Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 332

Lähettäjä: Marce 
Päivämäärä:   1.7.13 12:53:32

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1437604&t=1437604

Re: Sinkkujen topic 332

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   1.7.13 13:47:46

Missionin kirjoitus edellisen topan lopussa oli osuva.

Marce en usko, että huomioiminen lisääntyy suhteen edetessä, kyllä siinä kai aina käy päinvastoin. Suhde voi toki syventyä ajan mittaan, mutta jos alkuihastuksen ruuti jää syystä tai toisesta polttamatta, ei suhde sitten enää myöhemmin leimahda.

Mutta tuossa huomioimisessakin ihmisillä on aika erilaisia tarpeita. Ja ihan hyvä syy erota, jos on 11 vuottakin toivonut jotakin, mitä ei saa.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.7.13 14:01:03

Mission: No sä nyt vedit ton sitten tonne ihan toiseen ääripäähän taas. En mäkään mikään tuppisuu ole, tai että en haluaisi ollenkaan pitää yhteyttä. Mä puhuin vaan siitä, kun jotkut tarvii tollasta koko ajan. Kyllä mäkin ihan tollee normaalisti sovin tapaamisia ja järjestelen molempien menojen ja mahdollisuuksien mukaan yhteistä aikaa. Sekä pidän yhteyttä muutenkin, mutta kohtuudella.

Meillä oli nyt reilu pari päivää hiljaista ja sitten juteltiin taas viis tuntia putkeen. Ja just tota mä tarkotinkin, että kyllä mun mielestä tollasia välejäkin kestää hyvin, eikä sitä tarvi semmosta ihme liitoa olla koko ajan. Miten sellaista edes voi saada aikaan, kun ei toista voi kuitenkaan koskea tai nähdä siitä kännykästä. Mitkään videopuhelut nyt ei oo ollenkaan sama asia.

Mun mielestä usein noille ruutien polttajille käy niin, että kun se ruuti on poltettu, niin huomataan ettei siinä suhteessa sitten mitään muuta kantavaa voimaa olekaan. Se on vaan sitä pelkkää alku ihkutusta, jonka perässä jotkut hyppii suhteesta toiseen, kun arjen koittaessa iskee väistämättä kyllästyminen, koska sitä ruutia ei enää olekaan.

Totta kai terve suhde on alussa kiihkeämpää ja siihen kuuluu usein se "kanivaihekin" jossa seksiä on koko ajan, kun ei malta pitää toisesta näppejään erossa. Mut se kyllä tasottuu sitten siitä.

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   1.7.13 14:47:12

No vedin ku säkin vedit :D Eihän kuitenkaan kiihkeämmin ihastuvatkaan ole mitään "ruutienpolttajia" tai muutenkaan täysin aivottomina haihattelevia liihottelijoita ;)

Eikä niille suhteille mitenkään muotoa käy sen hullummin, vaikka aloitus olisikin intensiivisempi. Kyllä ne suhteet hajoaa jos ovat hajotakseen, vaikka niitä varmistelisi maailman tappiin asti, tai heti alkuun laittais toisen purkkiin ja kantais taskussa. Ei se siihen vaikuta. Lopulta vaikuttaa vaan se, kuinka hyvin ihmiset sitten toisilleen sopivat. Sen takia mä alunperin tähän tartuinkin kun en ymmärtänyt sitä, miksi intensiivisemmät ihmiset mukamas polttaisivat kaiken ruudin, ihastuisivat vain haavekuviin tai jotenkin saisivat pahemmin siipeensä mahdollisen eron sattuessa. Ei se niin mene. Siksi vertasinkin suoraan sitten siihen että sillä logiikallahan näille harkitseville käy yhtä huonosti, unohtavat nimittäin elää siltä harkitsemiseltaan, ja suhde hävis jonnekin ihan huomaamatta että mitään suhdetta olis ikinä ollutkaan. Eiköhän molemmilla tylleillä, ja kaikilla siltä väliltä, ole ihan samanlaiset edellytykset toimia, kunhan se toinen osapuoli on kanssa riittävän lähellä sitä omaa tapaa.

Mun pisin suhde, 5v, on alkanut muuten semmosella aivan käsittämättömällä salamoinnilla ja siirapilla ettei tosikaan. Melkein oksettaa ajatuskin semmosesta nykyään:D Käytännössä oikeestaan muutin ensitapaamisella toisen katon alle suoraan. Ja siihen se ei hajonnut että oltaiskin oltu jotain muuta kuin mitä toisistamme kuvileltiin, aivan täysin muut syyt oli taustalla. Eikä missään vaiheessa muutenkaan toinen tuntunut yhtään sen erilaisemmalta kuin aluksikaan. Tottakai se älytön viestittely ynnä muu siitä ihan automaattisesti karsiutui itsekseen normaalitasolle, ja arki astui pikkuhiljaa luonnollisesti uomiinsa. Se nyt on ihan normaalia, mutta ei se mistään taikaiskusta tapahdu eikä sitä mitenkään koe menetyksenä, kun molemmat ovat kuitenkin normaaliarjessakin toisen huomioimisessa ja muussa sellaisessa ihan samanlaisia. Se alun siirappi ei siis ollut mikään negatiivinen asia, siitä se ihastus ja rakastuminen ajan ja arjen ja tuntemisen kanssa itsekseen muuttui ihan aidoksi rakkaudeksi.

Eikä tuo ole edes ainoa kerta ollut omassa elämässä, mutta se intensiivisin ja kaikkein pisinkin suhde samalla kertaa.

LähettäjäSanny 
Päivämäärä:   1.7.13 14:49:29

Kyllä jotkut ihmiset pitää sen alkuihastumisen loppuun asti, samoin kanivaiheen. :D

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   1.7.13 14:54:52

En mäkään sitä ymmärrä, että pitää "pantata" tunneryöppyä, jos se molemminpuolista on ja tuntuu molemmista hyvältä.
Mä vaan tarvin sitä omaa tilaa ja omaa aikaa siinä ohessa. Muuten tukehdun ja se ainakin sammuttaa sen intohimon nopeesti.
Mut en Minskin lailla jää venaamaan ja katselemaan liian kauaksi aikaa tai se mies menee menojaan...ja samoin teen itsekin.
Kyllä mun mielestä toiselle pitää tehdä selväksi, et kemiaa on, enemmän kun laki sallii, jos sitä siis oikeasti on.
On tyhmyyttä jättää se sanomatta, näyttämättä ja osoittamatta, siitä kun päästään taas joustavasti tilanteisiin "mä oletin, ettet sä välitä".....ja taas meni se harvinaiden kehojen kemia menojaan ihan omaa tyhmyyttä....

Päivämäärä:   1.7.13 15:00:41

"Miten sellaista edes voi saada aikaan, kun ei toista voi kuitenkaan koskea tai nähdä siitä kännykästä."

No höh, no tietenkin siten että kun näkee kuka soittaa niin suu vääntyy hymyyn, ja kun vastaa ja kuulee toisen äänen niin mieluummin pysyy siellä suljetussa autossa hymyilemässä itsekseen tai pujahtaa johonkin rauhallisempaan paikkaan hetkeksi juttelemaan. Sitten kun lopettaa puhelun niin unohtaa sen naaman ihan virneeseen ja herää vasta kun joku tuijottaa :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.7.13 15:09:19

Mission: Totta kai kaikilla on edellytys onnistua, mutta mä taas tartuin tohon just siksi, että jotkut ei sitten millään tunnu ymmärtävän erilaisuutta näissä asioissa, vaan kaikkien pitäis olla samanlaisia kuin ite on. Eli nyt sitten vaikka pistää niitä tekstareita joka päivä ja soitella vähintään tunnin puheluita tai muuten ei ole kiinnostunut, eikä oo kipinää.

Mun mielestä hyvää potentiaalista suhdetta ei kannata ton erilaisuuden takia heittää jorpakkoon tai painostaa toista siihen omaan muottiin, vaan puhua asioista ja niin että molemmat pyrkii vähän tulemaan vastaan, jotta homma toimis. Yhteinen sävel voi löytyä jostain sieltä molempien mieltymysten välimaastosta. Liika on liikaa, mutta just tossa mä vaan puolustin omaa näkökantaani, että kun se ei oikeasti kerro suhteen vakavuudesta vielä välttämättä mitään, jos ei ollakaan ihan joka päivä alussakaan yhteyksissä.

Sitten jos tollaset asiat vaivaa, niin suuta auki vaan. Kyllä multa juttua tulee, jos toista tollaset asiat arveluttaa. Täällä kun alettiin heti jostain juhannusheilasta puhumaan, jos ei toinen oo koko ajan mielessä ja tunkemassa tapaamaan, vaan tekee välillä jotain muutakin.

ps. Niin ja totta kai silloin noita juttuja osoitetaan kun tavataan, mutta ehkäpä toisille on sitten vielä tärkeemmässä osassa netti ja puhelin. Toisille sitten riittää paremmin se mitä silloin tehdään kun nähdään.

Sanny: No toikin on suhteellista. Ehkä sitten, jos toi kanivaihe tarkottaa seksiä 1-3 kertaa viikossa. Mä tarkotan tolla noin 10 kertaa viikonlopussa. Veikkaan, että vaikka intohimoa olisi kuinka, niin tollanen tahti ei pitkässä suhteessa onnistu paitsi ajanpuutteen, niin myös mielenkiinnon ja paikkojen kestävyyden takia. :D

Toi alkuihastuminenkin on niin erityistä, kun kaikki toisessa on uutta ja ihmeellistä, että kyllä sitä on todella vaikeaa säilyttää vuosia. En jaksa uskoa, että se keneltäkään onnistuu, eikä se mun mielestä kuulukaan onnistua. Se on ihan normaalia, että se arki tulee jossain vaiheessa vastaan. Sehän ei kuitenkaan tarkoita sitä, että suhde olisi pystyyn kuollut siinä vaiheessa. Siinä kohtaa sitten nähdään, että onko suhteessa oikeasti muutakin kantavaa voimaa, kun vaan se alkuihastuksen ruuti.

piste: En mäkään mitään panttaa ja jarruttele. Kyllä mä laitan asioita tapahtumaan ja osoitan tunteitani. Olen nyt vaan ihan muista syistä ollut itsekseni ja torppaillut suhteita. Mä vaan kritisoin tota, että pitäis aina olla toinen mielessä ja puhelin kourassa silloin kun ollaan erossa tai muuten ei oo tarpeeksi hullaantunut.

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   1.7.13 15:20:26

Ootte te hassuja ! Mites kauan meinaatte vängätä..? Eiks se jo selvinny, et ihmisii ja suhteita on erilaisia. Toiset ei niitä ymmärrä ja toiset ymmärtää :D

Kissiä! (keep it simple s... niinku söpöliinit) :)

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   1.7.13 15:22:20

Peukut Jokupokulle! Ja melkovarmasti eritavalla ajattelevien suhteesta tulee vähäintäänkin mielenkiintoinen ellei jopa hyvinkin perinpohjaisesti kommunikoiva jos vain alun vaikeuksien yli päästään :) !

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.7.13 15:24:14

Jokupoku: Ei me mitään vängätä, vaan keskustellaan. Tämmöset keskustelut on välillä mielenkiintoisia, kun tulee vähän erilaisia näkökulmia esiin ja saattaa ehkä oppia ymmärtämään paremmin joitain ihmisiä, vaikka ei samaa mieltä oliskaan. :)

Mut mä meen nyt syömään. Videotykkikin on nyt tilattu. Enää soitin ja screeni, niin on paketti kasassa. :)

Päivämäärä:   1.7.13 15:34:34

Jokupoku, ei me vängätä, me jutellaan ja yritetään ymmärtää toisiamme :)

Ei Minskin kanssa voi ees tapella, eikä tarvii. Se osaa ihan jutskailla vaan näistä. Ja mun mielestä nää on mielenkiintosia juttuja, sitäpaitsi, sitähän voi vaikka oppia vahingossa jotain ehkä jopa puolin ja toisin.

Minski, se varmaan vaan kuulostaa niin oudolta, mitäs hullaantumista semmonen muka on jos ei pariin päivään oo ees asiaa? :D Hullaantuminenkin voi tarkottaa eri ihmisille eri asioita. Ja joillekin voi olla vaikea ymmärtää että miten voi olla jotenkin toisella tapaa hullaantunut. Mä yritän ymmärtää kyllä, ja uskonkin että sä et edes tosiaan kerro täällä juurikaan sun tunteista, kuten meillä tytöillä usein on tapana heti kihertää että kun se toinen on niiiiiin iiiihana ;) Itekin oon tottunut siihen, että myös mies ottaa aktiivisesti yhteyttä ja haluaa kuulla äänen tai edes laittaa viestin, niissä tapauksissa kun toinen tosiaan asunut vähän kauempana. Siksi se jotenkin kuulostaa oudolta että voiko olla ihan tosissaan täysillä ihastunut jos malttaa pitää luurin taskussa vaikka parikin päivää. Eikä nyt edes tarkoittaen että sun jotenkin pitäisi tässä kohtaa olla jo ihan menetetty tapaus :D

Eikä nyt tietenkään aina kaikki suhteet välttämättä ole ihan heti ensitapaamisen jälkeen täydessä ihastumisessa vielä, edes välttämättä itsellä. Voi se villiintyminen tulla vähän myöhemminkin. Omissa suhteissa se on oikeastaan aina tullut, pieniä perhosia on ollut aina heti, mutta se ihan täysillä ihastuminen on voinut alkaa hieman siinä varsinaisen alkutapilun jälkeenkin, kohtuu nopeasti kuitenkin jos valot on tosiaan vihreitä selvästi molemmin puolin.

Päivämäärä:   1.7.13 15:39:10

Heh, Minski jo kerkiskin melkein samoin sanoin kertoa keskustelun laadun :D

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   1.7.13 15:47:15

Mä kannan korteni kekoon sen verran että itse olin etäsuhteessa vuoden, ja se toimi vain sillä tavalla että pidimme paljon yhteyttä, päivittäin, jotta pysyttiin ajan tasalla mitä toinen puuhailee ja mitä päivässä on tapahtunut. Koska asia nyt vain sattui meitä molempia kiinnostamaan, et mitä toisen päivään on kuulunut.
Mutta etäsuhteitakin on erilaisia, toiset riutuu jos ollaan päivittäin tekemisissä eikä voi nähdä, toiset saa siitä voimaa jaksaa taas seuraavaan tapaamiseen.
Ja kyllähän sitä asiaa ja puhuttavaa alussa riittää, ei sen tarvitse olla mitään lepertelyä päivät pitkät :)

Tässä tuoreessa suhteessa (joka ei siis ole kuitenkaan vielä suhde :DD) olemme myös edenneet aika hissukseen, mutta silti olemme tapailleet paljon ja pitäneet varmaan joka päivä yhteyttä. Ja se on aivan ihanaaaaaaaaa! :) Kumpikaan ei ahdista toista, molemmat pistävät viestejä oma-aloitteisesti ja viestit on hyvin paljon myös muutakin luin lepertelyä. Ja on kiva kun jollekin voi valittaa kesken työpäivän, miten ärsyttävää onkaan ja pääsisipä jo kotiin ja plaaplaa ^^
Minä en ole sitä tyyppiä että suunnittelisin jo yhteenmuuttoa ja tulevaisuutta, mutta sen verran kyllä heittäydyn että olen ihan mukana tässä jutussa ja niin kauan kun molemmista tuntuu hyvältä niin anti palaa. "Jos se tuntuu oikeelt ni mennään sit" lainatakseni väinöväinöä ^^

Tuskinpa meistä kukaan on kuitenkaan sanomaan et kenen suhde ja minkätyylinen suhde kestää ja kenen ei, kun vain ne siinä suhteessa olevat tietää missä mennään :)

Yhyyy haikeudella vuokraan tänään salikorttini eteenpäin. Ei vain kerkeä, ei vain halua maksaa ihan tyhjästä hirveetä summaa :( jostain on nipistettävä.

Aivan hirvittävän kamala muuten se Kuopion lentoturma, miten kamalaa traumaa se 11 vuotias poika joutuukaan kantamaan koko loppuikänsä :( niin surullista.

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   1.7.13 16:02:33

nyt kyllä komppailen missionia ihan satasella :)
oon monesta samaa mieltä omalla kohdallani.
mulle sopiva suhde on sellainen jossa kurotellaan toisen puoleen päivittäin. jatkuvasti siis. mun mielestä silleen yhteys säilyy. ja se voi säilyä elämän loppuun asti. ystävyyssuhteet on sit ihan eri maata.
täytyy vaan löytää se sopiva kulta, jonka kanssa ajatukset menee yhteen. ei sekään oo hyvä jos toinen joutuu luopumaan itselle tärkeästä ja toinen tsemppaamaan ylimääräistä koko ajan.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   1.7.13 16:06:34

mä oon samaa mieltä sekä missin, että minskin kanssa.

mitä hullaantumista se tosiaan on, jos pystyy jo alussa pitämään sen puhelimen piilossa ja olla laittamatta toiselle edes viestiä pariin päivään?
mutta sitten taas en ymmärrä sitäkään, että jos toinen ei selkeästi ole "puhelintyyppi" ja on siitä toiselle jo kertonutkin, niin miksi vetää siitä herneet nenään ja olettaa, että toista ei kiinnostakkaan?

kyllä mä saan siitä semmoisen käsityksen, että jos toisesta ei pariin päivään kuulu mitään, sillä on jotain parempaa mielessä ja meidän juttu oli siinä. en kuitenkaan ite pommita viesteillä ja puheluilla jatkuvasta (enkä halua sitä toiseltakaan) vaan esim. viesti pari päivässä riittää hyvin ja soitella voi sitten vaikka parin päivän välein.

Päivämäärä:   1.7.13 16:15:52

Hei hyvä kun tulit, no, juuri mainostin toiseenkin topaan. Ostin sitä cocovia ja sehän on ihan loistava tuote! Kiitos vaan vinkistä:) Kun laitoin nuo raidat hiuksiin niin ne hieman kuivui, vetäsin sillä hiusnaamion ja se oli siinä, kertakäsittely, viikon jo ollu hiukset ihan mielettömän tuntuset :) Niin ja iho, tosiaan älyttömän hyvä rasva. Se purkki on vähän rasittava ja täyden kanssa menee läträämiseks, ei viitsi jokapäivä olla sitä edes aukomassa muttei tarvikaan. Ja aattelin mä sitä syödäkin mutta parin päivän jälkeen se rupes jo maistuu vähän ällöltä, pitäs lisätä johonkin ruokaan varmaan kun pelkiltää on vähä stydiä kiskottavaks :D

Päivämäärä:   1.7.13 16:21:02

Hei munki kutreihin ja iholle tollaset rasvat, mistä..?

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   1.7.13 16:29:42

mikä rasva? O_o

Päivämäärä:   1.7.13 16:35:50

hei mission :) aika hyvä sattuma. luin sen toisen topan juuri ja laitoin sulle kommentin tuosta covovista ja sit tulin tänne ja sä puhut siitä :)
kiva että tykkäät, se on loistotuote :) saaristossa toimi myös itikkaöljynä, kandee kokeilla. siellä nimittäin inisijöitä oli reilusti, mutta eivät tulleet iholle asti :)

Päivämäärä:   1.7.13 16:39:34

ainiin ja mä otan sitä aina pikkupurkkiin tai ihan johonkin isompaan avokorkkiin, siitä on sit kätevä napata niin ei tartte aina sitä isoa aukoa. puhtaalla lusikalla sit kannattaa aina kaivella ettei se pilaannu ulkopuolisista pöpöistä.
suolan kans suihkussa mainio kuorinta- aine, ei tartte rasvailla erikseen enää :)
ja meikkiputsari. ja ja ja...

Päivämäärä:   1.7.13 16:46:49

Joo mä kans aattelin että pitää ottaa sitä vähän erilleen johonkin. Tosiaan aina puhtaalla lusikalla napsinu siitä ja sitäkin pudottanut vaan lusikasta kädelle. Mietein peräti jotain pikkupurkkia ja siihen pikkusta ruiskua, sillä varmaan sais helpoiten hiuksiin levitettyä :)

Toi kuorinta tarvii testaa, merisuolan kanssa vai?

Ja hyvä kun muistutit meikinpoistosta, just kirosin yhen vedenkestävän kanssa ennen ku tota ostin että ei irtoo ripsari vaan kohta irtoo ripset :D

http://cocovishop.com/fi-wp/products-page/kookosoljy/

Tommonen mömmö.

Päivämäärä:   1.7.13 16:57:55

joo merisuolaa :) tulee ihana iho. niin pehmee. ja ihana mieto tuoksu. yks työkaveri sanoo mua coconut girliksi :) voit sekoittaa sitä muös suoraan hoitoaineen sekaan ja tuo ruiskuhomma varmaan toimii myös... oon laittanu myös pieneen spruittauspulloon, jos jähmettyy niin sit lämpimään veteen vähäks aikaa nii nesteytyy taas :)
pitäa varmaan varovasti alotella syömään sitä taas... teessä se on hyvää ja kahvissakin ok, letuissa nam, ruokaakin paistelen välillä... joku kookoskanawokki on hyväääää.

Päivämäärä:   1.7.13 18:57:19

Nostetaampa sinkkulaa vähän, tuolla kun on noita numeroituja aika paljon välissä.

Olipas kuuma päivä ja taisin juoda vähän liian vähän tänään, iltapäivästä alkoi aikalailla heikottamaan. Nesteytinkin sitten iltaan asti ;) , tosin ihan vain vedellä, hih.

Päivämäärä:   1.7.13 19:11:26

Pakko ottaa toi cocovi testiin! Mulla on varsinkin talvisin todella kuiva iho, niin tuosta saattaisi olla apua :)

Päivämäärä:   1.7.13 19:20:41

Cocovia täytyy kokeilla täälläkin! :)

Salikortti luovutettu. Nyt täytyy yrittää vain itse treenata...hahah, onnistuu varmasti.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.7.13 19:41:11

Uki, löysitkö tiesi Wallan tallille:)?
Ja löytyikö kisakalenteri?

Päivämäärä:   1.7.13 19:48:02

Niin kai sitä kotonakin voisi treenata, itselle nuo ohjatut jumpat ovat kyllä ainoita, joissa oikeasti teen mitään. Tänään muuten zumbassa meitä oli vain 3, ja ilmastoinnista huolimatta tappokuuma. Sitten jäin vielä bodytunnille, vaikken todellisuudessa jaksa mitään kahta tuntia peräkkäin. Mutta nytpähän on viikon liikunta suoritettu.:)

Aloin miettiä tuota toisen erilaisuuden ymmärtämistä. Voisi ajatella, että ei kai yhdessä päivittäisessä tekstarissa ole edes paljon työtä, jos huomaa tuollaisen olevan toiselle tärkeä. Eikä tuo viestittely ole edes sukupuolisidonnainen asia, miehissä on ahkeria puhelimen käyttäjiä. Ja tutustumisvaiheessa liian aktiivinen pommittaminenkin on huono, helposti siitä menee varuilleen.

Välineenä inhoan puhelinta, ja käy sääliksi esim. kiinteistövälittäjiä, jotka joutuvat aina vastaamaan.

Pidemmässä suhteessa sitten olisi myös tärkeää, että läheisyyden tarve olisi suht. samanlainen. On paljon pariskuntia, jotka eivät kosketa toisiaan päiväkausiin, olisi kuollutta elää niin. Se on selvä, että alkuihastus laimenee, muttei sen pitäisi inhoksi ja välinpitämättömyydeksi muuttua.

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   1.7.13 19:49:54

Piste: Juu löysin/löytyi:) Oli likan kanssa puhetta et täytyy varata jossain vaiheessa ennen koulujen alkua sieltä meille tunnit. Harjavaltaan on vaan täältä matkaa n.100km ettei siellä voi ruveta alvariinsa ravata.

Päivämäärä:   1.7.13 19:51:12

Tuo kosketuksen määrän tarve on aika tärkeä pointti parisuhteessa. Esimerkiksi minulle on itsestään selvää että aina kun ovesta lähdetään ulos käydään halaamassa ja pusuttamassa puoliso. Puolisolleni tämä oli aika pitkään ihan hepreaa :) . Tuo malli on kyllä minullakin kotona opittu, koska omassa kodissani sekä lapset että puoliso aina lähtiessä halattiin ja pusutettiin.

Päivämäärä:   1.7.13 19:55:39

Mulla taas oli loppuaikoina (naimisissa ollessa) se ettei lähtiessä halattu mut tullessa haukuttiin. Siks mä koirankin otin eron jälkeen kun olin tottunu et jonkun täytyy haukkua kun tulen kotiin ;)

Päivämäärä:   1.7.13 19:58:43

Oi, mäki haluisin lähtöhalipusielämän! :) Jos ny ei joka kerta ku ovesta menee, mut tyyliin töihin lähdös esim.

Päivämäärä:   1.7.13 20:12:11

Ok, Uki:)!
Pitkä on matka, westernkurssi, pidempi, olisi varmaan tehokkaampi?
Siel on niitäkin. Viikon kurssilla jo pääsee jyvälle...:).
Sattuiko mitään kisoja sopivasti täällä Pk- seudulla hollille?

Päivämäärä:   1.7.13 20:17:34

No joo, täytyy loiventaa, kyllähän ne halipusut oli tyyliin töihin lähdössä tai reissuun, ei nyt ihan joka kauppareissua ja pihalle menoa halipusutettu :)

Uki, kyllä mullekkin koira jäi mutta se ei onneksi hauku :)

Päivämäärä:   1.7.13 20:45:00

No Ukillahan on upee daami ollut;)!!!
En olis katellu päivääkään!!!

Päivämäärä:   1.7.13 20:52:49

No oltiin kimpassa reilu 10v. josta naimisissa vajaa7v. Joten kyllä niitä hyviäkin aikoja oli :)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   1.7.13 20:55:38

Minä kyllä olen ollut se joka oli halimassa ja perhekeskeinen ... sattui vain sellainen joka ei ollut ... toki pääosin oli hyviä aikoja

Päivämäärä:   1.7.13 21:02:14

Kiva, jos on hyviäkin muistoja enemmän kuin huonoja:)!!!
Ja aikahan kultaa muistot...

Päivämäärä:   1.7.13 21:12:42

:) Kyllähän meidänkin loppuaikoina oli halit ja pusut vähissä kun ex lähtiessään löyhkäsi viinalle ja palatessaan kaatui sammuneena lattialle :D :D , tällekin voi jo nauraa!

Nykyään kyllä aina välillä halataan, ihan vain ystävällisesti! Tosin minun täytyy olla vähän varovainen kun exän tyttöystävä voi käsittää vähän väärin. Kuten viimeviikolla tullessaan kotiin kun löysi minut eteisestä ajamasta exän partakoneella säärikarvoja :D :D... Lupailin että yritän olla kunnollisesti! Hih.(ex from hell, I am )

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   1.7.13 21:21:47

Joo on tullu elettyä suhteessa jossa kaikki koskettaminen oli kokonaan loppu. Kaikki. Kokonaan. Kauan. Ihan järkkyä. Muistan kun joskus istuin partsilla röökillä (usein) ja haaveilin vaan että tulis joku prinssi, pelastais, veis pois. Mä en enää koskaan aio semmosessa elää. Ihan silkkaa hlvettiä.

Olipa rankka päivä taas. Nyt väsyttäis, ja vieläkin kolottaa ihan älyttömästi jotain lonkan/takapuolen seudun onnettomia lihaksia jota en tiennyt olevan olemassakaan... Ei taida jaksaa tänään enää urheilla, ehkä toi tunnin käppäily koirien kans riitti päivän "palauttavaksi" liikunnaksi :p

pauke, mulla on kans salikorttia maksettu ihan tyhjänpanttina kohta pari kk. Elätän kyllä vielä toivoa että uus kipinä iskis nyt lomalla, on ihan aikaakin käydä. Vähän vaan veikkaan että ryhmäliikunnat on lomalla, olisin halunnu kokeilla sitä kahvakuulaa... Mut jos näyttää ettei lomallakaan huvita enää niin irtisanon sen. Sitten teen sen ainoan järkevän jutun mikä on pitänyt aikaa sitten tehdä, ja meen takas vanhalle salille jossa tykkäsin käydä pitkään ja hartaasti. Ei tästä nyt niin pitkä matka ole, jos ei ole ruuhka niin sinne pitäs ajaa vartissa.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   1.7.13 21:23:15

No voi pieru... Kuka päästi lapset sennulaan? Heti keräämään omansa pois ja äkkiä!

Päivämäärä:   1.7.13 21:31:59

Blääh, lomalla pitäs olla kivaa... Mä täälä suursiivoon kaikkee ylimääräistä pois, mut kauheesti tota kaikkee sälää on vaan yhä. Pöly kutittaa silmiäki jo.

Päivämäärä:   1.7.13 21:42:00

Vähensikö Moppen ex eron jälkeen juomista, vai onko uudella tyttiksellä korkeampi toleranssi miehen juopotteluun?

Ei noilla saleilla näytä tällä hetkellä käyvän kuin muutama kuntoihme. Mietin tänään siellä bodytunnilla, että voisi jossakin olla tavallisten ihmisten tunteja ja kevyttä keskitasoa. Tuollahan masentuu, kun ei jaksa tehdä supersarjoja isoilla painoilla, ja tulee se vaikutelma, että kaikille muille se on ihan helppoa. Onneksi on sentään tuo zumba, jossa normaalikin ihminen pärjää edes jotenkin.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   1.7.13 21:42:40

JP, siks mä siivosinki viikonloppuna jo auton ja pihan, nyt olis tarkotus tällä viikolla siivota loputki kämpästä, just siks ettei lomalla tarttis enää :) Tosin mulla vähän jotenkin houkuttaa toi verkkokellarin täysremppa...

Päivämäärä:   1.7.13 21:46:44

kurnau: löysi nyt vähäksi aikaa pohjansa, on tainnut olla kesäkuun alusta selvänä. Sillähän oli pitkä putki takana mutta nyt näyttäisi pitävän homman vähän aikaa hanskassa. Siksipä nuo lapsetkin ovat hänellä nyt niin paljon kuin vain "ehtivät" . Valitettavasti en usko tämän olevan pitkäaikaista vaan raittius katkeaa kun tyttiksen kanssa tulee ensimmäinen kunnon riita. Toivottavasti olen väärässä!

Päivämäärä:   1.7.13 21:56:46

Sinne vaan verkkokellariin missi, sit se on tehtynä.. Mun arkeni haukkaa niin tyystin tää pieni perhe, et väkisinki isommat hommat jää lomiin. Noo, empä mä silti rannoilla makailis muutenkaa, mut ois kiva jotai askarrella, jotai näkyvää. Ehkä sit kun saan noi velvoitteet ensi pois tehtyy.. :)

Päivämäärä:   1.7.13 21:59:28

Mulla on Mission aivan samanlainen kokemus; ei kosketusta, ei halailua, ei suukottelua eikä seksiä. Ei auttanut vonkaaminen, ei anelu, ei raivoaminen, ei uhkailu, mä olin tulla hulluksi pelkästä puutteesta!!!!!!
Onneksi konstit on monet ja leluja löytyy, ilman pettämistäkin:)!
Oli elämäni karmein suhde ja miehen kanssa kituutin yhdessä vuosikausia, tyhmä sinisilmäinen minä!!!
Ja syynä sit lopulta oli kuulemma se, että olen liikaa tallilla ja poissa kotoa, kun jäi kiinni vieraasta naisesta.
Me asuttiin yhdessä, nukuttiin lähes joka yö samassa sängyssä, silti ei käynyt.
Perimmäisenä syynä oli mustasukkaisuus hevosia kohtaan, se se kerran latasi päin näköä kännissä, kun törmättiin.
Veetun hyvä syy!!!!!
Ja tiesi jo alussa, ettei ne multa mihinkään lähde, vaihtuu vaan nuorempaan vuosikertaan sitä mukaa, kun vanhin menee hautaan.

Päivämäärä:   1.7.13 22:03:30

Hyvä noin Moppe jos pystyy pitämään edes paussia, ja olemaan selvä jos on niin sovittu. Miten tyttis sitten suhtautuu ongelmaan, tai pitääkö exän juomista ongelmana?

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   1.7.13 22:03:42

mullakin olis siivousurakkaa. tää kämppä ja auto. kaikki matot oon kyllä pessy jo.

tosin mun lomahan loppui viime torstaina, koska irtisanoin itteni loman alussa, joten nyt sitä ollaan virallisesti työttömänä. aion kyllä lomailla sen 4 viikkoa joka tapauksessa ja hakemuksiin oonki laittanu, että voimpi alotella heinäkuun puolessa välissä.. jos nyt joku edes pyytelis haastatteluun.

Päivämäärä:   1.7.13 22:12:09

Eikö veetu jo jonkun äidin tai isän kellot soi??
Nyt olisi kovasti jo häirikkökakaroiden nukkumaanmenoaika!!!!

Päivämäärä:   1.7.13 22:13:56

Muistan kans miten kamalaa se oli kun edellisen suhteen loppuvaiheessa toinen vain lipui etäiseksi, ei enää koskettanut, halannut, silittänyt. Aina silloin tällöin kyllä, mutta ei mitenkään verrattavissa siihen normaaliin.

Nyt jos mä voisin tallettaa purkkiin tätä halaamisen ja hipsuttamisen ja silityksen määrää, niin voisin sen purkin aina avata yksinäisinä iltoina ^^ Mut voi, miten sitä osaakaan arvostaa ja antaa myös takaisin :)
Seuraavan kerran tapaamme vasta loppuviikosta, tuntuupa aika pitkälle :D

Mission, se on kyllä hirmu turhauttavaa maksaa salista ja sit ei kerkee käydä. Ja sit siihen tulee vielä se kurja huono omatuntokin että pitäisi, mutku ei kerkee ja sillon kun kerkeisin niin ei välttämättä vaan jaksaisi. Nyt kun meillä alkoi koiran kanssa vielä agitreeint pari kertaa viikossa ja haluan myös kokeilla tuota juoksemista, käydä myös rannalla, ja osa heinäkuusta menee kotipuolessa joten suottapa sitä sitten maksaa.... sain onneksi vuokraajan ja alustavasti sovittiin 3kk.

Kyllä alkaa olemaan aika finito töissä. Vielä kaks viikkoa! Oijjoijoi. Ja töitä on enää kuuausi, jatkosta ei tietoa. Apua :D joudun vielä syksyllä sillan alle.

Päivämäärä:   1.7.13 22:20:37

Mulla on ihan salaa hiukan töitä ikävä. On nykyisin sellanen työ, mistä oikeesti pidän. Käyn salaa kurkkimas työmeilejäki, et mis mennää. Eipä vielä vuosi sitten osannu ajatellakkaan, et mulle lankeis niin sopiva työ, vaiks paikka onki sama yhä :)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   1.7.13 22:37:07

Aika rasittavaa ettiä tätä. Tosta muuten näkee hyvin että täällä ei todellakaan ole mitään moderointia. Käyvät varmaan kerran viikossa vähä vilkasee. Aika kumma että tämmönen palsta saa omillaan pärjätä ihan vapaasti. Luulis melkein et olis jo säädetty jotain modepakkoa tämmösille.

Tänään varmaan joutuu väsähtää aika ajoissa, nytkään en pääse tästä sohvalta ylös hoitamaan hommia, tiskit seisoo ja vaikka mitä tarttis veil tehdä... Väsyttää...

Päivämäärä:   1.7.13 22:40:38

Juu, Mission, iso foorumi ja valvonta on luokkaa nolla!!!!

Päivämäärä:   1.7.13 22:50:13

Kurnau: tyttis on nuori ja vielä ikäisekseen lapsekas, uskoo että ex raitistui hänen vuokseen ;) .

Päivämäärä:   1.7.13 23:10:20

Taas tulee Moppe wanha totuus: pitää seurustella vähintään vuosi, ennen kuin toista tuntee kunnolla.

Niin ja kun teidän juttujanne lukee, onko kukan koskaan maailmankaikkeuden historiassa onnistunut muuttamaan sulkeutunutta ja ei niin hellyydestä välittävää ihmistä toisenlaiseksi? Siis niin, että tilanne olisi pitkään ollut lukkiutunut, ja sitten muuttunut hyväksi?

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   1.7.13 23:14:05

kurnau, joo kyllä. Samalla paransin nälänhädän, keksin parannuskeinon syöpään, ja opin muuttamaan hiekan kullaksi. Ainiin joo ja vasurilla tietysti rakensin maailmanrauhan ja lopetin sodat.

Päivämäärä:   1.7.13 23:15:04

kurnau: tämä tapaus on vähän sellainen että en tiedä ovatko edes yhdessä kokonaisen vuoden. Pahasti pelkään että suhde ei kestä yli kesän kuitenkaan. Toivottavasti olen väärässä!

Eipä ole kokemusta niin erilaisista luonteista. Ei meilläkään exän kanssa niin erilaiset luonteet olleet, tavat vain erilaiset. Kumpikin tykkäsi halata ja tulla lähelle, ettei ollut tervanjuontia kummallekkaan. Enpä usko että noin perustavanlaatuista luonnejuttua pystyisi muuttamaan.

Päivämäärä:   1.7.13 23:16:14

Missionhan on sit ihan Miss USA ainesta :)

Päivämäärä:   1.7.13 23:17:14

Kurnau, toi olis jo paljo.. Mä oon saanu yhdeltä loppumaan (jopa päiviä kestäneet) mykkäkoulut kokonaan, kun nostin lapikkaat tyrkylle.

Päivämäärä:   1.7.13 23:44:04

Niinpä.

Nousin vielä lukaisemaan nämä, kun unimasa on tehnyt oharit.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   2.7.13 00:18:36

Jep, Miss Suometkin kyllä on edukseen, jokuhan joskus onnistu sanomaan jotenkin ihan päin hittoa, "olen eläinkokeiden puolesta", tai "olen maalmanrauhaa vastaan" tai jotakin vastaavaa, en enää muista miten :D

Huoh, jokohan pääsis nukkumaan...

LähettäjäM 
Päivämäärä:   2.7.13 07:42:55

Huomenta

Päivämäärä:   2.7.13 09:01:32

Huomenta! Hiukkasen viileämpi aamu tänään.

Päivämäärä:   2.7.13 10:10:11

Huomenta:)!
Loma lähestyy...;)!
Ei ole kammassa enää montaa piikkiä.....:).

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   2.7.13 10:18:53

Huomenta

Päivämäärä:   2.7.13 10:43:08

Huomenta!

Kylläpä olis väsyttänyt makeesti... Yöllä meinas rupee ukkostaa, ei tullut uni, sitten yhtäkkiä vaan sammuin joten ukkonen meni todennäkösesti ohi...

Pisteelle ihan kade kun sillä on yks piikki vähemmän :p

Päivämäärä:   2.7.13 11:01:51

Mission, tasoissa ollaan, mä teen vaan neljässä päivässä viiden päivän tunnit:).
Täytyy sanoo, et kieltämättä väsyttää aivan julmetusti ja kyllä tää loppuviikko on tosiiii tervanjuontia!
Tosi hektinen alkutalvi ja kevät takana töiden suhteen, et ihan tää alkava loma on kyllä ansaittu!

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   2.7.13 14:54:10

Heippa! Idässä on satanut vettä, jo oli aikakin :) Nyt taas paistaa aurinko. Mulla on pään sisällä kiehunut aika pahasti eilisillasta lähtien; sain taas itseäni viisaammalta (vanhemmalta) neuvoja hevosten käsittelyyn ja hoitamiseen. Totta kai vanhempi tietää aina paremmin, koska on vanhempi, ja vaikka asia olisi oikeasti sellainen, josta minä todellakin tiedän enemmän ja josta minulla on varmasti enemmän kokemusta ja näkemystä. Ja kun vastaan ei saa sanoa, pitää vaan kiltisti niellä oma vitutus ja kiukku. Nyt alkaa pikkuhiljaa helpottaa, mutta kummasti taas verenpaine nousee tätä kirjoittaessa...

Eilen illalla olisin niin mieluusti taas vaihtanut elämäni jonkun muun kanssa ja ollut mieluummin jossain aivan muualla kuin täällä. Tänään oon onneks saanut olla melkein koko päivän ihan yksin: luksusta. Pois mun on täältä päästävä jollakin aikataululla, ei mun pää kestä kasassa täällä :( Joten edelleen, ostakaa joku nyt tuo meidän toinen ori pois! Uljaalle ratsulle on siis jo paikka titedossa, samoin yksi tuttu vihjaili, että hän voisi ottaa tuon vanhan tamman... Vauva lähtee vieroituksen jälkeen, ja sitten jää vaan pojat. Niin jos se toinen menisi kaupaksi, niin yhden kanssa tältä olisi varmaan aika helppo kuitenkin lähteä.

Ja kun mua nyt on täälläkin kritisoitu siitä, että kaiken pitää olla täydellistä, ennen kuin voin edes ajatella mitään; niin yritän nyt kehittää itseäni tässä asiassa. Olen lähdössä illalla Joensuuhun kuuntelemaan jotain verkostomarkkinointijuttuja, hakevat lisää myyjiä porukkaansa. Hurjia tienestejä ja hyviä tuotteita ne ainakin lupailivat ;) Joku virolainen ex-vessansiivooja tienaa tätä nykyä tuolla hommalla 12000e kuussa =D

LähettäjääR 
Päivämäärä:   2.7.13 20:13:11

Oho, onpas sinkkula pudonnu syvälle joutavuuksien sekaan! Tarviitteko vinssiä? :D

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   2.7.13 20:17:12

Ei taida riittää pelkkä vinssi ... nyt tarvitaan kunnon nosrturiautoa

Päivämäärä:   2.7.13 20:18:21

No ei tässä ole ehtinyt sinkkuloimaan, on niin paljon muutakin tekemistä näin kesäloman kynnyksellä:).
Vielä olis kaksi aamua lomaan......

Päivämäärä:   2.7.13 20:23:53

Lomille karanneet
eivät ole palanneet
joukosta puuttuu ruoste ja offarit
mihin lienee kadonneet kaiffarit?

Kesäkö lie sinkkulan hiljensi
vaiko pariutuvat tiehensä lensi?
Huh, on onneksi vielä meitä,
yksin rannalle jääneitä !

Eläintarhasta palattu n. 6 tunnin vauhdikkaasta reissusta! Lapset sai suoraan kantaa nukkumaan ja itsekin hieman voipuneena ... rankka päivä mutta hirmuisen hauska.

LähettäjääR 
Päivämäärä:   2.7.13 20:32:43

Loma, loma ja loma... kaikki siitä puhuu ja kehuu :D

Just tuossa päivällä miekin aattelin että oiskohan tänä kesänä ihan oikeen kesäloman aika. Aina on menny silleen että kesä on jo vaihtunu syksyksi kun mie olen lomaa saanu pitää..

Mahtava runonpätkä Moppe! :D

Päivämäärä:   2.7.13 20:40:49

Kiitos ja kumarrus äR! :D

Sauna lämpimään, koira pihalle ja sitten sitä voisi hankkia nuijanukutuksen saunasta ;) .

Päivämäärä:   2.7.13 20:43:16

No olsi kyllä aivan kamalaa, jos lomalle pääsisi vasta syksyllä!
Ei ainakaan mun hipiää hivelisi:)!!!

Päivämäärä:   2.7.13 20:48:19

Minä olen vuosikausia pitänyt lomat joko kesäkuussa tai elokuussa, itseasiassa useampana vuonna puolet ja puolet! Voisin kyllä kuvitella myös toukokuun tai syyskuun lomakuukaudeksi, mutta tämä taitaa olla nyt vasta toinen heinäkuu loma!

Päivämäärä:   2.7.13 20:53:05

No mä haluan lomani pitää kesällä, tänä kesänä menee ehkä vähän jakaen tuota kuuden viikon pätkää, ihan hevosten vuoksi. Muuten pitäisin se putkeen.

Päivämäärä:   2.7.13 21:05:11

Hieno runo kyllä Moppe :)

Ja Niina, tiedän tuon ihmistyypin jolla on vain ja ainoastaan ne oikeat mielipiteet joka asiaan, vain koska on vanhempi ja viisaampi. Hohhoijaa.

Siis voi että tää päivä on ollut ihana! Heräsin mieli maassa, jopa niin maassa että mittasin varalle kuumeen josko voisin luistaa töistä. Mutta ei lähellekään. Ajatukset oli kauhean synkkiä ja alakuloisia koko aamupäivän, hirveenä mietitytti tää tapailujuttu ja se että mulla ei ole töitä heinäkuun jälkeen tiedossa, ja se että kaikilla muilla on niin paljon sisältöö elämässään ja minä se vain istun kotona jne. Ei edes ole mun tapaista vajota moiseen synkkyyteen :D

Noh, sitten tapasinkin töissä oikean tyypin oikealla hetkellä, ja iltapäivällä mulla olikin jo tiedossa työpaikka vuodeksi eteenpäin. Ja siis sellainen työpaikka missä oikeasti pääsee kehittämään itseään, ja johon on tunkua ja joka on erittäin hyvässä maineessa. Mun stressitaso laski miljoonalla!! :) Ja sitten sain niiin ihanan viestinkin tältä herralta ja sit taas tuntuki et joojooo mitä mä murehdin!
Ja sitten oltiin ilta agilityssä ja meillä oli koiran kanssa oikein kivaa, sielä tutustuu aika kivasti uusiin tyyppeihinki ja voi, elämä on taas hirveen ihanaa! :) Nyt odotan syksyä jo innolla!

Päivämäärä:   2.7.13 21:08:34

Mulla taas oli hirmu kiire varata loma pikkukersan hoitopaikan loman mukaan, jottei mihkää varahoitopaikkoihin tarvii turvautua. Mut mikäs tässä, sama se milloi niitä rästii jääneitä kotitöitä tekee lomaillessaan. :)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   2.7.13 21:14:08

No johan on paukkeella ollut hyvä päivä:)

Moppe taitaa olla alias mormoniponi :D

Käytiin koirien kanssa pitkällä lenkillä metsässä, oli kyllä ihan sairaan hieno ilma, jotenkin niiiiin kesä! Mut ei tuskanen helle kuitenkaan :) Oli hauska huomata etten eds huomannut nousseeni kalliolle, normaalisti lopussa jo puuskuttaa jonkin verran siitä kiipeämisestä. Rappuset ja juoksupätkät näköjään auttanu, kunto on parempi. Joten taidampa kohta puoleen hurauttaa juoksulenkillekin :) Mustikat on muuten jo syömäkypsiä! Koiratkin ahmi niitä ihan innoissaan. Ja polut täynnä sinisiä läikkiä, linnutkin on löytäny mustikat :p

Vähä ois kyllä pyykki- ja tiskihommaa, tekis myös mieli saunaan, ehtisköhän kaiken puuhata tälle illalle... Siivotakin piti, ehkä toisen koiran karvanlähtöajan avittaminen sualla kävi tänään "siivouksesta".

Päivämäärä:   2.7.13 21:22:31

Jokupoku: on kyllä kiva kun ei lasten tarvii tänävuonna olla varahoidossa. Yleensä on ollut kauhea sääli jättää varahoitoon kun niitä on niin vähän ja kaikki muut nauttimassa kesästä :/

Ei Mission, minä kirjoitan vain yhdellä nikillä ja se on tämä Moppe. Ennen kirjoitin nimellä Brego (2001 -2012) mutta kun tuo toinen samalla nimellä kirjoittaja ei halunnut omaansa vaihtaa niin minä sitten vaihdoin.

Kiits Pauke ja mukavaa että päivä kääntyi hienoksi! Ja onnea työpaikasta!

Päivämäärä:   2.7.13 21:23:28

Hei jos mie alan tuohon verkostomarkkinointiin, niin ostattekste miulta sitten espressokeittimiä (tai jotain kahvinkeittimiä ne nyt kuitenkin oli..) ja omega kolmosia; niitä sais ainakin öljynä, suklaapatukoina ja pirtelönä....? :p

Päivämäärä:   2.7.13 21:25:17

Niin tosiaan Paukkeelle onnittelut!

Päivämäärä:   2.7.13 21:28:05

Niina: Amway? Minäkin kävin viimeviikolla kuuntelemassa mutta sanoin kyllä kiitos ei!

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   2.7.13 21:28:33

Mun on nyt kyllä pakko sanoa varoituksen sana noista verkostomarkkinoinneista.. Ne on enimmäkseen huijausta ja aivopesua. Pahimmat pyramidihuijaukset on käyneet vuosikausia oikeutta ja harmittomimmatkin on enimmäkseen tehotonta hömppää. Voi niistä joku jotain pientä lisätienestiä saada, mutta jonkun tartis sitä romuakin myydä ja ihan hitosti. Kukaan ei totisesti sillä rikastu. Mut huijattiin kerran semmoseen kokoukseen tietämättä mihin ihmeen "kivaan juttuun" olin matkalla. Kun se esitelmöinti alkoi niin tajusin äkkiä homman nimen ja kaveri sai kyllä huutia. Aivopesut on mun kohdalla ollu aina aika tehottomia joten vaaraa ei ollut, mutta kyllä se otti päähän että kaveri huijas tommoseen. Pitäs silläkin jo päässä jotain liikkua jos noita jäseniä käsketään huijaamaan ihmisiä paikalle. Sen sitte myöhemmin tais jo joku taho kieltääkin että niin ei saa enää tehdä...

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   2.7.13 21:50:25

Niina, lue ihan vaikka tuolta wikistä ensin.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Verkostomarkkinointi

Huomionarvoisia juttuja kuten:
"Alan puolustajien mukaan toiminnasta ei aiheudu suuria kuluja ja riskit hävitä rahaa ovat häviävän pienet. Käytännössä osa-aikainen toiminta aiheutti vuonna 2005 kuukaudessa 60–200 euron kulut. Kokopäiväisestä työstä kulut voivat olla useita satoja tai jopa tuhansia euroja kuukaudessa.[51] Näin ollen riski hävitä rahaa on selvästi olemassa. Ilman merkittävää riskiä ja suuria kuluja voi saada lisäansioita vain siten, että alalinjaan liittyy nopeassa tahdissa paljon uusia jäseniä, jotka värväävät lisää uusia jäseniä ja näin osallistujan ei tarvitse itse harjoittaa aktiivisesti liiketoimintaa. Mahdollisuus tähän on erittäin pieni."

Ja muista, noissa tilaisuuksissa on e-r-i-t-t-ä-i-n taitavia puhujia kertomassa pienistä riskeistä, rikastumisesta, helposta työstä jne jne. Siihen melkein alkaa uskoa että olipas helppo homma saada rahaa. Mulla on tuttavia ollut noissa mukana, joku on saanut ehkä satase, pari kuussa ylimääräistä kovalla työllä, jotkut ovat olleet nollilla kauan ja lopulta lopettaneet, yhden tiedän joka otti rajusti takkiin ja yritti korjatakin asiaa raatamalla yötä päivää, lopulta luovutti ja rupesi päivätyönsä ja ylitöiden päälle jakamaan lisäksi hesaria että saisi muutamia roposia (kakkosverokortilla, ei tosiaan paljon jää) velkojen maksuun jota jäi siis useita tonneja verkostomarkkinoinnista.

Päivämäärä:   2.7.13 22:08:00

Mä nyös suhtautuisin HYVIN varauksellisesti noiden espresso- ja kahvinkeittimien ym. myyntiin...
Jos suoraan sanon, niin koko verkostomarkkinointi on yksi suuri huijaus.
Älä Niina upota itseäsi suohon!

Päivämäärä:   2.7.13 22:13:59

Mission kirjoitti asiaa. Verkostomarkkinoinnissa on muutamia hyviä ja enimmäkseen halpamarkettituotteita, ja myyjän puhekyky ratkaisee menestykseen.

Itsellä ollut pitkä päivä ja 500 km, mutta kuukauden sotaratsu on luonut uskoa omaan ajotaitoon. Lainasi naapurin sierran tms.

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   2.7.13 22:49:26

kurnau heitti pitkän lenkin autoillen:).
Mä kävin taas tsekkaamassa S24:n antia, ei niin mitään mulle vieläkään....
Edelleen vaan samaa harrastuskantaa: marjanpoimintaa, mökkeilyä, lenkkeilyä, hiihtämistä, laskettelua, sen kyllä hanskaan, mut ei ole aikaa, matkustelua aurinkolomille, olemista eli löhöilyä kotona illat, pieniä lapsia ja niiden kanssa ajanviettoa....noup!!!!
Mä niin toivoisin hevostelevaa, ratsastavaa, kokkausintoista, reissaavaa(hevosten kera), joskus sohvalla mä kainalossa viihtyvää miestä, jolla nyt ei olisi peukalokaan ihan keskellä kämmentä, ku sinne maalle joskus haluaisin muuttaa.
Ja tykkäis vielä koiristakin. Ja musta. Edes vähän....Ja lapset olisi jo aikuisia, et mies pääsisi mukaan maailmallekin, eikä tarvis aina yksin lähteä...
No eihän tollasta ole....

Päivämäärä:   2.7.13 23:10:38

Tää firma http://www.zinzino.com/web?lang=fi olis kyseessä, ja siinä on nyt yksi kaveri jo mukana, ja on tykännyt tosi kovasti; tienaa tällä hetkellä tuota kautta liki 3000e/kk ja on ollut mukana vasta puoli vuotta...

Kyllä tuo nyt ainakin harkitsemisen arvoiselta jutulta minusta vaikutti :/

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   2.7.13 23:22:49

Toi Zincino on mulle ainakin aivan vieras firma, täälläpäin luulisi, et olisi jotakin kuullutkin, senverran olen ytimessä, vaikken kahvin tai kahvikoneiden suhteen toki kyllä ole.
Mut käy tsekkaan ja suodata ylistyksestä ainakin 3/4....

Päivämäärä:   2.7.13 23:42:12

Niina, lukaise nämä:
http://m.iltalehti.fi/uutiset/2013012916599424_uu.shtml
http://www.omaraha.org/zinzino-kahvin-verkostomarkkinointia/

http://verkostomarkkinointi.blogspot.fi/2006/
03/seven-international-ab-suomessa.html

Olisin hyvin varovainen tämänkin yrityksen suhteen.

Päivämäärä:   2.7.13 23:50:20

Saunanraikkaana (eiku tämähän oli Webbin lause :) ... Nukkumaan, hyvää yötä!

Päivämäärä:   2.7.13 23:52:50

Mun entinen työkaveri yritti saada mua jonnekkin tollaseen infotilaisuuteen. Juurikin jotain kahvinkeittimiä olisi pitäny myydä, mutta itsellä alkoivat hälytyskellot soimaan samantien. Helppoa rahaa ei olekkaan vaikka kuinka yrittävät vakuutella.

Kaksi kovempaa treenipäivää takana ja huomenna jatkuu.. Joka paikkaa särkee, kolottaa ja tärisyttää, mutta mä vaan niin <3 tankoilua :)

Unirytmi on aivan persiillään! Taidanpa ottaa jätskiä ja valvoa vielä..

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   3.7.13 00:06:47

Joutu käydä taas juoksemassa kun rappustreenin kurimus viimein katosi lihaksistosta. Nyt on väännetty vatsalihakset myös solmuun :D Sauna on lämmin joten aattelin hikoilla toisenkin kilon, varmasti jätin lenkille jo yhden. Ja kyllä, unirytmi on todellakin lomamoodissa, mutta eipä haittaa sillä enää kolme päivää ja sitten se loma on täällä :) Rytmin korjaamisyritykset olis lähinnä naurettavia, mä en lomalla ikinä koskaan mene nukkumaan ennen kahta yöllä eikä ole harvinaista että valvon jopa viiteen aamulla... :p

Päivämäärä:   3.7.13 00:13:32

Juu kyllä se rytmi sitten korjaantuu loman jälkeisenä maanantaina klo 5.30 :D

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   3.7.13 00:16:00

Moppe, ole hyvä saat lainata ja käyttää minua aivan vapaasti ...

Saunasta, syön lounaan ja sitten nukkumaan .... öitä

Päivämäärä:   3.7.13 00:17:29

Voi ihquu, arvatkaa kenen kanssa viestitellään..? Tai ehkä te ette haluu tietää :/

Päivämäärä:   3.7.13 00:32:32

Kerro, kerro, kerro! :DD Mä oon ihan pihalla tääl viel, mut utelias

Päivämäärä:   3.7.13 07:29:10

Huomenta, Niina, arvaanko oikein, sen kans joka ei ollu tuntevinansakaan sielä baarissa..?

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.