Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 339

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.7.13 12:24:01

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1473006&t=1473006
Iloinen keskiviikko näyttää ihan harmaalta maanantailta. Ilma on kurja, mutta sinkkulassa on aina (no melkein aina) aurinkoista.

Re: Sinkkujen topic 339

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   10.7.13 12:30:51

Harmaata ja välillä sataa... Lapset isällään ... I am bored! Ei osaa oikein mitään tehdäkkään (siivottukin jo) ..

Aikani kuluksi sitten kaivellut youtubesta vanhoja hyviä kappaleita:
http://www.youtube.com/watch?v=xDH_5upnunM
Melankolista musiikkia harmaaseen päivään.

Niina, hyvä kuulla sinusta! Eilen just mietin että mihin olet kadonnut.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   10.7.13 12:45:35

Laitoin mie ruoste pleijerille viestiä tässä yks päivä, tais olla sunnuntai(?) ja varmaan tunnin verran viestiteltiin. Kyllä mie sille taas lähipäivinä jotain laitan, jos ei mitään kuulu. Mutta ehkä enemmänkin frendi-mielessä; ainakin siihen asti, ennen kuin se älyy ihastua minuun :p

Se toinen taas ei oo naamakirjassa ollenkaan, ja se sano ite soittelevansa mulle päin. Niin minäpä sitten odottelen, että soittaako ikinä =D

Nyt takasin ompelemaan, kohta on taas yks panta valmis :) Huomaa muuten, että on taas tullu ommeltua; selkä/hartiat on ihan jumissa taas ja tuntuu siltä, että kohta alkaa päätä särkeä. Tulisko joku hieromaan...?

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   10.7.13 14:33:29

Huomenta :) Aamiaista vasta syöty. Kuuma oli aamulenkillä, vaikka aurinko vaan pilkahti kerran ja oli muuten pilvistä. Käytiin kuitenkin kunnon metsälenkki ja nyt väsyttää koiria mukavasti. Jos on pakko sataa niin änyyteenyt kiitos. Tosin tänään onkin kauppa- ja salipäivä, että eipä haittaa vaikka sataiskin, sillä me käytiin reilu lenkki koirienkin kanssa että jos aikoo sataa niin loppupäivänä ei niin hirveesti tarvii sateessa tarpoa...

LähettäjäM 
Päivämäärä:   10.7.13 15:35:50

päivää

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   10.7.13 15:50:42

Huomenta huomenta!

Mulla on tänään vielä saikkupäivä ja tällä tapailuherralla oli vapaapäivä joten oi miten ihanaa oli kölliä piiiiiitkääään aamulla kun ei ollut mihinkään kiire. Hän on nimittäin viikonloput aina töissä joten meillä ei ole koskaan sellaisia aamuja etteikö toisen pitäisi herätä aikaisin töihin. Murhh.
Illalla me (lue=hän) tehdään sitten lättyjä! ^^ ja puhelimen asetukset tuli laitettua kuntoon. Ja ja ja se vähän hemmottelee mua piloille. Harmi että mulla on nyt vähän flegmaattinen olo tän flunssan takia, kamalaa tuhinaa vain pidän ja välillä aivastelen ja röhisen. Siis sangen seksikäs olo kaikenkaikkiaan ;)

Vein pyykkejä hetki sitten pesutupaan, sielä olikin pesukoneenkorjaaja rustaamassa toista konetta. Sellanen nuori ja hyvännäkönen sälli, ai että. Mutta entäs minä? tukka lepatti takkuisena auki, naama kiilteli tästä flunssaisesta suorituksesta kantaa täyttä pyykikoria ja ilme oli kaiken kaikkiaan hyyyvin homssuinen. Kiittelin silti mielessäni että ymmärsin vaihtaa sentäs juuri ennen lähtöäni oloasunani toimineen lapsellisen, samettisen pupu t-paidan vähän normaalimpaan :D
Vaikka enhän minä tokikaan olisi iskumielessä jeppee ajatellut, mut kyllähän se nyt aina säväyttää tavata hyvännäköinen korjaaja!

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   10.7.13 16:12:59

Ukiii!!! Ny näyttää tilanne VÄHÄN huonolta lauantain suhteen... =/

Soitteleppa kun ennätät - nyt ei tiä itkiskö vai nauraisko :D

(ja kun ny kummiskin arvuuttelette, niin ei mun "suhteessani" ole tapahtunut mitään kummaa että mä siks Ukia kaipaisin) =)

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   10.7.13 16:28:00

Ei onneksi olleet kovin isoja ötököitä, sellaisia sentin kokoisia. Kauheeta silti. Noita keittiön kaappejakaan ei saa siirrettyä et näkis mitä niiden alla on...

Ai Ruoste selailee sellaisia, ihmisten myynti-ilmoituksia asuntojen ohella. Löytyikö mitään?

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   10.7.13 16:51:55

transiitti vieety nastolaan kaverille korjattavaksi ... junalla takaisin kotiin ...

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   10.7.13 17:21:06

On paukkeella ihanaa, ja kyllä mikä hyvässä seurassa potiessa.

Edelliseen topaan viitaten, ruoste on tosiaan tuoreessa muistissa minskin pitkät ja jossakin vaiheessa jopa vakuuttavat selitykset siitä, ettei päivittäinen yhteydenpito välttämätöntä ole, mutta keskusteltiinhan siitä aiheesta satoja viestejä.:)

Mr senegal yrittää yhä soitta joka päivä, vaikka laitoin sille jo aikaa tekstaria, että unohtaisi koko jutun. Ehkä se pitäisi lähettää vähäksi aikaa minskin oppiin, alkaisi myös säännöstellä puhelimen käyttöä.

Niina toimii oikein, tuollaisten kanssa pitää vain edetä kaverillisesti, eikä ole mitään hyötyä itse pommittaa. Kevyt tekstailu on ok.

Koita Syvämiete suihkuttaa kaappien rakoihin tolua tai vastaavaa, suihkupullo olisi kätevä. Maalla tuollaiset otukset pelottavat jotenkin automaattisesti vähemmän kuin kaupungissa.

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   10.7.13 17:39:27

Tulihan se Niinankin sieltä kaapista esiin :)

Pauke, uskotko, jos sanon, että juuri tuollaisena persoonallisen hompsuisena nainen on juurikin uskomattoman HOT! Kun vielä on jotan erikoista söpöä päällä ja nenä punaisena flunssassa :) Aijai, ne hoivavietit herää ;) Oikeasti nainen on kaikkein paras ihan naturel.

Päivämäärä:   10.7.13 18:04:38

Voi Offari noin miehet tosiaan uskovat itse.

Tosin naturea voi aina vähän huomaamattomasti parannella.

Päivämäärä:   10.7.13 18:18:22

Vai kaapista...? :p

Mie sain päivällä viestiä <3 Mutta harmi, kun en ehtiny jäädä just sillon chattailemaan, kun piti joutua muualle :( Mulla taitaa jäädä tänään iltalenkki koiran kanssa väliin, kun lupasin mennä kuuntelemaan jotain terveysluentoa niistä omega-kolmosista, mitkä liittyi siihen verkostomarkkinointiin. Melkein naapurissa kaverin luona järjestetään, ja siellä on myös kaffetarjoilu.

Ja hei, mun tilaamat biksut tuli tänään. Vähän vaatis treeniä mahan seudulle ja silikoonia ylemmäs, että näyttäs hyvältä. Tai voisko siirrellä sieltä missä on liikaa, sinne, missä ei ole tarpeeksi...? Mutta ei ne nyt ihan kamalia kaikki olleet =D

Ja voi että, miten ihana tuosta uusimmasta kaulapannasta tuli. Se on niin söpö, että melkein pitäs hankkia koiranpentu, että vois käyttää sitä :)

Päivämäärä:   10.7.13 18:32:15

http://aijaa.com/8t29G1

Päivämäärä:   10.7.13 18:39:37

Offari, minen kyllä saata mitenkään uskoa tuota! Kun siinä ei kertakaikkiaan ole mitään mikä tekisi asiasta hottia, ei mitään :D

Mun täytyi välittömästi tuon kohtaamisen jälkeen meikata, suoristaa tukka, laittaa vähän hajuvettä sekä vaihtaa vaatteet kesäisemmiksi ja siistimmäksi. Jotta voisin äkkiä unohtaa miltä näytin sielä pesutuvassa, ja aina peilin ohi kulkiessa voisin uskotella itselleni et tältähän minä toki silloinkin näytin :)

Päivämäärä:   10.7.13 18:47:58

Eikä, vautsi niina miten hieno! :)

Jos oma koirani ei olisi niin karvainen, kysyisin että myytkö. Mutta meillä noin hiano panta menisi hukkaan koiran kikkuroiden alle :D

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   10.7.13 18:54:30

Jee!, tänään oli merkkipaalupäivä :) kahvia ja täytekakkua kaikille : D

voi jehna, ei se messuständijuttu ollutkaan ihan yhden päivän juttu... Taitaa paripäivää vielä mennä sen parissa, vaativa asiakas, iso firma ja kaikki on määrätty millanen pitää olla... Vaikeeta, eikä ihan mun alaa, mut eikai se haittaa :D

ihan hirvee rullakebappi himokin iski :D siinä on taas niitä valintoja tiedossa, mieto vai väkevä, käsikarvalla vai ilman :)
Kyllä elämä on vaikeeta, valintoja täynnä :)

Kyllähän viestittely on ihan kivaa, sillä voi töissäkin täyttää luppoaikaa :)
Tietysti jos toinen ei ymmärrä lopettaa vaikka pyydetään...
Ei se viestin näpyttelykään ole helppo laji, laitat viestin eikä vastausta kuulu, hirvee miettiminen miksei se vastaa, tai toisinpäin, kuuluuko tähän ny vastata, mitä mä sanon... Ja jos jotain saa näpyteltyä niin meniks se nyt ihan päin peetä...vaikeetavaikeeta :D

Päivämäärä:   10.7.13 19:19:46

Niina! Tuo on hieno :) Pitäskö mun tilata itelleni tuommonen? Uskaltaako hintaa tiedustella?

Päivämäärä:   10.7.13 21:27:52

Niinan pitäisi myydä myös joitakin offareiden tavaroita, nahkaratteja ja vaihdekepin nuppeja?

Pääsin mozillan kautta hetkeksi suomi24:än, sitten ilmeisesti mozillan ja explorerin taisto kaatoi koko systeemin. Ei siellä suomi24:ssä kyllä mitään ole, pitäisi varmaan katsoa myös kauhean nuoret, sitten kaikki lappalaiset, sitten ne, joilla ei ole mitään tutkintoa... Jokaista rajaustoimintoa käyttäessä käy mielessä, että tuolla tavoinko rajoitin itseni onnen ohi. Muttei jaksaisi lukea monta tuhatta ilmoa. Ja nyt en kostoksi enää avaa tuota tänään, kun noin meni kaatumaan.

Vai joutui nalle ständille.:)

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   10.7.13 21:44:47

Tolua on jo suihkuteltu. Nyt kattelin et mitä ne vois olla ja pelkään pahoin et ne on turkiskuoriaisen toukkia. Ne vissiin syö vähän kaikkea ja kasvavat isoina tekstiilinsyöjäpedoiksi. Kunhan eivät vaan löydä tietään mun vaatekaappiin! Lähetin niistä ilmoituksen ja toivottavasti joku ammattilainen tulee lähiaikoina myrkyttämään lattialistat ja noi kaappien aluset. Itken, jos tänne pesiytyy niitä enemmän!

Hieno panta Niina! :) Ja biksut päälle vaan. Harvan kroppa on täydellinen, mutta kun itsensä kantaa asenteella, niin sitten se jo onkin täydellinen kroppa.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   10.7.13 21:54:01

Höh, ei ole kurnau minulle S24 viestiä lähettänyt :P

Päivämäärä:   10.7.13 22:19:23

No en ole kenellekään Webbi viestiä lähettänyt, ja hyvä kun ehdin katsoa tarjonnan tai sen puutteen, explorer tappoi mozillan ja koko koneen, hyvä kun ht vielä virittäytyi sieltä terminaattorisodan alhosta.

Mutta siis kyllä hakuehtoihin laitoin, että 'sinkku, eronnut tai leski', edes asumuserotilanteet - saati hankalammat - eivät tunnu omilta projekteilta.:)

Päivämäärä:   10.7.13 22:45:19

Niina, hieno panta !

Mie kävin harmaan illan iloksi pussaamassa sammakkoa.... ja sammakkona tuo jatkoi matkaansa :) .

Upea auringonlasku, enpä ole koko kesänä nähnyt yhtä punaista! Muutoin onkin edelleen sateista.

Hörhö: nopea ja helppo neuvo tekstailutilanteisiin, jos et tiedä pitääkö vastata tai mitä vastata, lähetä hymiö. Mikäs merkkipaalu Hörhö, onnittelut nyt varmuuden varuiksi!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   10.7.13 22:46:57

Moppe ei ollut oikea prinssi sitten vaan pelkkä sammakko ;)

Huomenna pitäisi ajaa hyvinkäälle asuntomessuille ...

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   10.7.13 22:52:24

Hieno Niina toi panta!

Mites se mun salipäivä senku siirtyy, höh. No, paljon kuitenkin saatu aikaseks, pihaa laittelin, vähä siivosin yhtä kaappia, tai siis paljon, pesin pyykkiä, kävin kaupassa, ja urheilukaupas kans. Urheiluvaatteet pahasti retuperällä ja ois kyllä ollu niiiiiiin paljo kaikkea mitä tarttis, mutta mistä rahat? No, salihousut ja juoksuhousut oli etusijalla, löytyki yli kuudenkympin juoksupökät, caprit kylläkin (tarttis shortsitki) kolmelviidellä, Niket, ei yhtään paha. Ja sitte totesin että käyhän ne nyt perhana salillakin, ei niin hirveesti kinosta jos jonkun mielestä ne on väärässä lajissa :D

Sitte ostin elämäni ensimmäisen pyöräilykypärän. Ihan halpiksen vaan, cittarissa oli tarjouksessa. Ja se piti nyt hankkia kun viime sunnuntaina äiti lupas antaa mulle hoitoon sen yhden fillarin. Niillä kun on niitä läjäpäin, harrastavat tosissaan... Runko oli sille vähän turhan iso, joten hommas uuden hybridin duunimatkoille. Vapaa-ajallahan noi ajaa nykyään maantietä niillä päälle tonnin maksaneilla kapearenkaisilla... Mutta toi yks hybridi piti myydä, ja lupas nyt sen sijaan sitte sen mulle hoitoon <3 Vähä mul on huono omatunto kun varmasti siitä tsygästä ois ne rahat tarvinnut kyllä porukat muuhun käyttöön... Mutta sitten aattelin että jos nyt innostun, ja tykkään ja haluan pitää ton fillarin, niin mäpäs otan ja maksan siitä osamaksuina äipälle sitte ihan käypän hinnan tossa pikkuhiljaa ni ei kirpase niin pahasti :)

Joten, nyt innoissani odottelen että pääsen huomenna hakee tsygän, ja toivottavasti se on mulle sopiva (pitäs olla) ni johan läskit lähtee. Suunnitelmissa on sitte alottaa vetää joka päivä joku aerobinen, eli kun mun jalat ei kestä päivittäistä juoksemista niin fillaroida pystyy varmasti, siin ei hajoo penikat eikä pitäs kärsiä polvetkaan oikeilla säädöillä, ei ainakaan niin paljo ku toi juoksu mulla niihin ottaa. Fillarointia, koiraulkoilua, juoksulenkkejä, ja salia. Meinaan karistaa vielä kolme kiloo lomalla, tää viikko on tosiaan aika lailla ollu rauhotettu löhölle ja levolle, mut kolme viikkoo meinaan urheilla enemmän :) Tosin huomennahan saan jo persauksen kipeeks kun haen sen tsygän ja vedän tietty heti jonkun lenkin.

Nii ja nyt meen juoksee koirien kanssa, uudet pökät meni kyl ekaks pesuun mut into säily, joten ei tääkään nyt pelkkää löhöä oo ollu, joka päivä tehny jotain paitsi sunnuntaina :D

Päivämäärä:   10.7.13 23:06:53

En mie Webbi prinssiä etsi. Olisihan se aika kornia tässä iässä. Sitä kun on näinkin pitkälle elämässään päässyt on jo oppinut etten minä tarvitse suojelijaa tai uljastelijaa, vaan naurua ja iloa elämään, siksipä haussa sellainen sopivan narri kaveri ;).

Lähettäjä: Wotakka 
Päivämäärä:   10.7.13 23:14:40

Iltaa!

Uskaltaakohan tänne liittyä seuraan? Oon pitkään seurannut näitä teidän höpinöitä ja kiinnostaisi itseäkin päästä turinoimaan, mahdollisuuksien mukaan. :)

Nyt hieman alustusta itsestäni, että voitte päätellä sovinko joukkoon mukavaan vai en. :)

Olen 22-vuotias nainen, asun Pohjois-Savossa. Sinkku (No shít Sherlock! ;D) Tumma tukka, siniset silmät, puhun joko asiaa tai täysin asian vierestä. :D Mitähän tänne täytyy kertoa, pituus, paino...? ;F

Minkä ikäistä porukkaa täällä liikkuu? Miehiä/naisia?

Krääh, kuvittelin osaavani vähintäänkin loisteliaasti kertoa itsestäni, vaan ei, kyselkää ja jutelkaa, huutelen sit väliin jos asiaa tulee, tietytsi sen mukaan, mahdunko maailmaanne vai en.. :)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   10.7.13 23:16:24

Tervetuloa Wotakka, hyvä että saadaan tänne savolaisia lisää ;)

Päivämäärä:   10.7.13 23:17:19

Jeh! Onko täällä sitten paljonkin umpikieroja savolaesia? :D

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   10.7.13 23:20:37

En tiedä onko muita kuin minä ja sinä ...

Mutta nyt minä hipsin untenmaille, lapset eivät tunnu suostuvan nukahtamaan ilman minun kuorsausta, antaa kaiketi turvallisuuden tunteen

Päivämäärä:   10.7.13 23:20:53

Wotakka tervetuloa. Tällä kerrot vain sen verran kuin itse haluat, ei meillä ole mitään valmista kaavaketta :) ! Iältämme olemme sekalaisia, sieltä kahdenkympin puolelta yli viisikymppisiin ja tosiaankin leppoisaa jutustelua ikärajoista välittämättä! Eikä ketään pois ajeta, mielellään otetaan sakkiin uusia jutustelijoita.

Päivämäärä:   10.7.13 23:29:23

Kiitos Moppe ja Webille hyviä unia ja rauhoittavia kuorsauksia! :)

Yritin lueskella mistä olette keskustelleet, mutta hieman laiskaksi tulos jäi. Niina ilmeisesti käsityöihmisiä? Todella hieno panta, kateuksen katkera kalkki saavutti meikäläisen, tulee mieleen ne käsityötunnit, ja itsetekemät villasukat, jotka nekin itse allekirjoittanut onnistui sössimään pahemman kerran. Toinen olisi ollut sopiva jäämiehelle, toinen vastasyntyneelle vauvalle. :') Ei mun juttuni.

Missionille toivon kivoja lenkkejä pyörällä! :) Itsekin olen jonkin sortin urheilija, salilla tulee treenattua 4krt viikossa ja pyöräilin ennen, mutta tänä kesänä uskaltauduin ostamaan rullaluistimet, ja voi taivas miten koukkuun jäinkään siihen hommaan! Alkukankeuden jälkeen (vasenjalka-horjahdus-hyppy-oikeajalka-horjahdus-tuen ottaminen liikennemerkistä jne....) ihan huippua hommaa! Ottaa jalkoihin ja peppuun todella kivasti. :)

Lähettäjä: Marce 
Päivämäärä:   10.7.13 23:34:20

Moi Wotakka!
Mäkin vasta äskettäin uskaltauduin huutelemaan tänne ekan kerran :)

Avasin taas ton suomi24 kun oli tylsää..
mutta piru vie kun aina saa viestejä vaan sellasilta karvasilta, isoilta harrikkamiehiltä.. plaah! Ite tykkäisin enemmän pakkasen raiskaamista pulkannaruista

Päivämäärä:   10.7.13 23:39:22

Moi Marce! :)

Mun komeuksen syvä rintaääni kertoo, et ne karvaset, isot harrikkamiehetkin voi olla sisältä täyttä kultaa. :) Mut tietty makuasia..

Itse en taas kauheammin kiinnitä huomoita näihin vinkuheiniin, mutta tietysti jos luonne olisi mukava niin antaisin mahdollisuuden.

Olen miettinyt tuota Suomi24, mutta kiitos keskustelufoorumeiden kauhutarinoiden, tuntuu, että onko siellä oikeasti ketään normaalia tyyppiä? Miten siellä toimitaan jos huomaa kiinnostavan heebon?

Tää landepaukku ei vaan osaa..

Päivämäärä:   10.7.13 23:39:32

Marce vaihdetaan!!! :))

Wotakka, minun uusin villitykseni on potkulauta. Lainasin vanhimman poikani potkulautaa iltana eräänä koiran lenkitykseen ja sehän on hirmu hauskaa ja tuntuu hyvin reisissä ja pakaroissakin! Ja koirakin saa kunnollisen vauhtilenkin.

Päivämäärä:   10.7.13 23:39:59

Hahah, komeuksen. ;D **KOKEMUKSEN**

Päivämäärä:   10.7.13 23:42:49

Siis miten ihmeessä mulla tulee näin hemmetin paljon kirjoitusvirheitä nyt.. No, antakaa anteeksi. :)

POtkulauta oli tosi jees, kunnes Wotakka meni pikkupikku siiteripäissään muutama vuosi sitten näyttämään taitojaan ja lensi hiekkatiellä tangon yli potkulaudan tökättyä kiveen, nenä auki, huuli auki ja hampaasta pala pois. :F

Päivämäärä:   10.7.13 23:44:12

Moppe heti voidaan vaihtaa! :D

Wotakka rohkeesti vaan kokeilemaan :) Ei siinä mitn menetäkkään.

Päivämäärä:   10.7.13 23:48:11

Tosin Marce noi minun vinkuheinät on sitten vähän vanhempaa vuosimallia ;)!

Päivämäärä:   10.7.13 23:53:23

Kuinkahan paljon? :D
Kuhan ei ihan porukkoitten ikänen ni se riittää :))

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.7.13 23:54:31

Jos Nöffi on oikeassa, miksi naiset näkevät niin hirveästi vaivaa sen eteen, että olisivat täydellisen groomattuja ihmisten ilmoilla ja miksi tällainen homssu häviää niille vimpan päälle sliipatuille nukkenaisille?

Internetin ihmeellisestä maailmasta ei löytynyt mitään ostettavaa, nirsous iski. Säästyvätpä varat ja repaleiset hermot. Väsyttää niin pirusti. Iltahämärässä haliterapiaa pienen ruskean ruunan kanssa, se vähän piristi. Karsinassa ja tarhassa on aina vastassa iloinen namitulli; "onko se kädessä? Nuuh! Onko kyynärtaipeessa? Nuuh! Kainalossa, taskussa? Nuuh nuuh! Takataskussa? Pää, olkapää, polvet, varpaat... Missä pirussa namini on? Auttaako jos kutitan vähän?". Hyvän mielen hevonen. Jokaisella tytöllä pitäisi olla sellainen.

Hieno panta Niina ja todella kivaa, että olet nyt innostunut niiden tekemisestä :)

Onko Mission saleilla oikeasti sellaisia tyyppejä, jotka kyttäävät toisten kuteita ja suoritusta? Hyh. Mä aion kyllä hölkätä ja kyykätä niissä samoissa collaricapreissa. Siis jos saan syksyllä aikaiseski aloitta salilla käynnin. Mä sorruin ostamaan juoksupaidan keväällä, se on ihan näppärä mutta iiik, kireilel juoksuhousuille en ole kyllä vielä lämmennyt... Ääk. :D Kerro sitten kun olet koeajanut ne, kannattiko ostaa.

Wotakka, en tiedä uskaltaako, mutta tottahan toki saa liittyä remmiin. Tilaa on, mutta tila on otettava ihan itse haltuun :) Naisia täällä enimmäkseen on, muttama kukkokin on kuitenkin eksynyt kanalaan.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.7.13 23:57:34

"Miten siellä toimitaan jos huomaa kiinnostavan heebon?"
Käyrään kimppuun ku sika limppuun :P Sen osaa landepaukkukin.

Mun on päästävä kokeilemaan tuollaisia potkulautaa joskus, se kuulostaa tosi hauskalta puuhalta :)

Päivämäärä:   10.7.13 23:59:47

Marce: saattaapi olla ;) Tämänpäiväinen sammakko oli 55 vuotias ;).

Ruoste, minulle kanssa tuommoinen heponen!

Päivämäärä:   11.7.13 00:03:04

ääh mun viesti hukku jonnekkin..
ruoste onko sulla millanen ruuna? Kuulostaa loistavalta :)
Mun elämäni valo on kuorsaava pikkukoira tossa vieressä <3

Moppe parilla vuodella meni yli :D

Päivämäärä:   11.7.13 00:07:50

Marce, puolilta öin iskee Tuhkimo-syndrooma ja tasalta lähetetyt viestit häviävät jonnekkin bittiavaruuteen eivätkä edes lasikenkiä jätä jälkeensä. Saat viestin (jos noin käy) takaisin painamalla takaisin nappia ja lähettämällä uudelleen.

Ei me sitten taideta päästä vaihtokaupoille Marce ;)

Mut nyt tämä lähtee katselemaan kauniita unia! Nati nati kaikille yökyöpeleille!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.7.13 00:14:45

Marce, ruuna ei ole omani, mutta se on sitäkin ihanampi :) Omasta kavioliitostani erosin viime kesänä. Tämä lainalapseni, halibullaruuna, on sellainen heppa, josta kaikki pienet junnutytöt haaveilevat. Liikettä ja voimaa kuin pienessä kylässä, valtava laukka, iso hyppy, suuri sydän ja lempeä katse :) Sellainen kiltti koiranpentu, seurallinen ja utelias otus. Hra Hurmaava Humppatukka <3

Haukoti. Lupasin itselleni mennä edes vähän aikaisemmin nukkumaan tänään, joten kai se on kaaduttava petiin. Nati nati pullanmurut :)

Päivämäärä:   11.7.13 00:14:48

Ohhoh olinpas mä täsmällinen.. olis nyt edes ne kengät jättäny :P

Ei ihan viel kauppoja, mut jos sinne ilmestyy vähän nuorempia vinkuheiniä ni lähetä tänne Jämsään :) Mä voin laittaa noi harrikkaköriläät sit samaa reittiä sinne!

Kait se itekki unille.. Öit!

Päivämäärä:   11.7.13 00:15:57

ruoste: kuulostaa täydelliseltä! :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.7.13 00:40:21

Hyvää iltaa sinkkulaan. Se on meikäläinenkin selvinny taas kotiin. Tällä kertaa Lahden öistä. Siellä apulanta rummutti niin, että varmasti lähti viimeisetkin vaikut korvista. :D Vähän kyllä väsyttäiskin jo, kun on tuolla muutaman tunnin keikkunu ja hörppiny pientä virvoketta. Vai onkos täällä enää ketään ees hereillä? No mission nyt ainaki. =)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   11.7.13 00:43:14

No mä olin jo ihan varma et oon ainoo hereillä oleva täällä... no mutta moi minski! :)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   11.7.13 00:44:51

Jaa, matti vienyt taas kaikki ja hiekkaa heitelly? Mä vasta tulin iltalenkiltä :)

Nyt oiski sitte lomalaisen yökyöpelin unitesti, huomenna herätys puol9.... Joo taitaa olla turha toivo toivoa aikaisia unia, mutta mikäs sen ihanampaa kuin nauttia lomallaan sitte päikkäreistä :)

ruoste, ei siellä salilla oikeesti oo semmosia jotka kattoo, mutta pahoittelin jo valmiiks jos vaikka eksyy :p En kyllä osaa sanoa miksei juoksuhousut nimenomaan olis salillakin buenot, pitää kokeilla. Kaiken järjen mukaan ne on siellä just hyvät. Ja siis noilla saleilla missä ite oon tupannu käymään ei kyllä katella, paitsi itte kerran katoin kyllä vähän pitkään kun semmonen parikymppinen mimmi tuli täydessä tällingissä ja jossain roikkuvassa rievussa (muotiluomus kai) tukka löysästi muotinutturalla juoksemaan juoksumatolle ilman rintsikoita. Oikeesti, teki mieli loppuaika pitää kii omista tisseistä ihan vaan varmuuden vuoks, AU!! Ei muuten juossut viittäkään minuuttia, meikit oli ihan sysimustat joten joko pelkäs hikeä tai tajus että joo-o, ei oo aa-kupit silläkään itellä joten juoksemiseen EHKÄ kandee kokeilla rintsikoita...

Mutta omat juoksuhousut on käytöstä poistettuja muka urheiluhalpiskapreja, ei kovin tiukkoja, ja kyllä on ihan perseestä juosta niillä. Menee niin kauan kunnes tulee hiki, sitte on tuskaa. Vetäsin ekaa kertaa siis juoksuhousut, oikeat sellaiset jalkaan, enkä meinannu ottaa enää ikinä pois!!! Voi vitsi, kantsii hei kokeilla, ihan älyttömän siistin tuntuset! Nilkat huutaa hoosiannaa tällä kertaa joten eka kokeilu siirtyy ainaki perjantaille ellei lauantaille, mut kerron sit oliko siistiä juostakin niillä. Varmaan on :)

Hmm... jos tunnin päästä sais unesta kiinni ni ehtis nukkuu kuutisen tuntia....

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   11.7.13 00:54:48

Ai tääl OLI hereillä olijoita :D Paino lienee sanalla oli? :p

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   11.7.13 00:56:42

Juu, mä taidan simahtaa ihan just. Eli siis öitä

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.7.13 00:57:39

min: No moi. Suakin näkee täällä. :) Mitä kuuluu? Ootko taas yövuorossa vai. :p Mä menin jo sänkyyn ja väsymys voittaa varmaan kohta.

Mission: Haha, aika hauska mielikuva toi juoksumatto mimmi ja varsinkin toi sun reaktio siihen. Mäki voisin varmuuden vuoksi pitää jonkun rinnoista kiinni ja antaa lisätukea. :D

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   11.7.13 01:01:36

No se oli vähä eksyneen olonen muutenkin, eikä salil ollu muita show-offeja ollenkaan niin ehkä tajus sitte siinä puuhaillessaan mitä siel ois tarkotus tehä :D

Justhan sä oot saanu pidellä Minski rinnoista kii koko viikonlopun? Ei makeaa mahan täydeltä ;)

Öitä minillekin :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.7.13 01:07:09

min: Hyvää yötä :)

Mission: Joo-o, varmaan aika hauska näky kun ne meikit lähti leviimään. Ei oikein tonne sovi noi. :p

Hah, no joo niin oon, mutta onhan siitä nyt monta päivää jo. Sitä paitsi täytyyhän munkin nyt jotenkin rintojen tukemiseen osallistua, kun tollasella mielikuvalla paiskasit. =)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   11.7.13 01:12:51

Jaahas, ai että oikein monta päivää jo :D

Mä kävin tänään siel urheilukaupas ja kokeilin sporttirintsikoita, tuli yllätys jollasta ei ookaan ennen tullu. Oli liian iso kuppi! Jeesus, mä oon laihtunu... Kohta ei oo enää mitään pideltävää näissäkään :D Pitää äkkiä hommata joku pitelemään niitä ennenku katoavat jonnekin... :p

Pyöräilyhousutki muuten varmaan tarttis, jos tota penkkiä rupee kuluttamaan urakalla. Vaikka kuinka yritän ettiä halpoja harrastuksia niin välineurheilukshan se kaikki menee ja rahaa tarttis kokoajan johonkin :/

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.7.13 01:18:05

No nii, se on pitkä aika olla ilman tollasta makeaa. :D Mut vai on ne sulta katoomassa. Onko montakin kiloa jo lähteny ja tuliko siis muutos suunnitelmiin, kun sanoit ettet nyt meinaa katella miehiä? Että meinaat sittenkin ettiä rintojen pitelijän. :p

Nääh, ei kai sitä sentään pyöräilyhousuja tarvi. Vai kuinka hullaantunu sä oikein oot. :p

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   11.7.13 01:25:24

No ei oo kyllä yhtään enempää lähteny hetkeen, se sama kaheksan, mutta jotain muokkaantumista on kyl tapahtunu, vyötäröltä oli taas vähä kadonnu senttejä... Jaloissa sit ehkä lihasta tullu.

En mä aatellu kyl suunnitelmaan viel vaihtaa, mut onhan se vähä sääli jos ei jää mitään pideltävää :p No, eiköhän näihin jää, ne geenit, ne geenit, ei musta tule "lautaa"... :D

En tiiä viel kuinka paljo aion hurahtaa pyöräilemään, varmaan nyt tapani mukaan liikaa heti alkuun ja sitte se jää :D Oon kyllä tykänny pyöräilystä sillon ennenvanhaan, aikaan ennen ajokorttia... Voishan toi vaikka jäädä tavakski. Töihin aattelin ruveta pyöräilemään ainaki jonkun verran, matkaa on vaa 5-6km riippuen reitistä, mut on se aina kuitenkin hieman lisää kaloripolttoa päivään, kaikki hyöty kaivellaan minkä vaan pystyy ;)

Sanoin kielletyn sanan... hyyyyiiii...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.7.13 01:31:01

Jaa sulla on sellaset geenit. No eihän siinä sitten varmasti mitään hätää. ;)

Sitä se liikunta teettää. Vois kyllä kohta itsekin kokeilla taas. Menny vähän roskaruoan ja "yksien" ottamiseks tää loma. :D

Jaa minkä kielletyn sanan?

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   11.7.13 01:35:00

Mullakin on vähä loma menny kyllä vähän hunningolle, etenkin syömisten suhteen. Luulin etten oo liikkunutkaan mutkun aloin miettiä niin ihan ookoostihan oonki liikkunu, en vaa oo sinne salille viittiny mennä. Ei se sieltä mihkään karkaa, meen ku meen :) Kivempi se on ulkona urheilla ku hyvät kelit :) Ja kyllähän lomalla saa, ja pitää tehdä mitä huvittaa! :)

Kielletty sana oli se t:llä alkava joka ei oo lomaa... :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.7.13 01:43:37

Heh, no joo loma on lomaa tietty. Mut ei nyt silti haluais ihan repsahtaa, vaikka loma onkin. Tarkotus kun oli mennä kokonaan toiseen suuntaan tossa. :D

Mut vai sellanen sana. No joo eihän se lomaan kuulu oikein, eikä tossa työkavereidenkaan kanssa puhuttu töistä ja hyvä niin. :)

Hmmm, mä oon kyllä sen verran maistissa, että jäin vaan miettimään tota rintojen pitelyä. ;>

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   11.7.13 01:50:07

Hahhah, kerrankin näin, Minski heittäytyy maistihilpeäks pikkutunneilla :D

Vähän vois toi urheilu kuitenkin olla hankalaa jos olis rintsikoiden sijaan joku pitelemässä rintoja... Mitähän siitäkin tulis? No hiki vois tulla mutta urheilulaji varmaan vaihtuis... :p

Mä luen iltapuhteiksi tota räsäsen puhetta, ja katon diiliä boksilta. Öh...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.7.13 01:58:44

Haha, joo vaihteeksi näinkin päin sitten. :D Mut joo, sellasta minskin mielessä nyt. Mikäs siinä olis lajia vaihtaessa, kun noinkin mukavaan kaloreiden poltteluun vois ryhtyä. Jotenkin mä luulen, että tosta tulis helposti tapakin ja sit tulis liikuttua paljon useamminkin, kun tollee pääsis rintoja pitelemään hyvässä seurassa. ;)

Jaa mitäs se Rätinä nyt on oikein keksiny? :p

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   11.7.13 02:05:12

Joo-o, tommonen tavaks ni ei ookaan joku osapuoli (useinhan voi jompikumpi olla) aina vinkumassa seksiä vaan lenkille :D

Rätinä :D No se on tässä pari päivää ollu lööpeissä kun on taas laukonu jeesusjuttujansa niin aborteista kuin homoista ja jopa laista. Oikeestaan rupesin tota ihan alkuperästä lukemaan kun lööpit ja referoinnit oli vähä sekavia, ja irrotettu asiayhteydestään. Make no mistake, mä en sitä tätiä oo voinu koskaan sietää, enkä niitä sen juttuja, mutta pakko sanoa että olihan tosta kyllä vähän väkisin osittain revitty tota lööppiä. Mun mielestä sen jutuissa ei oo tullu nytkään mitään uutta, tommonen ihan samanlainen kahelihan se on ollu aina. Ihan samat jutut edelleen. Ja jossain kohtaa se on jopa ihan oikeessa, vaikka käyttää asiaa vähän väärään tarkotukseen perustelemaan jotain ihan muuta ku mitä sillä pitäs perustella...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.7.13 02:09:49

No niinpä. Tossa olis kunnolla motivointia kenelle tahansa. Suomi liikkumaan, kun ylipainoisia tulee koko ajan lisää ja tasapuolisuuden nimissä nainenkin vois sitten ottaa miestä jostain kiinni ja osoittaa tukensa. :D

Jaa semmosia se on taas höpissyt. No sellanenhan se on ollut aina. Mä en kyllä jaksa niitä alkaa lukemaan, mutta sen verran päivitin tietojani uutisista, että kävin nauramassa niille visulahden makkaraperunoille. Oli se kyllä aika säälittävä annos. =)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   11.7.13 02:18:30

Äläpäs nyt, just oli jossain että ylipainoisuuden kasvu on taitettu, eli pysyy samana vissiin nyt, ei vielä kuitenkaan laskussa... Olishan se hienoa jos Suomi ois ensimmäinen maa jossa ylipainoisuus lähtisi laskusuhdanteeseen. Tossahan olis hyvät eväät siihenkin, eikun toisiaan tukemaan urheilusuorituksissa :D

Mulla on kanssa taas kyllä semmonen vimma ollut päällä jo pitkään, terveyttä, urheilua, laihtumista jne. Ja eikun kasvaa vaan, huomenna hakemaan sitä fillaria <3 Oikeestaan vaan vtuttaa et miks onki pitäny ihan täysin sohvaperunaks heittäytyä, tai ei nyt ihan ku ainahan mä koirien kans liikun kuitenki, mut eiks vois vaan kokoajan pitää silti parempaa huolta... Nyt on alkanu uus elämä :)

Mä oon huono seuraamaan uutisia, ihan hyvä että menin naamakirjaan ni oon ees jotenki käryllä mitä tapahtuu... :D Tänäänhän oli muuten suurin evakuointioperaatio sitte toisen maailmansodan, laukaalla jossain räjähdetehtaalla ja sen ympäristössä. Pitääki se kyl kattoo viel et mitä raportoivat siitä. Mut jäi kyllä makkaraperunat bongaamatta :D

Räsänen kahlattu, ei toi nyt paha ollu, ihan perus jesseilyä ja lööpeissäki osittain omaa tulkintaa ja herkuttelua. Perus Räsänen, perus media, ja kirkosta erottiin urakalla :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.7.13 02:25:36

Jaa niinkö siinä onkin käynyt. No hyvä ettei ainakaan kasva sitten enää toi määrä. :)

Mut se on hienoa et oot innostunut liikkumaan. Kivaahan se on kun saa tuloksia ja kunto paranee niin, että on helppoa liikkua.Täytyy itekin tässä yrittää samaa taas. Nyt on fillarikin pois pelistä, kun en oo kerinny vaihtaa tota rengasta.

Jaa säkin oot nykyään facessa. Meidänhän pitää sit alkaa kavereiks. :p

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   11.7.13 02:33:47

Mä oon kuitenkin aina ollut perusluonteeltani sekä laiska, että aktiivinen. Molemmat samassa paketissa :D E siis urheiluhullu, vaan sellanen että tykkään kyllä liikkua, kunhan on lajit jotka sopii just mulle. Ja kohtuudella kuitenkin. Joskus vaan on sitte joku kausi hiljentänyt sitä liikkumista turhan paljon, ja sitte täytyy taas vähän niinku uudestaan löytää siihen se ilo. On se toki ihan kivaakin, jotenkin siitä saa uutta energiaa, ihan vaan innostuksesta liikkua taas enemmän, ja toki itse liikkumisetakin :)

Oon mä ollu naamiksessa pari vuotta, mutta vaihdoin sen hetki sitten omalle nimelleni vasta. Olin salanimellä :p (Koirat oli facessa, en mä :D)
No tohonhan sä voit vaikka kuule laittaa meiliä jos uskallat niin saat nimen tietoos sitte, sit voidaan olla naamakirjakamuja. Mut veikkaan että oli kuitenkin ihan vaan läppää, eiks nii :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.7.13 02:37:31

Joo kivahan se on kun innostuu jostain tollasesta. :) Mut jaa läppää vai, ei kait. Enhän mä sellasia. x)

Nyt on kyllä käytävä nukkumaan. Hyvää yötä o/

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   11.7.13 02:39:55

Mä yritän kanssa, aikanen herätys... Ja satavarmasti päikkärit :D Öitä :)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   11.7.13 07:24:57

Herätyys!!!
huomenta, nyt olis kahviakin... :)
taju lähti sohvalle eilen vaivihkaa, ja nyt on niska jumissa...
kai se siitä nöyrtyy päivän mittaan.
Aurinkokin paistaa näköjään, aamukaffet terasilla ja sit voiskin taas lähtee hommiin, ei hirveesti kiinnostais... raha on kyllä aika hyvä motivaattori :D

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   11.7.13 07:36:51

Huomenta aamuun, sitä olisi lähdettävä aamupalalle ja tienpäälle asuntomessuille, tänään ei vielä ole ruuhkaa kun avajaiset vasta huomenna, mutta olen nopea liikkeissäni ...

Päivämäärä:   11.7.13 09:10:44

Huomenta! Aurinkoinen, raikas aamu! Mukavaa! Webbi, varovaisesti sen kaasun kanssa :) . (nalkuti,nalkuti ;).

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.7.13 10:33:44

Huomentapäivää! Täällähän vielä kävi juttu kuumana sen jälkeen kun mamikset menivät nukkumaan... Säpojakin on vilauteltu, oho oho! Kiitos juttujenne, on mulla nyt päässä mielikuva pariskunnasta, jonka toinen osapuoli (mies) konkreettisesti tukee puolisonsa juoksuharrastusta. Kovin hankalalta ja kömpelöltä näyttää tuo eteneminen lenkkipolulla, mies ei osaa päättää, pysyttelisikö naisen takana vai sivulla, kädetkin jo alkavat väsyä :D Juoksumatolla siitä saattaisi olla hyötyäkin. :P

Jos saa kerran vuodessa joltain henkilöltä onnitteluviestin ja epäilee sen olevan automaattinen viesti (junou, nokialainen on joskus kysynyt, tahtooko käyttäjä uusia merkkipäivämuistutuksen vuosittain), mitä siihen tulee vastata jotta lähettäjä ei ihmettelisi tai peräti nolostuisi (siis jos ei muista/ymmärrä, että luurinsa lähettelee onnitteluviestejä)?
"Kiitos muistamisesta!" -> "Öö, ole hyvä..?" (Ajatus: Mikä hiton muistaminen?)
Jos pelkkä ":)" -> "?" -> Hätäpelastus: "Ei mtn, tahdoin vain piristää päivääsi hymyllä".

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.7.13 13:39:23

Sisäisesti kikatan hysteerisesti. APua! Taisin juuri rikkoa henkilökohtaisen silmiinkatsomisennätykseni; kestinköhän peräti 2,5 sek. Tiedättehän, miten kohtelias ja nöyrä ihminen tahtoo kohtaamistilanteessa reagoida heti lähestyvään ohitustilanteeseen tekemällä ensimmäisen väistöliikkeen, sillä on vähän noloa jos se toinen ehtii tehdä tilaa vastaantulijalle ensin? Onkohan sellainen refleksi samaa sarjaa, joka pakottaa kääntämään katseen pois kanssakulkijan silmistä hipi hipi äkkiä ennen kuin se toinen katkaisee katsekontaktin?

Fuuuudge! Ostarin käytävällä maleksi supersöpö kesämies, joka näki minun lähestyvän, katsoi suoraan silmiin ja hitto hymyilikin - vai kuvittelinko vain? Mitä teen? No yritän tietenkin keskittyä siihen, että katseeni on ystävällinen ja suu rento, paras puoli katsojaa päin... Ja sitten äkkiä katse alas ja jalat alle. ...tu miten onnettoman kömpelö ja arka ihmislapsi voi olla. Kuka jätti koulutuksen kesken?? Sivusilmällä huomasin, että kundi kulki samaan suuntaan rullaportaita kohti, alaspäin oli matka, niin kuin minullakin. En tietenkään uskaltanut katsoa taaksenpäin, mutta oioin kyllä ylvästä joutsenkaulaani (just joo) sivulta toiselle paljastaen veistoksellisen profiilini (pfft..) sekä osoittaakseni aikomukseni asioida _vasemmanpuoleisessa_ marketissa. Henkinen vilkkuvaloni osoitti siis vasemmalle sitä varalta, että joku samalla taajuudella viestivä tajuaisi ja haluaisi seurata perässäni. Markettien välisellä alueella havaitsin kuitenkin, että perässäni kulkenut hahmo kääntyikin oikeanpuoleisen marketin suuntaan. Hitto. Siihen se suuri rakkaustarina sitten päättyikin. Ei auta itkeä sellaisen perään joka käy K-ryhmän kaupoissa, jos itse suosii S-ryhmää. It wasn't meant to be.

Silti jäi vähän sellainen tunne, että pitäisikö lähteä uusintakierrokselle...?

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   11.7.13 13:56:34

homssu huithapeli paljasjalka takkutukka ilmottautuu :)
tahtoo antaa ja saada hymyjä...avata ovia tuntemattomille ja tuntemattomaan...
lähtiskö sitä altaaseen vähän potkuttelemaan..siellä on silmille ja mielelle vähän kaikenlaista...lomalla on vapaa!!!

LähettäjäM 
Päivämäärä:   11.7.13 14:51:48

Päivää

Päivämäärä:   11.7.13 14:52:46

Mie olin taas verkostomarkkinointiesittelyssä. Voi luoja, että se esittelijä oli I-HA-NA!!! Semmonen timmi 30-40v hunksi vaaleilla nappisilmillä <3 Siinä se istui pöydän toisella puolella ja katso puhuessaan silmiin. Miulta tais mennä vähän ne sen sanomiset ohi... Siis ihan vähän vaan... Mutta ne, mitä kuulin ja rekisteröin, niin kuulosti kyllä aika houkuttelevalta. Tuokin tienaa tätä nykyä yli 100 000e vuoteen tuolla systeemillä :o Ja sen tiimiin kuuluu jo olikohan neljätoista semmosta, jotka on sillä autobonus-tasolla :o Vai olikohan ne sittenkin jo sillä 12000e/kk -tasolla...? Ja sitten se hunksi vielä lopuks kätteli, katsoi silmiin (TAAS!) ja sanoi, että varmasti vielä nähdään ;)

Hei etelän tytöt, tää tyyppi oli sieltä etelästä; suosittelisin käymään jossain Zinzino-esittelyissä... =D =D =D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   11.7.13 15:44:28

Ei Niina. Ei verkostomarkkinointia ja pelimiehiä. Niiden kanssa tulee hulluksi. Rehellistä työtä ja kunnollisia miehiä (yksikin riittää). Onnistumisprosentti ei silloinkaan aina ole täydet sata (läheskään...), mutta tavoite (onni) on kuitenkin realistinen ja tavoitettavissa.

Käy kuitenkin ihmeessä kuuntelemassa niitä hömpötyksiä, mutta laita napit korviin! Katsoa saa, muttei kuunnella ;)

LähettäjääR 
Päivämäärä:   11.7.13 18:37:33

Up!

On sinkkutopic pudonnu taas vaarallisen syvälle sekamelskaan..

Ruoste, miten oisit reagoinut jos tuo ihqu kesämies ois iskeny silmää siulle?

Oisitko punastellen juossut karkuun? Valahtanut sulana vahana lattialle? Vai jotain muuta?

Ja päivää vaan.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   11.7.13 19:23:02

Mulle lähetettiin pusuja tänään auton ikkunasta :D Joka kyllä piristi, olo oli enemmän märkä rätti kuin vähään aikaan...

Viime yönä ei uni tullut. Oikeestaan ollenkaan. Kaks tuntia nukuin. Sen jälkeen tehty aika hiton pitkä päivä kaverin muuttopuuhissa. Aika naatti. Ei jaksa mitään. Jospa tänään sammuis ajoissa nukkumaan :D

Päivämäärä:   11.7.13 19:54:42

Iltapäivää :) Ihana Mission, kerros lisää niistä rinnoistasi :) Jooko, niihin juttuihin en kyllästy koskaan. Ne (lähes kaikki) on niin ihania. Yhtä ihania, kuin kantajansakin.

Ruoste, en varmaankaan ole mielipiteeni tai fetissini kanssa yksin. Sellainen rento luonnonlapsi, joka on sinut itsensä kanssa ja kantaa kaunista itseään homssuisen upeana missä vain. Rento ja itsevarma asenne, sellainen aito naapurintyttö-look. Semmosta tarkoitan, uunou? Monen saa pakkelilla näyttämään muutaman metrin päästä oikeinkin vetävältä, mutta lähempää tarkastelua selvinpäin ei sitten kestäkkään. Just semmoinen flanellipaita-tyttö oli karaokebaarissa Oulussa viime viikolla, kun käytiin :) Sovin sen kans lähtiessä reffit kasvitieteelliseen joksikin päiväksi. Pyysin koittamaan onneaan, mää käyn siellä aina välillä :) Ei sitten viime käynnillä nähty, harmi vaan :)

Kurnau, älä niitä filttereitä niin usko. Kaikilla korkeasti koulutetuilla ei ole tarvetta päteä tai kertoa oma statustaan ja jättävät ne pois. Se voiskin olla sitä sun aluettas ne ihmiset. Tietty jotain kriteereitä pitää laittaa, että voi pahimmat karsia pois. Siellä sun alueellasi niitä pyrkyreitä taitaa olla muutama tuhat?
Itseasiassa siinä filtterissä pitäisi olla se toiminto, jolla saa valkattua pois ne ominaisuudet, joita ei saa olla mainittuna... Se on sitä rivien välistä lukua. Onnea matkaan, sitä siellä kaikki tarvitsee ja kaipaa :) Minä meen tänään illalla kylille testaan yhtä sellaista löytöä :) Koitetaan ny :)

Päivämäärä:   11.7.13 19:58:41

Ai, hei Mission, kävikö koirat nuoleen naamaas :D

Päivämäärä:   11.7.13 20:06:10

Ai niin, Ruoste. Tuli tuommoinen mainos vastaan ja mä olen kyllä vankasti tätä vastaan: http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/574/Maailman%20paras%20pannukakku/ Ei voi pitää paikkaansa... :p

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   11.7.13 20:54:30

Olen kade Missionille, minä sain vain ruusun ja halauksen ja kuulla olevani ihana :D Ei pusuja, mutta tuokin piristi tavallaan (vaikka siihen ei siis liittynyt yhtikäs mitään romanttista...)

Neffioffari, tuo on kyllä kiva kuulla. Yleensä ainakin meikäläisellä on kotoisin olo niissä lempifarkuissa ja ruutupaidassa. Välillä on kuitenkin kiva vetää korkkarit jalkaan ja laittaa naama nätiksi. Ei sitä kuitenkaan joka päivä jaksa pukeutua. Jos ei kelpaa "luonnollisessa tilassa", niin ei sit.

Ei muuten VOI pitää paikkaansa, törkeää maailman parhaan pannarin nimen väärinkäyttöä! Haastan tuon kotikokin kaksintaisteluun :P

Lauloin kaverille äsken houkutuslaulun:
426 askelmaa
ne perseen kipeeksi saa
ja reidet huuutaaa
hoosiannaaa
Ei kuulemma mikään kesähitti mutta sen verran catchy, että saan ehkä tsemppiseuraa sinne pirun jätemäelle. Jee :)

Lähettäjä: Nettoffari 
Päivämäärä:   11.7.13 21:06:19

Oliko tuon sävelmä lainattu Miljoonasateelta? Tykkään :)

Päivämäärä:   11.7.13 21:17:29

Sieltäpä juuri, Nöf. Mokoma korvamato on piinannut minua jo ainakin sata vuotta :)

Päivämäärä:   11.7.13 21:33:46

Siis huhhuh, mikä ilta! Ensin kävi kylässä arvatkaa kuka!?! Mun ihana ykkössuosikki; osti koiralleen kaulapannan (ja makso muute enemmän kuin pyysin!) <3 Ja iltasella vielä soitti se viime viikonlopun deitti :o Tässähä menee pieni tyttö ihan hämilleen :o

Päivämäärä:   11.7.13 21:37:40

Ainiin, ja alkuillastahan meillä oli täällä oikein orgiat - oripojat oli karannu tamman aitaukseen ja hajottaneet muutaman aitatolpan ja katkoneet langat. Siellä se toinen yritti muna pitkällä astua omaa siskoaan, ja toinen pojista seuras vaan tyhmänä vierestä, kun kaveri yritti raiskata sen äitiä :o

Vieläki on mulla kurkku ihan kipee, kun yritin huutaa ja raivota ja saada niitä erilleen. Meitä oli siellä kolme ihmistä piiskojen ja kaikkien mahdollisten karahkojen kanssa, eikä siltikään meinattu saada niitä erilleen. Se oli kyllä kiihkeää rakkautta ainakin tuon viriilin nuorukaisen osalta. Siskonsa ei tainnut olla ihan niin innoissaan, ja olikin ihan yltä päältä hiessä juostuaan karkuun :/ Pitänee tilata eläinlääkäri ultraamaan muutaman viikon päästä ihan vaan kaiken varoilta.

Päivämäärä:   11.7.13 21:42:14

Niina on tulessa! Soitetaako palokunta paikalle vai annetaanko loimuta? :D

Lähettäjä: aa 
Päivämäärä:   11.7.13 21:43:30

mitään lukeneenA, WHUUU!

Päivämäärä:   11.7.13 21:54:58

Niinallahan on vientiä :) ja näemmä sen hevosillakin :DD

Mä kävin saunassa ja tein kaikein maailman kasvo/hiushoitoja. Ihanan rentouttavaa. Huomenna ois lähtö kaverin mökille ja toivottavasti siellä olis jotain uusia naamoja. lue: söpöjä, sinkkumiehiä.

Päivämäärä:   11.7.13 22:02:13

Onko aa essyssissä? :)

"Ruoste, miten oisit reagoinut jos tuo ihqu kesämies ois iskeny silmää siulle?
Oisitko punastellen juossut karkuun? Valahtanut sulana vahana lattialle? Vai jotain muuta?"
Päivää vaan äRsy sullekin :) Olisin todennäköisesti imaissut kieleni henkeen, pyörtynyt ja kuollut hapenputteeseen jos jotain noin odottamatonta olis tapahtunut. Onneksi en ollut korkkareissa liikenteessa, muuten olisin varmaan lentänyt nenilleni ihan ilman silmäniskujakin. Ehkä juuri tuo on se syy, miksi en kykene katsomaan vastaantulijoita pitkään silmiin. Sieltä voi tulla vaikka yllättävä ja napakka isku, auts!

Peukkuja Marcen mökkiviikonlopulle. Toivotaan parasta, eli paria salskeaa motoristia. Eiku vinkuheinää, niinhän se oli. :)

Päivämäärä:   11.7.13 22:06:10

Haha juuri näin! :D

Oliko se kesämies karskimies?

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   11.7.13 22:08:43

niina niina sulla on kuumat oltavat :)
hyvä tyttö!

Päivämäärä:   11.7.13 22:11:17

Ei edes ollut, vaan nuori, abauttirallaa ikäiseni ja ihan normaali sporttimies. Jos se olisi ollut karskimies, perussiisti äijämies, olisin ehkä jopa hymyillyt muikeasti takaisin ja katsonut vähän pidempään. Tosiäijämies ei ehkä kuitenkaan olisi virnuillut nuorille neideille päiväsaikaan :P

Päivämäärä:   11.7.13 22:19:36

Ainii mä näin viime yönä unta, että menin RHCP keikalle. Pääsin backstagelle jona toimi joku koulurakennus. Siellä tapasin Anthonyn ja sain siltä nimmarin, tarroja ja leikkitatskan :DD aaw <3

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   11.7.13 22:42:30

Nöhvi, mitä, eihän nyt kukaan oo voinu mitään tissijuttuja kuulla, niistä puhuttiin hei yöllä, ei täällä enää ketään ollu :D

Koiratkin pussaili kyllä mutta en tiiä oliko mimmonen koiranleuka se kaljupää joka lentopusuja lähetti... Hymyilin takas. Näytti virolaiselta raksamieheltä :D

Koirat sai mani-pedin, meni tunti jos toinenkin kun kaivelin lasia tassuista... Sitten juorusin toisen kaverin kaa puhelimessa. Alkais väsyttääkin mut en jaksa lähtee vielä koiria viemään...

Niina! Hei hulinaa ja hui helinää :D Johan sulla on menoa ja vilskettä, miehiä siellä ja oripoikia täällä :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   11.7.13 22:44:53

Hyvää iltaa sinkkulaan. Täällä ollaan taas oltu piuhat käsissä koko päivä ja tehty kytkentöjä. Tai no, ehdin mä nopeesti jossain välissä väsätä makaronilaatikonkin, että sai ees vähän evästä. :D

Osa tilauksista on jäänyt jonnekin maailmalle, eikä pääse vielä kasaamaan koko laitteistoa. :/ Turhauttavaa odotella, kun niiden pitäis jo olla täällä. DHL ei ollu jättänyt mitään lappua toimituksestaan, että olivat vieneet mut paketin postiin. Sain sentään sen selville sitten, kun soittelin niiden asiakaspalveluun ja sain tietää postin seurantakoodin vahvistimen paketille. Ihme touhua ja britit ei sitten ilmeisesti saa kustia polkemaan, kun paketit on jossain metässä. =)

Oli sitten pakko ostaa yks kaapeli, että pääsin edes testaamaan et noi 3D lasit toimii. Toimihan ne molemmat, joten onneks ei tarvi niitä ainakaan palautella. Ai niin joo, otin mä pari kuvaakin sieltä eilisiltä festareilta. Tässä apulanta soittelee. http://aijaa.com/9DM1CQ

Päivämäärä:   11.7.13 22:46:21

No nii-in! Miten kaikki sitten sattuukin yhtä aikaa, kun ensin on hiljaiseloa ties miten pitkään!?! Ja mulla olis sitten huomisen ohjelmassa hevosen kengitystä. Raiskatulta tammalta oli kenkäkin tippunu siinä rytinässä :/ Ei muuten paljo kiinnostais, kun katto sitä kavioo..

Päivämäärä:   11.7.13 22:50:52

Haa, yölliset treffit unelmiesi miehen kanssa! Lucky bastard ;)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.