Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen Topsu 334

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.7.13 18:57:37

no jos mää sitten korkkaan tämän.:)

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1448650&t=1448650

Re: Sinkkujen Topsu 334

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.7.13 18:59:02

Törö Valtsu, eipä herrasta ole kuulunut mitään vähäänaikaan.:)

Lähettäjä: valtsu 
Päivämäärä:   4.7.13 19:07:01

Joo no eipä ole asiaa ollu tänne päin. Aikaa tapan tässä ku yksinään kämpillä pallotan. Ens viikolla alkas kesäloma ja olis mamman kanssa tarkotus lähtee johonki päin suomee ajeleen niin oliskos immeisillä ehottaa jotain järkevää paikkaa?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.7.13 19:11:58

Kalajoen särkät, esim.:)

Päivämäärä:   4.7.13 19:14:19

Kessu aika lailla molemmat on nähny kyseisen paikan ja olis vissiin tarkotus mennä käymään penskojen kanssa loppu kesästä siellä.

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   4.7.13 19:16:38

Kessulla lauantaina "unelmahommaa" :) . Voipi olla etten viitsi lähteä lauantaina jonottamaan lippuja vaan suosiolla jään kotosalle.

Tänään (taas) retkeilty merenrannalla ja paisteltu pihvejä sekä juostu kirkuen (tai en mie mutta sisko ) karkuun kyytä. :) Siis hauska ilta!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.7.13 19:22:51

No sitten Valtsu etelään päin, esim Särkänniemi.:) Moppe elä muuta viserrä, mut lupasin niin on kauhujen kauhu.:D Onneksi on tuttuja naisia naapurista, kun karjasen ne tottelee.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.7.13 19:29:09

Lomalaisille, esim. Piste, ku tallilta vaappuu himaan asti, yksi askel eteenpäin ja kaksi taaksepäin.:D

http://www.youtube.com/watch?v=nBsr9WjJp9Y

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   4.7.13 19:29:33

Valtsu: emmää tääl enää muuta ku joskus poikkeen kääntymässä =)

Mutta kiva kuulla et sulla menee mamman kaa edelleenkin hyvin :D

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   4.7.13 19:36:59

Ehtoota! Nyt neuvoja. Törmäsin tänään Turun seudulla töissä ollessani miellytävään naisihmiseen joka ulkoilutti saman rotuisia koiria kuin mullakin on ja juttua riitti:) Jos näen hänet huomenna voinko jo kysyä et muuttaako hän meille asumaan;)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.7.13 19:37:44

http://www.youtube.com/watch?v=J7iJao8pA

Tää wanha ja wirttynyt, mut positiivinen kesäbiisi:)!

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   4.7.13 19:40:12

Uki: kysy vaan ;)

Tosin ehkä ensin kandeis varmistaa et hän on sinkku... ;D

Päivämäärä:   4.7.13 19:47:57

http://www.youtube.com/watch?v=bCWGVex2Q

Ja kesää....

Päivämäärä:   4.7.13 19:50:44

http://www.youtube.com/watch?v=iCzz61uAP

Ja vielä lisää....

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   4.7.13 19:52:45

Valtsu, Tirli ja Iina ovat pariutuneet, ymmärtääkseni paukekin, jotkut kuten Minski treffailevat... Itse en ole edes jaksanut vähään aikaan avata suomi24:ä.

Niin ja tuolta suunnalta ajelisin pohjoiseen, jos ei molemmille ole sekin suunta tuttu.

Mission ajattelen myös noin, voihan sinkkulan vilkaista, vaikkei aina niin aktiivinen olisikaan. Välillä on vähemmän sanottavaa, ja jos joku muu on kommentoinut osuvasti, ei täydy kirjoittaa samaa uudestaan.

Kyllä nämä jutut kiinnostavat, tänäänkin kadulla kävellessäni huomasin miettiväni Webbin ja exänsä tapaamiskuviota. Mutta mitä ikinä siellä sovitaankaan, on tuo lasten etu, että toinen vanhemmista on iltapäivät kotona, eikä riepotella vierailla pitkää päivää vierailla.

Päivämäärä:   4.7.13 20:01:04

http://www.youtube.com/watch?v=arwFT_dlJ

Ja eikun vähän rankempaa kesää:)!

Päivämäärä:   4.7.13 20:06:54

Uki, kysy nyt ensin tosiaan, et onko sinkku, jos on, voit kysyä, et muuttaako sun luo;)......

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   4.7.13 20:08:07

Onks Ukin kesä pehmittäny, kun aiemmi jossai toises topsus haikaili sellaista naista, joka ei ois heti taloonsa muuttamas? ;D

Päivämäärä:   4.7.13 20:08:32

Uki voi muuttaa jos kerran on samanrotuiset koirat.:)

Päivämäärä:   4.7.13 20:12:17

kurnau: Leviä miettiin olis 2 yötä mökissä vaan 125€. Kohtuu edullista vois sanoa. On saunat ja pelit sekä rensselit.

Päivämäärä:   4.7.13 20:13:47

Kurnau, hyvä pointti.. Sopii sisustukseenki saman rotuiset :)

Lähettäjä: Mulan 
Päivämäärä:   4.7.13 20:14:18

Minksi: En sentään ole treffaillut. Ihan omia juttuja tässä ollut.. Siellä s24:ssa olen ja tullut muutamia treffikutsuja, mutta kun ei nyt ole oikein napannut kukaan.. Pitäisikö se mennä treffeille vaikka ei ihan nappaa, kun voihan se olla että livenä nappaa? Vai onko se väärin toista kohtaan..?

Aina jos on samanrotuisia koiria, on se plussaa! Olen ottanut itse ihan väärän rotuisen, kun näitä niin vähän ja kaikki parisuhteessa. Okei, muutama sinkkuNAINEN löytyy, mutta yhtään miestä ei vielä. Nyyh :)

Päivämäärä:   4.7.13 20:23:46

Mulan jos ilmo tökkii pahasti, ei kannata mennä. Muutoin tietysti olisi hyvä treffailla jo harjoituksen vuoksi. Eikä siinä mitään väärää ole, varsinkin jos pitää toisen ajan tasalla siitä, ettei olisi valtavilla odotuksilla liikenteessä.

Päivämäärä:   4.7.13 20:29:57

http://www.youtube.com/watch?v=1K_4Xf52U

Koskettava...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.7.13 20:30:54

Mulan: Just just, no voihan sitä käydä, mutta ite en ainakaan nauti treffaamisesta niin paljoa, että ihan tollasilla asetelmilla viittisin lähteä ulos. Kyllä siinä pitää heti tuntua jotain, vaikka tokihan huonommistakin asetelmista paperilla voi löytyä joku helmi. Toiset ei oo vaan niin hyviä ilmaisemaan itseään kirjallisesti. Tietty tuore kuva nyt ei varmaankaan paljoa valehtele siitä miltä sitten oikeasti näyttää livenäkin.

Päivämäärä:   4.7.13 20:35:05

Jos nyt ilmo tai tapa millä kirjoittaa tuntuu pahalta niin silloin ei, mutta en esim. vähän jäykästä ilmoituksesta tai muuten erikoisesta lähtisi vetämään liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Kannattaa katsastaa jos siltä tuntuu vaikka vain kahvikupposen ääressä, eihän sitä katsomattakaan tiedä minkälainen ihminen on vastassa.

Päivämäärä:   4.7.13 20:37:47

http://www.youtube.com/watch?v=EK4DMw0yt

Jos joku tietää, kertokoon mullekin:).....

Päivämäärä:   4.7.13 20:40:10

Juu, Uki on saanut auringonpistoksen:)!
Ei se talvipakkasella moisia jutellut...;)!

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   4.7.13 20:41:37

Ai kamala, mua alkaa heti ahdistaa ajatuskin joka kerta ku te puhutte tosta nettitreffailusta :D Mä oon sielultani vissiin liian vanha tai jotain, ei vitsi, toi vaan tuntuu niin jotenkin jäykältä tavalta ettiä ketään :D En edes tiedä että tarttisinko nyt jotenkin jotakuta niin että olis edes reilua itselle tai muille lähteä ketään etsimään. Kyllä mä olen kai parisuhdeihminen kuitenkin, vaikka iteksenikin viihdyn, mutta kun sen vaan on oltava niin nappiyksilö jonka kanssa parisuhteen sitten haluaisin perustaa. En tiiä, onneks kenenkään ei oo pakko jos ei haluu :D

Tänäänkin pörräsin koirien kanssa syömässä mustikoita metsässä, ja bongasin ihan mun silmää miellyttävän kundin siellä. En nyt kehdannu kumminkaan sitä siihen kampittaa sitte, mutta jotenkinhan noihin tarttis vaan livenä törmätä. Pahus kun jopa kakarakoira oli liian tottelevainen ;) Pitäski opettaa sille että "ei" ja "tänne" tarkottaa oikeesti "taklaa toi mies" :P

Päivämäärä:   4.7.13 20:42:42

kurnau: Mä olen kyllä joskus käynyt treffeille heppoisin perustein, mutta nyt ei oikein jaksaisi.. Ei jaksaisi laittautua, kun ei oikein kiinnosta :)

Minski: Näinpä. En minäkään. Enää. Nuorempana sitä vielä jaksoi, ihan vaan uusien tuttavuuksien takia. Nyt tuntuu, että olisi tärkeämpääkin tekemistä.

Moppe: Olen yrittänyt nähdä tönkön kirjoituksenkin ohi, mutta ei silti ole kukaan oikein saanut millään tavalla viisaria värähtämään ;)

On siellä muuten yksi hevosmies, joka yrittää tapaamista järkätä. Vielä en ole suostunut, kun ei oikein sekään..

Lähettäjä: webbi 
Päivämäärä:   4.7.13 20:46:13

Saunassa välillä ...

Päivämäärä:   4.7.13 20:46:39

http://www.youtube.com/watch?v=BzD0nd7tz

Tytöt, periksi ei anneta:)!!!
Nyt on bileet ja kieltäytyä ei voi;).....

Päivämäärä:   4.7.13 20:48:36

Hih, Mulan, olitkos sinä reilusti alle 30, eikös niin ? :) Vanha :D

Minä pyrin järjestämään ensitreffit joko metsään tai huoltoaseman kahvilaan niin ei tarvitse niin kovasti pynttäytyä, ihan omana itsenään uskaltaa paikalle. :) Nyt olisi kyllä viikonloppuna sovittuna treffit sukeltamaan nettitreffin kanssa, olettaen ettei hän viimehetkellä jänistä ;) !

Päivämäärä:   4.7.13 20:48:47

Hyvä Mission! Opeta se ja kerro sitten mulle miten sen olet tehnyt. Tulen sitten perässä :D
Juuri näin, kun se kemia on kuitenkin tärkeätä ja toisen eleet ja ilmeet yms, niin netissä sellaisia ei näe ja sitten ei oikeastaan kiinnosta kukaan.

Mäkin viihdyn itsekseni ihan hyvin myös, että en miestä ota pelkästään parisuhteen takia.

Ja olenko mä pinnallinen jos haluan miehen olevan pidempi? Itse kuitenkin sen 175, että joo se rajoittaa vähän, mutta kai sitä nyt jotain kriteereitä saa olla..

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   4.7.13 20:52:46

Mulan, olisko meidän pitäny ottaa paimenkoirat? :D

Olet joo pinnallinen ja niin olen minäkin. En tiedä mikä siinä on, ei se muiden ihmisten pituusero mitenkään häiritse mutta ite vaan haluun pidemmän, tai vähintään samanpitusen mutta isomman miehen. Ku en haluu tuntea itteeni isommaks :D Pinnallista. Mutta toisaalta, ihan tosielämässä, ei se ole este. Jos rakastuu niin rakastuu ja sillonhan tuollakaan asialla ei ole hevonhiton merkitystä. No, mä oon 167 että ohan tossa sen puolesta valinnan varaa kyllä. Sit joskus ku haluun rupee valitsee :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.7.13 20:54:41

Mulan: No eipä vielä tolla pituudella oo paha. Miesten keskipituus on kuitenkin 178cm ja nuoremmilla jo jotain 181cm, että kyllähän tossa yli puolet on suunnilleen sua pidempiä. Riippuu tietysti kuinka paljon pidempi pitää sitten olla. Mut ei tolla pituudella nyt vielä pitäis olla ongelmia. Just muuten kävin tuolla toisessa ketjussa sanomassa, että melkein kaikki mun tyttöystävät on olleet just ton 175cm pitkiä. :p Niin ja ite oon siis 185cm.

Päivämäärä:   4.7.13 21:00:21

En mä ainakaan noita profiileja pläräämällä ole yhtään sellaista löytänyt, jonka vuoksi rekkautuisin oikeastaan mihinkään deittisaittiin.
En maksuttomaan enkä maksulliseen.
Hirveen vaivalloista alkaa postaileen jne. säätämään treffejä.
Odotan, josko sitä ihan livenä törmäisi....nythän täs on saumaa, kun on lomalla ja reissussahan rähjääntyy...;).
Ja kohtapuoliin saatte lisää juutuubia....:)!
Halusitte tai ette:).

Päivämäärä:   4.7.13 21:12:59

Onko tuo jyrkkyys ja kriittisyys härälle tyypilinen piirre, kun sekä piste että Niina ovat tavallaan aika ehdottomia. Tottakai deittisivuja olisi hyvä plärätä, nykyään varmaan valtaosa löytää kuitenkin kumppanin tuolta. Jossei sitten ota paimenkoiraa ja kouluta sitä kampittamaan...

Tietysti pisteellä on pian edessä lihaisammat padat, eli sellainen hevosmiestarjonta ja monet kisabileet, että voi vain uneksia.

Kolmekymppiset nyt sitten valittavat kuorossa vanhuutta, ei noin vanha toki enää nettideitille jaksa.:)

Päivämäärä:   4.7.13 21:22:39

Juu, kurnau:)!!
Toki eihän sitä koskaan tiedä, onko padas sellaisia lihapaloja, jotka mun makuun sopii, mut katsellaan....;)!
Ei toi nettideittailu nyt ihan ehdoton noup ole, mut NIIN työlästä, ettei riitä aika!

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   4.7.13 21:41:28

BÖÖÖ :D

Päivämäärä:   4.7.13 21:44:09

Ihanaa, nalle on kömpinyt mökötyspesästä sinkkulaan:)!!!!!

Päivämäärä:   4.7.13 21:47:16

Moppe: 28-vuotta löytyy ikää, että kyllä tässä lähempänä kolmeakymppiä ollaan :D Mutta joo, en mä nyt tosi vanha ole, mutta on kokemuksia kuitenkin karttunut myös :)

Mission: Joo, nähtävästi :D En kyllä sellaista kaivoon hyppäävää koiraa haluaisi, mutta ehkä seuraavassa elämässä sitten osaa valita viisaammin :P Tai sitten pitää lähteä sinne Italiaan niitä miehiä kattelee.. (mistä tämä rotu kotoisin).

Minski: Nooo, olishan se kiva niitä korkkareita edes joskus pitää.. ;) Vaikka yleisesti viihdynkin "fläteissä". Ideaali pituus olisi siitä 185cm ylöspäin. Ja riippuuhan se miehen ruumiinrakenteestakin. Mutta taas tullaan siihen kemiaan..

Uskaltaisikohan sitä mennä uimaan vielä tänään? Vähän tuli sellainen himo.

Re: Sinkkujen Topic 334

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.7.13 21:47:57

Hei tyypit! On todella mukava lukea ihmisten uudesta onnesta. Veri häpi teidän kaikkien pariutuneiden puolesta olen. Yhtä lailla olen innoissani kaikkien treffailevien ja nettitreffien ihmeelliseen maailmaan tutustuvien puolesta, vaikka se hakuammuntaa olisikin. Onpahan joillain jotain säpinää ja odotusta ilmassa. Kuten Mission ja joku muukin, en minäkään ole varma mistään; en siitä, haluanko elämääni jotain uutta ja ihmeellistä, haluanko olla yksin, haluanko muuttua tai haluanko ottaa riskiä. Siksi en ainakaan vielä ryhdy itse neffailemaan, vaikka käynkin silloin tällöin kiusaamassa itseäni tutustumalla ilmoituksiin. Alitajunnassa jyllää jonkinlainen pariutumisajatus ja huomaan tekeväni ja ajattelevani asioita joita en tekisi, jos olisin tyytynyt sinkkuuteeni. Hormonitko vievät naista (tai yrittävät ainakin)? Friikkii shittii.

Kyllä on koirattoman elämä helppoa kun voi itse asettautua lenkkipolulle kampitettavaksi :) Sinkkututka saattaa pettää koulutuksesta ja ahkerasta treenistä huolimatta, mutta helpompi itsensä on hommaan kouluttaa kuin koira, jolla on yleensä ihan omat intressit. Vielä kun löytäisi sen polun, jossa niitä kivoja koirankusettajia on.

Ensin mä olin et hei, ajoissa kotiin, veisinkö lenkkarit metsään? Mut sit mä olin et ei, ruokaa on paljon ja se on ihan liaan hyvää ja tiedättekö mitä? Ruoan päälle teen jotain tosi tuhmaa ;) Aion syödä mansikoita ja kermavaahtoa niin paljon kuin napa vetää. Hrrr ja mmmmm, slurps... Kylmiä väreitä ja kummia mielitekoja :P

"Ruoste on vissiin pahalla päällä, lännestä päin tulee uhkaavia pilviä"
Höpsis Kessu, moon ollut koko päivän sun alapuolella. Uki se siellä puhaltelee taivasta kirkkaaksi unelmiensa koiranaisen iloksi!

Niina, tuossa vaiheessa nimenomaan täytyy tutustua useampaan mieheen, jos niitä ei tuttavapiirissä entuudestaan ole. Seassa saattaa olla yks-kaks, joista oikeasti on treffiseuraksi. Loput jäävät pinnallisiksi tuttavuuksiksi. Nyt on aika olla reipas ja sosiaalinen ja suhtautua uteliaan positiivisesti uusiin ihmisiin :)

Pisteviivan hehkutuksesta ja eilisestä leffasta (Despicable Me) tuli sellainen fiilis, että lintsille tahtoo nyt nyt NYT, vuoristorataan vinkumaan ja pörröisiä yksisarvisia tavoittelemaan. Lähdetäänkö, jooko??

Päivämäärä:   4.7.13 21:48:12

Hörhönalle , tervetuloa olemme kaivanneet sinun säkenöivää persoonaasi :)!

kurnau: onneksi me ei olla vielä liian vanhoja deittailemaan :)

Päivämäärä:   4.7.13 21:58:20

pisteelle muuten hyvän loman toivotukset! Ilmeisesti ihan mahtava tulossa ilman miun toivotuksiakin :)

Päivämäärä:   4.7.13 22:06:10

Ja mä alan vasta joooskus paaljo myöhemmin vasta treffaileen :) siis joskus ku vähä ensi vanhenen.

Päivämäärä:   4.7.13 22:11:08

Moppe aivan.:) Not dead yet! Jaksaa myös tarvittaessa lähteä baariin, vaikka nuorison mielestä se on niiiin raskasta.

Nalle heräsi kesäunilta! Ja ruosteesta tulee aina mieleen, että siinä voisi olla seuraava pariutuja (mikä tekisi sinkkulasta tylsemmän, kun parilliset näyttävät siirtyvän täältä onnellisesti takavasemmalle taustailemaan).

Hgissä ihanan ukkosta enteilevä ilma. Löysin tänään muun kirppariroinan yhteydessä pinkin leikkilinnan, jonka tornissa liehuu Hello Kittyn lippu.

Päivämäärä:   4.7.13 22:17:49

Kiitos, Moppe:)!!
Toivotaan, et on hieno loma:)!!!
Tai hieno ja hieno...hiekkaa niellen...kuumaa ja kuivaa;)!!
Kyl mä aion kurkkuakin kostutella, ei ihan pääse karhentumaan;)!

Päivämäärä:   4.7.13 22:23:13

Singahdan nyt lomanaloitusbileisiin tuohon naapuriin, joten öitä mun puolesta sinkkulaan:)!!!!!
See yu tomorrow:)!

Päivämäärä:   4.7.13 22:26:14

Jokupoku juuri näin, aikalisä tänne myös. Onko se sitten viikko vai viisi vuotta, ei tiedä.

Päivämäärä:   4.7.13 22:27:51

Minulla taitaa olla se neljänkympin kriisi ;) ja siksi treffailen!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.7.13 22:38:54

Vai niin, kurnau :) Joskus se, jolta sitä vähiten odottaisi on se, joka toteuttaa elämässään suurimman muutoksen, oli se sitten vakava parisuhde tai lapsen hankinta. Kaveriporukassa meillä on ollut tapana veikata kuka seuraavaksi päätyy naimisiin, kenelle syntyy lapsi ja kuka muuttaa seuraavana espoolaiseen rivitalolähiöön. Aika hyvin on osattu povata tulevat naimakuviot ja vaippabileet. Itse en ole vielä kertaakaan päässyt edes ehdokkaiden joukkoon, ainakaan tietääkseni. Tällä mustalla lampaalla ei kyllä ole vielä aikomusta pariutua. Kuten monen muunkin asian elämässä uskon sen tapahtuvan kun aika on kypsä. Se aika voi tietenkin tulla hyvinkin pian (tai sitten vasta vuosien kuluttua), mutta en suosittele kenekään pidättelevän hengitystään sitä odotellessa. ;)

Pisteelle hauskaa iltaa ja leppoisia lomapäiviä!

Moppe, tuollaisen kriisin minäkin tahdon :) Kolmekymppiä pukkaa nyt päälle, mutta riisiä ei ole vielä havaittavissa. Voikohan se tarttua? Saa tartuttaa!

Päivämäärä:   4.7.13 22:43:49

ruoste; varovainen sen kolmenkympin kriisin kanssa. Vitsaillaan exän kanssa että minun kolmenkympin kriisi päättyi avioon ja kolmeen lapseen sekä asuntolainaan. Liitto sitten päättyi miehen neljänkympin kriisiin.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.7.13 22:51:45

Ou kräp, Moppe. Pitäisikö tässä pestautua kymmeneksi vuodeksi vaikka aavikonkastelijaksi täysin miehettömälle seudulle vai antaa periksi kriisille? Kolme on jo aikamoinen määrä, mutta jos edes yksi pieni lapsi... Ja ihan pieni asuntolaina... :P Sen miehen pitää sitten ilmeisesti olla sellainen kriisi-ikänsä jo ohittanut yksilö.

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   4.7.13 23:04:17

Joo, im back, eli olen selkä :)
Niin ne on ollut huolissaa että minne ja kenen kanssa se nallukka karkas... :)
Ei karattu ruosteen eikä nöffin kanssa, ruostetta ei saa kiinni kun se juoksee NIIN kovaa karkuun... kyllä mä sen vielä yllätän silleen jotenkin kulman takaa :D ja nöffi oli vähän kaukana mun suunnitelmiin, kyl mä muuten... :)

Tänä iltana kotiuduttu, tuollasessa maisemassa vietetty aikaa: http://aijaa.com/9B7V8v http://aijaa.com/fBsLxw http://aijaa.com/BVXmu2
Tuli vaan sellanen olo että nyt riittää... kaikennäköstä paskaa tuli kaatamalla niskaan... fiilis oli kaikkea muuta kun ihana ja onnellinen, teltta ja oheistarvikkeet mukaan ja poispoispois...

Jokunen päivä keskellä metsää, ei telkkarii, ei läppärii, ei internettiä!!! ei ollut edes älyhiplailupuhelinta mukana :) mies, metsä ja ajatukset...
metsässä on ihmisen hyvä olla, ihan yksin, ei hälinää, kiirettä, oikeanlaista lomaa, toimii ainakin mulla :)
jotenkin tuli tää biisi mieleen siellä keskellä pusikkoa...
http://www.youtube.com/watch?v=WgJ-C08ty_E

Joku mainitsi lintsin, JOO! montamonta vuotta aikaa kun viimeks käyny... uskaltaakohan sitä mihinkään vehkeeseenkään mennä, vuoristorataan ja possujunaan ehkä...

ja ruoste, kermavaahtoa kuuluu syödä vohveleitten kanssa :) just äsken tein, ihan itte, alusta loppuun, aikuisten oikeesti tein :) paitsi vadelmahillo oli äitin tekemää... :)

Päivämäärä:   4.7.13 23:05:22

Varmat kriisi-iän ylittäneet taitavat löytyä vain hautuumaalta.

Täällä sinkkulassahan voitaisiin kokeilla ruosteen kaveripiirin veikkausta, kuka pariutuu seuraavaksi?

Itse veikkaisin, että jos ei ruoste itse, sitten Mulan, ja pari muutakin kandia on mielessä, mutten sano enempää. Joistakuista taas näkee rivien välistä, että on henkinen jarru päällä.

Päivämäärä:   4.7.13 23:16:59

Minun veikkaus : Webbi, Niina ja Mulan , järjestys saattaa olla erikin mutta nämä tässä kärjessä.

Hörhönalle, eipä mikään selvitä päätä ja mielialoja kuin se että lähtee samoamaan rakkaa ja leiriytyy teltan kanssa jonnekkin kaiken ulottumattomiin. Onneksi meillä on tuossa tuo meri lähellä, aina jos alkaa ahdistamaan ja tuntumaan pahalta , lähden sinne ja annan tuulen ja aallon kuljettaa murheet pois. Ihana kappale, herkisti ihan!

Tämä neljänkympin kriisi on ihan mukavaa. Ikinä en ole ollut näin vapautunut omana itsenäni ja "rohkea" sosiaalisissa kuvioissa. Nuorempana sitä halusi aina olla pienempi , sirompi ja kauniimpi, nyt on sisällä sellainen tunne että jos en tällaisena kelpaa niin ei sitten.

Päivämäärä:   4.7.13 23:19:44

Heii, mulle ei tuu enää mitää ikäkriisejä! Mä olen vastedes harkitsevainen ja päämäärätietoinen! Pitää kyl plänäillä ne päämäärät vielä ensi.. Mut mun kolmen- ja neljän kympin kriisit oli ja meni jo, vähä vielä etuajassa.

Päivämäärä:   4.7.13 23:22:44

Mut kiva nähdä hörhönallee täälä taas :)
T: täti faniklubista

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   4.7.13 23:29:41

hörhöfanclubpistefi... :D :D pitäisköhän teettää jotain pinssejä tai jotain... :)
Mut hei, ei teitä voi tänne keskenään jättää, tehän voitte keksiä vaikka minkälaisia älyttömyyksiä jos kukaan ei vahdi :D

Päivämäärä:   4.7.13 23:33:11

Siis mitä??!! Miten musta nyt sellainen kuva on saatu, että tässä pariutuisin helposti? Mä olen nyt ollut 5,5 vuotta sinkkuna, että en ihan ketä vaan huoli :P Nih :)
Tottakai markkinoita katsastelen, mutta yleensä on huonompi tuuri niissä :D

Katsooko joku Mindhuntersia? Mulla jäi se päälle ja suomen lippu bongattu! Jännää.

Päivämäärä:   4.7.13 23:35:54

Ei tietenkään Mulan ajatella että sinulle kuka vain kelpaisi. Sinusta vain saa niin mukavan ja herttaisen kuvan että kun sen oikean löydät niin varmasti korjaa sinut talteen pikavauhtia ettei kukaan muu ehdi napata! :)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   4.7.13 23:36:03

täällä menee mindhunters, oliks toi joku rennyn leffa?

Päivämäärä:   4.7.13 23:41:24

Jee, nyt se nalle jo nauraa hekottaa :) hyvää teki sille metsäretki.

Päivämäärä:   4.7.13 23:50:08

Moppe: Mukavan ja herttaisen kuvan.. Nyt mä vähän punastun (ja pakko olla myös eri mieltä tietty, tyypilliseen tapaani) :D

hörhönalle: Juu, Rennyn leffa on.

Päivämäärä:   4.7.13 23:55:12

On kyllä täällä netissä vaikea tietää kaikista kaikkea, sain Mulanista saman kuvan kuin Moppekin, 'Sinusta vain saa niin mukavan ja herttaisen kuvan että kun sen oikean löydät niin varmasti korjaa sinut talteen pikavauhtia ettei kukaan muu ehdi napata! :)'

Toisaalta sitten synkistelevät valtsu ja Tirli pariutuivat ensin.

Webbi ei ole vielä päässyt erostaan yli ja Niina elää nyt vaikka pikakelauksella teiniprinsessavaiheen, sitten kaikki on mahdollista.

Mutta lisää arvauksia, kuka löytää kumppanin seuraavaksi?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.7.13 23:55:14

Mulan: Mä kattelin tota loppua, mut onhan toi tullu kateltua aika moneen kertaan. Ihan ok leffa kuitenkin.

Niin ja kyllä mäkin jotenkin sua veikkaisin. Vaikutat tosi mukavalta ja sellaselta jalat maassa naiselta. Niin ja sulla oli tosi kaunis se kuvakin. Luulis olevan halukkaita treffailijoita vaikka kuinka. :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.7.13 23:59:26

Jos Mulan aktoivutuu treffailurintamalla on hyvin mahdollista, että hän on seuraava sinkkulan jättävä henkilö. Like Moppe said, lempeän herttainen tyyppi, kuten paukekin, jolle kävi juuri noin :)

Jos siis tahoillaan treffailevat pauke ja Minski jätetään pois laskuista, on Mulanin lisäksi Nöffi varteenotettava vaihtoehto, sillä miehen asenne on selkeästi sellainen, että maailma on mahiksia täynnä, mulle mahis NYT ja se sopiva ihminenkin löytyy kunhan keksin, missä sen kanssa pääsee törmäyskurssille. Samoin uskon Missionin mörköpäivien olevan ohi ja toivon Mopen ikäkriisin tuottavan kypsää ja maukasta treffihedelmää :)

Hörhö, hah! :D Joudutpa sinäkin treenaamaan ;) Tallikaveri joskus sanoi, ettei mikään ihme, että olen sinkku, kipitän niin lujaa etteivät saa baarista lähtiessä enää kiinni... :P Pieni breikki tekee hyvää. Kävitkö uimassa?

Hyi hiisi, Mindhunters oli se leffa, jossa se yksi mimmi veti happoröökiä, eikö? o.O Eipä tehnyt hirveästi mieli tupakkia sen jälkeen. Brrr.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   5.7.13 00:05:07

Katoin kans Mindhuntersin, kerran vaa kattonu aiemmin kokonaan mutta useesti pätkiä. En kyllä muistanu kuin toi loppu, ihan hyvin kyllä duunattu.

hörhö, welcome back, tervetuloa selkä :)

Ai kuka pariutuu seuraavaks? No minä tietty. Mä pariudun aina sillon ku "emmä nyt ainakaan haluu todellakaan" :D Eli jos nyt on vähä tämmönen että en mä tartte enkä tiiä haluunko mut en nyt ainakaan tarviimalla tarvitse, ja sit alkaa kesäloma, ni kylhän tää ois sikäli tyypillistä :p Mut ei sekään tietty huono olis, ei täs nyt ole mitään kesken tai mitään hätää että jos nyt prinnsi uljas sattuu tulemaan ni oonhan mä ihan redi jos siltä pahasti näyttäis :D 5 vuotta taitaa mullakin muuten olla tätä sinkkuutta takana, jos nyt oikein muistan... Joo vanhempi koira on neljä ja puol v, eli sillon on oltava nyt viis vuotta siis sinkkuelämää :)

Päivämäärä:   5.7.13 00:08:28

kurnau: se on tuo Webbi nopea poika kunhan on saanut asumiskuviot selväksi. Rahani on edelleen häneen panostettuna!

ruoste: rehellisesti en usko juuri nyt muuhun kuin hauskaan deittailuun ja mahdolliseen vakiystävään, en ole varma löytyykö muuhun resursseja. Toisaalta hauskaahan sekin on.

Uskon kyllä Nettioffarin mahdollisuuksiin kovasti , silti en ehkä nostaisi top kolmoseen, ellei sitten tuo hänen treffailemansa nainen rupea lähenemään pikavauhtia :)

Päivämäärä:   5.7.13 00:17:50

Missionilla ja ruosteella on hienoinen käsijarru, muttei yllättäisi, jos jommalla kummalla olisi ylihuomenna toinen tilanne.

Moppe ja Jokupoku vaativat oikean ihmisen kohdalle, sitten voi tapahtua myös nopeasti.

Sinkkulan miehet ovat vietävissä, ja ei tarvitse kuin kohdalle sattua oikea rotu tai joku toinen, joka tonkii samaa muurahaispesää, paitsi minskillä on 8 teknistä jarrua päällä, ja ionosaattori.

Yhä ukkosellinen yö, enkä muista, että kotikatu olisi ikinä ollut näin kaunis.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.7.13 00:21:10

kurnau: Hahaha, mitkä ihmeen 8 teknistä jarrua ja ionosaattori? :D

Joo ruosteella ja missionilla on selkeesti joku miinakenttä mihin miehet jämähtää, eikä pääse millään niiden luokse. =)

Päivämäärä:   5.7.13 00:24:17

Voi, kyllä mullakin synkkiä päiviä on, mutta ei viitsi teitä sellaisilla asioilla vaivata :)

Noh, kattellaan. Mä en niin hyvin vielä tunne täältä ihmisiä, että voisin tuohon vedonlyöntiin osallistua. Minski tietty sinne päin menossa, hörhis vaikuttaa mustakin sellaiselta mukavalta nallekarhulta, joka varmasti saa ihanan naisen itselleen.
Naiset täällä aika moni itsenäisiä.. ;P Että vaikea sanoa kuka jää haaviin.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.7.13 00:31:06

Mulan: Kaikillahan niitä tietty on, vaikka esim. tosta ruosteestakaan ei millään pysty kuvittelemaan. Se on kyllä kanssa niin hauska, että oon saanut monet naurut sen viesteistä. Ei varmaan tuu sen ukolla olemaan koskaan tylsää, kun noin värikkään naisen kanssa saa viettää aikaa. :)

Tässä kesällä on kyllä hyvä katella. ;p

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   5.7.13 00:32:17

Hei, meil on töissä ionisaattori :D

ruoste: ei mun mitään tartte reenata, rautanen kunto, eikä paikat tule juurikaan koskaan kipeiks, ei edes hangessa tarpomisesta ;D no ehkä yllätys/väsytys taktiikka vois vähän hioa :) laittaakohan naapurin mummo pahakseen jos mä treenailen nurkan takaa kaapausta sen kanssa :D

Ja kävin rost uimassakin, Leiri parin metrin päässä lammikosta niin pakkohan se oli eikä tarvinnu edes uikkareita :)

pariutumiskilpailu, jännää :) milläs sijalla metsänpeikkohörhäketurhake on? :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.7.13 00:33:42

Kurnau pistää taas parastaan puolenyön paremmalla puolella :D

Näihin tunnelmiin on hyvä päättää päivänsä. Tämä itsekä... itsenäinen nainen painuu nyt pehkuihin. Saa tulla mukaan jos uskoo kykenevänsä läpäisemään miinakentän ehjin nahoin ;)

Päivämäärä:   5.7.13 00:42:10

Elähän sie sentään noin hurjia puhu ruoste :D

Tämä täti jumahti kuuntelemaan musiikkia youtubeen. Ehkä pitäisi kohta kömpiä untenmaille.

Hörhäkkeen sijoitus on juuri se minkä Hörhäke haluaa. Uskoisin että saisit suhteen tuolla luonteella ja luojan luomalla sanataituruudella ihan milloin vain, mutta taitaa olla se Hörhäkkeen maku niin vaativa että pudottaa tuota sijoitusta top kolmosen alle :) .

Päivämäärä:   5.7.13 00:47:36

http://www.youtube.com/watch?v=lirb1U6-K1Y kappaleen myötä hyvää yötä kaikille ihanille sinkuille!

Päivämäärä:   5.7.13 00:53:37

Öitä ruosteelle! Toivottavasti tulee sellainen mies vastaan, joka on tarpeeksi ovela sen miinakentän ylittämään :)

Minski: Niinhän niitä on, joillain enemmän kuin toisilla :)

Täällä loma ollaan selvästi lomatunnelmissa, kun näin moni yöhön asti kukkuu :)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   5.7.13 00:59:24

Jep, todellakin lomatunnelmissa :D Vähän harmittaa että en saanu aikaseks tänään mitään, en siivonnu enkä urheillu. Syötiin mustikoita metsässä koirien kanssa, ei lasketa urheiluks... No, kerkiihän tota siivotaki :D Mut nukkumaan ei ees huvittas mennä. Samapa tuo, jos nyt muutaman tunnin nukkuu ja sitten muutaman tunnin huomenna nettisurffailee ni sit on loma :) Tulee varmaan vetästyä päikkärit huomen ja kukuttua sitte aamuun asti... Pakkohan se on kun on loma :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.7.13 01:23:50

Mun pitäis mennä jo nukkumaan, mutta kun huomenna käyn kuuntelemassa kajareita ja pitäis vähän kartottaa vielä mitä kannattaa käydä kuuntelemassa. Niin väännän tässä sitten jotain listaa noista. Kaipa se on kohta kuitenkin mentävä ja alkaahan tossa jo olemaan ihan hyvin vaihtoehtojakin. :)

Mulan: Joo, vähän menee tällee lomalla valvomiseksi, kun tuntuu aina ettei päivässä riitä tunnit tekemään kaikkea mitä haluis. Sit kuitenkin nukun aamulla taas johonkin kymmeneen tai yhteentoista, että se on ihan se ja sama, kun sieltä sitten menettää sen pari kolme tuntia normaalista rytmistä. :p

Mission: Kuinkas pitkä loma sulla oikein alkaa ja mitä oot suunnitellu tekeväs?

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   5.7.13 01:32:25

Minski, kevyttä toi sun nukkuminen :D Mä lomalla meen nukkuu yleensä ehkä kolmelta ja herään siinä yhen aikaan. Vierasta ei oo sekään kun menee vasta viiden aikaan aamulla ja heräilee kolmelta. Tai joskus pitää nukkua semmonen 12-13h johonkin väliin kans :D

Loma alkaa tosiaan huomenna ja ohjelmassa on nukkumista, koiria, siivousta ja urheilua lauantai-iltaan saakka jollon alkaa virallinen osuus, eli viinan kiskominen jossain ytimessä :D Sitä sitte teen koko loman, vedän brenkkua ja poden krapulaa. No ei nyt sentään :D Tarkotus oli ottaa rauhassa, urheilla, puuhata koirien kanssa oikein paljon, kattoa rästileffat pois ja lukea rästiakkarit, nukkua paljon, ainii ja urheilla vähä lisää :) Sitte sopiviin väleihin ripotellaan pari bile-iltaa, ei hirveesti mutta ehkä viis... Särkänniemeen tehään ton mun kahelin frendin kans reissu, käydään varmaan porvoon risteilyllä, otetaan ehkä pari autoa alle ja koirat ja ajetaan mahdollisesti kaverin mökille pariks päiväks tai sitte tehää joku reissu jonnekin halvahkoon majotukseen ja mukavan "tutustu kotimaahasi" -reissun merkeissä, meinattiin tehä vähä eväsretkeä nuuksioon, en tiedä, yritän keksiä jotain hauskoja alkoholittomiakin tekemisiä sinne tänne joukkoon. Oishan tossa. Kaikkein eniten on siis tarkotus vaan rentoutua mahdollisimman paljon ja keep it simple.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   5.7.13 01:33:11

Nii siis neljä viikko putkeen pidän :)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   5.7.13 01:44:49

Joo, lomarytmi päällä :) kivaa ettei tartte sianpierun aikaan olla hereillä, voi vaan pötköttää jos haluu :)

moppe: ai sanataituruutta :) no enpä tiedä, kunhan pälätän omiani... :)
Eikä taida niin vaativa maku olla, kyllä siinä on muut jutut...
Suhteet on hankalii, mutta olishan se kiva jos joku löytyis kenellä on sitä pilkettä silmäkulmassa :) miinakentät tietysti hieman hidastaa touhua, mutta tottahan kokenut autosotamies pienet kentät ylittää :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   5.7.13 01:49:20

Mission: Saman pituinen loma sitten kuin mullakin. :) Kyllähän tossa jo kerkii tekemään kaikenlaista.

Mun on kuitenkin mentävä nyt nukkumaan. Huomenna on taas pitkä ajomatkakin edessä ja pitää olla korvat tarkkana. Hyvää yötä kaikille. o/

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   5.7.13 01:53:36

Kyllä mun pitää kans mennä nyt. Ehtii viel kuus tuntii melkein nukkuu... Öitä!

Päivämäärä:   5.7.13 02:10:25

Juu, nukkumaan mennään täälläkin. Öitä kaikille!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.7.13 06:52:58

Huomenta, pitäsköhän Pisteelle soittaa kusiherätys ja kysyä onko tyyny hyvin.:D Taitaapi tulla hellepäivä, hyvä niin.:)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.7.13 09:04:15

Kessu, törkeä ajatus :D Jotenkin en kuitenkaan kuvittele pisteen olevan sellainen tyyppi, joka nukkuisi bileillan jälkeen edes lomalla kovin pitkään, joten eiköhän neiti ole jo pystyssä. Minäkään en siihen pysty, vaikka yökyöpeli olenkin. Päivä tuntuu menevän hukkaan jos makaa sängyssä yli kymmeneen. Sen sijaan netissä roikkuminen ja sohvalla röhnöttäminen EI ole päivän haaskaamista :P

Huomenta kaikille :) Tämän viikon viimeinen pitkänpötkö päivä edessä, jippii!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.7.13 09:10:36

Ruosteleidi, aavistan et Pisteellä on krapula, juu ja on kaunis neiti, todella.:)

Päivämäärä:   5.7.13 09:14:30

Huomenta:)!
Herätty on, jo kasilta.
Vähän on hutera olo, mut eiköhän tää tästä, kun saa syötyä ja kahvit juotua...
Ja pakkaamista ei tääkään olo estä, pitää pyykätä ja miettiä, mitä tarvis mukaan...
Ehkei ihan huippuvire ole, mut lomafiilis korkealla kyl;)!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.7.13 09:21:15

Mää pärrytän pisteelle.:) Kun leidi on hereillä.

Päivämäärä:   5.7.13 09:39:45

Jaaha, mitähän Kessu tuumis, kun näkis mut näin huonos hapes aamutuimaan...vois olla, etten enää niin kauniilta näyttäiskään...tukka takus ja silmät sumeina huonosti nukutusta aamuyöstä...;).

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   5.7.13 09:52:18

No se ei haittaa mitään jos tukka on pystyssä, aika sekyä.:)))

Päivämäärä:   5.7.13 10:24:37

Huomenta! Hikisen aamulenkin jälkeen suunnitelmat lähinnä fillarilenkissä. Ja siitä työpaikan haastttelusta ei nyt sitten ole kuulunut mitään, ovat kesälomalla ja katsotaan kunhan tulevat käymään täälläpäin, joten ilmeisesti ei kuitenkaan tänään ... toivottavasti nyt tajuavat ensiviikolla varoittaa sen verran ajoissa ettei tarvitse lapsia ottaa mukaan haastatteluun ;) (tää on muuten niin tyypillistä miehille ;)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   5.7.13 10:47:40

Huomenta, pötkötipötkötipöö...
teinidracula tulee telkasta, jänskää :)
Nousiskohan jo ylös ja lähtis vaikka torille juomaan sumppikupposen.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.7.13 11:45:09

Ylös, ulos ja kahville hörhö, menee muuten kaunis lomapäivä ihan hukkaan :)

Mulle kans! Päiväkahviseuraa please ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.7.13 12:29:51

Voihan helmetti! Enää en juokse alennusmyyntien perässä. Viikonlopun shoppailureissu tuotti ikävän yllätyksen - sain juuri peltipoliisipostia... Se niistä superhalvoista löydöistä ja huimasta säästöstä. D'oh!!

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   5.7.13 12:36:26

No höh, kurjaa ruoste :(

Muutama tunti ois lusittavana vielä. Ihanaa kun kaikki hommat on järkätty kuntoon täällä töissä, ei jää mitään sit kummittelemaan lomalla :)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   5.7.13 13:10:44

Ei taida torikahvila olla "nuorison" suosiossa... Asiakkaitten keski-ikä tais olla 70 ja siitä ylöspäin :D ei uskaltanu lähelle mennä, tiedä minkämoisiin pahoihin tapoihin vielä opettava tämmösen kokemattoman maalaispojan :D :D

ruostekkin yrittää naamioida peltipoliisitervehdyksen alennusmyynnin syyksi, oikeesti se on kumminkin kaahannut jotain surffitukkahunksia karkuun, heitelly posauspommeja ikkunasta ja huutanut "et saa kii, lälläslää!" :D :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   5.7.13 13:18:15

Onni yksillä :) Puhdas työpöytä on kaunis näky. Täällä pinot kasvavat sitä mukaa kun muiden lomat etenevät. Heinäkuussa on yleensä sen verran hiljaista että töissä on ihan jees olla, mutta kyllä mä silti mieluummin makoilisin biitsillä limpparia litkien. Meneekö Mission siiderikapan kautta kotiin, vaihtaa päälle narutopin ja nostaa jalat ylös heti himaan päästyään? Niin mä ainakin tekisin, ottaisin kylmästä makean sidukan ja keskittyisin pään tyhjentämiseen kaikesta arkisesta :)

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   5.7.13 13:23:08

Siis en minä ole pariutunut, en ennenkuin juttu on ääneen sovittu!:) mutta oi, olen niin ihastunut! Hän oli pari päivää reissussa ja oi, sain kivoja tuliaisiakin! ^^

Lomansa alottaneille superhuippua lomaa, mun pitäis vielä viikko jaksaa!

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.