Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 342

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   14.7.13 01:51:56

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1491267&t=1491267

Lisää liekkejä, sinkut liekeissä!

Re: Sinkkujen topic 342

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   14.7.13 01:52:53

Nöffi, ymmärrän yskän... Mut ehkä se etumus on kuitenki kaikilla juoksijoilla vähä tollee framilla, haittaakse? :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.7.13 02:00:18

Mission: Heh, no niin no joo. Vähän ristiriitainen juttu kyllä. Mut kyllähän sä niitä kuvia oot jo aikasemmin lupaillu, niin eihän sitä saa sanojaan tollee syödä. Sinkkulan miehet pettyy vielä pahasti, jos ei naiset heruta ollenkaan. :p Ei oo sitä tissitopaakaan nyt lohdukkeena. =)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   14.7.13 02:03:00

Kyl niis kuvis tais olla se ehto et on sit kans siinä kondiksessa ;)

Sun pitää muuttaa mun naapuriin, tossa mä oon harva se päivä töllisteltävänä biksuis :D Vastapäisen talon miehiltä katkes juttu kesken kun tänään steppailin partsin ovesta biksuissa... Varmaan kauhistuivat lähinnä :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.7.13 02:09:07

No jooh, kunhan kiusoittelen vähän. Mut on täällä enempi kyllä miesten kuvia ollut mun mielestä esillä, että vähän tota vois tasapainottaa. :p

Nii joo, sellanen vanha kunnon kiikari stalkkeri. Toi oliskin kova. Olis joku maja siellä puussa mistä vois kiikaroida sua aina. :D Ja miten niin kauhistuivat. Sähän oot kohta joku biksu malli jo tolla tahdilla. =)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   14.7.13 02:13:43

Joo niin oonki, ihan just :D

Voisin hyvin kuvitella et tääl joku semmonen stalkkeri jo oiski että sekaan vaan :D

Mut kyl täs on tarkotus vielä paljon parempaan kuntoon päästä, oli yks kilokin putkahtanut jostain, toivottavasti vaan nesteitä... Siitä lähti sit hirvee raivo, nyt on ruvettava liikkumaan ihan tosissaan! :p Kyl mä sit joskus voin jonku kuvan tohon viideks sekunniks laittaa... Ehkä ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.7.13 02:24:24

Haha, jaa että siellä olis jo joku tiirailemassa. :D No nythän siellä on se sun naapuriskin, niin ei ihmekään et houkuttelee biksu bongareita paikalle. :p Ja pyh, meinaatko et täällä pitää miesten koko ajan päivystää vai sitten. =)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   14.7.13 02:30:29

No kato ainahan niitä voi kerjätä lisää tosta säposta joka on unohtunu tohon noin :p Voi rupee vaik jotain vaihtokauppaa tekemään :D

Naapuri just tos miettiki, tää mun uus siis, että josko tos sen partsil ois semmonen kolo mis vois ottaa alasti arskaa :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.7.13 02:34:25

Hah, jaa niin se on sen takia siinä sitten vai "unohtunut". :D Joku on tainut laittaa verkot vesille. ;) Niin ja nyt kun tollee menit sanomaan, niin siellä on kohta enemmänkin ruuhkaa lähitienoon puissa. =)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   14.7.13 02:39:28

No ei kai :D Verkkoja vielä...:p En mä kyllä niin pitkälle ajatellu, aattelin vaa et voihan se siinä vaik nyt toistaseks olla. Tai pitäs lähteä vissiin sitä verkkoa uittamaan jonnekin muualle ku vanhaan tuttuun sinkkulaan jonne ei mitään kaloja oikein putkahtele ees :D

Mä laitan vaan semmosen oikein houkuttelevan kalakeitaan, ei mitään julmia verkkoja, niihinhän kuolee kuutit ja delfiinitki... :p

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   14.7.13 02:40:40

Ja meiät on taas hylätty! Julmia noi muut sinkut ku tollee jättää... :/

Voi luoja mä teen niin sairaan hyviä salaatteja, oon kyllä tainnu mainostaa ennenki mut ne vaan on, ei maha mitään :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.7.13 02:43:28

Keidas vois kyllä olla paljon tehokkaampi. Sulla on selkeesti pyydykset hanskassa, kun tollasia oot miettiny kuutinkin kannalta. :p Mut tais noi muut jo mennä koisimaan. Vähän mä kyllä tässä itekin just mietin, että vois melkein kans mennä. Jos heräis hieman aikasemmin sit ees. :p Vaikkei nyt sillee varsinaisesti vielä väsytäkään.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   14.7.13 02:47:33

No just oli uutisissa yks päivä et oli kuutteja kuollu verkkoihin :( Ei siis verkkoja laitella! ;)

Eeeeeihän me vielä mennä nukkuu, ei väsytä :D Joo yllättävää ettei väsytä ku pitää yöjuoksennella ja päälle vielä lisää reeniä kello kaks yöllä :p No, aamul oon sitte laiha ;)

Millon se maailma sitte parannetaan?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.7.13 02:58:26

Aijaa, multa on menny taas ohi, kun oon tänään pyöritelly trigonometrisia funktioita ja mittaillu tätä olkkaria. :D Mut ei verkkoja sitten. Ehkäpä sinne käy paremmin pyydykseen, kun on vähän pehmeemmät keinot. ;p

Hmmm, no kyllä se varmaan kohta olis mentävä kuitenkin. Alkaa tässä jo vähän haukotuttamaan. Mä en kyllä oo aamulla laiha millään tavalla, että ei auta valvominenkaan. =) Vaan mitenköhän sitä maailmaa sitten paranneltais. Eiks tässä nyt oo jo vähän kuitenkin ainakin miesten mieltä paranneltu, kun tänäänkin päästiin puhumaan tisseistä ja perseistä. :D

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   14.7.13 03:08:58

Mä lukasin tota automaatti vai manuaali -keskustelua ja meinasin nukahtaa :D Eli tulihan se väsy :) Ois ollu siihen asiaakin mutta se täytty, oiskohan uutta tehty... Ehkä huomenna...

Sähän oot jo ihan laiha, tai siis riittävän hoikka, ei tommosesta hyväkuntosesta voi sanoo et olis laiha mitenkään... Lähinnä mä nyt kuitenkin puhun tosta vatsanseudusta, omasta ongelmakohdastani :D

Mennääks sit nukkuu? Joo, vois mennä :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.7.13 03:11:41

Nääh, en mä mitään hoikka vielä oo. Kyllä tästä vois tiristellä ylimääräisiä ihan hyvin pois. Mut joo, kaipa sitä vois mennä ainakin tähän väliin jo nukkumaan. Hyvää yötä ja makoisia unia. o/

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   14.7.13 03:13:13

Etkä tiristele enää yhtään :D Hyvää yötä :)

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   14.7.13 04:42:51

Hyvää yötä ja huomentaa-aa aamutuurille.

Mission kertoo mullekkin, miten se hyvä salaatti rakentuu. Niissä mää oon surkee. Eipä tuu koskaan salaatteja tehtyäkkään. Paitsi kreikkalaista salaattia, johon tuleekin lasi konjakkia fetajuustolla ja oliivilla ;)

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   14.7.13 07:17:26

Huomenta =)

ruoste: on siel Ukin luostarissa sentäs meri lähellä että pääsis paatilla pakoon jos alkas kovin ahdistaan :D

Hiton hienoja maisemia siellä kyl oli - pitää ens vuonna koittaa saada se mopo hommattua (+ osata ajaa sillä silleen et uskaltaa tien päälle lähtee) ja sit vois tehdä semmosen kesäretken rannikolle =)

LähettäjäM 
Päivämäärä:   14.7.13 07:24:37

Huomenta
Kohta kohden mökkiä maan toiselle raunalle savonlinnaan...

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   14.7.13 07:56:02

oi savonlinnaan :) mökille!
mä haluaisin niin mökille....

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   14.7.13 08:10:27

Bummer, no bum pics... ja mä NIIN odotin :)
Tää lähtee ny roskapönttöautoralleihin, seeya!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   14.7.13 08:11:18

Huomenta sunnuntaiaaumuun

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   14.7.13 08:28:37

Huomenta sinkkulan aamuun! Onpas paljon reipasta väkeä hereillä jo aamutuimaan! Nuori neiti juuri funtsaili että aamupuuro tulee syödä hyvin niin kasvaa isoksi ja tulee äidiksi, sitten voi hakea kierrätyksestä oman vauvan! :D :D

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   14.7.13 09:48:19

Huomenta! Hittolainen, mulla on tainnu jäädä aamupuurot väliin, kun minä en kasvanut isoksi vaan jäin pieneksi; enkä ole kierrätysvauvojakaan nähnyt =D =D

Mie kävin pitkin yötä lukemassa teidän juttuja, kun en saanut nukuttua. En kuitenkan jaksanut taaskaan kommentoida mitään. Päässä pyöri espressot ja omega kolmoset sekä pleijeri ja se järjestetty sulhanen, joka muuten soitteli taas eilen :o

Nyt on sitten kauhea väsy ja päiväunet mielessä. Mutta ilmeisesti suunta on kuitenkin Kitteen Puhokseen perinnepäiville. Eipä ole tullut sielläkään aiemmin käytyä, niin olishan tuo jo aikakin käydä ne tsekkaamassa :)

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   14.7.13 10:04:25

Ukii - sitten kun maltat jättää sen omenalikööripullon rauhaan, ni kato sähköpostistas kuvia :D

Päivämäärä:   14.7.13 14:32:18

Niina, kaikki on suhteellista. Nuoren neidin mielestä minäkin olen iso, vaikka pituutta on siunaantunut kaikki 159 cm :) ! Tosin nuori neiti on itse 98 cm niin sieltä katsoen varmasti kaikki ovat tosi isoja.

Pyörällä taas exälle ja takaisin, jälleen 5 v jaksoi hirmu hienosti koko lenkin vaikka pienellä pyörällään jalat meneekin kuin singerillä.

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   14.7.13 14:39:29

Kiitos Mission, täytyy katsoa josko sinne Tuusulaan joku kerta lähtisi!
Nyt olikin joku kysynytkin sopivasit uimapaikkoja Helsingissä, sielä onkin jo aika kivasti lueteltu paikkoja :)

Mä tein pirtelöö! Mut mut näin pari tuntia jälkikäteen kun aloin siitä ottamaan niin tajusin et siitä tulikin aika paksua. Onko liian myöhäistä laittaa sinne vielä maitoa sekaan, vai meneekö se jo ihan pilalle sit?

Moppe, onko sun naturel-kokeilusi tuottanut vielä tulosta? ;)

Oi ihanaa, sain koiralle hoitajan ja pääsen ens viikolla Tallinnaan, ekaa kertaa elämässäni! Jahuu! Ja kolmas kerta elämässäni laivalla :D on tää hianoo.

Siskon porukka tulee pariksi päiväksi kyläilemään, eivät kyllä yövy täälä ahtaassa yksiössäni mutta ihan huippua <3 mulla olikin jo aika kova ikävä. Tänään syömään heidän kanssaan ja huomena näyttämään siskonpojalle Korkeasaaren jellonia ja berberiaipinoita :)

Päivämäärä:   14.7.13 14:42:12

:) Hirmu määrä kävijöitä, pari pyörii uudelleen ja uudelleen katsomassa (nyt vuorokauden sisään ainakin 5-6 krt) mutta mitään eivät pihahda. Yhdelle kävin vinkkaamassa silmää ;) mutta ei ole vastaillut. Antaa olla pari -kolme päivää niin katsotaan sitten ;)! Entiset keskustelukaverit tosin lähtivät karkuun :D!

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   14.7.13 16:09:36

Onko Moppella uusi profiili jossakin?

Niinan kannattaisi jo tavata tuo järjestetty uudelleen.

Onpas yökyöpelit taas jaksaneet.

Päivämäärä:   14.7.13 16:25:36

kurnau: sama profiili, vaihdoin vain vähän tekstiä ja kuvaa :) Toi Nettioffari kun kertoi että naturel-nainen on vetävä, niin ajattelin vähän testailla ;) !

Päivämäärä:   14.7.13 16:38:08

Avaankin illemmalla suomi24:n, vertaan sitten Moppe eroa vanhaan.:)

Päivämäärä:   14.7.13 19:54:51

Katsoin suomi2nelosta, en kyllä löytänyt Moppea. Naisten profiileja tuli katseltua.:) Jotenkin kuvallista tuli sekava olo, 41-vuotias voi olla yhtä lailla teinin kuin mummun näköinen, mutta jos tuonne laittaisi kuvan, olisi tärkeää, että se olisi hyvä.

Sitten päivän tilitys: Niinan iässä tapailin varsinaista pleieriä, joka samaan aikaan piiritti anna erikssonia ja minna tervamäkeä, ja hyvä kun ei sydän särkynyt. No nyt se asuu näillä nurkilla taas, ollaan törmätty pari kertaa, mutta ei enää kiinnosta yhtään.

Tänään oli juhlahetki, kun kävin exän kanssa alepassa, satuttiin kassajonossa pleierin perään. Exällä on kuitenkin ulkomuoto kunnossa, on 10 senttiä pitempi ja slaavilaisine piirteineen huomattavasti komeampi kuin kaljuuntunut pleieri, joka siitä vetäytyi sea horsen terassille.

Tätä kannatti odotella muutama vuosi.

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   14.7.13 20:09:01

Jotenkin niin pystyn kuvittelemaan ton kurnaun tilanteen ja tyytyväisen hymynkareen suupielissä. :D

Niinan kannattaisi tosiaan tavata se toinen tyyppi uudemman kerran.

Täälläpäin ei oo miehiä näkynyt, paitsi kavereita. Jotenkin kauhee halipula tänään. :/ Oon itsekseni miettinyt et sellainen hugbuddy ois täydellinen. Harmi ettei sellaisia ole.

Päivämäärä:   14.7.13 20:15:26

halihalihali kelpais tännekin. joka paikassa on pareja. lempeät kädet toistensa lanteilla. haluisin kans...ehkä jonain päivänä...

Päivämäärä:   14.7.13 20:38:00

kurnaun kanssa samoilla poluilla, siis liikkeellä exän kanssa :D :D . Exä soitti tuossa illalla, oli auton rengas räjähtänyt ja rengasavain kääntynyt solmuun kun yritti pultteja availla. Apuun siis piti hälyyttää ex-vaimo :). Löysin siis itseni, ei vain lainaamasta rengasrautaa, vaan myös avaamasta pultit, vaihtamassa renkaan ja kiristämässä pultit! Niin perinteisillä kuvioilla mentiin kuin oltaisiin vieläkin naimisissa :D ! Nyt lähinnä naurattaa!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   14.7.13 20:40:59

Halipulaa valittavat naiset täällä, mutta eivät kelpuuta ketään ... minäkin olisin erinomainen halinalle ...

Päivämäärä:   14.7.13 21:00:20

Täällä taas en exän kanssa ole saanut näinä vuosina koskea mihinkään rengasasioihin. Tankata saan välillä, ja siis ajaa., olen kuskin lisäksi taitava kartanlukija ilman lisälailitteita.
IITÄ

Isä oli yksi suomirallin lahjakkAIMMISTA KRTANLUKIJOIJSTRA,.

Päivämäärä:   14.7.13 21:06:25

Kaikki aikanaan, kaikki aikanaan, hei tyypit! Meillä on kuitenkin toistasataa kilsaa välimatkaa sen toisen kanssa. Ja se on kiireinen maajussi. Mutta onhan se mahdollista, että joskus jossain vielä nähdään. Mistään sellaisesta ei ole kyllä vielä puhuttu mitään, mutta mistäs sitä koskaan tietää ;) Oikeestaan toivon, että ihastuisin sitten oikein kunnolla tähän toiseen tyyppiin, koska se olis järjelläkin ajateltuna tosi hyvä ja kunnollinen "valinta", toisin kuin se niiii-iiiin iiiihaaaanaaa pleijeri, jonka kanssa ollaan oikeastaan kuin yö ja päivä. Mutta kun siinä vaan on sitä jotain, mikä kiehtoo. Paljon. Ei sitä pysty järjellä selittämään ollenkaan, koska siihen ihastuminen ei todellakaan ole ollenkaan järkevää :/ Siinä on paljon sellaisia ominaisuu

Päivämäärä:   14.7.13 21:08:33

ohops, lähti kesken, kiitos taas touch pad...

Siinä pleijerissä on siis niin paljon sellaisia ominaisuuksia, joita miulta puuttuu, ja toisaalta miussa taitaa olla tosi paljon sellaista, mikä siltä puuttuu... :/ Että en tiedä voisko se olla niin kuin Cheek laulaa "ollaan parempia yhdessä kuin erikseen". No, sehän voi olla, että sitä ei saada koskaan tietää.

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   14.7.13 21:57:11

Iltoja, rallireissusta kotiuduttu, Nyt on takki tyhjä, aivan naatti koko äijä :)
kokopäivä auringonpaisteessa, vie mehut aika hyvin...
Eikä usko nallukka ei, että se paita kannattaa pitää edes joku osa päivästä päällä jos taivaalla ei ole pilvenhattaraakaan :) noh, kyllä siitä ravusta vielä tulee papu :D
Mut hauskaa oli, menoa ja melskettä, pärinää ja pauketta, makkaraa ja limunaatia :)
Parit kilpa-auton kuvat vielä pojille(tai saa tytötkin kattoo jos haluu :D) Kyllähän motorsportti melkein vetää vertoja persaus ja tissi kuville :D :D
http://aijaa.com/hg8MyL http://aijaa.com/6gOJQ6

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   14.7.13 22:46:43

Ei ne vastakohdat kyllä toisiaan täydennä... Mutta semmonen on kyllä mahdollista että on erilaisen tuntuset ihmiset yhdessä, mutta niillä on samanlainen sielu. Vaikken nyt sieluihin uskokaan niin se jokin, you know... Mutta Niina, se on harvinaista. Mahdotonta sen sijaan on "kesyttää" yhtäkään pleijeriä.

Tänään on taas roudattu ja koottu sänkyä ja pläräilyt kamoja. Työmäärä siellä kaverin kämpässä ei vaan kertakaikkiaan vähene. Mutta mitä sitte, on se hauskaakin :)

Piti mennä fillariajelulle mutten ehtinyt kun joutu kaivelemaan ton ontuvan koiran tassua. Saatoin viimein löytää syypään sieltä haavasta, verinahasta plumpsahti viimein terävä pikkuruinen kivi ulos puolentoistatunnin kaivelun jälkeen. Ainakaan ei enää ontunut tossu jalassa, saa nähdä miten huomenna kun ei enää tarvi tossua suojaks. Ehkä se oli nyt parannettu :) Toivotaan...

Sapuskaks saikin sitte porukoilla pihviä :) Järjettömän hyvääääää... Ja turha toivo että viittisin enää urheilla sit tänään. Pöh.

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   14.7.13 22:54:25

onpa hiljasta... kaikki varmaan valmistautuu uuteen viikkon...
Mäkin menin jo sänkyyn valmiiks pötkölleen ettei tartte sohvalta itteeään keskellä yötä kammeta ylös :) luomi painaa varmaan tonnin, koht varmaan lähtee taju :)
vielä huumoria yövuorolle...

10 syytä, miksi tietokoneen täytyy olla nainen:

1) Kun olet yhden kanssa yksiin lyöttäytynyt, parempi versio on heti saatavilla.
2) Sen sisäistä logiikkaa ei Luojan lisäksi voi ymmärtää kukaan muu.
3) Pienikin virheesi tallentuu välittömästi muistiin myöhempää käyttöä varten.
4) Kuten ei tietokoneiden, ei myöskään naispuolisten lajikumppaneiden keskinäinen kieli avaudu ulkopuolisille.
5) Tietokoneen viesti "Bad command or file name" on yhtä informatiivinen kuin naisen kommentti "Jos et tiedä miksi kiukuttelen sinulle, en aio sitä sinulle kertoakaan".
6) Heti kun saat hankittua parhaan version varusteineen, huomaat että naapurillasi on vielä paremmin varustettu versio.
7) Heti kun olet yhteen versioon sitoutunut, huomaat käyttäväsi puolet tilistäsi sen lisävarusteisiin.
8)Silloin kun sinulla on suurin tarve, tietokoneesi ei millään käynnisty.
9) Vaikka uuden tietokoneen hankkiminen kiehtoo, ei vanhastakaan raaski luopua, koska on se tähänkin asti tarpeisiisi riittänyt.
10) Jos kuitenkin hankit uuden tietokoneen, on vanhasta tosi vaikea päästä eroon.
10,5) Tietokoneongelmissa kaverin neuvot ovat usein tarpeen, mutta hän ei kuitenkaan pidä siitä jos menet räpläämään hänen konettaan.

heh, :D hyvää yötä

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   14.7.13 22:56:32

Niina, niin se on. On parempi täydentää toisia, kuin sitten jotain niin no muuta... No mää sy,mpatiseeraan teitä niin paljon ja välitän teistä niin paljon, että toivon kaikkia hyvvää. Mun kaveri on niin ihastunut, että piirittää nyt koko ajan. Kyllä määki vähän oon sinne suuntaan, mutta ei vielä osaa oikein :/ Qstockiin on reffit sovittu ja jos natsaa, niin voi olla menoa. Ei mulla rima enään niin korkealla ole... Ja jos niin käy, niin madalletaan entisestään :p

Ei ne piirteet pidä olla just itekseen, vaan ne kaksi tutkivaista sielua, jokka tahtoo jotain yhteistä. Siinä toinen toistaan täydentää sitten.

Päivämäärä:   14.7.13 22:59:07

Heh.. hyvää yötä hörhönalle!

Mission, toivottavasti koiran tassu paranee!

Nyt illalla jotenkin alamaissa, johtuisikohan tuosta pimenevästä taivaasta ja mustista pilvistä ? Nyt kyllä kelpaisi tuollainen hugbuddy!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   14.7.13 23:02:09

No kukaan ei huolinut minua halinalleksi, joten kaiketi sitä mentävä sitten vaan nukkumaan ... Öitä ;)

Päivämäärä:   14.7.13 23:06:43

Öitä Webbi! Eiköhän sinulle halailijakin löydy ;) , vaikka sitten sinkkulan ulkopuolelta!

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   14.7.13 23:25:35

Moppe, jos niitä ajatuksia tulee, niin soitteles. Kyllä ne jää :p

Kahton just Roger Rabbittia kohdassa, jossa Eddie kertoo velipojastaan. Herkkä hetki. Tulee mieleen sellanen auttava puhelin :P Miksi pitäs riutua, kun sitä tukea löytyy heti täältäkin...??? vot?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.7.13 23:39:48

Mopen pikkuneiti on viisas. Kerrätysvauva, sellaisen minäkin voisin haluta :)

En ole koskaan ymmärtänyt tuota "vastakohdat täydentävät toisiaan"-sanontaa. Uskon, että vain samankaltaiset ihmiset voivat täysin ymmärtää ja hyväksyä toisensa puutteineen kaikkineen. Tietyissä asioissa samanlaisuus voi tietenkin olla haitaksikin. Tulisin hulluksi jos ihastukseni olisi yhtä epävarma, hankala ja huithapeli kuin minäkin. Toisaalta en voisi elää siisteysfriikin kanssa. Mieluummin yhdessä aiheutetussa kaaoksessa. Erilaisuus voi olla kiehtovaa ja kiinnostavaa. Ei taida kuitenkaan olla kovin hyvä pohja suhteelle, jos etsii kumppanista sellaisia ominaisuuksia joita itseltä puuttuu.

Upea päivä. Sääli, että se piti viettää osin sisätiloissa päätä seinään hakaten. (Stupid, stupid, stooopid...) Vieläkin ärsyttää eilinen. Olisin voinut maata koko päivän rannalla varpaita rantavedessä liottaen ja pilvien liikkeitä seuraillen. Ystävistäni kukaan ei kuitenkaan arvosta aurinkoa ja laiskotteluhetkiä kuten minä ja yksin täyteen tupatuissa paikoissa tulee aina vähän orpo olo. Illaksi sain onneksi uintiseuraa ja nauruterapiaa. Bongasin rantakäärmeen, se ui minua vastaan ja ohitti parin metrin päästä. Näky olisi aikaisemmin saanut minut kauhun valtaan mutta lähiaikoina on tapahtunut jotain, joka sai tällä kertaa tuumaamaan, että hyvin me kaikki tänne mahdumme. Nuivat ja niljakkaat, ujot ja luikerot.

Päivämäärä:   15.7.13 00:02:32

No enhän mie sitä etsinytkään :p Mutta muistan kyllä, että jo kun näin sen ekaa kertaa viime vuonna, niin siitä jäi jo sillon mieleen sellainen oikein ylitsepursuava itseluottamus. Ja se oli kyllä jotain niin kiehtovaa jo silloin. Etenkin, kun ottaa huomioon, että olen itse kärsinyt melkein koko elämäni kauheista itsetunto-ongelmista ja itseluottamuksen puutteesta... Se on myös avoin ja eläväinen rämäpää ja kapinallinen(?), jolle sattuu ja tapahtuu, kun taas mie olen ujo, arka, rauhallinen ja varovainen lakeja ja auktoriteetteja kunnioittava, joka ei oikein ikinä uskalla tehdä mitään. Olis meillä toki yhdistäviäkin tekijöitä, mutta ehkä en nyt ala niitä tähän listaamaan.

Järjestetystä sulhosta taas on jäänyt sellainen kuva, että on varmaan aika samanlainen kuin minä; pelottaa, että sen kanssa olis vaan kamalan tylsää ja ennalta-arvattavaa :/ No joo, taisin taas mennä jo vähän edelle aikaani; ei sentään ole sitä yhteistä elämää luvassa vielä yhtään kenenkään kanssa. Mutta se mulle on ainakin selvää, että sellaista miestä en halua, joka on liian samanlainen kuin minä ja kärsii samanlaisista ongelmista; kaks nössykkää nyt ei vaan sovi yhteen.

Mutta ens yönä voisin mielellään nukkua! Tässä on nämä pari edellistä yötä mennyt enemmän ja vähemmän valvoessa. Kauhea väsy, mutta uni ei vaan tule, kun pää on täynnä ajatuksia. Tänäänkin vetäsin sitten muutaman tunnin päiväunet vähän paikkaamaan. Mutta olishan se kiva nukkua ihan oikeeseen aikaan, niin jaksas päivälläkin tehdä sitten jotain hyödyllistä... Joten hyvät yöt sinkkulaan!

Päivämäärä:   15.7.13 00:18:19

Thanx Nettioffari, laitampa tarjouksen korvan taakse :) !

Ei ehkä vastakohdat niinkään mutta riittävän erilaisia pitää olla. Minä olen hyvin kiitollinen esimerkiksi exäni vähän rämäpäisestä suhtautumisesta elämään, riskinotto ei pelota yms, itse kun olin nuorempana hyvinkin nössö ja varman päälle pelaaja. Exän kanssa opin ettei kaikessa tarvitse aina niin varmistella ja joskus voi mennä ihan fiiliksellä ja ottaa vähän riskejäkin.

ruosteellapa on ollut mielenkiintoinen uimakaveri ! Itsekin tuossa viimeviikolla pulikoin rantakäärmeen kanssa, mutta kyllä siitä vähän sydämentykytyksiä sain!

Päivän lopputulemana täytyy todeta että naturel-nainen ei kyllä taida kiinnostaa nettideittailijoita. Ilmeisesti kuva nokisista käsistä joissa kynnen alla multaa, ei herätä kiinnostusta vastakkaisessa sukupuolessa :D :D !

Hyvää yötä ja kauniita unia sinkuille! Jatkan tänäkin yönä tyynyn halailua!

Päivämäärä:   15.7.13 00:21:39

Tuli jo otettua parin tunnin iltapäikkärit, mutta nythän kannatti herätä. On hämärää ja sopivan viileää. Otan oluen. Olen kuin kotonani.:)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   15.7.13 01:20:53

Joko kaikki nukkuu? Mäkin suunnittelin nukkumaanmenoa mut hitsit, tuol subilla on niin järkyn hyvännäkönen kundi että joutuu vähä aikaa viel valvoo :p

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   15.7.13 04:50:55

On näköjään nukuttu :/ Kahtelin pojan kanssa elokuvaa ja nukahdin tähän sohvalle.
Sitä se arki on, aina nukuttaa vaan. Autoa pitäisi hoitaa, ompi sillä synttärit ja 10 vuotis neuvolaan pitäis viedä. Se vaatii hieman hoitoa ja uudet jarrut se nyt saapi ja juotan vielä hyvää öljyäkin sille :)

LähettäjäM 
Päivämäärä:   15.7.13 07:31:55

Huomenta ....Aamukahvilla laiturilla laineet liplattaa....

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   15.7.13 08:00:23

Huomenta ... uuteen viikkoon silmät kirkkaina *_*

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   15.7.13 10:32:15

Aurinkoista huomenta kaikille.

"Maanantai voi olla hieman utuinen, mutta sää selkenee sinulle viikon myötä. Sekä henkisesti että fyysisesti. Näet jo keskiviikkona jutut aivan toisella tavalla."
Hieman utuinen? Yhtä sumua. Maanantai tuli varkain. Nytkö jo? Vastahan oli viikonloppu... Silti hymyilyttää :)

Jos Nöffi vaalii parisuhdetta yhtä hyvin kuin huolehtii autostaan, tulee tuleva kainaloinen olemaan hyvässä hoidossa. Toivottavasti festaritreffeillä natsaa (saletisti natsaa!). :)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   15.7.13 14:52:18

Huomenta :) taitaa olla sellanen älä tee mitään päivä...
Munkin piti tuota kotteroa vähän fiksata mut ei oo osia... Tilattu jo ajat sitten, mutta ei näy ei kuulu. Ikävää kun vehkeet seisoo eikä pääse yhtään räpläämään :D

Päivämäärä:   15.7.13 16:20:51

lomalainen aurinkoisella torilla turistina turistien keskellä.
ah ihana ihana kesä ja loma :)
pikkuisen romantiikkaakin mahtuisi elämään... kaikki aikanaan sitten... ei voi tietää.. vain yksi hetki kaiken muuttaa voi...

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   15.7.13 18:13:55

Huomenta, päivää ja iltaa :) , tänään käyty mustikassa toteamassa että mustikat ovat käsittämättömän pieniä ja niitä on vähän. Tunnin työllä saatiin mustikkatortun marjat kerättyä, huh!.

Mielialan laskussuhdanne jatkunut tänäänkin mutta käytiin merenrannalla katselemassa ja kuuntelemassa aaltoja, mikä pahimmat hämähäkin verkot tomutti pois aivoista, nyt jo parempi olo. Löysin hugbuddyninkin, suomalainen peruskallio :), onpahan ainakin jykevä "rinta" buddylläni ;)!

Oikeastaan ihan kaikki masentuneet pitäisi passittaa aurinkoisena ja tuulisena päivänä istumaan /makoilemaan rantakalliolle katselemaan merta ja nauttimaan lämpimän kallion halailusta. :)

Päivämäärä:   15.7.13 18:59:05

En ehtinyt zumbaan, niinpä suuntasin uffin tasarahapäiville ja lähti vähän mopo kätösistä. Tuossa on taas 4 bleiseriä, housut, 2 projektia ja huivi, lisäksi muualla ostin vielä 2 huivia. Olikohan mikään noista edes tarpeellinen.

Moppe huomasin kanssa, että mustikat ovat tänä vuonna kovuuden ja koon puolesta lähinnä puolukoita. 'Varma' sienipaikka toi vain muutaman pienen kantarellin, ja metsänpohja ratisi kuivana kuin sahara.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   15.7.13 19:16:23

Meillä mustikat muistuttivat lähinnä kuivahtaneita pippureita kooltaan... tai sitten vain poimijasta tuntui siltä!

Lähettäjä: pisteviiva 
Päivämäärä:   15.7.13 19:28:36

mulla on vähän semmoinen kutina, että en kohta enää kuulu tänne. mä en ookkaan ainut ihastunut. o_O

Päivämäärä:   15.7.13 19:34:04

Moppe pippuri on osuva ilmaisu! Itä-Suomessa olisi kai parempi tilanne?

Onnittelut pisteviivalle! Saa tänne varattukin sitten kirjoitella, eikä vähään aikaan ole kuultu yhtään uutta, kannustavaa onnistumistarinaa.

Päivämäärä:   15.7.13 19:38:03

tää on vaan niin hämärää. mä olin tyytyny jo oleen sinkku. :D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   15.7.13 19:41:39

:) Onnea pisteviiva ! Hienoak kuulla postiivisia suhdeuutisiakin!

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   15.7.13 19:45:42

Keittiö siivottu, shoppailtu vähistä rahoista mutta ruokakaupan ja eläintarvikeliikkeen lisäks ainoastaan aletuotteita. Sattu pyöräilyhousut olee alessa, jee :) Ja tyynyt! Ostin kaks uutta tyynyä kun edelliset jotenki päätti aika nopealla laskusuhdanteella heittää veivit. Nyt pitäs ulkoiluttaa koiria ja pestä pyykkiä ja siivota vessa ja ajaa pyörällä :) Sitte vielä kaverille mittanauhan kanssa vähä suunnittelemaan. Ikeareissu pitäs tehä varmaan huomenna ja sitte vielä koirille pakkaseen lihoja hakemaan. Mut nyt pitää hetki olla kyl sohvalla ja antaa subin kana-teriyakin vähä laskeutua ;)

Mites se pisteviivan elämä on hämärää, sinkkuus menetetty vai?

Päivämäärä:   15.7.13 20:11:17

Onnittelut pisteviivalle!

Ilmeisesti täällä Idässä olis mustikoita, jos vaan viitsis kerätä. Naapurien kanssa olin juttusilla, niin he oli keränneet jo 27 litraa...

Hiljainen päivä ollut tänäänkin. Aidan laittoa ja hevostenkatsojia. Syömistä. Mässäilyä. Liikaa mässäilyä :/ Joten tein sitten vähän pidemmän iltalenkin koiran kanssa paremmat omatunnon saavuttamiseksi. Mutta tuolla herkkumäärällä olis saanu varmaan vaeltaa maratonin verran. Vähintään.

Päivän horoskooppi oli taas kovin lupaava... "Veijarimaisuutesi on nyt valttia. Löydät itsestäsi aivan uuden puolen, oletkin synkistellyt ihan liian kauan. Joku rakastaa sinua, anna hänelle vastarakkautta." Niin kenelle sitä vastarakkautta nyt oikein pitäs antaa, täältähän sitä sais, kun vaan tulis hakemaan :p Voi olispa se se ykkösvaihtoehto. Kaikesta huolimatta ;)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   15.7.13 21:35:54

Saunasta löylynlyömänä ja saunanraittiin... eikun raikkaana

Onnea pisteviivalle, hyvä että joku meistä löytää ... pisteviivaa ei tainut kukaan veikata pariutumisveikkauksissa ...

Höh, minäkin olen moppea kovin yrittinyt vikitellä ja hurmata ... mutta ei korkeintaan saanut nauramaan ... kai se on siirryttävä sitten nuorempia vikittelemään jos vaikka paremmin ihastuisivat ... ;D

Päivämäärä:   15.7.13 21:39:31

Jee pisteviiva :)

Tänään on kyllä kävelty, kävelty ja kävelty... huhhuh. Mutta tuo siskonpoika on jotain niin <3 Meillä oli ihana päivä siskon perheen kanssa, voi juku!
Ja musta tuntuu, että oon ainoa Helsingissä asuva joka tykkää kanadanhanhista... :D

Mun suhteessa tai missä lie on nyt kyllä kahden-kuukauden-kriisi päällä. Huomaan sen joka suhteessa, aina parin kuukauden tapailun jälkeen mulle iskee kauhea epävarmuus, epätietoisuus, ylianalysointivaihe ja ahdistuneisuus. Pitäisi päästä juttelemaan tän herran kanssa :/ Mulle iskee aina tunne et mua pidetään itsestäänselvyytenä, pitäisi jo tietää tyypistä enemmän, olla jotenki hitsaantuneempi. Et pitäisi jo tietää et ollaanko vaiko eikö olla.
Voi jukupätkä et sitä osaakin kehittää stressin asiasta ku asiasta.

Hammastakin vihloo, ja hampaan juuressa on haava. Huomenna hammaslääkäriin, hrrr!

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   15.7.13 21:52:13

Webbi: huh jos tuo nyt on sinun parasta osaamistasi hurmaamisen saralla. Ymmärrän hyvin miksi siirryt nuorempiin ja kokemattomampiin :D :D :D

Paukkeelle paranemisia!

Päivämäärä:   15.7.13 22:29:14

aika rajamailla aletaan liikkua, mutta kyllä mä vielä ainakin sinkku olen. :D

Päivämäärä:   15.7.13 22:30:40

En ole ikinä saanut mistään kehitettyä suhdetta, jos ei ole hitsaantumisen tunnetta. En vain jaksa mitään epämääräistä, säätämistä, ehkä kykyni kestää epävarmuutta on huono. Ehkä osoitan läheisriippuvaisen ominaisuuksia. Säännöstelty tapailu ei ole oma juttu.

Sinnikäs mr senegal jätti nyt sitten rauhaan, järki sanoo, että parempi näin, sekä sen että itseni pitää etsiä joku sopivampi tai olla yksin. Nyt on vain tyhjä olo, kun kukaan ei soita (paitsi kiinteistövälittäjät, joista näkee, että puhelinta on kuitenkin aika helppo käyttää, jos on vähänkään motiivia).

Siinä ja siinä, avaanko suomi24:n.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.7.13 22:39:52

kurnau, tuu tänne, 24 ei anna mitään...:)!
Ääliöitä ei kukaan loputtomiin jaksa seuloa ja se helmen etsiminen käy varmaan työstä...
Pitkää stooria ei nyt pysty kirjottamaan, mut voin sanoo, et tarjontaa on, ei tiedä, mihin silmänsä laittais;)! Ja kenet kaappaisi:)!
Kerrankin cowboyta on tarjolla, ja monta:)!
Jatketaan!!

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   15.7.13 22:42:37

Piste! Wau! Kuulostaa hienolta :)

Päivämäärä:   15.7.13 22:52:03

Sisar piste kertoo lisää! Tai ainakin toiminnalle tsemppiä. Tuohon verrattuna uffiin tasarahapäivät olivat kuitenkin aika laiha lohtu.

Ajattelin hehkuttaa, että nyt on taas 24:ssä 2 juttukumppania (molemmat muualta Suomen kantilta), mutta pisteen maisemiin verrattuna nekin ovat vähän tasarahapäivää kaukaa lakeuksiltansa.

Päivämäärä:   15.7.13 23:13:12

Joo kerro piste lisää! :)

Siis meillähän on mennyt ihmeellisen hyvin tän miehen kanssa ottaen huomioon miten hyvä olen aina sählään. Niinpä mä nyt sitten varmaan jo senkin takia alan tekemään tahallani kärpäsestä härkästä ja ihmettelemään.
No, keskiviikkona lähdemme jokatapauksessa koko päiväksi reissuun, kivaa :)

Kurnau, mua kyllä vähän säälittää Mr Senegalilainen! :/ Hän oli niin kovin kovin sitkeä, liikuttavaa ^^

Päivämäärä:   15.7.13 23:30:48

Niin pauke, itsekin totesin, että tähän on menty, toisesta pitää ajatella heti kaikkea huonointa mahdollista, eikä pysty edes käymään kahvilla. Mutta usko hyviin suhteisiin ei vain ole nyt korkeassa kurssissa.

Kun deittailun ensimmäinen pääääntö on, että pitäisi coolisti katsastaa kivan oloiset ja positiiviset tapaukset, rikon sitä vastaan.

Oikeastaan haluaisin jotenkin rauhassa voida tutustua johonkuhun, ja jos luottamusta ja vetovoimaa olisi, sitten vasta aloittaa ajan kanssa mitään syvempää... Tai sitten hitsautua heti.:)

Jos paukkeella on yhteistä reissua ke, ennuste on yhä positiivinen, ostosuositus pätee, riskiluokka pelkkää AAAplussaa...

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   15.7.13 23:40:17

Aika kömpiä lasten viekkuun. Hyvää yötä sinkut!

Lähettäjä: Tirli 
Päivämäärä:   15.7.13 23:57:06

Heippa pitkästä aikaa.

Tilanneraporttia vähän: Vaikka moni täällä tuntui olevan rauhallisia alkuja vastaan, niin ainakin mun tapauksessani se on kantanut hedelmää. Suhde on saanut kehittyä rauhassa ilman suorituspaineita tai vaatimusta heti tietää, mitä tästä tulee. Tunnetta on toki ollut, mutta myös kummallekin mahdollisuus välillä jäädä miettimään, onko tämä juttu mua varten. Nyt näyttää siltä, että tosiaankin on. Edelleenkään ei ole kiire. Mulla on omat kuvioni elämässä, jotka haluan valmiiksi. Musta ei nyt ole jakamaan itsestäni ihan sataprosenttisesti kaikkea. Toisaalta, kun olen saanut tämän kotini myydyksi, voisin kuvitella, että on paljon helpompi aloittaa yhdessä ihan uudessa kuin yrittää sovittaa jompaa kumpaa toisen vanhaan kuvioon. Mutta kun ollaan maltettu rauhassa tutustua toisiimme kaikkien kummankin omien kuvioiden keskellä, on myös opittu tuntemaan se, mitä toinen oikeasti on, eikä rakastuttu haavekuvaan, jonka helposti ihastumisvaiheessa toiseen asettaa.

Nyt ollaan tutustuttu toistemme parhaisiin ja läheisimpiin ystäviin. Solahdettu siihen seuraan hienosti. Nähty toisistamme kyky ottaa yllättävä tilanne haltuun. Tuntuu tosiaan siltä, että tuo mies on mua varten, olen ylpeä hänestä. Hän omien sanojensa mukaan myös minusta.

Pitäkää peukkuja meille. :)

Päivämäärä:   16.7.13 00:14:29

Aivan ihana kuulla Tirli! Peukkuja, peukkuja! :)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   16.7.13 08:55:32

Huomenta! Onko yön aikana alkanut syksy, hrr.. kuinka kylmä tuuli!

Tirli, kuulostaa hienolta! Peukkuja.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   16.7.13 09:32:25

Huomenta aamuun, taitaa kesä olla ohi ja syksy saapunut ...

Moppe, meinaat että minun hurmaamisyrityksenia eivät oikein ole hyviä ... vaikka puhun kuin ruuneperi :O

Täytyy harjoitella, naisethan voisivat täällä antaa hyviä vinkkejä miten parhaiten hurmataan???

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   16.7.13 09:46:00

Ei se Webbi pelkkä puhuminen riitä, pitää vähän panostaa siihen mitä puhuu ;) ! (no kiusaan vaan, kuten taidat sinäkin :D :D )

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.7.13 10:03:09

Huomenta.

Mopella ja minulla on sama rakkauden kohde ja hugbuddy. Sääli, ettei halikausi tässä maassa ole pidempi. Lämpimän kallion kaipuun vuoksiko talvi tuntuu niin sietämättömän pitkältä...?

Päivän kateuspisteet Tirlille. Kaksi peukkua ja isovarpaat pystyssä puolestanne. :)

Äääh. Eilisen hankintalistalla oli alushame, pirtelö ja pientä flirttiä. Saldo 0/3, näiden sijaan sain ylitöitä, ikäviä muutoksia lomasuunnitelmiin ja pienen hedarin. Tänään tahdon työpäivän sujuvan yllätyksettä, täydellisen jätskiannoksen ja rakastua. Voinen saman tien tavoitella mahdotonta, kun kaikki suunnitelmat tuntuvat riippuvan täysin tuurista ja karmasta. Minusta olen ansainnut edes jotain hyvää. Jää nähtäväksi, suoko universumi tässä kuussa edes pieniä onnen hippusia. (Vali vali!)

"Joudut ratkaisemaan visaisen ongelman, mutta lopputulos tulee miellyttämään montaa ihmistä. Itse asiassa hyöty on kaikille ihan käsinkosketeltava.Loistava päivä."
Tulkitsen horon viimeisien virkkeen olevan hyvä merkki.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   16.7.13 10:38:06

Moppe ;D

Niin, ehkä parempi ettei tähän vyyhtiin enää sotketa yhtään lisää johtoja, korkeintaan katkaistuja johdonpätkiä, voi tulla pahemman laatuisia sähköiskuja jo tästäkin vyyhdistä ... Ei taida edes sähköturvallisuus kolmonen auttaa tuo vyyhdin setvimisessä ja käsittelyssä.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   16.7.13 10:59:16

ruoste, onneksi tuo on niin iso hugbuddy että tilaa riittää kaikille, jopa molemmille sukupuolille :) . Tuolla etelärannikolla on niin ihania sileitä paikkoja että suorastaan sormia hivelee kun hmm.. no hivelee :) !

Webbi, niiiiiiin samaa mieltä! :) Sie saat opetella nypläämistä ja paljon että saat tuon selväksi! Kuuntelevana korvana voin kuitenkin toimia kuten tähänkin asti, ystävä <3
:) !

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   16.7.13 11:06:52

Minähän voisin aloittaa tv-sarjan käsikirjoituksen, kyllä se löisi laudaltan nolojen tilanteiden miehen, salkkarit ja vielä kaunaritkin ...

LähettäjäM 
Päivämäärä:   16.7.13 13:39:06

päivää laiturilta auringon paisteesta, mutta tuuliselta saimaalta.

Päivämäärä:   16.7.13 13:47:09

oi oi. istun torilla lounaalla ja edessäni istuu ihana mies. selin minuun. monella tapaa ulkoisesti minun mieleen :) nautin tästä näköalasta....

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   16.7.13 14:13:21

Pikavisiitti, ei tässä lomilla kerkiä netissä olla :D Tai siis kerkiää hyvin, muttei kaikkina päivinä ja iltoina :)

Onnea kaikille jotka on onnen löytäneet tai löytämässä, ja mahdollisuuksille kuten pisteellä nyt :)

Tänään onkin ohjelmassa Ikea, tuo henkilökohtainen "suosikkini" :D Nii ja jotain urheillaki pitäs... Voisin kans löytää jonkun, toivelistalla kuten ruosteella, mut käviskö vast kahen viikon päästä, loman loppupuolella :p
Tai syksymmällä...

Housen eilinen jakso pitää kattoa viel loppuun ennen Ikeaa, toivottavasti ei kaveri soita kesken kaiken että menoks, tää onki jännä!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.7.13 15:15:42

Missi niinpä.:) Jos loppuviikon olisi himassa, naapurit reisussa, pitää heidän töllien perään vilkuilla. Ensiksi ammutaan ja sitten vasta kysellään, siis voroilta.:D Naapuriin muuttanut uusi sinkkunainen, hmm...pitäisiköhän kutsua illalla grillamaan ja muutamat paukut päälle, hyi minun likaista mielikuvitusta.:D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.7.13 15:35:18

no., tuo on niitä kesän pieniä iloja. Näkyykö nimettömässä rusketusrajaa? ;)

Väliaikaraportti: 2/3. Vielä <3!

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   16.7.13 15:54:25

järkyttävän kylmä tuuli! tulee entistä kylmempi, kun näkee ihmisiä kulkemassa shortseissa ja t-paidoissa. purr. x_x

mä en sitten niin vieläkään oo varma, että haluanko luopua mun sinkkuudesta vaikka tunteet nyt näyttääkin olevan molemmin puolisia, salasin niitä tarkotuksella kaikilta. plaah. valivali. mulla on ristiriitanen olo.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   16.7.13 16:06:24

Parikymmentä kilometriä poljettu jätskille ja kierrätyskeskukseen. Pojalla varsinainen suoritus, kuusitoistatuumaisella saa aika paljon sotkea noihin kilometreihin, mutta valittamatta ja reippaasti polki (siksakkia puolet matkasta joten kilometreijä tuli hänelle enemmän).

Käväisin tultustumassa Okcupid:n nettitreffeihin, ensimmäinen tarjoamansa uros oli exäni :) .

Päivämäärä:   16.7.13 16:18:44

Moppe ou nou. Mitä Mopen ex muuten edes tekee treffipalstalla, jos kerran on tyttiskin?

Elämä on ristiriitaista pisteviiva.

Tirlin kirjoitus laittoi miettimään, että tuo rauhallinen syhteeseen kasvaminen on mahdollista, itse vain olen nyt ehdoton binääri joko 1 tai 0, mitään välimuotoja ei ole, joko ollaan romeo ja julia, tai ei olla mitään.

Ei kahta ilman kolmannetta ruoste.

Kessu vahtii naapurustoa ja uutta sinkkua.:)

Eikä piste ole päivittänyt mitään.

Itse käyn ht:ssä järkihyötykeskustelua nimimerkillä 'on taloista', se topa ei kerää ollenkaan samaa kirjoittajamäärän kuin esim. minskin kurvikkaat naiset -topa.

Päivämäärä:   16.7.13 16:22:05

haha ei ollu rusketusrajoja nimettömässä :)
eikä ollu suomalainen. kaksi pientä katsekontaktia ja hymyt kun hän nappasi tuolin mun pöydästä :) mut nää on näitä joista joskus oikeana hetkenä saattaa kehkeytyä vaikka ja mitä....

LähettäjäM 
Päivämäärä:   16.7.13 16:25:28

saunan lämmitys menossa... sauna seuraa vain ei ole...

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   16.7.13 16:29:18

kurnau: no tietenkin etsimässä rakastajatarta, hänellä kun jo on vaimo ja tyttöystävä :D :D . Täytyy olla tuon ohjelman kanssa samaa mieltä, me exän kanssa sovitaan tosi hyvin yhteen, vain tuo alko-ongelma aiheutti/aiheuttaa eron.

nautiskele no. meidän kotona istuvienkin puolesta! Tänään ei viitsinyt uimarannallekkaan lähteä tiirailemaan miehiä... tai siis uimakouluun :) !

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   16.7.13 16:32:40

Sun täytyy vanhan mainoksen mukaisesti huhuilla laiturilla M! (...ja juotavaa riittää ;) Kohta soutaa Saimaan joka kolkasta saunaseuraa!

LähettäjäM 
Päivämäärä:   16.7.13 16:35:32

hmmm tuo naapuri saaren eläkeläis ariskunta varmaa tulisi, jos huhuilisi. Mutta neito seuraa joutuisi varmaan huhuilemaan kotvan aikaa :D

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   16.7.13 16:41:38

Ai ruosteelta puuttuis enää yks, Noh, mä voin uhrautua ja ilmottautua vapaaehtoseks, änyytee NYT! saa rakastua :D ja miksei muutkin jos siltä tuntuu :)
Ja toiseen suuntaan kanssa, olette te niin ihania että pakkohan teitä on vähän rakastaa :)

On tuolla ulkona kylmä, ja tuulee hirmusesti, sortsipöksy oli ihan väärä valinta...

Soittelin sinne firmaan mistä pitäis olla niitä kotteron osia tulossa, tilaus löytyy, mutta se ei nyt vissiin ole lähteny sieltä mihinkään... taas odotellaan :(
vehkeet vaan seisoo, vähän tekis jo mieli hiplata :)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.