Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 338

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.7.13 00:21:50

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1466966&t=1466966

Väreistä ja korostuksista. Komia ihminen on komia ihminen ihonväristä ja piirteistä välittämättä. Toisaalta eksoottiset piirteet eivät ole sen kummemmin viehättäneet, vaalea taitaa olla thö thing. Sen lisäksi, että kannatan luomuravintoa, suosin kuitenkin suomalaista ;) Kansallisuusennakkoluulot myönnän, en siksi, että jostain muusta maasta kotoisin oleva ei mielestäni olisi vaivan arvoinen vaan siksi, että mitä kauemmas Pohjois-Euroopasta mennään, sitä vaikeampaa minun on ymmärtää toisen ihmisen tapoja, lähtökohtia ja kulttuuri-identiteettiä. Olen toki utelias, mutta joskus tuntuu vain siltä, että kaltaisensa ihmisen kanssa on helpompaa :) Olen kovin varovainen ja epäluuloinen, ehkä välillä vähän vainoharhainenkin, joten ulkomaalaiset saavat puolestani pysytellä rauhassa. Kaveripiiriin mahtuvat kyllä mainiosti, mutta romanttiset haihattelut jätän minimiin ennen kuin ihminen on tullut perusteellisesti tutuksi. Aksentit ovat hot, paitsi ehkä saksalaisten (ja suomalaisten tankeroenglanti).

Niin ja tuo BC, on se kyllä... On se....

Re: Sinkkujen topic 338

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   9.7.13 00:30:14

Mulla on vähän semmosta pientä lempparijuttua jotenkin ihan aina ollut vaaleisiin pitkätukkiin... Ei liehuliuruun vaan paksuun, taipuisaan, huolettomasti ponnarille pyyhkäistyyn, noin olkapäille maks... Siniset silmät voittaa ruskeat ihan kympillä. Mutta nuo nyt on taas vaihteeks niitä juttuja joilla ei taas ole yhtään mitään merkitystä kun se oikea kävelee vastaan :)

Mutta on vaan sinisissä silmissä jotain taikaa:
http://tinyurl.com/l4v7jeg

P.S, mulle käy jenkki tai kanukkikin :p

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.7.13 00:31:16

No en kyllä saksalaista miestä moiti:)!!!
Jos siis enkkua puhuu, saksankieltä kun en osaa ollenkaan.
Mut kyllä mä mieluusti HYVÄN KOTIMAISEN ottaisin, jos löytyisi:)!
Niitä ei vaan näytä löytyvän...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.7.13 00:44:52

En moiti minäkään saksalaisia, harvat tuntemani ovat kaikki reippaita, iloisia ja ihania ihmisiä. Ja paremmalta se sakun enkku kuulostaa kuin minun saksani.

Samoin Mission, sellainen puolihuolimaton ja huolittelematon look, haah :}

Wayyy past my bedtime. Pakko painua pehkuihin. Hyvää yötä ihmeiset, kauniita unia sinisistä silmistä.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   9.7.13 01:24:29

Kaikki nukkuu jo? Mä kuolaan Housea, siniset silmät on silläkin ;)

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   9.7.13 08:38:23

Huomenta! Kyllä siniset ja vihreät silmätki ovat kauniita mutta suhteeseen päädyn aina kauniiden ruskeiden silmien kanssa ;D.

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   9.7.13 09:02:35

Huomenta, yö oli pelkkää pyörimistä, niiskutusta ja tuhinaa :/ Nyt oonkin kotona, työterveyteen täytyy lähteä aamupäivästä. Voi pazzzka.

Ulkomaalaisen kanssa voisin seurustella, mutta kunhan se ois jostain täältä "lähimaastosta" tai sitten jenkki ja aussi :D Mutta ylipäätänsä jo jokin tietty uskonto, esim. muslimit, rajaantuvat pois. Kyllä heistäkin löytyy ihania ihmsiä, mutta noin erilainen uskonto nyt vain toisi niin paljon ylimääräistä ongelmaa että ei olisi kiinnostusta lähteä tutustumaan. Tummahipiät ei kiinnosta, tosin joku Kuubalainen vois olla tosi jees, mut oikein tummatumma no thanks. Norjalaiset, ruotsalaiset, saksalaiset, mikäpä ettei.

Omissa suhteissani on kuitenkin aina jo muitakin ongelmia ja selvitettävää ennenkuin hommasta mitään tulee, joten kielimuuri/eri uskonto/kulttuuri ois jo ihan omiaan tuhoamaan koko jutun. Suomalaisen kanssa taitaa olla helpointa, jos nyt siinäkään voidaan helppoudesta puhua :D

Mission, mä niiin ymmärrän, tuon linkin mies on jotain niin <3

Kerran muuten (vuosivuosikausia sitten) Tampereen rautatieasemalla oli kenties joku saksalainen (?) mies istumassa ja odottamassa junaa. Ei meinattu päästä kaverin kans yli tästä miehestä, niin uskomattoman jäänsiniset silmät ja hyvä kroppa. Se näky on jäänyt verkkokalvoilleni toivottavasti ikuisiksi ajoiksi :D

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   9.7.13 10:12:55

huomenta, mullakin on siniset silmät... räpsvink :D tällähetkellä ne on kyllä täynnä unirähmää :)
missionin kanssa samoilla linjoilla, aussiaksentti on kyllä se ykkönen, taisin joskus jo kirjotellakkin siitä aussityttö ihastuksesta, aivan ihana, huoh :)

Torikaffel kukaan? mä tarjoon munkit :)

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   9.7.13 10:26:17

Huomentapäivää. Ei unia, ei sinisimmuista eikä muunkaanlaisista silmistä. Ainoastaan haavekuvia hetkeä ennen herätyskellon pärähtämistä siitä, että on viikonloppu eikä tarvitse nousta ylös. Höh. Oli pakko nousta vaikka pää painoi tonnin, silmäluomet siitä puolet. Mmm, torikaffilat... Mmm, sokerimunkki... Ei! Salaattia ja sitruunateetä! Töitä ja taukojumppaa!! Hmph.

Oletteko muuten huomanneet, että ihastuneena/rakastuneena värit näyttävät kirkkaammilta ja kaikki kaunis tietenkin entistä kauniimmalta? Muistan ihmetelleeni eräänä kuulaana syysaamuna väysynyttä naamaani peilistä tuijottaessani, että kylläpä silmäni näyttävät poikkeuksellisen sinisiltä (vaikka sekaharmaaksi olen ne tähän mennessä mieltänyt). Kai se lempi jotenkin aktivoi aivojen mielihyväkeskusta ja tämä, tai jokin muu toiminto, herkistää ja avaa aistit. Tai jotain :P Vai voiko olla, että rakastuneen ihmisen silmät oikeasti säihkyvät? :)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   9.7.13 10:36:52

Ny tää lähtee sinne torille, sitä ennen vielä salapoliisi/neiti etsivä/stalkker tehtävä kaikille :)
offipalstalla olis nyt nähtävänä aito ja alkuperäinen hörhönalle yläosattomissa :)
Ei pitäis olla kauheen vaikea löytää... Warning, kuva ei sovellu herkkäsilmäisille :D

Päivämäärä:   9.7.13 11:33:55

hörhönalle yrittää jumittaa offipalstaa :) . Päätellen siitä montako ihmistä ehtii katsoa tunnissa aijaan kuvan niin nyt pitäisi olla offipalstalla melkoinen vilske kun taustailijat etsivät paidatonta hörhönallea :) ....

LähettäjäM 
Päivämäärä:   9.7.13 14:32:47

Päivää....Minulla on muuten siniset silmät ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.7.13 14:42:14

Ohitin ruuhkan käymällä offipalstalla heti luvan saatuani. Hörhöurho bongattu :)

Hörhön houkuttimet jäivät kummittelemaan mieleeni, vaikka yritin olla tehokas, reipas ja vahva. Tein kompromissin. Vähän töitä ja ihan pieni namimunkki. Hetki vielä, ja sitten ulos aurinkoon. Pienenpieni hetki vain... Ee vee vee koo än yy tee nyt.

"Haaveilet jostakin ihan uudesta, älä jätä sitä haaveiluun. Ala touhuta sen parissa. Yritä pitää järkesi päässä tässäkin asiassa. Se on sen väärti."
Mmh.... :P

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.7.13 14:43:14

Hoo, M paljastelee taas! Onko sulla sellaiset iloisen hymyilevät vai surumieliset simmut?

LähettäjäM 
Päivämäärä:   9.7.13 14:46:57

Iloiset tietenkin :) surumielisyydestä ei häivähdystäkään :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.7.13 14:59:36

Se on oikein :) Tai hetkinen - tässä vaiheessa kuuluu sanoa, että kuvia tai emme usko!

LähettäjäM 
Päivämäärä:   9.7.13 15:01:40

uskomatonta porukkaa :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.7.13 15:04:23

http://www.youtube.com/watch?v=MoBU3H5Q7

:)

Päivämäärä:   9.7.13 15:23:51

Ei kai M ! Tokihan me haluamme nähdä kaikenvärisiä silmiä, ruskeita, sinisiä, vihreitä, violetteja ja turkooseja, ja niin niitä harmaita kans. Voisihan sitä toki vilaukselta myös miehen katsoa silmien lisäksi ;D .

Pisteellä hyvää musiikkia. Joko lähdössä? Hyvää ja turvallista matkaa !

lltapäivällä uimakoulua, jippii! Jalat vähän valittaa eilisestä impromptu lentopallo-ottelusta, olisi varmaan pitänyt vähän venytellä ;).

Horo horisee kyllä omiaan: Ole asiallinen tilanteessa, joka ei ehkä heti helpotu. Kyse saattaa olla vanhasta jutusta, joka riivaa mieltäsi edelleen. Älä anna katkeruuden nostaa päätään.

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   9.7.13 15:37:48

5.nainen: mä soittelen tms kun liikun seuraavan kerran Pirkanmaan suuntaan, ni katotaan si onko kanat vielä kyytiä vailla =)

Ja niin - siniset silmät on kyllä jotain... Kerran oon kyl seurustellu ruskeasilmäisen kanssa, et kai se poikkeus vahvistaa säännön... :D

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   9.7.13 15:39:11

mulla on selkeesti kehittynyt loman aikana työallergia. eilen alkoi työt uudessa paikassa ja on ihan erilaista hommaa kuin aikaisemmin, mutta tää kaamee flunssa! x_x

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   9.7.13 15:39:32

Ruoste, mulla on kaveri jolla on ihan siniset silmet, semmoiset normaalin siniset, ei jäännsiniset, ei siniharmaat, perus suomalaisen selkeästi siniset silmät. Mutta annapa olla kun sitä alkaa kiinnostamaan mies tai ylipäätään miehet ympärillä ja lyö flirttivaihe päälle, ne silmät muuttuu vihreiksi! Se on kertakaikkiaan ihan älytöntä, ne on niin vihreät kun vaan voi olla... Ja ihan tasan ei ole käynyt laittamassa piilareita missään välissä :D Sen kuulee jo puheesta, ja näkee kun alkaa kiemurtelemaan ja hymyilemään ja bongaa jonkun miehen, ite aina kysyn heti että näytä silmät :D Ja vihreekshän ne on heti mennyt...

Taas sama homma, kun vein koirat niin aurinko paisto täysillä, nyt oisin biksuja vaille valmis menemään aurinkoa ottamaan niin paistaa tommosen harson takaa taas... Tää on joku salasuunnitelma pitää mun hipiä maidonvaaleana koko kesän :p

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   9.7.13 15:56:28

Mulla ei ole oikeastaan tohon silmien väriin kommentoitavaa, ei väliä. Tosin viimeaikoina on ruskeat tuntuneet vievän voiton. Tänään oli muuten tokat treffit. Ja vikat. Kiva tyyppi, mut siis sellainen ihan kiva. Ei pyöri sukat jaloissa, ei tainnut kyllä silläkään pyöriä, et silleen. Siinä oli jotain höpsöä gorillamaisuutta, joka ei nyt vaan vedonnut muhun. Haluun saada samaan pakettiin kiehtovuuden ja fyysisen vetovoiman ja lisäksi järkevät elämäntavat ja kunnollisuuden. Nyt tunnun törmäävän kunnollisiin ja tylsiin tai sitten mielettömän jännittäviin renttuihin, joihin tuntee vetoa, mutta ne on ihan mahdottomia. Höh. Iästä vielä: en mäkään osaa katella nuorempia ollenkaan, ei vaan pysty. Oon muuten yhteen täydelliseltä vaikuttavaan mieheen törmännyt, mutta sillä oli silloin tyttöystävä ja joku suhdekriisi menossa, joten pysyin kaukana. Mutta luulis nyt sellaisia olevan lisääkin. Niin ja tuuliviirillä on uutta säpinää jonkun tummahipiäisen daamin kanssa. Huh, onneksi en sekaantunut siihen enempää, sydänsuruja siitä olis vaan saanut.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   9.7.13 16:08:35

Mä en muuten osaa kiinnittää silmien väriin lähes ollenkaan huomiota. Tai muutenkaan kovin tarkasti ulkonäköön. Se asia mikä mun huomion kiinnittää on ääni. Mä oon muutenki sellanen ihminen joka ei "näe" vaan mä kuulen vaan :) välillä en tunnista sukulaisia tai kavereitakaan kunnes ne avaa suunsa ja sanoo jotain :D eli eka kuuntelen ja jos jaksaa niin kattelen sitten.

Mun silmät on epämääräsen väriset, jotain sinisen, harmaan ja vihreen välilt. Tai kaikkee yhtaikaa.

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   9.7.13 16:21:20

mä tahdon sinisimmun :)

mission meepäs uimaan ulkoaltaaseen, jos yhtään ruskettuvaa tyyppiä oot niin rajat tulee yhdestä kerrasta jo :)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   9.7.13 16:36:25

Ei kai sillä silmien värillä niin väliä ole, vaan mtä siellä silmien takan ja kosrvien välissä on ...

Päivämäärä:   9.7.13 16:52:59

M, me olemme järkeviä naisia. Uskomme vain siihen, mitä itse näemme, tunnemme ja koemme. Mistä me tiedämme, onko sinulla sinisen sijaan oikeasti sudenkeltaiset tai baarikärpäsenpunaiset silmät jos et paljasta niitä?

Mission, jännä ilmiö. Kaverisi sisäinen valo näyttää silmien kautta miehille vihreää valoa :) Miten käy jos hän törmää epämiellyttävään mieheen? Saako sisäinen punainen valo simmut muuttumaan violeteiksi?

Mulle on tainnut viime vuosina nousta pissi päähän, koska silmiin on ilmestynyt vihertäviä länttejä :P

pisteviivalle virtuaalista antiahistamiinia. o O o O

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   9.7.13 17:30:20

Iltapäiväkahvin aika, täällä olis lidlin paistopisteen suklaamuffinsseja, suklaadonitseja ja suklaatyynyjä :) mites monta kuppia katetaan :)
Pakko syödä vähän herkkuja että jaksaa blowjobin kanssa ahertaa :D

LähettäjäM 
Päivämäärä:   9.7.13 17:35:19

Ai niin suomalainen ei usko ennenkuin näkee:) minnekkäs silmäni tyrkkäsisin :)

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   9.7.13 17:44:44

No nyt on käyty stalkaan :D Ei olekaan aikoihin palstalle eksynytkään... Ja hei muuten Mr Karhu, tarjoos ens kerralla kahvit ja neiti tuo munkit ;) Kupin koko munkkien mukaan :D

Mua väsyttää vaan kauheesti. Mikäs piristäs? Taitaa olla kevät väsymystä nyt mulla. Mää oon nähkääs vähän hidas...

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   9.7.13 17:46:33

En tiedä näkyykö minun silmäni kuvassa, mugtta tänään on ainakin otettu kuva, täyttyy kysyä etä saanko kuvan omakseni, on ainakin sen verran arvokas kun menee päiväsakoille ... hiton kamera-auto

LähettäjäM 
Päivämäärä:   9.7.13 18:12:17

http://aijaa.com/23zNkB tuolta löytyisi...;)

Päivämäärä:   9.7.13 18:20:04

Webbi, eiks sulla jo kohta mene kortti? Olen muistavinani että tuo on jo kolmas kerta tänäkeväänä?

Hörhönalle, heitäs pari (ok,ok vain yksi) donitsia, kaffen jätän väliin ;) !

Minä olen koko päivän yrittänyt pidätellä mutta nyt on pakko purskauttaa ulos: vaaka näytti tänään -2,5 kg viimepunnaukseen ! JEES! Wau! Nyt siis tammikuun alusta - 12,5 kg (ja jos lasketaan isoimmasta ...tai ei lasketakaan, oli se niin paljon )!
Tästä innostuneena meinaan vielä hypätä fillarin selkään ja lähteä lenkille!

Päivämäärä:   9.7.13 18:23:12

Kuule M, en tiedä miten tämän sanoisi... mutta kyllä tuo on selkeästi vihertävä!

Pisteviivalle toivottelen paranemisia!

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   9.7.13 18:35:11

Oho, M raottaa salaisuuden verhoa :D Sininen oli, ihan tarpeeks sininen :p

Mulakin iski joku väsähdys lösähdys laiskimus. Pitäs mennä koiria uittamaan ja kauppaan ja salille. Kauppa saa ainakin jäädä, sinne meen vast huomenna... Mut uimaan ja salille olis kyllä mentävä. Onhan tää ollutkin rankka päivä, sisältänyt rauhallista kävelyä ja makaamista auringossa sekä sohvalla :D Vähemmästäkin väsähtää.. ;D

Onnea Moppe! Huisi saavutus, ihan kateeks käy! Itellä junnannu tässä samassa vaan pitkään, jotain tarttis tehdä. Onneks sentään ei ole yhtään lisää tullut. Mutta kyllä tästä tarttis vielä jokunen kilo pois saada. No, ne saattaa tipahtaa lomalla jo pelkästään nukkumisesta :p

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   9.7.13 18:36:18

Moppe toinen, maaliskuussa eka ja nyt toinen, välissä yjsi huomautus ...

Päivämäärä:   9.7.13 20:27:52

No mut Webbi, sit sun tarvii olla aika varovainen ettei tule kolmatta ;) !

Thanks Mission!

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   9.7.13 20:33:53

Onnea Moppe hienosta saavutuksesta! Olen niin kade sulle ja Missionille, mutta peiliinpä voin katsoa että miksi en ole saanut yhtä hyvin tiputettua.

Minun silmäni ovat vihreät. Tai siniset. Se riippuu ihan valosta. Silmäni ovat nähkääs vihreät joissa on siniset kehykset. Ja silloin kun on kirkas valo niin sinisyys heijastuu enemmän ja näytän sinisilmäiseltä. Mutta ikävä ja karu totuus on että olen oikeasti ihan tavis vihreesilmäinen :/

Treenit takana, voi että toi koira on niin maestro. Saa hirveästi ohjaajiltakin kehuja, tää on ihan meidän laji! Tosin käteni ovat ihan mustelmilla ja naarmuilla kun koira poukkoilee ja hyppii päälleni innostuessaan, se täytyy kitkeä pois. Nih.

Ja tosiaan, tein syntiä ja kävin sielä treeneissä vaikka olen saikulla! Vielä huomisenkin! Mutta treenimaksu oli niin kallis ja kurssi on niiin lyhyt, eikä kukaan tiedä....

Tänään saan taas seuraa yöksi, vaikka annoin jo varoituksen tarttumavaarasta!

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   9.7.13 21:16:12

Tänne silmien väri ei ole myökään kovin tärkeä. Aivan vaaleatukkaisista miehistä en yleensä kiinnostu, vaikken sitten taas ole innostunut mistään välimerellisen tummista (enkä jaksa niiden innokkuutta).

Tuon zumban myötä olen oikeastaan muuttunut, nyt jotenkin on noussut tärkeäksi, miten ihminen liikkuu, aiemmin en huomannut tummaihoisia oikeataan ollenkaan (eikä niitä juuri ollutkaan).

Nyt suhteen ajattelminenkin tuntuu ylivoimaiselta, joten ihan sama, ketä katselee. Pitäisi alkaa taas taistella koneen kanssa, jotta pääsisi joskus suomi24:än, mutta piste sai jo vakuutettua, ettei sieltä löydy kuitenkaan ketään.

Päivämäärä:   9.7.13 21:37:36

Kiitos Pauke, ja paranemisia myös sinulle!

Sillä on muuten paljon väliä miten ihminen liikkuu. Vaikka ihan tietoisesti en sii
hen kiinnitäkkään huomiota, kyllä semmoiset rytmikkäästi, sulavasti liikkuvat ihmiset antavat heti iloisemman ja hyväntuulisen vaikutelman.

kurnau, tsemppiä. Js siltä tuntuu niin eihän sitä suhdetta mikään pakko ole lähteä hakemaan, ihan luvallista on olla myös tyytyväinen sinkkuna.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   9.7.13 21:42:43

Moppe; et taida tarkoittaa miten sulavasti ja rytmikkäästi liikkuu autolla :O

Päivämäärä:   9.7.13 21:54:19

Juu ei Webbi ;)

Päivämäärä:   9.7.13 21:55:46

On sekin plussaa, että ajaa hyvin. Enkä siis mistään tanssijamiehistä ole periaatteessa kiinnostunut, että olen varmaan ristiriitainen.

Päivämäärä:   9.7.13 22:27:50

Tapa liikkua, ääni, tuoksu, eleet ja ilmeet. Jokaisessa viisaria väräyttävässä ihmisessä on se jokin, joka saa ihokarvat pystyyn tai vähintäänkin sisustan vähän lämpiämään, mutta se ominaisuus vaihtelee tyypistä toiseen. Jonkun ihmisen katse aiheuttaa heikotusta, toisen itsevarma kehonkieli. Pidän matalan rauhallisesta äänestä (kukapa ei pitäisi), kunhan se ei lipsahda hiljaisen puolelle. Rauhalliset liikkeet ja kiireetön olemus on myös hyvä,kun taas hidas ärsyttää. Raikkaan makea tuoksu on ihku, mutta liian paljon jos lotraa, ällöttää. Se ON juuri niin tarkkaa ja hankalaa, mutta niin sen pitääkin olla. Muutenhan kaikki hyväntuoksuiset, rauhalliset miehet kelpaisivat, ja eihän se mene niin. Se on pienestä kiinni, ja jos ne pienet palaset natsaavat, on ihan turha yrittää hiljentää sydämen lyöntejä ja supistaa laajentuneita pupilleja tahdonvoimalla. :P

pauke, teetä ja sympatiaa :) Ei ole kiva sairastaa kesällä. Ei kyllä muutenkaan...

Rohkeaa, M :) Onko nyt alaston olo?

Moppe, vaude!! Hieno saavutus ja kun vauhtiin on päässyt, se sen kun helpottuu :)

Älä kurnau vaivu epätoivoon. Netti on täynnä uusia, upeita tuttavuuksia kunhan muistaa katsella muutakin, kuin sitä unelmiensa stetsonpäistä karjanajajaa tai tulisen rauhallista tummaa tanssijaa.

Päivämäärä:   9.7.13 22:31:14

Kiitos ruoste! Tuo sinun ensimmäinen kappaleesi kuulostaa ihan rakastuneen naisen tekstiltä ;) !

LähettäjäM 
Päivämäärä:   9.7.13 22:32:51

No on aika alaston...SE pieni palanen paljastettu ;)

Päivämäärä:   9.7.13 22:37:53

Silmät on sielun peili M, joten tosi tärkeä pala paljastettu ;)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   9.7.13 22:41:56

Väsähdin ihan täysin. Koirat on uitettu ja ne on nyt asiaankuuluvasti väsyneitä niinkuin pitääkin. Ite oon vaan laiska :( En jaksanu salille, ei enää huvita liikkua, jääkaapissa on jaffakeksejä ja sohva on ihana :D Ja mä kohta ihanan lihava :p

Huomenna, huomenna...

Lähettäjä: Marce 
Päivämäärä:   9.7.13 22:43:07

Mulla on vihreät silmät.
Olen aina kiinnostunut enemmän ruskea silmäisistä ja tummista miehistä, mutta exä oli vaalea ja sinisilmäinen. Eipä sillä sitten loppupeleissä ole väliä kunhan kolahtaa :)

Mä luovutin hetkeksi tuolla suomi24. Tuli taas kyllästyminen. Parin heebon kanssa jutellu vielä facen puolella, mutta toinen on jotenkin ärsyttävä :D Ja toinen aika nuori (23v.) ja asuu porukoillaan! -.-

Nyt on ollu hullu vitutusviikko kun autosta todettiin vaihdelaatikon olevan remonttia vaille. 2kk sitten ostettu auto ja 800€ lasku.. voi perseenperseenperse! Voi siis heittää hyvästit loman r-leirille ja kaikelle muullekkin mihin tarvitsee rahaa...

mutta laitanpa tähän vielä suosikkimieheni :)
http://tinyurl.com/nyjv35u

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   9.7.13 22:53:07

Jaa että pitäisi olla sykähdyttävät silmät, matala seksikäs ääni, kiihottava haju, rytmikäs lanne sekä eleet ja ilmeet ...

No minä olen kuin filmitähti; näytän ihan Esko Salmiselta, käytös kuin Uuno Turhapurolla ja nuolen kuin Lassie ...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.7.13 23:01:05

Marcen rokkiheebomaku on aika selkeä :) Suosikkimiehelläsi on ihkut silmät ja ääni, jota jaksaa kuunnella. Noita viiksiä en kyllä arvosta. Brrr. Paskamaisia uutisia korjaamolta. Korjausten kustannusarvioita kuuntelee aina kuin syytteenlukua. Mitään mukavaa ei ole koskaan odotettavissa :/

Niinkö, Moppe? Osaan ilmeisesti jäljitellä rakastuneen naisen hourailua, vaikka siitä onkin vaaaltavan pitkä aika kun olen ollut rakastunut. Tunne on kuitenkin tuoreessa muistissa :)

M, Moppe on oikeassa, silmät ovat se tärkein pala. Mieluummin minä silmiä tuijottelen kuin mitään muita ruumiinosia.

Mission, lepo. Sehän oli hurjan tärkeää, remember? Jaksat paremmin huomenna. Mañana mañana :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   9.7.13 23:05:17

Morjensta tännekin. Mitäs sinkkulaan kuuluu? Väsynyt mutta onnellinen matkalainen ilmoittautuu. :) Kivaa oli ja menikin sitten vähän odotettua pidempään reissussa. Ei kylläkään löytänyt vielä kajareita, mutta ikeasta sentään tarttui vaihteeksi jotain mukaan. Aina sieltä on pakko jotain ostaa kun sinne menee, vaikkei mitään varsinaisesti tarviskaan. :D

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   9.7.13 23:06:02

missionille kävi vissiin tälleen :D
http://hauskimmat.com/tanaan-teen-jotain/

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.7.13 23:11:56

Ikea on kuin pieni musta aukko, Minski. Se vie kaiken aikasi, rahasi ja viimeisetkin hermonrippeet. Heippa sullekin :) Melko hiljaista on ollut, samat sitkeät naamat pitävät hommaa hengissä minkä töiltään ja lomailultaan ehtivät. Kukaan ei ole vielä tyystin karannut. Kävit sitten jossain Tampesteria kauempanakin? :)

Päivämäärä:   9.7.13 23:13:32

Marce osassa kuvista Anthony oli pojan näköinen, jostain löytyi vähän miestäkin. Viiksikuvista tuli mieleen Hitler, ei Rhett Butler ainakaan.

Olen ostanut muuttotäpinöissä kämpän pursuavan täyteen kaikkea 'hyödyllistä' ja mikä 'sopisi uuteen kotiin'. Nyt pitäisi vain tehdä asunnonvaihtoprojektille jotakin (joo teen koko ajan, kun hankin uuteen paikkaan jo tavaroita).

Nyt kun on se ompelukonekin (mitä en ole vielä kertaakaan käyttänyt, se pelottaa, koska se on kone), olen oikein kerännyt järjettömiä projekteja (nythän ne on helppoja, kun on ompelukone).

Niin ja ruosteelle pitää hyvään kuvaukseen kommentoida, että enpä ole minkään mielikuvan vanki, itse asiassa olen unelmoinnin suhteen täysin tuuliajolla, että mitä pitäisi haluta. Ennen haaveilla oli jotakin raamia, nyt olisi positiivisesti yllättynyt, jos jotakin tulisi täysin puun takaa.

Muttei yhtään harmia, vaikka suomi24 ei toimi, kuten Moppe sanoi, on myös kiva olla sinkku ja esim. nyt omissa oloissaan.

Päivämäärä:   9.7.13 23:22:12

;D :D kurnau, kuulostaa siltä että hyvin suunniteltu on puoliksi tehty!

ruoste: hourailuja, hih! Eikös sitä rakastuneena näe maailman varsin kauniina paikkana, eihän silloin voi olla hourailuja. Jos se onkin vain tämä realistinen maailmankuva joka on houretta? Illan turha filosofinen kysymys!

Webbi... ja saunot kuin kauppaneuvos Paukku!

LähettäjäM 
Päivämäärä:   9.7.13 23:27:23

Öitä

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   9.7.13 23:28:50

ruoste: Heh, joo sieltä löytää kyllä kaikkea sellasta mitä ei edes tienny tarvivansa. :D Mut on ne jotkut kyllä tajuttoman halpoja. Mäkin ostin esim. 6kpl laseja, jotka on siis sellasta kunnollista paksua lasia ja jotain reilu 3dl tilavuudeltaan, niin maksoivat yhteensä 3€. :D Sit oli sellanen 55x55cm pöytäkin ja ihan paksua puuta sekin, niin 5€. En kyllä sitä ostanu, mutta jos olis ollu tarvetta, niin oli kyllä tajuttoman halpa toikin.

Mutta joo, vielä Tamperetta puolet pidemmällä kävin. Mun pikkuveli asuu vaan Tampereella, niin olin sen luona yhden yön. Siellä on pari hyvää hifiliikettä, niin kävin niissä ja verkkokaupassa kajareita kuuntelemassa. Ei tullu vielä osteltua, mutta sellasiin amphionion malleihin ihastuin. Soivat kyllä todella hienosti. Kuulosti tutut biisit niin hienolta, että tuli ihan kylmät väreet niitä kuunnellessa. :)

Tämmöset helium 510 kajarit: http://www.amphion.fi/fi/tuotteet/helium-510/?img=5

Myös nää Magentat kiinnostaa, mut en oo päässy kuuntelemaan vielä.

http://aurelia.fi/?page_id=40

ps. Ai niin mullahan oli muuten kanssa siniset silmät ja kävin tänään parturissa, niin on taas tukka kuosissa sängen kera. Tämmösen tyylin kun sais pidettyä aina, niin olis ihan kiva. :) Harmi etten osaa ite leikata hiuksia. Muuten vois onnistuakin.

Päivämäärä:   9.7.13 23:33:13

M unimasa karkasikin teille.

Minski miten 2. treffit sujuivat?

Moppe hyvä huomio, Webbi olisi aikoja sitten saunonut kauppaneuvoksen lauteiden alle.

Ja rakastumisesta, voihan sitä jopa hetkittäin ihastua elämään itseensä, eikä tarvitse sen selkeämpää kohdetta. 'Joka maa on kotimaa ja perille johtaa joka tie'...

Päivämäärä:   9.7.13 23:36:27

Öitä M.

Minullakin on sekasiniset silmät, joskus näyttää harmailta ja joskus vihreiltä, yleensä sinisiltä.

Ikeassa on kiva käydä syömässä. Sopivan hintainen ruoka ja tosi hyvääkin. Ja aina sieltä jotain pientä vikinettä mukaan tarttuu.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   9.7.13 23:37:59

Ruoste, totta! Pääs melkein unohtumaan, lepoahan on oltava, yhtä tärkeetä ku treeni! :p

Hörhö, todellakin! :D:D:D Nauroin ääneen ihan kippurassa, repesin oikein uudelleen, just toi on ollut nimenomaan päivän kuvio! :D Pitää laittaa toi talteen, harmi ettei oo printteriä, pistäisin jääkaapin oveen... ;)

Morjesta Minski. Mä alan olee semmonen tukkavirtuoosi kohta kun on omaa tukkaa leikannu, kampaajan kädenjälkiä korjailtu, kavereilta joiltakin vähä leikelly ja värjänny jne, broidin ja mutsin tukkaa laitettu, olis helppoa pitää joku miesten leikkaus vaan aisoissa kun samanlaiseks lyhentäis ja sit jos ois vaan kone jolla siivois niskan jne.

Äänestän ekoja kajareita. Ulkonäön takia. Paljon makeemmat kun on tommoset kaapit, ei jalustojen päälle niit saa laittaa :p Ammattimiasemmat kun on kunnon kaapit ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   9.7.13 23:38:59

kurnau: Ihan odotetusti ja hyvin meni. :) Ei kai siinä sen ihmeempää ja vähän pikainen visiittihän toi nyt tällä kertaa oli, mut kiva nähdä noinkin.

Päivämäärä:   9.7.13 23:40:44

Anthony on sulonen pojankloppina, viiksineen päivineen tai pitkine letteineen <3
Mä tykästyn kyllä useimiten vähän vanhempiin miehiin. Ainakin jos puhutaan julkisuuden henkilöistä. Tosielämässä vetoaa ehkä sellaset poikamaiset enemmän.

Nyt viikonloppuna bileissä rupesin jutuille siellä soittaneen bändinjäsenen kanssa. Kyseinen mies oli mua 10 vuotta vanhempi eli 38v. Kivannäköinen.
Puhuttiin sitten horoskoopeista ja kerroin olevani kalat. Tähän mies sanoi syntyneensä syyskuussa johon minä, että oot sitten ilmeisesti neitsyt horoskoopiltasi.
"Juu olen ja olen muutenkin. Aion odottaa oikeaa naista avioliitton asti"
WTF!! Jalat alle... Olisi edes ollut vitsi, mutta pokalla sanoin ja vaihtoi puheenaihetta.

PS. Ikea on @!#$ esikartano

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   9.7.13 23:46:58

Mission: Morjensta mission. Kuinkas siellä on päästy jo lomailun makuun ja onko miekkosia löytynyt? :)

Hahaha, olishan se pitänyt arvata, että sisustuksellisia näkökohtia tossa ekana mietitään. :D Mutta voi kuule, ne on molemmat 2-tie jalusta kajareita eli ne kuuluukin laittaa jalustalle, jotta ne soi mahdollisimman hyvin. Että kyllä niille ekoillekin pitää sitten ostaa se jalusta. :p

Mutta niin, kyllähän sekin ihan kiva olis, jos osais muiden hiuksia leikellä, mut omat on vähän vaikeemmat leikata ite. Vaikka miehenä vähän yksinkertaisempi leikkaus sitten onkin. Mut tää nainen leikkas kyllä tosi hyvin ja oon nyt tyytyväinen. Pitää melkein ottaa kuva talteen seuraavaa kertaa varten. :)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   9.7.13 23:53:01

Marce, Kiedis on jo liian hörhö :D Ja taitaa olla 38-v neitsytkin... Ei kai siinä muuten mitään mutta mä en ainakaan mitään avioliittoja odottele kyllä :D

Minski, ei oo oikein kiinnostusta jahdata miehiä, tuli tossa bilettäessa kuitenkin vähän katseltua jonkun kerran ympärilleenkin mutta vapaalla jalalla olevia hyviä ehdokkaita ei vaan sattunut kohdille. Ja muutenkin oli vähän semmonen fiilis että kyllä tän loman tykkäis olla sinkkuna...:p Jos syksyllä kattelis uudelleen alkaako riittää sinkkuelämä :D Loma on alkanu muuten oikein mainiosti, kiitos kysymästä. Tänäänkin oli rankka päivä, otin aurinkoa, katoin töllöä, käpsyttelin auringossa koirien kanssa, ja kävin niiden kanssa uimassa illalla. Vähä rankkaa... :D

Päivämäärä:   9.7.13 23:53:51

Aivan oikein minski, kuvia.

Marce neitsyt ei ole ollenkaan huono kalalle, kala hyötyykin neitsyen kyvystä hoitaa hommat loppuun. Omissa kuvioissani joviaalin aurinkokaksosen takana pitäisi muhia nouseva neitsyt, ja sitä oikeastaan tarvittaisiin nyt (ja eläinrahan kauheimmat merkit olikin sitten tässä).

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   9.7.13 23:54:24

Ainii ja ne kajarit, ai ne on semmosii :/ Höh, en tajuu... Kai niitä kuitenkin on semmosiakin bokseja jotka kuuluu kököttää lattialla? Mä haluisin semmoset...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.7.13 23:55:29

MR: Esteetikkona äänestän myös ekoja kajareita. Ominaisuuksista viis, kunhan ei ole ruma. Nuo sopisivat mainiosti yhteen vanhan putkitöllöni kanssa. :P

Totta kurnau, vaikka maailma usein tuntuu kurjalta paikalta, on tulee välillä sellaisia päiviä, että kaikki on upeaa ja maailma hymyilee takaisin. Kohteetonta ihastusta, rakastumista hyvään fiilikseen. Vastapainoksi on valitettavasti näitä känkkäränkkäpäiviä, jolloin eniten ärsyttää kaikki.

Ikeassa parasta on löytönurkka :) Jään aina hypistelemään puutavarahyllyjen aarteita, haaveilen nikkarointiprojekteista ja "taideteoksista" (=väriläiskävahingoista). Kevyt pöytälevy tai keittiökaapin ovi muuttuu näppärästi tauluksi, jos osaa maalata tai askarrella.

Päivämäärä:   9.7.13 23:56:46

kurnau sen on sit paras olla 10 vuotta nuorempi neitsyt :DDD

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   9.7.13 23:59:51

Marce, oliko se basisti?? :| Jotenkin herttaista ja hellyttävää, mutta silti jotenkin..... freaky.

Päivämäärä:   10.7.13 00:01:29

Ei vaan kosketinsoittaja.. Se oli muutenkin vähän outo :P

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.7.13 00:09:36

Mission: Vai että sellasta oot suunnitellu lomalle. No meneehän se noinkin oikein mukavasti ja tosiaan rankalta kuulostaa. :D Eikä se mies sieltä tietysti pakottamalla tuu. Varsinkaan jos ei sellasia kiinnostavan aloisia pyöri siinä lähettyvillä.

Joo sellasia ne kajarit on, vaikka on niitä sitten lattiamallejakin. Mitkä on saman korkuisia suunnilleen kuin mitä noikin ton jalustan kanssa. Voihan noikin laittaa lattialle, mutta ei niitä oo suunniteltu sellaseen käyttöön, eikä ne soi siellä niin hyvin. Eikä ton hintaisia kajareita muutenkaan ostella lattialle. Noi maksaa melkein tonnin/pari.

ruoste: No joo, on ne ehkä hienommat, mutta en osaa kyllä päättää tota, että mikä viimeistely noista olis hienoin. Valkoinen on 100€ halvempi kuin noi puuviilut. Että siitä ulkonäöstäkin saa vähän maksaa sitten. Ei noita kyllä mihinkään putkitelkkareihin kytketä tai hukkaan menee. :D

kurnau: Joo pitää ottaa, niin on sitten ens kerralla näyttää valmis malli parturille. :) Tää osas jotenkin leikata paremmin kuin aikasemmat.

Päivämäärä:   10.7.13 00:10:02

Marcen kosketinsoittaja vaikuttaa joko todella mielenkiintoisella huumorintajulla varustetulta tai sitten hmm... erikoiselta tapaukselta.

kurnau: naisihmiselle nouseva neitsyt voisi olla ihan paikallaan :D ;D .

Päivämäärä:   10.7.13 00:13:10

Täti köpöttelee rappuset yläkertaan ja lähtee höyhensaarille. Joskus haluaisin valvoa ja katsoa millä härvelillä se nukkumatti tänään tulee, lapsena sitä aina arvuuteltiin pikkukakkosen lopussa;) . Ja aina rupesi haukotuttamaan kun se unihiekka pöllähdys tuli (haukottelin muuten tätä kirjoittaessani). Juu....mä olen väsy kun rupean levottomia kirjoittelemaan (haukotus).

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.7.13 00:13:47

Joo-o. Vaikka ensireaktio on tuollaista kuullessa vähän WTF, kuten sinullakin Marce, on pakko sanoa, että on sangen virkistävää, vähän outoa ja epäuskottavaa mutta hienoa tavata elävä, hengittävä mies joka suhtautuu asiaan noin. Mies, joka uskoo tosirakkauteen (yhden pysähdyksen taktiikalla eli yhden naisen toimintasuunnitelmalla) ja tahtoo sen olevan jotain ainutlaatuista ja merkityksellistä. Skeptikko ja pessimisti ajattelee tietenkin, että sillä miehellä on sittenkin kenties jotain salattavaa.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   10.7.13 00:18:00

No ne lattialla olevat isot kaappikajarithan vasta maksaakin :D

Ei valkosia. Hei kamoon, valkoset autotkin on halvempia ku muun väriset. Mut kuka niitä muka ostaa? :D

Juu ei ne pakottamalla tule, miehet, ja aika vähän täs nyt on huvittanu edes harkita mitään pakottamisia. Toki on noita heikkoja hetkiä kyllä, etenkin tossa välillä jos telkkarist tulee jotain hempeetä niin onhan sitä seksiä ja läheisyyttä nyt tietty ikävä, mut ei niin että tähän ois nyt pakko joku saada. Eto ajatuskin kaverin ehdotuksesta hommata joku f-buddy, yyyhhhh... Kaikki tai ei mitään. Lähtee noi jalat tosta alta heti kun oikee yksilö sattuu kohalle, helpostikin, sitä ei tartte pelätä :D Mut korvikkeet on vähä semmosta ku jois laittilimua, väljää vetelää litkua, pahaa ja turhaa, plääh :D

Yhen gerardin nyt vois aina ottaa tai bradleycooperin tietty...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.7.13 00:19:31

Höpsis Minski mun töllön kanssa mikään hukkaan mene, se on NIIN hiano! Voisiko niille kajareille rakentaa sellaiset puunväriset / muuten sisustukseen sopivat kaapit (vaikka niistä Ikean jämäpaloista) vai kärsiikö ääni? Toisaalta, jos "viihdekeskus" on asunnossa hallitseva sisustuselementti on kai ihan sama, miltä ne kajarit näyttävät :) Luotamme makuusi, ymmärrät kyllä hyvän päälle ja tiedät itse parhaiten mikä sulle sopii.

Hyviä öitä, levoton Lady Moppe ja muillekin etukäteen, tän uniaika alkoi jo mutta luomien lupse on vasta puolivaiheilla :)

Päivämäärä:   10.7.13 00:20:03

Itse kannatan koeajoa ennen lopullista kauppaa! Nähty autoissa ja miehissä

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   10.7.13 00:20:25

ruoste, mulla tulis heti mieleen että on joku hihhuli, ei tommosia muuten oo :D Ja mitä niistä uskonnoista puhuttiin? Ne oli tietenkin sitä nounou osastoa.

Päivämäärä:   10.7.13 00:23:41

Nyt öitä ja unille!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.7.13 00:24:45

Totta Mission, vaikka pidättyväisyys ei välttämättä uskonnosta johdukaan, vaan esimerkiksi jostain, öö, aivopesusta? :D Sinänsä jalo aate, mutta kieltämättä tulee mieleen, että tosissaanko tuo mies on ollut kun vakaumuksia jaettiin. "Mä ottaisin yhden "ei esiaviollista seksiä", kiitos...".

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   10.7.13 00:29:31

Mikäköhän nyt on? loma ja kaikkee mut väsyttää törkeesti vaikka sais valvoa :)
Tää mrfinland ehdokas menee ny maate, heihei, hyviä unia, sinisilmän kuvia :)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   10.7.13 00:33:41

Ruoste, mun mielestä toi "ei esiaviollista seksiä" on kyllä ihan täysin järjetön idea :D Joo ihan hyvä varmaan jenkkiteineille myydä se, ne on niin aivottomia että kannattaakin ne aivopestä. Mutta kyllä tossa kakskymppisenä vois sit ihan oikeesti lyödä pari pakettia kortsuja kouraan ja virkkoa "just kidding" :P

En mä ainakaan ostais sikaa säkissä... Tai siis oikeesti, mitä järkeä? En varmaan vaan ymmärrä kun en ole ikinä ollut pätkääkään uskonnollinen ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.7.13 00:39:43

Mission: No joo, maksaahan ne. Ainakin jos haluaa yhtä hyvin soivat mitä tollaset jalustoille laitettavan on. Saahan niitä halpojakin lattiamalleja jollain satasella tai parilla, mutta ei niistä sitten laadukasta ääntä saa ja se kun on kuitenkin kajarin päätarkoitus. Ainakin joillekin. :D Mutta kyllä ne valkosetkin on ihan hienot, jos vaan sisustus muuten sopii siihen.

Jooh, meneehän siinä sitten aikaakin taas, jos sellaseen säätöön tyytyy. Ei sitä silloin kattele sitä koko pakettia niin tosissaan. Että tosiaan varmaan parempi noin sulle. :)

ruoste: Heh, no joo jos hommaat siihen väliin vahvistimen, niin tekee sillä sitten jo jotain, mutta ei toi nyt kuitenkaan oo mitenkään kummoinen ohjelmalähde, vaikka kuuluuhan sieltä jotain. =)

Kyllähän ne voi puustakin tehdä noi jalustat. Ne ei vaan ole yleensä niin tukevat tollasina. Noissa metallisissakin on yleensä hiekkaa sisällä tuomassa lisäpainoa. Mutta kunhan se on sen kajarin kokoinen suunnilleen ja diskantti on korvan korkeudella, niin se ajaa kyllä äänellisesti asiansa. Tossa on tarkotuksena saada kaiutin pois kaikista rajapinnoista mitkä sotkee ääntä. :)

Päivämäärä:   10.7.13 00:42:18

Mission, ei sun tarvikkaan olla uskonnollinen, jos oot uskollinen :) Sama asia. Kesä tai talvi, niin kumet sen mukaan. Jos ei sitten ole taas kysseees tuttu ympäristö, niin voi sitte hurjastella huolettomammin :) Nääs on Reinikaista kahteltu niiin maaaan perusteeellisessti taas :)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   10.7.13 00:46:13

Nöffi, puolet pointista meni taas ohi mutta uskollinen ainakin oon :) Mutta héll no, en todellakaan seukkaisi ilman seksiä kuukausitolkulla kenenkään kanssa :D Nii siis tarkotan nyt sitä suhteen alotusta, muutenhan toi ei sitte pidäkään paikkaansa kun on vuosiakin onnistuneesti mennyt seksittä seukatessa... Tuskin menee enää :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   10.7.13 01:15:55

Nyt unta palloon. Öitä kaikille. o/

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   10.7.13 01:40:56

Olipas mukava iltalenkki, ihanan viileetä :) Reipastuin ja hölkkäilin aavistuksen, eilisestä jalat vaan ihan liian jumissa ja penikat alko natisemaan liitoksissaan joten oli lopetettava. Ei se mitään, laiskotellaan lisää huomenna, eiku...

Hyvää yötä vaan kaikille, taitaa olla seuraavaks aamuvuoron aika ;)

Päivämäärä:   10.7.13 06:41:15

Joko aamutuurin vuoro, vai onko joku vielä hereillä?

Huomenta siis :) Jatketaan Reinikaista.

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   10.7.13 07:23:12

HUOHmenta! kahvii, kahvii, KAHVII!!! :)
Tämä lomalainen lähtee kohta vähän töihin (YÄK) :)
Jotain messuosaston juttuja rakentelemaan, kaveri soitteli hädissään, kiirekiire, hätähätä, "kaikki on lomilla, mitä mä teen" :) hörhö to the rescue :)
vähän kuulosti siltä että makso mitä makso, kunhan joku tekee, sopii mulle jos saa kirjottaa sellasen laskun kun vaan kehtaa :) ja pakkohan se on kun kesken loman (ja unen) revitään hommiin :)

unimasa olis voinut vähän tarkastaa hiekka annosteluaan, mun silmissä sitä on nyt ainakin kilo per silmä :) ja jaloissakin vissiin jotain vikaa, ne ei meinaa millään mennä tuosta sängynreunalta lattialle :)
yy, kaa, koo, HOP, YLÖS :D

Täällä on ainakin aikas harmaa keli, sen puoleen hyvä ettei mene aurinkoinen lomapäivä hukkaan...

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   10.7.13 07:35:18

APUA! mulla on kahvi loppu! miten voi unohtaa ostaa kahvia... Plääh
Ja vettähän tuolla ulkona näköjään sataa...

Lähettäjä: keesha 
Päivämäärä:   10.7.13 07:40:20

Huomenta vaan sinkkulaan minunki puolesta :)

kamala ku teillä tulee tätä juttua, pari päivää ollu poissa ja tekstiä vaikka millä mitalla:D

Päivämäärä:   10.7.13 07:44:35

Ja juu harmaata täälläkin, just koiran kanssa käytiin pyörilemässä, sadetta odotellessa siis..noh, jospa vaan illaksi kirkastuis kun töistä pääsee..johan nää lomalaiset on saanu kauniista keleistä nauttia, nimim.katkera lomaton:D

Juuh kyllä mullekki saattas aussi kelvata, se aksentti huh!! ei oikeestaan niin väliä mitä se sanois, hyvältä kuuloistais kumminkin :DD

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.7.13 08:10:32

Jou. Ylösnousemus ennätysvauhtia, eikä ollut edes kiire. Ennennäkemätöntä. Aijai hörhö, mikä kohtalo! Auttaako jos juon kolmannen kupillisen puolestasi? :P

Horo horo mikä meininkii?
"Nautiskelet suuressa määrin kesästä, sillä jokin asia on nyt oikeasti kohdillaan. Innostut aivan uudesta asiasta, sillä jutulla tulee olemaan vaikutusta tulevaisuudessa"
Voi, kunpa innostuisin opiskelusta. Se helpottaisi elämää syksyn tullen kummasti. Tai vaikka seur... Seurapeleistä.

Täällä keesha toinen lomaton. o/ Ollaan me niin maan #¤%&/@£:n ahkeria. Ei kuitenkaan hirveästi harmita istua konttorilla kun ulkona sataa vettä tai on tuskaisen kuuma. Ehtiihän sitä iltapäivällä naatiskella lämmöstä ja auringosta... :) Niin ja tämä sinkkulan seuraaminen on kyllä kokopäivätyö!

Päivämäärä:   10.7.13 08:30:02

Joo kyllähän sinkkulan jutuissa perässäpysyminen melkeempä työstä kävis :D
ah johan se on kumminki viikko jo puolessavälissä, viikonloppua kohti mennään:D

Päivämäärä:   10.7.13 09:48:56

Huomenta sinkkulaan! Harmaa aamu mutta hyvät potkuttelukelit ;) . Aamulenkki taasen potkuteltu koiran kanssa, vaikkakin armoa huutavin reisin. Eilen jo vähän vinkuivat maanantaisen lentopallo-otteluiden tuloksena ja eilen sitten liki triathlonia harrastin (tunti kävelyä, tunti pyöräilyä ja tunti järvessä... lisänä vielä 30 min potkuttelua) niin tänä aamuna kävely oli melkoista köpöttelyä.

Lapset tänään isällään ja voisi niinollen rauhassa siivota, ajattelin kuitenkin mokoman idean välttää lähtemällä mustikkaan ;).

Nöffi, Reinikainen on ihan paras ;) !

Päivämäärä:   10.7.13 11:43:48

No niin, joko sen saa julistaa? Niina on sitten pariutunut :) On se, ei siitä oo kuulunut mittään aikoihin. Se on varmaan opetellut tupakoimaankin sen parittelun jälkeen. Nyt se on joutunut tyttö hunningolle! Niina, tunnustappas vaan! Eikö teillä ollut niitä paritteluarvuutteluja tässä hiljakkoin...

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   10.7.13 11:46:16

Eilen illalla tapahtui kamalia. Lattialla oli koiran lihalastun palanen ja sit menin koskemaan siihen ja sen alla oli kaksi matoa!! Siis hyi @!#$! Meinasin pompata kattoon. Koko roska meni vessanpönttöön. Sumutin vielä varmistukseksi viereisen kaapin alusta puhdistusaineella ja sieltä kiemurteli kuolon tuskissa toiset kaksi. Yyäääk! Ja yhyy. Siirsin hellaakin mut sen alla ei ollut mitään... Sellaisia sentin kokoisia ja ruskeita, valkoinen vatsa. Mitä petoja tänne on pesiytynyt?? Tässä talossa on aiemmin myrkytetty jotain kuoriaisia.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   10.7.13 12:04:02

Voi kuulkaa, en ole pariutunut :( Olen vaan ollut niin kiireinen odotellessani viestejä niiltä miehiltä... Eikä kummastakaan oo kuulunut mitään moneen päivään :/ Mutta en mie aio epätoivoon vaipua. Nyt on sellainen olo, että "next, please!" Kyllä kai nyt joskus vielä löytyy sellainenkin tyyppi, jonka kanssa on molemminpuolista kiinnostusta, eikä tarvitse arvuutella, että onko sitä vai eikö...?

Eiku oikeesti mun tilaamat krääsät tuli sekä Englannista että Tanskasta ja siitähän seurasi kauhea inspiraatio ruveta taas tekemään jotain. Niin mie oon nyt oikeasti askarrellu noita kaulapantoja taas, tulee kuulkaa hienoja :) Oon mie käyny teidän juttuja lukemassa - tai pikemminkin selaamassa, mutta aika ylimalkaisesti kylläkin, niin ei ole tullut sitten kommentoitua mitään.

Päivämäärä:   10.7.13 12:13:31

Kääk Syvämiete, olivatko ne isoja? Hui.

Tuli Niinan aiemmasta jutusta mieleen, "voi kun voisi yhdistää noista kahdesta hyvät puolet", että josko oikeammat miehet ovat vielä edessäpäin.

Mutta täällä sinkkulassahan on nyt opetettu malttavaisuutta heikompienkin viestittelijöiden suhteen (itse en tuohon malttivalttien koulukuntaan kuulu).

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   10.7.13 12:23:05

Onko, kurnau? Opeteltu kärsivällisyyttä, siis. Olemmeko hyviä odottajia vai huonoja vastaajia?

Oletko Niina itse ottanut yhteyttä näihin uusiin tuttavuuksiin?

Hiljaiset päivät konttorilla ovat oikeastaan aika kamalia. Tulee selattua asuntojen ja ihmisten myynti-ilmoituksia. Kotikuume kasvaa :/

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.