Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 329

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.6.13 22:01:18

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1425997&t=1425997
Uki meinaa ihan kuviokelluntakinkereihin osallistua? Hienoo, lykkyä tykö :) Täälläkin olisi naapurikylässä kivat koulukekkerit viikon kuluttua, mutta en ole käynyt rusettihaini selässä taas muutamaan kuukauteen, joten taidan jättää väliin :P

Re: Sinkkujen topic 329

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   28.6.13 22:04:37

Uki, siel on huomenna ja sunnuntaina hienot kisat.
Meidänkin piti tulla, mut tulikin muutos suunnitelmiin ja jäädään nyt pois.
Mut jos sulla on aikaa, käy tsekkaan:)!

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   28.6.13 22:07:39

Mun tekis mieli hepan kyytiin. Ajatus maksaa siitä ilosta 40 euroa päätyäkseen tunniksi iiiihanan herkän ja auliin ratsastuskoulupollen kyytiin kahdentoista mun kanssa pölyiselle kentälle tekemään käyntiin-seis, ei vaan oikein hotsita :D Toisaalta, ne polleparat kaipais kyllä läpiratsastusta varmasti, voishan siinä taas oppia, hankalimpiahan ne varmaan on ratsastaa. Mutta kylmiltään parin vuoden jälkeen?

Pitäsköhän koluta tota vuokraheppa palstaa, jos joku kaipais vaikka neljälle viikolle mun kesäloman ajaks jollekin pomminvarmalle satunnaisliikuttajaa niille päiville ku mul ei oo krapula tai biletys tai lorvikatarri :p

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   28.6.13 22:14:13

Pitää sunnuntaina mennä naapuri pitäjään kattoon kesäteatteria jossa on esiintymässä entinen työkaveri moninkertaisen suomenmestaruus suokkinsa kanssa. jos Piste sää olisit ollu siellä kisaamassa niin olis tarvinnu tulla kyl ihan uteliaisuuttansa paikalle katsomaan.)

LähettäjääR 
Päivämäärä:   28.6.13 22:16:35

Täh? Neljäkymppii tunti?! Millainenkas elukka niin kauheesti maksaa :O

Onkohan miun rikastumiseen kattelemani välineet ihan vääränlaisia? :D

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   28.6.13 22:19:48

Joo tossa lähimmällä ratsastuskoululla irtotunti tais olla 38 euroa. Onhan se toki vähän halvempaa jos ostaa jonku kausikortin tai jotain, mut ei nyt oo kuitenkaan aikomustakaan semmoseen ruveta :D

Oikeestaan voisinki kyl kysästä kaverilta oisko sil suhteita ilmasliikutettaviin, se saattas jotain tietää. Sen omien kenguruiden kyytiin en kiipee, ei oo mitään asiaa meikäläisellä :D Ovat himpan laadukkaampia versioita...

LähettäjääR 
Päivämäärä:   28.6.13 22:37:42

Onkohan tuossakin neljässäkympissä tunnille sitten jotain "etelänlisää"? Kuka tietää?

Mites täällä jossain huitsinnevadassa?

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   28.6.13 22:59:37

meniks kaikki känniin jo?

huumoria hiljaisuuteen :)

MIKSI OLEMME NIIN HEMMETIN VÄSYNEITÄ?

Olemme tottuneet laittamaan väsymyksemme milloin veren alhaisen rautapitoisuuden, vitamiinien puutteen, laihduttamisen tai monen muun asian syyksi. Nyt olen kuitenkin löytänyt todellisen syyn.. Olen väsynyt, koska olen ylityöllistetty!

Katsohan: Maamme asukasluku on noin 5,1 miljoonaa, joista 2,2 miljoonaa on eläkkeellä. Siten jää 2,9 miljoonaa, joiden pitää tehdä työ. Maassamme on 1,8 miljoonaa koulutettavaa, joten jää 1,1 miljoonaa, joiden pitää tehdä työ.

Erilaisissa hallinnollisissa tehtävissä on 660 000 henkilöä, joten jää 440000, joiden pitää tehdä työ. Armeijan palveluksessa on 93 000 henkilöä, joten jää 347 000, joiden on tehtävä työ. Työttömänä on 300 000 henkilöä, joten jää 47000, joiden on tehtävä työ.

Sairaaloissa on hoidettavana 43 000 henkilöä, joten jää 4000 henkilöä, joiden on tehtävä työ. Maamme vankiloihin on suljettuna 3998 henkilöä, joten jää vain kaksi henkilöä, joiden on tehtävä työ. Sinä ja minä!

Ja sinä p.erkele se vain istut siellä hötönettiä lukemassa!

:D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.6.13 22:59:56

Mee äRsy kyslemään joltain tallinpitäjältä paljonko talliin on satsattu ja paljonko yhden kaakin elatukseen ja hoitoon menee. Ei jää paljon käteen vaikka sikahintaa pyytäisikin. Tila maksaa mansikoita, palvelut maksavat, henkilökunta maksaa... On se siellä syrjäseudulla halvempaa. Käy kokeilemassa :)

Oliko hörhö hyvää se rokkarikalja? Ei näytä siltä, että tytöille maistuisi :P Kotiteollisuus-olut kuulostaa jo ihan hauskalta. 69 Eyes-viinistä taas tulee sellainen mielikuva, että sitä juotuaan simmut ovat ihan vinkkelis vonkkelis ja aamulla peilistä katsoo two red eyes.

Mission, varmasti löytyy kaviokaveri kunhan jaksaa etsiä ja kulkea, ratsastuskoulussa ei tule kuin pää ja lompakko kipiäksi. Itse kävin parilla istuntatunnilla hakemassa tuntumaa hevosiin muutaman vuoden tauon jälkeen pienenpienessä ratsastuskoulussa. Siitä jäi ihan hyvä fiilis ja hyvää se varmaan teki, mutta hakeuduin silti heti yksäritallille. Harmi, ettei mulla ole sulle tähän hätään ratsua tarjota. Mites ne paikat joissa ennen kävit, vois kuvitella, että tuttu varaliikuttaja kelpaisi näin lomien kynnyksellä? :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.6.13 23:02:15

No joo, mä maksan kaksitonnia kahden hevosen kuluja kuukaudessa kaikkineen ja ratsastan varmaan kolme-neljätuntia yhteensä päivässä, valmennuksessa osin.
Et kyllä noi tunnit olis aivan sikahintaisia jos ei olisi omia!!!!
Ratsastus ei ole halpa harrastus!!
Jos siis on tavoite muuhunkin kuin pelkkään köpöttelyyn kotimaneesissa.
Ja mä en ihan vaan köpöttelyyn tyydy.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   28.6.13 23:10:20

Edellinen mussukka oli tallilla jossa oli enimmäkseen ravureita ja eläkeläisiä. Sitä edellisellä tallilla voisi ehkä jotain olla tarjolla, mutta porukka on niin vaihtunut että harva varmaan edes muistaa minua... Sitä edellinen talli vaihtoi omistajaa ja samalla koko asiakaskunnan. Sitä edellinen talli on toimintoineen lopetettu kokonaan. Vähän vähiin on jääny suhteet :D

Mutta eiköhän noita löydy... Pitää koittaa keskittyä asiaan jossain kohtaa.

Päivämäärä:   28.6.13 23:11:44

Ja täällä yksityistunti maksaa VÄHINTÄÄN 50 euroa, siis ratsastuskoulun hevosella.
Jos mä kävisin sellaisilla 2 tuntia päivässä, niin se on huntin päivä ja laadusta ei saa takuuta. Eli se ois sit 700 e viikko...et huomattavasti halvempaa ratsastella omilla!
Omat on vimpan päälle, mieluusti niistä maksaakin!!!!
Ja paljon edullisempaa!!!

LähettäjääR 
Päivämäärä:   28.6.13 23:25:20

Mitenkäs tuo kuljetuspuoli? Omalla vai palkatulla, meinaan isommassa mittakaavassa. Suomessa ja ulkomailla.

Piste? Näkemystä ja kokemusta.

Päivämäärä:   28.6.13 23:34:44

Omalla kyydillä bensat jne.
Muille maille merten yli laivamatkat lisäksi.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.6.13 23:42:37

Kakilla (no melkein...) enemmän kilpailevilla on oma kuljetuskalusto. Harrastajilla traikku, varakkailla kuorkki. Ammattilaisilla kuorma-auto. Omalla autolla kuljetaan, tai kimppakyydeillä. Jos hevonen ja ratsataja siirtyvät maasta toiseen eri aikaan (tai kyseessä on esim. myyntihevonen tai kilpailutettava otus), käytetään usein ulkopuolista kuljetusyritysta, joka roudaa eläimen tallilta tallille. Paljonko humman kuskaaminen tänä päivänä maksaa Saksaan, kuutisen sataa ehkä?

Tätäkö sä äRsy hait? Meinasitko ruveta heppakuskiksi? :)

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   28.6.13 23:45:48

Iltaa!

Tänään kävi se uljaan ratsun koeratsastaja, ja sehän tykkäsi tammasta niin kovin, että tamma taitaa muuttaa aikataululla-x hänen luokseen Etelä-Suomeen :o

Ja iltasella kävin siellä sirkuksessa. Voi tyttäret, olisittepa nähneet ne voimistelijapojat.... Suosittelen lämpimästi visiittiä Sirkus Finlandiaan jo pelkästään niiden takia ;) Muut iltariennot jäi nyt kyllä välistä; mutta katsotaan sitten huomenna uudestaan =D Nyt on kauhea väsy -> suihkuun ja nukkumaan!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.6.13 23:56:08

Kiva juttu Niina :) Sirkuksessa ON hauskaa! En epäröisi hetkeäkään jos sirkus tulisi kaupunkiin. En ole käynyt sirkuksessa varmaan kymmeneen vuoteen. Tivoliínkaan en ole ehtinyt vuosiin. Lintsillekään ei enää ehditä joka kesä... :(

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   28.6.13 23:57:46

Äkkiseltään kuulostaa kalliilta tuollanen hevostelu... mutta jos miettii tota omaa offrouti juttua niin... kyllähän se motorsporttikin maksaa, reilu tonni palaa joka kisaviikonloppu, kisojen välissä yrittää hiplata vehkeet kuntoon=rahaa palaa, ja tietysti traikut ja vetoautot ja ne pitäis pitää kunnossa= taas palaa rahaa :)
mutta eikös se niin ollut että huono harrastus jos se ei vie kaikkia rahoja :D

ruoste: joo, ei ollu pahaa rokkenrollikalja, ihan simalta tuoksu kun korkin aukasi :) ja sellanen metka sitruunan maku, ihmeesti sopii kaljaankin.
ja olishan näitä hevimiesten/mimmien juomia näilläkin :)
http://motorheadbeverages.com/

Tämmönenkin osu silmään, te kun niin tykkäätte niistä horoskoopeista :)

Tähtimerkit baarissa
Oinas

Pyyhältää baariin niin, ettei ovimies tajua edes mikä hänen ohitseen viuhahti. Oinas suuntaa suoraan baaritiskille, tilaa kymmenen vodkasnapsia, jotka viskaa kurkkuunsa alta minuutin. Kyytipojaksi hän kaataa kannullisen sangriaa ja muutaman oluen ja sytyttää savukkeen; on saatava toimintaa aikaiseksi.

Härkä

Saapuu taksilla. Hän menee baaritiskille, tilaa Irish coffeen ja etsii miellyttävän nurkkapöydän, jossa nautiskelee pehmeästä nojatuolista, kahvista ja sikarista.

Kaksonen

Saapuu baariin tanssien. Hän flirttaa ensin ovimiehen kanssa, viilettää sitten vessaan, törmää tuttuihin, ja löytää myöhemmin tiensä baaritiskille. Tilaa pirskahtelevan pirteän drinkin ja ryntää oinaan kanssa tanssilattialle; kukapa nyt paikallaan pysyisi?

Rapu

Ei olisi edes halunnut lähteä baariin. Hänellä oli niin ihanaa sohvanurkassa mummon vanhan huovan alla. Rapu astuu sisään verryttelyhousuissaan varovasti pälyillen. Hän toivoo törmäävänsä johonkin tuttavaan, jotta tulisi kotoisan turvallinen olo. Tiskiltä rapu tilaa oluen.

Leijona

Saapuu sisään suuri elkeisesti kimaltelevassa asussaan. Toivottavasti kaikki huomaavat. Hän kävelee ympäristöään tarkkaillen tiskille. Leijona tilaa kuohuviiniä ja jää istumaan baaritiskille mairea hymy naamallaan, jotta kaikki huomaavat hänet vilkuillen samalla jos pöydissä näkyisi muijia.

Väliaikatiedotus:

Oinas on haastanut riitaa jo kolmen henkilön kanssa. Kaksonen on käynyt jo oksentamassa sekä lähentelemässä puolta ravintolan henkilökuntaa ja jokaista asiakasta. Rapu jutustelee 85-vuotiaan sedän kanssa pula-ajasta. Härkä nauttii olostaan nurkkapöydässä.

Neitsyt

Saapuu sisään. Häntä inhottaa viettää iltaa rietastelijoiden kanssa ravintolassa. Mielummin hän olisi siivonnut kotiaan ja järjestellyt keräilykokoelmiaan. Neitsyt siirtyy huomaamatta tiskille ja tilaa tuoremehua; soittaisivat edes jotain klassista musiikkia.

Vaaka

Saapuu uudessa asussaan, hajusteilta tuoksuen. Hän flirttaa ovimiehelle leveästi hymyillen. Vaaka suunnistaa tiskille ja tilaa jonkun nätin, makean ja seksikkään juoman. Vaaka huomaa toisella puolellaan neitsyen; miten kukaan voi pukeutua noin tavallisesti?

Skorpioni

Saapuu moottoripyörällä. Hän täräyttää prätkänsä parkkiin ja astelee sisään nahka-asussaan. Tänä iltana täytyy saada seksiä ja rokkia, hän ajattelee. Skorpioni tilaa tiskiltä salmiakkikossua ja paukun, jonka nimi on Terrible Death. Skorpioni iskee silmää vaa`alle, joka poistuu paikalta liukkaasti kun taas kaksonen tulee kihnuttamaan tilalle.

Väliaikatiedotus:

Oinas on heitetty jo kertaalleen pihalle haastettuaan riitaa ovimiehen kanssa (luikkinut salaa sisään uudestaan). Kaksonen katosi wc:hen skorpionin, toisen miehen ja naisen kanssa. Rapu ikävöi äitinsä helmoihin. Leijona kertoo ihailijajoukolleen tarinoita itsestään. Neitsyt pähkäilee likaista mukiaan pitäisikö ilmoittaa baarin pitäjälle. Vaaka tanssii kuumaa tangoa ihanan adoniksen kanssa. Härkä juo edelleen samaa Irish coffeeta ihmetellen mitä hemmettiä paikalla tapahtuu koittaen keskittyä päivän lehteen.

Jousimies

Saapuu sisään ison kaveriporukan kanssa. Tilaa tiskiltä Long island ice teen ja ryntää tanssimaan 80-luvun discohittiä. Tanssilattia ei riitä, hän hyppää tanssimaan myös pöydälle saaden vessasta tulleen kaksosen mukaansa kun taas oinas katsoo kilpailijan kaipaavan selkäänsä. Rapua alkaa pelottaa.

Kauris

Tulee yksin. Hänellä on masennuskausi menossa, ja töistäkään ei olisi huvittanut lähteä. Hän ottaa kossucolan ja menee yksin pöytään. Samallahan kun humaltuu voi suunnitella uusia työasioita. Neitsyt päättää lähteä matkoihinsa tarkistaen että kaikki on mukana ja ettei mitään ole viety. Paikka alkaa näyttää liian likaiselta ja sekavalta hänelle.

Vesimies

Saapuu iloisena. Mukava tavata uusia ihmisiä. Hän tilaa tiskiltä siideriä ja päätyykin pian väittelemään politiikasta. Kaksonen ja oinas pysyvät tuskin jaloillaan. Rapu päättää livahtaa neitsyen perässä tiehensä.

Kalat

Saapuu juuri ennen valomerkkiä. Hän on juonut hyvät pohjat kotona ja onkin hilkulla päästääkö ovimies häntä sisäänkään. Kalat tilaa äkkiä juoman tiskiltä, kun vielä saa ja menee tanssilattialle huojumaan yksinään viimeisten hitaiden tahdissa haaveillen, että olisi joku jonka kanssa tanssia. Kaksosta ja oinasta raahataan ulos. Härkä herää lehtensä äärestä ja laahustaa ulos.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.6.13 00:00:33

Iltaa sinkkulaan. o/ Jaa mitäs tänne. Mä tulin vasta kotiin ja tietenkin heti sinkkulaan kurkistelemaan onko täällä vielä porukkaa hereillä. :p Ruoste nyt on ainakin selkeesti iskussa, mut missä se mulankin on. Sehän on yleensä tällee iltasella just täällä.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   29.6.13 00:03:37

Vesimiehen baarihoro osui, mutta politiikka (joka ei vois vähempää kiinnostaa) pitää korvata sanalla "syvällisiä" :)

Lintsi käyty pitkästä aikaa viime vuonna, tällä lomalla vois tehä särkänniemireissun. Tai johki uuteen paikkaan mis ei oo käyny...

Moro Minski :)

LähettäjääR 
Päivämäärä:   29.6.13 00:06:54

Noniin sinne se taas meni tuhkimo-osastoon miun raapustus :(

Ei sit mitään..

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.6.13 00:12:30

Mission: Morjensta, oothan säki täällä. :p Mä jo aattelin, että ootkohan sä jossain bikineitä testailemassa jo, kun niistä niin intoilit. Mulla ei taas menny ihan putkeen, kun sen kerran ku otin fillarin keskustaan, niin reikähän siinä sit oli takarenkassa ja ku piti lähteä kotiin, niin jouduin taluttamaan. :p

Mut kiva ilta oli kuitenkin. Hyvää seuraa ja hyvä leffa. :) Tuli se uus terämies kateltua 3d:nä.

äR: Mee selaimella taaksepäin sinne postauksees, niin saat sen vielä takas, vaikka olisit menny avaamaan tän ketjun ja huomaat, ettei viesti tullukaan. Mullakaa ei äsken tullu ja sain pelastettua sen tollee vielä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.6.13 00:13:20

Minski, moi :) Olitkos kaupunnilla?

Hauska horo, mutta ei kyllä osunut tähän jellonaan. Etenkään loppu "...vilkuillen samalla jos pöydissä näkyisi muijia". No ehkä miehiä. Ihan vähän. Enpä muuten muista milloin olen viimeksi ollut baarissa. Kääk, tämä epäkohta täytyy korjata pian. Unohdan kohta miltä lemon teezer maistuu :P

LähettäjääR 
Päivämäärä:   29.6.13 00:15:50

Aika h*lvetin hyvin sattuu toi:

Kalat

Saapuu juuri ennen valomerkkiä. Hän on juonut hyvät pohjat kotona ja onkin hilkulla päästääkö ovimies häntä sisäänkään. Kalat tilaa äkkiä juoman tiskiltä, kun vielä saa ja menee tanssilattialle huojumaan yksinään viimeisten hitaiden tahdissa haaveillen, että olisi joku jonka kanssa tanssia. Kaksosta ja oinasta raahataan ulos.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.6.13 00:17:35

ruoste: Joo eipä osunu toi horo muhunkaan. En tanssi ja ovimiesten kanssakaan ei oo ollu tapana pitää mitään silmäpeliä. =)

Mut joo, leffassa ja parilla työkavereiden kanssa. Vähän niin kuin lomankin kunniaksi tässä, vaikkei ihan putkeen mennykään. Meinas tulla vähän kiire ton fillarin kanssa ja sit se olikin vaan painolastia. Täytyy varmaan huomenna ottaa toi rengas irti ja katella josko jaksais käydä ostamassa uuden.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   29.6.13 00:18:03

Ei biksuja öisin pidetä ;) Eikä ehtiny tänään... Toi leffa tarvii kyl nähdä. Ja muutama muukin. Ikävän petolliseks rupes fillarin rengas. Sun pitää kurittaa sitä ;) Ite en muuten tänä päivänä jättäis mitään yli 50€ maksanutta fillaria minnekään kaupunkiin asoinnin ajaks, ihan lottoamista onko se siinä enää :D

Pitäs rakit viedä.Vihjailevat mokomat. Haluis kattoa kyl tän höhlän leffan loppuun ekaks, luolamiesleffan, vaikka oonki aika sivusilmällä vaan vilkuillu...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.6.13 00:26:54

Mission: Joo vähän ikävän teki, mutta eipä voi mitään. Aika huono tuuri vaan kun pari vuotta ollu toi fillari ja en oo tolla ajellukaan kuin muutamana kuukautena aktiivisesti ja nyt jo puhki. Vaikka on pistosuojatut renkaatkin. Mut toi mun fillari ei kyllä lähde yhtään mihinkään tai sitten saa olla varkailla aika hyvät varusteet mukana. Tossa on kryptoniten u-lukko, missä on 28mm terästä ja mulla on vielä lisäksi tollanen parin metrin vaijeri tossa, millä saa renkaat nippuun. Että voimapihdeillä tosta on turha edes haaveilla ja rälläkälläkin saa jonkun aikaa tota väsyttää. Varmaan helpompi pätkiä se tolppa missä toi on kiinni. :D

Jaa mitä, eikö yöllä muka ookaan hyvä olla hyttysten kanssa kaveeraamassa. =) Mä tässä hörpin vaan vettä, kun on nyt jotenkin hieman jano. :p Mut tuli kyllä tuolla leffassa heti sellanen polte, että kyllä noi täytyy itellekin pistää tässä viikonvaihteessa tilaukseen, niin pääsee kotonakin kattelemaan 3D leffoja. :)

Päivämäärä:   29.6.13 00:29:26

Hörhö taas ainakin härän osalta osuu nappiin:)!!!
Oon niin harkitseva miesten suhteen, ettei ole tosikaan...mä etsin sitä hyvää ja omaa ja ihanaa;)!
Ja niinkuin pienen pähkäilyn jälkeen huomasit, KAIKKI hyvät harrastukset maksaa:)!
Se on sit toinen juttu, kuka harrastelee ja kuka todella panostaa elämäntapaansa....
Toki se on rahakysymys, mut sitä vartenhan tässä on jumalauta selkänahasta revitty ja revitään kokoajan kaikki, et saa tehdä mitä haluaa:)!!
Mä en yhtään vähempään tyydy ja se on mun valinta, mihin rahani laitan. Omiahan ovat.

LähettäjääR 
Päivämäärä:   29.6.13 00:30:47

Ei taida valimuisti yltää ees siihen viimeseen, mut ei kai tuolla väliä..

Niina, siel on varmaan ollukkin aika hyvin myös naisille katsottavaa..

Ne meinasivat eksyä tuohon meidän työmaalle ihan vanhasta muistista. Hirmuinen sytkyily tuossa parkkiksella :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.6.13 00:31:03

Minski: Jä mä kun kuvittelin sun olevan just sellainen tyyppi, joka lirkuttelee ja vinkkailee silmää kaikille, ovimiehille ja narikkanasseillekin :P Pyöräskin tais tajuta, että loma alkoi, enää ei tarvitse wörkkiä... Reilu meininki.

Ai äR SÄ olet se, joka ilmestyy tyhjästä just ennen pilkkua ja on palavasti rakastunut kaikkeen, mikä liikkuu tanssilattialla :) Mutta sähän et tanssi...

Särkänniemeen, sinne mäkin haluan :) En jostain syystä ole koskaan, siis ikinä päässyt sinne vaikka olen viettänyt pentuna ja teininä paljon aikaa Tampereella. Vieläkin tulee käytyä melkein kuukausittain. Ehkä tänä kesänä!

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   29.6.13 00:32:38

Mitä ne lukot auttaa kun kaikki osat on irrotettavissa? Sitte lähtee lokarit, satula, stonga... Iteki kyl vetäny joskus aikoinaan hätätilassa tsygään muutaman vaijerilukon, renkaat kii runkoon, samoin satula, mut ois siitä tosiaan yhä saanu lokarit ja stongan irti. Ei nykyään fillari voi olla kulkuväline, se on harrastusväline joka lähtee matkaan kotoa ja lepää vasta kotona lukkojen takana ;)

Katoin ite viimeks Hobitin kolmedeenä, oli se kyl hyvä mutta mietin oisko ne ihan niin tarpeellisia sitte kotona kun mittakaava kuitenki aika pieni verrattuna siihen miten ne leffassa läjähtää naamalle :D

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   29.6.13 00:34:15

Oliks minski teräsmies hyvä?
pienestä pitäen ollu teräsmiesfani :) ja kuva todisteeks, young superhörhäke :D http://aijaa.com/D96GYp

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.6.13 00:36:35

ruoste: Hah, no ei sentään. Mä oon sellanen aika hissukka oikeesti, vaikka tossa tänäänkin ihan kohteliaasti ovimiestä tervehdin. Etten pidä ittestäni mitenkään sen paremmin meteliä tai herätä huomiota. Mä oon se hiljainen tarkkailija nurkkapöydässä, jota ei saa tanssilattialle kirveelläkään, mutta juttuseuraa musta kyllä saa. :p Sit tietysti kattelen vähän joitain sillä silmällä, että "ihan kuin toi olis äsken vilkuillu mua" mutta enhän mä niitä kuitenkaan osaa panna merkille. Kaikki menee sitten vaan siihen "eihän se mua kuitenkaan katellu, mä vaan kuvittelen" osastoon. :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.6.13 00:45:53

Mission: No joo, saahan siitä jotain toki irti, kuten vaikka satulan, mutta toi vaijeri pitää renkaat aika hyvin paikoillaan ja tietenkin se u-lukko vedetään sillee rungon ympärille, että se pitää joko murtaa se vahvin lukko, tolppa tai pyörän runko, jos sen fillarin meinaa siitä nostaa vaikka autoon. Ja noihin ei tosiaan pysty edes voimapihdit, vaikka olis sellaset metriset kahvat ja hypit siinä päällä. Pakko olla rälläkkä ja silläkin saat käyttää aikaa, kun toi lukko ei käänny tosta mihinkään jos sen toisen sivun katkasee, vaan se pitää katkaista molemmista sivuista ennen kuin sen saa auki.

Ton hobitin mä meinasin ostaa itelle 3D:nä ja katella tässä kotosalla. Siks en ookaan vielä kattonu sitä. Tuolla oli mainos jo siitä seuraavasta osasta. Se tulee joskus loppuvuodesta.

hörhönalle: Joo olihan se ihan hyvä. Ei ehkä niin paljoa sitä juonta mitä odotin, mutta onhan noi teräsmies leffat sillee muutenkin juoneltaan aika simppeleitä. Hienoja tehosteita ja toimintaahan siinä oli. Oikein mukava 3D leffana. Kyllä toi erittäinkin katsomisen arvoinen on. :)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   29.6.13 00:49:45

ruoste, kyllä särkikseen pitää mennä kerran kymmenessä vuodessa! Mars sinne siis ;)

Minski muka hissukka, niin varmaan :D

Joo Hobitti kakkonen tulee varaan joulumarkkinoille leffoihin, kaikki noi TSH:t ja eka Hobitti ajotettu aina siihen.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.6.13 00:55:56

Mission: Tiiättekö muuten, että mä en oo ikinä käyny linnanmäellä. Särkänniemessä pari kertaa, mutta ei koskaan lintsillä. Pitäis vissiin joskus käydä sielläkin. :D

Nooh, en mä nyt ehkä ihan hissukka oo, mutta en tosiaan mikään porukan keskipiste. Mieluusti otan sellasen vähän sivumman roolin isommassa porukassa. Mut pienessä porukassa sitten lentää juttua enempi, varsinkin kun siinä on pari otettu. =) Vaikutanko mä sit jotenkin vilkkaalta vai. x)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.6.13 00:59:51

Mä taidan Minski olla ihan samanlainen. Kerran kesässä iskee joku identiteettikriisi ja sit heiluu ehkä peffa hetken tanssilattialla ja suu käy hirveetä kyytiä, mutta muuten sulaudun nurkassani tapettiin ja kurkin salaa vieraita ihmisiä kulmieni alta. Tosta hörhön horosta kai sellainen Jousimies x Rapu. :P

Mun on kauan tehnyt mieli tuunata polkupyörä. Punaisesta fillarista tulisi hieno leppäkerttu. Jos siitä tulee tosi ruma, se ei varmaan kelpaa varkaillekaan. Jos siitä taas tulee hieno, lähteekö se silloin helpommin rosmon matkaan?

Ovatko noi kotikolmedeet jo sen laatuisia, että sellainen kannattaa hankkia? Kuinka iso telkkari tarvitaan, että elokuva oikeasti olisi hieno elämys 3D:nä kotisohvallakin? Mä en ole ihan vielä ymmärtänyt niiden viehätystä teattereissakaan, hyvä leffa on hyvä leffa ihan kaksdeenäkin. Hobitti on muuten vielä katsomatta, se pitää kurkata ennen kakkososaa. Seuraavaksi haluan kyllä nähdä The Lone Rangerin :) :)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   29.6.13 01:00:27

kai se täytyy uskaltautua oikeen leffateatteriin sit kattomaan teräsmiestä...
viimeks kun jalallansa leffateatteriin astui niin heti huijattiin musikaaliin :)
"laulaaks ne koko leffan ajan?"
"ei, kun silleen vaan vähäsen välillä"
Niin varmaan, monta tuntia pelkkää laulamista :D :D ei siinä mitään, hyvä musikaalileffa oli eikä huijarissakaan valittamista :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.6.13 01:04:46

Ai niin, toi pikkuhörhön kuva... Mainio :D

Minski ei ole koskaan käynyt Lintsillä? What? Miten se on mahdollista? :) Voi sinua raukkaa, ei ole Lintsin voittanutta :P Ekat ajelut vuoristoradassa olivat pentuna alkukesän kohokohta. Huoh, ollapa vielä niin pirteä ja innostunut....

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   29.6.13 01:04:52

Minski, lintsi on parempi ku särkis! Ehdottomasti reissua sinne :) Muistaks kun kaikki täällä puhui että ihana olis mies joka veis lintsille treffeille. Vink vink, sulla ois nyt hyvä syy tehdä päiväretki hyvässä seurassa, vaikka ensitreffit meni jo niin eiköhän se kelpais silti ohjelmaks yhä ;)

En mäkään ole mikään keskipiste, mutta omassa porukassa toki hyvinkin reipas ja rempseä. Introvertti kuitenkin on se isompi puoli, mutta on mussa toinenkin puoli olemassa ja sitä näkee kyllä myös selvinpäin eikä vain kännissä. Ventovieraat ei kyllä sitä noin vaan näe. Toisaalta vaikka oon ujo, jonkin verran ainakin, niin jostain syystä mun kaverit nauraa jos sanon niin :D Räävää ja esiintyjää musta ei kyllä saa väkisinkään.

Kuvittelisin Minskistä että olis sellainen hillityn itsevarma, lipuu tiskille, antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa ;) :p Lähettää muutaman hymyn ympäristöön ja odottaa josko paikalla olisi nainen joka pokaisi. Jos ei, niin sitten pitää ite hoitaa homma kotiin, jos siis olis semmonen jonka vois hoitaa (hoidella), toki tarkan esitutkinnan jälkeen :p

LähettäjääR 
Päivämäärä:   29.6.13 01:06:43

"Tapaa kypsät naiset etsivät tyttöystävä! Katso nyt!"

"raakarakkaus.com"

Oiskohan raakaa rakkautta fb:ssa? :D

Jo on kaikenlaisia mainoksia..

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   29.6.13 01:08:29

olikohan se viime vai edellis syksynä kun meitin pajan naapurin roskalavalla oli ihan aito vanha jopo. Mää sen pelastin ja hiekkapuhalsin, maalasin ja laitoin muutenkin hyväks, meinasin että voi sillä sitten siihen lähigrilliin polkasta... ei kerenny montaa päivää siinä pihalla olla kun yks asiakas halusi sen väkisin ostaa pois, maksokin siitä monta sataa...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.6.13 01:09:05

Hihihii, on hörhöäkin rääkätty ja julmasti puijattu :D

Kannatan Missionin ehdotusta lintsitreffeistä ja tunnistan myös minskihahmon kuvauksesta :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.6.13 01:12:45

ruoste: Jooh, semmosta se mullakin meinaa olla silloin harvoin kun tulee käytyä. Mut ihan käydä aina joskus parilla ja rupatella vähän. :)

Niin ja siis kyllähän toi 3D sellasen 50" ruudun vähintään vaatii. Ainakin mun mielestä. Mut mullehan tulee siis ihan videotykki mistä oon laskeskellu, että siitä tulee joku 100" kuva. Kyllä tollasesta jo 3D leffoja kattelee ihan mukavasti. :) Ja siis musiikkiakin tulee tietty kuunneltua enempi, kun on hyvä äänentoisto.

Jeps, vähän hassuahan toi on, että ei oo koskaan tullu käytyä. Mut me käytiin lapsena puuhamaassa, särkänniemessä ja tykkimäellä.

Mission: Joo-o, kyllä toikin on ollu todo listalla jo jonkin aikaa ja on noita treffejäkin tonne tullu mietittyä jokusen kerran. Tai sitten ihan muuten vaan. Ja heurekassa haluaisin myös käydä, mut saa nyt nähdä toteutuuko noi tänä vuonnakaan.

Hahaha, no on teillä sitten ruosteen kanssa hyvä kuva musta. :D Että ihan itsevarmasti vaan lipuu tiskille ja sitten valikoidaan, että kuka olis sellanen hoideltava. =) Mut joo, pitäkää vaan toi. :p

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   29.6.13 01:16:50

Nii,i ruoste, heti kun maalaispoika uskaltautuu oikeen kaupunkiin, niin huijatuksihan sitä joutuu :D

heurekassa olis muuten se body worlds näyttely, vois olla aika jännää kateltavaa... http://www.heureka.fi/fi/bodyworlds

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   29.6.13 01:21:14

ruoste, leppäkerttu karkaa heti... mut olis se kyllä söpö sen hetken :) Ja kyllä, Deppin ratsastushörhellykset on mentävä seuraavaks kattomaan, täysin must!

Hörhö, teet liian hyvää työtä :p Aattele ku oisit tajunnu tuunata jopon raatoja ennenku ne tuli nyt uudestaan kauppoihin ni oisit rikas :D Tosin aitojen vanhojen jopojen tuunaus tai entisöinti varmaan kannattais vieläkin...

Minski, siis ensin sä odottelet siinä tiskillä hetken tarkkaillen, höh, ei ollu TÄLLÄKÄÄN kertaa kurvikasta versiota Olivia Wildestä joka olis tullut poikki koko ravintolan pokaamaan sut tuijottaen kiinteästi silmiin ja hieman huulia raottaen. Nääh, pelkkiä taviksia, nää on pakko pokaa ite, huoh. Sitten saalistaja asettuu "hissukoimaan" eli tarkkailemaan saalista, ja oikean löydettyään iskee kiinni slakavalasti ;)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   29.6.13 01:25:46

Mä vien rakit, ja tota kelloa kun nyt vilkasin niin todennäkösesti te ootte kaikki menny sillä aikaa nukkumaan, joten öitä jos karkaatte :)

LähettäjääR 
Päivämäärä:   29.6.13 01:29:47

Äh. Nyt ei oikein ole mitään lisättävää.. kaipa sitten pitää olla vaan shhh.. :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.6.13 01:31:25

Mission: Haha, joo just noinhan se menee. Pahus kun ei noita curvy kateja ja olivia wildeja tuu mua pokailemaan. Rima ihan taivaassa ja sitten tollee siirtelen rumimpia pois, kun valkkaan siitä sen jonka hoitelen tällä kertaa. Aika täydellisesti kuvasit tossa mun normi baari-illan. :D

Joo kyllä tässä varmaan kohtapuoliin pitäis raahautua sänkyyn ja kokeilla ummistaa silmät. Ei nyt ehkä ihan vielä, mutta alkaa jo kyllä vähän väsy painamaan pikku hiljaa. Jotenkin aloin kattelemaan frendejä tässä jostain syystä. :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.6.13 01:36:37

Teistä muista en tiedä, mutta mä aion ainakin lipua itsevarmasti sänkyyn ja kattella ilmestyisikö uniin jotain, jonka kimppuun voisi salakavalasti hyökätä :P Öitä tyypit!

P.S. Hörhö vois pitää jopontuunauskurssin :)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   29.6.13 01:37:23

Joo, niitä jopon raatoja olis pitäny sillon joskus haalia nurkat täyteen niin nyt vois rikastua jopo-jobbarin hommillla :)

Ei oikeen väsytäkkään, johtuu varmaan päikkäreistä :) kai se jossain välissä täytyy vähän torkkua, huomenna olis täs kylällä kirppis/rompetori tapahtumaa, jos kävis kattomassa tarttuiskos sieltä mukaan jotain tuikitarpeellista :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.6.13 01:40:21

Ei vitsi. Muaki alko väsyttämään kunnolla kun pääsin sänkyyn. Kyllä se on näköjään munkin aika alkaa nukkumaan. Hyvää yötä kaikille. o/

LähettäjääR 
Päivämäärä:   29.6.13 01:56:14

"Tätäkö sä äRsy hait? Meinasitko ruveta heppakuskiksi? :)"

Piste taisi mennä jo koisimaan, mut tätä mie lähinnä ajoin takaa.

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   29.6.13 02:12:34

Ai tuunauskurssi :)
sellanen kuvallinen internettikurssi vai privatelesson ihan kädestä pitäen näyttäen? :)
ny maate että jaksaa kirppistellä...

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   29.6.13 02:45:56

No kai mäkin sitte yritän. Päikkärit alla niin saa nähdä onnistuuko..

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   29.6.13 07:40:08

Huomenta! Aikaseen nukahdin niin sainpas ihan rauhassa heräillä ja lenkittää koiran ennen revohkan heräämistä. Aika synkkä aamu ja yöllä satanut, vieläkin mielestäni syksyn tuntua ilmassa :) , toivottavasti ei nyt kuitenkaan, keskikesällä!

Päivämäärä:   29.6.13 10:33:15

Huomenta:)!
äR, jos sulla on paljon kokemusta hevosista ja osaat käsitellä vaikeampiakin tapauksia ja saat ne autoon, niin ilman muuta heppakuljetus OY pystyyn!
Siinä vaan ei saa ammattilaisella mennä sormi suuhun, jos tulee hevosen kanssa tenkkapoo....

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   29.6.13 10:37:16

Päivää. On kyllä syksyistä, turha varmaan sitten oli kuumuuteen totutella.

Hörhön baarikooppi oli osuva. Tuommoista se elämä kaksosena baarissa on, vaikka arkielämässä tuijottaisi tuoremehulasia nousuneitsyenä. Ja baarissa kaikki ihmiset ovat niin kivoja, mutta muuten tunnistin itseni ruosteen jutuista, kun sosiopaattinen hetki menee ohi, sitten en halua edes jutella naapurin mummolle. Pitäisi heitellä juhnnusjonosta kerätyt numbat menemään, koska en ikinä soita kenellekään.

Ja hullu menin antamaan oman numeron sille senegalilaiselle, koska ajattelin, ettei sellainen mitään puhelinta käytä. Käyttää kyllä, nyt on pakko pitää känny äänettömällä, kunnes sen viisumi menee umpeen.

Ostin viime viikolla 150 eurolla kesäauton, nyt silläkin on jo ajettu toistatuhatta kilometriä.

Päivämäärä:   29.6.13 10:48:28

kurnaun kesäauto on joutunut kesätöihin:)!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.6.13 10:54:09

Myöhäiset huomenet täältä kahvikupin takaa. Hyvin ja makiasti nukuttua yö takana, kokonaiset 8h, jee :)

Vaateinventaario on paljastanut valtavia puutteita perusvaatevarastossa. Yhteensopivia vaatteita löytyy vain mustan, valkoisen ja harmaan väreissä. Ilmankos olen käyttänyt niitä niin ahkerasti. Täytyisi lähteä värikartan ja ostoslistan kanssa kaupoille, mutta ovatko siellä tällaisella kelillä kaikki muutkin liikkeellä samanlaisin ajatuksin?

Hörhö, ihan kädestä pitäen, tietty...

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   29.6.13 10:55:53

kurnau sai nauramaan tuon senegalilaisen puhelujen osalta :D

Oinas voikin olla hyvinkin tuollainen baarissa mitä tuossa hörhön horossa oli, mutta minä en ;) . Minen tappele, en, korkeintaan purskahdan itkuun ;). Mut koska viimeisestä kännäämisestä baarissa on niiiin kauan niin eipä sitä tiedä jos vaikka olisi tullut muutoksia käytökseen, hih.

Päivämäärä:   29.6.13 10:56:44

Piste hevosten kuljetus on oikeastaan hirveintä hommaa, mitä hevosten kanssa voi tehdä. Varsinkin vieraitten hevosten lastaus.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.6.13 11:00:39

:D kurnau, ohjaa puhelut suoraan vastaajaan niin raukka pääsee sanomaan sanottavansa. Hyvin sijoitettu sataviiskymppiä. Onko tuleva postiosoite jo selvinnyt?

äR, piste sen jo sanoikin, vaikka luotettaville heppakuskeille olisi tarvetta, on vaatimuksena jonkinlainen hevosenkäsittelytaito ja niiden terveydentilaakin joutuu tarkkailemaan tien päällä. Tietysti jos mukana kulkeva kakkosmies on hevosihminen, saattaa homma onnistuakin.

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   29.6.13 11:17:56

Huomenta :)
Tää lähtee ny kirppistelemään ja romutoreilemaan, siellä on joskus ollut lättyjäkin tarjolla, oiskohan nytkin... nam :)

Päivämäärä:   29.6.13 11:19:21

Juu, kurnau, niin on!
Siksi en suostu enää kuskaamaan kuin omia edes kisoihin.
En jaksa tapella hevosen kanssa, joka ei kävele suoraan autoon tai traileriin joka paikasta.
Hermo menee sellaisten kanssa, jotka värkkää tyhjän päiten lastauksessa. Saati et meteli ajon aikana on jatkuvaa.
Kun ollaan tien päällä, hevosen pitää osata lastautua ja käyttäytyä kyydissä.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   29.6.13 14:18:34

Joops. Tyypillistä. Mä meen ostamaan iiihanat uudet bikinit jotka sopii mulle niin eikös se helle loppunu siihen? Just joo. Tätä on sitäpaitsi ainakain seuraavat kaks viikkoa näköjään kun ennusteita kattelin. Maks 20, jonain armollisena päivänä oli 22. Nii-i, et kun mun loma alkaa ni kesä loppuu.

Eipä siinä, mähän tykkään vähä viileemmästä ja niitä hellepäiviä sais olla sinne väleihin laitettu, mutta nyt tohon helteeseen jo tottu, se ei juuri haitannut, joten kun se alkaa uudestaan niin on taas tukalaa... Ja sit oli tarkotus päästä värjäämään tätä valkosta nahkaa pihalle, ja uittamaan koiria. No ei pääse. Nyt jo on edellisetki ruksetukset haalistunu hurjasti! Ärsyttävää...

Hyvä ruoka, parempi mieli? No kokeillaan...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.6.13 14:37:19

Huomenta o/

Mulla oli vissiin vähän univelkaa, kun nukuin mukavat 11h. :D Kai sitä vois ruveta aamukahvin keittoon ja syödä aamupalan. Ai niin, tilasin mä jo vahvistimen saksasta tässä aamulla. Tästä se törsääminen sitten alkaa, kun tili ja lomarahat tuli eilen. =)

Mission: Mun mielestä nää on just sopivia ilmoja. Ei sellasta hiostavaa hellettä jaksa. Tämmönen sopivan lämmin on paras.

ruoste: Mulla on sama juttu. Pitäis ostella vaikka mitä vaatteita, mutta kun ei meinaa löytää hyviä.

Päivämäärä:   29.6.13 14:52:11

tuu Mission itään, täällä on edelleen lämpö hellelukemissa! =D Miusta sais jo kyllä viilentyä, alkaa jo riittää tämä kuumuus. Ekat mansikatkin kypsy jo omalta maalta, ja nyt sitten taas tästä eteenpäin saa kykkiä mansikkapuskassa sen tunnin päivässä; vaikkei ole edes iso tuo meidän mansikkamaa, mutta sitäkin tuottoisampi. Ollut ainakin aiempina vuosina; ei oo tarvinnu mansikoita ostella enää vuosiin.

Ja siis Kiteeltäkö ärsy on? Mie joskus sitä kysyinkin, mutta en saanu vastausta. Ja ilmeisesti duunissa jossain lukion lähellä..? Siellähän se Sirkus on aiempina vuosina ollut, eikö? Mutta joo, oli kyllä naisväellekin ihan mukavasti katseltavaa tuolla... Ei mua kyllä voimistelu lajina juuri kiinnosta, mutta kyllähän tuollaisia timmejä voimistelijamiekkosia sixpackeineen voisi katsella pidemmänkin aikaa :p

Tuosta hörhön "tähtimerkit baarissa" voisin kyllä omalle kohdalleni kuvitella osuvan tuon "etsii nurkkapöydän" ja pehmeä nojatuolikin olis ihan jees =D Mutta enhän mie raaski millään taksilla ajella. Irish Coffeeta voisin joskus sentään harkita ;)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   29.6.13 15:14:38

Minski, totta, mäkin tykkään tämmösistä eniten. Ja varmaan pääsee treenaamaan hyvin pikkukoiraakin, jos mielii kisoihin syksymmällä :) Mutta olis nyt ollu TÄNÄÄN vielä helle ku piti uimaan lähtä uusissa biksuissa :D Nii ja kyllä mä lomalla tykkään et on neljään viikkoon siroteltu hellepäivä sinne tänne, se on just jees, muuten tämmöstä kiitos. Valittivat töissäkin että viime kesä oli ihan paska, kokoajan sato. En kyllä huomannut, viime kesä oli ihan loistava enkä ite ainakaan kastunu ku vissiin kahesti, kuitenkin koirien kanssa vähintään kolmesti päivässä ulkona ja tuntejakin kerrallaan että ei se nyt vaan voinu sataa kokoajan :D Johan tos oli kaks intiaanikesää sitä ennen, en tykänny...

Hyvään saumaan sulla tuli muuten ne lomarahat, alkoko toi hifikuume vähän niinkuin niin että kun tiedossa olis vähän fyffeä niin kummasti rupes hifisivustot aukeamaan ahkerammin? :D Mä oon jo lomarahat käyttäny... Lomalla saaki sit ottaa lunkisti :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.6.13 15:46:36

Mission: Juu, kyllähän sitä helteitäkin saa aina välillä olla, mutta sellanen jatkuva helle ei oo kyllä mukavaa. Varsinkin jos on kovin kuuma kämppä ja sellanen hiostava ilma. Mut kyllä sateetkin kuuluu kesään mun mielestä ja mä meen joskus ulos kävelemään niin, että kastun ihan tarkotuksella. :p

Joo, hyvää saumaan tuli ja on mulla kuumetta ollu aikasemminkin, mutta nyt vasta kerinny kunnolla paneutumaan asiaan. Ei oikein tossa opiskeluiden kanssa kerinny paljoa ajattelemaan, saati sitten että olis viittiny ostella tollasia häiriötekijöitä siihen. Kyllä mulla paalua on aina sen verran säästössä, mutta nyt kyllä ton lihavamman tilinkin puolesta hyvä vähän törsäillä. Sain muutenkin takautuvasti kahden kuun tilin nyt.

Pitäis käydä kaupassa ja laittaa ruokaa, mutta tänään kattelen varmaan ton tykinkin tilaukseen ja jotain muutakin. Täytyis kangaskin rakentaa ja ettiä sopivat johdot ja lasit. Harmi kun joutu taas saksasta asti tilaamaan, kun suomessa on aina kaikki hyvät laitteet joko loppu tai liian kalliita siihen nähden mitä just vaikka saksasta tai jenkeistä noita saa. Välillä joutunu kiinastakin tilailemaan.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   29.6.13 16:01:05

Niina, mä en oo koskaan käyny oikeessa sirkuksessa, ainakaan niin että muistaisin siitä mitään, eli joskus pikkunaperona tietysti oon saattanu ollakin... Soleilia joskus käytiin kattoo, se oli aika kiva sekin. Vois tietty joskus mennäkin, mut eka pitäs mennä tarkistaa ne elukat :D Meinaan meidän yläasteen kentälle tuli aina sirkus keväällä, ja käytiin kattoo sitä pystytysvaihetta ja eläimiä pääs kattoo kans, hevosia parressa. Olivat niin paskasti hoidettuja että sen jälkeen on sirkukset jääny boikottiin. Suksikaviot, ontumista, hoitamattomia haavoja, kiilloton karva, huonoa heinää, ei vettä, suupielet ruvella, silmät rähmi... Näki siis niistä eritteiden kerrostumisesta ettei muutamaan päivään ole mitään hoidettu jne. Ja ne kaviot kertoi karua tarinaa. Vaihtuvakaan kevätkarva ei pitäis olla täysin kuollut hamppu... Onneksi nykyään varmaan on paremmin, ja iso osa hoitaa kyllä hyvinkin elukkansa.

Minski joo, mäkin viime kesänä jonain hellepäivänä illalla lähin ulos niin että sateen uhka oli enemmänkin kuin täysin varma, ja ihan topiss aja shortseissa mentiin ja kaatosade kun lämähti päälle niin koiratkin nautti, vaikka yleensä inhoavat :D Ihanasti viilensi ja aivan uitettuina tultiin takas, tahalleenhan sinne mentiin kastumaan :) Monesti jos on hiljanen kesäsade ja lähen lenkille ilman koiria ni en mä mitään suojaudu siltä, on oikeestaan jotenkin ihanaa juosta sateessa kesällä ja vähän kastua. Tietysti sitte jos sataa paljon ni ei se mitään hauskaa oo, mutta noi satunnaiset kesäsateet kuumalla on vaan virkistäviä. Ja se tuoksu! :)

Niin siis mitkä "lasit"? Mihin tulee lasit? Noi muut elementit kuulostaa vielä tutuilta :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.6.13 16:09:03

Joo siis kun toi tykki mitä oon katellu on 3D, niin täytyyhän siihen 3D kuvaan lasitkin ja varmaan niitäkin tulee sitten ainakin parit hommattua. Jos vaikka joskus on joku seuranakin kattelemassa. :p Eiköhän toi tosta pikku hiljaa ala rakentumaan. Noi kajarit vaan on ehkä hankalin ostaa, kun niiden laatua ei nää noista teknisistä tiedoista ja arvosteluista niin hyvin kuin noista muista jutuista.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   29.6.13 16:15:38

Ainiinjoo tietysti, ne 3D-lasit, siis päähän :D Mä vaan ihmettelin että minne sä sinne kämppään jotain laseja sijottelet ja mitä ihmeen laseja.... Oon joskus miettiny itekin että pitäs hommata omat, noissa leffateattereissa ne joskus on vähä ällöjä... Yhetki haisi kerran ihan hielle :D Yööök....

Porukoilla on muuten reilusti yli kolkyt vee vanhat kaiuttimet edelleen. Ne on ihan järjettömän hyvät! On todella retron näköset, hiton isot, ja painaakin ihan älyttömästi. Ja aina kun sinne tulee joku joka on itsekin hifi-ihmisiä, jaksaa kehua niiden loistavaa soundia. Muistaakseni jotkut johdot on tarvinnu korjata mutta muuten ne edelleen toimii, ja hyvin toimiikin. Olivat kyllä aikoinaan ihan tajuttoman kalliitkin, eivätkä taida nekään olla mistään anttilasta ostettu... Ei sillä etteikö anttilastakin saisi ihan kivaa tavaraa mutta vähän spessummat noi on. Mä vähän veikkaan että perin ne joskus sitten ja ne toimii yhä loistavasti :D

Päivämäärä:   29.6.13 16:33:54

Mission, intiaanikesä tarkoittaa sitä, et kesä tulee jo oletettavasti parhaimman kesän mentyä...eli jos joskus elokuun lopussa-syyskuussa mittariin pläjähtää hellelukemat, puhutaan intiaanikesästä.
Sitähän noina parina hellekesänä ei ollut, hevosetkin tulivat laitumelta molempina vuosina jo syyskuun alkupuolella talliin, kun kelit meni viileiksi ja sateisiksi.
Toivotaan, et tänä vuonna tulis intiaanikesä kesän päälle!!!

Lähettäjäwebbi 
Päivämäärä:   29.6.13 17:24:44

viikonloppu taas autotta ja koiravahtina. ... joten saunotaan sitten kunnolla

Päivämäärä:   29.6.13 17:32:53

Saunan mäkin tuikkasin tuleen vaik onkin vähän aikaista.

Päivämäärä:   29.6.13 17:36:36

Uki ei ole linkittänyt sänkileukaista hymyään, eikä Kessukaan....:)!
Noniin, se on sit molempien aika linkittää hymyt saitille;)!!!

Päivämäärä:   29.6.13 17:42:36

Ei täällä kaikki muutkaan kuvia linkittele;) Sitäpaitsi sänki lähtee ihan just kun sauna on lämmin.

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   29.6.13 17:50:15

Täälläkin käyty rättiostoksilla, mutta joudun tekemään huomenna uuden iskun kun en kenkäkauppoihin enää jaksanut. Alusvaatteitakin pitäisi hommata kerta joku niitä nyt taas näkeekin!

En ole kerennyt salille miljoonaan vuoteen, enkä jaksa tänään :/ huomenna on pakko. Sitten katson josko laittaisin korttini jäähylle hetkeksi, harmittaa ihan sikana maksaa kun en kerkeä sitten käydä edes.

Mullakin piti olla tänään rantapäivä, mutta pah. Ilmeisesti tänä kesänä mulla ruskettuu vain jalat, rintakehä ja kädet ja naama, selkä ja vatsa pysynee sitten vitivalkoisina kun koskaan ei paista aurinko sillon kun kerkeäis biksuilla ottaa arskaa.

Päivämäärä:   29.6.13 18:21:43

En oo pitkilleen laittanu mitään vauvakuvia, niin tänään sain sitten otettua vähän videota; en suosittele varsakuumeisille ;) https://www.facebook.com/photo.php?v=10151685917274586&set=vb.737864585&type=2&theater

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.6.13 18:28:38

Mission: Joo, ne kakkulatpa hyvinkin. =) Mut vielä olis paljon tutkailtavaa, säädettävää ja ostettavaa. Kivaa kyllä pitkästä aikaa perehtyä näihin, kun on jäänyt niin huonolle tolalle noi. Tää on varmaan sama kuin naiset on ostelemassa jotain uusia kenkiä tai laukkuja itelleen. :D

Niin ja kajarit on tosiaan aika pitkäaikainen sijoitus. Varsinkin kun ostaa kerralla kunnolliset. Mullakin on noi edelliset palvelleet 15v jo, mutta nyt on vaan aika vaihtaa laadukkaampiin ja paremmin tähän tilaan sopiviin malleihin. Täytyy noi vanhat myydä pois, mutta mitähän niistäkin mahtaa nykyään saada. Noh, lomalla on aikaa tusailla noidenkin kanssa. :p

Päivämäärä:   29.6.13 18:45:14

Ei voi avata Niinan videoa, tulee vain haikea olo.

Minski miksi miehet panostaa äänentoistolaitteisiin ja televisioon, ei se tarjonta siitä muutu. Itselläkin on nyt kesäautossa c-kasettisoitin, eikä siitä dingo paremmin muualla hoilaa.

Kuka ehtii koskaan käyttämään bikineitä?

Päivämäärä:   29.6.13 18:51:07

Niina, aivan ihana riiviö:)!!!!
Hitto, ois se ihanaa, kun olisi tollanen pallero kasvamassa taas!!!
Ja muka niin itsenäinen, käy vaan välillä tsekkaan, ettei hinkit hävii mihinkään kauemmas;)...toi tissihän on näköjään pääosassa, muuten tuolle mammalle nyt aivan sama, mä meen seikkaileen.....
Upeessa kunnossa toi Niinan mamma:)!
Ootko kysynyt liisingiä ensi vuodeksi?
Ei kyllä kuopattava vielä mitenkään!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.6.13 18:56:55

kurnau: Eihän kaikki miehet sentään, mutta kyllähän se on aika erilainen elämys katella elokuvia isolta screeniltä tai vaikka urheilua. Puhumattakaan 3D kuvasta. Tietenkään Suomen telkkarista ei pahemmin tule katsomisen arvoisia ohjelmia, mutta kyllä tota uutta hd sisältöä saa muualtakin vaikka millä mitalla nykyään. Musiikkia kuunnellessakin se on sitten hyvillä äänitteillä jo niin tarkkaa, että voit kuvitella sen bändin siihen sun eteen ja nähdä missä kohtaa kukakin soittaa. Se on aika erikoinen tunne, kun siihen kuunteluun pystyy eläytymään noin hyvin. Jotkut vaan nauttii tollasista asioista ja siis todella pitkäikäisiähän noi laitteet on kun valikoi kunnolla haluamansa laitteet. Joskus voi sitten uusia jotain jos haluaa, mutta silloin se on tietenkin paljon halvempaa kun kaikki laitteet on erillisiä.

Niina: Aika kiva video. Hassun näköistä, kun toinen noin innoissaan hyppelehtii ja nauttii kesästä. :p

Päivämäärä:   29.6.13 19:07:37

piste -> en mie tuota enää kyllä varsota. Oli jo niin vaikean näköinen olo niinä viimeisinä tiineyskuukausina tälläkin kerralla :( Ja nyt on jo lihat tippuneet selästä. Niin ei enää varsoja tuolle. Enkä muuten tiedä lähipiiristä yhtäkään tammaa, joka olisi vielä 26-vuotiaana varsonut. Lisäksi tämä ei ole ennenkään koskaan tiinehtynyt varsa alla, joten ei kannattane edes yrittää senkään puolesta.

On se kyllä veikeä kaveri. Iloinen ja reipas. Elää tässä hetkessä, eikä mieti tulevia tai menneitä :)

Mie tässä odottelen, että ilmoitteleeko kaveri itsestään vai ei. Kun eilen oli puhetta, että josko lähdettäisiin tänään illalla jonnekin, kun ei enää eilen sen sirkuksen jälkeen jaksettu.

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   29.6.13 19:17:13

Ihana vauveli! Voi vitsit miten makeen näkönen :D Tyhmät itikat kiusaa... :/

Minski, kutakuinkin, vaatteita, kenkiä, laukkuja, meikkejä.... Kaikkea tarttis joo päivittää, pahasti. Ja on kivaa, etenkin sillon ku löytää jotain! Eniten kivaa on se kun on kotona niiden uusien löydöstensä kanssa, varsinaisesti shoppailusta en tykkää yhtään...

Reilu tunti puutarhahommia. Kitkin rikkaruohot, taistelin itsepäisten köynnösten kanssa, ja leikkasin nurtsin. Käsin... Heh, varsinainen multasormi ;) Huomen ois kyl haettava lisää nurmikonpaikkausjuttuja K-raudasta, jos vaan ehin... Viileetä ei muuten ole, aurinko vaan ei juuri paista, paitsi sen tunnun kun kykin hikipäässä tossa pihalla.

Auto tarttis siivota mutta koirat kaipais tekemistä...

Päivämäärä:   29.6.13 19:32:40

No sit Niina tamman on aika alkaa opettamaan ihmisiä ratsastuksen saloihin:).
Mulla oli tuollainen muutaman varsan tehnyt tamma silloin joskus ja kun rouvalla elämäniloa riitti, se kuskasi selässään pieniä aloittelijoita ja ihan mielellään. Kunto pysyi hyvänä ja elämänilo loppuun saakka.
Jouduin kuoppaamaan 29-vuotiaana, aineenvaihdunta loppui ja laihtui kesällä laitumella luurangoksi, vaikka hampaat oli ja söi hyvin. Ja oli pv.
Vihree ei vaan enää vastannut.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.6.13 20:11:57

Uki: "Ei täällä kaikki muutkaan kuvia linkittele;)"
Kröhöm, joopa! Kaikki muut ovat kuvansa linkitelleet, paitsi te pari hassua, jotka edustatte sitkeän vastahakoista vähemmistöä. Nii! Jos mulla ois sänki, kyl määki laittasin.

Kävin kuten paukkeella. Eksyin Hööksin kautta rytkykaupoille ja kannoin taas kassikaupalla röyhelöitä kotiin, mutta kenkiä, joita akuutisti kaipaisin, en jaksanut enää kokeilla. Patsi rats.kengät talveksi, ne löysin ja vieläpä alesta, sekä uudet gaitersit puhkikuluneiden tilalle, jee! Mulla on nyt niin paljon uusia vaatteita, että olen ihan uusi nainen. Tajusin tänään, että tyyli on vaivihkaa muttunut eivätkä samanlaiset rievut ja rätit enää kiinnosta. Hienoo. On tullut aika hävittää taas pari säkillistä nuorisovaatetta pois kaapista kiusaamasta. Täytynee myös ruveta ulkoiluttamaan noita kuteita joskus, ettei se uusi nainen muutu heti takaisin tylsäksi, nuutuneeksi akaksi.

Biksujen ulkoiluttamisen sijaan tämä keli on mitä loistavin juoksutossujen lenkittämiseen, happea riittää ja olo on freesi. Lähdetäänkö lenkille ja uimaan?

Päivämäärä:   29.6.13 20:14:32

Niin niin mut ei mullakaan ole sänkeä (lähti puoltuntia sitten:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.6.13 20:15:01

Mission: Jeps, onhan se kiertely vähän rasittavaa, jos ei tunnu löytyvän mitään mikä olis edes lähelle kelvollista. Mäkin tässä lähinnä netistä tutkailen noita vaihtoehtoja, mutta ens viikolla on tarkotus tehdä ihan kunnon rundi ja ajaakin ainakin 250km sen takia.

Huomasin just, että mun pitäis ostaa uus tv-tasokin nähtävästi. Tällä hetkellä päänvaivaa aiheuttaa toi kangas, kun en vielä tiedä tarkkaan minkä kokoisen haluaisin ja mistä materiaalista se kannattais tehdä tai mistä sitä kannattais käydä kyselemässä. Eikä tollasta screeniä ihan helposti kuljeta autollakaan, jotenkin sekin hankaloittaa tota pähkäilyä.

Lähettäjäwebbi 
Päivämäärä:   29.6.13 20:15:18

nyt olsi viikon sänki ajanko pois vai annanko kasvaa parraksi, kun topikin mukaan minulla yli viikon sänki on jo parta

Lähettäjä: piisku 
Päivämäärä:   29.6.13 20:25:18

Maalaa Minski harmaa ruutu seinään. Toimii.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   29.6.13 20:33:19

piisku: Joo no saahan sillä kuvan näkyviin, mutta ei tollee saa parasta lopputulosta. Ensinnäkin pinta on epätasainen, harmaan gaini on väärä ja mulla tulee toi kangas joko tapetilliseen seinään tai ikkunan eteen. Eikä vuokrakämppään viitti alkaa maalailemaan muutenkaan. Tolle pitäis olla mattavalkoinen ja suora pinta. Tollasia kapa- ja forex levyjä oon katellu nyt. MDF on vähän turhan painavaa. Tietty vois ostaa jonkun valmiin rullakankaankin, niin ratkeis monta ongelmaa.

Päivämäärä:   29.6.13 20:33:55

Ja oikeesti sänkikuva hymyllä ei nyt kerro sen enempää. Ei tarvii koko facea kuvata:)!!!
Mä en voi linkittää, kun ei ole sänkileukaa;).....
Harmi, jos sänkiset hymyt jäi noihin muutaman rohkean linkkauksiin:(!!!!

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   29.6.13 21:01:41

kurnau: tuo ruosteen neuvo on varmaan hyvä, kyllä siinä sinnikkäinkin äijä pikkuhiljaa ymmärtää kun ei vaan vastaa puheluihin ja tekstareihin...

piste: ei ne muut uskalla... :) maailmanloppu ja taivas putoo niskaan jos kuvan laittaa, mut onneks ne pari kuvaa olikin sitten sitäkin laadukkaampia :D

madmax alko läppäri kii ja telkku auki :)

Päivämäärä:   29.6.13 21:07:53

hörhö, niinpä....;)!!!
Toki olis ollut kiva nähdä useempi sänkileuka hymyllä...:)!!!

Päivämäärä:   29.6.13 21:09:59

Hui, kyllä me kohta lähetään johonkin! En kyllä tiedä vielä, että mikä on suunta, mutta kovasti ollaan kuitenkin menossa, kunhan se kaveri nyt joutuu =D

Lähettäjäwebbi 
Päivämäärä:   29.6.13 21:32:33

piste, me mutana kun emme kelpaa :-)

Päivämäärä:   29.6.13 21:45:25

No ei ole kelpaamisesta kiinni, webbi, mut mun sänkileuka ei ollut noissa kuvissa;)....
Mä tiedän kyllä et se on mun, kun sen nään;)............

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   29.6.13 21:55:19

Kivaa iltaa Niinalle! Ja voi miten ihana pikkuinen varsuli olikaan. Kasvanut silti hurjasti! :)

Ruoste mullakin on tyyli vähän uudistunut! Osittain ehkä johtuu siitäkin että täälä pääkaupungissa on niiiiin helppoa pukea ihan mitkä rytkyt päälle vain ja silti sulautuu massaan, kotipuolessa on turvallisempaa pitäytyä tutussa ja samassa tyylissä ettei kukaan katso kummallisesti kukkafarkkuja tai mitään mikä sielä olisi vähänkään erilaisempaa.

Otin pakastimesta jäisiä mansikoita ja söin ne tässä illan ratoksi. Täytyyhän vanhoista päästä eroon että voi laittaa uusia tilalle! :)

Mulla on tänään yksinäinen koti-ilta. Vähänkö mälsää! Ja tää oli ennen mun arkea? Hassua, sillon se ei edes tuntunut mälsältä koska sitä järjesti sitten niin paljon kivoja juttuja ja tapahtumia viikonlopuille. Nyt on niin orpoa istua yksin sohvalla ja tuijottaa leffaa. No mut, onneks on aina heppatalli! Ja ei tää vielä mitään virallista seurustelua ole, joten mullahan on täysi oikeus olla täälä vielä teidän kanssa, eikö niin? ^^

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   29.6.13 21:59:35

Joo pauke, ehdottomasti kannattaa nyt nauttia hirmuöverit sinkkulaa ja hötönettiä ettei sitten tule ikävä kun et ole enää virallisesti sinkku :)

Päivämäärä:   29.6.13 22:05:37

Tottakai Pauke:)!!!
Sähän olet kuitenkin periaatteessa vielä sinkku:)!
Tuosta ei vielä mitään tiedä, miksi kehittyy!

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.