Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 318

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.6.13 20:33:05

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1374485&t=1374485
Ei sinkkujen taloa lukita yöksi, hei tyypit...

Minusta hattivatit ovat jännittäviä otuksia. Mikä niiden perimmäinen tarkoitus on?

Re: Sinkkujen topic 318

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.6.13 20:36:33

On se hyvä et Ruoste on terhakka ja topakka.:) Kurnau asuu sitten mulle aika tutussa paikassa, olin monta vuotta hietalahdessa duunissa.:)

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   16.6.13 20:39:42

ruoste: nyt sie annoit minulle uutta pohdittavaa kun katsotaan muumeja :) Hattivattien perimmäinen tarkoitus, onko se olla pelottava vai kummallinen?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.6.13 20:41:59

ruoste on ihan tulessa näiden uusien topicien kanssa. :D Mä täällä vaan mutustelen iltapalaa ja otan rennosti. Tuli oikein raukea ja rento olo ton suihkun jälkeen. Tässähän tulee varmaan tänään unikin hyvin. :) Vaikka vähän kyllä mietityttää, että mitenköhän käy kun nukuin niin pitkään.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.6.13 20:42:42

Eikun niistä saa sähköiskun.:D

Päivämäärä:   16.6.13 20:46:14

No niin saa, mutta eikös se ole aika pelottavaa?

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   16.6.13 20:47:15

Nyt on masu niin TÄYS! oooh! http://aijaa.com/jVZBRg aaah! http://aijaa.com/8bMCfb äititkin on oikeestaan aika kivoja :)

Sänki/parta keskusteluu(vai meniks se jo...)! nallella kasvaa kanssa parta, se on iso poika jo :D kuvii, kun kumminkin tykkäätte arvostella :D
ensiks tämmönen tylsä http://aijaa.com/YEAeaB
taustapeili puhelinmainoskuva http://aijaa.com/Wbr5k1
tosi hieno maisemakuva http://aijaa.com/Wbr5k1

ruosteelle hattivattifaktaa vuodelta -45 :)

»(Hattivatit ovat) eräänlaisia pieniä haltijoita, selitti Muumimamma. Enimmäkseen heitä ei näy. Joskus he asustavat ihmisten lattioiden alla, ja iltaisin, kun on hiljaista, heidän kuulee tassuttelevan siellä. Mutta yleensä he vaeltavat ympäri maailmaa, eivät pysähdy mihinkään eivätkä välitä mistään. Hattivateista ei ikinä näe, ovatko he iloisia vai vihaisia, surullisia vai hämmästyksissään. En usko, että heillä on tunteita laisinkaan.»

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.6.13 20:48:20

Watteja ne on:)!
Kummipojan suosikkeja!!!
Hirveitä, mut ihania hänen mielestään:)! Mun mielestä aivan kamalia!!!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.6.13 20:48:24

Vaikka muut otukset niitä luonnostaan pelkäävätkin, eivät hattivatit ole pahansuopia. Ne ovat lähinnä... outoja kummajaisia. Ne ovat muuten kesän lapsia, sillä niiden siemenet kylvetään juhannusyönä ;)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   16.6.13 20:50:11

Minä olen ihan kuin Muumipappa ... ;D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.6.13 20:50:56

Jos lapset ei tottele, niin hattiwatit tulee kylään.:) Ei oikeen likkaan enää toimi, ku ikää on 19v.:)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.6.13 20:51:16

hörhönalle: Aijai, näyttipäs hyviltä noi sun eväät. Mäki oon joskus tehny tollasia samantyylisiä munarullia. Ihan sika hyvää, mutta niissä on vaan hommaa vähän enempi, niin ei tuu tehtyä niin usein. Vitsi, täytyy kyllä vielä ottaa omena ja vähän vesimelonia. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.6.13 20:53:33

Tekikö hörhön mami mansikkasuklaakaakkua? Nam!!

Pitäähän munkin Minski yrittää olla jotenkin hyödyksi, en ole pipinä jaksanut mitään muuta tehdä kuin keittää teetä ja jaaritella.

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   16.6.13 20:54:00

Mä olin niin innoissani hattivateista että tuli sama kuva kahdesti :)
Eli hieno maisemakuva http://aijaa.com/Z2ymVY
hattivatin siemeniä kuuluu muuten sitten kylvää juhannuksena... :)

Päivämäärä:   16.6.13 20:55:59

Nyt nuoriso liikettä, korjatkaa tuo Hörhönalle talteen ja äkkiä! Tai sitten meidän vanhusten on vain ruvettava puumiksi ;) , eihän tuollaista aarretta voi jättää vapaaksi kulkemaan! (Äidin sydäntä lämmittää aina kun poika kehuu äitiään ;)

" Hattivateista ei ikinä näe, ovatko he iloisia vai vihaisia, surullisia vai hämmästyksissään. En usko, että heillä on tunteita laisinkaan." Scary, proves my case!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.6.13 20:58:32

Joku viellä taustalta tosissaan kysyy, miten se hattiwatti idätetään.:D

Päivämäärä:   16.6.13 21:00:45

Oi!!
Crepes on aivan ihana, jos täyte on hyvä!!!
Työläs, mut sen arvoinen!!!
Hörhöllä ihana sänkileuka;).....murrrrrr...mä haukkaisin hellästi;)!!!

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   16.6.13 21:01:43

Joo, mansikoita, suklaata, omista vadelmista tehtyy hilloo välissä... arvaa kuka otti sen loppu kaakun mukaansa :D

Enkä varmasti vie töihin, nehän syö sen siellä ja mulle jää vähemmän :)

Missään ei muuten kerrota mistä niitä hattivatin siemeniä saa... cittari, prisma, vai peräti biltema motonet linjalta?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.6.13 21:02:53

Iina on tulossa Pirkanmaalle päin, nappaa Hörhön kainaloon.:)

Päivämäärä:   16.6.13 21:06:10

Ja Nallella oli ikää.....30??

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.6.13 21:08:54

Enemmän kuvia siitä autosta, toyota maasturi.?

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   16.6.13 21:10:03

Ai kessuko nyt ihastu nalleen ja autoihin :O

Päivämäärä:   16.6.13 21:12:36

Nyt Nalle talteen:)!!!
Taustailijat ja sivustaseuraajat, toimikaa:)!!!!!!

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   16.6.13 21:12:52

Kessu, tyttös taitaa vaan toivoa, että hattiwatti tulee kylään :D

Päivämäärä:   16.6.13 21:14:36

Kolmiodraaman ainekset kun Nalle eilen taas oli Nettioffarin perään ;)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   16.6.13 21:15:03

No en mä ny mikään teenage sentään ole :D kolkyätviisvuotta nuori...

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   16.6.13 21:17:19

Joo ... ottakaa nyt joku se nalle siitä, jos vaikka loput naiset ottaisi mallia ... eihän täällä tapahdu yhtään mitään ... aivan kuin kaikki haluaisivat olla ikisinkkuja ... Uskaltakaa tarttua tilaisuuteen ja kokeilkaa, ei siinä mitään menetä jos ei onnistu, mutta jos onnistuu, niin voi saavuttaa paljon ... TOIMIKAA

Päivämäärä:   16.6.13 21:18:40

Paraskin puhuja..

Hörhönallehan on sitten ihan luvallista riistaa ;) ei tarvi heittää pois alamittaisena!

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   16.6.13 21:19:37

Hörhö on miehen iässä ja miehekäs sänki :) Ja onhan sitä kuulkaas tätsyt vähän tainnu joku jo "korjailla", teiltä vaan menee ohi koko homma :p

Rakit viety, pitäs iltapalaa laittaa. Tai jos on syöny vaan aamiaisen tänään niin onko se lounas sitte? Mut en pysty laittaa pausea kun ruudussa on Pitti! <3

Pakkasessa on vielä mars-jädee, nam :)

Päivämäärä:   16.6.13 21:19:54

Ai?
Nalle ei ollutkaan mikään poikanen enää...
Mä alan puumaksi;).....aaaaarghhhhh ja syön sen suihini.....:)!!!
Sitäpaitsi Nalle on katellut reiningiä.....

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.6.13 21:21:20

No Webbi setä en, hörhö ajaa offaria siitä vaan kiinostuin. Meilläkin on tallilla hieman kalustoa.:) Nettioffari, tuskin sillä on Nummelassa puuhaa ihan riittämiin asti ja lupas mulle ja Pisteelle tarjota kunnon safkat.:) Ku puhuin westernistä.

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   16.6.13 21:23:03

"Olen jo hyväksynyt, etten ehkä ikinä kuulu mihinkään paikkaan, jos sitä kotia ei löydy, niin sitten ei. Mutta olisi kiva löytää oma ihminen, en välittäisi aina mennä yksin alepaan ja ristille ja joka paikkaan."

ihanasti sanottu :)

mä kävin.
http://aijaa.com/NrBJnp

mullakin on vesimelonia jääkaapissa. taidanpa siivuttaa sitä vähän iltapalaksi.
en oo millään lailla valmistautunu huomiseen työpäivään esim. eväillä ja vaatteiden katsomisella. aamulla sitten hirmu hässäkällä etin jotain. ja mulla on sellanen tunne että nukkumaan meno on vähän vaikeaa tänään...

mä haluaisin sellaisen muumipappamiehen. voitais yhdessä seks...seikkailla.

Päivämäärä:   16.6.13 21:24:01

Mission ;D ;D Luulenpas huomanneeni ;D!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.6.13 21:24:21

No.:D

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   16.6.13 21:28:14

APUA! ne meinaa pikkusen nalleparan laittaa johonkin purkkiin talteen ja vielä syödä suihinsa... Nooh, pikku näykkiminen on ihan kivaa ja jos purkin pohjalle sais toivoa tilkkasen mutavelliä ja jonkun pärisevän vehkeen niin enköhän mä pärjää :D

Tää menee ny suihkuttelemaan ittestänsä päivän pölyt pois, mulla olis vedenpitävä kamerakin otetaaks kuvii? ;)

Päivämäärä:   16.6.13 21:28:47

Ai kuka lupas tarjota ja mitä, Kessu??
Westernistä mitä?
Mulla meni ohi.....

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   16.6.13 21:29:12

No.: me ollaan jo Kessun kanssa heti jonossa muumipappoina ;)

Päivämäärä:   16.6.13 21:29:59

35 on oikein passeli miehen ikä :)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   16.6.13 21:32:10

piste, mitä sellanen reiningi on? olenks mä sellasta katellut ihan tiätämättäni :)
aku ankkaa ja maisemia nyt ainakin on tullut kateltuu...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.6.13 21:34:13

Heh Webbi on muumipappa, mää oon se mörkö.:D Piste mää soitan, helpompi selittää.:)

Päivämäärä:   16.6.13 21:40:59

Mörkö se lähti piiriin ...

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   16.6.13 21:42:12

Mörköpiirissä naisten pyöriteltävänä ... jaa muuumipappa vain ajattelee ja haaveilee tornissaan kirjoittaen muistelmiaan ;)

Päivämäärä:   16.6.13 21:48:48

ja mulla ja mun muumipapalla olis tämmönen http://aijaa.com/GDgaGY
ja me seikkailtas maailman ympäri. nukuttais teltassa ja taas seikkailtais.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   16.6.13 21:54:06

Mä meen kyllä nyt nukkumaan, kun meni eilen niin myöhäseen. Hyvää yötä vaan kaikille ja muksaa alkavaa viikkoa. :)

Päivämäärä:   16.6.13 21:56:37

Nalle, suihkukuvia esiin ja sassiin;)!!!!
No oot katellu reiningii, se näkyi sun juutuubilistalla tai sit se oli joku erhe, virhe tai muu vahinko....:).
Ei se nyt sulle suositeltuihin noin vaan valikoidu....et älä yritä:)!!!!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   16.6.13 21:56:52

Tää mörkö lähtee maate, hyvät yöt sinkku ystäville.:)

http://www.youtube.com/watch?v=WyEPRxDwMPs

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.6.13 21:57:47

Hyviä öitä Minskille ja onnea sen unen metsästykseen :)

no., Muumipapalla on sen verran iso ja pyöreä pylly, että tarvitsette kyllä kaksi moottoripyörää :D

Päivämäärä:   16.6.13 22:05:05

Tääki menee koisimaan, huomenna työpäivä, keskiviikkona sit taas alkaa vapaat. Ihanaa, Juhannus!! Toivottavasti lämmintä ja aurinko paistaa:)!!
Pääsis grillaamaan ihan täyttä päätä jos sää suo:)!!

Kaikille kauniita unia:)!!!!

Lähettäjäwebbi 
Päivämäärä:   16.6.13 22:14:59

öitä kaille nukkumaanmenijöille

no ei tuo peppu nyt niin iso ja pyöreä ole, että kasi istuinoaikkaa vaatisi

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   16.6.13 22:21:09

Hattivatit on sähköä, sehän on tarpeen. Ei ole ikinä tullut mieleen, että ne olisivat pelottavia, oikeastaan muumit ovat olleet epäkiinnostavia kaikki.

Hattivatit liikkuvat laumoina, niille sinkkuus on ihan vierasta. Opetelkaas kuulkaa hattivatit kiireesti käyttämään suomi24:ä, muualta on turha luulla enää kumppania löytävänsä, tai siis edes treffeille pääsevänsä.

Kiittäkää luojaa, että synnyitte maailmanaikaan, jossa noin hieno sovellus on tarjolla. Kun, tiedoksi hattivateillekin, ei täältä hooteestä ole hirveästi pareja syntynyt, vaikka täällä paljon kirjoitellaan. Että tänne on turhaa ja turhauttavaa tulla juhannusjonoon, vaikka minski, nalle ja offari houkuttelevatkin t-paitakuvilla. Moni kakku päältä kaunis.

Hus nyt mennään kaksneloseen, eikä jäädä epätoivoisina vanhahattivatteina tänne roikkumaan.

Päivämäärä:   16.6.13 22:23:30

Hyvää yötä nukkumatin matkaan lähteneet!

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   16.6.13 22:24:14

Muumipappa ajaa harrikalla, mut hörhelö onkin tuollaisella seikkaillu kymmeniätuhansiakilometrejä ympäri maata http://aijaa.com/tZeN0l jokunen kesäloma mennyt silleen että teltta tarakalle ja on the road(ja mun tapauksessa vähän off the roadkin) illalla kattoo minne sitä seuraavana päivänä menis, ei sitä sen pidemmälle tartte suunnitella :) pari viikkoa menee hyvin tolleen, päämäärätöntä vaeltamista :D teltta on hyvinkin tuttu kapistus :)

Ja joo, myönnetään, mä olen salaa kattonu heppavideoita :)
ja nyt oikeen tarkotuksella sitä reiningii, aika hienon näköstä ja varmaan aika vaikeeta...

Lähettäjäwebbi 
Päivämäärä:   16.6.13 22:29:38

kurnau, koskaan ei tiedä ketkä ovat seuraava hötönettipariskunta, ei siinä mitään menetä että täällä treffaa. .. mutta ehkä se s24 kannttaa pitää kuitenkin myös varalla, ettei pelkästään hötönettin varaa laske

Lähettäjä: Mulan 
Päivämäärä:   16.6.13 22:40:11

Olipas kiva sänki hörhönallella! Kelpaa :)

Öitä nukkumaan menneille, mä taidan laittaa koston pyörimään ja mennä sen jälkeen ehkä myös tutimaan. Voi tosin olla, ettei uni tule. Katsotaan :)

Päivämäärä:   16.6.13 22:40:34

ei ruoste. yksi pyörä. yksi penkki. kaksi pyllyä. mun muumipapan pylly on kyllä jämäkkä pököpylly mutta ei sentään niin iso etteikö tuohon penkkiin mahtuisi. ei tuo minunkaan tarakka niin pienoinen ole. mutta kaksi mahtuu. yksi pyörä.

nallella hieno päristelykuva ja varmasti vinha laji. vähän sellainen free spirit-miehen laji. mennä yksin minne nenä näyttää.

mun muumipappa on vahvasti parisuhdeorientoitunut freespiritmies. ja minä vahvasti parisuhdeorientoituneeseen freespiritmieheen parisuhdeorientoitunut freespiritnainen. oh. tiedänköhän nyt mitä kirjoitin...no tajusitte varmaan :)

mä näin sen pyörän iltalenkkipolun varressa. miten mä en jäänyt siihen pusikkoon oottelemaan sen omistajaa. ihan daijuhan mä olen...höh.

Päivämäärä:   16.6.13 22:44:23

En mee kaksneloseen. Ei oo mun juttu.

Mut Angelinan paikalle voisin mennä, taas annos Pittiä kuolauksessa joten Jolielle olen kade :D

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   16.6.13 22:48:39

Siinä vois karkimmaltakin harrikkamieheltä päästä tyttömäinen kiljaisu kun no. hyppäis puskasta ja huutais MUN MUN MUN MUN!!!!! :D

Pakko taas laittaa vehkeet kiinni ja pää tyynyyn, ens viikko taitaa olla taas melkosen kiireinen... :(
öitä kukkujille

Päivämäärä:   16.6.13 22:53:05

Alkaako sisar kurnauskisu kiusoitellen haastamaan, että onkos teillä pokkaa? Ja vaatii nähdä sen kakun sisälle, kun nuin epäilee :P Äläpä muuten yllytä! Ja hey! Ladies first!

Päivämäärä:   16.6.13 22:54:26

Mulan, nauhotatko säkin aina kaikki telkkarista seuraamasi ja katot sitte ilman mainoksia omalla ajalla? Tai koneelta tai jostain? Mä teen sitä, ja kosto jää huomiselle koska tänään pitää katto Pittiä ja kuolata ja toivoa että se tulis mun uniin. Siitä huolimatta että osaan tilata toisinaan niitä unia niin Pittipä ei sinne suostu tulemaan, mokoma...

Päivämäärä:   16.6.13 22:55:29

No ei tuo 24 taaskaan toimi. Juoskaa hattivatit vapaina ja villeinä eteläisen Helsingin yössä. Rakkauteen voisi uskoa vielä tämän yhden kesän.

Päivämäärä:   16.6.13 22:56:01

ai kauhee nalle :)

pitääpä näperrellä semmosia hienoja varattu-kylttejä noita tuommoisia tilanteita varten :)

Päivämäärä:   16.6.13 23:01:25

kurnau: juhannusyönä ajattelin lähteä jonnekin vähän juoksentelemaan. ellei tapahdu jotain käänteentekevää ennen sitä...

Päivämäärä:   16.6.13 23:07:20

Yö kuin yö no.

Liikaa ei pidä miettiä, kohta se on hattivateista huolimatta halla.

Päivämäärä:   16.6.13 23:13:50

Mission: Juu, teen juuri niin. Nauhotan kaiken ja katson myöhemmin. Ei noita mainoksia jaksa katsella. Kosto oli pakko nyt katsoa, kun jäi niin jännään viime viikolla. Katsoitko viime jakson?

Päivämäärä:   16.6.13 23:14:03

Hyvää yötä sinkkulaan!

Lähettäjäwebbi 
Päivämäärä:   16.6.13 23:16:19

muumipappa toivottaa kaikille hyvä yötä ja kauniita unia, herätkää aamulla pirteinä ja toivekkaina uuteen viikkoon

Päivämäärä:   16.6.13 23:16:44

Joo katoin viime viikon jakson mutta onneks töissä tota ei moni seuraa niin voin huoletta kattoo tänpäiväsen sit vasta huomenna :) Brad meni nyt ohi kun se on niiiiiin hottis, ei kestä.... :D Mut joo, ei ole aikaa mainoksille! Ja varmaan tää voi olla joku koiraihmisten juttu myös koska suurin osa ohjelmista tulee iltalenkin aikaan muutenkin.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   16.6.13 23:18:13

Täytyy nyt kommentoida omalta osaltani tätä sinkkutopicissa oloa. Mul tää on ainaki vertaistukipaikka enkä edes itseasiassa koita täält seuraa hakea :) vaikka täällä nyt mukavia miehiä vaikuttais olevan

Hörhöllä oikein hyvä sänki :)

Päivämäärä:   16.6.13 23:22:03

Joo seuranhaku täältä on sivuseikka, muttei se toki mitään haittaakaan, itseasiassa kivahan se olis tulla vähän "tutuksi" täällä ensin ja sitten joskus vaikka treffata. Mutta en totisesti oleta niin, enkä kyllä ihan varmaan kaatais tänne tätä kaikkea ihan älytöntä soopaa kuten nykyisin, jos haluaisin jotain seuraa varsinaisesti täältä metsästää :D Voisin yrittää olla siinä tapauksessa ehkä aavistuksen "asiallisempi", tai ainakin nyt edes pysyä asiassa :p

Päivämäärä:   16.6.13 23:25:48

Enää muutama päivä, ja sitten taas jo päivät lyhenevät. Usko rakkauden kesään on hieman koetuksella.

Päivämäärä:   16.6.13 23:32:19

Mission: En ymmärrä, että miksi se Amanda/Emily nyt piti oikein tappaa? Vaikka se olikin vähän ärsyttävä hahmo alkuun, alkoi siihen tottumaan. Ehkä haluavat tuoda Jackin synkempää puolta nyt esiin?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   16.6.13 23:48:30

webbi-papan peffasta en tiedä, kun se ei ole vielä paljastanut sitä, mutta muumi-muumipapan peba on kyllä komian pyöriä. Eipä ahtaus satulassa tosin avoimella tiellä niin haittaisi.

no., kai sinulta sen verran löytyy urbaania metsästäjää, että osaat seurata sen lenkkipolun varresta löytyneen jälkiä kotitallille asti. Jos jälki katoaa, asetu vain peukku pystyssä ja kypärä kainalossa valtaväylän päähän, niin eiköhän joku kaupungista kesäretkille karkaava free spirit-peikko nappaa sinut mukaansa :)

Atsii. Vielä pitäisi siivota auto ja pestä pahimmat ötökänraadot ja kurarannut kyljistä ennen luovutusta pajalle aamulla. Ehtiihän sitä.

Kurnaun visio vapaana kirmaavista hattivateista kaupungin sydämessä on ihastuttava. Miten helppoa parinmuodostus olisikaan, jos haku päällä olevat citysinkut hohtaisivat ja sähköistyisivät kuin hattivatit ukkosella.

En kiusaa itseäni selaamalla 24:n ilmoituksia (tänään, ehkä taas joskus toiste). Musertavinta ei suinkaan ole se, ettei sitä kautta muka olisi sopivia vaihtoehtoja tarjolla, vaan se, että tämä maa näyttää sen perusteella olevan täynnä yksinäisiä, ihania ihmisiä. Mutta kun kynnys lähteä sitä kautta massaan tutustumaan on liian korkea, eikä nähtävästi oikeassa elämässä enää tapaa uusia ihmisiä, saa olla ilman, yksin, orpo ja vähän onneton.

Keskiyön puolihuolimaton vuodatus.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   16.6.13 23:48:36

Heipparallaa! Ei taida mun "jutusta" tulla kuitenkaan yhtään mitään :/ Viime yönä nousi puheenaiheeks kaikki mun ongelmat; tai itse asiassa eihän siinä vielä kaikki ollu, mutta aika paljon kuitenkin, eikä herrasta ole sen koomin kuulunut enää yhtään mitään. Miksi miksi miksi miski mun pitää olla niin ääliö, että avaudun heti tuommosista typeristä asioista ja karkotan tuommoisen ihanuuden heti pois!?! Ihan typerää. Tyhmästä päästä kärsii - ja niin edelleen >:/

Mutta sentään kuntokuuri on taas ottanut pikkuharppauksen eteenpäin. Mulla ei tässä ihastuksissani ole edes ruoka kunnolla maistunut, ja vaaka näytti tänään ihan ennennäkemättömiä lukemia, 57,9 kg :o Ja SE on uskomatonta!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   16.6.13 23:53:15

Hmm... caribian kylpylä vai ruissalon kylpylä? Vaiko naantali...?

Päivämäärä:   17.6.13 00:09:13

Mulan, ehkä oikea Amanda ja Jack halutaan yhteen myöhemmin? Ite kyllä haluisin että Amanda/Emily olis Aidanin kanssa... Alkuun halusin sen toki saavan Jackin mutta kun Aiden tuli kuvioon niin kyllä ne kuuluis yhteen, tai jos ei jompikumpi kelpaa sille ni mulle käy kumpi vaan :D

ruoste, musta taas oikeesti tuntuu että kaksnelosessa ei oo ketään mulle. Jos siis joskus selaan niin ykskään ei tunnu oikeelta. Enkä nyt oikeesti usko olevani niin kranttu, en vaan osaa jotenkin tota katalogia, se vaan ei oo mun juttu... Ja sitten ajattelen että jos alkuasetelma on jo tuo niin mun harjottelu tarkottais varmaan tuloksettomia treffejä joku puolisensataa, ei mulla riitä sosiaalisuus semmoseen :D

Niina, mitä ihmettä sä oot sille nyt vuodattanut? Eiköhän tilanne ole korjattavissa. Ole rohkea ja ole itse siihen yhteydessä. Voihan sillä ollut sitäpaitsi olla vaikka muutakin menoa. Älä luovuta noin helposti!

Päivämäärä:   17.6.13 00:18:20

Mission: Joo kyllä se Aidanin kanssa sopisi parhaiten yhteen, tuntevat toisensa kuitenkin parhaiten, eikä Emilyn tarvitse salailla siltä mitään. Saas nähdä miten käy..

Niina: Todella harmillista jos nyt tuollaisen takia menee juttu karille, mutta olen myös sitä mieltä, että jos mies ei kestä sun ongelmia, niin ei se ole oikea sulle. Vaikka se pahalta tuntuukin :/

Päivämäärä:   17.6.13 04:28:41

Mission -> no niitä iänikuisia itsetunto-ongelmia ja niiden syitä: työttömyys (tai siis enhän mie enää työtön ole, kun on se firma nyt; mutta olin tosi pitkään), kotona asuminen (30-v peräkamarityttö nyt ei varmasti kauheasti ketään houkuttele), ulkonäköongelmat. Lisäks lauoin taas muutaman nii-in fiksun kommentin raha-asioita koskien, että nyt se varmaan luulee, että oon vaan rahojen ja helpon elämän perässä itselleni elättäjää etsimässä :(

Päivämäärä:   17.6.13 04:59:10

Huomenta Niina:)!
No, jos tuo nyt noita säikähti, niin sitten säikkykööt!
Jos olet tuohon ikään itsesi elättänyt, niin etköhän elätä edelleenkin. Nuoret miehet on sellaisia, ettei ne mitään elämästä älyä, äidit hyyssää ja passaa vielä monet sällit aivan pystyyn kolmekymppisinäkin ja vieläkin vanhempina ja pönkittää niiden egoa, tarvitsee tai ei.
Seisot omilla jaloillasi, et sä elämiseen miehen selkärankaa tarvi. Muista, et epävarmuus ei kaunista ketään. Nenä pystyyn, naisellista itsevarmuutta etsimään ja ei muuta kuin päin uusia haasteita ja seikkailuja, Niina:)!!!!

Päivämäärä:   17.6.13 08:12:22

Huomenta! Ihana aurinkoinen aamu, tulisikohan se kesä takaisin jo hiljalleen! Väsy,väsy, väsy olo.... huuuuaaahh... Se sinipukuinen vältteli minnuu tuonne liki kolmeen asti, olikohan kovinkin kiireinen.

Niina tsemppiä! Enpä nyt lähde neuvomaan yhtään mitään tälllä suhdekokemuksella ;) ! Toivottavasti kuitenkin vielä ottaa yhteyttä ja pääset/te tuosta eteenpäin. Joskus on hyvä kuitenkin katsoa itse itseään peiliin ja tehdä se aloite jos tuntuu siltä että toinen on sen mahdollisen tulevan sydänsurun arvoinen! (niih, ehkä ihan vain vähän neuvon).

Päivämäärä:   17.6.13 08:17:16

Älä Niina ole niin kova itselles. Älähän taas vedä johtopäätöksiä toisen ajatuksista, koska et sinä niitä tiedä. Ei saa vetää liian nopeita johtopäätöksiä. Se saattaa tykätä susta just siksi, että oot niin suora ja rehellinen luonnonlapsi. Vikaan meni viimeksikkin synkistelyarviosi. Sehän oli ihastunut sinuun. Jäitä hattuun, kyllä asia selviää.

Missin pitää kahtella sellaista, jolla jutut ja huumori osuu varmasti kohdilleen. Ennen ei kannata lähtä edes tapaamaan mitään... Ei vaikka muuten tuntuisi hyvältä. btdt.

Päivämäärä:   17.6.13 08:31:18

Tämä http://www.youtube.com/watch?v=s7Z1H8Y9Dyk on pyörinyt päässä näin hääpäivän lähestyessä. Sopii kuin nyrkki silmään ;)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   17.6.13 10:09:43

Huomentaq ja reippain mielin kohti uutta viikkoa ...

Päivämäärä:   17.6.13 11:10:08

Huomenta. Nukkumatti oli vissiin lomalla. Ainakin kolmeen asti pyörin minäkin, ellen pidempään, veikkaan neljään. Senkin jälkeen uni oli tosi levotonta ja katkonaista heräilyä ja pyörimistä. Pää ihan kipee unenpuutteesta...

Nöffi, mä kattelisin semmosta ihan livenä tutustuen mieluummin, en treffipalstalta ettien :D

Päivämäärä:   17.6.13 13:18:44

Kiitti kaverit, kun yritätte valaa uskoa minuun! Tää on vaan niin tyhmä olotila, kun mie haluaisin viestitellä sen kanssa vaikka koko ajan, ja sitten toisesta päästä ei kuulu mitään, niin kyllähän se nyt laittaa miettimään.. Eilenkin oli facessa monta monta kertaa pitkiäkin pätkiä, ja kyllä laittoi muita päivityksiä ja kommentteja kuviinsa jne. Laitoin sitten viime yönä uutta viestiä, kun tiesin, että on taas yön töissä. Mutta ei mitään :/

Päivän horoskooppi lupailis taas niin mukavia juttuja: "Hymyilet jollekin asialle, joka voi olla sinulle parempi kuin voisit ikinä kuvitellakaan. Joudut upottamaan ajatuksesi siihen, mutta anna asialle tilaa ajan kanssa."

^ joten kun tuossa ekassa asiassa ei nyt tällä hetkellä tunnu paljon hymyilemisen aihetta enää olevan, niin hymyillään sitten sille, että vaaka näytti taas vähemmän kuin eilen; tämmöisiä lukemia se ei ole näyttänyt varmaan sitten ala-asteen, tai no yläasteen nyt ainakaan :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.6.13 14:42:04

Jouuu. Ääneni vaihtui yön aikana nalkuttavasta nasaalista lempeään pubiruusumörinään. Oliko niin, että matala ja käheä ääni naisella on hot? Probably not... Päätin sitten heittäytyä saikulle ja viettää päivän sohvalla leffoja katsellen. Muuten ihan jees, mutta jäätelö loppui jo :(

Mission, eikös se mene vähän niin, että välillä "kuvastoa" selatessa kaikki tuntuvat varteenotettavilta vaihtoehdoilta ja toisinaan taas kranttukohtauksen iskiessä yksikään tyyppi ei nappaa. Deitti-ilmoitusten lukeminen taitaa olla jonkinasteinen taitolaji; täytyy osata lukea rivien välistä, tulkita nyansseja ja selvännäkijän taidotkaan eivät kai olisi pahitteeksi.

Ei se taida riittää, että huumorintajut sopivat yhteen kirjoitellessa. Sekin täytyy muistaa, etteivät kaikki onnistu kirjallisesti antamaan itsestään parasta mahdollista kuvaa, vaan saattavat olla parhammillaan livenä. Lisäksi melko ehdoton synkkaamisen edellytys on minusta myös se, että ihmisten energiatasot (IRL) ovat suunnilleen samanlaiset - nopea liikkeissään ja sanoissaan turhautuu nopeasti, jos toinen on kovin ujo, hidas ja sanomisissaan varovainen. Minä ainakin turhaudun, vaikken mikään moottoriturpa olekaan. Nettideittailu taitaakin sopia parhaiten niille, jotka osaavat myydä itseään ja ilmaista itseään kirjallisesti sekä niille, jotka uskaltavat ottaa riskejä ja jaksavat ahkerasti ja ennakkoluulottomasti käydä treffaamassa kymmeniä ihmisiä. Niin ja tietenkin desperadoille, joille käy mikä vain.

Auts Niina, taisi kaveri säikähtää avautumistasi. Kuulostaa edelleen siltä, että sulta puuttu henkilö tai keino, jolla purkaa mieltäsi - ihastus ei ehkä ole siihen oikea tyyppi vaikka hän tärkeältä henkilöltä tuntuukin. Tietyt asiat on hyvä ottaa puheeksi jossain vaiheessa alkavaa suhdetta, esim epävarmuus ja arkuus, mutta täyslaidallinen noin varhaisessa vaiheessa voi säikäyttää. Don't worry, jos tyyppi tuosta pelästyy ja jättää homman sikseen, ei hän ollut arvoisesi ja sopiva mies tähän saumaan. Jos ei, pidä kaverista kiinni :) Älä nyt kuitenkaan heti luovu toivosta vaan malta hetki ja anna aikaa, ei se ihastus noin nopeasti katoa, vaikka tilanne vähän oudolta nyt tuntuisikin. Niin, ja muista tosiaan nukkua ja syödä, tai tulet kipeäksi.

Päivämäärä:   17.6.13 14:44:32

Vitsit sä oot kyllä Niina hoikka! Alle kuudenkympin, huh. Mä taisin olla kyllä sua pidempi mutta kyllä silti aika paljon sais ottaa pois että oisin lähellekään saman kokonen... Mut ehkä se mieskin sieltä vielä virkistyy, ja jos ei niin ei se ollu sun juttu sitten muutenkaan.

Mä pääsin taas kuolaamaan :) Voi lääh, puuman silmät on saanu taas hetkeks ruokaa ja kiroilen vaan ittekseni että voi miksi, miksi se on niin nuori... Olis mun ikänen ees vähä enempi niin hyökkäisin kimppuun vastoin järjen ääntä :D Iiiihana <3

Päivämäärä:   17.6.13 14:48:39

Joo ruoste, ei oikein oo noita mainostajan lahjoja eikä paljon muutakaan nettideittailuun vaadittavaa :D Mä oo aika vähän edes niitä selaillut, joskus. Mutta nykyäänhän niissä ei ees oo mitään selattavaa kun ei ole kirjautunut sinne niin enhän näe ku yhden kuvan ja yhden lauseen ja siinä se. Eikä oikeestaan kyllä kiinnosta kirjautua kyseiseen palveluun...

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   17.6.13 15:01:59

Voi rost, kipee ja jäde loppu :( kai sulla sentään jotain herkkuja on? Muuten ei parane ikinä :) mul olis vielä suklaamansikkakaakkua... Vaikka sillä ei tauti lähtis nii tulis ainakin parempi mieli :)

Laitas puumamission kuva siitä sun teenageihastuksesta, niin katotaan oikeen porukalla onko se ihana... :)

Akkukin loppuu... Tulee tylsä iltavuoro jos ei voi välillä vähän surffata...
Ny välipalatauko että jaksaa illankin painaa
kahvii ja jätskii vai kahvii, pullaa ja jätskii... Valintoja, valintoja, kyllä pienen ihmisen elo on vaikeeta :D

Päivämäärä:   17.6.13 15:10:50

Joo aika sääliks käy ruostetta, kipeenä pitää ehdottomasti olla kotona herkkuja!

No kuule hörhö mäpäs linkkaan facebook kuvan tänne :p Tai ehkä en... Mut kuva kertoo niin vähän, mä niin meinasin taas kuAlla kun se päätti seisoskella siinä rentona ryhteineen, kroppineen päivineen. Oikein superällöttävää :D

No mut, onpa jotain piristystä puuman maanantaihin ees, oikeesti meinasin hommata kuitenkin mieluummin jossain kohtaa semmosen aikuisen version :p

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   17.6.13 15:50:19

Niina, kyllä se sun ihastukses varmaan vaan vähän pelästy :)
Mut hei, mäkin tunnen yhden tyypin joka vastaa ehkä joka kymmenenteen tekstariin :) ei se vaarallista ole, pitää vaan yllä sellasta vähän mystistä fiilistä :)
Ja toinen kaveri ei ikinäkoskaan vastaa puhelimeensa, voi kyllä viikon päästä soitella takasin :D asia on kyllä yleensä sillon jo unohtunu... Sillä on kyllä 2 vuotiaat kaksoset, ni voi olla muuta tekemistä ku hölöttää puhelimessa :D
Eli ihan rauhassa niina vaikka se sydän kuinka pamppailis, kyllä se sieltä vielä vastaa :)

Laitoinkin elämän risaseks ja ostin kahvin,suklaatötterön ja korvapuustin lisäks vielä aakkosnamipussin :) kyllä näillä vähän aikaa pärjää...

Miksei meillä oo töissä mitään kuolattavaa?
Ehkä parempi ni saa jotain töitäkin tehtyä :)

Päivämäärä:   17.6.13 17:32:35

Anteeks nyt, mutta tää laulu jotenkin "kolahti" tänään: https://www.youtube.com/watch?v=Hl0qf1pgjEs Tiedän, etten todellakaan ole lähelläkään täydellistä; mulla on vikoja ja puutteita vaikka muille jakaa, mutta onhan mussa nyt myös tosi paljon hyviäkin puolia ja ominaisuuksia...?

Voi hitto, että sydän pompas kurkkuun, kun tuli viesti. Toivon jo, että olis siltä. Mutta ei, siskolta vaan :(

Päivämäärä:   17.6.13 17:50:23

Olenko mä jotenkin outo, kun en ymmärrä, miten te saatatte mättää kaikkia herkkuja joka päivä???
Mä tulisin sairaaksi pelkästä sokerin liika-annostuksesta:)!
Niina, ihan rauhassa vaan, se ei ollut sua varten, jos säikähti. Olet sit seuraavan kohdalla viisaampi;).....

Päivämäärä:   17.6.13 17:54:46

piste -> ai minkä SEURAAVAN !?! Tätä ensimmäistäkin sai ootella sen kolmekymmentä vuotta =D =D =D

Niin ja mie voisin kyllä mättää herkkuja vaikka jopa päivä, mutta onneks on viime aikoina edes vähän paremmin kontrolli pitäny siinä asiassa ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.6.13 18:01:54

Hah! XD Mystinen fiilis tosiaan... Pitäähän niitä tavoittelijoita pitää jännityksessä :P No ei , oikeasti on ärsyttävää ja epäkohteliasta olla vastaamatta viesteihin, mutta silti sitä tulee tehtyä. Syitä on sata, paras ja yleisin niistä on laho pää.

Ei oo potilaalla herkkuja. Ei niitä voi varastoon hommata, tiedätte hyvin miksi :) Nyt on pärjättävä hedelmien, rahkan ja puolikkaan särkylääkkeen voimin. Doupit naamaan ja rahkalettuja pannulle :) :)

Mission, ne aikuisversiot kuuluvan perjantaipäiviin ;) Mikäs siinä maanantai-aamuna nuorta lihaa kuolatessa, jos ei kahvi käynnistä konetta rankan viikonlopun jälkeen niin pieni hormonihyrinä kyllä saa rattaat pyörimään... (Hyi! :D)

PS. Jake Gyllenhaal is, like, sooo cute.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.6.13 18:06:49

piste, koska sokeri ja höttöhiilarit koukuttavat, that's why :) Tupakista luopuminen ei ollut hankalaa, viinalla läträäminenkään ei jaksa innostaa, aamukahvia odotan kyllä mutta herkut - oih, suussasulavat herkut - ne pyörivät päässä vähän turhankin ahkerasti ja niistä saatu kiksi on... Se on... Parempaa kuin... *jatka lausetta millä tahansa sanalla*

Sietokynnys nousee ahkerasti harjoitellessa (=herkutellessa) mutta joo, kyllä sokerista voi kipeäksi tulla. Sokerikrapula verensokerin heittelyineen, kuvotuksineen ja heikotuksineen on aika kamala olotila.

Päivämäärä:   17.6.13 18:45:23

haha. mun pehva on ollut himoittu. sitä on haukattu neljästä kohtaa. kunnon imujäljet. merkattu nainen.

@!#$ cityitikka. vaaninut mun viatonta tarakkaa ja hyökännyt pureskelemaan kun oon unessa.

kuvia en laita. ihan hirveen näkönen. olis ees ollu joku mies. en valittas siinä tapauksessa. että semmonen juhannusheila mulla.

Päivämäärä:   17.6.13 18:49:42

Iltaa sinkkulaan! 20 km pyörälenkin poljin päivällä hirmuisessa vastatuulessa, muutoin onkin ollut hiljaisempi päivä.

Ei voi täälläkään herkkuja kaapissa säilyttää kun ne tulee herkuteltua :) .

Päivämäärä:   17.6.13 18:55:06

En halua mitään sokerikankkusta:)!!!!
Yök!!!
Niina, sä sait nyt pään auki, niitä alkaa tulla liukuhihnalla etees;)!!
Usko mua!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   17.6.13 18:55:51

Kun olisikin jotain herkkuja ... minä vain olen tiukalla dieetillä ... SaunaOlut-dieetti puurut tosi hyvin

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   17.6.13 19:06:57

No on kyllä ollut nälkä itikalla, jos on neljästi aterioinut ahterillasi, no., tai sitten sulla on harvinaisen herkullinen peba :)

Reipas Moppe! Vieläkö meinasit ulkoiluttaa kuntopyörää illalla vai onko se varastoitu talvea odottelemaan?

Rahkaletut, sitruunatahna ja uuniomenaskyr ovat loistava yhdistelmä. Himppasen hapan, mutta @!#$ hyvä kombinaatio - saa melkein levikset repeemään. :P Normaalisti kärsin hirveistä tunnontuskia koko päivän kestävästä laiskottelusta ja herkuttelusta vapaapäivänä, mutta kuumehan polttaa pois kaikki ylimääräiset kalorit, joten nou hätä, ei se tartu tai kostaudu. Niin, ja pitäähän sitä syödä hyvin, jotta paranee. Tosi tosi hyvin, jos tahtoo nopeasti terveeksi.

Kyllä on synkkääkin synkempi taivas. Ihan masentuneelta näyttää. Voi raukkaa. Repeis vaan reilusti niin helpottaisi hetkeksi. Saako kesällä katsoa talvisia/ jouluelokuvia? Rare Exports kummittelee boksilla. Siel ois niitä partoja ja villapaitoja. :P¨¨¨

Päivämäärä:   17.6.13 19:16:58

Kuntopyörä saapi odotella pimeitä iltoja, nyt liikutaan tenavien ja koiran tahtiin ja välillä sitten ihan oikeissa maisemissa fillarilla.

no. :lle sympatiaa!

LähettäjääR 
Päivämäärä:   17.6.13 19:18:21

Kerrassaan hieno päivä: hommat menee putkeen, mitään ei mee rikki, ilmapiiri on rento, hirveesti nättejä mimmejä joka kadun kulmassa.

Edes raekuuro ja ukkonen ei haitannu mitään..

Mikähän tämän hyvän latistaa? Eihän tää voi ikuisesti kestää, vai voiko?

Päivämäärä:   17.6.13 19:23:15

Niina olen kanssa sitä mieltä, että jos tyyppi ei kestä juttujasi ja huumoriasi, ei olisi kovin oikea mies. Mutta jos olet viestitellyt sille paljon, älä tee hetkeen mitään. Kyllä siitä kuuluu, jos on kuuluakseen. Ja Hörhö kyllä miehet osaavat käyttää puhelinta, vaikkei 2-vuotiaitten kaksosten vanhempi sitten taas ehdi kuin tarkistaa kännykän myöhään illalla ja vastata sitten joskus.:) T. nimimerkki kokemusta on.

Vaikka tuli kehuttua suomi24:ä, itsellä on hyvin samat fiilikset kuin Missionilla. Periaatteessa iso deittisivusto on hyvä, mutta juuri nyt ei jaksa innostua netti-ilmoista, ja miettiä, millaista tyyppiä sieltä löytyy tekstin takaa. Ja ruostehan hyvin tiivisti, että homma vaatii rivien välistä lukemista, ja salapoliisin ja selvänäkijän taitoja. Mutta kiva etten ole epänormaali, kun suomi24:n selaaminen tympii. Saati ajatus tuntemattomien deittailusta.

Mutta järjellä ajatellen onhan siellä monta tuhatta potentiaalista kumppaniehdokasta, ja vaikka käyttää hakukriteerejä, sittenkin olisi satoja. Mitäs irl:ssä taas tapaakaan, homoparin salilla...

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.