Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 331

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   30.6.13 20:59:55

<http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1433681&t=1433681

Re: Sinkkujen topic 331

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   30.6.13 21:04:27

Piste ja kurnau, eikai miehet sillain ihastu, kuin jotku naisista, että mihkää muuhu ei enää yhtää keskittyis... Minäkää en niin sekaisin kenestäkää mene. Vaiks toinen paljo pyöriskin mieles, nii ei ny sentää koko aivokapasiteettii siihe tällätä :D

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   30.6.13 21:07:12

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1433681&t=1433681
Kokeillaans uudelleen linkitystä.

kurnau: voi se toki olla harrastus jollekkin, tarkoitin että minulle se ei ole. Eli en yhdistä marjastamiseen ja sienestämiseen sellaista hyvän mielen ja intohimon tunnetta, joka sitten taas harrastuksesta tulee.

Minulla on kyllä myös sellainen kutina että miesten ihastuminen näkyy jotenkin ihan muuten kuin normielämän häiriiöinä ;) .

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   30.6.13 21:07:41

moppe; saa minua kiusata

marce; näillä läskeillä tankotanssi olisi naurettavaa ;)

no letsin parhaimman vastauksen joka on poikinut vastauksia ;)

"

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   30.6.13 21:11:48

Jokupoku hyvä kysymys. Näin aikuisiällä välttämättä ei mene minkään ihastumisen perässä, vaikka periaatteessa yhdessä olisi hyvä.

Voi kun löisi vaikka salama kirkkaalta (pilviseltä) taivaalta päähän, jotta ajatukset selkiytyisivät.

Mutta ei tuo meidän minski rakastuneelta tunnu.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   30.6.13 21:11:50

No tämän tyylinen vastaus on poikinut parhaiten vastauksia ;)

kokeilevana ja leikkisänä, itseluottamusta puhkuen, lähetän sinulle huumorintajuisen ja älykkään viestin kiusoitallekseni sinua, houkutellën sinua pitkään ja leikkisään esileikkiin, joka huipentuu hurmiolliseen suuseksiin ;)

Tietenkin muokaten aina ilmoituksen mukaan ;)

Päivämäärä:   30.6.13 21:18:34

Webbi sai koko köörin ihan sanattomaksi ;)

Päivämäärä:   30.6.13 21:19:30

Kurnau, jospa se ei vaan täälä siitä älämölöö pidä, tai sit ottaa alun vähä sillee varuillaan, et kattoo ny rauhas mite lähtee homma eteneen. Luonteena se lie pistee vastakohta täysin. Piste kai rakastuu ja raivostuu täysillä alta aikayksikön. Ihmiset on nii erilaisia. :) Mut itestäni en ees oikeen tiä millaine olen. Mä kai ihastun ja kyllästyn helposti, mutta en pisteen tapaan rajusti :D

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   30.6.13 21:20:06

Niin taisin saaada ... no hyvä että minäkin jotain saan ;)

Päivämäärä:   30.6.13 21:20:39

Voi Webbi en ikinä vastaisi tuollaiseen. Itsekin olet fiksumpi, itsestään selviä asioita ei sanota ääneen. So Victoria Milan, ja varmaan tuo on vielä maksullinen saitti.

Mutta jos tuo tehoaa, sitten ollaan markkinoiden armoilla.

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   30.6.13 21:21:22

Jos mulle joku mies kirjottais tolleen ekassa viestissä kuin Webbi, niin tuskin vastaisin kovinkaan kauniisti :D

Mutta onneks makuja on monia, ni varmaan jotkin naiset lämpenee tommosellekin jutulle - mun kohdalla niiden aika on eri kohdassa ;)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   30.6.13 21:22:22

Niin, tuolla on oikeasti saanut karsittua kaikki tosikot pois jo alkumetreillä ;)

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   30.6.13 21:26:13

Niin taktiikka se on tuokin;) Enemmin tai myöhemmin varmasti tärppää. En kuitenkaan itse rohkenis aloittaa noin suoraan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.6.13 21:27:26

Mä nyt en rajusti rakastu enkä raivostu, paremminkin hitaasti niinkuin härät yleensä, enkä tunne Minskiäkään, mut jos olisi joku aivan superhyperihanamies ollut juhannusheilana, niin vois olla, että olisin viikonlopun sen kanssa viettänyt, jos molemmista olisi siltä tuntunut:).
Ja tuskinpa olisin ehtinyt täällä notkumaan....;).

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   30.6.13 21:28:12

Loppujen lopuksi ne seuraavat vietit on niitä joilla tärppää, tuo vain kiinnittää huomiota ;)

Päivämäärä:   30.6.13 21:28:34

Eiköhän foorumi ja tarkoitus ole tuolla Victoria Millanissa ihan eri kuin esim. s24:ssa. Siellä kun ei olla sitä pitkää ja tositarkoituksella "suhdetta" hakemassa vaan ihan puhtaasti seksiä. Joten voipi olla hyvinkin tomiva ilmoitus, niinsanotusti tarkoituksenmukainen :) kirjaimellisesti.

Päivämäärä:   30.6.13 21:28:38

Jos hakee ensisijaisesti seksiseuraa, nii mitäs sitä kiertelemään. Vastaajalla varmaan samat mielessä :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   30.6.13 21:29:01

piste: Hei me ollaan nähty yhden kerran. Harvalla sitä nyt heti ekan tapaamisen jälkeen on kirkkaana mielessä mikä on homman nimi. Eikä tässä iässä varmaan ole sellaisia vaalean punaiset lasit silmillä hötkyilyjä monilla naisillakaan, kun ei todellakaan tiedä vielä mikä on tilanne. Se on parempi katsoa ja tunnustella rauhassa, kun tietää ettei se toinen mihinkään sieltä karkaa. Toisilla voi olla sellainen tyyli, että innostutaan heti päätä pahkaa ja sitten pudotaankin korkeelta ja kovaa, jos ei kaikki menekään niin kuin elokuvissa. Me kaikki ollaan erilaisia näissä jutuissa, eikä kaikki etene tollee pää kolmantena jalkana suhteeseen ja pommita koko ajan sen minkä vaan suinkin kehtaa.

Monilla vaan käy niin, että ei ole muuta enää mielessäkään kuin se suhde ja kaikki kaveritkin jää, kun pitää olla koko ajan sen ihastuksen kaulassa roikkumassa ja jos ei toinen oo sellanen, niin sit ei muka kiinnosta. Sit jos homma ei toimikaan, niin ihmetellään missä ne kaikki kaveritkin nyt on, kun on itse laiminlyönyt niitä. Toi on tosi yleinen moka varsinkin naisilla.

kurnau: Ehkä mä nyt en ihan syvimpiä tuntojani ala tänne tilittämään. Ne on kuitenkin mun oma asia ja en nää mitenkään tähdelliseksi niistä avautua tänne. Aika nopeita ja herkkiä ootte kyllä päättelemään kaikenlaista, vaikka teillä on aika niukalti tietoa mun suhteistani tai yleensäkin siitä millanen mä oon.

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   30.6.13 21:32:18

Mun täytyy kyl puolustaa Minskiä täs yhteydenpitoasiassa. En mä ton miehen kans pidä yhteyttä jokapäivä - en edes jokatoinen :D

Välillä menee viikkokin ilman yhteydenpitoa ihan helposti ja silti mä tiän et se on siellä jossain ja se riittää mulle.

Oletettavasti pidettäs enemmän yhteyttä jos ois mahdollista tavata "heti", mutta nyt se tuntuu kiusanteolta kun tulee ikävä toisen luo yhteydenoton jälkeen ja ei vaan ole mahdollista tavata.

Päivämäärä:   30.6.13 21:48:03

Suhteita on erilaisia, itsestä on vain helpompaa, jos hitsautuu heti johonkin kiinni, vietetään kaikki aika yhdessä, ja kohta on timanttisormus samettilaatikossa yöpöydän vieressa. On vaikeampaa säätää, olla ystävää, etäillä, katsoa rauhassa... Ja ehkä jostakin tuleekin jotakin. Mutta mieluummin ottaisin kaikkimullehetitässänyt.

Missä sitä tilittää syvimpiä tuntojaan, jos ei täällä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   30.6.13 21:50:45

Iina: No nimenomaan. Olishan se helpompaa jos pääsis vaikka vartissa tai parissa toisen luokse heittämällä, mutta silloin kun on enemmän etäisyyttä, niin ei sitä voi koko ajan ravata toisen luona, vaikka ehkä haluttaiskin. Kyllä tollanen matka käy ihan työstä, jos sen ajaa joka viikonloppukin edestakaisin. Maltti on valttia, eikä sitä heti pidä olla mitään kirkkoa varaamassa.

kurnau: No miten olis vaikka sen naisen kanssa? Eipä sitä muiden tarvi noista tietääkään mitään. Riittää kun se on ajan tasalla.

Päivämäärä:   30.6.13 21:52:00

No täytyy kyl sanoa, et jos webbin kaltaista tekstiä puskisi meilinä deittisaitilla, niin mä en ainakaan vastaisi....
Senverta vanhanaikainen olen!!
No, jos ei tarvisi maksullisiin saitteihin sekaantua...:).
Kun ei tuo 24nenkaan mitään aarteita avaa.....

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   30.6.13 21:52:31

Niin suurin osa taisi minun esimerkkiviestissäni takertua siihen suuseksiin ;)

Kun oikeasti pääasia oli se että luetaan ilmoitus ... tuon vastauksen kaikki oli henkilön omassa ilmoituksessa ruksattu toiveina ...

Olisitte lukenut tarkaan viestini loppuun asti
"Tietenkin muokaten aina ilmoituksen mukaan ;)"

:DD

Päivämäärä:   30.6.13 21:54:48

Mä olen kurnauhun verrattuna etana...tosin ne on hyviä valkosipulivoilla ja yrttikastikkeella;)!

Lähettäjä: Moria 
Päivämäärä:   30.6.13 22:00:23

Sinkkula edennyt pitkällä.. Itse kirjoitin joskus muutaman viestin sinne topikkeihin välillä 1-80 :D En edes muista millä nikillä kun en tänne aktiivisesti kirjoittele mitään. Muutama tuttu nikki edelleen mukana :)

Webin viesti oli vähän sellainen että pitäisi katsoa muu profiili että osuuko, jos hyvin niin sitten voisi vastatakin. Mutta uskon että suurin osa naisista tykkää enemmän sellaisista viesteistä joissa seksi ei ole ensimmäisenä, koska vaikka itsestä sinusta tuntuu että se on huumoria vaan niin kun naiset saa yleensä tosi paljon härskejä ehdotuksia niin tuo menee helposti ajattelematta siihen samaan joukkoon..

Lähettäjä: Tirli 
Päivämäärä:   30.6.13 22:02:28

Mä ymmärrän hirveän hyvin Minskiä täältä taustalta. Itsekin olen vasta nyt, neljän kuukauden tapailun ja katselun jälkeen pikkuhiljaa pääsemässä sille tasolle, että tästä taitaa olla tulossa muutakin kuin hetken aikaa seurustelua kunnes jompikumpi toteaa, että ei ole mun juttuni. Kerrankin olen malttanut katsella rauhassa, ottaa omaa aikaa välillä. Toki on toinenkin osapuoli sitä ottanut. Mutta ollaan myös keskusteltu elämän perusarvoista, annettu tilaa toisillemme tutustua rauhassa ja tehty omia asioita tahoillamme. Aikaisemmin olen mennyt suhteeseen sillä asenteella, että nyt seurustellaan. Heti koko paketti kasaan. Tämä on ollut erittäin hyvä tapa lähteä liikkeelle. Pienesti ja vähitellen. (p.s. taidan olla rakastunut)

Päivämäärä:   30.6.13 22:07:40

" Kesäsi on nyt parhaimmillaan, olet todella hyvällä tuulella ja elämä hymyilee. Sinun kannattaa hymyillä sille takaisin, sillä nyt siihen on kovasti syytä." Horoskooppi viikonlopulle. Onpi muuten melkoisen osuva ! Wau!

Päivämäärä:   30.6.13 22:08:08

Ootan vaan, et mitä on pisteen ulosanti sitte ku oikeesti tosissaa rakastuu... Kun edellisen hevosmiehen kohdalla sai sen kuvan et meni hetken matkaa jo ihan sata lasissa (etana..?) :D Noo, ei siinäkää mitää pahaa oo.

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   30.6.13 22:09:11

Minäkään en ole kovin nopeasti syttyvää sorttia- tän tyypin kans ollaan kuitenkin yritetty nähdä aina kun mahdollista, tosin välillä jää näkemättä ihan sen takia että molemmilla on niitä omia harrastuksia.
Tosin tänään saan vielä yövieraan, suoraan harrastuksistaan ^^ Aamulla on tosi aikainen herätys mutta, mutta, mieluummin silti nukun tuon herran kanssa vähän lyhyemmät yöunet kuin yksin. Viikonloppuna sain onneksi nukuttua ihan ylipaljon :D

Missionin innoittamana minäkin pakottauduin juoksemaan ja kipuamaan portaita- huhhuh, lääh ja puuh :D

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   30.6.13 22:10:56

Moria; minun kanssa ei pärjää jos ei ole huumorintajua ;)

Vastaavaan viestiin (siis jokaisen ilmoituksen mukaisiin) tuli vastauksia, joidenkin kanssa viestiteltiin pitkäänkin, joitakin tapasin ... jotkut ovat kavereita vieläkin ... Mutta yhteistä kaikkile oli hyvä huumorintaju.

Tirli; eikö tuollainen olekin se oikea tapa lähteä, ei sitä ekalla tapaamiseslla oikeasati tiedä onko joku oikea vai hetken hurma, eikä välrttämättä edes toisella, kolmannella ehkä.

Päivämäärä:   30.6.13 22:12:49

Pelkästään koko sinkkulan ihana kirjo antaa suhteilulle perspektiiviä. Voi olla noin tai sitten näin, ja omaan nuppiin juurrutettu seurustelukaava ei ole ainoa oikea.

Piste mikään hidas ole, vaikka pysähtyisikin aterioimaan etanat, itsekullakin on juttuja, joista ei näytä mitään järkevää edes aika.

Päivämäärä:   30.6.13 22:16:05

Jotenkin toivoisi että olisi luonteeltaan tuollainen että pystyisi katselemaan ja ottamaan oman aikansa. Valitettavasti vain olen huomannut että joko sitä heti lähdetään sata lasissa eteenpäin tai sitten sitä kiinnostusta ei synny vaikka kuinka yrittäisi. Siksi ehkä tuollainen hissukseen eteneminen on minulle vieraampaa, vaikka pystyn kyllä ymmärtämään että tuollainen heti ja kovaa kolahtaminen on yhtä vierasta tällaiselle hitaalle etenijälle.

Päivämäärä:   30.6.13 22:16:17

Kurnau, totta joo.

Missä se hörhö luuraa..?

Päivämäärä:   30.6.13 22:17:29

Jokupoku, mun pään saa sekaisin ainoastaan ja vaan hevosmies;)!
Niitä sattuu kohdalle ehkä yksi kymmenessä vuodessa....joten kyllä siinä sukat pyörii silloin jalois, vaikka hidashan mä olin tuossakin jutussa...
Wanha pata lämpenee hitaasti;)!

Päivämäärä:   30.6.13 22:21:19

Jokupoku: samaa mietin. :D Kun jos tuo pisteen tyyli on "hitaasti niinkuin härät yleensä" niin missähän tervassa tuo minun mieskokelaani on pyöritelty, kun sen härän hitaus on jotain aivan umpiumpihämäläistä verrattuna siihen.

LähettäjäM 
Päivämäärä:   30.6.13 22:25:11

hmmm vaikuttavatko horoskoopit noin paljon ?

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   30.6.13 22:27:55

No minä en härkänä ole aina hidas, josksu jopa erittäin nopea ... mutta oikeasti viestien ja ekaan tapaamiseen lähden avoimin silmin, mitään vaatimatta ja mitään lupaamatta ... se on sitten sen ajan murhe mihin tilanne ajautuu ...

Päivämäärä:   30.6.13 22:30:01

Mä olen nyt kuitenkin päättänyt, et vaan cowboyt kelpaa;)!
Taas nousi rima, enää ei pelkkä hevosmies riitä;)!!!!
Ja nyt pää tyynyyn, aamulla töihin!
Öitä!

Päivämäärä:   30.6.13 22:31:33

Webbi: näin sanoisin. Ekalla kerralla varmaan tietää, jos ei ole toivoakaan. Mutta niistäkin, jotka saa jo ensitapaamisella sukat pyörimään jaloissa, pitäisi ottaa kylmän viileä niskalenkki ja katsella aihetta ihan rauhassa.

Mulle tämä on ollut hyvin opettavainen ja hyvä kokemus, kun on katseltu ja opeteltu pikku hiljaa. Edelleenkin varmaan katsellaan ja opetellaan, mutta joitain isoja askelia on otettu nyt, siltä tuntuu.

Päivämäärä:   30.6.13 22:35:32

Tirliltä asiaa.

Mistä piste niitä cowboyta edes löytää?

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   30.6.13 22:36:58

Öitä kaikille, menen myös untenmaille höyhensaarille

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   30.6.13 22:46:05

M: no ei vaikuta, horot on höpöhöpöä :D

Koirat uitettu, ite pulahdettu, suoraan porukoil käyty ja syöty niin et maha ratkee. Hyvä reissu, kaikki on ihan puhki :)

No joo, kyllä mä jotenkin ymmärrän tavallaan sen hissuttelun noissa suhdeasioissa, mutta en kyllä sisäistä ja käsitä :D "Korkeelta ja kovaa", Minski, miten siltä suojautuu yhtään sen enempää etenemällä hitaasti? Ei kai hitaastikaan etenevän tarkoitus ole ottaa suhdetta jatkossakaan jotenkin kylmemmin ja rationaalisemmin?

Ite menen täysillä. Ei ole koskaan tarvinnut ketään kuoliaaksi ahdistella, suhteet on kulkenu heti alusta täysin luonnollisesti, molemmat halunnu nähdä paljon heti, ikävöinyt, rakastanut, jne jne. Oikeastaan joka kerta. Omalle kohdalle kun sattuu tommonen hissuttelija niin mä tuskin kestän. Suhteessahan taidan olla kyllä kärsivällinen ja joustava ihminen, mutta tota alkuajan hyssytystä mä en vaan viitti katsella. Tunteet kun ei saa vastakaikua niin se tuntuu välittömästi täysin turhalta rastilta ja parempi skipata samantien.

Ymmärrän silti jos joku on itse sellainen, en vaan pysty lainkaan samastumaan ja ajtuskin tuntuu jotenkin... aivan liian monimutkaiselta ja hankalalta, luonnottomalta ja kylmältä.

Päivämäärä:   30.6.13 22:54:19

Öitä Webbi! Kohta pitäisi lähteä koiran kanssa ulos mutta on vielä Ylämaan kettu kesken netti tv:ssä. Tuo Robert Carlyle on kyllä mies niin minun makuuni , nam :)

Päivämäärä:   30.6.13 22:56:40

Missi: ei siitä ole kyse, että olisi kylmempi. Mutta jos elämässä on jo monia asioita jotka vaativat huomion jakamista, ei vaan voi vaatia, että kaikki liikenevä aika heti mulle tänne nyt!! Kun on omat haasteet, lapset, työ ja muut vastuut, on niille löydyttävä tila ja aika. Jos uusi suhde alkaisi vaatia heti kaikkea huomiota, alkaisi aika pian ahdistaa ja tulisi tunne, että ei mun rahkeet riitä tähän. Mulla on ollut yksi sellainen suhde, joka oli kovin innokas alusta asti, omistava suorastaan, eikä se hyvin päättynyt. Siksi arvostan tätä, joka antaa tilaa omille ajatuksille ja asioille.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   30.6.13 23:06:29

Mission: Olosuhteet sanelee paljolti tonkin. Jos on paljon etäisyyttä, niin ei voida nähdä niin usein vaikka kuinka haluttais. Eikä sitä mun mielestä etäsuhteessa tarvi joka päivä olla yhteyksissä. Kyllä siinä voi ja pitääkin puuhastella myös niitä omia juttujaan. Mut sit kun nähdään, niin otetaan siitä ajasta kaikki irti, eikä pyöritellä muita juttuja silloin.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   30.6.13 23:13:32

En mä ehkä Tirli ihan sitäkään tarkota että oma elämä jäis tai kärsis. Itelläkin ollut kyllä tallit ja muuta, mutta kun ihastun niin ihastun sitten kyllä heti. Töissä on ihana laittaa ruokiksella joku viesti, illalla tallin jälkeen toivottaa hyvät yöt jne. Ja tietenkin nähdään silloin kun molemmilla on se sopiva hetki, mutta heti silloin. Ja samantien on alettu jakaa asioita, toinen lähtee shoppailemaan prätkää niin on kiva mennä mukaan kun hän varovasti ehdottaa josko haluaisin, jne. Etäsuhteet on aika syvältä, mutta on sellainenkin ollut. Jonkinlainen yhteys ollut silti joka päivä, vaikka vain yksi viesti.

Itse olen kokenut suhteet aina kaikella tapaa lisäyksenä, ei mitenkään rajoittavana tai aikaa vievänä asiana. Toisaalta mua ei ole kukaan halunnut mitenkään rajoittaa, joko olen valinnut oikein tai sitten se johtuu juurikin siitä että huomion jakaminen ei mulla ole vaativaa ja sitä kyllä saa. Silloinkin jos ei ole sitä aikaa jaettavaksi. Eikä mun ole ikinä tarvinnut valittaa ettei toinen soita tai tekstaa, joskaan en ole kokenut ahdistumista, eli toinen ei myöskään ole sitä ollut täysin tauotta tekemässä. Ehkä mulla on niin paljon asiaa ettei yhteydenpidosta tule tikusta asiaksi vääntämistä?

Lapsikuviot ja hyvin pitkät matkat on tottakai asia erikseen, mutta yhteydenpidon tiheyshän ei ole siitä kiinni.

Enhän minäkään nyt kuitenkaan ole nenä kiinni luurissa kokoajan näpyttämässä mitään pusipusipusia (vaikka välillä sitäkin;)) mutta pitkät hiljaisuudet nostattavat kyllä kulmakarvoja.

Tunteissani en silti säästele. En roiku kenenkään kaulassa 24/7, mutta sanon ihan suoraan enkä hyssyttele yhtään. En ole kokenut putoavani yhtään sen korkeammalta kuin muutkaan, enkä usko että särkyneeltä sydämeltä voi suojautua tai säästyä yhtään mitenkään. Ainakaan mitään en ole koskaan menettänyt sillä että olen antanut paljon.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   30.6.13 23:16:38

Minski, etäisyyshn ei ole mikään syy siihen että miten paljon ollaan yhteydessä. Se on täysin persoonakysymys, nykyään soitetaan tai tekstataan naapuriinkin ja viereiseen toimistoon skypetellään. Yhteydenpidon tajuuteen ei kilometrit ole suhteessa mitenkään. Mutta vielä kiinnosti tuo mainitsemasi korkeelta ja kovaa putoaminen? En oikein ymmärtänyt sitä, miten siis siltä suojaa yhtään hitaampi suhteen aloittaminen?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   30.6.13 23:42:28

No joo, siis eihän se sitä rajaa, mutta ei tossakaan mun mielestä ole sellasta, että joka päivä on pakko olla yhteyksissä. Joskus voi sitten olla vähän enemmän ja joskus vähän vähemmän. Kyllä mekin skypessä jutellaan monesti monta tuntia. Siinä samalla voi vaan tehdä kaikkea muutakin, koska mäkin oon tottunut tekemään kolmea juttua sulavasti samaan aikaan.

Kaikki ei ilmaise tunteitaan noin, että pitää pitää tiiviisti yhteyttä. Sekin on hyvä ymmärtää, että vaikka itse ehkä oliskin sellainen, niin kaikki ei oo eikä se tarkota sitä, etteikö toista silti kiinnostais. Aika lyhytnäköistä se on tolleekin vaan olettaa, eikä ottaa asiaa puheeksi, jos se vaivaa kun toinen on liian vähän yhteydessä.

Kovaa ja korkeelta putoominen tarkottaa sitä, että silloin kun on heti sata lasissa ja intoilee, niin silloin on yleensä haavoittuvaisempikin ja pettyy raskaammin, jos tuleekin takaisku tai ehkä jopa ero. Sellainen joka katselee rauhallisemmin ja antaa tilanteen kehittyä omalla painollaan kaikessa rauhassa voi helpommin mennä molempiin suuntiin. Joko siis antaa suhteen puhjeta kukkaan tai sitten katsoa ettei siitä tule mitään ja pistää poikki. Ehkä se silloin on kivaa, kun on sata lasissa ja kaikki meneekin hyvin, mutta enemmän noita yrityksiä yleensä epäonnistuu kuin onnistuu, joten todennäköisempää on, ettei ihan ekalla, eikä tokallakaan kerralla tärppää.

Mut ihmisestähän nämä on kiinni ja myös suhteesta, jotka on kaikki vähän erilaisia. Toipuuhan ihmiset ihan eri tahtiin eroistakin.

Lähettäjä: Marce 
Päivämäärä:   30.6.13 23:42:40

Kyllä mäkin kaipaan suhteessa huomiota päivittäin. Edellinen juttu kariutui juurikin tähän, että oltiin liian erilaisia tän suhteen. Ei se tarkoita sitä, että pitäisi välttämättä päivittäin nähdä tai jatkuvasti olla viestiä laittamassa, mutta edes se hyvänyön toivotus illalla.

Mä niin odotan, että vastaan tulis joku joka veis jalat alta. En ihastu helposti, mutta sitten kun ihastun niin olen täysillä mukana.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   30.6.13 23:58:55

Tottakai mä Minski ottaisin asian puheeksi, tietenkin. Kysyisin suoraan kiinnostaako vai ei. Jos sen kysyminen olisi jo jotenkin ahdistavaa niin siinä se vastaus varmasti olisikin. Mutta ei se silti tarkoita sitä että hissuttelijan ja minun tunteita saisi mitenkään yhdistettyä, aika iso eroavaisuus kyseessä ja todennäköisesti ongelmia olisi myös jatkossa, jossain muussa asiassa...

Tossa kovaa ja korkeelta putoomisessa oon täysin eri mieltä. Ei voi edetä täysillä jos toinenkaan ei etene. Todennäköisintä on olla putoamatta ollenkaan jos kyseessä ovat samankaltaiset ihmiset. Putoamiseen vaikuttaa enemmän se, ollaanko alunpitäenkään sopivat toisilleen. Ensimmäiset metrit ei ketään ehdi hajottamaan ja mistään korkealta ei todellakaan tipahda siinä kohtaa.

Tätä voi ajatella vaikka matemaattisena yhtälönä. Eli siten että putoaminen tulee tietyssä vaiheessa tutustumista. Jotkut tutustuvat nopeammin, kiihkeämmin, mutta tuttavuus voi olla lyhytkestoisempi kunnes todetaan että päädytään eri teille. Jotkut taas tutustuvat verkkaisemmin, tapaavat harvemmin, tuttavuus kestää kauemmin sillä toisen tuntee vasta pidemmän ajan kuluttua. Ja kun tunnetaan, saatetaan siitä syystä päätyä eri teille. Eli todennäköisempää on erota tietyssä vaiheessa toiseen ihmisen tuntemista, kuin jossakin tietyssä ajanjaksossa. Nopeammin tutustuvat pääsevät yhtä mainiosti yli eivätkä tipu yhtään minnekään, sillä eihän lyhytaikainen suhde kariutuessaan maailmoja kaada.

Toisekseen, mielestäni noilla ei välttämättä ole edes mitään yhtäläisyyttä. Itse annan mielelläni itsestäni paljon, tykkään olla yhteyksissä, tunnen suuresti, mutta en esimerkiksi ole lainkaan äkkipikainen tuittupää kuten moni kovaa tunteva saattaa olla. Enkä ripustautuva tai ahdistava. En myöskään hajoa kappaleiksi eroista, olen melko hyvä käsittelemään niitä. "korkealta ja kovaa" päätee siis mielestäni pelkästään persoonaan. Mun mielestä korkealta on paljon kivempi tulla alas varovasti, eikä hypätä pää edellä. Joillakuilla on kyllä tapana täyttää elämänsä yhdellä asialla ja kun se asia loppuu, loppuu koko elämäkin tai ainakin pysähtyy kunnes saa itsensä kerättyä... Ei se silti päde mitenkään yhtälönä meihin kaikkiin "tunteellisiin", jokainen persoona on osiensa summa.

Siksi varmaankin en koe menettäväni yhtään mitään sillä että annan itsestäni paljon. Se on aivan ilmaista eikä ole koskaan vaatinut maksuksi mitään putoamisia, hajoamisia tai muutakaan.

Päivämäärä:   1.7.13 00:30:13

Öitä ja unia!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.7.13 00:31:28

Jep, no kuten sanoinkin, niin me ollaan kaikki erilaisia. Mut justhan tossa Niinakin otti aika raskaasti ton, kun se tyyppi paljastuikin pleijeriksi. Suhdehan oli kuitenkin lyhyt. Samoin piste kiihdytteli sen hevosmiehen kanssa edestakaisin. Alussa oltiin ihan taivaassa ja sitten kaikki olikin ihan surkeeta sontaa ja miehiä ei enää kateltu ollenkaan. Sitten taas hetken päästä ne olikin ihan jees ja että vois sitä ehkä sittenkin. Just tollasia sinkoilijoita monet hetikaikkimullenyt ihmiset on. Joillekin toi sopii ja joillekin ei.

Jotkut myös ottaa noi raskaammin, koska ovat heti niin täysillä mukana suhteessa ja avautuneet aremmistakin asioista ihmiselle, joka ei sitten ollutkaan sellainen kuin oli kuvitellut. Jotkut voi olla niin kusipäitäkin, että käyttää noita sua vastaan ja aiheuttaa vahinkoa suorassa suhteessa siihen miten paljon oot menny avautumaan tollasista asioista joilla voi tehdä vahinkoa. Toiset kun lainailee sydämet silmissä isoja summia rahaakin ja sitten jääkin velat kuittaamatta. Kyllähän näitä esimerkkejä löytyy, kun luotetaan liian nopeasti ja päätä pahkaa rakastuneena asioissa, joissa olis kannattanut käyttää enemmän harkintaa.

Että sopiva balanssi suhteen mukaan näissäkin. Mä oon sitä mieltä.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   1.7.13 01:00:11

No päättömyydet erikseen, kuten raha-asiat, en mäkään sentään hyppää kaivoon vaan siks että viikon vanha haipuppelimussukka sanoo että siellä on kultaa ja ei oo syvällä ja rappuset ylös...

Niinaa ei kannata vetää tähän mukaan, on vähän eri juttu ihmisellä, jolla on hyvin vähän kokemusta suhteista, ja joka odottaa odottamasta päästyään että tapaisi viimein sen jonkun. Siinä kohtaa alkaa ihan varmasti jokainen hissunkissunvaapulavissunkin jo vähän enemmän tarttumaan oljenkorteen ja pettymäänkin, siihen pettymykseen kun liittyy jo myös tuo aika, se "eikö vieläkään".

Piste kiros pari päivä, sillä on ulosanti tommonen räväkkä mutta jos se olis jostain korkeelta tippunut niin sehän itkis vieläkin sen ihastuksensa perään, vaan eipä itke, aikaa sitten unohtunut sekin.

"Kaikkimullehetinyt" oli vähän epäreilua, mun mielestä semmonen ihminen on jo aika kokonaisvaltaisesti pilalle lellitty hemmoteltu pentu. Ite osaan kyllä olla avoin, suora, ja ihastua nopeasti ja antaa paljon, mutta kyllä tässä elämässä on ihan jokaikisen asian eteen saanut tehdä työtä paljon ja kauan, oon itse HYVIN kaukana jostain kaikkimullehetinyt -tyypistä.

Muutenkin jotenkin ihmettelen että määrittääkö suhteen etenemisen nopeus jotenkin enemmänkin ihmistyypistä jotain? Mun mielestä pelkästään yhdestä asiasta, ei tosiaan mistään muusta.

Itse ihmettelen, mitkä on niitä asioita, joita voi käyttää toista vastaan? En osaa kuvitella omalle kohdalleni mitään, missä en voisi hyvin luottaa toiseen, ja joutuisin jotenkin siitä maksamaan? Rakkausasioissa siis. Ehkä mulla ei ole tarpeeksi luurankoja kaapissa, mutta en vaan ymmärrä, miten joku voi kääntää mua vastaan yhtään mitään? Mitä esimerkiksi?

Joillain ihmisillä taas on ihan hirmuinen tarve kontrolloida kaikkea ja suojella itseään, joskus yritän kysyä sellaisilta että miltä, mutta en ole saanut vastausta. Sydäsuruilta joo, mutta ei niiltä voi suojautua mitenkään, niitä tulee jos on tullakseen.

Pakko kai se on nukkuakin välillä...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.7.13 01:07:21

Joo pakko mennä kans nukkumaan, mutta tosiaan kyllä tossa olis hyvä olla sopiva välimuoto mun mielestä. Ettei nyt ihan päätä pahkaa rynnätä suhteeseen, mutta ei sitten toisaalta olla sellaisiakaan, että saa pihdeillä kiskoa, että sais jotain irti.

Ja siis kukin tyylillään, kyllä näissä pitää mun mielestä pystyä kohtaamaan erilaisuuttakin ja yrittää tulla vähän vastaankin. Vaikkei se tietysti onnistu, jos kovin erilaisia ollaan.

Hyvää yötä o/

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   1.7.13 01:10:38

Mun mielestä mikään ei ole automaattisesti oikein, paitsi ehkä se, että helpointa on etsiä suht lähelle samantyyppisiä vastakappaleita :) Silloin sujuu kompromissitkin paremmin.

Nyt sammuu valot, vissiin sammutetaan sinkkulastakin samalla?

Öitä:)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   1.7.13 01:14:34

mä en nyt oikeen etene tän mun ihastumisen kanssa.. pahinta on, että toi tyyppikin on parin viime päivän aikana alkanut näyttää kiinnostumisen merkkejä ja se on pelottavaa, koska en usko, että meistä koskaan tulis mitään toimivaa paria. huoh.

miks mä ihastun aina renttuihin?

Lähettäjä: SuSah 
Päivämäärä:   1.7.13 01:22:23

Seurasin taustalta tätä keskustelua vanhana sinkkutopikin "asiakkaana" :D

Mielestä se että heittäytyy täysillä suhteeseen ei sulje pois mitenkään sitä että silti ajattelee järjellä samalla. Itse kohtasin hyvin tunteikkaan ihmisen jolla oli todella_todella vaikea suhde takana ja hän oli jo ajattellut että ei ikinä uskalla uuteen suhteeseen, ja aika kyyninen taisin kyllä minäkin olla.. Mutta kun tapasimme niin se oli todellakin BUM. Hetken aikaa kierreltiin mutta sitten totesimme että ei hitto, ollaan molemmat ihan pähkinöinä toisiimme ja annetaan mennä. Mutta me annoimme mennä tunnetasolla. Miehen poikaa ei ole vieläkään sotkettu mukaan (tapaamisestamme kohta 11kk) eikä muutenkaan haihateltu yhteen muuttoa tai muuta sellaista. Tunnetasolla ollaan silti eletty ihan täysillä, miksipä ei? Tämän ikäisenä ei vaan viitsi enää sotkea käytännön asioita mukaan kun vasta sitten kun se vuoristorata on oikeasti käyty ylhäältä ihan alas asti.

Ymmärrän naisia siinä että he eivät uskalla heittäytyä jos mies ei kunnolla näytä sitä vihreää valoa. Ja miehiä taas siinä että vihreän valon näyttäminen turhan monesti tarkoittaa sitä että lusikat yhteen ja kontrolli päälle.. (tai toisinpäin).

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   1.7.13 04:55:52

Huomenta =)

Kurnau ja muutkin - mä olin pitkään tommonen "hetimullekaikkinytoitis"- ihminen ja kun sillä tavalla vaan ei toivottua tulosta tullut millään saralla (ei pelkästään ihmissuhteet) niin mä olen nyt opetellut kärsivällisyyttä. Osaan ja jaksan odottaa et mitä se toinen haluaa vai haluaako mitään.
Kaikki meistä ei vaan ole niin nopeasti eteneviä ja se on tän miehen kohdalla ollut pakko hyväksyä kun on soudettu ja huovattu tätä juttua 1 askel eteenpäin, 3 askelta taaksepäin - tyylillä.
Vasta juhannuksen aikaan päästiin asioissa vähän isompi loikka eteenpäin ja nyt kun se kynnys ylitettiin, niin mä alan uskomaan et toi mies on oikeesti tässä jutussa mukana =)

Päivämäärä:   1.7.13 05:41:54

Huomenta:)!
Täytyy heti aamutuimaan todeta, et Minski kyllä on aivan hakoteillä mun osalta!
En todellakaan ole tyyppiä mullekaikkihetitännenyt:).
Tuossa hevosmiesjutussa kävi kyllä niinpäin, et mies oli tuota mieltä ja mä polkaisin jarrua...mulla kun on omakin elämä ja en siitä ole valmis luopumaan. Et todellakinMinsin ihmistuntemus ei kyllä nyt osunnut eikä uponnut tän kohdalla.
Se on aivan totta, et hidastelen ja jarruttelen välillä, kuuluu luonteeseen, mut se ei tee musta päätöntä ihastujaa tai edestakaisin soutajaa, paremminkin otan etäisyyttä ja katson asioita ja ihmisiä hetken vähän kauempaa...eipähän tule tippimisia korkealta ja kovaa...niinkuin ei tuonkaan hevosmiehen kohdalla. Olen varovainen ja punnitsen asioita hyvin tarkkaan, valitettavasti realistina mua ei saa tippumaan korkealta, tahtoo noi jalat porskuttaa puolimetriä maan alla mieluummin kuin sen päällä:).
Voi olla, et Minski on muodostanut käsityksensä sen perusteella, kun singahtelen paikasta paikkaan ja sinne tänne hevosten vuoksi ja niiden kanssa. Se ei suinkaan tarkoita, että asiaan liittyy millään tavalla mitään tai ketään miestä, niinkuin nyt ei tuo hevosmieskään sinkauttanut mua yhtään mihinkään.
Se vaan alkoi asetella ehtoja, jotka eivät sopineet mun elämään.
Olen sen verran vanha luu, et mulla on jo oma elämä, josta en ole valmis enää luopumaan. Mikäli se tuottaa miehelle mieliharmia, en ole siinä tapauksessa sopivaa seuraa.

LähettäjäM 
Päivämäärä:   1.7.13 06:59:14

Huomenta..

Päivämäärä:   1.7.13 07:04:43

Huomenta ja hyvää heinäkuuta! Ihana loma-aamu :)
Vaikuttaa siltä, että täälä ihmiset helposti tulkitsee toisen sanomiset yli, suuntaan tai toiseen. Ja sitte ihmetellään toisen edesottamuksia. Mullekki välis käy niin :D

Päivämäärä:   1.7.13 07:06:01

Joko M:n loma loppui, kun näin aikaisin olet ylhäällä?

Päivämäärä:   1.7.13 07:19:59

Jokupoku, juurikin niin.
Kirjoitetun perusteella on helppo tehdä olettamuksia, hyviä ja huonoja:)...paikkansapitäviä tai -pitämättömiä.
Niinhän se menee usein parisuhteissakin, vaikka ihan fyysisesti toisen tuntee ja mielestään hyvinkin, silti pää muodostaa ihmeellisiä oletuksia, joissa ei välttämättä ole totuuden hippuakaan ja sit erotaan...
Mä en ymmärrä, miksei ihmiset puhu, puhu ja puhu asioista vaan olettavat sellaista, missä ei todellakaan ole totuuden hiventäkään.

Päivämäärä:   1.7.13 07:30:26

Aivan, puhuminen on tärkeetä. Mutta usein olen huomannu, että juuri kirjoittamalla ja sitä lukemalla saa suurimmat sotkut aikaan. No eipä aina se puhuminenkaa auta, kun toinen saattaa kuvitella toisen vihjaavan jostai ja keksii itse loput, kun taas toinen sanoi jo koko asian, eikä tarkoittanu siihe mitään muuta lisää. Ero tulee myös siinä kohtaa, kun tollanen spekulointi on vienyt suhteesta pohjan. Mut silloinpa ei vakka ja kansi ollutkaan yhteensopivia, jos ei olla samalla aaltopituudella keskenään :)

Päivämäärä:   1.7.13 07:40:10

Nimenomaan kirjoittamalla saa parhaat sotkut aikaiseksi:).
Ja toki puhumallakin, jos ei ajatukset kohtaa.
Kirjoituksen perusteella on kuitenkin mahdotonta nähdä ihmisen eleitä ja mielialoja, kasvokkain pystyy sentään tulkitsemaan kehonkieltäkin ja se jo auttaa sanojen ymmärrystä.
Ehkei silloin tule niin helposti tehtyä vääriä johtopäätöksiä....

LähettäjäM 
Päivämäärä:   1.7.13 07:50:20

jo loppui, pari viikkoo toitä ja sitten jälleen lomalle 3 viikkoo :)

Päivämäärä:   1.7.13 08:00:00

Kuulostaa varsin hyvältä toi M:n kesälomaputki...:).
Mun pitäisi vielä tää viikko jaksaa ja sit jos jakaisi kuusi viikkoa kahteen kolmen viikon pätkään...muutenhan sitä ihan vierottuu töistä jos kuuden viikon loman putkeen pitää;)!

LähettäjäM 
Päivämäärä:   1.7.13 08:04:23

ei huono itselläsikään .

Päivämäärä:   1.7.13 08:11:34

Juu, ei näin hevostelun näkökulmasta yhtään hassumpi lomamäärä;)!
Saa täs aikalailla keskittyä hevosiin tän kesän:).
Syksy on jo pitkällä, kun mun lomat on lusittu, käyn mäkin pätkän töissä välissä, mut viikko, pari, ei ehdi tuntua vielä missään!
Paitsi et nyt tuntuu tervanjuonnilta tämä viimeinen työviikko, no, neljä pitkää päivää ja viides onkin sit vapaa...eli aloitan loman torstaina:). Iiiiiihanaaaa!!!

LähettäjäM 
Päivämäärä:   1.7.13 08:13:32

Hyvä noin :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   1.7.13 08:33:01

Huomenta, hitaasti hyvä tulee, suotta hosua suhteen alussa.:) Taitaa taas tulla plääh päivä, hyvä niin, talvella saa taas palella.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   1.7.13 08:58:38

Huomenta, sateiseen aamuun ....

Naisilla yleensä on tapana ymmärtää väärin mitä sanotaan tai kirjoitetaan ;)

Ja minusta suhteen alussa pitää mennä aivan niinkuin itsestä tuntuu, jos kerran haluaa mennä täysillä heti alusta, no menkööt ... mutta ihan oikein on myös tuttustua varovasti ja harkita ... kukin tyylillään ja vaikka jonkinlainen yhdistelmä näistä. Ei ehkä kannata itselleenkään asettaa mitään rajoituksia ja ehtoja, vaan antaa tilanteen näyttää.

Päivämäärä:   1.7.13 09:16:22

Huomenta! Tuntuu että tässä ehkä kekskustelussa menee vähän sekaisin toiminta ja tunteet. Uskoisin että tunteita on vaikea pidätellä tai "ottaa varmanpäälle", mutta se miten niiden tunteiden perusteella toimitaan, se saattaa olla hyvinkin erilaista eri ihmisillä.

Eiköhän jokaisella ole kuitenkin ne omat kategoriansa, tiedättekös: "ei-varmasti" - "vaikuttaa kiinnostavalta" ja "Juhuu-täysillä päin" tyypit. Ensimmäisten kanssa ei kannata katsellakkaan, viimeisen tyypin kanssa taas ei pysty pidättelemään vaikka haluaisi, mutta ehkä ne parhaat ja kestävimmät suhteet tulevat tuosta keskimmäisestä kategoriasta. Monet meistä kuitenkin hakevat ja kokevat noita juhuu-elämyksiä, mutta en ole varma kuinka järkevää se loppupelissä on, ehkä järki kuitenkin sanoo että se mikä nopeasti syttyy, saattaa yhtä nopeasti sammua. Järkevä ja harkitsevainen ihminen taas ei luota tuohon juhuu-tunteeseen ja saattaa vetäytyä heti alkuunsa jo juurikin tuon tunteen ajamana.

Omalta kohdaltani täytyy sanoa että kyllä, ihastun tulisesti ja kovin ja kyllähän se kirpaisee ja sattuu kun loppuu, sydän saa muutaman mustelman, mutta mustelmat parantuu. Jälkikäteen kuitenkin näen suhteessa enemmän hyvää kuin huonoa, kunhan mustelmat ovat parantuneet. Enkä olisi yhtään näistä tulisista ihastumisista halunnut jättää kokematta.

Minun lomailuni se senkuin jatkuu, tällä viikolla olisi luvassa haastattelu, jossa tarjolla työpaikka jonka t o d e l l a paljon haluan !!! (mullekaikkiheti ;) Ja varmasti putoan korkealta ja kovaa jos en saa.. .eli pitäkääs peukkuja että tämä minun piiitkä lomani jo vihdoinkin alkaisi loppumaan!

Minusta muuten kirjoitettu sana on parempi kuin puhuttu. Vaikka siinäkin voi tulla väärinkäsityksiä tunnetilan suhteen, on kuitenkin helpompi kirjoittaa asiat koska silloin omat tunteet eivät taas häiritse viestin vastaanottoa. Yleensä jos on todella tärkeää asiaa, kirjoitan sen, ettei esim. viha tai suru tule siihen asian ja sen ymmärtämisen väliin.

S24:ssa on tekeillä jotain mielenkiintoista ;), siitä vielä enemmän jos todella toteutuu, tullee ensitreffit lyömään laudalta lintsin menentullen :) .

Päivämäärä:   1.7.13 09:20:51

Webbi, minä olen kyllä törmännyt samaan väärinymmärtelyyn miesten osalta!!!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   1.7.13 09:23:36

Jokupoku; todennäköisesti, myönnän että minä olen useinkin ymmärtänyt naisia ihan väärin ...

Naista ei voi ymmärtää, naista voi vain rakastaa.

Päivämäärä:   1.7.13 09:25:03

Yksinkertainen esimerkki: Sanon miehell

Päivämäärä:   1.7.13 09:29:00

Uusiks...
Yksinkertainen esimerkki:
Sanon miehelle, että hiljentäisitkö radioo vähän.
Mies sulkee sen ja naama on solmussa.
Kysyn, että miksi sulki sen. Mies vastaa, että ku sä et halunnu kuunnella.
Mikä meni vikaan...?

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   1.7.13 09:34:10

Olisit sanonut että liian kovalla, vähän hiljemmalle ....

Kun naiset yleensä sanovat noin kun haluavat että mies sulkee radion .. miehet ovat oppineet sen kantapään tai ooikeammin takaraivon kautta

Päivämäärä:   1.7.13 09:38:26

Sikstoiseks, mä edellytän kyl ensin, et minuu ymmärtää, sen jälkee vasta voi rakastaa! Muu on feikkiä.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   1.7.13 09:43:06

OHHOH :o Korjataan nyt sen verran Minskille faktoja, että mulla ei todellakaan ole ollut mitään suhdetta yhtään kenenkään kanssa. Mutta tuohon pleijeriin ihastuin kyllä niin kovin, että jos se olis minut halunnut, niin olis kyllä saanut ja vieläpä hävettävän helpolla. Että siinä mielessä mie kyllä varmaan olen tuollainen kaikkimulletännehetinyt. En mie kyllä muissa asioissa mielestäni tuollainen ole, vai olenko...? Pikemminkin mitäänaikaansaamaton ja hidas...

Mutta voin edelleen myöntää, että JOS eteen tulee sellainen tyyppi, joka minusta oikeasti kiinnostuu ja minä kiinnostun siitä, niin en mie kyllä aio jarrutella yhtään. Mulla on kolmenkymmenen vuoden patoutumat purettavana; paljon kiinniotettavaa ja koettavaa, niin miks sitten vieläkin pitäis hyssytellä ja jarrutella..? Nyt mie vaan oon niin kokematon ja naiivi, että tulkitsen helposti väärin. Oon niin kauan odottanut, että löytyisi se joku ihminen, joka minusta kiinnostuisi, että sitten tuollaiset pienetkin huomaavaisuudet korostuu ihan liikaa ja saa mut rakentamaan niitä pilvilinnoja.

Mutta hei, kuvitelkaa ittenne mun asemaan. Kolmekymppinen ikisinkku, jolla biologinen kello tikittää kovaa vauhtia; en oo ikinä saanu rakkautta tai hellyyttä; ei ole pidetty kädestä, halattu, suudeltu enkä ole ikinä päässyt treffeille tai seurustellut. Ja sitten tulee tuommonen ihana pelimies, joka huomioi, juttelee ja jopa istuu viereen ja koskettaa; HUI! Vielä vuosi-pari sitten olisin varmasti suhtautunut asiaan sillä asenteella, että ei miusta voi kuitenkaan kukaan oikeasti tykätä ja kiinnostua, koska oon tämmönen ruma lihava luuseri. Mutta nyt on kyllä itsetunto ja itseluottamus noussut edes sen verran, että pidän jopa itse sitä mahdollisena, että joskus voi ihan oikeasti löytyä ihminen, joka minustakin kiinnostuu! Joten kyllä, jos joku edes vähän vihjailee sinne päin, ja tyyppi vaikuttaa yhtään kiinnostavalta, niin kyllä mie haluan äkkiä selvittää, että voisiko se nyt olla juuri tämä! Mulla on ikää jo sen verran, ettei tässä ole aikaa käydä etenemään hitaasti. UGH, olen puhunut.

Ja vielä loppuun päivän lupaava horo: "Joku ihminen on sinulle todella tärkeä, hän on jotakin erityistä. Viihdyt hyvin hänen kanssaan, olosi on todella onnellinen. Anna tämän jatkua, suo se itsellesi." Nii-in. Nyt tarvittas vaan SE ihminen... :/

Päivämäärä:   1.7.13 09:48:22

Heh, siinäpä hyvä esimerkki, miten mies ymmärtää radion hiljemmälle vääntämisen, eiku kiinni vaan koko gramofooni, kun sitä kerran PYYDETTIIN...
Hyvä esimerkki siitä, miten oletetaan asia.
Ja näitähän riittää pilvin pimein....
Ihan vastaava on, kun sanoin miehelle, et menisitkö puhumaan (puhelimeensa) vähän kauemmas, et mä kuulen klinikanpitäjän selostuksen, mies sanoo puhelimeen kaverilleen, et pitää kuulemma lopettaa tää puhelu ja lopetti.....mä en sanonut, et lopeta se puhuminen, vaan että menisitkö vähän kauemmas puhumaan, et kuulen, mitä treenari puhuu...mulla kiehutti, kun taas oletettiin sellaista, mitä en tarkoittanut!

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   1.7.13 09:57:37

Ainiin, teemabiisi sinkkulan hameväelle: https://www.youtube.com/watch?v=Y_UmhYj_TVY

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   1.7.13 11:12:20

Huoh-menta :D Uni ei tullut, ja kun se tuli niin ei olis halunnut kauaa viipyä kerrallaan. Taitaa olla lomastressi :D Enää neljä aamua herättävänä... Aika ei vaan tunnu kuluvan kun nyt on hiljasta... No, loput neljä päivää pitäskin olla kuulemma taas hirveä kiire niin ehkä tää tästä kuluu äkkiä :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.7.13 11:12:27

Piste: Juu no en mä sitä ajatellutkaan, että sä välttämättä olisit koko ajan täyttämässä miehen kanssa tekemään jotain, mutta just se intoilu on mun mielestä ennenaikaista, jos se alkaa heti. Fakta on kuitenkin se, ettei suhteella ole vielä siinä vaiheessa mitään todellista substanssia ja se intoilu perustuu hyvin pitkälti kuvitelmiin ja haaveiluun siitä mihin tämä suhde voisi onnistuessaan kehittyä. Jotkut on enemmän haaveilijoita ja pilvissä liihottajia ja jotkut taas vähemmän. Just tossa asetelmassa on suurin potentiaali pettyä karvaasti ja väitän, että aika monilta toi nakertaa väistämättä pikku hiljaa myös uskoa ihmisiin, kun tarpeeksi monta kertaa joutuukin pettymään ja hautaamaan unelmansa.

Mä en harrasta tollasta, vaan otan just lunkinmmin, koska tiedostan sen, että toi substanssin luominen vaatii aina aikaa. Ihan sama ketkä on kyseessä. Jotkut ottaa mielellään sen riskin, että tapailevat 3kk ja menevät 6kk päästä naimisiin ja lapsikin on jo tuloillaan, kun kaikki on niin ihanaa ja täydellistä, mutta mä en oo sellanen hötkyilijä. Voihan toikin toimia ja johtaa vaikka siihen loppuelämän suhteeseen, mutta kyllä mä mielummin katselen vähän pidemmän aikaa miltä se suhde tuntuu ennen kuin teen tollasia siirtoja. Mikäs siinä tietty, jos tietäis että se oli nyt tässä, mutta sepä siinä kun ei sitä voi tietää.

Jotkut vaan ilmaisee tunteitaan noin, mutta toi on myös hyvä tapa pelottaa toinen pois, koska intoilee liikaa ja ahdistaa toisen nurkkaan, koska hän ei ehkä olekaan valmis näyttämään tunteitaan noin nopeasti ja heittäytymään suhteeseen, jossa on todellisuudessa vasta raapaistu pintaa. Yleensä kuitenkin ne todelliset ja suhteen kannalta merkitykselliset asiat löytyy vasta sieltä pinnan alta. Jotkut osaa myös olla aina vaikka sen pari kuukautta ihania, ennen kuin pinta alkaa säröilemään.

Tässä on myös tärkeää erottaa se, että jotkut työstää noita asioita enemmän sisäisesti ja jotkut ulkoisesti. Eli tavallaan se suhde etenee samaa vauhtia koko ajan, mutta toiset vaan tarvii enemmän kaikenlaisia ulkoisia merkkejä siitä, että näin tosiaan tapahtuu. Toiset taas osaa tunnustella ton ihan sanattomastakin viestinnästä, eikä tarvi jatkuvaa vakuuttelua. Ei se sitä tarkota, ettei ajattelis toista ollenkaan sinä päivänä, kun ei pistä viestiä tai soita. Myöskään tekstari ei ole mikään tae siitä, että oikeasti uhraa asialle ajatuksia sitä tekstaria ja sen lähettämistä enempää. Toiset kuitenkin tarvii sen tekstarin ja toiset vaan tietää, että kyllä se mua ajattelee ja haluaa olla mun kanssa, vaikkei siitä tänään kuulunutkaan mitään.

Valitettavasti sanallinen viestintä on myös helppo tie manipuloida ihastunutta ihmistä ja just tota kaikki pelimiehet hyödyntää. Kaikki on varmaan kuulleet sen, että jos joku vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, niin se usein myös on sitä. Toi johtuu just siitä, että tommosen sanallisen viestinnän nälkäisen ihmisen haluja osataan lukea ja ruokkia oikein, mutta siellä taustalla ei oikeasti olekaan mitään todellisia tunteita. Usein on niin, että ihastunut ei itse tätä huomaa, koska ei halua ihastuneena uskoa selviäkään merkkejä. Sen sijaan kaikki kaverit näkee tilanteen selvästi ja yrittää varotella ottamaan lunkimmin tai perääntymään kokonaan. Pahimmillaan ihastunut ottaa noi kateutena ja suuttuu varotuksista, eikä suostu uskomaan sanaakaan.

Kyllä mäkin osaan kaikenlaista tyhjää leperrellä, jos haluaisin ruokkia tollasia tunteita naisella ja vaikka vaan haluaisin kerran tai pari seksiä. Silloin kun toinen on ihastunut, niin ei siinä tarvi kuin pommitella just sopivasti kaikkea ihanaa viestiä ja maalailla ruusuista tulevaisuutta, niin moni on ihan sulaa vahaa ihastuksensa edessä. Just tolleehan ne pelimiehet siellä baarissa höpöttää kaikenlaista ja pokailee naisia tyhjillä sanoilla. Ne vaan tietää mitä ihastunut nainen haluaa kuulla ja ruokkii näitä tunteita, vaikka ei oikeasti tarkota mitään mitä sanoo. Lopulta nainen on siinä pisteessä, että se haluaa seksiä tuon ihanan miehen kanssa ja mies saa sen mitä oikeasti vaan halus naiselta. Olishan se reilua sanoa suoraan, että meille vai teille ja joku nainen vois suostuakin, mutta toi vaan toimii niin paljon paremmin. Puhutaan myös pillupalkalla höpöttäjistä.

Sanat on halpoja ja paljon merkityksellisempää on se, miten noi jutut siirtyy sanoista tekoihin. Kuinka moni nainenkin on joutunut itkemään sitä, kun ei se mies sitten halunnutkaan kuin sulan hattuunsa, vaikka se puhui niin kauniita juttuja. Noita on niin helppoa teeskennellä lyhyen aikaa, jos vaan haluaa.

Mä en ehkä höpötä kaikkia tollasia monen mielestä ihania asioita niin paljon, mutta sitten kun nähdään, niin kosken naiseen niin intohimoisesti ja huomioin, että kyllä siitä tietää et mua kiinnostaa ja että vaikka en niitä viestejä niin usein ehkä naputtelekaan, niin ajattelen usein sitä ja meitä. Vai kuinka moni teistä on luottanut heti mieleen niin paljon ja ollut varma siitä että synkkaa, et on uskaltanut kutsua suoraan kotiin ja viettänyt useamman yön sen kanssa?

Niina: Joo ymmärrän kyllä ton, että sulla on vähän erilainen tilanne tossa. Eikä se rauhallisesti eteneminen tarkoita sitä, että pitäisi kuukausikaupalla jarrutella ja odotella, että näkee taas. Joskus vaan etäisyys sanelee sen, ettei voi nähdä kuin korkeintaan kerran viikkoon eli "vaan" neljä kertaa kuukaudessa ja tässäkin tapauksessa se maksais junalla 400€ kuukaudessa, että voipi olla rahakysymyskin joillekin. Sitten kun matkaa on vartti ja hintakin peri euroa, niin mikäs siinä on keskellä viikkoakin nähdessä, jos vaan passaa.

Rauhallisesti ja tollee lunkisti eteneminen tarkoittaa vaan sitä, että ei mennä asioiden edelle ja eletään pääsääntöisesti siinä tilanteen tasalla. Tavallaan siis otetaan se suhde sellaisena mihin asti se on oikeasti ehtinyt kehittymään, eikä mietitä jo jatkuvasti mielessään, että montakos lasta me nyt sitten hankitaan ja miten monta neliötä meidän taloon tulee ja kuinka iso maneesi rakennetaan. Ne kaikki tulee sitten ajallaan, kun aika on kypsä.

Jos nyt vaikka ajatellaan tota seksiä, niin jos tuntuu siltä, että sitä haluaa kun on niin korviaan myöten ihastunut, niin pitää sitten sisäistää myös sekin, että se ei ole lupaus mistään. Sen jälkeen voi tapahtua ihan mitä tahansa ja ei kukaan voi varmaksi luvata mitään, kun on kuitenkin kyse tunteista, jotka elää koko ajan ja niitä joutuu itsekin tunnustelemaan. Harva meistä on sellainen, että tietää koko ajan kristallin kirkkaasti mitä milloinkin tuntee ja haluaa. Saati sitten mikä on tilanne viikon, kuukauden tai vuoden päästä.

Siksi kannattaa yrittää pitää jalat ainakin pääsääntöisesti maassa, vaikka toki ymmärrän senkin kuinka se haaveilu on ajoittain ihanaa ja ihan terveellistäkin. Jotkut vaan elää vähän liikaakin siellä omassa haavemaailmassaan ja siitä ei monesti hyvä seuraa.

Ite muistan erityisesti yhden suhteeni, jossa nainen oli just sellanen, että se halus joka päivä niitä viestejä ja mittaili mun tunteita sillä, että kuinka usein laitan oma-alotteisesti tekstarin. Tai kuinka nopeasti vastaan sille, kuinka usein soitellaan ja sitä rataa. Ei näin, tossa pitää joko ymmärtää erilainen tunteiden ilmaisu tai sitten on parempi erota. No kyllä toikin yli vuoden kesti, mutta toi hierti selkeesti suhdetta, kun mä en suostunut väkisin niitä tekstareita kirjottelemaan, koska en vaan ole sellainen. Mun mielestä se on oikeastaan parempikin noin, että teen ton heti selväksi naiselle, enkä lähde siihen mukaan, että väännän alussa väkisin noita "hyvää yötä" tekstareita, koska se tulee kuitenkin loppumaan jossain vaiheessa, kun ei vaan sillä ihastuksen voimallakaan jaksa enää. Jos ei nainen tota kestä, niin ei siitä mitään olis sitten tullutkaan.

Lähettäjä: puska 
Päivämäärä:   1.7.13 11:17:25

Ompas Wbistä kuoriutunut imelä sitten edellisen sinkkuuden ja täällä vonkaamisen jälkeen. Lähtikö nuorikko menemään?

Päivämäärä:   1.7.13 11:28:34

Vitsit, Minski :D Mä en osaa kohta sanoa enää mitään, monesta kohdasta oon eri mieltä mutta tää vaatii hyvän ruuan kyllä ensin eli lounastauon, sit jos on hiljasta niin pitää pari pointtia tuoda kyl vielä :D

Musta vaan jotenkin tuntuu että mä kyllä tavallaan ymmärrän ton sun ajatusmaailman, joka on myös aika tavallinen ja siinä on myös vahvana se halu suojella itseä. Mutta jotenkin tuntuu että sä et ihan ymmärrä sitä mitä mä taas yritän selittää, en varmaan osaa itseäni ilmaista riittävän hyvin, tai sitten laitat ehkä meitä "heittäytyjiä" vähän jotenkin kaikkia samaan lokeroon, jota yhdistää sitten ehkä semmonen naiivius? Tai siis eihän se järki lopu siihen vaikka antaisi itsensä ihastua, ei se mitään maksa. Toki ymmärrän vertailun johonkin toiseen ääripäähän ja stereotypiaan, koska se on helpompaa.

Pakko silti sanoa, voihan olla mahdollista että tuolla pitkällä harkinnalla ja järkeistämisellä ei vättämättä edes yhtään helpommin saa aikaan kovin pitkiä suhteita, niitähän esimerkiks sultakin uupuu.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   1.7.13 11:28:46

En minä omasta mielestäni ole sen imelämpi kuin aikaisemminkaan ... no jos olet sitä mieltä niin kaiketi minä sitten olen ...

Nuorikko haluaa olla itsenäinen, vapaa, omillaan toimeentuleva nainen, joka ei miestä tarvitse kuin lapsia katsomaan, silloin kun hänellä on siihen tarve ... Minulle sopii joko vuoroviikot tai että minä katson lapsia ma-pe ja hän pe-ma ... mutta tästä emme ole päässeet yhteisymmärrykseen, mutta tosiasia on että lastenhoitaja ja tapaamisoikeus eivät ole samoja asioita.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   1.7.13 11:31:35

Kuinka pitkä suhde lasketaan pitkäksi suuhteeksi? Jos yli vuoden kestäneet niin minulla on niitä viisi, kestot 1 - 2 - 5 -15 - 8 vuotta ... joten ei sinne väliin kovin pitkiä aikoja sinkkuna ole mahtunut, joten enemmän minulla on kokemusta parisuhteessa elämisestä kuin sinkkuudesta.

Lähettäjä: puska 
Päivämäärä:   1.7.13 11:33:14

No onnea kolmannelle kierrokselle.

Päivämäärä:   1.7.13 11:38:35

Webbi sä osoitat just sen, että (jotku)miehet ite keksii naisen tarkoittavan muuta ku sanoo.

Päivämäärä:   1.7.13 11:46:58

Heh, Minski:)!
Mä olen kuule niin vanha luu, ettei mua minkäälainen mies, ei peluri eikä parempikaan saa retkuun enää!
Tuossakin sällissä eniten kiinnosti tuo hevosellisuus ja niiden tuntemus. Ja hevosmiestaito. Ja toki hyvä ulkonäkö ja timmi kroppa...;).
Aika nopeesti mä kyllä huomasin, et mullehan yritetään asetella jotakin rajoitteita ja ehtoja, jotka liittyvät oleellisesti hevosiin ja mun tekemisiin ja menemisiin niiden kanssa.
Ja sehän ei mulle käy.
Kaikesta muusta olen valmis neuvottelemaan, mutta en jo etukäteen sopimistani menemisistä ja tekemisistä, jotka liittyvät hevosiin. Tai kisakalenterista. Se tulee julki joka kevät ja sen mukaan mennään. Plus muut yllättäen eteen tulevat kisat.
Niinkuin jo silloin ilmoitin, ettei mua voi kukaan eikä mikään muutaman viikon tuttavuuden perusteella estää menemästä eikä lähtemästä jo ennemmin sovituille reissuille.
En mäkään kiellä ketään menemästä ja tekemästä itselleen tärkeitä juttuja, vaikka olisin styylaillut kymmenen vuotta. En ole tyyppiä, joka jaksaa kyhnätä toisen kimpussa kokoajan ja olla jatkuvasti kimpassa. Tarvin omaa aikaa ja tilaa, ehkä enemmän kuin moni muu. Tosin sit kyllä järjestän sitä kahdenkeskistä laatuaikaa senkin edestä, kun on mahdollisuus.
Ahdistuisin hengiltä, jos pitäisi jatkuvasti nyhjätä yhdessä!!!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.7.13 11:50:22

Mission: Heh, kohta on kunnon vääntö pystyssä, kun kaks sitkeetä jäärää tarjoaa kilvan omia perusteluitaan. :D Mut kyllä mä sua uskoisin ymmärtäväni. Olenhan seurustellut vuoden tuollaisen naisen kanssa, joita säkin näytät edustavan. =)

Jos mä yritän tähän vielä tiivistää, niin eroahan tossa on käytännössä siinä miten näyttää ja kokee tunteensa. Suhdehan voi edetä ihan samaa vauhtia käytännössä, mutta toiset vaan kaipaa enemmän näkyvämpiä merkkejä siitä etenemisestä tai he kokee ettei suhde etene, eikä siinä ole kipinää tarpeeksi.

Sitten taas on semmosia enemmän mun tyylisiä, jotka ei tarvi noita merkkejä ja vakuutteluja niin paljoa. Et vaikka ollaankin etäällä toisistaan, eikä kuulu välttämättä joka päivä mitään, niin silti voi ajatella toista ja olla kiinnostunut. Ero on vaan siinä, että mun kaltaiset ihmiset ajattelee toista ja se riittää, koska tietää sisimmässään, että toinenkin tekee samoin, vaikkei siitä kuulukaan mitään. Sun kaltaiset laittaa siitä tiedotteen toiselle, että "hei kato mä laitoin tekstarin sulle, kun ajattelin äsken sua ja toivotan sulle nyt hyvää yötä ja pusi pusi <3" "Totta kai mun täytyy sua ajatella, kun mä tän tekstarinkin sulle laitoin".

Päivämäärä:   1.7.13 11:59:02

Mission, anna Minskipojan elää, kyl se vielä huomaa, et tänikäisillä naisilla on jo järki kasvanut päähän, eikä me enää minkään ylistyssanojen perässä kuljeta kuin pässi narussa;)...
Jos mulle joku sälli alkaa oikein imeliä luritteleen, kaadan sille sangollisen kylmää vettä niskaan;).
Kohtuus kaikessa ja eri asia on, kun pitempiaikainen mies lurittelee aina silloin tällöin, mut siihen nyt suhtautuukin aivan toisella tavalla ja se tuntuukin tulevan sydämestä eikä sanoina suusta...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   1.7.13 12:00:29

piste: En mä susta tossa nimenomaisesti puhunutkaan, vaikka sulle vastasinkin. Mä puhuin vaan ihan yleisesti naisista ja nimenomaan nuoremmista sellaisista, joilla ei vielä ole niin paljoa kokemusta. Aika monet joutuu maksamaan oppirahansa kantapään kautta noissa asioissa ja jotkut ei meinaa siltikään millään oppia milloin pitäis hälytyskellojen soida. Kyllähän nelikybäset naiset alkaa jo pääsääntöisesti olemaan kartalla ja mitä mä oon sen ikäisten naisen kanssa ollut, niin ne on poikkeuksetta olleet noita lunkisti ottajia, joille ei tarvi koko ajan naputella viestiä ja soitella.

Mut luulis sun noiden omien menojen varjelusta ja oman tilan ottamisesta kuitenkin ymmärtävän, että varsinkin etäsuhteessa jo pelkästään se etäisyys rajottaa tota, ettei välttämättä voi joka viikonloppukaan olla yhdessä, vaikka sitä sisimmässään haluaiskin, jos se vaan olis mahdollista. Joskus joutuu tekemään tollasia kompromisseja ja eihän etäsuhde useimmille mikään ideaali tilanne ole. Olishan se kätevää, jos kaikki löytäis sen sopivan kumppanin jostain naapuritalosta, niin olis helppoa järjestellä asioita lyhyelläkin varotusajalla sen mukaan miten molemmilla on aikaa ja haluja nähdä. Etäsuhteissa yleensä joudutaan sitten panostamaan enempi niihin muutamiin päiviin, joina on mahdollista nähdä ja mielellään silloin kun nähdään, niin siihen varataan myös enemmän aikaa kuin tollasissa naapurin tyttö suhteissa, joissa käytäntö on niin paljon helpompaa.

Päivämäärä:   1.7.13 12:12:46

Toimiihan tuo telepatiakin välillä, mutta itse kannatan kyllä päivittäistä yhteydenpitoa, jos vain tunteita on. Sitten taas jos ei ole omista tunteistaankaan varma, tuollainen viileämpi aloitus on parempi, ei satuta toistakaan, jos jutusta ei tule mitään.

Niinan kannattaisi nyt vain kokeilla deittailua ja tavata paljon erilaisia ihmisiä ilman erityisiä odotuksia. Siinä se miestuntemuskin kasvaa. Ja se on vain hyvä, että pleijerit tippuvat nopeasti kelkasta, jos haluaa olla suora ja oma itsensä, eikä säätää jotakin kissahiiripeliä.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   1.7.13 12:31:38

Jokupoku; kyllä sitä muutkin miehet naisia väärin ymmärtää. Minä en välttämättä tuossa radioasiassa olisi sammuttanut kokonaan ...

Naisilla on yleensä tapana sanoa moni asia kiertäen eikä suoraan

Päivämäärä:   1.7.13 12:34:27

Etäsuhteet hoituu siinä kuin muutkin suhteet.
Järjestelykysymyksiä.
Ja tietysti mun kohdalla hevoshulluudesta on iso etu, mies voisi jopa viihtyä reissuillakin mukana...

Päivämäärä:   1.7.13 12:35:33

Jaaha, mä olen sit varmaa epänaisellisen suorasanainen yksilö :D

Päivämäärä:   1.7.13 12:42:58

Täällä toinen suorasanainen yksilö:).
Ei ole tapana kierrellä eikä kaarrella.

Päivämäärä:   1.7.13 12:44:35

Ei nuo etäsuhteet pitkän päälle parhaita mahdollisia ole. Toisaalta pitäisi olla sitten satavarma tunteistaan, ennen kuin järjestelee elämänsä niin, että muuttaisi toiselle puolelle maata tai jopa toiseen valtioon.

Mutta harvapa löytää kaikilla tavoin täydellistä kumppania, etäisyys vielä on yksi siedettävimmistä puutteista.

Valtaosa ihmisistä kumminkin on sellaisia, ettei niiden kanssa voisi kuvitella mitään suhteilua. Sellaisia melko sopivia on vähän, ja jostakin joutuu niidenkin kanssa tinkimään. Pisteen hevosmies oli täällä luetun perusteella juuri sellainen rajatapaus, joka melkein pääsi riman yli. Eikä noiden itselle sopivien kanssa kannata edes polttaa siltoja, jos on kerran ihastunut, niin tilannettahan voi taas päivittää parin vuoden päästä.

Lähettäjä: Marce 
Päivämäärä:   1.7.13 12:49:45

Huomentaa!! Ihana loma-aamu <3

Mua mietityttää se, että jos ei suhteen alussa anna huomiota niin jatkuuko sama homma koko suhteen läpi? Vai muuttuuko asiat sitten kun tuntee toisen ja luottaa?

Yks tuttu vaan eroaa nyt 11 vuotta kestäneestä suhteesta ja syynä oli juurikin tuo liian vähäinen huomio.

Päivämäärä:   1.7.13 13:02:18

Minski, et sä kuitenkaan ihan taida ymmärtää, nimittäin:
"Ite muistan erityisesti yhden suhteeni, jossa nainen oli just sellanen, että se halus joka päivä niitä viestejä ja mittaili mun tunteita sillä, että kuinka usein laitan oma-alotteisesti tekstarin. Tai kuinka nopeasti vastaan sille, kuinka usein soitellaan ja sitä rataa."
Tässä ei ole sitten pisaraakaa meikäläistä joten EN edusta tuota naistyyppiä :D

Mä vain tarvitsen yhtä intohimoisen miehen kuin itse olen naisena. Alkuajan hullaantumisella ja rakastumisella on merkityksensä, ja sen skippaaminen ei mielestäni ole kyllä millään muotoa järkevää. Harkitaan-harkitaan-järkeillään-rakastetaan, täysi epäyhtälö mulle ;)

Esimerkiksi, jos laittaisin etämiehelle viestin että "hei, kun tuossa on tuo helatorstai tulossa niin saattaisin saada siihen ylityövapaan perjantaille, voisin tulle pitkäksi viikonlopuksi sinne, miltä kuulostaisi?" Niin en todellakaan odota vastaukseksi "joo, kai se käy." Jaa että mitä että? Oikeen kinosti? Ei, vastaus saisi olla kiitos semmonen että siinä näkyy jotain kiinnostustakin aiheeseen. Kuten "Joo, tosi kiva, tuu ihmeessä!" tai "Kiva idea, harmi että tuolloin ei sovi, mitä jos säästäisit sen vapaan ja pistäisit johonkin toiseen viikonloppuun niin saataisiin kolmepäiväinen viikonloppu toiste, sopisiko?" tai jotain, sellaista josta kuulee muutakin kuin "ihan sama". En tarvitse mitään "vakuutteluja" vaan kommunikointia!

Ja sitten, yksikään mies joka on tykännyt jutella kivoja asioita, ei ole ollut mikään pleijeri. Ei kaikki miehet säästele sanojaan ikään kuin ne saisi eläkkeellä muutettua kullaksi. En ihan tiedä mitä nää pleijerit nyt tässä keskustelussa edes tekee kun ei me tulisemmin ihastujatkaan niitä olla saati haluta :D eikä miehet ole niitä versus suu supussa turpa kiinni -hissukoita, välimallia on vaikka ja kuinka.

Se että itse koet tuon "tyhjänlepertelynä", ei tarkoita sitä että kaikki miehet kokisivat samoin. Tai että lepertelijät edes lepertelisivät "tyhjää", eiköhän yleensä ole tunteista kyse. Omasta mielestä on kiva piristää toisen päivää tai iltaa viestillä, ja sellainen on mukava saada itsekin. Se ei ole mikään vaatimus, vakuuttelu eikä mikään muukaan, vaan merkki siitä että toisella oli juuri silloin fiilistä muistaa, ajatus piristää, tai muuten vaan osoittaa toiselle jotakin.

Hullaantuminen on aivan mahtavaa. En löydä siitä mitään negatiivista. Itseasiassa se on itsellä yleensä ennemminkin boostannut työtehoja, ahkeroittanut arkea, ja nukuttanutkin hyvin. Ei mulla ole koskaan valunut aivot sen mukana yhtään minnekään. Eikä mun tarvitse suojella itseäni joltain mystiseltä miltälie. Parhaiten teen kauppani omana itsenäni, ja sellainen aion aina ollakin. Oikeastaan, en edes ole mitenkään niin ällöttävän lässyttävä ahdistelija jota kukaan ei jaksa, vaan ihan jotain muuta.

Se, mitä itse tarvitsen, on ihmistä joka osaa myös heittäytyä. Jalat maassa ja pää pilvissä, tietenkin. Ei tarvitse muuttaa yhteen, kasvaa lantiosta kiinni, suunnitella lapsia, perustaa yhteistä tiliä tai edes suunnitella lomamatkaa. Ei tarvitse olla "etenemässä" kokoajan johonkin ja liimata kaikkea kokoajan enemmän kasaan. Pitää vaan osata päästää irti ja uskaltaa rakastaa. Rakastamista ennen tulee hullaantuminen ja rakastuminen, ne on mahtavia tunteita nekin enkä halua hyppiä niidenkään yli. En osaa itse harkita, miettiä, katsella, laskelmoida, odottaa, ja sitten ehkä kolmen vuoden päästä EHKÄ voin antaa yhden lipastonlaatikon käyttöön ja jopa luovuttaa vara-avaimen viikonloppuja varten. Ei sitä kolmea vuotta edes tuolla systeemillä koskaan tule, tulee vain vuoden harkinta aika ja moikka :p Olipa siinä taas kokemus kerrakseen. Mitä saa harkinnalla? No harkintaa ja harkinta-aikaa.

Tämäkin ihmisvihaaja on lopulta sitä mieltä että ihmiset ON ihania, ihanat ihmiset on VIELÄ ihanampia, ja elämä valuu harakoille jos ei uskalla antaa ja antautua :)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.