Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 341

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   13.7.13 02:02:09

Edellinen:
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1486636&t=1486636

Jatketaanpas! Ja miten harvinaista, minä pystytän uuden topan!

Re: Sinkkujen topic 341

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   13.7.13 02:11:27

Mäkään en oo aikoihin laittanu uutta, eilen tein mut ruoste ehti ensin. Nyt olin koirien iltapissatuksella. Vaativat ruokaakin muttei se ole nyt vielä valmis...

Mitäää, mulla mitää patoutumia oo :D (eipä)
Mut en mä nyt sentään niin rohkee oo, vaikka mieli tekiski :p

Joo, Minskille kirkkoa ja pullaa :D Ohan se nyt jonku päästävä pois sinkkulasta! :D No Tirli on päässyt... Mäki voisin syksyllä haluta, tai vaikka heti ku joku noutais, mut syksyllä olis kyl semmosta aikaa ett olis ihanaa seurustella :) Kesällä on yhtä kivaa kyl olla sinkkunaki, melkein ainaki :D (Who am I really kidding? No one... :p)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   13.7.13 02:13:39

Ei jeesus, toi neljädeedokkari täst nyt viel puuttukin. Kaks lepakkoa jotka on nykyään miehiä ja tekevät keskenään lapsia. Ihan liian sekavaa... Pakko vaihtaa kanavaa tai oon ton seurauksena sinkku for ever ku menee viimesetki halut :p

Päivämäärä:   13.7.13 02:17:12

Kesälläkin on joo kivaa olla sinkku, mut toisaalta kesällä on ihana suunnitella kesäreissuja jonku kans, etenkin kun kavereidenkin kanssa menee niin ristiin rastiin kaikki.
Syksy... olisipa mukava hengata (tai siinä vaiheessa ainakin jo seurustella!) edelleen saman kanssa, mut aika näyttäköön. Asiat omalla painollaan ^^

Nyt täytyy mennä nukkumaan, huomena biitsipäivä :) Täytyy mennä johonkin syrjäiselle paikalle, mun jaloissani on varmaan yli 20 mustelmaa per jalka, ihan johtuen siitä että mustelmia tulee ihan hirveen herkästi, ja sit treeneissä koira hyppii vasten ja repii reidet mustelmille. Oijoi :/ en silti tiedä voinko noin valtaisa mustelmamäärä olla ihan normaalia, kai pitäisi käydä jossain leukemiatesteissä.

Mutta nyt hyvää yötä!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.7.13 02:17:27

En oo kyllä mäkään tehny vähään aikaan uutta, mutta samapa tuo kuka tekee, kunhan on palstatilaa taas. :)

Mission: Hah, no niinpä niin. Et sä ainakaan mua huijaa kyllä. :p Mut ei sitä koskaan tiedä mistä se eteen tupsahtaa. On sitä sinkkuudessakin puolensa, mut säkin oot varmaan kuitenkin enemmän sellainen parisuhde ihminen, kunhan vaan sopiva mies osuu kohdalle. :) Kyllähän täältä porukkaa on pois päässy jo ja tuntuis olevan aika monella jotain säpinää. Niinaakaan ei enää pahemmin taida täällä näkyä, kun silläkin on kädet täynnä miehiä. :D

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   13.7.13 02:24:03

Öitä pauke :) Ja seurustelutoiveita syksyyn mennessä sulle sen saman kans! :)

Mitä, en huijaa vai? Mä niin kovasti yritän :D Mutta oon kyl aina ollu huono valehtelemaan...

Oonkohan mä parisuhdeihminen, kai mä oon. Tää itekseen olokin on kyllä kivaa ja sujuu multa loistavasti :D Mut ehkä hyvä parisuhde vois senkin voittaa ;) On siinä kuitenki niin paljo hyviä puolia :) Vapaudella on hintansa... Vaikken mä nyt ole koskaan kokenut että mua olis jotenkin parisuhde jollain lailla riistänyt vapaudestani, mut ehkä tos viimesessä oli vähä vähä vankilaa siinä pahassa loppuvaiheessa liian kauan, olosuhteiden aiheuttamaa siis. Siks kai mulla on pisin sinkkujakso ikinä. Toisaalta mä oon kyllä seurustellu elämästäni kymmenisen vuotta, että eipä tää oo sikäli haitannu olla itekseen:)

Kuhan en vaan tosiaan ala raiskaamaan ihmisiä julkisilla paikoilla :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.7.13 02:31:30

Joo-o, selvät sävelet sitten. :p Kyllä sä mun mielestä sellasta hyvää miekkosta selkeesti rinnalles kaipaat. :) On siinä vaan niin paljon kaikkea hyvää sitten, vaikka jotain kompromisseja joutuukin tekemään, kun tarvii ottaa se toinenkin huomioon. Parisuhde ihminen mäkin selkeesti oon. :)

Mutta joo, kaipa se olis mentävä nukkumaan, vaikkei varsinaisesti vielä väsytäkään. Herää joskus ihmisten aikoihin huomenna tai siis tänään. :p Hyvää yötä pauke & mission ja kaikki muutkin taustailijat. o/

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   13.7.13 02:41:58

Joo onhan se ruvettava valumaan, vaikka aikasesta herätyksestä ei kyl oo enää tietoakaan :D Öitä vaan :)

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   13.7.13 03:54:00

Jaahans, sekö jo sinkkula hiljeni? Vielä hetki täällä valvotaan.

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   13.7.13 09:14:04

Huomenta sinkkulaan! Luterilainen synnintunto yrittää nostaa päätään, eihän se nyt rotia ole nukkua joka aamu liki yhdeksään asti!

Tokihan sitä vähän pitää vilkaista mitä yöllä on juteltu, ja joskus vain pikkuisen toista suupieltä nostaa :) näin aamuväsynä. Sen verran kommentoin että tietenkin naisena on tissimyönteinen, itse ainakin olen hyvin iloinen että olen nainen ja minulla tuommoiset on. Kaveri miesten kanssa jutellut että naisten tissit on paljon kivemmat kuin miesten :) !

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.7.13 09:38:36

Huomenta ... ja otan osaa keskusteluun TISSIT, on naisilla paljon paremmat kuin miehillä

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   13.7.13 09:50:10

Voi hyvänen aika; ei mulla Minski oo kädet täynnä miehiä :o Toivon kyllä, että olis; mut vaan sitä yhtä miestä :p Mut mun pelastukseksi(?) se ei taida tosiaankaan olla minusta kiinnostunu muuten kun korkeintaan kaverina. Ehkä hyvä niin. Se kakkosvaihtoehto sen sijaan saattais olla vähän enemmänkin kiinnostunut, ainakin tämänhetkisten tietojen perusteella.. Katotaan nyt.

Niin ja huomenta! Horon kirjoittaja taitaa olla lomalla, kun oli samat tekstit kuin eilen? Tää neiti matkustaa nyt naapuricityyn shoppailemaan, jos sinne rokkilaisten sekaan vaan mahtuu. Hauskaa päivää kaikille!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.7.13 14:01:33

Kämppää käyty katsomassa ...

Päivämäärä:   13.7.13 14:06:35

Askel eteenpäin siis :)

Mä heräsin vasta reilu puoli tuntia sitten, koira käytetty lenkillä ja nyt joutuu kyllä vähän senki kans tässä oleen ennenku säntään rannalle! :)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.7.13 14:13:33

Oikeastaan loikka ... sen verran vauhdikkaasti ripoteltu ja potkittu, että tyhmempikin tajuaa ...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.7.13 14:20:52

Moppe: Hehe, niin no onhan se varmaan ihan mukavaa. En kyllä tajua miten te naiset saatte ikinä mitään tehdyksi, kun teillä on rinnat. Mä varmaan hiplaisin niitä vaan koko ajan. :D :D

Niina: Nooh, kunhan nyt vähän kiusoittelen sua tosta äkillisestä miesten huomiosta. Ei sun tarvi mulle mitään selitellä. Mut kiva juttu, että oot saanut vipinää kesään. :) Nauti nyt siitä huomiosta ja anna sen kasvattaa itsevarmuuttas. Itsevarmuus on seksikästä, äläkä yhtään vähättele itseäs.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.7.13 14:59:14

Heh, olihan hauskaa kun kävin kämppää katsomassa, niin oli asuntosihteeri kertonut asunnon nykyiselle asukille että katsomaan tulee charmantti herrasmies ;)

No asukki olikin, tuttu, päiväkodin erityislastentarhaopettaja joka oli saanut vakiviran muualta.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   13.7.13 15:29:21

Huomenta :) Tulihan sitä sitte nukuttua pitkään... Vasta syötiin aamiaista :D Pitäis kohta vetästä biksut päälle ja mennä pihalle saamaan vähän väriä. Aika kuuma on... Tarkotus oli jo päivällä urheilla mutta taitaa jäädä iltaan, ei yhtään huvita mennä tonne paahteeseen rääkkäämää itteensä :p Fillarin satulaan ei muuten ole mitään asiaa :D

En varmaan tulekaan kipeeks, kurkkukipu on enää muisto vain, kopkop!

Päivämäärä:   13.7.13 15:52:03

Webbi, hienoa että edistystä tapahtuu!

Nakkasin nuorimmaisen pyörän istuimeen ja lähdettiin hakemaan poikia kotiin exältä tuolta 6 km päästä. Takaisintulomatkalla sitten koukattiin uimarannan kautta! Mahtavasti jaksaa molemmat pojat polkea!

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   13.7.13 15:55:31

Moppe, hyvä väsytystaktiikka ;)

Voi Tim Burton! <3<3<3 :)

Katoin Frankenweenien nyt loppuun. Itkuhan sinä pääs, kerran jos toisenkin. On se vaan niin mestari! Täytyy ostaa toi leffa itelle heti kun vaan tulee, ois muitakin burtoneita joita pitäs ostaa kyllä vielä. Toi oli vaan niin paha kun pääosassa koira, takuuvarmaa itketystä... Burton on kyllä ihan mieletön äijä!

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   13.7.13 16:20:57

Kiitti Minski, niin mie nautinkin. Oon kasvanu varmaan 10cm pituutta ja kuljen nykyään nokka niin pystyssä, että varmaan kohta vielä kompastun :p

Hitto, että tuo shoppailu osaa olla rankkaa :o Eikä ees käyty oikeestaan missään oikeissa kaupoissa, kun kirppareiltakin löyty taas niin hirveesti uutta kolttua, Lacostee, Gantia, Pumaa, Adidasta. Jjajajajaja nyt mie löysin kivat kengätkin =D Ja kaikki yhteensä alle 15e, eli suorastaan superlöytöjen päivä!!! Ja kumma juttu, niin kaupungissa oli paljon vähemmän väkeä kuin normilauantaina. Ilmeisesti ihmiset ei uskaltaneet tulla, kun ajattelivat, että city on täynnä örveltävää rokkikansaa. Mutta vielä mitä, ne on varmaan kaikki ahtautuneet sinne raviradalle!

Paluumatkalla kiskaisin taas melkein litran jäätelöö (Tiramisu) ja nyt on sitten oikeestaan hieman huono olo, joten taidan yrittää ottaa pienet päiväunet, josko olo siitä helpottaisi. Ahneella meinas olla taas paskanen loppu. Mie en ehkä opi koskaan :/

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   13.7.13 17:04:09

aurinkoista iltaa meren ääreltä. kirja, eväät ja lempeä tuuliainen. kesäloman parhautta <3

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.7.13 17:09:12

Saunan lämmitykseen ...

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   13.7.13 17:33:07

Jessus että on kuuma... Tunnin lojuin arskassa pihalla ja nyt ihan naatti :D

Kuka kävis kaupassa mulle... :P

Päivämäärä:   13.7.13 17:36:10

Voi että kun mä löytäisin jonku kivan paikan missä käydä uittamassa tuota sesseä. Se rakastaa yli kaiken vettä, mutta kun nuo koirien uimarannat on ihan täyteen buukattuja ja aina tuo koira joutuu muiden urosten hyökkäilyjen kohteeksi pelkästään ulkonäön vuoksi. Ja sen tietää miten täpötäysiä ne rannat ovat näin helteisellä säällä!

Vaan onneksi kohta ollaan sit veden äärellä ainakin pari viikkoa... :)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   13.7.13 17:38:44

pauke, oliksä missä nytte, pk-seudulla? Onks sul auto? Firan kuopat on iltasella suht rauhalliset, kaheksan-yheksän aikaan.

Päivämäärä:   13.7.13 18:02:40

Joo pk-seudulla kyllä, mutta ei ole omaa autoa :/ Hmmh, tosin kyllähän tuolla herra tuttavuudella on auto. Missäpäin ne firan kuopat ovat? Ehkä mun täytyy vain joskus hypätä johonkin bussiin ja huristella pitkän matkaa maalle ja etsiä meille joku oma lätäkkö... :D

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   13.7.13 18:14:30

Firan kuopat on Tuusulassa, voi olla että menee bussikin ihan näppärästi. Tuusulan moottoritietä ajetaan niin kauan pohjoiseen kunnes moottoritie loppuu ja tulee ensimmäiset liikennevalot. Niistä käännytään oikealle, kyltissä lukee muistaakseni ruotsinkylä. Heti kun on käännytty niin käännytään välittömästi vasemmalle, firanlähteentie taitaa olla tien nimi. Oikealla puolella heti käännöksen jälkeen on puomi metsäpolun suulla, ja yleensä hyvällä kelillä autojakin parkissa siinä tienvieressä. Tätä polkua sitten kävellään joku reilu puolisen kilometriä, kunnes polku kääntyy jyrkästi ylös oikealle, ja alkuperäinen polku on joskus jatkunut suoraan mutta on metsittynyt melkein huomaamattomaksi. Kun olet noussut sen pienen jyrkän pätkän niin olet perillä, monttu näkyy siinä edessä. Rannoille pääsee molemmilta puolilta polkuja pitkin. Helppo löytää!

Tosiaan jos joku bussi menee sun lähettyviltä tuusulantietä pitkin niin voisin kuvitella siinä valojen lähettyvillä olevan myös pysäkin jossain kohtaa.

LähettäjääR 
Päivämäärä:   13.7.13 19:29:00

Terve!

Tjoo, sehän on lauantai.. oiskohan soveliasta ottaa muutama bisse?

Ottaako muut?

Päivämäärä:   13.7.13 20:11:18

Mission: ainoa väsynyt täällä olen minä :) ! Saunottu ja auringosta nautittu, kummallisen hiljaista täällä päin maailmaa. Naapurustokin ihan hiljainen meiltä kantautuvaa mekkalaa lukuunottamatta.

Päätinpä testata Nettioffarin väitteet "natural woman" -tyyliin tuolla s24:ssa ja tein vähän muutoksia profiiliini :D . Raportoin menestyksestä (tai sen puutteesta) myöhemmin ;)!

Lähettäjäwebbi 
Päivämäärä:   13.7.13 20:22:18

ai moppe puuttessa. ... minä voin auttaa asiasa :-)

otan yhteyttä näin natural. ... itsekin tosi natural kun olen saunatauolla vilvoittelemassa, asusteena vain vain ajatukset

Päivämäärä:   13.7.13 20:33:53

Webbi autta menestyksen puutteeseen ;) Heh! Nakustele rauhassa terassilla, meillä nakustelee kaksi poikaa ;) Tosin joutuivat siivouspuuhiin niin kävivät housut lisäämässä, joten ovat ennemminkin tuommosia kesämiehiä!

Lähettäjäwebbi 
Päivämäärä:   13.7.13 20:35:25

pojat siivoushommissa :o

naistenhomia :-)

Päivämäärä:   13.7.13 20:46:26

Webbi, :P

Lähettäjä: keesha 
Päivämäärä:   13.7.13 21:01:47

ai paukekin on pk-seudulta :) jooo meilläpäin varsinki on noita uittopaikkoja huonosti (varsinkin kun ei oo autoa) onneks tuohon joenvarteen sentää pystyy mennä uittamaan, muuten ei kyllä kestäis! hieman tylsä viikonloppu...jospa sinkkulasta löytyy viihdykettä :D

LähettäjääR 
Päivämäärä:   13.7.13 21:03:45

Hei mutta mie näin hevosia todella läheltä tänään.. ja poneja

eikä ees pelottanut yhtään :D

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   13.7.13 21:13:04

Ehtoota - kävin tutkimassa Ukin nunnaluostarin aihion ja kyllä se ois oikeen hyvä paikka kyseiseen tarkoitukseen :D

Keskellä korpea niin ettei hyttysetkään eksy sinne ilman karttaa ja kompassia ;D

Päivämäärä:   13.7.13 21:33:43

Hienoa äRsy :) ! Seuraavaksi jo uskaltaudut vähän silittämään ;) .

LähettäjääR 
Päivämäärä:   13.7.13 21:40:52

Kyl mie vähän oon kopukoit silitellykkiin, mut ei noita tuntemattomii uskalla ;)

Päivämäärä:   13.7.13 21:42:23

En muuten varmaan minäkään uskaltaisi :) .

LähettäjääR 
Päivämäärä:   13.7.13 21:57:56

Mites tota noin, onks kellään tuollasta työhevoskokemusta? Alkaa olla semmoista katoavaa kansanperinnettä..

Ei tosin liity sinkkulaan, mut aattelin vaan kysyy :P

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.7.13 22:40:47

Saunasta tuoksuen puhtaalta koivunvihdalta ... luulisi jo kelpaavan, ainakin tuoksu, jos ei muuten

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.7.13 22:47:14

Iltaa sinkkulaan :) Eilen simahdin kuin mummo mätlokin jälkeen, ihan liian aikaisin siis. Tänä aamuna luulin nukkuneeni syntisen myöhään (9.30), mutta te yövuorolaiset menitte kyllä tässäkin kirkkaasti ohi :P

Niinan hoodeilla pitäsi kyllä käydä ihan noiden kirppareiden takia, ei tällä merkkiroinalöytöjä tee, paitsi ehkä kurnaun aarreaitassa.

Nyt hymyilyttää. :) Olin shoppailemassa kaverin kanssa. Seuraneidiksi lähdin mutta tuli siinä puolivahingossa hypisteltyä ja haalittua jotain kivaa itsellekin. Eräässä liikkeessä yksi söötti pitkätukka sanoi mulle onnettoman small talkin (siis onnettoman mun puoleltani, yleensä saan kyllä suuni auki tilanteessa kuin tilanteessa mutta nyt en osannut kuin hymyillä ja hymähdellä) päätteeksi jotain, mikä sai mut ihan totaalisesti hämilleni. Mun universumissani tällaista ei tapahdu. Siinä vaiheessa mulla meni lopullisesti jauhot suuhun ja sain soperrettua pari sanaa ennen kuin pamahdin punaiseksi ja menetin ääneni. :P Hyvä mieli jäi kuitekin. Oltiin kaverin kanssa tämän jälkeen yhtä mieltä siitä, että olen stupido kun en jäänyt jatkamaan juttua. But no. Tallikaveri vahvisti diagnoosin ("rusty, sä oot oikeasti idiootti!"). Lisää harjoitusta. Ruskeat ruunat saivat illalla ekstra-annoksen suukkoja ja rapsutuksia. Niin, ja eiköhän musta tullut nyt sen liikkeen kanta-asiakas :D

Onko Iina luostari niin korvessa, että siellä ei sitten tosiaan ole muita viihdykkeitä Ukin lisäksi?

LähettäjääR 
Päivämäärä:   13.7.13 22:47:27

Webbi, mikä v*tun vihta? Se on vasta! :D Saunavasta!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.7.13 22:50:59

etelän pellei tuo veppi

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.7.13 22:52:32

Ei löydy äRsy työhevoskokemusta. Olisi kyllä mielenkiintoa oppia ja heppakin löytyisi tallista ainakin kentän lanaamiseen ja polttopuiden roudaamiseen. Nykyään tamma toimii lähinnä tädinliikuttajana ja ruohonleikkurina.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   13.7.13 22:52:47

Iltaa sinkkulaan :)

Tääl on kulunu päivä risteillessä Itämerellä ja nyt väsyttää. Mut on siel kivaa, ostin ittelleni kaikkea kivaa ja söin buffetissa itteni vaan lievään ähkyyn. Galaxy ja Baltic Princess olivat kivoja laivoja mut olin mä hukassa ku oon tottunu Europalla risteilemään :D

Kesäheila oli eilen käymässä iltamyöhällä ja olisi tänäänkin tullut kyläilemään jos ei olisi vierailemassa toisella paikkakunnalla.

Päivämäärä:   13.7.13 22:56:35

:) Hämäläis-Karjalaisessa perheessä kasvaneena isällä oli vasta ja äidillä vihta! Meillä ei kumpaakaan :)

ruoste: sun pitää käydä tuolla meidän kierrätyskeskuksessa kun seuraavan kerran täällä piipahdat, siellä on halavat hinnat ja ihan hyviä löytöjä tekee välillä!

Ruoste jätti meidät hullut miettimään mitäs hämmentävää hälle oli sanottu :) , onhan siinäkin lauantai-illalle viihdykettä! ;)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.7.13 22:57:52

Vihta eli vasta ... eli kompromissi olisi vista jos mikkisofta ei olisi pilannut sanan mainetta

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.7.13 23:03:46

No minullekin on sanottu tänään hämmentävää ... voitte sitäkin arvuutella samalla :O

Päivämäärä:   13.7.13 23:05:49

Kiitos Webbi, arvasin että huolehdit viihdytyksestä ;)! Kun tuon vistan kääntää vähän niin siitähän tulee vitsa :)

LähettäjääR 
Päivämäärä:   13.7.13 23:08:10

Mie oon kyl saanu ihan tarpeeki hämäläisten vihdasta, silleen verbaalisesti..

Kunnon kyntöheposia ois varmaan tuossa tänäänkin noilla ns. perinnepäivillä kaipailtu...

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.7.13 23:09:15

Minä mielelläni huolehdin hyvinvoinnistasi ja viihdytyksestäkin jos vain olisin paikalla ...

Päivämäärä:   13.7.13 23:11:59

äRsy on verbaalisesti löylytetty ;) .

Olisi joskus ihan mielenkiintoista päästä seuraamaan työhevosen ja kuskin työskentelyä, joskus töllöstä katsellut että aika sentintarkkaa hommaa on. Itse kun olen hevoshommissa täysin myöhäisherännäinen ja varhaisnukahtaja niin oma kokemus on parhaimmillaankin vähäistä.

Päivämäärä:   13.7.13 23:13:00

Kappas, Webbihän on kaivanut paljonpuhutun kaunopuheisuutensa takataskusta :D !

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.7.13 23:13:05

Mutta vanhus siirtyy untenmaille keräämään voimia, öitä kaikille tasapuolisesti

Päivämäärä:   13.7.13 23:15:47

Nati nati Webbi!

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   13.7.13 23:19:00

Mä olen nautiskellut tänään mies"kauneudesta" lähialepassa :D Naureskelin kassajonossa itsekseni inside-läpälle eräästä nimetystä cokispullosta, ja kun nostin katseeni niin mun naureskeluja katteli semmonen... semmonen... ihana! Oivoi. Parkkipaikallakin meidän katseet vielä kohtas pari kertaa, mutta enhän mä mitään osaa mennä sanomaan. Äkkiä karkuun vaan... Huoh...

No, sit on tossa kämpänlaittoapuna vierähtäny jokunen tunti, on siellä kyllä hommaa mutta suunnitelmat on tosi kivoja ja jännä nähä mimmonen siitä kämpästä tulee, vissiin ihan tosi kiva :) Pää kylläkin tuli kipeeks, nyt sitte vähä aikaa sohvalla vaan odottelen jos burana puris, meinaisin mennä viel juoksemaan.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.7.13 23:20:20

Meillä on aina sanottu, että ensin käydään saunassa ja sitten syödään vasta. Eli vasta. Paitsi kun ollaan möksällä (sijaitsipa mökki missäpäin tahansa), silloin tehdään koivuvihtoja.

Veikkaanpa, että webbi on kuullut jotain vähän eri tavalla hämmentävää. Minen kehtaa kertoa, vaikkei se mitään kovin jännitävää ja erikoista kai ollutkaan. Aivopähkinä purtavaksi lauantai-illan iloisille sinkuille :)

Moppe, onko se kierrätyskeskus siellä sairaalan lähettyvillä? Kerran muistelen siellä käyneeni.

Yäk, töllössä pussaillaan. :P

LähettäjääR 
Päivämäärä:   13.7.13 23:24:36

"Parkkipaikallakin meidän katseet vielä kohtas pari kertaa, mutta enhän mä mitään osaa mennä sanomaan."

Voi hyvänen aika nainen, kyl sie osaat varmaan silleen kattoo silmiin että ihan takuulla ens kerran nähdessä... jotain.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.7.13 23:25:13

Sinäkin, Mission! Mikä meitä naisia oikein vaivaa? Missä noita yllättäviä ihkumiehen kohtaamistilanteita ja flirttailua saa harjoitella, siis ihan livenä? Kerpele! Kesä menee ohi tilaisuuksia torpatessa ja mahiksia vältellessä... :P

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.7.13 23:27:05

Mutta äRsy, miten varmistaa se, että törmää tyyppiin vielä toisen kerran?

"Jotain" :D

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   13.7.13 23:28:32

No siis kyllähän mä nyt vähän yritin siinä katseella vihjata, mutta se mies oli varmaan yhtä ujo ku minäkin :D Sitäpaitsi, ei tosiaan ollu yhtään sinnepäinkään semmonen olo että oisin uskaltanu mennä rupattelemaan, ihan hikinen auringonoton ja koiraulkoilun jälkeen, tukka ponnarilla, ilman meikkiä, rönttävaatteet päällä kun menossa tosiaan sinne kämpänpuunaukseen... Eeeeei semmosella ololla voi mitään tehä :D Paitsi jos se oliki tommonen nöffin hengenheimolainen joka tykkää näistä naturelleista homssuista :p

Ehkä se vaan oli varattu ja ihmetteli että mitä toi homssu oikein mulkoilee :p

Päivämäärä:   13.7.13 23:30:31

ruoste: sielläpä hyvinkin. Täytyy näin perustajajäsenenä mainostaa.

Tänään ei silmiin ole osunut kuin s24:n komistukset mutta eilen vähän ihmettelin kuinka hyväkroppaisia pienten lasten isät ovat kun pikkuneidin kanssa uimarannalla pyörähdettiin. Tämä sinkkuus on vähän availlut silmiä tuolle komeammalle sukupuolelle, tulee välillä vähän vilkuiltua, varsinkin kun fillarilla viilettää niin simmu välillä lepää vastaantulevissa "ammattilaispyöräilijöissä" :).

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   13.7.13 23:31:52

En mä tiiä ruoste, joku kurssi olis varmaan hyvä :D

Mut oikeesti, semmosen kurssin jälkeenki ei varmaan tarttis ku kaks kertaa saada varatulta pakit niin kolmannella kerralla jo tuskasena tiuskasisin että mulkoilepa sitä muijaas sitte äläkä vihjaile jos ei kert kiinnosta :D

Miehet on vaikeita, ne voi ihan mainiosti pitää yllä jotain silmäpeliä vaikkeivät lopulta tarkota tai halua MITÄÄN muuta ku katella ja hymyillä...

LähettäjääR 
Päivämäärä:   13.7.13 23:36:45

"Jotain"

ei se tarkoita sitä jotain.. Ruoste.

Jos mies näyttää ujolta niin sitä paremmalla syyllä kantsii mennä jutuille..

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.7.13 23:37:42

Mission: No ei mullakaan tuollaisessa "luonnontilassa" ole sellainen olo, että hei tungenpa tässä juttusille, mutta joku saattaa oikeasti tykätä ja se on kyllä aika hyvä merkki. Kerran on muuten hevosmies lähestynyt meikäläistä kaupassa kun huomasi mulla olevan ratsastuspökät jalassa. Ei se malttanut kiinnitää huomiota joka suuntaan sojottavaan tukkaan ja turpeiseen, hikiseen naamaan, näki kai edessään vain nuoren ja tsirpakan heppaleidin. En mäkään usko, että räjähtänyt look oikeasti puree keneenkään. Sun iloisuutesi taisi sen sijaan tehdä vaikutuksen ja ilmeistähän sen näkee, minkälainen ihminen on kyseessä, kuteet ovat harhaanjohtavaa rekvisiittaa :)

Päivämäärä:   13.7.13 23:39:02

Mutta Mission, onhan se ihan kivaa kun jonkun komistuksen pää kääntyy perään vaikka olisi sitten varattukin, ainahan sitä voi iskeä silmää ja jatkaa matkaa, hih! Vai onko tämä lähinnä tämmöinen "vanhempien" naisten juttu?

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   13.7.13 23:43:38

Ärsy, nyt mua alkaa kohta oikeesti kaduttaa etten menny... :D

ruoste, mä ehkä vielä kykenenki unohtamaan rekvisiitan ja homssuisuuden sitte jos joku tosiaan tulee ite siitä huolimatta juttusille, mutta että ite alkas lähestymään ni ei kyl onnistu :D

Moppe, ei oo, etkä sä niiiin paljo oo ees vanhempi :p Kyl sekin on kivaa, ja muahan eilenki piristi se virolaisraksamiehen lentopusu, soin sille hymyn ja jatkoin matkaani ja se oli hauskaa :) Mut sitte jos on joku semmonen iiiiihana, ni jäähän se harmittamaan jos ei sit oikein tiedä et oisko siinä ollu vaikka joku sauma...

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   13.7.13 23:45:07

Hankala kommentoida, kun itsellä ei ole uutta mitään. Käynyt katsomassa kohteita, paljon ja turhaan, maanntaina saatan tehdä kirjallisen tarjouksen Vai vieläkö katsoisi pari toivotonta kohdetta lisää?

Tai nyt se kuukausia mietittytty punainen wanha rakennus vain vetää pidemmän korktensa?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.7.13 23:47:25

Ei ole Moppe, kyllä silmäpeli on ihan kaikkien juttu, saahan sitä katsoa ;) Ärsyttäähän se toki, jos yksi vain pelleilee kun itse on ymmärtäny tjotain muuta, mutta voi se "pikkujuttu" piristääkin. Enimmäkseen ne pikkujutut jäävät kuitenkin vain pikkujutuiksi, silmäpeliksi ja pieneksi lirkutteluksi. Vonkaaminen varattuna sen sijaan on repseestä. Niitäkin on nähty enkä välittäisi enää nähdä, varattu kun ei lähtökohtaisesti kiinnosta.

LähettäjääR 
Päivämäärä:   13.7.13 23:52:37

Small talkia hyvät leidit, small talkia.. millä te oikein ajattelette kaiken maailman paskaisien duunareiden ajautuneen vakaviin juttuihin?

Aina kun näätte sen "sopivan" niin suu auki hyvät leidit!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.7.13 23:53:30

kurnau: Oliko siinä punaisessa wanhassa jotain sellaista, mikä on saanut sen kummittelemaan takaraivossa tähän asti? Aina kannattaa katsoa lisää jos aikaa ja energiaa on, mutta jätäpä ne toivottomuuslasit kotiin ja nosta taas ne ruusunpunaiset nenällesi :)

Mission, samma här, hikisenä ja haisevana pysyttelen kyllä etäällä ihmisistä vaikka minkälainen gerardbutleri olisi lähietäisyydellä, mutta jos välttämättä tahtoo silloin itse iholle tulla niin antaa tulla :P

Päivämäärä:   13.7.13 23:54:05

No joo, ei varatut lähtökohtaisesti kiinnosta, siinä olette kyllä oikeassa. Ja ainakin itselläni oli se että myöskään varattuna en ollut kiinnostunut edes katsomaan, kaipa sitä oli jonkinlaiset reilusti suodattavat lasit silmillä!

kurnaulle tsemppiä asunnon etsintään! Taitaa olla aikalailla kuten miesten metsästämisessä että jos ei heti alkuunsa ihastu niin ei se siitä miksikään muutu pidemmänkään funtsailun jälkeen.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   13.7.13 23:56:20

"millä te oikein ajattelette kaiken maailman paskaisien duunareiden ajautuneen vakaviin juttuihin?"
Kavereiden kautta, juhlissa ja illanistujaisissa, baarissa (+töissä). Eihän rähjäinen nainen VOI... Naisethan eivät hikoile eivätkä likaannu, ei niillä ole mitään outoja ja ällöttäviä ruumiintoimintojakaan. Illuusio särkyisi jos menisi "hehkeänä" juttusille :D

Päivämäärä:   13.7.13 23:59:37

Tosta täytyy olla eri mieltä ruoste. Parhaat tuntemani parisuhteet on saaneet alkunsa metsässä, päivän vaellushiet päällä, hyttysten syömänä ja parhaimmillaan suossa uituna :) , illalla leirinuotion ääressä savulle ja hyttysmyrkylle haisten ! Sieltä se minunkin elämäni sitkein ihastus on aikoinaan mieleen jäänyt!

LähettäjääR 
Päivämäärä:   14.7.13 00:09:50

"Ei kukaan halua morsiamekseen ht.nettiläistä, joten tuskin sarjaa saadaan käyntiin."

Lainattu, elkää ampuko minuu..

LähettäjääR 
Päivämäärä:   14.7.13 00:12:27

Ja sinne se taas meni tuhkimotarinoiksi se miun hyvä juttu.. :(

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   14.7.13 00:14:19

No mä lähen koittamaan onneani, nimittäin tarviin itelleni yökyöpelin joten nythän ne on lenkillä ;)

Vetäsin uudet makkarankuorihousut neitsytmatkalleen ja lähen kokeilee :) Huono vyötärö näis kyl on, ei imartele... Siks varmaan alessa... Mut perse näyttää kivalta joten sohitaan sillä ;) Juoksemaan siis, mars!

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   14.7.13 00:17:11

Kyllähän se on kaikkein ihanin sellanen tukka pörrossä ja naama turpeessa oleva tytöntyllerö, oikeesti :)
kokeiles ruoste vaikka joskus :) mun täytyy varmaan kaapata rost jollekkin offroad reisulle mukaan, siellä ei kukaan kato kieroon jos on pöksyssä vähän rapaa :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.7.13 00:17:37

...mutta sarjassa saataisiin revittyä paljon draamaa tyhjästä, äR. Aina löytyy rohkelikkoja, jotka eivät tunne hevosnaisen synkkää sisintä. Muah! Vä voisin ryhtyä emäntäehdokkaaksi kun en vielä tähän päivään mennessä ole uskaltanut maajussille kirjoittaa.

Kyllä minäkin saattaisin noissa tunnelmissa ihastua, Moppe :)

LähettäjäM 
Päivämäärä:   14.7.13 00:18:19

bon voyage

Päivämäärä:   14.7.13 00:19:44

äRsy on käynyt lueskelemassa laatuviihdettä- maajusiille morsian topiikkia :) !

Kävin juuri antamassa suloiselle 5-vuotiaalle unilelun kainaloon. Poika on yleensä niin kovin iso ja tuo lempilelukin on jo jäänyt vähän heitteille, mutta niin onnellisen näköisenä sen rutisti syliinsä että tuli äiti-ihmiselle tippa linssiin.

Joten siirryn tästä omaan sänkyyni ja rutistan tyynyn kainaloon, kun ei tässä enää morsiammeksi kelepaa kun on erheytynyt ht-nettiläiseksi eksymään niin turha lienee sitten edes sulhosta haaveilla :D .

Hyvää yötä ja kauniita unia!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.7.13 00:21:31

Apua, jos joku paikka on ylitse muiden inhokkilistalla lirkuttelupaikkana, on se kyllä lenkkipolku! Tsiisös, naama punaisena, hiki virtaa, suu auki kuin hämmästyneellä apinalla tai happea haukkovalla kalalla... Onko teilläpäin Mission oikeasti muitakin liikenteessä tähän aikaan?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.7.13 00:24:54

Mission:"Miehet on vaikeita, ne voi ihan mainiosti pitää yllä jotain silmäpeliä vaikkeivät lopulta tarkota tai halua MITÄÄN muuta ku katella ja hymyillä..."

Haha, no naisethan ei mitään muuta teekään kuin vilkuile ja sit miehen pitäis siitä osata tulkita oikein millä mielellä nainen on liikenteessä. Katseleeko se ihan muuten vaan, haluaako se vaan flirttailla eikä enempää, vai oliko toi nyt se kuuluisa "naisen aloite", mikä tarkoittaa sitä, että miehen pitää älytä tulla iskemään. Naiset ne vaikeita on. =) Sit jos saavat yhdet pakit, niin suuttuvat, eivätkä enää ikinä tee aloitteita, kun "aina" tulee pakit. :D

"Mut perse näyttää kivalta joten sohitaan sillä ;)"

Pics or didn't happen! :D

LähettäjääR 
Päivämäärä:   14.7.13 00:28:41

Mut perse näyttää kivalta joten sohitaan sillä ;)"

x2

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   14.7.13 00:30:18

X3

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.7.13 00:33:44

Mä kokeilin tänään juoksuhousuja kaverin kehotuksesta (ja koska Missionkin niitä hehkutti). Oh no. No no no no no. En tiedä minkälainen kokovartalokorsetti siellä alla pitäisi olla, että niissä oikeasti näyttäisi hyvältä. Eipä siellä lenkkipolulla tosin ulkonäöllä niin väliä ole, paitsi jos meinaa sieltä bongata jonkun. :P Silti, minusta ne makkarankuoret ovat aika kammottavat! Loppukesästä mullakin on saletisti sellaiset, lämpenen vain vähän hitaasti ajatukselle. Se takataskukin, brr, kuka hitto haluaa avainten tai luurin keikkuvan pakaroiden päällä??

Nati nati Moppe. Luomet lupsattavat jo siihen malliin, että hampit olisi hyvä pestä jo nyt.

LähettäjääR 
Päivämäärä:   14.7.13 00:46:07

"kuka hitto haluaa avainten tai luurin keikkuvan pakaroiden päällä??"

Me? Kaikki ht:netin uroot.. ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.7.13 00:46:14

ruoste: Niin no kaipa ne toimii just sillee parhaiten, jos on sitä piffiä reisissä ja pakaroissa. Mut onhan noi aika armottomia kropan muotojen suhteen. Aika rennoissa vaatteissa mäkin yleensä touhuun, niin ei näy mitään ylimääräistä. :p

ps. Öitä vaan nukkumaan menijöille. Mua ei yllättäen ihan vielä väsytä, kun eilen meni neljään. =)

Päivämäärä:   14.7.13 01:01:35

X4

Ruoste, miehethän näyttää aina hyvältä, sama minkä kaavun päällensä laittaa. monet naiset jopa unelmoivat haalarikundeistakin :) Mulla on juoksukamppeina Exelin shortsit ja paita. Niissä ei ole mitään taskuja. Jätänkin monesti oven auki, tai sitten pistän avaimen jonnekkin jemmaan. Meillä kun uskaltaa jättää ovet auki eikä sinne edes jehovantodistajat eksy :) Tänään pyörähdin 18 km lenkin. Olis saanut olla juotavaa mukana, meinasi kuivua. Nyt on sitten ollut jano pitkin iltaa. Tarkoitus oli käydä vain pikkuisen äkkiä, mutta päätin sitten tehdä hieman poikkeusta siihen tuttuun ja turvalliseen kympin lenkkiin. Huomenna pyrähdän sitten sen kympin palauttavana :) Niin, puhelin sai käsivarsikotelon Prismasta. Ositn duracelleja ja niiden mukana sai sen kotelon :)

Moppe, en mää sitä tarkoittanut, vaan sitä lähikontaktia... Eli sinne tule luokseni -kuvaan laittaa miedosti ehostetta, silleen hyvällä maulla. Liika on liikaa ja tekee kohteesta ällöttävän. Sitten vaan, kun pääsee niin lähietäisyydelle, kuten Pauke oli siellä pesuvatituvassaan, niin näkee niiden mössöjen allekkin... Nainen näyttää naturellina tai lähes sellaisena vaan kaikekin parhaalta. Okei, jos ripsiä ja kulmia hieman ehostaa, niin sitä ei lasketa ;) Sillä tekee jo ihmeitä aikaan. Kuten neiti Korulause :) Hih!

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   14.7.13 01:08:38

Nyt täytyy mennä untenmaille. aikanen herätys, pitäis mennä huomenna(tai siis niinku tänään) jokamiesluokankisoihin, ja oikeen toimitsijaksi, eli hinaamaan niitä särkyneitä roskapönttöautoja sieltä radalta pois, ilmasta rallimakkaraa ja pyttipannua, jee! :)

Mutta on sentään mukava herätys kun pääsee heti aamusta tänne kattomaan niitä missionin persauskuvia mitä se kohta laittaa... ;)

ihania unia, pyllyn kuvia :D

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   14.7.13 01:14:01

:D:D:D No pics, sorry boys :p

Ruoste!!! Oumaigaaaad! Mä en enää ikinä koskaan ikinä milloinkaan juokse millään muulla kujuoksuhousuilla! Hitto ku ois tänki tienny... :D Siis ihan mielettömät, ihan sikamakeet, aivan sairaan bueno :D Se oli siinä, elämäni rakkaus <3

Ja joo, avaimet ja puhelin keikku perseen päällä, mut ei niitä todellakaan huomannu siellä. Ja siis oikeesti, lämpimät reidet, ei kuuma, ei kylmä, ei hiki, ja kun nyt on ihan törkee hiki kyllä reisissäkin niin ei uskois, tuntuu ne käteen mut ei reisissä, en tajuu... Aloin taas uskomaan teknisiin kankaisiin :)

Nii, ja sit toi juoksumatka sit niinku tuplaantu. Se tuskin on housujen syytä, mut kertaheitolla oli jotain tapahtunu ja PALJON! Vitsit, mä oon ihan liekeissä, siistiä! Perhana kun ei pääse heti uudestaan ja uudestaan ku pitää jotain lepopäiviä muka pitää :p

Nyt toinen koira pissille, toi vammanen raasu, sitte jotain sapuskaa...

Päivämäärä:   14.7.13 01:21:10

Mission, mää en niitä juoksuhousuja ilenny ostaa... Koitin päälle ja päätin jättää kauppaan, antaa hieman liikaa... :p Kökkäre.

Ja sitten vielä; no @!#$ Sherlock...
http://www.tekniikkatalous.fi/tyo/paatetyo+voi+vieda+younet/a913969

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   14.7.13 01:21:34

" "kuka hitto haluaa avainten tai luurin keikkuvan pakaroiden päällä??"
Me? Kaikki ht:netin uroot.. ;)"

Jaa. Mitäs hooteen herraraati sanoo, saako vai pitääkö peräti sen perän olla framilla vai ei? Jos sitä piffiä nyt sattuu olemaan, pitäiskö sitä korostaa vai kätkeä kaapujen alle? Muutenkin kuin juostessa siis.

Öitä horholle ja riemukasta rallipäivää :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.7.13 01:32:55

Mission: Kyllähän se jo tiedettiin, et mamoilet noiden kuvien kanssa, vaikka niitä jo juhannukselle lupailit. =) Mut varo vaan kun noin intoilet. Palkkaan sinne sen tarkka-ampujan pistämään nukutusnuolen sun kankkuus. Nyt kun ne vielä kerran erottuu erityisen hyvin. ;)

ruoste: No kyllähän se kivaa katseltavaa on ja miksei sitä parhaita puoliaan sais korostaa. Sellasta suht viatonta silmänruokaahan se kuitenkin miehille on ja jos kerran on mitä näyttää, niin saahan sitä nyt vähän esitelläkin. Ei sitä nyt niin siveyden sipuli sentään tarvi olla. Varsinkaan sinkkuna.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   14.7.13 01:33:49

Miehet vissii hävis kattoo sexceteraa, naisia alasti aseiden kanssa :D

Ei nää juoksuhodet mun mielest pahat oo, teki takapuolesta paljo paremman näkösen :) Ainoo nyt että pikkarien rajat näkyy vähä törkeesti mut ihan sama nytte. Pitäs jostain netistä shoppailla kunnollisia sporttialkkareita, tuolla kaupoissa kun myydään vaan niitä hipster-malleja sportteina... Kuka hitto muka ihan oikeesti urheilee niissä? Mut mahamakkaroille noi alehousujen vyötäröt ei oikein oo hyvät, pitäs löytää joskus vähä paremman malliset vaan. Ei toikaan nyt järkky oo, jos täs rupee jotain tulosta tulee joskus niin eiköhän istu paremmin siitäki ;)

Sporttirintsikat piti kiristää kesken kaiken. Puheenaiheena siis taas mun TISSIT :D Jotka yrittää kadota jonnekin... Oikeestaan tänään just kattelin niitä, onhan ne kutistunu himpun mutta luojan kiitos, ne ei oo alkanu roikkuu enemmän silti, iho on tullu mukana :) Näyttävät siis oikeestaan paremmilta...

Herranen aika, tässähän voi vielä häämöttää ajat millon olis oikeesti ihan tyytyväinen kroppaansa :D

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   14.7.13 01:36:58

Minski, jos urheilu sujuu näin hyvin keskellä yötä niin vaihdan kokonaan yöeläimeks :D Palkkaa siis joku aamuvirkku joka tulee sit nukuttamaan aikasin aamulla, kun on nukkumaanmenoaika :D

Ei varmaan ton lenkin (ja näiden vatsasarjojen joita täs väännän) jälkee kyl uni ihan heti tuu... Harmi, oli tarkotus herää aamul ajoissa. No, voihan sitä nukkuu vähä vähemmän ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   14.7.13 01:40:30

Mission: Hah, no mut hei nyt sä kyllä ihan ite alotit tän keskustelun perseestä ja tisseistä. Ei sais tollee miehiä villitä keskellä yötä, kun ei sit mitään kuviakaan tuu noiden kuvailujen tueksi. :D

Niin ja siis ennen lenkkiähän se nukutus pitää tapahtua, ettet pääse liikaa urheilemaan ja me muut pysytään sun mukana ees jotenkin. :p

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   14.7.13 01:47:01

En varmaa alottanu! Ai, taisinpas alottaa... No, sit ku nää on toooosi hienot (never) ni saatte biksukuvia molemmista (ever) :D

Eikä mun urheilua saa hillitä! Milläs muulla se hyvä perse sitte tehään... Sit ei ainakaa tuu kuvia :p Toivottavasti ehtisin huomenna fillarilenkille... Maanantaina salille ja tiistaina juoksee, hyvä plääni? ;)

Päivämäärä:   14.7.13 01:47:03

Mission, ei se takapuoli, vaan se etupuoli, joka niissä on vähän turhan kireä :D

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.