Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 320

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.6.13 21:38:24

Ja uutta: http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1381293&t=1381293

Re: Sinkkujen topic 320

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.6.13 21:40:27

min: No eikös sulla ollut se namu siellä töissä. Mitenkäs sulla sen kanssa meni eilen ja tänään? Eikö siitä irtoo juhannusseuraa sulle? :)

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   18.6.13 21:50:25

Voiiiii hitto! Heräsin sohvalta :D Olin sitte "ihan vähä lepuuttanu silmiä" :p On niin perhanan väsy et sammuilee vaan, vanhus... Tänään piti viel urheilla ja koiratki viedä ja pyykkiä pitää purkaa ja vaikka mitä, huomen pitää mennä ajoissa töihin... No, uni nyt ei todellakaan tule ajoissa ton nukkumisen seurauksena mutta toivotaan että se kantautu "varastoon" ja auttaa kuitenkin huomiselle vaikka varsinainen yöuni jää tyngäksi. Olihan tossa joku aika sitten tutkimus että ihmisen ei edes kuuluis nukkua mitään täysinäisiä 8h putkeen vaan luontaista olis ennemminkin nukkua parissa kolmessa pätkässä, eikä sitä päivittäistä unen tarvetta tarvii täyttää yhdessä jaksossa.

No, huomenna jotain tosi kivaa, pääsen piiiitkästä aikaa kampaajalle :) Ihanaa!

Minski, kade, mäki oisin halunnu urheilla itteni romuks :p Oli kyllä tarkotus juosta niitä hulluja rappusia taas tänään mut rupes sataa... Nyt ois hyvä keli kyllä, käydä ihan vaik juoksee, mut oon vielä ihan tööt...

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   18.6.13 21:55:11

Kuulostan minski ehkä vähän ristiriitaiselta, mielestäni netti on paras tapa tavata kumppaniehdokkaita noin keskimäärin. Työtähän se vain vaatii, että seuloo ja deittaa, niin. Olen tavannut 2. aviomieheni netistä (1. baarista), joten aihe ei ole ihan vieras.

piste pelaan niillä korteilla mitä on, ja tällä hetkellä hevoset eivät sovi elämään. Tietysti sekin on arvojärjestys- ja järjestelykysymys. Mutten oikein halua edes olla mikään viikkotuntiratsastaja, se oli kaikki tai ei mitään.

Ja hyviä hevosmiehiä on vielä vähemmän kuin muutoin hyviä miehiä. Tuo nettimieheni the second hussy oli muuten hevosille allerginen.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.6.13 21:56:13

Mission: Haha, no ei tätä kyllä kannata kadehtia. Mä en oikeesti pysty kävelemään normaalisti, kun on jalat niin kipeet. Kävely on semmosta hakemista ja askeleet hapuilee, kun sattuu jalkoihin joka askeleella. Noh, menipähän ainakin reeni perille. :D

Nyt pitäis tehdä noi huomisen eväät vaan valmiiksi ja kohtahan se onkin jo taas aika mennä nukkumaan. Mut mitenkäs sä sillee oikein kesken päivää nukahtelet?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.6.13 22:00:32

Naiset, mä en ymmärrä, miten te treffaatte miehiä jostakin 24sta.
Kaikki marjanpoimijoita ja jotakin ihme luusereita....
Munaa ei ollut mun mielestä kellään harrastaa muuta kuin jotakin punttiveivaamista, lenkkeilyä, pyöräilyä, veneilyä(yök, mä tuun merisairaaksi) tai kävelyä ja puutarhanhoitoa.....
Missä hitossa ne tosimiehet on???
Kaikki varattuja?????
Missä ne rohkeet rapaa, kuraa, karvoja(koirien ja hevosten), turvetta, pölyä, hikeä, itkua, itsensä ylittämistä janoavat miehet on????
Onko ne kadonneet ja kuolleet sukupuuttoon???
Eikö miehillä ole enää nykyisin mitään tavotteita? Ei mitään venymistä minkään eteen?
Kävin taas yhdellä deittipalstalla, sen anti oli tasan pyöree nolla!!!!

Päivämäärä:   18.6.13 22:07:56

Minski, kärsin varmaan yhä siitä perjantain ryyppyreissusta, la-su nukuin sentään hyvin ja nyt sit alkuviikon taas yöunet antanu vaan odottaa... Juhannuksena varmaan parempi nukkua kunnolla :D Oisko vähä stressiä kun noi unet tosiaan vähä huonosti toiminu...

Mut käyhän tää näinkin, kolme tuntia melkein tais tulla nukuttuu, eipä tarvi ainakaan kolmeen tuntiin ees koikeilla nukkumista...

Millon sä ne reidet tohon kuntoon tuuppasit, eilen? Huomenna ne sit onki kipeet :D

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   18.6.13 22:11:42

piste: tällaisille luuseri naisille sopinee nuo luuseri miehet ;D ;D

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   18.6.13 22:13:01

höpöhöpö Moppe; ei meistä kukaan ole luuseri ... luuserit eivät edes etsisi

Päivämäärä:   18.6.13 22:13:11

On piste ideatasolla hyvä, että mies olisi tuollainen. Mutta niitä kiinnostavia suomalaisia hevosmiehiä kävelee harvoin vastaan. Ikinä ei ole niiden kanssa mennyt kuin muuhun, että istutaan pitkää iltaa. Pari kiinnostavampaa ulkomailta on tullut vastaan, mutta siinäkään ei elämäntilanne ole antanut myöten muuta, kuin että istutaan iltaa. Yksi varsinkin jäi mieleen, mutta kun oli puolisot ja molemmilla pienet lapset...

Mutta siis valtaosa miehistä ei edes näe hevosta kuin auton ikkunasta, eikä se ole miehen vika, isoisien ikäpolvessa jokainen oli hevosmies. Isän sukupolvi on sitten konemiehiä jumalan armosta. Ja omanikäiset näpräävät nettiä.

Päivämäärä:   18.6.13 22:14:07

Juu, Jokupoku, toi on avain, jos jumittaa...

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   18.6.13 22:15:50

Mopen kans samoilla linjoilla, et ihmiset on erilaisia. Ei kaikkien tartte tavoitella samoja asioita. Mut kiva ois jos vakat löytää sopivan kannen. :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.6.13 22:15:53

o.O What the... ...? :O

Päivämäärä:   18.6.13 22:21:36

:) No jos luuserin ominaispiirteitä on marjanpoiminta, veneily, pyöräily ja kävely niin minähän olen ihan täysi luuseri ;D ja jopa ihan tyytyväinen sellaisena. Hevoset eivät nyt vain mahdu sen paremmin finansseihin kuin aikatauluihinkaan vaikka kuinka haluaisin.

Kaikenkaikkiaan mielestäni ihan hyvä että jokaiselle jotain, ei kaikkien tarvitse olla samanlaisia eikä välttämättä edes sen kiinnostavan miehen/(naisen) tarvitse olla kiinnostunut samoista asioista, uskon todella vahvasti kompromisseihin ja siihen että jos tahtoa on niin elämät voidaan sovittaa yhteen tavalla tai toisella.

Päivämäärä:   18.6.13 22:22:59

mitä ruoste?

Päivämäärä:   18.6.13 22:23:58

Piste, osaakko selventää vielä mistä se teknises mieles johtuu, et jouduin sen Re:n poistaan, vaiks muilla toimi.. Kiinnostas vaan...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.6.13 22:30:59

kurnau: Joo, netistä tavottaa niin suuren joukon ihmisiä, että se on kyllä sillee kätevää just, että voi siitä karsia ne selvästi epäsopivat pois ainakin. Ja muutenkin törmää sellasiin ihmisiin joihin ei olis muuten tutustunut ikinä. Mahdollisuuksia riittää kyllä ja yksihän riittää, kun tärppää. :)

Mission: Noh, vedin vähän kunnon kyykkytreeniä ja kun en oo vähään aikaan tehnyt tota, niin oudostaan tulee tollanen kiva tunne jalkoihin. Kyllä se siitä helpottaa kun venyttelee ja vähän herättelee noita koipia tässä. Mut joo, kipeinä ovat nyt. :D

Päivämäärä:   18.6.13 22:38:22

Nii mä Minski unenpöpperössä luinki mutta minä päivänä sä ton treenin vedit? Aattelin jos ne on heti samana päivänä noin kipeet ni voi sua parkaa, huomenna et kävele ollenkaan, ees hassusti :D

Moppe, mäki oon luuseri! Tykkään olla kotona, urheilla joskus, ja puuhata koirien kanssa :) Nii ja ehkä välillä myös vähän tuulettua tietysti muuallakin. Ja hevoseen ei ole varaa vaik kuinka haluisin.

Päivämäärä:   18.6.13 22:40:19

Jokupoku, sulla on joku tekninen juttu siinä läppärissä, joka ei hyväksy pitkiä otsikoita...suojaus?
Juu, mä en kuulu mihinkään deittipalstoille. Mut hyväksyn itseni just sellaisena kuin olen ja jätän miehet välistä;)!!!
Ehkä sit, jos osuu joku samanlainen kohdalle, niin katson mikä se on miehiään:)....
Toivoa ei ole heitetty eikä Kallea kuopattu;).....
Koskaan ei voi tietää, kuka tulee vastaan;)!
Mun motto.....

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   18.6.13 22:41:38

piste; silloin pitää kohdata niitä vastaantulijoita, eikä juosta karkuun ...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.6.13 22:41:42

Pyörittelinpä vain silmiäni pisteen avautumiselle, mutta muutama muu viesti ehti väliin, joten wtf-tynkäkommentti menetti merkityksensä.

Piste, tuosta saattaisi jo joku vetää herneet nenuun - niin mies kuin niitä nettimiehiä deittaileva nainenkin. Kuvasi tosimiehestä on melko suppea, jos mielestäsi "tosimies" saa harrastaa vain likaisia ja paskanhajuisia lajeja. Joo, se on tullut selväksi, että sulle käy vain tietyntyyppinen mies, mutta se ei todellakaan tee niistä kaikista muista luusereita ja marjanpoimijoita. Hyvin ne meille muille kelpaavat, monipuolisine tavoitteineen ja venymisineen. Ehkä tarkoitit vain jotain tiettyä ryhmää, johon nettitreffireissullasi törmäsit. Toivottavasti.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   18.6.13 22:44:14

Kyllä minä ainakin ymmärsin että kyseessä on vain pisteen oma määritelmä ja vain hänen tarpeisiinsa ... en edes pitänyt itseäni luuserina, muuta kuin hänen mielestään ...

Päivämäärä:   18.6.13 22:45:07

ruoste :) peace, love and understanding :)

Hyvää yötä sinkkulaan! Tämä täti könyää pikkuneidin viereen nukkumaan ja unelmoimaan ihastuksesta ;)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   18.6.13 22:45:39

Öitä Moppe ja kauniita unia ;)

Päivämäärä:   18.6.13 22:47:37

Piste, Lumialla tänää täälä kirjoittelen. Jotai siinä sit varmaa asetuksis mättää..

Päivämäärä:   18.6.13 22:55:32

ruoste, jos sulle sopii kukkamekko, niin mulle ei:).
Sulle tai jollekin toiselle sopii tietynlainen mies, mulle toisenlainen:).
Me ollaan kaikki omanlaisia ja meillä on omanlaiset mieltymykset, mulle ei vaan noilta deittisaiteilta nyt varmaan viidenkymmenen luetun profiilin perusteella löytynyt yhtään sopivaa miestä. Valitettavaa, mutta totta!
Eli siis mä en tule tekemään mihinkään mitään profiilia, kun en sieltä mitä suuremmalla todennäköisyydellä mitään löydä.
Elämän realiteetteja, ne vaan pitää hyväksyä:).
Törmäilen livenä, ei tarvitse arpoa, pelaako kemiat vaiko ei ja onko mies kirjoittamansa takana.
Ihan tuohon kirjoitettuun sanaan en usko, oli niin paljon ristiriitaisuuksia pidemmissä teksteissä, ettei ole ihan tosikaan!!!!

Päivämäärä:   18.6.13 22:57:08

Ja näillä kymmenillä toi vaisto pelaa ihan satasella:).

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   18.6.13 22:59:39

höpöhöpö ... älä liikaa luota vaistoosi, ei se erehtymätön kuitenkaan ole ... ehkä peölkäätkin että olet väärässä ja joku sellainen saattaa kolahtaa joka ei täytä vaatimuslistaasi ;D

Päivämäärä:   18.6.13 23:05:16

Listat ovat aina sellaisia, että niillä voi listata hyviäkin tyyppejä ulos.

Taas tulee se kemia.

Päivämäärä:   18.6.13 23:07:26

Mä voisin oikeestaan yrittää bongata sellasen himourheilijan sieltä treffipalstalta, ja sitte valehdella sille olevani samanlainen. Liikahtaiskohan tää ruho vähä ahkerammin? :D

Muut suunnittelee juhannukseks ryyppyreissuja niin mä suunnittelen urheilua... :p Pakko olis kun nyt on taas vähä laiskailtu, ja paljonkin ton edellisen ryypingin jälkeen. Ja tänään sama jatkuu...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.6.13 23:18:33

Mission: Ei ollu tänään, ku eilen treenasin. Et jospa tää vielä pari päivää tässä menee ja sit pystyy kävelee jo jotenkin normaalisti. :D

Mun täytyy kyllä mainostaa mun eväitä, vaikka vaan salaattia teinkin. =)

http://aijaa.com/Zu1o0F

ps. Öitä nukkumaan ehtineille. o/ Kai se olis kohta iteki tästä mentävä.

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   18.6.13 23:20:37

kotona, väsyttää, liian pitkä päivä... :(
Olenkohan mä sitten sellanen puoliluuseri, tykkään kurasta ja sottasista lajeista eikä tule hermoromahdus jos vähän hiki haisee...
mutta toisaalta välillä on ihan kiva edes yrittää olla vähän ihmisenkaltainen ja käydä ihmistenilmoilla ja olla niinkuin muutkin :) ja kaikenlisäks jonkinlainen hellyyden kaipuu? kummittelee siellä jossain...
Ja niin piti olla rohkee miestenmies :)
se rohkeus häviää melkosen tehokkaasti kun ne unelmat romahtaa ja paskaa tulee niskaan taivaan täydeltä... itse ainakin huomannu että vaikka kuinka haluaisi jollekkin sanoa jotain, niin ne sanat ei vaan kertakaikkiaan tule sieltä suusta ulos :) aivot huutaa että sano ny! mutta ei, suu pysyy kiinni :)

ei multakaan mikään sarjadeittailu onnistuis, Mutta meitä ihmisiä on aika paljon erilaisia ja luonteisia ja sehän tästä kivaa tekeekin :)

tämmösiä ajatuksia väsyneeltä nallukalta, en tiedä saako mitään tolkkua ja oliko mitään järkevää... hörhönalle nimimerkki kertoo oikeestaan aikapaljon, pehmonen hölmö, joka toivottavasti joskus jollekkin kelpaa ihan itsenään...

hyvää yötä te kaikki erilaiset mutta niin samanlaiset :D

Päivämäärä:   18.6.13 23:22:44

Hesessä on parempi.:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.6.13 23:26:05

kurnau: Älä nyt heti lyttää, kun ekaa kertaa tein. :D

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   18.6.13 23:29:10

vaisto ei kyllä riipu kymmenistä. ei se ikä automaattisesti tuo yhtään mitään, no ryppyjä ja harmaita hiuksia kyllä, mutta mitään henkistä. riippuu ihan ihmisen omasta henkisen kehityksen kaaresta mihin ymmärryksen tilaan elämänsä aikana pääsee...

ja piste, meitä naisia on monenlaisia. sä et kestäis hidastempoisempaa miestä ja joku toinen ei taas rivakkaa, sellaista kuin sä ehkä olet. eikä sun tarvii ymmärtää sitä miten muut naiset voi löytää jotain jostain sellaiisesta mistä se et ikipäivänä löytäis yhtään mitään. mut onneks sun ei tarttekaan jos et haluu :)

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   18.6.13 23:30:29

älkää nyt kauhistelko mun oluen juontia.. :D mä oon käytännössä aina ollut ihan siideripissis, mutta ikää, kun tuli lisää (ja nimenomaan tänä vuonna) on se olut alkanut maistua. kylmä on parasta, mutta myös taskulämmin kelpaa. :D

Päivämäärä:   18.6.13 23:33:06

Minski ei kai noi oo monelle päivälle? Katkikset ei säily...

Päivämäärä:   18.6.13 23:35:20

Olut on sikäli hyvä, ettei sitä juo maun takia, kuten siideriä. Neutraali juoma, eikä siitä salakavalasti päihdy. Ja jos tasaisesti juo, ei hullummaksi muutu.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.6.13 23:37:31

Mission: Ei ku purkitin vaan ne tollee, ku en jaksa kelmulla kikkailla. Kai ne pari päivää säilyy kuitenkin.

ps. Mä en tykkää oluesta yhtään. :o

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.6.13 23:38:14

What's so funny 'bout peace love 'n understanding... Vaimitensenytmeni. Kävin saunassa jäähyllä, I'm cool. Puuuuh *puhallus*, ja ilma on taas puhdas :)

Jeah. Laajensin hakualuetta, haku kuuden vuoden ikähaitarilla tuotti 2885 hakutulosta (6548 ml. kuvattomat). Tsiisus. Miten kukaan ehtii käydä läpi tuollaista määrää? Minski ja kurnau kirjottivat yllä perustiedoista, kriteereistä ja karsimisesta, mutta kai niitä profiileja on edes kurkattava, koska hakutoiminto on niin kökkö. Nettitreffailu taitaa olla kokopäivätyötä. Ääni ja aplodit kurnaun kemiantestausidealle.

MR: "Eihän ne nyt syliinkään kovin usein putoa. Eikö se oo ihan kohtuullista, jos nyt vähän joutuu vaivaakin näkemään sen eteen, että löytää sopivan kumppanin"
Mutku mutku sen kuuluisi tulla ja tapahtua sillai luonnollisesti, tipahtaa taivaasta tai ilmestyä kotiovelle kauniina sunnuntai-iltapäivänä... Hakemalla hakeminen tuntuu huijaamiselta ja väkinäiseltä :P

Siinäkin kurnau on oikeassa, netti on hyvä tapa/paikka tavata ihmisiä, vaikka nettitreffailu vaikeaa olisikin. Who knows, voihan se täälläkin tulla vastaan. Tai tuolla. Siellä.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   18.6.13 23:41:30

minski, ompa outoo, että mies ei juo olutta.. vai oonko mä vaan liian ghetosta? :D

ps. mun fuckbuddy lähtee kans sinne mökille :3

Päivämäärä:   18.6.13 23:44:14

En kyllä tiiä mikä on sulatettujen katkarapujen virallinen säilyvyys mutta ite en söis vuorokautta pidempään sulaneina olleita. Herkimpiä pilaantuvia, äyriäiset jne..

Itelläkin muuten samaa settiä huomiseks luvassa, vähä erilaisena kyl ja huomen tarvii hakea oleellisia tarpeita kuten rucolaa ja avokadoa nyt ainakin... ;)

Jessus että on ollu laiska päivä. Tunnin oon ainaki tossa leikkiny koirien kaa kaikenmaailman leikit ja hölmöilyt, nehän ihan väsähti siitä :D Hauskaa oli leikkiä piilosta ja muut mutta vähäks mä oon karvoissa :D Tarvii ne vielä ulkoiluttaakin ja hirvee himo nuudeleihin, vetäsen varmaa semmosenki viel... Sillä niiden päikkärien jälkee enhän mä nuku viel hetkeen :D

Päivämäärä:   18.6.13 23:44:18

Hörhöltä hyvä tilitys, täällä niin monenlaista juttua, ettei kaikkeen ehdi tarttua. Miehen ei pidätä öljyä tai kukkamultaa, ja vaikka unelmatkin romahtavat, huomenna on uusi päivä. Maailma tykkää maastureista ja niiden kuskeista.

Ja no. ei ole rivakkakaan arvojen arvo, itse asiassa oleellista, ettei kumppani hösellä.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.6.13 23:44:51

ruoste: Nii-i, naisilla se vielä ehkä joskus jotenkin toimiikin, että istuu käsiensä päällä ja odottelee, mut miehenä on pakko pistää itse asioihin vauhtia. :p En mä ainakaan viittii hukata aikaa odotteluun, jos haluan löytää seuraa. Kyllä sitä silloin etsitään, vaikka ei tietenkään epätoivoisesti kurkita joka kiven ja kannon väliin. :)

ps. Perhana, noi ei säilykään kun vuorokauden. Enpä tullut ees ajatelleeksi. Kestäisköhän ne 1,5vrk tai sitten mulla on huomiseks tuhdit eväät. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.6.13 23:44:58

Aa täällä on jo siirrytty kauhistelemaan katkiksia ja olutta. :P Mä en ole oikein oppinut tykkäämään kummastakaan. Joku mausteinen olut voi olla hyvää silloin tällöin, tai raikas ja kylmä kuumana lomapäivänä reissun päällä, mutta en koskaan osta olutta kotiin "viikonloppujuomaksi". En kyllä yleensä osta mitään muutakaan. Viiniä ja skumppaa kertyy kausittain, sitä on melkein aina jemmassa. Tykkään runsaista, makeista mauista juomassa, siinä mielessä tumma olut voi olla tosi hyvä esim. jälkkärijuomana. Siideri on jees, jos se ei ole liian makeaa. Maku alkaa yleensä tökkiä ekan jälkeen. Lonkero on namia, mutta sitäkään en ole juonut aikoihin. Kesällä on oikeastaan melko sama, mitä lasissa on, kunhan se on kylmää :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.6.13 23:47:03

pisteviiva: No mä oon muutenkin monessa suhteessa aika erilainen mies. x)

Mission: Joo niin mä kattelin. Noh, huomenna sitten 500g katkiksia napaan. :D

Päivämäärä:   18.6.13 23:49:07

Yök, en tykkää bissestä enkä sen puoleen viinistäkään. Siideri on mun juoma. Lonkero kans joskus, etenkin karpalo. Drinksut menee...

Minski, sinuna tekisin niin että poimisin ne ravut sieltä kokonaan huomisen satsiin ja korvaisin seuraavan päivän sitte vaikka tonnikalalla :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.6.13 23:49:45

ruoste: Nonni, sieltä löyty selkeesti mun nainen, kun säkin lonkeroa rakastat. Se on vaan niin hyvää. :p

Jooh, mä alan olemaan kyllä uuvuksissa. Oliskohan se aika mönkiä peiton alle jo pikku hiljaa.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.6.13 23:51:43

Mission: Nääh, eihän tossa oo kuin 100g prodea ja salaatti on kevyttä. Kyllä mä noi huitasen päivässä. :)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   19.6.13 00:06:54

kai minunkin olisi syytä lopettaa kirjoittaminen, tänään pistettiin kortisoonia oikeaan kyynärpäähän, joten kaiketi tuo kirjoitaminen ja sarjadeittailu on liian rasittavaa ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   19.6.13 00:13:48

Kyllä se on taas aika kuutinkin mennä jo nukkumaan. Hyvää yötä vaan kaikille. o/

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   19.6.13 00:15:09

Samoin menen myös untenmaille ... öitä ja olkaa kiltisti, älkää tehkö mitään sellaista jonka minä jättäisin tekemättä

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   19.6.13 00:17:01

Jaa... mun viesti ei ilmestynykään tänne... ei sitte...

Päivämäärä:   19.6.13 00:20:30

Tuhkimoefekti vei seuraavat viisauden puolenyön myötä:

Lonkero on juoppojen juoma, näin opetettiin jo kotona. Lonkerossa on mailmankaikeuden eniten kaloreita.

Muutoin lonkero on kiva, raikas janojuoma.

Näin ajattelen yhä, vaikken ole hetkeen lonkeroa ostanut.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.6.13 00:20:51

Nati nati sinkut, lonkeromiehet ja olutsiepot, siideriliisat ja skumppaleidit.

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   19.6.13 08:04:34

Ja huomenta :)

Horo: "Sinulle sopisi nyt vallan mainiosti hieman hitaampi elämäntapa. Olet alkuvuoden aikana pyörinyt ympäriinsä kuin väkkärä, nyt olisi aika rauhoittaa hieman tahtia." Jaa jaa. Lähen kyllä lenkille ja kaverin uutta venettä testaan, ei se kovaa meekkään :p

Katkiksista saa tehtyä hyvää. Mää oon kokkeillut. Koitan kaivaa reseptin esiin, kun joutaa videokameralta purkaan. En muista mitä se soppa sisälti, kun niitä friteerattiin, mutta appelsiinimehua siinä oli. Ja olivat hyviä. Se oli jokin Chengdun kehitystyötä tekevä kokkikoulu, jossa nuita keiteltiin :) Eli sinkkutytöt, jos tahotta hyvää katkista, niin täältä sitä saa :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.6.13 08:08:27

Guten Morgen. Teistä muista en tiedä, mutta täällä leikittiin taas hippaa unimasan kanssa aamuun asti. Prkl. Näillä ylipitkillä päivillä on kai samanlainen vaikutus kuin täysikuulla; olo on levoton ja rauhaton, tekisi mieli kirmata alasti kukkulan laelle ja ulvoa kuuta.

No melkein ainakin. Kun lopulta sain unen päästä kiinni, näin levotonta unta, jossa olin unohtanut laittaneeni puheenaiheella olleelle deittisivustolle ilmoituksen. Viestiboksi oli täynnä epäilyttävältä näyttäviä viestejä epäilyttäviltä näyttäviltä ihmisiltä. En uskaltanut avata niitä. Tunnelma oli kuin halvassa kauhuleffassa :D

Kahvia kansalle, ei tästä muuten tule mitään.

Päivämäärä:   19.6.13 08:44:05

Huomenta! Väsyneelle nallukalle lähtee täältä aikakoneella virtuaalihalaus :) !

Aamu on ihanan aurinkoinen ja yö oli sopivan vilpoisa. Pistin parvekken oven(sänkyni vieressä) auki ja nautin raittiista yöilmasta. Aamuyöllä alkoi kuitenkin se ikävä ininä niin oli pakko sulkea ;) . Reippaana ja levänäneenä kuitenkin alkavaan aamuun!

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   19.6.13 09:14:36

Huomenta!

Tälle päivälle olisi taas niin osuva horo: "Näytä tunteesi avoimesti, mutta älä tuputa niitä. Saat vastakaikua muutenkin. Tunne-elämäsi on nyt todella myrskyisää, olet oikeassa vuoristoradassa niiden kanssa."

^ toivottavasti se vastakaiku sieltä vielä tulee, mutta tuo osa on ainakin totta, että yhtä vuoristorataa tämä on!!

Tämä ihastuminen on muuten kaikista tehokkain tapa laihtua, näköjään! Reilussa viikossa lähtenyt varmaan 2,5kg, ja kroppa alkaa näyttää siltä, että bikinit vaan päälle ja rannalle. Ainiin, eihän mulla ole bikineitä. Ja rannallakin on kylmä. Jätetään se nyt siis vielä kuitenkin väliin... Mutta minä ottaisin tänään sitä vastakaikua sitten, kiitos!

Päivämäärä:   19.6.13 10:05:03

Huomenta :) Nyt ei väsytä ihan niin paljon vaikka nukuinkin vaan kuus tuntia. Autto varmaan se aika hyvin että tuli se alkuilta nukuttua sohvalla :D

Näinpäs unta Minskistä :D Oli tommonen topa ku eilen, (siitä Poksusta) vähä vastaavanlainen, Minski laittoi sinne sitten että nyt ei kyllä millään tässä kesällä kerkee seurustelemaan kun on niin paljon hommaa, mutta 15.8. ilmestyy esille sähköposti ja treffailen sitten kaikki halukkaat :D:D Ihan snadisti nauratti kun aamulla heräsin ja muistin ton:P Oli siinä muitakin sinkkuloita sitten komentoimassa, mutta niitä en muista enää kunnolla että mihin se juttu sitten jatkui. Ainoo ero oli että kaikista kirjoittajista näkyi videokuvaa kokoajan, sellaiset joiden kuvia ei oo paljastettu pysyi aika hämäränä niin ettei saanut selvää miltä näyttivät.

Liikaa hötönettiä? Kyllä! :D

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   19.6.13 10:15:23

Joo! Kahvii! Paljon!
Thanks moppe :)
Tää päivä pitäis vielä jaksaa painaa pitkääpäivää... Pientä uupumista havaittavissa :)
Huomenna täytyy varmaan levätätorkkuanukkua ettei koko juhannus mene nukkumiseks :)
ei täälläkään jussinjuomia lasketa :) mutta sitä on riittävästi :)
Ja kalja on ihan parasta, (meinasin kirjottaa että kalja on ihan ykköstä, mut on se sentään nelosta :D ) lonkerokin on ihan hyvää, paitsi että se närästää ihan törkeesti :) ja sommesby tai joku breezeri heti aamusta niin lähtee päivä taas hyvin käyntiin :D

joko niinan ihastus otti yhteyttä? Tärskyt sovittu jo? :)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   19.6.13 10:19:41

Huomenta aamuun,

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   19.6.13 10:20:35

Ei oo kuulunu mitään :( Mutta mie sorruin eilen laittamaan romaanin mittaisen selittelyviestin, jossa yritin korjailla niitä edellisessä viestissä laukomiani idiotismeja... :/

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   19.6.13 10:23:32

Joskus tuntuu että ne korjausviestit on vielä pahempia kuin ne suoraan laotut ... tosin minun tapauksessa pitäisi yleensäkin oppia pitämään turpa kiinni ja olla kirjoittamatta mitään liian avoimesti

Päivämäärä:   19.6.13 11:49:03

Niina, unohda koko mies, jos ei mitään kuulu.
Olet oma itsesi, niin kaikki muutkin.
Erilaisuus on ihmisissä rikkaus, jos olisimme kaikki samanlaisia, mitä siitäkin tulisi?
En koe olevani mikään outolintu, vaikka en perinteisestä menosta niin välitäkään.
Enkä ihan tavan miehistä....
Löydät omasi aivan varmasti, usko pois:)!
Nenä pystyyn ja kohti uusia haasteita!!

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   19.6.13 12:29:29

Ei se missi liiasta hötönetteilystä voi johtua...
Kun mäkin näin kerran koko sinkkulan porukasta unta :D siinä oli sillon niinan koskenlaskuvene ja ruoste oli jonkinsortin päälikkö ja kaikki muut teki mitä se käski :D :D
ja mä käyn täällä korkeintaan kerran viikossa vähän kurkkimassa : D

oli muuten ihan sikahyvä grillipihvi ruokapaikassa, enkä taaskaan ottanut perunoita ollenkaan vaan salaattilinjalla mentiin.
Kolmas viikko ilman perunaa, ja tuntuu ettei ole ollut hirvee ähky aina syömisen jälkeen... On siinä varmaan sekin että jotain kermaperunoita tulee otettua niin hirvee kasa kun ne on niin hyvii :D

Päivämäärä:   19.6.13 14:14:38

Niinalle tsemppiä!

Aurinkoa, kasvimaan kuopsuttelua ja uimarantaa... kesä on sitten ihanaa!

Päivämäärä:   19.6.13 14:22:01

Mä pääsen kohta kampaajalle, jeee!

Mitäs laitetaan? Just kattelin eilen nauhalta huippumallien muodonmuutosjakson, olihan siinä ideoita:p

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   19.6.13 14:25:44

Missi, mä katoin tota kans ja mietein et mitä sit heinäkuus käsken mun hiuksille tekemään :D lyhkäseks nyt ei ainakaan eikä mustaks. Tuskin punanenkaan sopii. Etuhiukset? Kerrostusta? Tasan? Hiuslisäkkeet? :D

Päivämäärä:   19.6.13 14:50:48

Niina tuo on aivan klassinen pelimiehen temppu, että sitten lopettaa yhteydenpidon, kun saa toisen vähän kiinnostumaan itsestään. Jotkut nyt vain nostavat itsetuntoaan sillä, että saavat muilta huomiota, mutteivät sitten kiinnostu mistään, mikä olisi saatavilla.

Reps teidän unia. :) Siinä vaiheessa jos itsellä sinkkula tuppaa uniin, laitan ht-netin kiinni.

Tuli avattua Poksutopakin, sehän on puoliksi minskitopa!

Laita Mission sitten kuvia, mihin päädyitte.

Päivämäärä:   19.6.13 16:29:50

Poksutopa luettu ;) , sehän vaikuttaa mukavan leppoisalta menolta sielläkin.

Joskus kannattaa mennä hyvälle kampaajalle ja sanoa että tee mitä tahdot, budjetti on tämä. Olen parikin kertaa yllättynyt hyvin positiivisesti!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.6.13 16:34:33

Ffffudge. Sellainen päivä tänään. Ju nou, määräajat paukkuvat, ihmiset lomailevat, mistään et saa vastauksia ja laitteet lakkaavat toimimasta. Raaaah! Mutta ei se mitään, päivä on kohta ohi ja ongelmat kaatuvat syliin seuraavan kerran vasta maanantaina, sillä huomenna kutsuu Tampesteri, perjantaina en katsokaan konttorille päin ja viikonloppu on oleva iloisen kotea - siis säiden salliessa paljon uimista ja vesileikkejä luvassa :)

Mission, nou hätä, ei se mistään yliannostuksesta kerro, että sinkut tulevat uniin - eiköhän suurin osa meistä ole saanut kinkkuvieraita uniin :) Saitko urkittua unessasi mitään jännää näistä tyypeistä?? Ja hei, mullakin on huomenna kampaaja! Kerro sit mihin päädyit. Mä taidan pysytellä samalla linjalla - lämpimänruskealla pohjalla vaaleita ja punertavia raitoja - kultaa, kuparia, pronssia... Itse olen harmaa hiirulainen, mutta tukkani kimaltelee aina :P

Jos min ei tiedä yhtään mitä haluaa, suosittelen paria sävyä, jotka eivät hirveästi poikkea nykyisestä väristä. Oletko luonnonvaalea? Jos hiuksesti ovat kylmän sävyiset, kokeile tuhkaa ja tummaa kontrastia, jos taas olet sävyiltäsi lämmin, kokeile hunajaa ja lämpimän ruskeaa epäsymmetrisinä raitoina. Tai liukuvärjäystä.

Voi hörhö, olenko mä kerrankin päässyt käskyttämään ihmisiä... In your dreams! Hei psst, jos olet vielä töissä; "uudestaan, uudestaan!"

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   19.6.13 17:31:17

Ruoste, ihan luonnonvaaleet nää mun hiukseni on mut oon oikeestaan aina värjäyttäny niin et on kaht tai kolmee vaaleen sävyy ja oma väri. Toisaalta tää sopii mul ja näyttää luonnolliselt mut ois kiva koittaa jotain uutta :)

Päivämäärä:   19.6.13 19:29:22

No johan on sinkut karannu jonnekin!

Tukasta tuli kiva :) Halusin säilyttää pituuden ja kerrostaa reippaasti. Sitten kerroin että haaveissa olis joskus saada ehkä omaa väriä esille että vois vaan sen raidoittaa rankasti tai jotain. Ehdotti sitten reippaita raitoja, ja reilusti myös sanoi että ei voi vannoa mitä väriä sieltä tulee kun on niin paljon väriä tukassa ennestään. Tuli tosi kiva! Yleisilme on nyt ruskeampi eikä se tunkkainen lähes musta, ja raitoja reippaasti ja ne on enimmäkseen erisävyistä kuparia :) Tykkään! Ensin olin sen leikkaamisen kanssa että pöh, tommosen mä kyllä teen itekin, ihan samalla tavalla leikkas, mut en sit uskaltanut sanoa että enemmän. Kotitarkastelussa olikin paljon kivempi kuin ekaks luulin :) Tää on nyt hyvä monitoimitukka, sen saa pörrömäksi rokkitukaksi tai siistimmäksi versioksi, pituutta kuitenkin on tarpeeks. Varmaan tästä ideana sitten ton raidottamisen kautta pikkuhiljaa hakea hieman vaaleammaksi, ei kuitenkaan blondiksi vaan lähelle sitä arveltua omaa sävyä reiluilla vivahteilla.

Hiton miehet, kaikkea niiden eteen joutuu tekemään! Nyt meni sitte tukkaan parisataa kun laitoin kerralla uusiks vähä välineistöä ja mömmöjäkin piti ostaa. Vielä tarttis vaikka mitä. Sit pitäis meikkejä uusia parillahunttia. Sit tarttis vaatteita ostaa varmaan tonnilla ainakin. Sit ehkä alkas näyttää ihmiseltä :p Hirveesti menee rahaa tähän naisena olemiseen... :D Tai siis menis, jos olis mistä ottaa, puoliks poikatyttö saa nyt kelvata kun ei ole sponsoria ;)

Mut onpa kiva fiilis, pitkästä aikaa taas semmonen että "damn I look good". Ja se näkyi, lenkillä vaan rytisi takana, etenkin fillaristit yritti tappaa itteensä :D Taisin kävellä varmaa vähä "tissit edellä ja letkein lantein" :p

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   19.6.13 20:04:19

Vau Mission! Mun ei saisi kyllä lukea teidän kampaajakertomuksia, kasvatan takaisin pitkää tukkaa ja haluan myös kokeilla mitä kesä tekee tukalle- oon värjännyt viimeksi helmikuussa. Aurinko tuo kivoja raitoja hiuksiin, kun se vaalentaa osan ja osa säilyy edelleen tummana :) Itseasiassa viimeviikolla multa kysyttiinkin että olenko käynyt kampaajalla, jesh!

Ja täälä on sit ilmeisesti vakka löytänyt kantensa, kerta minä luuseri nettideittailija olen nyt tavannut luuserimiestä joka ei tee edes fyysisesti raskasta työtä... ;)
Mut hei, se on käynyt heppakerhossa lapsena! Ja hän on muuten oikeestikin aika ihana :)

Pyykkitupa oli ihan täynnä tältä päivältä, onneksi löysin kasapäin rättejä alennusmyynneistä joten enhän minä mitään pesukonetta kaipaa kun tilalle sain uusia ;) Nyt illalla pitäisi pakata, heti huomenna töiden jälkeen starttaa piiitkä piitkä ajomatka kotimaisemiin.

Päivämäärä:   19.6.13 20:32:22

kuvia kuvia kuuuvia :) mission! uudesta tukasta kuvia!

mä meen kanssa kampaajalle kun lomarahat tulee :)
kohta kohta...

täälläkin tekis mieli ostella vaatteita ja kohtahan ne alet alkaa. tosin tuossa olis viekussa pikku mekko-operaatio oottelemassa...vanhoja huiveja joista vois väsätä mekkoja ja hameita. ehkä pari tuubitoppia myös. kunhan vain tulis inspis. mekkoja tarttee just kesällä :) kiva aamulla hilpasta torikahveille ja siitä rannalle tai saareen...ah että ootan lomaa!!

Päivämäärä:   19.6.13 20:35:19

pauke se meni ja täräytti netistä suhteen sillä aikaa, kun me muut jahkailemme, kannattaako netistä edes tavata ketään.:)

Oikeastaan alkaa tehdä mieli kampaajalle, kun lukee onnistumistarinoita. Niin ja pitäisi joskus viitsiä käyttää meikkejänsä.

Päivämäärä:   19.6.13 20:47:04

Ei nyt tipu kuvia. Kotona en saa niitä laitettua koneelle, Lumialla ei oikein taivu aijaa, ja teitä ajatellen yritin muutaman räpsästä sekä sisällä että ulkona mutta ei näytä yhtään miltään :D Koitan viel huomen töissä, jos sais päivällä ulkona semmosta järkevää kuvaa ja sit saan ne näppärästi koneellekin.

Tää letti tuoksuu kans ihanalle, väriäaineet tietty ja sit testailin uusia tukkamömmöjä... Ja hiplaan koko ajan :p Piristää kyllä mukavasti saada ees jotain uutta kivaa välillä itelle :)

Päivämäärä:   19.6.13 20:50:11

no. alet alko jo, kipinkapin kauppaan nyt ku on vielä tosi hyvä valikoima! :)

Päivämäärä:   19.6.13 20:52:57

Ai alet alko? Vitsit, mähän meen huomen käymää sit kattoo, kaikki muut on ruokakaupoissa joten rättikaupoissa lienee hiljasta. Moneenkohan muuten ovat auki....

Päivämäärä:   19.6.13 20:54:55

Minä löysin kaks kesämekkoo, farkut, topin ja vyön, maksoi yhteensä 44€ :)
Mä menen yleensä paikalle vasta kun jäljellä on jämät, nyt oli ihan huippua kun pystyi suoraan töistä (ajatella!! :D ) mennä kauppoihin ilman kiirettä.

Päivämäärä:   19.6.13 21:05:39

juu ehkä mä voisin käväistä jo mut toisaalta tykkään sit rääppiä niitä viimeisiä superhalpoja kun en nyt varsinaisesti tarvii mitään...mut tällä nyt voi piipahdella kurkkimassa milloin sattuu :) kuljeksin muutenkin tuolla kaupungilla ja rannoilla. tuntuu jo lomalta kun on (silloin kun on) lämmin ja paljon ihmisiä kesätunnelmissa.

mistä pauke shoppailit? onnea ostoksille ja kannelle <3

mites sinkkujen juhannus?

mission tylsimys, näytä nyt uus ihana tukka :)

Päivämäärä:   19.6.13 21:11:33

En kadu eilistä supertossuostosta rehellisestä alesta, mutta muutoin Kaivarin Kanuuna päihittää Stockan alen.

Niin ja varasin tänään Iso-Roban Lähetystorilta ompelukoneen, vanha Husqvarna, 20 euroa. Ainoa ongelma on nyt, etten jaksaisi kantaa sitä kotiin (tai edes kyllä nostaa). Mistä muualta paitsi laivalta saa olutkärryjä, semmoisella se liikkuisi.

Päivämäärä:   19.6.13 22:30:57

Miksi täällä leikitään kuollutta?

Päivämäärä:   19.6.13 22:32:44

Housemaratoni ja toisaalla topikissa "keskustelua" (=riitelyä) koirankasvatuksesta, ei kerkii kaikkee ;)

Lähettäjä: hih 
Päivämäärä:   19.6.13 22:41:45

vau kurnau :)
mä huusin huutonetistä jonkun vanhan singerin kans ihan pilkkahintaan pari vuotta sitten. kaunokainen toimii ihan hyvin, välillä puolaa välillä ei, mut ei ole turhan tarkka jos käsin lankaa kieputtaa...toinenkin digitaalinen kone on jossain vaatehuoneen perällä mut siinä olis vähän huollettavaa ja tykkään tällä vanhuksella enemmän huristella. juuri irroittelin niittejä jostain vanhasta vyöstä, ideat olis olemassa kunhan insporaatiosta sais kiinni :)
mites olis sellanen kärrättävä matkalaukku? sellaseen mahtuu hyvin ompelukone...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.6.13 22:52:12

Koska mä olen ainakin aika kuallu.

Liviltä tulee joku vaarallisista nettisuhteista kertova pätkä. Sehän ei meitä kiinnosta, koska pauke on onnellinen, no., kurnau ja Nöfnöf ovat kohta onnellisia, kaikki me löydämme onnen ja elämme onnellisina elämämme seuraavaan käännekohtaa asti eikä mitään pahaa tapahdu eikä netissä törmää mörköihin ja elämä on auringonpaistetta, vaahtokarkkeja ja hattaraa.

Mission, kuulostat vallan herkulliselta :) Paas niitä kuvia huomenna ennen lounasaikaa, niin tiedän mitä pyytää kampaajalta. Mäkin haluan aihettaa kolareita ;)

Siis siltä kampaajalta, joka on mies, hetero, ja vielä komea. Nipistäisinkö sitä varmistaakseni onko se oikea vai taruolento? Kaupollekin on kai lähdettävä kunhan pauke kertoo heti, mistä saa nättejä kesämekkoja ja kassillisen kuteita neljälläkympillä!!!

Miehet, miehet, nainen (kurnau) hädässä. Tuo on muuten takuuvarma tapa tavata nykyajan ritareita - ainakin jos sopivan ruuhkaiseen aikaan on liikenteessä. Kuulemma. Asetu kadunkulmaan rakkine jalkojesi juuressa ja huokaise hempeän naisellisesti, pyyhi kädenselällä mukahikeä otsaltasi ja odota. Apua löytyy tuon kokoisesta kaupungista ihan takuulla. Siis ihan varmasti, tämä kikka toimii aina, sen täytyy toimia. Jos käy niin, ettei yhtäkään salskeaa miestä löydy apuriksi, voimme kaikki luopua toivosta ja vetäytyä luostariin.

Päivämäärä:   19.6.13 22:54:17

No eihän tuota "luuserivittuilua" jaksa enää täällä käydä lukemassa.
Jos mä nyt en samaan painokseen täällä kaikkien kanssa sopeudu, niin se on voivoi!!!
Mielestäni ihmisten erilaisuus on elämän suola, vai pitäisikö mun pukeutua johonkin kukkamekkoon vastoin tahtoani?????
No sitä en tee!!!
Mua ei kukaan massan mukaan menevään muottiin pysty "leipomaan", ei ole pystynyt koskaan aikaisemminkaan.
Olen oman tieni kulkija. Jos se ei miellytä, ei voi mitään:).
Ja oma naisellisuuteni kyllä hivelee sekä itseäni että tapaamiani miehiä:).
Siinä mä en kukkamekoille toiseksi jää, vaikka en sellaista päälleni puekaan....

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   19.6.13 22:57:02

Saunasta ... nyt pitäisi kyllä tuoksua hyvälle, vihdottu ja koivulle tuoksuvana ... ei vain nöäy ketääå hakemassa ...

Päivämäärä:   19.6.13 23:06:14

hei piste. ei pahalla mutta itsehän sä aloitit ihmettelemällä ettet ymmärrä miten naiset s24:lta löytää miehiä kun siellä on pelkkiä "nyhveröitä"..en nyt ihan sanatarkkaan muista mut sun sanat löytyy varmaan...vai muistanko väärin? oonko ymmärtäny väärin? pahoittelut jos niin :)

eiköhän me kaikki olla oman tiemme kulkijoita, kukin omalla ainutlaatuisella tavallaan, kukkamekolla tai ilman. kukaan parempi toista, erilaisia vain. tän viimeisimmän viestisi perusteella kuulostaa siltä, että ymmärrät ihmisten erilaisuuden :)

Päivämäärä:   19.6.13 23:07:35

ruoste en edes tarvitse sitä ompelukonetta, verhot on, ja muuta vaatetta saa vaikka mistä. Mikä ahneus sitä aina iskee, tuonkin saisi halvalla, vaikkei mitään sillä tekisi. Edellisen ompelukoneen lahjoitin naapurille. Seisoi hyvä laite tyhjän panttina.

Mistä piste tuo luuserivittuilu tuli? Ei kyllä sinkkulasta, ja itsekin tykkään yhä vain enemmän pilkkumekoista kuin kukkamekoista. Yritän joskus käyttää farkkuja, mutta ne eivät ole oma juttu. Pois jankutustopista kaikki sinkut, Mission myös koiratopasta jos riitaisa (mitä muuta koiratopa olisi), ja voin voin kuvitella, mihin Poksutopa kääntyy.

Päivämäärä:   19.6.13 23:16:23

no., mulle on se ja sama, toinen tykkää kukkamekosta ja toinen ei.
Naista ei kumpikaan mieltymys huononna, mua se kukkamekko vaan ei pue:). Tai ei kuulu tyyliini.
Mä viihdyn mieluummin farkkushortseissa ja lyhyessä farkkuhameessa bootseineni:).
Kukkamekot eivät ole mua varten.
Ja mitä miehiin tulee, ei nekään kaikki tykkää kukkamekoista, ainakaan mun tapaamat. Tosin ne nyt on olleet ehkä niitä toisenlaisia eli ei kukkamekko- tyyppejä;).....

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   19.6.13 23:19:34

Minulle on ihan sama miten nainen pukeutuu, kunhan on helppo vaan riisua ...

Päivämäärä:   19.6.13 23:32:27

no sitähän mä sanoin :)
ei sua kukaan mihinkään muottiin oo laittamassa. se on ihan sun oma ajatus nyt mitä jankkaat.
kukkamekko tai farkkuminari, molemmille varmaan löytyy ihastelijat miespuolisista :)

webbi riippuuko riisumisen helppous naisen luonteesta vai vaatteiden määrästä :)?

Päivämäärä:   19.6.13 23:40:34

no., mä en mitään jankkaa.
Sä täällä jankkaat.
Yhtä hemmetin sitä ja samaa.

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   19.6.13 23:41:41

Tytöt, tytöt eipäs tapella :D kaikki te olette ihania ja kauniita oli sitten pilkullinenkukkamekko, farkut, tennarit, bootsit tai vaelluskengät(my favourite) :)
Psssst, ruoste, oisin ollut töissä, mut akku loppu enkä mä kehdannu hötönetteillä firman koneella jos joku näkee :D :D

Kuulostaa aika kalliilta tuollanen tukan hipelöinti :) on se tietysti sen arvosta jos tulee hyvä fiilis, kyllä miehillä on helppoo, vähän axee kainaloon, ehkä ajaa vähän partaa niin taas on komee :D

Päivämäärä:   19.6.13 23:42:59

jaahas. luehan nuo ärhäkät viestisi :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   19.6.13 23:45:03

Paljon melua kukkamekoista. Minua kiinnostaisi vain tietää, mistä niitä kivoja kukkamekkoja löytää. Farkkuminarikin löytyy, mutta mekko on mukavampi (ja minari makuuni aivan liian mini). Onko huomenna mekkokeli? Vaiko saaapassää?

kurnau, onko kone edes hieno, meneekö sisustuselementistä?

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   19.6.13 23:51:14

Ainii, huomenna se alkaa, rairai :) ensmäset neljä laatikkoa virvokkeita kylmenemässä :) tänään hain lidlistä sadalviidelkympil naksuja,raksuja,nameja, limpparia ym. herkkuja, naposteltavaa pitää olla :) sitten olis 12 kiloo pihviä rilliin ja "pari" pakettia makkaraa :)
huomenna ei tartte ku käydä kääntymässä töissä ja sen jälkeen alkaa rentoutuminen ja ylensyöminen ja luultavasti ylenjuominenkin :D :D

Päivämäärä:   19.6.13 23:58:05

No mä en ikävä kyllä samaan muottiin ole valettu:).
Eikä meistä moni muukaan.
Ei naisista eikä miehistä.
Elämä vaan on.....

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   19.6.13 23:59:07

Mun täytyis kans käydä kaupassa ostamassa sitä, tätä ja tota. Ja kaiken lisäks tekis mieli pääst shoppailemaan.

Farkkukangas on mun mielestä ahdistava. Silti on näköjään "pakko" ostaa farkkuja. Minihameita en oikeen pysty käyttämään ku peräsin on sen verran pyöree ja muhkee etten haluu vahingossakaan vilautella. Mä valkkaan mieluummin sen kukkaleningin, sopii paremmin mul :)

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.