Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 335

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.7.13 13:23:37

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1455714&t=1455714
Sinkkujen kootut selitykset jatkuvat.

En se minä ollut. Mua jahdattiin...

Re: Sinkkujen topic 335

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.7.13 13:33:50

Kyllä mulla tulee ainakin täysnollaus heti näin loman alkuun:)!
Eilinen oli vasta "verryttelyä", täs on joka ilta ja päivä jotakin biletystä siellä ja täällä reissuun lähtöön saakka...ku jää noi suuremmat kesähulinat kamujen kanssa tälle kesälle väliin, niin otetaan ne nyt heti putkeen...
Paitsi kunkkareihin toivon ehtiväni. Pitää olla viikko-kaksi töissä välissä ja jatkaa sit kolme viikkoa lomailua...
Et syksyssä aletaan olla, kun mä olen lomani lusinut.

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   5.7.13 14:11:15

No en mäkään katso olevani vielä suhteessa vaikka tunteet onkin mitä on :D

Mies kerkiää juoksemaan vielä monta kertaa karkuun ennenkuin mä saan muutettua alle 100km päähän siitä :D

Mutta tulipa mieleen et pitää poiketa alkossa jos meinaan säilöä mansikoita :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.7.13 14:32:33

Väy, tulee sellasia mansikoita, ne hyppää hattuun asti.:D

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   5.7.13 15:50:10

Kyllä mä vähän näin ajattelin, ensin koirien kans mustikoita syömään ja sitten sihahtaa korkki ja alkaa löhö :D Tosin tänään tissuttelen vaan hieman, huomenna mennään pitkän kaavan kautta sitte ulkoilemaan :)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   5.7.13 16:00:24

Iinalla taitaa olla sellasia mansikoita tekeillä ettei tartte lasten mehukesteillä tarjoilla :D

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   5.7.13 17:15:34

Hyvää lomaa Mission.

Hmm.. Mansikoita, tosin ilman alkoholilisää, olisikin kiva napostella!

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   5.7.13 17:30:02

Joo - ei noita mansikoita ihan kersoille tarvi tarjoilla :D

Litra kirkasta viinaa, vähän sokeria ja x määrä mansikoita purkitettu odottamaan siivilöintiä n. 2kk kuluttua ja sit lisää sokeria ja vielä n. 2kk odottelua ennekuin alkaa oleen juotavissa toi likööri.
Purkki nektariineja on jo ollut kuukauden likoomassa =)

Kaikkee tarvii kokeilla paitis omaa siskoo ja sähköpaimenta, niin kokeillaan nyt sit liköörin tekoa mansikoista ja nektariineista tänä vuonna, kun omenoista onnistui viime vuonna niin hyvin.

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   5.7.13 17:31:44

Ilmottaudun Iina sulle koemaistajaksi:)

Päivämäärä:   5.7.13 17:33:04

Iina, mustikoista ja mustaherukoista tuli hyvä joululikööri aikoinaan :) .

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   5.7.13 17:46:06

Uki: kyl varmana löytyy muitakin vapaaehtoisia, et pitää olla sitten tosi tosi kiltti, ni saattaa! saada maistiaisia ;D

Moppe: kiva kuulla - jos vaan mustikoita löytyy jostain (kuuli et kaikkialla niitä ei oo oikeen kunnolla) niin vois totakin kokeilla =)

Päivämäärä:   5.7.13 17:55:04

Sitten ei mitään hätää jos riittää se et on kiltti,mähän olen tunnetusti jopa liian "kiltti";)

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   5.7.13 18:04:10

Siinä on Uki sitten vaan semmonen paha juttu et sitähän ei voi lähettää postissa, ni sun on sit pakko tavata mut jossain :D

Päivämäärä:   5.7.13 18:05:59

Iina: No tuo tullessas.

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   5.7.13 18:35:10

Uki: Kun ei sitä nyt vielä ole edes siivilöity, niin ei voi tuoda - pöljä :D

Menee 2kk ennenkuin siivilöin sen ja sit vasta se on luovutuskelpoista, muttei juotavaa :D

LähettäjäM 
Päivämäärä:   5.7.13 19:31:38

Iltaa

Päivämäärä:   5.7.13 19:38:08

Iltaa M

Tunnin potkulautailulenkki koiran kanssa osoitti että potkulaudalla "leikkivä" nelikymppinen täti on outo ilmestys :D :D . Hyvää treeniä reisille ja pakaralihaksille , hiki tuli mulle ja koirakin sai kerrankin mennä reipastahtisen reissun. Ja on kaikenlisäksi tosi hauskaa :)

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   5.7.13 19:47:20

Iina mustikoita näyttäisi olevan, mutta ne ovat vielä melko raakoja. Likööri on kyllä se, mikä viimeiseksi jää baarikaappiin.

Moppe onko tuo potkulaudalla liikkuminen vaikeaa?

LähettäjäM 
Päivämäärä:   5.7.13 19:47:57

no varmaankin

Päivämäärä:   5.7.13 19:56:25

Ei, senkun vain potkuttelee ja alamäessä jarruttelee. Oikeastaan idea tuli kun kerran firman yt-päivässä käytiin kickbike:lla potkuttelemassa ja sehän on sellainen urheilullinen versio ;). Täytyy vähän katsoa tuolla pienirenkaisella versiolla ettei kovin isoihin kuoppiin aja ;)

LähettäjäM 
Päivämäärä:   5.7.13 20:24:05

Jep ja nyt saunaan..

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   5.7.13 20:24:40

Minä kävin polttamassa autosta vähän karstoja pohjois-savon puolella ... täytyy toivoa ettei kameratolpista tule valokuvia :o

Volvolla hiukkassuodatin maksaa vaihtoineen reilun puolitoista tonnia ja saksata ebay kautta osan saa 177 ja siihen työt päälle, pitäisi vain saada laskuri nollattua jotenkin ... mutta ensihätään kävin vähän polttamassa, katsastukisessakin arvot oli hyvät tiistaina.

Päivämäärä:   5.7.13 20:33:25

Tulikos Webbi 100 km matkaa suuntaansa ;) ;D ??

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.7.13 20:41:43

Meil on tallissa Webbi tollanen, ei taida ihan päästä päästöistä läpi.:D Hieman viellä piristelty, pellin alta lähtee 1600 heppaa, kone varmaan laukee tänä kesänä.:D

http://www.youtube.com/watch?v=RPuaXp0Yqj0

Päivämäärä:   5.7.13 21:11:22

Helou sinkkulaan:)!
Tää ensimmäinen lomapäivä on mennyt hyvin hevosellisissa merkeissä:).
Oon pessyt ja puunannut kaikki kamat ja päälle hevoset. Pojat tykkää suunnattomasti pesuista tällä kelillä, kun vesi on viileetä ja helpottaa helteistä ja hikistä oloa:).
Pesun ja suihkuttelun myötä paarmanpirut jättävät hetkeksi rauhaan.
Ja moneskosadas kerta kun totean, et mulla on ihanat hevoset:)!!!!
Miten voin olla niiden mielestä joka päivä niin odotettu tallilletulija, et hörinä on aivan rajaton???
Kamala kina siitä, kumpi ensimmäisenä tervehditään ja rapsutellaan, oon ottanut nyt tavaksi, et mulla on kaksi kättä. Vanhempi ensin ja junnu heti perään. Mä välis ja pojat molemmin puolin. Siinä sit kyhnytellään ja "jutellaan" päivän tapahtumia.
Te ette voi uskoa, et ne on noin nyhveröitä, ennenkuin näette!!
Ne kuitenkin ovat, vaikka olisivat miten raavaita sällejä tammojen edessä!!!
Mamman kanssa ollaan pikkupoikia, joita pitää helliä ja rapsuttaa, hitto, varsinaisia alfauroksia....joo:)! Taikinaa ne on!!

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   5.7.13 21:14:28

Päikkärit <3 :)

Pitäs vähä siivota, tänään viel ja huomenna, et olis sitte lomakunnossa kämppä. Kivempi tulla kotiin lauantai-illa riennoista ja löhöillä sunnuntaina siistissä kodissa kun loma on juuri alkanut :)

Täällä on mustikoita, ihan kypsiä ja aivan järjettömän paljon! Joka päivä ollaan käyty harventaa ja mustikkameri senkun kasvaa. Isoja ja maukkaita ja tosiaan niitä on ihan törkeen paljon. Toki sitten pitää sanoa että toisessa osassa metsää ovat kyllä vielä harvassa ja ihan raakileita, sikäli hassua kun olosuhteet ja auringos suunta jne on siellä kuitenkin ihan samanlaiset... Ehkä maaperä on erilainen sitten tai jotain...

Päivämäärä:   5.7.13 21:21:03

Mä muuten menen mustikkametsään täs viikonloppuna, siksi, et tykkään mustikkapiirakasta ja siitä muutenkin eri muodoissa:).
Vaikka en nyt mikään himomarjanpoimija olekaan.
Ja vois ostaa kilon lakkojakin ja keittää hilloksi.
Mikä muuten on lakkojen kilohinta nyt?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.7.13 21:26:52

Pisteele jäänyt hieman vauhti päälle.:)

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   5.7.13 21:27:25

Webbi kävi polttamassa karstoja baanalla, mä kävin polttamassa hermoni Tikkurilassa. Tai no oikeastaan... Täällä on elävää musiikkia ja kamalasti nuoria miehiä! Jäänkin tänne ;)

Mäkkäri kutsuu kunhan kissalan pojat malttavat saapua auttamaan neitoja hädässä. "Varastetun" auton metsästystä, ei sen jännittävämpää tai dramaattisempaa.

Päivämäärä:   5.7.13 21:30:37

Ostin vain vihanneksia tänään Hakaniemen torilta, auto oli sakkopaikalla, joten ei voinut kierrellä.

Tänne löi pilvisyys ja sumu, ja se on hyvä se, päivällä oli sietämättömän kuuma.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   5.7.13 21:35:05

Kai sitä tuli reilut 500 kilsaa matkaa taitettua ... oli aikaa ajatella asioita ...

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   5.7.13 21:37:24

Mitämitä ruoste tikkurilassa tapahtuu? Eeeeen kyllä mee mutta uteliasta uteliasta :D Jos siellä musiikki elää niin mun broidin oot sitte satavarmasti nähnyt siellä poukkoilemassa :p

Onhan täälläkin kyllä joka viikonloppu elävää musiikkia tossa viereisessä isossa ladossa, iskelmä ei vaan ihan oo mun makuun ;)

Mun paras kaveri muuttaa sitte naapuritaloon. Ou nou. Sekin on sinkku. Se on just se joka aikoo rääkätä mua koko loman ja tuhota mun suunnitelmat urheilusta. Tässä alkaa kohta vaativat ajat :D Toisaalta ihanaa kyllä, voidaan ulkoilla kimpassa ja käydä välillä viihteelläkin ja istua iltaa toistemma luona ja käyttää toistemme koirat ulkona tarpeen vaatiessa... Enkö saakaan mörköillä ens talvea? Mihin mä mun sisäisen mörön sitte laitan... pieni raukka :(

Päivämäärä:   5.7.13 21:42:57

Webbi :) , ajatustyö on rankkaa ja kyllä siihen kilometrejä tarvitaankin.

Meillä olisi jamit menossa tuolla keskustassa. Ei nyt jaksa lähteä ja kaipa sitä pitää pitää tarkkaa euroa kunnes tietää saako duunia vai ei, ja koska.

Minäkin suunnittelin mustikkametsään menoa. Käytiin eilen tytön kanssa tarkastamassa tilanne, kypsiä ovat mutta aika vähän, paikoittain sitten enemmän. Toisaalta ei kai sitä paria piirakkaa enemmän tarvitsisi kerätä, minulla kun tuppaa mustikat jäämään pakastimeen jos niitä sinne tungen.

Vileä 7 km fillarointi kauppaan ja takaisin niin tämän päivän kiintiö tuli täysin. Tuo sama musta pilvi ajelehti taivaalle juuri kun lähdin reissuun, joten piti pitää sen verran vauhtia että hiki saatiin pintaan. Mukavan rento olo juuri nyt ;) .

Päivämäärä:   5.7.13 21:43:25

Ja tuohon äskeiseen siis tarkennus, että toreilla marja- ja vihannesmyyjät ovat omissa leireissään ja tuolla Hakiksessa vielä eri puolilla. En tiedä, miksi.

Mitä tuliaisia uusi mies muuten toi paukkeelle? Täällä on pitänyt tyytyä siihen, mitä itse itselleen Kaivarin Kanuunasta tuo. Minulle on kyllä äärivaikea ostaa mieleisiä lahjoja, joten parempi, että shoppaan itse (tai olen shoppaamatta, jos en löydä mitään, mikä on tavallaan taas sitten hyvä, mutta niin ei ollut tänään).

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   5.7.13 21:47:27

Ajattelin ehdottaa että 15-15, etävanhempi saa päättää milloin hoitaa ja tarvittaessa perua ja lähivanhempi katsoo kun etävanhempi ei katso ...

Päivämäärä:   5.7.13 21:51:39

kurnau, sama vika rahikaisella ; ) , ei silllä että miehet olisivat mitenkään tavakseen ottaneet lahjomisen, mutta kyllä tuntuu olevan vaikeaa lahjojen valikoiminen. Naiselle joka ei oikeastaan pidä koruja, korkeintaan jotain jykevämpää kalvevalakorua, ostetaan ohuita ketjuja (lapset ovat ne kaikki poikkasseet) tai korviksia, kun ei minulla ole läpi meneviä reikiä enkä siis näin ollen niitä pidä. Mutta kun naisille kuulemma aina ostetaan koruja :) . (Pieni purkautuminen)...

Voiko joku miespuolinen muuten valaista, miksi joku mies haluaisi yli viikon keskustella joka ilta säästä? Ja kun yrittää ehdottaa tapaamista niin ei lähde, mutta taas seuraavana päivänä tulee juttelemaan hyvää-päivää.kirvesvartta tyyylisesti säästä???

Päivämäärä:   5.7.13 21:55:52

Webbi oikeasti kaikkien etu on, että sovitte jonkin kiinteän kuvion, muuten tuo menee jatkuvaksi riitelemiseksi.

Mission paras sinkkuystävä naapuritaloon, ou nou siitä voi tulla bileputki.

Päivämäärä:   5.7.13 21:56:27

Webbi, kyllä siitä pitää lähteä että kummallakin on selvät aikataulut. Ei kumpikaan voi toista ruveta pompottamaan. Eriasia tietysti että aina välillä niitä muutoksia tulee, mutta ei sitä nyt voida lähtökohtaisesti toisen oikeudeksi kirjoittamaan. Kummallakin kun on oikeus siihen omaan elämään, ei toisella voi olla niinollen oikeutta kirjattuna tapaamissopimukseen että voi muuttaa toisen elämään vaikuttavia asioita.
Mutta en näin julkistesti kommentoi enempää :) !

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   5.7.13 22:00:58

En nyt ajatellutkaan että muuttuu viikottain, vaan että etävanhempi valitsee mikä ajankohta (arkisin - viikonloppu) parhaiten hänelle sopii, koska lähivanhemmanhan on aina varauduttava siihen että että tekee oharit ...

Päivämäärä:   5.7.13 22:07:01

Webbi, toki noin on, mutta ei sitä siltikään sopimukseen kirjata :) ! Koska lähtökohtaisesti kaksi aikuista ymmärtää ja käsittää omat velvollisuutensa (ellei toinen ole alkkis tai mielenhäiriössä tai muuten vajaavaltainen) niin ei se voi olla minkäänlainen lähtökohta sopimuksessa. (noh, kommentoinpas kuitenkin, naisen mieli on vaihtuva kuin tuuli ;)

Päivämäärä:   5.7.13 22:20:09

No mä haluun mustikkapiirakkaa ja lakkahilloa!! Siis talvella.
Ei mulla mikään sen kummempi vauhti ole jäänyt päälle:).
Ja tietty mansikoita pitää saada pakkaseen.
Et ihan täs tekemistä on ennen mihinkään lähtöä:)!!!
Vähän kaikkee ja paljon tekemistä....
Sit on kiva palata ja lähtee uudelleen:)!

Päivämäärä:   5.7.13 22:26:24

Yhteishuoltajuus ja selkeät sävelet tapaamispäiviin. Jos Webbi nyt tyydyt epämääräiseen kuvioon, sitä on vaikea 'parantaa' myöhemmin.

Ero vain on helpompi hoitaa niin, että molemmilla on omat elämät, eikä siinä puolin tai toisin säädetä aikatauluilla kiusaa. Ja kaikenlaisista ohareista kärsivät eniten lapset, ei voi ottaa lähtökohdaksi, että sellaista usein tulee.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   5.7.13 22:26:43

Mustikkapiirakka on kyl ihanaa :) Mun lempparia kaikista leivonnaisista.

Synkkeni ja pimeni aivan järkysti, äkkiä menin leikkaa nurtsin ja tuhrasin kyllä aikaa ihan huolella, mut eipä se sada. Satais nyt ni ei tarttis kastella...

Päivämäärä:   5.7.13 22:40:27

Mä en noista lapsen- tai lastenhoitovuoroista onneksi mitään älyä:).
Eikä kyllä enempää kiinnostakkaan, sen verran kyllä, et toivon teidän noista vuoroista ja muusta taistelevien lapsellisten sinkkulaisten saavan asiat järjestykseen ja upeet uudet suhteet jalalle:)!!!!!
Naisilla ja miehillä tää pallo pyörii;)!!!!
Ei muulla.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   5.7.13 22:42:48

kurnau; ainoa mihin toinen suostuu on että minä katson lapsia iltapäivisin koulun/hoidon jälkeen kunnes hän tulee töistä ... minulla on arkisin aikaa kun olen eläkkeellä, mutta tällä paikkakunnnalla minulla ei ole muuta kuin lapset ... joten minä tuijottaisin kämpän seiniä 20 tuntia odottaen että saan katsoa lapsia 4 tuntia ja lopun ajan odotan, että koska tarvii lastenhoitjaa muuksikin ajaksi ...

Päivämäärä:   5.7.13 22:46:59

Jos nyt sinkkulassa vois noi lastenhoitoajat jättää Webbi väliin.....:)??
Ne ei tänne kuulu, niitä voi puida vaikka naamakirjassa.....

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   5.7.13 22:51:01

Kyllähän tuo sikäli kuuluu, että jos minä suostun tuollaiseen, niin käytännössä minä olisin löysässä hirressä, enkä pystyisi oikeasti rakentamaan sitä omaa elämää sinkkuna ...

Päivämäärä:   5.7.13 22:55:14

Piste oli lapsia tai ei, uusi suhde ja sen onnistuminen ei ole kiveen kirjoitettua asia. Seuraavasta ihmisestä ei tiedä, että kestääkö vain kolmet treffit, ja se on siinä. Lasten vanhempi on hautaan asti, ja lapset ovat niin kiistatta elämän isoin ihmissuhde, ettei siihen ole mikään verrattavissa.

Ei siinä mitään menetä, jos lapsikuviota ei ole ja sitä ei ole itse halunnut, ehkä säästyy valvotuilta öiltä ja huolilta, saa elää astetta helpomman elämän. Sitten jos on, se menee muusta yli.

Webbi kutten Moppekin sanoi, selkeämpi kuvio on parempi. Ei mitään tarvittaessa töihin tulevaa, eikä myöskään niin, että toisella on kaikki vastuu.

Päivämäärä:   5.7.13 22:56:55

Juu, mut tuo lasten tekeminen on omavalintaista, seuraukset sit kantaa ihan itse:).
Ei ne muuksi muutu.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   5.7.13 22:58:51

No kun minä olen valmis kantamaan seuraukset ...

Päivämäärä:   5.7.13 23:06:57

Ei ne muuksi muutu.:)

Ex näkee piruja kaikkien seinillä ja mr senegal on oppinut soittamisen lisäksi myös tekstaamaan, kirjoittaa huonoa englantia, ranska on siellä koulukieli. Muut ovat kualleita, itse masennuksessa, ja exän ja mr senegalin takia puhelin pois päältä. Jossakin shoppailuvieroitusohjelmassa voisin esiintyä häpeäpilkkuna.

Pohjakosketus suuntamme näyttää?

Päivämäärä:   5.7.13 23:07:33

piste, eikai vain lapsettomien sinkkujen asiat ole "oikeita" sinkkujen asioita? Niinkuin bilettäminen, hevosten vaivat, koirien varpaiden murtumiset, mutta ei vahingossakaan noiden lasten /vanhempien asiat?

Vapaavalintaista käsittääkseni kaikki tässä meidän elämässämme, se onko hevosia, jotka monimutkaistavat elämää, ja joilta saa sitten myös hörinänä/luottamuksena sen suuren palkinnon. Jotkut meistä on vapaaehtoisesti valinneet lapset tällaiseksi samanlaiseksi ilon ja onnen lähteeksi, yhtälailla surun ja huolien lähteeksi jos huonommin menee.

Toki, olen samaa meltä että eroriidat olisi syytä käydä muulla foorumilla kuin julkisella keskustelupalstalla, mutta varmasti ymmärtämystä riittää myös isän huolelle siitä, saako nähdä lapsiaan ja milloin ja millä ehdoilla.

Päivämäärä:   5.7.13 23:33:18

kurnaulle tsemppiä! Pohjakosketuksessakin on hyvät puolensa, ainoa suunta on ylöspäin :)

Päivämäärä:   5.7.13 23:45:24

Kiitos Moppe tsemppauksesta. Muutoinhan tässä saa deittipalstoillekin (jos joskus jaksaa niille) ilmoittaa harrastuksekseen 'itsensä sääliminen keskustelupalstalla'.

Päivämäärä:   5.7.13 23:50:35

:) eiköhän se ole itsekunkin harrastus aina välillä ;) . Deittipalstat onkin just nyt vähän kuivia, tuntuu tuo kevään innostus laantuneen ja hyvä jos yksi kiinnostava käy edes käväisemässä profiilissa. Ja tuo onpa-säitä-pidellyt ei just nyt niin kovasti lämmitä ;)

Päivämäärä:   5.7.13 23:52:04

Juurikin noita eron tuomia asioita lastenhoidosta jne. ei mielestäni puida täällä vaan jossakin aivan muualla.....
Ei pahalla, mutta ei noi kuulu yleiselle foorumille, mun mielestä.
Ne sit jutellaan privaatisti toisaalla.

Päivämäärä:   5.7.13 23:57:08

Niin joo Mopella oli nyt deitti?

Nettideitti on kuitenkin uuden suhteen kanssa 'nollapäivä', ja siitä sitten kaikki sujuu, miten sujuu.

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   5.7.13 23:59:17

Rairai! saunomista, rillaamista ja ihan vähän vaan kaljottelua :)
huomenna voi olla pää pipi, mut ei haittaa :)

vielä huumoria alakuloisille

Mies ja nainen ajoivat autolla ja näkivät haavoittuneen haisunäädän

tien laidassa. He pysähtyivät, ja nainen meni katsomaan haavoittunutta
eläintä.

Hän nosti sen maasta ja toi sen autoon.

Nainen sanoi: 'Katso, raukka vapisee, sillä on varmaan kylmä. Mitä mun

pitäisi tehdä?'.

Tähän mies: 'Pistä se jalkojes väliin'.

Nainen: 'Entä haju?'

Mies: 'Pidä sitä nenästä kiinni.'

heh, ny löylyyn, heippa :)

Päivämäärä:   6.7.13 00:26:56

:D noi hörhön vitsit, voi vitsi!

Katsoin Ylen Areenasta Temple Grandin -leffan. Sehän oli oikein hyvä, vaikka tietysti amerikkalaisittain "kuorrutettu"

Nyt nukkumaan, hyvää yötä!

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   6.7.13 00:29:16

Sisar kurnau. Heti kun luulet saavuttaneesi pohjan, huomaatkin sen olevan vain välipohja.

Goood night sinkkula!.

Päivämäärä:   6.7.13 00:34:43

Nalle, mee sinne saunaan takas;).....:D:D:D!!!!!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   6.7.13 08:57:31

Huomenta, heinäkuiseen aamuun ... nyt jo valonpilkahdus, päästy puhumaan asioista ja saataneen jonkinlainen välirauha aikaan.

Päivämäärä:   6.7.13 09:23:46

Huomenta! Minähän innostuin kovasti tuosta potkulautailusta koiran kanssa, aamulenkkikin vedetty laudan kanssa :) .

Hienoa Webbi, että edistystä tapahtuu :) !

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   6.7.13 09:25:46

Gutten morgon!

Oman kylän kesäjuhlat vol.1: Yhtäkään sulhasta ei ilmestynyt paikalle :( Yksi sentään laittoi viestiä. Suvi Teräsniska oli hyvä ja katsomossa oli läkähdyttävän kuuma.

Tänään vuorossa oman kylän kesäjuhlat osa 2, ja ilmeisesti yksi järjestetty sulhokin olisi tulossa paikalle...?

Päivän horo antaa taas miettimisen aihetta: "Ole reilu, jos pystyt. Kultasi on sinulle myös sitä. Käyttäydy kuin ihminen, hän on sen arvoinen. Jokin asia tuottaa tosi paljon ristiriitaa, voisit unohtaa sen kokonaan."

LähettäjäM 
Päivämäärä:   6.7.13 09:35:40

Huomenta

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   6.7.13 11:25:54

Päiviä, naisille tämä biisi.:) Tuleva ilta jo ketuttaa.

http://www.youtube.com/watch?v=CXpOVU9Nx6g&list=PLD54EB966FCC6E08B

Päivämäärä:   6.7.13 11:35:45

Huomenta:)!
Sen siitä Kessu saa, kun lupautuu kuskiksi...;)!
Huh, on taas niin kuuma päivä tulos, et ei tarvi ku ajatella satulaan istumista ja hiki virtaa jo valmiiksi....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   6.7.13 11:41:18

Ja tasantarkkan en lähde Piste sulle kännikuskiksi, taksit on sitä varte. jopas sataa oikeen kunnolla.:)

Päivämäärä:   6.7.13 11:46:53

No mä en kuskia ole tarvinnut kymmeniin vuosiin.
Ihan on itse ja omin avuin himaan selvitty...;), ainakin enimmäkseen...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   6.7.13 11:50:12

Ukkostaa, kone kiinni.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   6.7.13 11:51:18

Huamenta! Parempi päivä tänään? Aurinkoinen ainakin.

"Et saa mielenrauhaa, jollet tee sydämesi mukaan. Ajatuksesi voivat olla toisaalla, mutta joudut taipumaan sydämesi ääneen. Raha-asiat voivat olla hieman ketuillaan."
Hieman ketuillaan? Tule tule pieni sakko, älä tule iso sakko! :P

Kyllä tällä foorumilla on tilaa monenlaiselle jutulle, vaikka yksityiskohdat onkin hyvä jättää jutustelun ulkopuolelle. Myötätuntoa ja kannustusta riittää joka iikalle, ihan ongelman typpistä ja tilanteesta riippumatta. Siksi tämä onkin niiin... Niin.... <3 paikka :)

Tähän väliin kirjoitin pätkän tapaamisoikeudesta ja sopimuksista, vaikka lapseton olenkin. Jätetään kuitenkin väliin, ettei kukaan hermostu eikä tule turhaa toistoa eiliseltä. ;P Tsemppiä kuitenkin Webbille, tiukka linja niissä sopimusneuvotteluissa. Kaik lutviutuup.

Mission, ei siellä T:ssa kai mitään sen ihmeempää häppeninkiä ollut. Jonkun yökerhon terdellä soitti pari nuorta kollia (tumma ja vaalea) lokkenlollia. Oliko toinen niistä sun broidi? ;) Keskustaan ajatessa osui ensimmäisenä silmään terassi, joka oli valehtelematta täynnä nuoria, salskeita miehiä. Ajattelin, että tämähän on jännä paikka, mitähän muuta kivaa täältä löytyy...? :D Pettymys oli valtava, kun paikalle kutsuttu poliisipartio muodostuikin naisesta ja wanhasta miehestä....... Olin niin kovin toivonut paria nuorta, testosteronia tihkuvaa pollarikollia perjantai-illan iloksi. Kävimme siis hakemassa sieltä kadonneeksi ilmoitetun auton, joka olikin vain unohtunut väärään paikkaan ja tätä varten piti saada partio paikalle toteamaan, että tallessa on, perutaan ilmoitus.

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   6.7.13 12:01:23

http://www.youtube.com/watch?v=tZ-GEZhUFoc

Rakkauden etsijöille!

Päivämäärä:   6.7.13 12:27:36

Kessulle tsemppiä kuskin hommiin illalla. Pääsethän kuitenkin kuuntelemaan hyvää musikkia ja Suomen parhaita bändejä!

Itse kävin fillarin kanssa offroudaamassa, kivaa oli. Tosin juuri kun palailin tielle (n. 2 km kotoa) kuului taivaalta kova jyrähdys ja joku kaatoi saavin päälleni, olin nimittäin joltiseltaankin lätimärkä alle minuutin tuon jyrähdyksen jälkeen. Narutoppi ja raesade eivät muuten sovi yhteen, sattuu kun pamahtelee harteille ja paljaille käsivarsille :).

Kohta muuttoavuksi matka käy =)

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   6.7.13 14:14:51

Tuliaiset olivat aika insidejuttuja, teidän korviin tuskin mitään erikoisia mutta erityisen ilahduttavia minulle kun hän oli ihan selkeästi ajatellut ja pohtinut asiaa ^^

Koiralla on tänään synttärit, 1v. :) Tosin niitä juhlitaan vasta huomenna :D
Ajattelin tehdä tänään ensimmäistä (!!!) kertaa elämässäni mokkapaloja, eihän mun ole niitä pitänyt kuin vasta pari kuukautta tehdä :D Piti myös mennä rannalle, ja vaikka mitä, mutta on aika mellevän näköiset ukkospilvet tuola taustalla häälyneet jo hyvän tovin.
En ole nähnyt edes kavereita pitkään aikaan, sekä omien että heidän kiireidensä vuoksi. Mutta huomenna viimeistään saa taas laatuaikaa vaikka kooooko päivän jos isiltä tuntuu <3
Se on kuitenkin hassua, että vaikka viihdyn hyvin ystävien seurassa ja me ollaan tosi läheisiä kaikki, niin välimatkaa on kuitenkin ollut jo vuosikausien ajan niin paljon että tapaamiskerrat ovat aika harvassa. Niinpä sitä tottuu siihen että yhteyttä voi pitää paljon muutenkin, ja sitä osaa järjestää elämäänsä sen verran sitten muuta toimintaa ettei ihan tylsisty ja ole yksinäinen.
Mutta nyt alkaa jo kovasti olemaan sellainen tunne että ystäviä on nyt tavattava!

Ja vielä pari viikkoa niin lähden ainakin kahdeksi viikoksi kotipuoleen, sitten voin nähdä ystäviäni niiiiiin paljon <3 ^^

Eilen töissä olin juuri menossa vessaan ja avasin oven, niin sielähän yksi nainen oli juuri pöntöllä istumassa, oli unohtanut laittaa oven lukkoon. Hän kiljaisi ja minä laitoin nopeasti pahoitellen oven kiinni. Tuo oli jo toinen kerta lyhyen ajan sisällä kun noin käy, ne ovat ihan kamalan kiusallisia tilanteita puolin ja toisin, varsinkin kun kyseessä on vain puolituttu eikä mikään oikein hyvä työkaveri :D

Päivämäärä:   6.7.13 15:05:57

Hieno musta taivas täällläkin, seilasi juuri auringon eteen, ja jyrisee niin, että ikkunat helisevät.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   6.7.13 15:22:57

Lyhyt mutta tehokas näytti olevan ukkoskuuro. Pari kovaa jyrähdystä, ei varoituksia eikä heippoja, se saavillinen vettä kerralla ja nyt jo varpuset tsirppailee. Sikäli hyvä että tänään pitäs lähteä ulos illalla, siis viihteelle, ja mä haluuuuuun laittaa sandaalit! Muuten menee asusuunnitelmat uusiks :/

Sit pitäski ahkerasti rupee siivoomaan mut ei jaksa. Heräsinki vast pari tuntia sitte ja aamiaista syötiin tossa hetki sitten aamulenkin jälkeen... Tulee viel kiire tässä tänään :D Mut ei se mitään, ihanaa oli nukkua pois univelkoja ja nyt on ainakin pirtee eikä väsytä :) Vähän vaan tommonen ruuan jälkeinen "ei vielä viittis" röhnötysfiilis...

Päivämäärä:   6.7.13 18:35:46

Hirmuinen vesisadekuuro saatiin koiran kanssa niskaan, mut toisaalta oli aika mahtava fiilis juosta lenkkipolulla koiran kanssa lujaa kotiin, lämmin sade kohisi ja kasteli hetkessä ja meillä oli silti niiiiiiin mukavaa! :)

Päivämäärä:   6.7.13 18:45:41

Ukkonen meni äkkiä ohi. Motivoikaa minuakin avaamaan suomi24.

LähettäjäM 
Päivämäärä:   6.7.13 18:52:52

aukaise suomi 24 :D

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   6.7.13 18:53:33

Aukaise S24 ... minäkin olen jo siellä :D

Päivämäärä:   6.7.13 19:06:22

Kurnau aukaise suomi24, minä aukaisin ja en tosiaankaan, enpä tosiaankaan kadu! :)

Päivämäärä:   6.7.13 19:20:20

Saitte ylipuhuttua ja aukaisin. En vain saanut tuota hakutoimintoa pelittämään ollenkaan. Tietysti kiva, kun siellä olisi reilut 134 000 sinkkua, mutta menee liian vaikeaksi, kun ei kiinnosta Jani 19 v., Mirkku 38 v. tai miesten Veikko 59 v.

Päivämäärä:   6.7.13 19:21:45

No kyllä mäkin olen käynyt S24:ta plaraamassa, mut ei sieltä kyllä mitään ole silmiin sattunut.....

Päivämäärä:   6.7.13 19:28:31

Way to go kurnau :) . Mulle haku tarjosi viimeksi 6 miestä, eli olenko kranttu, jos ties kuinka monesta kymmenestä tuhannesta miehestä löytyy 6 , jotka vastaavat hakuani?

Päivämäärä:   6.7.13 19:31:16

Oli mullakin melkein 5kk tuo profiili ennenku tärppäsi näinkin hyvin. Sitä ennen meinasi jo usko mennä kun välillä oli päiviä jolloin profiilia oli käynyt katsomassa melkein 40 ihmistä - eikä välttämättä kukaan ollut pistänyt mitään viestiä. Sillon kyllä pisti miettimään et onks mun kuvassa jotain vikaa vai profiilissa, vai mitä ihmettä. Ja aina just ne laittoi viestiä josta ei ollut tippaakaan kiinnostunut. Mutta oi, ehkä mulla kerrankin kävi tuuri ^^

Päivämäärä:   6.7.13 19:40:30

Joskus vihaan tekniikkaa. Ei varmaan piste ja Moppe olisi itselle ketään tai montaa, mutta nyt haku ei toimi lainkaan (varmaan oma tai koneeni syy), ja se tekee suomi24:stä aivan loputtoman suon.

Luulen pauke, että kuvallisia ilmoja plärätään paljon enemmän, mutta se on sitten osin satunnaista kuvien katselijaa. Kuvaton profiili saa olla aika rauhassa, jos ei itse vieraile toisten profiileissa.

Miten Moppen treffit muuten?

Päivämäärä:   6.7.13 19:56:31

Taitaa kaveri jänistää. Lykännyt nyt pariin kertaan ja minulla on vähän sellainen fiilis että "katoaa" yllättäen tänään tai viimeistään aamulla ;) .

Nämä on tosi kummallisia nämä katoajat, välillä mietin että mitä ihmettä tuli sanottua kun jätkä katoaa ihan ilman mitään viestiä. Olen kyllä vähän päätellyt että ne ovat ukkomiehiä, jotka eivät uskaltautuneetkaan ihan tosissaan "pelaamaan". Tai sitten minä vain olen p e l o t t a v a , hrr...!

Päivämäärä:   6.7.13 20:10:23

On varmaan Moppe ukkomiehiä, tai muuten ongelmaisia, ei uskaltaudu henkisestä peräkammarista ulos. Mutta siis jos yksikin tapaaminen on vaikeaa, parempi onkin, että koko ensitreffit jäävät. Tai sitten tuulellakävijä on päivän päästä oven takana, 'mulle sopiskin nyt'.

Tuo suomi24:n tökkiminen tuntuu kuitenkin nyt hyvältä syyltä olla kaivamatta esiin sisäistä sarjadeittailijaa.

Päivämäärä:   6.7.13 20:31:04

Noita terffisaitteja plaratessa on tullut sellainen olo, et noita pelureita ja sitoutumiskammoisia on aika paljon miehissä.
Hirveesti ne hehkuttaa kaikenlaista, mut todellisuudessa teot on tasolla nolla...
Mä en selkärangatonta peliä jaksa, ne ei mitään miehiä sellaiset ole. Ihan turhan jauhajia.

Päivämäärä:   6.7.13 20:38:50

Juu, ei nämä katoajat sen enempää jää murehdittamaan, ei tämäkään kaveri. Olenkin ollut jo vähän sitä mieltä ettei tämä kaveri ole minulle "se oikea" oikein missään mielessä. Olisi kuitenkin ollut kiva jos hän olisi voinut sen myös sanoa suoraan. Tai no olisinhan minäkin voinut sanoa, mutta enemmän tai vähemmän olen liikkeellä periaatteella, täytyy käydä katsomassa monta sammakkoa ennenkuin se prinssi löytyy :) !

Päivämäärä:   6.7.13 20:59:32

Toki hyvä sanoa, jos jokin iso asia kättelyssä tökkii, mutta pelkän nettiprofiilin ja muutaman viestin perusteella ei voi sanoa mitään, pitää nähdä livenä (olen toistanut tätä viimeiset 300 sinkkulan ketjua, useimmat lienevät kuulleen).

LähettäjäM 
Päivämäärä:   6.7.13 21:05:11

jep livenä aina parempi, muin virtuaalisena..

Päivämäärä:   6.7.13 21:12:01

kurnau, olen jo uskovainen ;) ei tarvitse käännytystä. Tosi kivoja tyyppejä olen tavannut vaikka tekstin tuotto olisikin ollut vähintäänkin omituista, hih.

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   6.7.13 21:21:02

Sanat on halpoja, teot merkitsee. Se on tullut huomattua.

Ääh, ulkona on rankkasade.

LähettäjäM 
Päivämäärä:   6.7.13 21:23:18

Näinpä kyllä, mutta täällä mukava auringonpaiste..

Päivämäärä:   6.7.13 21:27:16

No livetapaaminenhan sen todellisuuden kertoo, ei numerot eikä kirjaimet:).
Olen treffannut ihan irl miehiä, jotka ovat olleet ikäisiäni, silti näyttäneet ja tuntuneet sen kymmenen vuotta vanhemmilta eli mulle liian "kypsiltä".
Tulin siihen tulokseen, et joku reilu kolmekymppinen, vajaa nelikymppinen, vois olla samaa luokkaa tai sit joku aivan todella nuorekas, iätön, vajaa viiskymppinenkin menis ihan satasella, kun sopiva sattuisi kohdalle.
Mä en ymmärrä, miten nelikymppiset miehet on suurimmaksi osaksi jotenkin "ukottuneita" ja vanhan oloisia. Look on mallia "olen vanha"....miehille sopii nuorekkaat kledjut, jos ei mikään "pappatyyppi" halua olla!!!

LähettäjäM 
Päivämäärä:   6.7.13 21:30:23

he jospa niillä on jonkinlainen ikäkriisi ja koettavat saada arvovaltaa pukeutumalla vanhemmmaksi?

Päivämäärä:   6.7.13 21:40:38

Niin kai M, en mä muuta osaa ajatella...
Kai suurin osa miehistä on nelikymppisenä sitä mieltä, et pitää olla papan näköinen jo valmiiksi....:).
Sit joku äijä sanoo mulle, et näytän ja pukeudun aivan liian nuoreksi, et "mummoehdokkaaksi" sopisin....
Mitä veetua ne oikeen haluaa?????
Jonkun naisen telttamekossa, jossain hiton mummokengissä, laittamattomana, niinkuin itsekin ovat???
Ei istu mun pirtaan, ei!!!!!

LähettäjäM 
Päivämäärä:   6.7.13 21:46:03

Hankala yhtä äkkiä mennä sanomaan yhtään mitään voi vain ihmetellä..

Päivämäärä:   6.7.13 21:59:50

Juu, en mäkään voi kun ihmetellä...siksi noi deittisaitit on mulle skeptisyyden syvin olenus, sieltä ei löydy yhtään mitään.
Joko pappalook- duunareita tai sit krakan kaulaa kiristäviä kukkoja.
Upee anti!!!!

LähettäjäM 
Päivämäärä:   6.7.13 22:04:54

No ompa siellä varmaan monenlaista kulkiaa :)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.