Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 328

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.6.13 22:46:33

Jaa se tuli just täyteen.

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1420507&t=1420507

Re: Sinkkujen topic 328

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   27.6.13 22:48:24

Namikas karvaturpa :P

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.6.13 22:48:38

Saadaanko skaba pystyyn? Mr Sinkkulan Sänki 2013!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.6.13 22:49:43

Jokkispokkis vei jalat suustani :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.6.13 22:49:46

ruoste: Hah, no täytyyhän mun nyt jotenkin antaa takaisin, kun tekin aina kiusaatte mua. :D

Mut nyt sinne suinkuun. Näillä helteillä saa kyllä koko ajan ravata suihkussa.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   27.6.13 22:54:13

No helkutti sänkikisassa minä voin pärjätä, jos arvostellaan vain sänki

Päivämäärä:   27.6.13 22:56:10

Jaahas se on Webbikin jo päässy saunasta, partaansa puunaamasta :D

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   27.6.13 22:57:49

Ja eiku näkyviin Webbi :) . Hymy ja sänki etsinnässä pisteelle :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.6.13 22:57:49

Webbin kuvaa edelleen odotellaan :)

Mites arvostelu toimii? Sehän ei riitä, että on karvaa naamassa, täytyy myös olla... Mitä? Miähekäs? Seksy? Pussattava?

Päivämäärä:   27.6.13 23:00:01

Oliks muuten hörhönallen sänkileuka joskus jo näkyvis..?

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   27.6.13 23:00:55

Nyt on väsyny ku ei jaksa ees parroista innostua. Lueskelen vaa välillä.

Päivämäärä:   27.6.13 23:01:43

Missionin kierto eioo synkas meidän muiden kans :D :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.6.13 23:01:53

Oli! Mitä mitä JP, etkö muka napannut sitä talteen? :P

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   27.6.13 23:02:26

Eikö muka kukaan ole löytänyt minun fb-sivuja ... kyllä siellä ainakin on vähän pidemmän ajan sänkikuvaa, tosin voidaan jo luokitella ettei ole enää sänki ...

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   27.6.13 23:02:39

Ai minskin uusi tyttis käy myös hooteessä, ymmärsinkö oikein?

Täällä on kirjoiteltu taas paljon asiaa, ja hyvä kysymys, missä ne karkkikauppasinkut piilottelevat normaalielossa. Tosin sydäntä lämmitti, kun tuttavan 80-vuotias äiti on löytänyt uuden miesystävän. Bussimatkalta!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.6.13 23:03:04

Voih, nyt on Mission tooosi tosi väsy. Ei tartte edes lukea, pojat laittavat tänään kuvia :)

Päivämäärä:   27.6.13 23:03:34

Ruoste, no huti pääsi, kun enimmäksee kännyllä surffaan, enkä useinkaa kuvii auko :( yhyy, niisk, no ei voi mitää..

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   27.6.13 23:04:53

Minskillä kyl aika ihqu sänkileuka....;)!!!
Nam!!!

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   27.6.13 23:05:28

Joo en jaksa innostua mistään ku harmittaa toi koira, ja ihan rehellisesti väsyttääki... Kuvia lisää, niitä jaksan kattoo :)

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   27.6.13 23:07:29

Ja taustailijat myös, hymyileviä sänkileukoja vaan esiin....,)!!!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   27.6.13 23:07:50

No hymy ja sänki tässä kuvassa ... älkää nähkö painajaisia

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/27226_1341717275891_4068301_n.jpg

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.6.13 23:12:18

kurnau, miten herttaista. Lempi ei ikää katso. Oma äitinikin löysi uuden onnen päälle kuuskymppisenä vaikka vannoi, ettei uutta miestä riesakseen ota. Nyt patistaa tytärtäänkin etsimään eloonsa kipinää.

Parina päivänä olen ihan ajatuksella katsellut ympärilleni ja laskeskellut, minkälaisia ihmisiä samaan aikaan on liikenteessä. Eläkeläisiä, yksinäisiä naisia ja nuoria perheitä enimmäkseen, nuoria miehiä olen nähnyt viikon aikana vain muutaman. Pitäisi ehkä sittenkin vaihtaa prismasta cittariin (ja kehitellä sinkkukoireihin paikannusjärjestelmä). Kuhina käy kyllä lounasaikaan, mutta minä en koskaan tuolloin malta lähteä pyörähtämään. Lähden kauppaan vasta kun on pakko, eli kun tulee nälkä, eli kahden maissa... Tuolloin jonot ovat lyhyitä, mutta toisaalta shoppailijoiden keski-ikä lähenee myöhäistä keski-ikää.

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   27.6.13 23:13:26

varovasti ja hissukseen tähän väliin ni ei kukaan huomaa... :)
http://aijaa.com/UwEhub

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   27.6.13 23:14:49

Webbi, toi on jo parranpoikasta:).
Sänki on sellainen muutaman millin ajamaton ihanan sexy;)!!!!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.6.13 23:15:07

JP, paljonko maksat kuvasta? ;)

Voi miten sulkku kuva Webbi, niin iloinen :)

Päivämäärä:   27.6.13 23:15:08

Iiiiihana! -kuiskaa ihan hiljaa, ettei kaikki muut kuule... ;)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   27.6.13 23:16:19

no en kai minä nyt viitsi joka päivä partaa ajaa ... tuo on sänki ... tientenkin leuassa on parta ... tietenkin jos on tottunut selaisiin joille ei parta kasva ;)

Päivämäärä:   27.6.13 23:16:23

Ruoste, myöhästyit melkee pari minsaa :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.6.13 23:19:15

No hiisi, siinä meni loistava bisnesidea... Nopeat syövät, hitaat eivät :P

Päivämäärä:   27.6.13 23:20:46

Aaa, pääseekös sitä syömään ihan..? :)

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   27.6.13 23:21:11

Hörhölläkin ihana:)!!!
Saisko sellaisena parimillisenä uusintana....:)?

Päivämäärä:   27.6.13 23:22:09

No nyt ei pääse nukkumaan, kun täällä on kuvia. Muutoin olen Missionin kanssa samoilla linjoilla, en jaksa ihquttaa yhtään, mutta lueskelen kyllä.

Päivämäärä:   27.6.13 23:22:56

Piste on kranttu! Tollases vois sormenpäillä seikkailla vaikka kuinka :D

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   27.6.13 23:23:22

Käytän päätä tyynys ja palaan pikimmiten:)!!!
Nyt täällä alkaa olla sänkileukoja siihen malliin, et ei voi kauaa olla poissa:)!!!!

Päivämäärä:   27.6.13 23:25:06

Mä taas aattelin, et ny ois viisasta pistää silmäluomet kii, ettei visiot karkaa. Jos sais kivat unet vaikka.. malttaisko..

Päivämäärä:   27.6.13 23:26:21

Huoh! Nythän voi kohta myös vanha nainen nähdä unia sänkileuoista. Eihän noista osaa parasta valita, hienoja kaikki ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.6.13 23:29:16

Näin helposti saatiin sinkkulaan daameihin eloa ja sukkiin liikettä :) Paitsi Missioniin ja kurnauhun, teille kahdelle lämpimiä ajatuksia, hyvää mieltä ja parempaa huomista.

Päivämäärä:   27.6.13 23:38:41

Lyhyt sänki on piste paras, sellainen monen päivän karva ei pue juuri ketään.

Tuli sängestä näinkin syntinen pohdinta mieleen, että mitä ajattelette miehistä, jotaka ajelevat munakarvansa? Onko siisti tapa vai outoa alapäällä kikkailua?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.6.13 23:38:46

ruoste: Heh, joo johan tuli eloa iltaan, kun ilmestyi pari kuvaa tänne. :p Mä ajoin kyllä nyt ihan sellasen lyhyen sängen taas, mutta eihän se oo kuin pari päivää taas, niin se on tossa kuosissa. :p

Mut eihän sitä aina voi olla niin iloisella ja innostuneella tuulella. Täällä ollaankin melkein aina niin pirteitä, että mä välillä ihmettelen mistä teiltä tota virtaa oikein riittää. =) Mä taidan vielä ottaa vähän hiukopalaa iltateen kanssa ja sitten pikku hiljaa nukkumaan. Viimeinen työpäivä edessä ja sit on kuukaus lomaa. \o/

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   27.6.13 23:45:34

"...mutta eihän se oo kuin pari päivää taas, niin se on tossa kuosissa."
Hyvä ;)

No ei voi aina olla innostuneella tuulella, eikä tarvitsekaan. Ei kukaan ole aina pirteä, ei voi olla. Ei tänne kuitenkaan tee mieli möksäpäivänä kirjoitella. Eikä sitä aina ole oikeasti niin iloinen kuin teksteistä voisi päätellä. Pahaa mieltä on joskus tarpeen purkaa, mutta turha sitä turhautumista ja kehnoa oloa tänne on jatkuvasti kaataa. Ei sitä kukaan jaksa lukea. Mieluummin sitten kirjoittelee niitä kivoja ja iloisia asioita. Jos se pienikin ilo tarttuu ja leviää, on maailma taas pikkiriikkisen parempi paikka :)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   27.6.13 23:47:23

Mikähän kun kaikki naiset ovat sinkkuna iloisia ja mukavia ...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   27.6.13 23:49:35

ruoste: Juu ihan totta. Mulle kyllä kuittaillaan aika paljon töissä siitä, kun mä hymyilen aika usein ittekseni ja oon melkeinpä aina hyvällä tuulella. Toisaalta toi on johtanut pari kertaa siihenkin, että jotkut on alkaneet kyselemään, että nauranko mä niille, kun ne on selittäneet jotain jollekin mun työkaverille ja nähneet kuinka mä nauran siellä sivussa. :D

Päivämäärä:   27.6.13 23:51:15

Webbi, ...ja miehet reippaita ja hurmaavia :D

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   27.6.13 23:52:21

jokupoku; niinpä ...

no minä en kyllä ole koskaan väittänyt olevani reipas ja hurmaava ...

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   27.6.13 23:53:43

"älä pidä napapaitaa ja räplää nenää samaa aikaa" :)
http://www.youtube.com/watch?v=ntSmJxtAeZw
öitä

Päivämäärä:   27.6.13 23:54:26

Webbi, entä jos se onki molemminpuolinen, hormonaalinen, optinen harha?

Päivämäärä:   28.6.13 00:03:42

Sinkkuna on paljon helpompi mennä pois kun mökötyttää.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   28.6.13 00:06:10

Öitä ja olkoot unenne levollisia

Päivämäärä:   28.6.13 00:06:13

Öitä nukkumaan menneille! Taidanpa itsekin kömpiä toivonmukaan ihan tyhjään sänkyyn.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.6.13 00:08:26

Niinpä niin, hormonihöyryissä kaikki on komiampaa, kauniimpaa, parempaa ja mukavampaa :P

Joo Minski, mä harrastan myös tuota keskenäni naureskelua se aiheuttaa välillä vähän ihmetystä. Tutut ovat mua vähän hassuksi epäilleet ja voin vain kuvitella, mitä ohikulkijat ajattelevat tällaisista omiaan hymähtelevistä ihmisistä. Ihan sama, parempi kai itsekseen naureskella kuin yksikseen itkeskellä. Minkäs sille voi, jos pään sisällä on niin hyvät jutut :P

Kesällä on kyllä useammin parempi mieli kuin huono. Talvella sitten taas toisinpäin. Hyi hiisi, talvi, henkinen valmistautuminen on aloitettava jo nyt...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   28.6.13 00:12:25

Eiköhän sitä kaikki mökötä välillä huolimatta siitä seurusteleeko vai onko sinkku. Mut aika pirteenähän täällä yleensä ollaan, vaikka joskus tuleekin jotain ikävämpää. Ja saahan täältä sitten tukea ja kannustustakin. :)

Mut mä meen kyllä nyt peiton alle kattomaan josko tulis uni. Öitä vaan kaikille. o/

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.6.13 00:22:41

Jahas! Hyviä öitä joka kolkkaan.

Yksinnukkujakin osaa kyllä arvostaa tyhjää sänkyä, vaikka se välillä kovin suurelta tuntuukin. Saa nukkua pitkittäin, poikittain, väärinpäin ja raaja jokaiseen ilmansuuntaan ilman, että kukaan jää alle. Nyt on vähän sellainen jyräfiilis. Heippa, aamulla taas ta-va-taan.

Päivämäärä:   28.6.13 00:24:06

Aina yleensä jos oon huonolla tuulella tai tylsistynyt, nii täälä haihtuu kaikki semmoiset päästä ja hymyilyttää ja naurattaa aikas usein nää jutut. Se tarttuu! :) Öitä kaikille täältäki ja oikein komeita unikuvia ;)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   28.6.13 00:25:59

Pöh, ruoste, eihän saa, ku varovasti kippurassa siinä mihin arvon karvanaamat ovat armollisesti antaneet mahdollisuuden :p

Jos kert väsyttää ni pitäskö mennä nukkuu? Nääh, ei.

kurnau, ihan sama niiden toisten karvojen kanssa. Ei väliä. Tehkööt kukin niinku tykkää.

Päivämäärä:   28.6.13 06:45:46

Aurinkoista Huomenta! Tänää viä töihi ja sit alkaa kesäloma! Kivaa, vaiks on mul töissäki aika kivaa :)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   28.6.13 06:47:27

juu ihastuminen on jees, mutta, jos kohde ei ole tavallaan potentiaalinen missään mielessä ja tiedän, ettei siltä saa vastakaikua, niin ei se sitten oo kivaa.

ainii ja huomenta. (en oo kyl vielä nukkuunkaan menny. :D)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   28.6.13 08:08:10

Hoomeentaa! Viiminen työpäivä! Ja lyhkänen sellanen.... LOMA, jee :)
Aika hyvin sanottu pisteviiva, jos ei ole kaikua ni ei oo kivaa...
Loman kunniaks kannetaan kaikille aamu-unisille kahvi sänkyyn, herätyys!

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   28.6.13 08:42:11

Huomenta! Onpas täällä taas paljasteltu! Mulla meni ilta Confederations cupin välierää seuraten. Italia ja Espanja veti oikein pidemmän kaavan mukaan; meni rankkareihin asti, ja sielläkin joutuivat etsimään lisää ukkoja pilkulle, kun ei vielä viidellä saaneet ratkaisua aikaan. Epsanjahan sen lopulta sitten vei, kun joku gigolo potkaisi ohi =D

Päivän horoskooppi lupailee taas aivan ihania; mutta jostakin syystä en oikein jaksa uskoa tähän :/ Tuntuu noi mun ihastumiset olevan aina pelkästään yksipuolisia, ja se ei kyllä ole kiva juttu. Mutta toivossa on hyvä elää... "Joku on sinusta kiinnostunut hyvin erikoisella tavalla. Tilanne voi johtaa molemminpuoliseen ihastumiseen. Rakkautta tuntuu olevan ilmassa oikein urakalla."

Päivämäärä:   28.6.13 08:45:16

Huomenta! Sänkitopiikin kunniaksi unissa seikkaili kaikkien aikojen ensimmäinen ihastukseni komean sängen kera :) . Taisin häneen ihastua 16 vuotiaana ja "sydämessäni" kannoin yli kolmekymppiseksi, jestas että olenkin ollut jääräpäinen ;) .

Iloista, rentouttavaa ja mukavaa L O M A A teille jotka aloitatte lomailun. Minun puolestaan pitäisi mennä tänään "työhaastatteluun", missä ilmeisesti etsitään jotain verkostomarkkinointi heppuja. Ei taida olla minun juttuni, mutta käydään nyt kuuntelemassa.

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   28.6.13 08:56:25

Huomenta:)!
Ai ku kiva horo meillä, Niina;)!
Mistä sen tietää, mikä hymyilevä sänkileuka tulee vastaan....;)!
Lisää vaan sänkisiä hymyjä;)!!
Täs viikonlopun kunniaksi kaikki miehet hymyilemään sinkkulaan:)!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   28.6.13 09:10:31

Huomenta, kävin jo aamusta naapurin puolella mansikkavarkaissa.:) Olipas makeita.

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   28.6.13 09:10:59

Hörhö on ihana, kun tuo aamukahvitkin sänkyyn:)!!!
Mulla olisi lomaan vielä viikko...ja sit pitäis lähtee reissuun heti seuraavalla:).

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   28.6.13 09:13:55

Huomenta ... aurinkoiseen aamuun

Lähettäjä5.nainen 
Päivämäärä:   28.6.13 09:23:21

Huomenta, laitoin Iina sulle säpoa :)
Muille mahdollisille lähtijöille tiedoksi, että tarkoitin huomista pääkonserttia.. tosin käyskentelin siellä eilenkin ja tänään ajattelin mennä blueskadulle syömään :)

Lähettäjä: Marce 
Päivämäärä:   28.6.13 09:25:50

Huomenta! Saako tänne liittyä seuraan? :)

Päivämäärä:   28.6.13 09:51:00

Teretulemast Marce. Pientä esittelyä kaivataan, sukupuoli ja sijaintia suurinpiirtein, kiitos :) .

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.6.13 10:54:04

No morce Marce, sekaan vaan :)

Moro moro ja hyvät huomenet kaikille muillekin! En nähnyt partasutiunia, näkikö Mopen lisäksi kukaan muu?

"Viikonloppusi on täynnä tapahtumia, etkä oikein edes tiedä, mihin suuntaan repeäisit. Nyt kannattaa valita jutut seuran mukaan, mieti kenen kanssa haluat viettää aikaasi."
=Horo lupailee lisää kiirettä jellonille ja ihan totta turisee, joka suuntaan pitäisi revetä. La illalla tallipoppoon bileet, aamupäivä toivottavasti kuumilla rantakallioilla kalpeita koipireisiä grillaten. Sunnuntaina pitäisi valita Varsinai-Suomen, Pirkanmaan ja Itä-Uudenmaan väliltä. Vähiin käyvät viikonloput vaikka tuntuu, että kesä vasta alkoi eikä mitään suunnitelmia varsinaisesti ollutkaan.

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   28.6.13 11:00:14

Huomenta.

Onpa turha työpäivä, tekniikka kusee joten hommaa on tooosi vähän, kun alkuviikko taas riehuttiin hikipäisinä. ei se mitään, ehdottomasti lähen sitte ajoissa kotiin tänään. Latautumaan viimestä työviikkoa varten... Huomiseks on kutsuttu Rock the Beach:iin, mutta jotenkin ei oo yhtään "ihmistungos hiekkameressä" -fiilis...

Päivämäärä:   28.6.13 11:07:27

Mä oon 28-vuotias mimmi Keski-Suomesta. Nimimerkki on ehkä vähän hämäävä, mutta lainaan sitä Radio Rockin Marcelta.

Koiruuden kanssa vietellään leppoista loma-aamua :)

Päivämäärä:   28.6.13 11:18:56

Tervetuloa Marce :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.6.13 11:25:24

Ai Missionillakin on vielä viikko lusittavana:).
Kiva, ettei kaikki jää lomalle tänään, on mullakin joku vertaistuki viimeiselle työviikolle ennen lomaa..

Päivämäärä:   28.6.13 11:50:51

Heii, mäki vertaistuen viä pari tuntii :D

Lähettäjä5.nainen 
Päivämäärä:   28.6.13 11:51:05

Ai niin, nyt on pakko mainita, että tänään on viimeinen työpäivä ja sitä seuraa 6vkoa kesälomaa :D Hyvää lomaa muillekin!

Päivämäärä:   28.6.13 11:53:46

6viikkoa!! voi moro!
Mulla ois neljä viikkoa edessä.

Päivämäärä:   28.6.13 12:20:04

Kuusi viikkoa on mullakin, tosin voi olla, et pidän kolme nyt ja käyn viikon, kaksi töissä ja pidän sit toiset kolme...täs nyt näyttää sille, et meidän valmennus jatkuukin vähän sovittua pidempään...välis on vaan viikon-parin tauko välissä valmentajan kisojen vuoksi.
Milloin kuninkuusravit olikaan? Voisin ehtiä jos loppukuussa.

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   28.6.13 12:45:58

Jipii! Nyt se alko... Se ällällä alkava :)
Onks se tääl salossa joku isompikin heppatapahtuma?
Noita heppa-autoja ja traikkuja on jokapaikka täys...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.6.13 12:58:01

Joo hörhö, se "joku horse show" on ihan oikeasti nimeltään Salo Horse Show :)
http://www.salohorseshow.net/

Mistäs mulle vertaistukea? Lomaa korkeintaan viikko heinäkuussa ja sekin sää- ja reissukamuvarauksella :( Ystäväni, joka viimeksikin teki oharit, ilmoitti nyt lähtevänsä Tallinnaan juuri silloin kun meidän piti körötellä Yyteriin rantalomalle. Hrrpmh! Toisaalta voin venyttää tarvittaessa viikonloppuja lyhyellä varoitusajalla paitsi heinäkuussa, jolloin olen pari viikkoa yksin töissä. Kuukkeliton kuukausi tuntuu melkein lomalta ;)

Päivämäärä:   28.6.13 12:58:58

Hörhö, siel on Salo Horse Show, huippuratsastajia ja -hevosia, noin 500 hevosta jne. suuri tapahtuma koko tän viikonlopun.
Esteitä ne hyppää ja suuria!

Päivämäärä:   28.6.13 13:02:03

Enää viikko... Oon jo alkanut järjestelemään kaikkia juttuja valmiiks niin että ens viikolla ei oo ihan hirveesti enää asioita jotka pitäs hoitaa ennen lomaa. Se viikko kyllä hurahtaa sairaan nopeesti, kohta oon tässä ihmettelemässä että mihin se meni :D

ruostetta käy vähän sääliksi, opiskelijan osa on raataa... Eksä pääsääntösesti siis oo opiskelija? ko?

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   28.6.13 13:03:44

Voeee, hyvää lomaa kaikille jotka sen tänäänbaloittavat! :)
Mulla on vielä kaks viikkoa jäljellä ja meinaa usko lopua kesken.
Tänään pitäis kuulua kahdesta eri työpaikastakin missä olen käynyt haastattelussa, toivottavasti saisin jommasta kummasta.

Harmi Missionin sesseä! Onko se nyt oireillut sitä jänisjahtia? Me aloitettiin eilen agility, koiralla on vain liikaa intoa ja liian vähän taitoa, ihanaa sähellystä :D

Rock on the Beach kuulostais niiin hyvältä, harmi kun ei oo kaveria sinne.

Mun yksinnukkumine alkaa oleen jo sen verran harvinaista et tuntuu lähes oudolta mennä sinne yksin! O.o

Päivämäärä:   28.6.13 13:18:36

Joo eilen vääntelin sen jalat läpi ja löysin oireilevan kohdan. Samaa vanhaa vammaa mutta uudessa varpaassa, eli nivelsiteet. Yön jäljiltä ontuu sitä aamusin, samoin kun tuun kotiin niin hetken. Sitten se varmaan turtuu hieman eikä onnu loppuiltana enää. On nyt tulehduskipulääkityksellä ja levossa, ei noille mitään muuta mahda, pitää vaan odottaa. Tätä samaa hommaa on eri varpaiden kanssa ollu viime kesästä lähtien... On se onneks välillä ollu tervekin. Yks varvashan on poistettukin, eri jalasta, jos tosta nyt iso ongelma tulee niin senkin voi poistaa. En kyllä vielä viitsi moiseen ruveta taas, toivottavasti kesän aikana tulis pikkuhiljaa kuntoon. Nii ja toi pentukin vähän reagoi sitä vanhaa lihasvammaansa eilen, ei enää tänään, pitää tilata sille fyssariaika ja kattoa jos siihen sais jotain hoitoa ettei äidy nyt pahemmaksi, kakrulla on toivoa vielä radoille alkusyksystä näillä näkymin. Isompi ei radoille tuu enää menemään, liikaa varvasvammoja.

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   28.6.13 15:14:45

5.nainen - mää luin postin ja koitin soittaa mutta ei si kuulemma saanu yhdyntää sun puhelimees, joten nakkasin oman numeron postilaatikkoos =)

Kaikkee pitää kokeilla paitsi omaa siskoo ja sähköpaimenta, ni kai sitä voi jotain bluesiakin kuunnella edes kerran elämässään ;D

Loma, loma...? se on varmaan jotain syötävää??? :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.6.13 15:50:21

Useampi kaveri on ihan innoissaan lähdössä huomenna Rammsteinia kahtomaan. Mä en taida viitsiä satsata :P Festarit ja keikat ovat yksi niistä lyksilysteistä joista luovuin kun ryhdyin hevosenomistajaksi (ja sen jälkeen opiskelijaksi). Liian kallista!

Joo Mission, päätoiminen opiskelija olen, kai, periaatteessa, virallisesti. Teen kuitenkin töitä opintojen ohella, loma-aikaan täysipäiväisesti.

En minä varsinaisesti sitä lomaa osaa kaivatakaan kun reissuun ei ole hinkua enkä osaisi olla viikkotolkulla joutenkaan. Sellaista mökkiäkään ei perheellä ole, jossa mieluusti lomailisin. Haaveilen kyllä kesästä maalla, hevosen kanssa tai ilman. Ei mulla aikaisemminkaan löhölomia ole ollut, töistä saadut vapaat olen useimmiten viettänyt talli- ja hevoshommissa. Eikä sitä lomaa tule olemaan lähivuosinakaan... Loman puuttuminen ärsyttää vain jos sitä pohtii juuri näin. Jos en vertaa omia kesäsuunnitelmiani muiden lomasuunnitelmiin, ei ketuta. :) TänäKIN kesänä oli kuitenkin vakaa aikomus viettää normaalia kesää, kuten normaalit ihmiset sitä viettävät, rannalla edes silloin tällöin löhöillen ja pieniä reissuja tehden. ILMAN hevosta ristinäni, kun se vihdoinkin on mahdollista. Kas kummaa, kuinkas tässä näin kävikään, nyt niitä lainalapsia on kaksi... Toinen onneksi vain kesän ajan, toinen ollut jo kevättalvesta ja pysyy kunnes sen kohtalo selviää. Kumpikaan ei valitettavasti ole sellainen, että niillä pystyisi vakavissaan treenaamaan ja käymään edes pikkukisoissa kääntymässä, mutta eipä mulla enää sellaista hinkua olekaan.

peukkuja, pauke :) ja rapsutuksia Missionin varvasvammaiselle :/

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   28.6.13 17:20:27

Missä hvetissä rammsteini soittaa,miksei mulle oo ilmoitettu? Iina otappa puh yhteyttä niin sovitaan tarkemmin ens viikonlopusta.

Päivämäärä:   28.6.13 18:19:07

Taitaa sinkkula hiljentyä iltaa kohden kun lomalaiset kirmaavat kesälaitumille :) .

Tuo työhaastattelu oli juurikin noita pyramidihuijaus-verkostomarkkinointia, joten lyhyeen jäi se haastattelu.

Päivämäärä:   28.6.13 18:31:02

Kyl se Moppe siit vilkastuu kun nuoret ehtii tänne:) Me "aikuiset" ollaan täällä vähemmistönä.

LähettäjääR 
Päivämäärä:   28.6.13 19:18:12

Joo-o, että karvaisia turpia ja kesälomia tääl vaan hehkutellaan?

Aivan sairaan hikinen viikko takana, huh huh!

Kuis teillä?

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   28.6.13 19:54:59

Uki - Rammstain on Rock the Beach tapahtumassa =)

http://www.rockthebeach.fi/

Määpä soittelen sulle ku ei muutakaan tekemistä oo :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   28.6.13 20:27:07

Oho, Ukistahan paljastuu pimeä puoli! :P Ollaankos sitä lähdössä ensi vkl Ruisrockiin?

Ei me nuoret jakseta :D

äRsy, sitä samaa, hikistä viikkoa pistetään pakettiin. Pitikö dödö? Missäs kunnossa sun sänkes on?

Päivämäärä:   28.6.13 20:48:55

Koko ens viikko menee Turus töissä joten voi olla et jää rockit väliin ja mennään pyörähtää likan kanssa jotkut kouluradat:)

LähettäjääR 
Päivämäärä:   28.6.13 21:00:41

Ai pitikö dödö? Ei, mut ei se haittaa. Toverit työssä ei pienistä ödööreistä valita kun itekkin on samassa tilanteessa :D

Eikä vastakkaista sukupuolta ole lähestytty niin iholle että ois narissut asiasta.

Oiskohan soveliasta ottaa pienet kännit perjantaina?

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   28.6.13 21:08:59

Otappa Uki lisää kaljaa ni muistat paremmin mitä on sovittu tai kirjoita asiat kalenteriin... ;)

Päivämäärä:   28.6.13 21:13:03

Ha haa Iina hyvä kuitti mut täs on niin paljon kaikkee et ei ain muista et mitä on tullu sovittuu ja kenen kans:D

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   28.6.13 21:18:19

Ai, aika metkaa että salon heppajuttu on nimetty noinkin harhaanjohtavasti :D
ei vissiin ihan pikkujuttu, ainakaan porukan määrästä päätellen...

Joo, pikkukänni on aina paikallaan, pakko oli yks olunen maistella kun cittarissa oli IRON MAIDEN kaljaa!!! tämmösen "vanhan" rokkihepun oli pakko saada, eikä ollut ihan paskanmakustakaan http://aijaa.com/aZJMhh :D

ja sitten siellä oli Orville Redenbachers gourmet popping corn movie theather butter :)
aitoja amerikkalaisia mikropoppareita, aikas hyviä, näistä oikeen tippuu voi, kädet ja naama aivan rasvassa :) hyviä ovat ja parta kiiltää kivasti :D

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   28.6.13 21:21:28

Uki, lopeta se koulun hinkkaaminen ja heittäydy westernin lumoihin;)!!!!
On nääs äijälaji viimeisen päälle:)!!!!
Ja sulla on tuhannen taalan paikkakin siinä vieres....

Päivämäärä:   28.6.13 21:27:30

piste: No mää vaan ratsastelen et ei sen kummenpaa, mut on meijän open velipoika ollu edustamassa suomea Westernin euroopanmest. kisoissa ja pitäny meille jonkun tunnin ja silloin mentiin löysin ohjin:) Missäs se "tonnin" paikka sit on?

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   28.6.13 21:39:48

Uki, siinähän se Harjavallassa:)!

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   28.6.13 21:41:58

Hörhö, ei ihan "pikkukisat" ne siinä sun naapurissa tosiaankaan...:)!

Päivämäärä:   28.6.13 21:45:46

Ai niin Wallan talli,oon kuullu mut ei oo tullu käytyä.

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   28.6.13 21:51:59

Jumpe -Iron Maiden kaljaa O.O - pitäsköhän hommata ja maistaa... :D

Kotiteollisuus-kaljakin on maistamatta ja ois kai sitä 69 Eyes Red-punkkuakin olemassa - tässähän pitää alkaa sivistään itseään juomienkin suhteen ;D

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   28.6.13 21:56:29

Varaa Uki tunti Meerille, jäät kerrasta koukkuun;)!!!!

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.