Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 330

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.6.13 22:00:55

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1430170&t=1430170
Lauantai-illan sinkkubileet! Sekahaku, asu vapaa eikä edes pakollinen :)

Re: Sinkkujen topic 330

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.6.13 22:09:47

Aloittakaa te muut vaan rohkeasti, mä käyn vielä saunassa ja kampaan tukan tötterölle, tuun sit jos tanssilattialle vielä mahtuu :)

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   29.6.13 22:21:58

Niin ei tosiaan tiedäkään mitä tästä tulee, toivottavasti kuitenkin jotain ja hyvältä näyttää :) Mut jos itse en ole helpoimmasta päästä ja olen liiankin hyvä ylianalysoimaan, ja toisella on myös omat huonot kokemuksensa edellisistä suhteista, niin kyllähän siinä aina riittää tutustumista ja toisen tuntemista ja luottamusta että mistään mitään tulee. Ja toivottavasti nyt hiljaa hyvää tulee :)

Kamala tilanne, tekis hirveenä mieli poppareita, mutta sit tiedän että pötsi ois ihan täynnä ja turvonnut ja sit tässä on vielä pieni mahis et saan yön päälle vielä vieraan, ja sithän ei ollenkaan sovi jos oloni on ällöttävän pläski! Joten jätän varalle syömättä. Tää on omalla tavallaan aika tehokasta, vaikken ole liikkunut niin paljon niin herkuttelua on joutunut kyllä rajottamaan :'D
mut jätskiä on sentään, sitä syön!

Voi sauna, onko ruosteella sauna? Epäreilua! Ja Missionillakin tais olla, nöyyyyyy.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   29.6.13 22:42:45

Huhhuhhuhhuh! Ensin pihan siivousta pari tuntii, sitten auton siivousta lähes kolme tuntia! :D:D Samperin auto kun oli niin likanen :p Tosin yli tunti meni tossa äheltäessä koirakalterin kanssa. Huomasin että se on pikkuhiljaa löystynyt ja irronut ihan kokonaan kiinnityksistään, semmosella yhellä reunalla enää jotenkuten kii... Ei se pitäs koirien päälle kaatua mutta olis aikalailla voinu rämistää siinä irrotessaan kokonaan, noi jos ois sillon ollu kyydissä ni oisivat varmaan "vähä" innoissaan tulossa autoon, ei nytkään kyyti oikein kelpaa. No eihän mulla ollu työkalujakaan, yhen ruuvin tuhosin kun yritin soveltaa. Sitte viimein tajusin että ton mukana tuli kyllä työkalut, oikean kokonen kuusiokoloavain siis, mutta missä hitossa ne on? :D Lopulta löytyi ja sain kuin sainkin uudelleen asennettua sen kalterin.

Tässä on siis todellakin tullut tänään urheiltua, vettä on mennyt aikalailla ja hiki virrannut. Silti olis tarkotus mennä nyt vielä rappusille vetää pari rundia, ja käyttää auto pesukadulla samalla. Se ois sit mentävä heti samaan syssyyn tai en enää jaksa... Sen jälkeen koirat tarttis vielä iltalenkin ja mun kai pitäis joskus syödäkin? No, kai sillä runsaalla aamiais-lounaalla jaksaa, ei ees oo nälkä ku oon ollu vaan liikkeessä koko illan :p

Pihaa kelpaa kyllä katella nyt ja autokin sisältä hieno. Ens viikolla tarvii vielä puleerata kämppää vähän (alotan jo huomenna) ja sit voikin loma alkaa, ei tarvi siivota ku ihan pintapuolisesti vaan. Kivaa :) Verkkokellarin aion kyllä täysin unohtaa ja antaa elää omaa elämäänsä, ensi kesänä sitten sen siivous, eiks niin :p

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   29.6.13 22:54:40

Puistobluesista kotiuduttu ja 5.naiselle kiitos hauskasta seurasta :D

Ei musta ehkä sittenkään tuu blues-fania, mutta tulipa käytyä edes kokeilemassa.

Ja päivän pelasti "Äiti, äiti, Ville kiusaa" tekstillä varustettu t-paita ison miehen päällä :D

Päivämäärä:   29.6.13 22:58:17

Ohohh, Mission on ollut tosi reipas! Mulla ei kyllä virta riittäisi tuohon kaikkeen! Nostan hattua :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.6.13 22:59:30

Oispa aikaa joskus puunata auto ja kämppä kiiltäväksi....no, jos sit syksymmällä loman jälkeen...pojatkin saa olla vapaalla ja mulla vois olla aikaa keskittyä puunaamaan...mä muuten siivoon huomenna ton varaston, kaikki ulos ja osa vaan takasin sisään, armotta roskiin kaikki ylimääräinen!!!
Varasto on täynnään kaikkia vanhoja hevosten kamoja, mattoja, verhoja jne....turhaa.
Huomen ne lähtee, jos ei sada!!!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.6.13 23:14:17

Mission, nyt on yö! Älä ole noin pirun reipas, aiheutat meille sohvaperunoille kauhean morkkiksen. :P

Mä puunaan auton aina ja vain ennen katsastusta ja huoltoa, muuten en häiritse sen luonnollista olotilaa. Sen uumenista löytyy usein siivotessa kaikkea jännittävää; kadonneita villatakkeja, papiljotteja, vasemman jalan saappaita ja talven aikana mehuksi muuttuneita porkkanasäkkejä. Blääh.

Päivämäärä:   29.6.13 23:25:04

ruoste, just noita mehuksi muuttuneita porkkanapusseja....:), niitä on munkin autossa...ja tietty kuivia leivänpaloja, jotka on unohtuneet viedä tallille....niitä kun tulee ovista ja ikkunoista kavereilta ja työkavereilta, peräkontti täyttyy...:).
Nissähän ne sänkihymyt luuraa;)...????
Muutama kuva tullut, miehiähän täällä on pilvin pimein, taustalla aivan varmasti vaikka kuinka paljon:)!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.6.13 23:34:31

Tää ei piste valitettavasti ollut pelkkä pussi, vaan säkki, jossa sitä tavaraa oli useampi kilo jäljellä. Siellä se oli mukavasti muhinut muovipussien, lehtinippujen ja talliromujen alla, kunnes tuli kevät ja päätin imuroida takaluukunkin... Yäk! Tuli sitten pestyä koko takakontti. Mulla jää myös aina porkkananpalasia takkien taskuihin ja ne löytyvät pyykkipäivänä kuivina kökköinä. Kerran porkkanabiitti oli eksynyt vanhaan meikkilaukkuun. Löysin sen sieltä varmaan vuoden päästä ja ihmetteli tovin, että mikä hitto tämä kimalteleva, kurttuinen pötkäle on... No muumioitunut, kultaisessa luomivärissä kieriskellyt porkkana tietenkin :)

Niin pojat, eikö muka hymyilytä?

Päivämäärä:   29.6.13 23:35:15

Mun autostani löytyi aina myös vähän purua, heinänkorsia, leivänkannikkaa, kengät, lapasia, takki, koirankarvoja yms. :D Oli aina kivaa jos tuli joku yllärivieras kyydille eikä ollut yhtään kerennyt siivota etukäteen.
Mut voi sitä tunnetta kun auto oli siivottu ja puhdas! :)

Päivämäärä:   29.6.13 23:41:26

No eihän tän foorumin sinkkumiehet uskalla;)!
Ne panttaa sänkeensä ja hymyään..:).

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.6.13 23:46:28

...ja paljastavat ne vain harvoille ja valituille :P

Otamme tämän epäkohteliaisuutena ja epäluottamuslauseena!!

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   29.6.13 23:47:24

piste, löysinpä syntisen komean sänkikuvan s24:sta, etsii siveää naista ;D ja ikäkin yli 40 :) , mutta jätän hänet sinun löydettäväksesi!

Itse vasta äskettäin kotiuduttu, ilta meni Keravalla ja kotimatkalla sitten ystävän kanssa kaksi tuntia putkeen puhelimessa, huh! Näin paljon sosiaalista toimintaa ei olekaan ollut muutamaan kuukauteen. Taidanpa lähteä erakoitumaan tuonne ommaan makuukammariin missä saa nukkua ihan yksin.

Jos noita siivoushommia hoitaisi aamusella ...

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   29.6.13 23:50:16

Saunasta ... oli normaalia pidempi saunasessio ... mutta nyt ainakin pitäisi olla saunapuhdas ja kelvata jopa tänne ...

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   29.6.13 23:52:23

Tosin taisin olla tauolla enemmän kuin löylyissä :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.6.13 23:52:57

No hei mä uskalsin ainakin laittaa sänkikuvan, että mua ette voi ainakaan pihtariksi syyttää. Seuraavaksi sitten on varmaan vuorossa sänkykuvat. Ne voikin olla vähän nihkeemmässä. :D Btw. Missäs naiset biksu kuvat viipyilee? Täällä kun on niitä lupailtu jo aikoja sitten ja nyt on vielä osteltukin uusia biksuja.

Päivämäärä:   29.6.13 23:54:20

ruoste, niinpä:)!!!!
Moppe, mä lähden sit tsekkaan s24sta...:)!
Webbi, mä en ota miestä, jolla on pieniä lapsia:).

Päivämäärä:   29.6.13 23:55:20

Ja nyt koisaamaan...öitä kaikille:)!!!!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   29.6.13 23:55:44

piste; ne kasvaa ;)
ja pieniö lapsia voi anina tehdä lisää, on ainakin jälkeläsnäyttöä ;D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.6.13 00:19:42

Minski, eiei mitään sänkykuvia, siinä voipi mennä yöunet :P Sinä olitkin reipas edelläkävijä, esimerkillistä toimintaa :)

Bikinikuvat, tjaa... Tulisi nyt niitä bikini-ilmoja, että pääsis näyttämään niitä biksuja ja hipiää auringolle. Voihan niistä uusista bikineistä räpsäistä kuvan vaikka kylppärin lattialla mutta sellainen otos tuskin tyydyttää raatia.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   30.6.13 00:30:04

raatia tyydeyttää oihan millaiset bikiinikuvat tahansa tai vaikka ilman bikiinejäkin ... ;)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   30.6.13 00:33:43

Virtaa virtaa energiaa! :D Kävin kuin kävinkin. Auto kävi pesulla nyt myös ulkoota, ja voi että se on kaunis! Niin hyväntuoksuinenkin, pitäskö nukkua siellä yö :p Ja jätemäen 427 rappusta ylös, kahdesti. Kävellen reippaasti, juoksu on pro-urheilijoiden hommaa, tuli huomattua viimeks... Perse on kipee jo nyt :D Lenkkarit on vielä jalassa, juoruan tässä teille samalla kun juon, sitten koirien kans ulos. Söin kyllä yhden keitetyn kananmunankin kun alko jo vähä heikottaa :D

Koirat jonninmoiselle ja sitten kanasalaattia ja selviytytjät boksilta. Nii ja suihku tietty. Oisko kolmen aikaa nukkumassa? :D

P.S, ei mun autossa ollu ku vähä jotain hitusia "turvetta" (paskaa mut ei kerrota miehille) ja muutamia heinänkorsia. Sinne ei haudattu eikä säilötty mitään! Eikä vieläkään, paitsi noi koirankarvat lähtee huonommin irti ku hevosenkarvat :/

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   30.6.13 00:38:00

ruoste: Hah, tyypillistä naisellista venkoilua, vaikka kyllä miesten kuvat sitten kelpaa. :D No joo, parempia ilmoja odotellessa, mutta kyllä mä oon sitä mieltä, että seuraavaks on ihan selkeesti naisten vuoro pistää kuvia ruutuun. :p

Mission: Sä se oot säätänyt tänään. Mä nukuin tonne päälle yhteen, söin, kävin kaupassa ja oon koko päivän lueskellut juttuja netistä ja suunnitellut noita laitehankintoja. Äkkiä meni tämäkin päivä, vaikka ei kyllä ihan vielä väsytäkään, niin kaipa sitä vois kohta mennä koisimaan. Katotaan nyt koska iskee taas se väsymys sillee, että meinaa kuukahtaa istuvilteen. =)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.6.13 00:46:41

W: Ai kuva pelkästä kylppärin lattiasta? Johan sitä ollaan vähään tyytyväisiä :D

Mission, älä viitti, pliiis! Tää sohvaperuna menen nyt nukkumaan kun toi yks vaan puhuu kuntoilusta ja terveellisistä elämäntavoista! :P Ei varmaan ollut hirveetä ruuhkaa lenkkipolulla?

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   30.6.13 00:51:59

niin jos siinä kylppärin lattialla on nainen ilman bikiinejä, niin kelpaa hyvinkin ... tai ainakin uskoisin niin

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   30.6.13 01:22:38

Eipä ollu ruuhkaa, tosin yks kuntoilija siel oli mennessä ja lähti just pois. Vieläki ois ollu virtaa ja tehny mieli juosta mut ei voinu ku oli toi varvasvammanen mukana :D Nyt alkaa olla kyl jo aika puhki, ja kaikesta kyykkäämisestä ja rappusista jne tänään, on nyt jo kaikki lihakset jumissa, ai että, mahdankohan päästä sängystä ylös enää kun sinne kellahdan :D Joskus tunnin päästä siis, öitä vaan simahtaneille :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   30.6.13 01:24:26

Joo-o, kaipa mäkin käyn jo nukkumaan. Öitä kaikille. o/

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   30.6.13 01:29:36

Mä en mutta paan koneen kii, heippa!

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   30.6.13 03:24:29

Joko kaikki nukkuu!?! Mie oon vasta kotimatkalla! Ekassa baarissa oli joku kaverin tutuntuttu, joka otti asiakseen hankkia meille miehet. Sillä oli tarjolla jotain sen kavereita, ja se sanoi järjestävänsä ne ens viikonlopuksi meidän kylän kesätapahtumaan. Mutta kuinka ollakkaan, ne olikin siellä seuraavassa baarissa, mihin me mentiin :o Vähän aikaa jututin poikia, mutta sitten ne karkas siitä tilanteesta, ensin se "mun" mies ja sitten kohta toinenkin :/ Ei nyt siis tainnu mennä taas ihan putkeen..

Ja kuinka ollakkaan, paikalla oli myös "se ihana", mutta eihän se ekassa mestassa joko tuntenut tai ollut tuntevinaan. Toisessa paikassa sentään morjesti, kun kulki vastaan. Mutta siellä se istuskeli pöytä ja syli täynnä leidejä.. Pleijeri mikä pleijeri :/

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   30.6.13 05:30:16

Heräsin kavioiden kopseeseen, mikä on aika harvinaista täällä tsadissa. Sen verran kesti päästä sängystä, etten sännännyt vilkaisemaan, oliko siellä prinssi valkoisella ratsulla.

Kai Niina siellä baarissa oli muitakin. Sieltä kun iskee pari uutta, juo niitten kanssa drinkkejä tiskillä ja käy tanssimassa, mutta pari kertaa samalla vilkaisee mielenkiinnon kohteeseen, siinä pleijeriltä saattaa koko haaremi unohtua.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   30.6.13 09:00:27

Huomenta sateiseen ja harmaaseen sunnuntaipäivään ...

Päivämäärä:   30.6.13 09:08:38

Idässä jatkuu edelleen helle, pankin mittari näytti aamulenkillä + 28 astetta, ja aurinko paistaa!

Kurnau -> ihan hyvä suunnitelma ehkä jollekin muulle. Mutta mulle tuollainen ei oikein sovi, kun mie en juo enkä osaa pätkääkään tanssia + selvin päin en uskalla edes yrittää. Ja toisaalta, en mie käy minkään pleijerin huomiosta edes kilpailemaan, en mie kuitenkaan pärjäis semmosille vimpan päälle tälläytyneille pimatsuille. Jos en kelpaa tällaisena kuin olen, niin sitten en. So simple. Se kyllä ihan varmasti tietää, että olen siitä kiinnostunut, ja tietää jo minusta tosi paljon asioita, niin osaa varmaan sillä perusteella jo päätellä, että kiinnostaako vai ei. Ilmeisesti siis ei.

Mutta siitä huolimatta hyvää huomenta sinkkulaan! Mie yritän kohta mennä päiväunille, kun ei täällä nyt juuri muutakaan kiireellisempää ohjelmaa taida olla + kotiväki tai ainakin toinen osa siitä taitaa pitää mulle mykkäkoulua :/ Ei tykkää, kun oon ollu baarissa. Sen mielestä mun pitäs varmaan vaan loppuikäni kykkiä kiltisti kotona ja tehdä vaan kaikkia hyödyllisiä juttuja...

Päivämäärä:   30.6.13 09:16:07

Huomenta sinkkulaan! Mukava aurinkoinen päivä, lämpöä parinkympin pintaan eli just minun mieleinen kesäkeli. Pakko siivota tämä kaatopaikka tänään mutta sitten voikin itsensä palkita vaikka lähtemällä merenrantaan uimaan ja nauttimaan päivästä :) !

Niina, tsemppiä, ymmärrän niin tuon kotiväkihomman, meilläkin ollaan heti menossa hunningolle jos kerran/kaksi kesään lähtee terassille, ja minä olen sentään jo nelikymppinen useamman lapsen äiti. Mutta kai sitä omille vanhemmilleen on aina ja ikuisesti lapsi :D!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   30.6.13 09:16:25

Huomenta, juu taitaa tulla aika hotopäivä ainakin täälpäin. Voiskin löhötä lepotuolissa ja käristellä nahkaa tän päivän.:)

Päivämäärä:   30.6.13 09:26:04

Huomenta:)!
Ei sada eikä paista. Harmaalta näyttää nyt.
Niina, anna pelimiehen pelata, kyllä sille vielä kalahtaa omaan nilkkaankin....
Ootko löytänyt mitään varteenotettavaa duunipaikkaa?

Päivämäärä:   30.6.13 09:31:24

En oo piste edes katellu mitään työpaikkoja. Ensin pitää saada noita hevosia vähennettyä, että on sitten kanssa mahdollisuus lähteä, jos sattuu paikan saamaan. Enkä mie toivo, että sille pelimiehelle pahasti käy, mutta voishan tuota vähän joku joskus näpäyttää. Silleen ihan pikkuisen vaan. Se on kuitenkin muuten tosi ihana ja kiva tyyppi ;)

LähettäjäM 
Päivämäärä:   30.6.13 09:33:59

Huomenta

Päivämäärä:   30.6.13 09:42:10

Kyl se vielä Niina saa näpäytyksen joltakin naiselta:).
Miksi täällä ei paista?
No, jospa se vielä jossakin välissä päivää...

Lähettäjä5.nainen 
Päivämäärä:   30.6.13 10:01:31

Huomenta :)
Iina: oli kiva nähdä, eiköhän vielä nähdä tuolla fb:n puolella ? Täältä ei mitään löydy, ei edes sänkeä, lähden laitumen tekoon, hauskaa päivää!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   30.6.13 10:33:43

täälläkään ei paista, mutta ei enää sadakaan ... löin äsken transiitin tulille, on puoli vuotta seissyt ja nastat alla. pitäisi leimalle viedä, no ainakin hitsattavaa ja jotain pientä varmaan löytyy, mutta jos hakisi vikalistan ja sitten veisi kaverille korjattavaksi Nastolaan ...

Pojan lempibiisi ;) http://www.youtube.com/watch?v=qr8FVHBGMQ4

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   30.6.13 10:41:54

Huomenta :)

Aurinkoa! Kahvia! Ohrapuuroa, kanelia ja mansikoita! Aallon akustinen! Sunnuntai <3

Shoppailu on rankkaa, ei meinannut uni riittää eikä pää nousta tyynystä. Tekisi mieli lähteä takaisin samoille kaupoille shoppailemaan, vaikka samoja liikkeitä löytyy lähempääkin, joskin valikoimat ovat suppeammat. Vaatekaappi on jo sen verran täynnä, että täytyy ensin hävittää vanhoja tieltä pois. Mutku alelöytöjen tekeminen on niiin kivaa... Löysin eilen kaksi mekkoa ja paidan kympillä. Kympillä!! Tarjoukset ovat kuin huumetta, pakko saada lisää! o.O

Meirän äiti on tyytyväinen kun kuulee "tytön" käyneen jossain. Ennen se oli sitä mieltä, että laps on hunnigolla, mutta nyt pitäisi kuulemma tuulettua useammin ja pelehtiä enemmän. Miksi? Broilerista se on edellen huolissaan, se kun on aina ollut vilkkaampi ja ahkerampi käymään vihteellä (ja huomattavan tapaturma-altis). :P

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   30.6.13 11:06:27

Täällä ei paista, ruoste, puhalla noi pilvet huisin nevadaan:)!

Päivämäärä:   30.6.13 11:08:34

Webbi: onnea matkaan "ransiitin" kanssa ;) .

Siivouspäivä etenee hitaasti mutta varmasti kun pitää käyvä välillä täällä netissä surffaamassa. Päivä edelleen hieno mutta Kessun odottama arskanpalvonta jää kyllä täällä etelä-Lohjalla vähemmälle, sen verran vilakka tuuli. Oli sisälläkin pakko vetää pitkähihaista päälle !

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   30.6.13 11:10:50

Täällä ei edes tuule, veis noi pilvet mukanaan.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   30.6.13 11:13:50

No minäkin voisin siivota ... tosin kun olen ollut yksin koiran kansa viikonlopun, niin ei ole pahemmin siivottavaa ... joten ihan turhia on väitteet että minä muka sotken paikkoja :D

Päivämäärä:   30.6.13 11:21:47

Juu, en oikein usko että se meilläkään olen minä joka kovasti sotkee, mutta kyllähä se minun hommani on tuo siivoaminen ;) . Vanhin poika aina jaksaa minulle sanoa että on väärin että lapset pakotetaan tekemään aikuisten työt , siis siivoamaan lastenhuone ja lelut pois lattioilta :D :D

Päivämäärä:   30.6.13 11:24:43

Täytynee lähteä jatkamaan siivousta, hieman huvitin itseäni tuolla piparitopiikissa, vasta 11 linkin katsonutta vaikka jo muutaman minuutin siellä ollut ; ). Tämä kyllä menee sinne teini-huumorin piikkiin ;).

Päivämäärä:   30.6.13 12:13:53

Meilläki ollaan aina oltu tyytyväisiä että olen käynyt ulkona "niinkuin normaalien nuorten kuuluukin". Muutama kesä sitten kun tuskailin eräiden festareiden kanssa, äiti tuumasi että "voi hyvä ihme, sinä et ole käynyt tänä kesänä vielä oikein missään, minä vaikka maksan sen lipun jos se siitä on kiinni" :D
Enempi olisivat huolissaan jos olisin kaikki viikonloput kotona. Siltikin, varsinkin nyt kun asun täälä pääkaupungissa, äiti on samalla aina tosi huolissaan kun kuulee että olen lähdössä ulos. Kun täälä on kerta enempi ihmisiä ja enemmän aina sattuu ja tapahtuukin.
Huolehtiminen ei kai lopu koskaan :)

Jospa tästä alkaisin kuuntelemaan jotain musiikkia, suoristaisi tukkaa ja meikkasi ja lähtisi kenkäkaupoille, ja sitten salille :)

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   30.6.13 13:10:10

5.nainen - joo jossei sit tarvi lähtee yhdessä shoppaileen sitä käsilaukkua niiden korkkareiden seuraks, kun mä kävin ne äsken kaupasta hakemassa ;D

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   30.6.13 14:51:38

Joo, pötköttelypäivä... vähän sellanen mökötysolo, tai ehkä enemmän surullinen... mistään ei tule mitään niin mitä sitä edes yrittämään :(
hörhäke poistuu ny takavasemmalle, kyllä te varmaan pärjäätte :)
katelkaa vaikka sänkikuvia jos tulee ikävä... heippa!

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   30.6.13 15:05:55

Hörhö, äläs nyt, ethän sä meitä hylkää? Äläkä sure, mitä sitten mökötätkin niin se on ohimenevää ja päivä paistaa vielä risupartaankin :)

Niina, hyvä kun olit viihteellä :) Toivottavasti muuten oli hauskaa? Pleijerihän se mies on ihan selvästi, eikä siihen tosiaankaan kannata sekaantua. Ite oon niin ylpee että tossa kohtaa jos ollaan oltu jo yhteydessä ja leikitty kiinnostunutta niin tommonen esitys ei todellakaan enää käy, sillon tarvii jo jonkun kepinvarren työntämään kauemmas jos sattuu liian läheltä edes ohittamaan. Ei noista tommosista ole yhtään miksikään ikinä.

Meni sitten myöhään niin nukkuminen kuin herääminenkin. Aamu oli harmaa, sen verran tuli vilkastua, heräilin vasta myöhään iltapäivällä kun huomasin että alko paistamaan. Kohta nahkaa grillaamaan ja ehkä hyvällä tsägällä saattaa onnistua jopa uintireissu vielä tänään.

Älkää puhuko shoppailusta! Mun tekis niiiiin mieli ja tarttis niiiiiiin paljon, ja ruosteen täydelle vaatekaapille ja älyttömille alelöydöille oon niiiiiin kade! Mulla on alen seurauksena vaan pari rytkyä ja muuten se puolityhjä kaappi ja ikivanhoja ällöjä rytkyjä jotka kuluu puhki... Ja ihanat biksut :) Rahaa ei kyllä ole enää penniäkään laittaa kaupoille :( No, laitetaan lottoa vielä tänään niin sit viis alesta :D

Päivämäärä:   30.6.13 15:44:32

Miten hörhö nyt noin mielensä on pahoittanut???
Ei muuta kuin sänkileuka pystyyn ja uusia tuulia päin:)!!!!
Ei elämä yhteen daamiin kaadu:)!!!!

Lähettäjä: Marce 
Päivämäärä:   30.6.13 15:56:43

"Huomenta" :D
Huh huh miten rankkoja nää sunnuntait :P
Oltiin eilen porukalla Himoksessa Iskelmäfestareilla. J.Karjalainen <3 Ei löytyny miehiä, mutta yks daami yritti iskeä :D Jos ny ei kuitenkaan vielä puolta vaihtamaan :)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   30.6.13 16:25:30

Ai Marcekin on lepakkomagneetti :D Täällä kans, tenkin nuorempana, nyt ei oo kyl pariin vuoteen kelvannu :P

Tyypillistä, kun otin biksut esiin niin arska meni pilviharson taa ja on siellä pysynyt visusti. Ei ollu järkeä ulkoiluttaa siis biksuja. No, tarpeeks kuuma on kuitenkin mennä uimaan, oispa myös tunnin päästä. Sitten pääsee biksutkin ulos, vaikkei nyt niin täysillä paista niin vedessä kahlatessa uima-asu on kuitenkin paikallaan ;) Ainiin, ja pääsen ajelemaan superpuhtaalla, siitä tuli kuin uusi ja kiiltelee niin kauniisti, sisältäkin ihan ku uus :) Pihakin niiiiiin siisti, kyllä kelpaa katella vaikka jokaikistä paikkaa kropassa kolottaa ihan huolella :D

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   30.6.13 17:01:57

Taidan kanssa siirtyä mököttämään saunan lämmitykseen

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   30.6.13 17:11:55

Huh huh, ensiyö nukutaan sitten lakanan kanssa. Ei sitä koskaan opi olla polttamatta itteensä, tuuli sillai sopivasti ettei huomannut nahkan palamista. Mitäs Webbi mököttää? Kaikki on tänään mökömökö.:D

Päivämäärä:   30.6.13 17:14:25

Siis missä paistaa aurinko? Tääl Jämsässä on ollu ihan pilvistä koko päivän :/

Päivämäärä:   30.6.13 17:16:05

Onko tänään miehien mökötyspäivä? Pöhhhh.

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   30.6.13 17:16:56

Täällä on miehillä joku ihmeen mökötyssunnuntai:)!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   30.6.13 17:23:38

Jaa, en mä kyllä ainakaan möksää. Mä vaan kiertelen verkkokaupoissa ja siirtelen tavaraa ostoskärryyn. :D Nyt on vahvistin, hdmi-kaapelit ja 3D-lasit tilattu. Huomenna sitten kyselemään screeniä ja tykkiä.

Just sain mahankin täyteen kun pistelin makaronilaatikkoa poskeen. Hörpin tässä kahvia kaikessa rauhassa, että mikäs tässä. :)

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   30.6.13 17:25:45

Mitäh, minuuko sille hörhönallukalle on tullu ikävä, vai mitäs se ny murjottaa. Nallepartaan virtuaalikutitus täältä ;D

LähettäjäM 
Päivämäärä:   30.6.13 18:23:13

Ei mököttämässä vain aurinkoa ottamassa.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   30.6.13 18:27:58

Tää ketju piristää jotenkin kummasti. :D

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1436294&t=1436294

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   30.6.13 18:29:22

No hyvä, ettei sentään kaikki miehet mökötä:)!!
Mökötys on kyllä inhottavinta mitä voi olla!!
Mä en osaa ollenkaan!
Varmaan johtuu luonteesta, en jaksa mököttää enkä murjottaa, mulle on paljon tärkempää puhua asiat ja siirtyä mahdollisimman pian takas normaaliin rytmiin:).

Päivämäärä:   30.6.13 18:31:01

Täällä ei mökötetä! Oli mahtavan rentouttavaa lähteä siivouksen jälkeen palkintomatkalle. Makoilin (bikineissäni) autiolla merenrannalla ja nautin isoista aalloista meressä. Tuulta sen verran että nyt iltasesta meinasi vilu tulla, mutta upeaa kuitenkin!

Hörhölle tsemppiä, tule takasin kun mökö-olo menee pois!

Päivämäärä:   30.6.13 18:45:31

Kiitos kysymästä, Mission, oli ihan hauskaa muuten :) Sai taas vähän karistaa omia ennakkoluuloja baareja ja humalaisia kohtaan. Tosin suurin osa niistä tyypeistä, joiden kanssa mie/me hengailtiin, taisi olla ihan selvinpäin. Muutama semmonenkin oli, jotka oli siellä koskenlaskussakin sillon. Muuten nyt en edelleenkään mikään vetonaula kyllä ollut. Yks kännikala kyseli jotain ja loppuillasta joku vanhemmanpuoleinen ja hyvin juopunut yritti vähän kähmiä väärästä paikasta :/

Mutta muuten meni ihan hyvin; ei tullu mitään paniikkikohtausta enkä edes tuntenu missään vaiheessa itteäni kauhean ulkopuoliseksi, vaikka välillä yksinään seisoskelinkin. Ja siis mie ihan ite kävin puhumassa niille miehille, joille se kaverin tutuntuttu ajatteli meidät naittaa :o Niitä vaan ei tainnu ihan kauheesti kiinnostaa; lienenkö ollut taas liian suora ja tyrkky :/ Mut en kuollu :) Välillä oli kyllä semmonen hälinä ja meteli ympärillä, ettei meinannu omia ajatuksiaan kuulla, saatikka sitten muitten puhetta. Entisen naapurinkin näin, mutta enpähän mie juuri kuullu, että mitä se sano.

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   30.6.13 18:58:15

Niina, osaatko sanoa, mistä voisin kysellä joko tosi kiiltävää valkoista nahkaa tai kuvioitua?

Päivämäärä:   30.6.13 19:05:06

piste -> Tampereella on nahkatukkuliike Muraja; sieltä kantsii ehkä kysyä. Ja toinen paikka, mistä vois löytyä löytyy googlettamalla worring leder, saksalainen firma.

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   30.6.13 19:07:23

Kiitos, Niina!
Laitan kyselyä.

Lähettäjäwebbi 
Päivämäärä:   30.6.13 19:09:19

saunassa mököttämässä ja mietiskelemässä. ... on meinaan paras paikka mettiä ja käsitellä asioita, jopa työasiatkin monesti selviää saunassa mietiskellessä

Päivämäärä:   30.6.13 19:11:58

Jos itse on selvä ja menee jäykempään baariin, ei siellä hirveästi tapahdu. Mutta ehkä netti on pariutumisen kannalta tosiaan fiksumpi paikka.

Hörhö ja muut ei saa mököttää, ei kai ainakaan täällä sinkkulassa olla kovin ikäviä oltu.

Mikä tilanne muuten minskin juhannusdeitin kanssa? Ja pauke kai oli toinen, jolla on toimiva viritys? Ja Iina?

Lähettäjäwebbi 
Päivämäärä:   30.6.13 19:19:51

saakeli, saunaolut loppuun.... eikö siinä muka ole syytä mököttää, jää semmoiseen parn tunnin pikasaunaan, kun oluet loppuu :(

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   30.6.13 19:20:30

Juu, jotakin piristystä tähän mökötyksien päivään;)!!!
Siis tarkoitan nyt näitä meidän miesmöksyjä...
Mikä teidät niin apeeksi vetää:)??

Lähettäjäwebbi 
Päivämäärä:   30.6.13 19:31:14

kukaan ei ole pesemäsä selkää ja palleja :-)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   30.6.13 19:34:16

Mä oon katellu koko päivän noita Bear Gryllsin selviytymis jaksoja. Hauska veikko ja jännä nähdä aina mitä se keksii. Vaikka noi nyt selkeesti onkin vähän lavastettuja ja sopivasti leikattuja retkiä, niin on tossa ihan oikeita erävinkkejäkin ja muutenkin ihan viihdyttävää kateltavaa. :)

kurnau: Ei nyt olla muutamaan päivään oltu yhteyksissä ja mä oon muutenkin tässä säätäny noiden omien juttujen kanssa. Ens viikolla riittää kanssa vaikka mitä puuhaa, kun pitää se screeni väsätä ja laittaa toi fillarin rengas kuosiin.

Päivämäärä:   30.6.13 19:36:04

Onhan se totta, että jos sinkkulassa käyttämän ajan viestittäisi ahkerasti suomi24:än, voisi se olla parempaa ajankäyttöä. Mutta muutoin olisi kiva kuulla yhä hörhön juttuja ja esim. baarihoroskooppi viihdytti.

Luin webbi että parin tunnin sekasauna.

LähettäjäM 
Päivämäärä:   30.6.13 19:41:10

Mitä nimi merkkiä käytätte suomi24:ssa?

Päivämäärä:   30.6.13 19:41:23

No, mä arvasin Minskin kohdalta, et se oli vaan juhannusheila...
Ei se täällä muuten pyörisi:).
Jos muut tekemiset ja pyöränkumit on tärkeempiä, niin silloin ei mitään maatakaatavaa ainakaan ole löytynyt....

Päivämäärä:   30.6.13 19:54:40

No toimiva viritys täällä edelleen on, toivottavasti toimivana pysyykin :) Samasta sängystä heräilemme jo monta kertaa viikossa, ajatelkaa! :D En olisi uskonut vielä reilu kuukausi sitten että näinkin voi käydä vielä tän kesän aikana ^^

Päivämäärä:   30.6.13 20:00:14

Onnea Pauke! Luulen, että sinkkulassa on aika monta kateudesta vihreää tyyppiä.. Nautiskele nyt sitten kaikkien meidän yksinäistenkin puolesta =D

Päivämäärä:   30.6.13 20:03:16

kurnau, en mä ainakaan tuolta s24sta ole mitään löytänyt, edes selailemalla noita profiileja.
Kaikki samaa kuivaa ja korppua marjanpoimintaa, mökkeilyä, hiihtämistä, lenkkeilyä, kuntosalia, sohvalla makoilua, sienestämistä jne.........
Juu, kyl mä mustikoita ja puolukoita ja muita marjoja kerään, kun sattuu sopiva aika ja sienet lähtee kyllä mukaan jos ehdin metsään, mut ei ne harrastuksia ole...
Harrastukset lepäilee nyt tuolla tallilla ja koiravarjot tuos pihalla...
Et anti mulle on suorastaan köyhä, jos ei olematon.....

Päivämäärä:   30.6.13 20:12:28

Piste, älä ota niitä niin kirjaimellisesti! :) Ja hyvähän se on jos toisella on niitä harrastuksia? ^^ On jotain tekemistä kun sinäkin olet tallilla! :)

Päivämäärä:   30.6.13 20:14:44

Mä oon tuol suomi24 nikillä anthswan
Pari seurustelusuhdetta oon tota kautta löytäny, mut ei sit mitn vakavempaa. Jotenkin löydän aina sitoutuskammoisia..

Päivämäärä:   30.6.13 20:20:13

pauke, heh:!!
Nehän juuri kaipaavat seuraa noihin lueteltuihin...ai et mulla olisi aikaa harrastaa moisia:)????
Noup, ei ole!!
Harrastukset on aivan toisaalla, et noi joutuu sit mies harrastelemaan ihan yksin ja se ei liene ole tarkoituksena:)......
Lisäksi jotkut aurinkorantakeikat ulkomaille tai sukeltelu...ei, mä sukeltelen ihan vaan tonne hiekkaan täällä kotimaassa silloin tällöin ja tuo aurinko paistaa treenireissuilla toki muillakin mailla, mut en mä mihinkään biitsille ehdi! Kyl ne ultravioletit otetaan ihan jossakin kentällä hevosen selässä....

Lähettäjäwebbi 
Päivämäärä:   30.6.13 20:20:50

piste, ei minla anakaan tuollaista ole. ... mnä voisin esittää vaikka eroottista hierontaa :-)

Päivämäärä:   30.6.13 20:22:03

Minä taas vaihteeksi aktivoin s24:n profiilin ja jo kertaallen meinasin luovuttaakin. Katsoo nyt jos jaksaa tästä vielä innostua deittailemaan.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   30.6.13 20:29:54

piste: Ei oo mikään pelkkä juhannusheila. Mä en sellasia harrasta ja jos noin pitkän matkan naisen luokse meen, niin kyllä siinä on silloin muutakin mielessä. Mut nyt on pakko kysyä, että minkälaisena miehenä sä sitten mua oikein pidät, kun tohon malliin sanoit ton, että mun kohdalla tollasta odotitkin?

Marce: Kivan tuntuinen ilmoitus, vaikka en sitä kokonaan päässytkään lukemaan ja hyvä kuva. Kyllä toi varmasti yhteydenottoja kerää. :)

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   30.6.13 20:30:49

kurnau: mitäs tässä - pikkuhiljaa edetään niin kauan kuin tää välimatka on mikä on =)
Viikon päästä ois tarkoitus liikkua taas Pirkanmaan suuntaan ja alustava suunnitelma on et tavataan, mutta tarkemmat suunnitelmat tehdään sit loppuviikosta... =)

Päivämäärä:   30.6.13 20:40:46

Iina ja pauke antavat sitten toivoa sinkkuuteen.

Itsellä oli s24:ssä harrastuksina 'historia, kirjallisuus ja elämän ilmiöt'. Saman isken yleensä kaikkiin työhakemuksiin. Oikeasti sienestän mielelläni.

Vähän näyttäisi, että minski karistaa nyt tyylikkäästi.

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   30.6.13 20:42:15

Olikin aktiivinen viikonloppu, hyvä et edes kauppaan ehdin.

Se aiempi tyyppi soitteli taas ja ehdotti et oltais eilen tavattu, ok. Ihmettelin itekseni et mitä se nyt haluaa, kun aiemmin tuntui ihan säikyltä, pelkäs kai et laitan sille pallon jalkaan, joten päättelin et ystävyyskin on sille liikaa. No, sen tuuliviirin tietäen en paljon laskenut sen ehdotusten varaan. Kuten arvata saattoi, koko tyypistä ei sitten ikinä kuulunut mitään ja mä en sille soittele. Mä en tajua et mitä se meinaa.

Mulla oli kuitenkin ihana päivä ystävien kanssa, musaa ja puistoilua. Sovin yhden kanssa et mennään katsomaan yöelämän miestarjontaa jossain välissä.

Tänään oli treffit. Ihan kiva ja fiksu tyyppi. Älykäs ja aktiivinen elämäntavoiltaan, just sellaisen voisin haluta. Ruumiinrakenteelta roteva, mutta muuten perussuomalaiset kasvot. Aika jees. Vaikutti normaalilta, heh. Ei kyllä edes halattu, mut näähän oli ekat treffit. Ei vienyt heti jalkoja alta, joten en tiedä jääkö "ihan kiva" asteelle, vai kiinnostunko enemmän kun tutustutaan. Se ehdotti uusia treffejä, joka sopii mulle, joten jatkoa seuraa, ellei miehen mieli muutu.

Kauheen vaikea tehdä mitään järkeviä ratkaisuja, kun ei ylipäätään tiedä mitä haluaa. Tavallaan tässä kaipaa parisuhdetta, toisaalta tää sinkkuilu on just alkanut maistua hunajalta, treffailu on kivaa. Toisaalta kaipaa rakkautta ja siihen liittyvää fyysistä puolta, mikä ei ole sama asia, jos tunteita ei ole ja kuitenkin sitä vaan on niin puutteessa, että järki sumenee ja koko kroppa huutaa, no juuri sitä. *päivän avautuminen*.

Päivämäärä:   30.6.13 20:44:40

Minski, sä olet lomalla, viikonloppu takana, ht- sinkkula pääosassa iltaisin ja öisin...jos olisit rakastunut mies, olisit jo siellä 250 kilometrin päässä viettäny viikonlopun...:).
Vähiten miettisit jotakin pyöränrengasta jne....
Eli voidaanko sanoa, ettei se nainen ainakaan päässyt vetämään mieheltä jalkoja alta...;)??

Päivämäärä:   30.6.13 20:45:01

Meillä keskimmäinen 5 v tokaisi halauksen jälkeen: " on kyllä hyvä ettei minulla ole piikkejä, silloin minua ei voisi halata" ! Eli nyt kaikki piikit alas mökö-miehet :) viisivuotias poikakin sen tietää :) !

Minulla ei ole s24:ssa oikein muuta kuin pyöräily ja hiihto harrastuksina. Ja juu, tulee joka syksy käytyä sienessä ja joskus kesällä marjassakin mutta ei ne oikein harrastuksia ole.

Lähettäjä: Hö 
Päivämäärä:   30.6.13 20:45:26

Mikä tää tämmönen keskustelu-juttu on tai siis jauhetaanko täällä ihan mitä vaan ja ketä nää ihmiset niinku on?:) Pitkästä aikaa ht.netissä ja avasin tämän topikin, muttei oikein auennu, siis idea..

Päivämäärä:   30.6.13 20:47:27

Mä laitoin tuol 24 harrastuksiin tanssi. Harrastan siis tankotanssia, mut sitä en viitti tonne profiilitekstiin laittaa ettei pervot rupee kirjotteleen :DD

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   30.6.13 20:50:33

Minäkin aikoinaan tanssinut paljon mm. ripaskaa ja cancania sekä jiveä ... tankotanssia en ole koskaan harrastanut, veikkaan ettei naiset ainakaan kovasti minun tankotanssissa inostu ... ehkä korkeintaan tangotansista, tosin en ole varma vieläkö osaa taivutukset ;)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   30.6.13 20:52:03

Heh, pitäisikö minun laittaa tänne mikä minun vastauksistani on purrut parhaiten ... tosin ei s24:ssä vaan victoria Milanissa, kun oli kuukauden päivät tunnus sinne ;)

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   30.6.13 20:52:32

Ja sit Webbikin on kuitenki kauheen ylipitkä tanssipariks..?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   30.6.13 20:53:04

kurnau: Höpö höpö, te ette nyt vaan ymmärrä, että kaikki ei oo tollasia, et pitää olla jatkuvasti yhteyksissä ja todistella kuinka kiinnostaa.

piste: Ootkos ajatellu, ettei kaikille vaikka sovikaan ihan joka viikonloppu tai että sitä voi olla jotain muutakin tekemistä. Mikäs siinä silloin on useamminkin nähdessä, jos asutaan lähekkäin, mutta näillä etäisyyksillä pitää jo vähän sumplia koska olis hyvä nähdä, koska ei tollasia matkoja minkään muutaman tunnin takia kannata ajella.

ps. Etkä muuten vastannu siihen miks sä multa tollasta juhannusheila juttua odotit.

Päivämäärä:   30.6.13 20:55:47

Äläs nyt Webbi. Ihan hyvin voi miehet harrastaa tankoilua ;)
https://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=1lmejPu2CPk

Mun mielestä ainakin toi mies on aika hot! :D
Sain puhuttua yhen miespuolisen kaverin tankotunneille ja se on tosi innostunu lajista.

LähettäjäM 
Päivämäärä:   30.6.13 20:56:12

Kiva kuva Marce karmit kaulassa:)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   30.6.13 20:57:05

jokupoku, höpö höpö, kukaan ei ole ylipitkä tanssipartneriksi ... minun pitää viedä sinut joskus tanssimaan.

ikävä kyllä en enään jaksa tanssia nuorempana, jolloin kolme tuntia yhteensoittoon tanssimista meni ...

Päivämäärä:   30.6.13 20:57:34

Hö: me rupatellaan mukavia, just noin vähän mitä sattuu millionkin tulemaan. Yhteistä kaikilla kirjoittajilla on vähintäänkin henkinen sinkkuus ellei jopa ihan psyko-fyysinenkin sinkkuus :) . Ikähaarukka taitaa olla 25-60 välillä, vai olikos se Webbi vähän nuorempi =) (sori webbi, vähän pitää kiusata).

Päivämäärä:   30.6.13 20:59:21

Laita Webbi! Eikö tuo ripaska muuten vaadi aika kovat lihakset?

Piste sen sanoi, jos minski olisi rakastunut mies, ei miettisi kumeja ja kajareja.

Miksei marjastaminen ole Moppe kunniallinen harrastus? On kuin kaupassa käynti, hauskempaa vain. Pitääkö harrastuksen olla normaalielämästä erillään, eri paikassa, tiettyyn aikaan, tavoitteellista?

Päivämäärä:   30.6.13 21:00:30

Minski, kyllä mä sua jo sen verran tunnen, et tiedän, ettet ole mihinkään loveen kontalleen langennut...mikä lie tökkii, mut joku sulla tökkii nyt.
Ei kuulu mulle, mut näkyy kyllä aktiivisena meilaajana ht- nettiin:).

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.