Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 333

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   3.7.13 08:11:37

Kas tässä
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1440018&t=1440018

Re: Sinkkujen topic 333

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   3.7.13 08:24:54

huomentaa! mä oon kuin pikku lapsi, innoissani lintsille lähdöstä! :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.7.13 08:40:14

Huomenta, hei määkin haluun lintsille, vähäks mää oon kade pisteviivalle.:D

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   3.7.13 08:55:44

Hulvattoman hauskaa päivää pisteviivalle! Mie taidan jättää tänävuonna lintsin väliin ihan protestiksi, ne kun poistivat lasten rannekkeen ja nyt pitäisi ostaa iso ranneke kaikille yli 100 cm lapsille... Mennään puuhamaahan joskus kuun lopulla :) !

Harmaa aamu, väsy ja kurkussa karvistelee... enkai mä sentään flunssaa saa?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.7.13 08:58:49

Hieman on harmaa ja vilponen aamu, ainakin Saukkolassa. Moppe valkosipulia raakanan nassuun, pysyy lentsut kaukana.:)

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   3.7.13 09:03:03

Huomenta:)!
Lintsillä pitää kyllä kerran kesässä päästä käymään!
Siellä on aina hauskaa:)!
Jaha, taas yksi aamu kammasta vähempänä....jäljellä vielä YKSI;)!!!
Hyvinhän tän viikon vielä jaksoi, vaikka kyllä tää tervan juontia on...väsyttää aivan kamalasti!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.7.13 09:07:26

Se on hieman samajuttu, jos ajaa pitkäämatkaa ja hokee itselleen et ompas pitkämatka, niin varmasti on pitkämatka. Mutta kuin ei ajattele sitä aikaa ollenkaan, hupsistakeikkaa aika meni nopeasti, sama varmaan pätee loman odottamiseen.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   3.7.13 09:43:03

Jaahas tänään lekuriin nastolaan ja lahteen illala kuukausikokous ... joten perhepuisto jää tänään väliin

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.7.13 10:01:16

Juu, sunnuntaina tuntui, ettei tää viikko kulu koskaan, mut niin vaan näkyi kuluvan:).
Yksi aamu jäljellä...:)!

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   3.7.13 10:12:52

Mitä Niina pleijeri viestitteli yöllä?

Mikä Webbiä vaivaa, kun lekuriin?

Pistettä ei kai noista laitteista lintsillä sitten hirvitä mikään?

Kessu noin se on.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   3.7.13 10:14:05

korvien välissä vikaa

no vanhaan niskavammaan 20 kertaa vuodessa akupunktiota, vakuutusyhtiön piikkiin ... tuleekin tällä viikolla 29 vuotta kolarista

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   3.7.13 10:23:35

kurnau -> no ei ollu mitään imelää, ihan vaan niitä näitä. Ja se oli muuten se, joka tällä kertaa otti yhteyttä, enkä suinkaan minä :o On se niin kiva ja hauska tyyppi, että kyllä mie haluan sen kanssa väleissä olla; meillä on myös paljon yhteisiä tuttuja ja kavereita. Ilman tuota pleijeri-ominaisuutta olis kyllä liian ihana ollakseen totta, ja todellakin olis poikaystävämatskua. Mutta mie yritän nyt pitää järjen päässä ja muistaa, että älä-retkahda, älä-retkahda. En vaan tiedä, että onko se mahdollista; tää tyyppi kun aiheuttaa just sen ilmiön, mistä Mission(?) yhtenä päivänä kirjoitti, että naama vaan vääntyy outoon virneeseen ja hymy nousee huulille, kun huomaan, että viesti on siltä;)

Päivämäärä:   3.7.13 10:44:10

kurnau, ei mua kyllä joka vempaimeen saa, mut kyllä tulee kummilasten kanssa aika monessa käytyä...niihin suolet solmuun kääntäviin en enää lähde...oli niin karmee olo sen puistelun ja riepottelun jälkeen, kun viimeksi käytiin, et meni päivä selvitä siitä oksettavasta olosta....

LähettäjäM 
Päivämäärä:   3.7.13 10:56:44

Huomenta

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   3.7.13 11:03:19

Huomenta. Vähän venyi illalla itsensä hemmottelu saunoen ja ihoa hoitaen... Venyi sitte aamukin :p Ei se mitään, hommia on aika vähän ja ei tässä enää viitti ennen lomaa täällä iltojakaan olla, pidetään vähä lyhyempi päivä sit ;)

Niina, toivottavasti sillä peijerillä ei vaan ollut tylsä arkipäivä joten aatteli viihdyttää itseään... Älä ainakaan ihastu siihen! Joka voi kyllä olla vähän vaikeeta jos meinaat väleissä olla ;)

Päivämäärä:   3.7.13 11:18:04

Niina, oli pleijeri tai ei niin on oikeasti aika vähän ihmisiä, jotka saavat hymyn huulille ihan vain lähettämällä viestin tai sillä että vilauksen näkee jossain. Eli ohjeeni on että anna mennä. Ihastut tai et, niin ei sitä pysty estämään pidättelemällä tai jotenkin varman päälle pelaamalla.

Omalla kohdallani tällainen ihminen on tuo ensimmäinen ihastukseni, (siis silloin 16 v) , vielä tänäpäivänäkin ei tarvitse kuin nähdä hänet tai jutella pari sanaa(moi-moi) niin tulee hyvälle tuulelle loppupäiväksi.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   3.7.13 11:44:07

Hieno runo, Moppe :)

Offarit ovat lomalla, ruoste paiskii töitä niidenkin edestä. Ei oikein ehdi, ei jaksa, ei huvita luritella, vaikka sinkkuja jo vähän ikävä onkin. Juuri nyt on breikin aika.

Ajattelin olla fiksu ja reipas ja hoitaa koko kuukauden iltatallihommat pois alkukuusta. Se tietää 12-13h työpäiviä maanantaista perjantaihin. Päivisin korkojen kopinaa ja ilmastoinnin hurinaa, iltaisin kavioiden kopsetta ja raptorin pörinää. Viikonloppuna on sitten aikaa humputella ja rentoutua.

Skippaan sujuvasti kaikki aamukampa- ja lomahehkutusviestit :) Olen tietenkin onnellinen niiden puolesta, jotka saavat ansaitut lomansa nyt pitää, mutta samalla iiiihan pikkasen kade ja katkera :P

Himoshoppaajan salaiset tunnustukset, osa 23456: olen kalunnut kolme ostaria tyhjäksi joten tytöt, teidän on turha enää murehtia ostamatta jääneitä kuteita. Tarve on enemmän kuin tyydytetty, mitäs nyt? Millä nyt täytän tyhjiön? Uusia harhautuskeinoja kaivataan. Kaappia täyttäessäni huomasin, että hyllyissä oli viime vuoden alelöytöjä, joita en ole vielä kertaakaan käyttänyt. Nyt päätin ottaa jokaisen uuden vaatekappaleen heti käyttöön, jotta ne eivät vaivihkaa päätyisi samaan unohduksen mustaan aukkoon. Arkilookki on nyt harvinaisen naisellinen ja siisti ja olo onkin tosi girly girl. Harmittaa, ettei ole aikaa käydä ulkoiluttamassa näitä rytkyjä muualla kuin töissä ja tallilla ja ettei lomillelähtöä valmistelevilla kavereillakaan ole aikaa piipahtaa edes kahvilla. Prismareissu on edelleen päivän kohokohta, sillä silloin näen muitakin kuin duuni- ja tallinaamoja. Puhumaan en ole päässyt vieläkään, paitsi kassaneidin tai -pojan kanssa, sillä eihän nyt suomalainen voi vieraaseen selvinpäin kontaktia ottaa...

Niina, ota lirkuttelusta ja viestittelystä kaikki ilo irti ja ime siitä itseesi positiivista energiaa, jos juttu vielä hyvältä tuntuu, mutta pidä jalat maassa äläkä toista kertaa mene samaan ansaan. Älä flirttaile liikaa, älä rakastu. Sorry, joskus pitää olla vähän tylsä :/

Päivämäärä:   3.7.13 15:01:21

Kahviaa kiitos..

Päivämäärä:   3.7.13 15:07:41

Päivän horoskooppi
"Viestisi ei tunnu menevän perille. Joudut tekemään töitä kumman paljon. Kysymys ei ole rakkaudesta, vaikka sekään ei ole poissuljettu asia. Olet hieman ihmeissäsi." Taidanpa arvata minnesuuntaan tämä olisi menossa :) .

Mukava kuulla ruoste ettet ihan kokonaan ole meitä hyljännyt! Niin ja kiitos :) .

Jokupoku, kahvia, mustaa ja vahvaa, ole hyvä. Sokerin ja maidon voi itse ottaa sivupöydältä :D

Päivämäärä:   3.7.13 15:28:23

Kiitos Moppe, tein meille raparperijuustokakkuu. Toivottavasti maistuu :)

Sais se kadonnu hörhönalleki ilmoittautua, luulin niiden ruosteen kanssa karanneen täältä yhdessä...

Päivämäärä:   3.7.13 15:51:23

Nammmm!!!

Päivämäärä:   3.7.13 16:05:48

No hyvä et ruoste on sentään hengissä :)

Hörhö ja nöffi on tietenkin toistensa lumoissa, jotain säpinäähän niil on välil vähä ollu :D

Aamuja jäljellä 2...

Päivämäärä:   3.7.13 16:09:01

Ainii, ne oli hörhö ja nöffi, joo :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.7.13 16:26:55

Morjensta sinkkulaan o/

Täällä yks siivoja nikkari alkaa pikku hiljaa saada kämppää taas jonkinlaiseen järjestykseen. Parisen päivää tässä hääräilly ja kyllähän tossa menee aikaa, kun siirtelee tavaroita pitkin ja poinkin ja tekee melkein kaikki olkkarin kytkennät uusiksi. Vielä olis kaikenlaista, mutta jospa sitä tähän väliin malttais pitää pienen tauon ainakin. :)

En kuitenkaan malttanut olla virittelemästä valkoista lakanaa koe screeniksi, niin näkee jo vähän tota kuvaa. Vaikka tossa hajavalo syökin tumman pään aika pahasti, niin kyllä tosta 85" kuvastakin on jo yllättävän mukava katsella. Lopullinen screeni tulee varmaankin olemaan 100".

Vaan onpa täällä näköjään muutkin olleet ostoksilla kuin minä. :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.7.13 16:28:04

Ps. Ai niin, otin mä kuvankin tosta. :)

http://aijaa.com/Bbf3RC

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.7.13 17:29:08

Mihin sää Minski screeniä tarviit, vaiko on pelkkä koemuotoinen kokeilu.:) Mää en himassa niin paljoa viihdy, harvoin nykyään tulee edes avattua töllötintä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.7.13 17:37:24

Lähinnä elokuville, mutta jonkin verran varmaan pelikäyttöönkin ja urheilulle. Voi sitten katella vaikkapa Suomen pelejä. Eipä sitä tietysti telkkarista kovinkaan usein niin hyvää ohjelmaa tuu, saati sitten, että voisi saada sen hd-muodossa. Mut kyllä mä tykkään aina välillä katella kotosalla kaikenlaista. Että ihan pysyvään käyttöönhän toi tulee, mutta vielä tosta puuttuu kunnon screeni ja pimennysverhot. Sekä oikeat kaapelit, vahvistin ja 3D lasit, ennen kuin tossa on kaikki peruspalikat. Niin ja kyllähän toi tykkikin tulee vielä kattoon, jolloin toi kuvakin suoristuu kunhan saan vaan tehtyä tarkemmat mitotukset. Että siinä mielessä toi oli vaan kokeilu ja tilapäinen asennus, kun halusin vähän nähdä miltä toi suunnilleen tulee näyttämään, kun saan kaiken asennettua.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   3.7.13 17:44:38

Jaa, okke.:) Toivottavasti kutaa hyvin.

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   3.7.13 17:55:57

Selvis syykin miksi se tuuliviiri katosi viikonloppuna, se on tainnut löytää ihastuksen. Pakko myöntää et vähän kirpas, koska sen hipaisutkin tuntui lähes maanjäristykseltä. Tiedänhän mä et ei me oltais yhteen sovittu, mulla on jalat maassa ja sillä pää pilvissä. Luin joskus jonkun runon, jossa mies kysyi onko hän tervetullut ja nainen vastasi, että mies ei ole vain tervetullut, vaan hän järkyttää koko olemusta. Ihmettelin aina, että mikä järki tuossa on, mutta on siinä.

Treffiseuran kanssa sovittiin just ens viikolle toiset treffit. Viimeksi puhuttiin aika yleisellä tasolla asioista enkä oikein saanut siitä kuvaa, et millainen ihminen hän on. Niin ja sitten naapurin miehen kanssa käytiin taas lenkillä ja sovittiin et mennään keilaamaan joku päivä. Yllättäen mulla oli tosi hauskaa sen kanssa, vitsailtiin ja naurettiin. En oo ollut siitä mitenkään kiinnostunut, jotenkin en tunne siihen vetoa sillä tavalla, mutta sen kanssa on niin helppo puhua.

Mutta vau tota Minskin uutta systeemiä! Tota kelpaa katsoa.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.7.13 18:22:11

Syvämiete: Tollee noissa joskus käy. Varsinkin jos on tapana tehdä niin, että treffailee useampaa samaan aikaan ja tiputtelee sitten pikku hiljaa porukkaa pois. Mun mielestä tosta olis ainakin reilua kertoa kaikille treffattaville, jos tekee noin. Ihan kaikille tollanen ei kuitenkaan ole ok. Mut nyt ehkä sitten tämä tuuliviiri meni ja tiputti sut pois ringistään.

Kyllä tota isoa kuvaakin hämmästelee vähän aika ihmeissään vaikka lakanalta, kun on tottunut kattelemaan telkkaria. Tossa tykin kun alapuolella näkyy 42" telkkarin yläreuna, että siitäkin voi vähän hakea tota mittasuhdetta. Mut tosta tulee vielä niin paljon parempi, kunhan saan tän huoneen kunnolla pimeeksi ja oikean screenin tohon. Tuskin maltan odottaa. :)

Päivämäärä:   3.7.13 18:57:25

Oikeastaan treffailen kerrallaan vaan yhtä, tällä hetkellä treffiseuralaista. Aiemmin sitä tuuliviiriä, jonka kanssa kyllä joskus ollaan edelleen tekemisissä yhteisen kaveriporukan takia.

Lenkkiseura taas, no ollaan käyty useamman kuukauden ajan aina joskus lenkillä yhdessä, välillä on viikkojakin ettei olla käyty. En flirttaile hänen kanssaan, mutta kavereita haluisin olla. Ehkäpä hän olisi jo sanonut jotain, jos tahtoisi varsinaisesti treffeille? En kyllä ole varma mitä hän haluaa, ehkä naistuttavan, jonka kanssa voi puhua? Vai onko naisten ja miesten välillä kaveruus mahdotonta ja aina joku kuitenkin kiinnostuu? En tiedä.

Lakanoita ei ole tuuletettu yhtään kenenkään kanssa ja ketään ei ole johdettu harhaan. Mulle on oltu koko ajan rehellisiä ja samoin olen itse ollut, joten minusta tässä ei ole ongelmaa.

Tosin nyt rupesin pohtimaan tota keilausta, apua. Yleensä ihmiset lukee kyllä toisiaan aika hyvin ja näkee käytöksestä kiinnostaako toista, mutta kaikki ei tietenkään ole viestinnässään selviä tai sitten eivät osaa tulkita toista ihmistä.

Päivämäärä:   3.7.13 18:58:39

On se vähän niinkin, että pleijereitä ja tuuliviirejä (jotka ovat siis eri rodut) houkuttaa toinen samanlainen. Syvämietekin jos alkaa oikein käydä tuulella, kohta on viiri ovella kerjäämässä sisään... Joskus vain kannattaa tarkoin miettiä, mitä haluaa, koska sen saattaa saada.

Olin eilen lyhyellä vierailulla kissakoiraperheessä, ja sain nopeasti allergiset oireet. Ensi viikolla menen testeihin (tämä olisi pitänyt tehdä jo ajat sitten). Tavallaan sääli, jos joutuu loppuelämäkseen rajaamaan esim. koiranomistajamiehet pois, koska siinä menee monta hyvää miestä (juuri tuommoisilla karismaattisilla ELL-tyypeillä on aina koira). Ja aateliset lammasfarmarit saa varmaan unohtaa, koska lammas pääsee tod.näk. myös listalle.

Ihan niin kuin sopivia vapaita miehiä olisi muutenkaan ollut liikaa. Enkä siis jaksa myöskään mitään neuroottista citymiestä, jonka elämän kohokohta on läheisen trendiravintolan uusi ruokalista.

Aivan kaikkiin autoihin, koneisiin, maansiirtolaitteisiin, hifijuttuihin, tietotekniikkaan, veneisiin (moottori- ja purje-), lentäviin laitteihin ja muuhun sellaiseen olen tottunut (vaikka olen itse aika tekniikkakammoinen) ja niitä saa miehellä puolestani olla mielin mitoin, kunhan ymmärtää, etten saa niistä mitään kicksejä (kicks onkin meikkiliikkeen brändi). Tosin kesäauto on aika söpö ja meillä on nyt kuherruskuukausi (eikä pidempää suhdetta tulekaan).

Päivämäärä:   3.7.13 19:07:24

^ pitäskö tuo kurnaun eka kappale käsittää niin, että miustakin kuoriutuu vielä pleijeri, kun mie nyt semmoiseen tykästyin :p

Päivämäärä:   3.7.13 19:10:09

Ei kun Niina sinun pitää vähän ruveta pelailemaan, niiin se pleijeri tunkee ovesta sisään ;)

Päivämäärä:   3.7.13 19:25:32

Moppe sen sanoi.

Sitten on vielä sekin ongelma, että kahden pelaajan suhde jää helposti lyhyeksi, koska ennemmin tai myöhemmin toinen alkaa säätää 'tapansa mukaan', ja pohjimmiltaan ihmiset kuitenkin toivovat yksiavioista suhdetta, ei mitään epämääräisillä säännöillä pompahtelevaa hoitoa.

On myös pitkiä suhteita, joissa yksi pörrää kukasta kukkaan, ja toinen odottaa vakaana kotona.

Nyt nämä suhdejutut tuntuvat vaikeilta, enkä ymmärrä, miten kukaan koskaan voi niissä onnistua.

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   3.7.13 19:28:18

Moit sinkkulaan:)!
Mua ei vois enempää kiinnostaa joku scereeni tai muu tykki, en ehdi edes telkkaria aukaiseen kuin aniharvoin.
Sieltä kiinnostaa uutiset ja ajankohtaisohjelmat, joskus joku leffa, jos jaksaa katsoa.
Periaatteessa mä en edes telkkaria tarvi, ehkä viikonloppuisin ja lomilla.
Ei enää kuivempaa voi olla, kuin jotkut tekniset vempeleet!!!
Mulle kiitos elävää lihaa, hevosten, koirien ja miehen merkeissä;)!!!!!

Päivämäärä:   3.7.13 19:47:29

kurnau: pistää välillä miettimään että onko ihminen sittenkään tarkoitettu yksiavioiseksi vai vain etsimään itselleen juuri siihen hetkeen sopivan kumppanin.

Minulla on kyllä usko siihenkin että sellaisia ikuisia liittoja on, muutaman olen jopa nähnyt käytännössä. Sellaista rauhallista harmoniaa, toisen huomioon ottamista ja pieniä eleitä ja asioita ja ennenkaikkea sellaista ystävyyttä ja hyvää tahtoa, jollaista ei voi kuin kadehtien katsoa vierestä.

Minskin screen on kyllä ihan hieno, mutta ei nuo tekniset vekottimet niin iske. Itseasissa taisin sinkkuna elää n. 5 vuotta vanhan 15" mustavalkoisen töllön kanssa kaikessa sovussa ja harmoniassa :) . Nykyinen töllö on vanhempien lahjoittama, halusivat tuosta eroon kun lcd kennot rupesivat valumaan ja kuvassa on sellaisia varjostumia :) .

Päivämäärä:   3.7.13 20:23:03

Kurnaulta viisaita sanoja useammassakin kohtaa.

"On myös pitkiä suhteita, joissa yksi pörrää kukasta kukkaan, ja toinen odottaa vakaana kotona." Hyvin täsmällinen kuvaus mun edellisestä suhteesta. Olin se, joka odotti aina kotona. Sen jälkeen meni aikaa yli vuosi, että koin olevani taas valmis tapaamaan uusia ihmisiä. Mulla ei ole myöskään ikinä ollut miespuolisia kavereita, niin siksi varmaan koen hauskaksi sen, että nyt on.

Mutta en ajatellut alkaa itse tuuliviireilemään, kyllä muutaman tapaamisen perusteella tietää onko toinen ihminen kiinnostava vai ei. Mutta väkisinkin rupesin miettimään mistä ihmisten väleissä on kysymys. Joskus on henkistä vetovoimaa, joskus fyysistä ja joskus molempia tai ei kumpaakaan. Päälle vielä kaikki muut seikat...

Päivämäärä:   3.7.13 20:32:46

Onhan noita "oikeita" jotkut löytäneet, mahta vaan olla hemmetin harvinaista:)!!!
Rakkaus ei kuole, mut kohde voi vaihtua;)......
Sitä oikeeta odotellessa, saapa nähdä, löytyykö ikinä:)......

Päivämäärä:   3.7.13 20:35:00

Tuntuu olevan vähän haastavaa se että löytää sen oikean, jolle itsekin on oikea :) .

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   3.7.13 20:39:20

Wautsi noita Minskin härveleitä! :) Kyllä vaan mä osaisin arvostaa tommosia. Ite kuitenkin oon ihan täysin telkkarin orja, tykkään kattoa leffoja ja sarjojakin aika paljon. En mäkään tommosia itelleni alkais viritellä vähistä rahoistani, toi 40tuumanen töllö joka on aina päällä saa kelvata :) Blue ray -soittimeen ehkä satsaan joskus vielä, mut sit kun mul on niin paljo löysää rahaa jolle ei oo akuutimpaa tarvetta niin blue ray on varmaan jo haudattu :D Mutta eipä paljon kyllä haittais jos kotona olis joku jota kiinnostaa kaikenlainen tekniikka, kyllä mäkin tykkään käyttää jos joku vaan on laittanu valmiiks ja opettanu käyttämään :)

Mua muuten itseasiassa vois vähän hirvittää jos potentiaalisella kumppaniehdokkaalla olis koira. Varmaan pitäis ennen ihmisten tutustumista toisiinsa, tutustua siihen koiraan ja koirat toisiinsa ja kattoo tuleeko niiden yhteiselosta mitään :D Sitte ku nää omat on pääsääntösesti niin siistejä otuksia (paitsi karvanlähtö on kyllä vähän rasittavaa aikaa pari viikkoa, toinen just vaihtaa...) niin en tiiä kuin paljon tykkäisin jostain kuolaavasta versiosta... Ja jos taas miehellä olis joku tosi sairaaks luokiteltu koira niin hämmästelisin niitä motiiveja enkä kyllä tiedä viittisinkä katella... No joo, ehkä toi nyt on kaikki vähän liiottelua mutta kerran tuli tossa yks hyvännäkönen kundi vastaan jolla oli semmonen ontuva hiton iso mastiffi joka ei oikein kyenny liikkumaan ja hirveet kuolajojot suupielissä, mietin että jos toi kundi olis sinkku ja siihen tutustuis niin mitä hittoa tolle rakille tekis, mä en ainakaan sitä raahais väkisin perässäni yhtään mihinkään :D

Ja sit taas jos miehel oiskin kissa... Vois muuten toi yhteensovittaminen olla vaikeeta. Oikein kiltin sisäkissan kanssahan elo saattais onnistua. Ulkokissan kanssa pitäs järjestää varmaan vuoroulkoilut...

No, noi nyt on kuitenkin semmosia melko triviaaleja juttuja loppupeleissä, paitsi sairaan koirarodun ottamisen motiivit, mutta muuten ne ei kyllä ole mitään karsintakriteerejä tietenkään, vähän päänvaivaa kyllä varmaankin siinä alussa mutta mitäs siitä, en mä siihen täydelliseen prinssiin usko muutenkaan niin noi olis siitä parhaasta päästä olevia "vikoja" :D

Päivämäärä:   3.7.13 20:44:09

Minulla oli exän kanssa yhteen mennessä kaksi kissaa ja koira ja exällä oli kaksi rottaa, jotka saivat kulkea vapaana ja koira, joka inhosi kissoja. Ja niin vain kolmen kuukauden totuttelun jälkeen kaikki eläimet elivät sovussa keskenään päätymättä ateriaksi, tosin siinä vaiheessa minulla ja exällä ei sopu ollut ihan niin harmoninen, vei aikansa että tällainen vanhapiikatyttö oppi elämään parisuhteen ehdoilla.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.7.13 20:44:34

Syvämiete: Juu no en mä sua nimenomaisesti tossa tarkottanutkaan, mutta yleensäkin tollanen vapaampi ajattelu nostattaa helposti mustasukkaisuutta monissa, vaikka siinä ihan kavereita oltaisiinkin ja kaikki olis ajantasalla. Eikä se auta kun jatkaa eteenpäin. Eihän noi kaikkien kanssa vaan toimi ja kyllä se sitten toimii, jos niin on tarkoitettu. Kyllä siinä yleensä sen verran molemmat hakeutuu toisen luokse, että jos suhteella on mahdollisuus onnistua, niin se onnistuu kyllä. En mä ainakaan päästä irti kuin vasta sitten, jos oikeasti tiedän ettei joko naista kiinnosta tai juttu ei muuten vaan toimi.

kurnau: Noi on niitä enemmän miesten juttuja ja niinhän se yleensäkin suhteissa menee, että naisilla on ne omat juttunsa ja miehillä omansa. Joskus tietysti mennään vähän ristiin ja voi olla hyvinkin samoja mielenkiinnon kohteita, mutta onhan toi jako yleensä noin. Miehiä vaan kiinnostaa yleisesti ottaen enemmän kaikki koneet ja tekniikka.

piste: Heh, no kuten tossa kurnaulle sanoinkin, niin eihän noi kaikkien juttu ole. Mut aika monet tykkää kuitenkin katella elokuvia ja kuunnella musikkia. Että kyllä noista jotkut sellaisetkin iloa saa, jotka ei osaa tollasia rakentaa tai ymmärrä niiden päälle muuta kuin sen, että sieltä saa kuulumaan musiikkia tai voi katella leffoja yms.

Mä taas oon sellanen, että jos meinaa mun kanssa muuttaa yhteen tai kestää mua, niin siellä on sitten tollaset vehkeet myös. Toi on yks mun harrastuksista, enkä ole siitä valmis naisen takia luopumaan.

Päivämäärä:   3.7.13 21:00:59

Minski totta kai saa olla noita, ja juuri tuo hifi on harmittomammasta päästä, sen sijaan fanaattisista veneenomistajista seuraavalla kierroksella varjele meitä sinkkunaisia oi herra.

Mission itsellä on ollut tuttavapariskunta, jolla oli isoja ongelmia, kun molemmilla oli koiria. Koirat eivät tulleet koskaan oikein toimeen, suhde muutoin oli ja on hyvä (vrt. Moppe). Mutta kun itsellä ei kai ole ensi viikon allergiatestien jälkeen saumaa edes kissoja palvovaksi vanhaneidiksi, mitä sanoa.

Syvämiete ja piste, sitä oikeata odotellessa... Mutta totta puhuen en jaksa uskoa, että koko mennyt mennyt elämä on ollut vain jotakin harjoituskierrosta, ja jokin suunnattomasti parempi odottaisi hamassa tulevaisuudessa.

Päivämäärä:   3.7.13 21:03:22

Voitteko te kuvitella, mulle sanoi muutama vuosi sit povari, kun korteista ja kädestä katsoi, et elämääni tulee se oikea mies, jonka kanssa vietän loppuelämäni jne,jne,jne....lässynläätä.
Sivuhuomautus, et oltiin polttariporukalla liikkeellä ja toi nainen sattui samalle terassille. Oli toki vielä silloin selvinpäin, mut mä en....sillä oli kortit mukana ja levitti ne moneen kertaan pöytään ja oli vaan sitä mieltä, että saan sen, mistä moni vaan haaveilee....:).
Nyt vaan mietityttää, et mihin se mies on piiloutunut...;)???
Vai enkö ole osannut oikein tulkita ketään tai mitään??
Mulla on niin paljon äksöniä, et ihan mahdollista sekin, et mennyt ohi....
Tai sit noi ennustukset on ihan turhia;)!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.7.13 21:17:30

kurnau: Jep, kyllä harrastuksia ja omia juttuja saa ja pitää olla molemmilla. Mut silloin kun se johtaa siihen, että sen takia laiminlyödään toista koko ajan ja ehkä jopa käytetään kohtuuttomasti rahaa siihen niin että tärkeät menot ei tahdo hoitua enää kunnolla, niin silloin pitäisi ottaa järki käteen ja miettiä vähän prioriteettejaan uusiksi.

Mäkin vaikka tykkään noita näpräillä ja viritellä, niin kyllä mä pääsääntöisesti tyttöystävän niiden edelle laitan, vaikka joskus sitten pitääkin harrastaa. Kyllä mä nytkin lähden viikonlopuksi näpertelemään jotain paljon mielenkiintoisempaa, vaikka mulla täällä kotosalla oliskin vaikka mitä tekniikkaa viriteltävänä ja asenneltavana. ;-)

Päivämäärä:   3.7.13 21:22:58

Minski, justhan sä kerroit, ettet ole tuosta harrastuksestasi valmis naisen vuoksi luopumaan????
What?
Pitäisikö naisen luopua sun vuoksi harrastuksistaan???
Jos omista rahoistaan maksaa omat harrastuksensa, niinkuin oletettavasti säkin?
Aika riistiriitaista tekstiä pukkaa:).......

Päivämäärä:   3.7.13 21:26:23

Piste, eiköhän tuo ollut molemminpuolista, tosin yleensä: "minun harrastus vie vain kohtuullisesti- sinun harrastuksesi on järjettömän kallis" :)

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   3.7.13 21:29:42

Puskista kerrottakoon, että sen oikean kun löytää niin se ei varmastikaan jää huomaamatta, eikä siinä ole sillon mitään epäselvää kummaltakaan puolelta. Ja jopa koirat ja kissat tulivat alusta asti toimeen ihan ihmeellisen hyvin. Mulla on vielä sellanen aika epäsosiaalinen koira joka pääsääntöisesti inhoaa kaikkia muita koiria, mutta miehen koirasta tykkää ihan hulluna jostain syystä :)

Päivämäärä:   3.7.13 21:45:46

Hih, mun harrastuksena on nykyisin vaan kotityöt :) ei kulu rahaa vaan pikemmin säästyy :D tosin aikaa niihin saa kyl uppoomaan loputtomasti. Koskaan eioo tunnetta, ettei ois mitää tekemistä. Ja hyvin mä kotona silti viihdynki.

Päivämäärä:   3.7.13 21:52:08

Jokupoku: juu, näin on. Ennemminkin minulla sellainen vähän riittämätön olo noiden suhteen, kolme sotkee nopeammin kuin yksi ehtii siivota.

Päivämäärä:   3.7.13 21:52:21

Juu ja sen verran vielä Minskille, et mä maksan kuule aivan itse asuntoni, autoni, ruokani, hevoseni, koirani, kissani, kledjuni, kampaajani, työmatkani ja kaikki muutkin ostokseni, joten miten veetussa joku ikinäkoskaan voisi väittää, etten osallistuisi mihinkään veetun "pakollisiin" kuluihin parisuhteessa???????????????
Mulla menee nyt yli!!!!!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.7.13 21:53:55

piste: No ei tietenkään. Sä nyt vaan vedät liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä mun kommenteista. Enhän mä mitenkään ole mun harrastuksesta luopumassa, jos pistän ton tapaamisen vaan pariksi päiväksi tärkeämmäksi. Kyllä noi kaikki laitteet odottaa täällä sitten viikonlopun jälkeenkin, jolloin mulla on taas aikaa harrastaa, jos tuntuu siltä. Tota viikonloppua ei sen sijaan voi siirtää tollee. Kyllähän mä noitakin haluaisin jo asennella, kun on kaikenlaista uutta tekniikkaa, mutta ne nyt jää vaan toiseksi.

Mä tarkotin tolla luopumisella tietenkin sitä, että en saisi vaikkapa yhteiseen kotiin tuoda tota omaa harrastustani ja joutuisin kokonaan tai liian paljon luopumaan niistä. Jos se vaikka jonkun naisen mielestä pilaa liikaa sisustusta, eikä joustoa löydy, niin se on moro sitten.

Mut ihan hyvä lähtökohtahan toi on, että molemmat maksaa omat harrastuksensa, mutta se ei vielä tarkoita sitä, että kaikki olis ok. Jos joku harrastus vie mun mielestä kohtuuttomasti aikaa tai rahaa ja vaikuttaa sitä kautta myös muhun ja suhteeseen liikaa, niin silloin pistän suhteen poikki. Totta kai asioista keskustellaan, ehkä mä mitään tosta vaan tee, mutta jos nainen laittaa koko ajan liikaa harrastuksensa mun edelle, eikä meillä ole tarpeeksi yhteistä aikaa, niin en mä sellasta kattele. Mulle tollanen ei ole enää mikään suhde ja yhteinen kotikin olis vaan enemmänkin paikka, jossa käydään vaan nukkumassa yhdessä, kunnes aamulla lähdetään töihin ja sieltä taas vaan niiden omien juttujen pariin.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.7.13 21:57:05

piste: Missä mä nyt oon susta puhunut yhtään mitään? Mähän puhuin vaan itsestäni ja yleisellä tasolla siitä kuinka harrastuksetkin voi mennä niin yli, että en pidä niitä enää terveinä ja sellaisina jotka olisi liitettävissä parisuhteeseen. Sellaiset harrastukset vahingoittaa suhdetta ja johtaa luultavasti jossain vaiheessa eroon, vaikka kuinka maksais omat harrastuksensa. Rahallakaan ei saa ostettua aikaa.

Päivämäärä:   3.7.13 21:58:07

Moppe, niin totta :) Ja ne aiemmin mainitut sienestykset ja marjastukset, ynnä muut säilömiset, mitkä eioo harrastuksia, nii siihe lisäksi. Ynnä muuta yleishyödyllistä askaretta...

Päivämäärä:   3.7.13 22:03:05

Heh, Minski:)!
Mä en ala ikikuuna päivänä yhtäkään miestä paapomaan harrastukseni kustannuksella, jos ei kelpaa, niin mies menköön!!!!
Ennen olen ilman, jos ei ymmärrystä ja ystävää samalle harrastukselle löydy!
Aivan sama on koiraharrastuksessa monella. Kun ei sovi, niin ei sovi.
En uhraisi ajatustakaan miehelle, joka on niin itsekäs, ettei ymmärrä toisen elämäntapaa.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.7.13 22:09:05

piste: Niin mä tiedän sen, että monella on tollasia juttuja, jotka on noin tärkeitä, ettei niistä suostuta joustamaan tuumaakaan. Eikä siinä mitään. Se on ihan jokaisen oma asia kuinka paljon, jos ollenkaan on valmis joustamaan. Mä olen kyllä valmis joustamaan omissa harrastuksissani, kuten nyt tässäkin teen, mutta kokonaan tai merkittävästi en sentään niistä ole valmis luopumaan.

Mun pointti oli kuitenkin se, että jos on jotain tollasia harrastuksia mitkä dominoi liikaa elämää tai syö vaikka kaikki ja vähän toisenkin rahoista, niin kyllä se hiertää suhdetta ja vaikeuttaa sopivan kymppanin löytämistä. Että hintansa silläkin, jos noin kovasti jotain harrastaa. Vaikka edelleen jokaisen oma asia, mutta itse kannattaisin sellasta kohtuullista joustamista, jos meinaa saada suhteen jonkun kanssa toimimaan. Harva ihan kylmiltään käy johonkin millintarkaan muottiin, jossa ei ole yhtään joustoa.

Päivämäärä:   3.7.13 22:13:02

Miehillä kaikki menee helposti fanaattiseksi. Oli se sitten kalliit autot, jooga tai työ. Kuten Jokupoku kirjoitti, marjastaminen on asia, jota voi tehdä, muttei se mene kaikesta muusta edelle, vaikka on jopa joskus kivaa.

Naiset ovat joustavampia, tänä vuonna saan esim. litran vadelmia, ensi vuonna nolla, seuraavana neljä. Harrastus? Olen syntynyt keräilemään kaikkea hyödyllistä, ja yhdellä hetkellä se hyödyllinen on vadelma, toisella musta torvisieni, ja kolmannella vaikka kirppikseltä löytynyt Birkin (tämä oli siis vain esimerkki, koska en ole ikinä maksanut järjettömästi laukusta).

Minskille pisteet uudesta juhannustuttavuuden tapaamisesta.:)

Päivämäärä:   3.7.13 22:13:09

Totta Minski joo, ero voi tulla jos toine uppoutuu täysin omiin harrastuksiinsa ja elää ihan vaa omaa elämää. Mäki 17 vuotta kattelin sellasta, mut en sit enää jaksanu, kun toine ei ees kotitöihi ja lasten kans olemisee osallistunu, eikä ees jälkiään siivonnu. Alkoi aikaa myöten tuntuun siltä ku ois menossa töihin, tekee toista vuoroo, kun ajeli töistä illalla kotiin, siivoileen vielä miehenki sotkut ja tekeen sille ruokaa ja pyykkäämään. Lomareissutki se teki mieluummin yksin kuin perheen kans. Olin vaan tyhmä ja kiltti liian pitkään.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   3.7.13 22:16:48

Lapset ja elukat on semmosia että ne ei jousta, vaikka niiden omistaja vois olla joustomielinen. Mutta molemmat pystyy yleensä varsin mainiosti sovittamaan parisuhteeseen. Huippu- tai ammattiurheilijan on hyvin vaikea joustaa, yleensä kumppanin on oltava valmis sovittamaan oma elämänsä sen mukaan ja sopeutumaan. Muutenhan melkein kaiken pystyy kyllä sopimaan ihan hyvin, ja harvoin kenenkään tarvitsee luopua... Itse en ainakaan koe edes asiaa niin että pitäisi luopua jostain vaikka toisella olisi vähän vaativampikin harrastus tai vaikkapa ammatti. Asennoitumiskysymyksiä.

Hitsit, salilla alkais syksyllä Kung Fu. Olisin niin kovasti toivonut kuntonyrkkeilyä tai jotain muuta itseä kiinnostavaa... Toi ei varsinaisesti kyllä ole kiinnostanut koskaan, mutta pitäsköhän sille antaa mahdollisuus... Olis ainaki hiton rankkaa ja tehokasta urheilua :D Minä, kung fu mestari... Just niin notkea ja ketterähän mä tyypillisesti olen :D Voiskohan vanha oppia tota kautta vähän ees pois kömpelyydestään... No, katotaan syssymmällä. Nyt pitäs kyllä pakata koirat autoon, painua ravaamaan rappusia, lenkittää sen päälle koirat jne. Mutta enemmän kiinnostais tehä kunnon pedikyyri :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.7.13 22:30:35

Jokupoku: Just tota mä tarkotin. Tollanen ei vaan toimi, että sitten jää suhteen hoitaminen ja yhteinen aika olemattomaksi, kun kaikki velvollisuudet kaatuu toisen niskaan, koska harrastus yliajaa kaikesta yhteisestä, mistä monen mielestä se suhde kuitenkin muodostuu ja mitkä on niitä asioita jotka haluttais jakaa sen toisen kanssa.

Mission: Niinhän se on. Joissain asioissa on helpompi joustaa ja joissain mahdoton, mutta elämä on valintoja. Kyllä mä haluan toisesta muutakin nähdä kuin sen vilauksen, jolloin se tulee nukkumaan ja kääntää kylkeään mun vieressä.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   3.7.13 22:31:03

Jaahas, tervehdys sinkkulaan ...

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   3.7.13 22:32:46

Vähän ajanvietettä sinkkulan urheilupöpeille ja miksei muillekin http://nsfitbitch.files.wordpress.com/2013/05/ab-challenge.jpg

Päivämäärä:   3.7.13 22:34:15

Sulla ei Minski kai mene jakeluun, et mä en tarvi itselleni MINKÄÄNLAISTA elättäjää tai rahahanaa???????
Ja aivan tasan rahani laitan siihen, mihin haluan!!!
Olet kyllä omituinen vääntäjä, ei voi muuta enää sanoa!
Mitä veetua aikuisten ihmisten suhteessa merkkaa joku joustaminen?
Sen pitää olla yhdessä harrastamista ja tekemistä eikä mitään hemmetin joustoa!!
Toinen toki harrastaa toista ja toinen toista ja se, joka harrastaa jotakin erittäin intensiivisesti, saanee normi aikuiselta mieheltä tukea harrastukseensa?
Siis en tarkoita mitään rahallista, vaan fyysistä ja psyykkistä.
Mielestäni parisuhde koostuu siitä, että toista kannustetaan ja tuetaan kaikin tavoin ja ollaan asiassa mukana sekä fyysisesti että henkisesti, molepien harrastuksissa.
En ikinä enää ota miestä, joka aamulla anivarhain mun kisoihin lähtiessä sanoo, et "mua ei sit näy ensi yönä, kun sä kerran olet päivän pois".....
Ja mukaan olisi saanut lähteä, jopa tuohon aamuun saakka toivoinkin sitä salaa...sen jälkeen lopetin koko suhteen.

Lähettäjä: Marce 
Päivämäärä:   3.7.13 22:37:02

Mulla on koira, sellanen tositosi pikkunen. Sen kanssa ei ole ikinä ollut mitään ongelmaa muiden koirien kanssa, niin silläpä en sitä enempää miettinyt kun tapasin exän jolla oli kaksi koiraa (rotikka ja buldoggi)

No totutettiin näitä sitten olemaan keskenään ja hienosti menikin alkuun, kunnes yhtäkkiä tämä buldoggi kävi kiinni minun koiraani. Onneks mitään ei käyny ja säikähdyksellä selvittiin, mutta kyllä tuosta tuli yksi eron syy. Ei nimittäin voitu tavata ellei toinen saanut koiria hoitoon.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.7.13 22:39:58

piste: Edelleenkään tässä ei ole kukaan puhunut susta mitään. Sä vänkäät nyt ihan ittes kanssa vaan. Mä puhuin asiasta ihan yleisellä tasolla ja jokainen saa mun puolesta tehdä näissä asioissa niin kuin lystää ja pitää tärkeenä mitä haluaa. Ei se multa ole mitenkään pois, koska mun ei tarvi seurustella sellasen naisen kanssa, jonka kanssa mun harrastukset ja elämäntyyli ei sovi yhteen. Aivan kuten sunkaan ei tarvi katella sellasta miestä, joka ei sovi sun elämäntyyliin ja harrastuksiin.

Päivämäärä:   3.7.13 22:40:51

Mission kun olen kokeillut lähes kaikki maailman (Helsingin) salilajit, on siinä pari kung fuakin. Usein nuo alkeiskurssit ovat 16-vuotiaille lahjakkaille pojille, ja pitäisi olla kovassa kunnossa, pystyä temppuihin ja vähän mätsäämään. Katat taas ovat vähän sinne päin, eikä siinä ole mikään balettikoulumeininki, vaikka kiinalainen master ajattelee jatkoryhmän suhteen siitäkin eri tavoin.

Ei ollut oma juttu, mutta tuo vähäinen pari vuotta, samoin kuin kärsivällisyyttä vaativampi tai chi opetti paljon.

Yksi noista pitkistä suhteistani oli kung fu -opettaja (Berliinistä), ja elettiin kurinalaista elämää, mikä silloin opintojeni kannalta oli hyvä.

Kokeilisin Missionina ehdottomasti.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   3.7.13 22:40:55

piste, eihän Minski sun asioista väännä vaan puhuu omistaan.

Mä voisinkin mennä sinne kung fu kurssille, eiköhän siitä lajista löytyis samaa harrastava mieskin :p

No ei vaineskaan, jonkun kurssin vielä huvikseen käy jos se on ilmanen mutta en kyllä varmasti siihen lämpee lopullisesti... Tahtois kuntonyrkkeillä!

Nii ja ne mun rappuset kyllä odottelee yhä, kello on jo paljon.... Lepopäivä ku eilen urheilin? Jooooo :D Pedikyyri! Pitää vähän kaivella tätä naisellisuutta enempi esiin loman kunniaks, eilen hoidettu hiukset ja iho, tänää vois askarrella varpaita ja ehkä sormetki... Ei tös kumminkaan viel kerkii nukkumaan ja koirilla on lepo eilisen riehumisen päälle, päivällä jo pitkä käpyttely tehty.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   3.7.13 22:44:58

kurnau, joo just tota mäkin aattelin että superkunto, notkee ja letkee ja niitä nuoria hyväfysiikkaisia poikia... Mutta toi meidän sali on pieni, syrjässä, taviksille, ja työpaikkojen suosima sali. Vähän voisin kuvitella että sinne räätälöityy enemmänkin tommonen kuntotyppinen kurssi taviksille, en usko että mikään seura sitä on järjestämässä. Sitten menen jos niin on. Jos taas näyttää olevan jotain ihan hooceetä niin voin unohtaa, ei ole mielenkiintoa väkisin vääntää. Kuntomielessä kyllä uuden oppiminen vois olla kivaa :)

Päivämäärä:   3.7.13 22:46:33

Minun teksi koovasti mieli kampaajalle. Jotain kivaa väriä ja hyvä leikkaus... Lupaan näin pyhästi itselleni että jos perjantainen työhaastattelu (jossa olen toistaiseksi ainoana ehdokkaana ;) menee hyvin niin palkitsen itseni kampaajakäynnillä!

Ja ihan varmasti jos työpaikan saan ja talokin saataisiin myytyä niin sitten aloitan taas ratsastustunneilla käynnin, siis jos siihen aika riittää :) .

Minun kroppa on päättänyt että nyt alkaa syksy. Syön kuin hevonen ja kokoajan tekee mieli jotain lisää.. Ei edisty pitkänajan tähtäimet näin.

Päivämäärä:   3.7.13 22:47:09

Onpas täällä oltu ahkeria taas! Hienot systeemit Minskillä! Ja moi min, sua ei ookkaan tainnut näkyä aikoihin...?

Mie olin lettukesteillä naapuricityssä, oli hyvää :) Ja illalla tapahtui suoranainen ihme! Muistanetteko, kun kerroin, että silloin baari-iltana yksi kaverin tutun tuttu aikoi järjestää mulle ja kaverille sulhaset seuraavaksi viikonlopuksi, mutta mehän törmättiinkin niihin jo sitten siellä seuraavassa baarissa. Kävin puhuttamassa poikia, ja ensin toinen (se mulle "varattu") liukeni paikalta ja sitten toinenkin. Niin nyt se "mun sulhanen" laittoi viestiä :o Uskomatonta :o

Päivämäärä:   3.7.13 22:48:53

:) Niina, nyt vähän täkyä koukkuun ja kalaan :)

Päivämäärä:   3.7.13 22:49:54

Niina, wau! :) Tosta se lähtee...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.7.13 22:50:41

Morjensta min. Missäs sä oot oikein luuhannu? Mä jo aattelin, että oot jonkun miehen löytäny, kun ei oo aikoihin näkyny. :p

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   3.7.13 22:51:23

Moppe, sullahan selkeesti on duuni ihan plakkarissa :) Tottakai käyt kampaajalla! Se on ihanaa pitkästä aikaa, paitsi että se maksaa ihan sikana, mun käynti ei vieläkään lakkaa maksamasta kokoajan lisää kun haen uusia ja taas uusia tukkamömmöjä :D Yks päivä ostin kihartimenkin, harmittaa, se on ihan paska, ois pitäny satsaa kalliimpaan...

Niina! Voi vitsi, kyllähän sulla nyt säpinää riittää! Kivaa :) Millanen tää sun sulhoehdokas oli siinä lyhyellä tapaamisella, oliko ulkonäössä tai olemuksessa jotain sellasta mistä vois kuvitella potentiaalia?

Päivämäärä:   3.7.13 22:55:03

Niin, se toinen puolisko pitää valita niiden omien harrastusten mukaan:)!!
Olipa sit koira, hevonen, kissa, lapsi, hifi, prätkä tai mikä tahansa, jos se intohimo ja elämäntapa on!
Populaa löytyy, jos jaksaa ja ehtii etsiä:).

Päivämäärä:   3.7.13 22:57:14

Mission -> no enhän mie enää kunnolla muista miltä se näytti. Mutta pitkä se oli. Tosi pitkä. Ja tummat/ruskeet hiukset, ja tais se olla aika komea :) Ja se "parittaja" kehui sen tietenkin maasta taivaisiin, niin tokihan siihen täytyy yrittää tutustua edes vähän enemmän. Harmi vaan, kun se ei ole facebookissa, ja asuukin aika kaukana :/

Päivämäärä:   3.7.13 22:57:16

Mission, eipäs nuolasta ennenkuin tipahtaa ;) . Toiveet on toki korkealla ja duunin tosiaankin haluan, mutta riippuu paljon siitä miten tuo haastattelu menee ja miten paljon työnantajaan nuo minun kolme pientä kullannuppuani vaikuttaa. Toiset näkevät vain ison rivin sairaspoissaoloja kuullessaan että lapsia löytyy useampi, toiset pystyy ymmärtämään että asioita voidaan järjestellä ja käsittävät senkin että lapset ovat vain muutaman vuoden pieniä.

Päivämäärä:   3.7.13 23:05:45

Niina, upeeta:)!!!
Ja nyt kun olet saanut itseluottamusta, pidä siitä kiinni;)!!
Se nimittäin kaunistaa ja vahvistaa ja miehetkin alkavat kiinnostua:)!!!
Nenä pystyyn ja rinta rottingille, siitä se lähtee!
Pleijeri jää nuolemaan näppejään, pääsit näpäyttämään;)!!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   3.7.13 23:13:37

Niina ja minski, hei vaan ja joo, oon nyt vaan puskakyttäilly hetken aikaa epäsäännöllisest. Ei ol oikeen jaksanu mitään. Tänään kävin kuitenki tallilla, olihan toi loppujen lopuks kivaa ol jossain muuallaki ku mökil ja töis

Päivämäärä:   3.7.13 23:37:32

Tämä lähtee kömpimään untenmaille. Hyvää yötä!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.7.13 23:56:52

min: Just just, mietin tässä kanssa ite, että vois pistää sinkkulan ainakin toistaseksi kiinni. Nyt vois kyllä painua sänkyyn. Öitä o/

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   4.7.13 00:20:15

Mission Kung Fu King :D

Kiitti L, tuo oli hyvin ja oikein sanottu... Niin sen tietää. Mun pitää teille tunnustaa, emmää Nallea oo ollut nauttimassa, vaan Puumaa. Pari kertaa tavannut jotain tyttöä, joka nyt mut suostui tapaamaan. Mutta emmää tiiä tuleeko yhtään mittään. Jos ei ole puhuttavaa, niin ei sitten ole, vaikka vallan hurtti huumorimme ja muut jutut osuu papereilla kohdilleen. Tällä onkin erostaan vaan puolivuotta, niin ei tuosta selvää saa. Henkisesti lienee kuitenkin asiansa käsitellyt, mutta ei ole ehtinyt elää elämää ja luottaa ihmisiin. Jotain paskaa sillä lienee ennen ollut. En tiedä, kun ei tuo oikein ala puhumaan, kuin tekstareilla tai fb:llä... Turhauttavaa. Ja sehän tämä sinkkula onkin, täällä kaikki saa purkaa sitä turhautumistaan ihmissuhdekuvioihin, tai oikeestaan niiden puutteeseen. Eikä tämä ole heppatyttö lainkaan, vaikka maatilalta onkin lähtöisin.

Semmoista tälläkertaa täällä julmassa pohjolassa. Huomenna taas alkaa vapaat ja ohjelmistossa on ainakin pullasorsien lihotusta Ainolanpuistossa, taidemuseota, Tietomaata ja kasvitieteellistä puutarhaa. Viime vapaani vietettiin Vuokatissa :) Ollaan me semmosia seikkailijoita :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.7.13 04:24:28

Huomenta, mites se sanotaan et aikainen lintu nappaa madon, tässä tapauksessa aikainen Kessu nappaa kalan.:D Olen kyl Pisteen kanssa aikalailla samoilla linjoilla. Aamut aika viileitä, ettei vaan laitumilla olisi jo "stressiheinää", poneilla varmaan kaviokuumeet yleistyy.

Päivämäärä:   4.7.13 06:10:12

Huamenta! Se ois sit jääkaapin vuoro tulla siivotuksi. Tuumasta toimeen, on mailman lyhkäsin työmatka :)

Päivämäärä:   4.7.13 08:06:41

Huomenta sinkkulaan! On se kyllä hyvä että Nettioffarikin palaileen pitkän hiljaisuuden jälkeen, Hörhöä vielä kaipaillaan :) ! Lopeata jo mökö Hörhö, jookos!

Kessu, eilen illalla just tunnustelin että syksykö se jo on tulossa, niin kylmät tuulet! Mutta nyt tänä aamuna tuntuu että taas mennään lämpimämpään päin! Oletkos Rantajameille menossa? Minulla taitaa jäädä väliin, kuulin huhua että lauantaille ei enää lippuja saisi.

LähettäjäM 
Päivämäärä:   4.7.13 08:32:59

huomenta

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   4.7.13 09:08:34

Huomenta

Päivämäärä:   4.7.13 09:13:49

Huomenta:)!
Se on nyt niinkuin kammasta piikit väännelty;)!!!
Lomille lomps, kun tää päivä on pulkassa:)!

Päivämäärä:   4.7.13 09:43:26

"Olet tavannut ihmisen, joka on ehkä sinulle se oikea. Anna hänelle tilaa, sillä et voi omistaa häntä. Hän rakastaa sinua ilman minkäänlaisia vaateitakin."

No ketä tää nyt sitten tarkottaa!?! Pleijerin kanssa viestit kulki viimeyönä neljään asti, ja sen kyydillä olis päässy tulevana viikonloppuna vähän reissuun toiselle puolelle maata; yhteen kesätapahtumaan. Jos ei olis noita muita juttuja sovittuna, niin olisin varmaan ollut hullu ja lähtenyt mukaan :o

Ja aamulla selvisi, että mistä se "järjestetty sulhanen" oli mun numeron saanu, kun kaveri laittoi viestiä, että "jollain taitaa olla treffit viikonloppuna ;)". Mutta ei oo kyllä mitään treffejä sovittuna, ainakaan vielä, ei laittanut uutta viestiä enää eilen. Mutta siis positiivista tässä on se, että se tyyppi oli ihan ite kysyny mun numeron siltä mun kaverilta, aikamoista :o

Ja sitten olis vielä se kaverin poikaystävän järjestämä tyyppi... Sitä nyt en oo vielä edes nähny koskaan, mutta kovasti olivat sitäkin järjestämässä tuonne meidän kylän kesäjuhlille... Jos sekin sattuu olemaan kiva, niin miehän joudun kohta jakamaan jo vuoronumeroita :o Aikamoinen muutos aikaisempaan; ensin ei yhtä ainutta kolmeenkymmeneen vuoteen ja sitten yht'äkkiä ukkoja on suunnilleen yks joka sormelle :o Ihan yks kerrallaan riittäs, kiitos! Tästä tulee jo nyt ihan liian vaikeeta ja monimutkasta. Eli pahasti pleijerin pauloissa edelleen, mutta jos tuo järjestetty sulhanen vielä viestiä laittaa, niin tokihan mie siihenkin mielellään tutustuisin :/

Päivämäärä:   4.7.13 10:01:15

Noniin Niina, siinä se nähdään, et kun sieltä itsesäälin suosta nousee jaloilleen, alkaa miehiä pörrätä ympärillä haitaksi saakka;)!!
Sulla alkaa olla itsetunto kohdillaan ja muista, ettet anna kenenkään sitä orastavaa alkua polkea lyttyyn!
Pidä nenä pystyssä ja treffaile kaikki vaihtoehdot. Olet sinkku, sulla ei ole mitään esteitä treffailla miehiä ja valikoida niistä se paras vaihtoehto!
Olet kaunis ja kiva nainen, kyllä noi sällit sen huomaa, kun annat niiden huomata...ja hyvällä mallilla olet:)! Tsemppiä!!

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   4.7.13 12:46:08

olipahan mahtava reissu! me koluttiin lähes kaikki laitteet läpi, hurjimmista jäi uupumaan ukko ja raketti. salamaan oltais menty, mutta sinne oli jo aamulla kamalat jonot, joten vedettiin useempi kierros kiepissä ja kieputtimessa. :D

mua hävettää suunnattomasti, että melkein itkin täällä ja kiljaisinkin pari kertaa.. mahtoi olla muilla hauskaa. :D

Lähettäjä: Tirli 
Päivämäärä:   4.7.13 13:10:23

Niinalle tsempit täältäkin. Muistat nyt vaan, että maailmaa ei tarvii saada valmiiksi ekoilla treffeillä eikä haudata kaikkia haaveita, vaikkei viestiä pukkaisikaan heti kauheasti. Näit nyt tuosta pleijeristäsikin, että vaikka välillä oli hiljaista, niin sieltä se taas vaan viestiä laittaa.

Mä olen mennyttä. On mulla niin kiva mies. :)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   4.7.13 14:07:50

Ei hitto, homma ei mene eteenpäin.

Yksi esittään vain että minä voisin katsoa lapsia iltapäivisin koulun ja hoidon jälkeen siihen asti kun hän pääsee töistä ja muulloinkin vain silloin kun hän tarvitsee lapsenvahtia ... jotenkin ei oikein iske, että odotan 20 tuntia että pääsen olemaan lasten kanssa 4 tuntia päivässä .... minusta tuo ei ole tapaamisoikeus vaan ihan puhdas lastenvahtina toimiminen.

Minä olen esittänyt että lapset ovat minulla ma-pe ja hänell pe-ma, jolloin hän voi keskittyä töihin ja harrastuksiin ja minä olla viikolla lasten kanssa,koska eläkeläisenä minulla on aikaa.

Jotenkin tuo vakituinen aina varaalla oleva lastenvahti ei oikein tunnu hyvältä. Minulla ei tällä paikkakunnalla ole kuin lpset, en usko että pää kestä odottaa ... ei käytännössä mahdollisuutta omaan elämään koskaan

Lähettäjä: Mulan 
Päivämäärä:   4.7.13 14:14:57

Päivää terve tänne. Vähän ollut kaikennäköistä ja ei ole jaksellut oikein kirjoittaa, mutta lukemassa olen käynyt silloin tällöin. Tänään on kuitenkin hyvä päivä :)

Palaan vähän aikaisempaan kirjoitukseen:

"Lähettäjä: Mission
Päivämäärä: 3.7.13 20:39:20

Wautsi noita Minskin härveleitä! :) Kyllä vaan mä osaisin arvostaa tommosia. Ite kuitenkin oon ihan täysin telkkarin orja, tykkään kattoa leffoja ja sarjojakin aika paljon. En mäkään tommosia itelleni alkais viritellä vähistä rahoistani, toi 40tuumanen töllö joka on aina päällä saa kelvata :) Blue ray -soittimeen ehkä satsaan joskus vielä, mut sit kun mul on niin paljo löysää rahaa jolle ei oo akuutimpaa tarvetta niin blue ray on varmaan jo haudattu :D Mutta eipä paljon kyllä haittais jos kotona olis joku jota kiinnostaa kaikenlainen tekniikka, kyllä mäkin tykkään käyttää jos joku vaan on laittanu valmiiks ja opettanu käyttämään :)

Mua muuten itseasiassa vois vähän hirvittää jos potentiaalisella kumppaniehdokkaalla olis koira. Varmaan pitäis ennen ihmisten tutustumista toisiinsa, tutustua siihen koiraan ja koirat toisiinsa ja kattoo tuleeko niiden yhteiselosta mitään :D Sitte ku nää omat on pääsääntösesti niin siistejä otuksia (paitsi karvanlähtö on kyllä vähän rasittavaa aikaa pari viikkoa, toinen just vaihtaa...) niin en tiiä kuin paljon tykkäisin jostain kuolaavasta versiosta... Ja jos taas miehellä olis joku tosi sairaaks luokiteltu koira niin hämmästelisin niitä motiiveja enkä kyllä tiedä viittisinkä katella... No joo, ehkä toi nyt on kaikki vähän liiottelua mutta kerran tuli tossa yks hyvännäkönen kundi vastaan jolla oli semmonen ontuva hiton iso mastiffi joka ei oikein kyenny liikkumaan ja hirveet kuolajojot suupielissä, mietin että jos toi kundi olis sinkku ja siihen tutustuis niin mitä hittoa tolle rakille tekis, mä en ainakaan sitä raahais väkisin perässäni yhtään mihinkään :D

Ja sit taas jos miehel oiskin kissa... Vois muuten toi yhteensovittaminen olla vaikeeta. Oikein kiltin sisäkissan kanssahan elo saattais onnistua. Ulkokissan kanssa pitäs järjestää varmaan vuoroulkoilut...

No, noi nyt on kuitenkin semmosia melko triviaaleja juttuja loppupeleissä, paitsi sairaan koirarodun ottamisen motiivit, mutta muuten ne ei kyllä ole mitään karsintakriteerejä tietenkään, vähän päänvaivaa kyllä varmaankin siinä alussa mutta mitäs siitä, en mä siihen täydelliseen prinssiin usko muutenkaan niin noi olis siitä parhaasta päästä olevia "vikoja" :D"

Tämä ihan kun mun näppikseltä. Toivoisin, että jos miehen joskus löytää ettei olisi eläimiä hällä. Oma koirani painaa sen 10 kg ja vaikka se ei ole kaikista pienin, en tiedä uskaltaisinko jättää sitä esim rotikan/pitbullin kanssa keskenään taloon, kun molemmat lähtee töihin. Ei olisi omalla mitään saumaa, jos joku riita tulisi.
Tietty jos miehellä olisi samankokoinen tai pienempi, asia olisi toinen, mutta kuinka monella miehellä on pieni koira.. Ei kovin monella.
Ja toinen asia juuri tuo karvanlähtö ja kuolaus. Tämä myös siisti koira, enkä varmaan kestäisi sellaista, että sohvat ja sänky täynnä kuolaa ja karvoja :D

Onnea Niinalle myös täältä :) Siitä se lähtee.

Kohta koiran kanssa kävelylle ja sitten jos siivoaisi vähän..

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   4.7.13 14:36:16

Mission: "Wautsi noita Minskin härveleitä! :) Kyllä vaan mä osaisin arvostaa tommosia. Ite kuitenkin oon ihan täysin telkkarin orja, tykkään kattoa leffoja ja sarjojakin aika paljon. En mäkään tommosia itelleni alkais viritellä vähistä rahoistani, toi 40tuumanen töllö joka on aina päällä saa kelvata :) Blue ray -soittimeen ehkä satsaan joskus vielä, mut sit kun mul on niin paljo löysää rahaa jolle ei oo akuutimpaa tarvetta niin blue ray on varmaan jo haudattu :D Mutta eipä paljon kyllä haittais jos kotona olis joku jota kiinnostaa kaikenlainen tekniikka, kyllä mäkin tykkään käyttää jos joku vaan on laittanu valmiiks ja opettanu käyttämään :)"

Mulla meni taas ihan ohi sun viesti, kun sinkoilin eilen edestakaisin täällä kämpässä ja kävin välillä koneella. Mutta joo, jotakin tollasta mä odottaisin sellasen ihmisen suusta, joka todennäköisesti ymmärtäis mun harrastuksen ja sen kanssa olis helppoa sovittaa kämppään kaikki kodin viihde-elektroniikka, mistä mä oon tottunut nauttimaan. Kyllä aika moni on just tollanen, että vaikka ei noiden viritysten päälle oikein mitään ymmärräkään, niin kiva niitä on silti käyttää, jos vaan saa tarpeellisen opastuksen. Naurettavan helppohan noita on nykyään käyttää, kun on graafiset kauko-ohjaimetkin. :)

Mulla menee kyllä tämäkin päivä huonekaluja siirrellessä ja piuhoja kytkiessä, kun keksin just, että mun on sittenkin fiksumpaa kääntää järjestystä vielä 90 astetta vasemmalle. Noh, äkkiä noi nyt tosta kääntyy, kun raivasin keskelle tilaa. Mut kyllä tossa taas pari tuntia menee äkkiä. =)

Nyt kuitenkin kauppaan hakemaan vähän evästä ja tarvikkeita. :)

Mulan: Morjensta vaan ja ite meinasin kanssa vähän samaa, että vois pitää pientä paussia kirjottelusta, niin saa enemmän aikaankin, kun on vähän kaikki levällään nyt.

Vai mitäs kaikenlaista sulla on ollut? Ettet vaan olis käynyt treffeillä. ;)

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   4.7.13 15:26:55

Tirlille onnea =)

Täällä vähän samaa vikaa... ;)

Päivämäärä:   4.7.13 17:24:19

Huhhuh... Tänään on viimesiäkin hommia laitettu pulkkaan ja pöytä aikalailla steriili lomalle lähtö varten ;) Huomiselle jäi vaan pari pienen pientä hommaa vain siksi että ne voi hoitaa vasta huomenna, muuten varmaan pyörittelen peukaloita ja lasken minuutteja ja karkaan heti kun vaan uskaltaa :D

Minski, joo kyllä toi käyttöpuoli yleensä onnistuu, miksen jotain yksinkertasta osais itekin asentaa mutta siihen puoleen taas ei niin hirveetä paloa ole :D

Onnea muuten kaikille "miehittyneille" tasapuolisesti, ja sitte "naisittuneille" kans :) Ite ilakoin vaan lomasta, oi vitsit että onkin inahata! Yks aamu vaan, tuskin ees nukun ens yönä...

Vähän veikkaan että itekään ei niin paljoa jaksa täällä käydä hetkeen. Ei mun tarvii laittaa sinkkulaa mitenkään kiinni, jos mä oon netissä niin mikäs täälläkin on käydessä. Vähän niinkuin telkkarista pitäs laittaa kiinni nelonen, muut kanavat edelleen käytössä :D Mutta mulla saattaa olla etten joka päivä viitsi avata edes konetta, ja jos älyluurikin sattuu olemaan väärällä pöydällä niin saatan kyllä lomalla puuhailla myös paljon muuta. Nettiboikotti kokonaisuutena siisa ainakin välillä niin saa aikaa muullekin. Tai vaihtoehtoisesti voi lojua täälläkin välillä, jos sattuu siltä tuntumaan. Kuten vaikka nyt darrassa :D

Jospa nyt lähtis kauppaan ja kokeilis jaksaako illalla urheillakin. Ehkä ei, mutta levänneenä sitte ens viikolla voiski alottaa taas tehotreenin :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.7.13 17:32:28

Go Iina, go go.:) Kiva kuulla et rupiaa natsaamaan.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   4.7.13 18:18:20

Moppe, tosiaan rantajamit alkaa tänään. Jos la. käpäsis kuskina, kiva taas paimentaa kännisiä naisia.:D Ruoste on vissiin pahalla päällä, lännestä päin tulee uhkaavia pilviä. Meinasin saada paskahalvauksen, hornetti tai hawk lensi yli harjatiiliä hipoen, tuli männysistä kaikki kävyt alas.:)

Lähettäjä: valtsu 
Päivämäärä:   4.7.13 18:37:31

Kah Iina ja kessuhi vielä täällä pyörii. :) Mä oon ollu jo 8kk pois kuvioista ku tuon mamman löysin.. Mitäs onko täällä tullu pareja paljonki? Mä kyllä kysyin tuota jo aikasemmin tuossa mut kysytään nyt uusiksi.

Päivämäärä:   4.7.13 18:40:48

Noniin....se sit alkoi, KESÄLOMA:)!!!!!
Lievää väsymystä, mut onnellinen olotila:)!!!!!
Ja eikun kuohari auki ja grilli lämpeneen;)!!!!
Oih ja voih!!
Koirat, kissat ja hevoset läkähtyvät tän emännän hoivaan, rapsutuksiin ja liikaan ruokaan;)!
Kun on aikaa, niin mä passaan tuon poppoon ihan pilalle, ollaanpa missä tahansa.
Loman jälkeen ne sit saavat vetää henkeä tältä ylipaapomiselta, nyt se on vaan pakko kestää.....koirat ottavat etäisyyttä jo viikon päästä, hepat kärsii tyynesti...:).
Jos olis mies, se varmaan ahdistuisi hengiltä;)!

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.