Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 340

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   11.7.13 22:53:32

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1478811&t=1478811
Minski odottaa postia kuin pieni poika jouluaattoa, ja kuinka sitten kävikään? Paketti jäi maailmalle! Ou nou.

Re: Sinkkujen topic 340

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   11.7.13 22:57:15

No jo on Minskillä leegopalikat ympäriinsä... :/ Toi on ihan superärsyttävää kun odottaa että tulis jo ni pääsis leikkii!

Huoh, mulhan olis toi pyykkirumbakin tuol...

Ja ohan hirvee nälkäkin taas, voi olla että tuli siin muuttoreissulla kulutettua kaks kaloriaki ehkä. Ohan se sit vissii mietittävä viel syötävääkin ;)

Ainii, sain tänää lettuja, ja mustikkahilloo, kaverin mummo ite väsännyt siis molemmat, miten mummot aina tekee parasta kaikkee? En oo ehkä melkee ikinä syöny niin hyvii lettuja :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.7.13 23:11:09

Mäkin voisin pestautua muuttoavuksi ruokapalkalla, se on huisin hyvää liikuntaa kunhan kama on hyvin pakattua eikä joudu nostelemaan liian raskaita tavaroita yksin. Uuden asunnon sisustaminen + huonekalutetris on aina jännittävää ja hauskaa puuhaa. Niin ja mummot = <3.

Psst Minski, kuva oli kiva :)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   11.7.13 23:15:05

Iltaa kultapienet :)
Unohtu puhelinkin kotiin aamulla, kokopäivä telefooni ja internetti pimennossa, hirveetä :D

Olisit ruoste vaan ruvennu keräämään ostoksias sen kesämiehen koriin, jos se olis ruvennut ihmettelemään niin sanonu vaikka " Ai eiks me asuttakkaan samassa osotteessa" :)

Ei oo muuten kivaa jos on tavarat pitkin maailmaa, mullakin pitäis olla offrouti vehkeen palikoita tulossa, vehkeet levällään eikä yhtään pääse räpläämään kun ei ole osia...

On tuollanen laavulla käristetty makkarakin aika hyvää :) iltapala metsän siimeksessä, aika jees :)

Onks kello jo niin paljon että voi laittaa vähän härskimmän vitsin?
On tai ei, here goes :)

Stressaantunut timpuri ryntää bordellin ovesta sisään.
Haluan heti neekerinaisen ja nyt on kiire."
Bordellin omistajaa hymyilyttää ja ohjaa timpurin huoneeseen
504 jonne hän lupaa ohjata halutun naisen hetken päästä.
Timpuri odottaa huoneessa ja noin 5 minuutin kuluttua sinne
saapuu tumma kaunis neekeri.
Hän kysyy viehkeästi mitä timpuri haluaisi tehdä hänen
kanssaan.
Timpuri vastaa pikaisesti:"Vaatteet pois ja nelinkontin lattialle, perää reilusti tännepäin.."
Tyttö tekee kuten timpuri pyytää eikä ennätä kun mennä
polvilleen kun jo timpuri pyytää raottamaan poskia ja häpyhuulia.
Tyttö levittelee tavaraansa ja kysyy pitääkö timpuri näkemästään.
Toki,toki vastaa timpuri lyhyesti ja pyytää tyttöä pukeutumaan.
Yllättyneenä tyttö kysy eikö timpuri olekaan mielissään vai
haluaisi hän tehdä jotain muuta.
Ei kiitos vastaa timpuri. Tämä kyllä riittää.
Halusin vain nähdä miten vaaleanpunainen sauma sopii
tummanruskean kaakelin kanssa...

:D :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   11.7.13 23:24:46

Iltaa sinkkulaan

Mä toimisin lähes koko päivän turistioppaana kahdel kuopiolaisel ja oli kivaa :) huomenna sitten (taas) tallille ja lenkkeilyä ja ehkä tapaaminen tuon yhden kanssa jost kannattais pysyy eros

Tilasin yhen kirjan pari viikko aikaa sit ja kauan tuntuu kestävän et se tulee... haluisin pääst lukemaan jo

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   11.7.13 23:30:14

"kunhan kama on hyvin pakattua eikä joudu nostelemaan liian raskaita tavaroita yksin."

Ei toteutunut :D Mut hei, kerrankos kuitenkin hevostrailerilla tehään muuttoa, se oli hauskaa :P Ja ruoka hyvää :)

hörhöhän se härskiks heittäyty, liian kauan selkeesti ilman hupelinta... :p

Ai min liittyy kans tähän kerhoon taas missä Niinakin vierailee, "miehet joista pitäisi pysyä erossa mutku.." :D Mä yritän vältellä moisia...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   11.7.13 23:37:24

Niin, minkäs sil mahtaa ku toinen saa sukatki pyörimään jalois..? Tosin en käyt sukkii kesäsin... joku muu vaatekappale sit sukkien tilal... eniten täs ottaa päähän se et tuun kuitenki parkumaan itteni kipeeks syksyl ja vaik mä tiedän ton niin oon niin pahuksen tyhmä etten hommaudu tost ihmisest eroon. Voisko tunteille olla sellanen on/off-nappi? Sellane helpottais kummasten mun elämää

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   11.7.13 23:43:07

Ja mie en edes haluais tuollasta on/off -nappia, vaikka periaatteessa ikuisena skeptikkona tiedänkin, että ei tässä voi kovin hyvin käydä :/ Mutta mulla on kyllä vielä ne sydänsurutkin kokematta, niin ehkä tää on kuitenkin sen arvoinen tyyppi, että sen vuoksi kannattaa ottaa riski, vaikka sitten tuliskin noita sydänsuruja :/ Mutta siis, en edelleenkään tiedä, että onko se minusta kiinnostunut muuten kuin kaverina. Ja toinen tyyppi sanoi soittavansa huomenna uudestaan, hui :o

Nyt on kyllä jo niin väsy, että taidan yrittää mennä jo nukkumaan. Huomisen teema voi olla "kurkku kipeänä aamuun ankeaan.." Orgioiden jälkimainingeissa... Enpä muista, millon olisin huutanu kurkkuni yhtä kipeäksi :/ Mutta hyvät yöt sinkkulaan! :)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   11.7.13 23:43:46

Mistäs kaukaa min on lukemista tilanut kun noin kauan kestää? mulle on joskus jenkeistäkin tullut kolmessa päivässä tavarat, se on jo melko nopeeta touhua...

Vähän meinaa väsyttää kun on niin aikasin heränny, jos robocopin kattois loppuun ja yrittäis unimasaa houkutella, huomenna olis vielä vähän sitä messujutun laittoa ja sitten voiskin palata lomailun pariin :)

Vielä vähän vinkkiä töissä oleville, ei taida ihan joka työpaikassa toimia, mut kannattaa kokeilla :D

Tero oli kaivinkoneenkuljettajana työmaalla ja Teroa alkoi ottaa aivoon työnteko suunnattomasti.
Kaveri mietti, miten pääsisi sairaslomalle, kunnes välähti.

... ... ... Tero rupesi roikkumaan kaivurin puomista pää alaspäin ja alkoi
hokea: "Olen lamppu, olen lamppu".
Noh, mestari katseli Teroa aikansa, ja meni viimein sanomaan:
"Eiköhän se Teron päivä ole täynnä.
Mee kotiis ja pidä loppuviikko vapaata."
Siitä paikasta Tero lähti lampsimaan kotiin päin.

Lapiomies hoksasi tämän ja lähti lampsimaan Teron perään.
Mestari huusi lapiomiehelle: "Mihis sä olet menossa?"
Johon lapiomies: "No kuka täällä pimeessä näkee töitä tehdä.....!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.7.13 23:46:05

Mission: Haha, no niinpä. Voiko turhauttavampaa olla, kuin mies joka haluais päästä leikkimään ja sitten ne pitää sen legopalikoita jemmassa, eikä meinaa millään päästää. Ihan epäreilua. Mä en kyllä ala, jos ei niitä kohta tuu. Tai alan mä, nimittäin möksäämään. :/

ruoste: Joo mun puhelimen suttukamera teki siihen vielä tollasen kivan efektin. :p

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   11.7.13 23:47:14

Hörhö, emmä tiiä mist saakka se kirja tulee. Toimitusaika tais ol jotain 4-6 viikkoo mut elättelen toivoo et kirja tulis peril jo aijemmin. Ja kirja kertoo siis makeiden vesien mikrobiologiasta :)

Lähettäjä: Marce 
Päivämäärä:   11.7.13 23:51:20

Mä tilasin Kiinasta asti ripsivärin :D Kympin halvemmalla tulee koti-ovelle kuin, että ois Jyväskylään asti ajanu hakeen. Kaveri ihmetteli, että eiks sen nyt voi hakee tosta cittarista, mutta ei voi! Ku täytyy saada paras.. ihanan pinnallista <3

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.7.13 00:10:50

Mikä on Marce paras? Meikkejähän sais tosiaan netistä helposti ja halvalla, mutta kun on toisaalta niin helppoa ostaa niitä marketista... Eikä tarvitse jännittää paketin hukkumista ja sietää myöhästymisiä.

Toi on selkeästi Minski joku kauppojen salaliitto, innokkaat pikkuhifistelijät käyvät hakemassa lähimmästä kaupasta hätävararoinaa paketteja odotellessa ja teollisuus kukoistaa! Törkää pitää toista jännityksessä tuolla lailla :P Tässä mitataan nyt luonteen lujuus ja kärsivällisyys. Kauanko maltat olla repimättä pelihousujasi?

Minin opiskeluinto on kadehdittavaa :)

Sit höyhensaarille, öitä tyypit :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.7.13 00:23:32

ruoste: No joo selkeesti, kun tollee pihdataan. Mut pakko oli ostaa toi yks kaapeli, et pääsen testaamaan noi lasit. Et tietää tarviiko niitä palauttaa vai onko sattunut tuuri ja tulleet jenkeistä ehjänä. No, ei se auta kuin odotella ja toivoa, että tulisivat kohta. Mut ärsyttävää odotella ja tuntuu et aina näitä viivästymisiä sattuu mulle. Viimeks ku ostin kolme näyttöä, niin yks oli heti suoraan paketista rikki ja ei kun suoraan lähettämään huoltoon.

Mut hyvää yötä sulle. o/ Mua ei vielä väsytä yhtään.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   12.7.13 00:38:03

Pyykit, tiskit, koirat hoidettu, iltapalaks nuudeleita katkaravuilla, ja jätskii tietty :p

Kohta muuten sammun, alkaa viime yön kahden tunnin unet ja päivän muuttourakka tehdä tehtäväänsä...

Mut hetki viel töllöö jätskin kaa, jooooo :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.7.13 00:41:08

Kaipa mäkin kohta yritän nukkua, niin jos sais vähän unirytmiä järkevämmäks ja enemmän aikaan päivällä. Tiskit jäi kyllä vielä huomiselle, vaikka oli tarkotus hoitaa ne tänään. Mä laitoin netflixistä 24 sarjan pyörimään. Pitkästä aikaa totakin, kun en enää muista noista mitään. Toi pyörii mukavasti taustalla kun säädän täällä. =)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   12.7.13 00:47:13

Kaksnelonen on hyvä :) Porukat ku kattoo tota ranskan (ja ihan minkä tahansa pläntin) ympäriajoa töllöstä ni siel on sen niminen pyöräilijä ku Jack Bauer :D Eipä toi nyt kovin harvinainen varmasti nimeksi ole mut yllättävää että mä aina siellä tsemppailen ku oon käymässä että hyvä JB :P

Mulla on tänpäivänen suurin pudottaja viel kesken, sen katon loppuun ja sit meen. Mut pitäskö vetää toinenki jätski... :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.7.13 00:54:38

Heh, mäkin löysin tänään Minskin jostain... xD Mut kyllä mäkin nyt meen nukkumaan. Hyvää yötä. o/

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   12.7.13 01:01:25

Joo kylläpä alkaa mukavasti nyt väsyttää itteäkin, öitä vaan :)

Lähettäjä: keesha 
Päivämäärä:   12.7.13 08:24:18

Huomenta sinkkulaan!

aurinkoinen päivä tulossa näemmä, ainakin tänne etelään:) perjantaita pukkaa, mitäs sakilla on viikonloppusuunnitelmissa?
täällä ainakin rentotumista, ois joku pieni säpinäkin kiva :D

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   12.7.13 09:51:17

Huomenta aamuun ...

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   12.7.13 09:59:12

Huomenta! Täälläkin herätty kauniiseen aamuun! Ihana tunne kun herää ja missään ei satu. Eilen yritti migreeni sitkeästi pukata illalla mutta ystävän antaman hyvän hieronnan ja rentuttavan saunan jälkeen pääsin nukkumaan sekä lihakset rentona että pää kivuttomana!

Webbikin onnellisesti kotiutunut messuilta! Tulikos lippu-lappusia matkalla? ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.7.13 10:03:55

Jou! Huomenta laiskiaisille, päivää reippaille :)

Tänään ohjelmassa - yllätys yllätys - töitä ja ratsastamista. Ehkä parin ömm pitsiunelmaliikkeen kautta kotiin. Huomenna buukattu kalenteriin mm. aamu-uinti, shoppailua seuraneitinä, pienoista huonekalurumbaa ja kamun uuteen kissanpentuun tutustumista <3 Sitten olisi kova hinku kuumille rantakalliolle, säpinää korkeintaan rantalentiksen muodossa. Toisaalta olisi kiva käydä myös ihastelemassa kesäistä Helsinkiä. Sit ois antiikkimarkkinoita ja sirkusta ja vaikka mitä tarjolla. Olisipa viikonloppu kahdesti viikossa. :P

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   12.7.13 10:05:35

Moppe; minähän ajan aina rajoitusten mukaan ... joten ei lappuja eikä kameraväläyksiä tullut eilen ...

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   12.7.13 10:07:35

iiihana aurinko <3
mulla on parvekeinspiraatiopäivä. ajattelin sitä vähän laitella uusiks ja laittaa vielä herneenversoa kasvamaan. hieno rantapäiväkin olis mut ehtii illemmalla vielä. ja huomenna ja ylihuomenna ja ylihuomisen huomenna :)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   12.7.13 11:08:41

Huomenta!

Mul on vapaapäivä ja heräsin sit puol seiskalta :( no, nyt on ainakin jo koirat lenkitetty tältä päivältä. Jossain välissä vois myös tallille polkea ja kattoo jos siel täytyis joku hevonen liikuttaa. Ja sitten ku aurinko alkais vihdoinki paistamaan tohon laiturille, voisin men sinne lötköttämään ja lukemaan kirjaa. Hirmusen jännä päivä siis tulossa, just tätä mä tarttenki :D

Päivän horo: "Tänään on varsin onnellinen päivä, sillä varsinkin sinkkuoinailla on ihanaa vientiä. Voit tavata uuden ihmisen, jolla on sinulle paljon annettavaa." Jea! Mahtavaa! :D Päivä senkun paranee näköjään :)

Ja sitten sinkuille iloista ja kivaa musiikkia :) http://www.youtube.com/watch?v=8Axj-xvyz8M

Päivämäärä:   12.7.13 11:35:29

min, meille oinaillehan luvataan hulvattoman hienoa päivää :) !

Ruoste, onnea, eilinen meni vähän ohi mutta näin jälkikäteen. Ainakin tuli sellainen olo että olisi syytä onnitella, tuliko vuosia täyteen ?

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   12.7.13 12:27:35

Jees! Messuständiprojekti valmis :)
Ja nyt mä olenkin jo ruosteen opiskelukaupungissa, mut ei näy ruostetta vaikka kuinka huhuilee :D
mä oisin jätskin tarjonnu... Ei se varmaan haluu ku ei missään näy, jäde kiintiö varmaan täys ;D

on tääl ainakin kuuma, aurinko paistaa ihan pilvettömältä taivaalta :)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   12.7.13 12:31:03

Huomenta!

Aamutoimet kaikki hoidettu jo, mulle aika aikasin :P Pikku hetki aamiaisen sulattelua Frankenweenien seurassa, sitten käpsyttelen porukoille hakee fillarin :) Vähän kurkkukipua kyllä, luulen että johtuu vaan eilisestä pölyssä ryömimisestä sekä liiasta tupakasta... Toivottavasti en nyt ainakaan tuu kipeeks.... Jotain toi mahakin kiukuttelee ja kurluttelee, mut en mä nyt viitti rupee kipeeks, taidan vetää vaan kourallisen kaikenmaailman vitamiineja ja maitohappobakteereja ja päätän pysyä terveenä :D

Illemmalla vois käydä uimassa ton pikkukoiran kanssa, vanhempi ontuu enkä oo varma että ontuuko se nyt taas tota yhtä varvasta vai sitä tassuhaavaa, mutta se saa nyt muutaman lepopäivän. Voi rassua, pitää keksiä sillekin jotain erittäin rauhallista ohjelmaa... Jos vaikka hieroisin molemmat illalla. Ja voisin nurtsille laittaa tolle jonkun namijemman, siin ei tuu ku käveltyä vähäsen.

Ai oliko ruosteella syndet? Mullakin meni vähän ohi, liikaa multitaskaamista eilen... Onnea! Ja sullakin tota huonekalujutskaa ohjelmassa, mulla lienee viikon verran tota kodin laittamista kaverille :D Onneks se on pari päivää nyt kisoissa ni saa hetken olla rauhassa :p

Mä laitan kans mun vakio kesäbiisin, sopii päivään, keliin, ja olotilaan :)

http://www.youtube.com/watch?v=co6WMzDOh1o

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   12.7.13 13:08:41

Ei kai ruosteella nyt ole synttäreitä, eikös ruoste ole jellona eikä rapu?

Nyt mietityttää koko ajan sinkkulaa lukiessa, että mitä Mission ja minski viestivät privaattina.

Niina ja min, kyllä pleijereillä voi elämäänsä piristää, kunhan ei ota niitä liian vakavasti.

Hörhön vitsit olivatkin päivän reps.:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.7.13 14:31:23

Ei ei ei ollut syndet vielä, kuukauden kuluttua vasta kolmekymppiset mutta voin toki ottaa onnittelut vastaan jo nyt :) Eilen oli niinkin jännä päivä kuin nimpparit, jota meidän perheessä ei ole koskaan mitenkään noteerattu, mutta pari ihanaa ihmistä jaksaa muistaa, toinen tällä kertaa kukkasen kera <3

Hörhö, ei saa kiusia, kärvistelen täällä 150km päässä jäätelöhimoissani...

Aika *@#¤%&/( päivä so far. Kohta opastamaan väsynyttä vanhusta kännykänkäytössä. Taas. En hirveästi tykkää viime hetken aikataulumuutoksista. Onneksi on tyyni järvimaisema jota tuijottaa. Vilkuttelen Mopelle vastarannalta ;)

Päivämäärä:   12.7.13 14:42:24

:) Onkos Ruoste Lohjalla vai Virkkalassa opastamassa? Vilkutukset vain sinnekkinpäin, vaikka ei vielä olla ehditty järvelle asti.

Aamupäivä meni ensin kiertätyskeskuksessa shoppailemassa (tuhlattiin 80 cnt) ja sitten Säästöpörssin loppuunmyynnissä, missä meni vähän enemmän(-70% ja -50% jo alennetuista hinnoista).

Lähettäjä: Wotakka 
Päivämäärä:   12.7.13 14:42:29

Hyvää iltapäivää Sinkkulaan!

Mitäs meinaatte puuhailla viikonloppuna? :) Itsellä olisi tarkoitus grillailla illalla ja muutama olut ottaa hyvässä seurassa, huomenna täytys sitten tormakkaana mennä kaverin luokse maalauspuuhiin, joten jos kohtuus pysyisi juomisessa niin olisi parempi kuin hyvä homma. :)

Nyt vielä salille, puuh!

Oikein aurinkoista ja iloista viikonloppua kaikille teille toivottaa Wotakka!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   12.7.13 14:55:39

Moppe, Lohjalla. Jos oiiiikein kurotan kaulaani ylimmän kerroksen partsilta, voin melkein nähdä Virkkalaan asti. Melkein. Jos vähän kieroon katson ja villisti kuvittelen. En tosin ole ilmansuunnasta ihan varma, mutta suunnilleen :P

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   12.7.13 15:01:51

kaikkiko sinne Lohjalle on nyt kasaantunut onko siellä joku miitinki? .... ja minä olen vain täällä etelä-savossa autotta ja lasten kanssa

Päivämäärä:   12.7.13 15:53:43

:) ruosteella on hyvät näkymät kun noin korkeelta katselet.

Nyt tekisi mieleni lähteä uimaan! Saisikohan tuon nuoremman polven houkuteltua mukaan?

LähettäjäM 
Päivämäärä:   12.7.13 15:54:15

Päivää....Loma alkoikin

Päivämäärä:   12.7.13 16:46:38

Hyvää lomaa M!

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   12.7.13 16:56:28

Huhhuh, pyöräily on raskasta... Pikkunen testilenkki vaan, alle kymppi, ja silti ihan puhki :D Pitää kai jatkaa harjotuksia, ainakin jos tää kurkkukipu pysyy yhtään aisoissa... Senkään takia ei viittiny pitkää lenkkiä kun tuntu vähä inhottavalta.

Pitäsköhän iteki mennä tänään uimaan... se lätäkkö vaan on umpiturvoksissa pe-la, pitäs mennä tosi myöhään että mahtuis.

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   12.7.13 17:05:39

Loistava päivä! Olin aamulla kampaajalla, nyt on ihanat hiukset. Leikkaus kuntoon ja kirkkaampi väri, ei mitään ihmeellistä, mut nyt hiukset tuntuu ihanalta, ja näyttää! Sitten huoltomies soitti, maanantaina se laittaa myrkyt tänne kämppään niin ötikät häviää. Jes!!! Kuukauden päästä on toinen myrkytys. Hemmetti, just ennenkuin muutin tähän niin täällä oli ongelmaa samojen petojen kanssa. Näköjään ne elää rakenteissa ja on vaikeita hävittää. Maanantaina pitää olla evakossa. Sitten, olin tanssimassa valssia. Pääsin mukaan hääparin treenitunnille. Mun tanssikaverina oli sellainen kaverimies. Mut oli niiiin kivaa tanssia. Ihan huisin kivaa!

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   12.7.13 17:44:24

Mulla on joo hyvät näkymät. Tää on kaunista seutua ja järvi on ihana, etenkin ylhäältä katsottuna :) Ja hei, täällä ois sirkushuveja tarjolla hetken kuluttua!

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   12.7.13 18:12:57

Jeeeeeeee niin se minunkin loma koitti vihdoin ja viimein! Voi miten takkuista olikaan noi viimeiset viikot, huhhuh! Mutta nyt <3

Illalla terasislle, huomena bikinit päälle ja rannalle kärtsään. Oi, oioioioioioi. Mulla on niin totaalisen huojentunut olo! :)

Alkaa oleen vähän omakotitalokuume :/ Miten ihanaa oliskaan mennä vain pihalle paljain jaloin. Just tajusin miten vähän olenkaan kulkenut ilman kenkiä tänä kesänä :F Ja sit se pieni kanana ois ihan ehdoton, ainakin kesän ajaksi jos ei muuten! Mut se edellyttää sitä omaa taloo ja omaa lääniä. Ehkä vielä joskus!

Päivämäärä:   12.7.13 18:47:09

Paukkeelle hyvää lomaa!

Käytiin piipahtamassa junnun kanssa uimassa. Askartelin tuossa päivällä kierrätyksestä löytämäni pyörän turvaistuimen tarkalle (jesse teippi on kova sana noissa asennushommissa!) ja päästiin vähän koeajamaan. Huomenna sitten pidempää reissua!

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   12.7.13 19:29:01

Hyvät lomat pauke ja M :)

Jahas, kello on yhtäkuin biksut niskaan ja biitsille :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.7.13 21:27:20

Onpas täällä hiljaista. Mut täällä kuitenkin on innokkaita sisustajia, niin sattuuko kukaan tietämään mitään hyvää 2D mallinnusohjelmaa, millä vois laatia pohjapiirustuksen kämpästä? Tarvis saada vähän mallattua mitoituksia kohdalleen, niin tollanen ohjelma olis aika näppärä nyt.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   12.7.13 22:44:19

No on hiljanen ilta sinkkulassa!

Iteki aika väsynyt. Koirat tuli uitettua, mutta en kyllä tiedä oliko kovin hyväks tolle ontuvalle otukselle..

Takapuoli senkun vaan kipeytyy siitä fillariajosta :D Voi jessus, on siinäkin asia mikä pitää vaan jotenki väkisin parkkiinnuttaa, fillariperse :D Liksa tulee maanantaina, ensimmäinen ostos on ihan saletisti uus satula pyörään!

Tekis mieli vielä käydä testaa uusia juoksupökiä, mut enpä taida enää jaksaa. Jos vaan lomailis sohvalla loppuillan :D

Päivämäärä:   12.7.13 22:54:00

Perjantai-ilta ja lomalla popula, hiljaista on!

Minullakin on hankintalistalla parempi satula, heti kun viitsin ruveta hankkimaan ;) . Ja täytyy käydä vaihtamassa pyörä exän kanssa. Laitoin nyt tuollaiseen vaihtettomaan filariin tuon tytön turvaistuimen kun tuossa minun vaihdefillarissa ei ole tarakkaa. Mutta parempi se olisi vaihdefillarissa... joten käyn lykkäämässä tuon miun vaihteellisen exälle ja otan sieltä tarakallisen version tilalle !

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   12.7.13 22:55:28

Paksu ja punakka Mission, laitas vaippahuosut... ;)
Ja hyvää yötä kaikille kanssakukkujille!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.7.13 22:55:34

Sehän kuuluu asiaan, että kun fillaroinnin alottaa, niin perse tulee kipeeks. Kyllä se siitä tasaantuu, eikä kannata ostaa mitään sellasia leveitä ja pehmeitä satuloita. Ne alkaa sitten hiertämään pitkällä matkalla.

Päivämäärä:   12.7.13 22:58:28

Hyvää iltaa sinkkulaan!

Mikäs täällä on meisinki? Hiljasta tuntu olovan..

Oko täällä muita ryybiskelijöitä? Kaverit lähti jo kotia, tse vielä vietän laatuaikaa pullon kanssa, hyij. ;)

Päivämäärä:   12.7.13 22:59:31

Siis apua.. Mä syytän mun kirjotusvirheistä mun niin huonoa näppistä, johon kaadoin kokikset joku aika sitten.. ;D

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   12.7.13 23:04:41

Kyllä se joo tasaantuu, mutta toi satula on kyllä ihan armottoman kova. Ja auttamatta väärän mallinen. Ja itseasiassa, jos löydän samanlaisen satulan ku mikä mutsilla on, se on kapeempi ku toi ton fillarin alkuperänen. Oli meinaan ihan mielettömän hyvä satula se, kokeilin. Siinä on kyllä geeli, mut se ei ole semmonen halpis löllykkä vaan ihan oikee sporttisatula, sellasella napakalla geelillä jota on vaan hieman siinä pinnassa. Ja ilmastoitu... Siin keskellä on siis semmonen rako. Ja malliltaan erilainen, tossa kun on semmonen, ratsastajat tietää vanhat stubbenin estesatulat, ikivanhat siis, ne oli kuin putken päällä ois istunu, ihan hirveitä. Toi tuntuu just siltä kun istuis putken päällä. Ero oli aika huomattava siihen kunnolliseen satulaan joka oli ihan eri mallinen, pääsi paljon paremmin istumaan oikeesti istuinluille (no, niin paljo ku fillaris voi niillä istua, ku ei asento ole pysty...) eikä ollut liian levee joka ottaa tohon reisien alkuosaan, just perseen alle. Vaihtoon vaihtoon vaihtoon vaan :D

Päivämäärä:   12.7.13 23:04:49

Juu Wotakka, minä taas syytän lapsia, ne kun on tämän näppiksen tahmanneet ;) .

Kyllä sen satulan lisäksi fillaroinnissa on syytä kiinnittää huomiota myös housuihin. Näin taviksena tulee ihan liian usein laitettua farkut jalkaan, mitkä kyllä sitten hankaavat ja hinkkaavat.. plääh!

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   12.7.13 23:18:52

Nöffi se on taas niin ystävällinen :D

Joo Moppe, mä aattelin noilla juoksuhousuilla varmaan fillaroida nyt, sitte joskus jos rupee näyttää siltä et tulee enemmän kilsoja niin sehän on hommattava ihan fillaripökät, kuten myös oikeaoppiset ajolasit, hanskat, lukkokengät, ja kalliimpi kypärä ;) Nyt saa kyllä kelvata jonkin aikaa "lainareleet" muista harrastuksista. Tosin noita juoksuhousuja käyn alkuviikost hakee toisen parin varmaanki jos yhä ovat alessa sillon, ne kun alkaa olla kohta joka lajin housut ni eihän yhet kerkii millään välis käydä pesussa ja kuivua :D

Päivämäärä:   12.7.13 23:22:29

Heh, kyllä se on parempi hankkia useammat. Eihän se nyt rotia olisi sanoa ettei nyt voi lähteä liikkelle kun on vaatteet pesussa :)

Lähettäjä: keesha 
Päivämäärä:   12.7.13 23:24:27

Iltaa iltaa sinkkulaan:) mää täällä jo fiilistelen ens kuussa olevaa weekend-festivaalia, huomenna ostamaan liput *jee*

Wotakka: seli seli ;D

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   12.7.13 23:29:03

Joo useemmat hodet on oltava :) Vanhat salihousut kulukin jo puhki...

Ens viikonloppunahan oli se joku purjevenehäppeninki stadissa. Sinne vois mennä varmaan palloilee jos vaan on hyvä keli :) Ihmispaljoudet ei välttämättä oo ihan mun lempparia, lähinnä tungos ja ryysis ja jonottaminen joka
paikkaan, mut nyt lomalla vois kyllä jaksaakin :) Se särkänniemen reissukin pitää tehä mut se taitaa mennä kyl seuraavalle viikolle... Tulevalla viikolla saa vissiin tehdä tätä lähitienoota tutuks uudelle alueen asukille :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.7.13 23:43:00

Mission on kyllä ihan liian energinen, kun koko ajan on menossa joka suuntaan ja hankkimassa ties mitä urheiluvälineitä. Pitäis vissiin palkata sinne sen talon nurkille ampumaan joku nukutusnuoli sen kankkuun, niin nukkuu ainakin kunnon yöunet sitten ja herää pirteenä aamulla. :D

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   12.7.13 23:49:17

Hahhahhah! :D Äläs nyt, kyllä mä vastapainoks oon ihan huolellisesti myös kuluttanut tätä sohvaa ja löhöillytkin ;) Tänäänkin söin muuten sapuskaks heseaterian, yööök :p Et onhan tossa tullu jotain "laiskuuksia" tehtyä niin et on sit paikallaankin välillä vähä sykkiä :D

Vähän kyl ajattelin jos laittas huomenki kellon soimaan yheltätoista, mun sisäinen kello kun ei oikein piittaa mistään aamuista :D Ois nyt edes puoliltapäivin aamiaisella ni ihan hyvä loma-aikataulu kuitenkin.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   12.7.13 23:59:42

Vähän selittelyn makua nyt. Otahan kunnolla sitä jäätelöä pakkasesta. Saat meidät muut näyttämään niin huonoilta ja potemaan huonoa omaatuntoa, kun ei oo tullu urheiltua. Tai no ainakin mut. Ei ole hyvä tämä. :D

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   13.7.13 00:02:46

Ei oo jätskiä enää, oon syöny kaikki :D Eilen söin kolme... :p

Mä kyl vähä aattelin et oisin viel menny juoksee tänää... Vähä vaa? :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.7.13 00:04:10

Eikä, ku nyt istut sen hanuris kanssa täällä sinkkulassa ja parannat maailmaa meidän kanssa. =)

ps. Mulla olis kyllä jäätelöä pakkasessa... x)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.7.13 00:05:43

Taisi kadota viestini, mutta älkää lyökö jos tulee toistamiseen

Saunasta ... vain kolmen tunnin sausasessio

Taas takapakkia, kun jo kuvittelin että asioissa on päästy eteenpäin... En suostu kuvioon että vuoroviikot ehdollisena, jos lapset oireilee niin palataan yhteen kotiin ja isälle vain joka toinen viikonloppu ... koska lapset oireilee joka tapauksessa erotilanteessa ...

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   13.7.13 00:06:09

Mut en mä voi istuu ku perse on kipee :D Höh, no ei sitte. Makoilen sohvalla. Paheen tiellä :p

Yks siideri ois kyl jääkaapis.... :D

Miten parannetaan maailma? Pari pakettia laastaria? Mul olis aloe vera -laastareita :)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   13.7.13 00:07:40

Minski, jos pyöräilen sinne? Jätskille? :D

Tota webbin maailmaa pitäs kyl vähä parantaa... Kurjia juttuja noi.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.7.13 00:09:05

Nooh, laita sitten vaikka joku säkillinen jäitä hanurin alle, niin jospa se vaikka auttais sen verran. :p Siideri sopii hyvin perjantaihin. Mullakin olis ginipullo kaapissa. Vois sekotella parit lonkerot siitä. Jos alkais vaikka vähän juttukin kulkemaan. =)

Mut mitenköhän sitä maailmaa nyt sitten paranneltais. Ehkä jotenkin vois alottaa täältä Ht.netistä. Täällä tuntuu olevan monenlaista eksynyttä sielua. :p

Päivämäärä:   13.7.13 00:10:17

Kiinnostuksella odotan tylsän sinkkula-illan päätteeksi Mission-Minski maailmanparannus sessiota! Josko saataisiin jotain vähintään yhtä hyviä ideoita kuin viimeöinen rintatuki-juoksuharrastus. (tai siis aamun aluksi)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.7.13 00:13:18

Moppe, kyllä minä sinulle tarjoaisin rintatukea jos on juoksuaika ...

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   13.7.13 00:14:08

Ainii ohan mulla vodkaaki! Ja vähän viel mehua, joka piti kyl säästää aamiaiselle mut toisaalta aamul voi juoda maitoo ja teetä. Joo, ryypätään! :D

Ei hötönettiä voi parantaa, se on jo mennyttä :D Sitäpaitsi hermohan siinä menee jos yrittää :p

Katoin taas kesälemppariani suurinta pudottajaa, siinä oli semmonen mies jolla oli semmonen alamaha joka roikku polviin asti. Teki mieli parantaa maailmaa lähtemällä vähä kuitenki viel juoksee :D Jos vaik huomen, paitsi et huomen parannan naapurien maailmaa ja lojun tossa pihalla biksuissa :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.7.13 00:14:42

Moppe: Hahaha, no joo just tollasia ideoitahan sitä saa helposti pikkupäissään ja tossahan on just yks konkreettinen esimerkki siitä miten maailmasta saadaan parempi paikka. Tulee samalla tunnusteltua rinnatkin perinpohjaisesti, kun mies niitä siinä innolla tutkailee. x)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.7.13 00:15:31

Minä harrasta kuin yöjuoksua, mutta silti paino pudonnut vuodessa 27 kiloa ...

Päivämäärä:   13.7.13 00:17:49

Webbi, kiitos tarjouksesta ;) , mutta ... :D :D jos nyt tällä kertaa jätän väliin !

Tulen sitten aamulla lukemaan maailmanparannusideat! Hyvää yötä kaikille sinkkuloille!

Webbille voimia ikävässä tilanteessa!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.7.13 00:18:10

Minä olisin kyllä erikoistunut rintahierontaan ... :o

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   13.7.13 00:24:18

Ne on ne tissit, maagiset tissit ja heti tulee sinkkulan miehiin eloa :P Onpa helppoa :D

Miehethän on varmaan melkolailla parannettuki kaikki sillä että antaa jokaiselle oman parin tissejä räplättäväks :D

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.7.13 00:26:18

No tietenkin tulee eloa ... mutta olen paljon parempi hieromaan tissejä kuin muten hieromaan ... ;)

Päivämäärä:   13.7.13 00:27:06

Kiitos, hartia ja niskahieronta riittää :) ! Tässä vielä Webbi teille kappale :)

http://www.youtube.com/watch?v=LaIcBIcUU3s

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   13.7.13 00:29:56

No se on ainaki hötönettimiehillä vissiin yhteistä ;) Ei luonnistu selkäpuoli ollenkaan, puskurin hieronta sit on ihan eri laji jota jaksaa varmaan tuntikaupalla ;P

Päivämäärä:   13.7.13 00:30:16

Mission, ne pyöräilyhousut on juuri ne housuvaipat :) Tai koitas varalta myös Klamydian tapaan... No ootkos ajellut lenkkiä... Siis mitä sää rahaa törsäät moiseen välineurheiluun, heitä hiertävät penkit ja housut pois ;) Ja sitten palautetta ja kuvaa tänneppäin, kiitos, bitte, danke ;) Ainii ja mulla ois muuten myös pakkasessa vallan loistavaa Vodkaa! Russian standard platinumia :) Pari litraa, sillä maailma paranee jo huimasti, mutta seuraavana päivänä tuloksesta ei voine enään olla aivan varmaa... Tai miten parantaa ne seuraukset?

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   13.7.13 00:32:31

Mission, kyllä minä hieron myös selkäpuoletla ... ja vasta kun selkäpuolelta hierottu kunnolla eksyn vasta rintahierontaan ...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.7.13 00:32:42

Mission: Hah, no nimenomaan. Aatelkaa nyt kuinka helposti naiset pystyy tekemään miehet iloisiksi ja innostuneiksi. Ei tarvi kuin vähän avata paidan nappeja ja se on menoa se. :D Loistava ehdotus kyllä, ei muuta kuin jokaiselle oma pari, niin ei tuu mitään riitojakaan. =)

ps. Vois muuten käydä tekemässä jollain puskanikillä jonkun tissikeskustelun tänne. x)

Päivämäärä:   13.7.13 00:33:25

Ja kaverilla on muuten nopeeta toimintaa. Kun viimeviikolla käytiin siellä Oulussa pyörähtään, niin nyt se seurustelee jo sen naisensa kanssa... Viikon tunteneet ja 3 kertaa tavanneet, niin nainen jo ehdotteli moista :D Onnea vaan! Mulla on varausta sen verran kertynyt tässä matkalla, että ehkä saa olla melko salamoita, että tuollaiseen pystyy. Mutta en kyllä mahdottomanakaan asiaa pidä :)

Lähettäjä: nopee 
Päivämäärä:   13.7.13 00:35:43

No hitto, eihän tuo ole edes nopeeta, kolme kerta tavattu ja aamupahoinvointia

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   13.7.13 00:37:42

Noni, mä kävin tos partsilla paheilla ja silläaikaa miehet senku lisääntyy täällä keskenänsä, heti kun aiheena on Tissit!:D

Ilman housuja pyörilemään, ja ilman satulaakin? Aika rankaks menee jo nöffi, tää menee pian poistoon koko topa :D Vähä turhan kinkyks menee kyl mulle... Koita ite eka?

Ja pitäähän sitä nyt tietysti heti alkaa seurustelemaan, mitäs sitä kupeksimaan :D Vai MITÄ Minski? :p

Joo, tissitopa pystyyn vaan, eiköhän perjantailomalaiset laita heti kuvia :D Paitsi mä.

Päivämäärä:   13.7.13 00:40:03

Mission taitaa olla se ensimmäinen feikkinikillä nääs :D Go Gal Go!

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   13.7.13 00:42:28

Täh? En varmaa oo millää feikkinikillä missää enkä mee. Tai oon mä joskus mutta itseasiassa en oo ees kattonu mistä mä pääsen kirjautuu ulos tästä rekatusta, ja toi säpokin on tos roikkunu vaan ku en oo jaksanu ottaa pois :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.7.13 00:43:44

Mission: Joo-o, taitaa olla kaikilla miehillä joku hälytys päällä, että heti kun täällä mainitaan tissit, niin browseri auki ja ihmettelemään mikä on tilanne. :D

Jaa kuinka niin heti seurustelemaan. Mitenkäs ihmeessä toi nyt muhun liittyy? Oonks mä sellanen kupeksija vai sit? =)

Niin mä kanssa ajattelin, että nythän olis voinu olla otollinen hetki tollaselle tissitopalle. Maailman parannusta oikein isolla kädellä. :>

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   13.7.13 00:53:49

Minski, sähän oot kato täs lähiaikoina tapaillu tai jotain sellasta, ni kyllähän nyt jo olis oltava kimpassa ja ne kotistudioviritykset ihan toiseen osotteeseen suunnitteilla, eiks jeh? :D:D Eli jälkijunassa, tarvishan se tollein viikossa natsata ;)

Kokeilepa laittaa ihan omalla nikilläs tohon vaan topa otsikolla "näytä tissit" :D Sitte tekstiks ainoostaan että "uskallatko?" :D:D Ainaki jotain kohinaa sais aikaseks, lopulta joku laittas tissikuvanki ihan salettiin :P

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.7.13 01:01:11

Hah, niin no joo. Tokihan sitä tollee pitää heti kaikki asiat järjestellä ja tietää mitä tehdään. Mitäpä sitä suotta aikailemaan. Ei muuta kuin pullat uuniin ja kirkkoa varaamaan heti. :D

Jotenkin mä luulen, että aika monella loppuis tossa kohtaa huumori kesken, kun mua on alettu paljon vähemmästäkin pyörittelemään tervassa ja höyhentämään jo. Mut hauska idea kyllä ja melkein tekis mieli täräyttää tollanen ihan vaan nähdäkseen millainen vastaanotto mahtaa tulla. :p

Lähettäjä: puskis 
Päivämäärä:   13.7.13 01:03:44

puskista kannatetaan Missionin ehdotusta! Haluan vielä saada hyvät naurut työpäivän(yön) piristykseksi!

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   13.7.13 01:04:36

Ootko vilkassu noita tämänhetkisiä etusivun topikkeja? Ei varmaan kukaan ees vastais mitään, se on täynnä kaikkee ihan levotonta hölmöilyä joka ei oikein kiinnosta ees ketään :D

Must ois oikeesti kiva kattoa ku joskus menis ohi semmosella lankulla kannettuja ihmisiä jotka olis pyöritelty tervassa ja höyhenissä niinku Daltonit :D

Pullaa... Vitsi mun rupes tekee mieli jotain hyvää pullaa :P

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.7.13 01:13:30

puskis: Heh, jaa meillä on täällä yleisöäkin. :p Noh, eihän sitä tiedä jos vaikka vielä päässä naksahtaa sen verran. =)

Mission: En oo kyllä hirveesti noita muita nyt selaillu. Jotenkin mä luulen, että taitaa olla jo kaikki tisseineen nukkumassa ja aikaisintaan huomenna vois ottaa kirjaimellisesti tuulta pulleisiin purjeisiin toi ajatus tissitopasta. :> Eihän täällä kyllä ookaan hetkeen ollu mitään skandaalia.

Jaa että pullaa tekee mieli. Mun tekis kyllä mieli jotain ihan muuta nyt, kun nää jutut meni tämmösiks... :p

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   13.7.13 01:21:00

Mä niin EN ainakaan alottanu! :D Mut oon hyvä jatkamaan :p

Ja yleisöähän tääl oikeesti on varmaan paljo enemmän ku uskoiskaan... Puskissa :D Hyttysiä puskiin vaan, toivotan :p

Niin niitä mielitekoja... Toi siideri on vähä salakavala, se laittaa ihan levottomaks ;) Mut täytyy sanoa että ihan tuli tänään mielitekoja mullekin mieleen kun ohi pyöräili semmosella makuultaan poljettavalla härvelillä tänään ihan semmonen syötävän näkönen mies... Outoja mielitekoja, enhän mä ees oikeesti ees muista mistä puhutaan :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.7.13 01:28:31

Täähän on vähän niin kuin ennenvanhaan. Yökyöpelit täällä heittää vähän levottomia juttuja ja sitten aamuvuorolaiset lukee silmät lautasina näitä. :D Mut tietysti tää on aktiivisimpia ketjuja nyt varmaan täällä tähän aikaan, niin ehkä sitten uteliaat käy enemmän kurkkimassa.

Joo mäkin otin vähän tota lonkeroa, että mahtaako se sitten tehdä pienet tepposet. Joo, sen piikkiin on hyvä laittaa kaikki, eikä näitä kukaan varmaan huomenna enää muista, eihän. :D Mitähän kumman mielitekoja sulle on oikein mahtanut tosta tulla. Pitääks tässä nyt laittaa omakin mielikuvitus liikkeelle. ;>

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   13.7.13 01:33:36

Kukaan ei huomenna muista eikä tietenkään jälkikäteen näitä lue :D Ennenvanhaan :D Nii sillonku Kekkonen oli presidenttinä ;) Oliks siitä jotenki kauan aikaa vai? :D

No olis tehny mieli heittää sen fillarin eteen joku tosi iso karahka ja vielä varmuudeks kaatua iteki sen päälle, sitte sen ois ollu pakko tulla meille kun olis polvi auki ja mun pitäis tietty hoitaa se kuntoon. Sen jälkeen oisin tietenkin vaan tarjonnut sille lasillisen vettä ja lähettänyt ruskeine puolialastomine kroppineen jatkamaan matkaansa :P Nooot! :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.7.13 01:40:50

Juuh, mä luotan vahvasti siihen. Moppekaan ei varmaan jaksa lukea näitä meidän maailman parannus juttuja läpi, kun se herää ja näkee miten paljon täällä on viestejä. =) Ja joo, onhan siitä nyt jo ainakin 6kk aikaa. Se on paljon se.

Jaa sä aloit sellasta miettimään siinä. Mä jotenkin ajattelin, että sä meinasit heti siinä paikanpäällä alkaa virittelemään jotain, kun oot tollanen energinen hätähousu muutenkin. Ei kai siinä nyt mitään kotiin asti jakseta silloin odotella. ;p

Päivämäärä:   13.7.13 01:47:46

Tsau sinkkula, valot oli vielä päällä! Vaikka ainahan ne taitaa olla :)

Kiitos lomantoivotuksista. Käytiin parin kaverin kans terdellä ja kotiuduin juuri, juotiin sellaiset sopivat kika-kika-huppelit ja hauskaa oli ^^

Mäkin kannatan sitä ehdotusta tissi-topikista, se ois hauskaa :D varmaan jotku laittais!

Koira uhmas ihan täysillä tänään alkuillasta, vietettiin hieno 20min nurmikentällä, koira liiskapullana maassa alistettuna kun ei se pherkele vain muuten uskonut, uhosi vain. Siinä vaiheessa kyllä piti tehdä töitä ettei suupielet ala nykimään, kun ukkeli makaa maassa ja minä haen katsekontaktia, ukkeli tuijottelee yläpuolella lentäviä hyttysiä ja silmät menee niiden mukaan. Voi elämä.
No, kai se on vain hyvä että koiralla on luonnetta. Tai siis että on se hyvä :) kiltti se on kuitenkin, vain niin uskomaton jääräpää ja kovaluu.

Päivämäärä:   13.7.13 01:50:48

Ai kamala mä taidan olla nyt kolmas pyörä täällä ;) Älkää huoliko, mä menen ihan just nukkumaan! :DD

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   13.7.13 01:51:10

Ei kai... Onko? Jaahas... :D Onpa sit tylsää ollutki puol vuotta :p

No en kai mä nyt sentään keskellä katua ketään raiskaa :D Eiku siis.. Oliks tää lastenohjelma?

Pitäsköhän toi mun sinkkuaapuri houkutella tosta kotia tekemästä joku ilta vaikka baariin... :D Vaik eihän mun kyl mitää pitäny... Mutku mutku... :D

Tänää luin jonku ihanan jutun Brad Pittistä ku se on pitäny huolta vaimostaan ku oli melkein avioeron partaalla, vaimoki oli laihtunu ja vaik mitä, ei niil oikein menny ihan putkeen... Sitte Brad oli vaan päättäny että hän kyllä tän suhteen nostaa suosta ku hänel on maailman paras vaimo, sit se oli alkanu hukuttaa sen Angelinan lahjoihin ja huomioon ja kehuihin ja eläny vaan sitä varten ja blaablaa... Se oli sitte siitä masennuksestaan ja mikä lie päässä viirannu, parantunu ja alkanu taas elää ja lihoo jne. Mä vaan mietin et kuka ne penskat on hoitanu ku isukki ja äityli on keskittynyt rypemään, mut sit tajusin et ainii, eihän niiden tartte tosiaan tehä mitään mitä tavalliset ihmiset tekee päivittäin :D Oli tosi romanttista joo mutta sit tuli kyl vähä semmonen "hohhoijjaa", rikkaiden touhut... :D

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   13.7.13 01:53:09

Noh pauke, äläs nyt :D The more the merrier :) Sitäpaitsi toi Minskihän on viittä vaille varattu kohta ku vauhtiin pääsee, sillonhan kaikki me ollaa pelkkiä apupyöriä :D

Tjtn... :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.7.13 01:53:25

pauke: Heh, jaa sielläkin ollaan sopivasti pienessä sievässä ja juttu lentää. :p Mut hauska kyllä miten täällä on ketjun naiset niin tissitopa myönteisiä. Eikö kukaan halua vaikuttaa tiukkukselta, vai onko naiset noin tissimyönteisiä itsekin. :p Toihan tietää kyllä sitä, että joku vois hyvinkin laittaa sen kuvan. Jos ei muuten, niin vaikka ihan läpällä ja palstan miehiä, sekä niitä tiukkiksia härnätäkseen. =)

Päivämäärä:   13.7.13 02:00:09

Naiset on ikuisia vertailijoita, kyllä mä ainakin ihan kiinnostuneena selaisin et minkälaisia tissejä tavan hooteenettiläisillä on. Missäs niitä tuijottelis, pornoleffoissa (joita en siis katso mutta olen nähnyt) kaikilla on silarit, uimahalleissa/kavereiden kanssa saunoaessa ei tule kyllä kyylättyä. Joten täähän ois loistava mesta sitä varten :D

Onhan toi Bradin ja Angelinan perhe vähä semmosta, että kaikilla lapsosilla on pienet ikäerot joten eihän vanhempien huomio voi keretä tasapuolisesti kaikille :/ No ehkä ihan hyvä siinä mielessä et sitten on näitä avustavia tekijöitä, mut mun mielestä sen verran lapsia ku niiden tarpeista pystyy huolehtimaan. Ja heillä varmasti on rahaa huolehtia nää fyysiset tarpeet, mutta ne henkiset, ne henkiset!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   13.7.13 02:01:40

Mission: Mä kyllä nimenomaan odottaisin sulta jotain tollasta toimintaa. Kyllähän mä nyt aina sen verran sun läpi nään ja onhan sulla selkeesti noita patoutumiakin purettavana tolla saralla. Sen verran oot kyllä tuntunut tota tarmoa keräilevän. ;) Eiköhän se sun kaveriskin oon samanlainen, niin varmaan saatte kahdestaan aika hyvän sopan keitettyä, jos lähdette yhdessä baariin. x)

Aijaa, mä en ookaan seurannu tota niiden kuviota niin tarkkaan. Mut onhan niiden suhteet aikalailla erilaisia muutenkin mitä tavallisten kuolevaisten. Vähän erilaiset puitteet ja haasteetkin. Mut mikäs siinä on tietysti joskus noukkiessa noista vähän tollasta romantiikkaa itelleen. :)

ps. Sä se sitten oot jo mulle kirkkoa varaamassa. :D

pauke: Et sä mikään kolmas pyörä oo, vaikka meillä ton missionin kanssa tämmösiä turinatuokioita aina välillä onkin. :)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.