Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 319

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   17.6.13 19:26:41

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1376553&t=1376553

Uutta!

Re: Sinkkujen topic 319

Päivämäärä:   17.6.13 19:27:28

kurnau: se on vain tätä kevään vaihtumista kesään niin alkaa kypsyttämään s24:ssakin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.6.13 19:35:46

No kun täällä kaikki hehkuttaa tuota 24sta, niin mä kävin siellä.....
Aivan järkkyä!!!
Ihan ihmeelliset odotukset olin mun ikähaitarin miehillä!!!
Siis niillä, mitä luin.
Mä en mihinkään mökille ja sohvanyhväykseen ehdi kovin pitkäksi aikaa. Kokata tykkään, se on kivaa ja rentouttavaa, mut kyllä nuo kaikki muut puutarhan hoitoa myöten ei ole mun juttuja.....ja hiihtämään talvella tai kävelylenkeille???? Täh??? Mistä mä noihin aikaa revin?? Unestako??
Poistuin sieltä ja takas en mene!!!!!

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   17.6.13 19:46:15

mulle kävis mökki ja sohvanyhjäys. pitkät kävelyt ja piknikit. maalla ja merellä seikkailu. ihan vaan arkinen oloilu. yhdessä mahdollisimman paljon :)

Päivämäärä:   17.6.13 19:52:30

niin ja : oi kiitos sympatioista.
pehva tuskin on erikoisen herkku mutta itikka tai itikat oli nälkäisiä ja ahneita jäljistä päätellen. yleensä täällä ei oo ollu niitä ollenkaan mut nytpä on. sen siitä saa kun nukkuu ovi auki ja pyllistää pehvansa peitosta ulos. oletan siis että näin siinä on käynyt. todella törkeää! mun arse on pilalla. :D

LähettäjääR 
Päivämäärä:   17.6.13 20:03:01

Ai kauhee, se on toi juhannuskin ihan kohta.. :O

Mitähän ihmettä sitä keksisi? Tietty jos menis mökille järven rantaan.. ainiin mut eihän miulla ole kesämökkiä :D

Lavatansseihin?

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   17.6.13 20:12:35

Kohta saunaan, vihtakin tehty ...

Päivämäärä:   17.6.13 20:19:47

Juu, jollekin sopii aikatauluun jatkuva nyhvääminen ja samoilu, mulla ei meinaa riittää tunnit kahden kilpurin treenaamiseen arkisin, upeeta jos joskus pääsee suihkuun ennen ysiä ja pariksi tunniksi sohvalle loikoilemaan arki-iltana suihkun jälkeen!
Toi ei ole mun saitti, pitänee perustaa tänne ihan oma, otsikolla AKTIIVIHEVOSTELIJASINKKUJEN TOPIC- ketju....:)!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.6.13 20:24:47

Oi, juhannus lavatansseissa, how romääntik :) Onko äRsyllä tämmöttis menomestaa tiedossa? Tanssitko?

No mutta no., tuohan on avoin kutsu kaikille siivekkäille verenimijöille. "Täällä on luukut auki ja booty peittämättä, come and get it!" :D Se tekee kuitenkin vaan hyvää selluliitille, älä murehdi :)

Piste hei, eiväthän nuo odotukset ja parisuhdepuuhat ole mitenkään ihmeellisiä. Itse olet massasta poikkeava :)

Päivämäärä:   17.6.13 20:29:28

punaiset paukamat ja selluliitti. jes. tepsiskö tuo avoin kutsu nyt sitten kaksilahkeisiin... hmm..

Päivämäärä:   17.6.13 20:36:16

Ai eivät ole???
No kyllä mun mittapuun mukaan ovat:)!
Mulla ole aikaa noin lupsakoihin tekemisiin, mä rääkkään itteeni ja poikia siinä sivussa;)!
Ja nautin elämästäni!
En mä tätä sohvailuun, olemiseen tai kävelylenkkeihin vaihda, mä tarviin miehen, jolla on munaa ja äksöniä samaan:)!
Toi oli hyvä vierailu, olin niin järkyttynyt lukemastani, et en enää yhtään ihmettele, miksei tavan miehet mun mukana ole pysyneet eivätkä tule pysymään!
Mä olen kyllä oikeesti aivan toiselta planeetalta, sellaiselta missä tuoksuu hikiset hevoset, soi country, kiiltää kimalteet ja mis on kauniita naisia ja komeita miehiä;)!
Noi miehetkin olivat niin ukkoutuneen olisia, -näköisiä ja pukeutuivat niin "ikäisekseen" ominaisella tavalla, et kaukana, aivan liian kaukana musta!
Mun miehellä on hyvinleikatut hiukset, tiukat farkut, nuorekas olemus ja rento meno!
Ikä on numeroita, mitään muuta se ei ole!!!

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   17.6.13 20:37:33

Itseä ei häiritsisi, vaikka olisi eri harrastukset. Sitäpaitsi omat harrastukset ovat sellaisia, että niitä jaksaisi vain neitihomo.

Mutta varmaan on jokin henkinen suojamuuri päällä, kun tosiaan tuolla olisi tuhansia miehiä, luulisi jonkun kiinnostavan. Ja nekin mitä joulukuussa treffasin, mikään ei ollut huono tai yököttävä, ei vain kolahtanut.

Niin kuin ruoste edellisessä topassa kirjoitteli, kyllä se irl-energia on tärkeämpää kuin jokin koulutus tai ulkonäkö.

LähettäjääR 
Päivämäärä:   17.6.13 20:40:14

Just meinasin no. että ovet auki ja peba tyrkyllä peiton alta saattaa vaik naapurin Taunon tai Pertin yöllisille seikkailuille :D Asuthan sie rivarissa tai kertsin alimmassa tasossa?

Hih hih.

Ai tanssinko? Mieluummin en.. tai sit pitää partnerin olla yhtä taitamaton kuin miekin.

Lähettäjä: Jysse 
Päivämäärä:   17.6.13 20:45:43

Terveisiä Kuopiosta.

Tääl sitä vaan suunnitellaan juhannuksen viettoa, oma jussi menee varmaan kylppärissä - remppaa tehden siis :D

Kokko, järvenranta ja lavatanssit niistä se juhannus on tehty - ainakin vanhoissa Suomi leffoissa.

Päivämäärä:   17.6.13 20:48:45

onneks en asu alakerroksissa. huoh. ei oo tauno eikä pertti tervetulleita. en oo tässä talossa semmoista nähny jonka toivottelisin mun peittoihin...vaikka ripä tuota ikinä tiiä...

Päivämäärä:   17.6.13 20:59:38

Minusta voisi olla kivaa lähteä joskus ihan lavatansseihin. Sitten kyllä pitäisi hankkia kukkamekko ;) ja kaulaan varoituslappu!

Käytiin koiran kanssa nauttimassa illasta. Taasen kiipeiltiin kalliolla ja taitaapa koissu olla vähän korkeanpaikan kammoinen kun oli niin kova kiirus takaisin alas. Tuolla ylhäällä tuntuu kuin voiis lähteä tuulen mukana lentoon, sen verran navakka puhallus tänään ;)

Päivämäärä:   17.6.13 21:16:16

Eikös no. asu myös pääkaupunkiseudulla, vain muutama yksittäinen hyttynen on näkynyt. Muttasen sijaan tuulta kuin Mopella, ja kaksi kunnon sadekuuroa (tai useampi, mutten ole aina ulkona).

Yksinäänkö Jysse tekee remppaa?

Ja piste komppaan ruostetta, vaatimuksesi ovat kyllä massasta poikkeavia. Onko se hevosmies nyt jo haudattu tapaus, vai voisiko vielä ilmestyä kuvioon?

Päivämäärä:   17.6.13 21:31:40

En laita kukkamekkoa päälle. En.
kurnau, on haudattu.
Osaan tanssia, mut en mekossa.....siis nää perinteiset suomalaisetkin.
Juhannuksena en kyl ehdi lavatanssihin, mä ratsastan, kun on pitkä vapaa. Ja tietty täällä sit kuoharin kanssa törmäilen, kun kotiin ehdin;).......Jos nyt mitään kuoharia jaksaa....
En lähde sinne mökillekään, kutsuttiin kyllä, mut ei. Meen tallille. Jos ois ollu mies, oisin lähtenyt, mut kun ei ole, en lähde yhdeksänneksi eli parittomaksi pyöräksi pariskuntien jalkoihin.
Sitäpaitsi täällä ei ole hyttysiä. En tykkää niistä, vaikka eläinrakas olenkin;)......

Päivämäärä:   17.6.13 21:31:47

Kurnau, yksinpä hyvinkin. Kaverit asuu sen verran kaukana tai ovatten perheellisiä niin ei niitä viitti kiusata moisella ja yksin kun tekee niin saa just sellasen kun sattuu tulemaan :P

Lauantaina meinas olla hytysiä riesaks asti, kun kävin koiruuden kanssa Nuuksiossa lenkillä, niistä onneksi pääsi kertaheitolla eroon, kun heitti ohvia nahkaan ja lisäs kävelyvauhtia.

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   17.6.13 21:32:09

Huomenta. Nukahdin hetkeks... Pitäs suoriutua tästä illasta kunnialla et pääsis ajoissa nukkumaan tänään. Onneks kaapista löyty yks red bulli...

Mä kävin tossa duuniaikana selaamassa 24:ää kun nyt oli puheena. Ainakin kolmea, neljää alati toistuvaa tyyppiä löytyi:

a) seksiaddiktit. Kaikenlaisen seksuaalisuuden ja seksin korostamisen perusteella ainakin. Ketä kiinnostaa Oikeesti elämänkumppanihaussa jo heti ilmossa tietää montako kertaa viikossa (tai päivässä) sitä seksiä sitte tarttis olla ja missä asennoissa? Jos nyt ei ihan suoraan lue niin rivien välissä ainakin.Tai ainakin kuvassa... Erittäin tärkeää on kyetä myös laskemaan kaikki palat. Nää on ihan varmasti niitä jotka lähettelee sitte kikkelikuvia ja luulevat olevansa rohkeita....

b) sporttispurtit. Pisteen miespuoliset versiot. Jaloissa ilmeisesti pelkkiä vietereitä. Erää, kalastusta, salia, futista, budoa, sitä, tätä, tota.... Juu, miehillä on monesti tapana täyttää arkensa heilumalla päättömästi pallon perässä tai irvistelemässä peilille, mutta kuinka monta ihan oikeasti "urheilullista" naista on edes olemassa noille kaikille maanikoille jakaa? Se fillari on KUOLLUT, jätä jollekin elävällekin aikaa, äläkä pakota juoksemaan typerien lenkkiesi perässä jonain vatun leijana niin katotaan sitte...

c) maailmanvalloittajat. Samaa kykenemättömyyttä olla sekuntiakaan hiljaa kuin sporttispurteilla, näille vaan ei riitä MIKÄÄN. Maapallo on aivan liian pieni, ja vuosiakin on ihan liian vähän, mutta jokaikinen jumalanhylkäämä kolo pitää tältä pallolta kääntää ympäri. Mottona "your home is where your heart is". Daa... Kulunutta... Elämälle pakkomielteisesti täyttymyksen etsimistä, eikä sitäkään tajuta sitte mikä sen elämän tarkoitus on, vaikka joku hullu nainen haksahtais hetken roikkumaan mukana kunnes tulee hulluks eikä kestä enää haistella sitä paskasta reppua viikosta ja vuodesta toiseen, jossa on nostalgiaa ja muistoja vaikka se olis käyny kalanperkaamossa viikko toisensa perästä... Kaikkien käsitys "matkustelusta" ei muuten ole istua koko elämäänsä junassa katsellen ohikiitäviä maisemia. Jos on fyrkkaa niin hienoa et voi matkustella, jos ei ole niin laatu korvaa määrän ja etenkin ne typerät repun roudaamiset "minuutta" etsimässä.

d) peräkammarinpojat. Ei mitään vikaa välttämättä mutta ei niin mun juttu. Ja hei ihan oikeasti, ei varmaan ole olemassa lausetta tai aloitusta joka nyt olisi niiiin erilainen tai huokuisi persoonaa ja erikoisuutta ja mitälie, mutta onko tosiaan niin vaikeaa vilkaista ennen profiilin julkaisua että sattuisko ihan jokatoinen profiili alkaa sanoilla "kokeillaan nyt sitten tätäkin" tai vähemmän itseään lyttäävää "mitäköhän tähän pitäisi kirjoittaa". Sano nyt jumankauta vaikka edes että "moi vaan kaikki kivat tytöt!" there, wasn't that hard after all?

Pitäkää kaksnelosenne, ainoa oikea kaksnelonen tuli aikoinaan telkkarista ja siinä oli Jack Bauer, se oli sentään mies! :D :P

Päivämäärä:   17.6.13 21:32:18

Pisteelle taitaisi olla oikea sellainen miespuolinen piste :D !

Arvatkaas kenen kanssa eilen juttelin puhelimessa? Aika yllättäen Ihastus soitteli ja juteltiin pitkälle yöhön! :) Mukavaa, vaikka aika varovaisesti suhtaudunkin !

Tässä kuvaa tuolta kallion päältä, sieltä taitaa olla paikkakunnan parhaat näköalat (tehdasta lukuunottamatta :) http://aijaa.com/XEFk7q . Pilvet ovat kuin vanhoista Suomi-leffoista ;) !

Päivämäärä:   17.6.13 21:41:31

Missionin luokittelulle ei voi olla nauramattaa :D , niin totta!

Päivämäärä:   17.6.13 21:52:28

Mission olikin sitten karkeesti sanottuna listannu kaikki mies-/naistyypit (naisten kohdalla poisluettuna ne peräkammarinpoijat :D ) eli minkälainen sen pitäs oikeen olla? Sekotus kaikkia?

Moppe onks toi kuva jostain Kirkniemen ja Virkkalan välimaastosta?

Päivämäärä:   17.6.13 21:56:32

Jysse, tietty, eihän siellä ole kuin yksi iso kallio ;)

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   17.6.13 21:57:36

Älkäähän nyt, kyllä on naispuolisiakin peräkammarinpoikia; miehän olen oikein malliesimerkki semmosesta :p

Päivämäärä:   17.6.13 21:59:40

Paitsi et mä en harrasta mitään muuta sporttispurttia kuin ratsastusta ja talleilua:).
En ikinä pääsis mihinkään suosikkilistoille kertomalla, et tykkään eniten hevosen hien ja -paskanhajusta ja paskakasassa pyörineistä koirista.............
Mua ei lähestyisi yksikään punttiveivari, lenkkeilijä, hiihtäjä tai muukaan sporttispurttipertti. Se nyt on selvä!!!
Joku turvenuija vois, jos itsekin tykkää kurasta, ravasta, turpeesta ja hiekan pölystä.....;)!

Päivämäärä:   17.6.13 22:08:03

Missionin luokittelu oli osuva, ja taitaa päteä erityisesti 30+-miehiin. Siitä ne vuodet käyvät vain vaikeammiks. 10 vuotta kun kuluu...

a) Seksiaddikti ei saa seuraa, kun pubiruusukin tietää jo useamman yrityksen perusteella, ettei seiso. Netissä vain maksulliset kiinnostuvat 'kiihkeistä kahvitunneista'.

b) Sporttispurtin selkä huutaa hallelujaa. Mutta onhan se pilkkikin miehinen laji.

c) Äkkiähän yksi pallo on katsottu, ja Kambotzheastahan tuli jo pakettimatkakohde. Vaikka oma junamatkailu olisi supistunut kuulutukseen "seuraava lähijuna till Tickursby", ainahan Pasilan kohdalla voi muistella Balia.

d) Voi olla hyvässä asemassa ja kaikki hyvin, mutta mistä henkisestä peräkammarista noita sikiää, että on mahdotonta keksiä pari lausetta itsestään. Oikeastiko ne ajattelevat, että noin kaikki tytöt kiinnostuvat? Kaikki eivät voi olla verbaalisia, mutta silti. Varsinkaan, jos ei ole kuvaa. Tähän ei aika auta, 40plussat laittavat yhtä henkeviä aloituksia. Ja kuva on yhä vähemmän kiva.

Päivämäärä:   17.6.13 22:09:58

Moppe, no joo sillä suunnalla ei taida olla ;) Toi osa tai mitä sitä kaartelmaan koko Lohja/Siuntio tai itse asiassa koko Länsi-Uusimaa on mulle aika tuntematonta huudia.

Päivämäärä:   17.6.13 22:10:20

Niina, mä oon ihan varma että sä et laittais silti semmosta ilmotusta että "ei mua kukaan haluu enkä käy baareissakaan ja tää oli tosi paska idea laittaa tänne ilmo eikä yhtään mua" :D Et ainakaan sen jälkeen ku me ollaan täällä ripitetty että eipäs mainosteta niitä vikoja ;) Sitäpaitsi sullahan on mitä mainioin ulosanti ainakin kirjallisesti, ei sun tarvitse toistella samaa lausetta ku kaikki muutkin. "Kokeillaan nyt sitte täältäkin" on vaan jotenkin jo niin luotaantyöntävää että neeeeext! :D Et alota sillä ni kukaan ei tiedä ootko peräkammarintyttö vai et, se on se pointti.

Jysse, Ihan semmonen tasainen, rauhallinen ja itsensä jotenkin tunteva mies kelpaa, joka on oikeasti valmis ottamaan rinnalleen naisen, eikä mitään matkareppua tai jotain hiton personal traineria. Noita urheilullisia on muuten tosi paljon tuolla, ja se ei ehkä ole ihme ku ei ne taida oikein ehtiä hetkeäkään olla yhdessä kohtaa niin että mikään tarttuis kiinni.

Se mikä muhun vetoaa on toki sellanen selvästi sinut itsensä kanssa, ei kuitenkaan vastenmielisen itseriittoinen, ehkä hieman rock-henkinen muttei mikään elämäntapamuusikko, joka tykkää tehdä yhdessä ihan tavallisia asioita elämässä, vaikka joskus urheilla ja vaikka joskus vähän matkustellakin, piipahtaa vaikka konsertissa tai lintsillä joskus, olla kotona ja nautiskella, kokata vaikka yhdessä, ihan tavallista arkea, heti tulisen ja kuuman kuherruskuukausiajan jälkeen :D Helppoa? No ilmotuksissa se tarkottas melkolailla sitä että kirjoittaa omana itsenään, eikä ole liian ääripää tai korosta itsessään jotain fanaattisuutta tai hankalaa luonnetta. Eikä pyytele anteeksi sitä että on ilmon laittanut.

Päivämäärä:   17.6.13 22:15:50

kurnau :D Loistava täydennys, kattelin juurikin ikähaarukkaa 32-36, voin kuvitella että noi samat jakaumat on vääntyny myöhemmin tohon muotoon :D

piste, näillä sporttispurteilla ja sulla on se yhteistä että aika on kortilla ja on pakko olla siis itekin ihan älytön sportti ja spurtata sen miehen perässä niitä effin kallioita ja tuntureita toisensa perään... Sulla siis just toi että sunkin miehen on pakko laukata tukka tuubilla orhilla sun rinnalla päivät pitkät ja sitten ryömiä sun kaa turpeessa ja paskassa ja ehkä piipahtaa vähä heinävintillä joskus jos ehtii :p

Päivämäärä:   17.6.13 22:16:53

ihan kantakaupungissahan minä asustan. yksittäisiä itikoita minäkin olen nähnyt. ekaa kertaa täällä kotona :) kävin näyttää jälkiä terkalle( kädessä samanlaisia pahkuroita maltillisempina versioina) ja terkka sanoi inisijöiden olevan ärhäköitä tänä vuonna. tulee kunnon puremajäljet.

voisin ottaa sellaisen ärhäkänpuoleisen jussiheilan...semmosen joka vähön kysymättä puris.....

on muuten aikamoiaen huono olo kun kävin manipuloitavana tänään. toivottavasti aamulla saa herätä vähän parempi vointisena.

mission: on siellä muunlaisiakin :)

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   17.6.13 22:17:00

Mua huolestuttaa pisteen puolesta se, että mitä jos joutuisitkin onnettomuuten jonka takia et voisi enää ratsastaa- hevosten takia olisit kuitenkin hylännyt kaikki miehet ja sen mukana mahdollisesti tulleen perheen, ja sit loppuviimein sinä jäisitkin yksin, ilman hevosia ja miestä. Eikö se tuntuisi aika karulta?
Jokainen siis todellakin tekee niinku itse haluaa ja sulle hevoset ovat elämäntapa, mutta näin ulkopuolisena (ja tietysti ikuisena huolehtijana ja kauhukuvia luovana) mua hirvittäisi pistää hevoset kaiken edelle! :o

Päivämäärä:   17.6.13 22:22:31

Tämä lähtee könyämään untenmaille! Öitä!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.6.13 22:24:13

Oih, kesässähän on ihan parasta (no melkein...) se, että saa käyttää ihania kukkamekkoja! Juuri tänään kuolasin Stepfordin naisten kolttuja, olisin kelpuuttanut jokaisen vaatekaappiini. :) Kyllä kellohame pyörähtää nätisti tanssilavalla. En minäkään tanssia osaa, mutta kerran kesässä edes yritän.

Mission, todella ystävällistä sinulta uhrata arvokasta työaikaa tuon tutkimuksen tekemiseen, analyysisi on melko kattava ja totuudenmukainen :D Seuraavaksi on varmaankin arvioitava kilpailijoiden ilmoitukset, jotta saa jonkinlaisen kuvan siitä, minkälaiset naiset käyttävät nettitreffipalveluita. (Ellei joku sinkkulan kakslahkeisista tahdo jakaa tekemiään huomioita kanssamme...?).

Jysse on oikeassa. Juhannus on tehty tansseista ja kokosta järven rannalla, sekä tietenkin mökkeilystä, mutta kuten sisar piste, en välittäisi olla (taas) se halvatun kiintiösinkku pariskuntien keskellä. Jos flunssa ei häivy täysin ennen loppuviikkoa, ei taida edes olla kovin hyvä idea lähteä merelle telttailemaan - jään sisämaahan, problem solved :P

Päivämäärä:   17.6.13 22:30:41

Ei pisteelle tosiaan sellainen mies sopisi, jolla ei ole mitään omaa elämää. Mieluummin molemmilla omat jutut ja sopivasti vapautta ja kompromissia. Ei yhteistä aikaa millään pariskunnalla taida olla hirveästi, paitsi sitten sellaiset kotona nököttävät parit, joista kumpikaan ei tee mitään vahingossakaan yksin, ja toinen säestää toisen lauseet loppuun.

Niina nyt tiedät itsekin, että peräkamari-sanan käytön tulee loppua. Monet miehet pitää siitä, että nainen ei ole kovasti säätänyt, eikä ole exiä. Oikeille ihmisille tuo on vahvuus.

Päivämäärä:   17.6.13 22:49:30

Kai se olis ruvettava nukkumaan et jaksaa huomen ajella takas kotia...

Päivämäärä:   17.6.13 22:51:33

Mun juhannus kuluu lakeuksilla, osan ajasta vietän perheen kanssa ja osan sitten kavereiden (: Ja jos vielä ne helteet tulevat, niin juhannus vaikuttaa tosi kivalta!

Ja kyllähän minäkin asun täälä pääkaupunkiseudulla, hyttysistä olen saanut enemmän kuin tarpeekseni! Niitä on ihan joka puolella inisemässä :(

Mun ikähaitarissa on varmaan enempi ehdokkaita (mukavia ja pontetiaalisia) kuin teillä, tai siis aika monta ilmoa selaillessa tulee juurikin sellanen "voi tää vaikuttaa tosi kivalta"-fiilis!

Päivämäärä:   17.6.13 22:54:12

ruoste, en mä enää jaksa niitä naisten ilmoja sentään katella :D Enkä kaksnelosta varmaan hetkeen muuten kun jos se käsittää uusintoja ja Jack Baueria... Joku toinen kerta voi kattoo sit taas uudestaan :p Jos taas joskus liityn niin en muuten aio katsoa silloinkaan niitä naisten profiileja, en halua että ne tarttuu ja teen liikaa samantyyppisen.

En oo ikinä perustanut muista juhlapyhistä kuin Joulusta, ja uudenvuoden raketeista tykkään, muuten juhlapyhät on vaan ylimääräistä vapaata ja tykkään nautiskella niistä ihan rauhassa :) Tosin vähän uhoa oli tossa työporukan kanssa mennä valtaamaan stadi, siellä on jussina ollut joskus kivaa kun se on ihan tyhjä :D

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   17.6.13 22:57:48

Noi stepfordin likkojen koltut oli NIIN ruostetta :) ei mulla muuta... ei jaksa...
hyvää yötä.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   17.6.13 23:05:47

Öitä Mopelle ja muille jotka jo nukkumaan ehtivät kun olin saunomassa ...

Löylynlyömänä ja saunanraitrtii...eikun raikkaana jälleen ihmisten ilmoilla

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   17.6.13 23:10:19

Piste, älä ole niin kova. Se mitä siellä lukee, niin "se olla vain mainos". Ei ne asiat ole niin ehdottomia, vaan ehdotuksia pikemminkin. Pistä sinäkin ilmoitus, että "menen pirun lujaa ja koko ajan, ota kiinni, niin saat". Varmasti tulee monta sataa vastausta. Sen tässä on oppinut :) Se toimii naisille, ei miehille. Tai en tiedä jos niin oiskin, mää kun en sitä kategoriaa ole. Kun tuossakin pistää ne kriteerit, mitä on, niin siinä tulee 2000 valintaa. Sitten se karsii siinä ne, jotka eivät ole niitä asioita listanneet, eli se on niille se ja sama. Hakutoiminto kaikkineen on ihan paska. Hyvä oisi, jos voisi sen toisen kriteerien mukaan hakea vähän edes suuntaa antavasti. Kuten haen naista, miesten turha intoilla...

Missi ja kurnau, hyvä analyysi. Missi, onko kunnon kiinnostava mies aina se narkkari ja retku?

Ruoste, osaatko lukea rivien välistä ;)

Niina, tärkeintä, että olet aina itsellesi rehellinen ja sille ihastuksellekkin. Ehkä se ei ymmärtänyt tai ajatellut jotain sanomaasi, kuten sitä tarkoitit. Jos jonkin ajan kuluttua tarkentaisit sitä, mitä tarkoitit. Mutta älä niin paljon ruoski itseäsi näin uuden tuttavuuden edessä :) Parisuhde on kuitenkin yhteisyritys :) Siinä pitää ymmärtää ja tukea toisia.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   17.6.13 23:14:43

Iltaa sinkkula :)

Työpäivä takana ja aamulla olin lenkillä. Mut ei väsytä yhtään. Liikaa virtaa mut ei täs nyt enää viitti lenkillekkään lähtee ku kävin saunassa. Ja huomenna ei ole hölkkää treeniohjelmassa :( eli huomenna on vielä enemmän virtaa. Kaameeta. Täytyy varmaan lähtee kävelylle aamusta.

Päivämäärä:   17.6.13 23:19:27

Nöffi, luiksä ollenkaan mitä mä kirjotin??? :D

Kyllä mun elämän "pahat pojat" on todellakin kokeiltu jo ihan sillon kakarana, tai no, ehkä parikymppisen alkutaipaleella. Eli kakarana :p Ei sitten TODELLAKAAN ole minkäänlaista mielenkiintoa semmosiin.

Kiinnostava mies vaan tuntuu sopivalta. Jo kirjotuksista voi välittyä jotain semmosta tunnelmaa. Mutta kiinnostava mies ei ole täysin eri planeetalta, tai halaja kokoajan ja taukoamatta tämänkään pallon tuollepuolen, tai palloista puhuen, ihaile niitä enemmän kuin aitoja ihmisiä ;)

Ja se rock-henkisyys (jos se narkkari tuli siitä) tarkoittaa kyllä enemmänkin musiikkimakua ja mahdollista kiinnostusta käydä vaikka mukana katsomassa Foo Fightersin keikka sen kerran viidessä vuodessa kun se on täällä, ilman että kyseisen kumppanin korvat ihan vuotaa verta :p Tangomarkkinoille en taas lähde minä, paitsi toki hupimielessä tutustumiskäynnille mutta eihän sitä sontaa taas sitten ihan jatkuvasti kykene kuuntelemaan...

Lähettäjä: Mulan 
Päivämäärä:   17.6.13 23:20:53

Terveisiä mökiltä. Päätin tulla tänne pariksi päiväksi rentoutumaan. Kivaa on :)

Nyt kutsuu kuitenkin nukkumatti, joten öitä kaikille!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.6.13 23:30:03

Tääki ois ollu saunassa. Mutta ei webbin kanssa. :P

pauke, tuollaisia kauhukuvia minäkin joskus mietin (mutta siis omalla kohdallani, en pisteen). En osaa kuvitella elämää ilman hevosia; jos en pystyisi ratsastamaan, olisi se maailmani loppu. Tai melkein ainakin. Toisaalta silloin vapautuisi niin paljon aikaa ja energiaa elämiseen ja muiden, järkevien asioiden tekemiseen, etten tiedä, mitä sillä kaikella tekisin. Keksisin uusia harrastuksia, kehittäisin muita vahvuuksiani, keksittyisin kenties ihmissuhteiden ja uran luomiseen, mutta olisin kovin onneton, katkerakin, jos joutuisin luopumaan asiasta, joka on ollut minulle niin tärkeä pienestä pitäen, työ, henkireikä ja yksi harvoja asioita, joissa luotan itseeni. Pisteen osalta olisi turha surkutella hukkaan heitettyä elämää, neiti on valintansa tehnyt jo varhain ja on toteuttanut haluamansa kuviot. Sellaista elämää sietää muistella lämmöllä, ei katkeruudella. Ehtiihän niitä miehiä katsella myöhemminkin... Niin kauan kuin tekarit pysyvät suussa ja silmä tottelee iskemiskäskyä, on toivoa ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.6.13 23:55:39

"Kiinnostava mies vaan tuntuu sopivalta. Jo kirjotuksista voi välittyä jotain semmosta tunnelmaa. Mutta kiinnostava mies ei ole täysin eri planeetalta, tai halaja kokoajan ja taukoamatta tämänkään pallon tuollepuolen, tai palloista puhuen, ihaile niitä enemmän kuin aitoja ihmisiä ;)"
Tutulta kuulostaa :)

Noiden oman elämänsä pornotähtien/ himokuntointoilijoiden /levottomien maailmanmatkaajien seasta puuttuu se ihmistyyppi (siis se kiinnostava), joka osaa nauttia yksinkertaisista asioista, on reilusti oma itsensä ja osaa arvostaa ihmisten monipuolisuutta ja luonteenpiirteiden kirjavuutta eikä etsi peilikuvaansa, palvojaansa tai mitään tuttua ja turvallista. Osaa pysähtyä ja näkee mahdollisuuksia siellä missä on eikä kaipaa koko ajan kauas pois. Saisi olla reipas ja rento, ei renttu. Nautiskelija, vaan ei narkkari.

Kiinnostava neffiprofiili on sellainen, jossa se itseä miellyttävä asenne välittyy tekstistä, oli se sitten positiivinen, melankolinen, herkkä tai kova. Luonne välittyy myös - jos ei välity, on ilmoitus huonosti laadittu. Kuva on lähes pakollinen, sillä huonokin kuva kertoo yleensä paljon (jos ei muuta, niin ainakin sen, ettei sen julkaisijalla ole mitään salattavaa).

Päivämäärä:   18.6.13 00:11:41

Nii kert! Mitäs mä ees viittin loruilla kun parempi olis vaan huudella että "ruosteeeeee, tuu kertoo mitä mä tarkotan!" :D:D

Nyt nukkumaan, ja se saikkupotilas kanssa, uni parantaa :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.6.13 00:22:01

:D Öitä Mission ja muut, jos langoilla vielä ihmisiä roikkuu.

Kävin kurillani selaamassa uusimmat kaksnelosen ilmot ja eiköhän sieltä pompannut silmille yksi ikätoveri, jonka tekstistä löytyivät ainakin nämä avainsanat: kukkamekko, asenne, huumorintaju, metsä, meri. (<3)Profiilikuvakin oli otettu ihan meikän kotikorttelin kulmilla. Eivät ne reippaat citypojat tai landepaukut tule täältä hakemaan enkä minä mene tuonne, joten turha kiusata itseään yhtään enempää, kone kiinni klik :)

Päivämäärä:   18.6.13 01:39:58

Mie en saa taaskaan nukuttua >:/ Mielessä pyörii vaan se yks ja sama ihminen ja ajatus siitä, että pilasinko mie nyt totaalisesti tämän ensimmäisen vähänkään potentiaalisemman mahdollisuuden saada viimein oma poikaystävä!?! Tää on ihan hullua!! Mun tekis niin kovasti vaan mieli hypätä tuon kaulaan roikkumaan ja halia ja pussailla se pilalle :o Ja vain tuon kaulaan, eikä kenenkään muun :/ Uskomatonta kyllä miten nopsasti tämmönen muuten niin varovainen ja tarkkaan harkitseva tyyppi sitten kuitenkin repsahtaa sopivan ihmisen sattuessa kohdalle. Tuon takia olisin kyllä valmis tekemään aika paljon! Nyt lienee kuitenkin fiksuinta yrittää vaan pitää pää kylmänä ja olla ahdistelematta enempää; mutta saishan tuo nyt jotain edes vastata, niin tietäs, että pitääkö tässä ruveta itkemään vai nauramaan. Kaikista pahinta on varmasti tää epätietoisuus :(

Päivämäärä:   18.6.13 06:38:52

Voi Niina, sulla on varmasti kaikkien sympatiat, sää oot niin ihana :) Ensviikolla aloitetaan taas positiivisuusviikko. Jooko? Määkin vähän semmosta tarttisin. Olis sitten vertaistukea :)

Mission, kuhan kiusoittelen, en kiusaa ilkeesti, pikkusen vaan aina tökin :p

Päivämäärä:   18.6.13 06:45:35

niinalle <3 <3

"Kiinnostava neffiprofiili on sellainen, jossa se itseä miellyttävä asenne välittyy tekstistä, oli se sitten positiivinen, melankolinen, herkkä tai kova. Luonne välittyy myös - jos ei välity, on ilmoitus huonosti laadittu. Kuva on lähes pakollinen, sillä huonokin kuva kertoo yleensä paljon (jos ei muuta, niin ainakin sen, ettei sen julkaisijalla ole mitään salattavaa)."

niinpä. kuvasta tosin oon vähän eri mieltä. niitä voi vaihtaa muutenkin aika hetimiten...tapaaminen sit vahvistaa ilmoituksen ensivaikutelmaa tai ei :) irl-energiat (joku taisi keksiä kivan sanan) testataan silloin...

Päivämäärä:   18.6.13 06:51:58

niin ja huomenta. viime yönä ei oo kukaan haukannu perästä.

Päivämäärä:   18.6.13 07:09:25

Huomenta:)!
pauke; mä en mieti tuollaisia, mulla on yksi elämä ja elän sitä niin täysillä kuin pystyn!
Ja siihen elämään kuuluu hevoset ja koirat, ovat kuuluneet aivan vauvasta saakka. En murehdi menneitä enkä tulevia, jos jotakin sattuu, se on niin tarkoitettu eikä sille mitään voi. Kerran täällä eletään ja sen tiedän jo nyt, että muisteltavaa keinutuoliin on kertynyt niin paljon jo taalse, että aika kuluu niitä muistellessa hyvinkin joutuisasti....:).
En kaipaa olematonta enkä tulematonta, elän tässä päivässä.

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   18.6.13 07:47:32

Huohaukotusmenta :)
Ei tullut uni ei... Paria tuntia enempää ei vissiin tullu nukuttua...
Puol tuntii myöhäs duunist ku " vähän" torkutti :) onneks se ei oo niin tarkkaa täällä :)
Taitaa tulla hieno päivä, aurinko paistaa eikä pilviä missään :) vielä kun jollain konstilla pysyis hereillä :D

Päivämäärä:   18.6.13 08:03:44

"Ahmit elämää kaksin käsin, olet hyvällä tuulella ja täynnä uusia suunnitelmia. Elämässäsi on avautumassa uusi lehti, seuraa tunteidesi ääntä. Niin on parempi."

^eipä vois juuri enempää pieleen mennä tänä aamuna... Mutta joo, koiran kanssa aamulenkille, hopi, hopi!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   18.6.13 08:16:54

Huomenta aamuun, tänään lasten kanssa Lahteen ja Perhepuistoon ... illalla on sitten ainakin isi väsynyt, toivottavasti lapsetkin

Päivämäärä:   18.6.13 08:32:21

Huomenta, huomenta! Aamu lenkki lenkitetty ja kunhan olen imuroinut niin palkitsen itseni filarilenkillä ennen lasten kotiutumista! Nukkuminen oli vähän niin ja näin, monta kertaa heräsin ja luulin etten ole nukkunutkaan, onneksi kello todisti toisin ;) !

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.6.13 09:59:26

Huomenta. Kuumemittari kertoo, että on turvallista lähteä ihmisten ilmoille. Melkein jo kaipaan töihin. Ja jäätelökauppaan :P

Ja AURINKOON :) :)

Päivämäärä:   18.6.13 10:37:16

Huomenta. Ei se uni halunnut oikein tulla taaskaan. Vanha käy kerran ulkoilemassa ni maailman kirjat on sekasin, ei tuu uni ja mikään ei asetu uomiinsa viikkoon :D Kaipa tää tästä... On vaan niin väsy ettei viitsi iltasin urheilla, ja sekös ottaa päähän :/

Päivämäärä:   18.6.13 11:27:27

No mitäs nyt tekisi? Fillarilla käyty kaupassa ja vielä olisi hetki ennen lasten hakua. Taidanpa vain surffailla :).

Päivämäärä:   18.6.13 11:35:45

No ei ole uni tullut tännekkään silmään. Pitäs tuosta töpselistä varmaan saaha turhaa virtaa pihalle...

Päivämäärä:   18.6.13 11:42:32

Horo:
"Muistat katsoa kahteen otteeseen, ennen kuin teet päätöksen. Sinulla on kannustajia lähelläsi, joten et joudu selittelemään liikoja."

Piti sitten valita se parempi nuista :)

Päivämäärä:   18.6.13 11:47:29

Horo lupailee positiivisia "Jokin onnellinen sattumus kuljettaa sinua eteenpäin kohti uusia seikkailuja. Anna eräälle mahdollisuus näyttää tunteensa, löydät niistä uuden syvyyden ja merkityksen." :)

Päivämäärä:   18.6.13 11:47:35

Niina näettekö luonnostaan missään? Viestittelyn sijasta olisi parempi nähdä kasvotusten, maailma on niin viestejä täynnä. Kyllä mieskin on otettu kivasta viestistä, kunhan se ei ole tungetteleva, mutta jos ette ole paljoa tavanneet, kyllä se livenä näkeminen olisi tärkeää.

ruoste kirjoitti:
"Noiden oman elämänsä pornotähtien/ himokuntointoilijoiden /levottomien maailmanmatkaajien seasta puuttuu se ihmistyyppi (siis se kiinnostava), joka osaa nauttia yksinkertaisista asioista, on reilusti oma itsensä ja osaa arvostaa ihmisten monipuolisuutta ja luonteenpiirteiden kirjavuutta eikä etsi peilikuvaansa, palvojaansa tai mitään tuttua ja turvallista. Osaa pysähtyä ja näkee mahdollisuuksia siellä missä on eikä kaipaa koko ajan kauas pois. Saisi olla reipas ja rento, ei renttu. Nautiskelija, vaan ei narkkari. "
Eikös meillä yhteisessä tuttavapiirissämme ole juuri tuollainen? Ja olisi vieläpä kiinnostunut ruosteesta.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.6.13 15:29:33

Päiviä, ompas Piste Täti hurjana, hui.:D Hienopäivä, taisi nahkakin hieman kärventyä.

Päivämäärä:   18.6.13 16:50:47

kyllä se vaan on niin että duunarit työvaatteissaan saa mun pään kääntymään...toki pelkät vaatteet ei riitä mut you know :)

Lähettäjä: pisteviiva 
Päivämäärä:   18.6.13 16:54:28

me lähdetään oikein kunnon porukalla mun vanhempien mökille juhannusta viettämään. on muuten ensimmäinen juhannus miesmuistiin, kun mulla on vapaata/lomaa. (:

pitäisköhän olla huolissaan, kun haettiin eilen jo kuusi laatikollista kaljaa ja vietiin etukäteen mökille, jotta mahdutaan torstaina autoon. cittarin kassatäti katsoi mua ja sitten mun kahta kaveria; "älkää hukkuko" :D
mutta eihän toi 48 kaljaa/naama ole neljäksi päiväksi liikaa? O_o

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   18.6.13 17:07:47

Onks se sit niinku 12 per päivä... Toivottavast teillä on jotain drinksuaineksia kanssa mukana... Jos oikeen hellettä pukkaa niin toi 12 on menny jo ennen puoltapäivää :D
ei mulla taas muuta :) back to wörk...

Lähettäjä: pisteviiva 
Päivämäärä:   18.6.13 17:10:10

nalle, niimpä. eihän toi edes ole niin paljon, kun alkaa aatella tarkemmin. :D on mulla lisäksi vielä siiteriä. viinaan en koske. ja tottahan toki myös holitonta juomaa on varattu, jos sattuukin helle. alkoholi ei ihan auta tohon nestehukkaan.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.6.13 18:22:06

Se mäyräkoira menee hellepäivänä niin et heilahtaa, eikä tunnu missään. mut siihen muutama paukku päälle, sitten laulattaa.:D

Päivämäärä:   18.6.13 18:31:22

4 siideriä ja tää on ihan tilulilulaa, kuudesta ois jo filmi katki ja kanttuvei :D

Kauheita määriä pisteviiva!! :D Ja kalja on vielä niiiiiin pahaa O.o

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.6.13 18:42:39

Eikä oo, kylmä kalja on hyyyyväää.:)

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   18.6.13 18:43:50

Niin se on aivan parasta!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.6.13 18:54:44

Tulkaa kotiin, virka-aika päättyi jo ja aurinkokin meni pilveen. Toisaalta mun tekisi mieli lähteä kaupungille samoilemaan, vaikka leffaan, ellei yskittäisi.

Väsyttää. Miten yllättävää :P Oli silti ihan hyvä idea lähteä töihin ja liikenteeseen. En olisi enää jaksanut katsoa yhtään elokuvaa ja rästihommien määrä olis kasvanut valtavaksi. Jäätelöäkin sain :)

Hui pisteviiva, tuolla dieetillä ei kyllä tylsisty :D Mulla saattaisi mennä tuon määrän tuhoamisessa useampi pitkä viikonloppu.

kurnau, kyllä minä tunnen parikin nuo kriteerit täyttävää tyyppiä, mutta kun siihen tarvitaan vielä sitä mannapuuroa ja mansikkaa, juuri oikeanlaista kemiaa... Kuten itsekin aikaisemmin mietit, voi treffailla kiinnostaviakin miehiä, jotka teoriassa voisivat olla hyvinkin sopivia, mutta jos ei vain kolahda, on turha väkisin kolistella.

Ja siitä henkisestä suojamuurista. Esimerkiksi s24:n tarjonta on tosiaan valtava. Pelkkä ajatus siitä, että joutuisi pahimmillaan tutustumaan kymmeniin ihmisiin, jotta löytäisi edes muutaman, johon uskaltaisi tutustua paremmin, kuulostaa hirmuiselta urakalta. Pessimisti pohtii, että tulisi kuitenkin jatkuvasti pettymään, (tai pahempaa; olisi tai tuottaisi sille toiselle pettymyksen), ja jättää tästä syystä sen leikin leikkimättä. Tämä asennevamma aiheuttaa ajatusmallin, ettei sieltä kuitenkaan mitään hyvää löydy, ei sopivaa vastakappaletta, ei edes ymmärtäväistä ystävää, en vaivaudu edes katsomaan kahdesti. Pers.e. Siinä menee monta hyvää ihmistä sivu suun, kun ei jaksa, halua tai uskalla katsoa pintaraapaisua syvemmälle.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.6.13 18:58:17

Hmm, se kyllä päätin, etten kattele kun hevosnaisia sillä silmällä, natsaa ainakin harrastukset.:)

Lähettäjäwebbi 
Päivämäärä:   18.6.13 19:03:05

iltapäivä lasten kanssa perhepuistossa, ainakin iskä on väsynyt, poika nukkuikin matkalla päikkärit

Päivämäärä:   18.6.13 19:03:49

Meillä ei juhannusjuomia lasketa ;) !

Minulla on vähän huono tapa ihastua ensimmäiseen treffaamaani nettideittiin ;) . Ensimmäisen kanssa oltiin naimisissa 8 vuotta (huomenna) ja tämä toinenkin se vain sitkeästi roikkuu ajatuksissa vaikka olen pari viikkoa yrittänyt unohtaa! Lieneekö kyse tuurista vai vain luonteeni vinksahduksesta.

Päivämäärä:   18.6.13 19:08:52

Mun ei ole oikeastaan edes tarvinnut kirjoittaa itse kenellekään- profiili poikii kuitenkin niin paljon yhteydenottoja. Suurin osa niistä on juurikin sellaisia jotka ei kolahda mitenkään ja oikeastaan aika harvalle olen vastannutkin. Mutta sitten jonku kirjoitustyyli on hurmannut heti ja on kiinnostunut ja halunnut tietää lisää.
Mitä siitä stressiä ottamaan, asiat etenee omalla painollaan, jopa suomikaksneljässäkin! :D

Ja voi, vielä pari tuntia niin näen tän jota nyt tapailen, melkein viikko siitä kun viimeks kerettiin näkemään! On tuntunut aika pitkältä ajalta :o

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.6.13 19:12:58

Tiistai illan harmauteen.:)

http://www.youtube.com/watch?v=lermqfhhJx4

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.6.13 19:13:12

Moppe, sulle piti jo aiemmin sanoa, että jos horo käskee antaa eräälle mahdollisuuden, kannattaa ehkä antaa sille eräälle mahdollisuus ;) Paitsi jos tyypin aiheuttama hyvä fiilis on heikompi kuin kommelluksista jäänyt paha maku. Sitten täytyy valita neffipalstalta umpimähkään uusi ilmoitus ja toivoa, että hyvä tuuri jatkuu :)

Päivämäärä:   18.6.13 19:17:16

ruoste: ;) kyllähän minä mahdollisuuden annan, riippuu ennemminkin siitä antaako hän minulle ;)

Päivämäärä:   18.6.13 19:24:10

moppe: ei se deittien määrä vaan hyvä alkukarsinta :)

mulla on vähön semmoinen luontainen taktiikka ollut että hirmusesti en faktaa itsestäni kerro enkä muutenkaan lurittele pitkästi. lyhyt mun näköinen ilmo ja sitten odottelemaan :) jo ihan alkuvaiheessa sieltä sitten löytyy yksi jonka kanssa jatkaa kirjoittelua ja tapaa. en halua edes kirjoitella monen kanssa päällekkäin kovin pitkään koska tykkään sukeltaa vähön syvällisempään keskusteluun jo aika alussa. ei sellaista jaksaisi monen ksnssa. eikä kaikkien kanssa. tapaamisessa sit tietää jo enemmän ja jos ei natsaa niin homma alkaa alusta. mitään sarjadeittejä en pysty harrastelemaan :)
osaantokikirjoittaa.com

Päivämäärä:   18.6.13 19:24:43

Siis tiedättekö- nyt kun mulla ei ole koiraa niin ajattelin käydä juoksemassa tai salilla illan aikana. Mutta päätinpä sittenkin että urheilusuoritukseni on tänään viedä roskat ulos, käydä suihkussa, lakata kynnet, lukea kirjaa ja sitten myöhemmin katsoa leffa kun herra x tulee! :)

Kyllä mä kerkeen liikkua, mutta tätä koirattomuutta täytyy nyt vaalia!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.6.13 19:32:34

Sentakia on puhelinnumerot olemassa, jos tuntuu jokinasia pahalta, voi puhelimessa purkautua toiselle ihmiselle.:)

Päivämäärä:   18.6.13 19:33:25

Missäs paukkeen koiruus on?

Mulle ei kalja uppoa mutta 12 siideriä per päivä olis ehkä llian vähä :p Tossa kun oltiin viimeks ulkona niin join himassa jo kolme puolikasta, siideriä meni lisäks baarissa ainakin kolme, karpalolonkkua kolme, breezereitä pari-kolme... ja kelkka. Ja ihan hitosti vettä joka väliin. Mähän sanoin että join ämpäreittäin :p

En varmaankan ota jussina yhtään. Jos urheilis vaan ja nukkuis. Tänäänki pitäs urheilla mut söin jo croissantin ja päärynäpuffetin ja toi toffeepuffetti itkee yksin pakkasessa, syönpä senkin ;)

Päivämäärä:   18.6.13 19:35:17

Juu Kessu, siinä on sekin hyvä puoli että puhelimen voi laittaa sivupöydälle niin pitkäksi aikaa kun ininää kuuluu ;) !

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   18.6.13 19:44:44

No kyl mulla aina öhelin on ollut korvassa kiinni, kun sinkku kinkku on soittanut.:)

Päivämäärä:   18.6.13 19:56:24

Siis ei se toffeepuffetti kyllä ollu yksin, vaan kolmantena pyöränä kismetpariskunnan kanssa. Niilläkin on jotain asiaa :D Pitäsköhän nukkua vähä etten söis itteäni ihravuoreksi...

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   18.6.13 19:58:01

no.:n taktiikka on aika hyvä. Mustakaan ei sarjadeittalijaa saisi. Noinhan sen pitäisikin mennä. Jos pienikin kipinä löytyy, on kaikki keskittyminen ja huomio suunnattu siihen yhteen ihmiseen ja silloin sitä haluaakin uhrata tälle kaiken mahdollisen ajan ja energian, joka tutustumiseen tarvitaan. Silti se rumba tuntuu tällä hetkellä kovin työläältä ja ahdistavalta ajatukselta. :P

Joo pauke, vaikka koirat ovat ihania ja niitä rakastaisi hirweästi, on aika nastaa olla välillä ihan elukaton ja velvoitteeton ;) Niin, ja tehän saatte nyt kiehnätä siellä ihan rauhassa leffaa (tai toisianne) tuijottaen, kukaan ei tunge väliin eikä vingu ulos kesken herkän hetken. Kivat sulle :) Joko juttu tuntuu luontevalta, oletko töherrellyt sydämenkuvia paperilappusiin ja heräätkö aamuisin hymy kasvoillasi? <3 :P

Tsiisus Mission, mä en olisi kovin seurallinen jos tankkaisin noin paljon nesteitä, viettäisin koko illan vessajonossa :D

Heiii nyt alkaa ihka ensimmäinen CSI-jakso, pakko kuolata vähän "nuorta" Grissomia :)

Päivämäärä:   18.6.13 20:11:21

Helou sinkkulaan:)!
Ai Kessua pelottaa:)....
Mua tää elämä ei pelota, ei niin milliäkään:)!
Se otetaan vastaan, mitä tulee ja sen kanssa yritetään selvitä:).
Elämä on, joskus ihanaa, enimmäkseen ei......
Raadat ja revit rahat duunissa, heräät herätyskellon pirinään, oot sippi töistä, välillä tuntuu, ettei vaan jaksa kaikkia vastoinkäymisiä eikä edes töitä ja sit tulee se uskomaton tunne, et ei tää kaikki niin syvältä olekaan, elämä onkin ihan jees:)!!!!!
Noi hyvät hetket saa jaksamaan, ne antaa voimaa ja uskoa elämään!
Mulle ne on olleet hevoset ja palkitseva työ raatamisen jälkeen, niistä muista ihanuuksista en nyt sit niin tiedä, niinkuin esmes hyvästä miehestä.......;).

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.6.13 20:51:38

Olipas tää päässy putomaan. Täällä ne vaan hieroo taktiikkoja kuntoon treffailuun. :p Eihän se nyt mitään rakettitiedettä ole ja kai sitä voi vähän jotakin tollasta harrastaa, jos vaikka sattuis osumaan kohdalle joku kiva. Oottehan te täälläkin aika paljon, niin sama kai se on välillä kurkata jonnekin deittipalstalle siinä sivussa. :)

Mulla on jalat ihan muusina, kun vedin sen verran kovan kyykkytreenin. Varmaan hauskan näköistä kun yritän kävellä ja ei oikein meinaa askeleet osua kohdalleen, ku on etureidet niin kipeenä. :D

Päivämäärä:   18.6.13 21:06:37

piste ja Kessu, minä taas en halua miestä, jolla olisi samat harrastukset. Kiitos ei miehelle, joka harrastaa zumbaa. Enkä kyllä saman alan ihmistä myöskään ottaisi.

ruoste kirjoitteli hyvin, että jos ei kolahda, ei siinä sitten kaikki maailman hyvät ominaisuudetkaan auta. Ja siis ei saisi tosiaan puolin tai toisin olla kauheasti odotuksia, sittenpähän ei pettyisi. Mutta minkäs sille voi, että aina toivoo parasta.

Jos tulee tilanne, että aion tuosta s24:stä vielä miehiä treffailla, sitten siirryn suoraan julmaan sarjadeittailuun. Se siksi, että varmaan muuten ihastuisin kuten Moppe ensimmäiseen ja epäsopivaan. Enkä kyllä välittäisi kirjoitella pitkään tuntemattoman jonkun kanssa, kun sitten tuttavuus päätyisi eke kahvitteluun. Mieluummin kirjoittelen tänne, sinkkula ei helposti kuihdu eikä katoa.

Päätin palkita tänään itseni ihanilla kengillä Stockan alesta, kun olin hoitanut yhden hankalan asian. Sovitin ja sovitin, eikä mikään ollut oikein hyvä. Kävin parissa muussakin kenkäkaupassa. Kotiin päätyi valkovihreässä kasissa loppujen lopuksi järjettömän kalliit, täysvaimennetut, räikeät lenkkarit (kuitenkin -40 % nekin). En vain tee niillä mitään, kun en harrasta juoksua.

Päivämäärä:   18.6.13 21:08:36

Mission, olin viikonloppuna vanhempien luona ja koiruli jäi sinne hoitoon, menen jo ylihuomenna takaisin sinne :) hyvin sielä on kuulema pärjätty, kiva kuulla ^^

Ruoste, en mä vielä kyllä ole sydämiä piirrellyt, mutta hymyillen olen kyllä herännyt! tosin on meillä mahtunut pientä harmitonta kränääkin tähän väliin jolloin olenkin herännyt vihaisesti puhisten, mutta kyllä se hymy on sit hiipinyt päivän aikana takaisin ^^

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   18.6.13 21:13:39

Minski kulta, nörttiseni, auta,... Miks yhtee topikkii mun viesti ei Lähetä-painikkeella lähde, vaan otsikko kenttä ympäröityy punaisella sen painikkeen jälkee ???

Sinkkujen topic 319

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.6.13 21:18:24

Jokupoku: Jaa-a, eipä ole koskaan tullut moista. Kopioi se viesti talteen ja yritä uudessa välilehdessä lähettää sitä. Jos sä oot vaikka vahingossa muuttanut jotain noista otsikkotiedoista niin, ettei se kelpaakaan. Tyhjällä otsikolla ei ainakaan taida lähteä viesti.

Päivämäärä:   18.6.13 21:22:42

Minski on se jo lähellä rakettitiedettä, kun yrittää tuolta satojen ja tuhansien joukosta seuloa jotain sopivia. Ehkä tulevaisuudessa keksitään testi kemioitten kohtaamiselle, ja sitten jokainen laittaa omat kemiansa deittisivustolle, ja tulevaisuuden suomi24 tai match.com seuloo sopivat parit.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   18.6.13 21:23:31

Sarjadeittailua ja se joka ensimmäisenä kolahtaa ...

Päivämäärä:   18.6.13 21:29:53

Jokupoku, poista alusta Re, niin lähtee....:)!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   18.6.13 21:30:46

kurnau: No näkeehän niistä perustiedoista jo jonkin verran suuntaa. Saa helposti suodatettua monta pois ja sitten vaan katsastaa ne jotka jää jäljelle. Eihän sitä kemiaa nyt muutenkaan tiedä missään ennen kuin tapaa ja mä en olis montaakaan tosi hyvää naista tavannut koskaan, jos en olis niihin netissä törmännyt. Vaikka nyt en nettideiteissä olekaan etsinyt naisia, niin kyllähän netissäkin on ihan normaaleja naisia ja miehiä.

Eihän ne nyt syliinkään kovin usein putoa. Eikö se oo ihan kohtuullista, jos nyt vähän joutuu vaivaakin näkemään sen eteen, että löytää sopivan kumppanin. Sitä voi sitten kiitellä itseään myöhemmin, että jaksoi yrittää. :)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   18.6.13 21:33:51

Kyllä niistä jutuista ainakin näkee sen että onko naisella huumorintajua, vai onko sellainen tosikko nutturapää

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   18.6.13 21:34:27

Sarjadeittailu kuulostaa pelottavalta, mä oisin tyytyväinen yksiinki treffeihin täl hetkel.

Mut just nyt mä vaan tahon jo pois töistä. Väsyttää, jalat on jumis ja heikottaa... onneks mökil on sauna lämpeemäs. Saatan avata kyl yhen lonkeron... kamala työpäivä.........

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   18.6.13 21:36:44

Kiitos joo piste, se auttoi.. Tosin alkuperäinen asia meni jo huti, mutta eikaat se sitte nii tärkeetä ois ollukaan. Mut alkoipa toimia kun kokeilin :)

Päivämäärä:   18.6.13 21:38:24

kurnau, sä et ehkä ole ihan samaa hevosentäyteistä elämää elänyt kuin mä.
Niitä on ollut aivan aina, olen kasvanut niihin kiinni jo äidinmaidossa, en ikikuuna päivänä voisi ajatella olevani suhteessa miehen kanssa, joka ei tunne samaa intohimoa hevosiin!!!!!
Ei enää, niin monta kertaa olen yrittänyt, uskonut ja toivonut, enää en.
Sellaista miestä ei ole vastaan tähän päivään mennessä vielä tullut, joka olisi saman intohimon jakanut.
Paitsi se yksi, joka ei enää tässä elämässä ole...

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.