusta uusioperheessä ole mitään ongelmaa ... uskon että löydän sellaisen joka huolii sekä minut että lapset ...

Höh, ai ei naiset tule kotoota hakemaan, onko minun sitten ihan pakko satsata siihen hurmaamiseen vähän enemmän :O

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   16.7.13 22:49:04

Kyllähän tämä nettideittailu on aika "vaivaton" tapa tavata uusia ihmisiä, varsinkin jos on enemmän tai vähemmän sidottu kotiin eikä oikein harrastuksissakaan tapaa uusia ihmisiä. Ainakin minulla kaveritkin on jo kaikki perheellisiä ja aika vähän ehdimme yhdessä liikkua. Ja sitten kun itsellä olisi aikaa niin mielummin lähden vaikka kalliolle katselemaan merta kuin yksin kapakkaan ;) .

Kurnau: juu, vähän tuota lapsellisuuttani epäilen syyksi ;) .

Päivämäärä:   16.7.13 22:50:39

Minski on kärkilistalla, koska deittailee aktiiisesti.

Ei täällä kärkisijoitukseen aivan ihmeitä tarvitakaan, sen verran heikosti sinkkulassa on pariuduttu. pisteviiva voisi kertoa tarkemman onnistumistarinan, kunhan on valmis julistautumaan muuksi kuin sinkuksi.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   16.7.13 22:50:47

Höh, sehän voi olla jopa etu ... tai sitten ei, siippuen mitä itse haet ;9

Lähettäjä: Poksu 
Päivämäärä:   16.7.13 22:51:49

Leffailta suoritettu alkaneen loman kunniaksi. Täytyy kyllä sanoa, että ei ollu Star Trek entisenlaisensa. Kunnon juoni puutttui, liikaa erikoistehosteita ja ennen kaikkea mättöä. Kyllä huomaa, et leffa on tehty nykyisille ADHD-ihmisille. Sen verran fiasko leffa, että toivottavasti ei tuu uutta...

Päivämäärä:   16.7.13 22:54:43

vsrmasti hyvää mr! täytyypä väsätä herkkupatonki joku päivä :) suklaaletut mansikoilla on listalla myös.. ja hampparit. ja seuraavana aurinkopäivänä kauppatorilla belgialainen vohveli sujahtaa mun massuun. nii mulla on nälkä. kurniva sellainen.
mulla on toiveissa lapseton mies, tai sellainen, jonka lapset on aikuisia jo. ja nyt kun sanoin tämän niin todennäköisyys sille, että rakastun mieheen alaikäisten lasten kera, humpsahti kattoon :)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   16.7.13 23:00:24

Mulan, joka oli muuten myös kärkisijoilla, on muuten kadonnut kokonaan! Löytyiköhän pari jo vai muuten vain lomakiireitä?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.7.13 23:25:29

Kiitos Poksu varoituksesta. Star Trek olisi ehkä muutenkin viimeinen leffa, johon isossa teatterissa menisin, mutta silti - nyt ei siis tarvitse edes miettiä. :)

Edelleen 2/3. Päätin jo aamulla, että JOS tänään sataa vettä, suuntaan maantielaivan keulan kohti ostaria, jossa viikonloppuna pyörähdin ja yritän uudelleen. Melko kuivaa on. Harmi, tämä olisi kai ollut viikon ainoa ilta, jolloin olisi ollut edes teoreettisesti mahdollista ehtiä katsella maailmaa sillä silmällä. Hitsit.

Kärsin pahasta putkinäöstä. Junou, kun on saanut tietynlaisen ajatuksen päähänsä (tai ihmisen tähtäimeensä) on sokea kaikelle muulle. Yhden tuijotuskilpailun sentään voitin tänään, woop woop.

Kävin tutustumassa OkCupidiin, puijasivat penteleet minulta tunnin elämästäni ja viidenkymmenen kysymyksen edestä tietohippusia pääni sisällöstä. Matchlista latautuu hitaasti ja naamat ovat osin s24stä tuttuja. Paitsi hetkonen... :P Yllätyin positiivisesti siinä mielessä, että tuolla ihmiset ovat tosiaan satsanneet esittelyteksteihin. Moni on varmasti kääntynyt kannoillaan huomatessaan, että profiili oletetaan laadittavan englanniksi (ei pakoteta).

Sydän on lihas, jota mieli ei voi hallita. Olisi kovin helppoa vain päättää, että tuohon tahdon rakastua, nyt niitä kipinöitä kiitos. Ei, eikä käy sen hillitseminenkään kun vääränlainen ihminen uhkaa mielenterveyttä. Mokoma laiskistunut, surkastunut ja rytmihäiriöinen paskapumppu. Jotain kuitenkin kaipaa. "Hetken humausta" odotellessa.

No nyt on Minskillä pelit ja vehkeet :) PS. Söpöt verhot.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   16.7.13 23:34:02

ruoste, juuri tuon 50 kysymyksen ja matchauksen vuoksi naurattikin kovasti kun ehdokas nro 1 oli exäni ;) ! Ollaan me ilmeisesti kasvettu vuosien varrella hyvin samanlaisiksi ;D. Mutta tosi hidas ja ainakin tällä mobiililaajakaistalla tipahtaa vähän väliä, joten tuskin siellä tulee kovin paljoa käytyä.

Lähettäjä: Mulan 
Päivämäärä:   16.7.13 23:38:40

Haudi, täällä ollaan! Välillä käynyt lukemassa, mutta ei ole ollut ihmeellistä kerrottavaa.. Ehkä ;)
Onko tämä lista nyt se mistä kerran puhuttiin?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.7.13 23:44:39

ruoste: Heh, no ei ihan vielä paikoillaan, mutta huomenna jatkuu virittely taas. Pitäis pätkiä yhteydet tietokoneelta et voisin jatkaa, enkä viitti tänään enää alkaa konttailemaan lattialla. Niin ja ne ei oo verhot, vaan edellisen asukkaan joku tollanen ihme köynös kuviointi minkä se on oli laittanut tohon seinään. Normaalisti mulla on kyllä verhot siinä edessä, mutta oon nyt ostamassa siihen uusia verhoja.

Mulan: No morjens. :) Sä oot vaan ollu siis taustalla lymyilemässä ja kytänny, et koska joku kaipaa. :D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   16.7.13 23:49:51

Mulan, ehkä- kuulostaa lupaavalta :). Ei kai niin ihmeitä tarvitse ollakaan että kirjoittelee. Ei minulla ainakaan yleensä ole =D

Päivämäärä:   16.7.13 23:51:34

Haha :D siltä kieltämättä voi vaikuttaa, mutta ihan vahingossa satuin tänään levottomuuksissani lukemaan topikkia :)

Päivämäärä:   16.7.13 23:53:57

Kunnia parituslistauksesta kuuluu ruosteelle, koska siellähän idea on ollut käytössä, sovelsin vain sitä sinkkulan puolelle.

Moppe mietin myös samaa, että Mulankin sitten katosi ja pariutui, mutta joskus täällä tarvitsee vain mainita nimi, ja henkilö materialisoituu.

Moppen ex on deittailupalstojen kauhuesimerkki. Ja ei millään pahalla, mutta OkCupid on hirvein nimi, minkä deittisivustolle voi keksiä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.7.13 00:01:10

Mulan: Hehe, no kunhan vähän kiusoittelen sua. Kiva "nähdä" suakin. :) Mitenkäs sä niin levoton oot?

Päivämäärä:   17.7.13 00:19:08

No katsellaan miten käy. En ihan tällaista odottanut tapahtuvaksi.. Hyvällä tavalla siis :)

Minski: No just siks! :) Ei malta nukkua, eikä oikein ruokakaan maistu. Ja mähän olen siis oikeasti tosi syöppö.

Mikäs mesta se okcupid oikein on? En ole kuullutkaan sellaisesta. Suomalainen?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.7.13 00:24:11

Mulan: Haha, jaa että miks siks. :D No hyvältähän toi kuulostaa. Vähän säpinää kesää ja mä kyllä sen arvasinkin, että sulle sitä löytyy varmasti. :)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   17.7.13 00:39:16

Huhhuhhuhhuh.... Rätti...

Hirveesti tekstiäki täällä :D

Ikea- Kodin1- Jysk- taas Ikea.. Viitisen tuntia meni, ja aika hiton puhki. Hyviä ja huonoja ostoksia. Sisustamisvimmaa ja kiroilua ku ei oo rahaa... Mut oli se hauskaakin :)

Koirat sai onneks väsyneeks peltoriehumisella, ja syömiset hoidettiin matkalla, vaik ois vieläki nälkä. Mut onneks jos tähän nyt rättiväsyneenä sammuu ni ei oo enää tälle päivälle mitään hommaa.

Harmittaa kun löysin kivan maton ja se ei nyt sovi kyllä yhtää tänne. Saa kelvata vähän aikaa. Tarttis pari mattoa kyl ostaa, ja vaikka ja mitä mut täytyy nyt yrittää hillitä itteensä et sais loppukuussakin syötyä jotain muuta ku niitä mattoja :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.7.13 00:42:39

Piipahdus pikaiseen:)!
Ei ole kurnau vielä mitään päivitettävää, kunhan täs katselen;)....

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.7.13 00:47:57

Mission: Haha, mulla on ihan sama juttu. Pitäis ostaa ihan sikana kaikenlaista pientä ja vähän isompaakin, mistä kertyy kyllä ihan sievoinen summa jo. Ei kai se auta muu kuin odottaa seuraavaa tiliä ja ostella noita pikku hiljaa sitten. Sen verran palanut tässä jo rahaa kaikenlaiseen, että ei passaa oikein enää ostella, tai joudun kanssa nakertelemaan jotain hdmi-kaapelia ens kuun. :D

piste: Missäs sä oikein seikkailet nyt? Jossain ulkomailla vai kisaamassa?

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   17.7.13 00:51:48

Joo todellakin, tuntuu että kun viis vuotta sitte ostin kaikkee uutta niin nyt se kaikki pitäs yhtaikaa korvata sitte uudella taas... Mut pakko hillitä. Etenki ku noi koirat ei nyt onnu niin tietenkin ton yhen maha on sit taas kipee. Voi tulla laskua.. Tosin ei mitää isoa ku ei sille mitään osata tehä, käynti ja lääkkeet. Katon kyl ensin meniskö kotikonsteilla.

Nii ja tota sisustusvimmaahan tosiaan ylläpitää se että saa ton kamun kans kokoaika ravata kaupoissa ja siel kämpäs duunailemas ja suunnittelemas :D Pitäs pysyä poissa ettei tulis houkutuksia, mut kun on kuitenkin kivaa jeesailla ni ei osaa :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.7.13 00:58:45

Joo mulla on vähän sama homma paitsi sisustuksessa, niin myös elektroniikassa. Kaikki on niin vanhaa, et joutuu melkein vetämään kaiken kerralla uusiks. Noh, kyllä se tästä pikku hiljaa taas tasottuu ja alkaa olemaan sit taas kaikki kohdallaan joksikin aikaa. Sulla on kyllä nyt niin aitiopaikka tonne kaverin projekteihin, että varmaan saat aika hyvin kipinää sieltä omaankin kämppään. Mä nyt alan olemaan jo sillee voiton puolella tässä omassa sisustamisessa, että kaikki kailleimmat ja tärkeimmät jutut on jo hankittu. Nyt sitten enää sitä hienosäätöä, että tää alkaa näyttämään taas vähän kodikkaammalta ja siltä et täällä asuukin joku. :D

Mut toivottavasti sulla ei nyt ala taas koirilla se lekuri buumi, mikä oli tossa yhdessä vaiheessa. Tai ainakin se tuntui siltä, että sä käytit niitä koko ajan milloin mistäkin syystä siellä.

Päivämäärä:   17.7.13 00:59:20

Minski: Tällainen säpinä on enemmänkin, kuin tervetullutta ;)

Kertokaas jotain vinkkejä unen saamiseen. Lämmintä maitoa? :D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   17.7.13 01:05:29

Ööh.. Mulan, onko sulla se "ehkä" kätten ulottuvilla? Eikös siinä olisi paras unilääke? Jooh... minun on aika kömpiä sänkyyn, menee jutut levottomiksi :) .

Unia kaikille vielä valvoville!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.7.13 01:07:16

Mulan: Joo kyllä varmasti. Kivahan se on saada vähän säpinää kesään, kun hormonitkin varmasti hyrrää jo senkin puolesta enemmän. ;p

Mulla auttaa kyllä, kun pistää vaan silmät kiinni ja tyhjentää mielen. Ei ajattele mitään ja on vaan. Sit oikein säkkipimeetä ja hiljaista, niin avot. Johan tipahtaa nopeasti.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   17.7.13 01:11:42

Minski, sul onki tosi hyvin edistyny toi sun projekti :) Joko on kangas tai taulu tai mikä nyt tuleekin ni ratkastu?

On vähä turhanki aitiopaikalla, roudattiin ja koottiin se sänky ni tuli kuume semmoseen, tänää sohvahommia ni vähänkö tarttis uuden.. ja ja ja ja :D Jotain halpaakin tuli sentään ostettua, terassimattoa pari metrii. Toi onkin liian iso mun puulaattojen päälle, ja nyt mietin että heittäiskö ne kärsineet satavuotta säiden armoilla olleet lahot laatat suosiolla roskiin ja löis tohon betonin päälle vaan ton maton... Sen vaa joutuu talvella ottaa pois ni ois ollu parempi varmaa noi puusydeemit alla, ois myös ehkä syksyllä kuivunuki nopeemmin, se kun kyllä kastuu rankkasateella. No, pitää huomen kattoo sitä sitte.

Toi mahavaivanen siellä lekurilla tosiaan eniten ramppaa, paitsi sit talvel samaan aikaanhan sai leikellä tota varvasvammasen varvasta. Mut jospa ne mahavaivat sais kuriin taas... Tai sitte jos se toinen antibiootti auttais ni sitä lähetään sit kokeilee ellei kohta oireilu laannu. Ohan toi tommosta noiden kans :/

Päivämäärä:   17.7.13 01:17:18

Moppe: No kun ei ole :/ Oli tänään ja huomenna sitten uudestaan. Pitää vaan käydä töissä välillä sen. Saakeli, työt haittaa harrastuksia :D

Minskii: Mulla ei kyllä auta, jos on levoton olo. Liikaa ajatuksia päässä. Tulevat kaikki sillon tietysti mieleen.
Eiköhän tämä tästä, sohvalla makoilu alkaa pikkuhiljaa tehdä tehtävänsä..

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   17.7.13 01:20:20

Mulan, mulla on ihan sama homma kun uni ei tule. Pää on sillon joku magneetti kaikelle mahdolliselle ajatukselle mitä vaan voi ikinä juolahtaa mieleen... Tänää kyllä sammun varmasti heti ku vaan menen sänkyyn, siel on uudet tyynytkin :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.7.13 01:30:44

Joo kyllä toi on ihan hyvin edistynyt, vaikka etenkin noiden johtojen saaminen viivästytti tota vähän. Mut screeniä ei oo vielä, eikä varmaan vähään aikaan olekaan. Täytyy varmaan sen kanssa vähän oottaa, kun noi on aika kalliita ja miettiä rauhassa mistä ja millanen. Kyllä tohon seinäänkin jonkinlaisen kuvan sentään saa. Mut täytyy vielä miettiä sopivaa kuvakokoa. Et mikä se vois olla sitten, kun ei se saa liian isokaan olla. Et joutuu sitten koko ajan kääntelemään päätä ku kattoo tota. Mut tossahan sen käytössä parhaiten sitten näkee. Toi on nyt asennettu sillee, että sitä kuvakokoa voi säätää 92-120" välillä helposti.

Mut sulla on sitten noita houkutuksia vähän joka lähtöön siellä. Kallista apua kyllä. :D Tohonhan se helposti menee. Mullakin olis parit 70x100cm kehykset käyttämättöminä, mutta jotenkin olis vaan helpompaa tilata verkkokaupasta sellanen valmis canvas taulu, ku haluan omat kuvan niihin. Tonne ei tarvis muuta kuin lähettää sopiva kuva ja tehdä tilaus.

http://www.verkkokauppa.com/fi/catalog/6

Toivottavasti olis nyt pahin takana päin sulla noiden kanssa. Äkkiä noistakin kertyy laskuja ja vähän vaikee harrastaa tai kilpailla, jos koko ajan on jotain.

Mulan: Haha, jaa sulla on noinkin pieni hetki siitä, kun siellä on ollut miesseuraa. No sitten ymmärrän hyvin sun tilanteen. ;) Tosta voi olla paha pistää ajatuksia kiinni. Mut eiköhän kellokin ala kohta olemaan jo sen verran paljon, että se tekee tehtävänsä. :p

Päivämäärä:   17.7.13 01:41:40

Mission: Juuri näin. "Pitäs tehdä sitä, tätä ja tota. Ja miten mä sen hoidan ja toikin juttu kesken.." Siitä se sitten lähtee..

Minski: Kyllä näin on ;) mutta totta turiset, pikkuhiljaa alkaa uni hiipimään tännekin.

Toivotan siis hyvät yöt kaikille. Mä yritän nähdä jotain kivoja unia ja toivon, että muutkin näkevät ;)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   17.7.13 01:58:22

Hmm, toi valokuvasta tauluksi vois ollakin kiva...

Mut nyt tuli vaan täys sammuminen, öitä!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   17.7.13 02:01:28

Jaa mä jäin sitten yksin. No kaipa se on munkin mentävä nukkumaan. Hyää yötä. o/

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   17.7.13 05:45:19

huomentaa. <:

kummaa. ennen olin täälä viimesten joukossa illalla ja nyt oon ensimmäisiä aamulla.. työt <3

LähettäjäM 
Päivämäärä:   17.7.13 06:15:37

huomenta

Päivämäärä:   17.7.13 07:52:14

huomenia :) aurinko on nyt mun ystävä kyllä.

LähettäjäM 
Päivämäärä:   17.7.13 08:24:29

Aih täällä on vain sateen ropina kaverina

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   17.7.13 08:27:28

Huomenta! Jääkausi tulee...hrrr..

M, eiks lomalaisen pitäisi nukkuu pitkään?

Päivämäärä:   17.7.13 08:39:22

älkää vaan toivoko sadetta tänne :) korkeintaan yöksi... mökillähän on tunnelmallista olla sadesäällä...kaksin...

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   17.7.13 08:41:58

Huomenta aamuun ... olo erakkona vain jatkuu, ilman autoa ja lapsia ... seurana vain vanhuudenhöperö koiruus

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   17.7.13 08:54:00

Sateista huomenta sinkkulaan!

Mie olin taas eilen siellä Zinzinon liiketoimintaesittelyssä. Täällä idässä (ja ilmeisesti ihan valtakunnan tasollakin?) on nyt viime päivinä yritetty liittää uutisissa tätäkin firmaa epärehellistä verkostomarkkinointia/pyramidihuijauksia tekevään bisnekseen, mihin tällä firmalla ei todellakaan ole osaa eikä arpaa.

Mun äiti on ehkä maailman varovaisin ja skeptisin ihminen, jonka tiedän, epäilee aina kaikkia ja kaikkea, ennen kuin toisin todistetaan. Ja se on varmasti kuunnellut kaikki mahdolliset uutiset ja radio-ohjelmat viime päivien ajalta tuosta edellä mainitusta aiheesta ja sillä on aina tosi negatiivinen ja epäilevä ennakkoasenne kaikkea uutta kohtaan. Niin raahasin sen eilen mukaan tuonne liiketoiminta esittelyyn, ja kun sillekin selvitettiin, miten tämä järjestelmä toimii ja mikä se oikeasti on, niin jopa se on nyt sitä mieltä, että kyllä mie voin tähän mukaan lähteä. Oikeasti. Zinzino on kuuluu esim. Suomessa Asiakkuusmarkkinointiliittoon (http://www.asml.fi/pelisaannot/), ja kaikki sen asiakkaat kuuluvat normaalin kuluttajasuojan piiriin. Tämä vain yhtenä esimerkkinä mainittakoon. Ja nämä tuotteet on oikeasti ihan huipputuotteita! Ja liiketoimintaan pääsee mukaan vaikka ihan ilmaiseksi, siitä ei tarvitse maksaa mitään "kynnysrahoja" toisin kuin niissä lehtijutuissa väitettiin. Mutta siellä oli taas tyylikkäästi sotkettu puurot ja vellit...

Joten mie oon nyt ihan oikeasti ottamassa tätä osaksi mun omaa liiketoimintaa, ja melkeinpä uskon, että tästä tulee jossakin vaiheessa se päätyö, ja hevosvarusteet jää vaan harrastukseksi. Mutta aluksi siis molempia; ei tuolla kuitenkaan kuukaudessa kahvimiljonääriksi pääse, vaikka niin raflaavat lehtiotsikot haluavatkin uutisoida ja saada näin kansan epäileväksi! Mutta kaikkien uusien asioiden kohdallahan tämä proceduuri etenee samalla tavalla. Ensin nauretaan, sitten vastustetaan ja lopulta hyväksytään itsestäänselvyytenä. Suomi on monessakin asiassa takapajula, ja verkostomarkkinointi on täällä vielä iso peikko, muualla maailmassa se on jo hyväksytty yhtenä markkinointi- ja jakelukanavassa, ja sitä opetetaan jo yliopistoissakin. Mutta minä lähden nyt mukaan taisteluun tuulimyllyjä vastaan ja toiveena ja tavoitteena on kaataa ennakkoluuloja, ja tietty saada tuloja itselle. Kohta siis pääsis mun tiimiin mukaan, ja jos jotakuta oikeasti kiinnostaa, niin miulta voi kohta kysellä lisää, kunhan ensin opin itse vähän enemmän :)

Mutta ei tästä nyt tämän enempää, en ala näitäkään juttuja kenellekään väkisin tyrkyttää.

LähettäjäM 
Päivämäärä:   17.7.13 09:05:28

Moppe ....lomasta nautitaan mahdollisimman paljon :D

no. niin olisi varmaankin aika paljon mukavampaa..

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   17.7.13 09:06:18

Niina, eiköhän se riitä että itse olet tyytyväinen :) Onnea yritystoiminnan laajennukselle ! Toivottavasti lähtee hyvin liikkeelle!

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   17.7.13 09:17:39

Kiitti Moppe! Enhän mie siis oo vielä edes nähny saatikka allekirjottanu mitään papereita; toki ne täytyy lukea ensin huolella läpi pikkuprinttejä myöten, mutta toistaiseksi olen kyllä aika innoissani tästä, vähän niinku olis valoa tunnelin päässä! Ja on tässä jo niin monta tuttua mukana, että ei pelota enää senkään puolesta, tukea ja tukijoita löytyy varmasti! Nyt pitäs vaan yrittää keksiä itselle oma tiimi tuohon; ja mieluiten kun saisi porukkaa mukaan ulkomaita myöten, kohta tää laajenee jenkkiläänkin, ja siellähän nuo omegakolmoset menis varmasti kuin kuumille kiville, koska niillä on oikeasti pystytty osoittamaan hyviä tuloksia nopeasti (4kk) yliopistotason testeissä ja tutkimuksissa, ja näytteet tutkitaan nimettömänä pelkän tunnistekoodin perusteella, ja ne omat tulokset pystyy sitten tarkistamaan netistä sen koodin perusteella. Joten ei liene siinäkään mistään huijauksesta kyse... Ja Suomessa esim. Kuopion seutu on vielä kokonaan valloittamatta, samoin Varkaus, Savonlinna...

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   17.7.13 09:32:07

Kuopio - Varkaus on aluetta joita kannattaa muutenkin välttää ...

Reilu viikko sitten varkauden eteläpuolella, kun olin Kuopiosta tulossa, niin kamera-auto siellä kaiteiden välissä puskan takana ... 131 räpsähti.

Taidan ajella transiitilla ensi kevääseen asti, kolmatta ei ole vara ottaa vuoden sisään ... kai se kuninkuusraveihinkin mentävä transiitilla, kun tuntuu tuo alue olevan eritysitarkkailussa muutenkin ...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.7.13 10:24:17

Päiviä, hieman on viileäilma, ainakin varjossa. Mulla on takapihalla driffidienkapina"vain miten se kirjotettiin", kurkut ja kesäkurpitsat valtaa pihan. Olen mää kauhia ylpiä ittestäni, noviisina onnistuin siemenestä asti kasvattamaan tommosen pehkon.:)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   17.7.13 10:25:21

Pitäisiköhän minunkin siirtyä siementämään vain kasvimaita eikä puutarhoja ...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.7.13 10:31:24

Taitaa Webbi tältä kesältä olla simentäminen jo myöhästä, vai mistä siementämisestä me puhuttiinkaan, siitä mukavasta tavasta siementää.:D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   17.7.13 11:36:56

Webbi! Kannatetaan!

Meidän kasvimaalla päätti kaupunki vedellä putkia ristiin rastiin peltoa, traktorit yms härvelit siellä pari päivää mylläsi ja ei tarvitse odotella satoa...

Päivämäärä:   17.7.13 14:05:32

Piste voisi lähettää kuvia.:)

Niina kaikki on ok, kunhan siinä ei ole oma raha kiinni. Jos joutuu sitoutumaan ilman varmuutta tuloista, sitten huonompi juttu.

Webbi ja muut ravikävijät, onko muuten ravit paikka, missä muodostuu jopa pareja?

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   17.7.13 14:34:07

kurnau; en tiedä sitähän voisi kokeilla reilun viikon päästä ;)

Menen saunaan nyt ajoissa huhuilemaan ... sen verran kova tuuli että illalla varmaan melko vilposta olla kuistilla, joten jos nyt tulisi saunottua sellaiset normisaunat ettei mene parin tunnin pikasaunaksi

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.7.13 15:13:37

Olen toistaiseksi tuntemattomasta syystä tänään laatinut profiilin okcupid-sivustolle, sillä se vaikuttaa mielenkiintoisemmalta kuin s24-vonkaamo. Uteliaisuus on kai ihan tervettä, huvinsa kullakin ja sitä rataa.

"Unohda hetkellinen ahdasmielisyytesi asiassa, joka sinulle normaalisti on ihan pässinlihaa. Voit iloita asioista, kunhan olet avarakatseinen ja aito."
Horo sen sanoi ;)

Tahtoisin myös tietää, mikä zinzinon öljyannoksen omega-3-pitoisuus on, vai onko se niin tarkkaan varjeltu salaisuus, etteivät myyjät itsekään sitä tiedä. *skeptisen ennakkoluuloista kulmienkohottelua ja kitinää*

Päivämäärä:   17.7.13 16:44:58

ruoste rohkea!!!! hyvä tyttö!
mulla alkaa lähenemään tuo piste myös. lomaakin olis ihan kivasti jäljellä vielä vaikka vähän kuherrella.....

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   17.7.13 18:34:55

Wau Ruoste! Onpahan ainakin valikoimaa, aika paljon jäseniä mainostavat :)!

Uimassa käytiin täysin autiolla uimarannalla, vilakka tuuli lienee karkottanut auringonpalvojat.

S24:n tutkimukseeni palaten. Kun oli tuo naturel-kuva, ei yhtään yhteydenottoa, ei yhtään vastausta minun yhteydenottoihin. Nyt on ollut vuorokauden verran ei-niin-naturel-kuva, kaksi yhteydenottoa (joista toinen haluaa valokuvata, ei treffata ja toiselle jo aiemmin olen sanonut kiitos-mutta -ei -kiitos), yksi myönteinen vastaus, jonka kanssa rupatellaan ja kaksi ei-kiitos vastausta. Eli kyllä tämä vähän-laitettu kuva selvästi hieman paremman vastineen antaa :D :D!
Nyt on testailut vähäksi aikaa testailtu :) ja meinaan treffi-rintamalla pitää matalasuhdannetta toistaiseksi.

LähettäjäM 
Päivämäärä:   17.7.13 18:49:22

saunan lämmityksessä ..koitin huhuilla ohi menneen veneen väelle jotta tulisivat saunaan mutta eivät ilmeisesti kuulleet. (tai kuulvat jotain ja soittivat hätä numeroon) :D onneksi sade on lakannut ja tuulikin hiukan rauhoittunut.

Päivämäärä:   17.7.13 18:50:06

moppe millainen naturel-kuva sulla oli?
mä annan profiilijutun muhia nyt vielä. pistän sen kun on oikea tunne :)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   17.7.13 18:57:01

M :) juu, Suomalaiset tuntien voi olla että tuo venekunta ei enää siihen sinun laiturin lähelle tule kalaan ;).

no. naturel kuvassa oli minun ja nuorimmaisen hyvin likainen käsi :D ja sitten tuo minun hämis-kuva, joka on täälläkin ollut näkyvillä.

LähettäjääR 
Päivämäärä:   17.7.13 19:34:07

Huhuu!

Huhuillaan.. mut mitä, missä, kenelle, miksi?! :D

Päivämäärä:   17.7.13 19:36:46

hih. ehkä hyvin likainen käsi ei vedä puoleensa :) mulle tulis mieleen röllipeikko. vaikka on minunkin kädet joskus likaiset :)
voi että tekis mieli mökille. tai veneilemään. tai saareen retkeilemään. ja mieluiten kaksin. päiväunille rantakalliolle. jatkan unelmointia siis.....

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   17.7.13 19:40:12

Puuh... Tänään oli vuorossa sohvan roudaus ja kokoaminen. Sittn oman terassin siivous ja uudelleen järkkäys, vanhat laatat läks ja tilalle terassimatto. Illalla pitäs kuulemma mennä lisää asentamaan kaikkee... Hohhoijaa :D Urheillakin piti. Ja eikös toi toinen koira oo eilen satuttanu taas jalkaa, ei tosta tuu loppua ollenkaan tosta sen kolhimisesta. Jospa hyvä ruoka, parempi mieli? Ehkä siis välipalaa ja toisen koiran kans pitkälle lenkille.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.7.13 20:08:14

Meikäläinen haisee taas savulle ja hielle, köh. No tulihan kunnon sapuskat köh, kuivakanto palaa varmaan aamuun köh asti, hitto kaikki savut sisällä.Ei helkuta, mites se noin, ennen savut on menny naapurille.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   17.7.13 20:33:05

Tekikö Kessu rosvopaistia :) ?

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   17.7.13 20:45:13

Saunasta, normi 4,5 tuntia ....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   17.7.13 20:49:49

Hieman sinnepäin.:D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   17.7.13 21:12:56

Heh, tehtiin joskus parikymmentä vuotta sitten talviretkellä rosvokanaa.. Ensin jäiseen maahan kaivettiin kuoppaa urakalla, sitten kana kuoppaan ja nuotio päälle. Sitten kun neljän tunnin kuluttua kaivettiin kana esiin, huomattiin että se on vieläkin jäässä, oltiin tehty ihan liian syvä kuoppa ;D ;D (vanhus muistelee nostalgisia ...)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   17.7.13 21:14:38

joten odotellaan routaa ja lunta sekä pakkasia ;)

Minä söin vain kiuasmakkaraa ja marjoja ...

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.