Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 337

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.7.13 17:42:55

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9

Jatketaan sinkkuilua...

Re: Sinkkujen topic 337

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   7.7.13 17:44:33

Jatketaan vaan:) Mut ei haittais vaik jotain muutosta tapahtuis.

LähettäjäM 
Päivämäärä:   7.7.13 17:45:27

näin näköjään :)

Päivämäärä:   7.7.13 17:46:52

Juu, ei haittais kyl ollenkaan...

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   7.7.13 17:52:15

Ei muakaan haittais vaihtaa statusta, tässä krapulassa tuli jo heikkoja hetkiä kun kattelin jonkun romanttisen komedian loppua... Halailu ja pussailu ois aika ihanaa :)

Toisaalta täytyy sanoa että ihan mielelläni vietän lomaa itsekseni ja puuhailen omiani, mukavaa saada vaan oleskella ja päättää ihan jokainen minuutti pelkästään oman fiiliksen mukaan, vaikka sitten kukkuis koko yön hereillä ja nukkuis koko päivän:)

Päivämäärä:   7.7.13 17:58:34

Niin, onhan sinkkuudessa omat hyvätkin puolensa, mut paljon niitä on parisuhteessa ollessakin, tietty riippuu aika paljon siitä taisteluparista, minkälainen se suhde sit loppujen lopuksi on...
Oon nähnyt paljon hyviä parisuhteita ja mutta myös niitä huonoja, ihan sivusta seuraamalla.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   7.7.13 18:02:28

Mulla ei oo aikomustakaan viettää aikaa huonossa parisuhteessa ;) Siks varmaan oon niin kranttu ja edelleen sinkku. Mutta musta tuleekin semmonen hullu, kärttynen koiramummo joka asuu jossain aidatussa mökissä joskus jonkun asuinalueen laidalla, koirien ja kissojen ja parin eläkeläisponin kanssa ja huutelee ohikulkijoille että ei saa häiritä eläimiä :D

Or not... :P

Oishan se parisuhdekin ihan kiva, mutta kun tarvii löytää se puuttuva sielunpalanen, en mä jaksa viritellä mitään "ihan kiva" juttuja ja kattoa johtaako ne ehkä joskus johonkin...

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   7.7.13 18:03:23

Iiihana päivä takana! ^^ Kaverin kanssa kahviteltiin ja syötiin mansikoita sekä hillopiirakkaa jätskin kera, sitten mentiin rannalle. Minä kyyditin hienolla upealla pyörälläni meitä molempia, olen ylpeä että osasin vielä. Kunnon nauruterapiapäivä <3 :)

Päivämäärä:   7.7.13 18:04:16

Näin Mission!
Ihan kivat saa riittää, niin kauan porskutan sinkkuna, kunnes joku vie jalat alta...;)!!!

Päivämäärä:   7.7.13 18:18:47

Samaa mieltä kuin ylläolevat :) Paljon mieluummin yksin kuin huonossa tai "ihan jees" parisuhteessa. Se olisi kamalaa, jos ei kokisi niitä ihania ihastuneita tunteita laisinkaan vaan olisi suhteessa vain "jotta on nyt edes joku". Hrrrr.

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   7.7.13 18:20:14

keesha, tervetuloa !

Mereltä kotiuduttu ...

Päivämäärä:   7.7.13 18:28:46

Minä kaipaan parisuhteesta sitä ystävyyttä, mikä meillä oli exän kanssa. Kyllähän se ihastuminenkin on ihanaa, mutta ehkä voisin hyvinkin hypätä suoraan siihen syvään ystävyyteenkin ;) . Tosin tuskimpa se ihan hetkessä rakentuu kuitenkaan.

Päivämäärä:   7.7.13 18:36:22

Mä kyl toivoisin intohimoa, rakkautta ja tottakai sitä ystävyyttä myös.
Sen oman puoliskon pitää olla se paras ystävä ikinä, mutta se ei pelkästään riitä, mä tarvin muutakin sen lisäksi.

LähettäjääR 
Päivämäärä:   7.7.13 19:54:41

Päivää sinkkulaan.

Mites menee?

Huolia, murheita, turhia toiveita vai iloa ja auringon paistetta?

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   7.7.13 20:14:51

Niina: ei en mä tiedä urheilijoita, ehkä pitäis, niin huomais itsekin heti noi pelleilijät. Mäkin olen välillä kaivannut miehiin sellaista ominaisuutta, että voisi vaan yhdistellä ne parhaat puolet. Jos pleijeri on oikeesti pleijeri, niin anna sulhokakkoselle mahdollisuus tehdä vaikutus.

Kuten kurnau oikein ennusti, niin tuuliviiri ehdotteli taas tapaamista. En voi ymmärtää. No, ei nyt kiinnosta sitä tapailla, joten kohtelu oli viileää, vaikka siltä vois kyllä napata sen fyysisen vetovoiman täydelliseen mieheen. Tiistaina on tokat treffit sen toisen kanssa, saa nähdä sävähdyttääkö. Jos ei, niin mun nettitreffikiintiö on varmaan sit jo täynnä. En tiedä miksi en jotenkin saanut siitä viimeksi selkeää kuvaa, ei ollut mikään selkeä "kyllä" tai "ei"-tapaus.

Uimaan en mennyt, sen sijaan siivosin koko kämpän. Eilen jäi siivoamiset väliin, kun istuin iltaa naapureiden kanssa. Oli kivaa! Ja huomenna on lisää hauskaa tiedossa, silloin menen uimaan heti aamusta!

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   7.7.13 20:32:32

Aaah, ihanaa ollut joo :) Kurnauskisukin olisi hymy huulilla, jos ois mun matkassa ollut ;) Joka huulilla :) Kävin merellä pyörähtään ja tulin äkkiä takaisin. Jos tässä joskus joutais vähän pitemmälläkin käymään. Siellä mieli lepää ja vihtukset jää sinne jonnekkin, mielessä ne ei ainakaan tuolla autuudessa pyöri :)

Mutta onpas ollut jano sitten koko päivän... Nyt ois Ruosteelle hommia, ruoho pitäis leikata. Taasko se oikeesti pittää? Bensakin ois vähänä, oisko lammasta lainata? Niin niin, siihen ruohonleikkuuseen, höpsöt!

Päivämäärä:   7.7.13 20:55:31

Ai niin, Mopellahan on aika samansuuntainen tausta, kuin Kurnaulla ja katsos vaan, kuinka hyväntuulinen Moppe aina on :) Älä sää niin dissaa meitä merta rakastavia, kyllä vaan siinä jotain hyvääkin täytyy olla ;) Ja silloin on harrastukset väärät, jos ei kaikki rahat mene :) Köh, eikös niin arvon heppaleidit?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.7.13 21:04:00

Tykkään kyllä nurtsin trimmaamisesta mutta sorry Noeuf, nyt ei kerkiä, Illusionist lähti just pyörimään vitosella ja Edward Norton vaatii täyden huomioni. Mañana?

Kävin meressä pulikomassa pitkästä aikaa. Voi jehna, että oli järviveteen tottuneesta vilpoista, mutta nastaa. Kuten pauke, sain minäkin nauruterapiaa. Ja pakastin on täynnä jäätelöä! Jippii!!

"Ihan jees" kelpasi teiniä, enää kelpaa vain kultakimpale. Yksin parempi. Lyhyt virsi. Leffa. Sohvalle humps.

Päivämäärä:   7.7.13 21:13:37

Elämä on liian lyhyt hukattavaksi ihan kivojen kanssa. Yksin on ihanaa olla, joten tätä rauhaa rikkomaan kelpaa vain tuo mainittu kultakimpale.

Olin heittämässä tänään koiran lelua pois, sellaista pientä rikkinäistä dalmatialaispehmoa. Laitoin sen roskikseen, mutta sitten aloin ajatella sitä yksinäisenä ja hylättynä kaatopaikalla roskien seassa, haisevien jätteiden seassa. Sillä on niin nätit silmätkin, niin en sitten pystynyt jättämään sitä sinne, oli pakko nostaa se pois.

LähettäjääR 
Päivämäärä:   7.7.13 21:25:29

Njoo.. ihan pienen v*tutuksen saa näköjään aikaan kattelemalla myynnissä olevia kiinteistöjä.

Ihanan kallista, vai olenko vaan köyhä :O

Päivämäärä:   7.7.13 21:26:34

Käsittääkseni meillä on kurnaun kanssa yksi perustavaa laatua oleva ero Nöffi, minun tapauksessani se meri oli minulle ykkönen jo kauan ennen miestä. Kurnaulle taisi meri tulla miehen myötä :) . Enkä mä aina olen näin hyväntuulinen, en edes joka kerta :) , mutta tänäänkin merellä sai taas huuhdottua mureheet ja surut pois!

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   7.7.13 21:32:05

Kiitos tsemppauksista. Ei onnistunut firefoxin lataaminen, joten sinkkuus ilman suomi24:ä jatkuu (sillähän se olisi ratkennut, varmaa).

Mutta siskot (paitsi ei Mission) kellot soimaan, huomenna on uffilla 7 euron päivät. Ei isoroballa tosin ollut tänään mitään heräämisen arvoista, kävin partioimassa valikoiman, pari projektia saisi tuohon vielä roikkumaan vaatekaapin ulkopuolelle ja odottelemaan tuunaamista.

Yhden kesämekon ja yhden hameen pelastin jo tänään, joten ei tämä tiedustelukeikkakaan hukkaan mennyt.

Päivämäärä:   7.7.13 21:32:50

Osta äR meidän kämppä, ei ole kallis.... eikä kukaan halua käydä edes katsomassa ;) .

Päivämäärä:   7.7.13 21:40:53

Meri? Moppe ja Nöffi, olen asunut ison osan elästäni lähellä merta. Purjeiden kanssa osaan jonkin verran nostaa ja laskea, ja moottorivene pysyy näpeissä. Veneileviä miehiä on tullut vastaan tavalla ja toisella. Isot laivat ovat myös tuttuja ja varmaan jokaisella niistä ja joka reitin olen seilannut monta kertaa. Kaverit on purjehtineet kilpaa, toiset olleet laivoilla töissä, kolmannet sukeltavat, neljäs on luotsi.

Ehkä jos tästä muuttaisi sisämaahan, merta tulisi ikävä. Mutta juuri tällä hetkellä tuo suolainen itälampi vain on tuossa, eikä herätä mitään tunteita.

LähettäjääR 
Päivämäärä:   7.7.13 21:52:47

"Osta äR meidän kämppä, ei ole kallis.... eikä kukaan halua käydä edes katsomassa ;) "

Onks peltoo, mehtää?

Pitäis olla melkein semmonen korjaamohalli pihassa ja kaikkee muuta :)

Tai sitten mie voisin ängetä jonnekkin muatilalle "kotivävyksi", sillä ratkeiskin monta ongelmaa. Hih,hih..

Päivämäärä:   7.7.13 21:54:14

Juu, ehdottomasti väärät harrastukset, jos niihin ei kaikki eurot mene mitä tulee;)...!!!

Päivämäärä:   7.7.13 22:02:34

:) kurnau!

Nöffi, sitten kun lähdet tänne etelään niin minä tulen liftaamaan jonnekkin kallionnyppylälle :), voit sitten tipauttaa johonkin saareen ongen ja matopurkin kanssa. Rupean Robinson Crusoeksi ja erakoidun horoskooppikukkani leskenlehden tapaan sinne ;) .

Päivämäärä:   7.7.13 22:04:33

"Onks peltoo, mehtää?" juu, mutta ei kuulu tonttiin ;) . Käviskö puolivalmis autotalli korjaamohallista?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   7.7.13 22:11:31

äR: I feel you, brother. Köröttelin tänään pitkin poikin tuttuja teitä periferiassa ja voi juku, siellä oli taas söpöä keltaista torppaa kaunilla pihalla joen rannassa ja uutta harmaata täydellisellä näköalalla, myynnissä teitenkin. Vanhojen kulmien koluamisen aiheuttama hymy muuttui hetkessä surulliseksi mutruksi kun tajusin, ettei varallisuuteni tätä menoa tule koskaan (?) riittämään unelmakodin, tai edes semimukavan landekodin hankkimiseen. Buhuu!! Ostetaanko yhdessä? :)

Syvämiete, pehmoleluilla on sielu, olen ihan varma siitä. Minä rakastan myös roinaa enkä pysty luopumaan wanhoista tavaroista. Joskus tulee ihan iso surku kun pohtii rähjääntyneen aarteen kohtaloa.

Tällä viikolla on etenkin ollut sellainen superherkkä fiilis. Lelujen hautaamista en ole joutunut miettimään, mutta eräänä päivänä näin töistä palatessani pienenpienen untuvikon ylittämässä vilkasta risteystä ihan yksin ja hyljättynä. Voi sitä pientä, oli ressukka äitinsä hukannut ja juoksenteli ihmeissään eestaas ja ympäriinsä eikä tiennyt mihin mennä. Teki mieli löydä liinat kiinni kesken kääntymisen, hypätä ulos ja huutaa "STOP THE TRAFFIC!" ja kantaa se pieni palleroinen turvaan isolta pahalta maailmalta. Se löysi onneksi tiensä puistikon reunalle ja näin, että muuan papparainen seurasi sen liikkeitä yhtä lailla huolestuneen näköisenä. Muuten olisin varmaan kääntynyt ympäri ja pahimmassa tapauskessa tipu olisi nyt täällä vierihoidossa :P

Mitä lie peeämässää taas. Hoivaviettiä ja pesänrakennusahdistusta, turhaa haaveilua ja kummaa tikitystä. Peekule. Huomenna varmaan taas v1tuttaa ja kaikki on inhaa ja mökö mökö.

kurnau, ou nou, joko taas? Onneksi en ehdi huomenna kaupunkiin. Edellisetkin tasarahasäkilliset vielä purkamatta ja käyttämättä. Sanoit kuitenkin taikasanan "kesämekko", jospa sittenkin, ihan hetkeksi.

Meressä on sitä jotakin. Aina se on ollut lähellä ja läsnä, vaikka ihan rannikolla en olekaan asunut. Paitsi viime kesänä saaressa, meri tuoksui ja kuului kaikkialle ja tunnelma oli upea, virkistävää vaihtelua metsän ääniin tottuneelle. Uiminen on mukavampaa järvessä, mutta loputon meri raikkaine tuulineen vie huolet ainakin hetkeksi, kuten Moppekin tiesi kertoa. Vaikka kevyt laineen liplatus rantalaiturilla on kenties rentouttavin ääni koko maailmassa, on meren pauhussa ja aaltojen jyskeessäkin jotain todella tasapainottavaa ja rauhoittavaa.

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   7.7.13 22:14:34

AiaiaiaiAIII!! Rapunalle täs moi :)
Pari päivää taas vietetty metsässä aikaa, nyt offrouti porukan kanssa, laavua ja uusia reittejä tehden.
Olis varmaan jossain vaiheessa kannattanut laittaa paita päälle :D Täällä olis nyt yks kuumottava pakkaus tarjolla :)

LähettäjääR 
Päivämäärä:   7.7.13 22:45:51

Joo, ei se auta itku markkinoilla, eikä sinkkulassa :D

Päätä tyynyyn ja aamulla aikaisin kerkän taakse..

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   7.7.13 22:53:21

Käytiin koirien kanssa uimassa ja sitten taas porukoilla sunnuntai-illallisella :) Faija tekee niin kyllä niiiiin hyvää ruokaa että se saa krapulan liukenemaan äkkiä ja pötkimään niin pitkälle kuin pippuri kasvaa, vaanimaan seuraavaa uhria -tai seuraavaa kertaa...

Koirat on ihan kanttuvei ja itekin haukottelen ku pieni pallomahainen apina. Mutta nukkumaanhan nyt ei tietenkään voi mitenkään mennä, onhan sentään loma :D

Päivämäärä:   7.7.13 23:02:25

Moppe on semmonen tyttö-nuuskamuikkunen :) Tietysti otan sut kyytiin ja lapses kans, ekkai sää niitä jätä nallinkalliolle! Mulla meinas makkara unohtua pihalle grilliin, kun tähän koneelle istahti... No ei käynyt mitenkään pahasti, vaan tuli niin hyvä ja sopiva, kuin vain voi ollakkaan :) Nyt kyllä pitäisi nukkua, huomenna ois työpäivä taas edessä. Siinäpäs taas koitetaan olla reippaana ja ahkerana sitten. Vielä pari pätkää ennen kesälomaa. Ja kohta on mun babylla synttääritkin :) Saa kultsi sydämmellisen kakun oikein! ♥♥♥♥♥♥

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   7.7.13 23:09:12

Meinaa vähän polvissa nyt taas tuntua toi hölkkäily :/ no icepoweria vaan niin eiköhä se siit

Eilen tuli muuten viestiteltyä sen "kesäheilan" kans. Ei ollu herrast kuulunu yhtään mitään pariin viikkoon mut minä hölmö sit kuitenki vastailin. Voi ihminen ol sit tyhmä ku vaik hyvin tietää et ei tost saa muutaku sydänsuruja

Päivämäärä:   7.7.13 23:20:52

Nettioffari, lapset varmaan jää silloin hoitoon kun mammalle tulee erakko-olo :) ! Eihän mun erakoitumisestani tule mitään jos siellä on populaa samalla saarella! Täytyy sitten vain liftata jollain muulla paatilla pois! Himputti, kuulostaa siltä että Nettioffarin sijoitusta täytyy nostaa veikkauksessa top kolmoseen!

min, eipä sille kertakaikkiaan voi mitään jos toinen vain on niin tosi kiinnostava. Sydän on elin joka onneksi kestää paljon ja paranee kyllä ajan myötä.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   8.7.13 00:18:11

Saunasta ... tällä kerta pikasauna, vain reilu tunti ...

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   8.7.13 00:22:31

Mun pikasauna on 5min, ja jos käyn useamman kerran niin kyllä se silti taitaa jäädä puoleen tuntiin :D No okei, joskus mökkireissulla on toki voitu istuskella, pulikoida ja saunoa niin että on mennyt tuntikin aikaa... Webbi on kyllä varmaan varustettu jollain ihan omalla termostaatilla :D

Tuleepa öisin jo pimeää. Pariksi tunniksi vain mutta silti. Jotenkin kaihoisaa, siitäkin huolimatta että pidän syksystä ehkä eniten. En kuitenkaan sitä odota saapuvaksi, kesä on niin lyhyt että nautin toki siitäkin, ainakin silloin jos kokoajan ei ole tuskaisen kuuma vaan on muitakin kelejä joukossa :)

Päivämäärä:   8.7.13 01:08:55

Tosi pimeää on kyl jo nyt sen muutaman tunnin.
Ihanan lämmintä kyllä!
Mä en saa nukuttua. Yleensä meen nukkumaan hyvissä ajoin, mut kai tää loman alku sekoittaa rytmiä.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   8.7.13 01:17:10

Bongattu gerardbutleri wimbledonissa! Saiskohan sen tulemaan mun uniin vierailemaan... :p

Ei ees väsytä enää. Järkevää olis mennä nukkumaan... Tekis kyllä mieli juoda yks siideri :D

Päivämäärä:   8.7.13 01:21:17

Anna mennä, Mission:)!
Sä olet lomalla:)!

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   8.7.13 01:28:35

No näinhän mäkin päättelin, ja wimbledonin jännitysnäytelmä vei mukanaan joten korkki sihahti :D

Päivämäärä:   8.7.13 01:30:05

Kippistä:)!

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   8.7.13 01:35:54

No kippistä vaan piste!

Oli niin jännän näköstä toi tennis, en ees yleensä seuraa, mut piti ettiä canalilta sitten ku kolmoselta loppu ni nyt nään tosta melko alustakin sitte :) Tää kyl kestäis viel tunnin...

Päivämäärä:   8.7.13 01:44:07

Lomalla on lupa valvoa ja nukkua aamulla pitkään.
Mä upotan nyt pään tyynyyn, huomenna on paljon tehtävää...
Öitä!

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   8.7.13 01:45:12

Öitä. Mä vielä hetken valvon... :)

Päivämäärä:   8.7.13 08:15:22

Huomenta! Aamu lenkit potkuteltu koiran kanssa ja edessä mukavan oloinen päivä.

Päivämäärä:   8.7.13 08:51:08

Huomenta :) Nyt on hyvvää luvattu, tänä täytyy olla jo totta! Oisko sitten pehmeä paketti kenties luvassa? ;)

Horo:
Unelmoit joskus asioista, jotka eivät ole mahdollisia. Tänään ei ole sellainen päivä. Saat kaiken, mitä toivot, ja enemmänkin. Kesäsi ei voisi kulkea paremmin.

Päivämäärä:   8.7.13 09:47:31

Nyt se mozillan asentaminen onnistui!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   8.7.13 09:52:51

Nyt kannattaapi Nöffin varoa, mitä toivoo :P Ei liikaa hyvää kerralla eikä makiaa mahan täydeltä.

Näin meillä jellonilla:
"Ahmit elämää hieman liikaa, voisit olla vähän suopeampi ystäviäsi kohtaan. Sinun pitäisi pikkuisen rauhoittua, vaikka tulinen temperamenttisi ei sitä sulata."
Vai että tulinen... I'm so coool. En voisi muuta ollakaan, kun tankki on täynnä tuntoja viilentävää jäätelöä.

Aurinkoista maanantaita kaikille. Huomenta lomalaisille :) Kuukkeliton viikko edessä, ihanan rauhallista. Jotain toi puhe-elin yrittää tossa piristä, mutta ei ole mun linja, ei asiaa mulle, ei kinosta :)

Tennis on hyvä töllölaji. Muuta urheilua en jaksa seurata, josta syystä en tunnistanut sitä Niinimaatakaan. Tenniksessä lähikuvia on paljon ja vaatteita vähän ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   8.7.13 09:54:30

kurnau, tuo on merkki korkeammilta voimilta. Tällä viikolla olet tekevä löytöjä deittimarkkinoilla.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   8.7.13 10:00:37

Huomenta ....

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   8.7.13 10:09:17

Huomenta lomalaiset ja työn raskaan raatajat :)
Kahvii ja mansikoita suoraan puskasta :)
Mitäs tänään tehtäis? Onneks on vähän pilvistä kun tuo nahka on vähän arka... Jos se rapu vielä muuttuis pavuks :)
rost: vastaa nyt johonkin linjaan, eihän sitä tiedä mikä vaaleanpunainenunelma sieltä soittaa... ;)

Päivämäärä:   8.7.13 12:19:29

päivän horoskooppi lupailee :Elämässäsi on tapahtunut pieni kolaus, mutta sitä ei kannata jäädä suremaan. Jokin muu asia kantaa elämääsi eteenpäin, kunhan vain jaksat kuunnella sydäntäsi.

Kolauksia ja paukkeita kuului tänään enemmänkin kun ruokaa laitoin ja ovet paukkui, muista kolauksista ei (ainakaan viellä) ole tietoa. Hiljaista kaikilla muilla rintamilla paitsi kotona, missä meteliä riittää kolmen kova-äänisen tenavan ja yhden aikuisen aiheuttamana. Tänään muuten valitsen mielummin astronetin horoskoopin, paljon mukavampi ;)

Päivämäärä:   8.7.13 13:48:45

Heippa! Uimassa kävin, oli vähän vilpoisaa, kun aurinko ei paista. Kohta drinkeille kaupungille! Oon nyt sitten taas vuoden vanhempi. :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   8.7.13 14:21:12

Oi, onnea Syvämieteelle kypsymisen johdosta!

Höpsis hörhö, tänne soittelevat vain unelmansa kadottaneet ja toivonsa menettäneet :P Vastasin ja sain kuulla juoruja ja jänniä juttuja. Kannatti vastata :)

Reilu puolituntinen vielä ja I'mouttahere. Sää on just soppeli hikoiluun ja huhkimiseen. Mereltä pukkaa jotain tummaa. Saisi tulla hyrskynmyrsky, muta vasta yhdeksän jälkeen, kiitos.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   8.7.13 14:28:22

Onnea Syvämietteelle :)

LähettäjäM 
Päivämäärä:   8.7.13 14:38:06

Päivää ja onnittelut

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   8.7.13 15:26:06

Goooood moorning vietnam! Koittakaahan sotia siellä töissä, meikäläisen aamu on alkanut myöhään ja rauhallisesti :) Aurinkoa olis kaivannut, rusketuksesta ei ole jälkeäkään. Eipä keli silti oo yhtään pöllömpi, tänään urheillaan! Kunhan on ensin sulateltu aamiaislounas ja harrastettu pakollista lomalöhöilyä sohvalla;)

Tennis on tosiaan ihan kiva laji katsoa, ja nyt oon vähän lämmennyt inhokki telkkarikatsottavaan eli pyöräilyynkin. Porukat sitä harrastaa ja katsoo ja ovat ostaneet maantiepyörätkin, semmoset hiton kalliit ja kapeerenkaiset joilla pääsee noin miljoonaa... Telkkaristakin oikeestaan se viimenen 10km on ihan katottavaa. Suosikki on silti lätkä, sitä tykkään kattoa, vaikka siis seuraankin vain ja ainoastaan MM:iä ja olympialaisia. Lätkää katonkin paljon mieluummin kuin edes ratsastusta, totuuden nimissä katon ratsastusta todella harvoin töllöstä... kerran vuodessa saattaa joku pätkä osua silmään :D

Syvämietteelle onnittelut :)

Lähettäjä5.nainen 
Päivämäärä:   8.7.13 15:31:55

Heippa, koska täällä on liikkuvaista porukkaa näin kesäaikaan, kyselen olisko kellään asiaa tänne pk-seudulle päin Jämijärveltä, Satakunnasta? Pahvilaatikollinen kanoja liftaisi kyytiin :)

Päivämäärä:   8.7.13 15:50:39

Onnea Syvämiete!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   8.7.13 16:22:25

5.nainen, täh.:D

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   8.7.13 16:47:40

Onnee onnee deepthought ! :)
Nyt paistaa arska taas ihan täysillä, voi mun nahka parka :)
Oliks ruoste hyväy juorut? Kerrokerrokerroo :D

LähettäjäM 
Päivämäärä:   8.7.13 16:58:55

ei nyt tällä viikolla

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   8.7.13 17:01:13

5.nainen: koska niiden kanojen pitäs liikkua paikasta toiseen? Kun ei tuolta Pirkanmaalta niin kauheen isoo poikkeemaa tuu Jämppäjärvelle =)

Et meinaan voisin ne ottaa kyytiin paluumatkalla kunhan seuraavan kerran liikun täältä etelästä pohjoisen suuntaan :D

Päivämäärä:   8.7.13 17:53:41

Oih, onneksi olkoon Syvämiete :) Pienet sille!

Mää sitten heräsin päikkäreiltä. Piti käydä reilu pari tuntia merellä ja toin sitä bensaakin leikkureihin. Siellä kannu oottaa leikaajaansa, mutta ei sitä kuulu, näy. En jouda tänään, lähen kohta lenkille ja siinä menee pari tuntia. Sitten pesulle ja rauhottuun, että sais nukuttuakin. Eikö se riitä syyksi? Kasvakoon horsmaa kele!

Päivämäärä:   8.7.13 18:16:49

Hoi piste, s24:sta löytynyt tänään ainakin kaksi ratsastavaa miestä, toinen 28 ja toinen 40 v =) , tosin en tiedä täyttääkö muita kriteerejä!

Päivämäärä:   8.7.13 18:31:37

...kolmaskin bongattu, 43 v :) , mitenkäs niitä tänään noin ...

Päivämäärä:   8.7.13 18:39:08

Onnea Syvämiete! :) Paljonkos nyt tulikaan mittariin?

Oi, kanoja! Minä ottaisin niin mielelläni kanoja, edes kyytiin.
Haaveilen omasta talosta jossa ois niin iso piha, et vähintäänkin kesäkanoja sielä voisi pitää. Vielä joskus, sen mä oon päättänyt :)

Vähän sairas fiilis, huomenna täytyy mennä aamusta työterveyteen. Korvia särkee, päätä särkee, kurkku on kipee... mutta kun koskaan mulle ei nouse kuume, niin on hirveen huono omatunto jättäytyä vain sen takia pois töistä. Tämän päivän kuitenkin vedin, katsotaan mitä ne lääkärissä tuumaa. Mieluummin sairastan kyllä nyt mitä sitten lomalla :/

Meri ja purjedus, täysin vieraita asioita itselleni, mutta ois siistiä päästä kokeilemaan.

Onko Uffilla nyt sitten niinku tulossa kuuden, viiden jne. tasarahapäiviä myös tällä viikolla? Mäki haluan mennä kierteleen!

Päivämäärä:   8.7.13 20:50:37

Huhuu! Joku on jättänyt sinkkulan ovet avoimeksi ja päästänyt sinkut kesälaitumille, täällä on ihan autiota!

Pauke, toivottavasti ei kuitenkaan pahasti sairastu! Paranemisia!

Kävimpäs pelaamassa srk:n "vanhojenpartojen" kanssa lentopalloa. Olipas mukavaa, vaikka siitä on liki parikymmentä vuotta ellei enemmän kun olen viimeksi pelannut ! Taidanpa mennä toisenkin kerran, sen verran kivaa touhua oli!

LähettäjääR 
Päivämäärä:   8.7.13 21:04:50

Jou!

On sinkkulan ovet auki kun tänne pääsee sisäänkin.. vai pitäiskö oikein hyvän tavan mukaan koputtaa?

Kop kop.

Päivämäärä:   8.7.13 21:25:42

En ole vielä ehtinyt avata suomi24:ä, vaikka korkeammat voimat tai päivitetty kone päästäisivät sinne. Allergiatesteihin ei taas niin vaan mennäkään, lääkäri kirjoitti lähetteen, jonka toinen lääkäri arvioi, ja sitten testeihin kutsutaan joskus (tuloksista on kyllä vähän aavistusta, koira aika varma, mutta kissa on yhä arvoitus).

Koska luoja on päättänyt rankaista ihmiskunta maanantailla, olen avittanut pirullista päätöstä ajoittamalla ohjatut jumpat juuri tälle päivälle. Nyt taas uurastaminen palkittiin, zumbassa oli sijaisena se kuubalainen miestanssija. Ei ole tosiaan valkoinen mies tai nainen luomakunnan kruunu, kun noita katsoo.

Ja sitten varoitus: seuraava teksti sisältää tavanomaisen valivalin lisäksi 101 nyanssia, joita voi tulkita rasismiksi.

Eiliseen asti vaivasi se juhannuksellinen senegalilaisen kanssa pyöriminen, mutta oikeastaan lähinnä oma ajatusmaailmani on 1800-luvulla ja viimeinenkin päivitys kansallissosialismiin kääntyneestä 30-luvun Saksasta. Kun kyseessä ei ole mikään viidakosta kahleissa tuotu murjaaniparka, vaan ihan fiksu ja komea mies, tosin taustaltaan erilainen kuin itse, oliko tuossa suurta väärää?

Uusimpia tekstareitaan en ole enää availlut. Ei voi tavata täällä Hgissä saati hankalampaa olisi pienemmällä paikkakunnalla vielä.

Miehet pääsevät helpommalla, liikkuvat thain, venäläisen tai brasilialaisen kanssa. Miehen arvo ei jotenkin nouse tai laske naisen mukaan, vai kuvittelenko vain? Toisaalta jos olisin mies, en ehkä ottaisi suomalaista naista.

Onnea Syvämietteelle ja nuo äskeiset mietteet eivät olleet mikään loppuun mietitty totuus, kunhan nyt pohdiskelen.

Lähettäjä5.nainen 
Päivämäärä:   8.7.13 21:36:14

Iltaa, ei nillä kanoille mikään kiire ole, ne matkustavat vasta kun saavat kyydin :) Meillä on siis pedot tehneet tuhojaan ja siellä olisi pari ihanaista parrallista kanaa.. matka on vaan pitkä .. Minä menin tuonne suomi24:ään mutta ehkä se oli virheliike? Mutta vielä on kesää jäljellä, joten ulos :)

Päivämäärä:   8.7.13 21:45:39

kurnau: lienee mielestäni sallittua funtsia ja miettiä asioita kaikilta kanteiltaan. Ei ajatukset eikä mietiskelyt mielestäni rasistia tee vaan ne toimet, joihin ryhdytään. Ja jokaisella on mielestäni myös oikeus hylätä toinen mahdollisena kumppanina, oli sitten hylkäysperuste silmien väri, kaljuus tai ihon väri. Toki on vähän sääli jos joku noista toimii hyllkyperusteena, siinä saattaa mennä todella hyväkin tyyppi ohitse. Mutta koska itsehän siinä menettää mahdollisuuden, eipä siitä useinmiten kärsi kuin itse.

Itselläni tuossa vähän funtsauksessa ikärasismiin viittaavia piirteitä.... Innokas 55 -v treffiehdokas haluaisi järjestää tapaamista ja vaikka periaatteessa olen päättänyt kaikki tavata niin onhan tuossa jo 15 vuotta ikäeroa. Mietityttää aikalailla että mahdammeko olla ollenkaan samoilla hollila, miten pystymme edes toisiamme ymmärtämään. Vertauksena esim. saman verran nuorempi olisi 25 vuotias ja epäilempä että siinä ei oltaisi edes samalla planeetalla juttujen kanssa.

Päivämäärä:   8.7.13 21:46:14

pauke on tasarahapäivä uffilla luvassa. Tarkistin 2 uffia ja löysin 6 tuotetta, mitkä kannatti tuoda kotiin, ei mitään ihmelöytöjä, ja joukossa siis taas 2 projektia, ja kahdet kengät, joita käytän ehkä sitten joskus. 3 euron päiville ensi viikolla voisi mennä katsomaan loput.

Ja suomi24:n hakutoiminto ei mozillasta huolimatta toimi koneellani, se korkeammista voimista.

Päivämäärä:   8.7.13 21:58:50

Moppe, mikä oli toi nelikymppinen ratsastava nimimerkiltään?
Mä nimittäin kohta meen... et jos nyt vielä tsekkais:)!

Päivämäärä:   8.7.13 22:11:21

Kurnauskisusemme, pohdiskeles vain menemään ihan ääneen. Sun pohdinnoissas on vinha perä ja mielelläni niitä kanssasi jaan :) Ja siinä päivittelyjesi ohessa pyydän sinua päivittämään myös Javan. Firefox kyllä pyytää niitä itsekkin päivittämään, jos eivät ole ajan tasalla.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   8.7.13 22:11:37

Moppe oliko tuo vihjaus että minäkin olen ihan liian vanha vaikka olen vielä alle tjuo 55 ... :O

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   8.7.13 22:17:23

Saunasta ... sanunanpuhtaana ... nyt sellainen normi kolmen tunnin saunsasessio

Päivämäärä:   8.7.13 22:19:07

Webbi, sinun suhteesi olen kyllä ihan tasan samalla planeetalla ja hyvin informoitu myös siitä millä hollilla ollaan ;) , mitenkään vihjailematta... Mutta enpä mie ole tainut kovasti vihjailuja harrastaa, vaan aina paukauttanut suoraan, vai mitä ? :D

Päivämäärä:   8.7.13 22:23:03

Moppe ikärasismi on myös tuttu juttu, ja kuten toisalle olen kirjoittanut, +- 10 v. on nono. En mahda mitään, ja varmasti tuon haitarin ulkopuolella on hyviä tyyppejä. Mutta en vain kiinnostu kovin nuoresta tai vanhasta. Enkä tuolta netistä tapaisi mitään kokemuksia etsivää 25 v:tä tai nuorekkaan viriiliä 55 v:tä.

Ulkonäköasian kanssa olen pallo hukassa. Ei tarvitse olla niin syötävän hyvän näköinen, kuin nuo edellämainitsemani kaksi (tummissa naisissa on vastaavasti todella hotteja), eurooppalaisuus olisi must, ja exän jälkeen en jaksa ketään, jolla on asiat hunningolla. Älystä ei olisi haittaa, mutta väitöskirja ja puisevuus ei ole valtti.

Päivämäärä:   8.7.13 22:25:00

Piste tää 43 v oli surleschevaux ja se nelikymppinen hymyileva01 ... happy hunting ;)

Päivämäärä:   8.7.13 22:37:32

Offari Javan päivitys kellottaa koneella, ja niiden logon myötä tulee aina järjetön kahvin himo.

Tahtoisi edes päästä näkemään pisteen uuden chevauxin, vaikka muuten s24 lähinnä uuvuttaa ajatuksenakin.

Päivämäärä:   8.7.13 22:40:20

Voi kun te ootte ihania! Kiitos onnitteluista.

Pauke: 27 tupsahti täyteen. :)

Ikärasismi kannattaa toisinaan. Mullekin tuolla netin ihmemaailmassa kirjoitteli jotkut 40+ miehet, kyllä 15-20 vuotta ikäeroa on aivan liikaa.

Päivämäärä:   8.7.13 22:52:16

Java kaatoi koneen (tosin tuo windows kaatuu muutenkin koko ajan). Tähänkö sitten kaatui suomi24:än pääsy ja sinkkuudesta pääseminen (vaikka onkin hauskempaa ja jännittävämpää olla sinkku).

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   8.7.13 22:53:55

Onnea, Syvämiete!

Mä olin tänään taas tallilla ja huomenna meen uudestaan. Siel on kyllä kivaa :D tulipa saksittua yhen vuoniksen harja lähes neljä kertaa lyhyemmäks mut täytyy huomenna vielä vähän siistiä kunhan se harja vähän asettuu. Huomenna voisin myös harjata oikein perusteellisesti yhden vanhan hevosen ja putsailla varusteita ja ja ja... tallilla on liian kivaa :D

Mä oon jollain tapaa ikärasisti. En oikein osaa ajatella et seurustelisin miehen kanssa joka ois mua nuorempi :/

Päivämäärä:   8.7.13 22:54:48

Ooh, Syvämiete! Sulla on kohta kymppitonnin huolto edessä ;) Sen pitää suorittaa asiansa osaava huoltohenkilö, joka on erikoistunut juuri sinun malliisi :) Se kymppitonnihan tulee sulla siinä joulukuun tienoilla. Nyt on mittarissa siis 9861 ;)
Mulla meni 13000 rikki jo joulukuun 25 päivä.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   8.7.13 23:02:26

Noniin, muutama tunti tuli sitte urheiltua :) Ensin juoksemassa, joka sujui erittäin huonosti. Ei musta mitään juoksijaa todellakaan saa kirveelläkään, mutta olishan se kiva jos pystyis edes pari-kolme kilsaa hölkkäilemään putkeen niinkuin normaalit ihmiset, ton onnettoman viidensadanmetrin pätkien sijasta... No pätkiä piti sitte rääkätä kuitnkin se miljoona sinne joka väliin kun keuhkot vaan anto periks. Sitte vatsoja kotona, ja sen jälkeen puoltoista tuntia koirien kans reipasta metsälenkkiä, sisältäen kalliokiipeilyä. Nyt ois aika ryde :D

Palkitsin jo itseäni suklaalla, vaikken yleensä nykyään edes syö moista moskaa... Mutta menee kyllä tommosten vohvelijuttujen muodossa näköjään hyvin. Varmasti sorrun vielä myös jätskiin. Tekis myös mieli laittaa sauna päälle ja näin lomalla se saattaa vaatia kyllä ton viimesen siiderin tuolta kaapista kaveriks. No, jos huomenna kävis sitte salilla kuluttamassa tän päivän mässäilyt :p Ja ruuaks teen sentään salaattia...

Rasismia löytyy täälläkin, niin ikä- kuin kansalasuuskohtaista. Muslimit on täysin pois laskuista. Kaiken maailman senegaleja ja nigerialaisia kartan. Ihan vaan siksi että taustat on jotain ihan muuta kuin itellä, ei kertakaikkiaan kiinnosta alkaa edes kokeilemaan. Värillä ei sen sijaan ole väliä, ehta lontoolainen käy mainiosti vaikka väri olisi alunperin afrikkaa ;)

Iän puolesta joustavampaa ajattelua on tuonut peräti hötönetti, eipä olis 29v ollut paha jos olis vaan kolahdellut kohdilleen. Eihän tuossa ole kuin 5v ikäeroa mutta periaatteessa en välttämättä kyllä hakemalla hakis kakkosella alkavaa... Toiseen suuntaan vois olla tapauksesta riippuen enemmänkin joustoa, se +5 on ihan ok vielä, mutta menis kai se +10, ihmisestä riippuen. Ja sydämen päätöksillä taitaa olla oma valtansa... Lenkillä bongasin miehen pihamuurin kimpussa, arvioin iäksi noin 45, ja olisin todellakin pannut :D Sääli että olin niin hikinen etten kehdannut mennä tyrkylle :p Ulkonäkö kun oli vähän semmonen suomiversio gerardista, ihan tajuttoman komea. Vai johtuuko vaan siitä, että katoin tänään taas sitä tenniksen miesten finaalia uudestaan, ja gerardiahan esittelivät siellä useammankin kerran, seuranaan se yks toinen hiton hyvännäkönen näyttelijä jonka nimeä en muista enkä ees leffoja joissa on ollut...

Ainiin se sauna tarvii laittaa päälle että joskus pääsee sinne asti :D

Päivämäärä:   8.7.13 23:09:08

kurnau, et jäänyt mistään paitsi, ei mitään cowboyainesta.
Aivan turha mies mun hevosmakuun. Mua ei kiinnosta pätkän vertaa jotkut maailmancupit, jos niiden eteen ei tehdä töitä! Siis eihän toi sälli ratsasta kuin turvaliivi päällä pystyynkuolleita hevosia, joita saa sit pyöritellä ihan miten haluaa. Aivan turha tuonkin on kukkoilla yhtään mistään osaamisestaa.! Ihan turha sälli.
Tuo nyt on aivan hemmetin kaukana siitä hevosmiehestä, mitä mä etsin.
Mä haluan sellaisen, mikä tietää mitä on oikeesti arki hevostenkin kanssa; se on veetun kovaa!!
Se ei ole tanssia ruusujen kanssa, ei jokapäivä onnistumista, enimmäkseen kaikkea muuta kuin onnistumista; se on sitä hiekan nielemistä, itkemistä, hammasten kiristystä, taas yrittämistä ja joskus onnistumista. Niistä pienistä onnistumisista rakennetaan se isompien onnistumisten joukko joskus, kun osaa edes vähän.
Tuo sälli ei tiedä ratsastamisesta yhtään mitään.
Vaikka olisi kuinka maisteri.

Päivämäärä:   8.7.13 23:11:34

:D :D jännityksellä vähän odottelin kommentteja ;D pisteeltä, pahasti epäilinkin tuomion olevan kova ja välitön! Sorry piste jos toiveet ehti jo nousta!

Päivämäärä:   8.7.13 23:21:34

Siis tunsiko piste nuo miehet entuudestaan vai miten voit päätellä noin pelkän profiilin perusteella? :D
Tosin ites en jaksanut kirjautua ja näin vain ne yhdet kuvat ja pienen pätkän profiilia. Saattohan sielä selvitä vaikka mitä muutakin :)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   8.7.13 23:26:31

Mäkin vilkasin noi, mut eipä niistä paljoa irronnut tietoa kun ei ole aikomustakaan kirjautua koko palveluun... Joka on nykyään ihan perseestä, ennen pääsi sentään edes koko tekstin lukemaan. Nykyään ei paljo tartte huvittaa itseään tuolla vilkuilemassa kun ei mitään voi lukea edes.

Äkkiäkös toi oli stalkattu, nimi gerardin komistukselle tenniskaverille, sehän oli Bradley Cooper :) Nams... Olis muuten hyvän ikänenkin, neljä vuotta vanhempi... Kelpais! :D http://tinyurl.com/lffryxy

Päivämäärä:   8.7.13 23:28:38

Missä lajeissa tuo ranskanhevonen kisaa, maailmancup ei ole lähtökohtaisesti huono?

Väriasiasta on kommentoinut vasta Mission. Kun oma syvä rasismini nostaa lähes joka asiassa päätään, en siedä mitään Englannin englannin murteita, varsinkaan syvää Emmerdalen keskienglantia, WI London ja quite upper class English menettelee kuriositeettina. Sitten on mielenkiintoisempaa, jos heimopäällikön poika on kasvanut Afrikassa tai voodoo-noidan tytär 'Länsi-Intiassa'.

Paitsi parisuhteessa saisi olla kyllä annos eurooppalaisuutta.

Päivämäärä:   8.7.13 23:31:07

Heh, voi offari, ei taida löytyä sopivaa huoltohenkilöä, pitää vissiin normaalin ylläpidon ja "tee se itse"-korjailun riittää seuraava vuosikymmenen ja varmaan sitä seuraavakin.

Missionin tarvii varmaan seuraavalla lenkillä nyrjäyttää nilkka samaisen muurin kohdalla. ;)

Päivämäärä:   8.7.13 23:35:49

kurnau: tuo hevosmies taisi olla katsomassa niitä maailmancupeja ;) . En oikein osaa kurnau tuota väriäasiaa kommentoida. Ei ole ikinä käynyt niin että väri tulisi ongelmaksi koska lähtökohtaisesti värilliset eivät viehätä silmää eivätkä sytytä oikein mitenkään. Tämä lienee hyvin synnynäistä rasismia :D ?

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   8.7.13 23:37:46

kurnau, mä tykkään ihan mistä vaan britti-irkkuaksentista, skottia ja walesiakin, oioi, nams :) Paras vois silti olla aussivääntö... Aksenttia siis vaan kohdilleen ja mä oon myyty :D

Syvämiete, mä nyrjäyttelen silmiäni BC:hen: http://tinyurl.com/l32gbsv
Mut en mä viitti sen remonttireiskan kimppuun käydä, omakotitalosta päätellen sen vaimo ja teini-ikäset lapset tuskin tykkäis hyvää :p

Päivämäärä:   8.7.13 23:41:22

pauke, ei mitään hajua tuosta sällistä entuudestaan. Aivan turha itsensä hehkuttaja. Antaa miehen "ratsastella"...tähän prässiin kun joutuisi, loppuis kiinnostus oitis koko lajiin! Nää sunnuntairatsastajat pystyynkuolleilla hevosilla on ihan eri asia, kuin mitä ratsastus tavoitteellisesti on.
Ja tasan tarkkaan tiedän, mitä se on!!!!!
Kyllä on kuraa, rapaa, hiekkaa, kyyneleitä takana niin maan perkuleesti, et jos joku tuollainen tulee sanomaan, et piece of cake, niin multa saa nokkaansa!!!
Hyi mikä ällötys!!!!!
Moppe, sä tiesit...:)!!!!
Et en tuosta ainakaan positiivisesti syty...aivan karsee mies!!!!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   8.7.13 23:46:22

Jou. Tein lemmikkihaun S24:ssä. Yllätyin. En kuitenkaan vieläkään aio ottaa tuota kautta yhteyttä yhteenkään ihmiseen, en edes hevoselliseen reissumieheen. Jääpi pisteelle enemmän treffattavaa :)

Kuten min, en osaa enkä halua venyttää ikähaitaria alaspäin. Vanhemmista (30+) jo pari vuotta vanhempi saattaa tuntua ennenaikaisesti ukottuneelta kun taas vajaa nelikymppinen suattaapi olla ihan yhtä ihanaisen epäkypsä ja nuorekas. Yritän olla tuijottamatta ikää, mutta ennakkoluulot nuorempia kohtaan ovat valtavat ja toisaalta lähes kymmenen vuotta vanhemman, toisella tai kolmannella kierroksella olevan maailma on varmasti kovin erilainen omaani verrattuna. Paljon hyvää voi silti mennä ohi jos asettaa ikävaatimuksia. Toisaalta helmi voi hukkua massaan jos ei tee rajausta. Etsi nyt siinä sitten.

Kun nyt syntymäpäivistä muistutitte... Ihan pientä ikäkriisiä pukkaa. Kolmekymppinen ei kuulemma ole enää nuori nainen. Voi pasca. Miten uuteen kymmenlukuun tulee suhtautua ja valmistautua, täytyykö jostain luopua? Pehmonallesta? No way. Muovihelmistä? Ei käy. Teiniangstista ja pelosta? No ne joutavat.

Päivämäärä:   8.7.13 23:48:41

Kun näillä tyhjillä kunnian kentillä seisoskellaan, eikö Bradley ja kehänkiestäjä saaneet mitään positiiivista?

Irkut on oma kansansa balttiarallaa arvioiden älykkäämpiä kuin britit.

Päivämäärä:   8.7.13 23:52:23

Voe ruoste, otappa raahallisesti. Mie ja miun 3 vuot vanhemp sisko-likkain olitihe rannass päevänä erräänä ja semmonen miu ikkääne naene käyp tytöttellee ja nuorekskin mainihee :) . Ei siis tarvitse luopua mistään paitsi ehkä tuosta pelosta, riippuu sittä mitä sitten pelkää. Esim. käärmeitä saattaa olla ihan viisasta pelkää vielä kolmekymppisenäkin ;) !

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   9.7.13 00:09:30

Mitä kurnau tarkotit tolla Bradley ja kehänkiertäjä? En tajunnut...

Mutta taitaa joutua noi kankkuset varmaan kattomaan kohta kaikki, oon nähny vaan kakkosen. Onhan toi nyt ennenkin rekisteröityny (noi silmät, aahhh...) verkkokalvolle mutta vähän paha oli toi yhdistelmä bradley+gerard myöhään yöllä bongattuna :D

Polvet ei tykänny urheilusta, ei ne reagoinu ulkona vielä mut hetken ku olin sohvalla ni aika varovasti sai painoa laittaa. Salille sit vissiin mentävä huomenna, yläkroppareeniä varmaan.

Shoppailuakin pitäs harrastaa mutta veikkaus oli kitsas. Tilasin 5000 euroa mut tuli vaan 17 ja risat. Ei se kyllä taivu mun pyyntöihin sitte millään...

Päivämäärä:   9.7.13 00:20:15

kurnau, ei saaneet kumpikaan..;).
No, ollaan ilman tai aloitetaan uudelleen....ei vaan jaksa:)!

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.