Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 304

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   3.6.13 13:56:37

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1312903&t=1312903

Sinkut helteiden höpertäminä jatkuu, syvällistä hourimista kevyen hourimisen jatkoksi :)

Re: Sinkkujen topic 304

Päivämäärä:   3.6.13 14:05:30

ruoste, se olit sinä joka mässäilee noiden ohjelmien parissa niinku minäkin :D Aiai, viimekesän vakio, läskit pyörimään ja jätskiä itelle :D

Nyt pitäis kyllä osata olla, aattelin jos vaikka ostais mansikoita, tosin niistäkin kaloreita kyl paukkuu kun tempasen koko rasian sit kerralla :/ Kurkkua? :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   3.6.13 14:15:46

Porkkanaraastetta ja ananasmurskaa, nam nam! Tai raparperikiisseliä ja rahkakermaa - kohtuudella tietenkin - nami nami nam nam... Herneitä? Salaattia? Puuroa? Pakastemarjoja ja jogurttia? Melkein jäätelöä :P Vesimelonia! Ömm itsetehtyä mehujäätä! Hitaasti nautiskellen tietenkin... Joo-o, munkin on pitänyt keksiä vaihtoehtoja, koska sitä jäätelöä tosiaan menee just sen verran kuin pakkasessa sattuu olemaan. :P Kaikkein parasta olisi kai tehdä Mopet ja polkea kuntopyörällä niitä pakollisia sarjoja katselelssa mutta pitäähän sitä herranen aika jotain paheitakin olla, synnitön nainen ei elämästä nauti...

Näin syvällistä hourimista tällä kertaa :D

Last in, first out - kohta pääsee kotiin. Jee!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   3.6.13 14:29:43

Jätskiä, suklaata, karkkeja sipsiä ja olutta tai limua jos telkkaa katselee ;)
...

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   3.6.13 15:01:20

Mä olen kauheen huono syömään karamelliä, vieläkin tuliaistobleroonejööti lähes syömättä, toista kuukautta taitaa pöydänkulmalla nököttää :)
Jollain toisella vissiin kesti samanmoinen pieni puolenkilon suklaapatukka huomattavasti vähemmän aikaa ;)
Juustonaksuja sais kyllä syötyä vaikka kuinka paljon, mut ne onkin pelkästään terveysvaikutteisia :D

ny kotiin, uimaan ja tallille räpläämään vehkeitä, jipiii!! :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   3.6.13 15:25:20

Huh, töissä on ihan liian kuuma... ja kaikkialla muuallakin... täytyy varmaan käydä pakkasen puolella jossain välissä

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   3.6.13 15:50:49

Toblerooni ei täällä kauaa happanis :D Tänäänkin tuli juhlanumero 304 ;) Mullakin on ollut sellainen juhlapainos :c

Täällä ei ole enään liian kuuma. 24 ja ukkostaa. EI ole päällä, mutta jossain lähistöllä pauhaa. Mulla löytyy oikein matkagrilli, joka on just nyt kuumana. Nam, herkkuostos, mutta liikaa tulee käytettyä, kun tuollainen herkku on. Milloin se on heinäkuun loppu? Mulla on silloin Qstock keikka ja sieltä en luista :) Elokuussa sitten lähdenkin etelään ihan Turkkuun asti. Tai edes melkein, naapuri Naantali vetää :)

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   3.6.13 16:00:52

Ups, pitää kyllä kompata, että veli nalle on oikeassa. Kaikki hyvä on terveysvaikutteista :) Minillä on kyllä kivat työsuhde-edut :) Mun taas pitää vetää kolttu päälle, kun töihin menee. Ilmastointi puhaltaa niskaan niin, ettei kohta pää käänny, jos ei suojaudu. Ulkoa tulee bikinit päällä töihin ja töissä kesät talvet huppari päällä. Onneksi niitä huppareita saa aina nuiden harrastusten kautta :D pitäähän joka kerholla olla omansa ja tapahtumissa myös :)

Lähettäjä: Moppe 
Päivämäärä:   3.6.13 16:05:59

Huh hellettä! Herkkuja täällä vain luetellaan.... ruskettumisen sijaan viherrän kateudesta! Ehkäpä illalla pikkuisen herkutelen kun lapset menee pitkästä aikaa isälleen (jos siis tuo pysyy selvänä).... Hmm...

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   3.6.13 16:08:08

Plumpsis!! kyllä tollanen uima-allas on kiva keksintö :) varsinkin ku se on tuossa tallin vieressä :)
Mä luulen nöffi että ihan kaikille ei nyt aukee noi mystiset juhlanumerot :) mut ei se mitään...

kisumisukin on "hieman" rennon oloinen, pitäisköhän sekin viedä uimaan :)
http://aijaa.com/TQebRI http://aijaa.com/awy7gw

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   3.6.13 16:10:43

Huonosti säilyi Toblerone. Se vika siinä on, että palat ovat niin pirun isoja. Vielä yhden pienen palan taktiikka toimii vain normilevyjä syödessä, ja silloinkin melko kehnosti. Hyvää se silti oli :)

Vai juustonaksuja. http://www.fineli.fi/food.php?foodid=1554&lang=fi
Varsinainen terveystuote. Onneksi en ole makeiden JA suolaisten herkkujen perään, muuten sille perälle kävisi huonosti :P Kuin myös teitin juustonaksuille :D

Rantareissu suunniteltu juhannuksesta kuukausi etiäpäin, eli 22.7 ja/tai sitä edeltävä viikonloppu oli tarkoitus viettää Yyterin dyynejä kuluttaen. Missä, miten, mitä ja miksi on vielä hieman epäselvää. Minne siitä sitten on sekin vielä auki. Sillä viikolla olisi ehkä tämän neidin ainoa lomaviikko tänä kesänä ja se pitäisi tietenkin käyttää mahdollisimman tehokkaasti ja hyvin. :)

Merellä näyttäisi oelvan taivaan yllä kevyt pilviharso, just pöörfekt keli. Nyt olisikin sopiva hetki häippästä suorittamana iltapäivän pakolliset auringonpalvonnat. Jou.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   3.6.13 16:14:20

min, onneksi teillä on se pakkanen! Täällä on vain pakasti ja siellä on jäätelöä... Vaarallinen paikka, ei passaa vierailla liian ahkeraan.

Ihana Rento-Einari tuo hörhön kissa :) En kuitenkaan usko, että se arvostaisi pakkopulahdusta altaaseen. Anna sen itse päättää, sehän voi vaikka yllättää.

Päivämäärä:   3.6.13 16:26:07

Toblerone ei mullakaan kulu, se on nykyään erilaista ku ennenvanhaan eikä yhtään niin hyvää. No kyl se tietysti kaapista pikkuhiljaa saattais kadota, siihen pahimpaan himoon...

Mutta makee ja suolanen, molemmat, juustikset on kyllä hyviä, nam! Vuoron perään tietty, vähä karkkii, vähä sipsii, vähä karkkii, vähä sipsii...
Sitte s**tana laihdutellaan!! :D:D Oli toi Skyrkin ihan siedettävää (you wish). Eikä sillein tee mieli mitään kun ton söi (hehheh, ei niin). Jos niitä mansikoita vaikka ostais (niin varmaan).

Hörhöllä ihan sairaan suloinen kisuli! Yhtään en oo kissaihminen ollu, mutta ilmeisesti mummoutumisen myötä siihen alkaa vähän kasvamaan ja oon harkinnut että koirien jälkeen tuliskin kissa... Tai sit ei. Mutta kaunis tommonen sininen sulonen pötkylä :)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   3.6.13 16:48:55

Noissa naksuissa olikin näköjään pelkästään niitä hyviä rasvoja ja muita juttuja :)
ilmankos pysyy näin timmissä kunnossa :D

Toi kattiotus osaa ihan oikeesti ottaa rennosti, se voi 20 tuntii köllötellä sängyssä, käydä välillä jotain syömässä, ja samanlainen setti uudestaan. Kai se joskus yöllä sitten vähän liikkuu kun kukaan ei näe :D

Kiusataas kaikkia helteessä kärvisteleviä :)
http://aijaa.com/rHCGdi taidan tuolla vaan lillua ja räplätä vehkeitä myöhemmin :) just uskaltaa mennä vaikka varotellaankin http://aijaa.com/4sHqID :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.6.13 17:51:14

Mission:Tuota... aikamoinen taituri saat olla että löydät vakallesi kannen, jossa pitkässä parisuhteessa on villiä seksiä päivittäin, tai edes kolmasti viikossa, tossa kymmenen vuoden kohdalla vaikkapa :D

Noi on mun mielestä just niitä mihin on vaan pakko jonkun verran pystyä sopeutumaan, tai joutuu olemaan yksin. Sinnepäin on tarpeeks hyvä. Tai no, jos vaikkapa seksi on jollain lailla elämässä vaan niin älyttömän iso osa, sillon joutuu kyllä tosiaan etsimään niitä vastakappaleita sitten, tavallisista ihmisistä ei varmastikaan noin vaan löydy.

Ihan niitä unelmien prinssejä, intohimoisia vampyyreja, kuumia ihmissusia tai hollywoodstaroja en minäkään havittele, realiteetit on oltava kohdillaan. Paljosta voi, ja pitää tinkiä, lista ei voi olla loputon. Jokaisella silti on varmasti muutama pykälä jotka on vaan listattava, tietenkin.

Valintoja, valintoja, liikkuvia osia, kemiaa ja kipinää, diipadaapa, onpa helppoa :D

Haha, no mut hei mähän oon aikamoinen taituri. ;p No joo, mutta siis en mä nyt sentään mitään kirjanpitoa tosta pidä, eikä joka päivä tarvi olla. Mut kyllä varmaan keskimäärin joka viikko ainakin jonkun verran. Ettei nyt ainakaan mitään sellasia niin kuin joillakin on, että korkeintaan kerran kuukaudessa tai vuodessa. Ihan kuollutta menoa siis. Sitä mä vaan meinasin, että tossa suunnilleen halut kohtaa ja säilyy, enkä halua sellasesta suhteesta itseäni löytää jossa ei enää oo juurikaan seksiä. Kyllähän noi kerrat tietysti siinä vähenee, mutta mun mielestä on ihan mahdollista pitää semmosta hyvää kipinää kuitenkin yllä pidempäänkin. Kyllä toi on aika pitkälti siitä kiinni millaset ihmiset osuu yhteen. Väittäisin, että silläkin on aika iso merkitys miten hyvää seksi on. Jos se pysyy alusta alkaen tasaisen hyvänä ja molemmat ottaa toisen huomioon, niin halutkin säilyy varmasti paremmin.

no.:"voi voi... sieltä tuli taas nuoren herran näppäimistöltä osuvaa tekstiä...:)
noin ajatteleva mies kelpaisi mun elämään :) todellakin!

ja minä kyllä uskon että hehku ja huuma on mahdollista säilyä vuosikausia. alun alkaen vaan pitää kahden samankaltaisen osua yhteen. helppoahan se silloin on.
en mä ainakaan vähempään enää tyydy. jos omat tarpeet alittuu jatkuvasti, voiko silloin olla onnellinen?

minun elämä on hyvinkin sopeutettavissa ja liikuteltavissa. mikään ei ole mahdotonta. aina voi ottaa uutta suuntaa ja vaihtaa maisemaa :)"

Joo nimenomaan. Kyllä sen tossa suhteen alkuvaiheessakin jo jossain määrin huomaa miten hyvin halut ja mieltymykset kohtaa. Et jos jo siinä kohtaa on isoja eroja, niin ei siitä oikein mitään tuu myöhemminkään. Tulevaisuudesta ei voi tietenkään koskaan tietää, mutta ainakin nyt niin, että noi lähtökohtdat vaikuttaa hyvältä ja sitten ylläpidetään yhdessä sitä kipinää. Mulla nyt ei ole mitään pitkiä suhteita ollut, mutta ihan mainiosti on pari vuotta ainakin mennyt, mikä on jo aika hyvä indikaattori. Kyllä monilla lopahtaa homma paljon ennen tota jo.

Jaa mutta kaipa sitä vois lähteä töistä kotiin. :)

Päivämäärä:   3.6.13 18:28:32

Hörhönalle " taidan tuolla vaan lillua ja räplätä vehkeitä myöhemmin :)" ;D ;D ;D repesin ihan totaalisesti tälle suunnitelmalle..

Ei ehkä kuitenkaaan suhteen onnellisuutta kannata ripustaa siihen montako kertaa viikossa sängyssä pyörähtää. Ainakaan jos lapsia joskus haluaa. Kannattaa muistaa että sekä lapsen kantaminen että synnyttäminen sekä imettäminen ovat niin raskaita naisen elimistölle että niitä kuivia kausia voipi tulla. Ja viimeistään vaihdevuodet muuttavat naisen fysiologiaa merkittävästi. Ja kaipa stressi tms elämänmuutokset voivat miehenkin himokkuutta vähentää :) . Tietysti ainahan sitä voi tuossa keski-iän kriisissä vaihtaa nuorempaan.

Miulla on illalla treffit ihastuksen kanssa :) joten taidanmpa ruveta valmistautumaan. Mukavaa illanjatkoa sinkuille!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.6.13 18:44:39

Ei tietenkään ja niin kuin sanoinkin, niin eihän tossa sentään kertoja laskeskella ja pidetä kirjanpitoa onko joku kiintiö täys. Mut kyllä toi merkkaa kuitenkin, että ollaanko edes suurinpiirtein samanlaisia.

Päivämäärä:   3.6.13 19:14:00

"Haha, no mut hei mähän oon aikamoinen taituri. ;p"
"Väittäisin, että silläkin on aika iso merkitys miten hyvää seksi on."

Oliks hyvin leikattu ja liimattu? :D:p

Mut mun mielestä tosta alkuvaiheesta oot kyllä väärässä. Just sen takia on tosi vaikee aluks edes kuvitella sovittavansa noita hirveesti kohilleen kun ne melkein useimmiten on jo. Alussa mennään kaneina ympäriinsä, eiks se niin mee?;) Kenellä sit hiipuu kolmen kuukauden kohalla, kenellä vuoden päästä... Vaikee ennustaa.

Thö seksikeskustelu, jeeee! (Tooosi kivaa hei vaan jutella seksistä, eikö...;)

Mut onneks sentään kismet-jätski pelasti, ihan kaikesta kivasta ei voi olla vajetta. Ois kyllä menny toinenki. Ja tunnin päästä kolmas. Jäätelö siis...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.6.13 19:22:19

Haha, no siis kyllä isot erot huomaa heti alussakin. Kaikki ei ole sellaisia kaneja alussakaan ja jos on muutenkin selkeesti isoja eroja mieltymyksissä, niin se ei lupaa oikein hyvää jatkossakaan. Sen nyt ymmärtää, että toi tosta alusta tasoittuu, mutta toiseen suuntaan se harvemmin menee. Et se oli tossa vähän niin kuin villakoiran ydin. Ja hei, seksihän on kivaa. :p

Pitäis jaksaa värkkäillä eväät huomiselle. Oli kyllä hyvää toi kanasalaatti. Nyt pitäis kehitellä joku menu duuniin, minkä jaksaa väkertää ja missä on protskuja.

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   3.6.13 19:35:14

Aika epätoivoista olisi olla suhteessa sellaisen kanssa, jonka kanssa seksi ei erityisesti kiinnosta. Mission ja minski ovat oikeassa, aika usein seksi tasaantuu monissa suhteissa juuri yhden vuoden jälkeen. Jos hiipuu aiemmin, suhde on niin tuore, että tuskin se kestää. Ja hyvässä suhteessa siis mielestäni huomioidaan toinen muutenkin kuin sängyssä.

Kävin kokeilemassa kahvakuulatuntia. Ei tuosta kyllä mitään vakituntia itselleni tule, mutta kiva nähdä tuokin. Ja rankkaa, vaikka tein 'vain' 4 kg kuulalla ja muilla oli kaksi kertaa isommat. Noissa kahvaliikkeissä ei voi oikein edes mitenkään lusmuilla.

Ruokavalio on ollut niin syvältä viime aikoina, että siinä suhteessa pitäisi ottaa itseään niskasta kiinni, kun kesäkin teki varaslähdön.

Mopelle tsemppiä treffeille!

Päivämäärä:   3.6.13 19:41:36

Mä oon kans tekemässä tänään kanasalaattia safkaks, viime tingassa kaupasta nappasin mukaan jotain kanaa kun tajusin että sitähä mä haluun syödä. Mut sitä ennen kyllä varmaan menen juoksemaan, kunhan vähä viilenee ensin.

"aika usein seksi tasaantuu monissa suhteissa juuri yhden vuoden jälkeen. Jos hiipuu aiemmin, suhde on niin tuore, että tuskin se kestää. "

Mä voin ainaki myöntää että mulla tulee kaks hiipumista, ensimmäinen suht nopeesti koska paikat ei kestä :D Enkä kerro mitä ne kestää, tääl käy sentään lapsiaki. Pää tais pehmetä muuten helteessä? :p Mut toi vuos on aika hyvä rajapyykki, en nyt tiedä onko hiipuminen paras sana, tasottuu.

Lähettäjä: Mulan 
Päivämäärä:   3.6.13 19:51:14

Eikös se mene niin, että kun seksiä on tarpeeksi suhteessa, se merkkaa 10 %. Kun sitä ei ole tarpeeksi, merkkaa se 90 %..

Melkeinpä voisin allekirjoittaa tämän.

Päivämäärä:   3.6.13 19:53:21

Joo ja kun sitä ei ole ollenkaan niin se merkkaa 100%....

Päivämäärä:   3.6.13 19:57:11

Heh, totta :)

Lähettäjä: pisteviiva 
Päivämäärä:   3.6.13 21:33:30

huh. mulle kerrottiin tänään semmoisesta jutusta kuin aurinkorasva. en oo kuullutkaan semmoisesta, onko joku muu?

t. katkarapu

Päivämäärä:   3.6.13 21:53:09

Snif... meni treffit penkin alle. Ajelin siis tunnin suuntaansa vieraaseen kaupunkiin ja ihastus ei ollutkaan siellä missä oli sanonut, vaan oli lähtenyt kaverin kanssa jonnekkin muualle. Ei karttaa, ei gepsiä eikä tietokonetta messissä, epämääräiset ohjeet, (käänny oikealle ja sit ei oikealle vaan ehkä vasemmalle ja taas vasemmalle....) siitä missä ihastus kaverinsa kanssa oli .... Palo käpy ja fiiiiiuuuuuhhhh.... pläts, entinen ihastus. (jotenkin teinimeininkiä ettei aikuinen mies voi yli kahden viikon erossaolon jälkeen olla siellä missä sanoo). Ajelin kotosalle ja nyt tässä hetken harkitsen ja sitten palautan s24:n profiilin takaisin palveluun.

Nyt vähän alamaissa mutta kyllähän tämä tästä. "Kännäämään" ryhdyin, ainokaisen siiderini nykäisin kitusiin ja laitoin varsinaisen drama qeen viestin (you know, kaikkea hyvää ja olet nyt minnuu loukannut ja tämä oli tässä... :) Vastineeksi sain hymynaaman :D :D :D . Ja koska aivoni ovat tämän yhden sidukan ansoista taantuneet teinin tasalle, naureskelen täällä liki kaksinkerroin :D.

Päivämäärä:   3.6.13 21:54:09

Katkaravulla on pisteviiva toinenkin merkitys. Mutta siis itsekin tuntuu, että aurinko muuttaa punaiseksi ja lisäksi pöhöksi, vain itseruskettava aine ruskettaa. Ostin tänään valtavan aurinkohatun.

Ja kun oikein nipoiksi mennään, ei riitä, että seksiä suhteessa on, sen pitäisi olla oikeanlaista ja oikean ihmisen kanssa.

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   3.6.13 22:03:37

tottakai oikeanlaista ja oikean kanssa, silloin sen merkityksen kunnolla tajuaa :)
henkinen lataus on niin iiso oikean ihmisen kanssa ja silloin fyysisyyskin saa uudenlaisen merkityksen...minusta seksi on parisuhteen liima. se lisää kiintymystä ja pitää parin katseet toisissaan. säännöllisyys pitää yllä halun hyvää kierrettä :)
taasko minä täällä rupean unelmoimaan... höh.

Päivämäärä:   3.6.13 22:06:33

Moppe nyt yliragoit, ihastus ei vain tajunnut, että suunnistaminen vieraalla paikkakunnalla voi ilman apuvälineitä olla todella vaikeaa. Olisi mies toki voinut kysyä, onko paikan vaihtaminen ok.

Uudet treffit ja nyt sovit kotikentälle. Ja suomi24 silti vetämään, ei elämä saa yhden kortin varassa olla.

Päivämäärä:   3.6.13 22:07:54

Voi ei Moppe :D Ihan uskomaton teinix-reissu sulla ollu :D Näinköhän se nyt sitte siinä oli? Vaikka täytyy sanoa että tyhmästi tehty mieheltäkin...

Päivämäärä:   3.6.13 22:10:52

Juuh... kyllähän minä sen tajuan että siltä vaikuttaa, sidukasta huolimatta. Tämä nyt oli kaikenkaikkiaan aika vaikea taival, molemmin puolin. Ja kyllä mies tiesi, sanoin jo ennen lähtöä etten tunne aluetta eikä ole gepsiä ja varmistin kahteen kertaan että on siellä missä sanoo koska en tunne kaupunkia enkä aluetta ja että tarkastan netistä tien ennen lähtöä.

Päivämäärä:   3.6.13 22:15:37

Onpas inhottava ilta Mopella ollut. En ihan purematta nielisi tuollaista mieheltä.. Vaikka tosin, kun itse ihastunut nielee aika paljon kaikkea, vaikka ei pitäisi.. (okei miksi mä aloin ajattelee tota lausetta kaksimielisesti ;))

Ehkä nukkumaanmenon aika?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.6.13 22:15:44

No joo onpahan vähän ihme meininkiä, et tollee oharit tehdään, kun noin kaukaa tulee tapaamaan. Aika törkeetä ja varmaan kyrsii. :/

Mä sain eväät rasiaan ja vielä kun legot pesee, niin kohtahan se on taas aika mennä jo nukkumaan. Aika mukavan väsynyt olokin kyllä. Niin ja joo, kyllä hyvää seksiä tekee kummasti mieli oikean ihmisen kanssa kunhan vauhtiin pääsee.

Päivämäärä:   3.6.13 22:17:48

Niin ja jos nyt ollaan rehellisiä itselle ja muille: ollaan n. 1 kk tunnettu, mistä ajasta ollaan oltu erossa hieman yli 2 vkoa, kuka hemmetin mies ottaa kaverin mukaan treffeille tuon eron jälkeen jos on pätkääkään oikeasti kiinnostunut naisesta?
Ei tainnut ressu osata sanoa ettei oikeastaan kiinnostanutkaan vaan piti yhteyttä "kiltteyttään". Minähän olen (yleensä) ihan aikuinen ihminen ja osaan ottaa "kiitos ei" viestin ihan siististi vastaan, sen verran noilla nettideitti-kuvioissa on tultu oltua, joten kyllä tämä aika *askalta tuntuu.

Ja sitten taas uutta matoa onkeen ja kohti uusia seikkailuja :D

Päivämäärä:   3.6.13 22:23:57

Siis totta, että miehen pitäisi noilla alkutreffeillä olla ritarillinen, eikä kehitellä suunnistustehtäviä. Puhdas ohari tuo ei ollu, ehkä Mopen ihastus luuli antaneensa hyvinkin selkeät ajo-ohjeet. Moppekin olisi toisaalta voinut laittaa auton parkkiin ja ajaa taksilla osoitteeseen kaksi, mutta ymmärrän, ettei treffiseuralaista rupea noin jahtaamaan, vaikka työtehtävissä voisikin menetellä siten.

Deittailu ja treffit ovat rasittavia.

Päivämäärä:   3.6.13 22:28:06

kurnau: työtön yh-äiti ei taida paljoa taksilla ajella ;) , rahat just just riitti edes tuohon reissuun. Juu -ei nyt kiinnostanut jahdata miestä, eikös sitä halua olla itse jahdattavana ennemminkin. Sie kurnau tunnut olevan hyvin anteeksi antavainen nainen :D .

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.6.13 22:29:52

Hyvä suhde sisältää hyvää seksiä, molempia osapuolia tyydyttävästi.
Ei se kertojen määrä, vaan niiden laatu....;)!!!

Päivämäärä:   3.6.13 22:33:07

bulls eye, piste :D

Päivämäärä:   3.6.13 22:33:55

Kyl on pakko sanoa että ite oisin varmaan tehny ihan samat ku Moppe :D Oisin vaa laittanu viestin että en mä jaksa tääl surffata, katellaa toiste kun sulla on aikaa ja kiinnostusta, lähen himaan, moido. Ja varmaan en ois vastannu ees enää puheluihin :D

Onhan toi nyt ihan älytöntä aikuiselta ihmiseltä juoksuttaa tollein, miksei voinut olla siellä missä lupas?

Päivämäärä:   3.6.13 22:37:26

Moppe en kauaa murjota, ja sitten itselläkin niin paljon syntihistoriassa eriasteisia ohareita ja tuulellakäyntiä, että ainoastaan lapsiin liittyvät asiat on tullut kunnialla hoidettua.

Piste totta, määrä ei korvaa laatua.

Päivämäärä:   3.6.13 22:40:08

Kiits kurnau kun yrität palautta jalkani maan tasalle ;) . Kyllä ne yleensä ennenpitkää palaa, mutta kun on kirottu äkkipikaisella ja pitkävihaisella luonteella, saattaapi kestää hetken.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.6.13 22:45:37

Joo laatua tietty, mut voihan sitä olla niin laatua kuin määrääkin. :D No joo, ehkä se siitä... Pitäis varmaan mönkiä pikku hiljaa peiton alle. Huomenna todennäköisesti viimeistä kertaa kouluun, kun haen tokarin aamulla opintotoimistosta.

Päivämäärä:   3.6.13 22:48:43

No mä en maksaisi edes taksia jonkun miehen luokse, jos ei osaa itse joko hakea tai saapua paikalle, vaikken mikään köyhä olisikaan!!!
Se menee vaan niin, et mies on se, joka todellakin ajelee, ei nainen!!!
Mun yksi ex ajoi 600 km suuntaansa joka viikonloppu alkuun mun luo, sit vasta, kun ajattelin, et tosissaan tuon täytyy olla, mä ajelin pidemmiksi ajoiksi sen luo.
Se nyt olikin sit vähän pidempi ja vakavampi suhde, joka valitettavasti päättyi hyvin ikävästi.
Seuraava joka ajelee samanmoiset matkat, on varmaan myös tosissaan. No, ei edes tarvi olla noin pitkä matka, mut se, että mies ajaa moiset kilometrit, kertoo jo enemmän kuin tuhat sanaa siitä, mitä se ajattelee.
Nainen EI ajele miehen perässä yhtään mihinkään alkuun.

Päivämäärä:   3.6.13 22:51:53

Laatu korvaa määrän mutta määrä ei korvaa laatua. Voitte arvata kumman valitsen... ;)

Täytyy kyllä sanoa että tällä hetkellä maailman tylsin puheenaihe, ei jaksa edes haaveilla moisesta, oon varmaan kasvanut jo umpeen :p

Levottomana kikattelen vaan hötötyperyyksille, jestas taas mimmosia juttuja tuolla oikein luuraa :D Kanista eroon, lapsi nimeltä Chanel, roikko*piip*... :D Taitaa vähä väsyttää :D

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   3.6.13 22:55:15

Oi, nyt on kesäkeli joka on mun makuuni! Saunan jälkeen terassilla ja pieni viilee tuuli puhaltaa <3 (...tota pahuksen ampiaista mä en kyl tilannu....)

Se mun kiva työkaveri on koko tän viikon pois töistä joten töis on vähän tylsää...

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   3.6.13 23:00:01

No olipas moppella huonot tärskyt... aika ihme toimintaa miekkoselta, jos jotain sovitaan niin kyllä siitä pidetään kiinni, tai ainakin ilmotetaan jos ei käy... ja mieluummin ennen ku toinen on pelipaikalla :) Se on tosi veemäistä ajella vieraassa paikassa toisen ohjeiden mukaan "käänny siitä virtasen ladolta oikeelle ja sit vähän ennen jantusta vasemmalle ja kyllähän sä loput osaat" stana, koita siinä sit johonkin löytää :D

Ei viittiny ihan koko iltaa altaassakaan lillua, tulee ihan ryppyseks :) maltto sitä vehjettäkin vähän hiplata, ihan mukavaa puuhaa sekin, vaikkakin vähän hikistä tällä kelillä :)

Mä ostin telkkunkattomisnaksujakin mut ne jäi tietysti autoon, ei millään viitti enää hakee, täytyy varmaan palanen sitä tobleroonee imeskellä ku ei oikeen muutakaan ole...

Päivämäärä:   3.6.13 23:00:12

No mutta jos se luuli antaneensa hyvät ajo-ohjeet: risteyksestä (sille tutusta) vasemmalle, S-marketin kohdalta oikealle ja sitten pihaan missä grilli hohtaa. Eikä tajua, miten veemäinen vieraalla paikkakunnalla on pyöriä, kyltit puuttuvat, kadunnimiä ei ole missään, ei tiedä markettia eikä näe grilliä.

Olen oppinut kantapään kautta, että ihmiset tarvitsevat hyvin tarkat ohjeet. Ennen navigaattoreita taksitkaan eivät löytäneet aina perille.

Pisteellä oikea periaate, mutta nykyään uskon enemmän tutustumiseen ja kiintymiseen kuin siihen, että ensitreffien jälkeen miehen pitäisi muuttaa Australiasta tai Kanadasta tänne. Ja jos oma viimenen sentti ei ole menossa, miksen voisi tutustumisen takia omalla rahalla matkustaa, varsinkaan jos en kutsu ketään kotiin. Mies voi sitten panostaa vaikka tarjoiluun.

Päivämäärä:   3.6.13 23:00:21

No jos Minskillä on aikaa harrastaa laatuseksiä joka päivä, niin hienoo!!!!
Mulla ei ole, useinmiten väsyttää ja silloin ei käy seksi edes mielessä.
Toisinaan taas se on mielessä jatkuvasti...aivan kiinni siitä, mikä on hevosteluun menevän energian määrä. Jaksaako sit virittäytyä muulloin miten vaiko vaan viikonloppuisin...toki miehestäkin kiinni, kuinka aktiivisesti se on hevoselämässä mukana.
Jos on, itsekin jaksaa muutakin kuin tallilta tulon jälkeen suihkun kautta nukkumaan....

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   3.6.13 23:01:04

juu onhan katkiksella toinenkin merkitys, mutta mä viittasin tietenkin väriin. :D
tosin jalat on sitten taas ihan mustat mustelmista, kun en osannutkaan lentää vaikka niin kuvittelin eilen paikallisen terassilla.. tais olla auringon pistoksen syytä.. :3

Päivämäärä:   3.6.13 23:04:03

Nalle kirjoitti samaan aikaan ja paremmin, virtasen ladosta oikealle...

Mutta mitä Nalle siis hiplaa?

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   3.6.13 23:06:39

No onhan toi huonoa käytöstä treffikumppanilta. Kyllä mäkin vetäisin vaan suorat johtopäätökset tollasesta, kun olitte jo sopineet et missä näette. Unohda vaan tuommoinen tapaus. Uutta putkeen!

Mä en halua muistaa tän hetkisen puheenaiheen eri ulottuvuuksia, just oon päässyt rauhaisaan unohduksen tilaan ja auringon villiinnyttämät hormonit on tainnutettu. Ainakin melkein.

Päivämäärä:   3.6.13 23:11:47

Nuo nallen vehkeet kiinnostaa myös ;) aiemmin päivällä jo repeilin tuolle hiplailulle :D.

Kyllä, huonoa käytöstä ja aika suora viesti se että päivällä sovitaan tapaamisesta, ennen lähtöä vielä laitoin viestin että olen tulossa ja kun saavun paikalle on kaveri lähtenyt kaverinsa kanssa paikalta. Ei se siitä muuksi muutu vaikka kuinka yrittää ymmärtää! Puhutaan kuitenkin yli neljäkymppisistä ihmisistä!

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   3.6.13 23:19:17

piste: Haha, no ei joka päivä sentään. Taas mennään ääripäihin. Mut onhan se kivaa, sikäli kun muistan ja niin kuin sanoin niin hieroa en oikein osaa/jaksa, mutta... :D

Mut nyt unta kypärään. Öitä kaikille. o/

Päivämäärä:   3.6.13 23:23:06

kurnau, kyl mäkin voisin lentää jonkun sikamageen cowboyn luokse jos oisin varma, et se todellakin venaa mua eikä tarvii ottaa lentolippua kentältä takas kotiin.....kun mies ei ilmaannukkaan paikalle.

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   3.6.13 23:28:08

No hei! miehet tykkää räplätä, hiplata ja hinkata vehkeitään, se on ihan normaalia, oikeesti :)
Tuollasta mä hipelöin http://aijaa.com/PSXEqW tai joku tuollanen siitä tulee kun se kasvaa oikeen isoks, nyt se on vielä vähän pieni ja kurttunen :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.6.13 00:02:48

Moppe, eikä. Eihän tuolle voi kuin nauraa, itkeä ei ainakaan kannata. Nauretaanko yhdessä? Hah! Joko mies on pässien sukua tai sitten se ei tosiaan tiennyt, miten handlata tilanne. Aika nolo homma, oli syy tuohon käytökseen mikä tahansa. Unohtaisin mokoman, jos en yhden niin ehkä kahden siiderin jälkeen :)

Vähän samanlaiset fiilikset kuin Missionilla; mokoma aihe, ei jaksa innostaa. Syön mieluummin jäätelöä, sen osaan ja sitä on vaivatta saatavissa aina kun tekee mieli, tässä ja nyt, aina ja ikuisesti.

Taksia en ehkä ottaisi, mutta muuten jaksaisin kyllä nähdä vaivaa tapaamisen eteen. Et todellakaan jäisi ikkunaprinsessana odottamaan, että mies tulee luokseni maailma ääristä. Eivät tule, en ole niin ihana :D Kyllä molempien tulee minusta ainakin haluta reissata toisen luo, jos tapaamiset eivät olisi kovin helpolla ja lyhyellä varoitusajalla toteutettavissa, kunnes vierailurutiinit alkavat selkiytyä. Itse en tahtoisi jatkuvasti olla se osapuoli, joka raahaa luunsa toisen luo, mutten tosiaalta myöskään pitäisi sellaisesta asetelmasta, että toinen tulee aina minun luokseni. Meet me halfway?

Oliko toi nyt hörhö se väri, joka sun mielestä oli sou lääst siisön? Sehän on ihan hiano! Kyllä vehje kuin vehje muuttuu äkäisen oranssiksi jos tarpeeksi räplää. Sun tapauksessasi se on kai tarkoituskin. :P

Päivämäärä:   4.6.13 00:14:59

Voi paksumpi Nalle, miksi auton pitää olla tuollainen? Ihan kiva, mutta kun muualta tyrkytetään sedania (mitä se muuten tarkoittaa), turboa ja vähän syövää, tuo jotenkin on toisenlainen.

Mikä tuossa on hyvää (tyhmyyttäni kysyn, kun autoista vähän tiedän)?

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   4.6.13 00:20:54

Joo, viimekauden väri, ei tollaseen pysty :) mutta jos oikeen antaumuksella hinkkaa niin siitähän voi tulla ihan punainen :D

Ny läppä kii, telkku kii, terassin ovi auki et tulee viiletä sisään ja pää tyynyyn että jaksaa huomenna(tai siis tänään) räplää ja hiplaa :)

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   4.6.13 00:28:55

kurnau: miksei sen pitäisi olla tuollainen? :) ei tartte joka pikku kuoppaa väistellä, tavaraa mahtuu hirveesti kyytiin ja ihmisiä kans, korkeelta näkee hyvin. ihan vähäruokanen laite se ei ole, mutta vielä sitä taitaa huoltoasemalta menovettä saada :) vanha hyvä, ei ole rikkimeneviä sähköhärpättimiä, löytyy helposti citymarketin parkkipaikalta, ja onhan se tosi HIENO :) kelpaako selityksekis vai satuilenko lisää :D

Päivämäärä:   4.6.13 00:30:47

Kelpaakelpaa. Itsellä auton osto edessä mutta autokuume yhä tulematta.

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   4.6.13 01:12:29

Kun seksistä on kyse, niin enempi, parempi.

Missi, kävin kaupassa, pakastimessa ois 16 puffetia ja 5 kismetiä :-) Huomisen menyy:-D Jos ei kelpaa, niin saa olla ilman!

Veli Nalle, jos ei mun juttuja ymmärrä, niin eimsiinä mitään menetäkkään. Mutta mepä ymmärretään :-) Pojat isolta järveltäkin alkavat kotiutuun...

Määkin olen muuttumassa kohta yökyöpeliksi, nyt pitää se muuntautuminen katkaista ja lähtä vieroitukseen...!!!

sommoro, masa!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   4.6.13 07:12:49

Helteistä huomenta kaikille jotka heräilevät ;)

Lähettäjä: Jokupoku 
Päivämäärä:   4.6.13 08:14:00

Huomenta! Kylmä täälä oli ulkona 12.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   4.6.13 08:29:10

Huomenta Jokupoku, miten siellä niin kylmä voi olla? vai heräsitkö aamuyöllä ...

Päivämäärä:   4.6.13 08:31:25

Huomenta! Tämä minun viinapääni on "hiukkasen" huono, tuon yhden sidukan voimin sammuin sohvalle illalla, heräilin pari kertaa yöllä jysäriin ja paineen tunteeseen rinnassa, eli krapulaan! Wau :)

Nyt on s24 profiili avattu ja lähdetty etsimään omaa juhannusjonoa. Seuraavaksi pitäisi saada tuo huutokaupasta ostettu kuudeneuron pyörä ajokuntoon ja lähteä hakemaan pyöräkärryä toiseltapuolelta paikkakuntaa. Saanpahan miekin vehjettä räplätä aamusta :) .

Ja exäkin laitteli jo aamusta viestiä, viemäreistä. Pitäisi kai käydä avaamassa exälle viemäri, jotta ex ja tyttis voivat asua onnellisna mein yhteistä taloo.... (Hyi, nyt meni vähän katkeraksi juttu, lupaan parantaa tapani).

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   4.6.13 08:36:41

määrästä syntyy laatu :)
enempi parempi. sit voi välillä höllätä ja hekumoida muistoilla :)

Päivämäärä:   4.6.13 08:53:34

Webbi, 5:30 eioo enää aamuyötä :)
Tääl on sadekeli ja ilmat jähtyny normikesäksi. Ja siis vieläkin on noin kylmä, eioo päivä lämmennyt.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   4.6.13 08:59:40

Hyvä Moppe, go girl go! Eilö olekkin hyvä olla, kun on rapattu vehettä jo aamusta? :)

Tytöt tuli herättään, olivat jo syöneet aamupalankin. Lisääkin aikoivat syödä...(vanukasta) Nöy wei, rieskaa, määrään minä! Täällä on sopiva 16 astetta, taitaa olla ihan pakko lähtä lenkille. Huvittaa, mutta ei kuitenkaan. Mikä se on?

Oli mikä oli, niin hyvää huomenta taloon!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   4.6.13 09:10:57

Lasten kanssa Lahteen ja Launeen Perhepuistoon ;)

Päivämäärä:   4.6.13 09:14:59

Nonnii, vehkeitä hiplailtu ja räplätty, kalut heitetty käsistä ja nyt reissuun! Kaunista kesäpäivää sinkuille!

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   4.6.13 10:03:58

Huomenta!

Päivän horo ei lupaa kauhean hyvää: "Olet nyt mokannut oikein kunnolla. Se ei sinänsä haittaa, mutta olet samalla tehnyt jotakin peruuttamatonta. Yritä korjata asia, se tosin vaatii malttia ja aikaa. "

^ Liittyyköhän tämä nyt mun eilisen päivän ja illan touhuihin..? Nyt on nimittäin oman firman perustaminen aloitettu; laitoin paprut menemään nettipalvelun kautta, ja huomenna on aika pankkiin. Jos oikein ymmärsin, niin sieltä pitäisi sitten saada mukaan taas jotain lappusia, jotka sitten kiikutetaan lähimpään maistraattiin; aika pelottavaa!! :o

Meillä olis tänään eläinlääkäripäivä, otetaan kutkaisesta pojasta verinäytteet seerumihoitoa varten. Toivottavasti auttaa. Niin ja sen myynti-ilmoitus oli sitten eilen vihdoin ja viimein julkaistu. Siitä ei ole vielä tullut yhtään kyselyä, ja parempi vaan jos ei tulekaan, ennen kuin saadaan tämä kutka-asia selvitettyä, että mihin päin se menee. Mutta uljaasta ratsusta (jota siis tarjosin vuokralle/ylläpitoon) oli tullut jopa kaksi kyselyä, joista etenkin toinen kuulosti tosi mielenkiintoiselta ;)

Päivämäärä:   4.6.13 10:37:36

No jos horon mukaan moka ei sinänsä haittaa, mitään ihmeempää tuskin seuraa...;).
Toivottavasti oripojan kutka ei ole kesäihottumaa pahimmasta päästä!

LähettäjäM 
Päivämäärä:   4.6.13 11:23:57

Huomenta

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.6.13 11:36:21

"Huvittaa, mutta ei kuitenkaan. Mikä se on?"
Voi vitsi? :P

Jou! Ei huomenta. Päivää. Jäätelöä?

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.6.13 11:38:41

Sittenkin KAHVIA!

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   4.6.13 11:44:59

Hei Niina, kun se kerta on peruuttamatonta, niin miksi hemmetissä se vielä kehoittaa korjaamaan sitä? Koittas jo päättää :P

Aika kiva homma, tulosta alkaa tulemaan. Tuo mun vakkarilenkki menee jo alle tuntiin ja 170-180 sykkeellä pystyy juoksemaan kestävyyttä ilman että happi loppuu tai edes meinaa loppua :D Pystyy Puuskuttaan Puhumatta :)

Kertokaan koiraihmiset, mikä hieno ajatus on takana niillä, jotka paskattaa koiransa keskelle pyörätietä? Mää en sitä ideaa ymmärrä.

Horo Poljet yhden idean maahan, sillä se ei voi onnistua. Toinen polku sen sijaan avautuu ja tiedät, mistä olet haaveillut jo pitkän aikaa. Löydät sinne ilman tienviittoja.

LähettäjäNettioffari 
Päivämäärä:   4.6.13 11:51:57

Niin Ruoste, JOU!

Päivämäärä:   4.6.13 11:59:04

Päivän horohan oli oikein osuva :"Joudut heittämään pyyhkeen kehään jossakin ihmissuhteessasi. Älä ota siitä kuitenkaan mitään ongelmaa, voi olla että tämä on vain väliaikaista. Yritä silti hymyillä.".

Tuli heitettyä 20 km pyöräilylenkki ja matkalla pysähdyttyä kierrätyskeskuksessa, mistä löytyi hyvät farkut shortseiksi katkastaviksi ja t-paita sekä romaani. Siihen kun vielä lisäsi jätskin niin shoppailuterapiahan oli oikein toimivaa :) .

Juu Offari, koiraihmisenä ei oikein tuota ymmärrä itsekään niin ei voi selittää, koira kun on aika helppo opettaa menemään tien sivuun.... ja se pois korjaaminenkin on aika pieni vaiva!

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   4.6.13 12:07:01

Ohhoh,huoh ja oivoi. Masu täynnä merimiespihvii, aivan liian paljon tuli syötyä, mutku se oli vaan NIIN hyvää :D
onks loppupäivä ruokalepoo? Onks pakko tehdä mitään jos ei tahdo ja varsinkaan kykene, melkein tarttis nappi aukasta :D
nooh, kasvava nuori tarttee paljon ruokaa, vai mitä? :D

Päivämäärä:   4.6.13 12:28:03

Nöffi, pääsit sille alueelle joka saa meikäläisen veren kiehumaan. Täällä kaupungissa kun tosiaan rakit pitää paskattaa keskelle tietä, eikä voi siivota jälkiä. En kestä, en tajua, en ymmärrä, pää hajoo... Oleellista on varmaan se, että semmosia rakkeja ei ihan oikeesti todellakaan ulkoiluteta ollenkaan. Ei mun koirat tekis keskelle tietä vaikka ne räjähtäis, kyllä ne ite hakeutuu tien sivuun ja mieluiten pitkälle pusikkoon. Joku vika pitää olla noissa jotka tekee keskelle tietä, ja mä luulen että se on narun toisessa päässä. Eniten siinä että kyseiset koiraparat ei ihan oikeesti mitään liikuntaa saa, jos nyt kerran viikossa joku kykenee omaa kortteliaan pidemmälle viemään puoleksi tuntia. Mulla aina palaa käpy noita väistellessä, ja samalla käy sääliksi koiraparkaa...

Lähettäjä: Kotkan poikii 
Päivämäärä:   4.6.13 12:38:03

http://www.buzzfeed.com/geico/14-reasons-you-should-want-to-live-on-this-planet

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.6.13 12:39:44

http://www.iltasanomat.fi/kamalaluonto/car-1288569400594.html
Hih, jotenkin tästä tulee mieleen pari yökyöpeliä, jotka kyllä puhuvat paljon, mutta..... :D

Minä tiedän, mitä Nöffin horo meinaa. Se tarkoittaa sitä, että pääset lähtemään paatillasi sinne Uuteen-Seelantiin (mutta mikä sulta muka ei onnistuisi?). Ei siellä merellä tienviittoja olisikaan. Jos nappaat mut tosta Hangon kohdalta matkaan, et saletisti eksy, sillä mulla on pettämätön suuntavaisto. Siltä varalta, että se kuitenkin pettäisi on hyvä olla varasuunnitelma; käännytään loivasti vasuriin siinä vaiheessa kun alkaa näkyä pingiviinejä ja valkoista mannerta, oikealle jos törmätään kylpevään intiannorsuun ja ympäri, jos ajaudutaan Andeille asti.

Jellona: "Olet hieman hankalassa tilanteessa, mutta suhtaudu siihen huumorilla. Elämäsi tulee muuttumaan, mutta ota asia haasteena. Löydät paljon mukaviakin asioita"
Muutos on tervetullutta, huumorintaju riittää pitkälle, haasteet tekevät elämästä mielenkiintoista. Mukavat asiat ovat aina mukavia. :) Bring it on.

Lähettäjäpisteviiva 
Päivämäärä:   4.6.13 12:50:41

Moppehan sen horon jo julkaisikin tälle päivälle. (: eikös min ollut myös sarvipää?

heräsin jo aamulla puoli kasi, kun huoltomiehet tuli korjaaman alakerran naapurin ovea, kun joku meni siitä maaliskuussa (!) läpi... olisin saanut vielä nukkua, kun tänään vasta iltavuoro.. -.- mutta eihän siinä poran surinassa ja paukkeessa voinu enää nukkua ja nyt ne testailee ovikelloa.

se olis nyt lounaan aika, sitten koira ulos (ei muuten munkaan koira tee tarpeitaan keskelle tietä vaan hakeutuu puskaan) ja sitten töihin. illalla saankin kämppiksen, kun kaveri muuttaa tähän siksi aikaa, että saa taas oman asunnon. (:

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   4.6.13 12:52:59

Tääläkin oltiin eilen treffeillä, tekis mieli ihan sydän laittaa perään! ihan huippuuu!
Minä niin viihdyn tuon seurassa, ja tunne on jopa molemminpuolista! :D eiliset treffit kesti öö... 6h ja nukkumaan kerkesin vasta puoli kahdelta yöllä. Mut eiks kesäyöt oo ihan tehtyjä valvomiseen, vaikka ois työaamukin? :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.6.13 13:10:16

Voi pauke, miten kivaa :) :) Kesäyöt on todellakin tehty kuhertelua varten ja kyllä noiden positiivisuusenergioiden ansiosta pärjää vähilläkin unilla. Ällösiirappista rakkauven kesää sulle ja ihastuksellesi :)

Lähettäjä: zas 
Päivämäärä:   4.6.13 13:15:49

Hieno juttu pauke :) nauttikaa!

Maailman tylsintä, kun vapaapäivä pitää kuluttaa asioitten hoitoon ja paikasta toiseen juoksemiseen..No, sittepä ne on hoidettu taas vähäksi aikaa. Juoksemaan tekis mieli, kun keli viilentynyt mutta hepat taitaa viedä voiton :)

Mukavaa päivää sinkuille!

Päivämäärä:   4.6.13 13:23:14

Ruoste, oli aika osuva toi sarjis :D

Pauke, ihanaa! Voi hitsi, melkein vois olla kateellinen :) Nauti nyt ihmeessä, taidat nautiskellakin kun aika vähän täällä ehit piipahtelemaan, taitaa aika mennä viestitellessä ;)

Nyt olis horo mun makuun kerrankin:

"Unelmoit jostakin uudesta, mutta samalla olet hieman ihmeissäsi. Jokin tulee muuttumaan elämässäsi, todennäköisesti työ- tai urakuvioissa. Ei kuitenkaan huonommaksi. "

SAA tulla hakemaan kivempiin hommiin!

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   4.6.13 16:40:55

Tääl ukkostaa ja salamoi! Jee, siistii!!! Ukkonen on cool :)

Päivämäärä:   4.6.13 16:41:43

Ukkonen on kyl cool :) Tulispa tännekin, kaipais jo vähä sadetta muutenkin...

Päivämäärä:   4.6.13 16:53:58

Minulla seisoo niskavillat päässä ja käsivarren karvat, meillä ukkostaa kohta.... ja kaikesta päätellen kovaa! Ukkonen on kyllä komeimmillaan merellä, mutta kyllähän sitä tännekkin jo on odoteltu!

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   4.6.13 16:55:55

Oi, Paukkeella menee lujaa, hieno homma! =D

Täälläkään ei oo satanu kahteen viikkoon tippaakaan :( Sais kyllä jo sataa, ainakin vähäsen, kun kaikki paikat vaan pölyää, ja saattas heinäkin kasvaa vähän paremmin, jos sais vähän vettä.

Arvatkaas, miten outoon hommaan mie tänään osallistuin? Pestiin meidän lipputanko :o Kylläpä tuli puhdas, kun heppaharjalla vähän avitti :D Huomiseksi on aika pankkiin niistä yritysjutuista puhumaan, hui :o

Nyt on ainakin toinen vaihtoehto niistä uljaan ratsun kyselijöistä pelistä pois; heille olis pitänyt mun maksaa hevosen tallivuokrat :/ Kuulosti kyllä muuten tosi hyvältä vaihtoehdolta, olis päässyt nimekkäiden valmentajien silmien alle treenaamaan. Se toinen tarjoutunut sitten taas ei halua kilpailla ollenkaan, ja kun nimenomaan haluaisin, että se pääsis kisoihinkin kokeilemaan :(

Ja nyt on kutkapojan veret lähetetty eteenpäin, toivottavasti tästä on apua.

Hyviä sarjiksia tänne linkitetty!

Päivämäärä:   4.6.13 17:03:46

Niinalle peukkuja! Hienosti etenee yrityskuviot. Ja Paukkeelle peukkuja suhderintamalla.

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   4.6.13 17:09:22

Mereltä näyttäis olevan nousemassa lihavaa, tummaa pilveä. Ukkosta pukkaa. Ei käy, mun pitäisi ehtiä ratsastaa ja käydä lenkkeilemässä ja uimassa kaverin kanssa. Ei vielä! Illalla sitten valoshöy ja kamala pauke, kiitos :)

Mä olen maailman ihanin ja kiltein pikkusisko. Uhrasin puoli iltapäivää ison cityn ruuhkissa istumiselle, jotta broileri saisi kesälelunsa pajalta kotiin. Olipa kiva katsella, kuinka se puikkelehti kaksipyöräisellään autojen välissä, kun minä istuin hikisessä hopassani odottaen ihmettä, eli kroonisten valtaväylätukkeutumien purkautumista. No such luck, mutta onneksi ei ollut kiire mihinkään. Paitsi sinne tallille, mettäteille ja uimarannalle. Come hell or high water, mää hyppään tänään järveen.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   4.6.13 17:13:39

Voi ei ei ei ei ei ei ukkosta taas.... mä en tykkää... onneks tääl töis ei kuule ja näe mitä ulkona tapahtuu

Päivämäärä:   4.6.13 17:16:44

Mä taas oon nii nuuka, että suren aineellisia vahinkoja, mitä ukkonen aiheuttaa millon missäki. Joten en ihquta moista.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   4.6.13 17:26:08

http://www.vaski.net/thunder/ukkonen2.htm
Jännittävää :) Moppe on ilmeisesti vaaran ytimessä tällä hetkellä, iik.

Päivämäärä:   4.6.13 17:35:21

Juu, tuoltahan nuo pilvet nousee! Upeaa! Ja se tunne kun kaikki niskakarvat nousevat pystyyn, huh! Taidan ulkoiluttaa koissun vasta vähän myöhemmin ;).

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   4.6.13 18:21:07

Onhan aika rättipoikkiväsynyr olo, lasten kanssa Lahdessa perhepuistossa, sitten akupunktiossa (minä vain) ja lasten kanssa uimarannalla ... Tytön mielestä huomenna uudestaan :O

Ja päivän horo: Olet nyt mokannut oikein kunnolla. Se ei sinänsä haittaa, mutta olet samalla tehnyt jotakin peruuttamatonta. Yritä korjata asia, se tosin vaatii malttia ja aikaa.

Siis mikähän niistä kaikista mokista mitä olen viime viikkoina tehnyt? ... ja ketä kohtaan ...

Päivämäärä:   4.6.13 18:21:24

Toi koirien tarpeiden teettäminen keskelle pyörätietä risoo täälläkin!!!!!
Mä en voi ymmärtää, miksei koirien kanssa voi mennä metsään tai ojaan!!!
No joo, en mä nyt joka läjää kokoile tallilla metsäteillä tai edes talliympäristössä, kun ne milloin missäkin pyörii.
Noidenkin kirppujen jätökset on niin olemattomia, ettei niitä edes näe ja mihinkään tallin pihaan ne ei mitään jätöksiään jättele. Tai muillekkaan julkisille paikoille.
Mä en ymmärrä, miksi ihmiset ottaa koiria, jotka eivät saa juosta vapaana ympäri metsiä hevosten perässä, vaan ne pitää yleensäkin ulkoiluttaa johonkin pyöräteille!!!!!!!
Juu, olen niin maalainen ja tyhmä, etten kaupunkikoiria ymmärrä, vaikka nuo omatkin niitä periaatteessa ovat....mut joka päivä ne tallilla luuhaa itsensä aivan sippiin:)!!!
Ja jättävät jätöksensä metsän helmaan!!

Päivämäärä:   4.6.13 19:02:05

Käväisin tunnin torkuilla ja vieläkään ei rytise. Näyttäisi kuivuvan kasaan koko ukkonen, höh, vettä tarvitsisi maa ja kunnon rytnää että saataisiin ilma raikkaaksi.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   4.6.13 19:02:34

Minä taas tykkään ukkosista, tietää helppoja duuneja ... lausuntoja vakuutusyhtiöille hajonneista tietokoneista ... Toivottavasti tulisi oikein kova ukkoskesä ;)

Päivämäärä:   4.6.13 19:08:58

Juu, webbi....mä en ole härkänä kyllä mokannut nyt mitään, eli toi horo ei kyllä tavoita täällä....ja ennenkin on pieleen noi horot menneet;).
No, oikoluetaan huomisen pähkäilyt....huomenna;)!!
Tänään kyllä niin normi päivä kuin olla voi!!!
Sekä töis et tallilla:).

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.